TERUGBLIK! Documentaire over Schilderswijkrellen
De opgefokte zomer in de Schilderswijk, die zal in elk jaaroverzicht voorbij komen. Omroep West maakte een reconstructie van de rellen en maakte daarbij gebruik van nooit eerder vertoonde beelden van de politie. Dat zijn altijd de beste beelden. Verder mag Jozias van Aartsen allemaal verklaringen geven voor het geweld en het verloop van de rellen. Mag u raden hoe vaak hij naar zichzelf wijst. Inmiddels is het was, plas en is alles weer zoals het was. Maar het is leuk om terug te zien waar we ons enkele maanden geleden nog enorm over opwonden. Mocht de embed niet werken, dan kunt u de docu ook hierrr kijken.
Reaguursels
InloggenOnze Nederlandse volkswijken zijn niet meer Nederlands maar zijn (eerst sluw salami-gewijs maar nu brutaalweg met tsunami's tegelijk) ingenomen door een buitenlandse bezettingsmacht (islam) op bevel van de andere buitenlandse bezettingsmacht: hun handlangers de "Opengrenzen-EUSSR"
Het is aan ieder duidelijk dat dit niet alleen in NL plaats vindt maar in de hele EU
www.youtube.com/watch?v=xoiCYwoJKrE
en
www.youtube.com/watch?v=T8fzcT7jHG8
en
www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY
en
nowtheendbegins.com/pages/iran/muslims...
en,
www.youtube.com/watch?v=LqOydLrpqGE
en, en, en, en....
typisch, op het einde. De reporter uit de wijk somt even op wat voor verhalen ze allemaal gehoord heeft tijdens de reportage: Ik wordt gediscrimineerd, ik kan niet aan werk komen etc. Als ze echter ook aangeeft heftige momenten te hebben meegemaakt. Die worden echter niet genoemd. Is men bang om alle positieve zaken teniet te doen?
Ik zag in het begin van de film die vent die gezocht wordt vanwege het gevecht bij een benzinestation.
@notamused | 22-12-15 | 23:57
"enkele generaties" Ik verwacht vanaf nu binnen één generatie.
@Dhr. de Wit | 23-12-15 | 09:04
Sinds ik daar in de 60-er jaren definitief ben vertrokken niet meer! :-)
Von Arschloch, de nepburgemeester van El Hagistan, niet gehinderd door enige feitenkennis weet op afstand dat er door het islamtuig geen wetten zijn overtreden.
Een andere reactie is voor dit soort politiek correcte zelfverklaarde moreel superieure Übermenschen onmogelijk.
En voor dit soort abjecte regenten die de autochtone burgers haten al helemaal niet.
Die besmuikte, zelfvoldane rotkop van van Aartsen, dat die man met zichzelf kan leven is onbegrijpelijk. Dat hij vindt dat agenten speciale trainingen nodig hebben om in een NEDERLANDSE volkswijk de NEDERLANDSE wet te handhaven is onvergeeflijk.
De docu gekeken. Wat je kan verwachten van van Aartsen die pedante houding zum kotzen. Wat bij verbaasd in de docu dat ik alleen maar islamitische mensen geïnterviewd worden. Wat mij verbaasd in de Schilderswijk wonen veel meer soorten nationaliteiten deze komen totaal niet aan het woord. Eenzijdig verhaal. Wat mij tegen staat het ligt aan iedereen behalve aan mijzelf als ik die jongeren moet geloven. en dan de bekende gangster look. Tja en dan wil je iets bereiken...
Dhr. de Wit | 23-12-15 | 09:04
Niet veel. Enkele uitzonderingen nagelaten ;)
@necrosis | 23-12-15 | 08:54
Ho ho ho!
Beetje dimmen over mooi 's-Gravenhage hè?
Er wonen heus wel een aantal normale mensen hoor ;)
necrosis | 23-12-15 | 08:54
En ik weet dat je dat niet meent.
@1+1 | 23-12-15 | 09:00
Boodschappen doen in een supermarkt vlak voor kerst is ook een hel, maar ooit sta je buiten....
necrosis | 23-12-15 | 08:54
Vind je? De Zuid-Hollandlaan is een hell hole tijdens de spits.
@1+1 | 23-12-15 | 08:49
Weet je wat de mooiste plek is van Den Haag?
De toerit naar de A12 vanaf de Zuid-Hollandlaan, de uitgang van Den Haag!
@Heinzelmann | 23-12-15 | 05:41
U heeft geen idee wat een fascist is, hè. Er zijn een paar boeken die exact uitleggen wat fascisme is. Geen van die boeken voert benoemen aan als kenmerk van het fascisme.
.
U bevestigt trouwens dat u geen idee heeft wat een fascist is door het inwisselbaar te maken met het begrip dictator. Dat is toch echt iets anders.
.
Er is trouwens wel twee groepen mensen in onze samenleving die gedrag dat sterk lijkt op dat van fascisten vertoont. De een gestuurd door de ideologie Islam, de ander door het politiekcorrecte gedachtengoed. Dat begint met hun stelselmatige aanvallen op de vrijheid van meningsuiting, het verlaten op dwang, dreiging, en geweld om eigen zin door te drijven.
.
Kijkt uw eens naar uw rechterhand. U heeft ergens in uw leven zomaar de fasces opgepakt. En het trieste, u beschikt niet eens over de kennis, analytisch vermogen, en introspectie om uw eigen onverdraagzame houding te duiden.
.
History will judge you harshly.
Goedemorgen iedereen. Ik kom nog graag in Den Haag. Zeeheldenkwartier (voor een kopje coffee* op zn tijd), Kuikduin, Vruchtenuurt ect. Prima wijken.
@Apollo | 23-12-15 | 06:46
Opjagen tot de poorten van de hel die teringlijers.
En mag ik zeggen dat dit erg op een racistisch geinspireerde overval lijkt?
Ja, dat mag ik zeggen.
@Heinzelmann | 23-12-15 | 05:41
Je retorische truukjes werken niet meer op dit publiek.
"Benoemen" is een frame? Dus als u ziek bent en de dokter benoemt dat is dat een frame? Neen, jij loopt zelf te framen.
Mensen dictator noemen als ze hun angst uiten voor de islam. Ben je niet goed bij je paasei?
Als er iemand fascist is dan ben jij het wel.
Mooie reportage.
@Heinzelmann | 23-12-15 | 05:33
Zou je je taal aangaande een zekere ziekte even willen matigen?
Fijn!
Duidelijk. De Mocro's doen niet mee in onze maatschappij. Toverwoord is discriminatie om zo een slachtofferrol te spelen en daarmee winst te behalen. Allerlaatste beeld van een agente die een hand wilde uitsteken naar een Imam. Vergeet het maar, want respect is dat hij bepaalt wat de gedragsregels zijn.
Beetje bij beetje wordt terrein gewonnen. En straks ? Wir haben es nicht gewusst.
-weggejorist-
Tsja, nette jongens hoor.
www.telegraaf.nl/binnenland/24909382/_...
Goede documentaire, de kijker wordt vrijgelaten zijn eigen mening te vormen zonder dat er een bepaalde visie of ideologie wordt opgedrongen.
.
Vind het heel jammer om te zien dat bij deze lui, zoals eerder hier al was gezegd, er weinig tot geen zelfreflectie aanwezig is.
.
Hun cultuur, religie en ideologie staan hen in de weg. En het is altijd de schuld van een ander en in dit geval degene die ze aanspreekt op hun gedrag, juist de politie.
.
Als ze daadwerkelijk verandering willen zien, kunnen ze ook vanuit zichzelf toenadering zoeken. Ipv het ontwrichten van onze samenleven en maar janken dat er voor hun niets gedaan wordt.
Datkanjenietmenen
Je bedoelt het goed maar je praat als een fascist. Dat 'benoemen' is een frame, een trucje: feitelijk geef je alleen je eigen haatdragendheid er mee weer.
Uw roep om 'benoemen' en daarmee impliciet om 'een oplossing' is de weg der dictators: ook zij gebruiken graag de (niet als zodanig bestaande) 'samenleving' als argument.
-weggejorist-
Argument ze hebben niks te doen? werkelijk. Je kan je tot aan je eind van je leven vermaken met wel iets doen, ook al voegt het niets toe aan de samenleving. Dat argument werkt niet. Het probleem ligt ergens anders en dat moet gewoon benoemd kunnen worden.
Als we dit willen aanpakken, moeten we als samenleving een aantal dingen erkennen. Het gaat erom dat de rust wederkeert voor niet alleen maar 1 jaar, maar voor 50 of 100 jaar. Maak daar eens beleid op en erken waar de problemen zitten. Het begint bij benoemen. Daarna wat zijn de mogelijke oplossingen en daar beleid op voeren.
Lacht al lang niet meer, zolang dit niet in de kern benoemd kan worden, komt er ook geen oplossing en ja islam is een probleem en het helpt geen enkele samenleving verder die wel wil samenleven. Is islammoe, was islammoe en blijft islammoe.
Amateuristisch camerawerk, slechte montage en teveel zelfpijperij.
@ Balaverde | 23-12-15 | 02:17
Wind en zonne energie wil je wel als back-up in het geval van een zonnevlam of een EMP pulse. Met bescherming of snelle vervanging van de transistors in geval dat. Om het koel proces in gang te houden. ... Voor de rest is het een dure linkse hobby
Vertrouw nooit de overheid, Jan.
Lewis Lewinsky | 23-12-15 | 02:06
Dat klopt als ik een inwoner zou zijn in Syrië of Irak en nog een tiental landen.
Voor een aanhanger van sluit de grenzen is het vreemd dat u de infrastructuur van Nederland wel in de uitverkoop wil doen.
@ Balaverde | 23-12-15 | 02:17
Om het proces van een thorium centrale in gang te krijgen zijn isotopen van een gewone kerncentrale nodig. Daarnaast heeft de medische wereld isotopen nodig voor medisch scannen enzo.
Beginnen met een nieuwe generatie super veilige keercentrale is gezond verstand, zeker met het oog op toekomstige thorium mogelijkheden.
Kosten technisch is er geen andere mogelijkheid sinds we kolen hebben verbannen.
Dit kabinet en zijn Kamp kan naar huis.
@mysteryposter | 23-12-15 | 02:14
Juist, die zocht ik. Thorium centrales met gesmolten zout. Een oprechte misdaad dat ze daar niet meteen voor zijn gegaan maar de normale reactoren waar ze weapons grade uranium mee konden maken.
@ Balaverde | 23-12-15 | 02:11
Klopt de nieuwe hebben al 2 lagen, in geval dat. Nieuwe generatie centrales zijn thorium centrales met gesmolten zout. ... geen enkel risico daar.
Graaf van Egmont | 23-12-15 | 01:57
Maar liever geen radio-actief afval in de buurt.In de achtertuin.
De Nederlandse Overheid heeft sinds de Reagan-Thatcher-revolutie weggekeken, verblind door ja, door wat eigenlijk.
Tot ze de conclusie trokken dat KPN in handen van een mexicaan ook het internet/telefoonverkeer in handen kwam van die mexicaan.
@Graaf van Egmont | 23-12-15 | 02:07
Alhoewel het klopt dat de natuur niet te beheersen valt denk ik dat een aardig resistente kernreactor gebouwd kan worden anno 2015.
Klimaat hoax is een onderdeel van eu en usa kapot maken. Natuurlijk was Rusland eerst kritisch wetenschappelijk, en nu niet. Ze leveren immers de enige alternatieven. Het schonere gas en kerncentrales. Naast de nivellering waar mensen uit EU en USA per saldo een veelvoud moet betalen vs anderen.
Balaverde | 23-12-15 | 02:03
Fukushima tel ik niet mee. Als daar na de tsunami niks mee was gebeurd, was het een wonder geweest. En natuur kun je niet beheersen. Bij een tsunami voor onze kust zouden ook de windmolens het niet houden.
@Jan Dribbel | 23-12-15 | 01:56
Vertrouw nooit de overheid, Jan.
@Graaf van Egmont | 23-12-15 | 02:02
En zelfs na Fukushima niet.
Balaverde | 23-12-15 | 01:58
Ik snap ook niet dat mensen bang zijn voor kernenergie. Zelfs na Tsjernobyl niet.
@Jan Dribbel | 23-12-15 | 01:56
Je nutsbedrijven te koop zetten was sowieso de meest gestoorde beslissing ooit. Nou ja meest gestoord, ze doen er nog een aantal anderen natuurlijk die in de running zijn.
Jan Dribbel | 23-12-15 | 01:56
De overheid heeft er nooit mee gezeten om de nutsbedrijven in de uitverkoop te doen. En ik kan me ook niet herinneren dat er ooit problemen zijn geweest met de netwerken. Dat ze nu de netwerken willen beheren is dus niet nodig. Ik vermoed een dikke adder onder het gras.
@Graaf van Egmont | 23-12-15 | 01:57
Lang leve kernenergie! Ik wou dat iedereen het zo bekeek. Hier in Den Haag moeten we het toch zonder doen.
Balaverde | 23-12-15 | 01:54
Nou ik zit hier in 0033 en elk jaar krijg ik een overzicht van de EDF, waar mijn stroom vandaan komt. Dit jaar weer 83% van de kerncentrales. En lekker goedkoop, zonder groene belastingheffingen, provincieopcenten en weet ik al niet meer voor flauwekul.
Lewis Lewinsky | 23-12-15 | 01:44
Minister Kamp wil de netwerken juist bij de overheid hebben, zodat gas en elektriciteit altijd geleverd blijven worden, ook als de elektriciteitsbedrijven in financiële problemen komen.
Bij dit deel van de wet steun ik Kamp.
Landen als Frankrijk en Duitsland zetten deze netwerken nooit in de uitverkoop.
@Graaf van Egmont | 23-12-15 | 01:51
Wanneer gaan we eindelijk eens weer in goede kerncentrales investeren? Fuck de klimaathoax inderdaad.
Goede ontwikkeling die stroomwet. Als er ergens dure stroom wordt geleverd is het wel door de gesubsidieerde windmolens.En ze vervuilen ook nog eens door het delven van grondstoffen in China, voor de nodige magneten.
@ Lewis Lewinsky | 23-12-15 | 01:44
Positieve ontwikkeling :) Mensen worden wakker, en zien de leugens hoe meer ze in de materie verdiepen.
Overwinning voor PVV en andere klimaatrealisten :)
Balaverde | 23-12-15 | 01:34
Excuus aanvaard, de snol deed me denken aan de Eurotok.
OT Eerste Kamer heeft Fuck U gezegd tegen kabinet.
nos.nl/artikel/2076846-eerste-kamer-st...
@Jan Dribbel | 23-12-15 | 01:29
Excuus, ik dacht dat die naar mij was gericht. Is al laat he....
@Jan Dribbel | 23-12-15 | 01:29
Wat een grove belediging. Heb ik hier ooit getrold met linkse standpunten dan?
@ Tim snol | 23-12-15 | 01:23
We pikken het niet meer vriend. We hebben het recht om te kiezen en gaan niet verliezen.
www.youtube.com/watch?v=hnvmvZimt-U
Een wijk om voor te vechten... Scum dat zwaait met isisvlaggen, hysterisch schreeuwend "dood aan de Joden, wie niet springt is een jood". Vervolgens het tuig gewelddadige relschoppers en stenengooiers, kuch, ja, dat is een wijk waar je als blanke autochtone Nederlander voor wil vechten.. NOT
Het zandvolk rules in de Schilderswijk, en de bekakte Jozias heeft daar net zoveel te vertellen als een pissebed onder een deurmat. De laffe labbekak is bang voor het zandvolk, en derhalve niet geschikt om te besturen of te vechten voor Nederland en de Nederlanders.
Daar zijn mensen met ballen, intellect, inzicht en moed voor nodig. Een uitstervend specimen in de huidige politiek, helaas.
Tim snol | 23-12-15 | 01:23
De Eurotok is terug als ui.
@Tim snol | 23-12-15 | 01:23
Werken doen we weer om 9 uur in de ochtend. Nu nog even Judas van AartSSEm afkatten op internet. Liberate Den Haag!
-weggejorist en opgerot-
Nederland is gewoon fucked! Van Aarsen met dezelfde pukkel op zijn kop als die haatbaard. Alles maar weer met de mantel der liefde bedekken. Zum Kotzen! En alles maar weer de schuld van de autochtonen..... Bah!
'Geen stageplekken', de imam krijgt het letterlijk uit z'n strot als antwoord op de vraag waar de onvrede vandaan kont.
Hand in eigen boezem steken, leer dat eens.
@mysteryposter | 23-12-15 | 00:27
Inderdaad. Communisme in bed met superkapitalisme afgerond met een vleugje islam terreur is de ideale blauwdruk naar de westerse wereld onder leiding van een politiestaat.
.
Waar een ieder die kritiek heeft op de feiten zo een paar avonden in de cel kan blijven slapen.
Moslims zijn de beste lui op aarde. Gaat heen en vermenigvuldigd u kameraden. Het paradijs is hier.
bolkebeer | 23-12-15 | 00:43
Het paradijs is in het hierna leren velen elkaar.
www.youtube.com/watch?v=RPRGRD2fezw
@mysteryposter | 23-12-15 | 00:00
Een belangrijk factor is natuurlijk ook de aangespoorde haat vanuit het Midden-Oosten vanaf de Iran revolutie(vanuit Iran maar ook later Saudi-Arabië). Is het ook niet dat vanaf deze jaren langzaam aan dat de hoofddoekjes in het straatbeeld kwamen?
.
Zeker weten kan ik het niet helemaal aangezien ik pas 25 jaar oud ben. Maar ben toch een redelijk amateur historicus in mijn vrije tijd die graag achter oorzaken aangaat.
Moslims zijn de beste lui op aarde. Gaat heen en vermenigvuldigd u kameraden. Het paradijs is hier.
@necrosis | 22-12-15 | 21:56
En nu Loekie Hermans weer...... het gaat maar door!
Nee, maar wel bij de COA informatieavond in Weert maar dat was 4 dagen na de bekendmaking dat er een azc zou komen. Dat is en was de tactiek van het COA overrompelen en nu zitten er 1000 zonder enige vorm van democratie ja de burgemeester zegt in 2018 mag u weer stemmen.
Het gaat er om dat we in een gestaag tempo richting een politiestaat gaan.
Balaverde | 23-12-15 | 00:22
Klopt. Het motief is de islam terrorisme waar ze zelf weinig tegen doen, maar het resultaat is iedereen kunnen oppakken die kritiek op de staat heeft. Het ruikt naar communisme in bed met superkapitalisme.
@Pier_penspien | 23-12-15 | 00:14
Wel eens bij het COA informatieavond in Kaatsheuvel geweest? Zag er toch best uit als een politiestaat terwijl de mensen daar nauwelijks protesteerden tegen het hele gebeuren.
.
Het gaat er ook niet om wat het de afgelopen jaren is geweest. Het gaat er om dat we in een gestaag tempo richting een politiestaat gaan.
Probleem:
Vooral in de regering willen ze er niet over praten, beetje taboe!
Ze zeggen als regering:
- wij zijn van de UI (eu) het is om te janken.
- Wij als UI zijn geen racist, heel het volk ook niet maar laat de nederlandse regels gelden.
- zorg ervoor dat de ellende uit het verleden niet nogmaals gebeurt! durf te leren van de feiten.
- Steek je kop niet in het zand
Onze regering is bang om als racist uitgemaakt te worden. idd ze zouden nog liever hun eigen vrouw een theedoek ombinden.
Vanuit macht (islam) een prima positie! Volgens mij proberen wij in NEDERLAND (welk land), ja dit land ..... meer gelijkheid te krijgen. +10
Als we niets doen heeft iedereen over een paar jaar een Theedoek om.
Balaverde | 23-12-15 | 00:04
Politiestaat? Ik heb er nog nooit geen last van gehad, op de bekeuringen voor te hard rijden na dan, maar dat was mijn eigen schuld.
Heb de docu niet gezien en ga niet kijken ook.
Als van Aertsen erin voorkomt , de man met de handelsmerken ; wegkijken , goedpraten , nihilisme , cultuurrelativisme , verval , chaos en incompetentie heb ik al gegeten en gedronken
Het is al erg genoeg dat die man een stad naar de kloten helpt (kan niet wachten op de na-oologse tribunalen) ik gun hem de lol niet mijn humeur ook nog eens te verkloten
Wat van Aartsen wil gaat allemaal over dweilen. Maar eerst moet de kraan dicht. Fijne tip, dr Frambozenjam hierboven; is een diploma islamitische huisvrouw misschien iets voor u?
Pier_penspien | 23-12-15 | 00:00
Die Kevin p Roberson is anders wel een irritant piepertje.
Sinds wanneer is iedereen met een smartphone een journalist?
@Pier_penspien | 23-12-15 | 00:00
Dat ze dit soort luitjes nog zo ver krijgen om dit soort dingen te doen voor dat hongerloontje. Wat een politiestaat is dit geworden zeg.
De 1e en 2e generatie lezen ook de Koran, bezoeken net zo goed de moskee, toch radicaliseren die nauwelijks (niet zichtbaar in ieder geval).
Borrelende Boris | 22-12-15 | 23:49
Goed punt, er spelen meer factoren. Al is er wel een verschuiving van naar Iman gaan voor raad, en het vandaag de dag zelf online leren.
Vandaag was er bij "een op straat"NPO 1 een item over de dood van Mitch Henriquez wat natuurlijk een trieste gebeurtenis was. Maar wat was die verslaggeving slecht de belangrijkste vraag werd door de journaliste niet gesteld; waarom verzette Henriquez zich tijdens zijn arrestatie? Toen ook nog Kevin p Roberson kwam vertellen dat ie afgelopen zaterdag zwaar mishandeld was door de politie tijdens de Pegida demonstratie zakte mijn broek af. NPO 1 zou een serieus medium moeten zijn????
www.youtube.com/watch?v=JsKhjNB0HD4
Ik lees zojuist ´Waarover men niet spreekt´ van Wim van Rooy. De islam is een wrede, mensvijandige en imperialistische ideologie, die evenwel door de politieke correctheid hardnekkig wordt omschreven als ´religie van de vrede´. En beide tezamen vormen een ernstige bedreiging voor de vrede en veiligheid in de westerse cultuur. Zoals dit heel goed te bestuderen is in reeds diverse door moslims gedomineerde wijken in grote steden van de Westerse wereld. De politieke correctheid zou moeten begrijpen dat het zich met z´n wegkijkerij jegens een werkelijke vijand, schuldig maakt aan een misdaad. Maar ze lijkt dermate bevangen van cultuurrelativisme en culturele zelfhaat, dat ze waarschijnlijk eerder nog zich en masse bekeert tot de islam, dan dat ze het werkelijk opneemt voor de westerse cultuur. De politiek correcte elite verkeert in een dusdanige waan van cultuurrelativisme en ´weg met ons´, dat zomaar dat woestijnfascisme een kans krijgt om binnen enkele generaties de boel over te nemen.
Een wijk om voor te vechten, slaat dat op de modus operandi van de niet-inheemse cultuur?
De (voorspelbare) conclusie is dat de relschoppers allemaal niets te verwijten valt, ook al kende 99% Mitch niet eens. Het is allemaal veroorzaakt door raciesme van de politie, hoge werkeloosheid en uiteraard ongelijke kansen door al die raciestische blankmensen. Bespaar jezelf de tijd en moeite en kijk niet.
@metzonderzijwieltjes
Waar een wil is is een weg, en ook binnen het nederlands bedrijfsleven. Maar dat krijgen ze niet mee vanuit huis, de westerse samenleving is het tegenovergestelde van wat hun ouders hun leren. Iedereen zou een uitzichtloos bestaan daar leiden in den haag terwijl de kansen en geld op straat ligt.
Maar het is makkelijker om de socalist uit te hangen, een uitkering te vangen en je zorg door de overheid betaald te krijgen, dan daadwerkelijk de handen uit de mouwen te steken, zoals turkse bakkers en dergelijk iedere dag weer opnieuw doen.
Het is de eerste en tweede generatie die aardig geslaagd is met integratie. Hebben een baan, spreken prima nederlands en kan je heel goed hebben (andersom ook). De generaties erna is waar het misgegaan is. Teveel vrijheid, te weinig opvoeding vanuit huis, en vanaf hun 9de jaar al op straat geschopt om tot laat pas weer thuis te komen.
Dan is je bestaan inderdaad wel uitzichtloos ja. Dan is het enige wat je daar hebt de tegenpolen van je vriendjes, crimi's in BMW's en vooral politie elke dag op je flikker, niet omdat je marokkaans bent, maar om te voorkomen dat je net zoals criminele voorbeeld figuren niet het slechte pad op zult gaan.
Wat me vooral opvalt in die docu is de verontwaardiging van politie en beleidsmedewerkers van het geweld naar hun toe. Het is een kwestie van tijd totdat het opnieuw gebeurd, totdat weer rellen daar losbreken, en de hete zomers ook in den haag op straat niet langer meer zijn te harden.
De dood van een passant is treurig, maar ik vind dat de politie echt wat meer 'rechtser' mag zijn en vooral de marokkaanse gemeenschap eens goed naar zichzelf moet gaan kijken. Maar dat zelfkennis is een utopie om te vragen, ze schijten op de hand die hun voedt.
Zolang van aartsen dat nog niet begrijpt, en alle overige medewerkers bij de overheid komt het er nooit van. Ze kiezen er bewust voor de boel te pamperen. Er is ook een gezegde met dit alles, zachte heelmeesteres maken stinkende wonden.
Tot volgende zomer dan maar weer!
@Je weet dat dat de Jihad vlag is, en dat een Isis-vlag een rond logo heeft? :)
mysteryposter | 22-12-15 | 23:45
De 1e en 2e generatie lezen ook de Koran, bezoeken net zo goed de moskee, toch radicaliseren die nauwelijks (niet zichtbaar in ieder geval).
Schilderswijk, Molenbeek van Nederland. Broeinest!
Een Molenwijk om voor te vechten.
@ Borrelende Boris | 22-12-15 | 23:39
Opleiding. Hoe meer men leert van islam geloof hoe erger het wordt. De boeken beginnen relatief lief maar hoe verder je leest hoe meer terreur gepredikt wordt.
Wat is Van Aartsen toch een drol. Werk is een dingetje, dat geloof ik best. De kans op werk is zonder twijfel minder voor de jongeren met een andere achternaam. Maar dat heeft een reden. En die reden ligt voor het grootste deel bij de mensen zelf. Het is in NL net als US een land waar je een droom waar kunt maken. Maar natuurlijk wel binnen de kaders van het mogelijke - qua economie, vraag/aanbod, etc.
.
Ik heb in het verleden met belangstelling Markokkaanse jongens - enkele uit Schilderwijk - op gesprek gehad voor functie in mijn team. Eentje geschikt, maar een ander (<>NL) toch wat beter. De anderen droegen GVD een petje bij het gesprek. Ging om representatieve functie in handelsorganisatie.
.
Kansen zijn er echt wel. Het verbaast me al jaren dat er niet 1 noemenswaardig Marokkaans restaurant in de regio Den Haag zit. Met zo'n ge-wel-dige keuken en de afnemende belangstelling voor de Chinees (en terecht), kan een handige Marokkaanse jongen hier zo op inspringen. Zelfde kansen als een Nederlander. Gewoon naar KvK, je businessplan uitwerken, eens een investeerder laten proeven. Maar NEE, Niet 1 steekt de handen uit de mouwen.
Er is 1 Marokkaans restaurantje "van enige naam" in Den Haag geweest een paar jaar geleden. En ja hoor, die belazerden de boel met magnetronwerk voor a la carte prijzen. Boefjes.
Als ik dit zie begrijp ik dat ze wegvluchten op zoek naar een veilige omgeving. Moet vreselijk zijn leven in een land waar intimidatie, geweld en agressie regeert.
Laten we daarom zoveel mogelijk en liefst nog meer van die vluchtelingen opvangen. Geef ze geld, woningen, een voorkeursbehandeling.
Dit type mens krijgt alles kapot, daar maar ook hier. Daarom zo veel mogelijk. Grote aantallen zijn al aanwezig zoals iedereen dagelijks kan zien.Dat kan beter, zet alles op alles om er nog veel meer met open armen te ontvangen.
Weg met de rust, veiligheid, degelijkheid. Vrijheid wie heeft het nodig? Ook wij kunnen in angst leven, wat is er mooier?
Waarom is het toch dat je in Europa voornamelijk 3e generatie jongeren ziet die voor problemen zorgen? Waar zijn de 1e en 2e generatie moslims? Zelfde geldt trouwens als je documentaires ziet over Parijs, Luton en Malmö. Het zijn de jongeren die aangeven dat ze geen plek zien in deze maatschappij, ook geen binding meer hebben met het thuisland van hun ouders en heil zoeken in religie omdat ze daar nog enige houvast in vinden.
Sorry maar wat is er nou bijzonder (goed?) aan deze docu? Saaaaaai!
Diploma kopen?
nl.ivoe.nl/tazkiyaat/
-
Hagistan is da toch!
Waar waren in de docu trouwens de zwarte vlaggen met witte tekst. Oeps dat was nou toch wel een opvallend hoofdpunt. Maar in deze docu niet in beeld en weggejorrist.Waarmee deze docu wel weer naar de prullebak kan.Promo voor van aertsen . Niks meer niks minder.
@ Balaverde | 22-12-15 | 23:26
dan word je zelf aangeklaagd wegens poging tot doodslag en je bent een raaasssiest, haatzaaier, nazi, ultra rechtse fascist en ga zo maar door.
Maar als een hakbar geweld gebruikt dan is het "een incidentje" of "een verwarde man"
-
Het westen gaat ten onder aan haar eigen zieke laffe slapheid en door het landverraad van degenen die de ellende nog zouden kunnen tegen houden door grenscontroles in te voeren maar dat niet doen omdat het niet mag van hun Brusselse meesters..!
Deze docu is gemaakt in opdracht van de Gemeente, wie betaald wie bepaald.
Dat het niet goed zit in die deze omgeving oke, dat is het faal gedrag van de overheid van toen en waar je nu mee zit!
En dit is niet alleen daar maar overal in nederland.
Het meest bizarre is, dat wanneer de problemen nog niet opgelost zijn ze gewoon doorgaan met deze problematiek.
Leer van deze fouten, dat verwachten ze ook van het eigen volk, doe je dit niet............
Het zal de regering niet raken, maar je zal er als burger maar wonen.
Zoals ik de bevolking om mij heen zie, denk ik dat ze het niet gaan pikken!
@ MaxiCosi24 | 22-12-15 | 23:26
liever een geweldloze met "blond" haar
@telelezer | 22-12-15 | 23:21
Op het tweede filmpje: Ik begrijp echt niet dat je zo'n gozer niet aan ze baard mee trekt voor een rondje Londen. En dit was nog voor dat de haatbaard agressief werd.
Ik krijg met de dag meer behoefte aan een leider met een kek snorretje.
Pikken we het nog?
www.youtube.com/watch?v=hnvmvZimt-U
Binnenkort ook in een stad bij u:
www.youtube.com/watch?v=ra45nX9JmW4
en
www.youtube.com/watch?v=rP6U6Hhy_2M
enz
Eerdaags hebben we niets meer te zeggen in ons eigen land (nu al niet meer in bepaalde wijken.) Ik durf als "geboren en getogen" Hagenaar echt de (vroeger zo gezellige) Schilderswijk niet meer in..!
En ondertussen wordt de volgende corrupte VVD-er burgemeester van zutphen. Loek Hermans de man die meavita liet ploffen zeg maar. Ja de VVD zorgt heel goed voor de in opspraak geraakte VVD-ers. Die worden er neestal beter van terwijl u voor 100 euro te weinig opgeven bij d3 belasting bij Bubba mag zitten.En zo drasit die boevenbende de VVD nou. Nou zutphen u weet nu wat u te wachten staat. Dat is nog eens fijn nieuws zo voor de kerst. Toch!!!
Van Aarsmade:'ik neem geen afstand sukkels'
Er is een tweedeling aan het ontstaan tussen mensen die deelnemen aan de Nederlandse maatschappij en mensen die zich tegen Nederland en de westerse maatschappij afzetten.
Deze rellen hadden heel erg weinig met politiegeweld te maken. Wel heel veel met segregatie.
@gaffelbaard | 22-12-15 | 22:31
Dan nomineer ik uw als de assistent-reaguurder van buiten Den Haag die ons gaat helpen om dit te realiseren. Met een commissie van Haagse reaguurders met uw ondersteuning als ere-Hagenees moet de kloof tussen burger en staat kleiner worden. Het zou toch mooi zijn als je een afwisselende selectie van mensen als burgemeester heb. Vind Jantje je niet aardig dan probeer je het de andere week maar bij Piet.
.
En als Den Haag is bevrijd kan dit vuurtje van de echte democratie zich verder verspreiden over het hele land! Liberate Den Haag van Judas please!
Ik heb al genoeg pro islam propaganda gezien
Het ligt ook voor de hand... De moskeebeheerder zegt letterlijk sommige jongeren staan op ontploffen, zijn kwaad omwille de toekomstperspectieven en dergelijk. Terwijl het de grootste gros was die de supermarkt inrende om daar de boel te komen plunderen.
Dit komt nooit meer goed joh. Die lui missen enige zelfreflectie en zullen als enige oplossing meer islaam aan gaan dragen daar in den haag.. "Dan wordt alles beter" hoor ik ze denken.
@speash | 22-12-15 | 23:03
Het is een repost maar niet minder relevant lijkt mij. Liberate Den Haag van van Aartzen!
Euh... Repost?
www.geenstijl.nl/index2.html
Voel me gediscrimineerd want de politie houd me aan omdat ik met een kapote uitlaat rond rij en een koplamp die het niet doet ja... ja dat is duidelijk discriminatie als je een kleurtje heb want alleen blanke betalen boetes natuurlijk
Ik ben 'm aan het kijken... de straten zijn overvol met blanke nederlanders die vreedzaam protesteren tegen de gang van zaken.
Met andere woorden; aankomende zomer wordt weer een gezellige boel daar in Den haag, delft en wassenaar.
Oh ja, het lijkt alweer lang geleden.
Destijds plaatste ik deze: van Aartsen
ziet niets.
i0.wp.com/flevozine.nl/wp-content/uplo...
@necrosis | 22-12-15 | 22:40
Plus dat de wijk nuttige woonruimte heeft die weer hergebruikt kan worden.
.
En volgens mij zou minimaal 1 andere reaguurder niet blij zijn met het bombarderen van de Schilderswijk, ondanks het vele tuig wat daar woont.
.
Gewoon de dubbele paspoorten het land uitzetten, ze hebben er niet voor niets twee.
@Banana008 | 22-12-15 | 22:35
Waarom zou je dan eerst de wijk platgooien?
*zwitsals...*
-weggejorist-
De oplossing voor de Schilderswijk? Platgooien en bevolking met dubbele paspoorten terugsturen naar land van herkomst.
Balaverde | 22-12-15 | 22:13
Dat is een veel beter idee.
Maar dan val ik af, want geen Hagenees.
necrosis | 22-12-15 | 22:22
Nee, ik ben met Balaverde. En het voordeel is dat als deraderendraaien (als-ie Haags is dus) dan een keertje ziek is (kater, ongesteld, diarree of zo) dan kan altijd weer een andere Haagse reaguurder het ff overnemen, terwijl het inloopspreekuur met de burgers, om de Van Aartsen-kloof met de Haagse burgers te dichten, dan verder wordt afgerond door aan assistent-reaguurder. Dat idee van Balaverde vind ik geniaal! XD :D
Zou zo'n iemand als van Aartzen ooit wel eens terugdenken en zich afvragen "Waar is het allemaal fout gegaan in mijn leven?". Ach misschien doet die dat wel als zijn "jongens" de stad overnemen zoals hier geshowed door Identair verzet Oostenrijk:
www.youtube.com/watch?v=WwRV2bYGa5E#a...
Niets nieuws. Hetzelfde dat Rene Froger een drankprobleem heeft.
necrosis | 22-12-15 | 21:42
Ja, die arme Annabel. Denk dat wij haar daar samen wel even hadden willen 'beschermen'...
@necrosis | 22-12-15 | 22:20
Ik ben mij bewust van de politieke aansturing. Vandaar mij laatste alinea's. Het masker is af aan het vallen. De openlijke tirannie is begonnen.
Hoop gezwets. Veel zelfmedelijden, weinig reflectie... Kortom: Stereotype 2e rangsburgers door moedwil.
Ik hoef het niet te zien. Als ik een Aars wil zien, ga ik wel effe spagaat over een spiegel op de grond in de badkamer.......
Grappig, dat het filmpje wordt voorafgegaan door een NIVEA reclame met een moslim-achtige man die "zijn hoofd koel moet houden". Gevolgd door de slogan "it starts with you".
@gaffelbaard | 22-12-15 | 22:08
Ik heb nu eenmaal een zwak voor radertje, sorry.....
@Glasgow Argus | 22-12-15 | 22:07
Jozias wil nu investeren in een nieuw trainingskamp voor lokale jongens. Net als in de Filipijnen. Betrekt ze toch in de buurt en zorgt ervoor dat de tienduizendbanen nabij zijn.
@Parel van het Zuiden | 22-12-15 | 22:09
Ten tijde van die rellen in de schilderswijk, kreeg de politie slechts het mandaat om de-escalerend op te treden.
Vergelijkbaar met die rellen in Amsterdam toen een doorgedraaide mocro met een mes twee agenten verwondde in een politiebureau.
Cohen wilde vooral 'de boel bij elkaar houden'.
Dat sommige mensen hun WA verzekerde auto in vlammen zagen opgaan, deerde hem schijnbaar niet.....
Ja ik geef het met schaamrood op de kaken toe, toen Deetman destijds vertrok als burgemeester en Van Aartsen zijn plaats innam, dacht ik heeee een VVD-er (daarbij denkend aan b.v. een type als Bolkestein voordat hij aftaaide naar Brussel): nu wordt het toch nog wat met mijn geboortestad... Zelden in mijn leven de plank zo verschrikkelijk mis geslagen.
Nou erger kan niet met deze Judas. Heb nog wel wat andere benamingen voor hem en heb ook wel wat ideetjes voor die ambtsketting maar dat hou ik liever voor mij.
@necrosis | 22-12-15 | 22:14
Uiteraard liggen ze niet wakker van het stelen van de gewone burger. Gewetenloze mensen zoals deze nemen ze maar al te graag aan in Nederlandse Rijk.
.
Hopelijk zal de dag snel komen dat deze mensen boeten voor wat ze de gewone man in de straat aan hebben gedaan.
@Balaverde | 22-12-15 | 22:07
Leemhuis-Stout zal er niet wakker van liggen, het was 'maar' taxpoet van die kudTburgers.
Net zoals die CvK van Noord-Holland, Harrie 'bonnetje' Borghouts (Icesave debacle).
@gaffelbaard | 22-12-15 | 22:08
We gaan voor een commissie van Haagse reaguurders als nieuwe burgemeester.
Ik ken wel mensen die met zichzelf in de knoop zitten die meer hebben aan een liefdes verklaring, Jozias. Bij deze.
Zijn dat die rellen met IS sympathisanten die geen duimbreed in de weg gelegd kregen door de politie?
.
Diezelfde politie die bij gelukszoekersbijeenkomsten zonder pardon vrouwen het ziekenhuis in stampten.
.
Ik sla even over. Heb wel weer even genoeg fatsoenlijke politiek in de praktijk gezien.
.
Wij (burgers) en zij (elite), mensen. U gaat het zelf waarschijnlijk ook nog aan de lijve ondervinden...
@necrosis | 22-12-15 | 22:07
Compleet mee eens. Helaas zullen de mensen die burgemeesters benoemen niet zo denken. Alleen mensen met liefde voor de stad/dorp zouden burgemeester mogen zijn.
necrosis | 22-12-15 | 22:04
Ja, doei. En mij sla je over? :D :p
@necrosis | 22-12-15 | 22:04
Afzetten die hap! Liberate Den Haag!
@Balaverde | 22-12-15 | 22:03
Een burgemeester moet je gewoon zoeken onder iemand die er al zijn/ haar hele leven woont en binding heeft met de stad.
En gezond verstand, dat ook.
Wat een natte wind, die jozias. Met zijn tienduizendbanenplan. Kop in het zand en gauw op de fiets terug naar zijn reservaat. Een landverrader eerste klas. Burgermeester in oorlogstijd, de hele administratie ingericht voor de plannen van de vijand.
"Buurt Broeders" nemen de "openbare orde" over in patrouilles van de sharia politie. Het beeld van een wijk waar het binnenlands bestuur niets meer te zeggen heeft wordt met boter en suiker bevestigd. En de burgermeester legt als eerste zijn hoofd op het hakblok. Een appeaser van de eerste orde. In plaats van aftreden gaat hij gewoon verder, de sleutels van de stad ingeleverd bij de as soenna moskee. Een walgelijk mannetje.
@necrosis | 22-12-15 | 21:56
Die Ceteco-affaire was trouwens ook wat. Dat zo iemand überhaupt nog een functie mag bekleden geeft al genoeg aan wat voor bananenrepubliek we zijn.
@Snap_het_ook_niet | 22-12-15 | 21:56
Toch noemt de imam uit de Schilderswijk de relschoppers die 2 nachten lang rellen schopten "jongeren" (al veroordeelt hij hun gedrag wel) en de relschoppers van Geldermalsen "terreur-tuig". Snap jij dat nou?
Relllûh!!!!
.
Die gekke Hagenezen ook!! Ik mag ze wel!
@gaffelbaard | 22-12-15 | 22:00
Over drie dagen wordt Jozias 68, mooie leeftijd om hem achter de geraniums te trappen!
Ik stel voor om @deraderendraaien burgemeester te maken.
@necrosis | 22-12-15 | 21:56
Inderdaad, meerdere gemeentes worden verkracht door dit soort mensen op dit moment. Eens dat deze mensen eindelijk eens naar behoren gestraft gaan worden. Neurenberg 2.0 voor deze volksverlakkers.
Ga het niet kijken ook. De dood van die Mitch zal me verder compleet een worst wezen.
necrosis | 22-12-15 | 21:42
Ter aanvulling:
-stenengooiers (kregen taakstraffen www.omroepwest.nl/nieuws/2965646/Taaks... )
-Activisten (turkse) uit Utrecht en Bennik werden opgepakt voor hun aandeel in de rellen (wat deden die eigenlijk in de Schilderswijk? www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/d... )
-molotovcocktails www.omroepwest.nl/nieuws/2961400/Schil...
- In elk geval kreeg 1 iemand 3 maanden cel deeplink.rechtspraak.nl/uitspraak?id=E...
-En een ander 6 weken voor het plunderen van de AH tijdens die rellen deeplink.rechtspraak.nl/uitspraak?id=E...
En nee, ook ik ga niet kijken. Van Aartsen. Daarom niet.
@Balaverde | 22-12-15 | 21:45
Dat geldt niet alleen voor Den Haag.
Er zijn zat steden met uitgerangeerde landelijke/ provinciale politici als burgemeester.
In mijn geboorteplaats Voorburg zwaait 'ene' Leemhuis-Stout momenteel de scepter.
Dezelfde Leemhuis-Stout die als CvK betrokken was bij de Ceteco-affaire....
Het wordt hoog tijd dat mensen die op dergelijk niveau falen, naar behoren gestraft worden!
*godverdomme*
Elk geweld is niet goed, maar vergeleken met dit vielt het dus best nog wel mee in Geldermalsen. Enig zwaar gewonde werd door de ME het ziekenhuis ingeslagen. ( wat dus in Schilderswijk logica rellen hadden moeten worden)
Ter bezinning... eens is Nederland opgebouwd na een oorlog van 5 jaar. We zijn nu 65 jaar verder. En nu?
.
www.youtube.com/watch?v=lI4cJB_1oic
Is dit die docu waarin die agente kruipt voor de voorzitter van de As-Soennah moskee in de Schilderwijk?
www.facebook.com/photo.php?fbid=95360...
Zeker op 'verplichte cursus islam' geweest in zijn moskee die vrouw?
Wat kost dat? Zeker weer gemaakt van duur belasting geld. En wie wint het meeste met deze docu. Juistem.
kotsmisselijk word ik ervan... Hagenees in hart en nieren. Wat ook nu weer op valt ze hebben het nooit gedaan.. ze denken dat er extra en bewust naar hun word gekeken.
Als mijn lamp kapot is of ik parkeer asociaal krijg ik ook een bon
Maar nee bij hun is het racisme etc...
Zeg je gewoon wat van hun kinderen als die bijvoorbeeld een boom slopen ( takken eraf) en je zegt er wat van staan er voor je het weet 3 broers of neven om je heen
Want je mag niks zeggen etc.
KUTVOLK is het zonder enige zelfreflectie
En ze eisen respect ook zo een woordje respect...
KOTS
Je zou je waarachtig beginnen af te vragen op welke planeet de heer van Aartsen iedere dag naar zijn werk gaat... on-voor-stel-baar. De man ontbeert iedere vorm van realiteitszin.
Waarom heeft Den Haag zo'n blind persoon als burgemeester? Het continu in bescherming nemen van het tuig in de slechte wijken moet echt eens ophouden. Hoe ver moet deze stad nog afzakken onder zijn leiding?
@eerstneukendanpraten | 22-12-15 | 21:28
Even denken:
Bewoners die zwaaien met zwarte IS vlaggen.
Politie die de-escalerend optreedt.
Bewoners die Bel willen molesteren.
Een burgemeester die zijn kop in zijn reedT heeft zitten.
Ik.ga.niet.kijken!
Fijne titel ook..... beetje jaar 70 dat wel..... fuck, was het maar jaren 70.....
Een documentaire vol wegkijken. Ik had hem laatst al gezien. SS van Aartzen heeft van wegkijken een sport gemaakt.
Conclusie: Judas van Aarschen zit met z'n kop vast in het Scheveningse zand. /onderbuik
Moet ik daar mijn bloeddruk dan maar aan wagen? *twijfelt*
REAGEER OOK