Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bossen moeten ook multiculti worden

ekkhornnazi.jpgSchokkend onderzoek (*) uit Wageningen: jonge Chinese en Turkse Nederlanders komen minder vaak in de Nederlandse 'natuur' dan hun autochtone leeftijdsgenoten. Onze Turkse homies zitten als ze al gaan voornamelijk in stadsparken de hele dag te barbecuen en onze Chinese medemensvrienden zijn alleen in de natuur te vinden om zich in afzondering op te laden voor de volgende carrièremove. En dat is natuurlijk een probleem, dat begrijpt u wel. Bovendien voelen Turkse-Kaaskoppen zich "soms een buitenbeentje doordat ze door medebezoekers met argwaan worden bekeken." Juist. Altijd al geweten dat die fietsers en wandelaars op de Veluwe xenofobe neonazi's waren. Tien jaar geleden was er een speciaal 'plukbos' aangelegd zodat we met alle kleuren van de regenboog tezamen vruchten en noten konden gaan plukken, maar dat was een regelrechte flop. Dus zit Staatsbosbeheer nog altijd in z'n maag met het hoge KKK-gehalte van de Nederlandse natuurliefhebbers. De organisatie leeft van subsidie, heeft dus draagvlak nodig en in Nederland heb je dan niet meer genoeg aan slechts blankwitte bomenknuffelaars. Oplossingen? Maar natuurlijk: "Elke groep moet op zijn eigen manier worden benaderd, bij voorkeur in nauwe samenspraak met vertegenwoordigers uit die groep die al een groen hart hebben." Hatseflatsen. Dat roept om nog meer onderzoek, werkgroepen, intercultureel overleg, informatieavonden, integratie-consultants, nog een paar vergaderingen en natuurlijk enorme grote bakken subsidie. Gewoon een stuk bos plempen is er niet meer bij: de multiculti-industrie gaat nu ook de natuur bewerken. Olé!

Reaguursels

Inloggen

Iemand ooit een moslim zn/haar bewondering voor schoonheid horen uitspreken? Iedere culturele uiting waarvan wij verwachten dat moslims die gaan onderhouden zoals wij dat gewend zijn, is als trekken aan een dood paard, hopen dat ie ooit opstaat.
De topic is het zoveelste bewijs van de oneindige tolerantie en hoop van sommige Nederlanders.

Zoltan | 26-08-15 | 07:58

Ik vind dat het idd wel tijd word voor een Turks Homobos op de Veluwe.
En voor de Aziaten wat rijst en theevelden naast de Oostvaardersplassen!
Komen die mensen ook is in de natuur en als ze dan gelijk wat thee en rijst plukken maken ze zich nog nuttig ook.

Padre Pio | 25-08-15 | 23:04

Daarom moet je die asielzoekers ook lekker in de bossen onder Tilburg houden, tot dat ze die weten te waarderen. Onderdeel van het integratie-proces.

P.redgleuf | 25-08-15 | 19:59

-weggejorist-

lilluke halve hoan | 25-08-15 | 16:37

@Dr. Blechtrummel | 25-08-15 | 11:37
En een kraampje bij de ingang met Blanke vla,negerzoenen, jodenkoeken en die biggetjes van Haribo.....

lilluke halve hoan | 25-08-15 | 16:37

@Knarf666 | 25-08-15 | 10:57
Klopt niet helemaal..... hier zie ik Mocro's én Tuurken met een hond lopen.... meestal Bull-achtigen of die Turkse Bergbeesten.......
Da's toch hardstikke haram?

lilluke halve hoan | 25-08-15 | 16:33

Wat een gezeik. Doe maar Staatsbosbeheer opheffen, en het beheer en behoud van de bossen onderbrengen bij de respectievelijke gemeentes.

ben kokhals | 25-08-15 | 15:51

Géén slapende honden wakker maken...

Draaikont24 | 25-08-15 | 15:38

De enige plek waar je nog verschoond blijft van de zegeningen van de multicul.

henk vintage | 25-08-15 | 15:29

"Chinese en Turkse Nederlanders komen minder vaak in de Nederlandse 'natuur' dan hun autochtone leeftijdsgenoten"
-
Logisch, turken zitten de hele dag in het koffiehuis en Chinezen zijn hard aan het werk. Zouden andere minderheden eens een voorbeeld aan moeten nemen. Aan de Chinezen, dat is...

Air van Boven Dorens | 25-08-15 | 15:28

De rode berk is prachtig. Tevens een handreiking naar de Indianen!

van heinde en verre | 25-08-15 | 15:25

Niet echt een bos, eerder een park, maar toch: Clingendael in Den Haag is wel een soort geslaagd multicultureel Bos als je daar op een zonnige zondagmiddag rondwandelt. Heel veel expats en allochtonen, maar allemaal van het beschaafde. hoogopgeleide soort. Het kan dus wel.....

Peyronie | 25-08-15 | 15:24

Mooi dat GS eindelijk toegeeft dat het met argwaan bekijken van een allochtoon je een xenofobe neonazi maakt.

Suubi Musajja | 25-08-15 | 15:07

-weggejorist-

Agrajag | 25-08-15 | 14:23

-weggejorist-

Agrajag | 25-08-15 | 14:01

Zo'n smulbos is een handreiking en mogen we op het onderhoud rekenen door de doelgroep en niet gesubsidieerd? Is dat teveel gevraagd? Ik ben er nog niet gerust op.

J.Slavink | 25-08-15 | 13:57

Ik dacht he, eindelijk eens een ander topic. Dat het zou gaan over variatie in het bos. Franse eiken met Japanse bomen enz. Maar ik zat ernaast

waragainstclimate | 25-08-15 | 13:50

Kunnen we Wageningen niet platbuldozeren?
Dat communistische tyfusdorp brengt alleen maar extreemlinkse nederlandhaters voort.

Slipsnifter | 25-08-15 | 13:44

@ Piet van het Padje | 25-08-15 | 13:05

Toch denk ik dat Turk-kaaskoppen in een bos daadwerkelijk met open mond nagestaard worden. Omdat men ze nooit ziet. Omdat die Groenlinks/50Plus/Pvda'er die in dat 'bos' rondloopt zijn best heeft gedaan om de kinderen op een witte school te krijgen, in een dure wijk woont en NIMBYt wanneer er een dreigende migranten-influx op de wijk afkomt.

Discussiepunt is dan hoe je deze verandering in acceptatie wil bewerkstelligen. Volgens mij heb je daar de Rosa Park'sen en Jackie Robinsons' van deze wereld voor nodig: die de barrière slechten (en daar zelf meestal niet beter van worden). Nederturken denken terecht: fuk dat, daar heb ik geen zin in, zo belangrijk vind ik het wandelen in een bos niet. Andere normale mensen denken er ook zo over.

De echte linksmens ruikt dan echter de kans om De Witte Schuld Van Andere Witte Mensen Behalve IK en Mijn Gelijkdenkenden te bevechten en springt er bovenop. Nederturken MOETEN het bos in om acceptatie te bewerkstelligen, of ze dat nu willen of niet.

Sjors W. | 25-08-15 | 13:41

@swassannuf | 25-08-15 | 12:40
Goed idee, hier verplaatsen ze uit verveling de hekken constant, daar is een mooi nieuw werkterrein, zie de boswachters al in discussie met Asielzoekers over het laten vallen van een papiertje.

Uw Verzekeringsadvis | 25-08-15 | 13:37

Zucht wat een muts. Hoe kunnen we het ze nog wat meer na de zin maken?

Nou gewoon, vervuil alle watertjes, beschiet het bos een paar uur met mortieren, haal toegangshekken weg lekker in het bos parkeren immers en maak alle diertjes even dood want opgegeten. Is het bos net als thuis :)

Zo nou nog even in mijn zwaar racistische tuin zitten volgeplant door een enge blanke.

Brunssum73 | 25-08-15 | 13:27

Straks kun je dus niet eens de natuur meer invluchten om even te ontsnappen.

Angel_eyes | 25-08-15 | 13:22

Het is toch vreemd. Links wilt de multiculturele droom, waarin we samen hand in hand lopen onder de regenboog met verschillende kleurtjes, culturen,denkbeelden en geloven.
Maar wat nou als die 'anderen' daar helemaal geen zin in hebben? Dat zij een andere cultuur hebben en andere dingen willen doen? Eigenlijk respecteert links deze mening niet van deze mensen en men wilt de eigen Nederlandse cultuur opdringen. Waar links eigenlijk altijd zo op tegen is, want andere culturen zijn beter en kunnen wij van leren! Nou, respecteer dan ook dat deze mensen andere culturen, ideeen en gedragingen hebben..... daar kunnen we toch immers van leren nietwaar? Als je deze mensen de nederlandse cultuur opdringt dan kunnen we er niks van leren.
Practise what you preach links!

Julia | 25-08-15 | 13:21

@Piet van het padje, inderdaad. Ik heb bij Joop geleerd dat als je blanke zegt dat je dan een racist bent! Ik wandel trouwens iedere dag in het bos en ik heb er werkelijk nog nooit een Afrikaan gezien.

garagedeur | 25-08-15 | 13:20

regel eerst verdomme eens gratis wifi in die bossen. gewandel gaat nu ten koste van mijn databundel.

verbanden | 25-08-15 | 13:19

Ja hoor, daar is dat afschuwelijke anglicisme "witte" weer. Het is verdomme gewoon een scheldwoord. Een politiek correct middel om "bleekscheet" te kunnen zeggen, zonder over te komen als een dametje van 60 die Shaft probeert te vertalen. Ik heb het woord nul komma nul keer in positieve context gezien.

Overigens meen ik me te herinneren dat die linkse waanzin niet het "plukbos" maar het "smulbos" genoemd werd. Om maar even aan te tonen hoe ver buiten de normale maatschappij deze idioten leven. Die naam alleen geeft me bijna de impuls om naar buiten te lopen en de eerste de beste linkse hippie op de muil te timmeren.

Maarja, het is allemaal weer de schuld van de witman. Het heeft niet te maken met cultuur, ofzo. Ik bedoel, het is toch niet alsof deze mensen uit culturen komen waar de natuur vaak gewoon als slecht of schadelijk wordt gezien, en de menselijke hand als iets goeds. Ik bedoel, wat wij hier hebben is ook nauwelijks "natuur" te noemen, en zijn meer goed gereguleerde parkjes die we hebben opgezet nadat we onze gigantische, blanke, Westerse klavots over de natuur hebben laten neerdalen. Maar nee, links heeft het antwoord: Het ligt aan blanke mensen. Altijd blanke mensen.

Ik word zo moe van links. Altijd bezig met die walgelijke weg-met-ons houding. Kunnen die volgelingen van Lenin en Stalin niet gewoon ZELF in een leuke commune gaan wonen, zonder die onzin op te dringen aan de rest? Kunnen ze zoveel schattige Arabiertjes en Turkjes binnenlaten als ze willen. Kijken hoe goet hun utopie draait zonder de walgelijke, rechtse witman erbij.

Piet van het Padje | 25-08-15 | 13:05

Zolang prutswetenschappers en politici nog blijven geloven in een maakbare samenleving moeten wij *verplicht en onder dwang* blijven betalen.
Blech.

Zathras | 25-08-15 | 12:59

WAT DE HEL??!!!
Iedereen moet gewoon doen waar hij/zij zin in heeft. Als die mensen niet het bos in willen, blijf dan gewoon weg. Geen soepsiedie hier heen.
Wil je ze het bos in krijgen? Stimuleer de verkoop van honden. Ownee, wacht, dat zijn vieze beesten die minderwaardig zijn en dus niet in de islamkoeltuur passen.

Dwaalspoor | 25-08-15 | 12:41

Er is te weinig serieus werk te doen in NL... Dan krijg je dit soort geleuter.

BlowingBubbles | 25-08-15 | 12:40

Man man man zullen we al die pseudo wetenschappers even het land uitflikkeren? Weet je, zullen we gewoon iedere wetenschapper zonder technische achtergrond gewoon geen wetenschapper meer noemen? Dat speculeren en selectief in elkaar zetten van onderzoeken waarvan de uitkomst bij voorbaat vaststaat is dodelijk voor serieuze wetenschap en wakkert die vreselijke politieke correctheid alleen maar aan.

Makro777 | 25-08-15 | 12:40

Uw Verzekeringsadvis | 25-08-15 | 11:06
Ook zo'n hekel aan die gasten van natuurmonumenten die het overigens in het geheel niet gek zouden doen aan de Grieks/Macedonische grens met het uitrollen van prikkeldraad.

swassannuf | 25-08-15 | 12:40

Ik word ook lid van de zieligheidsindustrie. Dat winstmodel is echt geweldig! Subsidies links en rechts, lekker geld binnenharken terwijl je geen flikker hoeft te doen.
.
Even terug op topic. Wat de fuck heeft dit voor zin? Als die eikels natuur willen gaan ze er wel heen. Daar hoef je echt geen allah approved bos voor te hebben. Dit is echt het meest debiele wat ik ooit gehoor heb. En trouwens, als je de natuur aan wil gaan passen voor moslims moet je het platbombarderen. Dan is het net als de natuur thuis.

Vrije Nator | 25-08-15 | 12:35

En Chinezen zijn er te vinden als de peking eend op is!

DerWaarheid4 | 25-08-15 | 12:33

De natuur aanpassen aan de multiculturele mens.. gut gut gut... als de multiculturele mens zich nou eens zou aanpassen aan de natuur waar ze zich vestigen.

Ook wel grappig dat ze bij de Chinese Nederlanders erover heeft dat ze werk/opleiding/carriere als prioriteit zien en bij de Turkse Nederlanders dit geheel overslaat.

Vladimir316 | 25-08-15 | 12:27

Ik zie door de autochtonen het bos niet meer!

DenkZelfstandig | 25-08-15 | 12:24

Misschien is een isis trainingskamp op de utrechtse heuvelrug een idee?

GOEM | 25-08-15 | 12:24

Een monocultuur uit de zandbak importeren betekent nog niet dat je een multi culture samenleving hebt.

Ecologen zijn zeer sceptisch over allochtone flora en fauna. Een aantal soorten kunnen grote ecologische schade veroorzaken. In Nederland hebben deze weinig tot geen natuurlijke vijanden en kunnen zich sterk verspreiden, ten kosten van inheemse soorten. Met als gevolg de achteruitgang en zelfs het uitsterven van inheemse flora en fauna.

chef werkplaats | 25-08-15 | 12:24

Wat doe je als je een nutteloze baan hebt? Je voert een nutteloos onderzoek uit en komt met een nutteloze oplossing.

wooky | 25-08-15 | 12:23

Volgens mij zijn er al voldoende wietplantages en chemische afvalplaatsen in de bossen.

lingo star | 25-08-15 | 12:22

Subsidies scoren is gewoon een business model als alle andere. Je moet er eerst marktonderzoek voor doen en kijken waar de beste kansen liggen. Groen + Zielige allochtonen: KaChinggg!

BASinnic | 25-08-15 | 12:22

Volgens onderzoek van Paulus de Boskabouter zijn in de biotoop van het bos al een diversiteit aan organismen gesignaleerd die ieder hun eigen habitat opeisen: agressieve roedels 40+ midlife wielrenners die bezig zijn met hun laatste toer de France, de muf ruikende seniore unisex ANWB fleece paartjes, de luidruchtige buitensex Kim H. bonobos, de schuchtere XTC laborant

HetOorAakel | 25-08-15 | 12:16

Kein Multikulti!

sercencer | 25-08-15 | 12:14

Dan weet je dus zeker dat ook de nog resterende bosjes rap zullen veranderen in dumps voor blikjes red bull en andere zooi.

Ramsesz | 25-08-15 | 12:12

Laten de de naffers maar eens stimuleren om naar de historische musea te gaan. Kunnen ze met eigen ogen aanschouwen hoe achterlijk ze zijn geworden.

McMarx | 25-08-15 | 12:10

Ja hoor, we moeten beslist mensen tegen hun zin gelukkig maken en dat mag wat kosten.

Ergea | 25-08-15 | 12:09

Ze kunnen zich in de stad al niet gedragen en respect voor andermans tuin hebben ze ook niet, staan gewoon bij je in de tuin bloemen te plukken en als je er wat van zegt krijg je doodleuk te horen: je hebt er toch genoeg!
Dus laat ze even lekker uit de natuur blijven, respect hebben ze absoluut niet voor de natuur, NIET buiten de paden lopen! Wat is dat? He, een tak, die kan ik afbreken, goed he van mij!
Nee, laat ze daar heel erg ver weg blijven, slopen alleen maar de boel!
Die koters van ze laten ze gewoon overal doorheen maaien en slopen zonder er wat van te zeggen, gelijk geen vlooi meer te bekennen, alles vlucht gelijk weg, gillen en krijzen als debielen, weg rust en genot van de natuur, en zelf brullen ze ook alsof je ze aan de andere kant van het bos moet kunnen horen.
NEEEEEEEEEEEEE, niet multicultiën!

Snaptsnappenniet | 25-08-15 | 12:09

Om de Veluwe Halal-proof te maken moet je eerst de everzwijnen afschieten. Ondertussen komen de hordes vluchtelingen met behulp van de gutmenschen de woonruimtes opeisen van de Nederlanders, die vervolgens het bos ingestuurd worden.
Vandaag gewandeld en alleen maar heilige koeien tegengekomen, gelukkig geen gutmenschen uit de Wageningse linkse subsidieslurpende kookketel.

gringo-brd | 25-08-15 | 12:07

Bij ons in het park komen heel veel multiculti's. Voornamelijk rond deze tijd, als de bramen rijp zijn. Staan ze met de hele familie, inclusief opa en oma en kleinkinderen, het hele bos leeg te plukken. Straks weer, als de hazelnoten rijp zijn.
En tussendoor met de BBQ op het gras. Gras stuk, rotzooi laten ze liggen.
Van mij mogen ze per direct naar het bos gelokt worden. Of het strand. Of een weiland. Overal, als het maar uit het park hier vandaan is.

J. Jarig | 25-08-15 | 12:03

Klopt, ik woon op de Veluwe en je ziet hier voornamelijk roomblanke autochtonen rondfietsen en wandelen.
Een bloody shame, kennelijk.

matatwork | 25-08-15 | 12:03

Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ik geen multiculti medelanders tegenkom in bos en hei.

kneuterzak | 25-08-15 | 11:59

De enige plek waar je nog een beetje Nederlands kunt vertoeven en dat willen ook al gaan aanpassen?
Pleur dan maar gelijk een moskee ,met bid afwerkplaatsen, in een kunstmatig oerwoud neer.
Altijd maar dat van 1 kant rekening houden met en de ongewenste wensen van niet-nederlanders vervullen , zodat de bankrekening van deze linksgekkies op peil blijft.
Idealistische hoeren zijn het die blind zijn voor de gevolgen.

hero_of_heaven | 25-08-15 | 11:58

Noem mij een Nazi, xenofoob of een ander soort hater. Maar ik ga juist naar de bossen om deze mensen even níet te zien.

Tijdens mijn jeugd veel gespeeld bij de Stakenberg. Omg. Ermelo, Nunspeet enz. Laatst terug gegaan met mijn ouders, had een lokale moskee gemeenschap (Harderwijk? ) daar een buitensport dag(alleen de mannen). Muziek, eten, sporten. Hielden een groot aantal bankjes bezet. Nou, ik was teleurgesteld. Wij dachten:''Hier nu ook al!?''

Jammer, want deze mensen gaan niet met de natuur om zoals wij dat gewend zijn.

De vrek | 25-08-15 | 11:57

onnosel | 25-08-15 | 11:49
Maar het blijven allemaal sprookjes.

swassannuf | 25-08-15 | 11:56

Yeah right. Neushoorns voor de Chinezen en hakblokken voor de Syriërs.

sjoerdploert | 25-08-15 | 11:56

Er is toch al het Zwarte Woud?

Geert Linkers | 25-08-15 | 11:56

Als we nou eens touw beschikbaar stellen, waarmee allah-mietjes andere mietjes kunnen ophangen.
Gedoog-beleidje erbij voor de sharia en kijk eens aan, zowaar een echt sprookjesbos.

DeVrijDenker | 25-08-15 | 11:55

-weggejorist-

swassannuf | 25-08-15 | 11:55

forecastle | 25-08-15 | 11:45
Laat dat genieten maar weg in de door natuurmonumenten geclaimde met hulp van de postcodeloterij gekochte en omheinde gebieden waar je regelmatig van je sokken gereden wordt door die nazi's van natuurmonumenten in hun Mitsubishi Pajero's.
Wat nou natuur.Pure business.

swassannuf | 25-08-15 | 11:55

Willianus Wortelus | 25-08-15 | 11:02

Yup jaren tussen Emst en Vierhouten gewoond en dolblij dat ik daar de rotzooi uit Amsterdam niet meer zag. Zomers waren een drama want niets is asocialer dan ontspannende bejaarden op fietsen die 60 jaar randstadherrie van zich af proberen te epibreren. Laat staan dat je daar nu ook mensen heen gaat lokken/sturen/dirigeren die er eigenlijk helemaal geen fuck aanvinden. Iemand moet deze doos een schop onder haar hol verkopen en vertellen dat ze beter kan gaan onderzoeken hoe er juist minder mensen de natuur ingetrokken kunnen worden.

Kapunter Boutmuts | 25-08-15 | 11:51

Willianus Wortelus | 25-08-15 | 11:02
Helemaal gelijk. Het is zelfs zo dat ook Nederlandse autochtone jeugd nauwelijks in het bos komt. Daar valt niets te beleven en als je lekker een beetje gaat slopen mag dat niet van de boswachter. Ik woon naast een stadsbos van 110 ha, dus best een leuk lapje, maar er lopen hooguit wat gepensioneerden en mensen die de hond uitlaten. En af en toe jakkert er een terreinfiets voorbij. Betutteling is helemaal niet nodig. Wie niet naar het bos wil heft daar vast een goede reden voor. En als wij die reden niet goed genoeg vinden is dat geen reden om te willen opvoeden. Respect!

Synecdoche | 25-08-15 | 11:51

Terug naar de dienstplicht.

gratis voetreis | 25-08-15 | 11:51

Lupuslupus | 25-08-15 | 11:30
Theologie heb ik nooit gestudeerd.
Ik, als leek, opgevoed als Christen, had begrepen dat de Genesis uit de Bijbel deel uitmaakt van de Koran.
Quote van de site Bijbelenkoran:
In de Koran worden de zorgvuldigheid en vrijgevigheid benadrukt waarmee de Schepper te werk ging. alle schepselen in hun onderlinge ordening vormen 'tekenen voor mensen die geloven', dat zij Allah kunnen vertrouwen, als 'de machtige, de vergevende'.

Hieruit begrijp ik niet dat God niet de Schepper is maar zijn tegenstander die alles kapot wil maken.
"In de Bijbel staat de schepping aan het begin, in het boek Genesis. In de Koran vindt men in verschillende Soera's verwijzingen naar het continue scheppingsproces.

onnosel | 25-08-15 | 11:49

forecastle | 25-08-15 | 11:45

Hear hear!

Flipus | 25-08-15 | 11:49

@SapperDeFlap2166 | 25-08-15 | 11:06
Ik neem daar aanstoot aan. Dat is discriminatie. Waarom geen witte bomen?
Thunderbird | 25-08-15 | 11:32

Witte bomen kunnen worden geassocieerd met de VOC en slavernij, vandaar. Stel je voor zeg. Gekleurde mensen die door een geheel wit bos heen lopen, dat komt echt nie goe hoor. En discriminatie- en racismewetgeving telt niet als je blank bent. De werking van die wetgeving is asymmetrisch en werkt dus maar één kant op. Ga dus maar je beklag doen bij een boom. Wat me trouwens weer doet denken aan iemand van ons koningshuis, maar dat terzijde.

SapperDeFlap2166 | 25-08-15 | 11:48

Die multiculties hebben nog veel te doen tegen de tweedeling.
Zie geen marokkanen of turken op de racefiets bij georganiseerde fiets tours. Wel chinesen.
Heb niet of nauwlijks marokkanen en turken gezien bij Pre-sail in Ijmuiden. Wel chinesen.
Lowlands en die andere muziekfestivals. Geen marokkaan of turk te zien. Wel chinesen.
Ik kan nog wel even doorgaan.
En inderdaad. In het natuurpark hier naast de deur zie ik wel oudere turkse vrouwen wandelen en wat zitten. Waarschijnlijk om thuis te ontvluchten. Maar voor de rest, alleen chinesen en nederlanders.Komt waarschijnlijk omdat het van Natuurmonumenten is die met de slogan "Áls je van Nederland houdt" de nederlander en de chinees uitnodigd te gaan genieten van de rust en de schoonheid van de natuur en daar in slaagt.

forecastle | 25-08-15 | 11:45

"Elke groep moet op zijn eigen manier worden benaderd"
Aha, ik begrijp het al, ze zijn een definitie aan het opstellen om in de Van Dale op te nemen achter het woord: "Discriminatie [zelfst.nw.]: "

een_mike | 25-08-15 | 11:43

Dus vanaf nu nieuwe taakstraffen in het bos? omgevallen bomen weghalen, gevaarlijke takken eraf hakbarren komen ze toch nog eens mooi in de natoerr

Loempo | 25-08-15 | 11:42

Er zijn ook zat Nederlanders die nooit in de natuur komen, maar van mijn mijn allochtone vrienden was het me ook al opgevallen. Die komen nooit in een bos. Dat kun je nu niet zo erg vinden, maar dat betekent wel dat er straks misschien een generatie ontstaat die weinig tot niets op heeft met de natuur. Ik kan me voorstellen dat dat voor de toekomst wel zijn gevolgen kan hebben.

Charlie36 | 25-08-15 | 11:40

Thunderbird | 25-08-15 | 11:32
Jij je zin, een Greet-bos; alleen papierberken, sneeuwwit.

Dr. Blechtrummel | 25-08-15 | 11:37

Ik ben ontzettend graag in het bos, nu weet ik waarom.

deepblue | 25-08-15 | 11:37

TT Assen of wintersport zijn ook pure blanke aangelegenheden.
Gaan we die nu ook aanpassen?

Dick Luyenlomp | 25-08-15 | 11:36

Lupuslupus | 25-08-15 | 11:30
Klopt helemaal want:
Moslims maken alles kapot.
Overal
Altijd

swassannuf | 25-08-15 | 11:36

@SapperDeFlap2166 | 25-08-15 | 11:06
Ik neem daar aanstoot aan. Dat is discriminatie. Waarom geen witte bomen?

Thunderbird | 25-08-15 | 11:32

Gewoon alle moskeeën en gevangenissen in het bos bouwen, probleem opgelost. *Daarna snel naar Rotterdam verhuizen doet*

Pimol | 25-08-15 | 11:30

Hun god wordt aanbeden, zijn schepping niet.
@onnosel | 25-08-15 | 11:11
.
Dat is logisch. Hun "god" is namelijk niet de Schepper maar Zijn tegenstander en die wil àlles kapot maken: mensen, dieren en uiteraard ook de natuur.

Lupuslupus | 25-08-15 | 11:30

Lopen best veel buitenlanders in het bos: Schotse Hooglanders, Ijslandse pony's, Konik's, Heckrunderen e.d. Wat zeuren ze nou.

Dr. Blechtrummel | 25-08-15 | 11:30

Laat ze eerst een proeftuin voor allochtonen aanleggen als experiment en zie hoe snel het vervuild en gesloopt is. Mensen die dit bedenken hebben werkelijk geen benul van de allochtoonse samenleving. Ik stel ze voor om degenen die dit bedenken te laten starten met een 's avonds een rondje Rembrandpark in Amsterdam om hun enorme achterstand in kennis bij te spijkeren. Ongesluierde vrouwen voorop. Dat wordt lachen! Wel een filmploeg meesturen want wij genieten ook graag mee van de verbaasde gezichten van de goedmens.

Thunderbird | 25-08-15 | 11:30

@VanBukkem | 25-08-15 | 11:20

Wat wel duidelijk is, is dat ze zelf goed verdwaald zijn geraakt in hun sprookjesbos.

SapperDeFlap2166 | 25-08-15 | 11:30

Ik denk trouwens wel dat het goed voor ons zou zijn als samenleving, als we eens wat vaker met zijn allen het bos in zouden gaan. Bomen hebben namelijk een heilzame werking, op mens en maatschappij.
flashbak.com/wp-content/uploads/2014/1...

VanBukkem | 25-08-15 | 11:30

De gemiddelde 'natuurbeleving'van de importmedemensch is als volgt: groot kleed-veel broertjes en zusjes-hoofddoekjes hakken vlees en groenten-heren doen geen ene reet-vijf tellen eten-kleed uitslaan-tyfuszooi achterlaten.
-
Dat krijg je er niet uit. Meer dan zeventig procent van zwerfvuil is het direct en aantoonbaar gevolg van het handelen van de wegwerpculturen. (kost tientallen miljoenen, mag je ook direct optellen bij de toerekenbare kosten van de immigratie)
-
Waarom denkt deze Roos Vonk 2.0 dat ik als indigene Nederlander nog naar een natuurgebied ga? (en: waarom ik betaal om lid te zijn van een Landschap of van Natuurmonumenten) Welnu: ondere andere (!) om even een paar uurtjes gevrijwaard te zijn van de uitingen van de importculturen.
-
Dit soort slap gelúl leidt - voorspelbaar- in het Grote Ambtenarendenken alleen maartot het vrijmaken van grote weiden in natuurgebieden met heel bankjes met heel veel prullenbakken er om heen (en tot een even grote áfgang als die plukbossen)
-
Daar hebben wij die natuurgebieden niet voor. Staatsbosbeheer, ga aan het werk waarvoor je door ons allemaal méér dan riant betaald wordt!

bisbisbis | 25-08-15 | 11:29

Allochtonen komen in het algemeen alleen ergens waar iets te halen valt. In tegenstelling tot de politiek aanvaardbare realiteit is dat de dagelijkse realiteit.

Dus in het bos moet er ook al wat te halen komen voor die lui? Betekent dat dat ze van de paadjes af moeten om nootjes en ander eetbaars te ratsen? Dan mag de boswachter wel geïnstrueerd worden.

Jan Passant mk2 | 25-08-15 | 11:29

Onze medelanders zitten graag op het gras met hun bbq, of ze sjouwen hun stoeltjes met het hele gezin (inclusief kanaries) naar de binnentuinen. Vinden ze lekker. Dat er verderop struweel groeit en bloeit weten ze heus wel. Die mensen schieten er niets mee op, als ze behandeld worden als een stelletje halvegaren die niet uit hun doppen kunnen kijken. Zijn er een paar overheidsdienaren, waarvan het een beetje te veel opvalt dat ze geen flikker te doen hebben?

t.zeefje | 25-08-15 | 11:29

Lekker veel scooters op de voetpaden. Want scooters hebben schijt aan verbodsborden.

Thunderbird | 25-08-15 | 11:26

Grote kans als een allochtoon met zijn gezin gaat wandelen in het bos 1 van zijn 9 kinderen verdwaald raakt.

soxs | 25-08-15 | 11:26

Tot nog toe verbleef ik veel in de natuur, ook om de multiculti samenleving even te ontvluchten en weer op te laden.....
Laatst echter hoorde ik ook daar al een driewerf 'Hallal G'haktbal' roepen.
Weg, mooi Nederland.

Aristotalloss | 25-08-15 | 11:26

Natuurlijk, alles moet verziek worden, ook de natuur. Met schreeuwende onopgevoede kinderen die hun afval overal achterlaten omdat hun ouder ook geen fatsoen hebben geleerd. Top!

Thunderbird | 25-08-15 | 11:25

Wanneer de kastanjes vallen stikt het van de Chinezen in de bossen.. wanneer de bramen rijp zijn stikt het van de Chinezen in de bossen... wanneer is deze nationale allochtonenteldag geweest? Wellicht niet op een dag dat er gratis rijp eten te vinden was!

Poxert | 25-08-15 | 11:25

Fart Fader | 25-08-15 | 11:15
www.tuinieren.nl...

Jemig. Laat Quinsy dit in godsnaam vooral niet lezen!

SapperDeFlap2166 | 25-08-15 | 11:24

In de jaren '70 waren er ook haast geen allochtonen in steden. De straten waren toen nog behoorlijk schoon. Een melkertbaan als stratenveger was toen ondenkbaar, wegens geen werk.
Tegenwoordig gooit iedereen alles maar van zich af op de grond. Als je er wat van zegt dan krijg je een brutale opmerking terug.
Ik vrees dat er een nieuw soort melkertbaan bij gaat komen: de boskuiser.
Zonde, laat die allochtonen lekker met rust en laat ze niet onze bossen slopen.

watergeus | 25-08-15 | 11:23

Goddomme, is een pad door een nederlands bos niet vodoende? Wat goed genoeg is voor de nederlander is goed genoeg voor de gast.

Mesmer | 25-08-15 | 11:23

@Lochos | 25-08-15 | 11:11
Zie ze hier in het bos af en toe, dat is een onderdeel van de kennismaking met hun omgeving onder leiding van van die lieve invoelende afgekeurde SP onderwijzeressen.

Uw Verzekeringsadvis | 25-08-15 | 11:21

@Cuyahoga | 25-08-15 | 11:17
Ton Elias bij een saladebar?
Dat gaat de vloer niet houden!.
*rip vloer, genehehe*

necrosis | 25-08-15 | 11:20

Je kunt het zo gek niet verzinnen (het bos) of men weet er wel weer een multiculti-label aan te hangen, waarschijnlijk ingegeven door een behoefte aan meer subsidie.
Gewoon negeren.

VanBukkem | 25-08-15 | 11:20

Raar eigenlijk, je ziet ook nooit veel moslims op een varkensfokkerij.
Of hindoestanen op een koeienboerderij.
Of eskimo's in een vulkaan, pigmeeën in een volleybalteam, vierjarige kleuters in een truckerscafé, of Ton Elias bij een saladebar.
Moeten we daar ook niet snel een taskforce voor oprichten om de segregatie te doorbreken?

Cuyahoga | 25-08-15 | 11:17

Gaul Shaarad | 25-08-15 | 11:10
Tering Jantje.
Maar wel keurig de man van de vrouw gescheiden.
Wat een natuurliefhebbers.

swassannuf | 25-08-15 | 11:17

Zij hebben vaak een bos binnen staan.

je suis bier | 25-08-15 | 11:17

@Gaul Shaarad | 25-08-15 | 11:10
Sodeju, niet te geloven, of marcheren ze die gasten rechtstreeks de zee in,

Uw Verzekeringsadvis | 25-08-15 | 11:16

Het is bijna aandoenlijk om te zien dat er nog steeds mensen zijn die denken dat de multiculturele samenleving tot een succes gemaakt kan worden.

Meneert | 25-08-15 | 11:15

Dat komt omdat je er niet met een scooter mag rijden denk ik

speculoos | 25-08-15 | 11:14

Waarom? Gewoon de simpele vraag: Waarom zijn er mensen die vinden dat als anderen niet iets doen waarvan zij vinden dat ze dat horen te doen (in hun ogen), die mensen er dan aan de haren bijgesleept moeten worden?
.
Ik snap echt die onvoorstelbare drang van al die figuren niet.....

frenkievee | 25-08-15 | 11:12

Participatie-wetgeving noemen en de hele thuis-hang kliek het bos laten bijhouden, prima idee..

InfidelRevolution | 25-08-15 | 11:11

Willianus Wortelus | 25-08-15 | 11:02

Hier ook een bos bewoner! En ik pleit er voor om ieder bos zo ontoegankelijk mogelijk te maken, lekker rustig en veel mooier.

Lochos | 25-08-15 | 11:11

Nooit eens een onderzoekje over het gevoelsleven van Chinezen, Mexicanen, IJslanders, Spanjaarden, Australiërs, Peruanen, Hindoestanen, Fransen, Schotten, Portugezen, Japanners, Ieren, Koreanen, Nepalezen en Bhaghwan aanhangers. NOOIT? En weet je waarom? Omdat die WEL meedoen met onze maatschappij. Omdat die GEEN problemen veroorzaken.
Als je mij wel eens over Chinezen hoort klagen is dat omdat ze dan vergeten zijn er sambal bij te doen.

Dhr. de Wit | 25-08-15 | 11:11

Ik vind het heerlijk om in de natuur te zijn en niemand tegen te komen.
En mocht ik een paar gepensioneerde fietsers tegenkomen die zin hebben in een praatje is het ook goed.
Veel vrouwen met hoofddoek vind ik arrogant. Mijn dag in de natuur wordt verpest mocht ik ze tegenkomen.
Weten ze trouwens wel wat genieten is van de natuur. Als ze het wisten zouden ze allang wandelaars, fietsers, vogelaars etc zijn geweest. Het hoort niet bij hun cultuur. Hun god wordt aanbeden, zijn schepping niet.

onnosel | 25-08-15 | 11:11

@mindless | 25-08-15 | 10:56
"Hoe is het eigenlijk met het befaamde smulbos afgelopen?"

Ik geloof dat de bedenker werd geadviseerd in vervolg minder vaak paddenstoelen te plukken.

SapperDeFlap2166 | 25-08-15 | 11:11

Als je een land en cultuur minacht, heb je ook geen oog voor de natuurlijke schoonheid van dat land. Ik zie ze wel altijd alle zooi op de straat flikkeren trouwens. Wel heel policor ook, om de Chinezen er ook een keer bij te betrekken. Maar die hebben daar geen tijd voor, die werken altijd.
.
Even OT, een pro- IS demo begeleid en beschermd door de politie, in het land van de Deense Dog..
youtu.be/iighmzQTC30
Is daar dus minstens zo erg als in Den Hagistan.

Gaul Shaarad | 25-08-15 | 11:10

Stel dat Quincy Gario meeloopt in zo'n introductie in de natuur. En zo'n biologie-baard-gids zegt: En hier ziet u de zwarte bes. Wat denk je dat er gebeurt? Hiermee worden Surinaamse vrouwen beledigd. Weer een rel. Nee, laat die maar binnen de stadsmuren blijven. En veel Turken willen toch de hele dag Turkse tv kijken. Die zijn niet zo van dat natuurgedoe. Al die Blut und Boden types in die bossen....

TB2318 | 25-08-15 | 11:10

Als we eenmaal al die woonruimte voor iedere gelukszoeker die zich hier naar binnen heeft geluld gebouwd hebben, hebben we die natuur amper nog.
Wil je de Nederlandse natuur dan bezoeken, dan zul je een nummertje moeten trekken.

Peter_K | 25-08-15 | 11:10

Dat Chinezen niet in het bos komen is pure onzin.
Kijk, die onderzoekers, die slapen 's ochtends uit, die beginnen zo rond 10 uur 's ochtends met onderzoeken, dan heeft de gemiddelde Chinees er al een halve werkdag opzitten.
Die gaan 's ochtends voor dag en dauw en hebben voor de eerste onderzoeker uit zijn nest komt al 27 soorten eetbare dingen in plant- of diervorm verzameld.

Cuyahoga | 25-08-15 | 11:10

Ze weten de natuur echt wel te vinden.
Heb allochtonen zien bbq-en op een voetbalveld.
Was een kunstgras veld.
Met de nadruk op was.

swassannuf | 25-08-15 | 11:10

We kunnen de bossen vol leggen met gratis pakken bloem. Daar wordt je lekker dik van.

succesvol | 25-08-15 | 11:09

@CoffeePatch | 25-08-15 | 10:55
Thanks, ik zocht dit, dat stond mij ook nog bij.

toetanchamon | 25-08-15 | 11:08

@Petrus de Rewa | 25-08-15 | 10:56
Dat ben ik volkomen met je eens!

necrosis | 25-08-15 | 11:07

Natuurmonumenten is een tikkie slimmer.
Die hebben een aparte BV opgericht die regelt dat de allochtoonse kinderen met de bus van school worden gehaald vervolgens bij een Natuurmonumenten locatie worden afgeleverd, vervolgens tellen ze de kinderen op en verwerken die in hun cijfers als unieke bezoekers.
Kunnen ze aan de betreffende minister laten zien hoe groot hun bezoekersaantallen zijn, hoe belangrijk en onmisbaar ze zijn, oftewel meer centjes moeten hebben, heel listig.

Uw Verzekeringsadvis | 25-08-15 | 11:06

Quinsy-woud: een bos met alleen maar zwarte bomen.

SapperDeFlap2166 | 25-08-15 | 11:06

Xenofobie in het bos. Dit is een mopje, toch? Toch?

Vergeetput | 25-08-15 | 11:04

"Bossen moeten ook multiculti worden"

Nee hoor hoeft helemaal niet. Prachtig om nu te kunnen ontsnappen aan de alledaagse fratserijen in dit land.
Laat het bos lekker voor de 60+ wandelaars, sporters en xtc-afvaldumpers zoals het altijd is geweest.

Draak uit Brabant | 25-08-15 | 11:04

tja, in het zuiderpark ben ik een buitenbeentje. houdt mij daar niet vandaan.

49 | 25-08-15 | 11:04

@atheïstisch stemvee | 25-08-15 | 10:51
Nooit gehoord van een kettingzaag?
*vroem*

necrosis | 25-08-15 | 11:04

Je ziet ze soms wel eens in een museum lopen die kansenparels; zouden ze soms vrijkaarten gekregen hebben? En in Zweden zie je ze ook alleen barbecueën in het park; laat ze maar mooi uit de natuur blijven daar. Vooral in Stockholm mogen ze de Gutmenschen aldaar van harte verblijden met hun aanwezigheid!

dalskog | 25-08-15 | 11:03


succesvol | 25-08-15 | 11:00

Of mijnenvelden bij een zandverstuiving, dat doet ze toch prima denken aan de zandbak waar zij of hun voorvaderen vandaan kwamen.

eerstneukendanpraten | 25-08-15 | 11:03

Ik kom heel vaak in het bos. Woon ernaast zeg maar. Ik zie er enkel middel- tot hoog opgeleide blanken vertoeven, aan het merk en type auto's te zien.

Misschien komen allochtonen niet in het omdat het ze geen fuck interesseert? En als het ze geen fuck interesseert, waarom zouden we dan moeite doen om ze wél het bos in te krijgen?

Dat mens, die Marjolein, is knettergek. www.wageningenur.nl/nl/Personen/ME-Ma... Kan dat (lichtge)wicht niet duidelijk gemaakt worden dat ze in de keuken thuishoort? Staatsbosbeheer is echter nóg gekker. Die betaald het hele Marjolein circus.

Willianus Wortelus | 25-08-15 | 11:02

misschien pijlen in het bos hangen naar Mekka

markuitarnhem | 25-08-15 | 11:02

Voor Marokkanen bestaat er al zoiets als het Anne Frankplantsoen dus wat zeuren ze nu?

eerstneukendanpraten | 25-08-15 | 11:00

Als de hazelnoten plukrijp zijn weet elke stads-allochtoon die te vinden.
Hele families tegelijk.
Dat wel weer natuurlijk.

swassannuf | 25-08-15 | 11:00

We zullen de bossen vol leggen met bidmatjes!

succesvol | 25-08-15 | 11:00

Beter 10 Chinezen in je land, dan 1 zandmens op het zuid-europees strand.

Badderbeest! | 25-08-15 | 11:00

Zo moeilijk is dat niet. Zet er geiten en schapen neer en de marokkanen en turken komen vanzelf. Enige probleem is dat er dan wel regelmatig van die beesten verdwijnen maar daar komt ook wel weer een oplossing voor.

sinar2 | 25-08-15 | 10:59

Overigens denk ik dat de Turk-kaaskoppen best een punt hebben. Ik voel me ook niet thuis tussen wat ik zie als de homogene bewoner van Nederlandse 'natuur': de nimby babyboomer.

Sjors W. | 25-08-15 | 10:59

Iemand met enige mensenkennis weet dat de doorsnee niet-westerse allochtoon de natuur ziet als een product om van te leven in plaats van iets wat bewonderd moet worden. Daarbij komt dat de meeste ontwikkelingslanden geen intellectuele bovenlaag hebben die media en politiek beheersen waardoor zulk gedachtegoed zich ook minder heeft verspreid onder de bevolking.

Panos88 | 25-08-15 | 10:58

Het gaat al slecht met de natuur in NL, laten we het dan ook nog eens mensen die toch al geen respect hebben voor NL daar dan ook nog eens heen sturen.

Zzzzooooffff | 25-08-15 | 10:58

Kappen nou met die beschuldigingen van racisme en discriminatie aan het adres van autochtone Nederlanders! Het is nu wel een keer genoeg. Altijd maar weer dat gejank over allochtonen en dat ze zielig zijn. NEE! Het ligt puur aan de allochtonen zelf en dan heb ik het voornamelijk over moslims.
Dat hier in dit onderzoek Chinezen aan hun piekhaar erbij worden getrokken en Marokkanen ontbreken is natuurlijk een gotspe van formaat. Want stel je voor, dat de waarheid boven tafel komt en dat niet aan Nederlanders blijkt te liggen dat ze niet meedoen en vanwege discriminatie niet in het bos komen maar dat het ligt aan dat haatbulletin "de koran".
Een foponderzoek in opdracht van een fopkabinet!

Dhr. de Wit | 25-08-15 | 10:58

Uit de de azijnbode:
'Op de vraag 'voel je je weleens gediscrimineerd in de natuur' kwam nauwelijks reactie.
Nee, ga weg. Je meent het.

MogeWijEveOvergeve | 25-08-15 | 10:58

Waarom denk je dat ik een caravan op de Veluwe heb? Juist om die kansenparels te ontwijken.

Sjaak uit Dordt | 25-08-15 | 10:57

Allochtonen zitten niet in het bos omdat:
Je daar niet midden in mag parkeren
Niet de boel in de hens mag steken
Niets te jatten valt
Alleen oude vrouwen fietsen waarnaar je niet eens wil sissen

En vul zelf maar aan.
Daarom zit ik graag in het bos. Ben je nog ergens een beetje Nederlander.

KarelMarks | 25-08-15 | 10:57

Die groepen hebben toch niks met natuur. Je ziet ze ook nooit met een hond lopen. Buiten stukjes hond in hun noodles dan.

Knarf666 | 25-08-15 | 10:57

heteffect | 25-08-15 | 10:55
Dat zie jij verkeerd, zij willen het niet voor iederéén naar de zin maken, alleen de minderheden moeten het naar de zin hebben, ten koste liefst van de meerderheid.

jimbo888 | 25-08-15 | 10:57

Puur natuur in zwart, bruin of wit: ik zie altijd graag een bos hout voor de deur.

Petrus de Rewa | 25-08-15 | 10:56

Hoe is het eigenlijk met het befaamde smulbos afgelopen?

mindless | 25-08-15 | 10:56

@ atheïstisch stemvee | 25-08-15 | 10:51
Soms staan er zeaumaer Witte Berken in het bosch.
Dat is pas een probleem...

vliegende knorrepot | 25-08-15 | 10:56

Inderdaad, het zgn. 'Smulbos' van tien jaar terug. Hilarisch!

Sticky Rice | 25-08-15 | 10:55

"Om die segregatie te doorbreken"
Het staat er écht hoor.
Ondanks segregatie-zwemmen, halal woningen in Rotterdam, vrouwen die niet meer achter de kassa kunnen, gescheiden loketten bij gemeenten.

jimbo888 | 25-08-15 | 10:55

Veel buitenlanders haten natuur en zien het als een natuurlijke vijand. ZO gaan ze doorgaans ook met de natuur in die landen om, net als met dieren.

yamahaha | 25-08-15 | 10:55

Gewoon een pendelbusje neerzetten bij het dichtstbijzijnde station en de bossen wat dichter bij de stad parkeren. Daarnaast een paar tv-reclames en een website met overzicht van welke bossen waar met welke voorzieningen en klaar is kees.

@Le Roi | 25-08-15 | 10:49
Dus zo ziet een zombie-invasie eruit!

Tel Aziaat | 25-08-15 | 10:55

Ik blijf het ongelovelijk vinden, van die mensen die zich in de meest onmogelijke bochten wringen om het toch vooral voor iedereen volledig naar zijn zin te maken. Hou toch op. Sommigen hebben daar geen zin in, deal with it.

heteffect | 25-08-15 | 10:55

Als we het geld hiervoor nou eens zouden gebruiken om de staatsschuld mee af te lossen. Zou dat niet gewoon nuttiger zijn?

Rest In Privacy | 25-08-15 | 10:55

Ik verwelkom liever Chinezen dan Turken maar dat mag ik vast niet zeggen van de 'goetmenschen'...

necrosis | 25-08-15 | 10:54

Zolang ze er maar geen orthodoxe Berken of jihadistische sparren tussen planten vind ik alles goed.
*zen*

atheïstisch stemvee | 25-08-15 | 10:51

-weggejorist-

Le Roi | 25-08-15 | 10:49

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken