Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Steun!

Nee, ik gebruik zoetjes...Zie daar het inhaakmoment voor Rayman, Yoep, Freek, Sanne Wallis, Lennet, Guido en al die andere wijsneuzen die politiek correct belangrijker vinden dan een grappige grap. De veelgeplaagde cabaretier Ewout Jansen en die andere pipo vragen jullie steun om de aangifte tegen die 'toevallige moskeebezoeker' te steunen. Gewoon steun, meer niet. Mijnheer Lekbir Kabli riep vorige week namelijk een een fatwa uit omdat de grappen over moslims hem niet bevielen. Nee, niet verschuilen achter Achmed Aboutaleb, die is de weg nu officieel kwijt, ziet alleen nog maar die mooie ministerspost met zijn poepantwoorden.” Oh ja. Als jullie je steun geven, belooft Ewout Jansen vanaf nu wel gewoon leuk te zijn...

Reaguursels

Inloggen

@yepZ 02-02-07 @ 10:32

M.a.w aangezien je in Nederland vrij bent in het zeggen wat je wilt, binnen de grenzen van de wet, moet je een doodsbedreiging aanvaarden.
Ben jij wel goed bij je hoofd?

dhimmi | 03-02-07 | 11:58

Als je grappen maakt en je weet dat je een groep mensen kwetst!! Dan moet je ook tegen kunnen als je bedreigd wordt.

Je vraagt zelf om, dus ga niet zielig doen.
je weet er zijn altijd wat gekken tussen.!!!!

en Nl is een vrij land je mag doen en zeggen wat je wilt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yepZ | 02-02-07 | 10:32

De islam is een vredelievende godsdienst.

Fred V | 01-02-07 | 21:14

hebben ze aboetalep deaud gemaakt?

tuut tuut | 01-02-07 | 19:57

als het om christen-bashen gaat staat de hele "komische kudde" klaar, maar nu het om moslims gaat durven de fossielen niet... en dat is niet zo mooi freek/joep/etc.

Onderbuik | 01-02-07 | 18:45

@ bad to the bone 01-02-07 @ 16:30
Misschien kunnen we een Grappenbank voor ze openen...

Patrick Bateman | 01-02-07 | 16:45

Ze kunnen mijn steun wel krijgen maar dat garandeerd niet dat ze leuk worden.

bad to the bone | 01-02-07 | 16:30

@ja man 01-02-07 @ 14:03,
natuurlijk niet,
we hebben het hier wel over eenrichtingsverkeer.

vander F | 01-02-07 | 14:30

De kelder van die meneer Kabli is wel erg groot, daar past zo maar een compleet gezin in.

TyfusLeijer | 01-02-07 | 14:14

vander F 01-02-07 @ 13:55

dus eigenlijk, kunnen wij binnenkort eauk zeggen van: de moslims waren genoeg gewaarschuwd!

ja man | 01-02-07 | 14:03

widtvoet 01-02-07 @ 03:05
Lijkt me niks, maar dan weet ik tenminste waar ik geen grappen over mag maken

LibertasSimplex | 01-02-07 | 14:02

TM 01-02-07 @ 13:53

Point taken!

ja man | 01-02-07 | 14:01

Ach, er is helemaal niets aan de hand,
de Assoena heeft het standpunt dat iedereeen die doorgaat met grappen maken over de Islam, en na waarschuwingen doorgaat met grappenmaken,
hij/zij gedood mag (of eigenlijk moet) worden.
Niks aan de hand dus,

"Zowel de moskee, de koepels als de heer Kabli hanteren als uitgangspunt de Nederlandse wet en zijn tegen geweld. Een uitkomst waarbij een cabaretier, die grapjes blijft maken over de Islam in leven blijft, wordt echter niet geaccepteerd. Voor de dood volgt, moeten wel alle andere drukmiddelen zijn uitgeput. Volgens Kabli was van Gogh afdoende gewaarschuwd."

Wat is het probleem?
weten we toch allemaal, Den Haag doet niets, dus is er niets aan de hand.

vander F | 01-02-07 | 13:55

@ja man 01-02-07 @ 13:51 : Denk Kouwes...

TM | 01-02-07 | 13:53

WAAROM?

ja man | 01-02-07 | 13:51

"en al die andere wijsneuzen die politiek correct belangrijker vinden dan een grappige grap."

En dat over Freek de Jonge... Jongens jongens,,, *zucht diep* Wie komt er als volgende op die politiek correcte kudt-lijst van jullie? Koot en Bie of zeau?

"Kijk, als direkteur van zo'n school voor werkende jongeren maak je heel wat mee. Het is zowiezo al een onmogelijke opgave om die lui wat te leren want daar zijn ze gewoon te stom voor. Als ze niet dom waren dan hadden ze niet hoeven te werken natuurlijk.

Ik zit laatst in mijn studeerkamer, komt er zo'n wandelend stuk luchtverontreiniging de kamer binnen. Hij zegt 'Vader, ik wil zo graag afkicken'. Nu heb ik daar wel eens iets over gelezen in het Stadsblad dus ik zeg 'Afkicken? Afkicken? Dekselse jongen, hou er nou eindelijk eens mee OP, scheidt er nou toch eens mee uit, stop er nou eens mee!'. En onmiddellijk voelde ik dat er een band ontstond. Het verhaal kwam er in horten en stoten uit; hij was nu aan de heroine en hij was net van de Betuwe af(want dan Flipje in Tiel). Opeens loopt ie opeens naar mijn boekenkast, hij versnippert alle boeken en gaat er vandoor.

Nou, de laatste jaren is het PRIMA gegaan met die jongen, NIETS meer van gehoord. Alhoewel ik net bericht krijgt dat ie binnenkort wordt overgeplaatst naar een open inrichting.

De volgende fase waar ik de werkende jongere mee confronteer is die van de Spelende Mens. Verzwaarde dobbelstenen, aangepaste spelregels, in elk geval: Ik Win AltijD. En net op het moment dat ze mij met een loden pijp te lijf willen gaan roep ik 'INSPRAAK'!!! En dan is het doodstil natuurlijk, want ze hebben helemaal niks te zeggen, die werkende jongeren. Daar zijn ze gewoon te stom voor."

Politiek correct, really. Definieer dat eerst eens even Hoxha?

P.S. : "Nou ik ben dus kinderakteur. En het valt voor een pedofiel niet mee om dan aan de slag te komen. Vragen de ouders vanerm 'mag ik uw handen even ruiken?'. Is heel vernederend. Dus reken maar dat ik ze sta te wassen van te voren! Ik heb hele fijne zeep. Kinderzeep..."

Kunnen jullie niet eens een columnist aannemen die zo schrijft?

TM | 01-02-07 | 13:28

Elekbir Kabli moet brandend en met een winterpeen in z'n reet van een hoog dak afgegooid worden!!!

Fockel und Suckel 01-02-07 @ 10:39

Een toevallige voorbijganger die dit zegt, toch?

solidstate | 01-02-07 | 12:48

Steun? Voor een kansloze pseudo-cabaratier die zo opnieuw aandacht wil vergaren?
Neuh, deze laat ik aan mij voorbij gaan..

MAXIMO | 01-02-07 | 12:36

Oh ja, en herinnert iemand zich nog het withete commentaar van Theo Maassen tegen dat journalistje van VN in De Leugen Regeert? Volgens Maassen hoefden cabaretiers mbt de islam absoluuuut geen blad voor de mond te nemen... hmmm...

kniebelknuistje | 01-02-07 | 11:29

Die Lekbir is tenminste eerlijk, weet je wat je aan 'm hebt. Volgens de Koran moet iemand als Jansen inderdaad dood. Dat is de Islam ten voeten uit.

kniebelknuistje | 01-02-07 | 11:23

GS moet opzouten met die publiciteitsgeile cabaretiers

goldmund | 01-02-07 | 10:58

Elekbir Kabli moet brandend en met een winterpeen in z'n reet van een hoog dak afgegooid worden!!!

Fockel und Suckel | 01-02-07 | 10:39

De 'Tolk' was trouwens vroeger bestuurslid en Aboutaleb wist dat:
http://www.parool.nl/nieuws/2007/JAN/31/ams1.html

Patrick Bateman | 01-02-07 | 10:24

Het lijkt me sterk dat die Aboutaleb nu nog minister wordt. Onder het tapijt vegen is wel heel erg pré-Fortuyn.

wegmetdebijstand | 01-02-07 | 09:46

iek weet niet of iek wel miniester wiel worden, wat een flaprdrol zeg.

ik kom van rechts | 01-02-07 | 09:35

Een 'toevallig' langslopende Tolk die toevallig in het verleden ook nog bestuurslid was van As Soenna.
Wat een toeval he?

despee | 01-02-07 | 09:27

Abutaleb is doodgewoon een doorsnee marokkaanse rioolrat die liegt, bedriegt en vegeteert. Het enige verschil is dat hij een colbert e.d. draagt en de rest meestal trainings- of leren jack(liefst met bontkraag). En uiteraard het bijzondere lot uit de loterij dat hij uitverkoren is door de linkse kerk als zgn. nette en welbepraakte troetelallochtoon die als kontaktpersoon gezien kan worden.(lees: die de boel onder de pet kan houden zoals zijn grote (joodse(?)) voorbeeld. Het is een lacherige slaptstick geworden inmiddels)
Ste nou dat die mafkees echt minister wordt, wat was er dan zo belachelijk aan de gemiddelde ex-LPF minister destijds? Zet alle negatieve gebeurtenissen van de afgelopen jaren maar eens op een rijtje, wedden dat het nog moeilijk wordt om dan toch nog 1 LPF-er belachelijker te kunnen noemen. En doe dat maar eens met een groot aantal andere veelbesproken politici van de afgelopen tijd.... het is wel duidelijk ja... gelukkig is de LPF verleden tijd want nu is het allemaal veeeel beter! Nederland is de regie kwijt en krijgt die nooit zonder slag of stoot terug. Nooit dus!

gigi gorgonzola | 01-02-07 | 08:51

EN die gleier word mischien nog minister eauk!!!!!!!!!!

ja man | 01-02-07 | 07:53

lol tjek die mafkezen wakker zijn.

DeRooieRakker | 01-02-07 | 06:52

Waar kan ik precies steunen?

Framoes | 01-02-07 | 03:28

@Satanskerk-orgasmeparty 2007

Dat zou je wel lijken?

widtvoet | 01-02-07 | 03:05

vrije associatie is een goed ding. Welterusten

LibertasSimplex | 01-02-07 | 03:01

Die voorlaatste reactie was enkelt op de laatste zin.

Droog genoeg voor een doos van formaat!

widtvoet | 01-02-07 | 03:01

ah zo

LibertasSimplex | 01-02-07 | 02:57

widtvoet 01-02-07 @ 02:41
Ben je tegelijkertijd uitnodigingen aan het opstellen voor je Satanskerk-orgasmeparty 2007?

LibertasSimplex | 01-02-07 | 02:56

@LibertasSimplex
Dat ad-verhaal was nog altijd vrijwoordelijk tegen 't beeld van die ingevlogen middeleeuwer die in 020 medelanders staat op te zwepen zijn erecties te rechtvaardigen. En dan nog van die boze praat ook...

widtvoet | 01-02-07 | 02:55

widtvoet
Nu begrijp ik zelfs je laatste twee postings niet. Hoezo heeft niemand dat gemerkt dan? Daar gaat t topic over, daar hebben Ewout & Jansen het over, over het moskee-standpunt bedoel ik, en er zijn al heel wat grappen gemaakt over 'voorbijgangerschap'. Kijk, wat Kalbi's rol is weet ik ook niet. Vast niet een erg belangrijke, maar het gaat erom dat die moskee dat doodmaken niet tegenspreekt, dus hetzelfde standpunt huldigt.

LibertasSimplex | 01-02-07 | 02:50

widtvoet 01-02-07 @ 02:41
huu?

LibertasSimplex | 01-02-07 | 02:45

@LibertasSimplex 02:40

Dat niemand dat eerder gemerkt heeft...

widtvoet | 01-02-07 | 02:44

ad. Spreek je idd. uit! Beste haatzaaikabouter en beste p. reaguurder. Ook stilhijgend rukkende Kerksee-bezoekers verdienen publiek geyl. Laat allen komen. Jurk, wit, kleverig, tabak...

Vertel ff dat de clubmores wat jou betreft inhouden dat knorren slechts slachtvee kunnen zijn.
Om te beginnen; jokken mag! Moet eigenlijk.
En vervolgens steigeren dat je niet geloof d wordt...

widtvoet | 01-02-07 | 02:41

widtvoet 01-02-07 @ 02:33
Weet ik niet. In ieder geval verwoordde hij kennelijk het standpunt van de moskee zo aardig, dat men geen uitspraken wilde doen die hem tegenspreken. Als je de man in dat latere interview hierboven in de link hoort, is ie intern ws aardig op de vingers getikt, want je hoort hem geforceerd benadrukken dat ie er helemaal niet toe doet en dat ie vroeger misschien de moskee weleens 'geholpen' heeft. Spijt als haren op z'n hoofd dat ie zo uit de school geklapt is. Het bestuur stond erbij toen hij z'n uitspraken deed en nogmaals, het heeft hem nog steeds niet tegengesproken.

LibertasSimplex | 01-02-07 | 02:40

@LibertasSimplex 02:25

Twas 'n gelegenheidsschnabbelaar?
Nee toch.
Die man zal toch niemand vertegenwoordigen?

widtvoet | 01-02-07 | 02:33

HY78 01-02-07 @ 02:21
Dat moest ie pas zeggen nadat ie tot voorbijganger was gebombardeerd. In zijn beleving heeft ie gewoon zo goed geantwoord als ie kon. Volgens de leer. De rest stond er ook bij. Pas met Abu Taleb is men het eens geworden dat de moskee er allemaal niks aan kon doen, en dat hij maar een gewone voorbijgaande bezoeker was.
Zo heb ik het verhaal begrepen

LibertasSimplex | 01-02-07 | 02:25

@LibertasSimplex 01-02-07 @ 02:15
Nou, ja, dat ligt ietsje gecompliceerder.
In uw verhaal heeft niemand hem daadwerkelijk gevraagd of hij wellicht slechts een voorbijganger was .............

HY78 | 01-02-07 | 02:21

Lekker voor die Kabli trouwens. Steekt ie z'n nek uit, wordt ie door z'n eigen praatbaas als onbeduidend neergezet. Komt ie ooit in hun hemel, wordt bij de poort geroepen: 'Ah, daar hebben we de martelaar! Kom binnen make yrself comfortable.' Moet ie zeggen: 'Nee, ben slechts een voorbijganger. Dus ik kan ook niet binnen komen.'

LibertasSimplex | 01-02-07 | 02:15

@bottehond 01:47
Bram de Jonge dood?

widtvoet | 01-02-07 | 02:05

@Ed Cetera 01:24
Freek de Jonge is natuurlijk ook een produkt van zijn jeugd, meer nog van die van zijn ouders...

Hij preekt steeds vaker, wordt immer meer slaaf van (z'n eigen aangewinde) absolute waarheden en richtinggevende religie dan dat hij juist daar zijn "grappigheid" op richt.
Ga boodschappen doen voor Man bijt hond!

widtvoet | 01-02-07 | 01:57

Freek de Jonge vertegenwoordigt de neo-bourgeousie, alleen tegen veilige heilige huisjes trappen, zoals die in de jaren '60 werden gedefinieerd.

Ed Cetera | 01-02-07 | 01:24

God, dat zou je in de politiek moeten durven. Registreren dat een graag en veelgehoorde kreet van jouw club zegt: "Iedereen die de PvdA (vb) beschimpt, bekritiseert of belachelijk wenst te maken verdient idd. de dood ja, daar zijn wé het wel over eens."

Wat voor soort mensen verkiest dat nu als aanbidwaardig...

widtvoet | 01-02-07 | 01:21

Best een goed idee... moskee EN sauna.. kom je nog es lekker tot jezelf

spoednik | 01-02-07 | 01:10

Fadtwa dient in 0031 mi. zo rap mogelijk weer allenig als schimmeldodende vaginale pasta bekend te staan. Het extraserieuS oproepen tot, aanzetten tot het doden van een (goddomme tamelijk speciefiek) persoon betekent toch gewoon dat je dan 's avonds bij bromsnor bidt (tuurlijk hebben we "iets van 'n kleedje...")?

Haatkabouters die aanroepen dat het de dood is die cabaretiers (of welke onvromen ook) verdienen vanuit Is laf wanneer zij spotjes durven drijven met wat hij tot het Zijne rekent zijn mi. evenzo strafbaar daarin als Haatkabouters die aanroepen dat het de dood is die cabaretiers (of welke onvromen ook) verdienen vanuit Is laf wanneer zij spotjes durven drijven met wat hij tot het Zijne rekent... Die gevaarlijke gek hoort alleen te staan... maar er stromen elke keer zalen vol om naar die idioot te komen luisteren.
Dat wordt nog leuk.

widtvoet | 01-02-07 | 01:08

@HowardStern 31-01-07 @ 22:44

Wat bedoel je?
Dat ze op grond van agressief en crimineel gedrag hun smerig verdiende geld aan het "Leger des Heils" moeten afstaan?
Of'zo'

dhimmi | 01-02-07 | 00:45

@ mezelf 01-02-07 @ 00:41
radacie=redactie
kudstukjes=kudtstukjes

Dömper | 01-02-07 | 00:42

ranqneuzeKleinburger 01-02-07 @ 00:32

Ewout Jansen en Etiënne Kemerink doen het heel goed. Je diskwalificeert helden die hulp vragen bij een goede manier om onder die fatwa uit te komen.... What does that make you?

* je post was cynisch I know *

bottehond | 01-02-07 | 00:41

@drbukkake! 01-02-07 @ 00:37
Euh... nee dat kan niet. Je kent de NS toch?
GS-radacie was kudstukjes aan het schrijven voor de televaag.

Dömper | 01-02-07 | 00:41

kunnen we al die moslims niet op de trein zetten? Ik stel U allen de vraag: WAAR WAS GEENSTIJL.NL TOEN DE MOSLIMS DE FAWA OVER SALMON RUSHDIE UITSPRAKEN?

drbukkake! | 01-02-07 | 00:37

@bottehond 00:07

Iedereen zou overal altijd grappen over moeten mogen maken in het land van Beatrix en Jeroen van Beek... Figuren als die hoekieboekiesmurf zijn juist zo grappig. Mooie karikatuur. Ze trekken meer publiek dan de onderste helft van de top 40 van ons beroepsmatig grappenmakersgilde bovendien.

Laat die man voorlopig z'n inkijk gunnen.
(Maar zet wel 'n camera op z'n kop!)

widtvoet | 01-02-07 | 00:35

aboutaleb heeft de sillyputtytrekkracht van de poldercultisamenleving overschat, door te proberen doekjes om een etterende wond te winden.
Ewout J. is een analfabeet by proxy. een would be grappenmaker. Heel fijn allemaal om door zo'n lutser hernieuwd in de shit te geraken. zoals Zalm zei; 'het is oorlog'. het was alleen wat lang stil aan het front.

ranqneuzeKleinburger | 01-02-07 | 00:32

@ scribent

Wat ben je toch walgelijk belezen.... doe nog eens zo'n frontale aanval op de multikulturele nachtmerrie?

OT:

abu zat bij v nieuwkerk als een krijsende imam te roepen dat de RekenkamerT selectief verontwaardigd is over zijn geldverslindende mislukking in 020..... ranzig gewoon. Als die idioot minister van integratie wordt is het over 4 jaar rustig op straat. Maar dan is tariq tamadan de baas in 0031 dat vanaf dat moment gegijzeld zal zijn door de moslimbroederschap met hun strategie van de vreedzame strijd als je dat het beste resultaat garandeert. Het westen heeft een Generaal (tariq ramadan) tegenover zich, een briljant strateeg, die bijna beledigend onderschat wordt. Wát een strateeg. Maar goed: abu is een kneus, een looser, een slecht politicus en dito bestuurderT... een excuus marokkaan als minister? Een leugenaar en een manipulant bovendien.... de wereld op zijn kop. Leve de meritocratie!

bottehond | 01-02-07 | 00:26

Hé redactie, er zit iemand in de DUMP te blowen...

da wizard | 01-02-07 | 00:21

Aboutaleb bakt zoete broodjes, maar wordt strakjes tóch door de regenten van de PvdA in het regeringspluche gedrukt. Fatwa's bagateliseren, genocides ontkennen, zolang je maar bij de kliek hoort, kun je je alles veroorloven.

colonnecinco 31-01-07 @ 22:28

Absoluut de post van de avond over zowel abu thaleb als over de islamiseringsjunta. Gaat Geert nog vragen stellen VOOR de formatie in verband met EWOUT?

* je mot wat roepen om mensen wakker te schudden zeg *

bottehond | 01-02-07 | 00:14

offtopic:
Hoe krijg je die SEAT adverts weg in de dump? Zie alleen een half filmpje zo :(

Rhun | 01-02-07 | 00:09

widtvoet 31-01-07 @ 23:49

Je snapt Jansen en die andere niet. Zij hebben hét wapen tegen de islamgevoeligheid in handen en reiken het de rest van 0031 aan. IEDEREEN mot grappen gaan maken over de islam, dan is er in principe geen enige verantwoordelijke aan te wijzen.... fight fire with fire... anonieme massa en zo... imho dan, he. Ik ben er blij mee. Iedere fappeaser die de islamwatchers heeft proberen het zwijgen op te leggen die deze helden niet ondersteunt heeft al die draadjes zitten liegen over het bestrijden van extremisme in de islam.

bottehond | 01-02-07 | 00:07

-weggejorist-

de grote boze wolf | 01-02-07 | 00:07

Waar kan ik zon steunbetuiging nou kwijt???

Brandje | 31-01-07 | 23:51

De eerste Gelovige die daar op vrijdagochtend een pamflet op de moskeedeur spijkert zou van Aboutaleb en zijn PvdA spijkers moeten krijgen... maar in plaats daarvan ziek ze eerder helpen met het repareren van de wondjes in deur en blazoen.

Die grote roergangers zouden in hun plaatselijke moskeeen eens wat harder moeten oproepen en masse lid te worden van de PvdA. Kan die fijn ruimdenkende "moet toch kunnen" partij eea. bij deze formatieronde alvast meenemen. Respect vóór alles, vooral voor de respectlozen...

Dat neerlands cabarettegilde vooral bezig is met grappig en kritisch te zijn (at best) over wat in hun straatje past ligt mi. vooral aan 't feit dat ze meestal op de notabele nummers van dat straatje wonen. Niet raar maar daarom niet minder laf. (Maarja, wie wil zich nou werkelijk opgejaagd voelen? En bovendien gedeelde lafheid is halve lafheid...)

widtvoet | 31-01-07 | 23:49

On topic: Wijs gespeeld van Ewout & Jansen en terecht. Zo voorkomt ie op wat voor manier dan ook alleen te staan. Omdat de rest van de caberetiers ongetwijfeld laf is, denk ik toch dat Youp, en Freek en hoe heet die Eindhovenaar etc hem straks wel hadden moeten, maar niet hebben willen steunen. En dan issie nog steeds een issue, dan staan er vanzelf anderen op.

LibertasSimplex | 31-01-07 | 23:49

LoL @ Sévèke 31-01-07 @ 23:34

Hèhè dacht al krijgen we nou!

v Maerlant | 31-01-07 | 23:37

ok dan top v Maerlant . :)

LoL @ Sévèke | 31-01-07 | 23:34

LoL @ Sévèke 31-01-07 @ 23:23

Huh? Was het met je eens. Tweede gedeelte van m'n post was voor Jester's tear.

v Maerlant | 31-01-07 | 23:30

die gore geinteneuqer is dus ook al in 1983 voorzitter geweest... dat wil zeggen dat ie verdomme al 24 jaar in Nederland is; moet je horen hoe zijn Nederlands is.... diep diep triest... tijd voor armoethaleb om op te rotten met zijn; dat is mij ook niet gevraagd... volgende interview duurt dus twee uur,omdat je blijkbaar er om moet vragen... lutser.. PVDA maak jezelf eens nuttig en pak die prutser aan...

Behangdelul | 31-01-07 | 23:29

HowardStern 31-01-07 @ 22:17
Wat maak jij, persoonlijk, als individu precies mee aan dreiging van moslims? theo meldde ook dat ie een dorpsgek was, niemand vermoordt een dorpsgek zei hij. helaas, dat deden ze wel. ik vraag me af waar jij een dergelijk blind geloof op baseerd, ik heb dit niet, ik geloof graag in het goede in de mens, maar als een willekeurige "passant" al meldt dat wie grapjes maakt dood moet houd het een beetje op. de haatpreken, de koranteksten, de geschiedenis etc laten weinig ruimte voor geloof in het goede. in amerika heb je organisaties als cair etc. als je propaganda wilt zien moet je eens op pagina's kijken en dat vervolgens een vergelijken met de dagelijkse praktijk.

ikhier | 31-01-07 | 23:27

v Maerlant 31-01-07 @ 23:03 Pik als je voor mij zingt, dan mag je stoppen hoor.

LoL @ Sévèke | 31-01-07 | 23:23

Komt een moslim bij de dokter ... chop-chop, arghhhgurgelrgghh

Bopje | 31-01-07 | 23:22

Het cabaret is op sterven na dood. De werkelijke maatschappelijke problemen kunnen niet op de hak genomen worden. En figuren als Lebbis en Jansen die op de loonlijst staan en derhalve trouwe vazallen zijn van de linkse kerk vinden het prima zo. Ewout Jansen is waarschijnlijk niet eens echt leuk, maar hij zet de hele scène met een actie als deze te kakken. Ik hoop op de dag dat tijdens een optreden het publiek zich keert tegen de policorcabaretiers. Maar ach dat zal wel niet gebeuren. Een Lebbis en een Jansen zullen hun tickets blijven verkopen aan klapvee dat zich graag wil laten betoveren door de appeasers. En dat is genoeg publiek om een behoorlijke boterham mee te verdienen.

Jeremia | 31-01-07 | 23:21

I'm almost afraid to admit my excessive perception.

jester's tear | 31-01-07 | 23:12

Met rooken?

gentle giant | 31-01-07 | 23:09

@Gentle Giant
Goet! Als jij stopt.

CoJoNes | 31-01-07 | 23:08

@ CoJoNes, zullen wij de fredespijp roken?

gentle giant | 31-01-07 | 23:05

Jullie zijn SALON-cabarettiers!
Wat een triest gebeuren :D

LoL @ Sévèke 31-01-07 @ 22:56
-
Eens. Deze laffe gilde in acht genomen zullen ze 'm eerder beschimpen dan beschermen.

-

jester's tear 31-01-07 @ 22:50

Eentje nog. Mogelijk kan het duidelijk maken hoe ik het zie, en waarom die apologie van hierboven.

She = Europe
-

The Garden - Ezra Pound

En robe de parade.

Samain.

Like a skein of loose silk blown against a wall
She walks by the railing of a path in Kensington Gardens,
And she is dying piece-meal
of a sort of emotional anemia.
And round about there is a rabble
Of the filthy, sturdy, unkillable infants of the very poor.
They shall inherit the earth.
In her is the end of breeding.
Her boredom is exquisite and excessive.
She would like some one to speak to her,
And is almost afraid that I
will commit that indiscretion.

v Maerlant | 31-01-07 | 23:03

Het kan bijna niet anders dan dat Youp, Freek en de rest van al die namen, die er eigenlijk niet toe doen, zwaar voor lul staan nu.
.
Om het maar even op zijn 'Youps' te formuleren; YOUP && FREEK zijn 2 lafaards!!

LoL @ Sévèke | 31-01-07 | 23:02

Wat een goed topic dit!!!
.
Heerlijk. Ja Youp, Freek en al die anderen, waarvan de namen er eigenlijk niet toe doen; kom nou maar met jullie grote bekken, ga nou maar eens stoer een imam in de maling nemen!
NEE dat durven jullie niet, jullie zijn gewoon een stelletje hypocrieten.
.
Youp, Freek en al die anderen, waarvan de namen er niet toe doen en geen steun betuigen; Jullie zijn SALON-cabarettiers!
Wat een triest gebeuren :D

LoL @ Sévèke | 31-01-07 | 22:56

ikhier 31-01-07 @ 22:42
Aboutaleb is er van overtuigd dat 'ie het bijzónder met zichzelf getroffen heeft. Niemand binnen de PvdA durft nog zonodig een 'corrigerende tik' uit te delen. Immers, de politiek-correcte belangen zijn veel te groot.

colonnecinco | 31-01-07 | 22:56

@v Maerlant @ 22:34
Me neither, gezien mijn Keats-quote.

jester's tear | 31-01-07 | 22:50

Oh Aboutaleb, Cohen, Balkenende, Rouvoet
Oh Baphomet, Shaitan, Sjejtan, Azazel, Satan
Alles zal branden.
Moehaha moehahahaaa

Shareholder | 31-01-07 | 22:49

Allah bestaat niet en Mohammed is een valse profeet. Uiteraard! Sterkte, Ewout. En volgens mij zijn bedreigingen met de dood strafbaar. Waar zijt gij, o Hirsch Ballin met al uw openbare ministeries?

Hammar | 31-01-07 | 22:46

@CoJoNes
Eh, had ik daar dan eerder mee moeten komen?
Het probleem wat ik heb is de kortzichtigheid. Kijk naar de Ieren, Italianen en Joden die naar de USA verhuisden 100 jaar geleden. Ghetto's, , veel criminaliteit, import stop, USA mafia is daardoor ontstaan etc etc. Nu zijn deze dames en heren high society aldaar. A lesson to be learnt?

HowardStern | 31-01-07 | 22:44

ai ai, de pittige variant....

Herman Flipsen | 31-01-07 | 22:42

de vorige afaire was zijn verhaal over verdonk
www.campus.tv/index.php?action=showmov...
een dag later wordt zijn verhaal weerlegt door door theo hollman en de ouders van theo oa. in Nova. Cohen en pvda a'dam haalden alles uit de kast om de de dood van van gogh te annexeren. hollman stond zijn plaats af aan verdonk toen de pvda nie wilde dat verdonk er sprak terwijl de ouders van van gogh hadden aangegeven dat zij wilden dat verdonk er sprak, geconfronteerd met zijn leugens ontkende hij deze en weigerde excuses aan te bieden.

ikhier | 31-01-07 | 22:42

@Herman en Libertas
Jehudin Pedis, laten we het daar maar op houden.

CoJoNes | 31-01-07 | 22:40

Jodin Rames

LibertasSimplex | 31-01-07 | 22:39

@CoJoNes
[jargent].... blauwe-Ziolutserneuqer.....[/jargent]
ofzoiets?

Herman Flipsen | 31-01-07 | 22:36

jester's tear 31-01-07 @ 22:29

I don't like the happy ending, if you don't mind me farting in the gallery.

v Maerlant | 31-01-07 | 22:34

@HowardStern
Kom je nu mee! Dan heb ik een indo-half-jodin als vriendin. Laat jargent het maar niet horen.

CoJoNes | 31-01-07 | 22:31

Prachtig @ v Maerlant @ 22:15
genrewijziging conform de draad
(R.Waters)

"Hello Razz, I'm glad to see you.
This is my second night here"
and he said "I'm feeling bad"
and it was Bill Hubbard
one of the men we'd trained in England
one of the original battalion
I had a look at his wound; rolled him over
I could see that it was probably a fatal wound.
You could imagine what pain he was in
he was dripping with sweat
and after I'd gone about three shellholes
traversed that, had it been...
Had there been a path or a road I could have done better
He pummelled me
"Put me down, put me down, I'd rather die
I'd rather die, put me down"
I was hoping he would faint.
He said "I can't go any further, let me die"
I said 'If I leave you here Bill you won't be found, let's have another go'
He said "All right then"
And the same thing happened.
He couldn't stand it any more, and I had to leave him there, in no-man's-land.
.
Years later, I saw Bill Hubbard's name on the memorial to the missing at Arras.
And I... when I saw his name I was absolutely transfixed; it was as though he...
he was now a human being instead of some sort of nightmarish memory of how I had to leave him, all those years ago.
And I felt relieved, and ever since then I've felt happier about it, because always before, whenever I thought of him, I said to myself, 'Was there something else that I could have done?'

jester's tear | 31-01-07 | 22:29

Aboutaleb bakt zoete broodjes, maar wordt strakjes tóch door de regenten van de PvdA in het regeringspluche gedrukt. Fatwa's bagateliseren, genocides ontkennen, zolang je maar bij de kliek hoort, kun je je alles veroorloven.

colonnecinco | 31-01-07 | 22:28

Ik zie Ewout niet als toegevoegde waarde voor ons mooi kikkerlandje.
Ik ken hem niet en de boer vreet niet wat hij niet kent.
Dus geen steun van mij deze keer.
Neqschotje en next.

De Intrigant | 31-01-07 | 22:28

@Herman
Ik heb aangifte gedaan, ben net terug. gg is een beetje een Zidane typetje, die kunnen niet zo goed tegen kritiek...

CoJoNes | 31-01-07 | 22:26

Helaas snap je het grotere verhaal niet.
HowardStern 31-01-07 @ 22:17
-
En waaruit zou dan moeten blijken dat jij het wel snapt? Wat een hoogmoed.

v Maerlant | 31-01-07 | 22:25

@CoJoNes 31-01-07 @ 22:22
Hoe is het na die enorme trap van the gentle giant (21:30), ijsblokjes erop gedaan, of Ms. Jones laten blazen?

Herman Flipsen | 31-01-07 | 22:24

@jester
Doe eens snel dat koekje weggooien en inloggen als DQ. Jester's tear is zo ontzettend gay...

CoJoNes | 31-01-07 | 22:22

@howardstern
Nu nog weinig, behalve dat ik al merk dat in Nederland het knuffelen als vanouds doorgaat. Mensen hebben zoiets van, laat maar. Het zal juist die passieve houding zijn die langzaam een uitzonderingspositie voor de islam zal creeeren. Die gasten mogen nu eenmaal meer dan anderen. Gisteren ook weer zoiets, illegale schotels mogen toch 3 maanden blijven staan vanwege de emoties. Het zal langzaam verder afglijden totdat confrontatie de enige mogelijkheid is.

controle | 31-01-07 | 22:21

@HowardStern
Een half-jood bestaat niet.

CoJoNes | 31-01-07 | 22:19

@controle
Helaas snap je het grotere verhaal niet. Het is namelijk geen kwestie van "erop aan komen". Dat is in Nederland toch totaal niet ter sprake? Wat maak jij, persoonlijk, als individu precies mee aan dreiging van moslims?

HowardStern | 31-01-07 | 22:17

@jester
Zou ik eens wat citaten van een visionair aanhalen mister Chamberlain?
.
"How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. The effects are apparent in many countries. Improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live. A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement; the next of its dignity and sanctity. The fact that in Mohammedan law every woman must belong to some man as his absolute property‹either as a child, a wife, or a concubine‹must delay the final extinction of slavery until the faith of Islam has ceased to be a great power among men. Individual Moslems may show splendid qualities. Thousands become the brave and loyal soldiers of the Queen; all know how to die; but the influence of the religion paralyses the social development of those who follow it. No stronger retrograde force exists in the world. Far from being moribund, Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step; and were it not that Christianity is sheltered in the strong arms of science‹the science against which it had vainly struggled‹the civilisation of modern Europe might fall, as fell the civilisation of ancient Rome."

controle | 31-01-07 | 22:17

jester's tear 31-01-07 @ 22:05

Jamaar, zo kan ik het ook. Apologie voor W3a7herman dan maar:
-

THE STRANGER Rudyard Kipling

THE STRANGER within my gate,
He may be true or kind,
But he does not talk my talk—
I cannot feel his mind.
I see the face and the eyes and the mouth,
But not the soul behind.
The men of my own stock
They may do ill or well,
But they tell the lies I am wonted to,
They are used to the lies I tell.
And we do not need interpreters
When we go to buy and sell.

The Stranger within my gates,
He may be evil or good,
But I cannot tell what powers control—
What reasons sway his mood;
Nor when the Gods of his far-off land
Shall repossess his blood.

The men of my own stock,
Bitter bad they may be,
But, at least, they hear the things I hear,
And see the things I see;
And whatever I think of them and their likes
They think of the likes of me.

This was my father's belief
And this is also mine:
Let the corn be all one sheaf—
And the grapes be all one vine,
Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

-
Waar ik nog aan wil toevoegen dat voor mij 'a stranger' alleen maar iemand is die at Rome niet wil doen as the Romans do.

v Maerlant | 31-01-07 | 22:15

@H. Flipsen
ach, jester is ook maar een pseudo voor DQ. Time for change.

jester's tear | 31-01-07 | 22:15

@123herman & HowardStern
levende bewijzen dat Balk I tm IV vrucht draagt, de angst is diepgeworteld en tiert welig.

jester's tear | 31-01-07 | 22:13

@jester's tear 31-01-07 @ 22:08
Geen angst, ik blijf netjes aan de zijlijn staan!

Herman Flipsen | 31-01-07 | 22:13

@howardstern
Als het erop aan komt kiezen ook de gematigden de kant van de extremisten. Iig een groot deel, moslims zijn namelijk broeders van elkaar en staan rechtover de kuffar. Waar zeg ik dat ze christenen dood willen? Wel accuraat blijven svp.

controle | 31-01-07 | 22:12

HowardStern 31-01-07 @ 22:10
Als ze dat niet vinden dan moeten ze het niet de hele dag roepen. Heb ik daar een punt?

LibertasSimplex | 31-01-07 | 22:11

@controle
Natuurlijk, geloof alle media, geloof alles, geloof de extremen, denk vooral dat moslims helemaal obsessed zijn over de koran, alles letterlijk nemen en elke gristenhond dood willen zien! You go boy!!!!

HowardStern | 31-01-07 | 22:10

@v Maerlant 31-01-07 @ 22:07
Ja, had ik ook wel kunnen weten, alleen met humor kan je het leven nog dragelijk maken...
(Psssstt... Duitsers ook wel, maar wel op hun eigen beschaafde wijze, maar dat mag je niet te hard zeggen in Nederland)

Herman Flipsen | 31-01-07 | 22:10

2 Hermans, @ 22:05 was natuurlijk niet voor Flipsen bedoeld.

jester's tear | 31-01-07 | 22:08

Herman Flipsen 31-01-07 @ 22:00

De doorsnee Waal is meestal ook best goedlachs hoor Herman.

v Maerlant | 31-01-07 | 22:07

@chinaski
Geen strohalm vriend, slechts een kwestie van het kaf van het koren scheiden.

HowardStern | 31-01-07 | 22:06

fliker op herman, met je c/p's. Je spoort niet.
Fragment van Keats ter bevestiging:

Fanatics have their dreams, wherewith they weave
A paradise for a sect; the savage too
From forth the loftiest fashion of his sleep
Guesses at Heaven: pity. these have not

jester's tear | 31-01-07 | 22:05

brutus68 31-01-07 @ 21:07

Jouw reaguursel is een oorlogsverklaring aan de menselijke ratio. Je bent het oneens met jouw vermeende benepenheid. Heel goed, maar dan illustreer je je argumenten door uitkeringsgerechtigden criminelen te noemen, en alle links georiënteerde mensen half geestesziek te verklaren. Jij zit in een klein donker holletje: kruip daar eens uit en verken de wereld om je heen. Er is meer dan de vierkante meter waar je zelf op leeft.

Ga eens goed slapen, en wind je morgenochtend niet teveel op als je in de file in andermans uitlaatgassen zit te happen. Niet goed voor de hersencellen en de rikketik.

Bijstandskoning | 31-01-07 | 22:05

Fatwa? Wat fatwa? Uitroepen? Wat en vokking larie. Wat zij kunnen, kan ik ook. Ik roep een zoemsnorsje uit! Nou, berg je dan maar! Dat is het ergste wat je als moslimiet kan overkomen: dat er een zoemsnorsje over je wordt uitgesproken! Gesnopen, beste muhammad-apen?

sjoerd zwoerd | 31-01-07 | 22:05

@kruisridder ach Salman Rushdie heeft geen beveiliging nod1g en hofstad en barcelona is een verzinsel net zoals de holo dinges en VanGogh leeft nog.
Je analyse heeft me monddood gemaakt, of mosschin het vrkensvkees en Aldi bier. ga lekker links door extreem rechts te promooten in de naam van god. Hitler was byna een god mar door omstabdigheden...

W3a7herman | 31-01-07 | 22:05

Waar kan ik geld storten voor de legal battle ?

Aboutaleb = Paard van Troje.
Een gematige moslim is nu eenmaal een contradictio in terminis.

Aboutaleb: "ik lees graag de koran, het is zo lyrisch"
Als je van hellevuur, jodenvervloeking & discriminatie houdt, is het inderdaad een prachtig boek !

Fackwa | 31-01-07 | 22:05

@v Maerlant 31-01-07 @ 21:54
tweede voorstel van Van Dale voor aap, vind ik dan wel weer erg grappig...
Die Vlamen hebben wel humor, nu de Walen nog en de Moslims, ach ja en de Duitsers, etc...

Herman Flipsen | 31-01-07 | 22:00

@Howardstern
Je haat polarisatie zeg je?
.
Oei, kijk eens wat daar allemaal in de koran te vinden is. Sounds polariserend to me.
.
9: 29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.
.
5:51. O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.
.
8:22. Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen
.
8:73. De ongelovigen zijn vrienden van elkander. Als gij niet ingrijpt zal er onheil en grote wanorde in het land komen.
.
En nou laat ik de oorlogsverzen nog even buiten beschouwing, dat is namelijk tout hardcore.

controle | 31-01-07 | 21:59

urban myth

W3a7herman | 31-01-07 | 21:58

@Herman. Na het "happy hour"blijven hangen zeker?!

kruisridder | 31-01-07 | 21:58

@Hermannogiets
Dus elke dierenvriend is een Pimkiller?

HowardStern | 31-01-07 | 21:57

@jester's tear alleen als je 3000 onschuldigen mensen een hel laat doormaken alvorens ze doodt gaan''laten we even afsluiten met een heerlijk stukje koran

“Different prophets,” said he, “have been sent by God to illustrate his different attributes: Moses his clemency and providence; Solomon his wisdom, majesty, and glory; Jesus Christ his righteousness, omniscience, and power -- his righteousness by purity of conduct; his omniscience by the knowledge he displayed of the secrets of all hearts; his power by the miracles he wrought. None of these attributes, however, have been sufficient to enforce conviction, and even the miracles of Moses and Jesus have been treated with unbelief. I, therefore, the last of the prophets, am sent with the sword! Let those who promulgate my faith enter into no argument nor discussion, but slay all who refuse obedience to the law. Whoever fights for the true faith, whether he fall or conquer, will assuredly receive a glorious reward.” “The sword,” added he, “is the key of heaven and hell; all who draw it in the cause of the faith will be rewarded with temporal advantages; every drop shed of their blood, every peril and hardship endured by them, will be registered on high as more meritorious than even fasting or praying. If they fall in battle their sins will at once be blotted out, and they will be transported to paradise, them to revel in eternal pleasures in the arms of black-eyed houris

houries kliqued als hoeruh of nie?

W3a7herman | 31-01-07 | 21:57

HowardStern 31-01-07 @ 21:50

Die strohalm van vergelijking met de nederlandse gristenen is een zielige, maar sommige mensen troost gevende, appels en peren vergelijking.
Maar hou hem vol die gedachte! je bent tenminste een goed mens. beetje naief maar dat vinden de mensen wel leuk.

chinaski | 31-01-07 | 21:57

Tjongejonge.... ik geloof dat ik ondertussen ook behoorlijk moslimoe begin te worden. Misschien dat het helpt als ik in het kader van systematische desensitivatie maar een week aaneen in een moskee hakbar ga zitten gillen.... is dat wat?

Ray_Highthorn | 31-01-07 | 21:54

Herman Flipsen 31-01-07 @ 21:49

Wat wil je Herman... Bij 'varken' staat in de Van Dale voorlopig ook nog niet 'scheldnaam voor ongelovige'. Wie kaatst, moet de bal verwachten...

v Maerlant | 31-01-07 | 21:54

Als ik die Lekbi Lapli en die Aboutelabdelab hoor orakelen, hoef ik geen commentaar meer te geven. Hebben zij al voor me gedaan.

Dirrek | 31-01-07 | 21:54

Doodsbedreiging Is laf!

widtvoet | 31-01-07 | 21:53

@HowardStern die hebben Theo vermoord? iemand anders? aanslagem?
wow!

W3a7herman | 31-01-07 | 21:53

@123herman, mag ik jou deaud verklaren zonder enige rancune.

jester's tear | 31-01-07 | 21:53

iek mag alles want moslimoide ies eniege juiste denkwijze jij hebben ziekte, jij ben zoals iek of we blazen joe op of onthoofden spreekbuis!

W3a7herman | 31-01-07 | 21:51

Wederom een heerlijke mogelijkheid voor de media om Nederlandse moslims als moordlustige, anti-westerse, sharia willende idioten neer te zetten.

Ga lekker een weekend naar de Nederlandse biblebelt en ga daar eens vragen hoe men over: rechten voor vrouwen, niet gelovigen, etc etc denkt, en zet dat dan ook vast als de mening van de gemiddelde Nederlander.

BLEH, wat haat ik de polarisatie.

Met vriendelijke groet,

Een halfjood

HowardStern | 31-01-07 | 21:50

wij mogen niets zeggen over islam maar silam mag ons de doodt verklaren

wethouder wie?
Goebles Goebbels? wtf deedt het slechdter
Ies normal

W3a7herman | 31-01-07 | 21:49

@v Maerlant 31-01-07 @ 21:44
Er is een landgenoot van je, die weer eens alle vooroordelen over belgen aan het bevestigen is, of is "muslimoiden" een Vlaams woord?
Zo ja, dan neem ik het natuurlijk meteen weer terug.
Ergste is nog dat hij dezelfde naam heeft, maar dat wel in de Breezah uitvoering....

Herman Flipsen | 31-01-07 | 21:49

Herman Flipsen 31-01-07 @ 21:43
'piemelschrompelend' rijmt niet echt op 'vervelend', maar is aardig synoniem

LibertasSimplex | 31-01-07 | 21:49

Als die Kabli nou volgende maand een weekendje meegaat met Theo Maassen, als duo, en dan samen met hem z'n carnavalshit ten gehore gaat brengen in de Brabantse zuipholen, zijn we alles zo weer vergeten. maar ik vrees eerder dat Theo muisstil blijft.

chinaski | 31-01-07 | 21:48

Koffie voor herman aub.
2 zonen en afspraakjes met een lekker wijf in het park aangevallen door beestachtige islamieten. Schrijf een boek!

jester's tear | 31-01-07 | 21:47

Herman Flipsen 31-01-07 @ 21:43

Moet je electriciteit eens intikken...

v Maerlant | 31-01-07 | 21:44

@gentle giant 31-01-07 @ 21:30
Probeer het dan ook nog even via de officiële boekjes te controleren. Iedere spelfout is wel terug te vinden op google....
woordenlijst.org/
No Harm....

Herman Flipsen | 31-01-07 | 21:43

@bejaarde, doe dan tijdens die bezinning die brommert weg en keaup en fiets.

jester's tear | 31-01-07 | 21:41

bejaarde op brommer 31-01-07 @ 21:39

Kijk uit: er wonen rare wezens in de ondergrond.

Volgende keer overhoring!

v Maerlant | 31-01-07 | 21:41

@kruisridder
ja bouw nog maar een ander centrum vanwaaruit politici en kunstenaars en journalisten monddood gemaakt worden. Goede zet! We hebben dus kennis van en anti democratiese organisatie en we voeden hem aan. Lijkt wel alsof we naz Duitsland terug willen omdat we....

sorry hoor ik ga even een carbonade eten en meer bier
gelukkig zat ik maar in 1 trein die ze dachten dat opgeblazen werd.
jammer gtenoeg zat ik daar met mijn twee zonen.
ja die mag doodt je mag hem haar of die homo slaan.
en het is normaal dat vrouwen geen minirokjes meer andurven vanwege
de ''gelovigen'; in het park

regel nummer 1
wanneer je afspraakje hebt met een lekker wijf
meidt moslims
het zijn beesten

W3a7herman | 31-01-07 | 21:41

vM 2130
huiswerk, huiswerk.
ik duik er in, en ik duik tevens een maandje onder, even orde op zaken stellen irl.
daarna gaan we eens serieus kijken wat te doen tegen staatssocialisten en hun schadelijke vrienden in Eurocratië.
ik lust ze, en ik heb er zin an.
tot ziens vriend!

bejaarde op brommer | 31-01-07 | 21:39

@Kruisridder precies een tering hekel... Ga godver werken voor de centen.. En geef de werkende wat meer en de luiwammes thuis minder... !!!

Sinnert | 31-01-07 | 21:37

Leuk ook dat Lekbir Kabli al minimaal 20 jaar in Nederland is en nog steeds ondertiteld moet worden.Het zegt volgens mij al genoeg.

kruisridder | 31-01-07 | 21:37

@Breezahherman, wie de meuk denk je wel dat je bent, om hier je persoonlijkheidsfrustraties te komen openbaren aan tedere reaguurderszielen?
Hier om de hoek staat ook een geluidstoren en namiddag's zijn doorgaands de kratten leeg vanwege de bedekte aanloop. Overdrijf je niet een beetje?

jester's tear | 31-01-07 | 21:37

Ach ja, de meeste rechterTs zijn toch van die leeghoofdige sociaal-liberalen.
Veertigers, tog?
Eauw nee, da's zeau 2006....

TyfusLeijer | 31-01-07 | 21:35

@bijstandskoning 19.10 En aan mensen die hun levenlang in de bijstand zitten heb ik ook een hekel......... parasiet.

kruisridder | 31-01-07 | 21:31

nee.
ja allen als je de politiek correcte berichtgeving omtrend de muslimoiden geloofd maar laten we eerlijk zijn, een jehova geeft op, een muslimoide onthoofd je.

W3a7herman | 31-01-07 | 21:31

btw. nieuwe afnemers?

bejaarde op brommer 31-01-07 @ 21:17

Het 'rechtspopulisme' is er niet vanzelf gekomen. Het is een reactie van veelal oud-socialistenstemmers die zich verbitterd omdat hun legitieme klachten weggezet werden als racisme bekeerd hebben tot andere partijen. Dat fenomeen wordt uitgebreid beschreven in dit boek:

www.fondspascaldecroos.org/archief/wer...

De sossen zijn niet bij de pakken blijven zitten, hebben de analyse gemaakt dat het veelal om oudere autochtonen gaat, en beslisten in plaats van een mea culpa te slaan een nieuwe markt aan te boren: die van de allochtonen. Jong en groeiend; wat wil een beetje ambitieuze politicus nog meer?
-
'Muslims can thus undermine Western democracy in two ways: By massive immigration and infiltration of established, especially Socialist, parties until they can be turned to serve the Islamic agenda, or by simply creating a climate of fear and distrust that gradually makes the democratic system unworkable. In Western Europe right now, they are making significant headway on both accounts.'
--
Heb dat stukje tekst uitgekozen omdat het niet alleen m'n punt toelicht, maar ook het onderwerp van dit draadje. Het volledige artikel:
www.brusselsjournal.com/node/1571
-
En wat ons dan te wachten staat lees je hier (maar eens een keer):
www.brusselsjournal.com/node/1492

v Maerlant | 31-01-07 | 21:30

Die vent trekt achteraf laf het boetekleed aan en zegt spijt te hebben van zijn bedreigingen. Sommige van de Hofstadt jongens hebben inmiddels hun traditionele gewaden afgedaan. Allemaal nepmoezelmannen. Er is nog hoop.

wasbeerfan | 31-01-07 | 21:29

volgens Islam moet Theo van Gogh doodt
volgens Islam moet iedereen die de Nederlansche Kultuur aanhangt ipv de Dim ook Doodt

W3a7herman | 31-01-07 | 21:27

Glashelder dus een criminele religie.
Kunnen we nu gewoon de gewoonlijke procedure volgen?

W3a7herman | 31-01-07 | 21:23

Eigenlijk is het van de gekke idd......
Het is tenslotte onze grondwet waar ze gewoon schijt an hebben......

Ik zeg: Grondwet niet respecteren, hups, de brandstapel op
Is het gauw afgelopen hoor!

Big Ern | 31-01-07 | 21:23

@Karel kwakbol
die zooi moet gewoon dicht an die ayoubwatdeb\neuk geeft misinformatie om de moslimoide beweging meer macht te geven. Dagelijkse kost hier.
Ik woon vrijwel naast abu jaja en geloof mij, 1 biertje teveel en je wordt '' gefoullieerd'' door de AEL. Niet op wapens maar op dingen die geld op brengen.

W3a7herman | 31-01-07 | 21:22

@hadjewat 2119
niet smeken richting vijand svp

bejaarde op brommer | 31-01-07 | 21:21

Of Ewoutje leuk is, ik heb geen idee. Maar zeggen dat hij dood moet, en dan ook nog eens op zo'n laffe manier, dat gaat mij veel en veel te ver! Een grap, hoe slap of kwetsend ook, is heel wat minder dan de dood en dat moeten die moslimgekken nou maar eens weten! We hebben hier een grondwet en daar hebben ook zij zich aan te houden! Anders flikkeren ze hier maar op en dan wil ik wel een voetje helpen.

De arrogantie om te denken dat ze de hele wereld wel even naar hun pij(p)en kunnen laten dansen!

Hadjewat? | 31-01-07 | 21:19

2109 v M
weet het niet, de meeste anti-mulkulgeluiden komen zo onderhand van de staatssocialisten zelf.
ze zouden het liefst zien dat rechts hun rommel opruimt, zodat zij lekker comfortabel achterover kunnen leunen en af en toe het geweten kunnen uithangen.
btw. nieuwe afnemers?

bejaarde op brommer | 31-01-07 | 21:17

Aboutaleb zal een goede PvdA minister zijn. Het geld over de balk smijten heeft hij al ruimschoots beoefend in Amsterdam.

Karel kwakbol | 31-01-07 | 21:16

@W3a7herman 31-01-07 @ 21:15

FOUT!!
De meeste hero komt dr vandaan!!

Big Ern | 31-01-07 | 21:16

namads = bedoeienen = moslimoiden
meeste coke komt toch uit de moslim hoek wie houdt wie voor de gek?

W3a7herman | 31-01-07 | 21:15

als een organisatie ook al is heteen religie personen, instanties en politicie bedreigd moet die dan niet gewoon worden verboden? Bedoel vindt het allemaal wel best maar vindt moslimoids toch een beetje verder dan hells angels. dus hells angels uit een zandbak goed, maar omwille van politieke correctheid eigen bedoeienen fout? klinkt raar is raar. Dus wanneer we allemaal hells angel worden kan t wel? hebben hells angels wel eens handgranaten naar de pliesie gegooid? cineasten byna onthoofd en politici bedreigd?

W3a7herman | 31-01-07 | 21:13

@Turrukje 31-01-07 @ 21:07

Eensch....... insa allah

Big Ern | 31-01-07 | 21:12

hun houdbaarheidsdatum is verstreken, en dat weten ze.
bejaarde op brommer 31-01-07 @ 21:05

Sorry, maar neen. Ze mikken gewoon op een ander afzetgebied. Zij doen alsof ze iets maken, en de afnemers alsof ze het lekker vinden.

v Maerlant | 31-01-07 | 21:09

@Big Ern
Er zit geen logica in. Gewoon een oeroud overblijfsel van iets achterlijks.
Ik hoop dat steeds meer mensen zich eroverheen kunnen zetten.

Turrukje | 31-01-07 | 21:07

@bijstandsparasiet 20.49

Keep on dreaming. Dat je zo af en toe in een helder moment zowaar iets zinnigs hier hebt te melden, wil nog niet zeggen dat ik mijn heldere standpunten wat betreft uitkeringscriminelen ga bijstellen. Termen als "benepen" en "vooroordelen" zeggen alweer genoeg. "Linkse denkers" bestaan niet, dat zijn warhoofden die met wat her en der bij elkaar geschraapte theorieen een -kug- filosofie hebben ontwikkeld, en hetzelfde geldt wat mij betreft ook voor "rechtse denkers". Wat niet wegneemt, dat jij eens op zoek moeten gaan naar een baan, i.p.v. te parasiteren op andermans kosten. Gezien je praatjes hier, hoe nutteloos ze ook zijn, zou je op zijn minst op de een of andere manier wel kunnen functioneren als iets van een ambtenaar.., ben je in ieder geval van de straat, en doe je wellicht nog iets nuttigs, i.p.v. hier reaguurders lastig te vallen..

brutus68 | 31-01-07 | 21:07

momenteel eerder op 2 stelten, om de doorstroming niet te blokkeren

jester's tear | 31-01-07 | 21:06

@Turrukje 31-01-07 @ 21:05

Ik ben blij voor je, maar zeg nooit nooit.....

Big Ern | 31-01-07 | 21:06

v Maerlant 2100
nu maak je me wel een beetje bang...
hahahahahahahahaha
sorry, ik zal ze een eerlijke uitweg bieden.
moeten ze wel op tijd opzij gaan.
redelijk toch?
hoe dan ook, hun houdbaarheidsdatum is verstreken, en dat weten ze.

bejaarde op brommer | 31-01-07 | 21:05

Hoe krijgen mensen het in hun achterlijke bakkes om je eigen koters te krenken?

Big Ern | 31-01-07 | 21:05

Turrukje 31-01-07 @ 20:56

Pff, niet alle Turken lopen op 4 handen. Maar alle Westerlingen wel op 2 benen.

v Maerlant | 31-01-07 | 21:02

mijn vader wordt ook altijd boos op me als ik grappen maak over de paus. daarom heb ik nu nog maar 8" over, de rest is afgehakt.

8"shlong | 31-01-07 | 21:02

@v Maerlant 31-01-07 @ 21:00

if the enemy is in sight, so are you!

Big Ern | 31-01-07 | 21:01

@Turrukje 31-01-07 @ 20:59
Auwwwwwwww, wie was dat. Big Ern!

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 21:01

bejaarde op brommer 31-01-07 @ 20:57

Never underestimate the enemy!

v Maerlant | 31-01-07 | 21:00

Het is allemaal weer best braaf, ik ga wat anders doen. Goeie avond iedereen.

cugel | 31-01-07 | 21:00

Ewout moet maar nadenken over de consequenties van zijn roekeloze gedrag, Wel leuke logica, dat een voorbijganger zegt dat ie dood moet is niet zo’n probleem, had ie maar geen grapjes moeten maken, theo wordt afgeslacht, had het ook aan zichzelf te danken niet waar, had ie maar geen filmpje moeten maken. Als je in nederland woont heb je je te houden aan de nederlandse wet, als meneer hakbar dat niet wil, moet ie maar ergens heen gaan waar ie ongestraft kan moorden naar hartelust, ies dan eiken skult, sorry hoor.

ikhier | 31-01-07 | 20:59

@sjaakdeslinksesul
Ik zou toch niet bukken als ik jou was.

Turrukje | 31-01-07 | 20:59

Die geytenneuqers schaamt zich dood ..... Nou graag!

Professor Plons | 31-01-07 | 20:59

@Turrukje 31-01-07 @ 20:56

Dat heb ik sinds het bij kennissen van me gebeurde een maand of wat geleden...... de jongste dochter kreeg een hollandse vriend (nota bene een militair op dit moment in afghanistan gelegerd)
Die vader veranderde spontaan in de exorcist en zussen adviseren die meid niet meer in de buurt van het ouderlijke huis te komen en onder te duiken
En ik dacht nog wel dat hun juist super geintegreerd waren!

Big Ern | 31-01-07 | 20:59

Ewout was nooit leuk en dient asap de pleit erin te maken. (m.n. de topics)

jester's tear | 31-01-07 | 20:57

@cugel2 31-01-07 @ 20:47
Tsja, je hebt reaguurders en Reaguurders *bukt snel om de handtasjes te ontwijken*
@Bijstandskoning 31-01-07 @ 20:49
En wat mij betreft sta je dus alweer achter de verkeerde streep, ditmaal met je conservatieve standpunt.

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 20:57

Aboutaleb is inderdaad zwaar oké, voorzover ik heb hem kunnen doorgronden.
Dat is met politici altijd heel moeilijk.

Turrukje | 31-01-07 | 20:57

@v Maerlant 2046 lol * lol
en ik bovendien nog marcel van dam citeren ook, was je gelukkig ontgaan.
En om op mijn eerdere commentaren terug te komen, de remedie tegen pvda drones ligt in de SF.
ze liggen inmiddels 10 slagen achter.
(en veel vrienden hebben ze niet gemaakt, die drones, dus ze moeten hun toon maar eens gaan matigen, zullen ze dat al aanvoelen inmiddels?)

bejaarde op brommer | 31-01-07 | 20:57

@Big Ern
Op dat punt heb je hebt gelijk, sommige mensen hebben een raar denk-mechanisme. Maar als je zegt alle en -> Jij bent Turks dus, jij bent dit.
Dan zijn dat vooroodelen.

Turrukje | 31-01-07 | 20:56

@LoudAndProud 31-01-07 @ 20:54

Het enige waar we het over eens zijn is de publiciteitsstunt van die clown

Big Ern | 31-01-07 | 20:56

Ruimen deze moslim clown!

cecotto | 31-01-07 | 20:54

@Big Ern 31-01-07 @ 20:49
Nee hoor ,dat noemen ze gewoon niet in blinde paniek achter de kudde aanrennen.
Als er één moslim in Amsterdam is die ik blindelings vertrouw is het Aboutaleb wel.Als er iemand integer en constructief in de stad bezig is ,is hij het wel.
Zijn woorden worden natuurlijk door GS verdraaid of er worden gewoon woorden in zijn mond gelegd ,iedereen die AT5 de afgelopen week heeft gevolgd weet dat er pertinente onwaarheden over de man beweerd worden hier.
En Ewout, ach ,ik vermoed dat het ook een hoog publiciteitsstunt gehalte heeft deze actie ,maar ik steun hem ,al was het alleen vanwege het feit dsat hij de ballen heeft om voor zijn recht op vrijheid van meningsuiting uit te komen.

LoudAndProud | 31-01-07 | 20:54

@Herman Flipsen
lol
Ach ja, midden-oosten,sommige gebieden rondom de middelandse gebieden waar "eer" als iets belangrijks wordt gezien dus.
Twentenaren zijn wel lief verder.

Turrukje | 31-01-07 | 20:54

godver Abu denk toch eens na. Wat denk je als je zulke laffe
kudt antwoorden geeft, denk je dan dat je je volk een plezier doet. Zeg nou gewoon dat deze "particulier" een gevaarlijke gek is. en dat dit soort gekken en de fanatieke sekte die ze aanhangen, een gevaar zijn voor iedereen en keihard bestreden dienen te worden. Denk eens aan je mensen die wel normaal zijn. Puddinkje dat je bent.

superjan | 31-01-07 | 20:54

Turrukje 31-01-07 @ 20:50

*berust, in de wetenschap dat meer er toch niet inzit*

v Maerlant | 31-01-07 | 20:51

@Turrukje 31-01-07 @ 20:48
HO stop, nu moet ik het toch even gaan opnemen voor de Achterhoekse en Twentse medemensch hier in Nederland.
Ze zijn dan niet al te goed te verstaan, maar eerwraak... Nee, daar doen ze niet aan!

Herman Flipsen | 31-01-07 | 20:51

@Turrukje 31-01-07 @ 20:48

Ik val je ook niet aan hoor, en ik ken zat gezinnen van turkse afkomst waarbij het nooit ter sprake komt.
Gebeurd er aan de andere kant iets waar een willekeurige turkse familie mee beledigd wordt, dan draaien die mafkezen compleet door en zullen ze nog hun eigen kinderen vermoorden.

Big Ern | 31-01-07 | 20:51

@v Maerlant
Die gasten van de moskee liegen?
Geen idee lijkt er wel op.

Turrukje | 31-01-07 | 20:50

En probeer ook eens een keer credit te geven waar dat terecht is.Van Ewout's site:

We hebben geen haatmail, kritiek of concrete bedreigingen gehad van moslims sinds deze rel. Alleen steunbetuigingen. Voornamelijk uit de Turkse gemeenschap.

LoudAndProud | 31-01-07 | 20:50

brutus68 31-01-07 @ 19:39

Shock and awe. Jouw mening, die van een vrij asociaal redenerende überproleet, komt verrassend veel overeen met de mijne Bijstandskoning 31-01-07 @ 19:10. Wellicht ben je genegen je nogal benepen standpunten (vooroordelen) over uitkeringsgerechtigden en linkse denkers in het geheel bij te stellen.

Bijstandskoning | 31-01-07 | 20:49

@LoudAndProud 31-01-07 @ 20:48

Dat noemen ze een gespleten persoonlijkheid

Big Ern | 31-01-07 | 20:49

@Big Ern
Grappig, mijn tante is namelijk getrouwd met een Nederlandse man.
En de laatste keer dat ik het checkte leefden ze allebei nog.
Het enige dat je mij misschien kunt wijsmaken is : dat het bij iedereen voorkomt, behalve de mensen die ik ken.
Verder komt eerwraak niet uit "Turkije" maar uit "het platteland in het oosten ".

Turrukje | 31-01-07 | 20:48

Turrukje 31-01-07 @ 20:46

Joehoe, ik heb je rechtstreeks aangesproken, en wel om 20:42.

v Maerlant | 31-01-07 | 20:48

Mijn steun heeft die Ewout ook.Maar Aboutaleb heeft ook mijn steun.

LoudAndProud | 31-01-07 | 20:48

@sjaakdeslinksesul 31-01-07 @ 20:44
dank je, maar jij had het zelf ook bedacht, maar niemand gaat daar verder op in. Misschien wel een leuke discussie met Turrekje, die zo redelijk lijkt dat we misschien gauw uitgepraat zijn.

cugel | 31-01-07 | 20:47

En bij de reclassering kennen ze wat turken hoor!

Big Ern | 31-01-07 | 20:47

Wat krijg je tegenwoordig voor doodbedreigingen?
Op Fok! een -2, en in het echte leven een paar uur werkstraf toch?

Turrukje | 31-01-07 | 20:46

burgerlijke ongehoorzaamheid?

bejaarde op brommer 31-01-07 @ 20:43

Ben al burgerlijk tegen wil en dank, dus treiter me daar niet mee.

v Maerlant | 31-01-07 | 20:46

Ik schaam mij dood, ik schaam voor mij familie, ik schaam voor moslim.
Volgende: liegen = moslim.

bot2 | 31-01-07 | 20:45

@Turrukje 31-01-07 @ 20:42

Als jou zus voor haar huwelijk ontmaagd word door een kaaskop, moet ze dood, net als haar vrijer..... misschien nog nooit meegemaakt(wat ik al betwijfel)
maar jullie ouders zijn hun oude normen en waarden nog niet vergeten hoor
en die informatie van mij komt regelrecht van de reclassering en niet van een of ander dom onderzoekje

Big Ern | 31-01-07 | 20:45

@cugel2 31-01-07 @ 20:35
Ik zag je reactie net idd. Hulde voor je scherpe inzicht en goede mensenkennis!

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 20:44

ja,
v Maerlant, 2039
ga jij ook nog lopen klieren,
wat hangt er in de lucht.
burgerlijke ongehoorzaamheid?

bejaarde op brommer | 31-01-07 | 20:43

Herman Flipsen 31-01-07 @ 20:41

When the going gets tough...

v Maerlant | 31-01-07 | 20:43

www.franstimmermans.nl/renderer.do/men...

Kon hem even niet vinden, maar de applausmachine roffelt overuren bij de pvda.

Turrukje 31-01-07 @ 20:39

Jij bent dan ook seculier... hahahaha... ik moest er wél om lachen, dude.

bottehond | 31-01-07 | 20:42

@Big Ern
Alle Turken praten eerwraak goed. Right!
Sorry hoor, maar ik ken niemand in mijn vrienden en kenissen groep die het goedpraat, en ik ben zelf Turks en ken BEHOORLIJK wat Turken.
Welk kansloos onderzoek heeft nou weer zoiets beweerd: alle Turken praten eerwraak goed?
Wat een onzin.

Turrukje | 31-01-07 | 20:42

Hee, Turrukje, je lijkt een redelijk persoon, waarom stopt de islam niet met de radicale variant en spreken ze een fatwa uit tegen Osama ipv tegen Rushdie?

cugel | 31-01-07 | 20:42

@v Maerlant,
ik had het over eerdere kritiek op Geenstijl, wat betereft het niet doorgaan van Steengeyl.
Verder heel lollig, ik ben niet geestelijk gehandicapt hoor, dus je kunt me direct aanspreken.

Turrukje | 31-01-07 | 20:41

@v Maerlant 31-01-07 @ 20:39
Living on the edge?

Herman Flipsen | 31-01-07 | 20:41

@Turrukje 31-01-07 @ 20:39

Als jij bent wie je voordoet dat je bent, spoor jij ook niet.
Alle turken praten eerwraak goed....... stelletje barbaren!

Big Ern | 31-01-07 | 20:40

GS is stom.
-
Even kijken wat er gebeurt hoor, want ik geloof niet veel meer van die gasten.

v Maerlant | 31-01-07 | 20:39

Verder kan ik wel tegen grappen over de Islam. Kijk maar:
Schapie neuken, mohammed hAKbar!! Ieslam is geweld, ies stom, achterlijk.
Dus...

Turrukje | 31-01-07 | 20:39

@Kwatz 31-01-07 @ 20:37

Trek s aan het touwtje van je bomberjack, lutser.

Big Ern | 31-01-07 | 20:39

@botte 2028
"de transitie zo vreedzaam mogelijk te laten verlopen"
wat zeg je het weer mooi, almost SF.
aboutaleb=locutus of Borg

bejaarde op brommer | 31-01-07 | 20:38

Waarom wordt je niet weggejorist als je zegt dat Nederland moslim-vrij moet, maar wel als je zegt dat GS stom is?

Turrukje | 31-01-07 | 20:38

dat zal je leren om grappen te maken over deze vredelievende godsdienst....

Wie zijn billen brand ..... zal eerdaags zonder hoofd door het leven moeten gaan ..

HAKBARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Kwatz | 31-01-07 | 20:37

Als je als moslim niet tegen grappen over de islam kunt, ben je een geitenneuker. Punt.

knutsel | 31-01-07 | 20:37

@cugel2 31-01-07 @ 20:35

Juistem, en aboetaalep zit er vuistdiep in!!!

Big Ern | 31-01-07 | 20:36

@sjaakdeslinksesul 31-01-07 @ 20:28
helemaal mee eens, (zoals ik ook al eerder had gezegd: @ 19:38)

Niks mis met Kabli; problematisch zijn de islam als letterlijk genomen religie en de huichelaars, links meestal, die doen of er niks aan de hand is.

cugel | 31-01-07 | 20:35

Aboutaleb, je bent een huichelaar!

Aussie | 31-01-07 | 20:34

Geen Achmed Aboutaleb als minister en zeker niet voor SZW. Nog nooit zo'n zwak figuur gezien in strijd tegen moslim terrorisme in nederland.

Wheeler | 31-01-07 | 20:30

@ZI; kweet niet waar die 'jan' even vandaan kwam, 'k bedoelde klaas van der eerden ofzoiets... ook zo'n linkse wannabeecabaretier

Tony S | 31-01-07 | 20:30

Klasse actie van deze jonge helden. Die andere bemoeit zich er nu ook tegenaan. Heel goed! Een daad van verzet ten faveure van onze way of life. IK ben enorm trots op deze young dudes.

Deze wolf in schaapskleren abu thaleb moet eens flink doorgelicht worden. abu thaleb is een hard core islamist. Gesofisticeerd, dat zeker. Maar volgeling van tariq ramadan, die nota bene hoogleraar integratie en burgerschap is geworden in 010 en geen haan die er naar kraait. Deze ramadan is van de moslimbroederschap

nl.wikipedia.org/wiki/Tariq_Ramadan

Hij wordt door de appeasers op handen gedragen. Zoals al eerder gemeld heeft de pvda zich niet alleen neergelegd bij de islamisering van 0031 maar heeft ze zich ten doel gesteld de transitie zo vreedzaam mogelijk te laten verlopen. abu en tariq en hun gedachtengoed zijn daarin van groot belang voor de pvda.

bottehond | 31-01-07 | 20:28

De laatste zin: "het OM is een vooronderzoek naar Kabli gestart, om te kijken of zijn uitspraken strafbaar zijn."
Sorry hoor, maar er is er maar ééntje die op een goede manier zijn excuses richting Ewout heeft gemaakt en dat was die mijnheer Kabli, helemaal uit zichzelf. Bovendien heeft Kabli die uitspraken niet van zichzelf, ze staan in een boek en de Imam heeft het hem zo uitgelegd en het hele bestuur zat erbij toen hij de uitspraken deed. En Aboutaleb toont zich een ware PvdA'er, die bedekt alles weer met de mantel der liefde. Maar Kabli mag hangen en alle zwijntjes knorren vrolijk verder.

sjaakdeslinksesul | 31-01-07 | 20:28

in discussie met rita, vlak voor de verkiezingen.
rita (vvd rita): immigratie is goed voor de arbeidsmarkt
aboutaleb: liever niet, daar is alle ellende mee begonnen.
tja rita-stemmers, weet wat je stemt.
of juist niet.

bejaarde op brommer | 31-01-07 | 20:26

Lopen twee geiten op straat. Zegt de één tegen de ander:
"Wollah! Je hebt een profeet aan je reet!"
"Relaxed! Ik was al bang dat ik aambeien had!"

Koekje-dr-bij? | 31-01-07 | 20:25

Aboutaleb, ik kak op u!

wattiserdan | 31-01-07 | 20:11

Zie die pica eens, daar geeft Aboutaleb aan hoe groot zijn stijgerT is.

TyfusLeijer | 31-01-07 | 20:10

@gentle giant 31-01-07 @ 20:00
Spellen ook.

CoJoNes | 31-01-07 | 20:03

@ barones: cynischme is een gave.

gentle giant | 31-01-07 | 20:00

@count von ziegenpuss 31-01-07 @ 19:49

Zo is het maar net.....
De goeie lijden onder de kwaaien.
as usual.

Dumkupf | 31-01-07 | 19:56

koekje d'r bij?

]V[ | 31-01-07 | 19:56

-weggejorist-

janoesj | 31-01-07 | 19:55

steun? tieft op man mafkees.. wie kaatst...

eneuh, kijk nog eerst maar es wat een fatwa eigenlijk precies is.

lutsers!! die ewout, die moslimafkees EN gs voor deze bandbreedte vervuiling

]V[ | 31-01-07 | 19:55

@JJJJ
Extreem duur? Krijgt Hella zo veek zakgeld dan?

CoJoNes | 31-01-07 | 19:53

En wat zullen ze giechelen die vara mensjes met een heuse moslim basher erbij!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 31-01-07 | 19:53

Maar Freek had dan weer wel een extreem duur kek pak aan.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 31-01-07 | 19:50

Big Ern 31-01-07 @ 19:11
Ik weet het. Het eerste kado voor mijn kleine mannetje was van ons Marokkaanse buurmeisje. Haar broertjes vonden overigens niets leuker dan onze bullterrier ff mee naar binnen nemen als ze vriendjes op bezoek hadden. Dat waren gewoon hele leuke mensen, die je 1000x liever naast je hebt wonen dan de Tokkies. Maar het werkelijke probleem dat we in Nederland hebben is dat onze autoriteiten sufkutjes zijn. Verdonk is natuurlijk geen autoriteit, maar meer een kampbewaakster die denkt dat ze een autoriteit is.

count von ziegenpuss | 31-01-07 | 19:49

@ barones @ 19:40
Ooit werkte ik in Tuschinsky Amsterdam. Toendertijd had je nog zaal 5 op de vierde verdieping. Een flink deel van de mensen die de trappen opliepen om in zaal 5 een film te zien zeiden: "Nou zèg kunnen jullie geen lift nemen hier!" En ooit kwam Freek de J. boven en die zei dus hetzelfde als zeer vele anderen.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 31-01-07 | 19:48

wolf in schaapskleren die Achmed Aboutaleb
een gewone werknemer wordt de laan uitgestuurd als ie teveel achter't web
kleeft in de baas z'n tijd terwijl zo'n dubieus figuur gewoon kan blijven zitten op kosten van de gemeenschap ???? bah !

nickoo | 31-01-07 | 19:48

@barones 31-01-07 @ 19:40 en @HP de Tijd lezer! 31-01-07 @ 19:43
Op eens weet je het... je wordt cabaretier.

Dömper | 31-01-07 | 19:47

Dat advies is dat nou in het kader van fokdiepol(of register).Alsof het die toevallige voorbijganger wat intresseert.Effe excuses moi om daarna alsnog het kromzwaard erin te zetten.Wat dat betreft heeft hij geluk dat Ewout de grappen maakt en niet youp of visser
.of zoals kouwes zegt.
ISLAMIETEN EN YOUP

die kop
met dat
zwaard?

dat lukt
nooit

miko | 31-01-07 | 19:47

Die andere cabaretiers zullen volop grapjes blijven maken over de paus en zo, maar niet over moslims. Het zal dan des te meer opvallen dat die anderen het gewoon NIET durven. Dit zeggen ze dan niet uiteraard, maar verpakken dit dan in: respect hebben voor deze vredige religie. DUS bedoelen ze dan ook dat er GEEN respect is voor de kerk ansich. Deze cabaretiers zullen zichzelf ontpoppen als dhimmies pur sang!

HP de Tijd lezer! | 31-01-07 | 19:43

Dit spel wordt wellicht op twee borden gespeeld.
Aan de ene kant heeft meneer Lekbir Kabli alles blijkbaar teruggenomen en heeft onze toekomstige minister het allemaal gesust, dus zand erover. Echter op het andere bord heeft Lekbir Kabli zich ontmaskerd als extremist in het bijzijn en blijkbaar met goedkeuren van het moskeebestuur, welke óf ook extremistisch is óf er bang voor is.
OK, het wordt dus gesust, maar niet vergeten de AIVD er 24-7 op te zetten hé...

ambtenaartje | 31-01-07 | 19:42

Onze grote vader van het cabaret: Freek de jonge heeft zijn steun uitgesproken en belooft zeer zeker de petitie van Ewout Jansen te zullen ondertekenen :www.freekdejonge.nl
Freek vertelt op zijn site alles te zullen doen voor de vrijheid van speech en zeer zeker Ewout Jansen niet in de steek te laten.
Toen ik dit las mensen op de site van Freek was ik blij dat er toch nog echte artiesten zijn die voor de vrijheid voor ons allen opkomen.
En Fuck aan al die nep cabaretiers uit de grachtengordel die als het puntje bij paaltje komt alles alleen voor het geld doen!
Bedankt Freek: kijk op www.freekdejonge.nl

barones | 31-01-07 | 19:40

Geen haar op mijn hoofd die erover denkt om zo'n achterlijke petitie te tekenen. Petities tekenen is voor krakers, hippies, ouwe wijven, bijstandsparasieten, en ander links geteisem. Nee, daar ga ik dus niet aan beginnen. Zeker niet voor een nep-cabaretier die op een een onnodig provocerende manier grappig denkt te doen over moslims. Inderdaad, gelukkig mag je in dit land alles zeggen, maar doe het doordacht, of echt grappig, i.p.v. flauwe puberale grapjes. Wat niet wegneemt dat de mongeaul in kwestie die denkt dat het wel okee is om fatwa's over allerlei figuren uit te spreken, wat mij betreft een enkele reis naar de middeleeuwsche negorij van herkomst mag krijgen.

brutus68 | 31-01-07 | 19:39

ach, jasje rijmt op tasje

Jan-Joris-Jaap-Joop | 31-01-07 | 19:39

Ewout heeft gelijk, Kabli is niet het probleem, dat lijkt een eerlijke gozer die gewoon zegt wat de islam erover zegt en zich verontschuldigt als hij merkt dat hij zijn geloofsgenoten in de problemen heeft gebracht.

Het probleem zijn die huichelaars van de islam die stiekem denken dat iedereen die grappen maakt over de islam dood moet maar het uit politieke correctheid niet zeggen.

Laat de islam maar eens een verlichting doormaken en zeggen dat ze wel moslim zijn, maar dat een hoop van wat in de koran staat verouderd is en dat ze nu aan een moderne versie doen.

cugel | 31-01-07 | 19:38

Moet ie is een grap maken over de hells angels.......

Als ie duft!

Dumkupf | 31-01-07 | 19:37

Nu bij voorbaat al een gruwel hou Ewout en Etiènne de komende boegbeelden van de VARA zullen zijn.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 31-01-07 | 19:36

Ahmed heeft gelijk; het is een zaak van justitie niet van een wethouder en die zijn er mee bezig.

bookie | 31-01-07 | 19:36

Toch wel geinig zoals Ewout en Etiénne vrijwel hetzelfde klinken als Harry Jekkers en Het Klein Orkest nu alweer een kwart eeuw geleden. Maar Harry was soms wel geinig!
www.xs4all.nl/~werksman/liedjes/koos_w...

Jan-Joris-Jaap-Joop | 31-01-07 | 19:34

@Jan-Joris-Jaap-Joop 31-01-07 @ 19:28
Wel een leuke plot-twist.

Dömper | 31-01-07 | 19:32

Ewout moet D.O.O.D!!
Wat eeeeh uitzending??
Neeeh, ies GRAP man, is om te lachen. Ies Finnish hoemor!!

Pigha Lal | 31-01-07 | 19:29

@Simsalabim 31-01-07 @ 19:18
Ik kon op de site van Ewout ook al geen lijst vinden, dus postte ik het gewoon hier. Doet overmorgen de redactie gewoon Ctrl+A, Ctrl+C, Ctrl+V in Outlook, en versturen maar.

tegengas | 31-01-07 | 19:25

@kut-kotert 31-01-07 @ 19:23

Daar kan jij ook niks aan doen joh, geeft nix hoor, lompe leo

Big Ern | 31-01-07 | 19:24

ik ken die gast niet, maar als het anti-islam is ben ik bereid mijn steun te geven

kut-kotert | 31-01-07 | 19:23

@joris
kudt kudt.... nu komt mn grap niet meer over!
* deden die andere toch ook al niet zekerz *
-edit fixt -

Big Ern | 31-01-07 | 19:21

@Sudanees uit Bosnië 31-01-07 @ 19:19
Ach, zolang het maar bij lachen blijft...

Dömper | 31-01-07 | 19:21

-weggejorist-

Big Ern | 31-01-07 | 19:20

Haha, nu lachen de moslims deze twee cabaretiers uit!

Sudanees uit Bosnië | 31-01-07 | 19:19

wacht effe, ik snap m niet: is het de bedoeling ergens een steunverklaring te ondertekenen? Want dat doe ik graag nadat ik de verklaring heb gelezen van Ewout (en anderen). Of vraagt men om algemene steun en moet ik maar wat roepen op, bijvoorbeeld, de site van geintegreerd NL, GS?
.
In beider gevallen: Geef ze van jetje!
.
PS. Aboutaleb: dat was een onvervalste blunder... kon wel eens je ministerspostje gaan kosten.

Simsalabim | 31-01-07 | 19:18

-weggejorist-

Winter | 31-01-07 | 19:18

@Tony S 31-01-07 @ 18:51
Nee, Klaas-Jan heeft een spreekverbod van Ajax. Of bedoelde je die Klaas-Jan niet?

ZI | 31-01-07 | 19:17

-edit waarom dan melden lutser -

Winter | 31-01-07 | 19:17

@edit
ik weet t, maar soms.......

Big Ern | 31-01-07 | 19:16

@Winter 31-01-07 @ 19:11
Ik heb vandaag nog horen zeggen, dat jij nog niet in Nederland bent. Verder heb ik wel eens horen zeggen, dat jij 's morgensvroeg in je bilnaad loopt te wroeten en dan aan je vingers gaat ruiken, of alles nog wel schoon is..
-
"of ik hier een bron voor heb ? nee, heb het meerdere mensen horen zeggen, zelfs marokkanen, misschien iets voor geenstijl om uit te zoeken"

Herman Flipsen | 31-01-07 | 19:15

@Winter 31-01-07 @ 19:11

wat lul jij nu met je huurmoordenaar? als dit echt waar is dan word dit nog een groot iets.

maar ik denk meer een lulverhaal?

Critical Distance | 31-01-07 | 19:15

Aboutaleb is nog niet zo sleg.

realistischer | 31-01-07 | 19:14

@Bunt 31-01-07 @ 19:12
Heb je ook andere soorten dan?

Dömper | 31-01-07 | 19:14

@Bunt 31-01-07 @ 19:12

Apen hebben idd geen rug......

Big Ern | 31-01-07 | 19:13

@ Sinnert Als we iemand binnen een paar dagen tot openbare excuses kunnen krijgen gaat het goed. Ik zou liever drie weken de bak in gaan zonder publiciteit dan voor heel nederland te kakken staan. Bovendien is een bekentenis en excuus altijd mooier dan straf en de welbekende martelaarsrol.

jonescrusher | 31-01-07 | 19:12

Achmed Aboutaleb, een schoolvoorbeeld van een ruggegraadloze socialist.

Bunt | 31-01-07 | 19:12

-edit niet meer naar quote gaan..-

Winter | 31-01-07 | 19:11

@count von ziegenpuss 31-01-07 @ 19:09

Weet je wat de pest is?
Dr zitten ook goeie tussen...... maar herken ze maar s....

Big Ern | 31-01-07 | 19:11

Ewout moet maar nadenken over de consequenties van zijn roekeloze gedrag, het is niet mijn schuld als hij straks door soortgenoten wordt verscheurd. Da's gewoon Darwin ;-)

kruisridder 31-01-07 @ 18:57
Als er iemand intolerant jegens een ander is, dan ben jij dat mijnheer moslimliefhebber. Ga mijn tolerante landje uit, NU!

Bijstandskoning | 31-01-07 | 19:10

Kunnen we het niet eens gezellig gaan omdraaien? Zelf iedere dag 10 fatwa's uitdelen en de boel is zo schoon. Toch?

count von ziegenpuss | 31-01-07 | 19:09

@Weest gegroet 31-01-07 @ 19:06
Daar heb jij weer gelijk in, maar voel me toch een heel klein beetje schuldig.

Dömper | 31-01-07 | 19:09

LOL@tegengas 31-01-07 @ 19:04
Geïntegreerder zal je ze inderdaad niet zien.

Dömper | 31-01-07 | 19:07

@tegengas 31-01-07 @ 19:04
Das waar, maar hij is een man die precies weet hoe de vork in de steel zit in die moskees, en nog proberen de boel te sussen en bagitaliseren.......
Het is nou eenmaal zo dat de islam geen tegenspraak duldt.......
DAar staat de doodstraf op.......
onder het motto: wie niet luisteren wil moet maar deaud.

Big Ern | 31-01-07 | 19:07

@Dömper 31-01-07 @ 19:01
Roku heeft zich in het verleden al creatief genoeg getoond om plotseling weer op te duiken als Roookuu of Impreza, dus dat komt wel weer goed.

Weest gegroet | 31-01-07 | 19:06

Hoe ziek die moslimfanaten zijn was reeds lang bekend, en Aboutaleb speelt het spel, waar ze allen zo goed in zijn, schandalig is het dat dat soort schorem straffeloos hun gang kunnen gaan. Steun aan Ewout alsmede alle cabaretiers.

sterretje | 31-01-07 | 19:06

Op de dag dat Achmed Aboutaleb hier minister wordt, hang ik de vlag halfstok en loop een jaar in zwarte kleding...

Tommygunner | 31-01-07 | 19:05

@Big Ern 31-01-07 @ 19:02
Waarom zou Aboutaleb eerlijk zijn, Ern, hij is toch politicus? Hij wil de zaak niet op de spits drijven, daar is ook veel voor te zeggen.

tegengas | 31-01-07 | 19:04

Ik haat het finnenbash en al helemaal de pvda fobie van GS, maar hier heeft abu echt een faux pas begaan zo lijkt het er sterk op. 'Niet relevant' en 'ik ben er niet om gevraagd' zijn echt hele zwakke antwoorden.

finnish humor | 31-01-07 | 19:04

Ewout zoekt het maar lekker zelf uit. Ik ga die kneus niet supporten.
Het is zijn eigen keuze geweest om die 'grappen' te maken. En zo grappig is hij dus niet.

Mosi Bendt | 31-01-07 | 19:04

ik spreek een fatwa uit over alle moslims, deze schijnheilige aanhangers van de valse profeet....

Luudde | 31-01-07 | 19:03

Ik steun Ewout Jansen van harte. Zelfs als het Bert Visscher zou zijn, zou ik hem nog steunen, en dat zegt genoeg.
*hoopt dat de firewall van de server van GeenStijl afdoende bestand is tegen hackers*

tegengas | 31-01-07 | 19:02

-edit: mag niet, ies stout-

Big Ern | 31-01-07 | 19:02

@Joris
Mag Roku weer terugkomen? Anders wordt het weer zo'n one way topic. Die bloeden snel deaud en dat is weer slecht voor de reclame-inkomsten ;-)

Dömper | 31-01-07 | 19:01

ik ben die moslims meer dan zat....

Luudde | 31-01-07 | 19:01

Steunbetuiging geven voor een aangifte....

Nou, ik moet dat toch eerst even met de überHerman overleggen, ik kom er over een week of vijf wel op terug!

Herman Flipsen | 31-01-07 | 19:00

ik ben moslimmoe

Winter | 31-01-07 | 18:58

Nederland moslim vrij..... Wat een heerlijk tolerant landje zal het weer worden zonder die haatzaaiers

kruisridder | 31-01-07 | 18:57

Fatwa? Geen probleem: gewoon in 'n Burka over straat!! bedankt Rutger!!

Skullfucker | 31-01-07 | 18:57

Ja... en dus? Volgende week is iedereen het al weer vergeten, tenzij GS er maar weer eens een topic aan wijdt.

Weest gegroet | 31-01-07 | 18:56

@Jonecrusher dat is al telaat !!! hij had het nooit moeten zeggen inde eerste plaats.. En ik steun ewout we gaan ons niet de les laten lezen door een stel geytenneukers hier !!! Is fucking 2007 en je moeten kunnen zeggen met humor wat je wilt.. en je gaat dan niet iemand serieus de dood in wensen of dat ze mogen rammen dat verklaard nou precies dat die allochtonen van god los zijn ze krijgen niet beter van huis mee hier moet toch snel wat aan gebeuren voor we echt de sigaar zijn !!!

Sinnert | 31-01-07 | 18:55

In dit nieuwsitem maakt de maker van de opmerkingen uitvoerig zijn excuus richting de cabaretier. Wat wil je nog meer????
Olie op het vuur gooien is het eenvoudigste geen steilers

jonescrusher | 31-01-07 | 18:53

Waar zie ik 'claudia' en 'Klaas Jan' staan? doen die niet meer mee

Tony S | 31-01-07 | 18:51

Mijn steun heeft ie, zijn we meteen een 'slapende cel' armer....

Spongebabe | 31-01-07 | 18:51

Komt er nu ook een stille tocht?

Dömper | 31-01-07 | 18:50

ik kan de entry op www.condoleance.nl niet vinden. help!

daskapitalist | 31-01-07 | 18:49

Das snel: Server AT5 al omgelegd!

der Wunderhund | 31-01-07 | 18:48

OMG weer zo'n steunbetuiging. Nederland op z'n smalst.

Dömper | 31-01-07 | 18:46

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl