Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Staatssecretaris Klaas Dijkhoff is een arrogante lul

klaasouwehondelul.jpgVVD-staatssecretaris Klaas Dijkhoff van Asielzaken heeft hard gesolliciteerd naar de positie Klootzak du Jour, en hij heeft 'em. Terwijl gemeentes ten onder gaan aan asieleisers, roept hij 's lands VVD- wethouders en Burgemeesters ertoe op 'moed' te tonen en ten koste van de inheemse bevolking, zoveel mogelijk asielzoekers op te nemen: "Plat gezegd heb ik stoere burgemeesters, wethouders en raadsleden nodig. En ik vraag aan burgers om te accepteren dat er een opvangplaats in de buurt komt." Vrij vertaald staat hier: 'Ik zoek VVD-leden die dusdanig geilen op doorgroei-mogelijkheden naar de landelijke VVD, dat zij bereid zijn tegen elke common sense en elk belang van hun achterban in te handelen. Ohja, en kleinburgelijk kudt-gepeupel: FUCK YOU.' Hey Klaas, weet je wat van moed zou getuigen? Wél kamervragen beantwoorden als een verkozen volksvertegenwoordiger die namens het volk stelt, en niet met zo'n pedant dedain terug verwijzen naar een of andere kudtbrief van twee weken terug. Natuurlijk, het leven is mooi. Alleen net iets minder mooi voor de 70 ontbindende lijken in een vrachtwagen, op weg naar West-Europa. En weet u waarom deze arme zielen zichzelf vrijwillig als dieren op lieten sluiten, en vervolgens als een vergeten lading slachtvee in elkaars ontlasting de dood tegemoet stikte? Omdat arrogante beroepsregenten als u, het van arrogante beroepsregenten in spé vraagt die oversteek zo aantrekkelijk mogelijk te maken, en dat alles ten koste van de Nederlandse burger, die u, voordat u in het gesloten circuit van beroepspolitici aardde, deze positie in heeft gestemd. Klaas. Een lul, jij bent het.

Reaguursels

Inloggen

Politici staan nergens voor:nemen geen verantwoordelijkheid, laten anderen met de door hun gemaakte brokken zitten.Liegen dat ze barsten als ze eenmaal zo'n 2 ton per jaar gemeenschapsgeld opstrijken.Liegen ook al als ze de kiezer nodig hebben, en die domme gansen trappen elke keer weer in die mooie leugens........................

Ben5570 | 28-08-15 | 21:18

Dat ie een lul is wist ik al de eerste keer dat ik hem zag.Een nog grotere klootzak is zijn baas...

Ben5570 | 28-08-15 | 21:14

wordt onze regering een regering zonder land of een regering zonder hoofd........

bolliebol | 28-08-15 | 19:11

De NSB is nooit weg geweest... Ze is ondergronds blijven bestaan...

Nieuwe Bezems | 28-08-15 | 15:37

De arrogantie om terechte kritische vragen van de volksvertegenwoordigers van de uw niet welgevallige tegenpartijen, niet te willen beantwoorden. Ook deze democratiefucker wordt wel erg doorzichtig zo.

Cosmic Traveller | 28-08-15 | 15:36

www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/ar...
Ik zou maar een wapen aanschaffen, want ze 'verdwijnen' onderweg van A'dam naar Apeldoorn in de illegaliteit en ze willen ook eten kopen, van jouw bezit.

Allitnil | 28-08-15 | 13:58

Die Klaas Dijkhoff spoort niet! Hebben alle PvdA'ers dan een plaat voor de kop? Zien ze dan niet dat de groep moslims die hier al jaren wonen ons tot last zijn en nooit zullen integreren ? (dat is inmiddels empirisch vastgesteld) Of moeten wij net als de PvdA doet alles maar af doen als incident? Kijk alleen maar naar Opsporing verzocht! Ik ben voor het opnemen van alle christenen die in de moslim wereld geen leven meer hebben (terwijl ik niet gelovig ben, maar dat met cultuur te maken heeft) en hou de moslims liever buiten de deur! Of willen wij hier ook een Arabische lente? help ze, maar laat ze in eigen regio!

Lexus01 | 28-08-15 | 13:48

De relatief grootste milieuvervuiling is het distribueren van stempassen en kieslijsten.

Ronnie uit Helmond | 28-08-15 | 13:07

@Dop in Osaka | 28-08-15 | 12:03
Plusklikker van de dag, dat.

CynicalBastard | 28-08-15 | 12:40

Waarom wordt "Onze man in Teheran" van de VPRO niet uitgezonden in het midden oosten? Zelfde (soort van) dom geloof. Ruimte zat. Gewoon Nutella en Miele op voorraad in de winkels. Zelfde taaltje, Prima scholing. Mooi weer en ook nog wintersport. En lekker dichtbij, ik snap er geen reet van wat ze hier zoeken.

Tjemig | 28-08-15 | 12:24

Sund zeg, ik vond 'm als Kamerlid wel een geschikte kerel.

Draak uit Brabant | 28-08-15 | 12:21

Je kan niet als Duitsland (Merkel) - tot nog geen 3 weken geleden populistisch roepen "vluchtelingen blijven altijd welkom in Duitsland" of zoals de Duitse minister van industrie zei: "vluchtelingen kunnen we in Duitsland goed gebruiken voor onze industrie." en dan nu als Merkel in paniek gaan roepen dat Duitsland ze niet meer aankan en er geforceerd maar snel een EU-breed verspreidingsbeleid moet komen.

Het vluchtelingenbeleid moet drastisch worden grwijzigd. Zet vluchtelingenopvang nooit om in een permanente verblijfsstatus. Biedt opvang maar geen toekomst in EUropa.

Creer safe zones, en ondersteun veel en veel beter de landen waar de werkelijk oorlogsvluchtelingen verblijven zoals: Turkije, Jordanie, Libanon en Iraq.

Dop in Osaka | 28-08-15 | 12:03

Ooit was regeren vooruitzien en planning. Nu is het Radar, Zembla c.s. of het Journaal, Nieuwsuur en Jinek die iets aanslingeren. Nou ja Journaal, Nieuwsuur, Jinek? Aanslingeren? Hapsnapbeleid voor de bühne. Stil, doodstil is het rond Den Haag en Brussel. Eurofiel, Referendumkiller en zelfbenoemd democraat Pechtold, alle politieke partijen, Guy Verhofstadt met z'n page Hans van Baalen, de "regeringsleiders", stil, doodstil. Ondertussen voltrekt zich een ware volksverhuizing die het wel gaat halen in de geschiedenisboekjes.Dan probeert Klaas Dijkhoff van het derde echelon bestuurders het maar met enig dedain. Dat is t.m. nog wat. Er leeft nog iemand aan het Binnenhof. Maar moet er nu voor iedere natte scheet uit Den Haag of Brussel een referendum komen?Dan worden het "hamsterweken" voor toner en printpapier, want onze vertegenwoordigers zijn de draad kwijt. Wat volgt er dan meestal volgens de geschiedenisboekjes?(1672) Even aan onze MP Rutte vragen die is per slot van rekening ook geschiedenispief. Toch?

Een vrije paling | 28-08-15 | 12:03

Dijkhoff is een broekje van 34 jaar. Heeft niks concreets gepresteerd, alleen opleidingen afgerond. Voor mij ben je dan totaal ongeloofwaardig; chef-kok zonder ooit achter het fornuis te hebben gestaan. Maar goed, het zal allemaal wel aan mij liggen.

omeharm | 28-08-15 | 11:59

Alleen komt er geen opvangplaats in de buurt maar worden leegstaande huizen met wachtrijen van 10 jaar + weggegeven als zoete broodjes.

niemand specifiek | 28-08-15 | 11:59

@ NB-Stb | 28-08-15 | 11:47

Zal ik je eens een geheimpje verklappen? Van de politiek moet je het als individu niet hebben. Steek die beloften van de politiek in de zak, steek je handen uit de mouwen, ga aan de slag en maak er wat van! Niemand legt je een haarbreed in de weg. Succes is een keuze, en ook Geert helpt je daar niet bij.

bdn01 | 28-08-15 | 11:58

Zag net de tweet van Wim de Bie met gouwe ouwe Dirk uit 1990 www.youtube.com/watch?v=RhMBkDGKWCI&a...

Zo actueel als het maar kan, hilarisch gedaan nog altijd. Jammer dat het ook nog allemaal uitkomt.

Brunssum73 | 28-08-15 | 11:56

Het vol lopen van Europa gaat niet snel genoeg voor hun, vandaar deze oproepen. We zouden en moeten het halve midden oosten hier heen halen al moet de marine ze komen oppikken bij de kust van Libië.
Onze economie moet kapot want de crash van de dollar zit er aan te komen en de NAVO is op oorlogspad.
De Amerikanen stationeren hun F22 al bij de Russische grenzen.

xandernieuws.punt.nl/content/2015/08/N...

Maco3key | 28-08-15 | 11:55

@Desmoulins | 28-08-15 | 10:57
@ Bicycle_Repairman | 28-08-15 | 11:20

De fietsenmaker heeft helemaal gelijk. Wilders stelt zijn vragen maar met 1 doel: Hoe zet ik Wilders in de kijker bij mijn eigen sociaal gemankeerde achterban. De L#L is niet Dijkhoff, maar Wilders. Wilders wil geen oplossingen, Wilders wil shit. Hoe meer shit, hoe meer gefrustreerden en hoe meer Wilders-stemmers.

Dijkhoff had 200% gelijk dat hij zich hiervoor niet wilde laten gebruiken. Dat is verder geheel onafhankelijk van het feit of ik het nu met Dijkhoff eens ben of niet. Dijkhoff lijkt mij verder een nette mijnheer, waarmee heel goed over werkelijke oplossingen te praten valt.

bdn01 | 28-08-15 | 11:52

Niets nieuws, vvd = leugens en bedrog, het is zaak om dit bij een volgende verkiezing uzelf te herinneren!!!!!
Het zal voor sommige stemgerechtigden heel moeilijk worden daar de regerende partijen nu mondjesmaat de stemmer naar de mond praat en kleine beetjes tegemoetkomt (de beloften zoals de 1000€,- komen er weer aan)
Tactiek is Pak veel en geef een beetje, creëer chaos en bezorg later de pleister.
.
Stemvee

NB-Stb | 28-08-15 | 11:47

Politieke campagnes zijn net vakantiefolders van een reisbureau. Alle foto's met groothoeklens vanuit het mooiste perspectief en blauwe lucht gemaakt. De realiteit valt vervolgens zwaar tegen. Ik ben opzoek naar een partij met een realistisch verhaal en haalbare doelen. Die zitten er op dit moment niet in Den Haag. Geert en die ongeloofwaardige advocaat met schandknaapje Van Klaveren zijn nog grotere charlatans.

omeharm | 28-08-15 | 11:45

Waarom heeft geenstijl nog geen Politieke Partij opgezet?
poepdoos | 28-08-15 | 08:55

Die bestaat al even: de PVV. Zoals de VARA de PvdA promoot, zo is GS het PR bureau van Wilders.

paddy | 28-08-15 | 11:42

Deze lamlul bevestigd alleen maar waarom PVV, waarom steeds meer en grotere PVV nodig is, gaat zo door.
Nog 1.5 jaar die zitten we nog wel uit.

gebrokenvleugel | 28-08-15 | 11:40

@Hermankannietplassen | 28-08-15 | 09:39
lol :))

Allitnil | 28-08-15 | 11:37

@BlowingBubbles | 28-08-15 | 10:52
Volgens mij ga ik niet in de retoriek van Timmerfrans mee, maar probeer ik het beeld scherp te krijgen wat maakt dat Nederland (of Europa om het wat breder te trekken) voor mensen zo aantrekkelijk is om naar toe te migreren.

Net als lucht naar het punt met de laagste druk stroomt zie je ook gelukszoekers naar de punten met de laagste druk (lees: het meeste veiligheid, de meeste zorg) toe stromen.
Dat kun je op twee manieren oplossen. De druk in Europa verhogen (waar ik veel reaguurders hier voor zie opteren) of de druk daar verlagen. Ik ga voor het laatste. En dat niet door vluchtelingen actief deze kant op te halen, maar door te zorgen dat ze daar veiligheid, stabiliteit en welvaart kunnen ervaren.

Want let's face it: in de basis hebben ze daarop net zoveel recht als wij.

RedBill | 28-08-15 | 11:35

Zo de VN en het rode kruis gaan de voedingspaketten halveren, dus we kunnen binnekort nog meer import verwachten, want hongerig.

Allitnil | 28-08-15 | 11:26

Niemand maar dan ook niemand anders dan het egocentrische, volgezopen, vetdeclarerende, ongekozen SUPERTUIGH in brussel is verantwoordelijk voor het geen-dooie-kippen-drama in Oostenrijk.
Als er, zoals de overgrote meerderheid van de BEVOLKING in WEST-Europa wil, voor een humane oplossing zou zijn gekozen (safetyzones, goede infrastructuur aan de kusten van de oorlogsgebieden) zouden deze dobbertruckers nog leven. De dood is nooit de oplossing van een probleem.
Het lijkt me dood door schuld op z'n minst.
Wordt binnenkort druk bij al die volkstribunalen.......

pennestront | 28-08-15 | 11:26

@Desmoulins | 28-08-15 | 10:57
Niks boehoe, de toon. Jij draait de zaak om (how typical). Wilders doet boehoe dat hij niet serieus genomen wordt. Maar als je vragen stelt alsof je een kleuter bent, wordt je ook als een kleuter in de hoek gezet. En als je dat niveau niet overstijgt ben je duidelijk niet op zoek naar antwoorden, maar naar gezeik.
Als je serieus antwoord wil, moet je serieus vragen stellen.

Bicycle_Repairman | 28-08-15 | 11:20

De VVD heeft tegenwoordig een onderafdeling met land verraders en kiezersbedriegers. Een soort NSB van de 21 eeuw. Opjagen met middeleeuwse middelen poedelnaakt met pek en veren door de Haag jagen. Of nog beter het land uit ! Waar komen goedverdoeme die 20 virtuele zetels nog vandaan.?? Of worden de cijfers gefuckt. ?

Lichtstadfan | 28-08-15 | 11:11

Geduld moeten we wel hebben totdat we massaal Geert kunnen stemmen en het Deense model kunnen invoeren.(wat nou cordon sanitaire,hahahahaha)

swassannuf | 28-08-15 | 11:09

PvdA is inmiddels VVD light

Keerf II | 28-08-15 | 11:08

Schoorsteenveger | 28-08-15 | 11:02
Hear hear, +10

lanexx | 28-08-15 | 11:08

"gewetenloze boeven
haal je op een legale manier naar Europa toe
Verschrikkelijk, dramatisch, mensonterend
met afschuw gereageerd
stoere burgemeesters
moed tonen
burgers moeten accepteren
laffe regent
amateurs
fatsoen
Er bestaat zoiets als de Grondwet"
Dat is dan de asieldiscussie in NL. Geen wonder dat we onder de voeten worden gelopen. Aan de politiek heb je toch niets, vragen stellen, geen antwoorden en tips om jezelf er maar bij neer te leggen, onder de noemer 'moedig'.
Nee, dit gaat volledig verkeerd aflopen, met deze emo-benadering.

Allitnil | 28-08-15 | 11:06

Hoeveel asielzoekers neem staatssecretaris Klaas Dijkhoff zelf in huis..???

Mich2007 | 28-08-15 | 11:04

Dop in Osaka | 28-08-15 | 10:42
Die EU-nazi's hebben al helemaal uitgewerkt hoe de schuldvraag inzake de chaos die reeds aan het ontstaan is naar 'ultrarechts' kan worden geschoven. Het is een uiterst risicovolle strategie, maar desondanks, men heeft het er graag voor over. Die doortrapte klerken orkestreren, vergeef me de godwin, een "Kristallnacht' van Wagneriaanse allure, een opera waarin de schuldigen van morgen nu al bekend zijn. Er wordt door de Eurofascisten moedwillig een angst voor fascisme gekweekt, en alle onvrede onder de burgers, alle zorgen, alle reële angsten zullen met dat verzonnen, geprojecteerde en zorgvuldig geconstrueerde fascisme worden geassocieerd. Totdat de fascistoïde tendensen in werkelijk fascisme omslaan en de bom barst. Dan hebben ze gewonnen en grijpen ze de macht.
We moeten willen zien wie hier de fasces dragen, wie hier de fasces aangestoken hebben en zwarte, stinkende walmen over ons heen laten waaien.

Schoorsteenveger | 28-08-15 | 11:02

PvdA is nu VVD light

Keerf II | 28-08-15 | 10:58

Het is toch wel de grootste grap van de eeuw: de VVD liberale partij, voor ondernemers en minder overheid.
Liegen staat volgens mij in de statuten van de partij.

Dutch_Holland | 28-08-15 | 10:58

Bicycle_Repairman | 28-08-15 | 10:50

Boehoe de toon!
U bent de gewenste burger voor onze hopeloze elite.
Ondertussen zet de invasie zich vrolijk door maar blijft u maar janken over de vorm en toon.

Desmoulins | 28-08-15 | 10:57

Je bent ook een lul (m/v) als je op de VVD stemt.
De laatste keer dat ikzelf op de VVD stemde was op Rita Verdonk, en de manier waarop haar een mes in de rug werd gestoken door de VVD elite spreekt boekdelen.

Peter_K | 28-08-15 | 10:56

Het is enorm moedig om de eigen woningzoekenden die al jaren op een wachtlijst staan, te laten stikken en voorrang te geven aan gelukszoekers.

Marc52 | 28-08-15 | 10:55

Brulboei_61SB | 28-08-15 | 10:22

Dat is slechts de vorm.
Het is wel degelijk een relevante vraag want wat goed genoeg is voor het volk dat hij dient te vertegenwoordigen, is blijkbaar niet goed genoeg voor deze volksverlakker.
U begrijpt dus goed dat hij vanwege de toon zijn werk niet wil doen. Hij werkt niet voor Wilders of de PVV, maar voor ons land.

Desmoulins | 28-08-15 | 10:55

RedBill | 28-08-15 | 09:22
De gelegenheid maakt de dief! Niet de boel omdraainen naar de retoriek van Timmerfrans en co. Timmerfrans wil ze nu zlefs gaan ophalen, de ondergang gaat hem kennelijk nog niet snel genoeg, er moet snel PvdA stemvee bij...

BlowingBubbles | 28-08-15 | 10:52

Dit allemaal goed onthouden en bedenken bij de eerstkomende 20x dat u mag stemmen..

BlowingBubbles | 28-08-15 | 10:50

Wilders kan gaan janken over Grondwet, maar als je zulke debiele, provocerende vragen stelt, ben je vooral zelf de betonrot in de democratie. Blijkbaar neemt Wilders zelf het (maatschappelijk) debat niet serieus. Waarmee maar weer zichtbaar wordt, dat Wilders op zoek is naar polemiek en niet naar oplossingen.

Bicycle_Repairman | 28-08-15 | 10:50

@Ofzo2 | 28-08-15 | 08:56
Helder filmpje.
Waar ze daar kunnen, en zouden moeten, helpen om hun land beter te maken, worden het hier dieven, verkrachters en/of zelfdetonerende moslims waar geen enkel zichzelf respecterend land op zit te wachten.
Wilders heeft weer gelijk, knikker ze allemaal het land uit.

sjoost | 28-08-15 | 10:46

Goatboy2014 | 28-08-15 | 10:22

Want daar verwijst mijn nick naar...
Blijft u maar slap ouwehoeren met uw geveinsde verontwaardiging, geit.

Desmoulins | 28-08-15 | 10:45

@Schoorsteenveger | 28-08-15 | 10:30

Dit farce beleid gaat politieke aardverschuivingen veroorzaken in geheel west EUropa.

Ik vraag me af hoe de EU-fascisten dit politiek zo gaan misbruiken om democratische besluitvorming in hun voordeel terug te kunnen draaien.

Dop in Osaka | 28-08-15 | 10:42

@Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 10:15
Je hebt het over concurrentie, waarmee ik volledig in kan stemmen. Wij hoeven ons inderdaad niet te ontfermen over de concurrenten. Het recht van de slimste en meest efficiente ondernemer geldt daar. Binnen de Europese markt is kartelvorming verboden. Wat we wel doen als Europa is een kartel vormen zodat de Afrikaanse producten, die daar veel goedkoper kunnen worden geproduceerd, op de Europese markt zo veel duurder worden door handelsbeperkingen dat het niet loont die producten te verkiezen boven door Europese fabrikanten geproduceerde goederen.

Ik ben het helemaal eens met je statement over de blaam die de burgers treft dat we te weinig invloed hebben genomen op de koers van Brussel, door de verkeerde politieke vertegenwoordiging te kiezen. Ik heb echter liever dat we proberen daar nu nog verandering in aan te brengen dan dat we uiteindelijk in een Europese burgeroorlog verzeild raken.

Nu dus opstaan tegen het gebrek aan transparatie, tegen TTIP, tegen nog meer Europa, daar hebben we wel degelijk invloed op.

RedBill | 28-08-15 | 10:40

@RedBill | 28-08-15 | 09:22

Nee beste Redbill, de echte klootzakken zijn al die EU politici en hum symphatisanten die willens en weten al sinds 2013 geen ene godvergeten flikker doen en daarmee letterlijk duizenden doden op hun naam hebben staan.

EUropa presenteren als een nieuw toekomst en hiermee moedwillig een humanitaire ramp creeren om daar EU breed politiek gewin uit te halen.

Er kan godverdomme in 1 week door een grotendeels EUropese coalitie worden besloten om een land als Lybia nog verder naar de vernieling te helpen, maar het lukt dan zogenaamd niet om sinds 2013 safe zones in te richten voor lang verblijf.

Dan kun je niets anders concluderen dat dit opzet en politieke onwil is om bepaald politiek beleid (ondemocratisch) mogelijk te maken. Je kan het ook vertalen dat EU politici letterlijk bloed aan hun handen hebben en zouden moeten worden vervolgd voor dood door schuld.

Dop in Osaka | 28-08-15 | 10:38

mom van avezaath | 28-08-15 | 09:44

Het is Igor, die mocht na zijn zevende ban niet meer terug komen van Joris.

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 10:37

@MasterMind99 | 28-08-15 | 10:02

Nee hoor, ik behandel u zoals u mij crosstopic behandelt met u stalkgedrag. En toch ga ik weer inhoudelijk in en leg u uit waarom mijn stellingname niet bijt met het liberalisme.
.
En weer gaat u niet in op die uitleg.
.
Dat is ook niet verwonderlijk. U geeft regelmatig blijk van bijzonder weinig kennis over rechtstaat en democratie, liberalisme, en andere onderwerpen die bij een beetje mens tot de algemene ontwikkeling behoren. U bent simpelweg niet bij machte.
.
En hiermee is onze crosstopic conversatie beeindigt. U wilt niet discussieren. U wilt om eea reden genoegdoening voor het in een heftige discussie platgetrapte pikkie van u. Probeer het eens bij de GGD

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 10:33

@ Hermankannietplassen | 28-08-15 | 09:39

Leuk ! Hulde !

edelweiss | 28-08-15 | 10:33

Helemaal eens maar om professioneler te worden is het beter om de spellingcontrole aan te zetten. Kut schrijf je niet als kudt.

Smokingdaddy | 28-08-15 | 10:32

En terwijl Merkel en Hollande met z'n tweetjes uitwerken hoe alle souvereine staten binnen de EU zich te gedragen hebben, wordt op lokaal niveau de politiek reeds klaargestoomd om te die bittere pil te slikken. En de burger, je weet wel, diegene die via zijn stem die hele politieke pikorde heeft helpen opbouwen, heeft maar te accepteren dat beloftes geen beloftes zijn, en dat de macht langzaam wegsijpelt naar een zootje klerken.

Schoorsteenveger | 28-08-15 | 10:30

Wat ben ik blij dat ik in hartje Krakau woon. Ik ben geen rascist maar het is hier nog fantastisch winkelen en terrasjes pakken zonder dat je op bontkraagjes moet letten. Polen ga zo door en weer de nepasielzoekers. syriers uitgezonderd (vreemd genoeg zie je die hier ook niet) op de 1 of andere manier willen ze toch naar NL, D of UK. hoe zou dat tock komen?

blanke pool | 28-08-15 | 10:30

3/4 van de asielzoekers zijn opgefokte jonge boys met of zonder phones en die willen het blitse leven in de randstad dat ze dankzij internet helemaal kennen.
Ze willen niet naar een gat in de provincie dus veel succes dom Nederland met je emo-hulp-industrie.
In de dorpen zijn ze op termijn sowieso kansloos, van 2 kanten.

grindbak | 28-08-15 | 10:29

@Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 10:15
.
Burgers treft zeker blaam. Ze hebben zich niet geinformeerd, zijn niet waakzaam geweest, hebben pennywise poundfoulish gestemd. Iemand zou ooit eens. Een democratie verwacht weerwerk van de burger. Dat is niet gebeurt. En dus kon de politiek verder met gevaarlijke en cynische experimenten.
.
*Daar is het woord Sheeple voor uitgevonden*

Zathras | 28-08-15 | 10:26

@ Dutch_Holland | 28-08-15 | 09:20

In Wassenaar staat bovendien een groot landgoed. Er staat zelfs bewaking rondom, misschien is dat wat.

edelweiss | 28-08-15 | 10:26

Al die honderdduizenden doden en een IS-staat, omdat we 2 ongekozen leiders (Assad en Saddam) perse moesten vervangen voor een nog gruwelijker systeem met jaarlijks een veelvoud aan doden. Zonnepanelen op dak tillen doet en houtkachel nemen doet. Het zijn allemaal stromannen voor de VS zonder eigen mening zonder eigen ideeën. Schaarste moet blijkbaar de bouw stimuleren voor Maxime en Elco. Hebben de gemeenten met minder budget de hulp aan gehandicapten en ouderen al goed regelen? Zijn de huizen van de brugslachtoffers van Bouwend Nederland vriendin Liesbeth al herbouwd in Alphen? Zijn de problemen in de Schilderswijk al definitief opgelost en hebben alle Marokkanen al een baan? Meer asielzoekers is een hoger BBP is meer afdracht aan Europa. Kaas Wijffhol haalt in z'n eentje weer 2 zetels van de VVD af. Koop toch die nieuwe auto, dan wordt hij binnen een paar maanden voor de deur gestolen en betaalt u vanuit uw bovenwoning een hogere premie dan beneden, waar u hem 24/7 in de gaten kunt houden. Wat een land en dan extra bezuinigen om extra defensie uitgaven te doen, om nog meer bommen te kunnen gooien en JSF's te kunnen kopen voor de lobby van Jack de Wipper, want de huidige toestellen en bommen voldoen niet tegen een stel wilden in een zandbak die toevallig ook beschikken over Amerikaanse wapens en Toyota's. We worden voor de gek gehouden.

Watching the Wheels | 28-08-15 | 10:24

-weggejorist-

FucktheSystem | 28-08-15 | 10:23

Leest nou ineens iedereen de Volkskrant?

zeg maar jansen | 28-08-15 | 10:22

Het zou Wilders sieren als hij de toonzetting van zijn vragen wat netter maakt. Ik kan mij best voorstellen dat Dijkhof pissed wordt als hij kamervragen op een dergelijke toon (Wilders, maar ook van Klaveren zijn daar uitblinkers in) op z'n bordje krijgt. Vragen als: "Hoeveel asielzoekers heeft de staatsecretaris zelf in huis?" zijn niet ter zake doende en hebben geen enkel nut, zijn slechts verspilling van onze kostbare belastingcenten.

Brulboei_61SB | 28-08-15 | 10:22

Klaas is een lul, Klaas is een lul.... en nu met z,n allen ....

edelweiss | 28-08-15 | 10:22

@Bokito ergo sum | 28-08-15 | 10:16

Lekker domme opmerking van je. Terwijl je dat gewoon kunt opzoeken op wiki. Ogen open houden volgende keer als je een dorp bezoekt.

roze_bril | 28-08-15 | 10:22

Desmoulins | 28-08-15 | 10:08
U ook een prettige dag toegewenst past u op voor de wieken van uw molen?

Goatboy2014 | 28-08-15 | 10:22

Ik moet trouwens wel lachen om dat "ik heb stoere..."
Stoere jongen. Zeg ik wel eens tegen mijn kleine dreumes als hij valt en gewoon weer opstaat. De kleine jongen licht op bij zo'n complimentje. Tot zover past stoer. In andere context wordt het alleen door mietjes voor mietjes gebruikt, zoals Klaasje hier aantoont.

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 10:19

Als er in ten Apel zoveel gejat wordt dan valt er wel wat uit te leggen, ik ben daar vaak zat met mijn paard geweest het zijn amper 40 huizen daar

Bokito ergo sum | 28-08-15 | 10:16

@RedBill | 28-08-15 | 10:02

Wij als burgers hebben geen invloed op die verdragen. Verdragen zijn verworden tot politiek middel om burgers zaken door de strot te drukken. We kunnen er niet over stemmen. Zeker sinds het Verdrag van Nice (strot druk much) dat de EU de macht gegeven heeft verdragen te sluiten (illegale soevereiniteitsoverdracht zonder grondwetswijziging). ACTA mochten we vrijwel niets van zien, TTIP ook niet.
.
Burgers treft zeker blaam. Ze hebben zich niet geinformeerd, zijn niet waakzaam geweest, hebben pennywise poundfoulish gestemd. Iemand zou ooit eens. Een democratie verwacht weerwerk van de burger. Dat is niet gebeurt. En dus kon de politiek verder met gevaarlijke en cynische experimenten.
.
U ziet dat ik opzichtig uw verhaal over onze verantwoordelijkheid jegens afrikaanse landen overgeslagen heb. Ik wilde daar namelijk graag afronden. Die verantwoordelijkheid is er niet. Het spel in de wereld veronderstelt concurrentie. We kunnen ons niet ontfermen over de concurrentie. Dat is hun eigen probleem. Zoals wij onze machthebbers zouden moeten afzetten om te voorkomen dat we verder geslachtofferd worden, hadden zij dat al lang moeten doen.
.
Er komt voor burgers trouwens wel een level playing field hoor. Wij zullen gereduceerd worden tot Afrikanen. Speelbal van dictators.

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 10:15

@Onno Drees | 28-08-15 | 09:10
Verkrachtingen betaald met ons eigen geld, onder druk. Dat op zichzelf is staat al gelijk aan verkrachting. We worden mentaal verkracht door de EU, ik denk dat we dat gerust zo kunnen stellen.

Thunderbird | 28-08-15 | 10:14

Kijkend naar de politieke arena is de hem hier toegekende prijs volledig verdiend.
Het jammere alleen is, dat iedereen hier zich hier blijkbaar moreel zodanig superieur acht, dat iedereen met een andere kijk op de wereld voor landverrader uitgemaakt mag worden.
En dat terwijl die pretenties gebasseerd zijn op de volstrekt onhoudbare aanname dat dit probleem oplosbaar is door grenscontroles, hardvochtigheid, muren, m.a.w. de PVV retoriek. Gewoon absolute flauwekul.
En dus is die laatste alinea van Spartacus een kotsmisselijkmakkende jij-bak.

Bicycle_Repairman | 28-08-15 | 10:14

Ik stoor me ook gigantisch aan het tokkiegebral van Geert. Het is heel jammer de enige die anti EU is en anti massa migratie maakt zichzelf onmogelijk. Ik stem wel op hem maar moet een gigantische weerzin overwinnen. Ik denk dat het meer stemmen kost dan oplevert. Overigens zie ik inderdaad niet in waarom het 'stoer' is de eigen burgers voor falend beleid van de rijksoverheid op te laten draaien, of hebben die burger de vluchtelingencrises veroorzaakt?

bijna_raak | 28-08-15 | 10:12

Juist en het zijn die zelfde lullen (goedvolk) die overhaast onze Westerse democratie willen opleggen aan Arabische en Afrikaanse dictaturen. Die zijn nu om zeep geholpen. Met als gevolg chaos en een enorm vluchtelingenprobleem!

metagod | 28-08-15 | 10:11

Zucht.... nog maar 'n keer, Klaasje-sukkel-baasje.
Daar GA je toch voor:
gratis huis
gratis gezondheidszorg
gratis uitkering
gratis toeslagen en veel later:
gratis AOW/bijstand
EN nooit meer hoeven werken; (spreekt de taal niet enz.)
Je bent gek als je daar geen gebruik van gaat maken; ik kan ze geen ongelijk geven.

meneer Q | 28-08-15 | 10:09

Freezzz | 28-08-15 | 09:42
Het is u vergeven, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Er zijn er onder ons, die blind en doof blijven doordrammen, dat het zo'n goeie partij is. Er is op Europees nivo slechts 1 lijn die gevoerd wordt en dat is die van het (nationaal) socialisme. Levensgevaarlijk!

mom van avezaath | 28-08-15 | 10:09

MasterMind99 | 28-08-15 | 10:06

Zionistensite?

Desmoulins | 28-08-15 | 10:09

Goatboy2014 | 28-08-15 | 10:01

Laf gewauwel.
Gewoon PVV stemmen.
Het is al lang twaalf uur geweest.

Desmoulins | 28-08-15 | 10:08

-weggejorist-

Guido | 28-08-15 | 10:08

@Berthe | 28-08-15 | 09:14
Jetta? Da's helemaal nix.

Guido | 28-08-15 | 10:07

Ik ben vooral reuze benieuwd hoe men in Den Haag denkt die 2 tot 3 miljard euro per jaar extra te kunnen betalen voor de opvang van al die mensen. Er konden wel eens alweer nieuwe lastenverzwaringen en belastingverhogingen aankomen.

SapperDeFlap2166 | 28-08-15 | 10:07

roze_bril | 28-08-15 | 09:53
Eens hoor. Maar daar is toch geen link naar een zionistensite met een vertaald Zweeds artikel over een verkrachte vrouw die vlakbij een azc woont voor nodig.

MasterMind99 | 28-08-15 | 10:06

Breng maar vast een bus asielzoekers naar het huis van Dijkhof en vergeet ook niet om even langs te rijden bij Timmermans. Alhoewel die een hek om zijn huis heeft. Waarom zou dat zijn?
Politici die de burger oproepen hun huis en geld af te staan aan gelukszoekers maar zelf niet thuis geven, zijn verraders. Geen knip voor de neus waard. Hypocriete figuren die ons land kapot maken en de andere kant opkijken of erger nog, zichzelf dan helemaal geweldig vinden. Nooit gedacht dat de VVD het zou presteren zo achterlijk te zijn. Maar sinds Rutte wordt ons land verraden door alle politici behalve de PVV.

Thunderbird | 28-08-15 | 10:06

Wellicht kan Dijkhoff uitleggen wat "vluchtelingen" uit Pakistan, Marokko en Bangladesh hier komen doen?
Heel misschien heeft het te maken met de aanzuigende werking die uitgaat van het ongebreideld toelaten van iedereen die zegt zielig te zijn?!?

Dhr. de Wit | 28-08-15 | 10:06

En Amsterdam gaat islamofobie en moslimdiscriminatie beter registreren. Dat vind ik dan wel weer discriminerend ten opzichte van de homo- en vrouwendiscriminatie, gepleegd door de muzelman.
In de afgelopen 10 jaar is 2 op de 5 mosketen het slachtoffer geworden. Een gebouw, het zal wel. Beter kun je vanaf nu de komende 10 jaar gaan registreren hoeveel kerken, tempels en synagogen er worden vernield. Met de massa-import van al die verwarde mannen.

Piet Karbiet | 28-08-15 | 10:05

niet = net

Dhr. A. Gressie | 28-08-15 | 10:04

op die foto lijkt 'ie niet Himmler

Dhr. A. Gressie | 28-08-15 | 10:04

We hebben inderdaad stoere burgemeesters, wethouders en raadsleden nodig in deze barre tijden. Politici die hun taak serieus nemen en koers durven te houden, ook als die tegen de opportunistische belangen van de landelijke politici ingaat.
Onze geschiedenis, en nu ook onze taal wordt verbogen, verkracht, verhaspeld.
Stoer is het tegendeel van slaafs volgend, meneer Dijkhoff. Ga zo door en de burger zal niet meer accepteren.

Schoorsteenveger | 28-08-15 | 10:03

@Duifmans | 28-08-15 | 09:07
Precies! De opvang van jeugdige gelukszoekers kost klauwen met geld, en gaat ten koste van de échte zwakkere vluchtelingen: jonge moeders en ouderen die het moeten doen met anderhalf vierkante meter plastic als dak en twee kopjes droge rijst per dag in de VN-vluchtelingenkampen.

Guido | 28-08-15 | 10:03

@Feynman | 28-08-15 | 09:43

Maakt u zich niet druk. De wereld staat aan de vooravond van grote conflicten. Of het nou deze volksverhuizing betreft of de clash tussen bestaande en opkomende machten. In zulke omstandigheden gaat de man een grootse comeback maken. Wellicht niet zoals we het zouden willen, maar de vraag zal in ieder geval toenemen.
.
Overigens heeft het feminisme natuurlijk een pyrrusoverwinning geboekt. Ze minacht de mannen die haar accepteren, ze zwijgt over de mannen die haar bedreigen. Mossel versus tuinbroek. Ik vrees dat ze aan het kortste eind gaan trekken. Ik ben dan ook zeer benieuwd of de geminachte mannen nog een duimbreed voor ze uitsteken.
.
Nee, in feite heeft het feminisme de strijd al verloren. Al zal ze hier en daar nog zo'n pyrrusoverwinninkje scoren.
.
Ach. Zoals dingen nu gaan zullen we als samenleving eeuwen worden teruggeworpen. Dan is dit slechts bijzaak....

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 10:02

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 09:44
Ik zal u vandaag in uw waarde laten. Met uw hevige en overtrokken reactie probeert u uw ongelijkheid weg te schreeuwen. Dat moeten we niet willen op deze vrijdag.

MasterMind99 | 28-08-15 | 10:02

Ik vraag me af wie er nou op zulke landverraders stemmen?
drunk | 28-08-15 | 08:54

Ik heb het gedaan, sorry zal het niet meer doen.

Pimol | 28-08-15 | 10:02

Scheer je weg met je socialistische VVD

succesvol | 28-08-15 | 10:02

@Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 09:37
Als je het wilt hebben over root cause, dan moeten we toch echt nog even iets dieper graven. De uiteindelijke oorzaak zit em natuurlijk in het feit dat de welvaart in de wereld niet gelijk verdeeld is over alle landen en continenten. Dit is gevormd door duizenden jaren geschiedenis, maar in all fairness: we doen als het rijke westen er ook niet heel veel aan om een leveled playfield te creëren.

Er is een groot aantal factoren aan te wijzen dat daar invloed op heeft, waar wij wienig aan kunnen veranderen, zoals de machthebbers in de verschillende landen (denk aan Mugabe, Isis, Putin, Obama, Merkel etc.), cultuur, religie, mentaliteit, maar zeker ook zaken waar we wel invloed op hebben, zoals de handelsbeperkingen die Afrikaanse landen opgelegd krijgen in het handelen met Europa, om zo onze eigen interne markt te beschermen.

Dat is misschien goed voor de ondernemers in bijvoorbeeld Nederland, maar de kansen voor ondernemers op het afrikaans continent worden daarmee voor de export nihil. M.a.w. we staan hen ook geen hogere levensstandaard toe.

Ik geloof dat deze migratie (dus dan heb ik het niet over vluchtelingen) pas ophoud op het moment dat je de levensstandaarden meer op hetzelfde niveau brengt. En mijns inziens moet je dat niet doen door daar actief geld of hulp heen te brengen, maar hen in staat te stellen zichzelf te ontwikkelen. Europa kan daaraan actief bijdragen door de beperkingen en blokkades in het vrije handelsverkeer met Afrika op te heffen. Laten ze in Europa daar hun energie eens in steken, in plaats van dat achtelijke TTIP.

RedBill | 28-08-15 | 10:02

Gs als politieke partij .?
Ik heb het al eerder hier geopperd. Volgens mij zijn er echt wel reaguurders met specifieke kennis en voldoende niveau. Verder is er geen geschikt alternatief , PVV is het net niet Moskofiets ? we hebben effe gelachen.
Ik denk meer aan een soort nieuw elan GS 2015 , een partij die electronische referendums voorstaat,
samen met Engeland en Denemarken een status aparte binnen de EG willen etc.
Uiteraard niet schijtlollige Castricum types maar mensen met een goed stel hersens en een rechte rug . Feijnman lees je mee? Ik stel me beschikbaar : inbreng kennis arbeidsmarkt, sociale zekerheid en volksgezondheid

Goatboy2014 | 28-08-15 | 10:01

VVD is het nieuwe PvdA. Op naar de nul zetels!

Thunderbird | 28-08-15 | 10:00

Yo, Klaas: al aan je vrindjes in de gemeenteraden van Wassenaar, Aerdenhout, Laren en Blaricum gevraagd of er opvang geregeld kan worden in de dure villawijken van hun woonplaatsen? Eigenlijk weet ik het antwoord al..

Tietmier | 28-08-15 | 09:59

@drunk | 28-08-15 | 08:54
Z'n ouders, zijn vrouw, en z'n drinkmaatje. Dat is gebruikelijk bij aspirant-kamerleden die geen lijsttrekker of -duwer zijn. Slechts een enkeling lukt het om zelf campagne te voeren en op voorkeursstemmen gekozen te worden.

Guido | 28-08-15 | 09:58

As usual weer een prima stuk van van S. De titel is te recyclen met:"_willekeurige politicus_ is een arrogante lul/trut.
Het vertrouwen in de politiek is tot onder nul gedaald in Nederland en dat komt niet zomaar terug.

Zathras | 28-08-15 | 09:57

Anders dan de linkse idioten al jaren roepen, rijden de treinen nu weer massaal naar het Westen.

Piet Karbiet | 28-08-15 | 09:56

@MasterMind99 | 28-08-15 | 09:34

Ik woon in de buurt van Ter Apel en je wilt niet weten hoeveel overlast de dorpen zelfs tot 15 km in omtrek hebben. het gaat o.a. om dealen, winkeldiefstallen, drugs gebruiken op straat, mensen lastig vallen. Mensen mogen er van de burgemeester niks van zeggen. Er is op sommige plekken zelf al een soort van burgerwacht gevormd. Maar u zit nog in uw ivoren toren af te geven om de mensen die er last van hebben. Lekker makkelijk knul. Laatst zijn er twee die compleet onhandelbaar werden richting Limburg gestuurd. Die maken daar de boel nu waarschijnlijk onveilig.

roze_bril | 28-08-15 | 09:53

MasterMind99 | 28-08-15 | 09:29
Marianne Vaatstra kon het helaas niet meer navertellen, dit slachtoffer wel. Volgens kritisch onderzoeksjournaliste Ingrid Carlqvist, een hele interessante vrouw die Zweden met haar verkrachtingsepidemie Absurdistan noemt, wordt de problematiek net als in Groot Brittannië (denk aan Rotherham, Sheffield) angstvallig stil gehouden.

Onno Drees | 28-08-15 | 09:52

Parlementariërs vinden dit een crisis. Ooit een zwaar woord. Ik heb ze bij wijze van solidariteit met de gelukszoekers nog niet, zeg 20% van hun ruime inkomsten, zien doneren. Of ruimte in die fraaie huizen van ze. Of het afzien van alle onkostenvergoedingen ten bate van die gelukszoekers.
.
Het valt dus allemaal wel mee qua crisisbeleving en oprechtheid van die parlementariers.
.
Er is dus geen grondslag om het wel van burgers te vragen.
.
Verzoek afgewezen, Klaas.

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 09:52

@SyntaxError 08:54: Het geluid van Timmermans en anderen in die hoek is nu dat echte vluchtelingen (die aan de criteria voldoen) op legale wijze hier naar toe moeten kunnen komen, of gehaald worden. Dat is niet eens zo'n gek idee: vooraf screenen en registreren, en die mensen uit handen van de mensensmokkelaars houden. Maar het is wel slechts de helft van het verhaal, want als je niet tegelijkertijd de grenzen dichtgooit voor illegalen, en hen keihard duidelijk maakt dat er hier voor hen geen toekomst is, dan is het dweilen met de kraan open.

Het echte probleem is dat Europa en haar lidstaten eigenlijk helemaal geen plan hebben voor de opvang van al die vluchtelingen. En dat ze elke keer zorgvuldig de discussie uit de weg gaan over de import van kwaadaardige religies en incompatibele (achterlijke) culturen, hetgeen zeer binnenkort maatschappijontwrichtende proporties aan zal nemen.

Muxje | 28-08-15 | 09:51

Samen kom we er wel uit!
Historisch gezien hebben we best wel wat ervaring: Duitsers waren heel goed in massa vervoer en -opslag van personen. Nederlanders hadden de administratie heel fijn op orde. Italië levert de hogesnelheidstreinen ( er staan nog wat klaar => direct inzetbaar!) De Grieken houden de asiel&gelukzoekers bezig met niets. De Zweden stellen hun vrouwen ter beschikking zodat de asiel & gelukzoekers hun gerief bekomen.

Où est Charlie? | 28-08-15 | 09:51

@Onno Drees | 28-08-15 | 09:10
/
Kunt u de benaming kudtsite met feiten onderbouwen?
Of doen de vertaalde artikelen van E.J. Bron uw wereldbeeld te veel schudden? Koop grotere oogkleppen.

Piet Karbiet | 28-08-15 | 09:50

Toon dan eerst maar een zelf moed lul door 5 asielzoekers in je tuin te laten kamperen, dan praten we verder..

mindless | 28-08-15 | 09:46

doskabouter | 28-08-15 | 09:30
Dit is inderdaad een ongekend grote stroom. Dit heeft niks meer met liefdadig asielbeleid te maken. Er is een grote volksverhuizing aan de gang. Onze kant op.

sterke koffie | 28-08-15 | 09:45

@MasterMind99 | 28-08-15 | 09:34

Jazeker, paneelstalkertje. Een liberaal weet namelijk dat een staat een pact is tussen burger en politiek, met uitgangspunten en randvoorwaarden, een stelsel afspraken. Het stelselmatig achterstellen van de eigen bevolking, het niet waarborgen van soevereiniteit, het niet waarborgen van veiligheid is in gebreke blijven inzake deze afspraken. Ongrondwettelijk ook.
.
U weet niet zo heel veel, hè. Niet al snugger ook nog. Bijzonder kinderachtig bovendien. Ik zal u voorstaan als zodanig behandelen.
.
Doet het pikkie nog pijn, kliertje?

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 09:44

Onno Drees | 28-08-15 | 09:10
Marianne Vaatstra woonde ook vlakbij een azc. Met je kudtlink naar die debielensite ejbron.
MasterMind99 | 28-08-15 | 09:29
Is dit uw enige bijdrage? Lees de VK en Joop.nl, daar past uw idee (meer is het niet) naadloos tussen! Prettige dag verder.

mom van avezaath | 28-08-15 | 09:44

Ashley Madison, een verhaal van tientallen miljoenen mannen en slechts duizenden vrouwen. Feminisme heeft gewonnen, mannen zijn waardeloos, er is geeneens vraag naar. gizmodo.com/almost-none-of-the-women-i...

Feynman | 28-08-15 | 09:43

Zelfs de VVD is gekaapt door die kutsocialisten. Nivelleren, meer asielzoekers, meer geld en macht naar de EU. Ik schaam me diep dat ik ooit op die landverraders gestemd heb.

Freezzz | 28-08-15 | 09:42

@bdn01 | 28-08-15 | 09:33
Hoeveel gelukszoekers heb jij ondertussen al onderdak geboden?

necrosis | 28-08-15 | 09:41

Je land in chaos en armoede storten als volksvertegenwoordiger, wat voor galbak ben je dan.

Rest In Privacy | 28-08-15 | 09:41

@Apollo | 28-08-15 | 09:17
.
Zeker. En als je met je gezin meeloopt in een Pegida demonstratie dan staat Frau Merkel te blèren dat je een nazi bent. Nuance is dan ook een Frans woord.

Piet Karbiet | 28-08-15 | 09:39

Met Rutger Castricum als lijsttrekker?

Wat kan je wel? | 28-08-15 | 09:39

Ik help wel even:
-
1.)
Bent u bekend met het bericht ‘Asielzoekerscentra slibben dicht?’ (*)
-
Nee
-
2.)
Bent u het met mij eens dat het ongewenst is om van Nederland het Leger des Heils van Afrika te maken? Zo nee, waarom niet?
-
Wat? Ik ga niet op elk hypothetisch geval in. Ik kan in ieder geval al wel aangeven dat het ongewenst is om Nederland het Pretpark van Panama te maken.
-
3.)
Deelt u de mening dat het krankzinnig is om asielzoekers een gratis huis te geven, waardoor Nederlanders die wachten op een sociale huurwoning worden overgeslagen? Zo nee, waarom niet?
-
Of ik het ook KRANKZINNIG vind? Nee, omdat ik niet zo van die idiote, bizarre, overdreven superlatieven ben.
-
4.)
Waarom blijft u maar doorgaan met het eindeloos pamperen van gelukszoekers en laat u de Nederlanders stikken?
-
Deze vraag bevat zoveel aannames dat ik nooit aan de vraag toe zal komen. Probeer het nog eens.
-
5.)
Bent u van plan asielzoekers in de toekomst weer op vakantieparken te huisvesten, terwijl veel Nederlandse gezinnen door het afbraakbeleid van dit kabinet niet eens op vakantie kunnen?
-
Ik ben niet van plan ze op vakantie te sturen. Als er asielzoekers gehuisvest moeten worden gaan we op zoek naar passende woonruimte. U verwart op vakantie gaan met in een vakantiepark zitten.
-
6.)
Heeft u zelf al een paar asielzoekers in huis genomen? Zo nee, waarom niet?
-
Ik ga daar niet over en zou het niet weten. Ik ben al tijden niet meer thuis geweest omdat de PVV steeds vragen stelt volgeladen met valse aannames en superlatieven.
-
7.)
Bent u het met mij eens dat ongeletterde Afrikanen geen bijdrage leveren aan de Nederlandse maatschappij? Zo nee, waarom niet?
-
Ze zouden in ieder geval betere vragen op papier kunnen krijgen dan de PVV. De bijdrage van ongeletterde Afrikanen is geen onderdeel van de asielprocedure. Een inschatting daarvan maken zou dan ook totaal onzinnig zijn.
-
8.)
Bent u het met mij eens dat meer islam in Nederland een ramp is voor onze vrijheid? Zo nee, waarom niet?
-
Kwantificeer islam? Welke parameters moet ik aanhouden.
-
9.)
Welke concrete stappen gaat u ondernemen om ervoor te zorgen dat Nederland niet meer als luilekkerland wordt aangeduid op reisfolders voor asielzoekers? (**)
-
Zowaar een echte vraag. Hiermee kan ik de minister helaas niet helpen.
-
10.)
Bent u bereid om de tsunami asielzoekers te stoppen door ze allemaal linea recta terug te sturen? Zo nee, waarom niet?
-
Hier bent u gewoon aan het doen alsof u niet weet hoe het in elkaar steekt. We sturen mensen met een afgewezen asielaanvraag altijd terug. Voor andere asielzoekers maken we een uitzondering omdat ze in hun eigen land gevaar lopen. Wij vinden het harteloos om die mensen de dood in te drijven.
-
11.)
Bent u nu eindelijk bereid om de Nederlandse grenzen dicht te gooien voor gelukszoekers? Zo nee, waarom niet?
-
Die is al jaren dicht voor gelukszoekers. Daar is ons hele asielzoekersbeleid op gericht. Slim om deze vraag te stellen dan denken de mensen thuis dat je echt werk hebt verzet.
-
12.) Kunt u dit keer het fatsoen opbrengen om elke vraag afzonderlijk te beantwoorden? Zo nee, waarom niet?
-
Ik ben niet zo een fatsoensrakker maar bij deze heb ik mijn tijd verspilt naar uw wensen.

Hermankannietplassen | 28-08-15 | 09:39

Dijkhof, net op radio1, ook deze man heeft een ideaalbeeld, ziet niet de rauwe werkelijkheid van als die asielzoeker ondergebracht wordt, en dan? Moeten we doorgaan totdat de Nederlandse begroting helemaal opgaat aan deze ellende.
Het is zo korte termijn denken van deze faalhazen, onder leiding van die muppet uit Brussel Timmerfrans. Dit land gaat waar we staan te kijken naar de afgrond!

lanexx | 28-08-15 | 09:38

@RedBill | 28-08-15 | 09:22

Nee, de echte klootzakken zijn de politici die geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor het klimaat dat ze gezet hebben en hetgeen ze met hun politiek hebben aangericht en weigeren koers te wijzigen.
.
De aantrekkingskracht, door ons bijeengebrachte potten die zonder voorwaarde worden opgesteld voor gelukszoekers. Die gelukszoekers, het kroost van het aanjagen van bevolkingsoverschotten door OSW. Die mensensmokkelaars, de Saban's die zo terug de straat op mogen. De urgentie, gecreerd door het niet bewaken van grenzen waardoor ze hier al zijn.
.
En opnieuw hebben die klootzakken de moed om de rekening van hun fouten (zoals bij de Euro, bij de multiculti, zonder blikken of blozen bij de burgers neer te leggen. Zonder mea culpa, zonder excuus.
.
En zo lang we de verwerpelijke rol van de VVd, PvdA, D66, CDA en consorten blijven vergoeilijken gaan ze door. Zij zijn de rootcause. Niet de smokkelaars, niet de gelukszoekers. De politici die besloten. De Kamerleden die bekrachtigden. De bestuurders die uitvoerend.
.
Ons burgers is de oorlog verklaard. Het is tijd dat we die verklaring beantwoorden.
.
V

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 09:37

'Ik ben groot voorstander van opvang in de regio buiten Europa', zegt Dijkhoff daarover. 'Maar er zijn mensen die toch hier in Nederland aanbellen.'
70 minder voorlopig.

gentle giant | 28-08-15 | 09:36

Het wordt tijd voor een veteranenpartij in Nederland!

Bewezen mensen die het land en de veiligheid in de wereld met hun leven hebben gediend en niet politici die alleen voor hun eigen en het pluche zitten.

Veteranen heb je in alle lagen van de bevolking dus de kennis is er in samenwerking met eventueel technocraten

Een herziening van het binnenlands bestuur/beleid en het Nederlandse buitenlandse bestuur/beleid door middel van de kennis van de bevolking en hun veteranen (en ja de veteranen zijn nog steeds paraat om te dienen)

Ik zie een zeer geschikte media offensief
door bv oud knil,oud unifil,enz,enz te gebruiken als bv posters met een foto van een gedecoreerde oud knil soldaat met poep in zijn onderbroek in het verzorgingstehuis met de vraagstelling,
"Heb ik hier om gevochten?" of "is dit ook uw toekomst?" ,is dit de welvaart die wij zouden willen"

Tevens tv reclamespots zoals defensie ze doet maar dan in de trant van de veteranen die hun land steeds sneller zien aftakelen en hun handen uitsteken om hun land er weer bovenop te krijgen door middel van de veteranenpartij
Een eventueele slogan
Laat ons uw land lijden(met een kruis door de ij en een ei er overheen.
Zullen wij het samen doen?
Semper Fi
Is dit wat wij willen? Stem Veteranenpartij
Heb nog veel meer ideen maar aangezien in een glioom in mijn hoofd heb en moe ben van de chemo en ik zie mijn kleine kinderen voor mij weet ik bijna zekers wel dat er andere veteranen/mensen er net zo over denken dat Nederland steeds verder afglijd door onkundig beleid

Ik verwacht in ieder geval meer zetels dan de PVDA

BS6E OUT

steekmug | 28-08-15 | 09:35


Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 09:27
Gesproken als een ware liberaal. Houzee.

MasterMind99 | 28-08-15 | 09:34

Hé Spartacus
"in spe" (Latijn) schrijf je zonder accent op de "e". De Romeinen kenden dit soort leestekens namelijk niet.
Gezien je klassieke nicknaam had ik beter verwacht.

De Literator | 28-08-15 | 09:33

Dijkhoff heeft gelijk. Ik zou me door Wilders ook niet zo willen laten schofferen. De vooringenomen en beschuldigende toon van de vragen van Wilders is alleen maar bedoeld voor goedkoop effectbejag naar de eigen gefrustreerde tokkie achterban, het enige waar Wilders goed in is. Wilders slaat nog geen deuk in een pakje boter. Als iemand hier L#L is, is het Wilders wel.

bdn01 | 28-08-15 | 09:33

Lul du Jour, okee. Maar Timmerfrans dan? Is dat dan de Lul van de Week (week, week...)?

Driewerf Hoezee | 28-08-15 | 09:33

"We moeten de mensensmokkelaars aanpakken, we moeten de mensensmokkelaars aanpakken, we moeten de mensensmokkelaars aanpakken"
Bull.
Shit.

Een maandje of wat geleden hier in de panelen werd er een beetje gegoogeld en binnen een half uur heb je er 5, inclusief naam, adres en foto.
Het zijn gewoon reisburo's waar all inclusief reizen worden aangeboden voor tussen de 2,5 en de 6K.

Dus die mensensmokkelaars kunnen makkelijk opgespoord worden, die bootjes kunnen makkelijk tegengehouden worden, maar het lijkt erop dat veel mensen gebaat zijn bij instandhouding en uitbreiding van het probleem.
Omdat ze er zelf baat bij hebben, of omdat ze bewust de samenleving willen ontwrichten omdat ze zelf een miserabel leventje hebben en jaloers zijn op anderen die wél plezier hebben in het leven.

Cuyahoga | 28-08-15 | 09:30

sterke koffie | 28-08-15 | 09:22

Het lijkt er sterk op dat Brussel deze "vluchtelingen" misbruikt om onze verzorgingsstaat om zeep te helpen. Want dit is op lange termijn niet meer te betalen. Het valt allemaal zo op. Zo lang ik leef zijn er problemen in landen als Syrie en Afrika. Nog nooit is er zo'n stroom mensen op gang gekomen. Het verschil moet dus zijn dat het ze wel heel aantrekkelijk gemaakt wordt om op kosten van Nederlanders alles te hebben waar je al van gedroomd hebt en zelf niet toe in staat was. Alles moet kapot, daar lijkt het sterk op.

doskabouter | 28-08-15 | 09:30

Waarom heeft geenstijl nog geen Politieke Partij opgezet?
poepdoos | 28-08-15 | 08:55
.
Ik zat er gisteren nog aan te denken. De enige beweging die machtig genoeg kan worden om de gevestigde orde te laten schrikken is Geenstijl.
.
Zonder geenstijl zou er nauwelijks tegengeluid zijn.

metdedag | 28-08-15 | 09:30

Onno Drees | 28-08-15 | 09:10
Marianne Vaatstra woonde ook vlakbij een azc. Met je kudtlink naar die debielensite ejbron.

MasterMind99 | 28-08-15 | 09:29

Stukje in de Volkskrant vanochtend. Journaliste haalt Ploumen aan die zegt dat Libanon en Turkije al heel veel vluchtelingen opnemen. Waarom vraagt journaliste niet door: waarom niet naar Iran, Saudi Arabië, Oman, Maleisië, Indonesië etc.?

Goh, en wat een toeval. Net tijdens een ‘Balkantop’ worden die lijken gevonden.

Où est Charlie? | 28-08-15 | 09:28

Ik zou ook stemmen op een GS politieke partij!

a4p | 28-08-15 | 09:28

Oh, oh, oh. En gewoon bot VVD, PvdA, D66, en CDA blijven stemmen. Ik denk dat landverraad in de geschiedenis nog nooit zo'n brede steun heeft gehad.
.
Ik wil bij deze dan ook de hoop uitspreken dat al deze stemmers de negatieve gevolgen in alle glorie mogen ervaren.
.
Dus meer nuance betrachten bij de volgende terreur of multiculti incidenten. Eerst de vraag of er echt wel een slachtoffer is, of dat er slechts sprake is van iemand die de consequenties van zijn of haar stemgedrag gepresenteerd kreeg.
.
Het is echt genoeg nu. We staan op een kruispunt. Er is geen middenweg meer. Neemt u afslag landverraad of kunt u nog enige empathie voor de eigen bevolking opbrengen?
.
Bent u voor ons, of tegen ons?

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 09:27

Het mag dan een lul zijn maar wel een geile lul.

spuitje11 | 28-08-15 | 09:26

Burgemeesters, doe zoals Amsterdam het doet! Bouw eerst een AZC voor 500 asielzoekers en bouw er dan dure koopwoningen en penthouses omheen. Kan niemand meer protesteren want de kopers hadden het kunnen weten. Wat ook kan koop met wat burgers een groot pand in de buurt van dure woningen waar burgemeesters en hun wethouders wonen, splits dat in woningen en verhuur die voor een prikkie aan statushouders. Of nog beter laat het bewonen door illegalen. Kijken hoe stoer die burgemeesters dan nog blijken.

Rest In Privacy | 28-08-15 | 09:26

Op de

Dutch_Holland | 28-08-15 | 09:26

In de boot, die gisteren is gezonken in de Middellandse zee, zaten ook al gelukzoekers uit Bangladesh en Pakistan. Ze komen van steeds verder want Australië, Japan. (11!) en de VS zijn niet zo dom.

Dutch_Holland | 28-08-15 | 09:25

En dit is dan die zogenaamde rechts-liberale partij die 'niet zoveel heeft met Europa'. U weet wel, die partij voor ondernemers, minder hangmat en minder overheid.
Weg met de VVD!

atheïstisch stemvee | 28-08-15 | 09:25

Je zal maar op die partij van weggevers gestemd hebben. De VVD zit inmiddels vol met linkse cultuurrelativisten, die niets liever doen dan de inheemse bevolking van Nederland schofferen en een trap na geven. Landverraders!

Lauwe Koffie | 28-08-15 | 09:24

Hardheid is geen vervanging voor inhoud.

Feynman | 28-08-15 | 09:24

@poepdoos | 28-08-15 | 08:55
Idd, geen stijl en het oprichten van een politieke partij. De gedachte is goed, nu de juiste mensen nog.

Oblast | 28-08-15 | 09:24

mensen met zo'n raar baardje zoals Klaas Dijkhof.. dat blijken bij controles de gevaarlijkste... Stuur Dijkhof ook snel naar Brussel en laat hem ook zijn beloofde baantje in Brussel innemen...

denoorman | 28-08-15 | 09:23

Het is inmiddels wel duidelijk hoe de vlag erbij hangt. Onze poltici kunnen niks meer zonder overleg te plegen op Europees niveau. Waarom ze nog debatteren is mij volstrekt nog een raadsel want elke scheet uit Brussel wordt opgevolgd. Ze gaan nergens meer over. Of doen alsof en tekenen alsnog bi het kruisje van Brussel. Het enige wat nog telt is ons belastingstelsel. Op welke creatieve manier de laatste cent uit de belastingbetaler kan worden geperst. Dat telt. Wat telt zijn duizenden asielzoekers want ze hebben recht op asiel zegt Timmerfrans. Oh ja. Hebben ze dat recht? Wie bepaalt dat? En waar ligt de grens. En waarom gaat dat recht voor de zorg van de autochtone Nederlander die op vele fronten dezelfde hulp en zorg nodig heeft. We hebben er in de afgelopen decennia al vele honderdduizenden opgenomen. Het is mooi geweest zo.

sterke koffie | 28-08-15 | 09:22

Nou nou, iets genuanceerder kan in dit geval ook wel.

Het had Dijkhof gesierd als hij per vraag had aangegeven of deze in zijn brief werd beantwoord, en voor de vragen die niet in zijn brief werden beantwoord had een aanvullende reactie naar de kamer moeten gaan. Dat dit door hem niet is gedaan siert hem niet.

Echter: de echte klootzakken in de hele migrantendiscussie zijn de mensensmokkelaars. Zij die duizenden euro's per persoon durven vragen om hen een allerminst zekere en zeer onveilige overtocht te bieden. Zij die reclame maken voor de Europese landen om te laten zien hoe aantrekkelijk het wel niet is in Europa.

Dit zorgt ervoor dat niet alleen vluchtelingen, maar ook heel veel gelukszoekers deze kant op komen. Want zelfs als het ons zou lukken om de vluchtelingen in hun regio met succes op te vangen en te voorzien van onderdak en voedsel, dan nog hebben de mensensmokkelaars er belang bij dat ze daar weg willen, dus zetten ze hun propaganda voort.

Ow, en die vrachtwagenchauffeur die meer 70 mensen in zijn truck vermoord heeft is een hond.

RedBill | 28-08-15 | 09:22

Hebben onze leiders zelf wel door waar ze mee bezig zijn? Of zijn ze allemaal zo op hol geslagen dat geen enkele meer zijn gezond verstand kan gebruiken.

Er 80 miljoen vluchtelingen op de wereld die binnenkort allemaal een telefoon met internet hebben waarmee ze de routes naar de EU leren kennen. Hoe gaan wij deze mensen ooit opvangen? En tegen de tijd dat ze hier zijn, zijn er weer 80 miljoen bij gekomen, want zo gaat dat in deze wereld.

heldheino | 28-08-15 | 09:20

Amen!

Où est Charlie? | 28-08-15 | 09:20

@doskabouter | 28-08-15 | 09:14

Precies. In hoeverre ben je een vluchteling als je het gevaar opzoekt om hierheen te komen. Terwijl je veilig in een tentenkamp in de regio kunt zitten?
In die gevallen kunnen we consequent over gelukszoekers praten.

roze_bril | 28-08-15 | 09:20

Australie toont moed.
0 doden.

Kamervraag | 28-08-15 | 09:20

In Wassenaar staan veel grote huizen, daar passen best veel gelukzoekers in.

Dutch_Holland | 28-08-15 | 09:20

Is Klaas mede schuldig aan doodslag van die gelukszoekers in die truck?
Mwah, moeilijk te zeggen.
Wél aan die van volgende week, dat is zeker.
Ik snap wel dat hij zijn baard laat staan, want ik zou mezelf ook niet meer in de spiegel hoeven te zien om me te scheren.

Cuyahoga | 28-08-15 | 09:19

Klaas solliciteert naar .....

succesvol | 28-08-15 | 09:19

Die hele tweede kamerfractie (waar dijkhof uit is voortgekomen) is door die glibberige Rutte persoonlijk geselecteerd op opportunisme, meeloperschap en gebrek aan inhoud. En de dijkhof is natuurlijk het summum van een griezelige kwal die overlijken gaat om zijn baasje te plezieren.

très cool | 28-08-15 | 09:18

@ Piet Karbiet | 28-08-15 | 09:10

Veel Duitsers voelen zich nog steeds moreel verplicht übertolerant te zijn, u weet vast wel waarom.

Apollo | 28-08-15 | 09:17

Europa zou een interventie-leger moeten starten - waarin ook een heleboel tot goed soldaten opgeleide immigranten - die de Westers georiënteerde krachten in bijvoorbeeld Libië en Syrië ondersteunt. Vervolgens kun je dat op terroristen veroverde land 'adopteren' daar Westerse waarden grondvesten en er een heleboel potentiële immigranten opvangen die naar het Westen willen. Exporteer de Westerse waarden dus in plaats van de Midden-Oostenlijke 'waarden' (kuch...) te importeren.
Next!

Aristotalloss | 28-08-15 | 09:16

De ondergang van Nederland gaat nu wel in heel rap tempo. Nog één jaartje en de laatste kan het licht uitdoen.

Ars Vivendi | 28-08-15 | 09:16

hear hear

HoutekopHarryHendrik | 28-08-15 | 09:16

Menig VVD'er is een arrogante flapdrol.

Sayer | 28-08-15 | 09:15

.
Noem es 1 staatssecretaris die GEEN lul is ?

Berthe | 28-08-15 | 09:14

Onno Drees | 28-08-15 | 09:10

Vrouw was geen moslim want geen hoofddoekje dus HOER en die mogen gewoon verkracht worden want zo staat het in de koran van de pedoprofeet!

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 09:14

Het laatste stuk is zo treffend. Ze weten dat Europa het beloofde land is. De asielvragers hebben het ook altijd over "het rijke westen". Als je vlucht voor oorlog kun je ook in het éérste veilige gebied blijven dat je tegen komt. Als het weer rustig is ga je weer terug en bouw je je land weer op. Maar niets van dat alles. Lekker naar Nederland. Mooi huis (gratis), goede zorg (gratis), uitkering (gratis). Lekker de hele dag met de matties hangen op de bank of in het park. De OZB zal flink omhoog gaan in veel gemeenten. Die bijstand moet toch door iemand betaald worden.

doskabouter | 28-08-15 | 09:14

Ik vind oorlog maar niks, maar een burgeroorlog is hier hard nodig. Het is genoeg geweest. De gevestigde partijen zijn allemaal bezig met de overheid steeds logger te maken, terwijl juist het omgekeerde nodig is.

Dutch_Holland | 28-08-15 | 09:14

Laat ze eerst maar een partij vluchtelingen opvangen binnen al die gebouwen van ministeries. Gewoon rechtstreeks vanaf de boot een beetje aanschuiven en lekker integreren met ambtenaren: hebben die tenminste ook een keer wat te doen. Wel halal in de kantine uitserveren mensen!

Nigel Garage | 28-08-15 | 09:11

Kan hier weinig aan toevoegen. Klaas, u bent een patjakker.

Pakje Tjolk | 28-08-15 | 09:11

Ik zoek stoere staatssecretarissen en stoere burgemeesters die onrendabele overlastveroorzakende gelukszoekers zelf in huis nemen en niet anderen ermee opzadelen.
VVD maakt er een potje van!

deepblue | 28-08-15 | 09:11

Op de voorpagina van het DvhN van vandaag: In de afgelopen maand meer dan duizend winkeldiefstallen in Ter Apel door asielzoekers, voornamelijk Oostbkokkers die in het AZC aldaar wonen. Kan iemand mij dit uitleggen? Als je uit oorlogsgebied komt kan ik me voorstellen dat mensen vluchten maar uit het Oostblok? En die mensen worden dan ook nog opgevangen terwijl er nijpend tekort aan opvang is?

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 09:10

-weggejorist-

Onno Drees | 28-08-15 | 09:10

In Duitsland gaan ze verder. Bij het ADR nieuws werd een telefoonnummer en url getoond met de oproep om je huis of kamer aan te bieden bieden voor een gelukszoeker. (Of als je de buurman met een lege zolder wilde verlinken, maar dat mocht ik niet denken, selbsvertstandig).

Piet Karbiet | 28-08-15 | 09:10

Haal de Arabische lente in huis, geef zo'n dobber gelukzoeker onderdak............

Banno22 | 28-08-15 | 09:09

Door het huidig asielbeleid word de stroom immigranten alleen maar in stand gehouden en groter gemaakt. Het huidig (EU) asielbeleid heeft een grote aanzuigende werking. Immers de immigrant word "beloond" met huizen (onderdak), uitkeringen, kinderbijslag, ziekenzorg,enz.

De politieke elite laat haar achterban in de kou staan en wuift alle zorgen weg. Dat is natuurlijk allang met b.v de bouw van moskeeën waarbij gemeentebesturen vaak achter de ruggen om van de bewoners afspraken maken met moskee besturen.


Het enige wat men hiertegen kan doen is bij de volgende verkiezingen niet meer stemmen op die personen en op partijen en personen te stemmen die wel luisteren naar de zorgen van de inwoners.

kareltje50 | 28-08-15 | 09:08

Hoeveel illegalen kunnen bij deze landverrader terecht?

Desmoulins | 28-08-15 | 09:08

Accepteert hij een opvanghuis in zijn eigen buurt of is het dan in 1 keer NIMBY?

Zzzzooooffff | 28-08-15 | 09:08

Het Australische vluchtelingenbeleid is het enige dat werkt. Er verzuipt nu niemand meer in een gammele boot.
En wat de meeste gutmenschen vergeten te vertellen is dat Australië jaarlijks 20.000 vluchtelingen opneemt uit vluchtelingenkampen. Australië neemt juist de zwakkeren mee uit de vluchtelingenkampen. En Australië bepaalt zo zelf wie ze binnenhalen.

Duifmans | 28-08-15 | 09:07

@ poepdoos | 28-08-15 | 08:55
Ik nomineer "Geen Zetel" als partijnaam

Super Grover | 28-08-15 | 09:05

@Geert Linkers | 28-08-15 | 08:59
Concern troll.

solcama | 28-08-15 | 09:05

Wat aardig van hem dat hij zijn woning zo opensteld

Bokito ergo sum | 28-08-15 | 09:05

Steeds meer maakt de VVD een omtrekkende beweging naar linksch.
Denk hieraan als u de volgende keer weer in het stemhokje staat.

Ommezwaai | 28-08-15 | 09:05

Klopt als een bus.

cabriogianni | 28-08-15 | 09:04

Klopt als een bus.

cabriogianni | 28-08-15 | 09:04

Even uitzoeken waar Klaasje woont. En daar een tentenkamp voor vluchtelingen opzetten. Vind hij helemaal niet erg, zie ik.

The_Black_Knight | 28-08-15 | 09:03

Amen to that.
Fuck de regeringspartijen en fuck² de kiezers die ze in het zadel zetten en houden voor een douceurtje (HRA, uitkering, toeslag) in eigen zak.

jemagookniksmeer | 28-08-15 | 09:02

Het is een duitser, dat zegt genoeg.

Tjemig | 28-08-15 | 09:01

En dan ook nog een bootje omgeslagen gisteren, waardoor een paar 100 dobbernegers zijn gestopt met dobberen.

Zolang de politiek dat soort gelukszoekers niet kei- en keihard aanpakt en meteen terugstuurt, kunnen we wekelijks dit soort berichten in de kranten lezen.

Dit is wat je krijgt als je slappe knieen politiek combineert met gewetenloze mensensmokkel-maffia. Dat is een dodelijke combinatie. Letterlijk.

Dick Luyenlomp | 28-08-15 | 09:01

Nog één keertje dan.
Troonrede 1951:
"In verband met de snelle bevolkingsgroei is naast de industrialisatie toeneming van de emigratie zeer gewenst. Zij vertoont reeds een sterk stijgende lijn. Met het oog daarop dient de organisatie van de emigratie te worden verbeterd, mede door regeling van de samenwerking tussen het Rijk en daartoe gedigende maatschappelijke organisaties. Een daartoe strekkend wetsontwerp is bij de Staten-Generaal ingediend."
Toestand 2015:
Onze industrie is naar het buitenland en de immigratie is gierend.
En er is nog geen spoortje van beleid.

gentle giant | 28-08-15 | 09:01

Door dit soort beleid bepalen smokkelaars en immigranten wie er wel of niet komen met alle ellende van dien. Maar wacht, we zetten wel weer een taskforce op.. Jij nog een stukje zalm Frans.. uh goed waar waren we..

sariclub | 28-08-15 | 08:59

Alle zogenaamde volksvertegenwoordigers die de hele asielindustrie in stand houden hebben bloed aan hun handen en zijn verantwoordelijk voor elke dode gelukszoeker die nog valt.

roze_bril | 28-08-15 | 08:59

Man man. Dode boom had vanochtend blijkbaar geen nieuws en plaatst een voorproefje van een interview dat ze morgen publiceren op de voorpagina. Armoede troef.

Beste Spartacus, spreek ze daarop aan. Niet dit gezeik, dat slaat nergens op.

Geert Linkers | 28-08-15 | 08:59

Of het een lul is is niet terzake doende. Het is een verrader.

omanders | 28-08-15 | 08:58

Alle ‘vluchtelingen’ in Europa zijn per definitie gelukzoekers. Zelfs diegene die in eerste instantie vluchtelingen waren. Wat eenmaal in een veilig gebied aangekomen te zijn en dan de keuze maken door te reizen naar het ‘rijkere’ Europa verandert je van een vluchteling in een gelukszoeker. Ik heb nog niemand vanuit de Noordzee op ons strand zien aankomen die vertwijfeld om zich heen kijkt en zich afvraagt of hij zijn land eindelijk is ontvlucht en waar hij dan terecht is gekomen, of wel soms?
Dan nog voor iedereen die vindt dat hij sociaal moet zijn naar zijn medemens vanwege zijn policor instelling/opvoeding/indoctrinatie, kijk even naar de volgende video (nee het is geen extreem rechtse propaganda maar gewoon logisch nadenken en de feiten onder ogen zien).
https://www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE
Als je het filmpje gezien hebt dan zul je begrijpen dat, al zou Europa vijf miljoen of tien miljoen immigranten opvangen, het geheel niets uitmaakt in de wereld. Nog geen eens een deuk in een pakje boter maar wel met alle nadelige gevolgen voor onze samenleving(en).

Ofzo2 | 28-08-15 | 08:56

Hélèmaal van het padje af.

Nacho_Vidal | 28-08-15 | 08:56

he Klaas .. jij hebt ook je plaatsje op de lijst volksverraders verdient, gefeliciteerd.

(c)ZWITSUL | 28-08-15 | 08:56

Wanneer wordt een opstand tegen de eigen regering een morele plicht?

Soms moet oorlog, omdat het alternatief erger is. Zie wat er nu gebeurd in Nederland.

Tarak | 28-08-15 | 08:56

Waarom heeft geenstijl nog geen Politieke Partij opgezet?

poepdoos | 28-08-15 | 08:55

Over lullen gesproken, las net een stukje over timmerfrans:
"Die haal je op een legale manier naar Europa toe. Dan hoeven ze geen duizenden en duizenden euro's aan gewetenloze boeven te betalen''
www.spitsnieuws.nl/binnenland/2015/08/...

SyntaxError | 28-08-15 | 08:54

Ik vraag me af wie er nou op zulke landverraders stemmen?

drunk | 28-08-15 | 08:54

Touché

ratelaar | 28-08-15 | 08:54

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken