Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nieuw: Vliegende uitzetcentra

Toedeledokie boys!Linktip van Joke Kaviaar, de uitzetcentra gaan de lucht in. Geen vervelende mensonterende toestanden op Schiphol, maar een speciaal vliegtuig dat rondjes vliegt boven Europa en Verweggistan en hier en daar wat uitgeprocedeerde asielzoekers dropt. Als thuisbasis heeft Asylum Air Oostenrijk (goh). Uiteraard schreeuwen activisten moord en brand, want zo'n vliegtuig is onmenselijk en belachelijk en stom. Hoezo dan eigenlijk? Ze hoeven niet tussen die vervelende kudttoeristen te zitten op de weg terug. Ze krijgen hun natje en droogje, kunnen lekker de hele dag CNN kijken en ze zien nog eens wat van de wereld. Vergeet de parachutes niet!

Reaguursels

Inloggen

@mhajou
Nou dat zeg je niet lief hoor. Denk ik. Wat zeg je eigenlijk?

holtor | 16-03-07 | 05:23

@Big Ern 09:13

die denk je dat ga ik naar de school om te leren,tuurlijk dat ik was allang geslaagd toen ik teveel rond loopt en fiets overal culturen en belangstelling nog in hard geleerd voordat ik hou van mijn leven in welke aard zijn toekomst toe en dan gaat ie kapotgemaakt als iemand in je angst voortduren.

daarom ben je sukkel als ik al om te horen heb deze recaties tot gebeuren over de overheid en minister en wilders ontplooien.

mhajou | 15-03-07 | 19:18

geweldig idee
extremistische rifapen kunnen dan boven iran gedropt worden met een mooie parachute met de israelische of amerikaans vlag erop ofzo
of een mohammed cartoon

BroodjeGeyt | 15-03-07 | 15:04

Big Ern 15-03-07 @ 09:13
Gewoon cordon sanitaire mmet die eikel

miko | 15-03-07 | 13:22

@mhajou
Jawel hoor, ik was best wel lief. Jij ook?

holtor | 15-03-07 | 12:04

ConAir

KropjeSla | 15-03-07 | 11:19

1 april komt er weer aan

orton | 15-03-07 | 10:13

@mhajou 15-03-07 @ 09:10

Ga s terug naar de vMb0, of deaud , maar rot iig op, want je begint me zo langzamerhand te irriteren, beschuitlul!

Big Ern | 15-03-07 | 09:13

@holter

oeps,je begreep niet wat ze voelt steeds nog beter dat ooit leven zijn prettig rusten en gezellig als willen.

Je bent niet lief voor iedereen rotappel? heb je idee wat je wilt mafketel.

mhajou | 15-03-07 | 09:10

wat lollen,allemaal begrijpen niet wat daar bedoeld,dat hetzelfde gekschetsals de angst hebben jullie nog steeds recaties in Dus hou jij vast met pubber.

mhajou | 15-03-07 | 09:06

Allemaal welkom aan recaties,

Koerbagh heb nogmaals gelijk in dat zij heeft toch zelfs gedachte en bescherming zoals liefsleven en liefbehoeftes en gezellog dan houd ze niet van angst en gevaren en nog in dus laat hun maar koegbagh.

wat men zegt: Niemand doet er niet domheid tegen koerbagh, voor te gek of banger zijn.hij heeft goed gedachte tegen ieder belangstellen

mhajou | 15-03-07 | 08:58

Waarom geen roeiboot?

knurfie | 15-03-07 | 08:49

die 5e baan gaat er komen

bidlip | 15-03-07 | 08:23

Gewoon even deurtje open en tot ziens

hannez | 15-03-07 | 08:16

En landingsrechten hoeven natuurlijk ook niet betaald te worden.

OpaWizzkid | 15-03-07 | 07:29

koerbagh 15-03-07 @ 05:46, koerbagh 15-03-07 @ 05:46, Doet ik ook, de kroppen sla begeleiden bij carrière keuze e.d.
Trek de bladen er ook niet meer één voor één af wanneer nodig voor een hamburger broodje. Mes er vol in, in één keer doormidden, de kortste klap voor zo een krop. Vroeger niet, paar bladen en weer terug leggen om te creperen in de koelkast, kun je niet maken.

..Whatever | 15-03-07 | 06:03

Cactus is niet te vreten, zure rommel. Met een berg salsa wil het wel maar dan zit je ook weer aan een karton bier vast. Dat is wanneer het serieuze salsa betreft. Heb ik het ook niet erg op overigens, het vreten is prima, maar het schijten de volgende dag is kloten.

On topic, niets mis met dit idee, die gasten moet getransporteerd worden en momenteel kost dat klauwen geld. Wat truckers met zeecontainers op de legger is ook een oplossing, policarbonaat ramen erin en klaar. Zie niet in waarom mensen er problemen mee zouden moeten hebben, de gasten komen hier in nog mindere omstandigheden. 5000 man in een roeisloep bijvoorbeeld, is zo een container met ramen een verademing. Luchtgeveerde trailer eronder airco er bovenop plasma schermpje aan het schut met policarbonaat ervoor uiteraard, beetje pr0n erop gooien, moet jij eens kijken. Zo een evenementen plee erin ook, die doen 10 man op een week meen ik.

..Whatever | 15-03-07 | 05:58

@holtor 15-03-07 @ 05:10:
Oh ja... Ik let niet op een keurmerkje bij een restaurant of afhaalchinees... Bewaar me! Dat is het punt niet, ik eet alles, maar ik eet met respect en probeer er ten volle van te genieten.
Hedonisme bestaat bij de gratie van respect. Ik geloof niet (één van de weinige dingen waar ik in geloof zonder er een duidelijke reden voor te hebben) dat je van voedsel kan genieten zonder respect voor de manier waarop is geproduceerd en het leven dat ervoor geofferd is. Nu ja, voor mij is het extra dimensie waar ik me lekker bij voel.

koerbagh | 15-03-07 | 05:46

@koerbagh
Inderdaad, wilde zalm smaakt beter, beter getraind en smaakvoller spieren misschien. Ik denk dat iedere vis een goed leven heeft, daarom eet ik het graag. En mosselen, en oesters.

Beseft een vleeskip van 6 weken die niet kan lopen dat hij het slecht heeft? Ik weet het niet, maar koop geen supermarktkip meer. Eet alleen nog maar beesten die een goed leven hebben gehad. En dat is natuurlijk een vaag begrip, een goed leven volgens de Volkert-beweging is een andere definitie dan de mijne.

En ik ga nog steeds bij de chinees eten, die natuurlijk wel gewoon bio-ajam in de gerechten verwerkt. Wie af en toe niet buiten zijn eigen principes kan treden, wordt een gevangene.

holtor | 15-03-07 | 05:10

@holtor 15-03-07 @ 04:12:
Tsja, maar dan nog: Wilde zalm smaakt veel beter dan gekweekte. Je zou bijna zeggen dat het een andere soort vis is. (Biologisch gekweekte zalm heeft weer weinig verschil met wilde.) Dus ook bij vissen is er wel verschil. En het gaat er denk ik niet zozeer om dat die beesten zelf beseffen dat ze het goed of slecht hebben, het gaat erom dat jij als eter, als consument dat weet. Dat is het respect wat je betoont aan het leven.
Je leeft omdat je eet; en dat wat je eet heeft geleefd; dus als je het leven liefhebt dan dien je het leven wat gestorven is, of het nu een schorseneer, bloemkool of een koe is, om jou te voeden en in staat brengt om voort te leven ook dat respect te betonen. Zo zie ik het. Religies hebben dat besef "gekaapt", vandaar dat bidden voor elke maaltijd. Maar met religie heeft dat verder niet zoveel te maken, denk ik. Ik bedoel maar: ik ga niet voor elke halve worst van de hema een gebed doen, dat lijkt me onzin; maar ik genier ervan en neem het niet als vanzelfsprekend dat ik ervan mag genieten.
Klinkt allemaal vaag, maar veel helderder kan ik het in zo'n klein GS-tegeltje niet verwoorden.

koerbagh | 15-03-07 | 04:39

@Shareholder 15-03-07 02:46
Ik spreek uit ervaring...

holtor | 15-03-07 | 04:16

Mee eens. Alles eten wat een goed leven heeft gehad: alle soorten vis want te stom om te beseffen dat ze het slecht hebben, wild, eendjes, hond, slang, kangaroe, emu. Australiese vleeskoe, die scharrelen dusdanig dat je uit moet kijken dat je ze niet aanrijdt. En eens per jaar drijft de eigenaar van een sheep station in het noorden de wilde geiten bij elkaar, smaken bijzonder goed. Biovlees met antibiotica liever niet.

holtor | 15-03-07 | 04:12

@miko 15-03-07 @ 03:37:
Dat is ook mijn ideaal... Een huisje buiten met een boomgaard waar de kippen vrij rondbanjeren, elke dag verse eieren en eens in de zoveel tijd een verse kip in de oven. Tsja... Het stukje land heb ik, maar geen bouwvergunning om er een huis op te zetten want "het bestemmingsplan" staat het niet toe... Arrrgghhh!
Kudt-overheid.

koerbagh | 15-03-07 | 03:44

koerbagh 15-03-07 @ 03:31

dat komt omdat die scharrelaars eigenlijk hetzelfde doen als de bioindustrie.Nog steeds teveel beesten bij elkaar.5 kippen bij elkaar vrij over een klein stukje weiland hebben die stress ook niet.Het lekkerste is toch wild.Vind ik persoonlijk.Vlees moet je willen bijten.

miko | 15-03-07 | 03:37

@miko 15-03-07 @ 03:21:
Yep, dat is het idee. Het leven respecteren en juist "de liefde" of "het respect" (noem het maar wat) ervoor maakt dat het ook goed smaakt. Dat is voor mij ook het enige argument tegen bio-industrie, die totale respectloosheid tegenover het leven en liefdeloosheid tegenover het individuele dier. Zo'n bio-industrie varken, of kip smaakt ook inderdaad minder lekker. Jammer.
Het is wel een lastige discussie want er is wel uit onderzoek gebleken dat een legbatterijkip een stuk stressvrijer en gezonder is dan een "scharrel"-kip in zo'n loods met 20000 beesten. Er gaat dus eigenlijk niets boven een traditionele kleinschalige houderij, maar dat is weer niet genoeg om de urbane wereldbevolking te voeden.

koerbagh | 15-03-07 | 03:31

koerbagh 15-03-07 @ 03:09

ik woon in hetzelfde straatje.ik kende mensen die hadden altijd een varken.Dat beest liep een jaar door de tuin en werd zelfs uit gelaten.Maar na een jaar werd hij toch verwerkt tot hammetjes worstjes en ander lekkers.aan gezien ze in een normale woonwijk woonde kregen ze daar veel commentaar op maar de iegenaar zei altijd dat hij juist daarom beter smaakte!(vanwege zijn leven niet door het commentaar)

miko | 15-03-07 | 03:21

@miko 15-03-07 @ 03:02:
Aardbeien met pepers snap ik prima. Heet en zoet gaat prima samen. Je kunt in elk aziatisch gerecht heel veel pepers flikkeren, met een schep (palm-)suiker heb haal je de ergste hitte uit de peper zonder de smaak ervan weg te halen. Daar kan ik me dus alles bij voorstellen. Cactus met chocola is moeilijk... dat lijkt me ook beter met een zuur... iets als citroen of jonge witte wijn.. in ieder geval geen geslaagde combi met iets bitters als chocola. Maar ik zou het moeten proeven om een er een echt oordeel over te kunnen vellen.

koerbagh | 15-03-07 | 03:15

@ allen
Ik ga met een enorme trek onder de dons.

piquant | 15-03-07 | 03:10

@piquant 15-03-07 @ 03:00:
Tsja... 't is een keuze. Ik begrijp het nooit zo goed, want leven is leven. Ik heb net zoveel respect voor een konijn als een koe, net zoveel respect voor een lammetje als een krop sla. Het zijn allemaal "schepselen", het is allemaal leven wat doodgaat om ander levend wezen (de mens) te voeden. Ik vind een konijn niet intrinsiek zieliger dan een wortel of een aardappel.
Ik heb veel geleerd van een Beierse boerin waar wij vroeger als gezin altijd naar toe gingen op vakantie. Zij had een grote kippenren en die kippen liepen vrij over het erf. Elke dag verse eieren enzo... Op dag werd haar lievelingshen aangereden... "Und das tat ihr so leid... es war so eine süße Henne... aber sie schmeckte auch sehr gut." Dat idee een beetje.
Wat ik ermee zeggen wil: Je kunt erg van dieren houden, maar daarom kun je ze nog best met smaak opeten. Als je het leven maar respecteert.

koerbagh | 15-03-07 | 03:09

piquant 15-03-07 @ 03:00

Nou lamsvlees mits halal klaar gemaakt.*rent weer naar de koelkast*

miko | 15-03-07 | 03:08

@miko 03.02
Aardbeien in chocolade dopen en dan in de suiker. ook lekker.

piquant | 15-03-07 | 03:04

koerbagh 15-03-07 @ 02:54

ik heb een keer fazant met chocola op was ook niet verkeerd.En in mexico chocola met cactus maar daar was ik niet zo welg van.Nee dan aardbeien met groene pepers.

miko | 15-03-07 | 03:02

@Miko@ 2.53 Deed ik vroeger ook altijd. Wat was dat lekker.

@ Koerbagh @ 2.54 Ik ken een soortgelijk recept.Aan mij niet besteed,want hypocriet als ik ben( of emotioneel zo u wilt) eet ik geen aaibare dieren en dat gaat heel ver. ook geen( kleine ) lammetjes;kleine koetjes en alle andere kleine dieren.
Net als met die psoriasis; ik word er niet goed van.

piquant | 15-03-07 | 03:00

@Triador 15-03-07 @ 02:53:
De truc van een "99" eten is dat je het ijs oplepelt met de reep... en dan af en toe een hapje van de reep eet die je al in je mond hebt voorgesmolten. Nou ja, ik zeg ook niet dat het hoogste genot van chocolade-beleving is, maar op een warme zomerdag, aan de kust van Somerset, kijkende over 't water richting Wales en de scheepjes op de Bristol Channel...
Tsja, dan hoef je niet zo heel veel meer die dag.... (nou ja, 's avond goed dronken worden in de pub misschien)

koerbagh | 15-03-07 | 02:59

piquant 15-03-07 @ 02:43

Ach het mooiste was toen kleine miko gevormd moest worden en daar geen zin in had.Wat die pastoor ook slijmde en dreigde die handtekening kwam er niet.Volgens mij zou dat de eerste zijn in mijn leven en kon toen al de kleine lettertjes lezen!!Maar ik ken veel mensen die het zelfde mee gemaakt hebben.ik denk dat vooral in dorpen mijn stelling wel degelijk opgaat.

miko | 15-03-07 | 02:57

@Allen... maar nu de doos (chocola) dus leeg is :-)... en mijn hoofd steeds zwaarder wordt... is mijn bedtijd aangebroken... Dag Tante, Ooms, Neefjes, Nichtjes etc... truste!

Triador | 15-03-07 | 02:56

Triador @ 2.40
ik snap het;ik zal bij mezelf eens goed te rade moeten gaan wat het mij brengt. Ik weet wel dat het schuld gevoel is omdat het het enige kind van mijn (enige) overleden broer is en er niemand meer is die voor hem zorgt.

piquant | 15-03-07 | 02:55

@piquant 15-03-07 @ 02:46:
Nog wat "bekplagerij" (zoals we dat in onze regio noemen...) Is een wonderlijk recept dat ik ooit in Galicië heb gehad... 't klinkt in eerste instantie niet erg appetijtelijk misschien, maar het is errug lekker... Gestoofde konijn in een chocolade en -wijnsaus.
Dit recept lijkt er wel wat op (alhoewel ik geloof dat de saus daar met rode wijn was gemaakt, maar goed...) www.astray.com/recipes/?show=Rabbit%20...

koerbagh | 15-03-07 | 02:54

koerbagh 15-03-07 @ 02:43 - Zo'n ding heb ik een keertje gegeten! Is apart... maar toch een mindere beleving van de chocola doordat je, je eerst een weg door het roomijs moet eten.... overigens op Majorca... verkopen ze dit ijs (Cadburry's) dus ook...

Triador | 15-03-07 | 02:53

koerbagh 15-03-07 @ 02:36

Ik zelf had vroeger de tik om droste cacao poeder aan te lengen met room en wat suiker en dan even in de vriezer te zetten.Als het dan bijna bevroeren was naar binnen te lepelen.En vooral gen suiker.*gaat naar de keuken en kijkt of de ingedienten aanwezig zijn.*dank mede reaguurders voor deze late eetaanval*

miko | 15-03-07 | 02:53

@Shareholder Ik heb ze vanmiddag nog gezien. Ik ben hetmet u eens. Goor;maar ze verkopen als een tiet (want die heb je daar ook in chocolade klein en groot.)
De lol ervan ontgaat mij,maar dat komt misschien dat ik ze al jaren een paar keer per week zie.

piquant | 15-03-07 | 02:51

zijn es is

Shareholder | 15-03-07 | 02:47

@Koerbagh @ 2.43
Weer een sterk staaltje van de juiste link bij het onderwerp,maar het maakt het allemaal nog pesteriger.

piquant | 15-03-07 | 02:46

@holtor uw argumentatie om pragmaties te blijven denken zijn fascinerend..

Shareholder | 15-03-07 | 02:46

@piquant 15-03-07 @ 02:38:
Sorry, 't schoot me ineens te binnen. D'r is zelfs een wiki-pagina voor...
en.wikipedia.org/wiki/99_Flake
Nou ja, 't is een aardige tip voor iedereen die naar de UK gaat.

koerbagh | 15-03-07 | 02:43

@Miko 02.39
Achteraf gezien een sterk staaltje van mijn ouders,maar als kind wil je geen uitzondering zijn.
Maar om naar een katholieke school te worden gestuurd,terwijl daar thuis niets aan werd gedaan en dan tussen kinderen te zitten die hun Heilige communie etc. deden,moet voor een kind een vervremende ervaringzijn geweest,lijkt mij.

piquant | 15-03-07 | 02:43

@mezelf @02.39 "Goorste" met hoofdletter G was leuker geweest ;)
@miko idd maar sluit het toeval niet uit, danwel uitloting, excorsisms etc :)

Shareholder | 15-03-07 | 02:41

piquant 15-03-07 @ 02:35 - Welnee Tante... zolang u zichzelf laat gebruiken (en niet misbruiken) is er niets aan de hand. En van het zichzelf laten gebruiken... krijgen degene die "gebruikt" worden niets... behalve een warm gevoel omdat we iemand hebben kunnen helpen... Conclusie: een mens doet (bijna) niets zonder dat hij/zij er beter van wordt. *neemt nog een chocolaatje*

Triador | 15-03-07 | 02:40

@ CoJoNes 14-03-07 23:59
Pragmaties blijven denken vriend, anders zet je jezelf vast in een piepklein denkraampje waar je gillend nooit meer uit komt en dan wilt emigreren.

1. Uitgeprocedeerde asielzoekers moeten vervoerd worden.
2. Dat gebeurt nu voor heel veel geld
3. Bied een beter en goedkoper product aan en verover de markt.

Niets mis met vliegvervoer. Maar ik begrijp wat je bedoelt - ik hou bijzonder van eendenvlees en het is hier lastig te krijgen, maar ik wil geen eendenkwekerij beginnen want ik vind ze leuk en wil ze niet slachten. Ook hypocriet eigenlijk. Den mensch is zwak.

holtor | 15-03-07 | 02:39

Het goorst is choco volgens mij op de Albert Cuyp, alwaar men chocolade piemols rijen dik in het gelid heeft staan, weer of geen weer. Je ziet de amsterdamse humor al voor je, natuurlijk. Geer die er eentje meeneemt voor een jarig tante en zelf de eerste paar happen neemt, waarna niemand meer blieft. Enfin. Tiet hier veur een potje BF2 Jalabad.

Shareholder | 15-03-07 | 02:39

piquant 15-03-07 @ 02:30
Shareholder 15-03-07 @ 02:32
Hulde voor uw ouders!!Mijn ouders ,in ieder geval een hebben niets met geloof desondanks wel naar een katholieke school geweest.Kleine Miko was zodoende gedwongen met de hele kermis mee te doen.ik weet nu wel het een en ander van de bijbel en dat is ook wel eens handig.maar de meeste ouders maken niet zo een bewuste keuze als de uwe

miko | 15-03-07 | 02:39

@ Koerbagh @.36
Het is nogal sadistisch om ons het water in de mond te laten lopen voor iets wat in NL niet te vinden is.

piquant | 15-03-07 | 02:38

@miko 15-03-07 @ 02:28:
Over chocola gesproken... wat erg lekker is: een "99". Dat is een softijsje met een cadbury wafer chocolate bar (een soort bros), die in Engeland wordt verkocht. Niks bijzonders, maar het is een wonderlijke combi. Sommige "ice cream parlours" verkopen ook een "99 special" met zo'n reep en aardbeiensaus. Vorig jaar heb ik dat nog in Weston-super-Mare (of was het Minehead??) gehad. Op zo'n lome zomerdag...

koerbagh | 15-03-07 | 02:36

@Triador @ 2.31
Ons chocolade gesprekje heeft anderen ook trek doen krijgen.
Over mijn(een van de) zwakke plek,is een verklaring voor? Ik hoef mij niet ernstig zorgen te maken?

piquant | 15-03-07 | 02:35

Murdockyoufool 15-03-07 @ 02:24

ik vond dat terug gehaalde topic over die broeikas zwendel wel hoopgevend(thanks cojones)jammer dat de discussie nooit echt los ging, maar ik vind dat toch betere topics.Een beetje meer de controversie opzoeken.En mischien een dag column van een *kuch*intressant persoon.

miko | 15-03-07 | 02:33

@Miko dat vliegertje gaat juist niet op in 0031, je hebt al decennia Nutsscholen door de stad verspreid. Daar werd ik [gedoopt schaap] bewust gedroppt. Er waren alleen in mijn stad al stuk of 4 Nutsscholen. Ik neem aan dat die scholen niet afgebroken zijn. En dus kiezen nog evenveel mensen daarvoor. Al kan je twisten over wat je wel of niet 'bewust' noemt. Of dat je 'per ongeluk' om de hoek woont :)

Shareholder | 15-03-07 | 02:32

piquant 15-03-07 @ 02:22 - We hebben allemaal wel iemand die onze "soft spot" weet te raken. En de redenen??? Vele verschillende ... herkenning - zelf niet (de kans) of het minder goed gehad hebben - die lach/traan - verlangen en zo gaat het lijstje nog een hele tijd door...

Triador | 15-03-07 | 02:31

@Miko @ 02.22
Daar geloof ik nou niks van. Ik had zelfs ouders(maar die zijn wel erg afwijkend) die verboden dat ik 1h per week godsdienst les bijwoonde. Ik was wel de enige en moest dan alleen in een kamertje sommen gaan maken.Ik kan nu wl goed reken,elk nadeel heb z'n voordeel.Maar ik bedoel er mee dat ik mij niet kan voorstellen,als je agnost bent of atheist dat je je kind bv naar een school met de Bijbel stuurt.
Interessant is om te weten(om dezelfde redenen die u opgeeft) of er ook ouders zijn die hun kinderen naar een Moslim school sturen. Zo niet,dan is er toch in zekere mate sprake van een bewuste keuze voor speciaal onderwijs.

piquant | 15-03-07 | 02:30

Shareholder 15-03-07 @ 02:21

Verkade smaakt ook nog als vroeger en is wel lekkerder.Mijn oude heer had ze een tijd terug ook weer eenns aangeschaft en ook ik(beken)moest die dingen weer eens proeven.Maar ik zind ze nu toch gewoon smerig.ben trouwens meer voor zwitsere bittere pure chocolade.keihard en met zo een ... wat zal ik zeggen ??bittere smaak?

miko | 15-03-07 | 02:28

@piquant 15-03-07 @ 02:22:
Oh... ja, dat komt ook voor. Het was meer werkgerelateerd. Mensen die vinden dat je meer werk moet afleveren dan je contractueel gedaan hebt, of dat "nazorg" van een project een recht van hun en een plicht van mij is, zonder dat er vervolgprojecten of ander werk uit voort komt, dan wel in het vooruitzicht wordt gesteld.

koerbagh | 15-03-07 | 02:27

@miko 15-03-07 @ 01:55
Liever twee interessante onderwerpen dan een diarree aan licht vermaak. Het probleem: over welke thema's is nog niet het nodige geschreven? Wilders en moslimbashing gooien standaard hoge ogen, maar het is vermoeiend om te zien hoe dezelfde inquisiteurs ten strijde trekken tegen een slap groepje multiculfanaten. Je mist op een gegeven moment de onbedoeld komische inbreng van hahaha-ziolutsers-jargent en de kolere-Belg pimwind. Aan de andere kant, er bevindt zich een kruisje in de rechterbovenhoek. Klik.

Murdockyoufool | 15-03-07 | 02:24

@ Koerbagh @ 2.18
Ik heb een neef die van mij al heel veel geld heeft "geleend"en iktrap er elke keer weer in en/of durf geen "nee "te zeggen. Zo hebben we,denk ik,allemaal wle iemand. Maarwaar ik benieuwd naar ben wat is dat "wat dan ook"?
(Of heb ik een dirty mind?)

piquant | 15-03-07 | 02:22

piquant 15-03-07 @ 02:08

Eem hoop mensen kiezen nu in de eerste plaats een school die in de buurt staat dan voor kwaliteit(of omgedraaid) en laten de religie niet zoveel meespelen.mensen die bewust hun kind naar een openbare school sturen zijn er niet zoveel.met zo een regeling zouden er mischien wat meer mensen uit de kast komen wat betreft hun geloof of het ontbreken daar aan(vrij naar R.dawkins)

miko | 15-03-07 | 02:22

@mezelf @ 02:18:
Excuses: het typt wat lastig met een 1 hand en een stuk pizza in je andere.
*Kiespijn* uiteraard... alhoewel "kijspijn" ook wel mooi is.

koerbagh | 15-03-07 | 02:22

Da's alles wat ik zeg, Triador. Je moet er voor op je knieen maar de supert heeft em nog steeds. Het is bagger en zo smaeckt het ook. Maar het schept een band met dit land en met vroegah. Zo vind ik de koetjesreep net ff monumentaler dan smarties of zo. Ach *zucht* het land waar ze teveel melk hebben. Boe boe, bla bla we douchen met hopjevla.

Shareholder | 15-03-07 | 02:21

@piquant 15-03-07 @ 02:00:
Ik word zelden onpasselijk van foto's van medische wonderlijkheden. 't Is geen prettig gezicht, maar onpasselijk? Nee...
Wat betreft het missen als missen als kijspijn van mensen die mij missen: dat gaat meestal om mensen die iets van me moeten. Geld of goed, of wat dan ook.

koerbagh | 15-03-07 | 02:18

Shareholder 15-03-07 @ 02:03 - Als je koetjesrepen vergelijkt met de hedendaagse chocolade... (30+ procent cacao) kan je er net als Miko al zegt géén chocola van maken... maar ze doen mij sterk denken aan vroeger... en herinneringen zijn óók wat waard... *stuurt een heel pak per Tante Post naar Shareholder*

Triador | 15-03-07 | 02:15

@Miko nee, want piquant heeft gelijk.

Shareholder | 15-03-07 | 02:15

@ Miko@ 2.06
Zijn moeder was die beroemde Oost Duitse kogel stootster.

piquant | 15-03-07 | 02:11

@Allen - Overigens die filmpjes staan op "onze" Dumpert... en Danny uit filmpje twee (die moordenaars schreeuwt) is dan weer écht een neefje... (achternaam bekend bij mij) en woont zelf in Ondiep... www.dumpert.nl/mediabase/11515/b139cc3... *is ineens nóg blijer met zijn nieuwe GS familie*

Triador | 15-03-07 | 02:10

@Miko @ 2.03
Het aanbod bepaalt mede de vraag,maar ik denk dat ouders altijd de keuze hebben tussen een Gristelijke-of Openbare school. Zij sturen hun kinderen dus gericht naar een Gristelijke school. Ik ben niet zo optimistisch,alhoewle een inventarisatie geen gek idee is,maardat vinden CDA en C.U niet goed.
Misschien maken we meer kans om het op kindermishandeling te gooien,daar is men-terecht-heel gevoelig voor.

piquant | 15-03-07 | 02:08

Shareholder 15-03-07 @ 02:03

Van een koetjes reep valt geen chocola te maken.En leg is uit over Plaststerk?

miko | 15-03-07 | 02:08

Je hebt gelijk piquant. Ik moet nog even geduld hebben

Shareholder | 15-03-07 | 02:07

Die knakker met die aandoening kwam uit oosteuropa uit de buurt van Kiev mischien??Of was zijn vader vroeger topsporter?/daar werd immers ook van alles ingepoten in het WP tijdperk

miko | 15-03-07 | 02:06

piquant 15-03-07 @ 02:02 - Ik was even een paar filmpjes (6 stuks - bonuspack Ondiep) aan het bekijken. En die chocolade... tja... terwijl half 0031 zich vergrijpt aan de seroxat of aanverwante (serotine verhogende) middelen... eet ik liever een paar chocolaatjes... je moet wat...

Triador | 15-03-07 | 02:05

@Shareholder 02.01
Wel heel erg cryptisch. Maar zou u uw oordeel over Plasterk niet nog even uitstellen? Een week is wat snel om iemand al zo weg te zetten.

piquant | 15-03-07 | 02:04

@Triador doe mij maar een oldskool koetjes reep man. Die dingen smaecken nog bijna net zo als toen is me wel es opgevallen. Dat houd je niet vaak toch.

Shareholder | 15-03-07 | 02:03

piquant 15-03-07 @ 01:54

ik denk zelfs dat een hoop gristelijke scholen net zo goed openbaar zouden willen zijn.Het zou mischien eens een idee zijn om heel de zaak waterpas te trekken en dan de ouders laten stemmen of een school wel of niet speciaal is/blijft/word. *kotst bij het woord speciaal*

miko | 15-03-07 | 02:03

Triador @ 1.50
Voor een man inderdaad veel chocolade. U bent vast een metroman.
Ik ga voor de Belgische en Australische.
(Gelukkig kan ik de Australische vlak bij mijn huis kopen)

piquant | 15-03-07 | 02:02

* visualiseer op deze plek een hele verhandeling *
Conclusie : Plassterk is een salonsocialist.

Shareholder | 15-03-07 | 02:01

@ Koerbagh @ 1.52
Wat een onderkoelde reactie op de psoriasis. Ik werd er-serieus- onpasselijk van.
Ik neem toch aan datdeze persoon wel gevrijwaard wordt van het geven van handen. Moslim of niet.
Gek wat u zegt,dat sommige mensen die u missen,u kunt missen als kiespijn. Meestal is aversie wederzijds. Of geldt dat niet voor schriftelijk kontakt?

piquant | 15-03-07 | 02:00

Murdockyoufool 15-03-07 @ 01:49

Heb je helemaal gelijk in het hield vandaag zeker niet over.Ze zijn zeker in reces en laten het door ghostwriter stagiaires afwerken.

miko | 15-03-07 | 01:55

@Miko @ 1.50
Toevallig had ik het daar vandaag met iemand over.
Wij zijn toch echt een achterlijk Gristelijk land met ons speciale onderwijs. Zelfs frankrijk van oorsprong een katholiek land heeft allen maar openbare scholen. De katholieke scholen zijn prive. Ik geloof dat er ook in Turkije geen officiele moslim scholen zijn.

We hoeven niet te rekenen op het aanpakken van het speciale onderwijs,wantdat is dicht genageld in hetRegeer akkoord. Tja CDA en Rouvoet,wat wil je.

piquant | 15-03-07 | 01:54

@piquant 15-03-07 @ 01:45:
Het hangt er vanaf door wie je gemist wordt. Sommige mensen die mij missen kan ik missen als kiespijn. Maar van sommigen wordt het wederom zeer gewaardeerd. Ja, die "psoriasis extremis" heb ik vanmiddag al gezien. Wonderlijk fenomeen.

koerbagh | 15-03-07 | 01:52

piquant 15-03-07 @ 01:47 - ff checken in de kast... Droste, Cote D'or, Belgische Bonbons (uit Zeebrugge), Australian Bobons (u weet wel... die jongens van het IJs), Koetjes repen, Milka en Zeebanket... Roept u maar!

Triador | 15-03-07 | 01:50

piquant 15-03-07 @ 01:43

Maar ik geloof dat er een wel goed was maar door gebrek aan leerlingen toch al moest sluiten.Dus dat lost zichzelf op.En als Plaststerk hier achter zit dan gaat het goed .Nu nog de rest van het speciale onderwijs!!

miko | 15-03-07 | 01:50

Mahjou valt trouwens door de mand. Hij/zij gebruikt een vaste methode van woorden weghalen en omdraaien. The fool ain't crazy :(

Shareholder | 15-03-07 | 01:49

@miko 15-03-07 @ 01:39
De redactie kan beter 'ns wat sterke nieuwstopics aandragen in plaats van de huidige troep. Prius, typen zonder tikken, bullshit lingo... wat een ellende. Om nog maar te zwijgen van GeenRedactie. Stelletje onbenullen.

Murdockyoufool | 15-03-07 | 01:49

@ Triador 01.45
Ik ben geen puritein en l*llen vind ik al helemaal tot onze nederlandse woordenschat horen.
Voor een lullig Droste chocolaatje ben ik niet te paaien. Bonbons van een hele goede banketbakker.
Niet zo krenterig.

piquant | 15-03-07 | 01:47

Shareholder 15-03-07 @ 01:46 - Ach... u is interieur designer/ontwerper???

Triador | 15-03-07 | 01:47

Volgens mij heb ik vandaag geen kudt gemist.
Lelijk trouwens die geel-beige stoeltjes in die kist.

Shareholder | 15-03-07 | 01:46

@ kOERBAGH@ 1.43
Geeft het geen prettig gevoel als u direct wordt gemist?
heeft u de nieuwe huid ziekte al bekeken? U heeft toch net gegeten.

piquant | 15-03-07 | 01:45

miko 15-03-07 @ 01:39 - Sorry Miko... maar éérst zien en dan geloven... Sharon is en blijft een PVDAert... en normaliter l*llen ze meer dan ze daadwerkelijk iets uitvoeren.

piquant 15-03-07 @ 01:37 - Mijn excuses tante... ik had u moeten waarschuwen voor de foto's... brrrr... en nu ik toch met een algemeen "Mea Culpa" bezig ben... het spijt mij dat ik (in mijn reactie aan Miko) grove taal (met sterretje... dat dan weer wel) bezig! U wilt nog wel een chocloaatje (Droste enzo)...???

Triador | 15-03-07 | 01:45

@piquant 15-03-07 @ 01:31:
Indien het boeit en ik niet tegelijk elders druk ben, dan fluit ik wel eens wat.
Bovendien was ik wel weer even toe aan een kleine maaltijd.

koerbagh | 15-03-07 | 01:43

@Miko 1.39
Eerst mijn zorgen: U zei dat u een lichte ontsteking aan uw hand heeft? Ik heb net de foto bekeken van de nieuwe huid aandoening.

Dijkstra pakt niet 1,maar 3 moslim scholen aan. (ingefluisterd door Plasterk natuurlijk)

piquant | 15-03-07 | 01:43

@ Triador @1.37
On topic blijven is wel moeilijk met dit onderwerp. Kunnen wij ook niets aan doen. GS mag blij zijn dat er nog 2 of 3 mensen reaguren.

piquant | 15-03-07 | 01:40

Zouden we morgen weer een topic krijgen over Sharon D??Is toch wel nieuws dat een pvdaerT een moslim school aanpakt.

miko | 15-03-07 | 01:39

piquant 15-03-07 @ 01:31 - Chocolade!!! Ja!!! Euhhh... *kijkt in de spiegel en ziet géén vrouwelijke lichaamsdelen - kijkt snel in zijn ziel en ziet écht weinig vrouwelijke kanten* ... ik ben óók gek op chocolade...??? Maar dan wel de slaafvrije variant... want anders is er (in eigen land) géén werk voor asielzoekers. *doet zijn best On-topic te blijven*....

Triador | 15-03-07 | 01:37

@Triador @ 1.33
Door uw comment was ik zo stom om op dat topic te drukken.
Gatverdegatver. Komen ze nu mee,net als de grenzen met Oost Europa open zijn.(was allang bekend natuurlijk en het zijn er vast 10.000den die dat hebben)
Om een muurtje te stucken wel weer handig,in ieder geval niet verloren voor de west europese arbeidsmarkt.

piquant | 15-03-07 | 01:37

@Triador 15-03-07 @ 01:33
Om mijn verse wokschotel van AH niet in halfverteerde vorm op mijn toetsenbord te hoeven dulden, heb ik de foto maar een keer kunnen bekijken. Verschrikkelijk. Dergelijke vormen stoten een mensch af.

Murdockyoufool | 15-03-07 | 01:37

Murdockyoufool 15-03-07 @ 01:29 - Aanvulling: en ook de voeten! Het schijnt zo te zijn dat (aan deze lichaamsdelen) kleine wondjes (spontaan) ontstaan... en daar groeit dan het "dode hoornmateriaal" uit... brrrrrrr... geef mijn portie maar aan Fikkie! Het ziet er afzichtelijk uit....

Triador | 15-03-07 | 01:33

@Triador 1.28
Ook Koerbagh fluit normaliter zijn partij luider mee.
Thee met chocla graag(U heeft in Opzij toch wel gelezen dat vrouwen gek zijn op chocola?)
Botte hond woont niet in Utreg.

piquant | 15-03-07 | 01:31

@mhajou 15-03-07 @ 01:15
Heeft u ook gedachten over die druipkaarshanden op NieuwNieuws?

Murdockyoufool | 15-03-07 | 01:29

piquant 15-03-07 @ 01:26 - Sorry Tante... thee met koekjes dan maar? BTW Botte Hond woont toch niet in de buurt van Ondiep (met die tikjes op z'n neus enzo?) ;-)

Triador | 15-03-07 | 01:28

@ Triador @ 1.23
Ik ben "tanta"piquant;vandaar die knieval voor huilende mannen.
Bejaarde op brommer is er niet,maar wat nog verontrustender is Bottehond!!!Heeft iemand die gezien? Ik las dat hij gisteravond een paar tikjes op zijn honden neus heeft gehad,dat zal hem toch nietdepri hebben gemaakt?

piquant | 15-03-07 | 01:26

Stop op!! Deze recaties vraagt nergens vragenstellen in voor wat op nieuws ziet je recaties vragen in.ok dan ik stop deze recaties alleen over nieuws op vragen in recaties is goede ruste met belangstelling,tuurlijk dat natuurlijk.

mhajou | 15-03-07 | 01:25

piquant 15-03-07 @ 01:15 - Ik ben een man... en geconditioneerd door de feministische maffia (Opzij: een man heeft óók gevoelens en mag óók - lees: moet - huilen). Maar ik zie GS als één grote familie... met zo hier en daar een gek neefje (Kouwes/Mhajou etc)... maar als je "oom" Piquant en "oom" Miko niet meer met je willen praten komt dat bést hard aan. Overigens: ik mis "onze" Opa (bejaarde op brommer) vanavond!

Triador | 15-03-07 | 01:23

Triador 15-03-07 @ 01:10

Dat is dan jammer dat je dat niet mee gemaakt hebt.Ook daar verschenen er een hoop wannabees die het gewoon niet hadden.Maar als je eens een keer een paar daagjes de tijd hebt kijk eens in het archief.Maar je ziet wat je ervan krijgt als je een half afgeslachte Tutsi asiel verleent en die een pc geet met net verbinding.apetaal direkt vertaalt in een onbegrijpelijkm nederlands.hoewel ik gewoon denk dat het een kaasje is om een uitdrukking van onze medelanders te gebruken.

miko | 15-03-07 | 01:22

@Miko @ 01.17
Cordon sanitairE geldt ook voor mij.
IK wil er niet onderuit!! Al ben ik de laatste die hem/haar niet leuk vind;ik ben nu eenmaal zo iemand van "beloofd is beloofd",tenzij de omstandigheden veranderen,maardat is hier niet aan de orde.

piquant | 15-03-07 | 01:21

@mhajou 15-03-07 @ 01:15
Zeer zeker, zeer zeker, kletsnat is absoluut genoeg. Meer heeft een mens niet nodig.

Murdockyoufool | 15-03-07 | 01:20

piquant 15-03-07 @ 00:58

Nou wat wil je betalen om er onder uit te komen.
En wat dat ongebriedeld kinderen nemen dat moeten ze zelf maar weten.Ben je binnen dan gewoon alle rechten en plichten en vooral dat laatste is belangrijk.
Triador 15-03-07 @ 01:01

Cordon sanitaire!!
Triador 15-03-07 @ 00:57
Daar doelde ik inderdaad op.

miko | 15-03-07 | 01:17

@miko

Nou snap van miko een sigraatje met steek in vuur voordat je dat ga je misschien idee vanwaar zintjes uit lucht in hemel het waar teveel fatanisc verhalen op zijn kop gevuld.dan maar kletsnat is genoeg blablablabla

mhajou | 15-03-07 | 01:15

@ Triador @1.10
Als u een man bent en u barst in snikken uit,valt u zeer waarschijnlijk niet binnen de nieuwe regels voor het cordon.
Ik zet dit punt op de agenda met Miko.Ik denk dat hij iets minder teerhartig is dan ik,dus kan u niets beloven.

piquant | 15-03-07 | 01:15

Iedereen een parachute behalve Joke Kaviaar..... prima initiatief

kruisridder | 15-03-07 | 01:12

piquant 15-03-07 @ 01:04 - Zonde... ik ben nl. écht een hard-core Mhajou fan... (de Kouwes periode heb ik nooit meegemaakt) dus als u niet meer antwoord op mijn reacties... dan weet ik tenminste waar het aan ligt. *barst in snikken uit* :-(

Triador | 15-03-07 | 01:10

@mhajou 15-03-07 @ 01:04:
Precies... dit en dat zus en zo gesukkeld dus waar hebben we het over.

koerbagh | 15-03-07 | 01:09

piquant 15-03-07 @ 00:49

Bonded by blood je kunt er niet onderuit .heb wel een lichte onsteking opgelopen tja vuil mes.Wat betreft degen die zijn naam niet uitgesproken mag worden hij doet maar .hebben koer en gojo een surrogaat voor kouwes op woensdag.ik zelf denk dat het zezozezadfrak Glutz is het kindje van sexie sadie mae Glutz.En met zo een achtergrond ga je wel raar doen.

CoJoNes 15-03-07 @ 00:49

Een schoonmakster die mijn huis op eigen iniatief gaat her inrichten dondert maar op.Die hebben daar geen verstand van.

miko | 15-03-07 | 01:09

@ Traidor @1.01
Vooralsnog cordon sanitair voor M,omdat Miko en ik misselijk werden van de devotie voor het - in onze ogen-orakel M.
Maar we denken erover om voor meer mensen het cordon sanitair van toepassing te verklaren. De kriteria daar voor hebben we nog niet helemaal duidelijk. Zodra er meer bekend is,volgt nadere info.

piquant | 15-03-07 | 01:04

snap je ook niet wie ben zwak als sterke gevoel en heb ook bedacht dat het over nieuws je vraag is onzin over hier dan ook het graag vragenstellen op deze nieuws.tuurlijk is allemaal ook gesukkeld en waar heeft het over opwatzegjegekeschts,jawel he!!

mhajou | 15-03-07 | 01:04

WEER @Miko@ 00.52
Mogen die gezinnetje die u wel wil binnen laten,ongebreideld kinderen nemen of zit daar dan een maximum aan?(Als je regels stelt moeten ze ook geprecicieerd worden).

piquant | 15-03-07 | 01:01

piquant 15-03-07 @ 00:58 - Begrijp ik het goed dat u (met Miko) een "cordon sanitair" heeft ingesteld rondom Mhajou (en aanverwante zielen)... of is het contract dat u samen heeft afgesloten van andere aard???

Triador | 15-03-07 | 01:01

@miko @00.44
Omdat ik aan het commenten was nav uw comment van 0.42,heb ik niet gezien dat u zich gelukkig ook nog aan uw kontrakt houdt.
Ik wist dat ik u ongezien kon vertouwen.
Als u er van af wil,laat het mij weten;we hebben het dan over een gepaste vergoeding voor kontrakt breuk.

piquant | 15-03-07 | 00:58

miko 15-03-07 @ 00:52 - Ik geloof dat men in Denemarken al een dergelijk systeem heeft. Ieder jaar bekijkt de regering eventuele tekorten op de arbeidsmarkt en/of zoekt men naar (vnl. hoge) functies die moeilijk vervuld kunnen worden. Dan komt er een "open" inschrijving/sollicitatie ronde en een ieder die aangenomen wordt krijgt voor de duur van zijn contract (1 - 3 jr) een verblijfsvergunning. Voor de rest kunnen alleen de échte asielzoekers naar binnen... dus uitsluiting van gelukszoekers (disclaimer: voor zover dat mogelijk is)

Triador | 15-03-07 | 00:57

Het bed voor immers is rustelijkheid en het kussengebied. Aldus gesukkeld en de rust voor een ieder.

CoJoNes | 15-03-07 | 00:57

Triador 15-03-07 @ 00:45

Daarom is het woord asielzoeker ook verkeerd.Mischien continentale sollicitant?Heel het asielzoekers gebeuren afschaffen .een soort van greencard systeem invoeren voor de mensen die werkelijk iets kunnen beteken voor NL en vluchtelingen helpen in de regio.Alleen mensen die daadwerkelijk persoonlijk verolgd worden(journalisten,aktivisten )en dat hard kunnen maken daar strijken we voor over ons hart(komt lekker uit als die man wat kennis heeft)een die mag met zijn gezinnetje komen.

miko | 15-03-07 | 00:52

koerbagh 15-03-07 @ 00:45 - Ik heb enigzins hetzelfde probleem. Nét als ik denk dat zijn teksten iets begrijpelijker worden... verworden ze weer tot een woordenbrij :-) Maar mooi blijft 't.

Murdockyoufool 15-03-07 @ 00:47 - Ik geloof je wel.. maar je had direct patent moeten aanvragen. Nu is het té laat en kan je die geldelijke vergoeding wel vergeten (alhoewel het uitzetten... weer een beloning op zich is ;-)

Triador | 15-03-07 | 00:52

@koerbagh 15-03-07 @ 00:45
Her fijne van de reacties van mhajou is dat je ze niet hoeft te lezen, maar dat meestal wel doet.

Murdockyoufool | 15-03-07 | 00:50

@miko 00.42
Houdt u zich nog aan het met ons bloedgesloten kontrakt?
Mhajou heeft datwaarschijnlijk toen gelezen want hij/zij heeft mij geprobeerd uit mijn tent te lokken,door naar mij te gaan commenten,maar ben er niet ingetrapt.
Hoe zit dat met U?
N.B. tot mijn grote verbazing heeft M inmiddels vele fans. Zijn u en ik dan toch niet helemaal in orde? Zien wij de schoonheid(citaait Koerbagh) er niet van?

piquant | 15-03-07 | 00:49

Door het gedwongen interpreteren van mahjou's teksten gaan er bij mij denkramen open en worden nuanceringsdeuren geopend , waar ik totaal geen weet van had.
Mhajou is als een schoonmaker die je spullen verplaatst; voor je het terugzet, vraag je je toch af of je ze niet beter kunt laten staan.

CoJoNes | 15-03-07 | 00:49

@Triador 15-03-07 @ 00:39
Was het niet de BAD-tour waarmee de Amerika Wacko probeerde te lozen? Doet er niet toe, het idee van de taxibus voor huilgezichtjes -de Taxiel, al dan niet met vleugels- is mijn, mijn, mijn. Hoax of niet.

Murdockyoufool | 15-03-07 | 00:47

@Triador 15-03-07 @ 00:35:
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit. Het is een beetje lastig communiceren met iemand die jou blijkbaar wel begrijpt en jij hem niet. Laat ik vooralsnog zeggen dat ik mhajou's teksten zeer serieus neem, of ik ze nu ten volle begrijp of niet. Ze zijn wel buitengewoon fraai en inspirerend.

koerbagh | 15-03-07 | 00:45

miko 15-03-07 @ 00:42 - Ach... What's in a name?... Het feit blijft overeind: als je deze mensen uitzet (op welke manier dan ook) ze (of hun opvolgers) blijven terugkomen zolang het hier beter is (qua leefomstandigheden etc) dan daar...

Triador | 15-03-07 | 00:45

het is dat ik aan een contract zit anders zou ik hier nog effe reageren maar een ouderwetse ongezien de tyfus is hier wel op zijn plaats nepkouwes

miko | 15-03-07 | 00:44

Murdockyoufool 15-03-07 @ 00:37
tragical history tour??

miko | 15-03-07 | 00:42

@miko

oeps,ik dacht al vanwaar ben je neus in waar si fantes out voorgoed je weg maak eigen vuistjes uit een weg als hondblafen,dus heb je hun stinke antwoord alsmede vraag dat hoort hier niet als uw zien met pubber zijn.

mhajou | 15-03-07 | 00:40

Murdockyoufool 15-03-07 @ 00:37 - Jawel hoor!... De US of A heeft met precies zo'n zelfde toer (Magical History Tour)... ooit geprobeerd van dhr. M. Jackson af te komen, helaas schijnt het idee niet zo effectief te zijn: hij bleef terugkomen!

Triador | 15-03-07 | 00:39

Verdomd als het niet waar is, met een dergelijk idee liep ik zo'n anderhalf jaar geleden al rond. Aanleiding voor deze enigszins bizarre gedachte was de berichtgeving over de kosten van een individuele uitzetting. Haal uitgeprocedeerden op met een bus en noem het de Magical History Tour. Aan de 'halal option' dacht ik echter niet. Niemand gelooft me waarschijnlijk...

Murdockyoufool | 15-03-07 | 00:37

mhajou 15-03-07 @ 00:27 - Dat wéét ik dus niet... Koerbagh in zijn "diepste gedacht" heeft wel vaker "zijn lollen", maar of dat nou door jou (gesukkeld man) komt, dat weet ik niet zeker... Maar daar komen we wel achter! KOERBAGH... leg eens uit man :-))))

Triador | 15-03-07 | 00:35

Voor de rest een humaan plan.Verder maakt het mijn geen zier uit dat ze die stakkers beneden weg zetten.Je hoort wel eens vaker wat tumult maar de trap stijgt het zelden op.

miko | 15-03-07 | 00:31

tja,heb niks te maken met kennis met contact gezegd als ik diepste gedacht heb zoals die tekstonderwerp heeft hij te lezen en uit mijn vraag is vraag op deze onderwerp die met vliegen.wat een prachtig van koerbagh zegt aldus gesukkeld man zowaar zijn lollen??

mhajou | 15-03-07 | 00:27

torrent 15-03-07 @ 00:21 - Écht niet... van "onze" Mhajou blijf je af! En als hij/zij ooit moet gaan... dan eerst een GS inzamelingsactie en daarvan kopen we een 100$ laptop met zonnecellen en een sattelietschotel op zonneernergie (voor in de woestijn).

Triador | 15-03-07 | 00:23

mhajou 14-03-07 @ 23:51
mhajou 14-03-07 @ 23:53
mhajou 15-03-07 @ 00:13

Morgenochtend 7.06 uur schiphol, vlucht AA001 met Asylum Air is voor u gereserveerd.

torrent | 15-03-07 | 00:21

@mhajou 15-03-07 @ 00:13:
Wijsheid van antwoord in je goed voorbeeld. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Aldus gesukkeld man...!

koerbagh | 15-03-07 | 00:20

Hahaha... Die Mhajou wordt steeds leuker... zelfs de namen van de reaguurders gaan door de Mhajou vertaalmachine! Maar weer ontopic.... krijgen deze uitgeprocedeerde kansloze gelukszoekers wél eerst de kans om een zwemdiploma te halen? (anders zie ik de kamervragen van de GL & SP al weer voor me ;-)

Triador | 15-03-07 | 00:20

Flauwekul heb ik vraag en ik zag toen ik was kennis met nederland dat dit lijkte me gewoon gedacht als kennis met contact kunnen veiling in breng van recht zijn toekomst gaat in.als ik hoor het nog erger gebeuren als ondiep,toch wetsvoorstel in uit wijziging zijn bestaanrecht niet vanmaar te geloven !!

mhajou | 15-03-07 | 00:19

@mhajou
Dat is kanslijk serieus, geen shits. Echt niet.

CoJoNes | 15-03-07 | 00:17

@koebagh

Ik heb met je eens gelijk dat je hebt je gevoel als uw gedachte ten val,zijn zich wijsheid van antwoord in je goed voorbeeld.Die je hoort het echt mens wel.

goed dan ik val van @CoJosNes,is dit kanselijk sierus om heen slaven op ECHT vrouw als gemeen en of shits!!

mhajou | 15-03-07 | 00:13

@CoJoNes 14-03-07 @ 23:59:
En ze zijn zo lelijk dat ze ook daardoor geen vrienden hebben. Ik had er gisteren eentje aan de deur voor een ECI-lidmaatschap die ik al een jaar niet meer heb (je kent het wel, een week te laat opgezegd enzo... *gaaap*).
Ik schrok d'r van. Niet zozeer van dat bedragje, maar vooral van die kop van die lutser. Die kan zo in de remake van de elephant-man. Tsja, dat soort lieden willen ze op kantoor ook niet tegenaan kijken dus die sturen ze de straat op.

koerbagh | 15-03-07 | 00:04

@holtor
Zal allemaal best, maar toch val je niet met een glimlach in slaap 's avonds als je banksaldo zo tot stand is gekomen. Deurwaarders slapen ook niet goed en doen ze dat toch dan hebben ze geen vrienden en slapen ze daarom slecht.

CoJoNes | 14-03-07 | 23:59

Geniaal idee van de heren. Financierder erbij, vliegtuig leasen, bewakers in dienst nemen, hogere brandstofprijzen incalculeren, en ondernemen maar. Lekker prakties.

Oldskoel NSDAP-propaganda: het zijn zakkenvullers die over de ruggen gaan van de zielige asielzoekers. Het zijn vliegtuigjesmelkers die sollen met de rechten van de uitgeprocedeerden met de pet.

holtor | 14-03-07 | 23:54

En nog een vraag is dat zag ik die schrijf op als boemboem,voor lijken het te ver...

mhajou | 14-03-07 | 23:53

tja,ik wil dat die vliegen ga ik uit mijn lucht heen kunt lopen als supervlieg zijn opwinden.Nee ik denk nou dat diepste luchtwegen zal angst in kwaad voor de dood op de grond geplat,hahaha

mhajou | 14-03-07 | 23:51

Het is natuurlijk flauwe kul, want daar zijn ze in Europa veel te soft voor, maar als het waar zijn, stel ik voor een Antonov 225 te gebruiken. Daar kunnen er lekker veel in.
Als Europa dit zou doen, is het minder erg dan het lijkt, want na één of twee vluchten met bijbehorende droppings ligt de asielmaffia cq. -industrie op zijn gat en blijven al die zogenaamde vervolgden gewoon lekker thuis.

duimdrop | 14-03-07 | 23:49

kan dit ook met noord hollanders? dat we die ergens ver weg droppe ( oostenrijk ). Met hun kudtaccent en keelaandoening

trotseLimbo MF | 14-03-07 | 23:43

Ja he Hoaxha dat vind jij wel wat, liefst geen parachutes en eerst de buik opensnijden voordat je ze in zee flikkert vanaf 2 km hoogte.

bakoenin | 14-03-07 | 23:42

Oh, die kaalberatier die niet leuk is en moslims beaus maakt? Nr. 4 op de Nederlandse Al Quaida hitlist na Ayaan, Geert en Rita? Die Ewout Jansen?
www.geenstijl.nl/mt/archieven/045894.h...

koerbagh | 14-03-07 | 23:40

Aardig idee om het hysterisch huppelkutje "Joke Kaviaar" heur warrige gedichten voor te laten dragen tijdens deze gezellige uitzetvluchten....
Mozartkugeln en schnapps erbij, en na het geraaskal van deze *kuch* kunstenares willen de meeste uitgeprocedeerden wel spontaan naar de parachutes grijpen. Auf Wienerschnizel, toedeledoki, bye-bye, zwaai-zwaai!?

risee.web-log.nl/risee/2004/04/kaviaar...

Mayakovnik | 14-03-07 | 23:36

@koer
Ja, god, daar was toen wat mee, ben eigenlijk al weer vergeten wat precies.

CoJoNes | 14-03-07 | 23:31

@CoJoNes 14-03-07 @ 23:21:
Ewout wie?

koerbagh | 14-03-07 | 23:30

Hoe zou het met Ewout Jansen zijn?
Vraag ik me net af.

CoJoNes | 14-03-07 | 23:21

Godverdomme wat een armoe!

CoJoNes | 14-03-07 | 23:17

Jojo was a man who thought he was a loner
But he knew it wouldn't last.
Jojo left his home in tucson, arizona
For some california grass.
Get back, get back.
Get back to where you once belonged ♪ ♫ ♫ ♪
Get back, get back.
Get back to where you once belonged.
Get back jojo. go home ♪ ♫ ♪
Get back, get back.
Back to where you once belonged
Get back, get back.
Back to where you once belonged.
Get back jo. ♫ ♫ ♪

michello | 14-03-07 | 23:04

Dat die andere budgetboeren er niet mee zijn gekomen, "Keep Tryin' with Ryan" of zeau.

zak_arme_turf | 14-03-07 | 22:47

Ach is weer wat anders dan de veewagons die gebruikt werden tussen '40 en '45.

Hansje Brinker | 14-03-07 | 22:43

koekje erbij? 14-03-07 @ 21:14

Andorra heeft bijvoorbeeld geen vliegveld.

berepik | 14-03-07 | 22:27

@Guido 14-03-07 @ 22:09 Zeker! En laten we het opsluiten van moordenaars in Nederland ook maar meteen gelijk stellen aan het in kelders verbergen en verkrachten/vermoorden van meisjes uit België: dat krijg je van de EU!

vraagstaart | 14-03-07 | 22:14

Sytze Vliegen 14-03-07 @ 20:50
dit zijn geen B-52's heer vliegen
maar it will do

preston spears | 14-03-07 | 22:09

Jorge Zorreguita.. kom d'r maar in...

Captain Orange | 14-03-07 | 22:06

vraagstaart 14-03-07 @ 21:51<br>
Ja langer is geen goed plan idd, laatste is beter. Over die scherpte - is uiteraard ook gewenning, de stille sluiperT. Eelt op je ziel zie je meestal niet aangroeien... :P

zak_arme_turf | 14-03-07 | 22:03

Monopoly markten zijn verboden in de EU, dus waarom niet?

Weeraanmelden | 14-03-07 | 21:52

@zak_arme_turf 14-03-07 @ 21:41 Bijvoorbeeld! Of de (semi-)copycats er meteen uit Jorissen, weet ik veel. Meer tijd geven geeft volgens mij geen betere kwaliteit - trouwens de inzendingen van de FF zijn wel een beetje graadmeter van de grote bulk van reaguursels. Laat ik het zeau zeggen: drie jaar geleden was het tekstueel ook wel wat scherper dan nu.
.
.

Nostagie is ook al niet meer wat het geweest is. *snik*

vraagstaart | 14-03-07 | 21:51

vraagstaart 14-03-07 @ 21:33<br>
Of je verandert de opzet, want het is toch denk ik de inspiratie van het moment, en mensen kunnen gewoon iets vrij inzenden, qua onderwerp. Zo krijg je de grappigste denk ik, en niet 20 x hetzelfde, dan halen de minder leuke de leukere ook nog onderuit, puur door de overkill van herhaling, of BIJNA hetzelfde. Laat iedereen maar iets uit het nieuws graaien waar-ie leuk beeld bij heeft.

zak_arme_turf | 14-03-07 | 21:41

Mooi zo, zal zo langzamerhand tijd worden dat uitzetten wat vlotter gaat.

Shani | 14-03-07 | 21:37

De pest met FFV is dat de creativo's van vroeger hier in het kader van de aantrekkende economie of wat ongelukkige reaguursels een ba(a)n hebben.

vraagstaart | 14-03-07 | 21:33

Prima plan! nu moeten er 2 marechaussees meevliegen die gehandboeid aan de uitgezette gelukzoeker vastzitten....

Maar ja, ben bang dat Femke en Wouter dit geen goed plan vinden, is veels te efficient en daar houden zij niet zo van.

Klompenboer | 14-03-07 | 21:31

koerbagh 14-03-07 @ 21:19<br>
Beetje bedroevend idd. Probleem is meer de inspiratie natuurlijk dan de transpiratie, en de korte termijn om iets te verzinnen. Je moet mensen bijna een week geven, denk ik, niet paar dagen.

zak_arme_turf | 14-03-07 | 21:24

Ik geef ze 1 dag te tijd voordat er een toestel gekaapt is...

DeArmeStudent | 14-03-07 | 21:22

@.. zapper 14-03-07 @ 20:55:
Dus zelfs de redactie schaamt zich voor de winnaars tegenwoordig. Maar de winnaar deze week is deze: www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/... (althans die stond dinsdag in de Sp!ts als winnaar)
Tsja, dat is toch al gauw 10 minuten keihard zwoegen in Paint.

koerbagh | 14-03-07 | 21:19

@de lachende derde 4-03-07 @ 21:06. We moeten natuurlijk ook een raketsysteem hebben, dan kunnen we ze terug schieten. Wel wat duurder maar ook een stuk sneller.

klaas.heitinga | 14-03-07 | 21:17

de lachende derde 14-03-07 @ 21:06
Parachute.

de honden blaffen... | 14-03-07 | 21:16

de lachende derde 14-03-07 @ 21:06

Mensen uit oorlogsgebieden,worden niet teruggebracht! Tenzij de oorlog over is. Landen zonder vliegveld bestaan niet,en anders met de boot ofzo!!

*zoekt op marktplaats ,een tweedehands boot,gat in de illigalenmarkt*

koekje erbij? | 14-03-07 | 21:14

joke kaviaar ,... Die stinkt toch uit der kut ?

borro-borro | 14-03-07 | 21:06

even een praktisch probleem. Hoe ga je mensen uit oorlogsgebieden terugbrengen. Zo'n vliegtuig wordt ( bv in Irak ) gegarandeerd uit de lucht geschoten, de baardmannen zien het verschil toch niet.

En hoe worden mensen teruggebracht uit landen die geen vliegveld hebben of meer hebben?

de lachende derde | 14-03-07 | 21:06

Oostenrijk is een mooi land.

michello | 14-03-07 | 21:02

Zouden die Oostenrijkers - die hier laten zien dat ze meer humor hebben dan de Duitsers - hun Hitler al weer hebben opgenomen in hun nationaliteit?
www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/03/hi...

TyfusLeijer | 14-03-07 | 21:01

koerbagh 14-03-07 @ 20:22

Nou ,zeg dat wel. Je had zeker ook zoiets,met die anti-rsi sticker op je muis!
Ik wel indergeval.

koekje erbij? | 14-03-07 | 20:58

@koerbagh ik heb hiero uberhaupt geen uitslag topic langs zien komen..

..zapper | 14-03-07 | 20:55

Ik zie ze al vliegen, die kisten ;-)

Sytze Vliegen | 14-03-07 | 20:50

De FFV opdracht voor morgen: ontwerp een reclame poster voor deze company? Of gaan we weer echt iets leuks doen... De winnaar deze week zoog ook weer als een opgevoerde Dyson. Dat de Sp!ts ze nog wil plaatsen is me een raadsel.

koerbagh | 14-03-07 | 20:49

als van een nattte droom voor joke zulke vliegende uitzetcentra

Jan-Joris-Jaap-Joop | 14-03-07 | 20:48

Mmmmm, het is nog wat vroeg voor 1 april....

luisindepels | 14-03-07 | 20:40

Briljant!!!

winshots | 14-03-07 | 20:38

die aussies hebben trouwens wel humor: the planned flights will have guards, medical staff and a representative of a human rights group on board, though there is no immediate news of plans for inflight entertainment or a frequent-flyer scheme.

daskapitalist | 14-03-07 | 20:35

Weet je wat dat kost zo'n parachute? Doe maar mooi zonder, komen ze gegarandeerd niet nog een keer terug.

..zapper | 14-03-07 | 20:35

-weggejorist-

RoYal DeViL | 14-03-07 | 20:33

in het kader van geenstijl 'doe er wat aan', neem ik aan dat er nu een inzamelingsactie komt onder reaguurders, zodat we deze firma een paar oude tupolevs kadeau kunnen doen.

daskapitalist | 14-03-07 | 20:33

wilders airline?

wherewoelf | 14-03-07 | 20:33

Oeps, een efficiente mogelijkheid tot uitzetten; de nachtmerrie van de asielzoekers en zieligheids industrie.
.
Snel weer een protest op touwtjes zetten, want de linkse conglomeraties en subsidiesponzen willen geld en aandacht. Geen oplossingen.

dlseth | 14-03-07 | 20:32

V;iegt ie overigens ook richting de Bovenwindse Eilanden....?

KABAAL | 14-03-07 | 20:30

Zulke goede initiatieven moeten beloond worden. Ik zeg Nederland, geef eens opdracht voor 26k stoeltjes.....

KABAAL | 14-03-07 | 20:29

Goud idee! Op terugweg wat CIA klantjes meepikken... Kassa!

Lepo | 14-03-07 | 20:29

Die Joke Kuyt is nou toch echt wel over de houdbaarheidsdatum.
Wat een takketrol

comandre | 14-03-07 | 20:27

Geniaal, nu kan het grote deporteren beginnen.
Hoe kan Rita dit gemist hebben...

da wizard | 14-03-07 | 20:27

Goedbezig!

Patrock | 14-03-07 | 20:26

Weer zo'n idee waarvan je denkt: Shiiiit.... waarom heb IK dat niet bedacht! Geniaal!

koerbagh | 14-03-07 | 20:22

Parachutes? Kunnen we die verplicht stellen? Nee toch? Alleen als men er in het foutloos Nederlands om vraagt in viervoud, worden ze toch pas verstrekt, niet dan?

fokkenmast | 14-03-07 | 20:20

.. en kaviaar mee voor onderweg

Jan Passant | 14-03-07 | 20:20

Argentijnse aanpak,
rondje Noordzee dus?

vander F | 14-03-07 | 20:19

De nachtmerrie van azielzoekers is nu werkelijkhied. Rise, Air Rita!

Asylum Arlines....

Vage.donder | 14-03-07 | 20:18

Wat moet ik daar voor neerleggen dan?

Sebastiaan | 14-03-07 | 20:16

schiet stoel ??

uchman | 14-03-07 | 20:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken