Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Homo's weggepest uit AZC's wegens verveling

homoarabje.jpgFijn, na een weekendje nadenken zijn er in De Volkskrant bunkerharde antwoorden geformuleerd op de vraag: waarom worden homoseksuele vluchtelingen in Nederlandse AZC's gebruikt als spuugemmers en hebben ze te maken met intimidatie en bedreigingen? In de rechterhoek: Omar Abdulghani (20). Hij ontvluchtte een paar maanden geleden het door oorlog verscheurde Syrië om aan de homofobie te ontsnappen. Zo moest de rechtenstudent (maar echt) zich bij de plaatselijke imam laten genezen middels heilig water en schreef de psychiater hem anti-depressiva voor om van z'n homo af te komen. Niet geheel verrassend zonder succes. Omar zegt het volgende: 'Iedereen die de cultuur een beetje kent, snapt dat je homo's niet veilig kunt onderbrengen tussen Arabieren. (...) Syriërs accepteren homoseksualiteit gewoonweg niet. Ze vinden dat homo's het imago van Syrische vluchtelingen besmetten.' Hij is dan ook blij dat hij een plek heeft gevonden bij een lieftallige mevrouw in Aalsmeer. In de linkerhoek: Sociaal werker Ossama Abu Amar. Hij kwam als homoseksuele Palestijnse vluchteling naar Nederland, werkt nu voor Veilige Haven en hielp mee om de aparte opvang voor de homoseksuele vluchtelingen te realiseren. Waarvoor kudos. Hij zegt dat je niet kunt doen alsof er geen homohaat bestaat in Nederland en het volgende: 'Mensen slapen soms met zijn veertigen in één ruimte. Je mag niet werken, er zijn geen activiteiten, dan slaat de verveling toe. Uit frustratie gaan mensen op elkaar pikken en kiezen ze de zwakste eruit.' Dat zijn in dit geval dan dus 'een aantal transgenders en feminiene jongens, van wie je aan de buitenkant meteen kunt zien dat zij homoseksueel zijn'. Roept u maar. Omar of Amar, of een beetje van allebei? Update: Verkeersbureau Verweggistan Dilan (VVD) grijpt hard in en roept MINDER!

Reaguursels

Inloggen

Pure afgunst bij de pesters want de homo's hebben nog prettig met elkaar maar Ahmed met zijn zware ballen moet nog maar zien of hij een meisje krijgt!Hoor dat binnenkort Tofik, Albert, Henk, Geer en Goor zich persoonlijk mee gaan bemoeien en zo hoorth het: BIGTIME FUN.

robstijlloos | 08-12-15 | 18:23

Brandkasten gezocht.
In het kader van een safe harbour voor voorheen vrije mensen.

hallevvezool | 08-12-15 | 14:40

Maar de aanvallers zijn natuurlijk direct uit ons land verwijdert, want Lodewijk heeft ze een gewichtige verklaring laten tekenen dat dit bij ons niet kan en mag. Oh, nee wacht.........(wassen neus)

Bari Oomsma | 08-12-15 | 12:09

Zou dit ook in het wegkijkrapport van de Anne Frank stichting komen volgend jaar?

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/12/...

discriminatie van Midden Oosterse islamitische holebi in AZC = discriminatie van Midden Oostenaars
discriminatie van Islamieten
discriminatie van Heameaux
discriminatie van AZC's
Echt, heus allemaal enkel door extreem rechts hoor! Vuile PVV'ers!

Wat zegt u? Discriminatie DOOR Midden Oosterse islamieten??
ONMOGELIJK!! Of.... hmm.. zielige mensen (=eigen lui-lekker baantje) redden...

Geef NU miljoenen euri aan de Anne Frank stichting om deze onwetenden voor te lichten! Dan zal er voor 1000 euro lesmateriaal worden gekocht, en 100.000 euro worden besteed aan voorlichting; dat je zoiets voor je moet houden als de IND er ivm asiel naar vraagt.

klimgek | 08-12-15 | 11:14

-weggejorist-

ADVIZEUR | 08-12-15 | 11:05

Aan de katholieken kun je nog vragen: "If Jesus died for our sins, did he die for homosexuality? Maar wat vraag je aan een Moslim?
Het is bizar dat mensen problemen kunnen hebben met het geluk van een ander. Want dat is het, homohaat. En als je hier als asielzoeker moeite mee hebt, nou, dan wen er maar snel aan. We moeten zeer zeer intolerant zijn tegen intolerantie.

Dysphemian | 08-12-15 | 10:25

-weggejorist-

fuckfaceDH1969 | 08-12-15 | 09:37

Deze religieuze ondercultuur zorgt al 1500 jaar voor geweld, onderdrukking en armoede. Zolang je deze asielzoekers hun gedragingen geen strobreed in de weg legt - zoals nu het geval is - haal je dezelfde aftakeling binnen: Geweld, onderdrukking en armoede zijn rechtevenredig aan de islam.
Assimileren of remigreren!

Antitheïst | 08-12-15 | 09:13

Is er een verband te leggen tussen het hoge IQ van de arabieren (want allemaal gestudeerd, doktor tandarts etc) en homohaat. Want islam is betekend toch niets anders dan vrede?

lyalya | 08-12-15 | 06:54

moslidioten moeten opkloten..homo's welkom, heb je tenminste geen last van

BoerinFrance | 07-12-15 | 22:23

Na de homo's en de joden komt de vraag waar moeten we met de christenen en de ongelovigen heen, want dat kan natuurlijk ook niet .

Castor12 | 07-12-15 | 22:15

Waarom niet alle vluchtelingen / immigranten die een achterlijk anti-westerse, anti-semitische ideologie aanhangen terugsturen? Dat je hier mag blijven is een gunst die het Nederlandse volk verstrekt, geen recht. Wordt er echt streng gekeken dan blijven er nog maar weinig mensen over en is het geheel een stuk beter te financieren. Waarom is nu opeens volgens de VVD de veiligheid van homoseksuelen belangrijker dan de veiligheid van alle Nederlanders?

StarFox | 07-12-15 | 22:10

Ik wil u een voorstel doen.
Denk dat er hier velen asiel aanvragen die het in Syrië ook niet zo slecht hadden. Neem aan dat ze hun banktegoeden daar op tijd hebben weggesluisd. Dat betekent dus dat er vele binnenkomen die wel hun eigen boterham en opvang kunnen betalen. Misschien eens de tegoeden van hun natrekken.

prutserstentop | 07-12-15 | 21:51

De VVD roept minder NADAT ze er zelf 256723572742 hebben binnengelaten...

Moonwarrior | 07-12-15 | 21:49

Dus dat aanpassen aan onze waarden en cultuur is gewoon bullshit daar gelooft toch alleen Rutten in. Wij leven hier zoals wij dat willen en laten ons niet door andere culturen de maat nemen. Is dat duidelijk asielzoekers????????

prutserstentop | 07-12-15 | 21:44

Dat citaat van de VVD: "Homohatende vluchtelingen mogen teruggestuurd worden" is gewoon de zoveelste leugen voor de bühne van deze partij. Jullie zitten in de regering; stuur ze dan terug, stelletje lapzwansen.

Barani517 | 07-12-15 | 21:34

waarom kiezen vanLeeuwen, hebben we in NL ook maar één soort heumeu?

Satria | 07-12-15 | 21:07

Tja, ik heb 2 hele aardige jongemannen verleden jaar ontmoet , die homofiel waren. Ze waren nog zonder verblijfstatus en een vriendin van me die een B&B runde was zo vriendelijk ze werk te geven. Dat ging 7 maanden goed, de jongens maakten schoon en hielpen met allerlei klussen voor 12 euro per uur. Toen kregen ze een verblijsstatus, een uitkering en woning. Van de één op de andere dag waren ze verdwenen, hadden geen inkomen meer nodig. Ik wilde dat we een beetje meer op de US leken, geen minimumloon en zelfvoorziende inwoners. Beiden hadden nog heel lang bij m'n vriendin kunnen werken inplaats van nu achterover te leunen. En zij is bepaald geen slavendrijver.

Frans1156 | 07-12-15 | 20:50

"Homohatende vluchtelingen mogen teruggestuurd worden."


Wauw, 95% dus.

omanders | 07-12-15 | 20:36

Ik fiets ook altijd door rood ter voorkoming van verveling.
Geen bekeuringen sturen graag...

hotmint | 07-12-15 | 20:28

Tis wat als je je verveelt. Moet je toch zomaar ineens homos pesten. Echt wel.

Patatter | 07-12-15 | 20:20

-weggejorist-

Volgas | 07-12-15 | 19:55

Maar ja we kunnen controleren of die vluchtelingen zo vriendelijk naar homo's toe zijn door togu niet te vreten er in zo'n azc te sturen en die azc op slot te doen voor drie weken. Moet geen probleem zijn voor tofu niet te vreten daar in die azc's geen pvv-ers zitten maar enkel islam gelovers. En die hebben volgens ,tofu niet te vreten , geen enkel probleem met uit de kast homo's waar van wij al jaren wisten dat hij dat was.

tweetybird | 07-12-15 | 19:44

'VVD: Homohatende vluchtelingen mogen teruggestuurd worden'

Ze zijn toch allemaal homohatend, behalve de homo vluchtelingen zelf?

Flutverkoper | 07-12-15 | 19:20

En daarnaast verdenk ik de asielzoekers ervan jaloers te zijn op het feit dat die homo's een mooiere boot hebben.

El Muñeco | 07-12-15 | 19:10

De VVD kan wel weer hele flinke teksten de wereld inslingeren omdat het trucje bij Geert toch wel heel succesvol werkt, maar voor de VVD is dat nu rijkelijk laat, Verraders Van Democratie. Men beseft bovendien niet eens dat dat betekend dat je alle asielprocedures onmiddelijk stop kan zetten, en alle Islamitische vluchtelingen eruit kan trappen aangezien deze Syrier toch zelf al aangeeft dat Syriers homosexualiteit nooit en te nimmer accepteren want ja, wat moeten die visumverschaffers dan wel niet van ze denken. Het geeft maar aan hoe groot de kloof is tussen het westen en het oosten, en bewijst al helemaal dat politici zomaar wat roepen om de peiling weer wat op te vijzelen, bij de hele VVD zit er namelijk niet een die de ballen heeft om ze eruit te zetten. Wat moet de grote boze buitenwereld daar wel niet van zeggen, zomaar mensen weigeren omdat ze toevallig homo's haten. En dat er in de landen die dat zullen veroordelen nog veel ergere dingen gebeuren houd men wijs de mond dicht. Mark Rutte, het volk is niet dom, anders hadden ze wel de politiek ingegaan.

El Muñeco | 07-12-15 | 19:08

wooky | 07-12-15 | 18:22
Dit soort gedrag is dagelijkse routine op straat in onze grote steden. Maar geen hond (politicus) die het ook maar iets interesseert.

Ommezwaai | 07-12-15 | 19:02

Wat hebben die Hippies en Gutmenschen hier toch voor een teringzooitje binnen gehaald zeg in dit Land . En het ook nog eens de redding voor dit Land benoemen . Val wel op dat je de dolle mina,s niet meer ziet en hoort wat betreft hun Zelf binnen gehaalde holbewoners . Oh nee. dat mag het Plebs waar dit zooitje word geparkeerd op hun stoepje zelf oplossen en handelen . StaatSmongolen staan nog met een bordeje WelkoM ook . veel succes met de tyfuszooi van Ze .

liegende lippen | 07-12-15 | 18:55

@HartvanOranje | 07-12-15 | 18:38
Moslims en sex is wat we hier niet willen hebben. Behalve op de wallen dan in 020. Daar bedienen ze de arabiscje 'mensch' en de moslim van alle perverse ongemakken.

McMarx | 07-12-15 | 18:48

Dat landelijk dit beleid voor safe houses door Bussemaker wordt overgenomen is mesjokke. Alsof de slachtoffers van deze pesterijen niet weten om wie het gaat? Verder lijkt mij de start van inburgering in ieder land te moeten zijn dat je de wetten uitlegt en als ze zich daar niet aan houden wat de consequenties zijn. Dit is allemaal zo voor de hand liggend maar men ondergraaft direct het eigen beleid.

Simon_GS | 07-12-15 | 18:41

-weggejorist-

HartvanOranje | 07-12-15 | 18:38

-weggejorist-

Meelworm | 07-12-15 | 18:32

Als dit buiten een AZC gebeurt is het land te klein.
Binnen een AZC wordt dit, zoals met vrijwel alle misdragingen door asielzoekers, toegestaan, verzwegen of goedgepraat.

wooky | 07-12-15 | 18:22

@ZonderNaam | 07-12-15 | 18:05
Ja,
en wel direct..
*Proest*
Zou hij het nou zelf geloven ?

Wijze uit het Oosten | 07-12-15 | 18:22

@meneer Q | 07-12-15 | 17:49
Zeker weten doe ik het niet maar, ik meen dat ik opgevangen heb dat het 1 op de 14 was die van de mannenliefde is, Dat zijn er op 6 miljard nog steeds heel veel en als het aan mij ligt worden die evenzo goed buiten de deur gehouden.
Net zo als zogenaamde echte vluchtelinghen. WTF; waarom dit land naar de kloten helpen uit meededogen voor anderen die ver weg van ons staan en het ieder realisme ontbeert?

McMarx | 07-12-15 | 18:17

Het is goddomme toch van de achterlijke dat die nazi praktijken uit het Domme Oosten gewoon weer hier verder gaan.
En de linksche meute staat in rotten van 50 de barbaren toe te zingen hoe welkom ze wel niet zijn. Nou niet uit mijn naam , dus streep die maar van je lijstje , dan zet ik die van jullie wel op de mijne.

hero_of_heaven | 07-12-15 | 18:12

Waaruit wel weer blijkt dat volgens de gutmensch de economische vluchtelingen massaal welkom zijn en de mensen die echt vervolgd worden zelfs hier nog door weer andere vluchtelingen worden vervolgd. Ze daar geen flikker om geven.Terwijl wij rassisten juist willen dat die economische vluchtelingen geen toegang hebben en terug gestuurt worden zodat vluchtelingen die echt vervolgd worden en moeten vrezen voor hun leven wel toegang hebben. En tsja dan zijn wij volgens de gutmenschen de rassist en de hartelosen terwijl zij het systeem kapot maken voor de echte vluchtelingen met hun welkom.Ik blijf het zeggen gutmenschen zijn het echte tuig en de hartelosen.Die leven van ellende en willen geen oplossingen.

tweetybird | 07-12-15 | 18:11

@Muxje | 07-12-15 | 18:05
Ja en nog even dan is iedere "vluchteling" plotseling homo.
Ik wil gewoon de grenzen *potdicht* voor de komende 5 jaar. Voor iedereen!
En tegen degenen die zeggen kom maar binnen want je bent zo zielig, zeg ik: vang ze maar op in je eigen huis. Met je eigen geld!
Ons minilandje, een speldeprik op de aardbol is *vol*. Propvol!!

Lupuslupus | 07-12-15 | 18:11

@Eurotokkie | 07-12-15 | 17:47
D'r zijn er genoeg die op dit moment NL 'ontvluchten' omdat het elders inmiddels veel beter leven is (minder mensen/beter klimaat/ goedkoper levensonderhoud/ betere zorg).

toetanchamon | 07-12-15 | 18:10

@donjon | 07-12-15
Dat kan Orban wel zeggen maar.... het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij wel lid wil zijn van de EU maar dan alleen voor het 'cherry picking'.
Van dat soort hebben we er helaas al veel te veel in de EU zitten.

loze stijl | 07-12-15 | 18:09

Verveling?
Mooi, los ik voor jullie op!
In Nederland zijn bomen, die laten blad vallen, dat moet opgeruimd.
In Nederland, hebben we duinen, die willen we graag 2 mtr westwaarts verplaatst hebben.
Of, verplicht die homo's pijpen tot ze je vergeven hebben.

Kies maar.

MarcS | 07-12-15 | 18:09

Mensen... reageer toch niet op Eurotokkie, die lacht zich de mini-balletjes uit de boks.

meneer Q | 07-12-15 | 18:08

Ik zou het als volgt willen zeggen;
"Iedereen die de cultuur een beetje kent, snapt dat je Arabieren niet naar Europa moet halen."

Veritas Splendor | 07-12-15 | 18:07

@Eurotokkie | 07-12-15 | 17:40
Nee hoor maar maar maar maar alles met maten in verhouding tot de normale gang van zaken. Het draait allemaal op vehoudingen en overwicht.
Ik zit niet te wachten op nog meer homo's in 020 en zeker niet uit islamistische landen. Moslim en Homo is helemaal en fuck. Ik woon GVD in deze stad als hetero ja.

McMarx | 07-12-15 | 18:06

Homo's zijn lief! Ze laten meer vrouwen over voor mij. Lesbo's, die zijn fout, jagen in dezelfde ruif ......

MarcS | 07-12-15 | 18:06

@meneer Q 17:49: Even twee zaken scheiden: 1) wat zijn de criteria die we hanteren om te bepalen wie hier wel en niet mogen komen? 2) wat is het maximum aantel vluchtelingen / immigranten dat we bereid zijn op te nemen?

We moeten gewoon kunnen zeggen: alle homo's uit kutlanden (of alle oorlogsslachtoffers) mogen hier komen... totdat er een x aantal is ingestroomd. Wie het eerst komt die het eerst maalt, wie daarna komt zal naar een ander land moeten. Het vervelende is dat Nederlandse politici geen nee durven zeggen tegen nummer x+1. Want "rechten" en "zielig" en zo.

Muxje | 07-12-15 | 18:05

Gelukkig gaan ze allemaal wel bunkerhard accepteren en tolereren nadat ze de verklaring van Asscher hebben ondertekend.
Toch?

ZonderNaam | 07-12-15 | 18:05

Eurotokkie | 07-12-15 | 17:51

Dat is weer puur gelul. Wel is het zo dat onze wet geen discriminatie van homo's hier toestaat. Helaas voor hun worden zij als slachtoffer gedeporteerd naar andere plekken ten koste van de daders. Die gelijk terug gestuurd horen te wordrn omdat ze schijt aan onze grondwet hebven en ze zich daarmee misdadig gedragen.Wasr blijven de t-shirts van de gutmenschen om die homo's te beschermen en te demonstreren om de daders terug te sturen. O ze geven ineens geen thuis.Stelletje sukkels.

tweetybird | 07-12-15 | 18:03

edelweiss | 07-12-15 | 18:00
Homo's pesten is so gay.

Eurotokkie | 07-12-15 | 18:03

Syrië was een min of meer seculiere staat waar allerlei minderheden - inclusief homo's - normaal konden leven. Sinds de hetze van de VS om president Assad - de *rechtmatige* president van dat land! - te verdrijven door allerlei obscure islamclubs te voorzien van wapens en geld, is de uittocht op gang gekomen.

Lupuslupus | 07-12-15 | 18:03

Na het gekonkel van Mark Rutte (1000 euro, lagere belastingen, minder EU, geen cent naar Griekenland), Onno Hoes (steunde wietpas van Opstelten op basis van leugens), Jan-Kees de Jager (elke cent komt terug met rente) mogen ze van mij terug de kast in; mijn sympathie verspeeld.

Xukje | 07-12-15 | 18:01

Als ik mij verveel ga ik ook altijd Homo,s pesten, altijd maar weer.

edelweiss | 07-12-15 | 18:00

Tyromancer | 07-12-15 | 17:23

Dit is al heel lang aan de gang..

signature | 07-12-15 | 18:00

Wij importeren in dit land nu eenmaal graag onze eigen problemen.
-
En het zal wel iets meer (en: griezeligers ) zijn dan 'verveling' dat chirurgen en kerngeleerden noopt om homo's te pesten.

bisbisbis | 07-12-15 | 17:58

Wethouder "Diversiteit"

wtf

Dommelsch | 07-12-15 | 17:57

Citaatje:

"Iedereen die de cultuur een beetje kent, snapt dat je homo's niet veilig kunt onderbrengen tussen Arabieren."

Ik zou hier aan kunnen toevoegen:
"Iedereen die de cultuur een beetje kent, snapt dat je Arabieren niet moet gaan onderbrengen in westerse, seculiere, democratische en verlichte samenlevingen."

Je gaat ook geen wolven met hondsdolheid in een schapenkooi onderbrengen.
Want schapen zijn we zo langzamerhand wel geworden, qua weerbaarheid.

Peter Emile | 07-12-15 | 17:57

Tyromancer | 07-12-15 | 17:52
Ja en er zitten nog heel wat in de kast.

Eurotokkie | 07-12-15 | 17:55

donjon | 07-12-15 | 17:18
LOL! Zelf bedacht? Ik kopieer hem even voor het nageslacht.

Gezwelgje | 07-12-15 | 17:52

@meneer Q | 07-12-15 | 17:49
1 op de 10 zoogdieren, incl die van het model mens , is homoseksueel, gaat nog druk worden hier, maar dat duurt dan maar 1 generatie.

Tyromancer | 07-12-15 | 17:52

meneer Q | 07-12-15 | 17:49
Homo's zijn meer dan welkom in deze verwijfde samenleving.

Eurotokkie | 07-12-15 | 17:51

@mmx | 07-12-15 | 17:45
Of ze gooien op; ze moeten het nog leren, onder andere leren homo's te accepteren, dat vrouwen gelijkwaardig zijn aan mannen, ook voor de wet, dat halal verboden is (oke, dat is mijn wensgedachte, ook zinloos, des moslims' wens gaat namelijk voor de mijne, want atheïst, en atheïsten moeten de relimalloten en hun eisen, pardon, 'wensen', altijd tegemoet komen)

Tyromancer | 07-12-15 | 17:51

Een tijd geleden is via een rechter beslist dat homo's uit Rusland hier asiel kunnen krijgen.
Goed streven... MAAR wij kunnen toch niet de HELE WERELD hier gaan opnemen omdat in bijna elk land homo's vervolgd worden? Dat is op 6 miljard mensen zeker 1 miljard die hier asiel kunnen krijgen!

meneer Q | 07-12-15 | 17:49

@donjon 17:33: Dat ben ik niet met hem eens. Ik meen dat zelfs de Hongaren niet zomaar mogen beslissen wie er in Hongarije komt wonen. Net zoals het niet zou moeten zijn dat een (kleine) democratische meerderheid zomaar over het gehele inkomen, bezittingen en rechten moeten kunnen beschikken, zou een kleine meerderheid niet de mogelijkheid moeten hebben om hier zomaar iedereen toe te laten (zeker als dat de toekomstige stemverhoudingen verstoort). Het is lastig om dat te borgen in een democratie en in de meeste landen is dat dan ook niet gebeurd, maar wat mij betreft zou dat wel moeten. Grondwettelijke bovengrens aan de omvang van de collectieve sector, grenzen aan de immigratie, en dat soort zaken.

Muxje | 07-12-15 | 17:49

toetanchamon | 07-12-15 | 17:43
Nee in Nederland vlucht niemand weg, zeker vergeten wie in WOII het eerste weg was, juist.

Eurotokkie | 07-12-15 | 17:47

@Tyromancer | 07-12-15 | 17:23
Bij screening word bewust niet doorgevraagd, anders word het zo'n gedoe. Of dacht je dat de politiek alleen de media beïnvloed. Misschien kan Geenstijl eens met wat medewerkers gaan praten, er is vast wel iemand die liever zijn baan kwijt is dan er nog langer aan meewerkt.

mmx | 07-12-15 | 17:45

@caravaggio | 07-12-15 | 17:40
IS: uw beste chiropractor, zo van uw rugklachten af?

loerelau | 07-12-15 | 17:44

@Eurotokkie | 07-12-15 | 17:40
wtf, wat in Nederland bereikt is zou overal normaal moeten zijn. Daar is voor gevochten en niet voor gevlucht. Lafaards die wegrennen met een lijst eisen onder hun arm, man man man, de zieligheidsindustrie is er groot mee geworden.

toetanchamon | 07-12-15 | 17:43

@hardcore, daar was ik best pissig om. Heb alleen maar aardige reacties gelezen. lul van een gast.

Bokito ergo sum | 07-12-15 | 17:42

te tonen dus

caravaggio | 07-12-15 | 17:41

Het gevaar schuilt er een beetje in, dat straks legio vluchtelingen pretenderen homoseksueel tandarts of gynaecoloog te zijn, door hun roze gespoten kromzwaard te gebruiken.

caravaggio | 07-12-15 | 17:40

McMarx | 07-12-15 | 17:38
Dus heb je gewoon iets tegen homo's.

Eurotokkie | 07-12-15 | 17:40

Bokito ergo sum | 07-12-15 | 17:33

Ja goed al is Omar een homo hij blijft een moslim en die zijn
bij voorbaat al slecht toch.

Eurotokkie | 07-12-15 | 17:39

't IS vreselijk wat die homo's doormaken maar niet mijn probleen. Als dat wel zo zou zijn, dan zou ik miljoenen homo's welkom heten in mijn land en dat doe is dus niet. Puur uit zelfbehoud.

McMarx | 07-12-15 | 17:38

signature | 07-12-15 | 17:28
Waarom zou een god, als dat zou bestaan, alleen maar liefde willen geven? Ik zie dat niet zo als vanzelfsprekend. Dat 'god is goed'- tantra is volslagen uit een duim gezogen. Feitelijke gebeurtenissen door de eeuwen heen spreken dat tegen. Kijk maar naar de haat tegen andersdenkenden die de meeste religies passief, en eentje erg actief (we zullen geen namen noemen: de islam), verspreiden.

mr. coffee | 07-12-15 | 17:36

Straks willen de homo's ook een eigen land, gaan radicale homo's rare dingen doen die niets met homo's te maken hebben.

toetanchamon | 07-12-15 | 17:36

Gadverdamme, dan word dus letterlijk je leven gered door een volk en zelfs doen alsof je ze er voor respecteert is teveel gevraagd. Ondergeschikt, intellectueel en moreel gezien inferieur volk. Niet door omstandigheden, maar door eeuwen rotting van het DNA door al die jaren maar te blijven trouwen met je achternicht/neef, dan wel oom. Waarom denk je dat de ene helft psychisch in de knoei zit en de rest suikerziekte heeft?

mundusvultdecipi | 07-12-15 | 17:36

Als je homo hebt kun je dat ook laten uitdrijven, zag laat een film waarin de imam bleef roepen "May the power of Mo compell you! May the power of Mo compell you!"

Conan de Rabarber | 07-12-15 | 17:36

Wat raar. Tofik Dibi verklaarde toch bij Dwdd en Pauw dat homoseksualiteit toch juist een probleem bij 'geensteeltypes' was en helegaar niet binnen de islamitische gemeenschap?

Hardcore | 07-12-15 | 17:35

'De principiële vraag luidt als volgt: "Heeft iemand in de wereld het recht om ons te vertellen met wie wij, in ons land, wensen samen te leven? " zei Orban.
.
'Het antwoord,' zo vervolgde de Hongaarse premier, 'is dat niemand het recht heeft om dat te bepalen. Het kan alleen door ons, Hongaren, worden bepaald wie hier mogen leven en van wie dit land is.'
.

www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond...

donjon | 07-12-15 | 17:33

Homo's wel welkom, heb er niks mee maar ook geen probleem mee, laat ze maar lekker hier hun eigen leven hebben.

Bokito ergo sum | 07-12-15 | 17:33

Plaats deze mensen dan bij tandartsen, en niet op een slaapzaal vol rectologen.

LibertasSimplex | 07-12-15 | 17:33

Ik roep AMAI, oppassen voor wat reljeugd uit Molenbeek.

Conny Clit | 07-12-15 | 17:32

Ik word er langzaam schijtziek van. Als je tegen homo's bent, dan hoor je in Nederland gewoon niet thuis. Natuurlijk zijn er ook Nederlanders die een hekel aan homo's hebben, alleen kun je die niet het land uitzetten. Bij dit soort volk heb je legitieme redenen genoeg denk ik zo. Daarbij ben ik nu gewoon klaar met alle gelovigen. Ik heb er elke dag last van die zielige geesten die andere zelfstandige denkende mensen de les proberen te lezen. Rot op met je zielig geloof en doet dat vooral thuis achter de gordijnen, maar val mij er niet mee lastig. Elk geloof is per definiet achterlijk, mag ik dat zeggen!? De fock dat ik dat mag zeggen, want Mart Smeets mag ook altijd alles zeggen!

PijlVader | 07-12-15 | 17:32

Tyromancer | 07-12-15 | 17:23
Voorlopig is er nog niet één het land uitgeknikkerd...
Ja, een Congolese voetbal negerT die eerst te horen kreeg dat ie moest vertrekken, dat durven ze wel. Voorlopig mag ie nog blijven.
.
Maar de gemiddelde booslim laten ze hier lekker z´n goddelijke gang gaan.

Ommezwaai | 07-12-15 | 17:31

-weggejorist-

lau10ra | 07-12-15 | 17:30

Ben benieuwd wat de pedofiele profeet van al dit fraais vindt.

Bert6925 | 07-12-15 | 17:28

wat maakt het nou uit waar je verliefd op wordt? vrouw op vrouw man op man.. ze doen toch niemand kwaad?? Dit is echt te triest voor woorden.. als er al een god bestaat dan wil hij alleen maar liefde op de aarde.. ik geloof zelf nergens in maar als je dan toch gelovig bent dan geloof je toch in de liefde die je Allah of God je meegeeft??

signature | 07-12-15 | 17:28

Ja die badar zal wel een hele teleurstelling zijn bij de marokaansegemeenschap nu. Vermoed ik.Daar gaat hun agressieve vechtsportgod.Uit de ring en uit de kast.Als je de kranten mag geloven.

tweetybird | 07-12-15 | 17:26

Syrriers die bang dat homoseksuele vluchtelingen een negatief beeld geven, slaan de plank totaal mis. Het is juist het omgekeerde. Hoe meer (getolereerde) homos, hoe hoger de compatibiliteit met de Nederlandse cultuur. Maw geen homos = incompatible met Nederlandse cultuur.

FreeThinker79 | 07-12-15 | 17:26

Wordt er ook gecheckt als asiel aanvragende homo's later hun 4 kinderen en vrouw laten overkomen via 1e class ticket met dubai airlines?

de uitbater | 07-12-15 | 17:25

@Pimol | 07-12-15 | 17:14
En dat wel allemaal in Alkmaar.

Piet Karbiet | 07-12-15 | 17:23

@Ommezwaai | 07-12-15 | 17:12
Ik wen er nooit aan en ik vind dat als ze, de AIVD, zo'n ophef maken over hoe goed ze die screening doen, ze dit soort gedrag meteen mee moeten nemen, noteren en de dad bij het beloofde woord voeren; eruit kwakken.

Tyromancer | 07-12-15 | 17:23

heldheino | 07-12-15 | 17:20
Ze zijn inmiddels alweer het land uit, dus ben ik somber gestemd.

Ommezwaai | 07-12-15 | 17:23

Ik snap er niks van! | 07-12-15 | 17:19

Ja terug in zijn face zeg maar. Pvv zwart maken terwijl zijn eigen volk juist de homohast ten toon spreid. Ja die tofu niet te vreten is ook een sukkel.Niet omdat hij homo is wat iedereen allang wist maar het feit dat hij achterlijk is.

tweetybird | 07-12-15 | 17:22

Bij het gebruik van geweld direct terug naar het biotoop waar dat endemisch is.

sprx | 07-12-15 | 17:21

Hadden ze met hun piemel toch gelijk in Steenbergen.

RobberenRukkie | 07-12-15 | 17:21

Dus van Leeuwen, begin je door te krijgen dat je Pegida geen nazi's meer hoeft te noemen? Met alleen gezond verstand kom je ook al tot de conclusie dat de islam slecht is.

pluk-87 | 07-12-15 | 17:20

Mannen met grote jurken aan, zijn voor mij allemaal homo's .

fleurtje | 07-12-15 | 17:20

Ik heb aan de Sint en Zwarte Piet een islamvrije dag gevraagd. Ben weinig hoopvol of die er gaat komen.

heldheino | 07-12-15 | 17:20

Ik heb aan de Sint en Zwarte Piet een islamvrije dag gevraagd. Ben weinig hoopvol of die er gaat komen.

heldheino | 07-12-15 | 17:20

Wat een onzin, dat mensen anderen zouden gaan pesten omdat ze zich "vervelen". Donder toch op, ga iets nuttigs doen - en wellicht is het een idee om iedere gelukszoeker die meent direct besprongen te worden door die enge homo's, meteen de deur te wijzen en te zeggen: OPHOEPELEN!?

Omar heeft voor 99% gelijk. En hij is wat mij betreft welkom, want lijkt inderdaad een verstandig iemand te zijn.

EefjeWentelteefje | 07-12-15 | 17:19

Homo's zijn in nederland redelijk veilig behalve bij cultuurparels en de azc.Dus nederland klopt niet helemaal. Dat zou betekenen dat ze bij onze gewone autochtone burgers ook niet veilig zijn.Homo haat is bij ons burgers geen geaccepteerd iets. Dat dat duidelijk mag wezen. Dit kabinet wel en gemeentes wel. Want die sturen niet de daders per direct terug maar zetten de slachtoffers er van apart.En dat klopt niet.En is schandelijk.Waar blijven die klote gutmenschen om deze slachtoffers te verdedigen. Wel vluchtelingen massaal welkom heten maar het massaal laten afweten nu en ons met de problemen opschepen. Telkens weer.

tweetybird | 07-12-15 | 17:19

Oh ja, Tofik Bibi zei ooit eens (bij DWDD) dat er binnen de moslimwereld heeeel positief werd gereageerd op zijn homoseksualiteit en alleen maar negatieve reacties waren vanuit mensen die op de PVV stemmen. Laten we dat experiment nog eens uitvoeren maar dan in een AZC!

Ik snap er niks van! | 07-12-15 | 17:19

Iets met ratten in een kleine ruimte, die schijnen hun soortgenoten op te eten...
Ik ben voor team Omar.

Gezwelgje | 07-12-15 | 17:18

Als we de kleur van de Piet veranderen, kunnen we evengoed
het liedje aanpassen.
.

Zie ginds komt een bootje uit 't Oosten weer aan.
.
Hij brengt ons véél moslims en ook de Koran.
.
Hoe huppelt het schaapje het dek op en neer,
.
Hoe waaien de boerka's al heen en al weer.
.
I.S. staat te lachen
.
en roept ons reeds toe:
.
" Uw landje wordt 't onze,
.
de E.U. laat het toe,"
.
O lieve regering, maak uw volk vlug blij,
.
stuur die moslims weer huiswaarts
.
En houdt ons landje bom-vrij !!!
.

donjon | 07-12-15 | 17:18

@MilkaBmW | 07-12-15 | 17:11
Of we weigeren gewoon die hardcore islamisten die never nooit een baan zullen zoeken en slechts in een jurk hun religie uitdragen.
Kutzwitsal!

necrosis | 07-12-15 | 17:17

druipsmurf | 07-12-15 | 17:13
Is inderdaad heel lastig te checken..
.
Alhoewel, een logeerpartijtje bij Geer en Goor zou hier wel eens uitsluitsel over kunnen geven.

Ommezwaai | 07-12-15 | 17:17

Dit heeft niks met verveling te maken, maar alles met mentaliteit. Waarom ontkent men steeds dat de oorzaak van dit homogeweld zijn oorsprong vindt in de cultuur van die Arabieren en niet in wat 'wij in Nederland verkeerd doen'? Als die gasten zich niet meer vervelen, dan haten ze nog steeds iedereen die anders is dan hun geloof voorschrijft.

Sioux | 07-12-15 | 17:16

'Ze vinden dat homo's het imago van Syrische vluchtelingen besmetten.' :'), ik vind dat veel Syrische (?) vluchtelingen het imago van Syrische vluchtelingen besmetten.

Arie_R | 07-12-15 | 17:16

Je kunt de heaumeaux wel uit Syrië halen, maar niet de Syriër uit de ...
Nee, dat is 'm ook niet helemaal.
Grenzen dicht, klaar met het gezeik.

gentle giant | 07-12-15 | 17:15

Leuke uitleg van die Abu Amar, creatief gevonden. Vraagje: willen wij lui in ons midden verwelkomen die homo's en transgenders lastig vallen enkel omdat ze zich *vervelen*!? Die uitleg geeft een nog negatiever beeld van die idiote individuen dan de voor de hand liggende uitleg dat de pesterijen komen door het aanhangen van een achterlijk hakbargeloof.

Muxje | 07-12-15 | 17:15

Ik vraag me af wat er gebeurd als je als vluchteling zegt geen moslim meer te willen zijn?

Alex Delarge | 07-12-15 | 17:14

Gewoon scheiden die boel; een homo AZC, soennieten AZC, sjiieten AZC, bruine meneren AZC, depressieven AZC, studenten AZC, IS AZC, voetballers AZ-C et cetera. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Pimol | 07-12-15 | 17:14

Als ik asielzoeker was uit een niet oorlogsland, dan was ik ook homo. Anders kun je wel fluiten naar je huis, levenslange uitkering en Miele wasmachine.

druipsmurf | 07-12-15 | 17:13

Dat krijg je als men zich verveelt. Of zoals de Fransen zeggen: je n'ai fait pa un homosexuelle aujourd'hui. Ik heb vandaag geen flikker gedaan.

Freddie Stobart | 07-12-15 | 17:13

Ze hebben allebei gelijk, maar ik zou ze nog niet doen.

EEnzame SchizofrEEN | 07-12-15 | 17:13

Moslims kunnen niet anders dan haten.
Hun handboek bepaalt de levenswijze.

henk vintage | 07-12-15 | 17:13

Tyromancer | 07-12-15 | 17:08
De haat jegens homo's, andersdenkenden, ongelovigen en Joden zit diep bij de gemiddelde moslim.
Eigenlijk alles wat we hier in Nederland dus niet willen.
.
"Wen er maar aan", zou Lodewijk Asscher zeggen.....

Ommezwaai | 07-12-15 | 17:12

Hebben ze geen darkrooms in de AZC's?

de uitbater | 07-12-15 | 17:12

Nederland is te egoïstisch..
Als de vluchtelingen geen homos hier willen, dan moeten we homosexualitiet afschaffen.

MilkaBmW | 07-12-15 | 17:11

Omar heeft geheel gelijk, en Amar slechts een beetje. Als het alleen het pikken van kippen zou zijn zou er véél makkelijker zijn er iets tegen te doen.

Peter_K | 07-12-15 | 17:11

Iedereen die homo's aanvalt direct eruit gooien, moet vroeg of laat toch gebeuren, wanneer ze 'eerlijk' hun 'participatie-verklaring' ondertekenen, daden zeggen meer dan zo'n krabbeltje.

Tyromancer | 07-12-15 | 17:08

Bij Tofik Dibi is nog plek zat!

eerstneukendanpraten | 07-12-15 | 17:08

Hoeveel homo's (M/V) wonen wereldwijd in homo hatende landen?
Even een vraag, dan weten we hoeveel miljoen plekken we hier vrij moeten houden namelijk....

Ommezwaai | 07-12-15 | 17:07

REAGEER OOK