Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Timmerfrans: Snel iets doen aan vluchtelingencrisis, voor extreemrechts de macht grijpt

We hadden al eerder op feestboek kennis genomen van de goedkope ambtenarenprietpraat die eurocommissaris Timmermans over de vluchtelingencrisis placht uit te kramen, deze week wist hij de Europese incompetentie ook 9 minuten lang glansrijk te etaleren voor het grote publiek van CNN. "There is no individual solution, there is no solution by memberstate, we need to find European solutions for this problem." Goed zo Frans, gewoon te allen tijde het PvdA-mantra 'samen staan we sterk' blijven herhalen, dan komt het vanzelf goed. Onee, toch niet. De presentator wijst er namelijk fijntjes op dat Engeland en Frankrijk op het moment afspraken aan het maken zijn over de vluchtelingensituatie bij Calais, en knalt er de onverwacht kritische vraag in waar de EU eigenlijk voor nodig is als Fr en UK dit ook gewoon tweemans kunnen uitonderhandelen? "I DON'T CARE who deals with the problem, whether it's bilaterally or at the EU-level, we simply need to deal with the problem" antwoordt Timmerfrans daarop. LOL, die 180 graden draai ging bijna te makkelijk. En hoe we dan met dit probleem gaan dealen? Nou, door ouderwetsch socialisties eerlijk te delen! De PvdA-oplossing voor alles. Laat die miljoenen Syriërs, Irakezen en Libiërs, die in hun eigen landen niets meer te verliezen hebben, hier legaal naartoe komen en verdeel ze vervolgens over heel Europa. Dan kunnen de Europese samenlevingen die gigantische vluchtelingenstroom best aan, wensdenkt weet Timmerfrans zeker. En hij heeft haast met die vluchtelingenverdeelsleutel, want hoe langer ze in Brussel uit hun neus zitten te vreten, hoe meer Europeanen als willoze lemmingen in de klauwen van 'radicale, xenofobe, extreemrechtse partijen' gedreven worden - en dat is voor Timmermans uiteindelijk het échte probleem. Sluit het interview nog even in stijl af met een leuke Godwin, en hopla, Timmerfrans heeft weer onomstotelijk bewezen hoe onmisbaar de EU is voor de wereldvrede. Kunt u dat onophoudelijke gepruts in Brussel ook niet meer aanzien? Misschien is Geenpeil dan wat voor u.

Reaguursels

Inloggen

Interessant ook hoe door beide de kwestie van niet-oorlogsvluchtelingen zorgvuldig vermeden wordt.

His Lordship | 29-08-15 | 14:47

Shit, joris, iets ging hier fout, kan je aub de dubbelde post hierboven wissen, sorry voor het ongemak.

thorrie | 29-08-15 | 12:58

-weggejorist-

thorrie | 29-08-15 | 12:56

Wow! De aap komt uit de mouw en jullie inclusief de GS redactie zien en horen het niet!!!

Ik citeer Timmerfrans "People we will need in the future given our demographics" (6:32)

Ze WILLEN deze immegratie en zijn er blij om omdat ze denken dat al deze gelukszoekers in toekomst onze economie zullen steunen en het pensioensprobleem (veroudering van onze maatschappij, te wijnig geboortes) hiermee opgelost kan worden.

Dit is DE rede waarom de regering de massaimmegratie zal steunen in plaats van tegenwerken. We zullen dat met goede argumenten moeten weerleggen...

thorrie | 29-08-15 | 12:56

Wow! De aap komt uit de mouw en jullie inclusief de GS redactie zien en horen het niet!!!

Ik citeer Timmerfrans "People we will need in the future given our demographics" (6:32)

Ze WILLEN deze immegratie en zijn er blij om omdat ze denken dat al deze gelukszoekers in toekomst onze economie zullen steunen en het pensioensprobleem (veroudering van onze maatschappij, te wijnig geboortes) hiermee opgelost kan worden.

Dit is DE rede waarom de regering de massaimmegratie zal steunen in plaats van tegenwerken. We zullen dat met goede argumenten moeten weerleggen...

thorrie | 29-08-15 | 12:56

-weggejorist-

me,myself and I | 29-08-15 | 08:57

Tenenkrommend, niet om aan te zien. Wat een flapdrol. Van de EU hoeven we in ieder geval niets te verwachten, dat heeft Timmerschwanz weer goed duidelijk gemaakt.

De Mentalist | 29-08-15 | 04:20

neville chamberlain munich agreement

www.youtube.com/watch?v=BFlsYffrTF0

1 groot europa, maar een vuist naar de moslimlanden wil nog niet erg lukken,daar maakt IS dankbaar gebruik van.
hoe is het toch mogelijk dat een minderheid in een democratie een grotere inspraak in ons dagelijkse leven hebben dan een meerderheid ??

umeli | 29-08-15 | 02:27

@Prince Buster Veel linkse mensen die zijn zo ver links gegaan dat ze helemaal achterom weer bij rechts zijn aangekomen. Het zijn schuldlikkende zelfhatende cultuurpijpers. Alle blanken zijn slecht en moslims en zwarten zijn zielig. Ze maken het onmogelijk om normaal kritiek te leveren want een blanke die terecht kritiek levert op een moslim of zwarte is gelijk een racist want andersom kan kennelijk niet. Zelfs die linkse gutmenschen zijn zo rascistisch als wat want ze vinden allemaal dat een neger zelf helemaal niets kan en beschermd moet worden net zoals een pandabeer. Maar dat snappen ze niet als je dat tegen ze zegt.

Ansjo | 29-08-15 | 02:21

-weggejorist-

Ansjo | 29-08-15 | 02:16

Holle vaten klinken het hardst.

michello | 28-08-15 | 23:47

Ofzo2 | 28-08-15 | 22:56
Ik snap ook werkelijk niet dat dat fabeltje nog wordt gepropagandeerd.

Sovy | 28-08-15 | 23:05

@Ofzo2 | 28-08-15 | 22:56
Van een pvda-er kun je dat soort wegmetons-gebazel verwachten. Ik luister er niet eens naar.
Word er wel weer door getroffen als het in de praktijk wordt gebracht, maar daar kan ik niets aan veranderen.

Slipsnifter | 28-08-15 | 23:04

Sorry ga niet alle connents lezen dus als dit al gezegd is, excuses. Maar zegt hij nu echt leterlijk dat we de immigranten nodig hebben gezien onze demografische situatie? Timmerfrans moet maar eens rond gaan lopen in de wijken waar de inmigranten terecht komen en dan nog eens duidelijk uitleggen wat hij met zijn uitspraak nu precies bedoelt. Ben erg benieuwd.

Ofzo2 | 28-08-15 | 22:56

Wat jij extreemrechts noemt, Herr Franz, is voor mij de gulden middenweg. Er zijn er alleen zo veel links van mij!

Prince Buster | 28-08-15 | 22:52

-weggejorist-

dg8224 | 28-08-15 | 22:46

-weggejorist-

dg8224 | 28-08-15 | 22:40

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: de grootste schandvlek op het blazoen van de Nederlandse politiek na de oorlog. En nu helpt ie ook nog het imago van Europa naar de knoppen. Ma, man, man. Timmerfrans, die door een hek om zijn eigen villa te laten bouwen een mooi stukje Nederland voor zich zelf heet gereserveerd, maar van anderen wel verwacht dat ze nieuwkomers de ruimte geven. Levensgevaarlijke, hypocriete narcist. Een man die vele talen spreekt maar nooit iets zinnigs zegt.

BlowingBubbles | 28-08-15 | 22:32

Timmerfranz
Hoofd propaganda van de EUSSR

pennestront | 28-08-15 | 22:10

@ratelaar | 28-08-15 | 15:23
Reschts oftewel liberaal, is juist voor meer vrijheid en democratie. Dus je zou minder wetgeving gaan krijgen en meer vrijheid.

DerUnterMensch | 28-08-15 | 21:34

Oow geweldig, hij heeft het zelfs nog erover dat we ze nodig hebben. Hoe wereldvreemd ben je dan anno 2015. En dat zit dan hoog in de politiek, geen wonder dat het een grote zooi is.

DerUnterMensch | 28-08-15 | 21:30

Aan Timmermans' handel en wandel te zien wenst hij Eurabia als oplossing.
Met voor hem een vaste, mooie positie ergens in de bestuurssubtop.

Zoetwaterpanharing | 28-08-15 | 21:28

Oowja en om alle partijen die tegen de immigratie zijn direct extreem rechts te noemen (wat feitelijk anarchistisch betekent, maar ze bedoelen extreem nationalistisch) is natuurlijk ook nogal dom. Misschien realistisch.

DerUnterMensch | 28-08-15 | 21:27

We would not want to send people back with there family to their war-zone.
Ben maar niet bang Tim, by far de meeste immigraten zijn mannen die hun vrouw en kinderen daar hebben gelaten (zo onveilig is het daar). We zouden ze dus niet terug sturen met hun fam, maar naar hun fam.

Daarbij is het onzin om te zeggen dat terug sturen geen oplossing is, ze hier opvangen, dat is geen oplossing.

Als.. en ik zeg als, het daar ergens zo gevaarlijk is dat je ze echt niet zomaar terug kunt sturen (wat mogelijk is, maar in dit geval zeer onwaarschijnlijk) dan sturen we maar het leger daar naar toe en maken we een safe zone waar we ze opvangen wat opvang doe je in de regio.. dat is de oplossing en de enige oplossing.

Hier opvangen is GEEN oplossing.

DerUnterMensch | 28-08-15 | 21:24

En die landen opbouwen?

Koning van de Wereld | 28-08-15 | 21:14

kindapaas | 28-08-15 | 16:54
Vergrijzing kun je mogelijk opvangen met het binnenhalen van gekwalificeerde jonge mensen die tot hun 67e aan het werk zijn. Je lost het niet op met het binnenhalen van laag opgeleide gelukzoekers waarvan de overgrote meerderheid een leven lang van een uitkering zal leven en waarvan de kinderen vooral uitblinken in in crimineel gedrag. De uitkeringen van deze economische gelukzoekers zullen door een steeds kleiner wordende groep harde werkers moeten opgebracht. Daar heb je als land dus helemaal niets aan. Dat linkse fabeltje dat migranten Nederland er bovenop zullen helpen is al zo verschrikkelijk vaak ontkracht, maar Fransje Timmermans blijft naief en blind zijn linkse idealen slijten - en het journalistengilde knikt tevreden.

mirvink3478 | 28-08-15 | 20:26

Juncker heeft gezegd aan het het einde van het jaar een verplichte gelukszoekers verdeling opnieuw voor te stellen. En er door te willen drukken. Desnoods zonder toestemming van landelijke parlementen.
-
Frans Timmermans is al begonnen met het voorliegen, en voorwerk.

Raider Twix | 28-08-15 | 20:06

@Snowy2000 | 28-08-15 | 14:34
@Snowy2000 | 28-08-15 | 15:03
In het Deense aanmeld centrum : De Decibel Clausule : Indien tijdens de mars meer dan 60 dB wordt gemeten zal status subiet worden verleend en aanvullende bonus worden overgemaakt.
De Deense generaals gaan trouwens gewoon weer terug naar de Incirlik Air Base in Turkije, er waren waarschijnlijk geen goede reparatie mogelijkheden aldaar : www.airforce-technology.com/news/newsd...
Opmerkelijk is wel dat zowel Turkije als Denemarken veel steun verlenen aan de ISIS/ISIL volgelingen. Een vluchtelingenstroom op gang brengen is blijkbaar een agenda op zichzelf ...

rmstock | 28-08-15 | 20:00

Timmerfrans moet natuurlijk wel dimmen, als extreem rechts, dus de gewone burger het door gaat hebben wat voor een extreem linkse stoker hij is, die niets met ons land op heeft, en alleen maar raaskalt vanuit zijn extreem linkse Brusselse kansel, gaat de gewone extreem rechtse burger het heft in eigen hand nemen!

lanexx | 28-08-15 | 19:55

@Desmoulins ik heb vandaag een huis geaccepteerd in een klein stadje met 14.000 inwoners.
Waarvan 2 procent allochtoon van niet westerse afkomst.
Wist niet wat ik zag vandaag.
Wat een rust en ruimte.
En op 20 min van Arnhem dus nog dichtbij genoeg om te werken etc.
Je hoeft Nederland dus nog niet uit.

Lilia2 | 28-08-15 | 19:51

Timmermans heeft bloed aan zijn handen!

Ko Ranzig | 28-08-15 | 19:44

Waar halen we dit soort figuren toch vandaan? Ik hoorde zijn vriendin Bussemaker op de radio in Duitsland, die verklaarde 1,7 miljoen te schenken aan Marokko om daar de Arabische cultuur te promoten.
Bleek dat volgens de verslaggever 2.4 miljoen euro te zijn.
Zijn we stapelgek?

Mantisomantis | 28-08-15 | 19:42

Gelukkig zijn we een rijk land en kopen de pensioenfondsen geen staatsobligaties met negatieve resultaten om zo bijna verplicht de staatskas te spekken over de rug van demense en is de staatsschuld de laatste 10 jaar niet verdubbeld enzo...

Kom maar hoor jongens, want we hebben bad en bed en bad en bed... als je met mijn bitch wil chillen is dat geen probleem want frans is niet graag alleen en bad en bed en bad en bed...

ik ken iemand die | 28-08-15 | 19:25

Het volksgerecht zal straks jouw rol niet vergeten, Frans.

Vrije Nator | 28-08-15 | 19:20

-weggejorist-

swassannuf | 28-08-15 | 19:11

Huh? Weggejorist om dit?

www.youtube.com/watch?v=ZO9Kt9-MFgM

Is Geenstijl geïnfiltreerd door extreem links... of zit Joris lekker aan de borrel in Pand Noord?

ik ken iemand die | 28-08-15 | 19:10

Ik hoor het al weer, blabla tweede wereldoorlog, blabla antisemitisme.. blabla xenofobie.. blabla dus iedereen maar naar binnen halen.

trenthopper | 28-08-15 | 19:07

Washington DC : Hillary : "we came, we saw, he died" `evil grin' nadat Gadaffi werdt vermoord.
Kiev : Timmerfranz bracht the Maydan Ukra Nazi's aan de macht.
Ter Apel : wil de echte oorlogsmisdadiger nu vertrekken ? www.youtube.com/watch?v=tvJ4w6aFJcw
Eritrea : mg.co.za/article/2015-08-23-eritrea-un...
Huis ter Duin : is er nog een Eritreaanse koffiejuffouw in de aanbieding ?
Hoezo gaat extreem rechts de macht grijpen, ze zijn al aan de macht.

rmstock | 28-08-15 | 18:58

-weggejorist-

ik ken iemand die | 28-08-15 | 18:55

Wat is dat toch dat de meeste politieke eikels niet willen snappen wat de doorsnee west Europeaan wel meteen snapt als het hierover gaat?

swassannuf | 28-08-15 | 18:39

Ik herhaal hier de meer dan uitstekende samenvatting van onze opties door Tourdelagillette op Powned:
www.powned.tv/nieuws/politiek/2015/08/...


"Inderdaad, Flans Timmermans, er bestaan zelfs meerdere alternatieven voor mensensmokkel.
Je kunt bijvoorbeeld, i.p.v. dat nu in bedekte termen te omschrijven, gewoon alle asiel/gelukszoekers met door marineschepen geëscorteerde ferryboten en passagiersschepen ophalen aan de Afrikaanse kusten, naar Z-EU-landen brengen, allen daar registreren en vervolgens doorsturen naar de verschillende lidstaten. Om op die manier open en bloot de Europese samenleving te ontwrichten [1] i.p.v. zulks schalks te doen.
Je kunt evenwel ook, m.b.v. gecoördineerde marineacties en speciale politie-eenheden, alle dobberbootjes terug slepen naar N-Afrikaanse kusten, aldaar alle voor mensensmokkel te gebruiken faciliteiten verwoesten, de mensensmokkelaars, smokkelboot-bemanningen en ter plaatse aanwezig ondersteunend personeel, arresteren (bij verzet daartegen, (mandaat tot) gericht schieten) en ter berechting meenemen naar speciaal voor dat doel in- en opgerichte gevangenissen en tribunalen op EU-grondgebied. Om op die manier een signaal af te geven dat er niet langer gesold kan worden met EU-soevereiniteit, -wetgeving en -rechtspraak.
Een derde optie is alle EU-buitengrenzen letterlijk op slot doen middels opperste grensbewaking en daarnaast iedere uitgeprocedeerde, en derhalve illegale, vluchteling c.q. gelukszoeker die zich nog op EU-grondgebied bevindt, per direct uitzetten en voor onbepaalde tijd een stop afkondigen op de mogelijkheden tot asielaanvragen of vluchtelingenopname. Dit is vanzelfsprekend het minst menslievende en meest rigoureuze alternatief en zal diplomatiek en internationaal op weinig steun kunnen rekenen, maar zou wel in de toekomst zeer wel mogelijk onvermijdbaar worden indien niet op zeer korte termijn passende maatregelen worden getroffen om de stroom immigranten een halt toe te roepen."


[1] Voor degene die menen dat onze samenlevingen niet ontwricht zullen worden adviseer ik Robert Putnams werk over diversiteit. Het is een linkse socioloog, veel onverdachtere bron is er niet.


blogs.vancouversun.com/2014/02/09/ethn...

omanders | 28-08-15 | 18:27

En omdat het een minstens 1000 jarig rijk moet worden zijn wij op dit moment totaal irrelevant. Of niet Alexander? Teken.geenpeil.nl

mr. Quispel | 28-08-15 | 18:26

Oplossing: stuur ze allemaal naar Devoneiland. Iets groter dan NL dus zeker plaats voor 17 miljoen mensjes Tadaaa!

quasielaks | 28-08-15 | 18:19

-weggejorist-

swassannuf | 28-08-15 | 18:18

Leve het 1000 jarig EU rijk.

mr. Quispel | 28-08-15 | 18:16

Timmerlul en zijn Facebook aanbidders... geen logica in te rammen...

ik ken iemand die | 28-08-15 | 18:04

Extreem rechts? Wat een onzin. Ik zie die lui amper. Het enige wat echt gevaarlijk is links. Internationale Socialisten en AFA, mensen die politici als Pim Fortuijn vermoorden en zo.
Lees o.a. "de vierde wereldoorlog" van Peter Siebelt, de weg van marx naar allah. En dat boek is al 10 jaar oud, maar net een draaiboek van wat nu gebeurt.
www.bol.com/nl/p/de-vierde-wereldoorlo...

matrixbluepill | 28-08-15 | 17:55

Geen traantje gezien dit keer.. wat een stuk PvdA verdriet is het ook die Frans.
Ik weet niet wie gevaarlijker is voor DE Nederlander, Frans of Alexander.

(c)ZWITSUL | 28-08-15 | 17:54

Kan Frans niet op de Nederlandse scholen aan de leerlingen en studenten komen uitleggen waarom deze jongeren later als ze een baan hebben en een toekomst willen opbouwen, er zo weinig geld van hun salaris overblijft, full time werken terwijl er volksstammen de grens over komen die tot hun pensioen, met een uitkering, lekker op een terrasje een beetje kunnen sjansen met Nederlandse meiden. leuke toekomst hé jongens.

hovawart | 28-08-15 | 17:53

www.mcb.org.uk/reporting-form/
anti muslim literature, het staat er echt, lol, handig zo'n lijstje ik zal t even doormailen aan VVD en D66 in Amsterdam, voor hun islamofobielijstje, kunnen ze een goed voorbeeld nemen aan de britse muslim council.

Allitnil | 28-08-15 | 17:43

Verkiezingen en wel zo snel mogelijk.

Bohse | 28-08-15 | 17:42

www.mcb.org.uk/british-muslims/
hier krijg ik ook een hartaanval van, verschrikkelijk en dat gelul in die teksten, dit is niet meer tegen te houden.
"47% of Muslims were born in the UK. There are 290,000 Muslims between the ages of 9-14 years old; 53.9% of Muslims are under 19 years of age""
Jippie.. dat belooft veel goeds.. binnenkort ook in de rest van de EU deze cijfers. En over een eeuw zijn we dan in de minderheid, mogen we genieten van de sharia en zijn we volledig berooid, ook nog.
Maar ja, zo denken maakt mij volgens Timmerfrans de landsverkwanselaar dus veroorzaker van alle ellende in de EU.

Allitnil | 28-08-15 | 17:39

Ieder mens vindt wat daar gebeurd zielig. Hoe hard je ook bent. Het doet wat met je als je hoort dat er 58 mensen gestikt zijn in een vrachtwagen. Mensen zoals Timmermans maken misbruik van dit onderbuikgevoel. De échte oplossing is namelijk hard, maar op lange termijn veel daadkrachtiger. De slapjanussen die er nu zitten schuiven het probleem door wat op die manier exponentieel zal groeien. Tuurlijk, jij wil die klootzak niet zijn, maar geef dan je stoel op! Zak!

krabbegat | 28-08-15 | 17:39

'We have not ben very good at determining who has the right to asylum, and who has not got the right to asylum' dat zijn bekentenis-eufemismen die Franske hardop durft af te leggen bij CNN - en niet ten overstaan van onze vaderlandsche media.
-
Nooit eerder last gehad van plaatsvervangende schaamte, maar konden wij nu werkelijk niemand anders vinden om naar naar Brussel af te vaardigen dan deze vedergewicht? Wát een absolute nincompoop is deze man!

bisbisbis | 28-08-15 | 17:29

@eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 15:56
dat zou het nog erger maken,... dan is dit al tien jaar bekend en zou vandaag de dag die aanhang veel groter zijn, en ik vrees dat dat zeker het geval is.

Allitnil | 28-08-15 | 17:29

Nederland moet echt uit de EU! (Referendum) Timmermans en zijn club Brusselse verraders zijn in mijn optiek niet langer te tolereren! Realiseer je dat Timmermans, Verhofstadt en van Baalen onze veiligheid op het spel hebben gezet, door Poetin uit de dagen! Daar in de Oekraïne op het maidan plein! Wij hebben niets te zoeken in de achtertuin van Rusland! En O ja, de grenzen moeten dicht! Weg met het naïeve Schengen! Wij moeten ook geen gelukszoekers toelaten, dat zal onze maatschappij ontwrichten! moslims die in de eigen regio niet willen, maar wel met z'n allen hier naar toe!
Laat alleen christenen toe die daar geen leven hebben, zoals Slowakije wil!

Lexus01 | 28-08-15 | 17:22

Er zijn mensen die vinden dat er niet genoeg woonruimte is voor iedereen. Sociale huurwoningen worden massaal verkocht om de verhuurdersheffing te kunnen betalen, en dat is de enige reden dat we op een onvermijdelijke woonruimtecrisis afstevenen (en dat voor 5% belastingverlaging).

De sociale huursector wordt bewust om zeep geholpen door rechts Nederland. De woningen worden verkocht aan rijke Amerikaanse en Britse investeerders, en dat is onomkeerbaar. De woningen worden voor veel meer geld weer verhuurd en dat geld, én de woningen, zijn we definitief kwijt.
Als je de woning zou toekennen aan een vluchteling in plaats van ze te verkopen, dan zou het geld in de economie blijven, en de woningen zouden nog steeds in ons bezit zijn.

flub5 | 28-08-15 | 17:14

Neem een voorbeeld aan Frankrijk die te werk worden gesteld door Engeland om voor Engeland de vluchtelingen in Frankrijk te houden. Hoezo, misbruik maken van je vriendschap met andere landen?

flub5 | 28-08-15 | 17:05

Ben je het niet eens met decennia-lang links afbraakbeleid dat keer op keer als gefaald wordt bestempeld? Dan bent u extreem-rechts. Want democratie is leuk enzo, totdat je tegen de wensen van je meesters in gaat.

Piet van het Padje | 28-08-15 | 17:03

Net weer een interview op de BBC gezien waarin een EU adviseur vertelde dat we de immigratie nodig hebben om de vergrijzing op te vangen.
Dat argument wordt wel vaker aangehaald, laten we dat eens getalsmatig onderuit proberen te halen met behulp van een publicatie die boven iedere twijfel verheven is: het CIA World Factbook 2015, gemakkelijk te kickassen voor wie niet afhankelijk wil zijn van allerlei websites en MSM-indoctrinatie.
Wat blijkt: over de gehele huidige EU bestaat een OVERSCHOT van 15-54 jarigen ten opzichte van >=55 van maar liefst 76M (miljoen). Beperken we ons tot de meest interessante Oostbloklanden, dan hebben we het over Polen: 10M; Hongarije: 1.8M; Czech Republic: 2M; Slovakije: 1.6M, totaal 15.5M. Die zullen niet allemaal beschikbaar zijn, stel dat er 10% in aanmerking komt voor intra-europese vergrijzingsvervanging want toch al werkloos. Dat zijn er dan 1.5M, onmidellijk en langdurig beschikbare Euroburgers ZONDER dat er "remittances" plaats hoeven te vinden naar buiten de EU.
Het overschot van beschikbaren in de 15-54 leeftijdsgroep in de Westelijke EU-landen moet voor een deel als afgeschreven worden beschouwd, dan nog blijven er enorme aantallen beschikbare werkkrachten over. Of beschikken de voorstanders van het "immigratie tegen vergrijzing" mantra over betere gegevens, kunnen ze die dan misschien delen ter vergelijking?
Daarom: wees de discussies voor, doe zelf je huiswerk en versla ze met de juiste argumentatie!

kindapaas | 28-08-15 | 16:54

Je moet er toch niet aan denken dat een haatbaartje met een busje explosieven aanklopt in brussel, je moet er niet aan denken...........!

NB-Stb | 28-08-15 | 16:47

Hij moet doen wat hem gezegd wordt. Zo niet, dan finito Timmerfransje.

Piet van den Hoek | 28-08-15 | 16:45

8:49, goed dat IS dit ook weet Fransje...

Mick2805 | 28-08-15 | 16:41

Dat is al overweging waard; geen islam.
De VS gaat ook de verkeerde kant op maar er zijn zoveel gelijkgestemde daar dat ik geloof heb in een wederopstanding. Spanje en Italie kunnen nog maar ik moet daar ook fatsoenlijk de kost kunnen verdienen. Zwitserland lijkt me geweldig maar hetzelfde verhaal als Spanje en Italie.
Ik ben vooral aan het kijken wat de mogelijkheden zijn qua werk, wonen en inkomen. Denemarken... ik heb daar niets mee maar dat kan ook door de welbekende herder komen.
Desmoulins | 28-08-15 | 15:48
<br>
<br>
Noorwegen? IJsland? In ieder geval ergens waar het koud(er) is

CrapoTheGreat | 28-08-15 | 16:39

In het beperkte denkraam van Franssie is iedereen die niet links is extreem rechts fascistoïde. Wel handig als je je er zo makkelijk van af kan maken.

Zathras | 28-08-15 | 16:32

"Ahhhh,Opa Frans,vertel nog eens over dat zuurstofmasker..."
Lul.

R.B.Scott | 28-08-15 | 16:25

@duitse herder | 28-08-15 | 16:04
Geen directe link? Hoe weet u zo zeker dat uw verhaal in deze klopt? Hoor verschillende versies overal voorbij komen maar steekhoudend bewijs wordt nog nergens geleverd. Ook niet direct in de door mij geposte link alleen kan dit ook niet sluitend ontkracht worden. Weet wel dat die jongens van Hizb ut Tahrir geen vrolijke vrienden zijn. Vrede op aarde zal dan ook niet het motto zijn geweest van deze demo. #medunkt

RobberenRukkie | 28-08-15 | 16:23

Lewis Lewinsky | 28-08-15 | 14:18
Bah wat een onsmakelijke opmerking weer van Timmerfrans. Hitler deporteerde Joden, Zigeuners en Homo's oa dus nu is iedereen van harte welkom. Inclusief intolerante radicale moslims en gelukszoekers uit Afrika. Mensen deporteren en niet iedereen maar binnen laten wandelen zijn 2 heel verschillende dingen. Ik schaam me als mede Limburger voor deze koekwous, Tijd voor een teiltje en wijn.

Brunssum73 | 28-08-15 | 16:22

Salon links blijkt er opeens 'n soort fundamentalistisch vrije markt principe op na te houden. Er is nu eenmaal veel vraag naar de sociale voorzieningen van EU landen. Ook van personen die geen burger of ingezetene van die landen zijn. En waar vraag is ontstaat vanzelf ook aanbod. Zo hoort dat.

De gewenste herverdeling van vluchtelingen is nu al grappig. Blijkbaar heeft men de illusie dat vluchtelingen die aan (pak weg) Roemenië worden toegewezen, daar ook zullen blijven. I.p.v. met de nieuw verworven papieren onmiddelijk de welvaart tegemoet gaan van Duitsland, Nederland, Denemarken, enz.

Mike_DB | 28-08-15 | 16:19

Volgens Timmerfrans is het probleem oplosbaar.
Volgens Timmerfrans moeten niet-asielzoekers terug.
Wat zit dat mannetje toch weer te liegen.
Want het probleem wordt niet opgelost en niemand hoeft terug.

De finale eindbaas | 28-08-15 | 16:15

RobberenRukkie | 28-08-15 | 16:04
Ik denk dat de dorpsgek is van de wijk Nørrebro.

duitse herder | 28-08-15 | 16:12

Volgens mij hebben we nu in Europa allerlei fascistoïde partijtjes door de EU. De Gouden Dageraad in Griekenland, in de Oekraine unz.

Piet Karbiet | 28-08-15 | 16:11

Het vluchtelingenprobleem oplossen is echt niet moeilijker dan elke maand 5 miljard eisen van de lidstaten. Omdat Europa de deur wagenwijd openzet is het waarschijnlijker is dat het de EU dit graag wil en tegelijkertijd extreem rechts kan aanpakken. Ik heb dat eerder gezien: zogenaamd links aanpakken maar rechts bombarderen. Gore huichelaar!

PG4161 | 28-08-15 | 16:06

Europa zoals we het nooit gekend hebben, maar waarover in Brussel gedroomd werd is niet meer en komt niet meer. Het einde is ingeluid, zoveel is duidelijk. The times they are a changing.

Heisessie | 28-08-15 | 16:06

RobberenRukkie | 28-08-15 | 15:58

Even schrijven naar: jyllands-posten.dk/. Engels is geen probleem. Zullen het best wel ergens in een archief hebben.

duitse herder | 28-08-15 | 16:04

@duitse herder | 28-08-15 | 15:40
Dank voor toelichting. Probeer al enige tijd (Deense) bronnen te vinden omtrent deze demo. Heeft u misschien link?

RobberenRukkie | 28-08-15 | 15:58

duitse herder | 28-08-15 | 15:40

Ja hoor, filmpje is gedateerd op 21 augustus 2015 en dan moet ik naar aanleiding van de kleding weten dat het al 10 jaar oud is. En jij bent een uitermate vervelende herhalio en vervelio met je eeuwige gezever over hoeveel het wel niet beter is in Denemarken. Zet eens een andere plaat op man!

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 15:56

koeberg | 28-08-15 | 15:41
Zolang hier de Dansk Folkeparti, de één na grootste of de grootste is, dat weet ik even niet meer, blijven de grenzen bewaakt. Of mogelijk geheel dicht.
Denemarken is trots op zijn sociaal stelsel maar laat het niet toe dat dat systeem geplunderd wordt.

duitse herder | 28-08-15 | 15:55

@Slipsnifter | 28-08-15 | 14:57

Dat is al overweging waard; geen islam.
De VS gaat ook de verkeerde kant op maar er zijn zoveel gelijkgestemde daar dat ik geloof heb in een wederopstanding. Spanje en Italie kunnen nog maar ik moet daar ook fatsoenlijk de kost kunnen verdienen. Zwitserland lijkt me geweldig maar hetzelfde verhaal als Spanje en Italie.
Ik ben vooral aan het kijken wat de mogelijkheden zijn qua werk, wonen en inkomen. Denemarken... ik heb daar niets mee maar dat kan ook door de welbekende herder komen.

Desmoulins | 28-08-15 | 15:48

@Steilloos ten Onder | 28-08-15 | 14:51

Ik ben pas net weer wat spaargeld aan het opbouwen.
--------------
Laat de PvdA het maar niet merken, dan mag je een deel inleveren, voor hun linkse hobby's
www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/244259...

Snowy2000 | 28-08-15 | 15:47

Het exploiteren van zelfgecreëerde problemen neemt een hoge vlucht bij deze dwaas.
Zonder deze club sociopatische vol-idioten zou het hele vluchtelingen probleem niet bestaan.

Kromme Tenen | 28-08-15 | 15:47

de islam is erg maar van alle religies vind ik eurofilie de meest schadelijke

ik bin ein berliner8 | 28-08-15 | 15:46

@Steilloos ten Onder | 28-08-15 | 14:51

Ik ben pas net weer wat spaargeld aan het opbouwen.
Ik moet nog geduld hebben maar dat wordt steeds lastiger.

Inderdaad, een fantastisch continent maar ik vrees dat de mohammedanen ook daar de boel zullen verpesten.
Met behulp van de ultieme bondgenoot: progressief links.

Desmoulins | 28-08-15 | 15:44

"Donald Trump belooft aanval op christendom door
moslims en Obama totaal om te draaien"
Dat zou niet gek zijn, maar dan moet hij wel eerst winnen.

Snowy2000 | 28-08-15 | 15:44

@head_pend_jervin Een beetje palmbomenklimmert weet ook met een hoog hek vast wel raad ;)

Knackarsch | 28-08-15 | 15:43

@jawor36 | 28-08-15 | 15:30
De situatie is ook droevig. Ons hele continent wordt overspoeld door mensen, zij het door oorlog of uit economische motieven.
Wat doe je dan? Je kruipt in je schulp en hoopt dat ze aankloppen bij de buurman. Maar hoe dan ook ben je een keer aan de beurt, ook Denemarken moet er aan geloven Duitse herder.
De bron droogt niet op, een dam hebben we niet. De mensen zijn gewoon moedeloos.

koeberg | 28-08-15 | 15:41

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 15:29

Ik ken dat filmpje wel. Is tien jaar oud of nog ouder. Kijk maar naar de kleding. Wij dragen hier in de zomer namelijk geen winterkleding met handschoenen aan.
Het ging toen over een jongetje dat van zijn vader werd gescheiden.
U bent een nekkletser.

duitse herder | 28-08-15 | 15:40

@Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 15:04

Het gaat niet om de betekenis van hypothetisch.
Ik gooide dat ertussen omdat u zich daarachter aan het 'verschuilen' was. Ik lees uw plempsels doorgaans met veel interesse vandaar dat ik benieuwd was naar de invulling van uw hypothetische superstaat. Uieindelijk zal deze staat altijd, oneindige tijdspanne, kunnen bevestigen dat het recht doet aan het oorsponkelijke idee.
Meer een filosofische discussie dus over de wenselijkheid en haalbaarheid van een federaal Europa en wat voor een positie 'Nederland' daarin kan bekleden of juist helemaal niet.

Desmoulins | 28-08-15 | 15:39

*"hoe meer Europeanen als willoze lemmingen in de klauwen van 'radicale, xenofobe, extreemrechtse partijen' gedreven worden - en dat is voor Timmermans uiteindelijk het échte probleem."*

Het is werkelijk verbijsterend hoe de varkens van George Orwell denken over de burgers van de lidstaten, met deze Nederlandse versie van het zwijn Napoleon voorop.

Het wordt hoog tijd dat Europeanen ophouden zich als willoze lemmingen naar de rand van de EUropese afgrond laten drijven, in de klauwen gehouden door extreemlinkse regenten!

Dus iedereen die verstandige vragen stelt bij deze demagogische zelfmoord is "extreem rechts", volgens de regentenkaste in Brussel. Ondemocratische machthebbers die zich steeds meer als Zonnekoningen gaan gedragen.

Ik lust die cake niet!

Jan Passant mk2 | 28-08-15 | 15:37

Het enige wat deze man beter probeert te coördineren is zijn topfunctie binnen de EU. Ziel. Duivel.

CrapoTheGreat | 28-08-15 | 15:37

ps.
Wellicht zouden zittende machtswellustelingen in de EU top zich eens af kunnen vragen hoe miljoenen sociale en tolerante burgers uit de, eens vredelievende, EU landen binnen één generatie ineens veranderen in zogenaamde "extreem rechtse kaalkopjes" en zich in grote getale keren tegen het migratiebeleid van EU en de buitenlanders die dat met zich meebrengt. Lijkt een beetje op een goedkope film, uitgebracht door de VARA, "van Peggold naar Janmaat in 80 dagen"...

ox | 28-08-15 | 15:33

@Vrijhetzelaar | 28-08-15 | 15:28
Dat kun je niet stemmen.

Slipsnifter | 28-08-15 | 15:32

Dit sluit naadloos aan op de komende uitspraken van de paus als ie op 24-9 as.de "2030 Agenda for Sustainable Development" gaat aankondigen in Washington. Dit is "Agenda 21 on steroids". Velen zien het als de NWO.

www.youtube.com/watch?v=TSCKW2rS8_I

Wat hierbij nog het meest opvalt is het ontbreken van een verbod op GMO's, farmaceutische troep, climate engineering, fracking en daarnaast het inperken van de vrijheden van het individu in het belang van bepaalde leiders en zoals ze graag pretenderen: de aarde. En vooral dit laatste is een nogal ruim begrip, daar kunnen ze alle kanten mee op.

Good Meuning | 28-08-15 | 15:31

Vrijhetzelaar | 28-08-15 | 15:28
Misschien komt de bevrijding deze keer vanuit Duitsland, je weet maar nooit.

Snowy2000 | 28-08-15 | 15:30

Natuurlijk praat die man positief over de EU, dat is zijn enige, royale, bron van inkomsten, want hij is voornemens de luxe die hij nu gewend is aan te houden DUS dan ga je natuurlijk proberen je baan te behouden en dit soort prietpraat uitkramen. Fuck andere mensen en komende generaties, ik, ik, ik.

CrapoTheGreat | 28-08-15 | 15:30

Ik heb een best groot deel van de meuk hierboven gelezen en wordt daar een beetje droevig van. Niemand weet iets verstandigs te zeggen, iets dat in de buurt komt van een oplossing. We komen hier niet verder dan: stuur een paar dozijn tenten en wat zakken geld naar Jordanië, dan worden ze daar wel opgevangen. Dan kunnen de grenzen dicht en gaat de zon weer schijnen.

jawor36 | 28-08-15 | 15:30

Als ik 'extreemrechts' moet gaan stemmen om mijn dierbaren te beschermen tegen de sharia, dan moet dat maar.

Vrijhetzelaar | 28-08-15 | 15:28

Frans de Timmermans, welke afspraken heeft Europa gemaakt met Saudi-Arabië, Kuweit, Qatar of Bahrein. Wanneer sla je met de vuist op tafel en vraagt hen hun verantwoording daarin te nemen. O ja, ping daarbij ook nog een traantje weg dat helpt misschien.

De leiders noemt het een Europees, NEE het is een Arabisch probleem. Daar hoort een Arabische oplossing bij en niet een westerse. Of is het de bedoeling dat Europa een Arabisch contigent wordt.

Futurum | 28-08-15 | 15:28

Wel even checken natuurlijk dat TIJDELIJKE gastvrijheid ook TIJDELIJK is, maar ja: als die crypto-fascisten in Zwitserland dt kunnen, kan de rest van Europa dat ook! Beschouw ze als tijdelijke uitzendkrachten!

Lijkt me doodeng ongekozen machthebbers met een enorm propaganda budget.

ratelaar | 28-08-15 | 15:23
Wat zit er in Brussel dan, zijn dat dan wel gekozen machtshebbers, ik heb ze niet gekozen.

Snowy2000 | 28-08-15 | 15:26

Nou, zuipen, janken en slijmen kan je al, Timmerfranz.
Nu nog je loon waarmaken en doen waarvoor je bent ingehoerd.
Of anders met een van die volgescheten rubberbootjes lekker naar je fan-regio ophoepelen.
Blijvend.
Scheelt weer 1 strafproces strax.

pennestront | 28-08-15 | 15:26

Mijn zeer genuanceerde reactie inzake Timmerende Fransie is te lezen onder een artikel dat gisteren verscheen op de website van die zender die Hilversum helemaalkapotslopenstukmaken ging... overigens zou dat van Deliverance best eens waar kunnen zijn.

ox | 28-08-15 | 15:26

Als we dit nou goed regelen, snap ik het probleem niet. Laat die mensen elkaar uitmoorden, regel duidelijk TIJDELIJKE toegang voor de personen die weg willen, en als ze over een paar jaar klaar zijn met elkaar vermoorden, sturen we ze weer terug en van mijn part nemen ze half Europa mee. Deze mensen zorgen voor dynamiek op de arbeidsmarkt, er zit zat goedkoop personeel tussen, en wellicht ook wat lekkere vrouwen...
Win-Win!

Wees bang voor extreem rechts! Die zouden weleens de macht kunnen grijpen en dan, dan nou ja, moet je een hoop vrijheid inleveren, krijg je ondemocratische machthebbers, heeft het volk niets meer te zeggen.
Lijkt me doodeng ongekozen machthebbers met een enorm propaganda budget.

ratelaar | 28-08-15 | 15:23

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 15:07
Het is slechts een spiegeltje, erg belangrijk in het leven.
Het is niet mijn bedoeling U te jennen, zeker niet zo vlak voor een zonovergoten weekend.

Ongeblustekalk | 28-08-15 | 15:21

@Snowy2000 | 28-08-15 | 15:10
Precies, dat is het hele punt met die massale islam-import, het HOEFT helemaal niet, maar "we" willen het zelf zo ontzettend graag.
Kijk maar naar een land als Japan, geen moslim te vinden.

Slipsnifter | 28-08-15 | 15:19

Meneer Timmerfrans en zijn vrinden zijn alle grip op realiteit en proportie verloren.
Ter illustratie een kaart van Afrika en hoe FUCKING GROOT dat wel niet is. Zo onvoorstelbaar groot dat de VS, China, India, de VS en tal van andere landen er in passen.
En dan voelt de Europese politiek de "plicht" om vluchtelingen uit dat megagrote continent op te vangen?
kai.sub.blue/en/africa.html

Dhr. de Wit | 28-08-15 | 15:18

@domheid regeert | 28-08-15 | 15:11
Mja... ik emigreer wel, ben die overbevolking, idioten en agressie in nederland meer dan zat.
Als ik alleen al kijk hoe de buurt waar ik woon verpauperd, en ik heb echt geen trek om 250.000 euro voor een ander klein, gehorig kudtrijtjeshuis met minituin neer te leggen.
Voor dat geld woon je in de meeste andere landen riant vrijstaand, heb ik altijd al van gedroomd.

Slipsnifter | 28-08-15 | 15:14

@Henk J.Pal | 28-08-15 | 15:09
Idd, dus je verplicht een Azoeker om zich in Polen te gaan melden kan die zo naar NL er zijn geen grenzen, niks aan te doen.

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-15 | 15:14

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 14:2
Ik heb je bewering over ISIS gecontroleerd. U zuigt duim.

duitse herder | 28-08-15 | 15:14

duitse herder | 28-08-15 | 14:55

En daarom worden aanhangers van deze terroristische organisatie door de politie beschermd?

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 15:13

Extreem rechts? je bedoelt al die islamitische Joden haters de Nazi 2.0 ja daar moeten we zeker voor oppassen.

ron78 | 28-08-15 | 15:13

De regio overvol? Rijke buren doen niets voor vluchtelingen
Europa zou meer vluchtelingen moeten opvangen omdat landen in de regio overbelast zouden zijn. Het tegendeel is het geval.
Neem het schatrijke Saudi-Arabië, dat vorig jaar slechts 561 vluchtelingen opnam. Of Kuweit (614). Of Qatar (133). Of Bahrein (311). Rijke buren die niets doen.
www.elsevier.nl/Nederland/blogs/2015/8...

CrapoTheGreat | 28-08-15 | 15:11

Fijne uitkering dus.

Slipsnifter | 28-08-15 | 15:11

@Slipsnifter | 28-08-15 | 15:02
Als we allemaal deze instructiefilm kijken en daar naar handelen, dan zullen de overheden toch echt naar hun bevolkingen moeten luisteren.
www.youtube.com/watch?v=8Zq4f6WYmHU&a...

domheid regeert | 28-08-15 | 15:11

Ach, ik lees net dat nederland Mohamed B. ook alweer heeft vrijgelaten.
Kan hij thuis -onder het genot van een fije uitkering en alle mogelijk soepsidies- weer fijn verder gaan met het voorbereiden van aanslagen.
Wat een land...

Slipsnifter | 28-08-15 | 15:10

@domheid regeert | 28-08-15 | 15:05
ZA is ook een drama, sprak vorige week een witte vluchteling uit ZA, net op tijd weg kunnen komen.

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-15 | 15:10

Slipsnifter | 28-08-15 | 15:06
Het verpreidt zich als een olievlek over de wereld, in zeer rap tempo.
------------------
Heel begrijpelijk hoor, gezien de Linkse sympathieën voor de Islam.

Snowy2000 | 28-08-15 | 15:10

-weggejorist-

Ciprinus | 28-08-15 | 15:09

Dus het toelaten van de stroom migranten en 'eerlijk' verdelen over de lidstaten lost het probleem op? Hoe dan? Stopt de stroom dan vanzelf? Ontmoedigd dat immigranten om naar Europa te komen? Hoeveel laten we dan toe? Iedereen of worden er ook mensen tegengehouden op den duur? Vragen vragen vragen.

Henk J.Pal | 28-08-15 | 15:09

Timmermans, je bent een LUL

CrapoTheGreat | 28-08-15 | 15:08

@Snowy2000 | 28-08-15 | 15:03
Tja, Denemarken zal op een gegeven moment ook wel overstag gaan.

Slipsnifter | 28-08-15 | 15:07

@Ongeblustekalk | 28-08-15 | 14:42

Volgens mij was ik vrij duidelijk in die vorige draad. Dit zijn uw woorden niet die van mij.
.
De tweede keer was al niet grappig meer. Doorzagen, tsja. Wat wilt u nu helemaal bereiken?

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 15:07

Seriously. Europa is onder EU-democratuur een failed state geworden. Denk gerust crea mee over de vier meest gebruikte criteria voor een failed state:
* Gezag over eigen territorium, of het exclusieve recht om daarin het geweldsmonopolie te handhaven: Tegen de tijd dat Brussel concensus heeft bereikt over een humaan afschotpercentage, kan een Europeaan alleen nog iets uit de afro-aziatische taalfamilie spreken.
* Collectieve besluitvorming binnen de eigen grenzen: Nuff said.
* Vermogen om publieke diensten te leveren: Rijk smijt PGB's en andere zorg over de heg bij de gemeenten die er ook niks mee kunnen/willen, en intussen sterft opoe de hongerdood in Huize Avondrood.
* Vermogen om relaties met andere staten te onderhouden als volwaardig lid van de internationale gemeenschap: binnen Europa zelf is de dialoog met de Grieken al lang verstomd op wat doodsgereutel na, en een constructieve dialoog met IS, doorvoerlanden Irak en Libië en vluchtelingengenerator Syrië wil ook al niet zo vlotten. Het overeengekomen bestedingspercentage voor clubjes alsde NATO ligt al jaren onder de norm, wat de onderlinge discussie en geloofwaardigheid met betrekking tot bijv. de Britten en de VS ook niet echt helpt. Zelfs niet als ze onverwacht de Thalys voor ons moeten ontluizen.

De Europeaan bestaat niet, wat wel bestaat zijn een hoop arme donders die nu eenmaal in Europese landen wonen, net uit een global crisis zijn geklommen en krampachtig proberen vast te houden aan hun Opel Astra's, doorzonwoningen en zelf gekochte Miele's in weerwil van stevige belastingdruk. Deze mensen denken niet in termen van extreem-rechts, -links of -midden, maar denken net zoals die vluchtelingen, in termen van zelfbehoud. Niets menselijks is ons vreemd, Timmermans.

Suske | 28-08-15 | 15:07

@Steilloos ten Onder | 28-08-15 | 14:51
Sorry, ik las Zuid-Afrika...
Zuid-Amerika is waarschijnlijk veiliger. Gaan wonen waar de schoonfamilie van Alex woont. Die weten wel waar ze veilig zijn.

domheid regeert | 28-08-15 | 15:07

Ik kan echt niet meer naar die klootzak kijken of luisteren. Zijn kop alleen al doet mijn bloed koken. Niet alleen van woede, maar vooral vanuit groot gevoel van onrecht en machteloosheid. Ik hoop dat er nog ooit eens afgerekent gaat worden met dit soort politieke boeven die niet alleen afzonderlijke landen ten gronde brengt, maar bijna een volledig continent omwille van zieke blinde visies dat recht tegen de wil en het belang van het eigen volk indruist.

XaleX_2 | 28-08-15 | 15:06

Links moet zijn toekomstige stemen toch ergens vandaal halen

deze "vluchtelingen zijn straks aangewezen op uitkeringen di volgens links door echt wordt afgepakt en zie daar komen de zetels
Timmermans is een totale onbenul

Timmermans neem eerst wat vluchtelingen in huis

jaap932057795966 | 28-08-15 | 15:06

@Klier van Bartholin | 28-08-15 | 15:02
Had ik al eens gezien ja, maar dat heb je in de USA, Australie en Nieuw-Zeeland ook al.
En in Oostenrijk en Zwitserland begint het ook al.
Het verpreidt zich als een olievlek over de wereld, in zeer rap tempo.
Het valt bijna niet te ontlopen.

Slipsnifter | 28-08-15 | 15:06

@Snowy2000 | 28-08-15 | 15:03 Ze zullen wel op de grond verder gaan, not.

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-15 | 15:05

@Steilloos ten Onder | 28-08-15 | 14:51
In Zuid-Afrika is de genocide op de blanke mens al een stapje verder gevorderd dan hier.
Bekijk deze film en je kunt zien wat ons te wachten staat.
Echt een eye-opener.
www.youtube.com/watch?v=0oJwOrsh8oA
Ik heb bijna moeten janken.

domheid regeert | 28-08-15 | 15:05

@Desmoulins | 28-08-15 | 14:39

Zoals in die draad bij herhaling aangegeven aan @ongeblustekalk. Hypothetisch. Moet ik u werkelijk uittekenen wat hypothetisch betekent? Lijkt me van niet toch.

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 15:04

@El Wray | 28-08-15 | 14:59
De politie constateert enkel dat de asielzoekerts 'kwijtraken op het traject A'dam-Apeldoorn', met het door ons betaalde ticketje.
Getallen 'weten' ze niet (betkent; houden ze stil), er zouden daar elke dag 900-1700 asielzoekerts uit A'dam aan moeten komen.

Allitnil | 28-08-15 | 15:03

Slipsnifter | 28-08-15 | 14:58
De Regering van Denemarken heeft de bombardementen op I.S. zelfs gestaakt, de angst voor dat tuig zit er al behoorlijk in daar.

www.nu.nl/isis/4114253/denemarken-trek...

Snowy2000 | 28-08-15 | 15:03

Feestboek? Nu Neerlands kampioen liegen en bedriegen Zimmerschwanz er ook zijn keuteltjes dropt noem ik het voortaan faecesboek...

Orange Willem | 28-08-15 | 15:02

Ongeblustekalk | 28-08-15 | 14:56
Oprecht emotioneel: maar alleen bij financieel of elitair gewin.

Alexander Pechkop | 28-08-15 | 15:02

@domheid regeert | 28-08-15 | 15:00
Helaas, wat jij en ik vinden doet er totaal niet toe.

Slipsnifter | 28-08-15 | 15:02

Denemarken
Slipsnifter | 28-08-15 | 14:58
Zou ik toch eerst even het filmpje bekijken van:
Snowy2000 | 28-08-15 | 14:34

Klier van Bartholin | 28-08-15 | 15:02

Burgers, laat je niet intimideren door alle lafhartige praatjes van politici.
De schuld ligt niet bij ons maar bij onze bestuurders. De EU, waarvan we geen deel wilden uitmaken, heeft het op het wereldtoneel totaal laten afweten.
Khadaffi vermoorden en niets regelen voor Libië. Stoken in Syrië en Oekraïne, Moslimbroederschap steunen in Egypte, de lijst is lang genoeg om de schuldigen van deze ellende levenslang op water en brood te zetten.
De bestuurders zijn de daders.
De burgers zijn de slachtoffers.
De vluchtelingen zijn slechts pionnen in het elite-spel.
Merkel verraad haar bevolking, Samson c.s. verraden onze bevolking en de EU verraad ieder volk.
Dus, Frans, jullie hebben de problemen veroorzaakt, ofwel door Libië te bombarderen, ofwel door iedere gelukszoeker uit het water te pikken voor de kust van Libië.
Los je eigen problemen op en zadel niet de hele bevolking daar mee op.
Kun je je problemen niet oplossen?
GA DAN WEG.
Maak plaats voor politici die wel bereid zijn om hun werk te doen.
Tony Abbott, de premier van Australië, kan het werk van de hele commissie vast nog wel inplannen in zijn vrije zondagmiddag.
GA GEWOON WEG.
Nog nooit zagen we in Europa een groter brevet van onvermogen als van de huidige Europese Commissie.
Nederland uit de EU. NU.

domheid regeert | 28-08-15 | 15:00

Zijn ze bij de politie en justitie zich al aan het voorbereiden op de ellende die sowieso komen gaat..??

El Wray | 28-08-15 | 14:59

@Desmoulins | 28-08-15 | 14:49
O ja, Denemarken is ook nog een mogelijkheid.
Helaas kom je dat soort prettige landen -in tegenstelling tot nederland- erg moeilijk in.

Slipsnifter | 28-08-15 | 14:58

de Voorzitter|28-08-15|14:53
Naam?
Nieuw Syrië.
Armageddon.
Neukjedemoeder.
De poort van de hel.
Allahhakkebar.

frank4444 | 28-08-15 | 14:57

1400 jaar moslim geschiedenis wordt op dit moment naar europa verscheept (gebracht)

zij moet integreren enz...... maar een politiek geloof laat zich al 1400 jaar niet veranderen.Nee het is alleen maar extremer geworden.....

chips en bier pakkend en de .... Fall of Rome... gaan kijken...

elcidisback | 28-08-15 | 14:57

@Desmoulins | 28-08-15 | 14:49
China was een geintje, maar daar doen ze in ieder geval niet aan massale islam-import.
Voor mij blijft over: Australie/Canada/Nieuw-Zeeland, mijn voormalige favoriet de VS gaat voor mijn gevoel ook de verkeerde kant op.
Dichter bij huis zijn alleen Zwiterland/Oostenrijk/Italie en misshien Spanje nog over.
Frankrijk/Belgie/GB/Zweden en Noorwegen heb ik helaas al moeten schrappen.
Ik ben zoveel mogelijk overtollige spullen/huisraad aan het verkopen en aan het sparen voor de Grote Stap.
Travel light.

Slipsnifter | 28-08-15 | 14:57

Ik ga denk ik maar eens een wapen aanschaffen. Als we straks de hordes vluchtelingen door de straten hebben rennen die aan het roven slaan, hoeven we niet te rekenen op bescherming van defensie of politie macht. Door gebrek aan munitie en het vleugellam maken van deze diensten zullen we zelf aan de bak moeten. De beste regering sinds de 2e wereld oorlog, waarschijnlijk ook de laatste voordat de 3e wereld oorlog uitbrak. Is er nu werkelijk niemand in deze hele regering die de boel eens wakker kan schudden. De debielen in Den Haag staan als wezenloze herten in de schijnwerpers te kijken voor ze aangereden worden. Opzouten die club en de hele EU bende daarbij. Graag weer zelfbeschikkingsrecht over onze souvereine staat en wetten. We maken geloof ik zelf wel uit in hoeverre wij vluchtelingen kunnen en willen opnemen.

clockandhammergame | 28-08-15 | 14:57

Wel grappig, ze ondernemen aktie tegen mensen smokkelaars maar tegelijkeretijd willen ze nu zelf voor mensen smokkelaar gaan spelen.
Nederland is vol, te vol.

Tukkerr | 28-08-15 | 14:56

head_pend_jervin | 28-08-15 | 14:44
Nope, het is echt een emotioneel mens, ik weet dat gewoon.

Ongeblustekalk | 28-08-15 | 14:56

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 14:2
De Deense grenzen voor nieuwe asielzoekers is voor 99% dicht.

duitse herder | 28-08-15 | 14:55

@leef!! | 28-08-15 | 14:43
Heel eng beeld. Hopelijk komt het niet zo ver.

Dhr. de Wit | 28-08-15 | 14:55

De twee problemen van megalomanofransje; de smokkelaars en degenen die niet links stemmen.

Allitnil | 28-08-15 | 14:55

Dit lulverhaal gehoord hebbende denk ik dat de revolutie inderdaad begint bij plaatsen waar ze de asielzoekers in hun strot geperst krijgen.
Het vraagt nogal wat om dé Nederlander de straat op te krijgen maar druppel, emmer, overlopen.

gentle giant | 28-08-15 | 14:54

Het is 'prachtig' om te zien hoe de EU, Brussel en o.a. ook Fransje de volgende stap zet om meer macht naar Brussel te verplaatsen.
Het doen voorkomen alsof deze vloedgolf moet worden tegengehouden is al niet eens meer het geval, openlijk toegeven dat de EU de 'vluchteling' moet gaan ophalen spreekt Frans inmiddels uit.
En dit wisten we al, gezien de 'reddingsdienst' die zich voor de Noord-Afrikaanse kust manifesteerde.
Het doel van dit alles?
Van de EU één grote asielstaat fabrieken, wachten op rassenrellen en burgeroorlogen om daarna de totalitaire EU-staat uit te roepen.

Klier van Bartholin | 28-08-15 | 14:53

Hij spreekt teminste wel een aardig woordje Engels, iets waar de meeste politici hier niet echt goed in zijn.

MarcelNederland | 28-08-15 | 14:53

Hoeveel vierkante kilometer beslaat Noord-Afrika én het Midden-Oosten eigenlijk?! Daar past heus wel ergens een nieuwe stad. Vooruit: een kuststad. Vanaf nu pikken we alle dobbernegers uit de Middellandse Zee en gaan ze niet naar Lampedusa maar naar die nieuwe stad. Zelfde doen we met de worstenvrachtwagens in Hongarije: oppikken en terugrijden naar de nieuwe stad. Wie heeft een goede naam?

de Voorzittert | 28-08-15 | 14:53

@prov1nciaal | 28-08-15 | 14:21
Exact. En daarom worden partijen als de PVV steeds groter. Omdat de gevestigde orde NIET luistert. Als ze dat wél hadden gedaan had "extreem-rechts" ook geen kans gemaakt.

Dhr. de Wit | 28-08-15 | 14:53


Snowy2000 | 28-08-15 | 14:34

Die bedoelde ik, heb #duitse herder er al mee geconfronteerd maar hij geeft nog niet thuis.

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 14:52

Desmoulins | 28-08-15 | 14:49
Ik zit er serieus over na te denken om al mijn spaargeld op te nemen, de boel de boel te laten en te emigreren naar Zuid-Amerika, wat een fantastisch continent.

Steilloos ten Onder | 28-08-15 | 14:51

".. the very fabric of our society, so we don't go back to OUR horrible past!"
Wat?? Ik leef nu, heb toen nooit geleefd en het is gewoon van alle tijden, dat als een groep graainegers en zeikmoslims je door je strot geduwd wordt onder t mom dat het zielige christelijke Syriërs zijn, dat het eens gaat klappen, bereid je er maar op voor, want voorkómen doe je niet door te zeggen; "We hebben ze hard nodig in de toekomst"!
Welke toekomst meneer Timmerfrans? Die van de socialistische heilstaat Eurabië?

Allitnil | 28-08-15 | 14:51

Ik woon zelf in een wat kleinere stad, tot een jaar of 20 terug zag je hier praktisch geen allochtoon.
En tot een jaar of 5 terug was een moslim een zeer zeldzaam verschijnsel.
Als je nu op een doordeweekse dag door het winkelgebied loopt weet je niet wat je ziet.
Hoofddoeken, allelei andere gewaden, gejurkte baardmannen, heel veel kindjes met de naam Mohammed, groepjes qatkauwers, en geschreew/geroep in alle mogelijke niet-westerse talen.
Onvoorstelbaar.

Slipsnifter | 28-08-15 | 14:51

Ben je tegen, dan ben je Ultra rechts. Niet realistisch en een racist en xenofoob en werk je ook nog. Maar het mooiste moet nog komen. Ze zijn onderweg. Dat wat met paard en wagen is, is al aangekomen in het midden van Europa. Maar over ongeveer 3 weken begint te massa echt in de buurt te komen en dan zijn de rapen gaar. inschrijfplekjes worden al ingericht. Campings worden opgekocht en vakantie parken worden overspoeld met allerlei pareltjes die kleine kindjes rauw pakken nos.nl/artikel/2054508-mogelijk-kinder... , al of niet met een glaasje op, want dat is zo haram. Zou de winter al vroeg komen dit jaar? wepowder.nl/weblog/5993/Winterverwacht...

Mr_Pikibelly | 28-08-15 | 14:51

Politiek in Nederland = u zult nooit de waarheid horen. (behalve de onze)

elcidisback | 28-08-15 | 14:50

Slipsnifter | 28-08-15 | 14:46

China is ook geen pretje. Bubbel staat op barsten; volgende beurskrach is onderweg.
Uruguay Japan of de VS, want uitgestrekt, lijken mij niet verkeerd. Vooral Uruguay is een islamvrij paradijs. Op Montevideo na dan.

Desmoulins | 28-08-15 | 14:49

Ben ook bang dat dit testosteron zich op een dag een weg gaat banen richting de Europese vrouwen.

Maar degenen die het tot Europa geschopt hebben met een bootje, hebben bepaalde eigenschappen: namelijk: rücksichtslos, opportunistisch, macho, gezond, slim, ze hebben geld (hoe dat is verkregen? misschien wel crimineel), ze hebben connecties reeds in Europa, waar ze in eerste instantie naar toe willen gaan, Ghanezen helpen Ghanezen, Syriërs helpen Syriërs.
De huizen die ze in Nederland onterecht krijgen, zullen binnen de kortste keren ook worden onderverhuurd aan "vrienden"en "familie", ook al zul je daar geen bonnetjes van kunnen vinden.
Is daar wel eens aan gedacht?
Want zo gaat dat in die landen: het ritselen, sjoemelen, bedriegen, zit in de cultuur ingebakken.
Want is een manier om te overleven.
Nederland denkt dat zij volgens het lieve huisje-boompje-beestje ideaal met nette opvoeding, trouwe huwelijksmoraal, ijver, geduld, opoffering, tolerantie, etc. gaan leven, maar in die landen heerst de wet van de jungle, praktisch opportunisme en leven bij de dag.

King of the Oneliner | 28-08-15 | 14:49

Desmoulins | 28-08-15 | 14:43
Paniek is een slechte raadgever.Ik ga er vanuit dat onze europese democratieën een zelfreinigend vermogen hebben zodat er mensen komen die de probleempjes gaan oplossen.
Opvang is iets dat de staat moet regelen en natuurlijk NIMBY, ik heb net nieuw sanitair en een nieuw terras niet geschikt voor meer dan 4 personen.

Ongeblustekalk | 28-08-15 | 14:48

We hebben staten, regeringen, grenzen, paspoorten, vingerafdrukken, controles, legers, defensie, camera's, kentekenherkenning, roodlichtcamera's en vrijheid, geautomatiseerde belastingheffing ..... flikker op toch met je vrijheid!

nederburger | 28-08-15 | 14:47

En mede- illuminati Obama zag dat het goed was.
Wat verlang ik toch zo terug naar Bush. Grenzen werden bewaakt, bommen gelegd waar het nodig was en vluchtelingen bleven zoveel mogelijk in eigen land. Obama -politiek maakt Europeanen tot een multi-etnisch AfriEurabisch ras.

rectormagnificus | 28-08-15 | 14:47

En ondertussen blijven ze maar als bezetenen doorfokken in heel Afrika, de mensen klotsen er tegen de plinten op, dus we kunnen er nog heel wat tegemoet zien.
Denk dat ik maar naar China emigreer, hier is er geen lol meer aan.

Slipsnifter | 28-08-15 | 14:46

Desmoulins | 28-08-15 | 14:43

wilT

Desmoulins | 28-08-15 | 14:45

Los van de afschuwelijke inhoud vind ik z'n kak-engels niet om aan te schijten, met z'n IEYOU.

oranjerood | 28-08-15 | 14:45

@Ongeblustekalk | 28-08-15 | 14:39
Timmermans speelt een emotioneel mens, dat is een veel voorkomend verschijnsel bij psychopaten. Die overdrijven emoties die ze niet hebben om er zelf beter van te worden. Zie snif snif die ring toespraak, maar als voorbeeld.

head_pend_jervin | 28-08-15 | 14:44

het tuig in de politiek laat nu iig het ware gezicht zien:

merkel maakt gewone, oprecht bezorgde burgers uit voor 'bruinen' en vreemdelingenhaters

timmergrap komt weer met het aloude extreem rechts en xenofoob op de proppen

jawel, de politiek keert zich publiekelijk tegen haar eigen burgers en nóg lopen mio nederlanders slaapwandelend door het leven en blijven ze op datzelfde tuig stemmen, nederland heeft een iq probleem

boefje_III | 28-08-15 | 14:44

Zullen we anders ruilen met die Afrikaantjes. Zij mogen Europa hebben en wij nemen Afrika. Iedere dag mooi weer en binnen een half jaar maken we Afrika super welvarend. Mogen zij hier de boel afbreken.
Groot hek om Afrika en iedereen blijft zitten waar ie zit.

frank4444 | 28-08-15 | 14:43

Ongeblustekalk | 28-08-15 | 14:39

Wat een ongelooflijke druiloor bent u toch ook.
Het zijn geen druppels; het zijn emmers vol.
Daarbij trekken ze en masse naar bepaalde delen van Europa. Dit is een invasie en niet iets dat weg valt te wuiven met simplistische, dom-linkse retoriek.
Hoeveel wil u er opvangen?

Desmoulins | 28-08-15 | 14:43

Dhr. de Wit | 28-08-15 | 14:10

Ik moet toch altijd hier weer aan terug denken. Ben bang dat het weer die kant op gaat/moet.

www.youtube.com/watch?v=ehyU_uDRNeQ

leef!! | 28-08-15 | 14:43

-weggejorist-

Alexander Pechkop | 28-08-15 | 14:43

wat een idioot.... waarschijnlijk past hij de tekst aan en zet deze straks vol trots op zijn Facebook. Kunnen we die man niet aanklagen vanwege hoogverraad?

wegmetons | 28-08-15 | 14:42

-weggejorist-

m-e | 28-08-15 | 14:42

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 14:30
Wanneer het anders uitpakt voor jouw zo geliefde europa, zit jij waarschijnlijk als eerste achter het gaas.
Kan je reaguren met stoepkrijt onder een tentluifel.

Ongeblustekalk | 28-08-15 | 14:42

"hoe meer Europeanen als willoze lemmingen in de klauwen van 'radicale, xenofobe, extreemrechtse partijen' gedreven worden"

Kortom, Timmerfrans Godwint er flink op los terwijl hij weigert de oorzaken te begrijpen van waarom er mensen op de PVV stemmen.

Min-of-meer | 28-08-15 | 14:41

@Knackarsch | 28-08-15 | 14:23
Uitstekend plan Knackarsch. En luxe opvang wil wel zeggen ultra all-inclusive dus de gelukkigen maken ook aanspraak op alles met een gleuf en waarbij leeftijd uiteraard niet van belang is (met toestemming van het hoofd geitenneukers).

Nigel Garage | 28-08-15 | 14:41

WTF the smugglers and the public opinion zijn degenen die fout zijn!!
Tuurlijk, stel ze even gelijk... wat een idioot.

Allitnil | 28-08-15 | 14:41

wat een lulverhaal weer. Er gebeurt helemaal niets behalve dat ze plannen maken het gezamenlijk op te lossen terwijl er echt niets gebeurt. Laat ajb die Brexit komen en dat aanleiding zijn voor meer Exits want het is zo vermoeiend nog te luisteren naar deze mensen.

hallofreen | 28-08-15 | 14:40

Dit probleem is met geen mogelijkheid vreedzaam op te lossen, oorlog is onvermijdelijk. Met dank aan de zelfbenoemde Europese elite.

First Contact | 28-08-15 | 14:40

@Arie Boom-SWA | 28-08-15 | 14:37
Dat zal dan ook de enige reden zijn waarom hij op die plek zit.
Andere kwaliteiten heb ik nog niet aan hem kunnen ontdekken.

Slipsnifter | 28-08-15 | 14:40

Op 512 miljoen inwoners zijn die vluchtelingen een druppel op de gloeiende plaat, paniek om niks. En Timmerfrans is nou eenmaal een emotioneel mens, die daardoor domme dingen doet en zegt. Het blijft allemaal mensenwerk.

Ongeblustekalk | 28-08-15 | 14:39

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 14:30

U was hypothetisch bekeken toch voor een wat kleinere Europese superstaat? Dit soort uitvreters zullen altijd de scepter zwaaien in een federaal Europa.

Desmoulins | 28-08-15 | 14:39

Voor extreemrechts de macht grijpt...
Extreemrechts bestaat uit een klein clubje zonderlingen, zonder enige invloed.
Extreemlinks echter heeft de touwtjes op alle mogelijke gebieden stevig in handen, dus dat zal wel loslopen allemaal.
Belachelijke praat dus weer, van een belachelijke pvda-er.

Slipsnifter | 28-08-15 | 14:38

Timmermans spreekt uitstekend Engels. En hij heeft gelijk.

Perun | 28-08-15 | 14:38

Je kan zeggen wat je wilt, maar hij spreekt een aardig woordje over de grens.

Arie Boom-SWA | 28-08-15 | 14:37

'families" en "warzone': allebei niet van toepassing Franske!

oranjerood | 28-08-15 | 14:36

@Knackarsch | 28-08-15 | 14:23
Dan sta je in het geval van Timmermans voor een levensgroot hek. Die landverrader heeft allang maatregelen genomen om zichzelf te beveiligen tegen de ellende die hij de rest van Europa aan het aandoen is. www.powned.tv/nieuws/politiek/2014/09/...

head_pend_jervin | 28-08-15 | 14:36

Van ambtenaren hoeven we niks te verwachten. Die weten niet beter dat er iedere maand geld gestort word, en voor elke brainscheet ook genoeg fondsen zijn.
Die mensen kan je het ook niet eens kwalijk nemen dat ze iedereen die zich meld 30 000€ per jaar geven. Geen flauw benul hebben ze hoe die 30 000€ verdient moeten worden.
In Brussel zit een nest wat per neus 10x zo duur is en die zijn ervan overtuigt dat ze alle fondsen bij elkaar krijgen door aan de honingpot te rammelen. Ze hebben nog niet in de gaten dat er nog een klein deel honing is en de rest geleend bij de ECB.
Ze plegen roofbouw op de Europese bevolking en staan straks te jammeren dat de geest uit de fles is.

enra | 28-08-15 | 14:36

Met neugen mijn telefoon herkende het woord niet en maakte er negen van .

blauwe zander | 28-08-15 | 14:35

Vang ook maar een partij van die beroepsklagers en fake-vluchtelingen op in dat EU-bijgebouwtje in Straatsburg. Scheelt ook weer in de maandelijkse verhuiskosten vanuit Brussel. Fransje mag er dan full-time persoonlijk op toe gaan zien dat alles in goede banen loopt, hebben wij tenminste geen last meer van die dorpsidioot.

Nigel Garage | 28-08-15 | 14:35

Versproken! Nu komt de timmer-aap uit de mouw.

oranjerood | 28-08-15 | 14:35

de Voorzittert | 28-08-15 | 14:23

De blonde dochter van vandaag de dag komt met een mocro thuis en policor papa zag dat het goed was.
Arabische achternaam, islamitische kinderen...
Leve de tolerantie!

Desmoulins | 28-08-15 | 14:34

Mohammed B direct op vrije voeten nou maar direct door naar Syrië met dat kreng ,daar kan hij de plek van Saïd in nemen, want die heeft het veel te druk met negen van zijn 72 maagden.

blauwe zander | 28-08-15 | 14:33

Het gaat m nog steeds om stemmen? Nu moeten we acteren anders stemmen ze niet meer op ons?

Reaaalist | 28-08-15 | 14:32

Timmerfrans, vergeet vooral niet Jinek, iVandaag, Radio1 en de NOS voor je karretje te spannen. We moeten van hen eerst een orgasme krijgen omdat je zo mooi Engels spreekt. Dan halen we Anne Frank erbij en tenslotte zal de dominee oordelen wij de Gutmenschen zijn. Dat zal ons leren.
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat we in een dictatuur leven waarbij andere meningen niet zijn toegestaan. Met steun van de Anti-Democraten 66. Iedereen met een andere mening is een vijand. Dus Die-Wilders, dus de duivel.

Kamervraag | 28-08-15 | 14:32

Franske kan beter de NAVO ff bellen, zitten toch bij hem op de hoek en maandag met een invasie in Noord Afrika beginnen.
Overigens begint het hier ook steeds gekker te worden ik moet me inhouden tegen over vrinden want wat blijkt er zijn er nog zat die het zielig vinden en dat Franske gelijk heeft.
Krijgen we als NL- ers nog ruzie onder elkaar ook.

Uw Verzekeringsadvis | 28-08-15 | 14:32

European solution: geef de weigerende Balkan-, Oostblok- en Baltische landen héééééél veel geld, geef Griekenland nóg meer geld - en Nederland en Duitsland mogen het zelf betalen. Denemarken kijkt gíllend van het lachen toe.
-
Wat zijn wij toch een góed land, hé?

bisbisbis | 28-08-15 | 14:30

Grenzen dicht. Minder instroom. De uitbreiding van leger, KMAR en douane zijn tevens goed voor de Nederlandse arbeidsmarkt. Alsmede werk voor transporteurs richting Afrika.
.
Voorzieningen afsnijden. Er is geen aantrekkingskracht meer en we hoeven geen exhorbitante uitgaven te doen om deze mensen te onderhouden, hun overlast te beperken, en hun criminaliteit en terreur te bestrijden.
.
Eenvoudige maatregelen. Grote positieve effecten. Wat de EU daarvan vindt. Tsja, niet erg interessant. Volgens mij liggen er nog tien jaar oude casussen waarbij Frankrijk en Duitsland schijt hadden aan afspraken op de plank. Laat ze die eerst maar eens oplossen. Hebben we het nog eens over.
.
Voorts ben ik van mening dat politici in een land dat tekorten en wachtlijsten heeft voor de eigen bevolking die kiezen om gelukszoekers boven die bevolking te stellen schuldig zijn aan meineed en landverraad.
.
V

Parel van het Zuiden | 28-08-15 | 14:30

Europese staten, opmerkelijk dat dit nu constant wordt benadrukt. Europese landen worden sneller en sneller opgezogen in het totalitaire systeem. Als je enige kritiek hebt moet je gewoon je mond houden want daar zijn de dames en heren niet van gediend, zij weten tenslotte wel wat goed is voor het klootjesvolk.

50 miljoen immigranten is het briljante plan van onze overlords om in de komende decennia onze maatschappij naar een ander niveau te brengen. Veel geluk gewenst allemaal, we zullen het nodig hebben.

Lyssa | 28-08-15 | 14:30

Kan iemand die vent opsluiten?

Schietmijmaarlek | 28-08-15 | 14:30

Wat zijn het allemaal een lamme honden bijelkaar, Timmerfranz voorop! Tekunnun Nu!

clockandhammergame | 28-08-15 | 14:30

Europese staten, opmerkelijk dat dit nu constant wordt benadrukt. Europese landen worden sneller en sneller opgezogen in het totalitaire systeem. Als je enige kritiek hebt moet je gewoon je mond houden want daar zijn de dames en heren niet van gediend, zij weten tenslotte wel wat goed is voor het klootjesvolk.

50 miljoen immigranten is het briljante plan van onze overlords om in de komende decennia onze maatschappij naar een ander niveau te brengen. Veel geluk gewenst allemaal, we zullen het nodig hebben.

Lyssa | 28-08-15 | 14:30

Hoe kun je jezelf nu zo makkelijk onder de tafel laten lullen. En dan nog in zo'n functie ook.

Draak uit Brabant | 28-08-15 | 14:29

-weggejorist-

fifi23 | 28-08-15 | 14:29

Er is maar één oplossing en dat weet deze megalomane gek heel goed. Timmermans zit daar in de eerste plaats voor zijn eigen volgevreten kop, vandaar ook dat hij tegenwoordig niet verder komt dan wat obligaat geouwehoer over "Europese oplossingen".
De EU is voor dit soort landverraders natuurlijk goude handel, vandaar ook dat ze tot de laatste snik zullen blijven opperen voor meer EU als de oplossing voor alle problemen. Het tart iedere vorm van logica maar dat geeft niets; de EU is en blijft onfeilbaar daar zorgen het onderwijs en de media wel voor. De huidige realiteit ging Kafka zelfs te ver.
Het is intellectuele armoede door een onbegrensde hebzucht en netwerk van zeer royale baantjes.
We leven in een krankzinnige tijd.

Desmoulins | 28-08-15 | 14:28

Frans heeft als enige Europeaan door dat deze asielfraudeurs erg gehoorzame tiepjes zijn
die weg zullen blijven zodra hen in het eigen land is verteld dat ze geen verbijfsstatus krijgen.

Ook snapt Frans samen met Diederik dat de echte gelukzoekers zich vanuit Amsterdam naar Roemenië laten verdelen, zonder dat ze binnen 2 dagen weer op het Rokin rondlopen op zoek naar Mieles en gratis doorzonwoning.

Berthe | 28-08-15 | 14:28

Stemgerechtigde genegeerden: "Wij zijn niet geamuseerd".

hallevvezool | 28-08-15 | 14:27

De woningstichtingen in de stad praten binnenkort met de gemeente Groningen over de toename van asielzoekers met een verblijfsvergunning. Dat heeft gevolgen voor woningzoekenden die op de wachtlijst staan.

Dat het voorrang geven aan asielzoekers gevolgen heeft voor andere woningzoekenden die op de wachtlijst staan, onderkent Patrimonium: 'Maar we moeten het met zijn allen oplossen, toch? Daartoe zijn we gewoon verplicht. En nee, dat heeft niks met onze religieuze achtergrond te maken.'

www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=...

Petrus de Rewa | 28-08-15 | 14:26


duitse herder | 28-08-15 | 14:20

Gisteren hier een paar keer een post gezien met een filmpje over een demonstratie van ISIS in jouw geliefde Denemarken. De haatbaarden werden zelfs bescherm door de politie. En jij maar herhalen dat de Denen het wel zouden hebben gehad met de multiculti maar daar lijkt het niet echt op...

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 14:26

Het NOS-journaal van zaterdag 26 augustus 2017 met Annechien Huppelkudtje:

“Goedenavond.”
“In Amsterdam hebben rechtsextremisten tijdens de rechtsextremistische rechtsextremistenbijeenkomst met rechtsextremistische leuzen gerechtsextremist.
Volgens een anti- rechtsextremistische woordvoerder hebben de rechtsextremisten zich daarbij schuldig gemaakt aan rechtsextremistische rechtsextremistendingen.”

“Bij een rechtsextremistisch ongeluk op de A2 heeft een rechtsextremistische bestuurder twee niet- rechtsextremisten aangereden.
Daarbij vielen twee niet- rechtsextremisten gewonden. De rechtsextremist is door de rechtsextremistische politie meegenomen voor rechtsextremistisch verhoor.”

Sport:
“Onder gejuich van de rechtsextremistische supporters heeft het rechtsextremistische Ajax zich geplaatst voor de rechtsextremistische Champions League. In de eerste ronde nemen de rechtsextremisten het op tegen het rechtsextremiste Lazio Roma, het rechtsextremistische Chelsea en het
rechtsextremistische Dinamo Zagreb.”

Het weer:
“Morgen, valt er rechtsextremistische regen met hier en daar een rechtsextremistische onweersbui.
Temperaturen tussen de 22 en 25, maar voelen soms als rechtsextremistisch 30 graden.

Dit was het rechtsextremistische nieuws, tot morgen.”

Hmm, ik weet ook niet hoor, maar als je het woord maar vaak genoeg gebruikt, verliest het toch wat van zijn waarde.

Cuyahoga | 28-08-15 | 14:23

Kunnen wij aan de adressen komen van onze linkse politieke knuffelaars? Dan ff uitdelen aan de vluchtelingen en golddiggers uit Afrika, vermelden dat ze zich daar kunnen melden voor luxe opvang

Knackarsch | 28-08-15 | 14:23

De historische flater van een miljoenmiljard Moren in onze vredelievende steden en dorpjes op te nemen. Tien jaar wachten, massale gezinshereniging, onderlinge soennieten-sjiïeten oorlog, algehele werkeloosheid en criminaliteit onder de migranten, hele generatie kinderen met ouders die de taal niet spreken en hoppa: heel Europa een banlieu!
.
We zijn voorgoed verloren. Neem de verkrachtingsvijfers van Zweden als voorbeeld. Kijkt u naar het etnisch profiel en geef uw blonde dochter vanavond nog maar eens een liefdevolle knuffel. Over 10 jaar is de Europese burgeroorlog al jaren aan de gang.

de Voorzittert | 28-08-15 | 14:23

frummel | 28-08-15 | 14:10
Het is gewoon tekenend hoe al die Europese figuren zelfs na oprichting van allerlei Europees-Afrikaanse Unies en omkoperij met ontwikkelingssamenwerking niet een probleem kunnen tacklen met een paar procent van een procent van de Afrikaanse bevolking.

Er wonen ruim een miljard mensen op dat continent en er zijn er slechts honderdduizenden per jaar aangekomen in Europa. Dit probleem kan met gemak vertienvoudigen. Dit is gewoon de nieuwe grote volksverhuizing.

Straks komt Oekraïne bij de EU en dan krijgen we een vergelijkbare vluchtelingenstroom uit Azië erbij. Twee keer zo veel mensen onder veel erbarmelijkere omstandigheden. Oorlogsgebieden zoals Afganistan, Pakistan, Sri Lanka en Birma, maar ook economische malaise uit China, Rusland, India, Bangladesh en zo verder. Draai die globe maar een kwartslag, het zijn vergelijkbare afstanden die de Afrikaanse bevolking nu aflegt.

Feynman | 28-08-15 | 14:22

@Hans Gruber | 28-08-15 | 14:11
Volgens mij heeft hij het erover dat rechtse partijen beloftes maken over terugsturen die ze niet waar kunnen maken, want je kunt geen Syriërs terug sturen de oorlog in. Wat meneertje er niet bij zegt is dat er gruwelijk veel vluchtelingen uit landen komen waar geen enkele oorlog aan de gang is. En die stuurt hij en zijn partij samen met die andere maatschappij ondermijnende partijen (VVD,D66) ook niet terug.

head_pend_jervin | 28-08-15 | 14:21

Nimmerzwans: We can't send people back to war.
Nee Fransie je importeert de oorlog naar Europa.

miko | 28-08-15 | 14:21

Timmerfrans; Den Haag was te klein voor zijn ego. Nu giert hij zijn limboleuning door het vuistje als hij zichzelf op tv hoort praten.

Westheimer 2.0 | 28-08-15 | 14:21

Dhr. de Wit | 28-08-15 | 14:10
Ik zie al jarenlang de ene naar de andere peiling voorbij komen waaruit blijkt dat een meederheid, of op z'n gunstigst een grote minderheid, tegen de komst van meer asielzoekers is. Daarnaast zijn de integratieproblemen van de reeds aanwezigen al levensgroot en mogen we van geluk spreken als we dat tot een goed eind weten te brengen. Als je als politicus dit alles weet maar toch koste wat kost meer migranten wilt toelaten heb je in mijn ogen bloed aan je handen als er wat gebeurd.

prov1nciaal | 28-08-15 | 14:21

zo de LUL van het jaar heeft ook weer wat te melden

fifi23 | 28-08-15 | 14:20

Hoe vreemd?
Lees regelmatig nare nieuwsberichten
over
Ach ik hou er op met reaguren hierover maar ik ga over tot daden.

steekmug | 28-08-15 | 14:19

hij zegt ook nog dat we die mensen nodig hebben vanwege de demographics...
Wat een onzin. Hij is werkelijk zo naief om te denken dat deze mensen in de ziekenhuizen en verzorgingstehuizen zullen gaan werken. Hij heeft blijkbaar nog nooit zo'n neger ontmoet.
Wat een wereldvreemde malloot.

--sql error-- | 28-08-15 | 14:19

@Dhr. de Wit | 28-08-15 | 14:17
De EU-elite is zijn ark van Noach al aan het voorbereiden.

De waard zijn gast | 28-08-15 | 14:19

Laat iemand alsjeblieft het woord VLUCHTELING in de ban doen!

Het betreft hier immers gelukzoekers die over het algemeen geen bijdrage komen leveren, maar wel een flinke duit bijeen kunnen verzamelen om naar de landen van het gratis geld te worden verscheept.

Voor échte vluchtelingen is heus wel plek. Deze parasieten horen hier niet en verdienen de titel VLUCHTELING niet!

Pastor Sippenhaft | 28-08-15 | 14:18

Ik zeg het nog een keer: Als die vrachtwagen met dode vluchtelingen een manier was voor de criminele vluchtelingenreisburo's om eea hoger op de agenda te krijgen dan zijn ze nog een paar duizend keer heftiger dan leger, politie en zorg samen, een paar dagen voor prinsjesdag.

Einde van de Domheid | 28-08-15 | 14:18

"There is no individual solution, there is no solution by memberstate, we need to find European solutions for this problem."

De PvdA-oplossing is om gelukzoekers een plek in een EU-land te dumpen of om ze in asielprocedure te laten doorlopen buiten de EU. Beide "oplossingen" trekken enkel meer gelukzoekers aan, die weten ook dat het halfslachtige EU-beleid betekent dat ze een goede kans maken om toch te mogen blijven. Het enige wat werkt is een uitzettingsbeleid en een radicale vluchtelingenstop. NEE IS NEE.

mirvink3478 | 28-08-15 | 14:18

Daarnaast hebben ze eerst in de afgelopen 30 jaren de Europese legers zodanig uitgekleed dat soldaten bij oefeningen zèlf 'pang pang' moeten zeggen om te voorkomen dat de legers straks het klootjesvolk verdedigen. Het klootjesvolk zal zich zonder leger tòch nooit kunnen verenigen dus die worden straks systematisch afgeslacht in het kader van de moeltie-koeltie-droom van (s)linx. Door ons stemgedrag hebben we dit over onszelf uitgeroepen. En nog steeds NIEMAND die ook maar enigzins nadenkt over het feit dat van die heilige hypotheek, bankrekening en baan niets meer over is. Europeanen zijn bereid hun gezinnen op te offeren voor het behoud van de zogenaamde welvaart...

Nieuwe Bezems | 28-08-15 | 14:18

Godwin op 8 minuut 14. *We moeten niet terug naar de tijd van een minderheid de schuld geven, van moslims de schuld geven, van joden de schuld geven*.
Volgens Timmermans is *nooit meer Auschwitz* hetzelfde als *iedereen het land inlaten*.
*zucht*
Hij is hartstikke gek, die Timmermans.

Lewis Lewinsky | 28-08-15 | 14:18

Sorry Timmerkereltje, maar als mensen massaal gaan stemmen op die zogenaamd 'radicale, xenofobe, extreemrechtse partijen' dan zal daar toch wel een reden voor zijn, misschien moet je daar dan eens naar kijken.

De waard zijn gast | 28-08-15 | 14:17

www.destentor.nl/regio/apeldoorn/tijde...
Ja lekker dan. Is bij mij in de wijk. Sterker nog: ik stap daar dagelijks op de trein.
vooral alleenstaande mannen en bij voorkeur geen gezinnen. Nou gezellig.

koeberg | 28-08-15 | 14:17

Wat zijn we toch een ongelooflijk goed land!

*nieuw pak Kleenex pakt*

eerstneukendanpraten | 28-08-15 | 14:16

Tjonge.. wat een incompetentie.

beutervleut | 28-08-15 | 14:16

Ik roep het al heel lang: de grootste aanjagers van extreem rechts is de extreem linkse Gutmensch Kerk!

Xirdalan | 28-08-15 | 14:16

"To get the people we *need* to the EU".... Jaja. Mooi, doen we... We laten die 2 binnen, en laten die 53.193.228 anderen buiten ok?

peterdh | 28-08-15 | 14:16

Gek word ik van dat woord "vluchtelingen", het zijn zonder uitzondering illegale vreemdelingen. Ze komen immers allemaal door landen die geheel veilig zijn, zoals Turkije, Griekenland, Italie, Hongarije en ga zo maar door.

Of vind de linksche Gutmensch dat alle inwoners van die eerder genoemde landen, ondragelijk lijden en ook maar hier moeten komen wonen ??

De wereld is gek, nee correctie, linkse mensen zijn gek.

GerMonster | 28-08-15 | 14:15

Laat maar komen hoor mijn kinderen blijven wel wachten op een woning, en onderhand meer huur vragen voor het scheefwonen het is een groot smerig zooitje daar in Den Haag, snel verkiezingen en alles eruit donderen.

slotbert | 28-08-15 | 14:15

'Terreurverdachte Mohamed B. (27) komt per direct op vrije voeten. Dat heeft de rechtbank in Rotterdam besloten, zegt zijn advocaat André Seebregts.

Eerder deze week eiste het Openbaar Ministerie nog vier jaar cel tegen de Marokkaan.
-
ja laat je veiligheid maar aan de staat over.. wat een prutsers

(c)ZWITSUL | 28-08-15 | 14:15

Alles moet kapot. Groetjes, de EU.

o)+ | 28-08-15 | 14:14

Hij is dus alleen maar bang voor z'n positie.
Het probleem dat de immigranten zelf veroorzaken ziet hij niet eens.
Wat timmerfrans toch een domme koe. hij snapt iets van de vragen die hem gesteld worden.

--sql error-- | 28-08-15 | 14:14

Zoals al die andere elitaire salonsocialistische zelfverklaarde elite-denkers gaan ze pas in de actie als ze eerst iedereen die dat al riep naar het rechter segment van de discussie hebben gedirigeerd (rechts is volgens hen dood eng dus geen open discussie mee voeren), ze het woord 'islamofobie' hebben bedacht om iedere discussie over de islam de kop in te drukken EN zij zelf ver weg van alle shit zijn verhuisd om er voorlopig geen 'last' van te hebben. Bij Frans in de achtertuin komen er geen vluchtelingen te wonen, hoor...!!

Nieuwe Bezems | 28-08-15 | 14:14

Timmerfrans, al helemaal in de standaard "I don't care" EU-mode van Juncker; ze douwen toch hun zin wel door. Helemaal afbranden die ivoren EU-toren te Brussel.

Fijnstoffer | 28-08-15 | 14:13

Zoveelste item waarin de EU kei-en-keihard faalt. Dit hele zootje is toch wel het dieptepunt... Heb er gewoon echt geen woorden voor... Krankjorum.

Latrinalia | 28-08-15 | 14:13

Het probleem ligt niet bij het verdelen van de vluchtelingen in de EU. Maar het ligt bij de heerschap van de landen waar ze vandaan komen.... Die lacht zich rot in hun paleisjes met miljoenen op de bankrekening.

*Jowie* | 28-08-15 | 14:12

LOL... De partij van Timmerfrans laat al 30 jaar onafgebroken en zeer overtuigend zien deze problemen niet op te kunnen of willen lossen....
Dat gaat voor Frans dus een probleem worden.

Moi2 | 28-08-15 | 14:12

@Cuyahoga | 28-08-15 | 14:11
Dat is een zogenaamde 'facemask'.

frummel | 28-08-15 | 14:12

Timmerkwal is een eerste klas schijtlul en een randdebiel. Hij kan zijn verhaal in 52 talen afsteken maar er is geen normaal denkend mens dat erin trapt. Hij sneller deze man van het internationale toneel verdwijnt hoe beter. Wethouder van een Syrische gemeente lijkt me wel wat voor hem, kan-ie daar lekker de boel bij elkaar liegen. Rot op Timmerzak!

Nigel Garage | 28-08-15 | 14:11

Niet om t een of ander maar Timmer frans zegt ook gewoon dat een deel terug moet in hetzelfde item. Goedkoop stukje, Hemelrijk.

Hans Gruber | 28-08-15 | 14:11

Hoe zeg je eigenlijk 'mondkapje' in het Engels?

Cuyahoga | 28-08-15 | 14:11

@prov1nciaal | 28-08-15 | 14:07
Remember Neurenberg? De 2.0 versie zit er volgens mij aan te komen. Helaas...
Het had ook anders gekund. Als politici eens geluisterd hadden naar hun volk, in plaats van ze te beschuldigen van xenofobie, islamofobie en racisme. Ze hebben het schijnbaar zelf zo gewild en nu krijgt (extreem-)rechts de schuld in de schoenen geschoven.

Dhr. de Wit | 28-08-15 | 14:10

@Feynman | 28-08-15 | 14:08
Maar dat is toch logisch? Als ex-Kolonisten is het allemaal onze schuld en dus ook onze verantwoordelijkheid de zorg voor die jongens op ons te nemen.

frummel | 28-08-15 | 14:10

Wat doet Timmermans eigenlijk de hele dag? Ik probeer een functieomschrijving te vinden maar dat lukt niet echt.

Dutch_Holland | 28-08-15 | 14:10

@kapotte_stofzuiger | 28-08-15 | 14:0
Huh?

koeberg | 28-08-15 | 14:10

Met extreemrechts bedoelen eurocraten alle eurosceptici.

compitaal | 28-08-15 | 14:09

Stap 2: Het leger inzetten tegen de autochtone bevolking.

Rest In Privacy | 28-08-15 | 14:09

Hoe moeilijk:
1. Schengen opzeggen
2. Grenzen bewaken
3. Boten en balkanroutelopers terugsturen
4. Opvangslanden in de regio ondersteunen met tenten en andere meuk.

Driewerf Hoezee | 28-08-15 | 14:09

Ik weet niet welk accent erger is, het blaffende zeehond accent wat je bij jongeren van berberse persuasie vaak hoort, of dit vreselijke Downtown Abbey-geneuzel van deze vreselijk enge man.

Cuyahoga | 28-08-15 | 14:09

Toch vreemd waarom er een Europese oplossing moet komen voor een Afrikaans probleem.

Feynman | 28-08-15 | 14:08

Nou Timmerfrans snel naar Brussel toe, om tijdens een drie sterren maaltijd, je collega elites te informeren hoe je de welvaart van de Nederlanders wilt afpakken.

heldheino | 28-08-15 | 14:08

@overVecht | 28-08-15 | 14:05
Alleen als je het licht gezien hebt mag je die negeren.

frummel | 28-08-15 | 14:07

Dhr. de Wit | 28-08-15 | 14:01
Mocht er inderdaad weer eens wat gebeuren zou het helemaal niet gek zijn als bepaalde politici nalatigheid wordt verweten...

prov1nciaal | 28-08-15 | 14:07

Ja stel je voor he..,het is te hopen dat iemand er iets aan doet want het is nu 1 grote cholera bende. En denkt die Timmerfrans nou echt met z'n hypocriete geneuzel dat iemand hem nog serieus neemt na zijn vliegramp uitglijders... ja een paar zwemelkutjes op Facebook die nog heil Frans scanderen. Eens even kijken als ook die straks een vluchteling in huis moeten nemen of ze nog zo blij zijn. Wie wil het nou niet een dr Dre dragende dobberneger op zolder.. een nieuwe trent we gooien de hele grachtengordel vol dan kunnen ze fijn dobberen in de grachten en onmiddelijk tegen zwarte Piet demonstreren en alles in dit land waar ze nu al een hekel aan hebben.

myrna1965 | 28-08-15 | 14:07

Wie heeft er eigenlijk op Timmermans gestemd voor deze functie?

Duifmans | 28-08-15 | 14:06

@Mark_D_NL | 28-08-15 | 14:04
300.000 handtekeningen staat gelijk aan het aantal leden van alle politieke partijen opgeteld. Daar moeten we iets mee kunnen doen!
dnpp.ub.rug.nl/dnpp/themas/leden/gezam...

Dhr. de Wit | 28-08-15 | 14:06

Ik ga die negen minuten trouwens mooi niet uitzitten.
*vlag halfstok hangt*

Driewerf Hoezee | 28-08-15 | 14:06

Europa in zijn huidige vorm is de kern van het probleem. Niet ook maar het begin van een oplossing.

Godsammekraken | 28-08-15 | 14:06

Misschien gewoon eens de grenzen fatsoenlijk bewaken en Turkije duidelijk maken dat ze die bootjes niet zomaar moeten laten vertrekken. Wij zijn hier de gekke Henkie van de wereld. Golfstaten overspoelen de wereld met radicalisme en wapens, wij vangen immers de daardoor veroorzaakte vluchtelingen wel op...

prov1nciaal | 28-08-15 | 14:05

Uhm. Nahja. Het zal wel aan mij liggen. Maar het einde van elk topic lijkt telkens hetzelfde.

overVecht | 28-08-15 | 14:05

Gefeliciteerd reaguurders uit Apeldoorn, u krijgt er ook vluchtelingen gratis bij (aldus het radiostaatsjournaal)

kapotte_stofzuiger | 28-08-15 | 14:05

Er is natuurlijk de traditionele manier van vluchtelingenopvang: lekker laten sloven tegen hongerloontjes. En als ze te arm zijn jaag je ze op.
Ik begin te geloven dat dat humaner is als deze dodelijke hindernisbaan waar de winnaar een Miele krijgt.

frank87 | 28-08-15 | 14:04

Timmerfranz heeft zijn kruit allang verschoten. Te licht voor zijn functie. Exit die man asap voordat hij nog meer leed veroorzaakt. 300.000 stemmen mensen, dat is het begin om verachtelijk figuren zoals Timmerfranz eruit te bonjouren!
--
O ja, Timmerfranz heeft een heel klein pikkie.

Mark_D_NL | 28-08-15 | 14:04

Was er maar ergens een echt 'rechtse' regering in een EU-land.

kapotte_stofzuiger | 28-08-15 | 14:04

Tuurlijk joh, omdat het ergens anders slecht is, maken we het hier ook slecht. Het eerlijke verhaal van de PvdA.

VerenigingVanDieven | 28-08-15 | 14:03

Timmerfrans c.s. zijn straks hoofdelijk verantwoordelijk als er detonerende IS fans door de straten van Europa trekken. Dat is de realiteit, niet anders.

Dhr. de Wit | 28-08-15 | 14:01

Timmerfrans Pendeldiensten B.V.

Een gevaar voor het land en de onbetwiste Lul van de Week.

Driewerf Hoezee | 28-08-15 | 14:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken