Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

John Oliver heeft boodschap voor ISIS

John Oliver heeft een heldere en duidelijke boodschap voor ISIS. Fuck ISIS. En dat is eigenlijk alle duiding die we nodig hebben voor de aanslagen in Parijs. Fuck ISIS en alles waar ze voor staan. Maar dan zoals John Oliver het zegt, want die heeft betere tekstschrijvers dan wij. Dan volgt nu een geweldige monoloog van een Australische nieuwslezer die aangeeft dat de beste manier om ISIS met een AIDS-cactus in de harige extremisten-aars te neuken liefde is. Niet zelf op de haathoorn blazen. Nee, liefde. Dan zegt u misschien: 'hey, dat klinkt gay'. Maar dan moet u bedenken dat 'gay' iets is dat ISIS zo erg haat, dat ze het van het hoogste gebouw in de stad willen flikkeren. Dan is 'gay' dus precies wat we nodig hebben om deze islamistische oorlogsmachine van ideologische idioterie te bestrijden. Trek uw regenboogjas aan, we trekken ten strijde! Make love, not war, etc.

Reaguursels

Inloggen

Veel commentaar doet me denken aan beursgoeroe's. Achteraf weet iedereen hoe het kwam. Wat er aan gedaan had moeten worden. Waarom er niet naar hun geluisterd is want ze hadden gewaarschuwd. (Toen ze onder de douche of op de plee waren waarschijnlijk).
Ik wacht nog op de man/vrouw die weet.
* wat er gaat gebeuren.
* waar het gaat gebeuren
* wanneer het gaat gebeuren
En dat duidelijk bekend maakt. Gezever achteraf is goedkoop en zinloos.

Lichtstadfan | 17-11-15 | 11:23

Ik vond John Oliver ooit leuk, tot hij besloot dat wij maar eens al die oorlogsvluchtelingen moesten gaan opvangen, zijn feiten niet op orde hebben omdat de meesten helemaal geen oorlogsvluchteling zijn en dat er zich mogelijk een redelijk aantal terroristen in die massa zou kunnen begeven.

Daarbij zijn ze in de VS al helemaal niet welkom en dat weet meneer Oliver ook wel. Hypocriete eikel.

Rest In Privacy | 17-11-15 | 11:21

Nee Aussie! Niet de terechte zorgen over moslims in je land helpt IS. Moslims die de volgende dag gewoon een hijab aandoen helpen IS! Moslims die vrijdag naar de moskee gaan en knielen voor dezelfde barbaarse niet bestaande god helpen IS! Mensen die liegen dat de islam er niks mee te maken heeft helpen IS!
Het westen heft zich nooit tegen moslims gekeerd, ze hebben hier fucking meer kansen dan de lokale bevolking met alle voortrekregels. Feit is dat de moslims zich altijd tegen het westen hebben gekeerd. Geen enkele poging tot aanpassen. Geen enkel respect voor onze cultuur. En gewelddadig worden als er wat over die verrotte religie gezegd wordt.
Nee, het omarmen moet over zijn! Europa moet islam intolerant worden. Hoe kunnen wij ons niet schamen dat zo'n tot op de kern verrotte doctrine zich prettig voelt in Europa. De islam moet gezien worden voor wat het werkelijk is; nazisme 2.0! En daar moeten we zo snel mogelijk van af.
Een van de GeenStijl schrijvers zei het precies goed en dat zou een nationale leuze moeten worden:
"Dit is hoe respect voor de islam er uit ziet!"

The Kwisatz | 17-11-15 | 10:36

De Islam gaat voor de Wereld met of zonder media-aandacht.

ET007 | 17-11-15 | 10:07

Komt die Godwin: als je lelijk doet tegen de Wehrmacht dan drijf je ze in de armen van de Waffen-SS.

Godsammekraken | 16-11-15 | 20:47
+1
Nogmaals, omdat de logica van die Australier te erg is.

Zoltan | 17-11-15 | 09:28

Nog een nakomertje.
Die Australiaan heeft een prachtig, krachtig betoog.
Maar helaas met 1 heel zwak punt.

Eerst wordt geprobeerd te bewijzen dat IS hier niet achter zit. Want IS claimt alles wat los en vast zit stelt hij. Wie dan wel wordt niet verder op ingegaan, maar duidelijk uit de moslimhoek gezien de getoonde beelden (en wat de kijker al weet over de daders en hun à la hakbar geroep).

Vervolgens wordt er gesteld dat als we nu moslims hiervoor verantwoordelijk gaan houden en scheef gaan aankijken in plaats van alleen IS, IS haar zin krijgt...

Nu ik er over nadenk, als IS daadwerkelijk het zij/wij gevoel wil in de wereld (wat de aussie zegt dat ze willen), moeten ze het juist niet claimen, maar toeschrijven aan doorsnee franse jongens...

Nuchternederland | 17-11-15 | 09:18

Die Australiër, is docent politiek aan de faculteit Social Sciences van de Monash Universiteit en verbonden aan het Global Terrorism Research Centre.

cdn.newsapi.com.au/image/v1/847cc24c00...

Mevrouw met de hoofd-doek is de vrouw van Waleed en geeft ook les aan deze Universiteit. Werd moslim vanaf 19 jaar.

Monash Universiteit is een typisch socialistische universiteit. Met andere woorden, Waleed heeft een agenda als Sunni moslim.

Elk land heeft zijn idioten.

ozziebloke | 17-11-15 | 08:53

@WML | 16-11-15 | 22:33
Oh jij bedoeld propaganda?
Die propaganda waar jij net zo door wordt beïnvloed maar je wel verheven voelt.

Kom maar met een essay dan, met feiten waarom nu en niet 20 jaar geleden. Dan zal ik het lezen / bekijken en als jij mij overtuigt dan doe ik met jou mee.

MarcS | 17-11-15 | 08:28

"Make love not war", "we moeten tolerant zijn", "we moeten zorgen dat er geen verdeeldheid ontstaat". Ik heb sterk de indruk dat dit tegen de verkeerden gezegd wordt.

Maria.1 | 17-11-15 | 08:25

@dontworrybehappy | 16-11-15 | 22:08
Ook een atoombom op Europa omdat het ze hier met teveel zijn om het anders aan te pakken?

MarcS | 17-11-15 | 08:19

@SausMaster | 16-11-15 | 21:49
Cohesie met diegenen die achter *onze* waarden staan EN *onze* waarden niet vergeten en daaraan vasthouden.

U sluit dus de Islam uit zonder het zelf te beseffen. De Islam deelt *onze* waarden niet en zal die zeker niet willen vasthouden!

MarcS | 17-11-15 | 08:10

@MausSaster | 16-11-15 | 21:10
En waarom zou woede hier onder de reaguurders een aanslag in Parijs tot gevolg hebben?
-
Kijk het eens zijn met iemand en vervolgens roepen: Dat wat hij zegt! Is niets meer dan een erkenning dat jij eigenlijk geen eigen mening hebt. En anderen 'bijzonder wijs' noemen is natuurlijk slechts polimiek. U probeert hiermee de wind uit de zeilen van anderen te nemen, immers iemand die het tegenovergestelde beweert zal ook wel het tegenovergestelde zijn; zeer dom.
-
Jammer dat mensen dit soort methoden gebruiken, sommigen omdat het een doel dient anderen omdat ze niet weten dat ze het aan het doen zijn.

MarcS | 17-11-15 | 08:08

@roze bril: ja, maar als een religie niemand kwaad doet uit naam van die religie, heeft dat geen prioriteit denk ik.

Prinses Minima | 17-11-15 | 08:04

Als ik dan hoofddoekgetooiden zie die zeggen Niet uit mijn naam, denk ik: ja, dat is het punt nu juist. Wel uit jullie naam. Je laat zien dat je ze steunt door je onderworpen te kleden. Je bent een onderworpene. Prima, moet je zelf weten, maar dan hoor je hier niet (meer) thuis. Maar ja, we hebben er al vijftig miljoen van getolereerd, dus is het een onmogelijke taak om die weer terug te sturen. Of niet? Het is ook wel zielig voor die lui. Ze kunnen natuurlijk ook laten zien dat ze bij ons het westen horen en niet bij de middeleeuwers in daargindsië. Geen woorden maar daden?

Prinses Minima | 17-11-15 | 08:03

@McNulty | 16-11-15 | 20:57
Hij bedoelde expliciet *NIET* de Islam. Net zo als de meeste gutmenschen zeggen dat het de extremisten zijn, geeft hij die extremisten nu een andere naam "Assholes" met een Asshole Ideology .... Hij leidt jusit AF van Islam en Moslims.

MarcS | 17-11-15 | 08:01

@Dengdengblado | 16-11-15 | 20:51
Die man is een jij bakker!

MarcS | 17-11-15 | 07:59

@Prinses Minima | 17-11-15 | 07:56

Rechten verbonden aan elke religie moet afgeschaft worden.

roze_bril | 17-11-15 | 07:59

Ja, necrosis, dat vind ik ook, maar officieel mogen ze zich religie noemen en daar zijn allerlei rechten aan verbonden. dus dat zou moeten worden veranderd.

Prinses Minima | 17-11-15 | 07:56

@Prinses Minima | 17-11-15 | 07:47
Islam is geen religie maar een kwaadaardige, totalitaire ideologie die geen tegenspraak duld.

necrosis | 17-11-15 | 07:51

@necrosis | 17-11-15 | 07:42
Ik was even vergeten dat het 'kleiner dan' teken niet werkt op de GeenStijl.

necrosis | 17-11-15 | 07:48

Waarom noemt met islam (onderwerping) een religie? Dan kun je het nazisme ook zo noemen, met Adolf als de profeet. En waarom moeten we in een vrij land onderwerping tolereren?

Prinses Minima | 17-11-15 | 07:47

@ko uit groningen | 16-11-15 | 22:32
Ook best. Het gaat erom de Jihadisten te ontmoedigen om zgn. "martelaar" te worden, aangezien dat het enige is wat voor hen telt; de egoïsten. Op wat voor manier dat ontmoedigt wordt zal me worst wezen, maar het lijkt me het proberen waard.

Maria.1 | 17-11-15 | 07:46

ja, dat bedoel ik :)

Prinses Minima | 17-11-15 | 07:45

@Prinses Minima | 17-11-15 | 07:22
Hartjes maken kan via Alt 3 (&#9829;) of met <3.
Of Joris dat op prijs stelt, weet ik niet...

necrosis | 17-11-15 | 07:42

Ok heel simpel. Een religie die vindt dat ongelovigen (ik), afvalligen, homo`s... dood moeten. En het is tegelijkertijd een levensbeschouwing voor mensen, waarvan een deel er ook duidelijk naar handelt. Daar moet je maar gewoon harmonieus mee samen leven. Dat begrijp ik uit deze journalist. Om maar niet toe te geven aan de mensen die er naar handelen. Juist. Krankzinnig. Als moslims eerst even deze sluier van vergif af willen doen, praten we verder.

roze_bril | 17-11-15 | 07:35

Ik -heart - geen stijl :) waarom kan ik hier geen hartje maken... Doe je eens lief..

Prinses Minima | 17-11-15 | 07:22

I <3 geen stijl

Prinses Minima | 17-11-15 | 07:20

Stop traditionele achterlijkheid!
Dus ook met besnijden. Krijg je op termijn jongemannen die zich normaal kunnen bevredigen ipv er als een testosteron bommetje bij te lopen.

Tabernakel | 17-11-15 | 04:10

ISIS = Insane Senseless Idiotic Shitbags
or IS Gay club stands for Idiotic Shitbags

But, ISIS is Islamic State in Iraq and Syria
Maybe it will stands for:
Internet Service Information System

Broed Kip | 17-11-15 | 02:38

Het doel van IS met de aanslagen is dat het westen alle moslims gaat haten, zodat deze moslims zich aansluiten bij IS. Dat zou volgens dit Australische mannetje het doel van IS zijn. Volgens mij draait hij wat zaken om. De islam is een geloof, niet een aangeboren aandoening. Als je je niet meer identificeert met je geloof, hetgeen dat je god kennelijk toe laat en hetgeen hieruit voortvloeit, kan je ook stoppen met het te geloven. Daarom heet het ook geloven...

Techno_Viking | 17-11-15 | 01:02

John Oliver = koning

hearair | 17-11-15 | 00:43

Beetje vreemd om nu opeens alle aandacht op ISIS te richten. Alsof Al Qaeda, Boko Haram, Hezbollah en de Taliban er opeens niet meer zijn.

très cool | 17-11-15 | 00:29

Als ze willen hebben ze die moslim-terroristen in 2 weken uitgeschakeld. Ik denk dat ze het voorlopig niet doen, omdat ze niet weten wat ze met die 20.000 sukkelaars aan moeten als ze die gevangen nemen. Niemand wil 20.000 man opsluiten in een nieuw soort Guantanamo Bay. En niemand wil dat Assad ze berecht of dat Irak ze berecht. Dus ze laten die baardmannen maar wat aanmodderen..

denoorman | 17-11-15 | 00:26

John Oliver heeft weinig sympathie voor die moslim-nazi's geloof ik... Nogal een verschil met het gezelschap van bekende nederlanders en schijtlollige cabaretiers wat elke dag aanschuift bij Matthijs en bij Jeroen Pauw. Ze durven alleen wat te roepen tegen Geert Wilders en daar krijgen ze dan ook 2500,- euro voor betaald per keer.. Als we Peterrr RRR de Vries 10.000 Euro betalen, durft hij dan wel. Of moeten we Peter Jan Rens vragen, die kan kan wel een zakcentje gebruiken!?!?

denoorman | 17-11-15 | 00:19

IS heeft net bekend gemaakt dat ze een aanslag in Washington gaan plegen (volgens CNN)

Alle Europese Syriegangers moeten echt bij terugkeer vastgezet worden en hun paspoort inleveren. Laat ze maar daar blijven , dan blazen we ze (met die andere hufters) naar hun maagd van 72

FrankOngerust | 17-11-15 | 00:15

Australiërs hebben makkelijk lullen met een oceaan als grens.

holegeluba | 17-11-15 | 00:01

Journalist leeft in make believe land: Geert Wilders heeft het volgens hem gedaan. Hij geeft mensen die gewoon vertellen wat de islam is: een afgoden dienende ideologie die Kafirs wil vermoorden, een trap en roept het humanistische (een atheïstische religie nergens op gebaseerd, behalve dan het random afschieten van stroompjes in hersencellen)alles is liefde en houdt alles bij elkaar (lijkt wel op theedrinken). Niet alle Duitsers waren nazi's, maar alle Duitsers hebben wel hun deel gehad en terecht. Dit geld net zo voor de mensen die de islam aanhangen. Bekeer of ga weg.

Jesaja | 16-11-15 | 23:47

Volgens die Australische nieuwslezer eist ISIS onterecht aanslagen op om zo groter te lijken dan ze zijn.
Dat betekent dat mensen uit zichzelf terreurdaden plegen en dat vind ik allerminst geruststellend.

PrinsesStoepje | 16-11-15 | 23:42

@ notamused
Bedankt voor de uitstkende link met Erik De Vlieger's interview, veel beter dan die shemale John Oliver.

Kantana | 16-11-15 | 23:20

Als hij dat hier zou zeggen dan werd hij opgepakt voor haat zaaien en lagen de voorgedrukte aangifte-formulieren klaar bij politie, groen links, pvda en nog meer van die weg-met-ons-clubjes.

meneer Q | 16-11-15 | 22:56

Guido | 16-11-15 | 22:16 Die nieuwslezer heeft het over ‘preaching hate in a time in which what we actually need is that is more love’, en daar krijg ik kromme tenen van. Zeker na net die slachting in Parijs. Verder: IS is wat islam al 14 eeuwen is. Althans, zo de uitleg door:
Christian Zeitz aan de hand van een van eerste onthoofdingsvideo’s:
www.youtube.com/watch?v=bXJ2IhrS-4E
Hamed Abdel-Samad over ISIS identiek aan Islam:
www.youtube.com/watch?v=iiElOvAIQOg
David Wood:
www.youtube.com/watch?v=GKH-sInknQM
Bill Warner:
www.youtube.com/watch?v=rt51LTLTKm4
Robert Spencer:
www.youtube.com/watch?v=Dw9lG83lr0s
Douglas Murray:
www.youtube.com/watch?v=9FxnibLkPLg
Islam doet niet aan zelfkritiek noch zelfreflectie. Alle ellende wordt veroorzaakt door de ander. En al die ellende wordt gretig aangegrepen om oorlog te voeren tegen die ander. Het oorlog voeren tegen de ander is wat islam is. Voor mensen in de westerse cultuur is dit extreem moeilijk te begrijpen, omdat wij geneigd zijn de schuld van allerlei ellende op ons te nemen. Ook bijvoorbeeld Wim van Rooy weet dit heel goed uit te leggen. Beluister daarvoor eens het volgende programma op Radio 1, maandagnacht 16 nov 2015, vanaf 00.00 uur in een interview met Erik de Vlieger: www.radio1.nl/popup/terugluisteren-ure...
Hoe minder moslims behept zijn met die haatwaan die zoveel ellende veroorzaakt, des te meer blijkt dat het net zulke leuke en aardige (of minder leuke en aardige) mensen als alle andere mensen op de planeet. Het probleem steekt in bepaalde ideeën. Die gezien worden als het laatste en absolute woord van Allah. Het is vooral de absoluutheid van die tekst die alles zozeer problematisch maakt.

notamused | 16-11-15 | 22:42


Waar komt toch al die moslimterreur vandaan? En waarom juist nu en bv niet 20 jaar geleden? Voor sommigen hier een raadsel. Voor anderen niet eens een vraag (de echte geloofsovertuigden onder de reaguurders die zich de passie laten preken zolang het maar islamofoob is). En voor wie echt wil weten hoe het zit:

Zie johnpilger.com/videos/the-war-you-dont-see

WML | 16-11-15 | 22:33

Maria.1 | 16-11-15 | 21:5
de varkensvariant heb ik al in diverse versie,s voorbij horen komen, echter vindt ik zelf dat zoiets gewoon te ver gaat en alleen maar olie op het vuur gaat gooien
een andere legale optie zou kunnen zijn door gewoon bekend te maken in de wat radicale gedeelte van de moslim gemeenschap dat de kans bestaat dat bij een plofaanslag je uiteengerukte lichaamsdelen hoogwaarschijnlijk door een vrouw in de verschillende bakjes word gedaan.. verder is dat snel begraven worden ook wel een beetje een belangrijk ding .. een jaartje of meer in de vriezer in afwachting van het onderzoek kan soms een verwarde geest wel eens tot bezinning brengen.

ko uit groningen | 16-11-15 | 22:32

Maar goed,
50 jaar geleden was de grote jongen Karl Marx (Ba'ath partijen in het MO, Nasser etc)
nu is het Mohammed.
Van rode fakkel naar een groene fakkel om de boel op te stoken.
Idd geen flikker met Islam te maken,
ordinair macht, geld en blote wijven, c'est tout,
zoals altijd.

vander F | 16-11-15 | 22:29

"Cohesie bewaren met al diegenen die achter onze waarden staan EN onze waarden niet vergeten en daar aan vasthouden."
SausMaster | 16-11-15 | 21:49
Probeert u eens een hoofddoekverbod in de openbare ruimte.

de honden blaffen... | 16-11-15 | 22:27

@Meeroever | 16-11-15 | 21:05,
je kent de Eerste Wet Lucas ? (Bert Brussen)

' Kort gezegd houdt die wet in dat tachtig procent van de mensen die reageren op websites niets zinnigs te zeggen hebben. In Brussens eigen woorden: 'tachtig procent van de reaguurders zijn mongolen.' Omdat enkele variabelen door de tand des tijds waren aangetast heeft Brussen de stelling in 2008 aangepast aan het nieuwe tijdsgewricht. De nieuwe stelling luidt: 90% van de reaguurders is idioot. Van die reaguurders is een klein aantal serieus levensgevaarlijk en ernstig gestoord.'

vander F | 16-11-15 | 22:26

@Desmoulins | 16-11-15 | 20:42,
flikker op,
die gast woont in 1 groot immigratie paradijs,
niet in een emigranten tranendal in de klei achter zompige natte dijken.
Het kan, daar dan,
maar daar hebben ze dan ook strakke regels voor.

vander F | 16-11-15 | 22:21

De puntneuzen gaan all out zo te zien.

sickstyle | 16-11-15 | 22:19

@notamused | 16-11-15 | 22:07
Maar hij heeft zeker een punt. De groei van IS wordt bevorderd door toename van het aantal gekrenkte mohammedanen in de wereld. De mohammedanen zien zichzelf als slachtoffers van de gemene kruisvaarders en hun valse zionistische vriendjes, en dat geeft instabiele jongeren het zetje om van de rechte weg af te gaan.

Het probleem is echter dat lief-zijn bij de aanhangers van de valse profeet ook niet helpt: hun tenen zijn zó lang dat ze 24/7 booslim zijn, ongeacht hun omgeving. Zelfs in hun eigen kalifaat vermoorden ze meer andere islamieten dan ongelovigen...

Guido | 16-11-15 | 22:16

@jawor36 | 16-11-15 | 22:08
Ik begrijp de zaken prima. Je bent zelf in de war en hebt duidelijk zelf een plaat voor je harses.

GeinPonempie | 16-11-15 | 22:11

GeinPonempie | 16-11-15 | 22:00

Jij hebt de boodschap dus inderdaad echt niet begrepen, maar dat kondigde je zelf al aan...

jawor36 | 16-11-15 | 22:08

Maria.1 | 16-11-15 | 21:53
Zou er niet eens een varken voor over hebben. Elk normaal mens dat even google-et op de onthoofdingen en andere walgelijke shit van IS weet dat IS gewoon van de aardbodem geveegd moet worden, whatever it takes.

Daartoe heiligt het doel alle, maar dan ook alle middelen. Niet dat ik het oneens ben met je. Let's drop the big one and see what happens.

dontworrybehappy | 16-11-15 | 22:08

Die tweede nieuwslezer snapt het niet. ELKE vorm van religie en/of ideologie moet bekritiseerd kunnen worden in de moderne westerse cultuur. Dat is wat juist de kracht uitmaakt van deze cultuur. Op dit moment is er evenwel een politiek correcte muur geplaatst rondom de islam, en iedereen die het waagt toch nog iets kritisch te zeggen over de islam, die riskeert sociale uitsluiting of zelfs moord. Ondertussen groeit de islam in aantal en invloed en merken we ook steeds meer van de terreur die uitgaat van de islam. En dat zal allemaal veel erger worden als de ware aard van die islam niet openlijk aan de kaak gesteld wordt en als ook de politieke correctheid gewoon door gaat met het importeren van nog meer islam en moslims. Trouwens alle integere islamkritiek maakt een duidelijk onderscheid tussen moslims en islam. ‘Moslims’ worden geboren namelijk als biologische wezens, organismen van de soort homo sapiens, die geïndoctrineerd kunnen worden met nazisme, scientology, islam, whatever. Daarentegen is ‘islam’ een doctrine die is ondergebracht in boeken en die geindoctrineerd kan worden in mensenbreinen. Het probleem zit dan vooral in de doctrine, die neerkomt op: “Doe mee aan het moorden of wordt vermoord.” Waarnaast ‘moslims’ zwaar geïndoctrineerde fanate zombies kunnen zijn die met kalashnikovs het publiek van een popconcert neermaaien, maar ook bijvoorbeeld die niet zo geïndoctrineerde lieve aardige mensen verderop in de straat. Islamkritiek moet waarschijnlijk wel een beetje kalm gebracht worden om mensen niet teveel voor het hoofd te stoten en van de westerse cultuur te vervreemden. Maar op dit moment is islamkritiek bijna verdacht en ben al meteen extreem-rechts als je zegt dat je de koran een kwaadaardig boek vindt – wat het ook is – getuige althans vele soera’s – met als algemene strekking: doe mee aan het moorden of wordt vermoord.

notamused | 16-11-15 | 22:07

Bij dit alles moeten we niet vergeten dat Frankrijk er wel om gevraagd heeft, door iemand als Marine le Pen.
Zoals NL vraagt om aanslagen omdat we hier een Wilders hebben.

Zo gaat dat in NPO- en MSM-land.

dontworrybehappy | 16-11-15 | 22:03

Die Australiër van 'ten' lult echt ontzettend uit zijn nek!

Waar haalt hij de gore moed vandaan om mensen ervan te beschuldigen IS c.q. ISIL/S te helpen wanneer zij zich uitspreken tegen de fascistoïde moordlustige perfide islam. Mensen die zich tegen alle jihadisten uitspreken, alsmede tegen de zwijgende meerderheid van alle mohammedanen die het OF stiekem toejuichen (en daarmee een stelletje smerige taqiya-lijers en tevens medeplichtig zijn), OF er zelf ook onder lijden maar er zich niet tegen uit durven spreken juist omdat ze onderdrukt worden. En deze laatste 'groep' is dus niet slachtoffer van het westen maar van mede mohammedanen, oftewel van hun naaste volgelingen van die doodcultus ideologie van die nep profeet.

Waar haalt hij de gore moed vandaan om critici te betichten de wereld in twee kampen te willen verdelen, terwijl het de mohammedanen zijn die de wereld conform hun leer al ruim 1400 jaar zien als, en indelen in twee kampen: 'dar al harb' (huis van de oorlog) & 'dar al islam (huis van de onderwerping en zogenaamde vrede).

Deze nieuwslezer/'news anchor' c.q. hoernalist is een sokpop, een fatsoensfascist van het (Australische) policor syndicaat. Een lakei van de Westerse huidige politieke elite die critici die zich tegen de islam uitspreken valselijk beschuldigen haat te prediken en daarmee te proberen te demoniseren, terwijl met dit verwerpelijke gedrag deze nieuwslezer zich zelf schuldig maakt aan manipulatie, en helpt de status quo te handhaven middels heers en verdeel tactieken die uiteindelijk onze ondergang kan betekenen.
Fuck this cunt sideways!
Islam is onverenigbaar met onze westerse waarden, normen en levenstijl. Het is een dodelijk vergif dat uit onze samenleving verbannen moet worden. En dat is een ongemakkelijke waarheid die niet vaak genoeg uitgesproken kan worden, juist omdat er zo veel mensen hier in Europa, Noord-Amerika, en 'down under' helaas nog stees aan Stockholm syndroom lijden. En ik vraag me soms af of Kwit daar ook toe behoort!?!

GeinPonempie | 16-11-15 | 22:00

Domme hippie leuterkoek.

Rest In Privacy | 16-11-15 | 21:57

Het enige dat m.i. helpt is een kogel gedrenkt in varkensbloed (van een varken dat toch al geslacht is), voor de zekerheid afgeschoten door een vrouwelijke agent en dit nieuws uitgebreid naar buiten brengen, zodat idioten die dezelfde plannen hebben weten dat ze nooit "martelaar" zullen worden. Met barbaren moet je barbaars omgaan; iets anders werkt niet.

Maria.1 | 16-11-15 | 21:53

@de honden blaffen... | 16-11-15 | 21:27
Whatever that mat mean... Nee hoor. Hij zegt juist cohesie bewaren met al diegenen die achter onze waarden staan EN onze waarden niet vergeten en daar aan vasthouden. Rechtsstaat. Democratie. Gelijkheid. Non-discriminatie.

SausMaster | 16-11-15 | 21:49

@Dengdengblado | 16-11-15 | 20:51
anno 2015 nog steeds lopen ontkennen dat islam een probleem is. Je moet maar durven...

La Bailaora | 16-11-15 | 21:38

@Meeroever | 16-11-15 | 21:05
Ze kunnen met satellieten de hagelslag van je bord kijken dus ze zullen ook wel weten waar die baardmansen zich schuilhouden. Dat ze selectief bombarderen en nu wat extra doelen pakken is om het volk gerust te stellen dat ze echt iets doen daar. Die hele oorlog is een grote farce.

Balletje Mayo | 16-11-15 | 21:34

Luister even wat dhr. Sjef Berendsen van het Instituut voor Psychotrauma hier over te zeggen heeft tijdens het RTL Nieuw van vandaag: Charlie Hebdo heeft er aanleiding toe gegeven. Nu betreft het onschuldige mensen die volstrekt geen aanleiding gaven en alleen een avondje uit waren.
www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste-videos...
(vanaf 1 minuut 09 seconden.)
Wat een idioot.

leo de pejo | 16-11-15 | 21:31

Streepjespakken en dito overhemden met ook nog eens een STROPdas erbij: daar zou een strijd tegen ook niet verkeerd zijn.

Rest In Privacy | 16-11-15 | 21:28

MausSaster | 16-11-15 | 21:10
Zo wijs is die joker niet.
Hij predikt gewoon de gutmensch doctrine.
En de recente geschiedenis toont dat je daarmee van kwaad tot erger komt.

de honden blaffen... | 16-11-15 | 21:27

grappig.
Ik luisterde eerst John Oliver en toen die Australier met zijn ISIL. Ik hoorde steeds arsehole als hij Isil zei.

Ik weet het, ik weet het, beter horen begint bij goed luisteren. Maar toch.

gruzelement | 16-11-15 | 21:27

Blij dat die Australiër ook nog aan het woord komt op Geenstijl, want het gros van de reaguurders doet precies dat, waar hij nu voor waarschuwt.

Sirach | 16-11-15 | 21:27

-weggejorist-

Recreatiedictator | 16-11-15 | 21:26

Zou die John Oliver ooit weleens een eigen grap of eigen onderzoekje hebben gemaakt/gehouden?

Biertap | 16-11-15 | 21:24

Dat klinkt wel aannemelijk.

teevee | 16-11-15 | 21:22

Vind die John uit dat eerste fimpje niet zo leuk eigenlijk.

Rest In Privacy | 16-11-15 | 21:21

@MausSaster | 16-11-15 | 21:10
GS zweept mijn woede niet op hoor. Ik was al ziedend toen ik de gebeurtenissen op tv zag; heb ik geen GS voor nodig.

Maria.1 | 16-11-15 | 21:20

@koolteer | 16-11-15 | 21:04
Op de mijne ook niet. Mijn medelijden gaat uit naar de nabestaanden van de slachtoffers.

Maria.1 | 16-11-15 | 21:14

Het mooie hieraan: die laatste vent, australier, is bijzonder wijs - en stelt aan de kaak wat GeenStijl dag in dag uit wél doet. Dus volgens hem IS volledig in de kaart speelt. GeenStijl zweept de volkswoede zoveel mogelijk op. Wel weer credit: dit toch plaatsen, ondanks dat deze vent eigenlijk zegt dat je het juist verkeerd hebt.

MausSaster | 16-11-15 | 21:10

Is het niemand opgevallen dat de bombardementen van de Franse luchtmacht op Raqqa zo vreemd zijn? Twintig bommen laten vallen op wat? Ik neem aan dat er in dat gebied dagelijks bommen vallen op alles wat ISIS in het zadel houdt? Maar opeens worden er commando- en trainingscentra gebombardeerd en munitieopslagplaatsen opgeblazen? Is dat echt zo? Is die kennis opeens daar? Of zijn er doelen gebombardeerd die niet allemaal evenveel met ISIS te maken hadden?

En serieus, wat zijn er toch veel malloten op Facebook. Ik weet dat GeenStijl voor velen de naam heeft een hopeloos rechts blog te zijn, maar tering dat walgelijke gelul op Facebook dat voor velen een volkomen geaccepteerde standaard is geworden. Rechts gelul, gescheld, haat en racisme, allemaal onder eigen naam geplaatst.

Meeroever | 16-11-15 | 21:05

Tja. De wereld staat bijkans in brand, maar gelukkig is er nog Trouw; die 'misschien wel beste krant van nederland' maakt zich tenminste nog druk over écht belangrijke zaken. Over scheten, boeren, schapen en geitenwollen sokken:

www.trouw.nl/tr/nl/4332/Groen/article/...

Peter Emile | 16-11-15 | 21:04

Uhm. Allah bestaat niet. En, hoe onwaarschijnlijk ook, als hij wel zou bestaan dan zou hij zichzelf verzuipen in varkensbloed uit schaamte om het inteeltvolk dat zich zijn volgeling noemt.

Religie is een mentale misvorming, en de islam is het meest debiele inteeltneefje van al die dwangneuroses.

Nee, daar heb ik geen respect voor. Nee, daar heb ik geen begrip voor. Nee, daar heb ik geen stuiver van mijn (belasting)geld voor over. Ik wil betalen noch meewerken aan een vijandige overname van mijn leefomgeving.

Hoe hard de media ook propageert en indoctrineert dat we nu vooral de moslims zielig moeten vinden, op mijn medeleven hoeven ze niet te rekenen.

koolteer | 16-11-15 | 21:04

Die Australische nieuwslezer wil Islamic State niet helpen. Terwijl IS-strijders maar 1 ding willen: dood.

Dit is de makkelijkst te verslaande vijand die je kunt wensen. En die nieuwslezer zegt dan: "Nee vijand, je wilt dood en ik help de vijand niet."

Die snapt het niet helemaal.

tipo | 16-11-15 | 21:03

Met zulk soort poesies is de oorlog bij voorbaat al verloren.

Rest In Privacy | 16-11-15 | 21:03

Aan die kneus van een John Oliver hebben we wat! NOT! Wat een lamstraal.

T2000 | 16-11-15 | 21:02

Isis claimt alle aanvallen om groter te lijken dan ze zijn. Volgens mij doen onze leiders dat ook, iedere keer als ze "medeleven" met slachtoffers betuigen.
Twee partijen die vreten van ellende. Net als de pers en de politek nadat Foruyn werd vermoord. Politici worden onder het sterrenbeeld Gier geboren, net als journalisten.
Ook nu weer door de namen van de daders van de aanslag te noemen, straks krijgen die nog een begrafenis ook. De pers geeft hiermee een soort beloning, een martelaarschaps bevestging. Beste remedie is de resten van deze lui samen met een aantal varken kadavers in de destructor gooien en de levende volgieten met varkensvet tot hij propvol zit. Ik denk dat die 72 maagden in de hemel ineens ook geen zin meer hebben. misschien is er een markt voor spuitbussen varkensvet?

daddys hatchet | 16-11-15 | 21:01

maar goed, oliver doet wel een typische d66-reactie zonder maar een keer de islam te noemen.

sennholz | 16-11-15 | 20:58

Fuck John Oliver... Hypocriete zak hooi.

Vorige week was europa nog een xenofoob bolwerk omdat we de continue islamitische instroom onder controle wilden krijgen, en nu noemt hij diezelfde moslims waarvan we "niets te vrezen" hadden, aanhangers van een "ideology of pure assholery"

Wederom, fuck off.

McNulty | 16-11-15 | 20:57

@Dengdengblado | 16-11-15 | 20:51
Nee die is helemaal niet leuk. Retorische ploert die de ene na de andere fallacy uitserveert. Het liefst op schreeuwtoon. Een adderig kereltje a la Marcel van Dam.

Godsammekraken | 16-11-15 | 20:56

Dus,moslims all over the world.. laat jullie niet uit elkaar spelen,en blijf je samen afzetten tegen IS.

deraderendraaien | 16-11-15 | 20:51

fuck isis with charlie sheen's tiger blood.

sennholz | 16-11-15 | 20:50

Die "aussie" is behoorlijk in de war want als het echt een wij vs hen gaat worden vandaag, gaan we winnen, zonder twijfel.... Als we zouden willen zou er over 15 minuten vrijwel geen mohammedaan meer op deze wereld zijn, zo machtig zijn we. Maar hoe meer ze infilteren in onze maatschappijen hoe zwakker wij worden.

rode peper | 16-11-15 | 20:49

De enige reden waarom men in Islamitische kringen zo fel is op homo's is ontkenning van de eigen persoon en aard. Het gros van de gelovigen stopt het ding overal in, zowel elkaar als in een kameel. Dat schijnt een verplicht "moetje meemaken" nummer te zijn als men op bedevaart naar Mekka gaat. Dus dat met de homohaat zal wel meevallen, als het licht uit is doen alle gelovigen alles wat hun god verboden heeft, alsof hij geen nachtkijker heeft en achterlijk is. Dat Allah achterlijk is vinden ze toch wel want ze hebben steeds commentaar op alles wat geschapen is of leeft, mijns inziens erg respectloos naar de eigen schepper toe, maar ach, hoe hoog moet je verwachtingspatroon zijn? Wacht maar tot de Gay parade ook in Raqqa door de straten loopt, zie je een en al blije kwijlende gezichten met een lach van bevrijding en handjes die in eigen kruis de druppels proberen tegen te houden. Dat vrouwen minder zijn in de Islamitische cultuur is een soort vagina nijd, men compenseerd dat als moslim nu door een " mannen" tasje te dragen maar het blijft gewoon afgunst. Dus homo's, gewoon lekker gay met een unifopje aan en Isis beeft, van opwinding. Isis, het zijn gewoon ontkennende homo's die alles doen om als homo niet op te vallen, zelfs vrouwen verkrachten. Bombadeer Raqqa en andere IS plekken met massa's dildo's en butt plugs en voor je het weet is 2016 de arabische summer of love. O ja, die journalist, krijgt die betaald in geld?

daddys hatchet | 16-11-15 | 20:48

Komt die Godwin: als je lelijk doet tegen de Wehrmacht dan drijf je ze in de armen van de Waffen-SS.

Godsammekraken | 16-11-15 | 20:47

Dezelfde John Oliver die dit op 27 september j.l. nog zei:

“And look, not every single asylum seeker is going to be the perfect economic well spring,” he added. “But instead of worrying about the hypothetical downside of letting these migrants in, countries should be worried more about the actual downside of turning them away.”

www.youtube.com/watch?v=umqvYhb3wf4

Fuck you John Oliver!

Desmoulins | 16-11-15 | 20:42

Hoe doet Marine Le Pen het inmiddels in de peilingen?

Godsammekraken | 16-11-15 | 20:41

Oef, arme cactus...

eerstneukendanpraten | 16-11-15 | 20:41

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl