Dit wil je ook lezen

VIDEO! Publiek meppen na potje amateurvoetbal
Niks lucht zo op na een wedstrijdje in de FC Ballenhok-competitie verliezen in de druilerige Brabantse regen als een lokale toeschouwer meppen. Althans, dat is onze conclusie als we nummer 11 van oranje proberen te mindreaden. We hebben geen context. Maar ...
@Johnny Quid |
16-11-15 | 11:11 |
56 reacties

Alexander PangPang Pechtold vindt 'leger op orde' en wil nog meer schaffen
'Militair moet zelf pang-pang roepen' http://t.co/o8Frkm0cvU Heerlijk zo'n bericht!— Alexander Pechtold (@APechtold) 1 augustus 2015 Alexander Pechtold. Wat je noemt, een lul. Niet zozeer dat het een onaardige man zou zijn. Nee, gewoon, een lul. En ook in ...
@Spartacus |
16-11-15 | 10:04 |
242 reacties

MAANDRECORD! 12.000 vluchtelingen naar NL
Gefeliciteerd met ons awesome land! In oktober 2015 kwamen er 12.000 vluchtelingen naar Heel Holland Jankt gesjokt. Dat is een absoluut record. Nooit eerder in de geschiedenis kwamen er zoveel vluchtelingen (en nareizigers) in één maand naar de Nederlandse...
@Johnny Quid |
16-11-15 | 09:01 |
208 reacties

EBRU UMAR - HOI MOSLIMEXTREMISTEN!
Natuurlijk, ik ben maar een vrouw en in jullie optiek een afvallige bovendien is niet waar, ik heb nooit geloofd, ik weet niet wat je dan bent, een gavur? Een kaffer? Whatever maar ik heb nu toch een dringende vraag: wat is het toch dat jullie niet aan...
@Ebru Umar |
15-11-15 | 20:29 |
402 reacties

GeenStijl Spannende Film: Modern Educayshun
Omdat Vrijdag de 13e een beetje in het water viel door, nou ja, laten we het "incidentele omstandigheden" noemen, halen we vanavond de eerder geplande GS Fright Night in om de Week van Respect mee af te sluiten. Pak popcorn, een niet-kwetsend drankje (bij ...
@Van Rossem |
15-11-15 | 19:29 |
63 reacties

Wie pakt de handschoen op tegen Mohammed?
Als we islamitische aanslagen in Europa en Nederland willen proberen te voorkomen, hebben mosterd na de bittere maaltijd-bewegingen als Franse vlaggetjes op gebouwen en sociale media geen enkele zin. Medeleven betonen ook niet, net zo min als de linkse ref...
@Van Rossem |
15-11-15 | 17:24 |
520 reacties

Dames! Beroemd kunstenaar zoekt blote kutjes
Hallo dames van Nederland. Buitenkansje. Er ligt een fijne 50 euri (+ 0,19 ct/km) voor u klaar. Graties voor niks! U hoeft er niet eens voor te vechten! Nou ja, u hoeft alleen maar de hele dag in uw bloote boobies & dito voorbips rond te paraderen. Goed ok...
@Pritt Stift |
15-11-15 | 16:04 |
117 reacties

Handig - De AZC Incident-0-Meter
"Ik vraag me af, of er niet meer incidenten zijn tegen vluchtelingen dan door vluchtelingen," zei Alexander Pechtold onlangs op het D66-congres. Maar dat is kletskoek (2.741 (gewelds)incidenten in AZC's eerste helft 2014). Welnu. Dankzij internet-achtige c...
@Pritt Stift |
15-11-15 | 14:54 |
131 reacties

Video! MMA-legende Rousey verliest titel aan Holm
Ronda Rousey, wie kent d'r niet. De ongeslagen Bantamweight UFC-kampioene en een terechte Hollywood lieveling. Wel, een paar uur geleden, she met her match. De weigh-in verliep al, voor Ronda's begrippen, verhit en ze waren geen dinnetjes meer (video) toen...
@Spartacus |
15-11-15 | 12:59 |
160 reacties

Bassiehof Ik voel mij dus wél geïntimideerd, Rutte
Niemand moet zich laten intimideren door de aanslagen in Parijs, zei minister-president Mark Rutte zaterdagmiddag tijdens zijn persconferentie. Nu ja, ik voel mij dus wél geïntimideerd wanneer moslim-extremisten voor de derde maal in één jaar tijd een onge...
@Bas Paternotte |
15-11-15 | 11:11 |
367 reacties
Reaguursels
Inloggen@ikhaatnicknames | 16-11-15 | 14:21
Achja, de frontman (Jesse Hughes) is een toffe vent met wat je noemt een charismatische uitstraling. Om een beetje een idee te geven van de beste man:
www.youtube.com/watch?v=X8ImzhL5nUw
De andere bandleden komen ook allemaal uit de Palm Desert kliek dacht ik. Echt 'goed' zijn ze inderdaad niet, maar met hun ongecompliceerde muziek weten ze wel mensen te vermaken. Wel leuk om eens heen te gaan hoor, als je en zij nog durven tenminste.......
Oei schrijf dit nou niet. Je haalt het hele propaganda circus onderuit!
Wederom een bewijs dat het probleem veel dieper zit en niet alleen bij de 'geradicaliseerde' IS volgers.
Juist doordat dit soort sentimenten aanwezig zijn kan IS naar hartelust werven in Europa. Dit soort sentimenten komen echter vanuit de opvoeding met 'gematigde' Islam.
Moslims hebben geen respect, die eisen alleen respect. Maar van mij krijgen ze het niet meer.
B. Randnetel | 16-11-15 | 16:02
ja de schreeuw van Cuyahoga, na de moord, slachting op Theo kwam er zelfs een monument voor hem in het Oosterpark in 020. Maar bij de laatste "herdenking" op zijn overlijdens-dag, kwamen er amper mensen opdagen. Nu wil dat niet alles zeggen, maar bij dit monument stond op dat moment een handjevol belangstellenden. Nu lopen we weer achter de Aboutalebs aan, te roeptoeteren, in vol ornaat, loyaal. De essentie van De Schreeuw is dat hem, ons, de mond wordt gesnoerd. Keihard.
Wie gaat de haatimams de toegang tot Nederland ontzeggen? dat zou toch al geregeld zijn? ze kregen toch geen visa, volgens Koenders en Asscher? En ook de VVD maakte zich hier sterk voor, zo heette dat toch? maar ze staan gewoon op de planning hoor..... wij kunnen schreeuwen wat we willen, dialogen wat we willen, debatteren wat we willen, maar naar ons wordt niet geluisterd. Hooguit via de gedachtenpolitie.
Mart Hoogeveen krijgt vast binnenkort een bezoekje van de popo, zo negatief twitteren over Allah's volgers kan natuurlijk niet.
Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
respect! "kijk mij eens kaarsjes branden, kijk mij eens een minuut stilte houden, mijn fb-profiel veranderen..."en ondertussen komen de haatimams gewoon binnen, op uitnodiging van Islamitisch stemvee, in 020 en 010...
en de hoofddoeken worden nog wat prominenter omgebonden.
By the way, die band zou de 21e in Eindhoven spelen, zal wel niet doorgaan, maar dat was de planning.
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
+ Veel. Maar ehhh een dergelijk reaguursel binnen 1 minuut na publicatie van het topic..... U kunt heel snel typen of er was sprake van voorkennis.
Desalniettemin een topbijdrage.
Heb zoiets 14 jaar geleden meegemaakt op een VMBO-school in Rotterdam-Zuid (Beverwaard). Een enkeling stond op tafels te juichen bij 9/11.
Ik had 't daar snel gezien. Salaris was trouwens wel goed; dat dan weer wel.
williamrightfoot | 16-11-15 | 14:10
Ik ben niet doof hoor!
edit: my name is Joris von Loghausen, and I approve this message.-
Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
.
En toch.... er zit wat in.
Misschien kan het iets genuanceerder, maar aan de andere kant.
Onze kleinkinderen zullen zich afvragen waar we in godsnaam mee bezig waren toen we dat tuig als arme zieltjes verwelkomde.
We hebben de ellende zelf binnen gehaald en zoals boven al geschreeuwd is: dat hebben we te danken aan partijen als PvdA, D66, Groen Links. enz.
Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
'De Schreeuw' van Cuyahoga. Hulde.
@DerWaarheid4 | 16-11-15 | 12:27
En als het er dan toch een 'n terrorist blijkt te zijn, is ie pas later hier ter lande geradicaliseerd omdat Nederland hem niet bood wat hij verwacht had.
Let maar op; het is altijd onze schuld, nooit die van de islamieten zelf.
Het zijn weerloze slachtoffers van de westerse omstandigheden die ze drijft tot moordaanslagen.
Dhr. de Wit | 16-11-15 | 12:03
goed dat u inderdaad zo consequent bent om alle verantwoordelijken te duiden
helaas zijn dat weinigen hier, vandaar mijn vraag
verder geen noodzaak mij LUL te noemen, ik heb u nl netjes de kans tot weerwoord gegeven
en niet alles in de wereld is zoals het op eerste indruk lijkt, ook niet in deze burelen zult u beamen
Geen nood, Alexander Pechtold weet precies hoe het moet. Grenzen open en iedereen binnen laten zonder enige controle. Alexander wist toch ook dat de euro en de europese unie zo goed voor ons was. Dus vertrouw op kereltje Pechtold, dan komt alles goed!
@ tweetybird | 16-11-15 | 14:22
Waar kijk ik dan voor weg? Wie knuffel ik dan? Je geeft wel mooi weer wat ik eerder al zei, er is geen normaal gesprek met "jullie" te voeren en als iemand je dan tokkie noemt ga je huilen. Roepen dat het aan alle moslims ligt en vervolgens ontkennen dat wij/zij denken bijdraagt aan het probleem noem ik wegkijken, roepen dat de grenzen dicht een oplossing is, is pas naïef. En het begint allemaal al bij niet lezen wat er staat maar zelf conclusies verbinden aan wat iemand zegt zonder dat diegene dat zegt.
Mik die fanatieke moslims gewoon de zandbak ik. Scheelt een paar ontplofte ISIS gekkies.
Capt. Iglo | 16-11-15 | 13:59
TIJD van praten moet eens over zijn. Dat hebben we geprobeerd en is aan alle kanten mislukt. Maatregelen die nu genomen moeten worden is dubbele paspoorten afpakken. Je kiest maar. Grenzen weer bewaken. Iedere sympatisant voor IS ook op twitter van het bed lichten en uitzetten uit Europa met de hele familie. Moskees afbreken waar haat tegen ongelovige wordt gepredikt.Jihadisten die vertrekken naar syrie nooit meer terug in Europa toe laten. Afspraken met assad maken om grondtroepen in te zetten alleen gericht tegen IS om ze tot de grond toe af te fikken.IS is namelijk een bedreiging voor de mensheid.En daarna die grondtroepen gelijk weer te laten vertrekken.En daarna moet Europa de handen aftrekken vsn syrie en het ze het dasr lekker zelf het maar te laten uitvechten onder elkaar.Het is een utopie gebelken om dasr in dat soort streken democratie te brengen want er staat voor democrstie een kwaadaardig geloof in de weg. Islam en evhte democratie gaan niet samen. Dat moeten die wereldleiders nu maar eens gaan inzien. Islam is nauw verwant aan dictatuur. Sterker nog met zijn regels is het een dictatuur. De religie schijft de regels voor en daar in is geen verandering mogelijk. Volgens Islam staan hun regels boven alle andere wetten. Nee dat kudtknuffelen moet over zijn. Islam en westerse waarden gaan niet samen. De ogen moeten maar eens echt open gaan. Je kan blijven proberen maar drie keer hoort scheepsrecht te zijn.En Islam en koran regels zijn de meest discriminerende regels die er maar zijn. Totaal niet te verenigen met een democratie waar in ieder gelijk is.Het overtreed onze wetten massaal. En hoort bij weigering van verandering verboden te worden om nog in het openbaar uit te dragen.Religie moet beperkt worden tot achter de voordeur of moskee en kerk. En daar moet het ook ophouden.Geen religeuse politieke partijen meer. Geen religie in scholen meer of op werk of in openbare gebouwen. Dat is de aanpak die moet.Als mensen daar niet mee kunnen leven dan ga je maar naar een land waar religie alles bepaalt.Ze hoeven niet te blijven.Geloven moet mogen maar lekker prive. Anderen moeten er niet mee lastig gevallen worden.Maar ja knuffelaars als u houden echte oplossingen tegen. En maken juist alles kapot door haat te creeeren. Heeft u al 5 van die vluchtelingen in huis knuffelaar. Of roept u enkel herl hard zoals de meeste knuffelasrs voor status van gutmensch zoals ook weer bleek met de afgestoffeerde bnn ers voor hernieuwde bekendheid en status. Kijk eens hoe geweldig ik ben. Nou ik schijt ondertussen op die walgen.Ze staan altijd weer voorop met hun geveinsde zieligheid. Vandaag ook weer. Ik zag een van aertsen met kornuiten weer voorop staan. Walgelijke klerenmensen met een hart van keiharde Euro's.
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00 Kijken of Rob Hoogland je weer gaat aanhalen in zijn stukje in de televaag.
de moslims die de aanslagen toejuichen zijn colloborateurs en oorlogsmisdadigers. Oppakken, veroordelen, paspoort afpakken, tot ongewenst vreemdeling verklaren en uitzetten naar hun thuisland. Die lui kunnen we hier missen als kiespijn..
wat een k.tmuziek eigelijk. niet dat de soort me niet zou vallen, maar klinkt niet echt goed.
dat heb je als je jong bent. bij sommige dan. niks van aantrekken ze snappen gewoon bepaalde dingen niet :D
niet dat ik vind dat het verplicht stilte moet worden.
moet je maar thuis blijven, je kan die dingen toch niet afdwingen van iemand.
zelf ga ik het ook niet bewust zitten doen bij die dingen.
stilte voor overheden die falen. nee dank je.
Capt. Iglo | 16-11-15 | 13:59
Ik zeg grote wegkijkert. Knuffelaar. Juist u soort mensen maakt dat er geen flikker verbetert. Mensen als u maken het juist gevaarlijk. De knuffelende wegkijkers. Kwaad bestrijdt je niet met theedrinken en knuffelen maar door het keihard uit te bannen.Jij gelooft echt in sprookjes.
-edit: my name is Joris von Loghausen, and I approve this message.-
Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
Groot gelijk heren, ik sluit er me graag bij aan!
p.s. ik vraag me af op welke school die Mart Hoogeveen zit. Zijn dit blanke boeren pummels die "allah akbar" lopen te schreeuwen, of zijn dit de usual suspects, m.a.w. de multiculturele samenlevingsverrijkers?
Wat een slecht bandje eigenlijk.
opvallend veel marokkanen die er bij betrokken zijn als ik het goed begrijp!?. er moet toch wel iets aan de hand zijn binnen die samenleving of er is iets mis met hun opvoeding en met hun cultuur?? Lijkt me goed om bij twijfel de nationaliteit in te nemen en deze mensen terug te sturen naar Marokko, zodat ze daar aangepakt kunnen worden door hun soortgenoten. Toch??
-weggejorist-
Heel toepasselijk om vandaag ook een Eagles of Death Metal. Wat hebben die gasten ontzettend veel geluk gehad dat ze daar weg konden komen.
-weggejorist-
-weggejorist-
Misselijk mannetje twitter.com...
toetanchamon | 16-11-15 | 12:08
LOL
TINO.dus ‏@nikontino 2 uur2 uur geleden
@APechtold ze hadden jou met je reet op zo een vlaggenmast moeten zetten #gutmenschmetbloedaanjeklauwen !
Pechtold is een arrogante, zelfingenomen lul die constant de verkeerde toon aanslaat. Wordt tijd dat hij opkrast, wegwezen lul. Wilders had weer gelijk.
Ik ben het zat dat Heel Holland Bukt.
Behalve achter het toetsenbord,maar dit terzijde.
@ Vageling | 16-11-15 | 12:58
Ik zeg nergens dat wij/zij denken de oorzaak is van IS. Ik zeg dat IS met deze aanslagen tweespalt wil bewerkstelligen in onze maatschappij, dat is iets heel anders en dat heb jij het over luisteren en begrijpen, man, man, man.... Het is juist het doel van IS (behalve angst aanwakkeren) dat niet moslims weerstand krijgen tegen alle moslims en niet alleen tegen terroristen op die manier verlaten wij onze manier van leven en dat is waar ze op uit zijn. Hoe meer moslims het gevoel krijgen dat het wij tegen zij is/wordt, hoe meer moslims geneigd zullen zijn zich aan te sluiten bij de strijd. En dat wij/ zij denken is de afgelopen jaren steeds verder toegenomen, dat speelt ze dus in de kaart, dat blijkt ook wel uit het feit dat er steeds meer "home grown" terroristen zijn. De enige kant die er te kiezen is, is beschaving of barbarij en dat heeft niet zoveel met je religie te maken. 98% van de moslims wil ook gewoon in vrede en veiligheid leven en een goede toekomst voor zijn/haar kinderen, deze mensen moeten we dus aan onze "kant" (de kant van beschaving) houden, door het een algemeen islam probleem te maken duw je deze mensen alleen maar van ons af, wat hun kinderen weer gevoelig maakt voor de propaganda van IS, het zijn niet voor niets voornamelijk jongeren. Elke terrorisme expert zegt dit maar jij weet het beter dan de experts.
tweetybird | 16-11-15 | 13:50
Sterker nog het enige land dat de wet strikt heeft uitgevoerd is hongarijen. En Die worden nu weggezet als onmenselijk en disciminerend en wat al dan niet. Terwijl zij juist netjes doen wat was voorgescheven.Doe je een keer wat Brussel heeft voorgescheven wordt je afgebrand door dat zelfde Brussel en die hele gevaarlijke enge Merkel.
DreHa | 16-11-15 | 13:09 Den Uyl (PvdA er gaf de werkvergunningen PvdA promote gezinsherrreniging. Dus niet allee het VNO en kornuiten de schuld geven.
Iedereen die op wat voor manier dan ook sympathiseert met IS moet eigenlijk strafrechtelijk worden vervolgd.
Dit kabinet weigert de wet te handhaven.
tipo | 16-11-15 | 13:16
Yep dat heeft u heel goed gezien.
-weggejorist-
@Cuyahoga +1
@tipo | 16-11-15 | 12:37
Hamas Europa gebruikt de aanslagen trouwens vooral om zelf slachtoffer te spelen:
"Indeed, such acts are a a reminder of the daily atrocities perpetrated by the Apartheid state of Israel on daily basis."
www.facebook.com/permalink.php?story_...
@Vageling | 16-11-15 | 13:14
Oops. Was aan @Cuyahoga | 16-11-15 | 12:36
@tipo | 16-11-15 | 12:37
Senk joe.
@gaffelbaard | 16-11-15 | 13:01
Ik zie van der Steur er nog voor aan ook dat ie daar gaat spreken.
@tweetybird | 16-11-15 | 12:23
Helemaal mee eens. Incompetente muppets staan al klaar voor de volgende stilte carrousel. Aanpakken is namelijk harder werk dan een voor de buhne show waarbij zij zonder moeite direct media aandacht mee krijgen. Het probleem erkennen gebeurt niet vanwege policor. Als ik zelf door mijn kop geschoten wordt door zo'n jihaat figuur had ik liever actie gezien (in de hoop dat een hoop mensen levens dat bespaard blijft) dan een hoop mensen die over mijn dood lijk gaan voor hun emo-porno.
Fuck allah in zijn kont. Fuck alle hersenloze schapen die zo'n "geloof" volgen. Weg met de islam. Fijn dat je in ieder geval opp het internet nog het vrije woord hebt. Bedankt GS!
@mister niet scherp | 16-11-15 | 12:52
Hypocriet is dat ja. Sowieso zijn de #jesuischarlie mensen nooit helemaal uit geweest op het uitdragen van VvMU, louter op het zichzelf omhoogpijpen via dit soort moreel deugdelijk klinkende termen. De Hebdo-herdenking volgde ik in Leiden, waar de burgemeerster op een plein zei charlie te zijn. Eerder had hij gezegd dat populisme schandalig is (ofzo) en iets gelijkends over Wilders en de zijnen. Dat mag dus weer niet, maar we willen wel graag laten zien dat we charlie zijn. Dat is de charliementaliteit, en die zag u zo te lezen ook bij het minVenJ.
Toevallig vind ik de heren Eagles of Death Metal uitstekend en ik was dan ook geschokt van het hele gebeuren afgelopen vrijdag. Ik heb de band reeds drie keer gezien, omdat ik ze helemaal geweldig vind. Dat is mijn mening. Ik mag dat vinden. That's my business, that's what I do en daar hoef ik niemand voor in de dood te jagen. Wat die varkens van terroristen beweren over de obscuriteit en perversiteiten van de band, is juist de reden waarom ik ze geweldig vind en ik zal hun concerten daarom blijven bezoeken (mochten ze ooit nog eens gaan touren na deze verschrikkelijke gebeurtenis). Punt!
@heldheino | 16-11-15 | 12:49
De kracht van de woorden zit 'm in de herhaling?
McMarx | 16-11-15 | 12:52
Nee. Ik heb het een keer gepost, maar mijn bericht verscheen opeens 6x. Gebeurt wel vaker, is denk dat het een fout bij het laden ofzo.
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
Je bent mijn held vandaag. Mooi geschreeuwd. Ik schreeuw de schreeuw der schreeuwen met je mee vandaag. Het land vol doven moet maar eens af van zijn gebarentaal... Driewerf Hoezee voor Cuya!
@Dhr. de Wit | 16-11-15 | 12:42
Krijg soms de indruk dat zij bij het UWV ook wat mensen selecteren die in plaats van te schoffelen hun laat trollen voor behoud uitkering. Ze komen ook voornamelijk uit een bepaalde politieke stroming. Commerciële trollers krijgen betaald per trolbericht. Niet van toepassing hier.
@Wonderful-Life 13:03
Je vergeet de Dublin-overeenkomst. Een asielzoeker die via Duitsland illegaal de Nederlandse grens oversteekt, hoort terug naar Duitsland gestuurd te worden. Dan moet je zo een asielzoeker natuurlijk wel op de grens kunnen onderscheppen, want dan heb je direct je bewijs rond en hoef je de asielzoeker ook niet meer op te vangen in Nederland. Dat is de wet. De wet wordt niet gehandhaafd. Dat is het probleem: Dit kabinet weigert de wet te handhaven.
Helemaal mee eens.
Deze idioten die "eruit" gestuurd werden zouden per omgaande op een heropvoedingsgesticht (bijv. Glenn Mills school) geplaatst moeten worden (en dan de rekening naar hun ouders sturen).
Eigenlijk is bovenstaande ook weer symboolpolitiek waar we in dit land zo goed in zijn.
Pak nu eens de echte oorzaak aan:
- Assad is nog steeds president van Syrië, dus zolang hij aan de macht is, kan IS (tegen hem) z'n gang gaan.
- Erdogan heeft niet alleen de seculiere gedachtengang van Ataturk ten grave gedragen, hij presteert het ook nog eens om de grens met Syrië niet effectief te bewaken waardoor IS bijna ongestoord NAVO territorium binnen kan komen. Een onbetrouwbare NAVO partner dient terstond weggejorist te worden en vervangen te worden door iemand die wel in staat is om de verplichtingen jegens bondgenoten na te komen.
Dat bespaart de rest van de wereld een hoop ellende.
gaffelbaard | 16-11-15 | 13:06
===
Ja, zo 'rollen' we nu nog, maar de kruik gaat zolang te water totdat hij barst.
Die lui zitten hier door VVD CDA werkgeversbeleid uit de 70-er jaren. Dit terwijl de vakbonden en PvdA mordicus tegen arbeids-import waren. Het is 50 jaar rechts confrontatie en war-mongering beleid wat het Midden-Oosten in de huidige grote chaos heeft gestort.
malang | 16-11-15 | 13:02
Ja, de mensen die er wat van zeggen.. die worden aangepakt.
Als de link naar die tweets volgt dan lees je ergens in die reacties: 'OK ik moet me melden omdat ik dat meisje dat Allah akbar zei tijdens 1 min stilte een gehandicapte mogool noemde chill man NEE'
Zieliger kan haast niet.
-weggejorist-
Het is van een vergelijkbaar niveau als het verstoren van een rouwstoet (is al diverse malen gebeurd in NL, o.a. in Amersfoort en Gouda).
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:10
Die steunbetuiging van Joris is hartverwarmend!
@Dhr. de Wit | 16-11-15 | 12:42
In ruil voor geld/macht doen mensen hele rare dingen.
@tipo | 16-11-15 | 12:57
Grenzen sluiten is niet DE oplossing, die mensen komen hier omdat ze omarmd worden en de mogelijkheid krijgen om hier te verblijven, dat moet je dus aanpakken, je moet wettelijk regelen dat mensen die de islamitische ideologie aanhangen hier geen rechten hebben, ook geen recht op asielaanvraag, dat zal grotendeels van het probleem oplossen, want als ze hier geen recht hebben om asiel aan te vragen en geen recht hebben om te verblijven, dan zullen velen niet meer naar Nederland komen. Ze komen hier, omdat de wet ze het recht geeft om hier naartoe te mogen komen en asiel aan te vragen, de wet moet je dus wijzigen.
Het eerste dat bij me opkwam bij "minuut stilte" was "mooie gelegenheid voor Marokkanen om Allah akbar te roepen. En ja hoor.
Wat je ook vindt van die 1 minuut collectieve stilte, het schreeuwen van 'Allahu Akbar' tijdens/vlak voorafgaand aan die stilte is een daad van agressie en haat. Er komt een moment dat dit aangepakt gaat worden.
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
Mijn complimenten.
Prof. D.A.H. Vintik | 16-11-15 | 12:16
Klopt. Ze hebben vanochtend (pas!) er ook iets over op hun website gezet. Plak plak plak.
'Eenheid overwint in Rotterdam
Maandagavond 16 november 19:00 uur vindt op het Vredesplein voor de Esselam moskee een manifestatie van naar verwachting honderden, zo niet duizenden Rotterdammers plaats. Rotterdam coexist in Peace Eenheid overwint terrorisme. Een culturele en levensbeschouwelijke diversiteit aan Rotterdammers zal samen een eenheid vormen tegen verdeeldheid.
Ballonnen en bloemen
Moskeeën, kerken, synagogen, humanistische organisaties, alles en iedereen doet mee! Honderden witte ballonnen (biologisch afbreekbaar) worden gezamenlijk opgelaten en duizenden bloemen worden uitgedeeld en doorgegeven.
Minister en burgemeester
Naast vertegenwoordigers van verschillende geloofsgemeenschappen en organisaties zullen wellicht ook de minister van Veiligheid en Justitie en de burgemeester komen spreken.
Revolutie van vertrouwen
Samen moeten we nu echt een revolutie van vertrouwen ontketenen en de zweem van wantrouwen en angst doorbreken. Dit is een initiatief vanuit de boezem van onze stad, vanuit organisaties als SPIOR en de Esselam moskee, aldus Nourdin El Ouali (NIDA Rotterdam, een van de initiatiefnemers van de manifestatie).
Neem je verantwoordelijkheid, zorg dat je er bent en neem vrienden en familie mee!
Voor meer informatie, of om je aan te sluiten als organisatie kan je bellen met 06-10098045 of een e-mail sturen naar info@nidarotterdam.nl'
www.nidarotterdam.nl/nieuwsberichten/eenheid-...
@Capt. Iglo | 16-11-15 | 12:24
Lolbroek. Ga toch heen met je wij/zij. Zo'n hol drogreden ervoor ook. Polarisatie is niet veroorzaakt door IS. De voedingsbodem daarvoor ligt veel dieper. Uiteindelijk komt het neer op een kant kiezen want van een dialoog is al lang geen sprake meer. Met dank aan het uitbuiten van policor. Er is dus een kant die men gekozen heeft en dat die kant jou niet aanstaat boeit niemand wat. Ergens voor staan.
Als jij sprookjes wil verkondigen over hoe liefde en tederheid de oplossing is tegen grof fysiek geweld en haat, ok. Als jij in jouw relaas wilt geloven dan ben jij daar vrij in. Ga alleen niet miepen en met drogredenen komen als anderen zichzelf totaal niet in je sprookje kunnen vinden. Bovendien (inkoppertje) luisteren is één ding, begrijpend luisteren is net iets anders.
Je draait en t(r)olt net zo als Arrogander. SNapt dat verschil ook niet. Dat er ook een psychologisch aspect aan oorlog verbonden is dat snap ik wel. Alleen vergeet jij wederom weer andere aspecten die IS in de hand werkt en dat komt niet alleen door wij/zij. De linkse koers is namelijk tamelijk gevaarlijk en blind voor de realiteit. Afijn. Jij hebt straks drie keuzes. Bekeren, dhimmie of dood. Ik probeer te voorkomen dat het zover komt. Ook hier hebben wij een wij/zij. Ik weet dat jou aanpak niet werkt en jij kan alleen maar tegenwerpen dat ik, omdat ik het niks vind, maar te framen dat ik IS aan het helpen. Bovendien IS is de kern van het probleem niet.
Die klootzakken die Alahu Akbar riepen tijdens de 1 minuut stilte zijn ISIS aanhangers, het zijn tijdbommen, wij zijn in oorlog met ISIS, dus deze vieze vijanden direct oppakken en opsluiten als krijgsgevangenen.
@Hommel 12:56
Grenzen sluiten maakt het probleem ook niet moedwillig groter zoals nu gebeurt.
Tekenend voor de mentaliteit van een groot deel der jonge moslims. Grenzen sluiten lost het probleem met de reeds aanwezige moslims niet op.
@Sven Hoek | 16-11-15 | 12:52
Niet onaardig, maar het kan een stuk beter.
@Vrije Nator | 16-11-15 | 12:43
Moest em even goed lezen, hulde voor deze prachtige taalgrap!
De beelden uit Israel met moslim die insteken op niets vermoedende wachtende bij een bushalte. Kent u die? Dat zie ik ook gaan gebeuren hier in Nederland, op lijn 5. Want dat is een eenvoudige daad voor een individuele Moslim. En die kun je echt niet tegenhouden. Want het is vaak en spontane daad van een die gefrustreerde eenling. En laten we nou in NL 100en van die gefrustreerde eenlingen binnen halen.
Een dergelijke minuut stilte door onze politici is werkelijk alleen voor de bühne. De slachtoffers van club Bacatlan zaten er echt niet op te wachten, denk ik zo. Het geeft veel eerder weer de machteloosheid aan van deze prutsers en schijn-elite.
@heldheino | 16-11-15 | 12:49
De kracht van de woorden zit 'm in de herhaling?
In plaats van een minuut stilte of wat dan ook, denk eens na over de ideologie die achter deze aanslagen zit. Wat drijft mensen al decennia lang om dit te doen? Waar komt die haat vandaan? Zit het in de aard van de islam om dood en verderf te zaaien? Hoe kwam de proleet mohammed aan de macht? Wat is het einddoel binnen de islam? Durf eens de moeilijke vragen te stellen!
Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
Ik deel je mening.
.
Momenteel zit ik bij MinVenJ, daar ging men helemaal los met minuutje stiltje en "imagine". Ik werd misselijk van de hypocrisie. Ze deden hetzelfde na Charlie Hebdo ondanks dat ze zelf een satirische cartoonist met een AT van zijn bed lichtten voor een spotprent op Mohammed.
.
Overigens wel grappig: toen ik deze boodschap op FB postte van af mijn mobieltje werd door de auto correct heet woord Mohammed ver vangen door Moordaanslagen. Freudian slip of Swype? ;)
-weggejorist-
Dit verbaast natuurlijk niemand meer. We zijn verraden door de politiek...
Capt. Iglo | 16-11-15 | 12:12
En mensen als jij zijn de reden van zijn capslock-incident, blijven maar doorzanikken over vorm maar nooit praten over de inhoud. Doe die oogkleppen nu eens af en kijk eens 35 jaar terug en ZIE eens dat door de Islam alles veel kutter is geworden in veel landen op deze planeet.
de ene roept free palestina, de ander schrijft een schreeuwerige aanklacht tegen de multiculti samenlevingn (jij ja, @cuyahoga)
respect is aan alle kanten helaas ver te zoeken
Capt. Iglo | 16-11-15 | 12:12
En mensen als jij zijn de reden van zijn capslock-incident, blijven maar doorzanikken over vorm maar nooit praten over de inhoud. Doe die oogkleppen nu eens af en kijk eens 35 jaar terug en ZIE eens dat door de Islam alles veel kutter is geworden in veel landen op deze planeet.
@Piet Karbiet | 16-11-15 | 12:41
Als dank uw favoriete liedje:
www.youtube.com/watch?v=nrmiSnXuFbc
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Wanneer is de stille tocht? Ik wil graag een aflaat-selfie maken.
@Capt. Iglo | 16-11-15 | 12:24
Goh, denk je nu echt dat alleen door die terroristen een wij-zij gevoel ontstaat. Dat het niks te maken heeft met de moslim van de straat te. Hoe hij denkt, hoe hij handelt? Misschien dat een paar linkse heldere geesten ineens wakker zijn geworden na deze aanslag. Maar voor deze aanslag was er al een wij-zij denken. En laat ik duidelijk zijn. Dit is niet door ons veroorzaakt.
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:36
Wel, ik waarschuw ook iedereen in mijn omgeving over de gevaren van de islam en dat was al voor het jaar 2000, dus al ruim 16 jaar! Maar goed, ik blijf doorgaan, maar tegelijkertijd ik accepteer niet dat ik de mooie woorden en daden als respect, solidariteit en medeleven kwijt raak, omdat de linkse hypocriete rakkers deze woorden vaak misbruiken, ik laat ze deze woorden niet gijzelen.
Zo'n minuut stilte is niets anders dan uiterlijk vertoon. Immers, de slachtoffers zien daar niets van en de nabestaanden zal het worst wezen. Als ik nabestaande was - en ja, ik heb geprobeerd mij dat in te denken - zou ik *kotsen* op mijn overheid die de grenzen heeft open gehouden. Terwijl al jaren de islam-dreiging een feit is. Het valt nog mee dat ze geen "stille tocht" gaan houden voor de slachtoffers. Ook zo'n achterlijk fenomeen.
.
Nog even en onze vlaggen wapperen elke maand halfstok. En degenen die de oorzaak zijn: de overheden! eisen steeds.maar.weer een minuut stilte zónder ook maar iets te doen om het kwaad te weren.
En nee, ik ga die oplossingen niet allemaal alweer noemen, want die zijn hier in de panelen in overvloed te lezen.
Verder sluit ik mij aan bij hetgeen Parel van het Zuiden hierover schreef.
@Mark_D_NL | 16-11-15 | 12:38
Een Canine Nondemocratis Arrogandus.
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
TOP POST!
@Dhr. de Wit | 16-11-15 | 12:39
Voor zover je van eigenaren kan spreken. Weet niet of ze eigen zijn, maar wel behoorlijk naar.
@toetanchamon | 16-11-15 | 12:38
Als iemand trol van beroep is dan is diegene behoorlijk mislukt in het leven.
@edelweiss | 16-11-15 | 12:39
Wat je zegt, voor fatsoenlijke muzak moet je natuurlijk bij mij zijn.
*gnehehe*
Iets rustigers voor Dhr. de Wit:
.
The death of a disco dancer
Well, it happens a lot 'round here
And if you think Peace
Is a common goal
Well, that goes to show
Just how little you know
https://www.youtube.com/watch?v=Fey6UhZZ_ik&list=RDFey6UhZZ_ik#t=30
@Vrije Nator | 16-11-15 | 12:36
Dat komt meestal omdat de eigenaren zelf behoorlijk verward en ziek zijn.
Zijn die lui met die vreselijke muziek allemaal uit het bejaardenhuis getrokken ?
twitter.com/EWdeVlieger/status/666217...
Mijn Mening: "Ga weg met je #1minuutstilte Dit is het probleem: "If you tolerate this then your children will be next" www.youtube.com/watch?v=cX8szNPgrEs
@Dhr. de Wit | 16-11-15 | 12:31
Meestal komen die honden ook uit een nest wat al andere agressieve en onbetrouwbare honden heeft opgeleverd. Zeg maar een soort D66 hond.
@Dhr. de Wit | 16-11-15 | 12:19
Bijna gaan denken? U moet beter weten die zijn er ;)
Eagles of death metal is gewoon shit.
Ik heb betere muzakjes geplempt, iets wat me door Joris niet altijd in dank werd afgenomen.
*zet eerste plaat van Cryptic Slaughter nog eens op*
@Prof. D.A.H. Vintik 12:16
NIDA=Moslimbroederschap=Hamas:
www.carelbrendel.nl/2015/07/29/nida-is...
HAMAS verwerpt de aanslagen van Islamic State, omdat het een machtsconcurent in Gaza begint te worden: www.dw.com/en/hamas-hezbollah-islamic-...
Wonderful-Life | 16-11-15 | 12:20
Maak je om mij geen zorgen, ik ben juist de rust zelve.
Het is pas de eerste keer dat ik roep in mijn 5,5 jaar lidmaatschap hier.
Respect, zeg je?
Ik heb het met respect.
Respect is een woord wat ik zelf nooit meer gebruik, omdat het gedevalueerd is tot een nietszeggend begrip, wat vooral door politici en andere huichelaars gebruikt wordt als ze niet willen dat de waarheid gezegd wordt.
Ik wordt schijtziek van respect.
Pauw gezien, de dag na de aanslag. Ging ook over respect. Schofterig was het, mensen die zelf mede schuldig zijn aan de aanslag, hebben het over respect.
Fuck respect, en fuck de minuut stilte.
En medeleven?
Ik toonde al lang medeleven, vóór de aanslag.
Ik waarschuw al tien jaar alles en iedereen in mijn omgeving voor de gevaren van de islam.
Dát is medeleven.
Medeleven ná aanslagen is veel simpeler, kun je lekker met de massa meeblaten.
Mensen die nu alweer medeleven hebben met de slachtoffers van de volgende aanslag, dáár zouden we ons op moeten focussen.
@Dhr. de Wit | 16-11-15 | 12:31
"Hij is vast ziek of zo" hoor je dan ook wel eens. En ja hoor "Hij was verward".
@McMarx | 16-11-15 | 12:15
Ontzettende huichelaars daar. Die moskee kost de AIVD al jaren honderden, zoniet duizenden manuren per jaar om in de gaten te houden.
@DerWaarheid4 | 16-11-15 | 12:27
Dat is echt tomeloze, grenzenloze naïviteit. Denkt de IND nu echt dat ze een ISIS-clubkaart zullen vinden in de bagage?
@ Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
Helemaal mee eens ! GOED ZO .
IND :
Nog nooit IS'er tussen vluchtelingen gezien.
Menen die het nou echt ? Echt ?
@ Cuyahoga
+1, exact dezelfde gedachten.
Politici zijn als tokkies met een levensgevaarlijke vechthond. "Doet ie normaal nooit hoor, bijten. Het is zo'n lieve hond..."
@kapotte_stofzuiger | 16-11-15 | 12:05
In tegenstelling tot niet nader te noemen defecte huishoudelijkeapparaten, levert Cuyahoga wél een zinnige bijdrage aan dit topic.
Je suis Geert.
Je suis Cuyahoga&Joris.
Volgens de media zijn we allemaal bang en verontwaardigd, alsof we compleet verrast zijn door de zoveelste uitwas van multicultureel Europa.
www.telegraaf.nl/binnenland/24747194/_...
'Nog nooit IS'er tussen vluchtelingen gezien'
"Iedere asielzoeker die Nederland binnenkomt wordt gescreend op oorlogsmisdaden, jihadisme, extremisme of criminele antecedenten. Dat gebeurt onder ander door fouilleren, doorzoeken van de bagage en het innemen van documenten."
**** Even kijken wat hij in zijn tas heeft, even fouilleren, papier innemen. Geen mes, geen Kalashnikov, geen explosieve spullen. Ok, haak maar aan, 'Vluchteling, geen terrorist'.
*poëzie modus aan*
Stil of niet, CAPS-LOCK of niet, gelovig of niet... wat maakt het uit. Het is verdriet, of niet?
*poëzie modus uit*
@ Parel van het Zuiden | 16-11-15 | 12:19
Ik voel me helemaal niet aangesproken, ik geef alleen een verklaring waarom hij niet serieus genomen wordt. Geldt ook voor jou, als jij wordt aangesproken als tokkie of nazi of wat dan ook (wat ook niet goed voor de discussie is, het komt van 2 kanten laat dat helder zijn) ga je huilen maar in de volgende zin maak je mensen die het met je oneens zijn ook voor van alles en nog wat uit. Dat jullie niet in de gaten hebben dat terroristen steeds beter slagen in hun opzet, er ontstaat steeds meer een wij/ zij verhouding, als je niet voor ons bent, ben je tegen etc. dat is precies waar terroristen op uit zijn, jullie helpen ze dus eigenlijk alleen maar.
Zag ze begin dit jaar nog op Paaspop. Vond er eigenlijk niet zoveel aan. Maar brengt het wel dichtbij.
Kijk ik begrijp de scheewert wel een beetje. Het is elke keer hetzelfde. Vooral de gutmensch loopt weer voorop bij de m8nuut stilte en de uitingen. Alleen de onschuldige doden hebben daar geen flikker meer aan. Het is inderdaad leuk voor de buhne. Nee we hadden massaal geen m8nuut stilte moeten houden maar een minuut kabaal moeten maken. Duidelijk moeten maken dat we zat zijn dat dr hoge leiders er een puinzooi van maken door weg te blijven kijken. We willen actie. Een stop van de vluchtelingenstroom. De grenscontroles wel terug. Geen geknuffel van IS aanhangers meer. Een keihard gelijk ingrijpen bij radicalisme door dat soort elementen Europa uit te zetten. De tijd van thee zetten moet over zijn. Moskees waar aangezet wordt tot haat en extremisme moeten gelijk gesloopt worden en verboden worden.We moeten eindelijk wel gepaste maatregelen eisen. Dat had de slachtoffers meer eer gedaan.Op tv ook staan juist die enge wegkijk politici weer voorop. Terwijl zei degene zijn die maar wegkijken en de ellende importeren en ons de burger er mee opschepen. Kijk die pleuris van aertsen dan staan. Als ze met een IS vlag achter hem staan heeft hij het nog niet eens door. Tenminste hij kijkt gewoon weg.Nee inderdaad het zelfde gelul als altijd weer. Ach zo zielig . Maar eindelijk keihard iets ondernemen . Ho maar. Op naar de volgende aanslag. Kunnen ze weer gezellig wandelen. De gutmensch kan weer status behalen door voor op in de menigte te lopen om te laten zien hoe erg het allemaal wel niet is. Nee ik begrijp wel wat de scheewert bedoelt.Het is 1 hypocrite kudtbende. Die hoogwaardigerbekleders.
O, wat erg allemaal, wat ik in mijn schoentje vind.
In België hebben ze godzijdank de prioriteiten prima op orde. Dit verzin je niet:
www.knack.be/nieuws/belgie/vierde-flit...
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
en bovenal... FUCK alle terroristen.
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
Jij bent ook beetje doorgedraaid hoor, het gaat om respect tonen en medeleven. Tegelijkertijd verwacht ik dan dat mensen wakker zullen worden en op partijen gaan stemmen die de islam keihard willen aanpakken, maar dat wilt niet zeggen dat ik niet een minuut stil wil staan en uit solidariteit mijn Facebook-foto met een mooie Franse vlag bewerk, dat heet medeleven en solidariteit met de slachtoffers, de nabestaanden en het Franse volk.
Je schreeuwt te hard, doe rustig aan joh, denk aan je hart. Om een oorlog te kunnen winnen, moet je juist sterk, vastberaden en kalm blijven. Tegelijkertijd moet je je menselijkheid en beschaving niet kwijt raken.
@hipocritisch | 16-11-15 | 12:12
Misschien dat deze tegel van 8 jaar geleden iets zegt: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2007/09/...
Wat een aannames rondom mijn persoon. Eerst een LOSER die zegt dat ik EODM niet ken en nu een LUL die aanneemt dat ik selectief verontwaarigd ben. Je zou bijna gaan denken dat er van regeringwege trollen worden ingezet om individuele reaguurders die een iets te stevige mening hebben proberen monddood te maken.
@Capt. Iglo | 16-11-15 | 12:12
Gut, het narcistje voelt zich aangesproken.
.
Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat politiekcorrecte mensen wel de laatsten zijn die over aanspreekwijze in een debat moeten beginnen. In de openende zin is rascist/nazi/fascist/xenofoob/tokkie(al dan niet PVV) meestal al gevallen als ze hun zin niet krijgen.
Oh fuck dat was ik even vergeten. Een minuut stilte maar hoe laat? Al geweest dus. Gekreun hoor ik. Van die mensen die gewond in een steeg achter theater Bataclan op de grond liggen.
toetanchamon | 16-11-15 | 12:08
Hypocriete klootzak met zijn onhaalbare idealen. Ten koste van alles en iedereen zijn kansloze en tot op het bot verdeelde EU blijven prediken. D66 is geen politieke partij maar een sekte. Mevrouw Sophie in 't Velt is daar een mooi voorbeeld van.
Wat walg ik van deze vent.
Wat een kut-muziek, maar alles beter dan die minuut stilte die door alle wegkijkers in acht wordt genomen. Wat 15 jaar geleden al door critici werd benoemt wordt nu gewoon gekopieerd door de multi-culti facisten.
@kapotte_stofzuiger | 16-11-15 | 12:02
Hand of God, de Lognazi hoogstpersoonlijk.
De Rotterdamse moslimpartij die Hamas steunt, organiseert vanavond een bijeenkomst op het Vredesplein (!) voor de Essalaam-moskee: twitter.com/NidaRotterdam/status/6661...
Veel surrealistischer wordt het vandaag niet.
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:10
Het is niet dat ik (we) u niet begrijp(en), maar dit soort reaguursels kunnen vaak niet op teveel steun rekenen van onze Joris & Co. Vandaar. Het is te hopen dat u niet daadwerkelijk bekenden heeft in Parijs.
De gotspe van een minuut stilte die door de EU wordt voorgeschreven is gewoon surrealistisch. Het is alsof de moordenaar een toespraak houdt op de begrafenis van zijn slachtoffer.
@Prof. D.A.H. Vintik | 16-11-15 | 12:07
"Jongeren uitleggen dat wat ze uit teksten uit de koran niet kloppen."
Het punt is nou net dat wat ze eruit halen helemaal klopt met wat de koran bedoeld.
Op zich zou ik die stilte van politiekcorrecte mensen kunnen waarderen,
.
wanneer die plaats zou vinden tijdens het publieke debat over Islam zodat er eens daadwerkelijk iets gedaan kan worden tegen die Islamoordenaars.
.
Maar zo... Bah, de smerigste vergoeilijkers staan vooraan. De ranzigste wegkijkers buitelen over elkaar heen voor een momentje aandacht.
.
Begrijp dat niet verkeerd. Ik voel diep met de Fransen mee en JUIST daarom hou ik me hier verre van.
Ik heb niet echt veel respect voor die bandleden. Glipten meteen door de achterdeur bij eerste teken van onheil. Als ze "Charge!!" hadden geroepen en alle fans hadden zich op die 3 gasten met AK's gedoken, waren er hoogstwaarschijnlijk minder slachtoffers geweest.
Goed stuk, je vergeet de mensen die gaan bidden, ook zo zinvol
Kann die Foto van Halina rijn niet verwijderd worden?
Slecht voor de reclame inkomsten en als ik dat wijf alleen al zie wordt ik misselijk.
Volgende dodenherdenking toch weer eens de vraag opgooien waar onze grootouders voor zijn gestorven. Niet voor deze wereld, dit Nederland. Vrijheid van meningsuiting mits je niet op overgevoelige oningeburgerde teentjes trapt. Vrijheid van godsdienst uit het Midden-Oosten, maar mensen die nu roepen dat alle geloven voor oorlog zorgen: ooit in Europa opgeblazen door Jehova's? Hindoes? EO-jongerendag samenscholing? En vergelijken met KKK want christelijk tintje - idioten maar geen terroristen a la IS. Durf weer Hebo plaatjes af te drukken, durf te laten zien dat je alles in Europa mag/moet kunnen zeggen, hoe kwetsend of terecht ook. Kleremuziek overigens.
Dhr. de Wit | 16-11-15 | 12:03
u neemt neem ik aan ook dhr. Bush mee, en alle jaknikkers die zonodig Irak moesten binnenvallen en daarmee de basis voor ISIS hebben gelegd?
zo niet, gevalletje selectieve verontwaardiging
@ Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
Je hoort zelf toch ook alleen maar wat je wilt horen en hebben mensen een andere mening zijn ze gelijk POLICOLOR NARCISTEN, misschien dat mensen daarom niet naar je luisteren omdat je niet normaal een discussie kan voeren maar gelijk mensen voor van alles en nog wat gaat uitmaken.
Harry Turtle | 16-11-15 | 12:10
Ik wil best met je mee, maar heb wel even een vraagje welk topografisch gedeelte deel 2 is.
@Woetism | 16-11-15 | 12:08
Blijkbaar bent u een ontzettende lul.
Zullen we bij wijze van sociaal experiment Nederland opdelen in twee delen.
Deel 1 richten we in naar het 'jij bent welkom in mijn land' melk en honing ideaal, en gaan we ons best doen om de islam zo veel mogelijk te respecteren en niet te beledigen.
Het andere deel volledig seculier, onbeperkte VVMU en een strikt immigratie beleid en zeer sterke inperking van de verzorgingsstaat voor nieuwkomers.
Kijken we over 10 jaar wie er het beste voor staat, en tot die tijd ga ik in deel 2 wonen.
Thanks Joris, jij begrijpt mij gelukkig wel.
Ah, was er weer eens herdenking. Toen het ineens zo stil werd dacht ik dat er een storm op komst was.
Hulde voor -edit-!
@ Dhr. de Wit | 16-11-15 | 12:03
Blijkbaar heeft u nog niet eens de moeite genomen om op het filmpje te klikken.
Het is waarschijnlijk niet de muziek die u verwacht.
Tijdens die minuut stilte waar ik overigens niet aan mee heb gedaan staken er misschien tientallen of wel honderden potentiële terroristen ergens in Europa de grens over om deze kant op te komen onder het mom van vluchtelingen, slaap verder Europa.
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
Je hebt helemaal gelijk.
Krijg het zelfde gevoel als bij Charlie Hebdo. Vrijheid van Meningsuiting. Voor een half dagje en daarna de schuld van Die-Wilders. En opnieuw wordt de joker Aboutaleb getrokken. Wat spreekt ie mooi Frans en wat is het toch een voorbeeldige Moslim, waar we allemaal een voorbeeld aan moeten nemen.
En het klapvee volgt gedwee. Wat een toneelspel.
JOH! De capslock staat er weer..
Misselijk mannetje twitter.com/APechtold/status/66621010...
Elke keer #ditnooitweer en toch kun je er op rekenen dat het template ( www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/11/... ) nog vaak uit de kast gehaald moet worden, als Europa blijft wegkijken en betuttelen. Dat de islamterreur niet alleen critici raakt, maar nu (weer/nog meer) gewone burgers opent hopelijk genoeg ogen. Maar die verdomde linkse oogkleppen steeds...
Kun je met een minuut stilte je deelname aan de stille tocht afkopen? * schoenen poetsen gaat *
Gelukkig heeft Pechtold ook een minuut z'n bakkes gehouden...
Salafistische moskee in de Schilderswijk kruipt diep in de slachtofferrol: "De angst is wel groot bij de moslimgemeenschap"
youtu.be/vfaXD_VFAuo?t=1m7s
"Islam=liefde."
Sure,en Patty Brard=een lekker wijf.
@waarom ik? | 16-11-15 | 12:04
Geen permaban, dus iemand is mild vandaag.
Nu leggen de eurocraten ons nog één minuut totalitair het zwijgen op, met een stijve piemel van het machtsgevoel dat dat geeft. Binnenkort gaan ze met een langere tijdsduur experimenteren.
Het blijft kutmuziek.
En nu kan dat topic over juichende baardaapjes in de Schilderswijk on-line....
Yup waarom niet? Het leven gaat door na 1 minuut stilte.
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
Nou, jij gaat keihard gejorist worden, Koei. Potverdikkeme zeg.
@kapotte_stofzuiger... te laat, joris heeft hem al :)
Dit gaat even keihard aan. Death Metal, als symbool van machteloze woede.
Op wie ik woedend ben? Voornamelijk politici die dit hebben gefaciliteerd en waarschuwingen uit alle gelederen al 40 jaar negeren.
Ik draaide tijdens de minuut stilte Demonaz. Magda?
Bazen.
Heb ze een aantal jaar geleden live gezien, erg vet :)
@Cuyahoga | 16-11-15 | 12:00
Fipo met caps-lock. Ik hoop dat u een foto van omgekomen Franse familieleden heeft om aan Joris te tonen.
Pssst je capslock staat aan.
En toch werkt het, zo'n moment van bezinning...
sssssst!
IK GA 1 MINUUT SCHREEUWEN.
FUCK DIE MINUUT STILTE
FUCK ALLE GEKLEURDE KAARSJES
FUCK DIE FRANSE VLAGGEN IN ALLE FACEBOOKPROFIELEN
FUCK ALLE NARCISTEN DIE ROEPEN:
HÉ ZON AANSLAG IS ERG, MAAR VERGEET MIJ NIET
HÉ ZON AANSLAG IS ERG, MAAR VERGEET GAZA NIET
HÉ ZON AANSLAG IS ERG, MAAR VERGEET WILDERS NIET
HÉ ZON AANSLAG IS ERG, MAAR POPULISME, DAT IS PAS ERG
HÉ VERGEET MIJ NIET, KIJK NAAR MIJN KAARSJES, KIJK NAAR MIJN VLAG, KIJK MIJ EENS 1 MINUUT STIL ZIJN
KIJK MIJ EENS ONTZETTEND MEELEVEND ZIJN.
KIJK MIJ EENS DE VOLGENDE KEER WEER GEWOON D66, GROENLINKS OF PVDA STEMMEN.
KIJK MIJ EENS GOEDVINDEN DAT ER WEER MEER TERRORISTEN ONS LAND BINNEN KOMEN.
KIJK MIJ EENS WACHTEN OP DE VOLGENDE AANSLAG.
KIJK MIJ EENS WEER MIJN FB-PROFIEL VERANDEREN
KIJK MIJ WEER EENS EEN MINUUT STILTE HOUDEN
IK SCHREEUW DE SCHREEUW DER SCHREEUWEN IN EEN LAND VOL DOVEN
EEN LAND VOL DOVEN DIE SLECHTS HUN EIGEN GELUID EN DAT VAN POLICOLOR NARCISTEN KUNNEN HOREN.
SCHREEUWEN MOETEN WE, NET ZOLANG TOT WE GEHOORD WORDEN, OF ERBIJ NEER VALLEN
-edit: my name is Joris von Loghausen, and I approve this message.-
REAGEER OOK