Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

In de bak met Patricia Remak

Even helemaal weg...Wat is dat toch met die politici uit Amsterdam Zuidoost? Nu weer Patricia Remak. Het oud-Tweede Kamerlid van de VVD moet voor 1 jaar de cel in wegens uitkeringsfraude. En dan hebben we het niet over een paar luizige euri, neen we praten hier over ruim een ton. Na haar vertrek uit de Tweede Kamer besloot Patricia namelijk gebruik te maken van haar wachtgeld-regeling. Toen zij echter weer aan de slag ging bij het ministerie van Financiën en tevens Statenlid werd voor de liberalen in Noord-Holland, ‘vergat’ de fiscaal specialist haar wachtgeld stop te zetten. Zodoende streek Remak ten onrechte 103.000 euri op. En dus besloot de rechtbank haar vorige week een jaar op water en brood te zetten. Deze week stapte Patricia op als Statenlid. Officiële lezing: ze zou overwerkt zijn. Kan ze mooi een jaartje uitrusten. Een gelukje: ook als Statenlid heeft zij gewoon recht op wachtgeld, dus dat jaartje brommen wordt gewoon doorbetaald... UPDATE: Mevrouw Remak vindt dat haar snoeihard onrecht is aangedaan.

Reaguursels

Inloggen

Dit is mij allemaal teveel! Eerst prins Laurent van België die alle Belgen te kijk zet en nu Patricia Remak. Beide claimen onschuld. Hij betaalt geld terug en hoeft de bak niet in. Zij gaat in hoger beroep. Wat hiervan te denken? Aannemelijk is dat de meeste mensen niet zo dom zijn om officieel verdiend salaris te verzwijgen voor de fiscus. Maar haar financiele jeugdzonde schijnt haar te achtervolgen.
Omdat Remak eenmaal toch uit de VVD hoek komt, kies ik ervoor om te wijzen op mijn oude constatering dat 'alles wat fout is in Nederland komt door de VVD.' Met het oog op de verkiezingsuitslag en de onder curatele stelling van Verdonk zijn kennelijk meer burgers deze mening aangedaan. Wij kijken naar de laatste stuiptrekkingen van een uitgebluste en op macht beluste partij die om aan de macht te blijven zelf staatstirannie begon uit te oefenen. Gaarne voorspel ik dat de Statenverkiezing een verdere slachting wordt voor de VVD, PVDA en het CDA, met een nog betere uitslag voor de SP.

[email protected]

Egmond Codfried | 15-01-07 | 15:31

Mooi dat de VVD nu zo eens in het nieuws komt. Het verbaast me trouwens niets. Wel altijd zaniken over die paar euro's die aan arbeidsongeschikte worden uitgekeerd, maar zelf de boel grootschaliger belazeren. VVD, God wil jullie dood. Daarom heeft hij Rita naar jullie gelederen gestuurd.

Dr Faustus | 15-01-07 | 13:53

Doe eens deaud gaan ofzeau, zij is echt dom, zij doet zeggen die witte pruik is racist. zij heeft geen verstand van rechtszaken ofzeau, de openbare aanklager stelt een strafeis, niet de rechter, dombeau

Goddeloze | 14-01-07 | 16:02

@Rabarberke 14-01-07 @ 11:42, "Hoeveel zwarte rechters telt ons land eigenlijk? 0?" tja om rechter te worden moet je een studie afronden,eerlijk, en betrouwbaar wezen,en dan vallen de meeste van hun al af.

baggerboer | 14-01-07 | 12:51

Doe als Tara Singh Varma van D´66
Ja, ik ben stervende......... Ze is (helaas) nog steeds springlevend.
En ze vangt nog steeds onze Euri´s.

der_bose_onkel | 14-01-07 | 12:41

Bovendien heeft Remak de inkomsten bij de Belastingdienst opgegeven en hierover premies betaald, benadrukte De Vos. Toen duidelijk werd dat zij alsnog te veel inkomsten had, heeft zij een regeling getroffen met de wachtgelduitkeringsinstantie. „Die regeling loopt nog”, aldus De Vos. „Zij heeft dus niets willen verzwijgen.”

Rabarberke | 14-01-07 | 11:49

Je kan jarenlang zeiken dat buitenlanders niet willen integreren. En als ze dan wat verder integreren dan de gemiddelde boerenlul, zeg maar tot op het niveau politicus of manager.. en daarbij de eigenaardigheden verwerven van toppolitici als Neelie, Bram of top-CEO's/oplichters als Cees van der Hoeven c.s. - als ze dan net als zovele toppers hun zakken /gaan vullen en iedereen gaan oplichten, ja dán gaan ze nét een stapje te ver. Dan zal het recht zegevieren... tenslotte moet voor wittenboordencriminaliteit niet alleen je boord wit zijn, maar ook je tronie.

Hoeveel zwarte rechters telt ons land eigenlijk? 0?

Rabarberke | 14-01-07 | 11:42

Hoeveel had Bram Peper nog maar privé geadministreerd? Of die Amsterdamse wethouder?

En hoe lang hebben al die ambtenaren mbt de bouwfraudenquete in de bak gezeten?

Rassenjustitie inderdaad.

Rabarberke | 14-01-07 | 11:37

-weggejorist-

Wt | 14-01-07 | 00:53

@De Peetvader 13-01-07 @ 09:56, dat soort mensen zien door hun beperkte hersencapaciteit al snel door de bomen het bos niet meer.

baggerboer | 13-01-07 | 11:01

Pim Fortuyn zei het al... Bierpompliberalen.

tomba | 13-01-07 | 10:53

Bij het horen van "har kant van het verhaal" besef ik me ineens wat een groot onrecht haar is aangedaan. Als je zoveel verschillende functies hebt bekleed die allemaal met belastingen te maken hebben, weet je het immers niet meer. Dan zie je door de bomen het bos niet meer.

De Peetvader | 13-01-07 | 09:56

Daarentegen tekent sprema zich prachtig af op den chocoladekleurige huid...../seksistisch mode off

Bisschop Gijsen | 12-01-07 | 22:32

@PisFinger (ben je daar nog). Nee hoor: Philomena Bijlhout bijvoorbeeld heeft met 8 uur schitterend werk voor de LPF toch nog vele maanden mogen genieten van alles wat de volksvertegenwoordiger in ruste toekomt.

Technix | 12-01-07 | 22:16

Ik weet dat deze site vrij absurdistisch is. maar het extreem rechtse gekanker komt me nu echt de neus uit. Dat mens moet gewoon besstraft wordenvolgens de wettten die er gelden Dat dit een VVDér beteft is gewono hilarisch

broddah | 12-01-07 | 21:35

En weer gaat een politieke partij plat op de bek door een allochtoon. Wanneer leren die lui ooit eens dat kwaliteit voor etniciteit gaat?

Angelica | 12-01-07 | 21:09

-weggejorist-

Fennek | 12-01-07 | 20:56

Het kreng is nog belastinginspecteur (geweest) ook. Kan ze mij niet ff bellen en uitleggen hoe ik de boel voor een tonnetje of wat (volkomen legaal volgens de Remak methode natuurlijk) kan tillen ?

CHOUFFE | 12-01-07 | 20:39

Hadjewat? 12-01-07 @ 18:54

je tweede alinea om 11.19 is een tirade tegen "de linkse pers", dat is dus niet een woordje, kerel.

baggerboer 12-01-07 @ 19:03

wat een onzin, tuurlijk, de verdachte van die moord is een neger, maar dat zegt toch helemaal niks over 'de neger', domme idioot. Dat is een zieke geest, die lang opgesloten moet worden simpel. Helaas, ik moet je teleurstellen, ook voor de komst van 'de neger' werden mensen vermoord in Nederland. Dat jij echt dom racistisch bent en bepaalde karaktertrekken of gedragingen aan een ras wil koppelen, kan ik niet helpen, hoef je mij niet te beschuldigen met goedpraterij of met lachen om een moord.

Maaier | 12-01-07 | 20:26

ze lijkt erg op hirshi ali ,maar die had ons beter genaaid, en naait nog steeds met haar drie bodyguard die op ons kosten haar kont beschermen.

prins74 | 12-01-07 | 20:07

-edit iets minder ! en iets minder caps -

ikweetalles | 12-01-07 | 19:40

@Maaier 12-01-07 @ 15:14, ha ha wat een lol he! voor de ouders van jesse valt er niks meer te lachen, maar dat intreseert jou natuurlijk niks.

baggerboer | 12-01-07 | 19:03

daarom hebben mensen verschillende kleurtjes, om het voor eerlijke mensen makkelijk te maken.

baggerboer | 12-01-07 | 19:00

@Maaier 12-01-07 @ 12:23: typisch jouw stijl: pik er een woord uit en lees vooral de rest niet. En maar blaffen.

Hadjewat? | 12-01-07 | 18:54

@broddah 12-01-07 @ 17:40

Hou es ff je gemak generaliserende kleauthommel. Die trut moet gestraft worden. Dat is duidelijk. Maar waarom moet ik uit mn villa?

En je moet niet te pas en te onpas het woord NSB-er in de mond nemen. Ongezien de typhus voor jou en je uitkering. Stomme zak.

FreshClash | 12-01-07 | 18:23

Hé, Patricia Remak, leeft die nog.? Jaaaaaren geleden een artikeltje over haar gelezen, ze was sterk gekant tegen de subsidie- en uitkeringcultuur, en haar man was beroepsmilitair. Dat laatste was geen overbodige luxe omdat ze vanwege haar mening door haar buurtgenoten op een uiterst fysieke wijze werd belaagd. Grappig.?

Maar wat ik gisteren in de krant las, sloeg werkelijk alles. Het ging weer eens over de, inmiddels legendarische, Lonsdale-jongeren, en die zijn altijd goed voor een spetterend bericht in de media. Vandaar dat ik u dit citaat niet wil onthouden: 'Als je vraagt wat allochtonen eigenlijk verkeerd doen, zegt zo'n jongen (van Lonsdale makelij) die al een jaar een uitkering heeft: "Ze werken niet, als ze niet werken moeten ze terug".'

Wat is dat toch met dat gezeik over het 'uitkeringsgespuis'.? Gewoon racisme, als je het mij vraagt. Ja, het bestaat, rechts lullen, links vullen. Ook grappig.? Voor de V.V.D. in ieder geval niet.

Hannalore | 12-01-07 | 18:14

Typisch gevalletje rechts lullen, links zakken vullen!

Alice D. | 12-01-07 | 17:43

Grappig, typisch VVD ,overal hebben ze de mond van vol maar als het er op aan komt sluiten zich de rijen, ex NSBérs. Haal die lui uit hun villas en maak er konijntjes van!. Kleautzakken

broddah | 12-01-07 | 17:40

@Hyppo Kriet 12-01-07 @ 17:01
Wie wil er nu wel bemoeienis van de overheid? De overheid is een parasitair orgaan dat volledig out-of-control is, en dat 1 miljoen grotendeels kansarme types (ambtenaren) een baan geeft omdat ze anders niet aan de bak zouden komen. Ze beroven burgers en bedrijven van grote sommen gelds en weten daar op handige wijze geen verantwoording voor af te leggen. Tegelijkertijd leggen ze die burger allerlei onzinnige regels op en ontnemen ze hem z'n privacy onder het mom van de dreiging van aanslagen.

Of ben je soms zo'n naieveling die denkt dat de overheid het goede met je voor heeft?

Brouhaha | 12-01-07 | 17:11

Liberalen (lees: Vereniging Van Dubieuzen) willen sowieso geen bemoeienis van de overheid, ook niet als diezelfde overheid zegt dat je je aan de wet moet houden als het om wachtgeldregelingen gaat. Het bewijs wordt maar weer eens geleverd door deze vinding- en wachtgeldrijke lid van de VVD...

Hyppo Kriet | 12-01-07 | 17:01

Goh, kunnen we ze lekker mee pesten op mamjo.com.

Jim Beam | 12-01-07 | 16:50

@ makkie 12-01-07 @ 16:09

Helden gaan meestal DEAUD ;(

Fockel und Suckel | 12-01-07 | 16:35

manna 12-01-07 @ 16:01

wachtgeld is geen uiitkering, maar zoals makkie 12-01-07 @ 12:04 aangeeft, vervalt d ewachtgeldregeling bij een vrijheidsstraf.

Maaier | 12-01-07 | 16:10

@Fockel und Suckel 12-01-07 @ 15:22
"iedereen heeft toch geleerd om "normaal"met elkaar om te gaan? "
Helaas niet.
"Basis regels heren/dames en iedereen die loopt te graaien uit de pot moet genadeloos op zijn flikker* (sorry) krijgen."
Voor veel mensen hoort daarachter nog te staan: als je gepakt wordt, anders ben je een held.

makkie | 12-01-07 | 16:09

is het inderdaad zo dat ze een uitkering blijft krijgen? neem me te kunnen herinneren dat bij 'normale' mensen met een uitkering deze gelden niet uitgekeerd worden als ze in de bak zitten. waarom zou het hier anders zijn?

manna | 12-01-07 | 16:01

@dlseth 12-01-07 @ 14:53
Verhelderende post. Ik begreep je totnutoe niet zo erg, maar nu ik je definitie van "links" lees, snap ik het beter.

makkie | 12-01-07 | 15:59

@Tiepe 12-01-07 @ 13:33
Nee, ik beargumenteer in eerste instantie alleen maar dat de VVD niet de enige partij is die allochtone "misfits" in haar gelederen heeft opgenomen. Maar nu je het toch ter sprake brengt: ja, er is sprake van een links complot dat iedere kritiek op alles wat niet lelieblank is in een racistisch kader plaatst, ondaks Fortuijn. Dit alles ten gevolge van het verdrongen schuldcomplex dat NL opliep door het vlotjes helpen met deporteren van 600.000 joden in de tweede wereldoorlog. Ook is links er aardig in geslaagd om het fascisme in de rechtse hoek te drukken, terwijl de meeste en grootste fascistische regimes toch duidelijk links waren. Resultaat van dit alles is dat het nog steeds verboten is om te roepen dat de keizer geen kleren aanheeft....
En als je alleen maar kunt inbrengen dat ik een domme sukkel zou zijn, bewijs je maar weer eens hoe beperkt je eigen vermogen tot redeneren is. Ben je soms links, of PABO-student?

Brouhaha | 12-01-07 | 15:47

"Normen en waarden" Als iedereen zich gewoon lekker aan de regels gaat houden dan gaat het een stuk beter hier in dit land, iedereen heeft toch geleerd om "normaal"met elkaar om te gaan?
Basis regels heren/dames en iedereen die loopt te graaien uit de pot moet genadeloos op zijn flikker* (sorry) krijgen.
Heeft niets met kleur te maken maar met opvoeding en normen en waarden.
Marianne doe er wat aan!!!! "VOC mentaliteit"

Fockel und Suckel | 12-01-07 | 15:22

Niks te maken met afkomst, gewoon afschaffen die wachtgeldregelingen!

Ambtenaren pleiten altijd voor gelijke rechten zoals die in het bedrijfsleven. Laten ze dan ook dezelfde plichten en regelingen krijgen! Ik ken een hoop ambtenaren en heb ze ook als klant van dichtbij meegemaakt. Wel 56 vrije dagen per jaar willen hebben maar ondertussen hetzelfde salaris genieten. Bij de ministeries zijn complete fitnessruimtes ingericht met personeel "want dat is goed voor het ziekteverzuim". Heb jij een gratis fitnessruimte op je werk?? Iedere 5 jaar wordt alle meubilair compleet vernieuwd want dat is de afschrijvingstermijn in het bedrijfsleven, net zoals iedere 3 jaar de nieuwste en dikste computer om nog sneller te kunnen internetten op je werk (net zoals ik nu doe :) ). Elkaar bonussen en 13de maanden toeschuiven en vooral veel personeel want dat is goed voor je schaal.

Kuchi | 12-01-07 | 15:22

baggerboer, meet jij ook de schedels van je vrienden of ze net zo dom zijn als jij?

Maaier | 12-01-07 | 15:14

zo moeilijk is het toch niet een misdrijf los te zien van de afkomst van iemand?

Maaier | 12-01-07 | 14:58

@baggerboer 12-01-07 @ 14:35
Dan nog is het fout om op basis van huidskleur te beweren dat ze corrupt zijn. Valt over het algemeen wel mee hiero. Sommige worden gewoon netjes nederlander; passen zich aan, nemen belangrijke waarden uit onze cultuur over en doen netjes hun best. Anderen blijven de cultuur van uitbuiten en misbruiken maken aanhouden; ze proberen hun eigen cultuur te forceren in nederland en zijn te beroerd om ook maar iets uit te vreten maar dan wel eisen dat de overheid voor hen lapt. Dit past precies in het straatje van inheemse (meerderheid) nederlandse uitbuiters en misbruikers. Alleen noemen we het hier in nederland die cultuur waar ze in op gaan 'links'.

dlseth | 12-01-07 | 14:53

baggerboer 12-01-07 @ 14:48

Ze had nog geen witte verf over haar lichaam uitgestort nee, maar als jij je opwerkt tot mr. in de rechte, en werkt bij de belastingdienst, later ook nog kamerlid wordt, dan doe je het volgens mij niet verkeerd. Dat je dan later de fout ingaat, heeft helemaal niks met haar afkomst te maken.

Maaier | 12-01-07 | 14:50

"keurig geintegreerd"????????? met jou ben ik uitgeluld maaier.

baggerboer | 12-01-07 | 14:48

baggerboer 12-01-07 @ 14:35

deze frauderned evrouw heeft heel haar leven in Nederland gewoond, bovendien ook nog eens keurig geintegreerd volgens alle maatstaven, dus ik weet niet wat je zit te zwetsen met huidskleur etc. ook cultuur heeft hier geen flikker mee te maken. Ze is gewoon corrupt geweest, zoals zoveel anderen. .

Maaier | 12-01-07 | 14:42

Als je zoals deze dame claimt dat je geen verstand van zaken hebt , is het altijd weer frapant dat het geld opleverd voor die gene.
Als je geen verstand van zaken hebt , kost het toch (meestal )geld ?
Denk aan de kinderbijslag fraude in Finland. Iedereen gaf teveel kinderen op omdat ze de formulieren e.d niet snapten. Amehoela , dan moesten er ook mensen tussen zitten die dus te weinig opgaven. Of mis ik hier wat ?

ja,diedus! | 12-01-07 | 14:38

@dlseth 12-01-07 @ 14:30, nou dan zijn we er toch! als je dus mensen uit dat soort culturen in nl binnenhaalt kun je dit soort toestanden verwachten

En hoe herken je mensen uit afrika en suriname???... juist!

baggerboer | 12-01-07 | 14:35

@baggerboer 12-01-07 @ 14:27
Het multiculturele falen hiero heeft niets te maken met corruptie in die landen. Als je het over nederland had, dan nog... De cultuur is corrupt maar dat ligt niet aan de huidskleur.

dlseth | 12-01-07 | 14:30

Afschuwelijk wat een lelijkerd...!

LangeLubbus | 12-01-07 | 14:27

dlseth 12-01-07 @ 14:23, die dingen staan NIET los van elkaar, zeker niet als je probeert een multiculturele samenleving draaiende te houden.

baggerboer | 12-01-07 | 14:27

@koerbagh 12-01-07 @ 14:16
Noem het dan gewoon woordblindheid?

dlseth | 12-01-07 | 14:24

@baggerboer 12-01-07 @ 14:15
Beetje het verhaal van klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Heeft niets tot zeer weinig met huidskleur te maken, veel meer met de cultuur aldaar. Die dingen staan los van elkaar.

dlseth | 12-01-07 | 14:23

baggerboer 12-01-07 @ 14:15

maar jij koppelt corruptie dus daadwerkelijk aan ras? knap. Niet aan iets als algemen armoede ofzo? Ok. Ik ben blij dat Bulgarije niet corrput is, aangzien daar geen zwarten wonen.

Maaier | 12-01-07 | 14:16

@CoJoNes 12-01-07 @ 10:45:
Dislexy is het enige woord in de Nederlandse taal waarbij het niet zou moeten uitmaken hoe je het spelt.

koerbagh | 12-01-07 | 14:16

@hadjewat:

Je reageert prima!

Mekker | 12-01-07 | 14:07

baggerboer 12-01-07 @ 14:02

ok, je hebt het over zwarten, das duidelijk nu. Overigens niet hel vreemd natuurlijk dat de post-apartheid regering van Z-Afrika uit vluchtelingenkampen kwam, maargoed. Ook niet heel vreemd dat ze in gevangenissen zaten, ooit gehoord van politieke gevangenen (Nelson Mandela zat niet voor fraude). Verder is Zuid-Afrika hardstikke corrupt, maar dat komt niet omdat ze zwart zijn hoor. Dat komt omdat ze corrupt zijn.

Maaier | 12-01-07 | 14:06

@dlseth 12-01-07 @ 13:56

Nee, de VVD natuurlijk!

Rui Barros | 12-01-07 | 14:03

@maaier, ach!...... www.phonydiploma.com/ bijna de gehele zwarte regering van zuid-afrika kwam na de val van de apartheids regering rechtstreeks uit gevangenisen en vluchtelinge kampen elders in afrika.
de meeste zijn nu ook opeens professor.

baggerboer | 12-01-07 | 14:02

@Rui Barros 12-01-07 @ 13:44
Lid waarvan? Breiclub?

dlseth | 12-01-07 | 13:56

Kep wel eens beetje moeite met het moslim-bashen in nl, terwijl 80procent van mijn inkomen min of meer rechtstreeks uit islamitische landen komt.

als ik aan de slag moet in negerlanden, dan worden dat soort projecten altijd door de wereldbank en ontwikkelingshulp betaalt, en als je dan na jaar of 2 daar weer komt kun je weer helemaal opnieuw beginnen.

baggerboer | 12-01-07 | 13:55

@Maaier 12-01-07 @ 13:50
Gevangenisstraf, puur omdat ze toevallig zwart is? Doe niet zo racistisch zeg...!

Onderbuik | 12-01-07 | 13:53

baggerboer 12-01-07 @ 13:41

Overigens is mr. in de rechten, dus is het een goed geschoolde fraudeur die terecht gevangenisstraf krijgt.

Maaier | 12-01-07 | 13:51

makkie 12-01-07 @ 13:44

Bovendien is ze Nederlander, en die kun je niet uitzetten. Gelukkig maar, verbanning bestaat niet meer, daar hebben we tegenwoordig gevangenisstraf voor.

Maaier | 12-01-07 | 13:50

@baggerboer 12-01-07 @ 13:41
Wat krijgen we nu? Eerst ons oplichten voor meer dan een ton, en dan mag ze van jou naar Rio? Dacht het niet. Die negen maanden mag ze mooi uitzitten, ook al kost dat ons nog meer.

makkie | 12-01-07 | 13:44

@dlseth 12-01-07 @ 12:49

Ik ben trots op je mijn liberale broeder!
Ben je ook lid?

Rui Barros | 12-01-07 | 13:44

@poppermotje 12-01-07 @ 13:34
Fraudeurs... Vooroordelen op basis van huidskleur doe ik niet aan. Als iemand werkt voor z'n geld en zich behoorlijk gedraagt boeit huidskleur mij geen fuck. Liever een werkende negert die naast me woont dan een blanke proleet.

dlseth | 12-01-07 | 13:43

als het dus niet de vrouwen zijn, zijn het dus de negers die wegmoeten?

Maaier | 12-01-07 | 13:43

@Maaier, de vrouwen mogen blijven in nl hoor, het lelijke ongeschoolde gedrocht op de foto, mag van mij vertrekken, zij heeft ons nu genoeg geld gekost.

baggerboer | 12-01-07 | 13:41

@Brouhaha 12-01-07 @ 13:12
Dus de VVd houd haar rug niet recht wil je zeggen...

da wizard | 12-01-07 | 13:40

@dlseth 12-01-07 @ 13:29

Daar heb je precies het punt, het gaat alleen maar erger worden straks, een linkse winter zo te zeggen, meer uitkeringen voor de alsmaar groeiende minima en een handje vol mensen om daar voor op te draaien. Ik stel voor het Immigratiebeleid nog zwaarder te verscherpen doormiddel van het verbod op een dubbel paspoort. "een voordeel hebben we al", België wil een autovignet, dus een extra grensbewaking is daar. :) Laat iedereen maar lekker werken voor z'n geld en werken extra belonen.

Fockel und Suckel | 12-01-07 | 13:38

makkie 12-01-07 @ 13:37

oja, dat kan ook nog. Die glimlachende mensen komen ook altijd ons land verzieken.....

Maaier | 12-01-07 | 13:38

@Maaier 12-01-07 @ 13:33
Ik denk dat ie het over de glimlachende oorbeldragers had. Dat zijn echt allemaal fraudeurs.

makkie | 12-01-07 | 13:37

020 moet gewoon een vrijstaat worden voor iedere *kuch* moderne multikullie, waar níet gekeken wordt naar huidskleur, hoogte van voorhoofd etc... Hebben wij, de rest van het trotse VOC-Koninkrijk-Nederland, er tenminste geen last van...

Onderbuik | 12-01-07 | 13:36

@dlseth 12-01-07 @ 13:29 Even checken: schakel je hier de achterban van links gelijk met 'zwarten' of met 'potentiële fraudeurs'? Of beide? Of zie je dat als één categorie? Het is maar dat ik het weet hè.

poppermotje | 12-01-07 | 13:34

Ze doen het wel slim bij de PvdAssholes.
Flikker de foute negerts uit je partij,
worden ze wel opgenomen door de VVD.
Staan ze weer voor l*l.
Je moet er wel wat voor over hebben als
politieke partij, multiculti is dan wel hip,
maar uiteindelijk ben je de genaaide partij.
Zelfs de aai-aai clubs van Jan M. en Femke H.
flikkerden de allochjes eruit.

KrijgNouWat | 12-01-07 | 13:34

@Brouhaha
In jou lenige geest is alles, uiteindelijk, toch gewoon de schuld van links. Domme sukkel.

Tiepe | 12-01-07 | 13:33

baggerboer 12-01-07 @ 13:31

Jij hebt het of over zwarten, of over vrouwen die weg moeten uit Nedeland, aangezien je verwees naar de foto. Op die foto zie je niet meer dan dan ze a-zwart is, b-vrouw is. Jij mag kiezen.

Maaier | 12-01-07 | 13:33

@Maaier 12-01-07 @ 13:28, ik heb het nog niet een keer over negerds of zwarten gehad, jij begint er zelf steeds over.

baggerboer | 12-01-07 | 13:31

Ze heeft het gewoon goed voormekaar, en Nederland moet dat kut-systeem eens veranderen.

Bomenzijnrelaxed | 12-01-07 | 13:29

@Maaier 12-01-07 @ 13:28
Lukt niet, PvdA, GL en SP zouden nooit hun achterban het land uit pleuren.

dlseth | 12-01-07 | 13:29

@Zillion 12-01-07 @ 13:17
Nee, zie mijn eerdere post.
He Fleisch, doe eens updaten die laatste zin! Die is ongefundeerd, tendentieus en nodeloos kwetsend voor mijn rechtsgevoel.

makkie | 12-01-07 | 13:28

baggerboer 12-01-07 @ 13:22

jij wil dus alle zwarten weg uit Nederland? Ok, dan weten we ook weer wara je staat. Of bedoel je alle potentiële fraudeurs? Dan wordt het wel heel rustig in Nederland.

Maaier | 12-01-07 | 13:28

Justitie begint langzaam wat beter op te treden. Leest het OM soms ook Geenstijl?

kapotte_stofzuiger | 12-01-07 | 13:24

@Maaier 12-01-07 @ 13:16,als we als samenleving zouden voorkomen dat dat soort hier de boel komt verzieken, dan hadden we meer dan genoeg geld over om bv de gezondheidszorg gratis te maken.

baggerboer | 12-01-07 | 13:22

Goffedomme dus ze vangt nog centen ook in de bak?

Zillion | 12-01-07 | 13:17

baggerboer 12-01-07 @ 13:15

ja, het zijn altijd weer corrupte mensen die fraude plegen, bah.

Maaier | 12-01-07 | 13:16

@Maaier , voel je je aangesproken? maar het zijn wel heeel vaak dezelfde soort mensen he!

baggerboer | 12-01-07 | 13:15

@da wizard 12-01-07 @ 10:52
Hoezoe zegt mijn verhaal meer over de VVD dan over allochtonen? Hebben de andere partijen dan geen excuus-allochtonen in dienst? Ik noem een Albayrak, Sing-Varma, enz. Juist bij de linkse partijen miegelt het van de excuus-allochtonen! De VVD moet wel meedoen, omdat ze anders door de gestaalde linkse kaders onmiddellijk als racisten bestempeld zouden worden en in dit politiek-correcte heilige-(zwarte)koeienland gelijkgeschakeld zouden worden met Hitler en consorten.

Brouhaha | 12-01-07 | 13:12

@Maaier 12-01-07 @ 13:07
Kennelijk uitgeven aan kudtpaupers zodat ze kunnen gaan zeiken op het internet dat ik meer moet gaan betalen...

dlseth | 12-01-07 | 13:12

baggerboer 12-01-07 @ 13:08

Je doelt hie rop 'negers'? Gonny van Onderhuren wa sinderdaad pikzwart, net als de foute PvdA-er in weet ik wat voor stadsdeelraad en Dions zo goed als legale handel en wandel? JA, alleen negers doen dat. Er is nog nooit een blanke betrapt op fraude. Maakt niet uit hoor, domme mensen moeten er ook zijn.

Maaier | 12-01-07 | 13:10

Die foto erbij had eigenlijk niet gehoeven,iedereen weet ondertussen wel wat voor soort mensen zulke dingen steeds weer doen.

baggerboer | 12-01-07 | 13:08

dlseth 12-01-07 @ 13:05

En al dat geld dat jij heel erg hard verdient door hier heel de dag te posten? Wat doen we daarmee?

Maaier | 12-01-07 | 13:07

Gonnie... lees je mee ?

Prikker | 12-01-07 | 13:06

@islamietje 12-01-07 @ 12:54
Hoe noodgedwongen? Die bijstandskoning doet het er anders prima mee. Zolang mensen met een bijstand op het internet zitten te zeiken hoe slecht ze het wel niet hebben, valt het allemaal reuze mee in dit land. Sterker nog, al die paupers op het internet is een teken dat de bijstand te hoog is. Verlagen die rotzooi, de bijstand is niet bedoeld om op te vreten, niet om ermee op het internet te lopen zeiken. Weer 20 euro per pauper bespaard! En dan mooi de inkomstenbelasting omlaag gooien met het geld dat bespaart word.

dlseth | 12-01-07 | 13:05

vvd-ers = vuile vullende democraten. zichzelf ruim verrijken d.m.v. allerlei trucjes en mensen met een bijstandsuitkering die noodgedwongen een tientje bijverdiene keihard aanpakken. ze zal ongetwijfeld er met een waarschuwing vanaf komen en de volgende zichzelf verrijkende vvd-er is zich al weer aan het verrijken over de ruggen van de belastingbetaler

islamietje | 12-01-07 | 12:54

Ze heeft ook nog een achtergrond als raadslid in een lokale leefbaarpartij in zuidoost. misschien heeft ze daar "wat opgelopen"? alles met een leefbaar affiniteit schiet op een gegeven moment uit de bocht.

charlenemidnight | 12-01-07 | 12:49

@blikjegrolsch 12-01-07 @ 12:24
... in de periode 1994-1998 ... Lees je eigen materiaal es, domme mongeaul. En inderdaad, van onder andere grote materiele rijkdom word ik gelukkig en luie paupers die geen fuck uitvreten mogen van mij ter plekke dood neervallen. Maar daar hoor jij, als links personage die 'diversiteit' waardeert, toch alleen maar respect voor op te brengen?
.
Overigens, stelletje linkse prutsproleten, doe nog 'es uitleggen waarom generaliseren zo slecht is? Dat mag toch niet? Ies verboten ofzo. Waarom is het dan wel kennelijk toegestaan om een politieke partij zoals de VVD te generaliseren? Mag ik dan ook generaliseren of mag alleen links dat?

dlseth | 12-01-07 | 12:49

Hadjewat? 12-01-07 @ 12:42

zucht, waarom begon je dan over de linkse media? Omdat je dat even kwijt wilde?

Maaier | 12-01-07 | 12:43

@Maaier 12-01-07 @ 12:23
Of iets hier op zijn plaats is, maak jij niet uit. Even de feiten: GS is voor 40% van de Telegraaf. Het bericht zelf kwam letter voor letter uit de Telegraaf. Dus hoezo hier niet op zijn plaats?

Hadjewat? | 12-01-07 | 12:42

Patricia Kamer (Remak) zat met haar vingertjes in de suikerpot.... (hihi)

Gringo of the South | 12-01-07 | 12:33

@teveel gedronken blikjes Grolsch
Zie: da wizard 12-01-07 @ 10:57
Meneer spuit elf...

da wizard | 12-01-07 | 12:27

blikjegrolsch 12-01-07 @ 12:24

zoals ik hier al eens heb gezegd na een item over een corrupte PvdAer: politieke partij heeft er niets mee te maken of je fraudeert of niet, rotte appels heb je overal, van SP tot en met Wilders. IN die zin is het dus wel toeval, een andee keer komen weer een Sp-er of een PVV-lid in het nieuws. Politici zijn net mensen,.

Maaier | 12-01-07 | 12:26

Hadjewat? 12-01-07 @ 12:19

ik lees alleen dat jij een of andere tirade over de linkse pers begint, die hier in ieder geval niet op z'n plaats was.

Maaier | 12-01-07 | 12:23

@dlseth 12-01-07 @ 11:56

Moehahaha! Bekend met de correlatie tussen patserauto's en impotentie?

zum kotzen | 12-01-07 | 12:22

Sneren aan het adres van de VVD is terecht natuurlijk. De VVD is al jaren bezig onze maatschappij volledig te slopen. Gefrustreerde kudtkruideniers.

blikjegrolsch | 12-01-07 | 12:22

@Maaier 12-01-07 @ 12:15
rechts van de VVd zit Wilders, ex-VVd-er.
Eerst zijn eigen partij verlaten en hun zetel meenemen en dan huilen dat de VVd alles verkeerd doet.
Inderdaad de betrouwbaarheid van die lutsers is echt triest, ze naaien zelfs hun eigen partijgenoten. Stelletje LPF-ers...

da wizard | 12-01-07 | 12:22

@Maaier 12-01-07 @ 11:24
Waar lees jij dan dat ik GeenStijl daarop aankijk? Lees eerst eens voordat je commentaar geeft.
Overigens lees ik hier weer de ene sneer naar de andere aan het adres van de VVD, dat was voor mij de aanleiding on te reageren. Niet het bericht van GS zelf.

Hadjewat? | 12-01-07 | 12:19

blikjegrolsch 12-01-07 @ 12:14

en rechts van de VVD ziotten ook alleen maar lieden die schoon zijn...

Maaier | 12-01-07 | 12:15

@Rui Barros 12-01-07 @ 11:49
Sorry, is het soms familie of zo?
Je bent nog al snel op je tenen getrapt...

da wizard | 12-01-07 | 12:15

Lachen op de weblog van leefbaar zuidoost.
++++

Ik zou haast nog vergeten dat gisteren Patricia Remak is beëdigd als duo-raadslid voor Leefbaar Zuidoost. Daarmee hebben we nog meer kwaliteit binnen de fractie gerealiseerd. In dat geval vooral ook op financieël-economisch gebied. Zo langzamerhand is Leefbaar Zuidoost een bron van deskundigheid, expertise en politieke daadkracht.
++++
gerardkempers.punt.nl/?a=2004-04

De daadkracht is inmiddels bekend

2amazing | 12-01-07 | 12:15

@Muxje: het is inderdaad duidelijk dat de VVD geen klaplopers en fraudeurs aantrekt...

blikjegrolsch | 12-01-07 | 12:14

@Dlseth: waar haal je nou vandaan dat het er om gaat dat mensen meer hebben dan ik? Dat heb ik nergens gezegd. Voor wat jij weet kan ik net zo goed multimiljonair zijn. En dan nog: je voortdurende verwijzingen naar materiele zaken geven mij het idee dat je vooral je eigen materialistische visie projecteert. Menen dat je met een vergelijk over de groote van auto's een argument hebt is meer dan triest en bovendien veelzeggend voor de VVD-apolegeten.

blikjegrolsch | 12-01-07 | 12:13

@dlseth 12-01-07 @ 12:03 wat is dat toch met rechts en de Nederlandse taal?

@Maaier 12-01-07 @ 12:08 Flater kom er maar in..

poppermotje | 12-01-07 | 12:11

Zelfs het graaien is geliberaliseerd

bakoenin | 12-01-07 | 12:08

makkie 12-01-07 @ 12:04

ok, mooi. Goeie zaak, vooral in zo'n fraudezaak natuurlijk.

dlseth 12-01-07 @ 12:03

mensen die over al-dan-niet grote auto's beginnen, dát is pas zielig.

Maaier | 12-01-07 | 12:08

@Maaier 12-01-07 @ 11:10
Ze raakt haar wachtgeld wel kwijt voor de duur van haar gevangenisstraf! Is mijn rechtsgevoel weer een beetje hersteld :)
.
www.wetboek-online.nl/wet/Appa/51.html...
Hoofdstuk 10, artikel 51
Het recht op uitkering
1. Aan een kamerlid wordt met ingang van de dag van zijn aftreden, indien hij nog niet de leeftijd van 65 jaar heeft bereikt, een uitkering toegekend op de voet van de volgende artikelen.
2. Het eerste lid vindt geen toepassing:
b. indien aan de belanghebbende rechtens zijn vrijheid is ontnomen.
3. Tenzij de omstandigheid bedoeld in het tweede lid, onder b, te rekenen vanaf de dag van ingang van het ontslag even lang als of langer heeft geduurd dan de duur van de uitkering berekend volgens artikel 52, eerste, tweede of derde lid, wordt de uitkering alsnog toegekend met ingang van de dag dat die omstandigheid zich niet meer voordoet, voor de resterende duur.

makkie | 12-01-07 | 12:04

@blikjegrolsch 12-01-07 @ 11:58
Nee, een beetje verbitterd lopen zeiken op het internet... Das een toonbeeld van geestelijke welvaart. Zit je echt dwars heh, dat sommige mensen meer hebben dan jij? Gooi die bitterheid eruit... Je kan het! Diep in je jaloerse, verbitterde en haatdragende linkse hart vol misplaatste schuldgevoelen zit een liberaal die vrijheid wilt!

dlseth | 12-01-07 | 12:03

jaja,zo doet politiek pigment gehandicapt nederland dat.

dukeone | 12-01-07 | 12:02

Eigenlijk moeten ze negers gewoon vijf keer zo hard aanpakken als blanken, in plaats van slechts twee keer zo hard, zoals nu het geval is.

poppermotje | 12-01-07 | 12:02

@blikjegrolsch, de liberale stroming waar de VVD meent deel van uit te maken (al doen ze dat eigenlijk niet meer), geven geen waardeoordeel aan de "andere dingen in het leven". Ze menen dat die waarde moet worden toegekent door ieder persoon naar eigen inzicht, en dat de staat daar dus een minimale inmenging in moet hebben. Dat geldt voor dingen als kunstsubsidies, en voor sommigen ook voor liefdadigheid en inkomenssteun. Dat wil dus niet zeggen dat een liberaal niets over heeft voor kunst of voor minder bedeelden, maar alleen dat hij dat een persoonlijke keuze vindt die de staat niet voor hem moet maken.

Overigens is mijn grootste bezwaar tegen het van staatswege sponsoren van de "andere dingen in het leven"', dat het een niet aflatende stroom van fraudeurs en klaplopers aantrekt. Kijk maar naar de misstanden met subsidies in Amsterdam-zuidoost, waar de laatste tijd zo veel over is geschreven.

Muxje | 12-01-07 | 11:59

@Varreke 12-01-07 @ 11:22

geef je helemaal gelijk, mijn buurman is ook zo'n prutser, beetje de hele dag bier zuipen en maar lopen klagen dat z'n uitkering te laag is.
"Bijstandskoning is een lutzer", Normen en waarden!!!!

Fockel und Suckel | 12-01-07 | 11:58

@dlseth: precies wat ik bedoel: denken dat het formaat vand e auto echt belangrijk is. Typisch VVD. I rest my case.

blikjegrolsch | 12-01-07 | 11:58

@blikjegrolsch 12-01-07 @ 11:50
Ah, je bent onderweg naar het CWI in je tweede hands Kia rechts ingehaald door een lease Audi of niet? Kom op jochie, gooi die bitterheid er maar uit! Misschien dat jij ooit nog wel eens een echte auto mag aanraken of zelfs er in zitten... eventjes.

dlseth | 12-01-07 | 11:56

@blikjegrolsch: Precies. Deaud aan de VVD, maar dat staat wel los van wat deze snol doet. Kuthoerrrr!

Neko Koneko | 12-01-07 | 11:56

Eens een VVD'er altijd een VVD'er.

blikjegrolsch | 12-01-07 | 11:53

@blikjegrolsch 12-01-07 @ 11:50

Een duidelijk gevalletje van teveel gezopen toen je 14 was?

Rui Barros | 12-01-07 | 11:52

De VVD is voor mensen die alleen geld belangrijk vinden en schijt hebben aan andere dingen in het leven. ZOlang je maar geld verdient is het best als andere mensen kapot gaan. Dat bedoelde Da Wizard muxje, maar het kwam er niet zo goed uit bij hem.
VVD= typisch proletengebral.

blikjegrolsch | 12-01-07 | 11:50

@da wizard 12-01-07 @ 11:38

Ongelovelijke kneus,

Als je werkelijk durft te beweren dat bijvoorbeeld Zalm geen verstand heeft, wens ik je ongezien de tyfus.

Rui Barros | 12-01-07 | 11:49

@da wizard, huh? De VVD is voor mensen die geld *verdienen*, en daar zo veel mogelijk zelf van willen genieten. Letterlijk "zelfverrijking", maar niet in negatieve zin omdat het niet ten koste van anderen gaat.

Nee, voor de echte zelfverrijking in de negatieve zin des woords moet je bij links zijn, en dan met name bij de PvdA. Het is niet zo moeilijk, als je de juiste mensen maar kent dan heb je zo subsidie voor je hobby of een vet kaderbaantje.
Als je het leuk vind om een cursus punniken voor kansloze ex-gedetineerden te geven, of onderzoek te doen naar de invloed van de files op de A2 op het integratieverloop van Soedanese immigranten, dan kan je dank zij Links dat op kosten van de staat doen zonder de noodzaak van het hebben van een échte baan, en zonder resultaatverplichting. Soms zijn de subsidies zo goed dat je er meer aan overhoud dan je in een echte fulltime-baan zou verdienen. Of nog beter: je kan misschien wel zitting nemen in een commissie, bijvoorbeeld die ter bevordering van sterrenwiggelarij onder zwangere moslima's, en voor een dagje per week "werk" (dat wil zeggen handjes schudden en koffie drinken) meer dan een ton per jaar toucheren. En het mooie is: de linkse intelligentsia en de volksstammen die in hun gelul getrapt zijn, zien je ook nog eens als een bevlogen weldoener!

Nee, wat betreft zelfverrijking heeft links het heel wat beter bekeken. Daarbij zijn mensen als Remak maar amateurs.

Muxje | 12-01-07 | 11:48

makkie 12-01-07 @ 11:09

Als je alles vervangt door mens ben je er ook vanaf :) en heb ik geen pleonasme nodig..... maar inderdaad, had Van Oudenallen kunnen toevoegen en VVD kunnen laten.... Marianne doe er wat aan!!!

Fockel und Suckel | 12-01-07 | 11:47

Een VVD'er die zichzelf SCHAAMTELOOS verrijkt?
Goh, wat een verrassing zeg...

blikjegrolsch | 12-01-07 | 11:45

@da wizard 12-01-07 @ 11:38
Uh... Ja. Slaat allemaal als een tang op een varken. Ga 'es deaud, kutlul.

dlseth | 12-01-07 | 11:43

@ Technix 12-01-07 @ 11:23
Maar de hoogte en duur van de wachtgeldregeling is toch wel gekoppeld aan hoe lang je in het zadel zat?

PisFinger | 12-01-07 | 11:42

@dlseth 12-01-07 @ 11:34
Vele uit de VVd hebben een te groot EGO voor dat kleine beetje verstand dat ze meedragen.
Namen: Rutte, Van Baalen, Zalm, Verdonk, Magan, Hoogenvorst.
Ik kan volgens mij nog wel even doorgaan...

da wizard | 12-01-07 | 11:38

hey die baan wil ik ook

kevin claessen | 12-01-07 | 11:36

@lovekila 12-01-07 @ 11:15
"Overwerkt" met zijn "OVERBETAALD"

Pigha Lal | 12-01-07 | 11:36

@Maaier 12-01-07 @ 11:24
Ahh, op die fiets... Neuh, geen zin in. Word ik zo triest van. Gewoon geen publieke omroepen kijken voor nieuws/actualiteiten en dan valt het nog best mee.
@da wizard 12-01-07 @ 11:27
Ik kan me niet herinneren dat de VVD voor dat generaal pardon is... Overigens, is generaliseren niet verboten voor linkse personages? De hele VVD? Allemaal? Generaliseren!

dlseth | 12-01-07 | 11:34

ai.. vvd'er!
maar .. oef, gelukkig voor de Telegraaf/GS is het tevens
een negert... dan klopt alles weer.

ulk | 12-01-07 | 11:30

@dlseth 12-01-07 @ 11:17
Jou argumenten zijn weer eens geweldig. Dank U.

Ik vind dat de VVd een partij is voor gelukszoekers die niets willen voor Nederland, maar meer aan zelfverrijking doen.
Daarnast hebben ze ook nog eens allemaal een EGO om ziek van te worden...

da wizard | 12-01-07 | 11:27

waarom heeft ze haar achternaam gespiegeld?

wijsvinger | 12-01-07 | 11:25

dlseth 12-01-07 @ 11:21

ik reageer op hadjewat die weer met zo'n zielig verhaal komt over "de links emedia", terwijl dit helemaal niets van doen heeft met wat voor (vermeend) linkse media dan ook. Link is naar de telegraaf, bericht is van GS (is natuurlijk ooook Telegraaf) maar dat is misschien te moeilijk om te zien. Liever overal ene links complot in zien?

Maaier | 12-01-07 | 11:24

Als ze alle uitkeringsfraudeurs in 020 nu eens een jaar in de cel flikkeren, wordt het daar overdag nog eens lekker stil op straat.

WaarDeWindWaait | 12-01-07 | 11:24

PisFinger, dat is om de onzekerheid van het ambt te compenseren zodat de High Po's niet te zeer afgeschrikt worden voor deze functie. Helaast trekt het te veel aasvliegen aan.

Technix | 12-01-07 | 11:23

Bijstandskoning 12-01-07 @ 11:04

Wanneer je bewust thuis zit en niet wilt werken, is elke vorm van uitkafferen jou richting uit gerechtvaardigd en ben je zeer zeker niet onschuldig.

Stel dat we dat allemaal gaan doen. Dan zijn we even gelukkig en vervolgens gaan we dood omdat er niks meer te vreten is.

Jouw weg is op deze manier een doodlopende weg.

Varreke | 12-01-07 | 11:22

@PisFinger 12-01-07 @ 11:21
Houdt die politieke hufters van de straat, beter voor jou en mij.

sjaakdeslinksesul | 12-01-07 | 11:22

@Maaier 12-01-07 @ 11:19
Geenstijl staat ook niet stijf van de subsidie. Overigens, verklaar dit bericht dan 'es.

dlseth | 12-01-07 | 11:21

Kan iemand mij, buiten het zichzelf verrijken, het nut van een wachtgeldregeling uitleggen?

PisFinger | 12-01-07 | 11:21

Wel een stoere straf. Ben benieuwd naar d'r uitjesbillen van 9 maanden hangmat.

Technix | 12-01-07 | 11:21

Hadjewat? 12-01-07 @ 11:16

ja, Geenstijl staat ook erg bekend om z'n linkse inslag bij berichtgeving....

Maaier | 12-01-07 | 11:19

Paas die doekoe noh, dan ga ik wachten weetje

papalamepimelos | 12-01-07 | 11:18

Wat een kutsnol. Heeft er ook niks mee te maken of ze bij de VVD zat, of de PvdA of wat dan ook, ze is gewoon een geldhoerende trut.

Neko Koneko | 12-01-07 | 11:18

@da wizard 12-01-07 @ 11:13
Jij bent een goed voorbeeld waarom abortus legaal moet blijven en bij sommige vrouwen zelfs verplicht.

dlseth | 12-01-07 | 11:17

Waarom wordt ze nou weer VVD-er genoemd? Ze was helemaal niet meer voor de VVD bezig. Ayaan wordt toch ook geen oud-PvdA-er genoemd? Of is het: we moeten en zullen de VVD negatief in de publiciteit brengen? Net zo als Geert Wilders hardnekkig wordt doodgezwegen?

Het verbaast me al jaren dat in de journaals op tv altijd en eeuwig idioten van de PvdA om hun mening wordt gevraagd en bijna nooit iemand van andere partijen. Hoezo objectieve berichtgeving?

Hadjewat? | 12-01-07 | 11:16

@Breinstein 12-01-07 @ 11:12

ohooooooooooooooooooohh.. Dat ies diskriminasie!!!

Rui Barros | 12-01-07 | 11:16

fuq, UITKERERINGSFRAUDE bij de VVD!!! Ik dacht dat VVD-ers alleen belasting betaalden....
VERDONK: los deze zaak even op! Hint: op-pleur premie

Pigha Lal 12-01-07 @ 10:10

...

Die heeft ze toch al? 103.000 euries welteverstaan
overwerkt vind ik voor met de combi politica taalkundig onjuist

lovekila | 12-01-07 | 11:15

@Pigha Lal 12-01-07 @ 10:59
Zelfverrijking (denk aan hun loonsverhoging)
@Elegast 12-01-07 @ 11:00
Van 1982 tot en met 1990 en van 1994 tot en met 1998 was hij ook al wethouder, toen voor de VVD.
---
Toen/nu, het blijft een VVd-er...

da wizard | 12-01-07 | 11:13

-weggejorist-

Breinstein | 12-01-07 | 11:12

@CoJoNes 10:10: flikker toch op. Dit soort gevalletjes komen bij alle partijen voor, alleen is er dan meestal geen veroordeling of slechts een tik op de vingers. En soms kan er zelfs geen verontschuldiging van af (Peper).

Overigens vindt deze VVDer het prima dat dit soort fraude hard wordt aangepakt. Van mij mogen alle gevallen van fraude, belangenverstrengeling, machtsmisbruik en nepotisme met een onvoorwaardelijke celstraf beloond worden. Nu nog de strafmaat voor geweldsmisdrijven naar hetzelfde niveau brengen, en dan begint het weer ergens op te lijken hier in NL.

Muxje | 12-01-07 | 11:11

makkie 12-01-07 @ 10:50

wachtgeld is geen uitkering, dus niet als de WW. Het is een arbeidsrechterlijke constructie, ik zie niet in waarom als je de gevangenis in gaat, je geen wachtgeld meer zou krijgen,, tenzij de rechter dat speciaal oplegt./

Maaier | 12-01-07 | 11:10

VVD bashen daar ben ik altijd wel voor maar is hier niet juist. Mevrouw was een eenmansfractie begonnen hoorde ik vanochtend op TV.

spooky | 12-01-07 | 11:10

@BulletTooth 12-01-07 @ 11:07
is de ff -zo- slecht dit keer?

daskapitalist | 12-01-07 | 11:10

@Fockel und Suckel 12-01-07 @ 11:05
Als je Verdonk toevoegt valt C weg. Doe Wiegel, en zo'n beetje elke andere VVD politicus erbij en je bent A kwijt. Beperk je je niet tot VVD's dan kun je B veranderen in 'politicus'.
Dan hou je een pleonasme over. Geinig he.

makkie | 12-01-07 | 11:09

Dit land is door en door verrot! En niemand, maar dan ook NIEMAND die dan ook maar een poging doet om iets aan deze zakkenvullerij te doen!!! Ik wil weg hier, waar kan ik heen? Heb mn twijfels over Belgie...

BulletTooth | 12-01-07 | 11:07

@Bijstandskoning 12-01-07 @ 11:04

Kwam jij maar een keer UIT je cubicle om wat gezonde arbeid te gaan verrichten, lui stuk verdriet!

Rui Barros | 12-01-07 | 11:07

@Hellsmurfje 12-01-07 @ 10:59
Doordat je selectief het nieuws leest, zonder rascistisch ofzo te wezen?

makkie | 12-01-07 | 11:06

@Hellsmurfje 12-01-07 @ 10:59
amsterdam says all.

daskapitalist | 12-01-07 | 11:05

ff kijken, mevrouw 1 Hirsi Ali probleempje/mevrouw 2 Remak ook probleempje......(zoek de overeenkomsten)
A. Vrouw
B. VVD
C. Van Negroïde gekleurde soort
D. Iets met niet helemaal de waarheid vertellen en de partij in discrediet brengen.

Marianne doe er wat aan!!!

Fockel und Suckel | 12-01-07 | 11:05

Pater Snikkelvast 12-01-07 @ 10:43

Dit argument slaat werkelijk nergens op, en is in het meest gunstige geval een vrijbrief voor rechtse mensen om grootschalig uitkeringsfraude te plegen. Beter koren dan proleten als jij, kan de linkse kerk niet op haar molen wensen!

Blijkbaar raakt het je dat ik wel gelukkig kan zijn met mijn bescheiden inkomen, en jij met je zuurverdiende anderhalf modaal nog zo verongelijkt bent dat je onschuldige mensen moet gaan uitkafferen. De vrijdag voor het weekeinde hakt er kennelijk hard in, maar dat is nog geen excuus om flagrante nonsens te posten. Terug je cubicle in, jij.

Bijstandskoning | 12-01-07 | 11:04

@da wizard 12-01-07 @ 10:57: Da's geen VVD-er he. Wel goed lezen.

Elegast | 12-01-07 | 11:00

@CoJoNes 12-01-07 @ 10:13
Zonder rascistisch ofzo te willen worden, hoe komt dat de laatste paar akkefietjes het elke keer een neger betrof? (Ama Carr, die gezellige neger die die hangjongeren liet hangen ergens in casablance o.i.d. op kosten van de staat etc etc etc)

Hellsmurfje | 12-01-07 | 10:59

@da wizard 12-01-07 @ 10:52
allo's bevestigen steriotypen, wat zegt dat dan over de VVD?
plees eksplain.

Pigha Lal | 12-01-07 | 10:59

Al die sjoemel-negerts geweaun op de Tsjoeke-tsjoeke stoomboot enkeltje Taki-taki oerwoud. Mijnheer Reve zag dit in jaren '70 al scherp!

www.nadertotreve.nl/nieuws/2003_12_16_...

Mayakovnik | 12-01-07 | 10:59

@stoeipoessnoezelaar
De meeste uitkeringsfraudeurs zijn geen negerts.

makkie 12-01-07 @ 10:38

****************************
zeg ik dat dan?ik zing alleen.... lees voordat je reamekkert!

stoeipoessnoezelaar | 12-01-07 | 10:58

Klinkt niet echt liberaal.... Stem er daarom al lang niet meer op...

Hakbarrr | 12-01-07 | 10:58

@Brouhaha 12-01-07 @ 10:50
Dit zegt meer over de VVd dan over allochtonen...

da wizard | 12-01-07 | 10:52

@gatinmesock 12-01-07 @ 10:45
Wachtgeld is voor ex-ambtenaren. Die hebben heel hun werkzame leven gewacht tot het 5 uur was. Nu moeten ze thuis wachten en daar krijgen ze geld voor.

makkie | 12-01-07 | 10:52

Een jaar lang vakantie voor een ton! Eindelijk eens dat Playstation spelletje helemaal uitspelen, filmpjes pakken op Anal+, je kan ook 24 volgen omdat je nu eens wel thuis bent op zaterdag, niet koken, geen boodschappen doen. Tering, wat een goed plan.

Iko Nal | 12-01-07 | 10:52

Tja, ze blijven bij de overheid en in de politiek maar dit soort excuus-allochtonen aannemen, om aan de rest van het land te laten zien: 'niks mis met allochtonen, toch?'

Jammer dat die excuus-allochtonen steeds maar weer de stereotypen bevestigen die in de rest van de maatschappij allang bekend zijn, en waardoor de meeste allochtonen in het echte leven nooit verder komen dan schoonmaker!

Brouhaha | 12-01-07 | 10:50

home.szw.nl/navigatie/rubriek/dsp_rubr...
Volgens de szw worden de meeste uitkeringen stopgezet als je in het gevang zit. Nu noemen ze alle denkbare uitkeringen, ook de WW, maar wachtgeld wordt niet genoemd.
Krijgt ze nu wel of geen wachtgeld in het gevang?

makkie | 12-01-07 | 10:50

Hoe kan je het verschil zien tussen Remak en H-Ali.
De ene hep wel en de andere hep geen sgaamlib.

Pigha Lal | 12-01-07 | 10:48

Daar moet ik Pater Snikkelvast zeker gelijk in geven.
Je doet het niet goed Bijstandskoning.

befke | 12-01-07 | 10:46

waar komt dat woord 'wachtgeld' trouwens vandaan? wachten op je geld of zo?

gatinmesock | 12-01-07 | 10:45

@JudgeJuly 12-01-07 @ 10:43

Dyslexie schrijf je zo.

CoJoNes | 12-01-07 | 10:45

@Rui Barros 12-01-07 @ 10:39
Begrepen we al, lichte stijging van de bloeddruk komt vaker voor bij het lezen van z'n posts.

KaiserSoza | 12-01-07 | 10:44

@Rui Barros 12-01-07 @ 10:39
Ah, hij is gewoon jaloers dat die negert de boel sneller en beter oplicht dan hijzelf met z'n 850 de maand.

dlseth | 12-01-07 | 10:44

Interessante materie waarom het altijd onze import-vrienden betreft en natuurlijk diegene met dyslectie die ons zo goudeerlijk verdiende en inmekaar gezette horken systeem proberen te vernaggelen. Dat zou een Helmonder nou nooit doen.

JudgeJuly | 12-01-07 | 10:43

@Bijstandskoning 12-01-07 @ 10:23
Zij doet het tenminste in het groot prutsert
Die bijstand van jou is maar gerommel in de marge
Zelfs uitvreten op kosten van de staat kan je nog niet fatsoenlijk

Pater Snikkelvast | 12-01-07 | 10:43

Tja, urban culture kost doekoe.

Varreke | 12-01-07 | 10:43

Ja, de verleiding is groot..... natuurlijk komt zoiets uit..... maar ja, elke maand twee inkomens op je bankrekening is wel lekker, ....... lekker shoppen....... en de dure madam spelen............ want als je geld hebt buigen die blanke sukkels als knipmessen voor je.......... wat een heerlijk gevoel....... woman is the nigger of the world....... en dan hebben we het niet over de Wibra of de Zeeman of de Lidl........ en dan nu weer wachtgeld......... ik denk dat ik ook de politiek maar inga..... betaald in ieder geval beter dan koejes inpakken of bloembollen pellen.

Bisschop Gijsen | 12-01-07 | 10:42

Rechts lullen en links vullen.

Lobo | 12-01-07 | 10:42

Lijkt me trouwens wel een lekker geil wijf.

befke | 12-01-07 | 10:41

Dat was dus @Bijstandskoning 12-01-07 @ 10:23

Rui Barros | 12-01-07 | 10:39

@stoeipoessnoezelaar
De meeste uitkeringsfraudeurs zijn geen negerts.

makkie | 12-01-07 | 10:38

@salutem 12-01-07 @ 10:30: "Patricia Remak, ooit PvdA, later VVD"
Een soort Rita Verdonk dus. Of Ayaan. Of Gerrit Zalm.

Elegast | 12-01-07 | 10:38

Werkschuwe eikel.

Dus wanneer iemand links is, is het een uitkeringsgerechtigde, en wanneer het een vvd'er betreft is het opeens een proleet? Ga eens rap langs het CWI ipv nutteloze postjes versturen.

Rui Barros | 12-01-07 | 10:38

De VVd is ook zo goed voor onze economie...

da wizard | 12-01-07 | 10:37

het zal geen negert wezen lalallalal

stoeipoessnoezelaar | 12-01-07 | 10:35

f*cking 020

SpinazieDudok | 12-01-07 | 10:35

Alsof 'DE BIJLMER' alles goed maakt......

SpinazieDudok | 12-01-07 | 10:34

inkoppertje voor de gemiddelde reagluurder dacht ik zo.....
Ze maken het ons wel erg makkelijk nu

Pater Snikkelvast | 12-01-07 | 10:34

toevallig komt remak uit de bijlmer.

daskapitalist | 12-01-07 | 10:33

Patricia is goed bezig, maar moet nog een hoop leren van de grote witte baas.

Financieel directeur Wim Geraats verklaarde dat Wiegel in 2002 is ingelicht over de in zijn bedrijf gepleegde BTW-fraude. Toen was ook bekend dat de fraude, die in 2001 en 2002 speelde, kon leiden tot naheffingen van maar liefst maximaal 24 miljoen euro.

SATIRE allemaal SATIRE natuurlijk.

ulk | 12-01-07 | 10:32

mr. Rugje 12-01-07 @ 10:31
Da's natuurlijk onzin. pikkelikker.

SpinazieDudok | 12-01-07 | 10:31

Haar carriere liep toch al in rechte lijn naar beneden: VVD kamerlid, VVD provinciemiep, provinciaal eenmansfractietje. Vanaf maart 2007 was ze toch al weer werkloos geweest. Die tweede wachtgelduitkering had ze dus sowieso al gehad, nu alleen ietsje eerder.
Houden ze nog geld in voor kost- en inwoning als je in het gevang zit, of is het graties?

makkie | 12-01-07 | 10:31

Moraal van dit verhaal: politici zijn zakkenvullers. Alsof we dat nog niet wisten...

mr. Rugje | 12-01-07 | 10:31

Al dat geschreeuw over normen en waarden ... door dezelfde personen wordt dit land en zijn bewoners opgelicht waar we bij staan. Met pek en veren over de grens schoppen zeg ik.

Tobus | 12-01-07 | 10:30

Patricia Remak, ooit PvdA, later VVD

salutem | 12-01-07 | 10:30

Bah wat een miskenning van de zwarte cultuur zeg, op het racistische af. Mevrouw Remak is gewoon aan het hosselen op hoog niveau.

sjaakdeslinksesul | 12-01-07 | 10:29

Beetje naief Dr. Fautus, zolang er hier nog allochtonen rondlopen worden ze door de politieke partijen gebruikt als stemmenlokkers. Helemaal bij een partij als de VVD.

mr. Rugje | 12-01-07 | 10:28

Terug met die ton en gegen die mauer, hoer!

dlseth | 12-01-07 | 10:28

Sinds haar vertrek uit de VVD-fractie in 2005, heeft Remak een eenmansfractie. Ze stopt omdat ze vindt dat ze te weinig aan het statenwerk toekomt.
Volgens PvdA-statenlid Talsma, voorzitter van de rekeningencommissie weigert Remak al meer dan een jaar om een boekhouding bij te houden van het fractiebudget. De provincie was daarom van plan de maandelijkse vergoeding voor haar statenwerk in te houden.

salutem | 12-01-07 | 10:27

Terug met dat wachtgeld incluis 50% rente over de afgeleaupen periode en hup de bak in op bananen en droog water.

kneuterzak | 12-01-07 | 10:27

Hopelijk stopt de VVD nu met excuusnegerts op de lijst te zetten.

Dr. Faustus | 12-01-07 | 10:26

Een half jaartje zitten (na aftrek etc) en carriere voorgoed naar de klote. Helemaal goed dat zal d'r leren voor die paar grijpstuivers de boel te flessen.

Lucifer | 12-01-07 | 10:26

mensen met een 'voorbeeldfunctie' moeten dubbel gestraft..............
oftewel dubbel terugbetalen..... zal ze leren! het gespuis

SpinazieDudok | 12-01-07 | 10:25

Ik heb al jaren mijn boekhouding niet op orde, maar ik heb er nog nooit een ton aan overgehouden.

Teen | 12-01-07 | 10:25

Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op Ayaan.

Zou Ayaan haar wachtgeld wel hebben stopgezet ?

bwahaha | 12-01-07 | 10:25

ze kan er niks aan doen dat ze negert is ... VVDer zijn is natuurlijk gewoon een misdaad tegen de menselijkheid , en dan vind ik een jaar de bak in nogal kort .

Amoebe | 12-01-07 | 10:25

Vuile gore linkse hypocriete boomknuffelaar! Zit daar vast met haar apenkop omdat de Partij van de Allochtonen weer een quota voor zwarte vrouwen.... oh verrek, het is een VVD'er. Pffft sorm in een glas water, de linkse media heeft het altijd voorzien op sterke zwarte vrouwen met liberale denkbeelden, kijk maar naar AHA. Ga eens deaud racistische kudthoernalisten!

sjaakdeslinksesul | 12-01-07 | 10:24

Hahahah! En iedereen hier maar zaniken op linkse uitkeringsgerechtigden! Rechtse proleten zijn nog altijd met afstand de grootste fraudeurs, de waarheid is zo hard.

Doekje voor het bloeden zal haar kleurtje zijn. Droog jullie tranen maar hoor reaguurders, witte VVD'ers zouden zoiets nóóit doen ^.0

Hoewel, die schele Jan Rijpstra mag ook wel eens in de gaten gehouden worden...

Bijstandskoning | 12-01-07 | 10:23

Deze VVD-er was al een tijdje voor zichzelf begonnen en kwam in 1e instantie ook nog eens van de PVDA, waar de VVD de meeste excuusnegers trouwens vandaan haalt.

mr. Rugje | 12-01-07 | 10:22

Wachtgeld, wat een onzin, die gasten hebben altijd een baanaanbod waar je oren van gaan klapperen dus dat hele wachtgeld hebben ze niet nodig. Volledig afschaffen die onzin, maar ja, hoe krijg je daar een kamermeerderheid voor???

pringleshapedturd | 12-01-07 | 10:21

Mevrouw is eauk nog eens belastinginspecteur........

kneuterzak | 12-01-07 | 10:21

Luister die link even ze haaft al eerder de boekhouding niet goed op orde gehad
Maar JAWEL dat heeft ze terug betaald HULDE dat was wel 600 euro.

de 4e koning | 12-01-07 | 10:20


WJohn McClane
Wat dacht je van onze Jeust en Gonny en wat er nog aankomt.

befke | 12-01-07 | 10:20

Altijd 't zelfde met die VVDers, rechts lullen, links zakkenvullen.

dr.si | 12-01-07 | 10:20

Ik vind verbanning een prima straf voor politiek gespuis .

Amoebe | 12-01-07 | 10:19

@Traag 12-01-07 @ 10:16:
Helemaal mee eens! Het zou wat zijn zeg, als je uit haar eigen boekhouding kon opmaken dat ze willens en wetens fraudeert. Dan kom je niet meer weg met: 'Ik oewist het niet....'

koyt | 12-01-07 | 10:19

Bij deze ben ik ook helemaal klaar met de excuus negerts binnen de vvd.

Rui Barros | 12-01-07 | 10:18

Ik snap er niets van, heb je een goede baan en carriere, ga je die helemaal kapot maken, te grabbel gooien door de boel te belazeren. Waarom dan toch, ben je zo ongelovelijk hebberig dat je je niet kan beheersen bij de eerste en de beste (kleine) kans? Genant hoor.

GoedemorgenDezeMorge | 12-01-07 | 10:18

@Elegast 12-01-07 @ 10:16
Je kunt in 0031 goedkoper een fietser aanrijden dan je BTW aangifte te laat doen.

CoJoNes | 12-01-07 | 10:18

Al voor de 2e x overwerkt... of is dat haar werk?

Appie Snappie | 12-01-07 | 10:18

Dit is toch heel normaal in Amsterdam?

Udo Hess | 12-01-07 | 10:17

Ik mag toch goedverdoemme wel aannemen dat ze die 103K ook netjes terug mag storten??

Rui Barros | 12-01-07 | 10:17

En dat door een VVD'er??? Ik begin me bijna te schamen voor mn partij!

Die wachtgeldregeling moet echt eens veranderd worden...

Deutsche Alkoholiker | 12-01-07 | 10:17

Een jaar gevangenisstraf? Da's best veel. Je kan haast beter gewoon iemand doodrijden. Hoef je alleen maar een beetje te schoffelen.

Elegast | 12-01-07 | 10:16

... Bij de provincie is ze volgens de regionale omroep omstreden, omdat ze weigert een deugdelijke boekhouding bij te houden. ...
Als zij nou eenmaal graag met kleitabletten werk, wie zijn wij dan om daar iets van te zeggen?

Traag | 12-01-07 | 10:16

voor 108.000 ga ik ook wel een jaartje zitten.

Kut politici wachtgeld is zooooooooooooooooooooooooo jaren 80

Bluto Blutarsky | 12-01-07 | 10:15

@G-unite 12-01-07 @ 10:09
Dat is niet zo erg. Maar waar blijft mijn eten? Dat pas erg!

Traag | 12-01-07 | 10:14

De VVD wil te graag meer kleur in de partij. Helaas blijkt het iedere keer een en al ellende...

Oerhollander | 12-01-07 | 10:13

Waarom moeten die negerts altijd zo hard aangepakt worden?

CoJoNes | 12-01-07 | 10:13

Moet ik tegenwoordig anderhalf uur wachten op het eerste topic???
En dan komt er een topic, is het ook nog eens mijn partij die slecht in het nieuws komt. Lekker begin...

Rui Barros | 12-01-07 | 10:13

hmmm. dit is al de tweede frauderende negert bij de vvd. zou griffith ook frauderen?

daskapitalist | 12-01-07 | 10:12

@befke 12-01-07 @ 10:10 ja, doe es even doorgaan?

John McClane | 12-01-07 | 10:12

Ach, met zo'n systeem als de wachtgeldregeling is het ook vragen om problemen. Wanneer wordt daar nu eens iets aan gedaan?
*gaat nu op zoek naar de crossposting van G-Unite*

Teen | 12-01-07 | 10:12

dr uitkicken die handel... is toch gewoon handje ophouden en vangen maar hier in NL? en wij maar werken... be-la-che-lijk

Blutsj | 12-01-07 | 10:12

Wachtgeld kan dan wel worden 'uitgekeerd'. Maar het is niet wat in het algemeen wordt verstaan onder 'uitkering'. Snap dan ook niet dat ze het gevang in moet. Ik zou gegokt hebben: terugbetalen met een teringhoge boete.

bwahaha | 12-01-07 | 10:11

Sinds wanneer telt een jaar 9 maanden? Hoe dan ook.. 9 maanden playstationnen voor een ton... waar kan ik me opgeven?

John McClane | 12-01-07 | 10:11

Heeft ze bij financien tussen 6 en 8 s'avonds schoonmaakwerkzaamheden verricht?

Rosario | 12-01-07 | 10:11

Het liberale gedachtengoed volgens de VVD!

CoJoNes | 12-01-07 | 10:10

fuq, UITKERERINGSFRAUDE bij de VVD!!! Ik dacht dat VVD-ers alleen belasting betaalden....
VERDONK: los deze zaak even op! Hint: op-pleur premie

Pigha Lal | 12-01-07 | 10:10

Ali Lazrak, Philomene Bijlhout, Tara Singh Varma, Patricia Remak, Elvira Sweet en zal ik nog effe doorgaan?
Hoezo ben ik nu een racist?

Gewoon afmaken dat tuig en eens een grondige bezem door al die partijen of nog beter die ook opruimen.

befke | 12-01-07 | 10:10

-en dit is al de 2-e keer van mevrouw,... en ze wordt weer door betaald,.. wat een rechter met zijn uit-kotsssssssss-spraak,.. ach en zij,... zij geniet van dit lachwekkende systeem,..

gerardlenorman | 12-01-07 | 10:09

Traag gaat niet door voor de koelkast
Pharos ook niet.
/crosstopic

G-unite | 12-01-07 | 10:09

Lees je mee Gonny?

Patrick Bateman | 12-01-07 | 10:08

google ads: verleid iedere vrouw ?!?!?!

driewerf bah!

Metaalenzo | 12-01-07 | 10:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken