Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

John de Mol trekt stekker uit Tien

tien kleine kijkertjesTalpaTien is dood. Lang leve RTL Tien. John de Mol gooit het bijltje erbij neer. En dan houden we ermee op, hier in Hilversum. Neen, Talpa Tien is niet door de knieën, Tien is knock out. Volgens de Televaag, doorgaans toch redelijk geïnformeerd in Hilversum, heeft John de Mol de handdoek in de ring gegooid en is de fusie met RTL op een haar na rond. RTL-baas Fons van Westerloo, die eerder deze week al beloofde de ouderwetse voetbalavond in oude glorie te zullen herstellen, wil slechts kwijt “binnen enkele dagen mededelingen te kunnen doen over de op handen zijnde deal.” Prima nieuws dus voor de voetballiefhebbers. Binnenkort zijn de samenvattingen van de eredivisie gewoon weer te zien in de volgorde zoals u was gewend. Dus te beginnen met de grote vier, opdat u daarna gewoon kunt zappen naar een andere zender. Ofwel, bye bye, zwaai zwaai Beau, Bridget, Linda, Frits, en Jack. Riep daar iemand tien...

Reaguursels

Inloggen

zwaar cool dat jomanda dus gewoon gelijk had 6 jaar geleden!!!

steenpuist | 20-03-07 | 09:51

Zes, zeven, acht, negen, tien
Wie op tijd weg is, wordt ontzien.

Is-lamme-miet | 20-03-07 | 09:45

Tien-negen-acht-zeven-zes-vijf-vier-drie-twee-één...... eh, TIEN ??

Is-lamme-miet | 20-03-07 | 09:43

NieuwNieuws: Overigens is de nieuwe serie Vetbalvrouwen goed bekeken

Vetbal?

Lepo | 19-03-07 | 10:44

Jammer John, de miljarden uit Den Haag voor de politiek correcte netten hebben je je de das omgedaan.
Daar kan een ondernemer moeilijk tegen op.
De enorme hoop bagger die over Talpa/Tien is uitgestort door de politiek correcte media is te laag voor woorden. Door geld te stelen van de belastingbetaler worden we verder links geindoctrineerd er is nauwlijks licht aan het eind van de tunnel met het linkse beleid van Ruggegraatloze Balkenende en Draaikont Bos. Hopelijk wordt Wilders zo sterk dat hij de stekker uit de publieke media kan trekken. Het is toch te gek voor woorden dat de staat Media met miljarden ondersteunt?
De politiek als kwade genius:
Lubbers heeft er indertijd voor gezorgd dat de commerciele media in buitenlandse handen kwam (RTL->Bertelsmann) door schijnheilig Hilversum in bescherming te nemen door te stellen dat Nederlandse commerciele programmas alleen door buitenlandse (RTL-en later SBS) gebracht mochten worden.

Voor John de Mol komt Geert te laat, maar gelukkig hij heeft nog wel een miljardje achter de hand om zich niet te vervelen.

fris4ever | 19-03-07 | 10:38

Talpa? Wat is dat?
Nooit van gehoord, muahahaha

lief-studentje | 19-03-07 | 09:57

Nederlandse TV suck!
zo meer kan ik er niet over kwijt!

Haas82 | 18-03-07 | 23:47

Hm. Ik vraag me af in hoeverre de topsalarissen voor presentatoren nog gerechtvaardigd zijn. Tien bewees dat ondanks de zogenaamde gehaalde toppers in presentatieland er toch nauwelijk werd gekeken.... Kennelijk doet het er toch niet zo toe WIE een bepaald programma draagt.. Ook publieken: Let op uw saeck en doe hier uw voordeel mee.

Das Lekker | 18-03-07 | 23:22

Tien heeft nooit een plek kunnen bemachtigen in het Nederlandse TV stelsel. We hebben een Staatstelevisie en RTL 4. SBS 6 en die andere 2 RTL kanalen zijn afentoe leuk maar voor de rest is het TV totaal verneuqt. Talpa/Tien is een veredeld NET5 geworden met teveel belspellen en Telsell meuk. Advies aan John: Ga verder met programma's creeën. Je hebt een paar fantastische formules uit de grond gestampt. De inspiratie is er nog. Als dat niet doorgaat zal de jeugd van zometeen je alleen kennen als een typetje van Erik van Muiswinkel.

De Vlaardinger | 18-03-07 | 23:21

Yep good ol' staatteevee.
Lekker naar jan met zijn communistische mars kijken. Afgewisseld door het polygoon journaal. Met als topper op de zaterdag 'wie van de drie'.
Als er een tijdmachine zou bestaan...

firecow | 18-03-07 | 22:51

Eind conclusie : Iedereen is voor staats TV.
Het ganse volk spreekt thans met één stem. Iedere avond wenscht een ieder documentaires over De Grote Leider Jan, over het volgende vijfjaren plan en over de recordproductie van staatstractoren fabriek nummer 5.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 22:38

Driewerf hoera voor publieke omroep. Dood aan de belspelletjes mutsen. Al zijn sommige best neukbaar...

firecow | 18-03-07 | 22:19

heerlijk

Sganullekke | 18-03-07 | 21:56

Nu Talpa (Tien) naar de klote is, kunnen we met RTL gaan afrekenen. Daar lopen de kijkcijfers van de Idols achtige programma's al terug. Men heeft de ijsdansoorlog verloren en ook de kijkcijfers van GTST lopen terug. Misschien is een TV met alleen staatsomroep op de kabel zo slecht nog niet... Al die belspelletjes van TV scheelt ook zo weer een zender.

MysteryQuest | 18-03-07 | 21:43

Voetbal nu liever gebundeld naar de doelgroep op SBS.

Frank Culemborg | 18-03-07 | 21:04

vanaf nu geloof ik in jomanda! dit is echt hilarisch!! spijkerman ook zo mooi "het gaat je alleen maar om het geld"

waterfles | 18-03-07 | 20:43

Jack gaat weer lekker op de basisschool voor de klas meestertje staan spelen!
God zij dank is die p**stenkop straks ook van de buis! Hypocriete zakkenvuller.

vangodlos | 18-03-07 | 20:04

Je kan zeiken op Talpa/Tien wat je wil, maar dit is wel de enige zender van de commercielen die bijna alle zenders in breedbeeld en via teletekst onderiteld.
Nu moeten jullie lutsers met je plasma breedbeeld weer naar vervormd beeld kijken.

biky | 18-03-07 | 19:31

FREE ATLAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHA

ibi | 18-03-07 | 19:00

Een zender met veel muziek, goeie films..... geen reclame en geen sport :o))
Als die dat voor elkaar krijgt dan zal ik ook weer eens dat ding in de kast aanzetten!!

nummer niet te telle | 18-03-07 | 18:48

Ze moeten eens een zender maken met werkelijk leuke series en programma's.

Kleaver | 18-03-07 | 18:32

straks moet Jack nog naar de voedselbank ..

Beierse_Boer | 18-03-07 | 18:30

mee eens firecow behalve dan van jack. Hij kon ook niet van te voren weten dat t de meest bedenkelijke zender ooit zo worden

Schorem 18-03-07 @ 17:40


Kijk, eerst de commerciële zenders constant belachelijk maken en daarna een salaris krijgen wat door diezelfde, door hem afgekraakte, actviteiten betaald wordt.
Niet zo gek dat 90% je afkraakt.

zureregen | 18-03-07 | 18:00

Wat Nederland mist is een commerciele kwaliteitszender à la Channel4, niet de zoveelste pulpzender van het type SBS. Het probleem van John de Mol is dat hij de markt met een tunnelvisie heeft bekeken. Hij weet vast wel iets van TV maken en kent natuurlijk een boel mensen in het "circuit" maar da's niet genoeg. Had hij gekozen voor het importeren van Channel4, ITV, PBS, Arte en HBO programma's en het maken van Nederlandse equivalenten zonder de bekende commerciele koppen maar met nieuw onbekend talent dan had het misschien wat kunnen worden en dan had ik die zender wellicht ook op 10 gezet, in plaats van 38.

koerbagh | 18-03-07 | 17:54

Frits, goede vriend, wat gaan we nou weer eens doen ?
Vraagteken ? Oprotten met !!

Mentaal verzuim | 18-03-07 | 17:46

Wel dat het een commercieele zender op en top was, iets waar hij iedere zaterdag tegen ageerde Waar of niet?

firecow | 18-03-07 | 17:43

mee eens firecow behalve dan van jack. Hij kon ook niet van te voren weten dat t de meest bedenkelijke zender ooit zo worden

Schorem | 18-03-07 | 17:40

Waarom doet iedereen zo moeilijk. Talpa is/was ruk. (dat kan bijna niemand ontkennen) Dit zijn alle commercielen in nederland overigens. Van gestuntel op het ijs, shownieuws, idols explosief krijg ik het echt niet warm.
WBT John. Jammer :(
John de mol heeft het geprobeert en verloren. Het is prijzendswaardig dat hij geprobeerd heeft en best een eind gekomen is. Volgende keer beter
Gaan de programmas helemaal van de buis of verder op RTL10?
Voor jack spijkerman is het goed dat het geflopt. Hij loopt zijn hele leven te zeiken over die mutsen van een SBS6. Wat doet onze jack... die gaat bij de meest bedenkelijk zender ooit werken. Sorry maar dat maak je van jezelf een karikatuur.

firecow | 18-03-07 | 17:34

NL heeft al teveel zenders voor het oppervlakkige amusement, waarin de platheid steeds groter wordt. Van De Mol kan je veel zeggen, maar beweren dat hij veel diepgang heeft of regelmatig een goed boek leest, kan je niet volhouden. Da's nou net de kwintessens van die zender: geen inhoud, geen item wat je aan het denken zet, kortom... geen uitdaging om naar te gaan kijken. Kijk nog liever naar de Achmea kwist voor schoolkinderen, daàà`r kan je nog wat van leren. De mol had er beter een goede filmzender van kunnen maken......... zelfs de geselekteerde films op tien zijn waardeloze flutdingen waar niemand naar wil kijken.

jagua | 18-03-07 | 17:23

Quote: "en dat de andere succesnummers van Tien worden verspreid over vier tv-zenders".

Zoals?

Nil desperandum | 18-03-07 | 17:08

@mezelf
slap = slappe

Krassimir | 18-03-07 | 17:07

off topic : zojuist Ab en Sal mogen aanschouwen op de NPS. waarom zoveel ophef gisteren? 2 marokkerts die Fierljeppen in Friesland; wat slap quasi-gesprekken in een auto; een wezenloos voor zich uitkijkende slecht bebaarde bijrijder. hmmmm.

Krassimir | 18-03-07 | 17:06

ik had liever talpa voetbal... daar werd tenminste aandacht besteed aan alle clubs en ook meer aandacht aan de supporters

nnnnnnnn | 18-03-07 | 17:05

@Bigi Bana Boy
Ik vind sowieso dat Patty Brard een tv-verbod moet hebben, maar ja, wie ben ik om dat te zeggen?
Ik kan met jouw argument ook wel een heel eind meegaan, alleen wordt het een lastige situatie bij het leggen van de grenzen. Wat wel, en wat niet? Jij stoort je aan de hoeveelheid platte meuk op de tv, maar misschien storen anderen (vrouwen) zich massaal aan voetbal of nakende wijven op tv enzovoort.

Kleines Arschloch | 18-03-07 | 17:04

Jeremia 18-03-07 @ 16:38
Krijg de kelere, ik had het nog niet eens gezien. 1-5 ....
Niet te geloven .... wat daar nou ineens aan de hand is in Eindhoven ?

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 16:48

Kleines Arschloch 18-03-07 @ 15:34
Nee joh, ten eerste heb ik al twee jaar geen oajaks sessoenskaort meer en ten tweede behoor ik tot het zeldzame soort dat vindt dat je samen met PSV supporters in één vak naar een wedstrijd moet kunnen kijken. En zelfs dat je gewoon moet kunnen genieten van de tegenstanders als die mooi voetbal spelen en/of winnen. Tjezus als ik dat zo terug lees dan kom ik wel over als een eerste klas heaumeau ....

Maar ik ben het met je betoog eens, met de opmerking dat ik wel vind dat het de taak van de intelligentia blijft om te bepalen waar de ondergrens ligt. Iemand moet het toch doen. Ik bedoel willen we echt naar Patty's klisma's kijken, of naar fistfuckend gayboys (ik heb het echt een keer gezien op TV he ...) of naar een masturbatiemarathon ? Er moet toch een keer gezegd worden tot hier en niet verder.

Maar zoals gezegd, ik ben het verder wél helemaal met je eens.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 16:46

P$V met 5-1 verloren...
zureregen 18-03-07 @ 16:33
Ik dacht eerst dit is een geintje. Dus niet.

Jeremia | 18-03-07 | 16:38

Alle kutprogramma's naar RTL, voetballen na 2008 weer bij de publieke omroep, de Mol een hoop centjes lichter en de overgestapte zakkenvullers staan voor lul.
P$V met 5-1 verloren en met een beetje geluk wordt Ajax nog kampioen.
Wat een mooi begin van de lente.
Nou maar hopen dat het geen Hoax is voor wat Talpa/Tien betreft .....

zureregen | 18-03-07 | 16:33

Mooi

Zo jammer! | 18-03-07 | 16:31

Nu gaat voeballe naar een andere commerciele zender. Boeie. Zolang het maar niet terugkomt bij de lutsers van 1,2 of 3.

schele henk | 18-03-07 | 16:18

*sprakeloos van de logica van MysteryQuest*

CoJoNes | 18-03-07 | 16:13

Tuurlijk is de BBC links... enkele 'kopstukken' van dde BBC de iraq oorlog dan moet je wel heel links zijn (grinnik)

Peking Eend | 18-03-07 | 16:06

Spiritworld-Jack Spijkerman 10-0

President Babboe Bab | 18-03-07 | 15:47

MysteryQuest 18-03-07 @ 15:41

briljant argument hoor... tjongejonge

Sytze Vliegen | 18-03-07 | 15:43

@CoJoNes: Omdat ze bij de NOS wel commentaar kunnen geven, heb geen zin in die slappe commentatoren van de commerciëlen.

MysteryQuest | 18-03-07 | 15:41

@Cojones 14.46
BBC is inderdaad niet links nee.

Fuzzy-de-Bear | 18-03-07 | 15:35

@Bigi Bana Boy
Moest jij niet naar het stadion om te matten?

De vergelijking politiek/stemrecht en tv klopt niet helemaal, want er is ook nog zoiets als "amusement". En wat de een leuk vindt, hoeft de ander niet leuk te vinden. Talpa/Tien vonden blijkbaar maar heel weinig mensen leuk. Problem solved. Hogeropgeleiden hoeven niet voor de lageropgeleiden te gaan bepalen wat ze leuk moeten vinden. Vind ik dan. Wat betreft actualiteiten/nieuwsprogramma's ligt dat weer anders. Daar moet objectiviteit altijd voorop staan. Maar gek genoeg lijkt het alsof de staatszenders en de quasi-intellectuele dagbladen daar meer moeite mee hebben dan de commercielen. Dus als het nu om meningvorming en stemrecht e.d gaat zou je kunnen stellen dat hogeropgeleiden net zo gehersenspoeld naar de stembus gaan als lageropgeleiden. Alleen komt de hersenspoeling uit de andere hoek. Niet door de verkopers van de onderbuikgevoelens, maar door het intellectuele en politiek correcte gebazel.

Kleines Arschloch | 18-03-07 | 15:34

@MysteryQuest 18-03-07 @ 15:09
Nou?

CoJoNes | 18-03-07 | 15:34

Als rtl het voetbal gaat doen gaan ze net zo hard op hun bek als talpa.

zeurdertje | 18-03-07 | 15:16

@MysteryQuest 18-03-07 @ 15:09
Voetbal hoort bij de NOS. Want?

CoJoNes | 18-03-07 | 15:11

Voetbal hoort bij de nos, ZONDER reclame. Maar fijn dat tien weggaat, dan zijn we toch met onze missie geslaagd. De beste commentatoren en analisten zitten voorlopig nog wel even bij de nos, dus dan zouden we het ook nog steeds met dat slome- en niet te volgen commentaar moeten doen = geen vooruitgang. Ik heb dus gewoon mijn seizoenkaartjes, kost wel wat meer, maar dat maakt niet zoveel uit.

MysteryQuest | 18-03-07 | 15:09


Komt er nog een heuse staatsbegrafenis?

mark twain | 18-03-07 | 15:05

@Bigi
Het argument om geen jury-rechtspraak te willen, is hetzelfde argument om geen algemeen kiesrecht te willen.

CoJoNes | 18-03-07 | 14:57

CoJoNes 18-03-07 @ 14:46
Misschien is dat wel zo, maar dat zou dan niet zo moeten zijn. In landen als Spanje en Italië wisselt zo'n beetje de hele top van een staatsomroep als er een kabinetswisseling is. Ik vind dat niet zo'n goed idee vanwege de objektiviteit en de kansen die je de oppositie geeft, maar het geeft aan dat er dus wel degelijk zoiets mogelijk is bij een staatsomroep.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 14:55

BBB 1445
volkomen eens!

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 14:53

fokkenmast 18-03-07 @ 14:07
Ja, dat weet ik wel maar je haalt nu wel de meest extreme voorbeelden aan.
Ik weet ook niet precies wat voor staatsinrichting we dan zouden moeten hebben maar dat het huidige systeem ernsitge tekortkomingen heeft lijkt mij duidelijk. Het idee dat iedereen het recht heeft een mening te hebben, die uit te dragen en mee mag praten cq besturen betwist ik. Ik kom dagelijks mensen tegen die geen idee hebben waar het precies over gaat, meestal maar 5% procent van een complex probleem weten, laat staan begrijpen maar die daar wel over mee mogen oordelen. Dat ik daar soms aan twijfel maakt mij nog geen crypto facist, toch ?

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 14:51

@Bigi
Nee, de BBC is niet links. Valt best mee.
*proest*

CoJoNes | 18-03-07 | 14:46

bejaarde op brommer 18-03-07 @ 13:39
Hoe het ook zij, weg met het publieke bestel en
kom maar op met een staatsomroep zoals de BBC.
Zijn we dat met elkaar eens ?

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 14:45

Gaat John die Gouden Kooi lui nou allemaal een miljoen geven of laat hij het hek dichtlassen,zal mij benieuwen.

Uw Verzekeringsadvis | 18-03-07 | 14:37

BOYCOT RTL!!!! Geen voetbal op onze zender!!!!!!! Voetbal=vandalisme!!

Cook From Hell | 18-03-07 | 14:23

Binnen het libertarisme zijn alle individuën gelijk. Daar wringt de schoen met een meritocratie.

CoJoNes | 18-03-07 | 14:21

@CJN 1411 en 1353
leg het dan nog maar een keer uit in je eigen woorden, er is geen haast, we hebben nog wel 5 jaar voor de boel klapt.
(maar dan moeten we wel klaar zijn)
@rosalie 1412
never mind, iedereen heeft dat na zaterdagnacht, butterfingers...

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 14:17

Meritocratie dus.....
Wat heb ik toch vandaag...? maar ja, het waait hier ook zo hard, dat zal het zijn.

rosalie | 18-03-07 | 14:12

@bob en rosalie
Nee, meritocratie is toch wat anders, imho.

CoJoNes | 18-03-07 | 14:11

@CoJo, bob was me voor: je bedoelt dus meriocratie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meritocratie

rosalie | 18-03-07 | 14:09

Eindelijk weer voetbal op zondag.
Hopelijk wordt het gepeupel nu wat rustiger...

da wizard | 18-03-07 | 14:09

flapstra 18-03-07 @ 13:53

Moet je even zoeken naar "komt een man bij de dokter".

Sytze Vliegen | 18-03-07 | 14:08

Kleines Arschloch 18-03-07 @ 11:57
Ik ben het met je betoog eens tot de laatste twee zinnen. Het is misschien een ouderwets idee maar als je een geestelijk gezonde bevolking wilt hebben moet je ze toch tot op zekere hoogte afschermen van bagger. Ik geloof niet in het oude linkse adagium van het verheffen van het volk, maar hoe paternalistisch het ook klinkt je zult het geteisem moeten beschermen tegen zichzelf en hun laagste lusten.
Bigi Bana Boy 18-03-07 @ 12:04

Gebruikte Josef Goebbels in opdracht van Hitler niet dezelfde motivatie? En een ander Josef (Stalin) deed dit om deze reden ook met succes. Oh ja, tegenwoordig doen Fideltje en onze Noord Koreaanse Kim il Yung het ook al enkele decennia niet onaardig met 'het beschermen van het volk tegen lage lusten'...'t Is maar waar je de lat legt.

fokkenmast | 18-03-07 | 14:07

De Kluners waren wel leuk. Volgens mij ook het enige dat ik ooit gezien heb op Talpa.
Over voetbal op TV. Mijn stelling: Wedstrijden mogelijk gemaakt danzij uw publieke belastinggeld, dus tv-rechten ook gweoon vrij voor de publieke omroepen. Als de clubs of de KNVB de rechten willen verkopen aan TV-stations, betalen ze ook maar voor alle politie-inzet en zo.

knurfie | 18-03-07 | 14:03

CJN 1353
ach, we noemen het gewoon meritocratie,
knal, die is er uit, weg met gelijkheid.
Ik ben toch niet gelijk, ik heb gelijk.

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 14:02

iemand vertelde me dat Ab Normaal met Bev ook weer terug is. Ik zoeken in de gids maar omdat ik al niet een in de gids naar Talpa kijk dus never nooit kunnen vinden.. :-)

flapstra | 18-03-07 | 13:55

iemand vertelde me dat Ab Normaal met Bev ook weer terug is. Ik zoeken in de gids maar omdat ik al niet een in de gids naar Talpa kijk dus never nooit kunnen vinden.. :-)

flapstra | 18-03-07 | 13:54

Bestaat libertaire-technocratie als staatsvorm? Zo nee, aan het werk!

CoJoNes | 18-03-07 | 13:53

iemand vertelde me dat Ab Normaal met Bev ook weer terug is. Ik zoeken in de gids maar omdat ik al niet een in de gids naar Talpa kijk dus never nooit kunnen vinden.. :-)

flapstra | 18-03-07 | 13:53

Ehm jah ik ga ook voor technocratie hoor. Maar wel in een sausje van sociaal-fascisme.

Shareholder | 18-03-07 | 13:49

Ferdinand Franssen is een hadcore SP lid. Zeer actief ook.

CoJoNes | 18-03-07 | 13:45

@ik 1339 zinnen afmaken graag
@CJN 1334
ik ga ook voor technocratie, alles beter dan grijs zoveel.
Na de onvermijdelijke burgeroorlog werken we het nader uit, iemand moet het doen.

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 13:44

@CoJo Dat lees je goed, hoewel ik hier niets op GS invoer zonder cynisme.

Shareholder | 18-03-07 | 13:41

Shareholder 18-03-07 @ 13:34

Nuance: hoe meer inkomstenbelasting, hoe meer zeggenschap (individueel gericht dus).

Dat de kans groot is dat dan de macht in de buurt van het grootbedrijf (i.e. het grootkapitaal) komt te liggen, zal ik niet ontkennen. Daar zitten wel de strategen en die laat ik liever een uitspraak doen over het voorgenomen beleid of bepalen wie gaat regeren dan dan de Rini's, de Tokkies of de Geers en Goors van 0031

Sytze Vliegen | 18-03-07 | 13:40

bigbana 1334
je zit ernaast,
1 vandaag heeft maandenlang campagne tegen verdonk,
die presentator met dat half kale onnozele hoofd zit altijd in de kont van SP-jan en de de directie van de Tros voert al campagne tegen rechts sinds de vorige- kabinets-plannen om de publieke omroepen aan te pakken, kale van de graaf is überlinkslikker, zet dus opzij die onzin,
alle publieke omroepen zijn LINKS

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 13:39

@Share
Zie ik daar nou zonder enig cynisme 'grootbedrijf'?
Wist niet dat er nog mensen leefden die dat zonder schaamrood op de kaken durfden te typen.

CoJoNes | 18-03-07 | 13:38

@BoB 1320
Ik heb wereklijk geen idee, verder dan een technocratie kom ik niet.

CoJoNes | 18-03-07 | 13:34

@Sytze hoe meer belasting hoe meer stemmen? Dan komt alle macht bij het grootbedrijf te liggen. En lul niet met je ruim 1 ton zieligerd. Want dat doe je zelf, je mag ook 2 ton brengen en ook een kwart. Regels zijn er voor iedereen.

Shareholder | 18-03-07 | 13:34

bejaarde op brommer 18-03-07 @ 13:20
Met alle respekt voor uw leeftijd (?) maar nu praet u poep.
De Tros links ? Dacht het niet. De Tros houdt mensen dom ? Dacht het wel.
De AVRO links ? De omroep van Cor vd Laak, de omroep van kleinburgelijk rechts Nederland ?
Ik dacht altijd dat het publieke bestel altijd zo'n mooie afspiegeling was van de verzuilde maatschappij. Dat de publieken het publiek links houden bestrijd ik ten zeerste, zelfs als voorstander van een staatsomroep.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 13:32

Of: hoe meer belasting je betaalt, hoe meer stemmen je hebt. Iets relatiefs in ieder geval.

@Rosalie: uiteraard is dat niet nieuw, als systeem maar misschien wel vernieuwend. Ik breng ruim 1 ton per jaar naar de belasting en wat krijg ik er voor terug? Kudtregeltjes die het ondernemen alleen maar moeilijker maken.

JudgeJuly 18-03-07 @ 13:16
welke lelijke dingen branden we dan systematisch af? Verklaar je nader?

Sytze Vliegen | 18-03-07 | 13:28

Als je al het lelijks affikt krijgt het mooie weer ruimte om te groeien.

Lobo | 18-03-07 | 13:21

sytze 1305
dat systeem bestaat al, het heet "eigendom".
@ CJN 1255/1244
leg eens keer uit welk systeem je dan voor ogen staat, ik ben oprecht geïnteresseerd, ook al is het voor NL te laat vrees ik, hoewel...
on topic:
de publieke omroepen houden het volk links (=dom), de commerciële omroepen houden het volk dom (=links)

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 13:20

fijn dat we ondanks ons kuddegedrag er toch nog ons voordeel mee kunnen doen: lelijke dingen in de maatschappij systematosch afbranden of deaud negeren. Gaat straks ook met cda/pvda/cu gebeuren: ies lelijk, dus weg ermee. Dat we keihard driewerf er iets anders lelijks (rtl10, geertwilders) dat boeit op dit moment gewoon niet. Mehhe...

JudgeJuly | 18-03-07 | 13:16

@Sytze,

Ja, laten we het bestuur van Nederland weer in handen geven van de regenten......
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regenten
Dan komt alles weer goed.

rosalie | 18-03-07 | 13:10

Hey, Jos Verstappen bemoeit zich met de F1, dat is het slechte nieuws van vandaag.

Sytze Vliegen | 18-03-07 | 13:09

Naar RTL kijk ik ook niet. Dus ik vind het allemaal prima jah.

Shareholder | 18-03-07 | 13:08

Hey... Allard Kalff is terug, dat is het goede nieuws van vandaag.

bejaarde op brommer 18-03-07 @ 12:50

Ik zat meer te denken aan een product van opleiding en inkomen of nog beter: je kunt aandelen 0031 kopen ;-) Mooi kapitalistisch systeem, hou ik wel van.

Sytze Vliegen | 18-03-07 | 13:05

Bigi Bana Boy 18-03-07 @ 12:29

Zie de reactie van CoJoNes. Als we de verpaupering willen tegengaan, moeten we drastisch ingrijpen in het stemrecht. De volgende vraag is dan: "wat is verpaupering en wat is dan wél goed voor het volk". Brood en spelen? Pauw en Witteman of een ander stel vazallen van de linkse kerk? Of toch de tokkies in een gouden kooitje? Ajax - PSV op een lentezondagmiddag? Knokpartijen van paupers die denken te kunnen bepalen wat goed is voor andere paupers? Zoek het maar lekker uit, ik ga er vanuit dat iedereen het recht heeft om zelf te beslissen welke van de 10 zenders er na de soep, de aardappels en de pudding aangeklikt wordt.

Fijne wedstrijd en ik hoop dat je een beuk op je eigen plaat krijgt.

Sytze Vliegen | 18-03-07 | 13:02

Het zal John trouwens een bout zijn, die heeft zoveel geld dat maakt hij in dit leven niet meer op.
En het endemol feestje loopt wel voorspoedig, dusssssss.

Fapdrol | 18-03-07 | 13:01

Yeah! nieuwe zender! :D

Killin Ark | 18-03-07 | 12:57

@BoB
Jij vuile intrigant!

CoJoNes | 18-03-07 | 12:55

bejaarde op brommer 18-03-07 @ 12:50
Ik zou in dat geval een uitzonderingsregel voor alumni van het "Geert Wilders VMBO voor hoogintelligente leerlingen in Venlo" willen bepleiten, omdat je nu eenmaal niet dezelfde normen mag hanteren voor Limburg.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 12:53

stemrecht op grond van opleiding lijkt me ook wel wat.
Minstens HBO voor stemrecht.
Heeft de dierenpartij straks 30 zetels. (van de 75, want de kamer kan ook kleiner)

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 12:50

kuttekrap 18-03-07 @ 12:47
Woehahaha, ja je hebt gelijk ..... nou dat geeft dan maar weer mooi aan hoe zeer ik op de hoogte ben van foebele :-) LOL.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 12:49

@Bigi Bana Boy 18-03-07 @ 12:45
Die "Eindhovense boeren" zul je vandaag niet gaan vinden in die sporthal.

kuttekrap | 18-03-07 | 12:47

CoJoNes 18-03-07 @ 12:40
Kleines Arschloch 18-03-07 @ 12:40
Ik ga ook iets zinnigs doen zo meteen namelijk bier drinken, naar de Arena gaan en eens zien of ik een paar Eindhovense boeren op hun plaat kan rammen na afloop.

* zou ook het stemrecht ontnomen moeten worden *

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 12:45

@Bigi Bana Boy
Volgens mij stemmen Tokkies niet zo massaal hoor. Die liggen met hun dikke pens bier te tanken op de camping.
Nu ga ik eens wat zinnigs doen met m'n zondag.
Bier drinken op de camping ofzo.

Kleines Arschloch | 18-03-07 | 12:40

@Bigi
Begrijp me goed, ik kan een heel eind met je mee gaan als het erom gaat om paal en perk te stellen aan het algemeen kiesrecht. Het is idd glad ijs maar het algemeen kiesrecht is aantoonbaar een oorzaak van een teloorgaande staat. Op het moment dat de imbeciele stadsduivenvoerders en kinderboerderijmedewerkers met hun partijtje in het landsbestuur deelnemen, kan en moet je je serieus afvragen of je democratie niet allang failliet is.

CoJoNes | 18-03-07 | 12:40

CoJoNes 18-03-07 @ 12:22
Over dat stemrecht heb ik inderdaad wel eens mijn twijfels gehad. Dat is trouwens eerder een antiek rechts standpunt dan een links idee. Nogmaals ik besef dat ik mij op heeeeeeeel glad ijs begeef maar dat algemene stemrecht is in mijn ogen de achilleshiel van de demokratie. Voor de twijfelaars, denk bijvoorbeeld eens aan de overwinningen van de islamisten in Turkije en Algerije (gelukkig greep in beide landen het leger in) en de nazi's. Allemaal via demokratische weg aan de macht gekomen. Ik heb het niet zo op hysterische domme massa's. Ik weet niet of het zo'n geweldig idee is om het landsbestuur mede te laten bepalen door Tokkies en soortgelijken.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 12:35

LUBBERS IS KIEREWIET. Wie legt die vent het verhaal uit tussen die tapijtknopers en de rest van de wereld.

waskuip-admiraal | 18-03-07 | 12:32

@Bigi Bana Boy
Nee, oneensch. Ik denk dat na stroom van amorele bagger op tv, mensen vanzelf hun buik er van vol krijgen. Soort cultuur-evolutie. Wordt het te plat, willen we meer diepgang. Is het te elitair, willen we meer volksvermaak. Het blijft schipperen, maar het komt wel goed met het volk!
Bovendien, lager opgeleiden zijn eauk mensen! Ben het eens met Cojones dat je opmerkingen op gespannen voet staan met het stemrecht....

Kleines Arschloch | 18-03-07 | 12:30

Sytze Vliegen 18-03-07 @ 12:13
Ik vind het prima dat je dat vindt als je even uitlegt waarom.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 12:29

Talpa was gewoon vanaf het begin een doodgeboren kindje. Je moest wel een blind paard zijn om dit niet te zien. Er was in dit kleine pokkenlandje helemaal geen plaats voor nog een zender erbij. We zijn gewoon te klein voor 10 nederlandstalige zenders. Johnny had zich beter bij een aantal bestaande zenders kunnen inkopen om op die manier de kwaliteit te verhogen. Wat een totaal zinloze, voorspelbare verspilling van kapitaal. Dat heeft niks met lef te maken (Johnnie kan zich nog tien Talpa's veroorloven) maar met gebrek aan realiteitszin, ijdelheid en hoogmoedswaanzin. Ga es wat zinnigs met je geld doen Johnnie...

stretched.truth | 18-03-07 | 12:29

@ mezelf 12:22,

afbrandden..en...bij ze weg kocht

rosalie | 18-03-07 | 12:28

OT,
Een CDA-fossiel bij Buitenhof....op Ned 1

rosalie | 18-03-07 | 12:25

CoJoNes 18-03-07 @ 11:41

Ik vind het ook sneu voor De Mol..maar ja, iets met maaivelden en hoofden..
Dat de publieken hem afbranden kwam natuurlijk ook wel een beetje omdat hij de "sterren" van ze wegkocht.

rosalie | 18-03-07 | 12:22

Mijn zondag is weer goed. Ongezien de tiefus John!

rzer0 | 18-03-07 | 12:21

Whahahaha Cheque Spijkerlul.... wat een losert.

Kabouter Puntlul | 18-03-07 | 12:21

nederland was eigenlijk best een leuk land. Ik denk dat het ten grave gedrgen is na de laatste keek op de week.

waskuip-admiraal | 18-03-07 | 12:20

Een dikke drol op John de Mol!

Bob Paalhout | 18-03-07 | 12:19

sytze 1213 LOL
(ik hoopte even dat het allemaal waar was, en dat was het ook, ooit)

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 12:18

Gisteren was de tv wel zeer leuk! Fillemon Wesselink als pornstar '' the dick man''..

Attila23 | 18-03-07 | 12:18

Het enige wat goed was aan Talpa, was de onvoorspelbare volgorde waarin de samenvattingen bij De Wedstrijden kwamen. Dan was het tenminste nog spannend hoe lang je je pis moest ophouden (ik pis altijd wanneer ajaks op TV komt). Nu krijgen we het eerste uur de wedstrijden van de 4 minst interessante teams, om daarna in 10 minuten de overige wedstrijden af te raffelen.

Ongezien de TIEFUS voor de "grote vier"! En beeldbuisaanhangers van de grote vier: Stelletje mongeaulen, ga eens lekker deaud!!

Buck Futter | 18-03-07 | 12:17

Voor John vind ik het spijtig, maar ach, nooit geschoten, altijd is.

Jack S. vind ik zo'n misselijkmakende eikel dat ik daar wel iets bij heb, het leukste vermaak is leedvermaak.

Tarak | 18-03-07 | 12:16

Lekker met zijn allen terug naar af: de NCRV doet goede zaken en Joop Daalmeijer is weer jong. Massaal lachen gieren brullen om André van Duin en op vrijdagavond met natte haren in pyjama naast papa op de bank. Dit is AVRO's weekendkwis. Een glacé en een glaasje prik. Op zaterdag de auto wassen en het gras maaien. Joepie. Bram en Freek zijn schalks (reeds verzuurd of deaud) en de VPRO komt met de eerste blote tieten. Jaja, we zijn vernieuwingsgezind in 0031... als er maar geen persoonlijk succes van afhangt, want dan is het mis.

Bigi Bana Boy 18-03-07 @ 12:04: jij bent echt van de pot gerukt.

Sytze Vliegen | 18-03-07 | 12:13

"Mogelijk dat de Eredivisie straks te zien is bij familiezender RTL 4 en dat de andere succesnummers van Tien worden verspreid over vier tv-zenders"
de ANDERE succesnummers van Tien?? Welke dan, heb ik iets gemist?
En John, de mazzel he. Probeer het nog eens.

Days-Of-Wild | 18-03-07 | 12:13

Als Beau maar radio gaat maken vind ik alles goed. Die vent is echt super in de ether.

waskuip-admiraal | 18-03-07 | 12:12

TALPA??? wasda????
Heb ik iets gemist ofzo????

dizzux | 18-03-07 | 12:08

@Maarten D 18-03-07 @ 11:47:
Zo vroeg op de morgen al?

Lobo | 18-03-07 | 12:08

Grappig is dat... Ik ben kennelijk niet de enige die sinds de komst van Talpa (Tien mag ook) geen voetbal meer kijkt.
Gewoon Studio Sport met voetbal terug op de buis. Leuk!

Het Oordeel | 18-03-07 | 12:05

Kleines Arschloch 18-03-07 @ 11:57
Ik ben het met je betoog eens tot de laatste twee zinnen. Het is misschien een ouderwets idee maar als je een geestelijk gezonde bevolking wilt hebben moet je ze toch tot op zekere hoogte afschermen van bagger. Ik geloof niet in het oude linkse adagium van het verheffen van het volk, maar hoe paternalistisch het ook klinkt je zult het geteisem moeten beschermen tegen zichzelf en hun laagste lusten.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 12:04

Hoera, gaat die sosjalistische zakkenvuller Spjkerman nu gewoon weer voor de klas?? Even de onderwijsinspectie waarschuwen dat ze hem in de gaten houden dat ie niet nog meer kinderen en volwassenen vergiftigt met zijn linkse leugens en indoctrinaties

fokkenmast | 18-03-07 | 12:04

@Bigi Bana Boy
Ouderwets belerend doen mag en een mening is juist leuk als hij tegen de volksaard ingaat. Maar ik ben het niet met je eens. Talpa/Tien werkte niet, want is ter ziele. De gemiddelde bevolking keek er niet naar, en is dus prima in staat zelf te bepalen wat leuk of smakeloos is. Van de publieke omroepen kun je dat niet zeggen. Worden in stand gehouden met belastingcentjes om zoveel mogelijk groepen te bedienen. Grappig bijvoorbeeld dat allochtonen helemaal niet kijken naar alle goedbedoelde allochtonenprogramma's van de publieken.
Denk eens na over het volgende: prostituees zijn ook ondernemers.....
Is er vraag naar iets, dan mag het er van mij zijn, ook op tv. Zolang je de wet niet overtreedt is er niets aan de hand.

Kleines Arschloch | 18-03-07 | 11:57

hahahaha, die sjek zpeikerman... staat die daar ff in een pot met zeik

topcat | 18-03-07 | 11:56

Kunnen we het alsjeblief nog even over Jack Spijkerman hebben?

Zillion | 18-03-07 | 11:56

Jeremia 18-03-07 @ 11:49
Het gaat mij meer om het centrale idee, dan om de exacte uitwerking/definitie ervan want ik besef dat ik mij daarmee op een glibberig pad begeef. Wél kun je stellen dat de twee genoemde heren, door hun positie in het medialandschap, impliciet tot de elite behoren omdat zij immers grotendeels bepalen wat er op de NL TV te zien is. Daarmee hebben zij een grote verantwoordelijkheid. Die nemen ze niet (De Mol) of pas na hun aktieve carriere (zoals Van der Ende deed) vanwege commerciele belangen.
En dat neem ik ze kwalijk want ik verdenk ze ervan dat ze wel degelijk beter weten.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 11:55

Dit is Beauvengemiddeld goed nieuws!

puntkomma?! | 18-03-07 | 11:52

CJN 1141
ten onder gegaan aan de publieke omroep?
kom op!
wat me wel is opgevallen bij de start van Talpa is dat De Mol steeds moest uitleggen dat het geen politiek getinte omroep zou gaan worden.
Kennelijk poepen de publieken in hun broek voor een rechtse commerciële omroep.

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 11:50

Bigi Bana Boy 18-03-07 @ 11:42
De maatschappelijke elite... brrrr. Wie zijn dat? Beatrix, Balkenende, de hoernalistiek van de publieke omroep, de grachtengordelproleten? Wat ik ermee wil zeggen is dat dit mensen zijn die niet zozeer verschillen van 'het grauw'. Er zit alleen een dun vernislaagje overheen dat wij beschaving noemen. Ze zijn gemiddeld wat intelligenter, kunstzinniger en/of hebben het geluk in een welvarende invloedrijke familie geboren te zijn.

Jeremia | 18-03-07 | 11:49

Ik ga een fles champagne opentrekken.

Maarten D | 18-03-07 | 11:47

"we gaan iets nieuws doen"

G-unite | 18-03-07 | 11:46

*Cheers*

Science | 18-03-07 | 11:46

Klasse, weg met Talpa/Tien troep en nu graag Johan Derksen bij de nabeschouwingen dan kunnen we tenminste nog echt genieten i.p.v al die slijmballen die nu bij Tien zitten zoals die Genee.

Wheeler | 18-03-07 | 11:42

Jeremia 18-03-07 @ 11:36
Kleines Arschloch 18-03-07 @ 11:35
Nu ga ik even ouderwets belerend doen ... Ik denk dat de maatschappelijke elite een taak heeft om het grauw te beschermen tegen al te verkeerde invloeden en om het janhagel enigzins onder de duim te houden. Ik besef dat het een niet erg populaire mening zal zijn die geheel tegen de Nederlandse volksaard in zal gaan, maar denk er maar eens over na. Een groot gedeelte van een gemiddelde bevolking is tamelijk eenvoudigen van geest en als je ze volledig toe staat aan hun driften toe te geven gaat de wereld te onder.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 11:42

Ik kijk pas weer als de hele mik aan de NOS verkocht wordt.

zeurdertje | 18-03-07 | 11:41

Jammer voor John de Mol. De man heeft samen met Joop van den Ende en van Westerloo de media in Nederland gemaakt tot wat het nu is. Daar kun je blij mee zijn of verdrietig van worden, feit blijft dat het een enorme prestatie is.
Tien is volgens mij aan twee factoren ten onder gegaan, namelijk de ziekelijke afgunst van de publieke omroep die er alles aan gedaan hebben om de zender consequent af te breken en de matige programmakwaliteit.
Dat beide factoren onlosmakelijk met elkaar te maken hebben, moge duidelijk zijn.

CoJoNes | 18-03-07 | 11:41

Check vanavond en je krijgt minder dan 45 minuten voetbal van de zondag te zien.

zeurdertje | 18-03-07 | 11:40

Laat hem maar snel oprotten. De wedstrijden op tien duurden 90 minuten waarin 45 ! minuten reclame boodschappen.

zeurdertje | 18-03-07 | 11:38

Bigi Bana Boy 18-03-07 @ 11:30
Je kunt ook zeggen dat de Mol en van den Ende inspelen op de vraag. Het zijn megakapitalisten die geld willen verdienen. Ze zorgen dat ze binnen de grenzen van de wet opereren om niet in de moeilijkheden te komen. Figuren als de Mol zullen het volk bewijs van spreke rattengif als voedsel verkopen als daar een markt voor is én het niet strafbaar gesteld is. Het is een wisselwerking tussen het publiek en de commerciele zenders. Beiden zijn verantwoordelijk.

Jeremia | 18-03-07 | 11:36

@Bigi Bana Boy
Ik ben het met je eens dat de kwaliteit van de zender om te huilen was. Blijkbaar zat ook niemand te wachten op die "diarree", want het is nu einde verhaal. Dat heb je met een vrije marktwerking: lever je kudtproducten, wil niemand het meer hebben, kun je inpakken. Prima systeem. Ik neem het dan ook absoluut niet op voor de zender an sich, maar ik ergerde me gewoon aan enkele triomfantelijke reacties: "Ha ha, het is mislukt".

Kleines Arschloch | 18-03-07 | 11:35

@kleines
nee joh... daar wordt je doof van! vandaar dat ik voor gesprekken en discussies mijn heil zoek op het internet
bedankt ;-)

Cunegho | 18-03-07 | 11:33

@cunegho
Wist je dat van rukken griep krijgt? :-)
Beterschap!

Kleines Arschloch | 18-03-07 | 11:31

Greetje Duizendberg 18-03-07 @ 11:06
Kleines Arschloch 18-03-07 @ 11:18

Ik ben in het in zoverre met jullie eens dat Nederlanders, anders dan Amerikanen, niet bepaald van ondernemende competatieve types houden en dat het leedvermaak misselijkmakend is.
Neemt niet weg dat de Mol en Van de Ende een niet te onderschatten bijdrage hebben geleverd aan de morele vrije val die dit land doormaakt met hun steeds meer smakeloze, ordinaire en platvloerse TV programma's. In mijn visie hebben ze méér kwaad gedaan aan onze maatschappij dan welke allochtoon dan ook. Onderschat de invloed van de media op het moraal van het volk niet. En de onvoorstelbare diarree die ze over ons uit gestort hebben kan niet anders dan uiterst destruktief zijn geweest voor de geestelijke gezondheid van de Nederlander.
Alleen daarom mogen ze wat mij betreft aan het gas.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 11:30

@Kleines Arschloch 18-03-07 @ 11:21

Aarlog, ik wordt een beetje moe van mensen die met non-argumenten een heel regiment aan reaguurders over 1 kam scheren omdat ze te lui zijn om te lezen... ze reageerde helemaal niet op 'een paar zure reacties' maar op iedereen in het draadje...
Zo, klaar.... ff niet rukken want ik heb griep...

Cunegho | 18-03-07 | 11:29

De financiële schade die de Mol oploopt zal wel beperkt blijven. De RTL groep zal toch wel moeten dokken voor de voetbalrechten. Bovendien is meneer John zo puissant rijk dat hij, indien hij er een paar miljoen bij inschiet, het niet zal merken. Het gaat allemaal wel om grote bedragen, maar hij heeft natuurlijk geen onverantwoordelijk grote risico's genomen. Talpa/Tien was gewoon meer van hetzelfde. Marktwerking is soms zo slecht nog niet.

Jeremia | 18-03-07 | 11:28

als lotte maar blijft. kijk ik elke avond naar. om 18.30 uur begint het, als je de worteltjes voor die tijd hebt aangezet, kun je 10 minuten kijken. Daarna kun je vlees gaan bakken, want dan is er 10 minuten reclame. Na de reclame kan ik dan 10 minuten eten onder het genot van 'lotte'.

Made to last | 18-03-07 | 11:27

@Cunegho
Beetje makkelijke reactie: kap eens met zeiken zure muts. Greetje (beetje lullige naam, overigens) reageert slechts op een paar "zure" reacties. Dus kap eens met schelden, zure rukeend.

Kleines Arschloch | 18-03-07 | 11:21

niks met met JdM; het is gewoon fout gelopen. de man neemt z'n verlies en gaat wat anders doen. de zender voegde mijns inziens niets toe; verneuqte de zondagavond voetbal met irritante volgordes en reklamebloks. meest irritante moment afgelopen week toen er notabene tijdens een inleiding van Genee reklame werd gemaakt voor just-the-two-of-us of zoiets. Genee is een talent - geen discussie. Maasland is een arrogante brutale grootbek met ZERO prestaties op d'r CV. voor de rest : ongezien de typhus voor allen die ik vergeten ben, incluis Spijkerman.

Krassimir | 18-03-07 | 11:19

Het is zo typisch Nederlands om het leuk te vinden dat iemand op z'n bek gaat omdat hij toch al rijk is. Na het lezen van de eerste vijf reacties had ik alweer gegeten en gedronken. Wat een zielig, bekrompen en afgunstig spruitenvolk zijn we toch. Ben je de underdog, dan ben je de keizer in dit land. Ben je rijk en probeer je eens wat, dan staat iedereen te juichen als je uitglijdt. En dat terwijl het klootjesvolk doorgaans meeprofiteert van de ondernemingszin van anderen. Maar o wee, als het misgaat!

Kleines Arschloch | 18-03-07 | 11:18

Rabarberke 18-03-07 @ 11:05
Gebroken man met veel geld, onaantrekkelijk uiterlijk zoekt lieve vrouw etc.etc.

Karel kwakbol | 18-03-07 | 11:17

greetje 1106
geen kwaad woord over de Mol, maar waarom nóg een amusement zender?
voetbal loopt alleen als "we winnen", dat weet iedereen.
Met zoveel in de knip zou ik wat leuks gaan doen, iets anders vooral dan
sport @ spel.
Nu gaat die slinkse harry de Winter het échte gat in de markt vullen, zijn we mooi klaar mee.

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 11:14

@Greetje Duizendberg 18-03-07 @ 11:06

uhuhh.... Talpa is een grote mislukkig geworden, daar is iedereen het over eens.. tevens is het merendeel blij dat dit soort zooi van de ether/kabel verdwijnt en laat er niemand een traan om...
Over het ondernemend vermogen van John de Mol: dat is een heel ander verhaal, de man heeft bedacht en verloren, daar zit hij niet mee en wij ook niet, dus kap eens met zeiken zure muts..

Cunegho | 18-03-07 | 11:10

Greetje Duizendberg 18-03-07 @ 11:06
Heb je een zender veur GS in de aanbieding, dan?

Attila23 | 18-03-07 | 11:09

Wat een stelletje jaloerse zielepoten in dit draadje. Zelf te dom en te laf om voor de duvel te spelen, maar oh wat zijn ze blij als een ander even een dipje heeft.

John de Mol heeft in ieder geval serieus geprobeerd Nederlandse tv-series te maken en mensen aan het werk te helpen. Wie deden nog meer in omroepland ?

Kritiek is terecht en hoort er ook bij. Maar kijk es naar jezelf.
Wat is er trouwens verkeerd aan falen ?
Dan heb je tenminste een poging gewaagd.

Die lef heeft John tenminste wel. En jullie ?

Greetje Duizendberg | 18-03-07 | 11:06

@karel

Naja hij is allang binnen dus so what...

Rabarberke | 18-03-07 | 11:05

Sneu voor Jack Spijkerman, carrière kapot, huwelijk stuk. Houdt er wel 10 extra puisten aan over, dat weer wel.

Karel kwakbol | 18-03-07 | 11:03

Kan iemand mij vertellen waarom Talpa nou 24/7 wilde gaan uitzenden?

broomstick | 18-03-07 | 10:58

gifkikkert 1051
forget it, die zit straks bij de KRO, let maar op, soort zoekt soort.
(links-likkers)

bejaarde op brommer | 18-03-07 | 10:57

En terecht!
stoppen ze er vandaag mee?

Attila23 | 18-03-07 | 10:56

Dat zullen nog leuke onderhandelingen worden dan,nu ze elkaar in de haren zitten over 'vermeend' bedrog tijdens die belspelletjes

- houdt dit nieuws tevens in dat die bolle nerd die met zijn grafbek stofzuighers en camera's staat te verkopen nooooit meer op de NL buis komt?? please? -

Cunegho | 18-03-07 | 10:52

Godzijdank, verlost van Jack Spijkerman.....

Gifkikker | 18-03-07 | 10:51

@Harige Bangmaker 18-03-07 @ 10:43
Jack Spijkerman wordt niet afgebrand omdat hij succesvol is, maar omdat hij hypocriet is. De firma Jomanda verwijten dat ze het alleen maar om het geld doen, en zelf de intgere sjakie uithangen. Kopspijkers was één van mijn favoriete programma's maar man man, wat is dat afgegleden naar een bedenkelijk niveau.

kuttekrap | 18-03-07 | 10:49

Harige Bangmaker 18-03-07 @ 10:43
Ik ben precies twee keer naar een musical geweest. Één keer naar Oliver omdat ik toevallig net dat boek van Dickens aan het lezen was en daarom helemaal in die sfeer was (dit weer naar aanleiding van een tijdelijke interesse in de tijd van Jack the Ripper), en een tweede keer naar de Lion King omdat ik mijn lieve moedertje een keer wilde trakteren die dat prachtig vond. En ik vind het inderdaad nog steeds niks, maar moet wel zeggen dat ik wél begrijp waarom het andere mensen aanspreekt want het zijn mooie produkties. Ik zelf ga liever naar Megadeth maar dat is weer een ander verhaal.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 10:49

Dit voelt zooooooo goed =)
Echt een mooi begin van de zondag haha
en v. Westerloo moeten ze een lintje voordragen... voetbal terug in oude glorie =) :')

Kris | 18-03-07 | 10:46

Bigi Bana Boy 18-03-07 @ 10:37

Oh, maar ik heb zeker waardering voor mensen als De Mol en Van Den Ende. En superjan heeft inderdaad een punt, dat succesvolle mensen in Nederland dikwijls hard afgebrand worden. Zie bijvoorbeeld Jack Spijkerman...

Maar musicals... Ik krijg er jeuk van. Net als al die rotzooi op Tien en SBS6. Dansen met sterren, Idols en weet-ik-wat-niet-meer. Of darten. Avondvullende programma's over dikke mannen, die met pijltjes gooien. En zichzelf dan ook nog eens serieus nemen... Brrrrr.

Harige Bangmaker | 18-03-07 | 10:43

Alle commerciele zenders zijn ruk. Vannacht tussen de reclames door gepoogd wat autootjes te zien rijden. Gelukkig is daar de Belg, wat een verademing, ook vaak aan te raden voor hun andere programma's.

Old No.7 | 18-03-07 | 10:39

KNVB en aanhang hebben een goede neus om hun partners uit te zoeken.
Easy money doesn't exist

il professore | 18-03-07 | 10:39

Alle commerciele zenders zijn ruk. Vannacht tussen de reclames door gepoogd wat autootjes te zien rijden. Gelukkig is daar de Belg, wat een verademing.

Old No.7 | 18-03-07 | 10:37

Heerlijk op de zondagochtend. Zo zie je maar weer pulp selecteerd zichzelf weg.

Fapdrab | 18-03-07 | 10:37

Harige Bangmaker 18-03-07 @ 09:35
Ik ben geen musical fan en vind het ook geen high brow culture maar ik vind dat Joop dat wel degelijk goed gedaan heeft. Laten we eerlijk wezen, de shows die hij naar Nederland heeft gebracht zijn binnen hun genre van hoge kwaliteit en hij heeft helemaal alleen de op sterven na dood zijnde musical cultuur weer nieuw leven in geblazen. Als steden als Londen en New York een bloeiende musical scene hebben dan hoeven wij ons daar niet voor te schamen. Dus ere wie ere toekomt wat mij betreft. Honderduizenden in Nederland hebben er plezier aan en waarom zouden we daar op neer kijken. Heeft Joop zijn wanprestaties op TV gebied toch nog een beetje gecompenseerd,

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 10:37

Het zal mij om eerlijk te zijn aan me reet roesten of ze stoppen of nog jaran doorgaan. Ik kijk toch nooit. Nou ja, af en toe nog naar het foebele, maar zelfs dat niet meer fanatiek.

kuttekrap | 18-03-07 | 10:37

@overmensch> Ik hoop het want ik gun john de mol het allerbeste.

superjan | 18-03-07 | 10:36

Foebele.... joepie.... wat een vooruitgang.....

zeiksmurf | 18-03-07 | 10:36

NL is te klein voor John de Mol en dat is een compliment!
Een volbloed entrepeneur die risico' neemt, die weet dat je soms wint en soms verliest. Iemand die in de internationale wereld van de tv makers groot respect afdwingt.
Over smaak moet je niet twisten, over succes kun je niet twisten.
John, in NL is het altijd "personal", in de rest van de wereld is het "business".
Erg wrang waarin een klein land ook klein zal blijven.

Jane Doe | 18-03-07 | 10:36

telegraaf: " en dat de andere succesnummers van Tien worden verspreid over vier tv-zenders."
Eh sure...... als er genoeg succesnummers waren geweest om over 4 zenders te spreaiden, had ik me nuniet zo vrolijk gevoeld..... mhuahaha...

Cunegho | 18-03-07 | 10:35

Straks 24 uur GSTV op 10?

broomstick | 18-03-07 | 10:35

@superjan
Dat hij zijn zender Talpa noemde kwam volgens mij omdat iemand (Joop van den Ende) moeilijk deed over de naam 10. als je ineens een paar dagen van tevoren een naam moet verzinnen kies je de naam van je productiemaatschappij. dat dit dan mol in het latijn is lijkt me irrelevant.

al gaat zijn zender te gronde hij heeft vast wel wat verdiend met het gouden kooi concept verkopen. als dat net zo'n internationale hit wordt als big brother heeft hij zo de kosten eruit van dit projectje

overmensch | 18-03-07 | 10:35

Wat mij betreft mogen al die commerciële omroepen aan het gas samen met het hele publieke bestel. Ik ben voor twee staats TV zenders naar het BBC model die borg moeten staan voor kwaliteit, en daarnaast (nou vooruit dan maar) een paar commerciële zenders met kwisjes, dancing with the stars, reality TV, Big Brother en soaps voor de Wilders aanhang en een aantal GS reaguurders hier. Die zenders programmeer ik dan gewoon niet in.
Iedereen blij.

Bigi Bana Boy | 18-03-07 | 10:30

En daar gaat de triple play (TV, Radio, Internet). 1 grote zeepbel dus. Even kijken wat JdM om zeep heeft geholpen?
Noordzee 100.7 FM, Radio 10 Gold, Kopspijkers, voetbal, Beau, ... ik keek eigenlijk nooit (behalve Expedition Robinson voor onze Olga), dus .. euh... vast nog wel meer.
Enige scorende programma was Geer en Goor, maar dat was dan ook eigenlijk het succesvolle The Simple Life.

broomstick | 18-03-07 | 10:29

kudt reclame, sorry

superjan | 18-03-07 | 10:28

Gaat dit verder nog iets toevoegen aan de kwaliteit van de NL tv? Of worden hier alleen maar de voetballiefhebbers mee gediend?

Sir Lostalot | 18-03-07 | 10:27

schakel NU naar 10

superjan | 18-03-07 | 10:27

Ik zal de reclame wel missen.

Karel kwakbol | 18-03-07 | 10:27

Neem nog maar een BIERTJE voordat ik me bed in ga PROOst

Flippie F | 18-03-07 | 10:26

@overmensch>dit is een land van kleine luyden. men houd hier niet van mensen met succes en grote plannen. zie hiddink, zie hirshi ali.
John de Mol had nooit die zender naar zijn eigen naam moeten noemen. En hij hat wat meer mensen uit andere vrijere, frissere kringen als consiglieri's kunnen gebruiken. t is allemaal te plastic, te commercieel qua uitstraling.

superjan | 18-03-07 | 10:26

@superjan 18-03-07 @ 10:17

helemaal waar. het was niet zo verstandig om te roepen dat ze binnen een jaar een marktaandeel van 10% wilde hebben. neemt niet weg dat alles op TV ruk is. dus is het onzin om als campingzenderkijker niet af en toe naar tien te zappen. wat kan het deze mensen nou interesseren dat JdM zegt dat hij een groot marktaandeel wil realiseren. die mensen weten waarschijnlijk niet eens wat het is dus wat kan hun het schelen?

overmensch | 18-03-07 | 10:22

jammer, gouden kooi was de laatste tijd best leuk..... John was al afgeschoten voordat ie begonnen was.... jammer.....

Behangdelul | 18-03-07 | 10:21

Maar Jack deed het heus niet voor het geld. Nee écht niet hoor, écht niet.

kuttekrap | 18-03-07 | 10:21

Jomanda was dus de enige die tot tien kon tellen.

haidoe | 18-03-07 | 10:21

superjan 18-03-07 @ 10:14
Dat bleek ook weer een stuk slecht research te zijn. Jaap is gewoon een dikke kudt, niets meer en vooral niets minder.

Boze Buur | 18-03-07 | 10:20

@overmensch.
Degene die een kruistocht hebben gehouden zijn de Mol, en zijn enge omgeving.
onderweg afgeslacht op walgelijke inhoud, ziekelijke overmoed, en extreme arrogantie.
Laat John in Hemelsnaam VOORGOED zijn kop onder de grond douwen.

haidoe | 18-03-07 | 10:19

Dit is leuk!

..zapper | 18-03-07 | 10:18

dat unieke stuk gouden kooi dat ik net beschreef komt nu op 10. Echt kunst.

superjan | 18-03-07 | 10:18

@overmensch>welnee joh. RTL heeft veel minder pretenties en maakt veel minder beloftes. Dan kom je met veel meer weg.

superjan | 18-03-07 | 10:17

Zou er dan toch een God zijn?

pek en veren | 18-03-07 | 10:16

Nooit een programma op die zender gezien. Dus ik weet ook niet wat ik niet zal missen. En nog een gratis tip voor Johnnie. Probeer het een keer met een kwaliteitszender met kwaliteitsprogramma's... Verder ben ik als Nederlander best trots op De Mol & partners. Zij hebben met Endemol een wereldbedrijf neer gezet. Ondernemers die het volle risiko nemen en iets opbouwen. Dat zijn de echte helden. Dat nederlandse miljoenen leger van luie, uitvretende wao-ers en ambtenaren moeten ze met een enkeltje naar afghanistan sturen. Zij dragen nul komma niks aan onze samenleving bij.

LangeBerry | 18-03-07 | 10:15

Zo zie je maar weer... is ons toch gelukt die vervelende talpa af te voeren.

css.... | 18-03-07 | 10:14

@OoO>Volgens mij is die jaap een acteur. maar dat is toch de enige?

superjan | 18-03-07 | 10:14

Als JdM een programma koopt (voetbal, kopspijkers etc) dan is het een schande maar als rtl een programma koopt (idols, dansen met sterren op, onder of naast het ijs) dan is het ineens fantastisch en kijkt iedereen. Zou JdM dat doen dan zou er waarschijnlijk wel weer kritiek zijn.

Ik kan me wel aansluiten bij de mening dat tien rukTV maakt (op de gouden kooi na) en dat ik er verder nooit naar kijk, maar dat geldt voor alle zenders. Het is allemaal een pot nat dus de trouwe rtl, sbs, net5 kijker kan rustig af en toe stiekem naar tien zappen

overmensch | 18-03-07 | 10:14

@Telegraafhoerrr 18-03-07 @ 09:23
van den Ende lijkt me een onprettig mens, het zou me niet verbazen dat de Mol zich graag wil bewijzen t.o.v. den Ende, maar ja, misschien moeten die 2 eens opgesloten worden in een huis met camera's ofzo.

Voordeel is wel dat sjek spijkerman niet meer op de buis is, het wachten is inderdaad op de excuses van deze linkse rat naar Jomanda.

Onderbuik | 18-03-07 | 10:11

Die Jack Puistennek, die staat mooi met een gezicht vol puisten.
Yomanda kom er maar in.

Fapdrol | 18-03-07 | 10:11

Hahahah eindelijk is die zogenaamde familiezender eraf !!!EINDELIJK!!!!

Kijk op www.kijkonderzoek.nl en je zal zien waarom

Uuhhh meneer de Mol wat een goede kijkcijfers hahahahaa.

0ortje | 18-03-07 | 10:08

'Binnenkort zijn de samenvattingen van de eredivisie gewoon weer te zien in de volgorde zoals u was gewend'.

Dat dus niet, want er is door de knvb opgedragen (bij de verdeling van de uitzendrechten) de samenvattingen van 'de grote clubs' te spreiden over de gehele uitzending!

Hon van Toof | 18-03-07 | 10:08

De Mol heeft dus verloren cq niet gewonnen. Iedereen , mijzelf incluis, kan een dagje gniffelen dat instantsucces niet te koop is en de wetten van het maaiveld nog steeds gelden in Nederland. Schieten we, op het voetbal na, er iets mee op? Nee, tenzij de zender wordt ongekat tot iets onderscheidends, wordt het waarschijnlijk de volgende generieke RTLzender. Same shit, new name.

Weest gegroet | 18-03-07 | 10:07

zoals je gewoonlijk lopen ze bij de Teledaags weer eens een dag achter stond gisteren al lang in alle kranten

istawa | 18-03-07 | 10:06

@Boze Buur & @superjan
Ik wacht op het moment dat er een van die bewoners van de Gouden Kooi per ongeluk uit de school klapt en dat bevestigd wordt dat de helft van de deelnemers acteurs zijn, die zijn ingehuurd om de boel aan de gang te houden. De extremen zijn wel erg toevallig, soms zijn teksten/ruzies te voorspelbaar... De nonverbale communicatie tussen die bewoners is niet 'natural'. Je mag zelf bedenken welke vier het zijn!

OoO | 18-03-07 | 10:05

Ik vind Jack Spijkerman buitengewoon onprettig.

colonnecinco | 18-03-07 | 10:04

Bij Tien werden zat dezelfde programma's gemaakt als bij de rest: Kopspijkers vs. koppensnellers, B en vD bij rtl of tien, soap X vs. soap Y etc. Als er dan geen hond naar tien kijkt komt dat toch door een beeld wat gevormd is door concurrenten. Als je objectief bent zou je programmatrouw zijn en ook bij tien kijken. mensen doen dat niet omdat ze met name geindoctrineerd zijn door de staatstelevisie.

overmensch | 18-03-07 | 10:02

@Boze Buur 18-03-07 @ 09:47
Ik geniet meer van je raps dan van deze reactie ;-)

De Regenjas | 18-03-07 | 10:01

superjan 18-03-07 @ 09:51
Ik hou van die psychologische mindfuckin spelletjes. En dan is de GK toch wel een beetje. Het is een lange tijd geleden dat ik steevast voor de buis zit voor een bepaald programma. Ik hoop dat een of andere RTL het overneemt.
Zo goed waren de kijkcijfers nou ook weer niet. Het schommelde zo`n beetje rond de 400k. Een beetje aftandse soap smiddags op RTL trekt soms nog meer.

Boze Buur | 18-03-07 | 10:00

@OoO> 100% eens en waar.

superjan | 18-03-07 | 09:56

@overmensch> onzin. John is een topper. Nog steeds. Die zit echt niet te wachten op dit soort slappe excuusverhalen. Talpa is nooit van de grond gekomen. Dat heeft vele redenen. Maar ze hebben alle kansen gekregen, genomen. en het is gewoon niet gelukt punt uit. Uithuilen, leren en weer doorgaan.

superjan | 18-03-07 | 09:55

@overmensch
Het probleem is volgens mij dat fam. de Mol denkt met geld alles te kunnen maken en kopen, ook TV. Helaas is daar wat meer voor nodig; zoiets als artistiek inzicht en een talent voor het aanvoelen wat de kijker wil. En dat zijn dingen die dus niet te koop zijn.

OoO | 18-03-07 | 09:54

rtltien.nl is er ook nog

OoO | 18-03-07 | 09:51

Ongeacht of Tien wel of geen goede zender is, is het natuurlijk van de gekke dat het de andere omroepen gelukt is dat er de stekker uit getrokken is. Net5, sbs5, veronica, rtl7 zijn natuurlijk ook allemaal eerste klas rukzenders maar daar hoor je nooit iemand over. Voordat er ook maar een minuut uitgezonden was werd er geroepen dat het een kutzender is, louter gestoeld op jaloezie. Aangezien de rooie publieke omroepen het niet kunnen verkroppen als iemand succesvol is hebben zij een ware kruistocht gevoerd tegen John de Mol en blijkbaar is het volledige volk hierin meegegaan.

Als John de Mol als speeltje een tv-zender heeft: prima. Aangezien de publieke omroepen een soort van bodemloze put van belastinggeld is en er daar nog veel meer programma's worden gemaakt waar echt geen hond naar kijkt hebben de publieke omroepen geen bestaansrecht. De echt goede programma's zouden op een commerciele zender ook wel overleven. Dus wat mij betreft schaffen we die subsidiezenders af zodat er ook geen cent gemeenschapsgeld meer betaald hoeft te worden voor die kutprogramma's van ze. Het is natuurlijk van de gekke dat de spreekbuis van links door het hele land betaald wordt.

overmensch | 18-03-07 | 09:51

@boze buur> jongen, ik ben helemaal verslaafd aan die perverse villa...
dat stuk bushmeat, die topgearpresentator look alike en die 300 kilo blubber. Het is inderdaad de top-roman justine van marquis de sade revisited.
echt geweldig. Gisteren kreeg zo'n dame ( de meest normale) uit dat huis te horen dat haar pa was overleden... tijdens een feest met hoeren die nog even door bleven partyen. Het is pure performing art. Briljante TV.

superjan | 18-03-07 | 09:51

Ik keek toch graag de gouden kooi.
Bespaar me uwe hoon op de vroege zondagochtend.

Boze Buur | 18-03-07 | 09:47

he fleisch volgens mij is rtl10.com nog wel vrij.

superjan | 18-03-07 | 09:47

Heb nooit begrepen waarom die zender er per se moest komen, het voegde niets toe. Zou een goede zaak zijn als het bericht klopt, dan zal ik binnenkort weer eens naar het voetbal gaan kijken op zondag. Dat doe ik al een tijdje niet meer.

Pleundertjan | 18-03-07 | 09:45

Jack Spijkerman weet nu echt wat Koppensnellers zijn. haha! Mijn dag kan niet meer stuk.

ofarim | 18-03-07 | 09:45

RTL10 dus.
De website is al weg john, jammer.

superjan | 18-03-07 | 09:44

Wanneer bukt die uitgerangeerde mislukkeling van een Spijkerman nu eindelijk eens voor Jomanda?

Chiant | 18-03-07 | 09:41

die jomanda, t blijft een wonder...

superjan | 18-03-07 | 09:40

John de Mol is duidelijk zelf de weg kwijt, en omgeven door een aantal mensen [ neem een vieze ouwe heks als Hummie van de Tonnekreek] en zo zijn er nog een aantal die het noemen niet waard zijn.
Hoe platvloerser, hoe beter, poen, poen poen, en naambekendheid over de ruggen van een stel ididoten die zich voor die programma's lenen.
Het leek een verkapte vorm van een TBS instelling.
Opgerot staat netjes.

haidoe | 18-03-07 | 09:39

geen medelijden met hem hij is goed voor dik 2 miljard.

De Regenjas | 18-03-07 | 09:39

Heeft Jack de Zakkenvuller eigenlijk ooit achteraf op tv gereageerd op de profetische woorden van Jomanda?

Darwin's bulldog | 18-03-07 | 09:37

Telegraafhoerrr 18-03-07 @ 09:23
"Van Van den Ende kan je tenminste nog zeggen dat hij NL aan de musical geholpen heeft."

En dat is een positieve bijdrage?

Harige Bangmaker | 18-03-07 | 09:35

Overigens verwacht ik Jack eerdaags met een enorme bos bloemen en een overdosis aan excuses op de deurmat bij het blauwe orakel.....

Jean Bal-zac | 18-03-07 | 09:33

Onderbuik 18-03-07 @ 09:10

En toch: met iemand die enkele jaren terug zijn bedrijf verkocht voor 5,5 miljard (!) euro (en de oprichters hiermee miljardairs maakte) kan ik geen medelijden hebben.....

Jean Bal-zac | 18-03-07 | 09:30

he, he, he... EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!

haidoe | 18-03-07 | 09:29

Die Jomanda toch, die zal nu wel weer de hemel in geprezen worden door de ware gelovigen.

Jan-Istanbul | 18-03-07 | 09:27

Mooi, kon 10 toch al nooit vinden tijdens het zappen...

Hellsmurfje | 18-03-07 | 09:27

Ja hoor, op RTL schuiven ze Excelsior-NEC gewoon naar achter om de kijker de gelegenheid te geven ook ergens anders naar te kijken, of de zondagavond aan de familie te besteden.
Wil wel iemand ook even die Natasia en Huub c.s. waarschuwen dat ze eruit kunnen?

Alice D. | 18-03-07 | 09:26

Deed die de Mol maar eens iets nuttigs voor onze maatschappij met al die honderden miljoenen euro's gevonden geld van 'm. Van Van den Ende kan je tenminste nog zeggen dat hij NL aan de musical geholpen heeft.

Telegraafhoerrr | 18-03-07 | 09:23

En nou SBS eruit

Hadjewat? | 18-03-07 | 09:20

Jack, ik hoor 4... v.i.e.r.

Klukkluk | 18-03-07 | 09:17

Dus het gaat slechts om voetballen? Gaaaaaaaaaaaap!!

kwarko01 | 18-03-07 | 09:13

Het publiek heeft gesproken, gna gna gna!

Zo zie je maar weer - de aanhouder (kijker) wint.

broomstick | 18-03-07 | 09:11

Ik heb medelijden met John de Mol, volgens mij heeft hij een extreme behoefte om zichzelf te bewijzen, en dan vecht je uiteindelijk alleen maar tegen jezelf en je spookbeelden...

Onderbuik | 18-03-07 | 09:10

Gaat de Mol ondergronds

kneuterzak | 18-03-07 | 09:09

Mijn dag ken nie meer kapot!

volvotrucker | 18-03-07 | 09:03

Dat is een lekker begin van de zondag!!! Nog geen kerkklok gehoord, maar mijn dag is GOED!

Als t maar geen hoax is.........

hertogjan | 18-03-07 | 09:00

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl