Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

SteenGeyl Proefuitzending, oordeel zelf

Kudt=kudtZo hé, netcoördinator Roek Lips kan praten. De chef cultuurkamer beweert nu plotseling dat de kwaliteit van SteenGeyl onvoldoende was om op 23:25 uur uit te zenden. Nooit een woord van de beste man vernomen, maar plots is hij daar. Volgens Lips paste het programma niet bij het tijdstip en bovendien was de proefuitzending onder de maat. Enfin oordeel zelf. Hierbij de zes fragmenten die wij Lips voorschotelden, zonder leader en zonder bumpertjes, zonder de voice-over van Sander Lantinga, en zonder het webcam-rubriekje Fappen met Sophie. De burka-demo, de poepeter, op huizenjacht voor Michiel Smit, op bezoek bij de Viva-redactie, de Rotterdamse goed-nieuws-krant en KinderElektro met Bonnie St. Claire. U mag dan misschien gelachen hebben om deze filmpjes, maar u bent gek, laat staan dat uw mening telt...

Reaguursels

Inloggen

Geen eer geen verweer. Droppen dat BNN. Worlddomination?

Shareholder | 01-02-07 | 23:24

HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

King Wasimoo | 01-02-07 | 22:34

de filmpjes zijn geniaal. Dan maar naar Talpa toch?

spruitjesvreter | 01-02-07 | 16:54

Netcowordienator, gewoon een egogeile trekeent die in zu eentje eventjes dunnetjes de cenzuurpruimen nadoet.

Fapperdefap

Berendt Bockenluhl | 01-02-07 | 16:41

De tiefus met +31 kanaal 1 dan.

XrD-Networks.com | 01-02-07 | 09:07

het zijn ook prut filmpjes, sorry hoor. rutger is niet grappig en de onderwerpen zijn sad...

Alkmaar_Aso | 01-02-07 | 04:21

Het wegblijven van deze meuk op de Nederlandse netten is het toppunt van beschaving in 2007 tot nu toe, helaas door de verkeerde redenen ingegeven. Maar slecht en flauw blijjft het, inhoudelijk gezien.

Gay Niaal | 01-02-07 | 03:29

Terecht hoor! Ik vind deze filmpjes schitterend voor op het internet maar te belachelijk voor op tv. Vind er technisch ook niet veel aan kloppen, als je niet eens de moeite neemt om een beetje te belichten.... In het goede nieuws krantjes item heb je de plank ook flink misgeslagen! Ik zie liever 10 antilianen lekker kankeren dan zo'n afgekeurde bouwvakker die te lomp is om te weten dat zijn buurtjes antilianen zijn.

Als BNN mij 30 minuten zendtijd belooft dan had ik toch beter mijn best gedaan!

acbb | 01-02-07 | 02:04

Bye bye zwaai zwaai Rutger u suck anyway
Compilage dump filmpjes zou toffer zijn

Ben_online | 01-02-07 | 01:14

Waar zijn trouwens die Dorito's gebleven? Ook al geschrapt? Misschien is het inmiddels 2007 en niet meer zo heel erg 2002?

garrriffft | 31-01-07 | 23:52

Is dit weer zo'n 'hej kijk ons eens roepen dat het niet doorgaat om in de publiciteit te komen en dan blijkt het uiteindelijk weer een grapje te zijn en dat het wel gewoon doorgaat hahahaha' grapje?

FOS4fok | 31-01-07 | 23:38

Van lekker rommelen op internet naar TV, toch een stapje te ver. Gelukkig dat het niet door is gegaan, zou toch wel een beetje triest zijn. Daar is het internet voor, daar kan je je meuk kwijt.

Stradorvski | 31-01-07 | 23:30

Was te verwachten, wie wil er nou kijken naar 6 filmpjes zonder enige nieuwswaarde of onderling verband. Ja, op gs.nl, maar nee op de televisie

loze stijlloze | 31-01-07 | 23:18

Lips heeft een punt, vrees ik.

voorstoppert | 31-01-07 | 22:55

Slechte tv.

astronoud | 31-01-07 | 21:49

Rutger is een lutser, face it! GS is on the way out!

de kraaiepeaut | 31-01-07 | 21:47

Steengeyl is gewogen en te licht bevonden.

Hodja | 31-01-07 | 21:29

GS, geef het op. De weg naar wereldheerschappij gaan jullie zo niet bereiken. Houd vast aan wat je kan en loop niet te snel. Ik proef dat er wordt beredeneerd vanuit de winstgedachte (ik wil meer meer meer). Geloof een expert: dit gaat niet lukken. Laat mij het anders uitdrukken: De weg naar wereldheerschappij gaan jullie nooit bereiken. Neem nu je winst en dan kappen. *stuurt een oostblokker naar de redactie sturen om iedereen virtueel in elkaar te trimmen, dat heeft eerder gewerkt*

quutje | 31-01-07 | 21:15

Dus GS begint aan een project Steengeyl maar heeft niet door welke mensen een sleutelpositie hebben om het tot een succes te maken? 'We hebben hem nooit gehoord en nu heeft hij opeens een mening'. Cursusje projectmanagement nodig?

vast goed | 31-01-07 | 20:59

... god... dat Vivafilmpje... GE-WEL-DIG!!!! Ik heb echt zitten huilen. Echt!

Comrade Enver Hoxha | 31-01-07 | 20:55

Geweldig... die filmpjes

Blaat.. | 31-01-07 | 20:27

Ah, dat is niet zo slecht als je van Geenstijl zou verwachten... :)

Weirdoinventor | 31-01-07 | 20:10

IK begrijp niet dat jullie dit niet zien.
Die filmpjes zijn geniaal .Ze zijn zo ontroerend.
Ik heb gewoon zitten janken !

barones | 31-01-07 | 19:58

Tsja, ik snap BNN wel: 't is ook niet veel soeps, die clipjes. Als ze nu eens een half uur lang Fappen met Sophie gaan uitzenden... Zal flinke kijkcijfers trekken (huh huh)

Intosi | 31-01-07 | 19:57

Wat hadden jullie dan verwacht?!?! Dat die filmpjes kwaliteit hebben :S:S?? Zijn wel grappig om ff te zien, maar op de Nederlandse televisie zit men er niet op te wachten...

IvoG | 31-01-07 | 19:54

wat ongelovelijk jammer dat het niet door gaat of zo

Kumoz | 31-01-07 | 19:52

Het programma dat nu op Ned2 is mag dan wel weer naar drie uur 'snachts in vergelijking met het werk van Rutger.

..zapper | 31-01-07 | 19:34

Tja jullie weten dat ik deze stukjes zelf niet goed genoeg vond..

..zapper | 31-01-07 | 19:27

wil dat webcam-rubriekje "Fappen met Sophie" wel ff previewen eigenlijk

ouwe seun | 31-01-07 | 19:12

vindt het meer voor de campingzender sms6

ozzy101 | 31-01-07 | 19:11

Het is ook een beetje soft allemaal. Moest dit nou Nederland op z'n kop gaan zetten?

LinksIsLeuk | 31-01-07 | 19:10

Koer Slip moet deaud

fire in tha house | 31-01-07 | 18:12

Niks geen censuur. Gewoon te makkelijk gedacht van de Weesie C.S. De combi BNN en GS is ook onlogisch. BNN staat voor jong, positief, betrokken en brutaal. Alleen dat laatste deelt de omroep met GS. Mensenafzeikfilmpjes zijn zo suf.

Tiepe | 31-01-07 | 18:09

Het is triest gesteld met de nieuwe programmamakers die ook nog iets willen inbrengen...

Attila23 | 31-01-07 | 18:03

tsjah,discussie over de kwaliteit van de filmpjes daar gelaten,ik denk wel dat er veel kijkers waren geweest als....
Wel is het typisch van de Nederlandse omroep,dat zodra iets veel kijkers trekt ze het op een godsonmogelijk tijdstip uitzenden,ik stel als voorbeeld; The sopranos, Ali G show etc. etc.

pflurbur | 31-01-07 | 17:48

Het is helaas een beetje mager waar is Rutger...

Mulatin Rome | 31-01-07 | 17:39

Ja, Fleisch lekker bungelen aan je eigen Baum. BNN, nu even slikken maar ben maar blij. Dit programma had jullie fucking veel leden gekost. Laat Geenstijl los! Jullie doelgroep zit niet op Fleischbaum en zijn crew te wachten!

Dirckie | 31-01-07 | 17:38

'Spek-en-bonen televisie' Staat van verwarring is toch nog wel even een niveautje hoger dan deze amateurfilmpjes.

bossieajee | 31-01-07 | 17:34

Nou, vanavond om 23:25u dus. Ik ga kijken

LibertasSimplex | 31-01-07 | 17:23

Ach, laat dat hele NED 3 dan toch in de stront zakken.
Ga naar een andere zender of begin desnoods GeenStijl TV en koop zendtijd...
Ze weten niet wat ze missen...

Wouter de Ddos kabou | 31-01-07 | 17:23

Zelfs Lingo blijft op de buis :)

Daapid | 31-01-07 | 17:18

Leuk voor op het internet. Te slecht om op tv uit te zenden.
Muhahahahahahaha lusters!

Daapid | 31-01-07 | 17:17

gaan ze op de eerste dag al herhalingen uitzenden ???

fanta | 31-01-07 | 17:12

Joetjoeb isnie teevee

Teevee isnie Joetjoeb.

holtor | 31-01-07 | 17:05

"Laat die droom varen"

Killin Ark | 31-01-07 | 17:04

@geniuxxx @ 16:50
[grootheidswaanzinmode aan]
Je moet het denken dan ook overlaten aan mensen die er beter in zijn lieffie.
[grootheidswaanzinmode uit]

Jane Doe | 31-01-07 | 16:58

Jane Doe 31-01-07 @ 16:41
Ja dacht eerst dat dat eerste stukje over censuur ook cynisch en ironisch was bedoeld, dus ik had maar het zekere voor het onzekere genomen ;)

geniuxxx | 31-01-07 | 16:50

@rosalie @ 16:12
Punt is dat de kijker in de gelegenheid zou moeten worden gesteld om te beslissen of het genoeg is of niet.
En Weesie is slim genoeg om te weten dat Rutgerfilmpjes alleen niet voldoende zijn voor kijksucces.
Of je de reaguurders in moet schakelen? Je moet ze betrokken houden maar niet daadwerkelijk op de buis gooien. Dat wordt te incrowderig en dan is het niet zo interessant voor de nieuweling. Ik word al moe van mezelf en dan kan ik me voorstellen dat het anderen nog slechter vergaat als ze verplicht naar me moeten luisteren:)
Een tijd geleden heb ik de suggestie gedaan om van Kouwes de nieuwe Carmiggelt te maken. De Kronkel van Kouwes als afsluiting van de uitzending.
.
@geniuxxx@16:24
Ironie, cynisme..... voel je'em?
Ik koester overigens mijn nawijsvinger ernstig.

Jane Doe | 31-01-07 | 16:41

@broomstick
'best wel leuk' voor op internet, that is!! En dan nog maar 'best wel'

Zaphod70 | 31-01-07 | 16:40

Murdockyoufool 31-01-07 @ 16:11

Ok, misschien kan Rutger meer dan wat ie nu laat zien in de GS dump.
Dan zou ik dat wel es willen zien.... wat ik tot nu toe gezien heb van hem is echt niet voldoende om een miljoenenkijkertrekker te worden op tv.

rosalie | 31-01-07 | 16:29

@ Jane Doe 31-01-07 @ 15:59

"En wat de megalomanie betreft: je moet groot denken, zeker in een klein land als NL waar iedereen klein denkt."

---

dat is het em juist, waarom denken dat je de enige gaat zijn die groot denkt? Getuigt wel van zelfoverschatting en blind zijn (of willen zijn) voor alles om je heen.

Beetje hetzelfde verhaal als al die gothics die lopen te roepen dat andere mensen hen niet zo in hokjes moeten stoppen terwijl ze zelf ook de studentjes in hun polootjes nawijzen en uitlachen

geniuxxx | 31-01-07 | 16:24

Geen die wat er mis is met de kerel maar verstand van tv heeft hij niet. Geniale beelden met een boodschap wat wil die mierennueqer nog meer...

nilsini | 31-01-07 | 16:23

*brainstormt over alle bagger die tv-kijkend Nederland, na elke avond kijken op kan ruimen*

Attila23 | 31-01-07 | 16:20

Wat een gelul allemaal, die filmpjes van GS TV met Rutger zijn gewoon te geniaal. De ether in met die hap!

The_Thijs | 31-01-07 | 16:19

Come on guys, let's face it. Dit is niet goed genoeg om een tv programma te dragen. Een van die filmpjes in verkorte versie als lollig item in een programma kan wellicht wel. Maar dan niet jullie tv-programma. Zoiets als wat de jakhalzen doen in DWDD.

Joop Moerman | 31-01-07 | 16:15

@Jane Doe,

Wat GS heeft laten zien (de filmpjes van Rutger) is dus niet genoeg voor BNN om er mee in zee te gaan, zelfs jij moet dat erkennen. Een praatprogramma met reaguurders (zonder naam...) en wisselend een gedicht (van Kouwes), een filmpje van Rutger (alla), ok. Maar er moet meer inhoud te zien zijn om mensen aan de buis te kluisteren dan alleen filmpjes. Dan en dan alleen dan kan het succes hebben.

rosalie | 31-01-07 | 16:12

@Paulusdebosbouter 31-01-07 @ 15:50
Pauluhuszzz...'k Ben niet rechts, niet links en niet recht door zee. Dertiger, dat wel, begin dertiger dan he. Doerak.

@rosalie 31-01-07 @ 15:44
Hmmm, klinkt toch weer als een onsamenhangend programma. Maar even over Rutger, die gozer kan veel meer dan hij nu laat zien. Veel van zijn bijdragen voor Rijnmond tv, Rutger Leert Stappen, waren nationale-tv-waardig. Vooral het filmpje uit De Parenclub, dat nu niet meer is te vinden op zijn webzijde. Een talentloze drol zou een Menno-Buchaanpak hebben gehanteerd, maar Rut maakte er iets moois van met z'n droge humor en (gespeelde?) verbazing.

Murdockyoufool | 31-01-07 | 16:11

Nee, het hoort bij de rechtse bunker....

huetter | 31-01-07 | 16:10

Jane Doe 31-01-07 @ 15:59
die man zit daar om het kaf van het koren te scheiden, dat is geen censuur, dat is zn baan. los van het feit dat het wel degelijk bagger is (idd een perceptie, maar wel een breedgedragen perceptie zoals u merkt) is gstv absoluut niet de enige die de twijfelachtige eer ten deel valt tot het kaf te horen. de rest neemt zn verlies en probeert iets beters te produceren, gs waant zich in zn tomeloze zelfoverschatting boven die marktwerking geplaatst... en dat is op zn minst een beetje triest.
bovendien kregen ze notabene nog een kans op een ander tijdstip, maar wederom voelt men zich daar gewoon te goed voor. prima, maar laat dat wijzende vingertje dan ajb wel even achterwege.

kentika | 31-01-07 | 16:10

De kracht va GS, is het interactieve karakter, bij die filmpjes van Rutgert ontbreekt dat volledig.
Wat dat betreft zou Heleen Mees wel eens gelijk kunnen krijgen, als ze GS (of in dit geval Steengeyl) met You-tube vergelijkt, het is niets anders dan een aaneenschakelinig van filmpjes, eventueel met wat gewauwel voor, tijdens en na de filmpjes door een paar BNN gezichten (c.q. stemmen).
Niet veel nieuws onder de zon dus....
-
Roek Lips motto is dan ook: "zoek de grens op als je echt iets wilt veranderen. Dat betekent niet dat je on the edge moet leven, maar wél dat je niet bang moet zijn om vast te komen zitten. Je moet tot het uiterste gaan, niet tot de middelmaat gaan behoren. Dat geldt zowel voor de Publieke Omroep als voor mensen persoonlijk, en zeker voor creativiteit."
www.sprekersplatform.nl/spreker.asp?ID...
-
Natuurlijk is dit hypocriet geneuzel van iemand, die graag een schnabbel wil hebben, omdat hij toch tijd over heeft.
DWDD staat immers al weer vast geprogrammeerd voor het hele seizoen, beter nog... zelfs de herhalingen van het programma krijgen tegenwoordig al een voorkeursbehandeling.
Kritiek van andere programmamakers, over het gebrek aan pluriformiteit binnen het omroepbestel wimpelt hij met een gemakkelijk scorende frase weg: "Als je al kritiek zou hebben op het gebrek aan pluriformiteit, richt je dan op het gegeven dat ondanks dat tien procent van de Nederlanders allochtoon is, er daar in de actualiteitenprogramma’s onvoldoende van is terug te vinden" www.trouw.nl/hetnieuws/nederland/artic...
-
Ik kan toch niet anders dan concluderen, dat Lips niet echt onafhankelijk is, hij geeft i.t.t. zijn eigen schnabbelpraatje een voorkeur voor het "gewone" linksgetinte DWDD, terwijl de experimentele TV-programma's diep in de nacht uitgezonden moeten worden.
En waarom dit alles...., omdat mensen hem gevraagd hebben de herhalingen eerder uit te zenden! Het is verdomme een herhaling, die horen NA de reguliere programmering te komen.
-
Ik zit hier niet te pleiten voor het programma Steengeyl, omdat het niet veel anders is dan hetgeen wat RutgerT al een tijd deed op TV-Rijnmond, maar met wat aanpassingen, vooral op het vlak van de interactiviteit zou er wellicht toch iets leuks kunnen ontstaan.
Lekker op vrijdagavond, voordat je de kroeg/disco of het bed gaat betreden, nog even ontspannen op de bank hangen en een luchtig TV programma bekijken.
Maar nee, helaas het is wéér die Mathijs van Nieuwkerk, die wéér doet alsof hij verstand van kunst heeft, die wéér denkt dat hij namens heel Nederland spreekt, Roek bedankt!!
-
P.S.
@rosalie
Bedankt, wat een eer.... heb al bijna blosjes op de wangen..
Stuur het geld wel op, maar hier in de buurt mag dat alleen als je witte sokken hebt, dus die moet ik nog even gaan kopen bij de Wibra...
.
@sjaak
We komen gezellig naast je zitten op de bank.
Haalt de Bejaarde met z'n brommer eerst even de Bijstandskoning op, laat rabarberke Botte nog even uit, dan kunnen Murdock en v. Maerlant Jane Doe en DiagnosisTyphus even uit het ziekenhuis halen.
De rest komt met eigen vervoer... denk je wel even aan het hooi voor rosalies vervoermiddel, ik zorg wel voor de borrelnootjes!

Herman Flipsen | 31-01-07 | 16:10

*ziet veel bagger uit de tv druipen*

Attila23 | 31-01-07 | 16:09

Denk je nou echt dat de linkse kerk dit uitzendt?

Linksekerkbasher | 31-01-07 | 16:05

Ik ben van mening dat de filmpjes van Rutger prima hadden gepast in de programmering van BNN. Heel veel BNN-programma's, vooral met die blonde doos en die ADHD-betuweclown, zijn namelijk volgens exact dezelfde formule gemaakt. Sarren en zuigen, werkt altijd prima.

LJBrinkhorst | 31-01-07 | 16:05

@geniuxxx @ 15:47
Ik neem het op voor het NL volk tegen deze van staatswege opgelegde censuur. Een dag of wat geleden heb ik bij het essay-topic geschreven dat GS een bedrijf is geworden en dat men moet oppassen om niet ten onder te gaan aan het eigen succes.
GS blijft in een behoefte bij de lezer voorzien (het is mijn theorie dat GS in feite een verkapte vorm van zielzorgverlening/thuishulp is en ik zie veel reaguurders dan ook als zorginkopers...) en daar mag best munt uit worden geslagen. Dat heet kapitalisme (heerlijk woord alert).
.
Bagger? Da's ook een perceptie.
Weesie heeft mij niet nodig ... hij heeft Koer al:)
En wat de megalomanie betreft: je moet groot denken, zeker in een klein land als NL waar iedereen klein denkt.

Jane Doe | 31-01-07 | 15:59

Neeeeeeeeeeeeeee, steengeyl moet blijven

New_Utero | 31-01-07 | 15:59

wat een treurnis... leve de zendercoordinator... probeer het eens bij sbs

Kerby | 31-01-07 | 15:56

@Zaphod 70 @ 15:46
Nu vinden ze het 'bagger', maar toen de filmpjes nieuw werden geplaatst vond iedereen het best wel leuk.

broomstick | 31-01-07 | 15:56

@rosalie: je bent een radioprogramma aan het verzinnen. Bij TV moet er iets te zien zijn en een stelletjes rechtse dertigers aan een tafel zal niet echt scoren.

Paulusdebosbouter | 31-01-07 | 15:50

@ Jane Doe 31-01-07 @ 15:40

ga je het nu voor vleesboom opnemen? Elke drol met een stel ogen kan toch zien dat dit bagger is. Vind het nog heel sympathiek van die Lips dat ie SG de kans wilde geven om 1 uur.

Als GS zich dan te goed voelt om eerst zichzelf te bewijzen (op tv) en te eisen dat ze voor 12'en mogen, laat ze dan lekker op tiefen.

Het ego van dhr Weesie neemt megalomane vormen aan te nemen, whats next, GS-budget cruises en vliegtickets?

geniuxxx | 31-01-07 | 15:47

Als zelfs de reaguurders van GS het in overgrote meerderheid bagger vinden, dan weet ik genoeg.

Zaphod70 | 31-01-07 | 15:46

Murdockyoufool 31-01-07 @ 15:29

Ok, ik ben het met je eens dat GS niet de tv kant moet opgaan. Maar willen ze dat wel, ondanks alles..., dan moeten ze gebruik maken van reaguurders, ik zie het niet anders. Misschien 1 minuut Kouwes gedichten en een collumn uit het nieuws van de week voorgelezen door iemand en voor de rest een praatprogramma wat een Jiskefet-invloed kan hebben....No way filmpjes a la Rutger!...tis jammer.. Maar met behulp van reaguurders zou het best wat kunnen worden, al zouden ze maar beginnen met een no-nonsens jiskefet "praatpramma" en dan verder gaan in de sfeer van Van Dis, ja, ik zeg maar wat....

rosalie | 31-01-07 | 15:44

De vent lijkt een kraaiachtige(http://www.ivnvechtplassen.org/ivn_vogels_veen_weide/Roek_Corvus-frugilegus.html ) die op de programmering een kus des deauds ( www.senocular.com/pub/kirupa/LIPS.jpg ) geeft, dat dan eauk weer wel

Attila23 | 31-01-07 | 15:43

kutfilmpjes ook natuurlijk

Demonische Eend | 31-01-07 | 15:43

Oordeel zelf? Dit is nog slechter dan lingo. whoehaaaa!!
De volgende stap is dat de sponsoren zich nu achter de oren gaan krabben. Gs kan niet voldoen aan de verwachtingen. De stap daarna, de sponsoren draaien hun campagnes terug. Weer een stap verder, gs is terug bij af en is weer een weblog met een schrale aanhang waar de huidige redacteuren weglopen omdat ze niet meer voor nop willen schrijven. MAW dag, dag. Zwaai, zwaai geenstijl. Eindelijk gerechtigheid!

Alias Bas | 31-01-07 | 15:41

Kwaliteit is een perceptie; een persoonlijke beoordeling.
Meneer Lips meent heel aanmatigend te kunnen beoordelen dat het NL volk in het timeslot van vrijdagavond 20:00 uur de proefuitzending van GS niet als kwalitatief goed zou kenschetsen.
Een PROEFuitzending... houdt dat niet in dat we onderzoeken hoe het NL volk iets waarneemt en ervaart? Is het feit dat GS een constante achterban heeft en inmiddels een succesvolle commerciele organisatie runt geen reden om in ieder geval een pilot te scoren?
In tv-land USA is het Gang und Gebe dat dure series worden uitgeprobeerd op prime time met een pilot of soms twee of drie aflevereringen. Sommige produkties scoren in den beginne en worden aangekocht; anderen mislukken ernstig en die zie je nooit meer terug. Dat heet TV democratie.
Het is een verkapte vorm van censuur die Lips nu zichtbaar heeft gemaakt.
Het zendtijdschema is het rode boekje van de Staatstv.
.
Was Lips te vermurwen geweest als er iets anders als pilot was aangeboden dan een rits Rutgerfilmpjes? Ik denk het niet. Het gaat bij hem om de toonzetting van de boodschap en hij meent in al zijn *kuch* wijsheid dat mainstream NL daar op primetime niet naar wenst te kijken.
Hoed u voor degenen die u tegen uzelf in bescherming wensen te nemen vooral als ze voor de media werken!!
.
Heer Weesie, zet een internet tv zender op en preek eerst voor je eigen parochie. Steek er een paar cent in. Maak creatieve uitzendingen.
The word will spread.
En schud de slachtofferrol meteen weer van je af want dat hoort niet bij GS.
GS maakt slachtoffers.... remember?
Pick yourself up, dust yourself off and start all over again!!

Jane Doe | 31-01-07 | 15:40

@ rosalie 31-01-07 @ 14:54
Dan krijg je een soort 'Ook dat Nog' waar acteurs de teksten van reaguurders inspreken...
Als Hans Böhm mijn rol maar niet neemt Brrrr...

Patrick Bateman | 31-01-07 | 15:39

pfff, en dan wel een stel over de datum c-artiesten op een bevroren plasje water laten struikelen.... Als jullie nou leren schaatsen, mischien dat dat lukt...

Paus Fonk de 17de | 31-01-07 | 15:39

kruT 31-01-07 @ 15:17

Ik weet het weer.. over de Rooooie. Superplat maar wel opzienbarend destijds.
Toen moest iemand voor 100 gulden een drol eten. Nu gaan ze naar iemand toe die een filmpje heeft gemaakt óver iemand die een drol eet. En dat is dan vernieuwend??/?

despee | 31-01-07 | 15:38

Goedzeau. Ongezien de tiefus met je tendendieus stijlloos kwetzende telefiesie

Pim Saint | 31-01-07 | 15:36

Shiiiit, daar trek je je iets van aan? STAATSTV, dat had je kunnen aanvoelen, lekker aankloppen bij talpa 2

alpha_mannetje | 31-01-07 | 15:36

Leve Roek Lips!

Kingsize68 | 31-01-07 | 15:34

Het haalt idd niet het niveau van een vergelijkbaar concept als 6Pack. Het is steeds proberen om mensen uit de tent te lokken, wat meestal net niet lukt. Geenstijl is nu de meest invloedrijke blog in NL, dat programma had jullie imago geen goed gedaan, dus is het niet zo erg dat het niet doorgaat. Wat ik wel een stijlloos idee zou vinden, is als jullie als reactie hierop proberen proberen je eigen omroep op te zetten. Daar heb je maar 50.000 leden voor nodig en het levert enorm veel persaandacht en hits op. Ik voorzie alleen problemen met de NMa en de link met de Televaag.

Don Juan | 31-01-07 | 15:34

Bij Talpa is op de zondagen om van 12 tot 13,30 beslist wel ruimte om een objectief politiek cafe te programmeren dat zich tegenover het vaak inhoudsloze baggerprogramma Buitenhof profileert.

Eerst beginnend met een weekoverzicht van alle vragen die de baggerjournalisten van de P.O. niet aan de politici van de linkse of rechtse kerk gesteld hebben en daarna de bagger van Buitenhof nog even vers van de lever met het objectieve fileermes analiseren.

Hans Anders | 31-01-07 | 15:33

Ik wil graag de groeten doen aan Roek Lips: Roek, ongezien de steengeyle tiefus voor je!!

Dr Mastermind | 31-01-07 | 15:33

hm, zit eauverigens nog wel te wachten op een live-chat-uitzending van GS-chat op de teevee. Uiteraard wordt vloeken, schelden, schuttingtaal, alswel racistische danwel antisemitische opmerkingen keihard weggepiept. Echt een programma van, voor en door reaguurders. En natuurlijk voor mensen die ervan houden om een uur lang naar zinloos gepiep te kijken. Dat wel natuurlijk.

Autodrop1981 | 31-01-07 | 15:33

barones 31-01-07 @ 15:25
idd, waar hebben we eigenlijk nog domme jongereN voor nodig als we van die slimme jongeren als jij hebben?

kentika | 31-01-07 | 15:32

Sorry, maar ik vind het niks.

evert.999 | 31-01-07 | 15:31

Barones:
Als je van jezelf moet beweren dat je een slimme jongere bent, is dat al een teken dat je gezakt bent voor je VMBO- examen...
Bovendien maak je wel fijne spelvaudten (wijfen??) voor zo'n slimme jongere...
En wat Geenstijl TV betreft is de censuur terecht; bagger dient gecensureerd te worden.
Beter laat dan nooit mee beginnen, dus Geenstijl tv heeft de eer om als één van de eerste baggerprogramma's gecensureerd te worden.
Mooi toch?

Cavaco | 31-01-07 | 15:30

Had die viva-film nog niet gezien, maar die was toch zuigend leuk

LibertasSimplex | 31-01-07 | 15:30

@rosalie 31-01-07 @ 14:22
Erg aardig van je Roos, maar om goede televisie te maken moet je écht iets kunnen. Daarnaast kan het format van GeenStijl tv een probleem zijn. Welke kant ga je op? Stijlloze televisie -mensen voor lul zetten, pesten, stalken, irriteren, uitdagen- is er al voldoende, om niet te spreken van een overkill. Een praatprogramma over de vraag of filosofie een wetenschap is, de geschiedenis van de vrijmetselarij, de nieuwste cd van Kayak of de positie van D66 trekt, netjes gezegd, niet heel veel kijkers. Geldt ook voor een absurdistisch programma. Hee, geef mij een combinatie tussen De Staat Van Verwarring, Jiskefet, Kouwes Draagt Voor en Gummbah (het alternatief voor Joep), en ik ben zielsgelukkig, maar of het werkelijk kijkwaardig is? Er tussenin dan? Lachen, gieren, brullen met Rut, De Dertig Seconden Van Kouwboy, de gelezen column van Eerdmans, lullen met Jane en Koer... pfff wat een onmogelijke mix. Studenten van de school voor de journalistiek maken meer indruk.
Laat GS doen waar ze goed in is. Stijlloze acties, verrassende invalshoeken, opnaaiende verhalen, bizar nieuws. In te koppen door reaguurders. Op internet.

@baggerboer 31-01-07 @ 15:02
'k Zit al dagen tegen een ras naderende deadline aan te hikken. Zou daadwerkelijk aan de slag gaan uitkomst bieden?

Murdockyoufool | 31-01-07 | 15:29

barones 31-01-07 @ 15:25
Al vroeg aan de sherry vanmiddag?

JdG | 31-01-07 | 15:28

mwahaha die speurders add :P

..loW | 31-01-07 | 15:28

Het kan natuurlijk ook weer een bekende GS-hoax zijn, om eventjes de aandacht van de oude media (lees: ANP) op te eisen.

En dan toch gewoon lekker uitzenden.

broomstick | 31-01-07 | 15:26

Het is gewoon CENSUUR sukkels, begrijpen jullie dat nou niet ,
Het heeft toch helemaal niets met kwaliteit te maken sukkels.
Als het om kwaliteit zou gaan dan kan je alles er op de publieke zenders er wel af gooien .
Het is gewoon censuuuuuuuuuuuuur Dat de jongens en meisjes dat pikken bij BNN geeft alleen maar aan hoe dom ze daar zijn.
Want laten we eerlijk zijn BNN is natuurlijk een jongere omroep voor allen domme jongeren!
Ik ben zelf een slimme jongere en vindt alles op BNN KUT.
Meer voor VMBO klantjes en een paar geestelijk gfestoorde bejaarde met hun broek vol stront.
Neem nou dat programma met die vieze dikke Mavo Homo van de Vara Ranking the stars... Domme wijfen die VIva taal uitslaan.
Wat heeft dat met jongere temaken trouwens ,,,van die ouwe wijfen van boven de dertig .. Bah bah ... Katja schuurmans die zit toch al in de overgang.
En die zwetende nicht van de Vara die heeft toch al prostaat kanker?
Omroep voor jongere ... ja mijn reet.. omroep voor debielen zul je bedoelen.
En de oprichter van Geenstijl.nl verklaard in de Volkskrant dathij Ranking de stars een top programma vindt. Nu begrijpo ik waarom hij altijd bij de Telegraaf gewerkt heeft .
Wat een lomperd.

barones | 31-01-07 | 15:25

dewerelddraaitdoor.vara.nl/
Poll
‘Steengeyl’ komt toch niet op de buis. Een teleurstelling?

34% Zeker niet, dat soort onzin hoort niet op tv.
32% Absoluut, ik ben een groot fan van GeenStijl.
21% Mwah, het kan me eigenlijk weinig schelen.
8% Nee, geef mij maar ‘De staat van verwarring’.
5% Ja, er zijn te weinig jongerenprogramma's bij de Publieke Omroep.

broomstick | 31-01-07 | 15:24

Dildo`s en bonie stclair .. idd wat kansloos niet leuk zeg..
... en steengeyl.. wat een gevat woordgrapje zeg...

kijk nog liever call tv,.

rundfunk rudi | 31-01-07 | 15:20

Ik vind Rutger best grappig, en half 12 als uitzendtijd is toch niet helemaal primetime.
Hij had het op z'n minst kunnen proberen, als het niks werd had ie alsnog kunnen cancelen. Na 12 uur kijkt toch niemand meer tv (op wat poker en herhalingen na).

Framoes | 31-01-07 | 15:18

@despee
Je bedoelt ushi & van dijk?

kruT | 31-01-07 | 15:17

'n Kusje voor Vleeschboom en de rest van GeenStijl/SteenGeyl. Jullie hebben je best tenminste gedaan, niet? There there...

cynische_kloatxak | 31-01-07 | 15:16

Tip voor SteenGeyl: Gewoon via P2P netwerk uitzenden, on the net, geen gezeiver en iedereen kan het kijken. Peace of cake!

TheSmartAss | 31-01-07 | 15:15

Oehoewoe... wat een verniewing. Geen stijl zeg! Wat een openbaring dit.

Sjongejonge... wat een trieste filmpjes. SBS wordt door jullie uitgekotst maar dat programma dat ze vroeger hadden.... met wendy van dijk... weet de naam niet meer, was ook plat maar wel 1000x vernieuwender.

despee | 31-01-07 | 15:14

@Paulusdebosbouter 31-01-07 @ 15:05, daar kon je wel eens gelijk in hebben.

baggerboer | 31-01-07 | 15:10

lol
in t bestel moet het zo zijn dat er een netcoordinator is. een man of vrouw die het gezicht van de zender bewaakt, watdat verder ook moge inhouden.
-
jullie schoppen al jaren tegen dat publieke bestel aan.
en leveren je er nu toch aan uit
en dan meteen janken als je niet je zin krijgt?

alsof de wereld zit te wachten op gs-tv.
internet op tv is als een film op papier.
doe je best hoor, maar verder dan een lollig rubriekje met van t web geplukte flimpjes, (GS draait door) zal je niet komen
-
wees niet huilebalk en ga lekker commercieel
dan blijf je toch trouw aan je principes *kuch* en hoef je je verder niks aan te trekken van ons wondermooie nederland.
-
toedeledoki!

commentaarderer | 31-01-07 | 15:10

@baggerboer: volgens mij heeft alleen de Bijstandskoning een echte baan!

Paulusdebosbouter | 31-01-07 | 15:05

idd commentaar op allerlei bagger geven
is beter dan zelf bagger te gaan maken.
GS is op z'n best als het gratis evaluatieinstituut van de Azeikbode
of gaan we straks ook een gratis Steengeylbode uitbrengen?

ranqneuzeKleinburger | 31-01-07 | 15:03

Vandaag wordt historie geschreven. GS wordt afgezeken/gepwned door zijn eigen reaguurders!

kruT | 31-01-07 | 15:03

@rosalie 31-01-07 @ 14:55, says who?

baggerboer | 31-01-07 | 15:02

Joh, redactie, wees 'm dankbaar... de hele cult verdwijnt door een matig programma op TV. Koop je niks voor...

synchronicity | 31-01-07 | 15:01

Haha dikke vette sjênuh voor Geenstijl. Gaan jullie ff af dan stelletje losers! En terrecht. Van die oude meuk tering onderwerpen zitten we echt niet op te wachten. Jullie moeten wel iets anders en vernieuwends doen he? Dat blijkt toch wat moeilijk nu he??? Whahahha... Wat maken jullie jezelf de laatste tijd toch steeds belachelijker!!!

Lukic | 31-01-07 | 15:00

Die filmpjes zijn grappig als je geenstijl kent... Ik denk niet dat als je dit uitzend op TV dat het aan zal slaan dus wat mij betreft een terechte keuze.

De Baaf | 31-01-07 | 15:00

Zeer verheffende televisie... NOT.

uwesbeki | 31-01-07 | 14:59

@Bwahaha: ja da's dus mooi kudt voor al die programmabladen...

blikjegrolsch | 31-01-07 | 14:58

laat roek lips anders eens een keer over olga heen gaan. dan worden jullie gelijk achter het 8 uur hoernaal geprogrammeerd.

daskapitalist | 31-01-07 | 14:56

baggerboer 31-01-07 @ 14:50

de reaguurders die ik noemde zijn geen socialcatchers.

rosalie | 31-01-07 | 14:55

Of via geenstijl.tv nog makkelijker en geen SMS nodig. Het moet alleen live zijn, gegarandeerd succes.

Rechtse_Rukker | 31-01-07 | 14:54

sjaakdeslinksesul 31-01-07 @ 14:47

En dan weer 4x moscko x 4 krijgen? Nee, een dummy met oorfoon (geen dummie), laten plaats nemen in een praatprogramma, als de reaguurders hun gezicht niet willen tonen, dat gaat echt een hit opleveren, geloof me.

rosalie | 31-01-07 | 14:54

Inderdaad een goed idee aangedragen door een reaguurder boven. Een uitzending waar de reaguurders dmv van sms live hun commentaar kunnen geven. Dan een soort splitscreen, ene helft reacties en andere helf kont schoppende tv.

Rechtse_Rukker | 31-01-07 | 14:53

Snap trouwens niet dat het tijdstip zomaar veranderd kan worden. Staat die bijv. nu niet al gedrukt in alle TV-bladen/gidsen?

bwahaha | 31-01-07 | 14:52

GS TV is gewoon uitgeluld, afgetroefd en afgeserveerd...
.

jullie laten je nou wel erg kennen zeg, stelletje tiepmiepjes... jammeren op je eigen site en dan alle reaguurders een schot voor open doel geven door al die filmpjes achter elkaar te zetten oftewel:

baaibaaizwaaizwaai GS TV... zelfs voor Nacht TV nog te amateuristisch. Hou het nou gewoon bij deze site. Die is (vaak) leuk, heeft een goeie naam en is succesvol.

Simsalabim | 31-01-07 | 14:51

@rosalie 31-01-07 @ 14:43
reaguurders op de tv? denk niet dat ze dat durven, bang om door de socialedienst herkend te worden.

baggerboer | 31-01-07 | 14:50

Sorry jongens, maar de medereaguurders zijn ietwat dom aan het reaguren, zeg maar. Ik ziet zo enorm veel shit op de tv, dat er best nog wel wat bijkon. Of vinden jullie die huidige programmering (homos op het ijs, politici die alles bij elkaar liegen, zg. taboe doorbrekendende spuit en slik programma's, 34 sportcommentaarprogramma's, steeds vager wordende spelprogramma's, etc) zo enorm hoogstaande tv.
Ik vond de steengeyl-filmpjes echt wel verfrissend!
Geen beklemmende politiek-correcte interviewer die bang was op tenen te gaan staan! Zie je bijna niet op de bestaande tv.
Ik vind het JAMMER.

mental K | 31-01-07 | 14:50

Wie is er nou stijllozer? Steengeyl of de Netcoördinator?
(Of Rutger vandaag/morgen op bezoek bij de Netcoördinator.)
www.steengeyl.nl/ Het is deaud.

bwahaha | 31-01-07 | 14:49

rosalie 31-01-07 @ 14:41
Mmmm... starring Prem Radikuhindoestan as cojones, marcel van dam as oom botte, jort kelder as bijstandskoning en ronny naftaniel as jargent, dat lijkt me wel wat.

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 14:47

Moeten ze van de Televaag toch nog naar het CWI van de week om een aantal ontslagvergunningen aan te vragen; iemand een baantje over voor Rutger?

Paulusdebosbouter | 31-01-07 | 14:46

GS gewoon gepowned door de Oude Media! moeahahahahaha

kruT | 31-01-07 | 14:44

Tsja, hier past maar een omschrijving: de ultieme gerechtigheid.

Beetje lafjes aanschurken tegen die oude media waar jullie altijd op katten, en er dan op het moment supreme keihard door in de reet worden genaaid. Een Griekse tragedie!

Zielig om de vloed aan krokodillentranen van de GS-redactie te zien vloeien. Jullie laten je wel heel erg kennen nu. Zo moet het voelen als jullie iemand eens een loer draaien. Als je er niet tegen kunt dat het andersom ook gebeurt, stop er dan maar mee.

Diepe Keel | 31-01-07 | 14:43

ZI 31-01-07 @ 14:41

Juist, Gs is groot geworden door de reaguurders, laat ze daar wat mee doen i.p.v. die stomme filmpjes uit de dump alleen.

rosalie | 31-01-07 | 14:43

Die roze dildo had ik nog wel willen hebben....
Kleurt nog mooi bij mijn tas ook.

manmettas | 31-01-07 | 14:42

@ mr. rugje: zie, afgezien van z'n steuntrekkende fp post, nergens enige vorm van repliek. Wellicht is de deksel iets te hard op z'n neus terecht gekomen

geniuxxx | 31-01-07 | 14:42

Tis toch ook bullshit? gelijk heeft ie

buiten dat is er eerlijk gezegt zoveel bagger op tv dat deze bagger nog niet eens zo bagger is...

Nijluus'n | 31-01-07 | 14:41

Tssk, Fleischbaum is op de teentjes getrapt, whoehehehehe.

Wel lekker stijlloos, dat ze dat zo 2 dagen voor de uitzending hebben gedaan, vind jullie niet Geen Stijl?

kruT | 31-01-07 | 14:41

Die filmpjes zijn leuk op het internet, niet op tv. Het doet een beetje denken aan die 'grappige' tv programma's die op youtube leuke bloopers zoeken en die dan de tv op pleuren. Dat heeft geen zin. Ik denk dat GS TV best wat kan worden, maar niet in dat format. GS wordt toch ook voor een groot deel door de reaguurders bepaald. Daarom is GS grotendeels omstreden, vanwege de toon in de reacties.

ZI | 31-01-07 | 14:41

Teen 31-01-07 @ 14:33

Gewoon open en bloot, Teen, dat weet je..

sjaakdeslinksesul 31-01-07 @ 14:34

Open op tv is moeilijker, ok, maar denk aan de gelden....

Trouwens, je kunt ook een dummie inzetten met een oorfoontje...een optie die veel gebruikt wordt....maar dan andersom.

rosalie | 31-01-07 | 14:41

met zoveel kudttc had dit toch wel een hoogstaand toppertje geweest... lutsers daar

Behangdelul | 31-01-07 | 14:40

@Orlando de Bock 31-01-07 @ 14:32
Tis maar waar je van houd ,je kunt ook met je vriendin wat leuks gaan doen iplv naar de vpro gaan zitten kijken, voor jou geld dan wel dat je er eerst een moet vinden natuurlijk.

baggerboer | 31-01-07 | 14:40

mag dan wel bagger zijn, heb anders wel gelachen.. maar nniet echt zo scherp als GS

great dictator | 31-01-07 | 14:38

Het zou wel leuk zijn, als je tijdens de uitzending je comments zou kunnen sms-en. Valt er tenminste wat te lezen...

tick raw | 31-01-07 | 14:37

dikke boehoe
dat is nou het gevaar als je zelf ergens mee komt ipv alleen maar veilig anderen afzeiken domme niek. en dan ook nog verontwaardigd direkt met het vingertje gaan lopen wijzen. funniest *kuch* homevideos hebben we al genoeg op tv, was het plan nou echt om ons alleen maar met rutger dood te spammen? welk een armoe.... deze hele site begint steeds meer te lijken op een verwend kind dat zn zin niet krijgt, jammer hoor.

kentika | 31-01-07 | 14:36

Er is inderdaad al genoeg KUT tv.

kezie | 31-01-07 | 14:35

Kwaliteit is ook ondermaats. Leuk voor in de dump.
Steengeil doe eens huilen!

kaaskaas | 31-01-07 | 14:34

@rosalie 31-01-07 @ 14:28
Tuurlijk, maar ik zou er ook nooit gaan zitten, ook niet geschminkt als clown. Sommige media hebben gewoon hun beperkingen en leuke TV is gewoon veel moeilijker te doen dan leuk internet.

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 14:34

Die zes stukjes zijn OUD, die had ik allang op geenstijl.nl gezien ;)

Hop Tap Sap | 31-01-07 | 14:33

@ rosalie 31-01-07 @ 14:22
Kan het dan wel achter de decoder?

Teen | 31-01-07 | 14:33

Die 'spek & bonen televisie' van die 'VPRO-nerds' is na een aantal maanden uitgegroeid tot een prima programma.
De 'peop & piemel televisie' van de 'GS-kneuzen' zal daar, wat betreft kwaliteit en humor, nooit over heen kunnen gaan.

Orlando de Bock | 31-01-07 | 14:32

Wat betekent dit nou? Komt het er dus niet meer? Of komt het om 04:13 ?

bwahaha | 31-01-07 | 14:32

Rechtse_Rukker 31-01-07 @ 14:29

Ik zal mijn lijstje nog wel eens aanpassen als de interesse er is vanuit GS...jij hoort er natuurlijk ook bij...;)

rosalie | 31-01-07 | 14:32

geniuxxx 31-01-07 @ 14:15
Weesie zit ons hier al een hele tijd op te stoken, voor het geval je het niet wist fleischbaum=weesie

mr. Rugje | 31-01-07 | 14:31

Een herhaling (...) van "De wereld draait door" gaat voor???

Bouwfraudeur | 31-01-07 | 14:30

HE en mij niet vergeten Rosalie.

Rechtse_Rukker | 31-01-07 | 14:29

Haha, grappig om SBS6 continue als campingzender te bestempelen en dan vervolgens met een gedrocht van een productie komen dat mij doet denken aan troep bestemd voor campingjongeren.. Prima kwaliteit voor de rest *proest*

Klaaswitz | 31-01-07 | 14:28

sjaakdeslinksesul 31-01-07 @ 14:23

Sjaak, sorry, ik was jou vergeten te noemen..maar er stond een "enz." Vergeef je me?

rosalie | 31-01-07 | 14:28

Valt me tegen van je Weesie, ik had verwacht dat die arrogante toon buiten deze site wel mee zou vallen, niet dus. Het had best wat kunnen worden als je niet metteen voor een dubbeltje op de eerste rij had willen zitten. Ik snap niet waarom jullie dit niet gewoon in 1e instantie aanvaardden en dan gaande weg het programma het ongelijk van deze meneer aantonen door het maken van een goed programma. Als je een goed programma hebt haalt dat ook wel buiten de super tijden veel kijkers, blijkbaar hadden jullie minder vertrouwen in Rutger dan ik.

mr. Rugje | 31-01-07 | 14:26

Inderdaad zwaar onder de maat.
De Michiel Smit uitzending was een soort slappe aftreksel van Hart in het land *kots*.
Bij de poepeter demonstreerde Rutger zijn totaal tactiekloze interview methodes, echt op VMBO niveau.
De viva uitzending was dan een beetje grappig, vooral de GS leaseauto. Hoe kleiner en lelijker de auto hoe kleiner de penis.
De Bonnie uitzending werd gepresenteerd door een of andere uitegrukte midlifecrisis figuur waar echt helemaal niemand op zit te wachten.
De Antillianen filmpje was weer een Hart in het Land filmpje maar dan ook nog bijzonder laf want er komt geen Antilliaan in voor.
En bij de raampoeper hebben jullie de uitgemeten kans laten liggen om de raampoeper daadwerkelijk in actie te laten zien. Gewoon paar dagen voor het raam posten en je had onbetaalbare videomateriaal gehad.
Al met al behoorlijk bagger, geef mij maar De Staat van Verwarring.

Rechtse_Rukker | 31-01-07 | 14:26

@ sjaakdeslinksesul 31-01-07 @ 14:18
Oh, Nederlandse sitcoms, geweldig! Als ik uit pure verveling eens een keer een kwartier naar "Kinderen geen Bezwaar" keek, krijg ik pure moordneigingen. Ik weet dat het grappig bedoeld is, maar ik krijg een pure hekel aan die personages. Maar eigenlijk mag ik geen mening meer hebben over TV, want ik heb sinds het begin van het jaar geen tv meer! Iemand gister nog naar BNR-nieuwsradio geluisterd?

Teen | 31-01-07 | 14:26

Wat is het verschil tussen funniest homevideo's en deze aanelkaar geplakte filmpjes. Vernieuwend LOL?!

spooky | 31-01-07 | 14:25

@HongkongTfoeï 31-01-07 @ 14:20
Pauw en Witteman vind ik toch vaak best een hoog niveau hebben alhoewel het op dit moment behoorlijk komkommertijd is.

-=PyP=- | 31-01-07 | 14:24

rosalie 31-01-07 @ 14:22
Ik zou misschien één keer kijken om te zien wie nu eigenlijk wie is, maar daarna zou ik ze hier gaan zitten afzeiken.

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 14:23

Tijd om dat BNN lidmaatschap eens op te zeggen...

da wizard | 31-01-07 | 14:23

als kouwens nu eens poker-tv gaat uitzenden...

daskapitalist | 31-01-07 | 14:23

Het zou toch ook gewoon een waanzinnig sneu programma zijn. Ben blij dat het niet wordt uitgezonden. Het is F5-end op het werk al amper de moeite waard, laat staan dat iemand er om half 12 eens lekker voor gaat zitten.

Brandje | 31-01-07 | 14:22

@HaPee 31-01-07 @ 14:20
Deed Joris dat ook maar wat vaker....

Herman Flipsen | 31-01-07 | 14:22

Een praatprogramma met een paar van onze beste reaguurders, ik noem er een paar, CoJoNes, Jane Doe, Herman Flipsen, van Maerlandt, Murdockyoufool, DiagnosisTyphus, koerbagh enz. Dat zou pas echt televisie geven waar Nederland op wacht. Waarom niet zo'n opzet bedenken, Fleisch?

rosalie | 31-01-07 | 14:22

"eeeh.. daar zijn twee redenen voor.. eeh... blablabla"
Mr. Lips, u draait en u bent niet eerlijk. U bent een lul een een kloodtzak.
Als we nou tussendoor het SP-logo een paar keer laten zien? Is het dan wel goed? Lul?

Evita Peron | 31-01-07 | 14:21

en terecht! RUK-zooi! Wel weer mooi om te lezen dat de reaguurders niet altijd makke volgzame lammetjes zijn :)

No Stylo | 31-01-07 | 14:21

Ja zeg, laten we asjeblieft kijken naar de herhaling van "de wereld draait door". Ik zou toch niet willen missen wat de koffiejuffrouw van de set van "Het schaep met de vijf peauten" te vertellen heeft. Het programma "de wereld draait door" is wat dat betreft met recht doorgedraaid. Alleen maar één grote reclamespot voor dat schaep.

*zucht en zappt naar Al Arabiya voor een gezellige aflevering van de geit met de vijf peauten*

schuifpuzzle | 31-01-07 | 14:20

Roek Lips heeft de juiste beslissing genomen: inhoudelijk niet goed genoeg.

HaPee | 31-01-07 | 14:20

hier hadde echt wel mensen op afgestemd. er is echt niet veel beters om 23:30. zowiezo vind ik dat rutger een fris geluid op de tv is. hij heeft over het algemeen een andere invalshoek op items dan je gewent bent op tv. roek lips is gewoon een zure lul

HongkongTfoeï | 31-01-07 | 14:20

@Teen 31-01-07 @ 14:08
Ik vind de lama's kokhalzend slecht (één keer gezien overigens), hoe dat nou populair kan wezen. En dat autoprogramma van de KRO, dat is ook sneu. Rondom tien met die sukkel Cees - "wat denkt u dan als u zoiets hoort?" en nu met je hand onder je kin en moeilijk kijken vanachter je brilleglazen - Grimbergen. En alle nederlandse sitcoms natuurlijk, maar ik kijk ze wel om te zien of ze er misschien een grap in gedaan hebben al is dat achteraf nooit het geval.

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 14:18

Sorry beste Fleisch, maar dit is echt ruk.. ik wil de uitdaging wel aangaan om betere TV te maken... Koop eerst eens fatsoenlijke belichting als je gaat draaien, ga dan eens origineel zijn ipv Bonnie een zielig kinderspelletje te laten doen, wat op zich lachen is, maar niet als je het zo slecht presenteert, en doe ook eens mooie vrouwen als presentatorts. Waar is Olga als je haar nodig hebt. AL met al, terecht afgewezen

Den Brabander | 31-01-07 | 14:18

@mister
vergeet niet dat dit een proefuitzending zou zijn. Deze filmpjes zijn waarschijnlijk al even geleden ingediend. GS zou dus waarschijnlijk voor de uitzending van vrijdag nieuwe filmpjes gebruiken. Mag ik hopen. Toch?? Fleisch??? Toch??

Autodrop1981 | 31-01-07 | 14:16

De filmpjes zijn over het algemeen best grappig, en hier en daar misschien zelfs wel vernieuwend te noemen (burqua demo) en ik begrijp het probleem van GS dan ook niet zo; als steengeyl goed was ontvangen (lees:kijkcijfers)dan was het ongetwijfeld in no time naar een beter tijdstip verplaatst.
Jullie hebben zelf besloten dat 1 uur snachts een tijdstip is dat jullie onwaardigis en hebben zelf de stekker eruit getrokken ,dus nu niet gaan zeuren.
En ik blijf erbij :wat is er mis met 1 uur snachts?
Six pack heeft het ook geen windeiren gelegd.

LoudAndProud | 31-01-07 | 14:16

Roek Lips: "Op vrijdagavond half één, één uur kan je nog met gemak... uh... 200.000 kijkers... uh.... halen, dat is voor experimentele televisie uuuhh een hele grote groep om uhhh..... mee aan de slag te gaan" (02.33)
-
Leg dat John de Mol dan maar eens uit, die haalt dat om 21:00 uur niet eens!

Herman Flipsen | 31-01-07 | 14:16

@ sjaakdeslinksesul 31-01-07 @ 14:12
Leuk, zet anderen maar weer aan het werk. Ik wil ook op een eiland, veilig wewg van kritische groentemannen.

Teen | 31-01-07 | 14:15

Als dat zo ongeveer de inhoud van Steengeyl zou moeten worden, dan zal het me werkelijk de reauzen zijn dat het naar de nacht verkast is. Al die filmpjes heb ik al een keer gezien en wie ze nog niet kent, wil ze ook niet zien. Ook niet om 20:30 op zaterdag.

Chiant | 31-01-07 | 14:15

Hahaha ruik jezelf dan maar eens!

Kunera | 31-01-07 | 14:15

Zonde van dat belastinggeld.

Bijstandskoning | 31-01-07 | 14:15

hahahahaha, en terecht. Wat een troep.

En maar stiekem hopen dat jullie bijval zouden krijgen van de oh-zo trouwe gs bezoekertjes. Haha, tief toch op man.

Laat die dominique weesie es wat zeggen hiero, deze toko is toch van hem? Ben wel benieuwd wat er in z'n harses omgaat als ie vind dat dit goed genoeg is voor prime-time (lees: voor 12'en) TV.

geniuxxx | 31-01-07 | 14:15

Gelukkig blijven er nu enkel kwaliteitsprogrammas op BNN. Pak mn hart zeg.

Boze Buur | 31-01-07 | 14:13

Johny de M. wil jullie toch wel?? Of zelfs hij niet... Wat ernstig. Jammer jongens, beetje sneu dat t nu niet gaat werken... Sterkte er mee

Flip Fluitketel | 31-01-07 | 14:13

@ Teen....

Misschien is er voor jou nog plek in de redactie... Je lijkt dezelfde essentiele blinde vlek te hebben!

groenteman | 31-01-07 | 14:13

het is wel vermakelijk maar beetje onzinng om op tv uit te gaan zenden, te veel mensen vinden dit gewoon niet leuk genoeg .

zwitser | 31-01-07 | 14:12

Ik heb nog wel een paar mooie formats. Hans Kraaij jr die lollige filmpjes uit de dump aan elkaar praat, teen en traag die iedere week een andere baan uitproberen, de gehele redactie in een grote villa vol met camera's en dan opdrachten uitvoeren en eens in de zoveel tijd iemand eruitstemmen, sjaak met olga en lesley op een onbewoond eiland, en ga zo maar door.

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 14:12

tv is toch dood; en rutger is een kneus :)

BussyB | 31-01-07 | 14:12

Jammer, wat een lutser.
Maakt niet uit jongens, jullie kans komt zekers nog wel...

da wizard | 31-01-07 | 14:12

Das kut voor jullie. Ook voor Rutger trouwens, ziet zn tv-carriere ook al smelten als sneeuw in de zon. Nou ja, niets aan te doen dan. Ik zou zeggen, doe het nog een half jaar op internet en probeer het dan nog eens met BNN.

Mark 9712 | 31-01-07 | 14:10

GS-TV was toch een hoax?

Glorfindel | 31-01-07 | 14:10

Dr had toch geen hond naar gekeken, zelfs de reaguurders hebben om dat tijdtip wel wat beters te doen. Ik vind Rutger amusant genoeg om er onder werktijd even naar te kijken maar toch niet doordeweeks rond middernacht. Wees maar blij Vleesboom, scheelt een flop op je CV.

DutchXTC | 31-01-07 | 14:09

Wat een azijnzeiker die Roek Lips. Ik vind het prima entertainment.

bruinspruit | 31-01-07 | 14:08

alles met sophie en fappen is tv-waardig, komnou!

RidderAnton | 31-01-07 | 14:08

@ andere reaguurders
Hebben jullie wel eens goed naar de Nederlandse televisie gekeken en wat voor troep daarop gedump wordt? Ik wil nu niet beweren dat de filmpjes met Rutger briljant zijn, maar vergeleken met wat er al is zeker niet slecht. (kijk eens naar de Jakhalzen, daar kruipen je ballen pas weer je buik van in)

Teen | 31-01-07 | 14:08

Het zijn grappige korte filmpjes. Dat is wat anders dan een tv-programma. Als je er een tv-programma van wilt maken moet er meer lijn in zitten. Althans, zo zie ik het :)

the_Tzar | 31-01-07 | 14:08

Dus alles wat wij de voorbije maanden op Geen Stijl hebben gezien zou nu op tv komen. Mooie boel is dat. Zit je gewoon naar een herhaling te kijken. Goede zaak dat het van de buis is gehaald.

Mister 10 | 31-01-07 | 14:07

Roek Lips heeft gelijk! Echt waardeloos dit. Rutger gaat maar lekker naar COC-TV.

Orlando de Bock | 31-01-07 | 14:06

Het is ook echt gewoon niet boeiend. iedere keer hetzelfde, Rutger die grappig denkt te zijn door flauwe en achterlijke grappen over minderheden. Zeer laag niveau als je het mij vraagt

......Duiveltje... | 31-01-07 | 14:05

Ach jullie hebben als Telegraaf ook niets te zoeken bij BNN. Ga lekker naar die campingzender SBS. Kun je kruisruiken bij andere losers als Patty Brard en Nada van(dacht het)Nie.

slobodan | 31-01-07 | 14:05

Tjongejonge, Geenstijl zwelgt wel in zelfmedelijden, of niet?
Geef het dan gewoon toe: Anderen makken baggertv en Geenstijl was precies hetzelfde van plan.
Nu is er iemand met verstand van TV maken, die zag jullie pulp en heeft in al z'n wijsheid besloten om de geachte TV-kijkers te behoeden voor nóg meer waardeloze zooi...
Get over it!

Cavaco | 31-01-07 | 14:05

Veronica begon klein, BNN begon klein, begin je eigen omroep. Wij worden wel lid.

Conan de Rabarber | 31-01-07 | 14:03

aangezien de enige kijkers waarschijnlijk reaguurders zijn hebben deze beelden niet echt meerwaarde

Wout0r | 31-01-07 | 14:03

Tja, er is al genoeg troep op de tv, niet? Het zou nog minder kijkcijfers halen dan Talpa!

zure hond | 31-01-07 | 14:03

Ja, sorry redactie, nu ik het allemaal zo bij elkaar zie staan, lijkt het me ook geen materiaal om elke week naar te kijken. Rutger bij Viva is natuurlijk heel aardig, maar daar kun je niet wekelijks mee boeien. Toch maar eerst even bij de Campingzender proberen? Ik bedoel, wie Hans Kraaij in z'n gelederen duldt...

Murdockyoufool | 31-01-07 | 14:02

Mooi. Meer ruimte voor kwaliteits-TV.

Alles leuk en aardig, maar GeenStijl past perfect in het blog-wereldje. Op internet dus. TV is veel te hoog gegrepen (te kleine doelgroep, te bizar format, te ongenuanceerd).

Ik hoop echt dat het allemaal waar is wat vandaag wordt geschreeuwd. Ik geloof het nog steeds niet helemaal. Als het idd een hoax is dan hoop ik dat BNN heel snel de boel dropt. Slecht voor hun imago.

FST777 | 31-01-07 | 14:02

Alleen maar logisch dat Lips dit afkeurt; zo amateuristisch....ja goed voor GS, ook nog niet eigenlijk, maar daar een programma op tv mee maken??? Denk es na Fleisch....

rosalie | 31-01-07 | 14:02

Vond het eerst echt heel jammer, maar nu ik die filmpjes heb gezien? Alsof die filmpjes met Rutger de Kookworst leuk zijn... shit wat een kansloze loser is dat zeg. Het gaat ook nog eens echt totaal nergens over, en hij loopt daar maar rond te paroderen als een 'ik kom het wel een ff duidelijk maken' debiel. Jullie hadden Dion Grauss moeten nemen, wijsneuzen!!

looprekje | 31-01-07 | 14:02

@Patrick Bateman 13:57: Voor Premtime gelden andere regels. Het quotum voor allochtonenTV moet eerst gehaald worden anders krijgt de omroep minder subsidie.

Iko Nal | 31-01-07 | 14:02

Altijd al gedacht dat die Rutgerfilmpjes proefuitzendinkjes waren voor SG.

ik krijg het getal tien door, het getal tien ...

broomstick | 31-01-07 | 14:01

Waarom laten jullie de beslissing niet over aan de Rijdende Rechter. Die is onpartijdig!!

Teen | 31-01-07 | 14:01

Verkapte "de leukste thuis" kudt tv.

redheat | 31-01-07 | 14:01

@CasaMan 31-01-07 @ 13:56
"Het bedrijf Geenstijl Media Groep - eigenaar van Geenstijl.nl - zou niet te spreken zijn over de in hun ogen gebrek aan inzicht bij de netcoordinator op de kans op succes van het programma, dat wel eens de klapper onder jongeren had kunnen worden." Muhaha, probeer het anders eens op the box, zo tussen Mocca en de Ringtone top 5.

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 14:01

Non novem sub sole. Ik dacht het wel vernieuwend zou zijn, maar nee, dat is het niet.
Hebben ze toch verstand bij de pub. omroep?

chloorhexidine | 31-01-07 | 14:01

haha alsof het ook echt iets voorstelt. Eerst de funnyfiles (en tv in het algemeen) afzeiken (terecht) en dan zelf met zoiets lelijks komen. Hypocriet zijn jullie altijd al geweest natuurlijk. Jammer jongens maar het gaat natuurlijk helemaal nergens over. Dan kijk ik liever de Staat van verwarring.

WoudAap | 31-01-07 | 14:00

En jij wil beweren dat dit wel een voldoende haalt, Fleisch?? Opnieuw opgebakken oud nieuws zonder scherpe randjes; ja daar zitten we met z'n allen echt al jaren naar uit te kijken. Het verlies doet blijkbaar pijn, maar ga ajb ergens anders zitten mokken.

Paulusdebosbouter | 31-01-07 | 14:00

@Casaman: kan ik conluderen dat jij werkelijk gelooft dat Roek Lips zich laat lenen voor een hoax?
Roek "de grootste humorloze bejaarde in Nederland" Lips?
Dat je die even kunt bellen en kunt zeggen: "Doe even mee met het creeren van een hype wil je".
Denk jij dat echt Casaman? Serieus?
Dan moet je nog veel leren...

blikjegrolsch | 31-01-07 | 14:00

Het lijkt me het beste voor iedereen als Geenstijl geen TV gaat maken.

PeterMdeVries | 31-01-07 | 13:59

Terecht oordeel dus.

Fuzzy-de-Bear | 31-01-07 | 13:58

Filmpjes zijn lache, maar TV waardig weer niet, al zou het met een goeie programma opzet wel aan te zien zijn, maar de losse filmpjes niet.

Spherix | 31-01-07 | 13:58

ben bang dat jullie beetje verrast zijn dat de man verstand van (tv-)zaken blijkt te hebben...

Pon | 31-01-07 | 13:58

TV is zo 2006, wie kijkt daar nu nog echt naar?

de Botte Bijl | 31-01-07 | 13:57

Het viel me sowieso tegen van GS dat ze bij de publieke omroep gingen leuren. Ik zou zeggen, ga lekker naar de commercielen. Die zorgen iig voor hun eigen inkomsten, zonder mensen steeds te wijzen op allerlei misstanden in de samenleving.

jimmy | 31-01-07 | 13:57

het had niet misstaan tussen de andere meuk op tv....

Ephemeron | 31-01-07 | 13:57

Je moet maar durven:
Premtime wél uitzenden en dan zeuren over gebrek aan kwaliteit...

Patrick Bateman | 31-01-07 | 13:57

haha op hyped lopen ze de boel ook al lekker op te stoken.. mooie soap zo vlak voor de lancering..

CasaMan | 31-01-07 | 13:56

Zo wordt misplaatste arrogantie beantwoord. Wen er alvast maar aan Fleisch.

alweestrak | 31-01-07 | 13:56

ach jullie hebben de oude media niet nodig

kevin claessen | 31-01-07 | 13:56

Mjah, om deze filmpjes nou op ned 3 uit te zenden, is ook wel een beetje hoog gegrepen... Past zowieso beter op een campingzender...

Reintje | 31-01-07 | 13:56

dit pikken we niet! allemaal de straat op, en het huis van lips belegeren. willen we naar roek lips, dan gaan we naar roek lips!!

LiamP | 31-01-07 | 13:56

Sinds wanneer mag het volk zelf niet meer bepalen wat wel en wat niet ruk is? Gaan er eens mensen naar de publieke omroep kijken, is het weer niet goed. Of zou de doelgroep niet in de doelgroep liggen van de publieke omroep? Nou, lekker publieke omroep dan...

Autodrop1981 | 31-01-07 | 13:55

je had dan ook bij de libelle-redactie op bezoek moeten gaan, da's duidelijk.

van dal | 31-01-07 | 13:54

Schaam Lips heeft gewoon gelijk, jammer voor jullie maar het is echt niet zo best jongens!

De dikke vandaal | 31-01-07 | 13:54

Beetje op je pik getrapt Fleisch?

GeenStijl is gewoon hard op z'n bek gegaan in deze, wat al voorspeld werd door de meeste reaguurders bij de aankondiging van het programma trouwens...

de Gare Raap | 31-01-07 | 13:54

Zou dit dan ook de eerste aflevering worden? DAt zou toch over actualiteiten van deze week gaan?
-edit: welk gedeelte van het woord proefuitzending snap jij niet?-

Iko Nal | 31-01-07 | 13:53

Sttengeyl is niet meer?

sj00n | 31-01-07 | 13:52

Doe het lekker zelf, je moet gewoon om die fossielen heen gaan. Als ik moet helpen weten jullie me wel te vinden.

superjan | 31-01-07 | 13:52

En gelijk heeft ie!

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 13:52

Roek Lips is zooooo antiek.....

laiyna | 31-01-07 | 13:52

Pauper

Tomatendoos | 31-01-07 | 13:48

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl