Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

WTF? Verkrachters lachen om groepsverkrachting, verkrachtende DJ komt er mee weg

oie_29152552m3RDQoPH.gifDe vluchtelingen in Keulen hebben verkrachtingen wel op de agenda gezet. Ophef! In België gaan ze helemaal koekwaus wat betreft verkrachtingen. Twee zaken doen simultaanopheffen nu. 1) twee Belgen en vijf Irakezen van 14 tot 25 jaar hebben een meisje van 17 op een feestje bruut groepsverkracht, onderwijl zichzelf begeleidend met Arabisch gezang. En de boel filmen, natuurlijk. Ze lachen er nu net zo hard om als tijdens de verkrachting: '[vrouwen] moet niet klagen. Vrouwen moeten luisteren naar mannen.' Wat een feest, deze mentaliteit. Het klinkt niet alsof ze enorm veel spijt hebben. Maar goed ook, want als ze zeggen dat ze spijt hebben, komen ze in België weg met verkrachting. WTF, denkt u. Het is waar. 2) Een Belgische radio-DJ heeft een vriendin verkracht tijdens de uitzending, ondanks dat zij duidelijk aangaf niet gepenetreerd te willen worden. De rechter vindt hem schuldig, maar geeft hem geen straf: 'De rechtbank benadrukt dat de beklaagde niet kan beschouwd worden als een persoon die voorafgaandelijk de intentie had om het slachtoffer in de val te lokken en te verkrachten. Veeleer is er sprake van een persoon die op een bepaald ogenblik opgewonden raakte bij de opbouw van seksuele spanning, die de signalen van de burgerlijke partij verkeerd interpreteerde, die de controle verloor en die op een bepaald ogenblik seksuele handelingen stelde vanuit zijn eigen beeld van de realiteit waarbij hij geen aandacht meer had voor de duidelijke grenzen getrokken door de burgerlijke partij.' Oh, dus omdat hij niet een vrouw een donker steegje introk, maar gewoon verkrachtte in een radiostudio en nu sorry zegt, is het allemaal wel okee volgens de Belgische rechter. We schreven in 2012 al dat België een verkrachtingsparadijs is, omdat slechts 4% van de verkrachtingen leidt tot een veroordeling. Nu we deze twee zaken lezen vandaag, komen we daar niet op terug. Voor wie verkrachten zeg maar echt zijn ding is, raden wij België aan.

Reaguursels

Inloggen

Kijk .. dan kunnen we zelf ook wat minder moeilijk doen op het werk enzo.

teevee | 04-02-16 | 23:26

-weggejorist-

StefanBurggraaff | 04-02-16 | 23:18

De burgemeester alsook de minister-president direct arresteren en voor het gerecht slepen!
Het liefst een volksgericht met de zwaarst mogelijke straffen!!!

neetegenpvda | 04-02-16 | 21:28

De burgemeester alsook de minister-president direct arresteren en voor het gerecht slepen!
Het liefst een volksgericht met de zwaarst mogelijke straffen!!!

neetegenpvda | 04-02-16 | 21:28

Degene die denkt een van mijn dochters ongewenst te kunnen bepotelen drinkt maandenlang uit een rietje op de IC afdeling.
LinkseWreker | 04-02-16 | 14:17

Degene die aan één van mijn 3 jonge blonde dochters komt zal nooit meer staand kunnen pissen!

sallandstrots | 04-02-16 | 20:18

Return to sender.

Morris | 04-02-16 | 20:03

@QuantumHolo | 04-02-16 | 10:06
Ik neem aan dat je haar al op een speciale verdedigingscursus hebt gestuurd en dat ze een bepaald spuitbusje in haar tas meeneemt?

McMarx | 04-02-16 | 20:02

Zolang de goegemeente nog denkt ALDE te moeten stemmen 'want hypotheek' of 'ik ben libberaal', dan wordt t alleen nog maar erger. Zolang er nog mensen denken ik stem PvdA/GL/SP want links is ok, 'wat maakt t uit dat de Internationale Socialisten met de Moslim Broederschap optrekt?'... dan wordt t alleen nog erger. Er is massaal gebrek aan realiteitszin, 'men' beseft gewoonweg niet hoe erg we gehaat worden door die mensen. 'Men' kan zich niet in de barbaarsheid verplaatsen. Logisch, maar wel levensgevaarlijk.

BlowingBubbles | 04-02-16 | 20:00

Het is allerhoogste tijd dat men die mizerie naar buiten gooit, En er komen nog van dat krapuul !

maruyama | 04-02-16 | 19:38

Dat gifje, wtf. +1?

Binnenbaan | 04-02-16 | 17:43

Zolang rechters in België ( en Nederland) voor een groot deel uit linkse Gutmenschen bestaan komen dit soort misdadigers er te makkelijk mee weg.

Schweinchen Dick | 04-02-16 | 17:19

Ik denk eigenlijk maar 1 ding, en dat is dat de Gutmensch, de PVDAert, de JOOPert en de pro-EUers ook dochters van 17 hebben. Wat je willens en wetens een ander aan doet moet je zelf ook kunnen incasseren he. Niets meer en niets minder. Socialisme is niet enkel miljarden gemeenschapsgeld (oftewel algemeen geld waarvan het grootste deel van ANDEREN is) wegsmijten maar ook de bekende negatieve gevolgen op de koop toenemen. Als het hun dochters, vrouwen of kleinkinderen overkomt zal ik zeggen: "NLers doen dit ook" of "ze zijn niet allemaal zo" en verder geen enkele compassie. Dat is de beste manier om de gutmensch zelf te laten voelen hoe zeer wegkijken kan slopen. Op een andere manier komt het toch niet aan. Had Erik van Muiswinkel ons door deze nieuwe gevallen al weer voor de 384e keer gefeliciteerd of doet hij dat vandaag nog ?

Rest In Privacy | 04-02-16 | 17:07

Wat smaakt dat ei raar.

Aldus Du Flaperon | 04-02-16 | 16:58

@ DreHa | 04-02-16 | 14:59
naast elke aangifte worden er een zeer groot aantal extra gewoon niet aangegeven omdat ze ontmoedigd worden door de politie en uit angst voor stereotypering door hun omgeving
Dus de situatie is veel erger dan we zelfs maar durven vermoeden..!
www.nrc.nl/nieuws/2016/01/15/om-ontken...

telelezer | 04-02-16 | 16:33

Naar mijn idee is er echt niet 1 goede reden te bedenken om deze wezens de luxe van een rechtbank te geven. Het kost de maatschappij geld en er valt ze helemaal niets bij te brengen. Een eindje vliegen met Julio Poch lijkt me de beste oplossing.

Leptob | 04-02-16 | 15:19

De oplossingsscore is hier niet beter dan in België. 1 op de drie zaken kan overigens niet opgelost worden omdat de aangifte in 1 op de 3 gevallen vals is.

DreHa | 04-02-16 | 14:59

Degene die denkt een van mijn dochters ongewenst te kunnen bepotelen drinkt maandenlang uit een rietje op de IC afdeling.

LinkseWreker | 04-02-16 | 14:17

Ik begrijp dat de kans niet denkbeeldig is dat Bill Cosby alsnog de dans ontspringt.
Dure advocaten en een rot juridisch systeem v.s dubbele moraal.

Schoorsteenveger | 04-02-16 | 14:05

In India krijg je voor verkrachting een lange lange straf in een hotel waar zelfs ratten uit wegvluchten en dat noemt men in het Westen een achterlijk ontwikkelingsland ondertussen is er wel gevoel van RECHTvaardigheid.. maar in het westen noemt men een verkrachting een daad van het niet kunnen beheersen van natuurlijke impulsen of het verkeerd interpreteren van no, nee, nein..

fikkieblijf! | 04-02-16 | 13:27

Juist mbt die interpretatie van de verkrachting.. in hetzelfde straatje dus als de Islam gedachte. Mannen kunnen zich niet beheersten tegen een natuurlijke drang, dus vrouwen dienen te voorkomen dat ze er als vrouw uitzien of dat ze niet 'beschikbaar'zijn voor deze onbeheerste impuls.
Idee: Wellicht alle potentiele en inmiddels verkrachtende mannen dan maar een pilletje zodat zij zich wel kunnen beheersen..

fikkieblijf! | 04-02-16 | 13:16

Even off-topic, zojuist in de Telegraaf: "De politie is op zoek naar een 30-jarige man. Hij is 1 meter 80 lang, heeft een normaal postuur en kort zwart haar. De man droeg een zwarte jas en een blauwe spijkerbroek. De politie verricht in de buurt een huiszoeking.

Zoek de verschillen in de Burgernetmelding eronder: "Politie zoekt man 30 jr 180 groot, norm postuur, zwart kort haar, licht get bl spijkerbr, zw stoffen jas. Niet zelf benaderen"

FrankVeer | 04-02-16 | 13:10

chemische castratie is schone oplossing voor overbevolking en voor opkuisen van primaire marginale parasieten. I rest my case

Ozon | 04-02-16 | 13:09

punishment that fits the crime: castratie

Ozon | 04-02-16 | 13:08

En dan zeggen de autoriteiten: dit ZOU kunnen leiden tot uitzetting. Maar wij weten: dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Want de regio van herkomst is niet veilig. Streng voor de buhne dus. Laten we deze zaak kritisch volgen en voor de zekerheid in de tussentijd zoveel mogelijk Islam dwars zitten. De overheid doet niet veel, dan moeten wij zelf maar zorgen dat de achterlijke Islam zich hier niet welkom voelt en vrijwillig vertrekt.

Poes Fiep | 04-02-16 | 13:03

Piet van het Padje | 04-02-16 | 11:22
". Mevrouw wou wel zoenen, en geen seks. Meneer begreep dat verkeerd, en is er dan ook mee opgehouden. "
Dat is interessant. In WO II waren VS soldaten gelegerd in Zd Engeland en zowel de soldaten als de Britse meisjes beklaagden zich bij de legerleiding dat de andere sexe veel te 'snel' ging.
Wat bleek? Bij de Katholieken kon er wel een kusje af, maar dat was het dan, terwijl de protestanten de houding hadden (of hebben?) dat dat dat kusje de deur opent voor 'gymnastiek'.

Ci Ty33 | 04-02-16 | 13:01

Mensen, niet zeuren allemaal, we hebben zelf de volksvertegenwoordigers gekozen die dit mogelijk maken. En dezelfde zullen ook na de volgende verkiezingen nog aan de macht zijn, (let maar op) Als jullie dit zo erg vinden, ga dan de straat op en organiseer massademonstraties (is er nog niet een geweest), maar ga niet aleen maar achter de computer zitten te klagen.

C. Rinkema8288 | 04-02-16 | 12:59

Williz | 04-02-16 | 11:31
.
In Nederland is een onvrijwillige tongzoen, volgens jurisprudentie, geen verkrachting.

Tiamat | 04-02-16 | 12:32

Voor de 110.000ste keer. Gulag huren van dhr. Poetin en voor lange tijd opbergen ter heropvoeding. Kolyma of iets dergelijks. Erg prettig klimaat ook aldaar, krijg je hem wat minder makkelijk omhoog.

Voor de liefhebbers ter opvrolijking. Ga naar Youtube en zoek op Eveready Harton. Grote copula... pardon... animatieklasse! Amuseer u.
Salut! Evocatus

Evocatus | 04-02-16 | 12:30

Ja we zijn geschokt! Zo geschokt dat we er niets aan gaan doen. De verkrachters mogen gewoon hun gang gaan, die Irakezen krijgen gewoon asiel want zielig. En dat wordt natuurlijk een zware staf van een cursusje.
En wij stemmen vrolijk door op de partijen die ons in deze ellende hebben gestort.
Nu beloven ze wat aan de situatie te doen en strenger te zijn, om deze belofte totaal weer te vergeten nadat ze weer in de regering zitten.

Moonwarrior | 04-02-16 | 12:26

Ik heb helegaar geen blonde dochter. Wat moet ik nou?

Graaf van Egmont | 04-02-16 | 12:25

KarelMarks | 04-02-16 | 12:13
Het beste is alle asieleisers preventief te castreren.
Met 2 bakstenen.
* Ja maar dat doet toch pijn*
" Nee, dat doet geen pijn. alleen oppassen dat je je duimen niet tussen de bakstenen hebt"
*okay*

jan huppeldepup | 04-02-16 | 12:18

Het beste is alle asieleisers preventief te castreren.
Met 2 bakstenen.
Dat scheelt een hoop.

KarelMarks | 04-02-16 | 12:13

Mijn begrip, tolerantie en draagvlak voor dergelijk uitschot is tot NUL gedaald.
Mijn actiebereidheid daarentegen gaat rap richting de honderd procent. Massabetoging?, pek en veren?, burgerwacht?, noem het maar op en ik ben er bij.
Als de politiek correcte landverraders ons niet verdedigen dan doen wij dat zelf wel.
Degenen die soort misdaden nog durven te ontkennen, relativeren, bagatelliseren of de schuld ergens anders neer willen leggen, zijn wat mij betreft medeschuldig en dienen overeenkomstig behandeld te worden.
Wij zijn in oorlog en de poorten staan wagenwijd open, hoe is het in vredesnaam mogelijk?
Laten wij dit allemaal echt gebeuren?

wooky | 04-02-16 | 12:12

Vrouwen zijn de nieuwe Joden..........

Carlitros | 04-02-16 | 12:11

Daar moet je gewoon respect voor hebben, anders raciest

Bokito ergo sum | 04-02-16 | 12:05

@eerstneukendanpraten | 04-02-16 | 10:14 ... Degene die denkt aan mijn blonde dochter te mogen komen zonder toestemming kan een nieuwe episode van Death Wish verwachten.
Praatjes genoeg zie ik, maar probeer jij de juiste er maar uit te halen en deze te benaderen met een schietijzer. Allemaal waterdicht tenzij jij een pro bent natuurlijk. Overigens, je hebt je nickname niet bepaald mee in deze discussie. Ik geef toe, kleine stapjes allemaal maar echt, het een werkt het ander in de hand kerel. Salut evenwel.

sickworld | 04-02-16 | 12:04

Waarom nog een letter besteden aan die landverraders zoals van Jole?

geengemaar | 04-02-16 | 12:03

-weggejorist-

jan huppeldepup | 04-02-16 | 12:00

Burkaatje, dat houdt ze wel tegen...

Agmetdebalzak | 04-02-16 | 11:57

@Cuyahoga | 04-02-16 | 10:25
Ik moest hard lachen. Dank!

zeauzitdat | 04-02-16 | 11:56

Als mocht dat hier gebeuren, de daders graag aan de hoogste boom opknopen graag,
wettelijk juridisch gesproken uiteraard.

hotmint | 04-02-16 | 11:55

Ze komen ons culturele verlichting brengen, enig toch? Hoe bedoel je, hun moeten aan onze cultuur aanpassen? Ben jij een NSBer ofzo...

OmeLenin | 04-02-16 | 11:55

Foei, lelijke raassiesten toch, wat gemeen om die arme floegteliengen te hinderen.
Immers, als een hakbar een westers meisje verkracht, dan is het helemaal geen verkrachten; iesse koeltoerrr..!
Zelfs de feministen zeggen dat, dus dan is moet het waar zijn
www.youtube.com/watch?v=ecJUqhm2g08

telelezer | 04-02-16 | 11:54

Een maandje voor op mn planning, maar het begint:
Ernstige "incidenten" tussen asielzoekers en locals.
Hoedt uw dochters...

hotmint | 04-02-16 | 11:53

-weggejorist-

Professor Pollewop | 04-02-16 | 11:51

zeg, gaat er nog wat aan gedaan worden of praten we er alleen over?

Nuchternederland | 04-02-16 | 11:42

-weggejorist-

janmetdepet | 04-02-16 | 11:40

Francisco van Jole: de etnische achtergrond van de daders is niet relevant. Ook in de NRC (Folkert Jensma o.a.)houden ze nog vertwijfeld vast aan een oud onderzoekje waaruit zou blijken dat de etniciteit geen rol speelt bij criminaliteit en zedendelicten.

Hoeveel relevante voorbeelden hebben zij nog nodig voordat ook zij inzien dat de etnische, religieuze en culturele achtergrond van de dader juist een zeer grote rol speelt?

Ooit zullen Van Jole et al zich verdedigen met het historische 'wij hebben het niet geweten'. Het antwoord zal zijn: jullie hebben het niet WILLEN weten.

Road to serfdom | 04-02-16 | 11:38

En zijn we nog zo blij met vluchtelingen. Zingen we gezamelijk welkom vriendelijke vluchtelingen. Nou ook in Duitsland niet meer na het filmpje van de duitse oude man die door die cultuurparels in de metro wordt afgetuigd. Nou bedank de gutmenschen maar. Hier kon je op wachten. Tsja gutmenschen. De schadelijkste mensen van een samenleving. Een minderheid die je constant met ellende opscheept. Nou het gaat vast allemaal nog veel mooier worden. Deze week al weer een steekpartij bij een Azc. En nog veel meer incidentjes. Want zo blijft dijkhoff het toch noemen. Je weet wel die eikel van de VVD. Ook zo'n wegkijkert. Vandaag bij de buren maar morgen bij u. Tsja chirurgen en tandartsen uit die landen. Het is een echte verrijking. Ze mogen nu zelfs studeren en dat gratis en voor niks en u zoon of dochter mag er fijn een dure lening voor nemen. Ze krijgen voorrang op huizen en u zoon of dochter mag tot zijn 35ste bij u thuis blijven wonen. En zo zijn er nog wat meer van die fijne positieve discriminatie maatregelen. Ja het wordt steeds fijner in europa. Met dank aan die EU steelclub en dit kabinet en een groot gedeelte van de tweede kamer. We keken er naar en dat was het dan ook gelijk.

tweetybird | 04-02-16 | 11:36

@Ofzo2
Al die feministen die nu niets meer te doen hebben gaan nu vol op het orgel met Welkom Vluchtelingen.. Voor een betere wereld *kuch*

boerk | 04-02-16 | 11:33

Gaat dat incident met die Belgische DJ nou over een onvrijwillige tongzoen? Dat is feitelijk ook penetratie, en in dat geval kan ik het niet opleggen van straf nog wel begrijpen.. Anders niet echt.

Williz | 04-02-16 | 11:31

@Bill Cosby | 04-02-16 | 11:08
.
Heb je het boek en artikel wel gelezen?
Toepasselijke nick overigens.

Piet Karbiet | 04-02-16 | 11:30

LangeTijdGeleden | 04-02-16 | 11:11
Oeps, huh... verkeerd topic(??)
LangeTijdGeleden | 04-02-16 | 11:13

Nee hoor. Valt nog steeds onder het kopje 'hard gaan' in België

Jos Tiebent | 04-02-16 | 11:24

Bij het opnieuw lezen van de verhalen moet ik toch toegeven dat de acties van de rechter in het tweede verhaal al wat redelijker klinken. Mevrouw wou wel zoenen, en geen seks. Meneer begreep dat verkeerd, en is er dan ook mee opgehouden. Veroordeling wegens verkrachting lijkt me dan ook verkeerd, en dat de vrouw überhaupt aangifte heeft gedaan is een beetje raar.

Echter, de eerste zaak is weer stuitend, en typisch wat we ons op de nek hebben gehaald met de massa-import van verkrachtelingen. Al die Irakezen dienen subiet uitgezet te worden, en mogen dankbaar zijn als het vliegtuig eerst op de grond wordt gezet voordat ze uit mogen stappen. Kunnen ze misschien eens voor hun land gaan knokken, i.p.v. het hier te verpesten. Geen goed woord voor die "mensen", en voor de linkse idioten die ze hier naartoe halen. Die mafketels noem ik gewoon medeplichtig, en eigenlijk zouden de voltallige linkse partijen bij dit soort zaken ook gewoon voor de rechter moeten komen. Zeker als je bedenkt hoe zij de minderjarigheid van hun terroristen-matties uitmelken. Maar nu zie ik geen gejank in linkse kringen dat het slachtoffer een kind is, en deze lui dus kinderverkrachters.

Weg. Met. Links. Verbieden, uitbannen, berechten. De meest schadelijke, moordlustige ideologie die ooit op Aarde heeft rondgewaard.

Piet van het Padje | 04-02-16 | 11:22

Opdonderen met die achterlijke beesten. Bedankt dom linkstuig.

blanke pool | 04-02-16 | 11:21

@nemoj me jebat | 04-02-16 | 11:01
Die hou ik voor je vast.
*gentleman*

necrosis | 04-02-16 | 11:20

"ik heb getwijfeld over België" heeft toch ineens een hele andere lading.

JohannGambolputty | 04-02-16 | 11:13

drekzooi | 04-02-16 | 11:09
Dat begrijp ik. Maar waar is haar vriend dan gebleven? Ik zou mijn vriendin nooit in de buurt van dit soort hyena's willen laten komen.

Mahatma | 04-02-16 | 11:13

panadol | 04-02-16 | 11:10
Joden, mensen die kritiek hebben op de islam, homo's en niet alle vrouwen maar ongelovige westerse vrouwen in het bijzonder.
Precies in lijn met de islam.

Julia | 04-02-16 | 11:13

LangeTijdGeleden | 04-02-16 | 11:11
Oeps, huh... verkeerd topic(??)

LangeTijdGeleden | 04-02-16 | 11:13

Ja hoor, waarom wordt dat kleine kutstukje tussen Rotterdam en Antwerpen via de (nieuwe) A4 niet 130 km/u gemaakt?!

Het is nu letterlijk 100, 120, 130, 120, 130... Dat slaat toch nergens op?

LangeTijdGeleden | 04-02-16 | 11:11

Vrouwen en joden zijn tegewoordig vogelvrij kennelijk.

panadol | 04-02-16 | 11:10

@jemagookniksmeer 11.00
Gefeliciteerd. Ik draag u voor voor de functie van rechter in België. U zult het ongetwijfeld goed doen.
.
(Al is ze dronken. Als is ze naakt. Al ligt ze in coma. Al is ze als enige vrouw op een feestje met 100 mannen. Al is ze dom. Al is ze naïef. Als zegt ze eerst ja maar later toch nee. Het is allemaal geen excuus. Nee is nee. Alle argumenten die u gebruikt zijn argumenten die door verkrachters, aanranders overal ter wereld gebruikt worden en die in Nederland Godzijdank niet meer geaccepteerd worden. Misschien zou het derhalve ook goed voor u zijn als u de dezelfde burgerschaptraining gaat volgen als ook aan vluchtelingen gegeven gaat worden)

RoBD=Skullfucker | 04-02-16 | 11:09

@Mahatma | 04-02-16 | 11:05
Heb je die colonne aasgieren wel eens op straat zien rondhangen? Mij verbaast het niks dat een dronken, naief meisje bij zo'n overmacht verbaal en fysiek weinig weerstand kan bieden.

drekzooi | 04-02-16 | 11:09

Het GROTE PROBLEEM in Europa is dat er geen mannen meer zijn met kloten. Het zijn allemaal watjes geworden. Interessant om het volgende artikel te lezen:
joostniemoller.nl...
Graaf Monte Cristo | 04-02-16 | 11:03
Rot op met je onzin. De oorspronkelijke mannelijke bewoners van dit continent hebben 'manieren' geleerd en houden zich daarom nog in. Zij geloven nog immer in een rechtstaat. Maar weldra dit geloof definitief weg is, kan je als mekka beter teruggaan naar je zandbak. Ik vertrouw geen mekka (meer) en zal er nooit mee willen werken, wonen of leven.

Bill Cosby | 04-02-16 | 11:08

chicago river | 04-02-16 | 10:54
Reken maar dat de handen van de politie ook weleens jeuken.

nemoj me jebat | 04-02-16 | 11:06

Bij Joop hebben ze die ene DJ natuurlijk wel gevonden, die complete Arabieren groep dan toevallig weer niet, die blijven in het policore filter hangen .

Castor12 | 04-02-16 | 11:06

Mocht een allochtoon aan mijn vrouw of dochter komen,zit ik de rest van mijn leven achter de tralies,want reken maar dat ik wraak neem.

janmetdepet | 04-02-16 | 11:06

Kunnen we al weddenschappen afsluiten over wanneer de vlam in de pan slaat?

BozeHenk | 04-02-16 | 11:05

Hoe zouden deze sujetten reageren wanneer hun moeder of zus het slachtoffer was geweest?

Verder is het wel vreemd dat ze met haar vriend uit was gegaan en uiteindelijk bij deze achterlijken terecht is gekomen...

Mahatma | 04-02-16 | 11:05

Rechters blijven net zo lang mierenneuken en kromredeneren totdat je het alleen nog in het voordeel van de dader kunt uitleggen.

ElChombo | 04-02-16 | 11:04

Het GROTE PROBLEEM in Europa is dat er geen mannen meer zijn met kloten. Het zijn allemaal watjes geworden. Interessant om het volgende artikel te lezen:

joostniemoller.nl/2016/02/na-keulen-kr...

Graaf Monte Cristo | 04-02-16 | 11:03

Moslims... bah. Wat een smerige cultuur. Ik wil nooit meer in aanraking komen met leden van die achterlijke club.

Myrkie | 04-02-16 | 11:02

Dus binnen kort mogen we straffeloos verkrachten,gaat lekker zo,totdat er een vrouw of dochter van een hoge pief verkracht wordt.

janmetdepet | 04-02-16 | 11:02

@vissendokter | 04-02-16 | 10:05
Ik heb nog wel een leuk filmpje voor je. Kom anders even langs. Neem je zelf een speciekuip en twee zakjes beton mee, of zal ik die regelen?

koolteer | 04-02-16 | 11:02

En mijn naïeve linkse buurvrouwtjes waren vorige jaar boos op mij, omdat ik ze weer heb gewaarschuwd voor de islam en de te verwachten islamitische ellende als Europa zo naïef blijft om nog meer islam toe te laten. De buurvrouwtjes waren boooossss want oh jeee waarom zeg ik dat weer!!! Volgens de buurvrouwtjes ben ik een "extremiiiisssttt". Tja, dus als je feiten vertelt, dan ben je volgens die linkse rakkers een "extremist". Ik vind linkse rakkers walgelijk, ze zijn medeschuldig aan deze ellende en de toekomstige ellende, dankzij hun linkse waanzin krijgt de vijandige islam voet op Europese grondgebied en dat wordt dus eeuwig islamitische ellende. Europa gaat helaas naar de klote.

Wonderful-Life | 04-02-16 | 11:01

necrosis | 04-02-16 | 10:44
Bus haarlak én aansteker?!
En waar laat ik mijn biertje dan?

nemoj me jebat | 04-02-16 | 11:01


Julia | 04-02-16 | 10:48
Maar het zal wel een aanslag zijn op de vrijheid, veiligheid,bewegingsvrijheid van de autochtone ongelovige westerse vrouw. WAAR ZIJN DE FEMINISTEN? WIJ WORDEN TERUGGEGOOID NAAR 1900!!!!!
Het is te triest voor woorden dat de 'feministen' nu hun bek houden, maar ik denk dat zij idd hun gelijken hebben gevonden in de linkse hoek, in de islamitische hoek in hun haat tegen de 'blanke gemene man'.
---
Ik denk dat het voor menig mens, man en vrouw, eng is om in deze tijd voor je rechten op te komen.
Er was een veilige tijd van dolle mina's ed en er was toen een bepaalde tijdsgeest waarin de rechten van vrouwen voorop konden staan.
Maar er was dan ook niemand die een vrouw vol in het gezicht zou hebben geslagen.
Die angst is er nu wel omdat de rasechte straigt in de leer zijnde moslim onze normen en waarden niet heeft geassimileerd. En dit ook niet wil.
Ze lachen stiekem over die zogenaamde westerse rechten van de vrouw (en zeggen tegen hun zusje voordat ze de deur uitgaat dat ze haar haar bedekking niet mag vergeten).

Net als wat die jongens aanvoerde in zijn/hun argumentatie (het zijn maar vrouwen).
-
Dus het in deze tijd is het ronduit gevaarlijk om als vrouw voor je rechten op te komen. En dan is het opeens niet meer leuk om feminist te zijn. En ik kan ze geen ongelijk geven. En dit proces is een stukje teloorgang van een westerse maatschappij.
(denk ik)

appeltjesgroeneweide | 04-02-16 | 11:00

@Julia 10.48
De feministen hebben t druk, protesteren al keihard. Tegen Wilders: "geen feminist, wel racist".
Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.

RoBD=Skullfucker | 04-02-16 | 11:00


RoBD=Skullfucker | 04-02-16 | 10:46
1. Waarom begint u over kleding?
2. Ik was er niet bij, maar ik heb het bericht wel gelezen. U ook?
3. Als je vrijwillig meegaat met een groepje mannen naar hun huis, dan is er vaak wat anders aan de hand. Bovendien, iedereen weet wat er gebeurt als je als meisje met een groepje hitsige Noord-Afrikaanse jongemannen mee naar huis gaat.
4. Ja. Mijn dochter hoort namelijk te weten wat er gebeurt als ze met een groepje hitsige Noord-Afrikaanse mannen mee naar huis gaat.

jemagookniksmeer | 04-02-16 | 11:00

Jos Tiebent | 04-02-16 | 10:57

Een busje autolak doet het ook. Toch?

Wel groen, dat dan weer wel.

kwark001 | 04-02-16 | 10:59

@Jos Tiebent | 04-02-16 | 10:57
Wel als je netjes aan de dames vraagt of je op de white-list mag.

drekzooi | 04-02-16 | 10:59

Mja, dus als ik at random deze rechter tegenkom op straat, en hem de kop van de romp draai, mag ik ook gewoon waggelen? Immers, ik heb het niet met voorbedachte rade gedaan.

In Nederland hebben we deze rechters ook. Racistische hufters die mensen met een kleurtje automatisch minder schuld toebedelen. Rechters die onze maatschappij onherroepelijk beschadigen. Deze rechters dienen zelf eens voor het hekje te komen, zodat we ze kunnen veroordelen voor hun achterlijke gedrag.

En voor de verkrachters hebben we nog wel een roestige heggenschaar liggen.

Piet van het Padje | 04-02-16 | 10:58

drekzooi | 04-02-16 | 10:51
Nee dank je, anders kom ik nergens meer binnen ;)

Jos Tiebent | 04-02-16 | 10:57

@kwark001 10.47
Legaal zolang je het niet gebruikt tegen mensen. Nadeel vergeleken met pepperspray is dat dit spul blijvend blind maakt en longen/huid blijvend beschadigt.
En dan is het een afweging: niet aangerand zijn maar wel de bsk in gaan en levenslang schadevergoeding betalen of toch maar.
(Als het mijn dochter was zou ik overigens zegggen: bij dreiging verkrachting gebruiken en zeggen dat t van pappa moest)

RoBD=Skullfucker | 04-02-16 | 10:56

Zoals de meesten hier, gemeend of niet: we zijn allemaal heerlijk rustig. Misschien wel té. Maar volgens mij mogen we ook van geluk spreken dat we zo rustig zijn, want er komt een tijd dat je je geduld niet meer kunt bewaren en de eerste de beste haatbaard die z'n tengels niet thuis kan houden tegen vrouwen, joden, homo's, critici of andersdenkenden, eens flink door de mangel haalt.

Vergeet niet dat als je iets steelt in hún land, je handen er afgehakt worden. En dat als je iemand verkracht je twee kanten op kunt: het is óf altijd de vrouw d'r schuld, óf je wordt als man onthoofd. Misschien moeten we, zei het niet zo drastisch, hier ook eens een passende straf verzinnen (en ook daadwerkelijk uitvoeren) voor dit soort schoften.

De eerste lamzak die durft te stellen dat die 17-jarige meid het misschien zelf wel had uitgelokt of zelf misschien wel wat naïef was, kan dezelfde straf krijgen. Hoe zeer een meisje of vrouw het soms ook zelf lijkt uit te lokken (je kan met kleding en gedrag ook te ver gaan ten slotte), het is nóóit een vrijbrief om het dan ook daadwerkelijk maar te doen.

kanon0503 | 04-02-16 | 10:55

Ik heb die rood-witte vlag met dat blinkende harnas en ditto pothelm maar weer uit de kast gehaald. Blijkbaar moeten we onze vrouwen maar weer op een middeleeuwse manier verdedigen die ze van ons gewend zijn, hé.

Met kelk en zwaard.

MikeLekkerBelangrijk | 04-02-16 | 10:54

Nacho_Vidal | 04-02-16 | 10:11
kwark001 | 04-02-16 | 10:13
Ik laad hier weer op: www.dumpert.nl/themas/liev/

nemoj me jebat | 04-02-16 | 10:54

nemoj me jebat | 04-02-16 | 10:47
Heb in de jaren 90 op station Rotterdam Leuvehaven een vrouwelijk klasgenootje drie meter naast me razendsnel een bus pepperspray zien pakken uit haar tas. Die gozer die ´gepakt´ werd door de spray pleurde van het perron (ghehe). Het scheelde allemaal niet veel of de 1e metro had hem nog wat harder ´gepakt´.

Had er trouwens geen traan om gelaten want het was een idioot 1e klas. Drie keer raden welk soort pigment de ouders deze meneer hadden meegegeven.

Meisje is door 010-politie ondervraagd en waren heel zo netjes haar gewoon te laten gaan. Met een schouderklopje gaan.

chicago river | 04-02-16 | 10:54

Komt een vrouw bij een Belgische dj....

TB2318 | 04-02-16 | 10:53

kwark001 | 04-02-16 | 10:33
Een mening die ik deel en ik ben bang(?) dat wij elkaar schouder-aan-schouder zullen zien op de Maasbruggen.

Waarschijnlijk met een zucht van opluchting.

Bah, wat een takkezooi.

Oktoberfest | 04-02-16 | 10:51

-weggejorist-

Piet Karbiet | 04-02-16 | 10:51

Joop.nl maakt nu ook melding van elke verkrachtingszaak zolang er maar autochtonen de daders zijn! Zooooooo goedkoop......

DerWaarheid4 | 04-02-16 | 10:51

Oplossing: Alle vrouwen moeten straks een 'besneden pikkies'-sensor bij de ingang laten installeren. Detecteert de sensor iets dan gaat er keihard een alarm met arabische waarschuwing af. Natuurlijk kan de vrouw wel een white-list in het apparaatje importeren.

drekzooi | 04-02-16 | 10:51

Ontluisterend, dat betoog van die rechter. Ik kreeg spontaan medelijden met die arme DJ

RideFreeOrDie | 04-02-16 | 10:50

Na een uurtje ochtendnieuws gelezen te hebben ben ik zover dat ik maar weer even een paar blokken haardhout ga klieven. De voorraad raakt wel snel op.

DasNouJammer | 04-02-16 | 10:49

vanavond in nieuwsuur!
oh wacht, wellicht ook niet...

Aoxomoxoa | 04-02-16 | 10:48

Als je kijkt dat wij hordes islamitische jongemannen moeten binnenlaten die zoals we allemaal weten totaal anders denken over de vrijheid en veiligheid van (ongelovige) vrouwen, homo's, joden, criticasters op de islam etc.
Als je kijkt naar het drama in Keulen en andere steden, hoe de politie,media en de burgermeester daarop heeft gereageerd, hoe de burgermeester heeft gezegd dat vrouwen maar mannen op een armlengte moet houden, hoe er nu een brochure is hoe vrouwen zich moeten gedragen en handelen en dat er speciale vrouwen-zone's zijn.
Als je bv kijkt naar dat filmpje van die Duitse opa op een inspreekavond met de bevolking en de burgermeester en dat 10 jarige meisjes maar met die aandacht moeten leven en desnoods maar een andere looproute moeten nemen.
Als je kijkt naar hoe die hele verkrachtings en aanrandingszaak is behandeld in Almere en in de doofpot probeerde te stoppen,
Dan kan ik niets anders concluderen dat de autochtone westerse vrije vrouw haar veiligheid en vrijheid bewust wordt geofferd enkel voor de zogenaamde mannelijke 'vluchtelingen'. Geofferd op het altaar der multiculti/zieligheid/haat tegenover het eigen.
Ik heb het al eerder gezegd dat de islam het heeft gemunt op Joden, homo's, criticasters van de islam en de ongelovige westerse autochtone vrouw. Er zijn al diverse aanslagen en moorden geweest op joden en criticasters van de islam, homo's en vrouwen worden lastig gevallen. Er zullen niet specifiek aanslagen worden gepleegd op de autochtone ongelovige vrouw.
Maar het zal wel een aanslag zijn op de vrijheid, veiligheid,bewegingsvrijheid van de autochtone ongelovige westerse vrouw. WAAR ZIJN DE FEMINISTEN? WIJ WORDEN TERUGGEGOOID NAAR 1900!!!!!
Het is te triest voor woorden dat de 'feministen' nu hun bek houden, maar ik denk dat zij idd hun gelijken hebben gevonden in de linkse hoek, in de islamitische hoek in hun haat tegen de 'blanke gemene man'.
Nu zal ik je wat vertellen het leven onder de blanke man is heel wat beter dan die van de islamitische man (wat ook gewoon wordt bewezen door diverse onderzoeken, dus de waarheid en niet gebaseerd op ideologie of wensdenken).
Wanneer asha uit veiligheid maar tot de islam is bekeerd en een hoofddoek draagt zal ze klaarkomen omdat de islam vrouwen behandeld als een 'prinses' en islamitische mannen zoveel beter zijn dan blanke mannen. Ik denk dat ze dan wel een ander baantje moet gaan zoeken want de islamitische man zit niet te wachten op kritiek op hem of muggenzifterij over speelgoedfolders.
Sorry, lange post maar de toekomst van de autochtone westerse vrouw en haar (klein)dochters staat op het spel.

Julia | 04-02-16 | 10:48

@frau Brabus 10.46
Geweldig idee!

RoBD=Skullfucker | 04-02-16 | 10:48

Gelukkig waren het asielzoekers dus geen feministische oproer te verwachten, tenzij een van die twee Belgen geen import is maar een blanke autochtoon natuurlijk want dan breekt de hel los en krijg je zelfs op Joop een topic maar die kans is klein aangezien ze Arabisch zongen .
Gewoon doorlopen !

Castor12 | 04-02-16 | 10:48

Als ze zoiets met mij of de mijnen zouden flikken, nou ... nou, nou ... nou ... nou, dan ...
Oh. Hoi, Joris!
Ben ik nou gek? Dan vragen ze in België toch gewoon om eigenrichting?!

nemoj me jebat | 04-02-16 | 10:47

Heb getwijfeld over België, maar dat landje is te tolerant.

pibasso | 04-02-16 | 10:46

@jemagookniksmeer 10.36
1. Het "dan had ze maar niet zo'n kort rokje moeten dragen" gaat al sinds de jaren 60 niet meer op. U neanderthaler?
2. U heeft geen idee wat voor feestje het was.
3. Meisjes van 17 willen nog wel eens naïeve dingen doen. Niet iedereen is gezegend mrt uw onbeschrijfelijke inzicht.
4. Zou u ook zo relativerend zijn als het uw dochter, kleinkind, nichtje betrof?
Nee? Bek houden dan. Verschrikkelijk sujet.

RoBD=Skullfucker | 04-02-16 | 10:46

De gunst van opschorting, is dat een soort coïtus interruptus?

Piet Karbiet | 04-02-16 | 10:45

kwark001 | 04-02-16 | 10:41

Ja, hier komen ze niet binnen. Komt omdat wij het COA hebben, en een regering met de vvd. Dus.

Van Duyvenbode | 04-02-16 | 10:45

@Gears | 04-02-16 | 10:42
Bus haarlak en een aansteker werken ook prima en zijn gewoon te koop in elke Nederlandse supermarkt.
Het maakt JOU echter de slechterik tegen de arme vluchteling.
En dat zeg ik niet, dat zeggen Joop en de linkse gutmenschen....

necrosis | 04-02-16 | 10:44

Iets zegt me dat de rechter een blanke man van middelbare leeftijd is die na het vonnis wegreed naar een kapitaal huis in ruraal Belgie.

RoBD=Skullfucker | 04-02-16 | 10:39
Op de zwarte markt van Beverwijk loop je goede kans. Tenzij dat verder rijden is dan Duitsland.

chicago river | 04-02-16 | 10:44

Haha, ik heb hier 2 busjes pepperspray staan.

Gears | 04-02-16 | 10:42

Van Duyvenbode | 04-02-16 | 10:40

En jij dacht dat hier anders was?

kwark001 | 04-02-16 | 10:41

In Duitsland houden ze weer razzia's. Erg hè? Oh wat erg!
Dit keer ging het om honderden agenten die in 3 Bundesländer tekeer gingen. Och jee. En altijd zijn het weer de buitenlanders die de klos zijn. Ze werden verdacht van het beramen van aanslagen. Eén van de slachtoffers zat zelfs nog in een kamp van eerste opvang. "Erstaufnahmelager" heet dat. Dus hij was net het land binnengekomen, en ging meteen een aanslag beramen. Nou, dat gelooft natuurlijk niemand in weldenkend Duitsland. Das kann nicht wahr sein!
Wat een idioten, die moffen. Die importeren terroristen dat het een lieve lust is. Knettergek!!!

Van Duyvenbode | 04-02-16 | 10:40

Vriend van me ging gister naar Duitsland om pepperspray te halen voor dochters en vriendin.
Ausverkauft. In heel Duitsland. Staat niet op websites winkels, maar is wel zo, pas eind februari weer leverbaar.
Waarom verbaast dat me niet?

RoBD=Skullfucker | 04-02-16 | 10:39

Wat betreft 1)
Vraagt de nuchtere mens zich toch af waarom zo'n meisje zich laat uitnodigen op zo'n soort feestje, met dat soort heerschappen. Zo laat je je wel heel makkelijk de slachtofferrol aanmeten. Enig realistisch inschattingsvermogen wat betreft de risico's in zo'n geval mag zelfs van het meest blonde gleufdier wel verwacht worden.

jemagookniksmeer | 04-02-16 | 10:36

Dus als een man het ineens een goed idee lijkt iemand te verkrachten is het wel begrijpelijk en volgt er geen strafoplegging?
Dat kan toch niet waar zijn?
Dat is een vrijbrief voor verkrachters.
Of was er meer aan de hand?
Ik begrijp het niet.

Carmelita | 04-02-16 | 10:36

Al heel lang heb ik de stiekume fantasie een verkrachter op heterdaad te betrappen en dan a la Rambo's laatste film, zijn strottehoofd eruit te trekken met bruut geweld. Heerlijk lijkt me dat. Normaal vrij rustig, maar dit soort nieuws, pff.

Artan83 | 04-02-16 | 10:36

Een politicus zoals Pechtold zou zeggen dat dit slechts een incident is. Een FoutJoopmensch zou argumenteren dat ook blanken autochtone meisjes verkrachten.
-
En toch weet je dat dit niet waar is. Je weet dat import een heel ander gedachtengoed over vrouwen en dat van uit daar dit gedrag veelvuldig voorkomt.
-
Oh maar appel toch, ik ken zo veel mocro's en Turken die nooit een vrouw zullen verkrachten en mijn dochter speelt altijd bij Fatima thuis etc etc. Hoe leg je dat dan uit he?! Groene zure rascist die je er bent!
-
Oke, oke, rustig, rustig blijven nu. God zij geprezen dat moslimmannen (en mannen in het algemeen) doorgaans niet aan de lopende band vrouwen verkrachten. Dat heeft deels te maken met de juiste omstandigheden, denk aan het heldhaftig gedrag van de marokkaanse soldaten in WO II (complete dorpen werden uit elkaar verkracht en de mocro's waren er berucht om!).
Ho stop. En de Russen dan? Minstens zo erg.
Goed, even een intermezzo dan. Ja, de Russen waren idd minsten zo erg. Amerikanen zullen dit ongetwijfeld ook hebben gedaan en Engelsen ook maar dan of onbekend of op persoonsniveau.
Wat is dan het verschil tussen de verkrachtende Russische soldaten en de verkrachtende marokkaanse helden? Antw: De een deed het uit pure wraak op de Duitse nazivrouw en de ander (de moslim) deed het 'omdat het kon en het toch maar vrouwen waren'. En zo simpel ligt het, ben ik bang.
-
Maar waarom verkracht je moslimbuurman dan niet je vrouw? Nou vooruit, vertel dan..!
Antw: de meeste moslimmannen zijn ook net mensen en weten ook wel dat moorden en verkrachten verkeerd is. Net als ieder ander mens in de wereld. Net als jij en ik. Maar we hebben het nu wel over de moslimman die hier iig noodgedwongen onze westerse normen en waarden heeft te accepteren en via de media keer op keer leest dat vrouwen rechten hebben. Achter de voordeur zal hij heus nog wel devaluerende ideeën hebben over vrouwen, meisjes, joden, homo's etc maar het blijft overwegend netjes achter de voordeur.
-
En dan is er opeens die importmoslim-gelukszoeker die opeens vanuit een land hierheen komt waarin de normen en waarden van de islam centraal staat...
-
Moet ik nu nog echt verder gaan? Nee toch?

appeltjesgroeneweide | 04-02-16 | 10:35

-weggejorist-

Bill Cosby | 04-02-16 | 10:34

Heeft iemand dit filmpje? vissendokter | 04-02-16 | 10:05
Want jij kickt wel op beelden waar gedrogeerde meisjes worden groepsverkracht?

Ben Hetzat | 04-02-16 | 10:34

-weggejorist-

DouweDabbert | 04-02-16 | 10:33

Oktoberfest | 04-02-16 | 10:31

Ze zongen: 'in mijn land.' Dus gelukkig niet het onze..

kwark001 | 04-02-16 | 10:33

En opeens reaguurt Nonkel Frituur niet meer. Utermate verdacht.

de Voorzittert | 04-02-16 | 10:32

Wat vreten roken drinken die Belgische rechters! totaal van t pad. wegjorissen en snel vervangen.

voedselbankier | 04-02-16 | 10:32

Ze zongen "Welkom. Welkom in mijn land" in het Arabisch.

"Zum kotzen" draagt de lading niet.

Oktoberfest | 04-02-16 | 10:31

Heeft dat meisje van de groepsverkrachting nog geluk gehad dat het in België was gebeurd. In een islamitisch land met sharia-wetgeving zou ze naderhand ook nog gestenigd zijn vanwege overspel. Zo zie je maar weer, every cloud has a silver lining.

FrankVeer | 04-02-16 | 10:31

Dat België een verkrachtingsparadijs is heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat veel Belgische rechters lid zijn van enge sex(vaak ook pedo)clubjes.
Die zijn allemaal vrolijk doorgegaan na Dutroux.

Mr. Happy | 04-02-16 | 10:31

Als ik een jonge Europese vrouw was zou ik me grote, grote zorgen maken. Als ik ouder was van een Europees meisje zou ik me grote, grote zorgen maken.

Zenzeo | 04-02-16 | 10:31

Hoe kan die 'rechter' zo'n on-zin produceren? Een duidelijk teken van morele waanzin. Zo'n dwaas hoort geen rechter te zijn.

Fijnstoffer | 04-02-16 | 10:30

Jetstream | 04-02-16 | 10:27

Na de komma een spatie, verder hebt u een punt (interpunctie grapje)

kwark001 | 04-02-16 | 10:28

Alleen een verslagen land staat toe dat zijn vrouwen, moeders en dochters verkracht worden.
.
Verkrachting is een beproefd middel in veroveringsoorlogen. Het is vooral effectief in het ondermijnen van onderling vertrouwen bij het veroverde volk en het breken van verzet.
De Russen hebben deze strijdwijze in 1945 in Duitsland uitgebreid ingezet. Niet als eerste, en zeker niet als laatste. Op de Balkan in de jaren 90. En nu in een theater vlak bij u.
.
De welkomscultuur heeft er alle trekken van dat er een gesublimeerde wens onder ligt. Anrs kan ik niet verklaren waarom de Zweedse, Duitse, Belgische en nederlandse feministes niet mordicus tegen de asieltsunami in de weer komen. Maar de hoofdstroom van de feministes wil nog steeds niets van de realiteit weten. Het cultuurmarxisme heeft ze zo gebrainwashed dat de arme onderdrukte islamieten nooit dader en altijd slachtoffer zijn.
.
Met het islamisme moet ook het cultureel marxisme, dat de multiculcultus heeft voortgebracht inclusief het verstikkende policordom, zo snel mogelijk naar de vuilnisbelt van de geschiedenis worden verbannen. En nu ik het toch over verbannen heb, de daders moeten ook uit onze samenleving weg. Voorgoed. Deze beesten hebben hier geen plaats.

Glasgow Argus | 04-02-16 | 10:28

Belgie is geen verkrachtingsparadijs. Belgie is een Islamwangedragparadijs. Dit onrecht beperkt zich namelijk niet slechts tot verkrachtingen maar vindt in brede zin plaats wanneer daders van de Islamitische persuasie zijn.
.
De situatie is in Nederland niet anders. Hier bedekt men dat onder verzachtende omstandigheden als "schaamtecultuur".

Parel van het Zuiden | 04-02-16 | 10:28

Het zandbakkoeltuur begint al aardig te integreren in de EU ,volgens de linkse aanhangers is dit wat ze willen één grote open society ,vrouwen stenigen,homo's van het dak pleuren,kind bruidjes, verkrachtingen ,Islam ,Sharia wet,onthoofdingen,media censuur,oorlog,en alleen de vraag willen we dit.

Jetstream | 04-02-16 | 10:27

Want de kosmopoliet kent geen grenzen maar protesteren in een buurgemeente, dat kan natuurlijk niet.

Piet Karbiet | 04-02-16 | 10:26

-weggejorist-

Van Duyvenbode | 04-02-16 | 10:26

Statistisch gezien hebben negen van de tien mensen het tijdens een groepsverkrachting best naar hun zin.

Cuyahoga | 04-02-16 | 10:25

De politie roepen moord en brand als een meisje wordt verkracht in India maar als het hier gebeurt ons er niets aan de hand. Ik verbaas me met de dag meer in onze westerse samenleving. Vooral om de rare fratsen die de politie en rechters mogen uithalen

bobby33 | 04-02-16 | 10:24

gelachewoar | 04-02-16 | 10:18
Zolang mensen het nog belangrijker vinden om loten te kopen bij vluchtelingenwerk steunende Postcodeloterij. Tot dan is die ene bijzonder onrealistische kans op een mooie prijs belangrijker dan de zeer reële kans dat hun dochter of zoon worden blootgesteld aan een groepsverkrachting en/of een troep hyena's.

QuantumHolo | 04-02-16 | 10:24

Ik heb het al eerder gezegd, de maatschappij is kompleet verweekt de laatste 200 jaar.
Waar vroeger het individu nog aansprakelijk werd gesteld voor zijn/haar daden, is het nu de maatschappij die schuldig is. De dader is een product van de maatschappij en daarvoor niet kompleet zelf schuldig. Het onstaan van het PoliCor denken. Dit geldt ook voor de rechtspraak.

Het wordt tijd dat de eigen verantwoordelijkheid eens wat meer in ogenschouw wordt genomen.

RonnieKray | 04-02-16 | 10:24

De vraag is natuurlijk: Komen ze wel uit de buurt? Ik bedoel, wonen ze er ook? Want volgens onze rechtsfilosofen en politici mag je wel 12 veilige landen door om hier te komen verkrachten maar iemand die 5 km naast Geldermalsen woont en daar dan gaat lopen protesteren is natuurlijk veel erger.

Piet Karbiet | 04-02-16 | 10:23

... Voor wie verkrachten zeg maar echt zijn ding is, lol.

John nie | 04-02-16 | 10:22

Zouden de kerken gezamelijk dan toch een opdracht hebben gegeven aan de hoogste echelons om sexuele criminaliteit bijna onbestraft te laten en elke vorm van religiefobie tot hoogverraad te verklaren? Paus en Rohani bespraken wat ze beiden voelden als de eindtijd en dat de nieuwe jezus mashiach mohammed nu wel moest komen.http://yournewswire.com/pope-francis-and-iranian-president-warn-that-end-times-are-nigh/ Er is niks liever dat die twee supergevaarlijke religiegekken willen dan enorm veel ellende en mysére op aaree want dan moet hun eeuwen mislukkende plan toch een keer echt worden. De massiach moet hun redden. Over uw en mijn en die verkrachte vrouwen hun pijn heen.

tattooboer | 04-02-16 | 10:21

hoe lang gaan we dit nog pikken dan?

gelachewoar | 04-02-16 | 10:18

Nou linksmensen en mate name Apeldoorners, waar blijven jullie nou?

F1802 | 04-02-16 | 10:17

@eerstneukendanpraten | 04-02-16 |
Ik kan 't me goed voorstellen ook. Je zou als broer, vader of vriend toch compleet door 't lint gaan als zo'n berggeit zich vergrijpt aan je meisje omdat "ze gewoon moet luisteren"? Als er maar een absurd klein percentage daadwerkelijk veroordeeld wordt ben je dus als vrouw zijnde vogelvrij verklaard. Als z'n dwerggeit aan mijn vrouw zou zitten zou ik 'm ook met alle liefde z'n 72 maagden laten ontmoeten.

kanon0503 | 04-02-16 | 10:17

Incidentjes, kwaaijongenstreken, niet discrimineren, niet een bevolkingsgroep over een kam scheren, subsidie, nog meer subsidie, kickboxlessen, gescheiden zwemlessen. GVD kut Linksch menschen!

John nie | 04-02-16 | 10:16

"We schreven in 2012 al dat België een verkrachtingsparadijs is, omdat slechts 4% van de verkrachtingen leidt tot een veroordeling."
Als ik zoiets lees, word ik altijd nieuwsgierig naar de corresponderende cijfers in Nederland. En wetende hoe effectief onze politie werkt en hoe streng onze D66-rechters zijn, heb ik zo het vermoeden dat het percentage in Nederland niet veel hoger ligt.

MAD1950 | 04-02-16 | 10:16

Castreren zou een gepaste straf zijn voor eenieder met het denkbeeld dat een (groeps)verkrachting toegestaan zou moeten zijn.

Simon Takker | 04-02-16 | 10:16

Jah, West-Europese landen worden steeds naïever. Iedere keer als je denkt dat het niet gekker kan komt er wel weer een 60-jarige tolerantie imbeciel die het nog gekker weet te maken. Wellicht al mijn kinder(en) en anders haar/hun kinderen wel gaan een hele donkere tijd tegemoet. Paars heeft het land kapot gemaakt en helaas is het te laat om te keren. Zogenaamd liberaal ingestoken hebben ze het land weer de middeleeuwen ingeleid. Vrijheid blijheid, jah voor 30/40 jaar maar dat gaat snel over. Ze rommelen al aan de poorten van onze vrijheid. Burgermeesters die zeggen dat je bepaalde bevolkingsgroepen maar moet vermijden. Dat je netjes een meter afstand moet houden van mannen en meer van dat soort achterlijkheid. Bestuurders die gevrijwaard worden van azc's in de buurt. Reclame spotjes door achterlijken die eerst tegen azc's waren maar nu ze een paar fucking eitjes kunnen verkopen en handel zien het plots geen probleem meer vinden. Maar ondertussen neemt de agressie, het geweld en de aanrandingen/verkrachtingen richting Europeanen maar toe. En vrijwel allemaal ingeleid door de religie van de vrede of mensen die daarin geloven. Ik begin moeite te krijgen met het onderscheid te zien. Noem maar eens een land met een moslim meerderheid waar je wat anders mag geloven dan alleen in de islam. En maar blijven importeren, als wij ons tolerant opstellen komt het heus wel goed. En alles wat zij fout doen wordt veroorzaakt door onze intolerantie. Tjah, ik zal wel gek zijn. Kga maar weer snel verder met mijn 60-urige werkweek. Volgend jaar weer een tekort omdat paars de gasbaten verkwanseld heeft ipv het voorbeeld van Noorwegen te volgen. Er zal dus wel weer bezuinigd worden op de middenklasse.

Larevenge | 04-02-16 | 10:16

Maar 4% wordt veroordeeld? Allemachtig, dat kan toch allemaal niet langer zo… wanneer krijgen we er genoeg van en timmeren we dit soort beesten zélf een paar fatsoensregeltjes bij? Ik hoop dat ze een vriend heeft die compleet Bokito gaat op dat tuig, want echt veel reden om te mogen leven hebben ze niet in mijn ogen.

kanon0503 | 04-02-16 | 10:15

NL van vóór 1970 was zoveel humaner, onschuldiger. De toekomst leek geweldig te worden niet wetende dat het veel en veel geweldadiger zou worden dankzij de politici van het establishment.
Het is juist de bedoeling dat ons volk en andere volken van Europa zo kapotstuk gemaakt worden. Mensuh dit is GEEN TOEVAL!

ecologiste | 04-02-16 | 10:15

Ik zit een beetje te fantaseren, maar als alle dames nu een soort rattenvalletje in hun k.tje zouden plaatsen, dat goed hard dichtklapt als er "ïets" in komt... eventueel met kleine mesjes ofzo...

BoerinFrance | 04-02-16 | 10:14

Degene die denkt aan mijn blonde dochter te mogen komen zonder toestemming kan een nieuwe episode van Death Wish verwachten.

eerstneukendanpraten | 04-02-16 | 10:14

Nacho_Vidal | 04-02-16 | 10:11

Als je het leuke hebt gevonden. Vertel het mij dan even. Zoek me al jaren de pleuris.

kwark001 | 04-02-16 | 10:13

overVecht | 04-02-16 | 10:08
Dat van die Belgische DJ is helemaal niet prima. Het is gewoon een verkrachting. Dat hij NEE niet verstaat is zijn fout. Nu wordt het weggedaan als een verkeerde interpretatie. maar nee is nee. Door de redenatie van die rechtbank kun je alles verklaren als onbewust.
"Ik was door de kick er van overtuigd dat hij zei dat hij wel vermoord wilde worden, maar door mijn vervorming van de realiteit, negeerde ik het duidelijke nee en schoot hem door zijn hoofd".

ikzalhandhaven | 04-02-16 | 10:13

Al die mannen.

Mijn bloed begint weer te koken.

Ik ga ff een tijdje kappen met nieuws en dit soort shit en alleen maar leuk nieuws lezen..

Nacho_Vidal | 04-02-16 | 10:11

België:
Kinderen zijn er niet veilig
Autochtone bewusteloze meisjes zijn niet veilig
-
Kortom: de burgers zijn niet veilig.
#ikhebnietgetwijfelsoverBelgie

appeltjesgroeneweide | 04-02-16 | 10:11

Als ik me ooit bedreigd voel door een paar van die gasten knal ik ze direct neer want ik ben geladen

TECHNO AFILIATED | 04-02-16 | 10:11

Ik zag laatst een groep politici op de VRT heel trots zijn op de toon van het debat in hun landje. En dat is dan toch wel weer fijn. OK, er is een beetje veel criminaliteit en een groot deel van de moslimterroristen komt er vandaan. Maar zolang er netjes en zonder kwetsen wordt gedebatteerd, zijn ze mijlenver verheven boven hun buurlanden.

Dampert | 04-02-16 | 10:11

Er is vast wel weer 1 of andere allochtonen knuffelaar die gaat stellen dat deze groepsverkrachting niets meer was dan een praktijkexamen gynaecologie van deze hoogopgeleide cultuurverrijkers.

Dutchbeaurouge | 04-02-16 | 10:10

En dan nog even terugkomen op de vraag waarom feministen dit nu goed vinden. Als er niets meer te doen valt is het natuurlijk erg welkom als je straks weer geheel overnieuw kan beginnen. Dat geldt ook voor al die zieligheidsclubs die opeens weer bergen met werk zien liggen. Ook de COA ziet hun aanzien en macht gigantisch uitbreiden. Ook politici, korpschefs etc... zien het positief in. Ze worden allemaal groter, belangrijker en er valt veel geld en aanzien te behalen.
Daarom stopt het allemaal niet want iedereen is er bij gebaat dat het allemaal door blijft gaan, behalve de belastingbetalende burger natuurlijk.

Ofzo2 | 04-02-16 | 10:09

Als ik de tekst even vrin interpreteer kan ik het niet laten om twijfels te hebben hoeveel échte Francois, Hubert en Jean-Claude genaamd zijn van de 'Belgische jongens'.

Dat van die radio DJ vind ik ansich een prima oplossing. Ik heb ook vaak zat aan het begin van de avond 'nee' gezegd tegen een vrouw om aan het eind van de avond toch maar 'ja' te zeggen omdat er met mijn dronken kop het niet was gelukt iets beters te vinden.

overVecht | 04-02-16 | 10:08

En ze zijn zo zielig he..!

Ceauceausneaut | 04-02-16 | 10:08

Heel erg. Geeft wel aan hoe laag die migranten wel niet zijn. En de belgische justitie.......... een lachertje!!! (niet dus)

Megasuperpeter | 04-02-16 | 10:07

Ondertussen krijg ik al angstige vragen van mijn 17 jarige blonde dochter. De angst is in haar ogen te zien.

Bedankt hoor.

QuantumHolo | 04-02-16 | 10:06

Waaronder twee "Belgen" dus....

Godsammekraken | 04-02-16 | 10:06

Bizar.... Dit moedigt dit tuig alleen maar aan! Wat anders, heeft iemand het filmpje in kwestie?

vissendokter | 04-02-16 | 10:05

Deze haatcultuur hoort in Europa niet thuis.

Antitheïst | 04-02-16 | 10:05

Kuisheidsgordels gaan het weer helemaal worden in het nieuwe middeleeuws Europa.

QuantumHolo | 04-02-16 | 10:05

Dat verkrachten gaat in 2016 nog heel groot worden.
Binnenkort ook bij u in de buurt.

Silent Scream | 04-02-16 | 10:04

Nee, bent bent niet welkom. Opdonderen, smerige primaten.

yamahaha | 04-02-16 | 10:03

Onze fantastisch buren hebben op dat gebied idd een issue!

Einde van de Domheid | 04-02-16 | 10:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken