Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Timmermans vooral bezorgd om kaalkopjes

Oe oe oe. Dit gaat helemaal verkeerd. Als we in Europa de vluchtelingencrisis niet snel fiksen komen er weer overal kaalkopjes met laarzen lopen en vlaggen zwaaien! Eng! Nondeju. En dat uit de mond van een hoge PvdA-pief van de EU, waar ze deze problemen al JA-REN aan hadden moeten zien komen maar net zo apathisch hebben gereageerd als de nationale politiek. Naast een humanitair drama is de vluchtelingencrisis dan ook vooral een totaal complete faal van de Europese en Nederlandse politiek die van het woord anticiperen nog nooit hebben gehoord. De opmerking van Timmermans verraadt wel mooi de echte prioriteiten van deze beroepspoliticus. Niet de vluchtelingen, niet de oorlog in Syrië, niet het wel en wee van de buurten en wijken waar de vluchtelingen op worden gevangen en ook niet de volstrekte lamlendigheid van de politiek waar hij als vice-voorzitter iets aan kan doen. Nee, Timmermans maakt zich pas echt druk om de Wildertjes van de toekomst. Hey Fransie. Get a grip man.

Reaguursels

Inloggen

Ik heb een kale kop maar stem SP, omdat er geen Communistische Partijen meedoen in Nederland, ben ik nou ook gevaarlijk volgens Timmermans? Ik vind hem wekl gevaarlijk, eerst liegen over de ruggen van de slachtoffers van het MH17 toestel, stampei tegen Rusland maken terwijl die Green Peace gasten wisten dat ze zouden worden opgepakt en dan wel illegale Amerikaanse bombardementen goedpraten, deze man is zo glad als een aal, en daaraan heeft hij ook z'n huidige functie te danken. Nog even voor alle mensen die hier constand afgeven op links, de PvdA, GL en op zekere hoogte de SP zijn niet links, het zijn net als de VVD of het CDA onbetrouwbare politici die niet ons maar banken, Amerika, de NAVO en de EU vertegenwoordigen.

JP56525037 | 25-09-15 | 22:26

Als ik hem was zou ik me meer druk maken om extreem Islam.

J. Jarig | 25-09-15 | 21:35

Altijd dat gezeik over "extreem" rechts , dit terwijl we al jaren onder het juk moeten leven van echt extreem links, vol haat en geweld naar iedereen die het niet met ze eens is.

Ja geweld komt hoofdzakelijk van links, kijk naar greenpeace, dierenactivisten, politieke aanslagen, aanvallen op personen, onderdrukking en uitsluiting, demonisering. En natuurlijk het dagelijkse portie propaganda.

Ziek ben ik van al die lui, en wat zien ze in hemelsnaam in de Islam. Nog even en je wordt als anti multikul opgesloten in een inrichting zoals in Zweden al aan het gebeuren is.

1 groot voordeel van dit alles, we kunnen binnenkort asiel aanvragen in de USA, als onderdrukte atheïst met rechtse inslag.

GerMonster | 25-09-15 | 08:34

Oorlog voeren met mensenstromen.
Cynische Gutmenschen!
Cynische Fransje de Egotripper.

diddley2 | 24-09-15 | 23:34

Beetje tegenwicht aan die enorme massa´s extreem links kan geen kwaad hoor...

De waard zijn gast | 24-09-15 | 22:36

-weggejorist-

BadPatNL | 24-09-15 | 21:50

-weggejorist-

dedondersteen | 24-09-15 | 20:08

wat als extreem-rechts wordt aangemerkt is in feite extreem links, NAZIonal Socialisten zijn toch onverdachte socialisten en dus links. Ze vieren 1 mei en willen een overheid die alles regelt, net als wat we hier hebben. Er is weinig verschil tussen PvdA, GL, SP en Nazi's behalve de afkeer van joden die PvdA, GL en SP versluieren door te spreken van "zionisten" ipv joden terwijl nazi's hun afkeer van joden niet bedekken. Overigens kunnen de InterNationale Socialisten het opperbest vinden met de nationaal-socialisten omdat ze in wezen precies hetzelfde zijn en willen.

wlodek | 24-09-15 | 19:56

-weggejorist-

dedondersteen | 24-09-15 | 19:52

@Mark_D_NL | 24-09-15 | 19:40
De wijk "Fatima" in Tilburg.... maar islamisering bestaat niet hoor..

Slipsnifter | 24-09-15 | 19:52

@ ikeethetbeter | 24-09-15 | 19:18

Die islamitische scholen zijn niet eens nodig. Die kinderen gaan vrolijk naar christelijke scholen. Bij suikerfeest en offerfeest krijgen ze gewoon vrij. Met de kerst moeten alle ouders iets lekkers bijdragen aan het kerstdiner van de klas. Vanwege die (nu nog enkele ) moslimkind (-eren) moet de rest van de klas halal eten serveren.
.
En nee, dat is geen toekomstmuziek, dat is de harde realiteit van het heden.

Bobbbe | 24-09-15 | 19:29

nos.nl/artikel/2059472-honderden-vluch...

"In een partycentrum in Den Haag zijn honderden vluchtelingen bij elkaar gekomen om het islamitische Offerfeest te vieren. Ze zijn uitgenodigd door een groep Nederlandse moslims die de massale viering hebben georganiseerd."

Keiharde praktijk van die honderd duizenden 'vluchtelingen'. Op korte termijn zal er iemand roepen dat het huidig bestand aan moskeeën en islamitische basis scholen niet meer toereikend is.

We komen in een situatie terecht waarin de islam fors zal groeien met dank aan de huidige politiek die macht weggeeft aan de EU en ook niet kritisch is op diezelfde EU.

ikeethetbeter | 24-09-15 | 19:18

Volgens mij bedoelt hij extreem nationalisten. Maakt verder ook niet uit. Van iemand in zijn functie hoef je niet te verwachten dat hij weet waar hij over praat.

DerUnterMensch | 24-09-15 | 19:14

Eindelijk eens een juiste observatie van schijdthuysch Timmerfrans. Helaas slechts ingegeven door de angst zijn eigen 'macht' te verliezen.......

pennestront | 24-09-15 | 19:01

"Brussel en consorten hebben bewezen dat ze het mede aanrichten van een (burger)oorlogje als een van de middelen zien, een klein stapje nog om het ook in EU landen te doen:" dit was de redenering van die verontruste mensen.

Tee Of Cup | 24-09-15 | 18:53

McMarx | 24-09-15 | 14:50 Ik heb al eens een Amerikaanse politicus zien bepleiten dat de islam verboden wordt zoals eerder in de V.S. de Ku Klux Klan verboden is. Maar voorlopig zie ik daarvoor geen draagvlak. De islam is in meest fundamentalistisch politieke vorm puur destructief en levensvijandig. Maar de huidig heersende politiek is niet in staat noch bereid om dat te snappen. Bijvoorbeeld scientology is in sommige landen verboden. En waarom? Het is begonnen als verzinsel van een sciencefictionschrijver en wordt tegenwoordig door ex-leden omschreven als fascistoïde beweging met eigen martelhuizen en een ‘oorlogskas’ van een paar miljard dollar. De islam lijkt ook zoiets, en geld hebben ze ook, zie de oliestaten. Alleen de islam is per politiek correct dogma de religie van de vrede. En heb je bezwaar dan ben je nazi. Een interessante stem over de islam is Hamed Abdel-Samad. Die uiteraard al rond de klok beschermd moet worden tegen de aanhangers van de religie van de vrede.
www.daserste.de/information/wissen-kul...

Benedict Broere | 24-09-15 | 18:45

Juist Frans Timmermans snap ik niet zo goed meer.. Eerst vol lof over hem na zijn toespraak bij de VN na MH17 gebeurtenissen. Helaas door zijn pro Europese houding in radenunie is een door in me ogen en heeft totaal geen geen belang voor de Nederlandse cultuurbelangen en de bevolking!

sercencer | 24-09-15 | 18:42

gilzen rijen: ” De burgemeester laat weten dat hij geschokt is over de mishandeling en hij zal in contact treden met de vrouw. In de buurt is grote ophef ontstaan. Bewoners zijn laaiend over het optreden van de autoriteiten."

Mijn achterburen sprak ik en die zeiden ongelovig: "zouden de politici echt bewust een oorlog in de Eu aan het opzetten zijn ? Puur omdat na-oorlogs altijd weer goud te verdienen is ?" Ik zei maar: " neeeeee natuurlijk niet ! Hoe kom je erbij ?"

Tee Of Cup | 24-09-15 | 18:42

nieuws.nl/opmerkelijk/20150923/crisisd...

Het is nu wachten op het eerste Nederlandse slachtoffer in Eu, grote kans dat dat in NL is:

De NL wetgeving is niet toereikend voor dit soort migrantentypes omdat de NL uitgaat van een NL kader.
Daar passen dit soort lui dus niet in.......

Wederom dan bloed aan de handen van nl-se en brusselse politici..........

Tee Of Cup | 24-09-15 | 18:35

Men kan beter de mensheid waarschuwen voor Timmermans. Want is het niet Timmermans die mede debet is aan de opkomst van de isis-barbaren en daarmee de humanitaire ramp in Syrie en omgeving? www.elsevier.nl/Buitenland/blogs/2013/...

ben kokhals | 24-09-15 | 18:28

Peter R de Vries zal wel weer 2500 euro krijgen om deze weer in bepaalde kringen en club te wijzen dat Ze daar zitten in elke praatshow van de Noord koreaans Propaganda Omroep waar hij gast is .

liegende lippen | 24-09-15 | 18:23

Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:18 Secularisatie als afnemende religiosoteit en een toenemende scheiding van kerk en staat, is in Europa een proces dat al gaande is sinds ongeveer de 13e eeuw en de opkomst van de steden en burgers. De islam is volledig anti-secularisatie en wil een theocratie of eigenlijk de dictatuur van de Koran. Zou je in Saoedie-Arabië als vrijdenkende blogger secularisatie bepleiten, dan riskeer je straffen als 1000 stokslagen, kruisiging en onthoofding. Als over een jaar of tien de moslims politieke macht krijgen, dan zullen ze proberen bijvoorbeeld om websites als Geenstijl te verbieden. Zoals dan waarschijnlijk ook steeds meer andersdenkenden op diverse islamitische hitlijsten komen te staan.

Benedict Broere | 24-09-15 | 18:13

Parsons | 24-09-15 | 13:37

Interessant stukje, via jouw link kwam ik bij: Abderrahman Aboe jouwairiah, wat een idioot is dat zeg, hij zit op Facebook te jammeren dat er Syrische kinderen bij christenen worden opgevangen in Nederland.

30 augustus: "Ze zitten hier bij opvangcentra, en iedereen heeft de mogelijkheid om zulke kinderen in huis tenemen. Elk gezind hoeft alleen gescreend teworden, en er zijn helaas al kinderen door christenen in huis genomen." www.facebook.com/Abderrahman-Aboe-jou...

JI-HAAT | 24-09-15 | 17:55

Logisch dat 'ons' Franske, die als een volleerde Rutte, of zit het de EUzis in het reine rode bloed, zich van huwelijksring tot zuurstofmasker tot 3e klas toneelstukje huilebalken met maar een doel zich het Walhalla van de multikulturele Nazies hun Paradijs Brussel in LOOG: als extreem rechts had bestaan was hij jaren geleden tot het verleden behoord, Putin heeft een zeer grote fout gemaakt om hem en zn maatje v Balen niet uit t e schakelen op Maidan in Kiev waardoor WO3 nu onafwendbaar is, ze stonden daar nota bene elke vrijdag onder zn neus aan zn poten te zagen.
Bij opkomst rechts wordt 'mensenliefhebber' Franz, de Leugenaar, als eerste opgepakt. En dat moet hij voelen...

rejected | 24-09-15 | 17:49

Let op: straks rijden de treinen naar het oosten... om ze op te halen.

postmodernismisdead | 24-09-15 | 17:46

Parsons | 24-09-15 | 13:37
En wat vindt Timmermans hiervan? Laat maar, ik weet het antwoord al.

Rest In Privacy | 24-09-15 | 17:43

Waarom maakt men zich geen zorgen om de baardmansen in lage witte jurken. Of zijn we die voor het gemak maar ff vergeten. Oe,oe,oe.

van gummigalgen | 24-09-15 | 17:37

Maria.1 | 24-09-15 | 14:16 Nou, ik zou dan zeggen: met juist wèl mijn naam erbij en met ook de betreffende link erbij naar Geenstijl. Zeg die persoon maar dat GeenStijl deel is van de huidige samizdat waar dingen gezegd kunnen worden die overal elders politiek correct zwaar taboe zijn, en dat het tijd wordt dat er een eerlijke discussie komt over de islam. Zeg die persoon maar dat de islam een groot probleem heeft met mensenrechten en andersdenkenden en wetenschap en vrouwen, alcohol, honden enzovoort, en dat het daarom niet zo slim is om miljoenen moslims te importeren. Zeg maar tegen die persoon dat het grootste deel van de T.K., dus de welbekende enkelingen uitgezonderd, de geschiedenis aan het bewijzen is dat ze wat betreft de islam totaal onverantwoordelijk handelen en dat ze het risico lopen te eindigen in de beklaagdenbankjes van het Internationaal Gerechtshof in Den Haag.

Benedict Broere | 24-09-15 | 17:36

daar waren geen vluchtelingen voor nodig.
links baart extreem rechts dat is al vaker gebeurt en zal nog wel vaker gaan gebeuren.
komt door het "boven het volk staan" van links.

gentle_giant_58 | 24-09-15 | 17:35

Wat dacht u hiervan (kwestie van tijd voordat dit in Nederland staat te gebeuren want: Zwarte Piet al weg, Kerstbomen op sommige scholen ook al verbannen) ? En dan bang zijn voor extreem-rechts ? Ik vind dit nogal vér gaan: www.jihadwatch.org/2015/09/enraged-new...

Blondendom | 24-09-15 | 17:29

Is Timmermans soms bang dat de Duitsers vluchtelingen rechtstreeks naar Dachau sturen ofzo?

Oh wacht....

neemjemoederindemali | 24-09-15 | 17:25

"... een stijging van extreem rechts"
.
Wat bedoelt die tranentrekker met "extreem rechts"? Nazis zijn collectivisten, en zitten in de hoek van het communisme, fascisme en feodalisme, waar Orwell en Huxley voor waarschuwen en Timmermans en de EU tegenaan schurken. Dus dat kan het niet zijn. Helemaal aan de andere kant is het libertarisme, anarchokapitalisme. Daar kan zo'n Timmermans niet meer meeslepend leven van andermans portemonnee. Dat is vervelend inderdaad, voor Timmermans. Aha.

ben kokhals | 24-09-15 | 17:23

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 15:54

Schelden zonder inhoudelijke discussie. Ik bespeur een aantal overeenkomsten met Frans Timmermans.

Borrelende Boris | 24-09-15 | 16:57

De leugenaar (veinsde zijn tranen over de rug van vliegtuigslachtoffers) is bezorgd. Wat nou lul ? Je loog toen, dus zal je nu ook wel weer liegen ! Bovendien gaan politici en de waarheid nog steeds moeilijk samen.

Anjin Mohammed | 24-09-15 | 16:33

@Bolletjee | 24-09-15 | 15:21
Die link heb ik zojuist even naar D666 gestuurd met nog enkele andere linkjes. Effe wakker schudden daaro!
Niet dat ik van de D666 ben hè?! Dat nooit!

Maria.1 | 24-09-15 | 16:28

Ach Fransie toch. De WIJZE waarop de migrantencrisis nu wordt aangepakt, dat gaat rechts-extremisme in de kaart spelen. Het TEMPO doet helemaal niet ter zake. Dat weet hij ook donders goed. Maar dan kan hij later zeggen dat het rechts-extremisme kon stijgen agv het traineren van EU beleid door de lidstaten. Bah.

Gen. Maximus | 24-09-15 | 16:21

Wordt het voor Timmermans niet tijd om wat FEMA kampen te gaan bouwen voor je rechts afgeschreven burgers, kunnen ze in Amerika ook goed! Enig verschil is dat ze in Amerika zichzelf kunnen verdedigen met wapens en wij hiero niets hebben en zo kunnen worden afgevoerd.WEG MET ONS 1776

Maco3key | 24-09-15 | 16:19

Effect van ex.. rechts wordt al jaren over dreven, dit is ook uit politiek oogpunt. Terwijl het eigenlijk niet meer bestaat.

1. Om de islam komt minder negatief in beeld, bv. islam is gevaarlijk.... ja maar ex. rechts.

2. subsidie clubjes die nog steeds miljoenen krijgen om het te bestrijden..... Tegen de tijd dat er weer subsidie wordt verdeeld.... dan worden er van allerlei dingen verzonnen.

3 kan nog wel uren doorgaan maar ja !!!

elcidisback | 24-09-15 | 16:03

Als de vluchtelingen niet van islamtische afkomst zouden zijn zouden wij er veel minder moeite mee hebben,jammer maar dat hebben ze aan zich zelf te danken altijd een grote bek snel op de teentjes getrapt en zeg vooral niets over dat sprookjes boek want dan maken ze je dood.Met elke ander geloof heb dat gewelddadige gedoe niet daarom heb ik schoon genoeg van de hele islam en alles wat er mee te maken heeft.

janmetdepet | 24-09-15 | 16:02

Ik zou ook bezorgd zijn als ik Timmermans was, de gastarbeiders met hun religie en hun narigheden bezorgden Wilders uiteindelijk 10-20 zetels en deze nieuwe aanwas zal op termijn een nieuwe stimulans geven.

De belangrijke punten van Wilders worden ook door stemmers van andere partijen deels gedeeld en dit zorgt dat er mensen overstappen en overstag gaan.

Maar ik zeg het vaker, Wilders is een antwoord op ontstane problemen niet bestaand vanuit zichzelf.

Had men vanaf het begin niet in een eenrichtingsillusie gewandeld had Wilders geen centimeter speelruimte gehad.

ikeethetbeter | 24-09-15 | 16:00

Gewoon omdat het kan!
youtu.be/6jcFTyAPImM

Deep Purple Child in time live versie remastered... enjoy

Sophie9985 | 24-09-15 | 15:58

Rechts moet ook groeien anders zijn we zo met zijn alle verplicht moslim

janmetdepet | 24-09-15 | 15:56

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 15:50
Ja, dat jij een heel zielig persoon bent zonder vermogen tot introspectie.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 15:54

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 15:39

Heeft u ook nog inhoudelijk iets te melden?
/vingerwappermodus uit

Borrelende Boris | 24-09-15 | 15:50

Die smeerlappen van een voorstanders van meer, meer, meer dobbernegers en andere gelukszoekers kunnen van mij de pot op.
-
Gewoon helemaal nergens meer op VVD, PvdA, D66, CDA, Groenlinks, SP stemmen.
Eens kijken hoe leuk ze dat vinden.

Raider Twix | 24-09-15 | 15:45

necrosis | 24-09-15 | 15:23

Mijn antwoord richtte zich op de post van Benedict Broere, waarom zou ik een statement moeten maken over mijn standpunt t.a.v. secularisatie? Die is niet relevant namelijk.

Borrelende Boris | 24-09-15 | 15:41

@Borrelende Boris
Ze krijgen het recht, omdat wij aardig zijn, wachten is op dankbaarheid, anders pakken we het weer net zo hard af! Net als bij kleine kinderen die met hun speelgoed mogen spelen als ze netjes hun groente opeten, eet je niet je groente, geen speelgoed, klaar!

Ralph1707 | 24-09-15 | 15:40

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 15:33
En WEER doe je het, met je vingertje wapperen.
Open je ogen nou eens Borisje, mensen moeten jou niet omdat je een stuk vuilnis bent.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 15:39

Franske heeft wel een grote mond voor iemand wiens partij in de peilingen op 9 zetels staat. De rest van de sociaal-democratische stemmers is inmiddels “extreem-rechts” geworden, haha. Ik verheug me nu al op alle dramatische retoriek na de volgende verkiezingen.

Wim Denkbaar | 24-09-15 | 15:37

Timmermans is zelf een kaalkopje. En Unterführer van het vierde rijk.

Stormageddon | 24-09-15 | 15:34

Met deze opmerkingen beledigt Timmerfrans schaamteloos het weldenkende en realistische deel van de Nederlandse bevolking. Ongezien de tyfus voor deze smerige narcist en landverrader.

swaffelstokje | 24-09-15 | 15:33

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 15:21

Wat voor u een valide argument is, hoeft voor mij niet valide te zijn. Volgens mij is dat de gedachte achter discussiëren. Ik loop toch ook niet te zeuren over uw "ga eens deaud" en andere kwetsende opmerkingen. Doe nu niet alsof u roomser bent dan de paus.

Borrelende Boris | 24-09-15 | 15:33

Ik vond Frans leuker toen hij zich nog bezig hield met een verbod op draagtasjes.

A la snackbar | 24-09-15 | 15:28

Ik kan niet anders tot de conclusie komen dat Borrelende Boris zijn luier volzit en zit te wachten op de verpleegster. En de accu van zijn rolstoel is ook al leeg!

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 15:26

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 15:01
En wederom zie ik nergens een afkeurend commentaar vanuit jouw vermeende 'secularisatie'.
Je lult uit je nek!

necrosis | 24-09-15 | 15:23

Heb een staart waar ik m'n reet mee kan afvegen, maar ben me toch een partij rassies en extreem rechts man.

Rest In Privacy | 24-09-15 | 15:23

@necrosis | 24-09-15 | 15:00
Vlogen er maar varkens rond in Nederland, zou een boel schelen!
Denk niet dat het Vaticaan belasting betaalt, het is een soevereine staat, dus dan zouden ze dat aan zichzelf moeten betalen.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 15:23

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:56
En weer doe je het, in deze tegel, dat smerige moraalvingertje. Altijd maar op jacht om mensen zich schuldig te laten voelen. Iets vertelt mij dat jij niet veel ECHTE vrienden hebt...

Het is hier toegankelijk voor iedereen, gelukkig maar!
Het gaat mij op de manier waarop jij "discussieert". Als iemand iets valide plempt, kom jij weer aan met "ja, maar, en, want". Iedere Keer Weer! Dat heb je niet eens zelf in de gaten. Je doet het alleen maar om te laten zien hoeveel kennis en moraal je wel niet hebt. Tuurlijk zijn "ja, maar, en, want" welkom, maar de manier die jij hanteert.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 15:21

-weggejorist-

Bolletjee | 24-09-15 | 15:21

amweb.nl/schade-724356/delta-lloyd-zet...
'Speciale software meet de emotie in de stem van de klant. Aan de hand daarvan kan de medewerker een objectieve inschatting maken over het waarheidsgehalte van een uitspraak..'
Als we dat nu voortaan gebruiken als Timmerfransje of Schultz aan het woord is, eigenlijk bij alle politici, ja, dan hebben wij er ook nog wat aan.
Gewoon, omdat het kan!

Eddie the computer | 24-09-15 | 15:21

Zolang de PvdA nog kan dalen, maak ik me zorgen om de PvdA

De Mentalist | 24-09-15 | 15:21

Reken maar van yes, Frans. En ze zullen je weten te vinden.

Willibald von Klúúúk | 24-09-15 | 15:19

En zo ziet men maar weer dat zonder enig oordeel over iemands motivaties, ook 'kaalkopjes' als tegenwicht broodnodig zijn om het land niet compleet te laten verwoesten door onze liedjeszingende weldoeners. Vooral als de politiek slechts oog heeft het geïmporteerde leed. Er zit gewoon niks tussen met realistische kijk. Ze kweken dit echt zelf.

GormSuil | 24-09-15 | 15:18

Ik denk dat Timmermans eerder bang is voor daling van de PvdA dan voor stijging van extreem rechts, in zoverre het voor hem verschillende zaken zijn.

Peter_K | 24-09-15 | 15:15

Ik vind zwarte piet onderdeel van een mooie traditie, ben ik nu extreem rechts of gewoon een racist?

Dutch_Holland | 24-09-15 | 15:15

Vanwege een conflict tussen de toenmalige regering van NL en de toenmalige regering van EU géén wiedergutmachungsschnitzel voor herr Zimmerfranz.

Hij Heeft het geweten en heeft geen geweten.

hallevvezool | 24-09-15 | 15:13

@CrapoTheGreat | 24-09-15 | 14:34

Ach, marginaal incidentje.
Waarschijnlijk was deze man gewoon radeloos en zeer ontstemd dat hij nog steeds geen woning en vrouw van de overheid had gekregen, en dat terwijl hij al een aantal dagen in Nederland is. Betreft de opdracht van God, waar dit slachtoffer van de omstandigheden zich op beroept, vermoed ik toch een gristen.

Desmoulins | 24-09-15 | 15:09

Dit land gaat ten onder aan geimporteerde ellende, maar volgens herr Timmermanz van de pvda hebben we vooral te vrezen van autochtone "kaalkopjes", tja...
In de jaren `80 kwam je nog wel eens een kaalkopje tegen, tegenwoordig zie ik ze nooit meer.
Niet zo vreemd, want iemand die in dit extreem-linkse land maar iets neigt naar wat als "rechts" of nationalistisch wordt opgevat wordt direct door de "samenleving" uitgekotst.
Heb het een tijdje terug nog mogen zien bij een collega, tijdens de lunch durfde hij te zeggen dat de PVV best een aantal goede punten heeft, sindsdien werd hij door de overige collega`s genegeerd en uiteindelijk ontslagen.

Slipsnifter | 24-09-15 | 15:09

Wat een vreselijke aan de onderbuik appelerende populist is Fransje toch.

accijnstoerist | 24-09-15 | 15:04

Indien de huidige vluchtelingenproblematiek niet zo'n zorgwekkend onderwerp is, waarbij "gedeelde zorg is halve zorg" toch het credo zou moeten zijn, komt de beschamende opmerking van Timmermans erop neer dat deze zorg door hem opgedeeld wordt. Andersdenkenden zouden direct van extreemrechtse signatuur zijn. Beetje bot Frans. Schaam je diep, want je hebt die anderen dadelijk hard nodig!

Een vrije paling | 24-09-15 | 15:04

Ik ben geschoren rondom mijn Duitse helm en ben rechtsdragend.
Tevens heb ik een schurfthekel aan Frans Timmermans en elke linkse leugenachtige wensdenkende "vluchtelingen"promotor.
Ook vind ik de buitenlandchef van Timmermans, de Islamofiele heks Federica Mogherini, een zeer abject en gevaarlijk eng mens.
Als ik dan volgens Timmermans, die zichzelf wel achter een hek geplaatst heeft (foei Orban!) toen hij EU bobo werd, een extreem-rechtse rakker ben, so be it.

Russ Meyer | 24-09-15 | 15:03

@eerstneukendanpraten | 24-09-15 | 14:46

Hypothetisch gesproken:

Stap 1: Hooivorken
Stap 2: Volksgerecht
Stap 3: Strop/vuurpeloton

Het leggen van een knoop en het gebruik van hijskranen zal te zijner tijd opgelost worden. Al ben ik niet zo'n fan van een hijskraan; een stevige constructie op de diverse pleinen moet afdoende zijn.

Desmoulins | 24-09-15 | 15:03

necrosis | 24-09-15 | 14:42

Ze hebben het recht, gebaseerd op de wetten die zijn gecreëerd en in stand zijn gehouden door de christen democraten.

Borrelende Boris | 24-09-15 | 15:01

@Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:54
Je bent 'when pigs fly and hell freezes over' vergeten.
Betaalt Vaticaan-stad trouwens belasting?

necrosis | 24-09-15 | 15:00

Hoe kan het nou zo zijn dat hij zich hier ineens druk om maakt, omdat er ook mensen zijn die anders denken en niet per defenitie slecht zijn ??

holy.pig | 24-09-15 | 14:59

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:40

Ach, over die toon maak ik me niet zo'n zorgen. We zitten hier immers niet op de Joop. Tot op heden heb ik nog nergens gelezen dat GeenStijl alleen maar toegankelijk is voor gelijkgestemden.

Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:56

en vergeet 'de moord op Pim Fortuyn bestraffen met 6 jaartjes cel' niet .... Frans.

nemeton | 24-09-15 | 14:55

@McMarx | 24-09-15 | 14:42
Ik?
*onschuldig kijken doet*

necrosis | 24-09-15 | 14:54

@necrosis | 24-09-15 | 14:52
Nul, Zero, Zilch, NULL, non, geen.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:54

Het wordt vooral tijd dat extremisten niet meer aan het woord komen. links, rechts, boven onder of extreem midden maakt niet uit. Extremen lossen nooit iets op. Dat heeft de geschiedenis al lang uitgewezen.

ikzalhandhaven | 24-09-15 | 14:53

@Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:38
Dat linkje zal hem niet helpen, het gaat om een ggristelijk gezin.
Hoeveel moslims telt Vaticaan-stad?

necrosis | 24-09-15 | 14:52

Hiermee laat Fransie duidelijk zien dat ook hij een Zionist is. En die hebben het nare trekje dat ze graag allerlei bevolkingsgroepen tegen elkaar op zetten. Bedankt Frans dat je het ons zo makkelijk maakt! Kom je straks effe helpen met je fluwelen handjes en je geweldige talenknobbel?! Landverrader! O nee... jullie hebben geen land... verrader!!!

Good Meuning | 24-09-15 | 14:51

Hoe zou de heer Timmerfrans des avonds in slaap vallen? Zou hij in zijn sluimerslaap dromen van een plaats op het erepodium vanwege zijn niet aflatende inzet voor Brussel?
Zou hij zichzelf al zien staan als trotse opvolger van dhr van Rompuy?

Of zou hij geplaagd worden door schuldgevoel, verteerd door de wetenschap dat hij zijn de democratie in zijn thuisland in de uitverkoop gegooid heeft voor eigen gewin?

Flamboyante Franske noemt mensen met realiteitszin extreem rechts. Wel als dit het geval is dan ben ik vanaf nu extreem rechts.

Silent Scream | 24-09-15 | 14:50

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:36
Het verbod op voorbehoedsmiddelen (condooms) heeft Afrika geen goed gedaan.
En medische zorg NADAT iemand AIDS heeft opgelopen, is mosterd na de maaltijd.

necrosis | 24-09-15 | 14:50

@Benedict Broere | 24-09-15 | 14:01
Wat vooral nodig is, is het niet erkennen van de islam als een religie zoals het chritendom en jodendom. Maar ja, dan vliegt de peop iets eerder de ventilator in.

Rest In Privacy | 24-09-15 | 14:50

Ik heb nog haar zat maar van binnen word ik steeds kaler in de ogen van Frans.
De libertarische inslag zal in Fransie zijn optiek ook wel fascistisch zijn n

Zathras | 24-09-15 | 14:50

Het is door de geschiedenis heen gebruikelijk dat regenten die namens "het volk" denken, zonder zich te bekommeren om dat "volk", op een goede dag uit dank voor de Gute zorgen een wreed einde beleven.

Stank voor dank, zeg maar. De varkens van George Orwell investeren momenteel sterk in zo'n einde voor hun opvolgers.

Jan Passant mk2 | 24-09-15 | 14:48

Voor WWII waren de Duitse burgers straat arm door de nalatenschap van WWI en Europa haar sancties, zo arm dat in de jaren voor de oorlog in de grote steden mensen op straat stierven van de honger.In tegenstelling tot de joodse gemeenschap. Volgens de autochtone bevolking (ik neem geen stelling) werd financieel en cultureel, oa door regelgeving, de joodse gemeenschap voorgetrokken ten kosten van de autochtone bevolking.In Nederland was dit ook het geval maar was de armoede iets minder.Het feit dat de joodse gemeenschap sterk vertegenwoordigd was in politiek en justitie hielp daar ook niet bij.Omdat we de reactie zo onbeschrijfelijk extreem te ver ging en we dat allemaal, wat de reden ook was, dat nooit meer wilde probeerden wij een europa te maken waarin geen onderscheid word gemaakt naar afkomst of overtuiging mits deze binnen de rechten van de mens en de burgerrechten, godsdienst vrijheid ect ect. We hadden even geleerd van onze fouten en we zijn echt gaan samen leven als 1 volk.
.
Mensen als Timmermans (1.3 verdient miljoen per jaar) proberen dat kapot te maken met diezelfde regels die zo lang vrede en vrijheid hebben mogelijk gemaakt. Sinds WWII zijn de verschillen tussen bevolking's groepen nog nooit zo groot geweest.En de groep die hier nieuw is en openlijk roept dat de samenleving die wij gemaakt hebben verkeerd is, het begrip mensenrechten niet eens kent, geen gelijkheid van geslacht, ras en cultuur erkent en wie of wat zij als beledigend ervaren voor hun god beeld kapot/dood wil maken, massa's her en der de straat op gaan voor het invoeren van een kalifaat, niet gevreesd maar zelfs gesteund word door mensen als timmermans. Cultureel: Moslims, vooral die gene die wat radicaler zijn, krijgen steeds meer grip op deze mensen, steeds meer van hun achterhaalde ideeën, die sommige voor WWII wij ook hadden, worden geaccepteerd door politiek en justitie en wij mogen daar niks van zeggen want dan zijn wij mazi volgens Timmermans.Als moslims roepen dood aan de joden worden ze begeleid door politie en verzwegen op het nieuws, als wij vragen om wat minder tolerantie naar deze haat uiting zijn we nazi, joden liefhebbende nazi dan wel natuurlijk, net als gematigd moslim/zwanger volgens hun mogelijk is. Financieel, er gaat steeds meer geld naar die groep en steeds minder naar de autochtone mensen. Een leek kan zelfs uitrekenen dat Timmermans en co ons recht op WWIII af sturen!

Ralph1707 | 24-09-15 | 14:47

Frans is of heel slim of echt een derderangsmoraalfapper. Vantevoren mensen framen op dit onderwerp, het is levensgevaarlijk wat hij doet. Narcist, net zoals Volkert. Psychopaat begin ik bang voor te worden

flat out | 24-09-15 | 14:46

<p>Nou Frans, als er geen structurele oplossing komt voor het stoppen van de overstroming van niet-westerse immigranten met een islasalasoenisjietie achtergrond, is het ook voor jou snel afgelopen.</p>
<br>
<br>
<p>Misschien heb je het nog niet door maar de islasalasoenisjieties maken korte metten met volgevreten homosensuele medemensen en geven ze een enkeltje Atomium (naar top-down weliswaar)</p>

ik ken iemand die | 24-09-15 | 14:46

Desmoulins | 24-09-15 | 14:42

Die knoop kan ik met mijn ogen dicht nog maken. Nu nog een mooie hijskraan...

eerstneukendanpraten | 24-09-15 | 14:46

zo lang links zich gedraagt als rechts........

verbanden | 24-09-15 | 14:46

Kaalkopjes zijn zó jaren 90.
-
"Strak in mijn pak, en kijk eens hoe ik hak."

Temazepam60milligram | 24-09-15 | 14:46

Natuurlijk weer dikke boehoe lariekoek waar de Russen nog wat kunnen leren qua desinformatie. Als ik één ding heb geleerd de afgelopen jaren is dat alleen extreem-links daadwerkelijk bestaat en dat daar tegenover soms nog neo-nazis te vinden zijn; en die zijn alles behalve extreem-rechts te noemen.
Maarja, gemakkelijke desinformatie termen zoals fascisten, nazi, extreem rechts, xenofoob, islamofoob zijn het enige waar de bureaucraten en volksverlakkers tegenwoordig mee aan kunnen komen; hoe ze dit naar zichzelf verantwoorden is mij dan ook volstrekt onduidelijk.

HaatAth3ist | 24-09-15 | 14:45

@Methylfenidaat | 24-09-15 | 14:39
Waarbij ik gaarne wil aanvullen dat Frans Timmermans een NAZI is.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:45

Timmerfrans. Ik kijk nu al uit naar de dag dat deze volgevreten salonsocialist zich mag gaan verantwoorden voor hoogverraad. Het zal nog even duren, we krijgen eerst nog een peroide van aanslagen, gevolgd door een burgeroorlog om ons continent op haatbaarden te heroveren, maar dan met een jaar of 25, er van uitgaande dat die narcistische engnek nog leeft, zal ie zijn eigen woorden te vreten krijgen. Met pek en veren door de straten.

vaas klaak | 24-09-15 | 14:44

@Thomas333 | 24-09-15 | 14:42
Ach, het grootste deel van de bevolking slikt het als zoete koek..

Slipsnifter | 24-09-15 | 14:44

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:33
Ik las nergens dat jij voorstander bent van verregaande secularisatie.
Ik las alleen dat je moslims gelijk geeft dat ze handig gebruik maken van de wet om Mosketen, buurthuizen en andere moslimgerelateerde zaken te eisen.
Ja, te EISEN.

necrosis | 24-09-15 | 14:42

Tjonge, wat valt die man door de mand met zijn doorzichtige afleidingmanoeuvres.

Thomas333 | 24-09-15 | 14:42

@necrosis | 24-09-15 | 13:53
Dat je nogals eens op het NSB knopje schijnt te drukken volgens je eigen zeggen.

Rest In Privacy | 24-09-15 | 14:42

"Timmermans vooral bezorgd om kaalkopjes"

Mijn buurman is kaal, ouderdom hey. Timmermans discrimineert!

Methylfenidaat | 24-09-15 | 14:42

@necrosis | 24-09-15 | 14:36
Ik heb een extreem-rechts kapsel, net als u, dus dat wordt lastig.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:41

Timmermans snapt niet dat de voedingsbodem voor extreem rechts bij zijn eigen partij en de politiek ligt. Door realisten die alleen maar kritisch zijn (en niet racistisch dus) op het binnenhalen van 'cultuurverrijkers', weg te zetten als extreem rechtse racisten, door niet te luisteren naar het eigen NL volk en daar totaal niet voor op te komen enz..... Creëer je dit ook gewoon! Maar dat zal hij nooit begrijpen en/of bekennen.... Zij (links/gutmensch) denken immers een monopolie op de waarheid te hebben... En anders ben je gewoon een racist....

figuur | 24-09-15 | 14:41

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:36
Klopt, je hebt een punt, maar weet je wat het is Borisje.
C'est le ton qui fait la musique.
De manier waarop jij reaguurders benadert is echt tenenkrommend. Het enige dat jij wil doen is met je moraalvingertje wapperen voor je eigen ego.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:40

@necrosis | 24-09-15 | 13:55
Hee nepkale: met een tondeuse krijg je je kop niet echt kaal. Daar dien je een scheermes voor te gebruiken.

Rest In Privacy | 24-09-15 | 14:40

Eerlijk gezegd zou het mij niet boeien als een extreem rechtse partij aan de macht komt. Ik zit eigenlijk te wachten op een kabinet wat net zo daadkrachtig optreedt als in Hongarije. Maar zoiets in Nederland is utopie.

je suis bier | 24-09-15 | 14:40

Frans Timmermans is een NAZI.
@Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:13

Ik wil even duidelijkheid geven bij zulke opmerkingen.
Frans Timmermans is een NAZI.

Methylfenidaat | 24-09-15 | 14:39

Ik wilde eigenlijk iets schrijven om deze narcistische, leugenachtige toneelspeler belachelijk te maken, ware het niet dat deze landverrader daar zelf prima toe in staat is.
Hij vecht samen met anti-democraat, leugenaar en EU-liefje Alexander 'referendum' Pechtold en beroepsgluiper Samsom (leef je nog Diederikje?) om de twijfelachtige eer van meest geminachte politicus.

wooky | 24-09-15 | 14:39

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:24

Allesbehalve raar.
Deze paus is behoorlijk politiek gekleurd en neigt naar het extreem-linkse gedachtegoed van het marxisme.
Betreft geboortebeperking is hij echter in de Amerikaanse betekenis van 'links' meer 'rechts'. Op het gebied van vluchtelingen, zijn uitlatingen over kapitalisme is hij behoorlijk links tot extreem-links.

www.breitbart.com/big-government/2015/...

gawker.com/here-are-11-top-screw-capit...

Desmoulins | 24-09-15 | 14:38

Het interessantste van dit alles is het feit dat Elsevier te gierig is voor een Reuters feed.

Hans Gruber | 24-09-15 | 14:37

@Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:30
Vergeet vooral niet om je kapsel vooraf te laten knippen naar het evenbeeld van de 'grote leider'.
*model platgeslagen marmot*

necrosis | 24-09-15 | 14:36

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:22

De missionarissen in Afrika brachten naast het woord van God ook medische zorg en verbod op voorbehoedsmiddelen. Zo gek is mijn opmerking niet.

Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:36

Fragment uit het boek "Officieren tegen Hitler" Het toneelstukje blijft het zelfde alleen zijn de acteur vervangen. "Naarmate de tijd vorderde, kwamen wij tot de erkenning dat het Duitsche (Nederlandse) volk in drie grote groepen kon worden verdeeld, nl. in Nazi,s (moslims) , niet nazi,s ( niet moslims) en anti nazi,s (anti moslims) De niet nazi,s (niet moslims) waren bijna nog erger dan de nazi,s (moslims) en hun gebrek aan karakter heeft ons dikwijls meer moeilijkheden opgeleverd dan de willekeur en de brutaliteit van de nazi,s ( moslims) Vele oorspronkelijke tegenstanders van het nationaal socialisme ( Islam) meenden uit tactische overwegingen de hun voortgezette dosis der "nieuwe wereldbeschouwing "te moeten slikken , in de hoop , zo het dreigende gevaar te kunnen afwenden . Om het vermeende grotere kwaad te voorkomen, accepteerde zij het kleinere. Zo raakte velen van hun op het hellende vlak . Zij vergaten de leer van de oude Romeinen pricipiis obsta (voorkom het begin) en werden tenslotte toch door de Nationaal socialistische (islamitische ) lawine meegesleept.

hero_of_heaven | 24-09-15 | 14:36

Historisch gezien en feitelijk onjuist: het grootste gevaar komt van (extreem) links, ook in Nederland: nl.wikipedia.org/wiki/Terrorisme_in_N... .
.
Timmermans zou beter moeten weten, als politicus én Nederlander. Links pleegde politieke aanslagen op o.a. Kosto, Fortuyn en Janmaat. Om nog maar te zwijgen om alle acties tegen PVV'ers in het algemeen, en Geert Wilders in het bijzonder.

DutchMountain | 24-09-15 | 14:35

Timmerfrans bedoeld eigenlijk dat 'ie bang is dat de PVV er de volgende verkiezingen vandoor gaan met de meeste stemmen, want daar zal het uiteindelijk op uitdraaien.

Digitaal Smoelwerk | 24-09-15 | 14:35

@necrosis | 24-09-15 | 14:33
4 geloof ik, een special geselecteerd christelijk gezinnetje

Eddie the computer | 24-09-15 | 14:35

Maak je vooral geen zorgen om de asielzoekers zelf, Fransie:
<br>
<br>
"Een 22-jarige vrouw is zaterdagavond aangevallen door een 33-jarige verwarde asielzoeker. Dit gebeurde bij haar woning aan de Tilburgsebaan in Gilze-Rijen. De vrouw was samen met haar vriend en haar zoontje van anderhalf. De man greep haar beet en trok haar aan de haren. Waarop de vrouw op de grond viel en de kinderwagen met haar zoontje kantelde. Dat meldt het AD. Samen met haar vriend overmeesterde omstanders de man. De politie heeft de man vervolgens vastgezet. De man heeft in gebroken Nederlands tegen het slachtoffer gezegd dat hij gedroomd had en dat hij haar van God moest vermoorden. Het Openbaar Ministerie (OM) schakelde die avond de crisisdienst van de GGZ in, die zag geen aanleiding tot maatregelen".
<br>
<br>
nieuws.nl/opmerkelijk/20150923/crisisd...

CrapoTheGreat | 24-09-15 | 14:34

Rechts is voor een links dragende eikel als Timmermans extreem rechts. Voor mij en een groeiend aantal anderen is het gewoon rechts. Niets mis mee. Is gewoon een andere politieke mening. Volgens mij mag dat in een democratie. Echter niet in de ogen van onze linkse elite. Daar geldt alleen dat hun mening goed is en een andere mening gevaarlijk.
.
Mijnheer Timmermans u bent in mijn ogen extreem links. Maar dat bent u niet. Want u bezoekt Saoedi-Arabië vanwege een folder van Wilders om uw excuses aan te bieden. Een land wat zich als een beest gedraagt en geen enkele vluchteling opneemt. Bovendien een jonge knul wilt kruisigen en onthoofden.
Meneer Timmermans u bent niets anders dan een gladde kruiper die alles doet voor geld en aanzien. Een paling in een emmer snot.

metdedag | 24-09-15 | 14:34

necrosis | 24-09-15 | 14:28

Even goed lezen. Ik zeg dat verregaande secularisatie is tegengehouden door op christelijke grondslag geënte partijen. Ben zelf een groot voorstander van secularisatie.

Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:33

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:24
De paus is extreem Hypocriet!
Hij doet oproepen om vooral de armen en de vluchtelingen te helpen, maar steekt zelf geen poot uit, en zit met zijn reedT op een enorme berg geld.
Enne... hoeveel vluchtelingen heeft Vaticaan-stad al opgenomen?
Ik denk een mooi rond getal.
*oh, wacht, een nul is niet rond, dom van mij*

necrosis | 24-09-15 | 14:33

Dat is nou zo leuk aan linkse politici. Doodsbenauwd voor kaalkopjes terwijl ze ongegeneerd moslims knuffelen

Islamofiel | 24-09-15 | 14:32

Extreem links noemt alles wat niet extreem links is extreem rechts, zelfs als het een neutraal iemand is.

Methylfenidaat | 24-09-15 | 14:31

@head_pend_jervin | 24-09-15 | 14:28
Links lullen, rechts vullen, zo rollen die gasten...

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:31

@necrosis | 24-09-15 | 14:24
Welnee. Ik neem een MP3 speler mee met Katy Perry, is ie dol op!

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:30

Heb al 35 jaar een glad geschoren kop. Eerst was ik een nazi volgens oude mannetjes op straat. Toen kwam er (25 jaar geleden) een kort gehouden baard (met snor) bij en was ik jaren later ineens een hipster.
Eerst worden er jaren lang reclames gemaakt voor een glad geschoren kin omdat vrouwen niet van baardtjes zouden houden. Nu blijkt uit onderzoek dat vrouwen het juist erg aantrekkelijk vinden.
Eerst komt links op voor de arbeiders. Jaren later wordt hun stem door links niet meer gehoord en mogen ze dokken voor mensen uit uitheemse oorden die hen haten.

Rest In Privacy | 24-09-15 | 14:29

Op Elsevier is Timmermans met zijn achterlijke uitspraken ook present. achtennegentig procent heeft totaal geen respect voor deze emo uitventer en wenst hem derhalve naar de h..!
En voor de goede orde meneer Timmermans, extreem rechts wat u hier bedoelt, is in de US extreem links!

lanexx | 24-09-15 | 14:29

Wat een prachtige tijd moet dat in de Franse revolutie zijn geweest om die, zichzelf onschendbare gore duitendieven onder de guillotine terecht zien komen, zal met al die landverraders van nu ook zo maar eens kunnen gebeuren, dat wordt dan de laatste huilbui voor Fransje.

blauwe zander | 24-09-15 | 14:29

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:24
PAUS? Waar noemde ik de PAUS? Ga Nu Eens Heel Snel Deaudt!

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:28

@Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:13
Timmermans zit bij een partij die niet gelooft in hekken om mensen buiten te sluiten. Het zou dan ook uiterst hypocriet zijn als hij voor zichzelf wel maatregelen zou nemen om zich te onttrekken aan de beslissingen die door hem en zijn partij gemaakt worden: www.powned.tv/nieuws/politiek/2014/09/...

head_pend_jervin | 24-09-15 | 14:28

@Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:18
Wat is er mis met verregaande secularisatie?
Die reli-shit met hun eigen 'MagNie' regeltjes proberen die regeltjes aan IEDEREEN op te leggen, ook aan mensen die geen deel wensen uit te maken van hun sprookjesboek/ wereld.

necrosis | 24-09-15 | 14:28

@Pat1982 | 24-09-15 | 14:22
Zie hem nu ook. Nog maar even extra gedeeld.

Hobbykip | 24-09-15 | 14:27

@Pat1982 | 24-09-15 | 14:22
Zie hem nu ook. Nog maar even extra gedeeld.

Hobbykip | 24-09-15 | 14:27

"Hij vindt dat de landen waar de vluchtelingen aankomen goed moeten zijn toegerust om vluchtelingen te registreren en degenen die niet voor asiel in aanmerking komen terug te sturen naar het land van herkomst".
<br>
<br>
Wat er alleen niet bij staat is dat iedere vluchteling in aanmerking komt voor asiel.

CrapoTheGreat | 24-09-15 | 14:27

"Linksch"ziet de vluchtelingen als ene kans.

Want uitkering

Dus links stemmen.

Échte Nederlanders zien de vluchtelingen als een bedreiging voor onze vrijheid. Iraanse en Afghaanse vrouwen droegen normale kleding tot in ca. 1970 de islamisten kwamen.

Vogelbeest | 24-09-15 | 14:24

@Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:15
Pas je wel op dat je geen kritiek uit op Kim III?
Daar staat heel zware straf op, en nee, geen 4 weken schoffelen....

necrosis | 24-09-15 | 14:24

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:22

De paus is volgens u ook extreem links? Rare ideeën houdt u erop na.

Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:24

@ necrosis | 24-09-15 | 13:55

Kijk! Blijkbaar weet jij wel te kunnen anticiperen.

Misschien een idee voor dealdumpert - tondeuses.

Frodo-the-Dodo | 24-09-15 | 14:24

Euh, is Wilder kaal?

funkyd | 24-09-15 | 14:23

Bij mij is de thunderclap aangekomen

Pat1982 | 24-09-15 | 14:22

Timmerfrans heeft wel een punt. De geest is uit de fles en dit is de laatste periode dat extreem-links het voor zeggen heeft. Naast deze import-waanzin is extreem-links medeschuldig aan de geboortegolf in Afrika. Door jarenlang inenten hebben zij de natuurlijke evolutie van de mens verstoord en daar betalen wij nu de prijs voor.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:22

@Nuchternederland | 24-09-15 | 14:14
Als je Boneheads/ Hammerskins niet meer naar de kapper laat gaan, worden ze echt niet minder racistisch/ gewelddadig.
Ik ben dat soort gasten vaak genoeg tegengekomen op punkconcerten, met name in Katwijk en Rotterdam.
En nee, dat zijn bepaald geen vrienden van me....

necrosis | 24-09-15 | 14:21

Off-topic maar waar blijft die Thunderclap nou op Facebook??

Hobbykip | 24-09-15 | 14:21

Als je echt niks kan ga maar in de politiek.En dit bewijst dat het nog waar is ook.En een ieder die op een extreem rechtse partij gaat stemmen zal de schuld krijgen omdat deze domoren hebben liggen slapen,zo werkt de politiek.Overal in europa gaan die extreme partijen verdubbel of nog meer en dat is allemaal de schuld van die mensen die op die partijen gaan stemmen en niet van de mensen zoals onze TIMMERFRANS!

Pempy Boludo | 24-09-15 | 14:20

Een impliciete belediging aan het adres van de niet allochtonen knuffelaars, schandalig.

Uw Verzekeringsadvis | 24-09-15 | 14:20

@Magdatkandat | 24-09-15 | 14:17
Tja, logisch nadenken is in dit land inmiddels bijna een misdaad lijkt het wel..

Slipsnifter | 24-09-15 | 14:19

Benedict Broere | 24-09-15 | 14:01

Denk dat u de invloed van "linkse" politici schromelijk overschat. Het zijn voornamelijk de op Christelijke democratie geënte partijen die het de afgelopen decennia voor het zeggen hebben gehad in Europa. Het is vooral aan deze partijen te danken dat er geen verregaande secularisatie heeft plaatsgevonden, omdat men de privileges van de christenen wilde waarborgen. Op basis van deze waarden, hebben moslims in Europa volledig gelijk als ze zich beroepen op het mogen uitoefenen van hun religie, het oprichten van islamitische scholen en moskeeën, dit is namelijk verankerd in diverse wetten door heel Europa.

Borrelende Boris | 24-09-15 | 14:18

Ik moet zeggen dat figuren als Timmermans mij meer doen vrezen.

deepblue | 24-09-15 | 14:18

De tragiek van het linkse maakbaarheidsdenken zit 'm in de merkwaardige gedachtenkronkel dat men racisme denkt uit te kunnen bannen door de bevolking massaal buitenlandse buren in de maag te splitsen.

Zoals sommigen ook menen de schuldencrisis het hoofd te kunnen bieden door juist méér schulden aan te gaan.

Terwijl de oplossing in beide gevallen tamelijk simpel en voor de hand liggend is.

Magdatkandat | 24-09-15 | 14:17

Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een kaalkopje heb gezien... is waarschijnlijk meer dan 10 jaar terug, en ik kom genoeg buiten.
Ik hoef echter maar uit het raam te kijken om de hoofddoeken met hun kroost voorbij te zien waggelen.
Ik heb dus geen flauw idee waar die Franz het over heeft, maar dat heb ik altijd met de pvda..

Slipsnifter | 24-09-15 | 14:16

Serieus, in welke zin verschilt iemand die zo los staat van de realiteit als Frans Timmermans nog van een psychoot? De linkse psychose is lang sociaal geaccepteerd geweest, maar dat wil niet zeggen dat meneer niet ziek is.

doedeljantje | 24-09-15 | 14:16

Weet je wie ook extreem rechts was..... Oh nee, toch niet, die was eigenlijk gewoon heel erg links

Grote Smurf | 24-09-15 | 14:16

-weggejorist-

We zullen het zien | 24-09-15 | 14:16

@Benedict Broere | 24-09-15 | 14:01
Benedict Broere, ik was gezellig aan het chatten met iemand van de T.K. Mag ik jouw stukje kopiëren(uiteraard zonder jouw naam erbij)?

Maria.1 | 24-09-15 | 14:16

Ik maak me druk om de moslim fanatici van de toekomst.

MyCatIsDoingThis | 24-09-15 | 14:16

psychotische= psychopatische

Betweetert | 24-09-15 | 14:15

Weet iemand hoe je asiel kunt aanvragen in Noord Korea? Daar naaien ze je ook maar doen ze er niet zo stiekem over.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:15

Hij kweekt trouwens een aardige speklaag, onze Timmerfrans, de gratis buffetten met dure wijn en kreeft doen hem goed.
Met wat mazzel slibt hij snel dicht.

Eddie the computer | 24-09-15 | 14:15

@Maco3key | 24-09-15 | 13:59
Als je een belastingbetalende werknemer/zelfstandige bent dan ben je al lang een slaaf. Alles wat de overheid en EU doen, doen ze namelijk van het geld wat ze jou onvrijwillig afhandig maken.

zeauzitdat | 24-09-15 | 14:14

Het begint inderdaad op te vallen. De EU en onze eigen politiek zit is bezaaid met narcisten. Narcisten met psychotische trekjes. En daar moeten wij ons aan schikken? No way!

Betweetert | 24-09-15 | 14:14

van kaalkopjes ben je af als je ze niet meer naar de kapper laat gaan.
Van de vluchtelingencrisis is de oplossing echter nog ver weg...

Nuchternederland | 24-09-15 | 14:14

@Schietmijmaarlek | 24-09-15 | 13:50
Gelukszoekers opvangen nabij de kamasutra beurs: gezeik over onzedelijke vrouwen.
Gelukszoekers opvangen bij Oktoberfest: gezeik over drank en onzedelijke vrouwen.
Zouden die lui beseffen dat ze zijn beland in het verderfelijke westen waar zij zo op spugen.
ONZE normen, ONZE waarden, en als het niet bevalt, sodemieteren ze maar weer op!

necrosis | 24-09-15 | 14:13

Frans Timmermans kan dat makkelijk zeggen, hij komt nooit op straat. Hij loopt hooguit van de uitgang naar zijn dienstauto. Hij heeft de beschikking over voldoende vermogen om aan zijn stutten te trekken.
Frans Timmermans is een NAZI.

Dhr. de Wit | 24-09-15 | 14:13

Wit wordt zwart en zwart wordt wit... Niet de fundamentalistische islam is het probleem... Maar de groep mensen die zich tegen deze Islam willen beschermen... Zijn de bestuurders hun verstand kwijt aan het raken ??

Omefrenk | 24-09-15 | 14:13

Ik wil gewoon verschoond blijven van EU bemoeienis, islam ideologieën, TTIP, Rusland, politici, achterlijke wetten, privacy schendingen.... is dat zoveel gevraagd? Je krijgt inderdaad alles ongevraagd door je strot gedrukt. Simpel omdat je in Nederland geboren bent. Nou lekker, dan.

Betweetert | 24-09-15 | 14:12

Het wordt hoog tijd dat iemand die narcistische haatzaaier de mond snoert. Als benoemd functionaris meerdere bevolkingsgroepen generaliseren en demoniseren en waar het kan zelfs proberen overheidsmiddelen tegen hen in te zetten.
.
@Frans Timmermans: je bent tekstboekvoorbeeld van een nazi!

Parel van het Zuiden | 24-09-15 | 14:12

ik verafschuw die Timmermans... Grr

doorny | 24-09-15 | 14:12

ik verafschuw die Timmermans... Grr

doorny | 24-09-15 | 14:12

Ook jij zal de dans niet ontspringen Godvergetenste narcist!!

caralho | 24-09-15 | 14:11

Timmermans heeft veel gereisd maar wereldvreemd gebleven. De soep van godsdienstoorlogen is nog lang niet klaar. Daar wordt al eeuwenlang in geroerd en dat zal eeuwig doorgaan. De consequentie van de vervoersmogelijkheden in combinatie met het internet zullen zorgen voor een oneindig doorgaan van het fenomeen op hol geslagen gelovigen die er niet in geslaagd zijn om de tegenpartij (met het niet juiste geloof) te verdrijven, vernietigen, een kopje kleiner te maken etc.etc. Dit zal alleen maar doorgaan en op veel grotere schaal.
Als in Inda en/of Pakistan de pleuris uitbreekt, wat al een keer gebeurd is,dan is het hek pas echt van de dam. Er moet dus nu al een structuur bedacht en uitgevoerd worden, om dat het hoofd te bieden.

ijskogel | 24-09-15 | 14:09

Juist door iedere discussie over het vluchtelingenbeleid dood te slaan met termen als extreem rechts, racisme en fascisme bereik je dat extreem rechts echt gaat opkomen.
Het is heel dubieus om alle Nederlanders die kritiek hebben op het vluchtelingenbeleid in de extreem rechtse racistische hoek te zetten.
Hetzelfde geldt voor de PVV en iedereen die daar op stemt.
Miljoenen mensen worden op deze manier verdacht gemaakt, dit is dus echte discriminatie waar vooral linkse partijen ( SP, GroenLinks, PVDA, D66) zich schuldig aan maken.

Daphinda | 24-09-15 | 14:09

Dit heet: DE AANDACHT AFLEIDEN van het werkelijke probleem. Politici zijn hier meester in.

Betweetert | 24-09-15 | 14:09

Tsja, volgens JP Balkenende zouden we oorlog in de EU zone krijgen als we niet vóór de EU-grondwet zouden stemmen.....

alleskudt | 24-09-15 | 14:08

Timmerfrans is slechts één van de velen die iedere kritiek en onvrede wegzetten als 'extreem rechts'.. en dat maakt deze goedmensen juist extremistische mensen die geen andere mening of geluid dulden. Deze mensen zijn pas echt gevaarlijk en moeten in de gaten gehouden worden, want zij hebben tot op heden de macht van ons ontnomen en dat zullen ze niet zonder slag of stoot teruggeven.

XaleX_2 | 24-09-15 | 14:08

-weggejorist-

dijkbewaker | 24-09-15 | 14:07

-weggejorist-

Ellie1234 | 24-09-15 | 14:05

maar wie is Johann de Graaf?

fortz | 24-09-15 | 14:05

@Bobbbe | 24-09-15 | 13:58
De 'oude' Volkert loopt al weer een tijdje vrij rond.
Hij toonde destijds geen enkele emotie wat betreft de moord op Fortuyn.
Beter houdt de AIVD die mafkees goed in de gaten.

necrosis | 24-09-15 | 14:05

Jullie bedoelen dat Timmerfranz bang is dat er tegenstanders zijn van massa immigratie dat ongewenst is? Nou, Dhr. Franzz, Jawol! en het draagvlak zakt weg als drijfzand onder je voeten. Dus de bal komt binnenkort van rechts. Vangen*

Mr_Pikibelly | 24-09-15 | 14:04

Jahoor door kaalkopjes komt de verzorgingsstaat in gevaar. Kaalkopjes krijgen huizen en uitkeringen. Kaalkopjes stelen mijn fiets en beroven bejaarden. De gevangenis zit vol kaalkopjes. Geweldig.

Repetitive Beats | 24-09-15 | 14:04

Dan heb ik maar één tip aan Timmermans: Grenzen Dicht!!

ProAsfalt | 24-09-15 | 14:03

Toch is het gewoon oorzaak en gevolg;
TImmerfrans duwt je een zak moslims door je strot en als je dan kokhalst ben je volgens Timmerfrans een nazi.
De causaliteit is onmiskenbaar en overduidelijk ; Timmerfrans en consorten maken extreemrechts heel groot.
Zij doen dat zelf.

Eddie the computer | 24-09-15 | 14:03

-weggejorist-

Ellie1234 | 24-09-15 | 14:03

@Fatwabuster | 24-09-15 | 13:57
*juicht*

necrosis | 24-09-15 | 14:03

-weggejorist-

RobberenRukkie | 24-09-15 | 14:03

Framing en wegkijktechnieken, daar is hij goed in!

priwax | 24-09-15 | 14:03

Als 90% van de bevolking jouw linkse mening niet deelt, dan wordt extreem-rechts al gauw het nieuwe midden.

marcoplarco | 24-09-15 | 14:02

Iemand die nog in rassen geloofd is per definitie dom en wanneer ik kijk naar het verleden zijn de linkse regeringen altijd de beste "humanisten" geweest. Zie Stalin, Lenin, Mao, Hitler (die toch echt een nationaal SOCIALIST was)en meer mensen van de linkse, atheïstische overtuiging, allemaal mensen die een bloedje hekel hadden en hebben aan de christelijke religie. Dus als ik ergens bang voor ben zijn het de zogenaamde verlichte regeringen die precies weten wat goed is voor de mensen. Extreem links noemen we dat!!

Jesaja | 24-09-15 | 14:01

Het gemak waarmee de islam en masse geïmporteerd wordt in Europa, lijkt te maken te hebben met:
• onwetendheid (met snapt niet hoe fundamentalistisch absolutistisch moslims denken over hun islam);
• arrogantie (men denkt dat de moslims vanzelf wel zullen seculariseren);
• eigen belang 1 (het geeft stemmers op de eigen linkse partij);
• eigen belang 2 (het geeft goedkope arbeidskrachten);
• corruptie, opportunisme (men geeft toe aan de verleidingen van oliekapitaal);
• stockholmsyndroom (men geeft heel snel en praktisch kritiekloos toe aan islamitische eisen en intimidatie)
• nihilisme (men is kortzichtig onverschillig daarover dat er mogelijk een cultuuroorlog komt van de islam tegen alle andersdenkenden – aanslagen, terreur, straatterreur, doden, gewonden, economische crisis);
• schuldbesef en zelfhaat (men vindt het misschien wel terecht dat Westerse cultuur wordt afgebroken);
• EU-fanatisme (souvereiniteit nationale staten en homogeniteit nationale culturen moeten drastisch minder worden en plaats maken voor EU-afhankelijkheid)
• communistische dialectiek (de islamitische invasie brengt – zo waarschijnlijk nog velen in de ‘Linkse Kerk’ - de ‘Verelendung’ op basis waarvan de communistische heilstaat mogelijk wordt)
• morele schijnheiligheid (we moeten helpen maar laten anderen opdraaien voor de kosten, dat wil zeggen: de ouderen, zieken, werklozen, de mensen die een beroep doen op voedselbanken)
De islam is daarbij minstens zo intolerant en agressief jegens kritische andersdenkenden als voorheen het christendom, het jodendom, de absolutistische monarchieën, het fascisme, nazisme en communisme dat waren. En het bewijs hiervoor is te vinden in de praktisch dagelijks aanwijsbare islamitische agressie tegen mensenrechtenactivisten, atheïstische bloggers, journalisten, kunstenaars, cartoonisten, wetenschappers, enzovoort. Zie bijvoorbeeld de Duits-Egyptische politicoloog en historicus Hamed Abdel Samad, die met de dood wordt bedreigd vanwege zijn islamkritische boeken. www.daserste.de/information/wissen-kul...
Wat helpt?
Het OPENBREKEN van de discussie over de islam en het in ieder geval niet alle islamkritiek meteen onmogelijk maken met woorden als ‘racist’, ‘fascist’ en ‘islamofoob’. Als dat lukken zou in het tot voor kort zeer liberale en over alles discussiërende Nederland, dan zou dat enorm schelen. Verder houdt de vluchtelingenstroom pas op als er in Noord-Afrika en het Midden-Oosten meer vrijheid is, meer rationaliteit, meer openheid voor wetenschap, democratie, innovatie, onderwijs voor meisjes en vrouwen, openheid voor andere cultuur, enzovoort. Wat dus betekent dat de invloed van de islam moet AFNEMEN.

Benedict Broere | 24-09-15 | 14:01

De pvda.... je hebt er niets, maar dan ook helemaal niets aan.
Liegen, huichelen, graaien, stelen en slopen, dat is het enige dat ze kunnen.

Slipsnifter | 24-09-15 | 14:01

Wanneer scheren we hem kaal?

succesvol | 24-09-15 | 14:00

Bij-effect van het soort dat azc-s extra vuilnis veroorzaken.

TheseDays00 | 24-09-15 | 14:00

VanLeeuwen: Jij hebt helemaal gelijk!! PvdFalen.

langzullenweleven | 24-09-15 | 13:59

Hammerboy is een walgelijke demagoog die zijn eigen diarree door de plee trekt en opgetogen roept hoe mooi hij die troep maar weer heeft opgeruimd!

Voorbeeld #1000 van de überfalende EU: Eerst het probleem veroorzaken (Merkel: Allen sind wilkommen), en dan jezelf schaamteloos presenteren als dé oplossing.

Zeddegeizot | 24-09-15 | 13:59

@pejoar | 24-09-15 | 13:57
Lemmingen

Cuyahoga | 24-09-15 | 13:59

Flapdrol Franske moet eens een paar keer kijken naar "opsporing verzocht".

meneer Q | 24-09-15 | 13:59

Ik ben tegen de new world order , tegen de vernietigers van de wereldpopulatie reducers, tegen de global leugenaars.Ik zal daar tegen blijven vechten en verzetten tegen die globalisten 1776...
Weg met die EU bilderberg leugenaars ik wordt geen slaaf NOOIT!!

Maco3key | 24-09-15 | 13:59

Extreem rechts. Zoals Hans Janmaat? Jeweetwel, die destijds door het hele parlement genegeerd werd en wiens vrouw haar been verloor bij een aanslag? Extreem rechts zoals wijlen Pim Fortuyn? Extreem rechts zoals Geert Wilders die al meer dan 10 jaar zwaar beveiligd wordt? Wilders wordt door PvdA kaalkopje Jan Vos nu fascistoïde genoemd! Hoopt de PvdA soms op een nieuwe Volkert?!

Bobbbe | 24-09-15 | 13:58

Iets anders.Weet iemand of de doden in Mekka mannen of vrouwen waren.Lees hier niks over.

pejoar | 24-09-15 | 13:57

Timmermans doet een "Merkeltje".

Maria.1 | 24-09-15 | 13:57

@necrosis | 24-09-15 | 13:53
.
U heeft een ronkende onderbuik en uiteraard een xenofoob maar dat laatste spreekt voor zich

Fatwabuster | 24-09-15 | 13:57

Hoe noemt hij eigenlijk islamisten die hun cultuur/geloof aan anderen willen opleggen?
@Arnold9638 | 24-09-15 | 13:52

Cultuurverrijkers?

necrosis | 24-09-15 | 13:57

Cultuur.Barbaar | 24-09-15 | 13:45
"Verontruste burgers onder het kopje extreem rechts zetten."
Ik las enkele plemps met het woord polarisatie. Dit is precies wat hierboven gebeurt. Feiten verdraaien, proganderen. Dit is niet anders dan wat Links doet.

Pieleke | 24-09-15 | 13:56

Dit is gewoon een godwin 2.5 Iedereen die zich niet positief uitlaat over gelukszoekers of het niet eens is met het EU beleid daarover is extreem rechts. Nou dan maar extreem rechts. Koninginnensoep daar zit ook de koningin niet in.

doskabouter | 24-09-15 | 13:56

Extreem realist zal ie bedoelen.

Rest In Privacy | 24-09-15 | 13:56

Frans, je pist tegen de wind, nu worden je broekspijpen nat.

hovawart | 24-09-15 | 13:56

Timmermans en zijn EU Commissioners leven in een andere werkelijkheid.

Het gaat ook met de week steeds gekker worden met wat voor onzin ze allemaal uitkramen daar.

En het is allemaal uitgekookt/doelbewust.

lady blabla | 24-09-15 | 13:55

@Frodo-the-Dodo | 24-09-15 | 13:50
Een goede tondeuse is slechts een éénmalige investering.
Ik heb al een eeuwigheid geen kapper meer gezien.

necrosis | 24-09-15 | 13:55

“The fascists of the future will call themselves anti-fascists” – Winston Churchill

azijnsnuivert | 24-09-15 | 13:55

Fransje maakt zich vooral zorgen over zijn baan en die van zijn "vriendjes"

Wat zou dat toch erg zijn als bij de volgende Europese verkiezingen ineens het rechts van UKIP, Front National en de PVV wel een partij kunnen vormen en een dikke meerderheid halen. Dat zou betekenen dat de Europese droom van ALDE en die linksgekkies waar de PVDA van uit maakt in duigen valt.

Zelf voor gezorgd Timmerfransje.. Zoals ik aan grote held Viktor Orban al schreef: Waarom iemand serieus nemen als zijn eigen volk dat niet eens doet. Ik neem die snuiter al lang niet meer serieus.

Nu iedereen die het niet eens is met de weg die ze zelf voor Europa willen of "rechts" denkt onmiddelijk als extreem-rechts bestempelen getuigd alleen maar van pure angst!

Leyolm | 24-09-15 | 13:54

Onrustig gepeupel?
Polariseren die hap.
Zo blijft de elite al duizenden jaren buiten schot.

baard van troje | 24-09-15 | 13:54

Het maakt ze verder allemaal niks uit wat de impact van talloze migranten is op de Europese bevolking. Het enige waar ze bang voor zijn is dat de Europeanen misschien in opstand zouden komen, met als gevolg dat ze zelf uit het zadel gelazerd worden.

Verkrachtingen door asielzoekers? Overbevolking in ons toch al zo drukke land, waar over tien jaar het aardgas op is? Moslim-extremisten die hier aanslagen komen plegen?

Wat maakt dat allemaal uit, dat zijn rechts-populistische onderbuikgevoelens en als je je daar zorgen om maakt ben je een laagopgeleide SBS6 kijkende tokkie die volstrekt niet tussen ons-soort-mensen past.

Nee, het echte probleem is dat Europeanen misschien weer stiekem nazis worden als ze zich realiseren dat ze langzaam een minderheid in hun eigen land worden!

Majid | 24-09-15 | 13:53

Die eenzijdige focus op de 'slechte Europeaan'.
Die 'übermenschen' slepen een gigantisch minderwaardigheidsgevoel mee; en maar maar iedereen die schimmelige spiegel voorhouden om te zien hoe slecht, slecht, slecht we zijn, terwijl een beetje kritiek op die massale brul-, dram- en eismoslims niet mag, gewoon.. mag niet, dat doe je niet, dan ben je een nazi.
Snap zo'n lulhannes niet dat fascist op die manier nog een geuzennaam wordt?

Eddie the computer | 24-09-15 | 13:53

@Cuyahoga | 24-09-15 | 13:50
Ik herroep mijn 13:49 comment
Ik heb een kaal kopje, stem PVV én reaguur op de GeenStijl.
Ben ik nog meer vergeten?

necrosis | 24-09-15 | 13:53

Timmie is een narcistisch zelfingenomen sukkeltje dat heel blij mag zijn dat er een baantje voor hem is gevonden.
Zijn subjectieve mening moet hij voor zich houden en hij moet gewoon blij zijn dat we hem "en publique" niet zijn broek uittrekken.

pejoar | 24-09-15 | 13:52

Pater Henk | 24-09-15 | 13:45

U bedoelt wellicht een 'zuurstofmasker' waarde Pater Henk...

eerstneukendanpraten | 24-09-15 | 13:52

Volgens deze enge fascist is een ieder die voor behoud van eigen cultuur is, een rechtsextremist.
Hoe noemt hij eigenlijk islamisten die hun cultuur/geloof aan anderen willen opleggen?

Arnold9638 | 24-09-15 | 13:52

Parsons | 24-09-15 | 13:37

En daarom ben ik 100% overtuigd islamofoob want iedere keer weer denk je dat het niet nog erger kan maar dan word je weer met de neus op de feiten gedrukt.

eerstneukendanpraten | 24-09-15 | 13:51

Wat een sukkel!
Ik ben helemaal niet tegen vluchtelingen, maar ik ben tegen die invasie van moslims, die hier met valse paspoorten binnen komen denderen, al allah hakbar schreeuwend. Die gelijk een grote bek hebben en spugen op de hulpverleners en vrouwen.
Maakt me dat gelijk een kaalkop?

Schietmijmaarlek | 24-09-15 | 13:50

Wat een smeerlapperij weer… dat gaat ze echt nog eens de kop kosten (figuurlijk). Burgers die wél nadenken over wat er in hun samenleving gebeurt, en dan hun bezorgdheid uiten wegzetten als extreem rechts. Dat is heel gevaarlijk, en ronduit schofterig gedrag van die flapdrol. Wij, die bezorgde burgers, zijn niet tegen buitenlanders of andersdenkenden. We zijn niet net als IS, die vinden dat alles wat anders is (homo's, het westen e.d.) allemaal maar dood moet.

We zijn wel tegen klakkeloos en eindeloos geld verbrassen aan een probleem wat niet op die manier opgelost kan worden. We zijn ook tegen geld verbrassen aan immigranten als dat de veiligheid en het welzijn van je eigen land en cultuur in het gedrang brengt. Denk aan het grote tekort aan politie, oudjes die in hun eigen zeik blijven zitten, de zorg die alsmaar duurder wordt, enzovoorts. Dat is geen extreem rechts gedrag, maar empathie tonen voor het welzijn van je eigen land, burgers en soevereiniteit.

Echt, ik krijg af en toe zo schoon genoeg van über flapdrollen zoals Timmerflapdrol en Schulz. Als er íéts "extreem" is, dan zijn zij het wel met hun extreem linkse opvattingen. En dat is minstens zo gevaarlijk als IS. Niet willen luiesteren naar de bezorgdheid van je eigen burger is namelijk ook een doodzonde, en daar worden ze nog wel eens op afgerekend.

Ik hoop vurig dat ze nog een keer door de mand vallen, want ze trekken ze samenleving eigenhandig uit elkaar, en zetten iedereen die vragen of opmerkingen heeft weg als extreem rechts. En leren van hun fouten? Nooit. Timmerflapdrol en Schulz, twee van de vele uitstekende voorbeelden van wanbeleid, wanorde, en een totale minachting voor iedereen die een eigen mening heeft. Het lijkt IS wel...

kanon0503 | 24-09-15 | 13:50

En hoeveel aanslagen hebben die kaalkopjes de afgelopen weken al gepleegd, Herr Zimmerfranz?

Een extreemrechts spook creëren en cultiveren is mooi, maar pak eerst de echte problemen maar eens aan, daar komen we een stuk verder mee.

Reinaert | 24-09-15 | 13:50

Volstrekt terecht kritische burgers wegzetten als extreem rechts. Nonderju, Franske.., kom eens met uwen gedachten uit de kolenmijn, gij Koempel. Of stiekum angst dat gij straks de spreekwoordelijke kanarie wordt in uw favoriete habitat en slaat u daarom nu al wild om u heen?

RobberenRukkie | 24-09-15 | 13:50

Voor Timmermussert ben je al extreemrechts als je reaguurder ben van GS of als je door een groen stoplicht rijdt, terwijl er een moslim door het rode licht loopt.

Cuyahoga | 24-09-15 | 13:50

Hij wil niet inzien dat extreem links al jaren gillend door de straten gaat en de boel compleet ontwricht. Alle "helpers" die kansenzoekers opvangen, wijzen op juridische trucjes en pamperen behoren tot deze kliek. Iedereen heeft rechtop alles in hun adagium. Dat is het grote gevaar. Volgens mij hoort hij er zelf bij. Dat verklaart het een en ander.
De nieuwe fascisten zullen zich anti-fascisten noemen. We stonden erbij en keken ernaar.

Frau Merkel | 24-09-15 | 13:50

Hij heeft wel een punt, want bij een drastische toename van het aantal kaalkopjes krijgt de politiek - die altijd opzoek is naar hervormingen – misschien het idee om bij kappersdiensten de btw te verhogen van 6 naar 21%! En dat moeten we allemaal niet willen. Ofzoiets..

Frodo-the-Dodo | 24-09-15 | 13:50

Inderdaad de overheid zet de toon en maakt zich meer druk over het muitende volk dat de overlast van verkrachtingen, berovingen en verdringing op de woning-en arbeidsmarkt markt door de mega import aan gelukszoekers voor haar kiezen krijgt, terwijl de enigen die hiervoor verantwoordelijk zijn de beroepsleugenaars en haar vasallen zelf. Ik hoop dat de burger dit goed onthoud en gegeven moment de verantwoordlijken uit hun ambt zal 'ontslaan' ten gevolge van brandende steden, enclaves en de burgeroorlog die in het vooruitzicht staan. Onthoud dus goed wie u of uw kinderen straks 'een handje' zullen moeten helpen om voor een tribunaal te slepen.

afdankert | 24-09-15 | 13:50

Ik heb een kaal kopje én stem PVV.
De nachtmerrie van Timmerfrans en Kereltje!

necrosis | 24-09-15 | 13:49

ypisch, zo typisch, de linkse regent he. Man man wat een ongelooflijke sul. Er stromen duizenden, zo niet honderdduizenden migranten uit andere culturen in onze landen. Met alle problemen van dien. Sociale structuren die onder druk komen te staan, door de slechte integratie problemen met taal, criminaliteit, onrust in arme wijken. Zelfs import van islamitisch terrorisme mogelijk. Van alles wat er nu over ons heen wordt gestort, met al die problemen die het kán opleveren. Daar wordt niets, geen fuk over geadresseerd... De zorgen van de autochtone burger worden gewoon weggezwegen. En wordt er dan wel weer uit de kast getrokken... DE EXTREMISME kaart. Het is werkelijk niet te geloven. Flikker op Frans!

iustus | 24-09-15 | 13:48

Maar goed, opeens heb je het.

Stap 1. Je haalt ongevraagd, tegen de wil van het volk, een jaar of 20 de grootste haatzaaiende ideologie die de wereld ooit heeft gezien naar je land.

Stap 2. Je wuift de zorgen van het weldenkend deel van de bevolking weg door degenen die feiten benoemen weg te zetten als nazistische fascisten.

Stap 3. Je gaat je enorm verbazen over het feit dat de inheemse bevolking het zat is en voor zichzelf dreigt op te komen.

Dat zijn de 3 stappen die onbenul, alias flapdrol, alias landverrader Timmermans aan het doorlopen is.

Parsons | 24-09-15 | 13:48

Ongelovelijk. Weten dat een meerderheid van de bevolking in Europa de massa-immigratie niet wil, maar het er toch doordrukken. Daarnaast stevig verkondigen dat het toch allemaal ''extreem rechts'' in de hand werkt, wie zijn toch deze figuren en waarom pikken wij dit?

prov1nciaal | 24-09-15 | 13:48

Nee hoor timmermannetje. Jarenlang blootgesteld worden aan PVDA-bestuur maakt dat je vanzelf extreem rechts wordt. Ik ben in de jaren 80 in rood PVDA-bolwerk Zaandam opgegroeid en ben daar extreem rechts (in gedachtengoed dan) van geworden. Dat krijg je van jarenlang socialistisch gedram. Iemand uit Nederland was een Nederlander, iemand uit Duitsland een Duitser... maar mensen uit Turkije en Marokko waren ineens Turkse en Marokkaanse mensen.... dafuq! En dan al die buitenlandse kinderen die onder schooltijd les kregen in hun taal van hun land van herkomst, terwijl alle brieven naar ouders in het Turks, Marokkans etc opgesteld dienden te worden.....

The_Nummee | 24-09-15 | 13:47

Typisch PVDA paniek.
PVDA= Paniek Voor De Afgrond.

Daphinda | 24-09-15 | 13:46

De kaalkopjes van nu zijn de patriotten van morgen.

hovawart | 24-09-15 | 13:45

Timmermans heeft inderdaad een realistisch punt, met dien verstande dat het EU huidige beleid van ongelimiteerde toestroom van migranten juist die veroorzaakt. Hij weet dus donders goed wat er staat te wachten en neemt alvast een voorschot op de schuldvraag, en dat deze dus niet bij hem ligt.

Lafayette | 24-09-15 | 13:45

Verontruste burgers onder het kopje extreem rechts zetten. Het moet niet gekker worden. Iedereen die tegen islam en massa inmigratie is heeft een valide punt. Maar Timmermans maakt zich druk om stijging van extreem rechts.
Want de val van onze Europese steden is niet het probleem, de kritische burger is het probleem.

Cultuur.Barbaar | 24-09-15 | 13:45

Kaalkopjes met een mondkapje?

Pater Henk | 24-09-15 | 13:45

vluchtelingen crisis die door middel van mediamanipulatie wordt uitgemolken..
mooi voorbeeld: het verdronken jongetje Aylan... die eerst heel ergens anders lag, maar om een mooie foto te maken even op een betere positie werd neergelegd.
a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/ima...

kapitein_iglo | 24-09-15 | 13:45

Der Franz heeft wel degelijk een punt. Hij vergeet echter te melden dat verregaande polarisatie in beide kampen voorkomt.

Borrelende Boris | 24-09-15 | 13:45

Kaalkopjes met een mondkapje?

Pater Henk | 24-09-15 | 13:45

Tsja.. als je tegen de zin van een groot gedeelte van de bevolking ingaat, dan kun je als politicus nou eenmaal je baan verliezen. Zo werkt democratie nou eenmaal.

subsidistan | 24-09-15 | 13:44

Die Timmerfrans moet echt eens dringend een democratisch lesje geleerd worden, daarom: teken.geenpeil.nl/

Doe het NU!

Outsider-Inside | 24-09-15 | 13:44

Iedereen die het niet met die overjarige communist Timmerfrans eens is, is extreem-rechts.

Aristotalloss | 24-09-15 | 13:43

Ja, niet de vluchtelingen zijn het probleem, de eigen bevolking, dát is het probleem!

Sarcasper | 24-09-15 | 13:42

Heil FranSS.... ga eens lekker emotioneel vol op het orgel met je wapperende vingertje, je narcistische praatjes ergens anders verkopen..... Engnek!

Fatwabuster | 24-09-15 | 13:42

Timmermans moet je een enkeltje naar de mijnen geven. Dat lijkt mij een goede oplossing. De politiek is schuldig aan het probleem door structureel de verkeerde kant op te kijken.

pibasso | 24-09-15 | 13:42

De nieuwe fascisten zijn de LINKS-fascisten...
Churchill waarschuwde hier al voor.

meneer Q | 24-09-15 | 13:41

Weet je wie ook kaal is?
Ene Volkert.

Kaas de Vies | 24-09-15 | 13:41

Maar zijn kaalkopjes niet ook gewoon verwarde, (toevallig) kale mannen die vooral geen deel uitmaken van een groter geheel?

Bertie Wooster | 24-09-15 | 13:40

Tja het is te verwachten dat mensen extremer worden in hun uitingen/acties, wanneer zij het gevoel hebben niet gehoord te worden door het merendeel van de politiek.

Pamfilius | 24-09-15 | 13:40

Grappig wij mogen ons niet druk maken om dingen die niet bewezen zijn. Maar links mag elkaar wel ophitsen met dingen die niet bewezen zijn.

Maar Frans is een tovenaar met woorden:
1. Als extreem rechts groeit, dan verwijt hij dit de landelijke parlementen wegens niet goed / snel genoeg aanpakken.
2. Als extreem rechts niet groeit, komt dit uiteraard door de aanpak in Brussel.

Leer mij die politici kennen.........

MarcS | 24-09-15 | 13:40

Politici altijd met dat spookbeeld over extreemrechts. Als politici werklijk in de realiteit stonden en zich met cijfers en feiten omringden.... dan zou naar voren komen dat niet extreemrechts het grote gevaar is... maar extreemlinks en islamisten. De Belgische en Nederlandse AIVD hebben van zichzelf al toegegeven dat het grote gevaar komt van extreemlinks en van islamisten... extreemrechts is marginaal.
Probeer je de aandacht af te leiden van de waarheid, Fransje?

Julia | 24-09-15 | 13:40

Timmermans is zelf de grootste nazi die Nederland heeft voort gebracht sinds WOII.
Extreem links is het nieuwe rechts.

Botte Hork | 24-09-15 | 13:39

Let op... nu volgen in de media 3 verschillende foto's waar mensen hakenkruizen en of andere rare teksten op een AZC hebben gekalkt.

Meestal heb ik altijd mijn bedenkingen of dit soort zaken echt door kritische burgers ergens op is gevandaliseerd... maar goed, ik ben ook een aluhoedje.

Maar ook al mocht dit zo zijn is de politiek het ons verschuldigd om in te gaan op de argumenten van de tegenstanders.

Maar het zal wel weer niet. Iedereen schiet in het gelid die de stuip der correctheid veroorzaakt. Schapen, allemaal... en het wordt steeds gevaarlijker om schaap te zijn in deze samenleving.

Kaas de Vies | 24-09-15 | 13:38

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl