Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

AZC-ALERT. Voor een humaan asielbeleid

Slachtoffers in vrachtwagens op Oostenrijkse vluchtstroken. Slachtoffers in laadruimtes van krakkemikkige smokkelschepen. Slachtoffers op de stranden van Canarische Weilanden. Slachtoffers in Eurotunnels. Malloten die met hun babies het prikkeldraad inrennen. Strandselfies. Steekpartijen in Nederlandse AZC's. Viespeuken in Nederlandse AZC's. Massa-invasie's in kalme krimpdurpjes in de Nederlandse provincies. Europa anno 2015 is een complete puinzooi. En wie er wat van zegt, is een extreemrechtse nazipopulist uit 1933 met een brandbom in de rechterhand. Maar niet allemaal! Maak kennis met de jongens en meisjes van AZC-Alert. Een Nederlands burgerplatform van bezorgde burgers met HUMANE en DUURZAME oplossingen. We weten dat u nu na het woord 'duurzaam' massaal afhaakt. Maar ho wacht stop. Platform is al een tijdje bezig - met succes - en ze groeien gestaag. Anders dan de meeste Nederlandse brave burgers laten de jongens en meisjes van AZC-Alert laten zich niet afbluffen door de arrogante kongsi's van COA, gemeente en projectontwikkelaars. AZC-Alert informeert en adviseert burgers wat de mogelijkheden zijn en drukt bestuurders op de neus dat ze zonder inspraak, draagvlak en fatsoenlijk beleid geen AZC in uw durpje kunnen forceren. Weet u nog Rijs? Dorpje in FRL met 187,5 inwoners dat 400 asielzoekers moest opnemen. Ging niet door. Leerdam en Oirschot idem dito. In verzet komen tegen de machtige asielmaffia is moeilijk. Maar het kan dus wel. Heeft u geen problemen met vreemde luchtjes in de portieken, maar wel met 400 vreemde luchtjes in de portieken? Bij AZC-ALERT kunnen ze u helpen. Succes! opvangplekken534.jpgGeinig. Geen AZC's in de buurt van Paleis Het Loo, Villa Eikenhorst en Het Geheime Oranje Landgoed in Friesland.
Oh, en ze hebben centjes nodig.

Reaguursels

Inloggen

Gewoon al die AZC's bouwen in de biblebelt. Met hun naastenliefde. Put your money where your mouth is.

Captain Pervert | 31-08-15 | 10:33

donjon | 29-08-15 | 15:37
En daarom beste Donjon krijgt Greet mijn stem in 2016. En dat na jaren twijfelen. Ik ben om. Voorspelling; 35 zetels voor Greet.

Maslov de 1e | 30-08-15 | 14:39

Prima om de vluchtelingen-tijdelijk- op te vangen.
Maar het blijvend opvangen van vluchtelingen lijkt me niet goed.
Wacht dus even met het uitdelen van statussen en verblijfsvergunningen....
Vele jaren geleden werd er gestreefd naar geboortebeperking, dezelfde mensen eisen nu een kritiekloze en grenzenloze instroom vau mn godweetwaarvandaan.
Zeg nou toch gewoon dat die opvang tijdelijk is en dat van een duurzaam onderhoudscontract geen sprake kan zijn.
Maak die geweldsvluchtelingen nou duidelijk dat dit niet het luilekkerland is na het doorworstelen van de rijstebrijberg.
En stuur ze dus zodra het kan terug, opdat ze in eigen land de wederopbouw ter hand kunnen nemen.

mallekater | 30-08-15 | 13:07

zie ik dat nu goed de NL sharia driehoek heeft er niet een dus hup 20.000 richting Rotterdam en Den haag,wassenaar kan er ook wel 10.000 hebben daar zit er ook geen een.

rukkieduck | 30-08-15 | 11:25

Slechts 36% van de voormalige asielzoekers heeft een betaalde baan, blijkt uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) in opdracht van Vluchtelingenwerk Nederland.
www.volkskrant.nl/archief/ex-asielzoek...

Ella | 30-08-15 | 10:52

Lijkt wel op een Oorlogs Map.
Met de locaties die reeds in het bezit zijn van de vijand...
Mark_D_NL | 29-08-15 | 14:14
Helemaal mee eens, en nu gaan ze snel heel, heel veel kinderen maken. En vervolgens weer een kinderpardon.
.
In 2007 kregen ruim 28.000 asielzoekers een verblijfsvergunning omdat ze al langer dan zes jaar in Nederland verbleven. Het merendeel werkt nog steeds niet.

Ella | 30-08-15 | 10:48

huh!? | 29-08-15 | 21:31

Sinds 1993 is er één in een voormalig fort en sinds afgelopen woensdag worden er asielzoekers opgevangen in de voormalige jeugdgevangenis (geopend in 2002, gesloten in 2010, hoezo geldverspilling?!). Twee stuks dus, binnen twee kilometer.

Helderse Jutter | 30-08-15 | 10:31

Jullie waren het dorpje Oranje in Drenthe nog vergeten.
Een dorp dat, met alle inwonders van boerderijen in de omtrek mee, nog geen 150 inwoners telt.
Men zegt dat daar 1600 asliezoekers heen moesten, ene Hennie v.d.Most zag de miljoenen alweer op zich afvliegen.(Speelstad Oranje zou worden omgebouwd tot....).
Na de nodige protesten zijn ze daar tot een compromis gekomen en nu worden het er maar 1200 of zoiets.De juiste aantallen zijn even niet te vinden.

mallekater | 30-08-15 | 09:40

@Mike Oxlong | 29-08-15 | 21:25 Zolang die zogenaamde vluchtelingen zich als zodanig zouden opstellen en niet direct bij aankomst eisen zouden stellen, dan zouden ze het voordeel van de twijfel krijgen. Zodra 'vluchtelingen' hier snel en effectief gescreened worden op hun kans op verblijf, en ook daadwerkelijk en consequent teruggestuurd worden als ze hier geen recht op opvang hebben, dan word ik minder cynisch.

We kunnen nooit alle vluchtelingen opvangen. Nooit. Dan stel ik voor dat we de eerste selectie maken op het hebben van papieren. Wie geen papieren heeft komt er niet in. Ongeacht oud vrouwtje, traantjes op kinderwangetjes, whatever. Geldige reispapieren moet, zodat je nooit discussie over herkomst, naam, familie of verleden krijgt. Geen papieren, dan geen toegang. Toch aan komen dobberen? Consequent terugsturen en ontschepen op de kust van Libië. Misdaad begaan? Terug. Valse papieren? Er uit. Zwanger tijdens de procedure? Wegwezen.

Heb je echter geldige reispapieren op basis waarvan snel een toelatingsprocedure doorlopen kan worden, dan heb je kans. Voldoe je aan die voorwaarden, dan mag je *tijdelijk* opgevangen worden, met als doel terugkeer. Weet je in de eerste vijf jaar een stabiel en zelfstandig bestaan op te bouwen, dan mag je blijven. Hou je na die tijd je handje nog op, spreek je de taal niet? Dan ga je terug, ongeacht of je 5 of 10 jaar weggeweest ben.

Zelfs dan zullen we quota moeten hanteren om te voorkomen dat de boel gierend escalleerd. Maar laten we beginnen met orde scheppen in de chaos.

marcoplarco | 30-08-15 | 08:48

In Nederland is door onze sterke economie (en de aardgasbel) genoeg geld voor gratis gezonheidszorg, gratis onderwijs, goede salarissen voor b.v. de politie en onderwijzers, bejaarden- of verzorgingstehuizen met voldoende personeel, gratis openbaar vervoer en ga zo maar door.

Het probleem is echter dat we het verkeerd besteden!

Derealist! | 30-08-15 | 08:39

@ibetsowhat88 | 29-08-15 | 22:26
Dat is allemaal doelbewust. Communistisch/fascistisch programma. Zie ook Cloward-Piven: afbraak natiestaten door massaimmigratie en daarme overbelasting verzorgingsstaat ("planned economic take-down").

ben kokhals | 30-08-15 | 04:32

Dichtstbevolkte provincie en ook de plek waar onze rijksoverheid zetelt Zuid-Holland.

1 AZC.....
Godsammekraken | 29-08-15 | 14:17

in delft wonen er anders genoeg (gelijk in n huurwoning)

cryptolau | 30-08-15 | 01:46

Eurotokkie | 30-08-15 | 01:00


O ja en nee ik ben geen wilders fan ,maar dat is er meer in gelegen dat meneer wilders sommige dingen niet zo heel slim aanpakt soms, en soms met uitspraken de kat op het spek bindt waar hij dat beter niet kan doen. En ik ben niet alleen tegen islam ik vindt elke religie een pest. Ik zie namelijk niet in wat religie voor goeds brengt. Van mij mogen mensen geloven wat ze willen zolang ze mij er niet mee lastig vallen en het thuis doen. Religie moet naar mijn mening ook gescheiden zijn van politiek. Zowel de bijbel als die koran horen niet in de tweede kamer. Maar dat is mijn mening.

tweetybird | 30-08-15 | 01:34

Typisch, veelal buiten het rijke 'westen' van Nederland, alleen helaas voor die Hollanders, vertrekken al deze lieve mensjes uiteindelijk richting daar...

Bill Cosby | 30-08-15 | 01:26

Eurotokkie | 30-08-15 | 01:00


Ziet u hoe dom u bent. Wilders is tegen islamisering omdat blijkt dat dat een verdorven ideologie is. En hij dat als een gevaar voor de westerse samenleving ziet. U begrijpt er echt weer weinig van en roeptoetert dus maar wat.Terwijl u niet eens weet waar Wilders voor staat. Zeg maar u bent een gevalletje klok en klepel.

tweetybird | 30-08-15 | 01:19

Mike Oxlong | 29-08-15 | 21:25



Hmmm wel vreemd dat 90 procent van die vluchtelingen jonge mannen zijn. Ik vraag mij dan af. Schijnbaar lopen de vrouwen en kinderen dan geen gevaar want die laten ze dan daar. En allemaal met dure sneakers ipad of nieuwe telefoons. Tuurlijk joh oorlogsvluchtelingen. Maar dan zou ik toch echt mijn familie proberen te redden. Zeg maar mijn vrouw en kinderen. U praat dus zoals gewoonlijk weer poep. Want ik zie toch andere beelden waar ik maar weinig kinderen en vrouwen zie.Het zijn dus schijnbaar allemaal lafbekken die vrouw en kinderen verlaten en achter laten in oorlog en zelf wel de kuierlatten nemen. Wat klopt er niet. O ja dat ze hun vrouw en kinderen dus schijnbaar wel laten creperen.

tweetybird | 30-08-15 | 01:13

tweetybird | 29-08-15 | 22:51
Wilders zal er niet om treuren ,minder minder minder
was het toch.

Eurotokkie | 30-08-15 | 01:00

Jullie zijn voor minder Europa, en vinden het dan leuk dat Europa zo weinig kan doen (want landen stellen toch weer hun eigen belangen voorop). Get your shit straight, Geenstijl.

Life_Of_Slice | 29-08-15 | 23:33

@Mike Oxlong. We zijn geen 'idioot rijk land' met 400 miljard schuld en meer dan 1 miljoen werkelozen. De meeste mensen werken hier hard om het hoofd boven water te houden en om de sociale voorzieningen op te hoesten. Het wordt een onhoudbare kaart wordt als je elke migrant gaat opnemen. Er staan er geen duizenden te wachten maar tientallen miljoenen. Gezien de ervaringen uit het verleden mogen we hier geen positieve bijdragen van verwachten op korte en middellange termijn. In de regio opvangen lijkt me veruit het beste, wat nu al voor een deel gebeurt overigens. Lange termijn oplossing zou zijn dat mensen eens ophouden met fokken.

gast128 | 29-08-15 | 23:13

Gewoon in Amsterdam plempen. Gutmenschen genoeg daar dus wat let men....

Fat Pauly | 29-08-15 | 23:04

En moet je de AZC-kaart eens over de misdaad-kaart van NL leggen. kun je lachen.

prakkie | 29-08-15 | 23:04

Eurotokkie | 29-08-15 | 21:27

Tsja ze heeft twee dingen tegen christen en blank. En waarschijnlijk geen mooie iphone. En natuurlijk heeft ze nog iets tegen. Waarschijnlijk heeft zei dan weer wel een opleiding genoten. En praat ze wel perfect nederlands. Ja en dan wordt je helaas wel uitgezet. Zeg maar zei zou wel eens een aanwinst voor ons land kunnen zijn. Toch. En daar is de pvvda niet naar op zoek.

tweetybird | 29-08-15 | 22:51

In mijn buurt (veluwe) in geen velden of wegen een azc te zien. Mooi!

matatwork | 29-08-15 | 22:48

Ik denk dat de "powers that be" bewust het Midden Oosten heeft gedestabiliseerd om de vluchtelingenstroom op gang te krijgen en de deur richting de EU wagenwijd heeft opengezet. Met als doel de solidariteit, identiteit, ras en cultuur van westerse landen te ondermijnen/vernietigen. Oftewel White Genocide.

De oorsprong en de vernietigende zionistische doelen van de EU:
balder.org/judea/Richard-Coudenhove-Ka...
balder.org/avisartikler/Barcelona-Verk...

Barbara Lerner Spectre calls for destruction of Christian European ethnic societies:
www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ

Waarom de blanke ras en cultuur door multiculturalisme vervaagd moet worden? Ter voorkoming dat er een tweede Hitler opstaat perhaps.

ibetsowhat88 | 29-08-15 | 22:26

Ram regio Amsterdam eens vol met die rattenholen dan? En laat mijn mooie zuiden met rust, wij willen ze niet.

pluk-87 | 29-08-15 | 22:22

Hier de FB-pagina van AZC-Alert.
Flink liken dus, want ook dat is een signaal.
www.facebook.com/AZCAlert

WirMachenMusik | 29-08-15 | 22:16

30k asielzoekers, waarvan amper 3k in Holland (N&Z) en 28k in wat men aldaar zo hautain "de provincie" noemt. Het kolonialisme is nooit verdwenen, het is gewoon wat dichter bij huis gekomen.

Renkum0317 | 29-08-15 | 21:45

De waddeneilanden zijn nog onbezet.

warre | 29-08-15 | 21:44

400? Das niks. In Amsterdam komen er 500 in nieuwbouwflats tussen nog te bouwen peperdure appartementen en penthouses en náást een gymnasium. Aan het IJ. Dus protesteren is er niet bij. Wen er maar aan.

Koonkluk Huis | 29-08-15 | 21:42

Als ik het COA was zou ik een groot AZC neerzetten (voor 1000 mensen) en daar vlakbij tientallen (zo niet honderden) kleinere AZC (voor 100 mensen).

Dan vallen die kringen mooi in elkaar en zie je ze niet meer! (zoals in Den Helder, hoeveel AZC's zijn daar?)

huh!? | 29-08-15 | 21:31

Het rechtsdraaiend deel van de bevolking is er vast van overtuigd dat elke asielzoeker eigenlijk een opportunistische geluk zoekende opvreter is.
Dit is niet zo.
Het merendeel ontvlucht oorlog en geweld. Zo af en toe zit er een plukje afrikanen met keke oordopjes tussen maar dit is de uitzondering, niet de regel.
En als idioot rijk land moeten we doen wat we kunnen voor deze oorlogsvluchtelingen of ons de ogen uit onze volgevreten koppen schamen.

Mike Oxlong | 29-08-15 | 21:25

marcoplarco | 29-08-15 | 21:11
Dit cultuurloos land kan wel wat cultuur gebruiken .

Eurotokkie | 29-08-15 | 21:13

300.000 ongenode 'gasten', alleen al dit jaar. Grotendeels bestaande uit jonge mannen in de kracht van hun leven. Komen om jouw cultuur, normen en waarden te schofferen, om jouw bezittingen waar je hard en eerlijk voor gewerkt hebt op te eisen en weigeren te vertrekken als je ze vertelt dat ze hier niets te zoeken hebben.

In '40-'45 noemden we dat een bezettingsmacht, een oorlogsbezetter. Regeringen in en buiten Europa deden er alles aan ze het land uit te trappen, als gealieerden. Daar was geen Brussels monster voor nodig.

In 2015 noemen we het vluchtelingen en worden we door onze eigen regering verraden en verplicht om mee te werken en af te staan. Wordt ons verteld dat we 'aan onze stand verplicht zijn deze mensen te helpen'.

Nee dus. Dit is een bezettingsmacht. Een bezettingsmacht die door de linkse lafaards aan alle kanten geholpen wordt. Ze hoeven niet te vechten om ons te overwinnen. Dat laten ze aan de NSB'ers in Brussel en Den Haag over. Mijn maag draait om als ik die hypocriete koppen zie verkondigen dat 'verdelen' de oplossing is. Verdeel en heers in optima forma. Opstand is de enige optie, maar het volk is murw. Ik ook.

marcoplarco | 29-08-15 | 21:11

Aangezien die idiote Amsterdammers hun mond vol hebben over het opvangen van asielzoekers, stel ik voor dat we minstens 10 AZC's bouwen van categorie 1000 asielzoekers in en rond Amsterdam. Kijken hoe snel ze van mening veranderen.

Old_Spice | 29-08-15 | 21:10

Uiteraard hebben ze centjes nodig . Asiel opvang begeleid je niet, dat stop je. Bij begeleiding ben je simpelweg onderdeel, met anderdaags subsidie ongetwijfeld.

Wanneer je geen asiel gedonder wilt in je dorp, gooi je simpelweg alles wat leeg staat plat, nu. De shovel preventief.

the_hammer | 29-08-15 | 21:03

Ik zou zeggen welkom in Nederland.

Eurotokkie | 29-08-15 | 21:03

Bij mij heerst al wat langere tijd het vermoeden dat het zgn. vluchtelingen probleem een van de vele acties is die zich richt op het ondermijnen van Europa in zijn geheel. Het dient mede als een onderdeel van een islamitische machtsgreep die zich stiekem stukje bij beetje ontwikkelt. En zich als een dief in de nacht c.q. het Paard van Troje nestelt. De middelen die Europese landen, met brave jongetje Nederland voorop, al sinds jaren besteden aan islam gerelateerde zaken is van een omvang die ik persoonlijk bedreigend vind.

Als je de macht niet met open vizier durft te bevechten dan zijn er altijd nog andere methodes die de zaak geleidelijk naar je toe trekken.

Laat het vluchtelingen probleem daar waar het ontstaat, en haal het niet naar Europa, het is m.i. de betonrot van de Europese beschaving.

Banno22 | 29-08-15 | 20:52

Gewoon aan boskalis etc vragen of ze de doggersbank verder willen opspuiten ala dubai's model. Al die cultuurverrijkers en PvdA+GL leden er op. Voordeel voor de binnenkomers is dat ze zich meteen thuis voelen. Zand tussen de tenen, en het laat ze denken aan het mooie rijk Dubai. En de economie op dat eiland, ja, die moeten ze zelf ontwikkelen hé. Wij gaan niet alles voorkauwen. En integraal uitzenden natuurlijk op SBS6 of RTL. Soort van Big Brother. Iemand een leuke naam voor het eiland? Islammië?

P.redgleuf | 29-08-15 | 20:44

Aan die kaart met AZC-vestigingen ontbreekt elke logica. De enige plek waar je asielzoekers wil hebben, is op de plek waar de bouwgrond het goedkoopst is: www.vbowonenenzo.nl/content.asp?id=753...

Eigenlijk alleen in De Peel, Midden-Flevoland en Groningen.

Bizar dat er ook AZC's op ander plekken zijn. Wat een geldverspilling.

tipo | 29-08-15 | 20:32

@Dhr. de Wit | 29-08-15 | 15:24
"Zulke niet-weerlegbare argumenten"

Denkfout. De weerlegging is "U bent een racist, deze mensen zijn zielig, en wie ze niet onbaatzuchtig helpt, is fout en doet niet meer mee in de discussie."

Bruine Beer | 29-08-15 | 20:31

Azcs is nu een ding maar wat betekent dit na gezinsoverkomst voor het onderwijs, gezondheidszorg, uitkeringen, huisvesting, verzorgingsstaat etc. Veel rechten zijn Europees afdwingbaar. Daar spreekt de politiek niet over, daar vragen de media niet naar. Terugkeer is een fictie- zie daarvoor de cijfers.

J.Slavink | 29-08-15 | 20:25

zeeland is toch krimpregio? hop mannetje of 5 miljoen daarheen; zijn ze ten minste enigzins uit het zicht.

verbanden | 29-08-15 | 19:10

-weggejorist-

Ciprinus | 29-08-15 | 18:59

Dat AZC in Katwijk, Zuid-Holland moet een vergissing zijn. Of de Kattèkers zijn de ultieme boeren van de provincie, die je zoiets wel even in de maag kunt splitsen, dat kan natuurlijk ook.

Wim Denkbaar | 29-08-15 | 18:57

Het westen heeft al de meeste gastarbeiders en hun nakomelingen. En de minste ruimte over. Da's logisch.

merel veld | 29-08-15 | 18:56

Ik denk dat de "powers that be" bewust het Midden Oosten heeft gedestabiliseerd om de vluchtelingenstroom op gang te krijgen en de deur richting de EU wagenwijd heeft opengezet. Met als doel de solidariteit, identiteit, ras en cultuur van westerse landen te ondermijnen/vernietigen. Oftewel White Genocide.

De oorsprong en de vernietigende zionistische doelen van de EU:
balder.org/judea/Richard-Coudenhove-Ka...
balder.org/avisartikler/Barcelona-Verk...

Barbara Lerner Spectre calls for destruction of Christian European ethnic societies:
www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ

Waarom de blanke ras en cultuur door multiculturalisme vervaagd moet worden? Ter voorkoming dat er een tweede Hitler opstaat perhaps.

ibetsowhat88 | 29-08-15 | 18:56

@Boer in 020 | 29-08-15 | 18:39
Kijk dan hoe die Bakker grijnst. Hij ziet zijn nieuwe vakantie optrekje diep in de Ardennen al verrijzen. Uiteraard niet in de buurt van enig AZC of andere buitenlander clusters.

Vrije Nator | 29-08-15 | 18:51

Mooi die kaart om te zien hoe Nederland geïslamiseerd wordt.

basweetutwel | 29-08-15 | 18:27

Waarom niet in Soestdijk? Dat staat toch leeg? En in Wassenaar is ook veel ruimte.
Waarmee ik wil zeggen: mensen stemmen links omdat ze economische vooruitgang wordt beloofd; na de verkiezingen mogen zij de asielzoekers opvangen.
Het wordt hoog tijd dat de linkse kiezers eens gaan inzien, dat ze belazerd worden door linksaftrekkers, die bonussen bij banken opstrijken.

Lentehaas | 29-08-15 | 18:27

In de binnentuinen van de Amsterdamse grachtengordel kan in beginsel een fors aantal tijdelijke voorzieningen worden geplaatst.

colonnecinco | 29-08-15 | 18:17

deepblue | 29-08-15 | 18:11

Bij ons in de randstad is het vroeger ook begonnen met azc's. Die hebben we nu nog alleen noemen ze dat nu multikul wijken. Het noorden weet nu dus alvast wat ze te wachten staat.

tweetybird | 29-08-15 | 18:15

Daar gaat de revolutie beginnen, de poep moet het bord van dé Nederlander raken voor we in actie komen, en op heden gaat de poep de ventilator standje max raken.

gentle giant | 29-08-15 | 18:14

Gek, bijna niks in de randstad.
Allemaal witte plekken, amsterdam,,den haag, rotterdam, etc.
Is dat nou eerlijk verdelen?

deepblue | 29-08-15 | 18:11

Je kunt ze hier in centra stoppen, maar daarna gaan ze toch grotendeels naar de Randstad.
Ze gaan daar naartoe om bejaarden te verzorgen.
*proest*

Lentehaas | 29-08-15 | 18:05

En niet in Blaricum, Bloemendaal, Wassenaar, Rozendaal, enz enz enz. 'Toevallig!. D66 en VVD buurten. Bastions van verdraagzaamheid en tolerantie, woehahaha. In de salon is het makkelijk '
beschaafd' en 'ethisch' wezen.

Tijl U | 29-08-15 | 18:05

@Snowy2000 | 29-08-15 | 15:24
Ooit zullen ze uit die kelders moeten komen en dan staan wij ze op te wachten. Ook heb ik altijd al een keer naar het verre Oosten gewild. Mooi als ik dan ook nog wat ratten op kan sporen.

Thunderbird | 29-08-15 | 18:01

Lentehaas | 29-08-15 | 17:56


Tsja het ontbreken van een grens dat is nu letterlijk het probleem.Die grens bereiken ze niet want die is er dus niet meer.

tweetybird | 29-08-15 | 18:00

@Optelsommetje
Tel ze eens op. Er zijn nu 2 miljoen allochtonen in Nederland, waarvan 1,2 miljoen Islamieten. Hoeveel wil je er nog opnemen? Wanneer is de grens bereikt?

Lentehaas | 29-08-15 | 17:56

@duitse herder | 29-08-15 | 15:42
Ik geloof er niets van. Denen zijn de ergste goetmensen.

Lewis Lewinsky | 29-08-15 | 17:51

@Godsammekraken | 29-08-15 | 14:17

Goed gezien. Maar heb liever een asielzoekerscentrum in de buurt dan een paar 100.000 marokkanen.
Dat feest hebben ze dan in Zuid Holland wel weer.

Ikdus | 29-08-15 | 17:49

-weggejorist-

me,myself and I | 29-08-15 | 17:38

-weggejorist-

me,myself and I | 29-08-15 | 17:38

Het valt wel op dat er in de nabijheid van de steden en dorpen waar de meeste politici en regenten wonen geen enkel azc is gevestigd en Groningen, Drenthe en Overijssel per hoofd van de bevolking de meeste asielzoekers door de strot geduwd krijgen. ( en Limburg, maar ja, Limburg... Who cares?)
Lekker ver weg van het binnenhof.

Stormageddon | 29-08-15 | 17:38

Kan Duitse Herder zijn naam niet beter omkatten naar Deense Dog?

PryzmXL | 29-08-15 | 17:23

tweetybird | 29-08-15 | 15:21
Stef Blok, minister van huisvesting en zo. Heeft een bed & breakfast met 12 kamers in Hoorn, direct aan het water. Stond een paar weken geleden in Elsevier; hobby van zijn vrouw. Lijkt me een prima kandidaat voor vordering van woonruimte. Hij verdient anders toch maar aan toeristen.

Synecdoche | 29-08-15 | 17:19

Ok, wat is eigenlijk het verschil tussen toeristen en vluchtelingen?Toeristen brengen geld en werkgelegenheid.Vluchtelingen kosten geld maar leveren ook werkgelegenheid, is geld, op.Hoe meer vluchtelingen, hoe beter v d werkgelegenheid, bijv in de sociale sector.Ook de uitkerende instanties krijgen er meer werk door, dus moeten meer mensen in dienst nemen.Sommige mensen werken in de opvamgcentra, en hadden misschien zonder de vluchtelingen niet zo veel werk gehad.Tolken en vertalers, politie en justitie, niet te vergeten de douane, varen dr allemaal wel bij, want hoe meer vluchtelingen, hoe meer werk, hoe meer geld voor deze sectoren.Ook de terugstuur regeling levert de airlines lekker wat extra geld op.En dan had ik het nog niet eens ovker de tentenfabrikanten.Beter!

micd | 29-08-15 | 17:18

@ Lilia2 | 29-08-15 | 16:40
Schrijnend verhaal, maar wel de realiteit. Waarschijnlijk wordt het in de toekomst nog een keertje verkassen, maar ik vermoed dat het dan geen Nederland meer zal zijn, vermoedelijk noordelijker, want een 'bepaald soort mensen' houdt van continue hitte (en ken jij trouwens een giftig dier dat in de kou leeft?). Het wordt de Afrika-migratie van 100.000 jaar geleden all over again, aangezien ons land binnen afzienbare tijd weer Afrika is geworden.

CrapoTheGreat | 29-08-15 | 17:10

mee eens quivive en der zitten er best tussen met een opleiding (gevluchte Iraanse christenen bijv) maar ik val in herhaling

sander koekkoek4745 | 29-08-15 | 17:05

Goeie zaak. Allemaal een opleiding geven en aan de bak. De goeie zullen blijven de rest is te lui om uit den ogen te kijken.

Quivive | 29-08-15 | 17:00

@ Parel van het Zuiden
Het is niet helemaal waar wat je zegt.
Wassenaar stond niet onwelwillend tegenover de vestiging van een azc.
Het was het COA dat uiteindelijk besloot het niet te doen.
www.leidschdagblad.nl/regionaal/leidenenregio...
Daarnaast is er elk jaar een tijdelijke opvang van zo'n 600 asielzoekers op Duinrell.

ResSoniya | 29-08-15 | 16:56

In gorinchem was er in het pre-internet een heerlijke burgemeester met de alltime favorite quote

"als je tegenstemt denk dan maar dat we ook kunnen beslissen dat hij in je achtertuin komt"
binden referendum werd raadplegend referendum.

tuurlijk stemt uit de andere wijken iets meer dan de helft voor
behalve de wijk welke het aanging 90% tegen
en de uitslag was nipt tegen,maar fuk zegt de gemeente...
waardedaling huizen in 1999-2003,je eigen probleem..

regelmatig kon politie daar op bezoek om de gestolen goederen weer voor de rechtmatige eigenaar op te halen...

ach..

zolang we in den haag maar vooral van uw geld kunnen blijven uitgeven.

elke wet welke nu referendabel is krijgt mijn handtekening,van btw verhoging tot een voorstel tegen voorkomen van uitsterven van de volendamse eendagsvlieg...

zolang ik daarmee den haag de tyfus kan laten voelen,zolang ik nog niet ongenezelijk ziek ben..
F.k m all

Triple2K8 | 29-08-15 | 16:55

@R.B.Scott | 29-08-15 | 16:02
Ja, men zocht toch een oplossing voor Soestdijk. Nou gevonden dus. Vol stampen maar.

Heinzz | 29-08-15 | 16:55

Het broeit, hoe zorgwekkend is het dan om te zien dat Spekman nog niet van geenpeil heeft gehoord.

Dutch_Holland | 29-08-15 | 16:52

Waarom niet het Australische systeem?
Referendum?????

Dutch_Holland | 29-08-15 | 16:50

McMarx | 29-08-15 | 16:22


Yep in het noorden en het oosten hebben ze een azc en in het westen zijn we een azc. Bijna hetzelfde maar toch anders.

tweetybird | 29-08-15 | 16:40

JJ-PP we hebben geen COA in Rotterdam.
Maar de kamers van de bejaarden die op straat zijn gezet zijn allemaal gevuld door asielzoekers.
Elk huis wat leegkomt in de sociale woning bouw wordt aan een asielzoeker gegeven.
Ben van Rotterdam west naar Schiebroek verhuisd.
West werdt onleefbaar omdat er een grote moskee kwam en je vrijdag knetter werdt van oproepen tot gebed.
Er geen Nederlandse bakker of slager overbleef.En je als vrouw zijnde vaak werdt genegeerd in de Turkse supermarkt.
Toen mijn dochtertje op de peuterspeelzaal als enige blank kindje overbleef.En de lerares aangaf dat er nu geen Sinterklaas en kerst meer werdt gevierd omdat andere culturen ook belangrijk waren en niet aan onze feesten mee wilden doen ben ik verhuisd.
Nu gebeurt in Schiebroek hetzelfde.
Samenstelling was hier gemengd en de allochtoon die er woonde werkten bijna allemaal.
Nu wemelt het er van de jurken.
Bijna alleen nog maar Eritreers en andere moslimculturen.
Constant politie invallen.
Auto's die op straat staan worden bekrast en lampen eruitgeslagen.
Zwerfvuil ligt overal.
Groot zwembad om de hoek waar mijn 15 jarige niet meer mag zwemmen van mij nadat ze de laatste keer door een smerige oudeTurk werdt betast.En het zwembadpersoneel weigerde in te grijpen. omdat ze samen met haar vriendinnetje met hem gepraat zou hebben.Mijn dochtertje begreep daar niks van.Man begon tegen hun te praten en ze vondt het onbeleefd om niet te antwoorden.Toen ze het zat was en wegzwom trok hij haar topje naar beneden.Kind is er weken overstuur van geweest.
Constant scheldpartijen omdat de buren vinden dat je een racist bent als je hun kind aanspreekt op het feit dat ze de ramen er uit trappen met hun bal.
Mijn 86 jarige buurvrouw zat gisteravond op haar balkon en werdt gevraagd niet zo te kijken naar de moslims die buiten liepen te gillen en krijsen.
Hangjongeren...
We hebben dus geen COA maar er worden in bejaardentehuizen hier genoegasielzoekers opgevangen.Dat het COA dit niet meetelt betekent dus niet dat ze in Rotterdam niet opgevangen worden.
Gelukkig hebben we gister. Getekend voor een woning in een klein plaatsje waar 2 procent allochtoon is.

Lilia2 | 29-08-15 | 16:40

Optelsommetje has left te building. Back to Joop

CrapoTheGreat | 29-08-15 | 16:39

@McMarx | 29-08-15 | 16:22
Ja dat is dan ook wel weer zo, het westen is een post-azc.
Misschien logisch om ze eerst in Groningen neer te zetten, dan moeten ze verder lopen eer ze hier zijn:-)

Zathras | 29-08-15 | 16:28

Voor al die mensen die denken: "Oh, wat weinig AZC's in het westen": Daar gaan alle asielzoekers vanuit de AZC's naar toe als ze een verblijfsstatus hebben gekregen. In de grote steden, met name in het westen, ziet het er zwart en lichtgetint van kansloze mensen die er een cultuur op na houden die alles wat staat voor de westerse normen naar beneden halen.

McMarx | 29-08-15 | 16:22

Oké. Dit is de deal.. Grenzen nu dicht, wat er nu binnen is netjes sorteren. Wie niet meedoet gaat eruit. Wie daarna nog wil blijven zal de taal moeten leren en aan het werk moeten en zal 100% in moeten burgeren en geen ellende moeten veroorzaken anders moeten ze alsnog vertrekken.

El Wray | 29-08-15 | 16:19

En en en what about de Waddeneilanden?

swassannuf | 29-08-15 | 16:18

@Optelsommetje | 29-08-15 | 15:24
Ja of je hapt niet in het aas wat werd toegeworpen.

MarcS | 29-08-15 | 16:18

badmuts36 | 29-08-15 | 15:00
En meteen tegen alle enge ziektes verzekerd,gratis en o ja geen eigen risico.
Dat hoesten wij Nederlanders met zijn allen wel weer op.
Willy lees je nog ff mee?

swassannuf | 29-08-15 | 16:15

@duitse herder | 29-08-15 | 14:59
"220.000 immigranten die NL binnenkomen- opleiding onbekend"
Al zouden ze allemaal een lage opleiding hebben. Geen punt, maar het feit dat de meeste nooit verder zullen komen dan potverteren op de NL samenleving en niet tot slecht zullen intergreren maakt dat het een verloren zaak is.
Dit moet onmiddelijk stoppen!

McMarx | 29-08-15 | 16:12

Thunderbird | 29-08-15 | 14:45
Precies.

swassannuf | 29-08-15 | 16:12

Als het gevaarlijk is voor je familie moet je je gezin in veiligheid brengen en als man de wapens opnemen en tegen de vijand oprekken. Niet je familie achterlaten en in je eentje "het geweld" ontvluchten. Lafbekken en landverraders noemen ze dat.

Tjemig | 29-08-15 | 16:10

JJ_PP | 29-08-15 | 14:55
Daar is niets typisch aan want we leven hier in de randstad al als ratten in een te kleine kooi.
Dat gaat niet goed als het nog voller wordt.
Dan breekt de pleuris uit.
En dat weten ze dondersgoed daar in Den Haag onder die stolp.

swassannuf | 29-08-15 | 16:08

The_Master_Bear | 29-08-15 | 16:04
Klopt, ze gaan het liefst naar de Sahria driehoek Schilders wijk.

Snowy2000 | 29-08-15 | 16:07

@Snowy2000 | 29-08-15 | 15:49
donjon | 29-08-15 | 15:37
Daar gaan wij ook heen, immigranten die hun Kalifaat willen stichten.
www.youtube.com/watch?v=iighmzQTC30&a...
.
____
.
Frontex (en de gutmensch die zag dat het goed was) voeren de agenda van ISIS uit door op en rond de middellandse zee als transportbedrijf voor de islam te fungeren.
Ze zijn de nuttige idioten.
Ze weten het natuurlijk niet, daarvoor zijn ze immers nuttige idioten.
ISIS slaat zo twee vliegen in een klap, in hun streven naar 'n wereldkalifaat.
Namelijk hun islam verbreiden door geweld, en als gevolg van dat geweld nog meer islam-migratie naar het westen.
'De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen'

.

donjon | 29-08-15 | 16:06

@donjon | 29-08-15 | 15:37
Over dat voorrang op de arbeidsmarkt hoef je je geen zorgen te maken. Ze verdommen het massaal om aan het werkt te gaan en blijven liever qat kauwend in de uitkering hangen.
Dus dat werk mag jij als blanke autochtoon gewoon blijven doen hoor.

sinar2 | 29-08-15 | 16:05

Zo te zien willen zelfs asielzoekers willen niet in de Finse ghetto's Adam en Rdam wonen.

The_Master_Bear | 29-08-15 | 16:04

@Snowy2000 | 29-08-15 | 16:01 | | Reageer+ |
Ach ja, de grote NSB coalitie moet wel blijven bestaan hè?

Vrije Nator | 29-08-15 | 16:02

Stond Paleis Soestdijk niet leeg?

R.B.Scott | 29-08-15 | 16:02

De opzet van de VVD om scheef wonen aan te pakken, was ingefluisterd door de PvdA. Zo zouden mensen met een hoger inkomen naar een koopwoning gaan, en kwamen de betaalbare huurwoningen vrij voor asielzoekers. Dat zit er achter het VVD-Blok scheef woon verhaal.
Blijven Regeren is voor de VVD belangrijker dan het eigenvolk, en dan luisteren ze graag naar de PvdA.

Snowy2000 | 29-08-15 | 16:01

Ieder denkt in term van oplossingen, symptoom bestrijding, terwijl aan de oorzaak de daadwerkelijke rede van deze migratie vrijwel niets word gedaan, hieruit kun je opmaken de amateuristische, kortzichtige aanpak, knulligheid en onkunde van overheden.
Door grenzen te sluiten, boten terug te slepen, asielverzoeken weigeren, maak je het enkel lastiger om hier te geraken, de toestroom zal blijven.
Een mooie en moeilijke taak om als westerse landen de mouwen in één te slaan en de regio en het terreur ter plaatse aan te pakken, evenals de vluchtelingenstroom, zolang er daar terreur, dood en verderf heerst is er een reden om af te reizen en zullen de grariszoekers inhaken.
Ik ben ook van mening dat wanneer je te te kennen geeft dat de vluchtelingen welkom zijn, je verantwoordelijk bent voor elke dode aangespoelde vluchteling ongeacht zijn of haar motivatie om hier te geraken.

NB-Stb | 29-08-15 | 16:00

mr_pikibelly en dan komen veel assielzoekers nog niet eens in aanmerking voor een huurhuis want die passen niet in de wijk/straat/flat

sander koekkoek4745 | 29-08-15 | 15:56


Het grondwettelijk hof in Duitsland heeft zaterdag definitief een eind gemaakt aan het samenscholingsverbod in Heidenau.

De rechters vinden dat de noodsituatie waarom het verbod was ingesteld, niet genoeg is onderbouwd. Na een dag juridisch getouwtrek is het verbod nu teruggedrhttp://www.nu.nl/buitenland/4115499/samenscholingsverbod-heidenau-opgeheven.htmlaaid.

Snowy2000 | 29-08-15 | 15:54

donjon | 29-08-15 | 15:37

Ik heb zo even tussen de regeltjes door gelezen, maar je hebt een punt. Wachttijden van 9 of zelfs 12 jaar zijn geen uitzondering op dit moment. Gelukkig hebben de de pvda nog, die gaat de wachtijden flink aanpakken en die belofte staat al sinds 2012 (pdf alert) www.pvda.nl/data/sitemanagement/media/... . Je kan je dus voorstellen dat wanneer uw kinderen of uzelf probeert aan een betaalbare woning te komen je eigenlijk kansloos bent om er een te vinden op redelijk termijn. Ga vooral niet scheiden of je moet een flinke zak geld meenemen. www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/prijzen/p... . Iedereen blij natuurlijk dat de koopwoningmarkt aantrekt... toch? Je vraagt je dan toch af waarom. Eenvoudig eigenlijk. Sociaal huren is bijna niet te doen. Huren op de particuliere markt kost je een fortuin, want geen subsidie erop en tja, dan maar kopen, of je moet je kinderen nog tot je 27e nog in huis willen hebben.

Mr_Pikibelly | 29-08-15 | 15:54

Die van Katwijk is vast een foutje: de rest is wel lekker ver bij de regentenkliek uit Den Haag vandaan.

je postbode | 29-08-15 | 15:51

@domheid regeert | 29-08-15 | 15:45 | | Reageer+ |0
Ik wilde je verhaal eigenlijk een minnetje geven, maar toen bedacht ik me dat het niet eerlijk zou zijn om jou er op aan te kijken. Maar jezus, WAT EEN KUTVERHAAL. Je zou bijna wensen dat een bepaalde Oostenrijker zijn zin had gekregen met dit soort verhalen.

Vrije Nator | 29-08-15 | 15:50

misschien waren dit echte assielzoekers domheid je weet wel van die mensen die hier tegen hun zin heen zijn gekomen (goed zoeken maar ze zijn er wel alleen komen ze niet uit west Afrika)

sander koekkoek4745 | 29-08-15 | 15:48

Eikenhorst ligt overigens op loop-/gestolenfietsafstand van AZC Katwijk.

Guido | 29-08-15 | 15:47

Ik heb gisteravond eens een avondje ZDF gekeken om te zien of er in Duitsland ook over asielzoekers gepraat wordt.
Eerst "Heute" dat ging dus alleen maar over asielzoekers. Alleen maar berichten over hoe goed alles gaat. Inderdaad, je zag alleen maar gezellige asielzoekers. Totaal aangepast. Eén hoofddoekje maar dat was meer een accessoire op een mooi meisje uit Somalië.
Wie kan daar nu bezwaar tegen hebben.
Ook veel aandacht voor de honderdduizenden vrijwilligers die overal helpen om de adelzoekers welkom te heten.
Woningen die gezamenlijk bewoond worden door Duitsers en asielzoekers. Deze woningen hebben kleine privé vertrekken en grote gemeenschappelijke ruimten om de integratie te bevorderen. Met die asielzoekers die in beeld kwamen zal dat ook best lukken.
Maar wat een verschil met alle beelden van wilde horden die Allah Akbar roepen. maar die niet op op de goednieuwsshow mogen komen.
Natuurlijk ook nog een professor die de link legt tussen nazi's en de extremistische bruinhemd demonstranten.
Er was een feest voor de asielzoekers en de vrijwilligers. Dat mocht natuurlijk niet verstoord worden door die achterlijke malloten die eigenlijk niet in Duitsland thuishoren. Iedereen schaamt zich voor deze nazi's.
Na "Heute" volgde een programma om de asielzoekers niet als 'stromen' of 'aantallen' te zien, maar als individuele mensen. De Keurig Aangepaste Asielzoekers werden zo individueel in het zonnetje gezet.
Het gaat immers om mensen. Mensen met een verhaal, met dromen en niet om '1 miljoen gelukszoekers'.
Twee programma's achter elkaar met totale indoctrinatie.
Het is gewoon kundig in elkaar gezet om zoveel mogelijk sympathie op te wekken.
Als je er teveel van ziet, zo ongeveer na 5 minuten, dan gaat het tegenstaan. Dan werkt het steeds meer averechts.
Echt een aanrader om wat vaker Duitse tv te kijken.
Vooral als je van je goede humeur af wilt.

domheid regeert | 29-08-15 | 15:45

@donjon | 29-08-15 | 15:37
Mooi stukkie. En wij maar lappen, eigen bijdrages, OZB en alle andere shite:-(
Om te janken.

Zathras | 29-08-15 | 15:45

donjon | 29-08-15 | 15:37
Denemarken heeft de grenzen voor 99% sinds 3 maanden gesloten voor asielzoekers. Gaan nu vooral naar Nederland.

duitse herder | 29-08-15 | 15:42

@ Optelsommetje | 29-08-15 | 14:54
Aan welke taalfout refereert u? (En 'tokkie ladder' zijn niet twee losse woorden trouwens)

CrapoTheGreat | 29-08-15 | 15:37

‘Vluchtelingen of…..’?

Het zijn geen vluchtelingen! Het zijn illegale immigranten, die ervoor kiezen via clandestiene smokkelaars het systeem te omzeilen en ineens ‘rechten’ claimen zodra ze voet op Europese bodem zetten. Onmiddellijk uitzetten, en enclaves maken op het Afrikaanse vasteland waar die mensen worden opgevangen. Oorlogsschepen worden ingezet om pal voor de Libische kust het emigrantenverkeer te regelen. Lees jonge, gezonde moslimmannen een lift te geven naar de eeuwigdurende bijstand. En defensie maar mauwen dat ze meer geld nodig hebben voor de verdediging van Europa! Hoe idioot kun je het bedenken? Het is haast van Bijbelse proporties zoals men deze geseling ondergaat. Het getuigt van ruggengraat, eventueel van rubber, om zo diep te buigen voor alles wat men in dit land te slikken krijgt. In ieder land zou inmiddels wel haast de pleuris zijn uitgebroken. Maar niet in Nederland, land van schapen. We zien onze eigen ouders verkommeren in hun eigen stront in ‘verpleeghuizen’, we betalen ons alle kleuren van de regenboog aan belastingen, gaan gebukt onder tienduizend wetjes, protocollen en regels die gemaakt zijn om vooral de brave burger kapot te maken/pesten. Mensen wachten soms jaren op een huurwoning, soms schrijnend, talloze bijstandsmoeders zien grijs van de zorgen hoe toch rond te komen.

‘Vervolg en gevolg……’

Maar dan: komen elk jaar tig ongeletterde gelukszoekers de grens over. Krijgen geld, eten, huisvesting, gratis medische hulp, cursussen, wasmachines, voorrang op de arbeidsmarkt, gratis juridische hulp en ga zo maar door. En dan hebben we het maar even niet over de culturele verrijking die deze mensen meebrengen. Want ‘bedankt’ hoor je maar zelden. Integendeel, eigenlijk zijn we in hun ogen een minderwaardig volk met het verkeerde geloof. Ik ga ze haast nog gelijk geven ook; ‘minderwaardig volk…’ Het is je reinste masochisme, anders kan ik niet verklaren waarom men massaal op partijen als D666, PvdA en VVD stemmen blijft. Een beetje land met waardigheid, zelfrespect en dat weet waar de prioriteiten horen te liggen, zou hier toch meteen het ‘roer’ bij omgooien. Tijd voor revolutie? Of moet er nog dieper door het stof ?

Uit: www.azc-alert.nl/2015/06/24/burgers-aa...

donjon | 29-08-15 | 15:37

@mirvink3478 | 29-08-15 | 14:48
Je vergeet het eindaantal nog met 27000 euri te vermenigvuldigen:-)
Mocht je de illusie hebben dat er ook nog een paar gaan werken kan je dat astronomische bedrag delen door 2. (als de helft zou werken)
Als je er vanuit gaat dat ze allemaal crimineel worden mag je het keer 4 doen vanwege de vervolgschade.
Hoe dan ook, het blijft een bult geld.
Geld waar we ook gratis bier van kunnen uitdelen:-)

Zathras | 29-08-15 | 15:34

Ook niks in Zeeuws-Vlaanderen.

E.E. | 29-08-15 | 15:31

Optelsommetje | 29-08-15 | 15:07

Tsja dat krijg je heel vaak als er op de dobbernegers hun eisen niet wordt ingegaan. Dan steken ze vaak hun azc in de fik. En eerlijk is eerlijk ik zeg dan geen eisen inwilligen dan list het probleem van de azc in je dorp of straat zich vanzelf op. Leuk is ook als je echte dobbernegers heb die een huis krijgen dat ze dan denken dat je op de grond in de woonkamer een kampvuur kan maken en er omheen kan dansen. Ik heb dat in mijn straat echt meegemaakt. Was bijna het flat afgefikt. Ik zeg tegen je niet zeuren en neem zo'n familie als buren. Veel succes met je brand deken om het vuur te blussen.

tweetybird | 29-08-15 | 15:29

Niemand wil brand maar iedereen gaat kijken als er ergens brand is.
Kennelijk vinden we het vuur dat alles verteert gewoon mooi.
Sommige mensen kijken het liefst naar een brand in een hooiberg, anderen vinden een heidebrand mooi, ik kijk graag op tv naar een brand in een beoogde asiel locatie.
De burgers (de democratie) zeggen Nee! De overheid, vaak gelokt door het bijbehorende geld van het COA, zegt Ja! (dictatuur).
de VN en Brussel zeggen: slikken en stikken.
Demonstreren tegen een opvangcentrum mag niet want dan ben je een nazi, of extremist.
Hoe kan je in dit Gutmenschland je afkeuring laten blijken?

domheid regeert | 29-08-15 | 15:27

Ik liet het kaartje aan Nator Senior zien. Eerste opmerking:
"Goh, wat zijn er maar weinig in het westen..."

Vrije Nator | 29-08-15 | 15:25

@Charlie36 | 29-08-15 | 15:16
Mooie tekst. Zulke niet-weerlegbare argumenten zouden in de Tweede Kamer gehoord moeten worden. De PVV moet zich meer eloquent opstellen en kalm en rustig de taal gelijk wat in het AZC-alert manifest staat, uit te dragen.
Het moet toch mogelijk zijn een blok van allerlei initiatieven en clubs voor elkaar te krijgen?
Samen staan we sterk!

Dhr. de Wit | 29-08-15 | 15:24

Thunderbird | 29-08-15 | 15:20
Als het mis gaat, en dat gaat het, zitten die ratten als eerste in de schuilkelders, of het verre oosten.

Snowy2000 | 29-08-15 | 15:24


MarcS | 29-08-15 | 15:18
Blijven opletten! Gemakkelijker dan hè, in plaats van 'als'. Vanzelfsprekend om de stemming erin te houden :)

Optelsommetje | 29-08-15 | 15:24

Pritt:

"Geinig. Geen AZC's in de buurt van Paleis Het Loo, Villa Eikenhorst en Het Geheime Oranje Landgoed in Friesland..."

Geen AZC's in mijn buurt, de plaatselijke supermarkt, midden in de Rijn en op de burelen van GS.

Skunk57 | 29-08-15 | 15:24

@Snowy2000 | 29-08-15 | 15:06
En tegelijkertijd complimenteert Obama Merkel met het feit dat Duitsland zoveel asielzoekers opvangt. Wat is de dubbele agenda van Obama en waar bemoeit hij zich mee?

Thunderbird | 29-08-15 | 15:22

Ik stel voor juist een kaart te maken van huizen van ministers en de zogenaamde volksvertegenwoordigers. En daarna pas een kaart van azc's die we tegen die huizen aanplaatsen. Om die grote groep dobbernegers humaan te plaatsen. Komen ze tekort aan eten kunnen ze effe langs bij volksvertegenwoordigers en ministers. Lijkt mij dat dat geen probleem moet zijn voor die ministers die ons nu opschepen met die fijne azc's. En eerlijk is eerlijk wij hebben geen plaats meer maar die makkers hebben plaats zat in een tuin zo groot als het haagse bos. Kunnen ze eens een keer echt humaan zijn die sukkels. Ik zeg ministers en volksvertegenwoordigers begint bij u zelf en geef het goede voorbeeld. En stuur ook u kinderen naar zo'n zwarte school. Kunnen die kinderen van de ministers de nieuwe nederlanders met nederlands helpen. Win win toch.

tweetybird | 29-08-15 | 15:21

helaas kan je de vluchetlingen niet op geloof selecteren ik zou best zeggen 2000 mensen (christelijke gezinnen) uit syrie in mijn stad kunnen hebben maar goed dat is geloof ik al een heel ander volk

sander koekkoek4745 | 29-08-15 | 15:21

@Snowy2000 | 29-08-15 | 15:04
Heb je de verdrinkingsdood getrotseerd, zit je hier en ga je dood van de honger. Ze hadden beter thuis kunnen blijven. En wat gebeurt er als die mensen op rooftocht uitgaan? Hebben onze politici daar we bij nagedacht. Ik vrees dat ik het antwoord wel weet. Ik hoop dat ze een goed hek om hun woning hebben staan. Of eigenlijk hoop ik dat niet. Laat ze zelf en hun familie ook maar voelen wat ze hebben veroorzaakt.

Thunderbird | 29-08-15 | 15:20

Wilders heeft er een schorre keel van maar hij blijft het herhalen: Grenzen DICHT! Als enige...
Denkt u daar straks even aan als u in het stemhokje staat?

Dhr. de Wit | 29-08-15 | 15:20

@Optelsommetje | 29-08-15 | 15:13
Dat mag, geen enkel probleem. Is immers veel gemakkelijker als ingaan op argumenten. Typisch een gutmensch reactie, kunt u ook niets aan doen zal de opvoeding zijn.

MarcS | 29-08-15 | 15:18

@Optelsommetje | 29-08-15 | 14:22
Dan woon je wel in een fokking grote straat. Maar wat mij betreft mag je die 30000 hebben hoor:-)

Zathras | 29-08-15 | 15:17

Lijkt wel op een Oorlogs Map. Met de locaties die reeds in het bezit zijn van de vijand...
Mark_D_NL | 29-08-15 | 14:14
Dat was voor mij ook het eerste wat me te binnenn schoot.
Manmanman wat een puinhoop wordt dit land. En als de winkels leeggeroofd worden, mag je daar als ondernemer niets van zeggen. Iets met alles eerlijk verdelen enzo.

mom van avezaath | 29-08-15 | 15:17

@sander koekkoek4745 | 29-08-15 | 14:21
Houden zo :-)

Zathras | 29-08-15 | 15:17

MarcS | 29-08-15 | 15:09
Ah gelukkig dat ik u dan in dezelfde categorie van idioten kan plaatsen zoals CrapoTheLittle. Maakt het leven een stuk makkelijker :)

Optelsommetje | 29-08-15 | 15:13

Mooi hoor, al die stipjes. Laat ik nu eens een keer op vakantie zijn weg geregend in ons mooie Groningen en het viel me al snel op dat ik al die kleine christelijke dorpjes mensen liepen die absoluut hier niets te zoeken hebben. Ho denk je, maar wat ik zag waren geen oorlogskindjes e.d. maar Afrikaners die een beter "financieel" leventje wilde hebben. Ik vroeg me ook af waarom al die pareltjes in die kleine dorpjes? Nou, dat is eigenlijk vrij eenvoudig. In de grote stad weten we er al raad mee. We hebben overal al zo onze schilderswijken. In het Oosten van het land vooral heb je nog te maken met mensen die het woord allochtoon nog niet zo goed begrijpen, laat staan dat ze er ooit last van gehad zouden hebben. En ook in het Oosten word nog flink christelijk gedacht, zeg maar D66 en Pvda achtig. Ik kan het weten want na een dikke 22 in Delft geleefd te hebben en geen zin had om weer elke dag dat vakantie gevoel te hebben ben maar verhuist naar het oosten. Rust zeg maar en je weer thuis voelen. We kennen allemaal wel Kamp Westerbork nog wel. www.kampwesterbork.nl/nl/jodenvervolgi... Opgericht om Duitse joden op te vangen want de Veluwe wilde ze niet hebben. Tot Maximaal 10.000 Duitse joden wilde we wel opvangen, want alles meer was een serieus probleem. Ver weg van de bewoonde wereld en diep in de bossen verstopt. Laat ik het zo zeggen. De geschiedenis herhaalt zich, maar nu zijn het cultuur barbaren. Ook die moeten zo ver mogelijk weg van de bewoonde wereld. Zeg maar, ze zijn er wel, maar je ziet ze niet en dat wat het ziet is maar een kleine groep. Wacht maar tot ze in de stad komen te wonen, dan is straks elke stad een nieuwe schilderswijk. www.rtvdrenthe.nl/nieuws/95268/Drenthe...

Mr_Pikibelly | 29-08-15 | 15:13

Maar wel een AZC in Drachten, in de buurt van Bilderberg landgoed Lauswolt. Dat dan weer wel.

His Lordship | 29-08-15 | 15:11

Optelsommetje | 29-08-15 | 15:07
Dat krijg je nou, als Regeringen niet meer naar het volk luistert.

Snowy2000 | 29-08-15 | 15:11

Wat zou het toch mooi zijn als Nederland zijn zelfbestuur terug pakte en de eu maffia en zijn lokale afdelingshoofden, behandelen als de illegale ongewenste criminele organisatie die het is!!!!

NB-Stb | 29-08-15 | 15:10

@Optelsommetje | 29-08-15 | 15:07
Niet alleen daarom ..... zie mijn eerdere reactie op een post van u.

MarcS | 29-08-15 | 15:09

MarcS | 29-08-15 | 15:03
Dus u vindt mij een Gutmensch omdat ik mij verbaas over idioten zoals CrapoTheGreat die hoopt dat alle asielzoekersgebouwen in vlammen opgaan? (zie zijn comment van 14:23)
Mijn hemel...

Optelsommetje | 29-08-15 | 15:07

Vage_eddie | 29-08-15 | 15:04

daar zijn alleen buitenlanders welkom die een bijdrage leveren aan de regionale economie. #zoudenmeerregiosmoetendoen

jack and friends | 29-08-15 | 15:06

"Obama tegen Merkel: Europa stort in door illegalenstromen"
joostniemoller.nl/

Snowy2000 | 29-08-15 | 15:06

Ik zie 5 lege Waddeneilanden.

Vage_eddie | 29-08-15 | 15:04

@Optelsommetje | 29-08-15 | 14:54
Het feit of je wel of niet fatsoenlijk kunt schrijven is geen maatstaf voor tokkie toch? Grappige gutmensch dat jij er bent. Stiekem diep diep van binnen ben jij het gewoon eens met CrapoTheGreat, maar je durft het niet toe te geven. Daarom val je hem aan op karakter of opleiding.

MarcS | 29-08-15 | 15:03

Uit het onderzoek blijkt dat in de VS een duidelijke relatie bestaat tussen etnische diversiteit en vertrouwen, waarbij te zien is dat een hogere etnische diversiteit leidt tot minder vertrouwen, zowel binnen de etnische groep als tussen etnische gemeenschappen. Deze resultaten botsen met de traditionele theorie dat diversiteit in etniciteit juist leidt tot meer begrip tussen etnische groepen. Volgens Putnam trekken mensen zich juist bij een hoge etnische diversiteit terug in hun schulp als schildpadden bij gevaar. Dit geldt, zo zegt hij, voor alle demografische categorieën; van vrouw tot man en van jong tot oud.

Verder constateert hij dat de sociale samenhang af neemt, als de diversiteit toeneemt. Hoe meer verschillende bevolkingsgroepen, hoe meer criminaliteit en onderling wantrouwen.

Klier van Bartholin | 29-08-15 | 15:03

Mensen helpen is prima, maar dan moet je weten wie je helpt, help in ieder geval nooit je vijand.

Christenen, joden en overige minderheden uit (Noord)Afrika en het Midden-Oosten zijn de echte vluchtelingen, de rest moet maar naar de rijke islamitische Olie-landen gaan "vluchten".

Wonderful-Life | 29-08-15 | 15:02

mirvink3478 | 29-08-15 | 14:48
Deprimerend, maar o zo waar. Het is al ver na twaalven, over 50 jaar zijn autochtone Nederlanders een opgejaagde minderheid. En dan zal de VN haar ogen meedogenloos sluiten voor de golf van radicaal rabiaat racisme die Nederland overspoelt. Antiblank racisme welteverstaan.

van gulder | 29-08-15 | 15:01

@exile79 | 29-08-15 | 14:55
Dat wil jij echt NIET weten, echt NIET. Indien je dit wel zou weten dan zou jij morgen nog op het binnenhof staan met een machette.

MarcS | 29-08-15 | 15:00

Hoezo geen opvang bij paleis het Loo, er komen 400 asielzoekers naar Apeldoorn.
In de Americahal en die asielzoekers zitten onder de enge ziektes.

badmuts36 | 29-08-15 | 15:00

Aangezien in Nederland de bevolking op de tweede plaats komt en de asielzoekers op de eerste plaats en politici geen enkele boodschap hebben aan wat wij ergens van vinden; dat geldt voor ouderen die weg moeten uit verzorgingstehuizen om plaats te maken voor asielzoekers, dat geldt voor mensen die op zoek zijn naar een huurwoning en er naar kunnen fluiten omdat die met voorrang gaan naar asielzoekers en dat geld voor de bevolking die geen asielzoekerscentrum in de buurt wil. Dus moet het ook gelden voor politici. Het Binnenhof lijkt mee een uitstekende locatie voor een nieuw asielzoekerscentrum.

Thunderbird | 29-08-15 | 14:59

Verwachting eind 2015:
150.000 emigranten die NL verlaten- goed opgeleid
220.000 immigranten die NL binnenkomen- opleiding onbekend

duitse herder | 29-08-15 | 14:59

@Harry Turtle | 29-08-15 | 14:51
Dankbaar?

Ze slopen dat pand meteen, omdat er een haakje van een gordijn los zit of als blijkt dat de afvoeren niet grijs maar wit zijn ... dat soort dingen.

MarcS | 29-08-15 | 14:59

Maar wie is er eigenlijk verantwoordelijke voor de massa instroom en de duizenden boot slachtoffers, dat zijn toch echt de Elite in Brussel, die maken dit met hun wetjes mogelijk. Aan hun handen kleeft meer bloed dan een abattoir kan verwerken.

Snowy2000 | 29-08-15 | 14:58

@Parel van het Zuiden | 29-08-15 | 14:43
Nog een correctie dan maar?

Karskens? www.arnoldkarskens.nl/

MarcS | 29-08-15 | 14:57

@citywok | 29-08-15 | 14:28
Cry baby

MarcS | 29-08-15 | 14:55

Randstad is weer eens ondervertegenwoordigd.

Wel typisch.

JJ_PP | 29-08-15 | 14:55

Ik wil eigenlijk niet eens weten hoeveel ouderen we hiervan kunnen verzorgen

exile79 | 29-08-15 | 14:55

@swassannuf | 29-08-15 | 14:26
Ik zag het toevallig voorbij komen. Voor Syriërs waren ze behoorlijk donker. Maar buiten het feit dat ze uit een veilig land vluchtten, waren ze inderdaad niet erg tevreden met hun mooie tenten. Ja er lag een klein beetje water, maar waar kwam dat vandaan? Lek of morsen? En waarom gaan al die mannen, die zo verschrikkelijk graag een bijdrage willen komen leveren, niet gewoon aan de slag om de ellende in hun kamp op te lossen?

Nee dit waren de mannetjes die dadelijk in NL in een AZC andersdenkenden de kop in gaan slaan.

MarcS | 29-08-15 | 14:54

CrapoTheGreat | 29-08-15 | 14:49
Complimenten voor uw groeiend zelfinzicht! Nu nog fatsoenlijk Nederlands leren schrijven en u klimt een treetje op de tokkie ladder...

Optelsommetje | 29-08-15 | 14:54

@swassannuf | 29-08-15 | 14:26
www.archives.gov/exhibits/charters/dec...

Als je de shit eens leest waar de Engelse koning in 1776 van beschuldigd werd en dat vergelijkt met wat onze regentenklasse ons aan doet zijn we een veel te braaf volk.

Min-of-meer | 29-08-15 | 14:52

Geinig, ook geen AZC in de buurt van Amsterdam.

Brainless talent | 29-08-15 | 14:52

Ik zeg: Rottermerplaat.

oranjerood | 29-08-15 | 14:52

Op de zolder bij Femke is nog plaats. En op het landgoed van Marcel van Dam. #ruimtezat

postmodernismisdead | 29-08-15 | 14:52

Volendam lijkt mij wel een leuke stek voor een AZC. Camera opstellen op de Dijk en genieten maar.

Democrates | 29-08-15 | 14:51

Wegens koop zojuist mijn woningbouw vrije sector huurwoning opgezegd. A-locatie grote stad, 130m2. Vergelijkbare huurprijzen minimaal 1100,- p/m. Vrienden van me die nog tussen wal en schip vallen op de woningmarkt wilde het dolgraag overnemen, maar helaas, het wordt een sociale huurwoning wegens groot gebrek daar aan. Wachtlijst nu ca 12 jaar voor deze plek.
Ik hoop dat ze een beetje dankbaar zijn als ze straks volledig gesubsidieerd intrek nemen in zo'n groot, gewild huis op een toplocatie. Nederland is stuk.

Harry Turtle | 29-08-15 | 14:51

Op de zolder bij Femke is nog plaats. En op het landgoed van Marcel van Dam. #ruimtezat

postmodernismisdead | 29-08-15 | 14:51

@Synecdoche | 29-08-15 | 14:43
Och Heerhugowaard met binnen een maand 6 - 800 gelukszoekers staat er ook niet op.

MarcS | 29-08-15 | 14:50

CrapoTheGreat | 29-08-15 | 14:23
Ben je niet helemaal goed, tokkie??
Optelsommetje | 29-08-15 | 14:23
<br>
<br>
OK, vooruit, ik ben n tokkie om te hopen dat er in Nederland na het ene in de brand gevlogen asielzoekers-gebouw na de andere (inderdaad zonder inzittenden) de overheid tot de conclusie moet komen "Hm, in Nederland is er in theorie wel plek.. maar in de praktijk niet, nu worden we door de opstandige bevolking gedwongen om elders, bijvoorbeeld in de regio, op zoek te gaan naar huisvesting", ja, vooruit, ik ben inderdaad 'n tokkie... maar dan wel die zoon, jij bent Pa Tokkie, de grootste Tokkie van de hele familie, want door jouw tolerante houding worden er alleen maar meer van die gebouwen gebouwd, en langzaam maar zeker raakt de portemonnee leeg, verdwijnt onze cultuur, en worden onze kinderen beïnvloed door lamlendige Afrikaanse invloeden, zodat er nog meer tokkies ontstaan, bedankt hè, Pa Tokkie!!!

CrapoTheGreat | 29-08-15 | 14:49

@Optelsommetje | 29-08-15 | 14:22
Wauw ........
Even een paar puntjes ......
Duitsland heeft gemiddeld 232,5 inwoners per km"²
Nederland heeft daarentegen 385,3 inwoners per km"²

Maar waar ik in uw post het meest over struikel is het volgende zinnetje "We komen er goed vanaf als je bedenkt dat Duitsland er 800.000 voor haar rekening neemt." Mag ik u 3 keer keihard tussen uw benen schoppen als ik beloof dat ik uw buurman 12 keer ga schoppen? Wat is dat toch met mensen dat ze dingen wel oke vinden, als er maar anderen zijn die het slechter hebben.
In navolging hiervan, neem ik aan dat u zich iedere week een handje af laat hakken, aangezien er in het midden oosten mensen onthoofd worden omdat ze geen moslim zijn?

MarcS | 29-08-15 | 14:49

Ik mis op het kaartje AZC Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.... oh wacht!

Fatwabuster | 29-08-15 | 14:48

@Optelsommetje | 29-08-15 | 14:22

Als je een optelsommetje na 20 jaar zijn die 30.000 gelukzoekers gegroeid tot een meer dan aanzienlijk aantal.

99% van de 30.000 gelukzoekers is man en haalt een vrouw uit het thuisland. Dan zijn het er opeens 60.000. Ze komen ook nog 'ns uit landen waar ze tussen de 3 en 4 kinderen krijgen. 30.000 gezinnen x 3.5 = 105.000. Binnen tien jaar zijn dat al 165.000 Syriers, Afghanen, Eritreeërs, Iraniers, Ghanezen, etc. Als de helft van die kinderen van hun de opdracht krijgen om te trouwen met achtergebleven familieleden (kettingmigratie) levert dat nog 'ns 50.000 importbruiden- en bruidegommen op. En krijgen die kinderen ook al 3 tot 4 kinderen, dan is die bescheiden groep van 30.000 asielzoekers al gegroeid tot een half miljoen mensen.

Zo is dat ook gegaan met Turkse en Marokkaanse gastarbeiders. Het ging maar om enkele tienduizenden mensen, maar veertig jaar later zijn het vele honderdduizenden en zijn autochtone Nederlandse kinderen een zeldzaamheid op de meeste scholen in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.

mirvink3478 | 29-08-15 | 14:48

Budel, Budel-dorplein komt er bekaaid vanaf... toch weinig last hier van onze asiel... uh... gelukszoekers...

KDbdl | 29-08-15 | 14:47

Den Haag en rondom den Haag: geen

duitse herder | 29-08-15 | 14:46

CDA wethouder en burgemeester gemeente Oirschot spelen vuile spelletjes. Gemeenteraad was niet gekend en alles was al min of meer in kannen en kruiken. Nu is het niet doorgegaan. Maar.... vuile spelletjes gaan door. Potentiële kopers willen graag weten waar ze aan toe zijn met het bestemmingsplan m.b.t. het gebruik van het klooster dat te koop staat. Gemeente weigert duidelijkheid te geven waardoor kopers niet weten waar ze aan toe zijn en afzien van koop. Zodat het COA zich er kan vestigen? Blijkbaar heeft het COA meer geld en dat zien sommige vuile spelletjes spelende bestuurders wel zitten. Dat de gehele bevolking het niet ziet zitten om moverende redenen daar heeft CDA Oirschot schijt aan. Heb ik mij laten vertellen door een man in een grijze regenjas.
Bevolking zit niet te wachten op een stijging aan winkeldiefstal, porno kijkende asielzoekers in de openbare bibliotheek en een burgerwacht om het gevoel van veiligheid weer terug te brengen.

Thunderbird | 29-08-15 | 14:45

@070 | 29-08-15 | 14:32

Kleine correctie. "Geen enkele journalist die stekelige vragen WIL stellen."
.
Toetreden tot de vijfde colonne is een keuze, geen toevalligheid. Laten we het wel even zuiver houden.

Parel van het Zuiden | 29-08-15 | 14:43

We komen er goed vanaf als je bedenkt dat Duitsland er 800.000 voor haar rekening neemt.
Optelsommetje | 29-08-15 | 14:22
Ja, maar in Duitsland begint het dan ook al flink te rommelen. Daar is de grens al zo'n beetje bereikt.
Ik mis in Drenthe - dat duidelijk al heel wat mag opvangen - de opvang in Assen: 1000 stuks in een voormalig kantoor van de NAM en nog eens zoiets in de evenementenhal van het TT-circuit (die wordt voor eerste opvang klaargemaakt; kunnen de heren vluchtelingen weer klagen dat ze mensonterend slecht worden gehuisvest).t

Synecdoche | 29-08-15 | 14:43

Ik maak het dagelijks mee. Groepjes struinende geldeisers van het AZC in de wijk hiernaast door de straten aan alles voelend of het niet vast staat. Zelfs bloempotten van 5 euro zijn niet veilig, laat staan je fiets.

sinar2 | 29-08-15 | 14:40

De moordenaars zijn degenen die valse hoop geven aan die arme mensen. Wie zijn dat? De EU en al die regeringen die er in zitten plus de Britse regering en de Zweedse! Zij lokken de mensen hierheen met gratis geld terwijl hun eigen mensen creperen, althans de ouderen en de zwakken. Dif naar mijn bescheiden mening.

carel5014 | 29-08-15 | 14:39

1000 man in luttelgeest is vrij veel

noerg | 29-08-15 | 14:39

Mis 200 luchtjes uit Velp (GLD) op de kaart.

Dr. Blechtrummel | 29-08-15 | 14:36

Geen enkele journalist die stekelige vragen durft te stellen. Syrië: soit! Maar al die andere landen? Er willen daar wel 100 miljoen mensen weg. Het aantal asielzoekers is nog te behappen tot nu toe. Maar het gaat iedere jaar weer door. De echte massale aantallen zijn de "gezinsherenigingen"': per asielzoeker komen er gemiddeld weer 4 bij... Ieder jaar weer. Dit is niet meer te organiseren. Huizen, scholing, gezondheidszorg, enz.

070 | 29-08-15 | 14:32

eerst die 300K geenpeilstemmen binnenharken en dan als de sodemieter een nieuwe uitschrijven

(Behind)Doors | 29-08-15 | 14:32

Geen asielzoekers in de buurt van de Koninklijke familie is al sinds Wilhelmina een familietraditie.

Osdorpertje | 29-08-15 | 14:31

Wat een witte ruimte om het landgoed van Marcel van Dam! (tussen Amersfoort en Zwolle)

FlorisJanvanFleppest | 29-08-15 | 14:30

De woorden "vluchteling" en "asiel" zijn misplaatst. Als je beter betaald werk zoekt, dan ben je een gelukzoeker en een illegale immigrant.

Zeddegeizot | 29-08-15 | 14:30

Opvang zou altijd tijdelijk moeten zijn en 100% gericht op terugkeer naar de rijke cultuur van het eigen land. Dus simpele opvang maar geen recht op NL paspoort of levenslange uitkering, geen inburgering of de kans de eigen cultuur alhier op te dringen.

Barani517 | 29-08-15 | 14:29

sander koekkoek4745 | 29-08-15 | 14:25
Koekoek.

swassannuf | 29-08-15 | 14:29

-weggejorist-

citywok | 29-08-15 | 14:28

@Optelsommetje | 29-08-15 | 14:22

Wat denkt u van gewoon niets opvangen?
In ieder geval tot onze ouderen niet meer in hun uitwerpselen liggen, onze nog ongeboren kinderen niet aan hun leven beginnen met 35k (staats)schuld, onze eigen mensen niet 10 jaar op een wachtlijst staan om te wonen.
.
Ik heb er overigens geen enkel bezwaar tegen dat u uw staatsburgerschap afstaat aan zo'n arme drommel, hoor.

Parel van het Zuiden | 29-08-15 | 14:27

Optelsommetje | 29-08-15 | 14:22
.
Waar woon je optelsommetje? We staan te popelen om ze bij jou in de straat onder te brengen. Kun je ze meteen bij je thuis uitnodigen. Heb je misschien toevallig ook nog een blonde dochter? Ach andere dochter mag ook wel hoor, hebben ze geen moeite mee.

Graaf Monte Cristo | 29-08-15 | 14:27

Ik heb eerlijk gezegd geen problemen met het opvangen van 30.000 asielzoekers. Ook niet in mijn stad of straat. We komen er goed vanaf als je bedenkt dat Duitsland er 800.000 voor haar rekening neemt.
Optelsommetje | 29-08-15 | 14:22
<br>
<br>
Oh nee? En dan, als ze eenmaal opgenomen zijn, is dan het probleem verholpen? Wanneer komt volgens u het punt dat die lui geld gaan genereren ipv ons geld kosten? Nooit! Opvangen in de regio dus. "Dat gebeurt al"?? Laat me niet lachen, neem het schatrijke Saudi-Arabië, dat vorig jaar slechts 561 vluchtelingen opnam, of Kuweit (614), of Qatar (133), of Bahrein (311). Rijke buren die niets doen. Nou u weer.

CrapoTheGreat | 29-08-15 | 14:27

Invasie is reeds aan de gang.
Wachten is nu op de eerste oorlogshandelingen.
Als ik zie hoe opgefokt men al raakt over een beetje water in een gratis brood en bed tent dan kan het niet anders dan dat de burgeroorlog in no time aanvangt.
Willy lees je mee samen met Max?

swassannuf | 29-08-15 | 14:26

Gelukkig hebben we een instantie die het allemaal goed regelt.

i.imgur.com/rhlJ6AD.jpg

Godsammekraken | 29-08-15 | 14:26

@CrapoTheGreat | 29-08-15 | 14:23
Met de asielzoekers er in ? of mogen ze er eerst nog uit.
Idioot !

francisca van jole | 29-08-15 | 14:26

Mooi wit blijven: noordkant Gelderland en de grootste delen van Noord- en Zuid-holland en Zuidwest-Friesland.
Wie zouden daar toch wonen, aan vooraanstaanden?

Raider Twix | 29-08-15 | 14:25

ik zou het ook niet erg vinden als der in dordrecht 2000 assielzoekers worden neergezet

sander koekkoek4745 | 29-08-15 | 14:25

Geen AZC in Amsterdam zie ik maar ja, Amsterdam is eigenlijk zelf een groot AZC aan het worden.

McMarx | 29-08-15 | 14:25

Het Westen is akelig leeg. Wonen daar niet de meeste gutmenschen en vooral politici? Die worden vast nog graag verrijkt met zielige cultuurverrijkers. Ho wacht ff...

nlnl | 29-08-15 | 14:24

Nederland is een soort van Atlantis van de toekomst. Nog 100 jaar, misschien 200, dan neemt de woeste zee de zeven provinciën weer tot zich en slokt het alles tot aan de Veluwe op. Als u toch verhuisplannen heeft, verhuis dan naar de Duitse grens. Zeg nu zelf, wie wil er nu eigenlijk onder de zeespiegel wonen?

Draaikont24 | 29-08-15 | 14:24

katwijk gaat een PVV bolwerk worden.

GateKeeperNL | 29-08-15 | 14:23

CrapoTheGreat | 29-08-15 | 14:23
Ben je niet helemaal goed, tokkie??

Optelsommetje | 29-08-15 | 14:23

-weggejorist-

CrapoTheGreat | 29-08-15 | 14:23

Ik heb eerlijk gezegd geen problemen met het opvangen van 30.000 asielzoekers. Ook niet in mijn stad of straat. We komen er goed vanaf als je bedenkt dat Duitsland er 800.000 voor haar rekening neemt.

Optelsommetje | 29-08-15 | 14:22

drechtsteden ook niet vreemd genoeg....

sander koekkoek4745 | 29-08-15 | 14:21

Het Gooi, Wassenaar, Amsterdam, de zetels van de grootste schreeuwers voor gelukszoekers.
Aantal AZC's: 0
.
Dat u even weet hoe belangrijk ze het echt vinden. Meningen op kosten, en ten koste, van u.

Parel van het Zuiden | 29-08-15 | 14:21

Parel van het Zuiden | 29-08-15 | 14:17
Klopt helemaal.

swassannuf | 29-08-15 | 14:20

Graag ook een centrum in de ruime stallen en kamers van het LOO.

meneer Q | 29-08-15 | 14:20

' Geheime Oranje Landgoed in Friesland '.. huh ?

(c)ZWITSUL | 29-08-15 | 14:20

AZCs, maar niet in mijn randstad!
Zeer content dat ze in iedergeval in dit rasistiche boeren gehucht het AZC hebben opgeheven enkele jaren geleden.

soreil | 29-08-15 | 14:19

En het eigen volk dat door terugbetalende fail van toeslagen in de problemen komen en hele gezinnen die zich moeten aanmelden bij de voedselbank, hoeveel opvangplekken zijn daar voor geregeld?

Digitaal Smoelwerk | 29-08-15 | 14:18

In een land van tekorten en wachtlijsten is kiezen voor gelukszoekers, kiezen tegen Nederlanders. Dat overzichtskaartje laat de waanzin mooi zien. 30.000 gelukszoekers opgevangen door het hele land. De 30.000 hiervoor gedupeerde Nederlanders staan op geen enkele kaart.
.
Je eigen bevolking in de steek laten. Dat is tegenwoordig dus fatsoenlijk. En dan zijn PVV stemmers tokkies.... Moewhahahahahaha. Waanzin, had ik al gezegd volgens mij.

Parel van het Zuiden | 29-08-15 | 14:17

Dichtstbevolkte provincie en ook de plek waar onze rijksoverheid zetelt Zuid-Holland.

1 AZC.....

Godsammekraken | 29-08-15 | 14:17

Engeland bedoel ik hè...

nogmoraine!! | 29-08-15 | 14:17

Grenzen dicht. Rustig aan beginnen met opheffen van AZC's. Achterstand wegwerken en zeker geen nieuwe opvang meer bijbouwen.

Vind ik.

kibbesoeb | 29-08-15 | 14:17

En de steden die er het meeste herbergen staan er niet op.

Cootgie1 | 29-08-15 | 14:16

Daar links op de kaart, genoeg plek voor nieuwe azc's

nogmoraine!! | 29-08-15 | 14:16

-weggejorist-

m-e | 29-08-15 | 14:16

Lijkt wel op een Oorlogs Map. Met de locaties die reeds in het bezit zijn van de vijand...

Mark_D_NL | 29-08-15 | 14:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken