Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Franse en Britse MinBuZa: 'Luister naar Wilders'

Oké, ze zeiden het misschien niet letterlijk, maar dat is een beetje Geerts lot. Hij mag dan nog zo'n gelijk hebben gehad over dossiers als Griekenland, als de bien pensant eenmaal bij zinnen komen zullen zij nooit eens zeggen: 'Wij vinden nu [...], net als Greet, zeven jaar geleden.' In hun samen geschreven open brief aan het plebs halen de Franse MinBuZa Bernard Cazeneuve en zijn Britse collega Theresa May een aantal speerpunten van stal. "European governments must do more to end the notion, held by many of those who are desperate enough to attempt the perilous passage from North Africa by boat, that they will find economic security upon arrival." Ofwel, het Qat- en Miele-spelletje moet ophouden. Dat klinkt natuurlijk logisch, maar het strijkt tegen elke haar in die West-Europa rijk is. Het zou namelijk betekenen dat Europa vluchtelingen net zo lang op straat moet laten sterven van de honger over moeten laten aan private liefdadigheid totdat de aspirant-dobberaars aan de andere kant zich doorleefd en wel realiseren dat Europa géén betere plaats voor ze is. De kans is groot dat Europa helemaal niet stoïcijns genoeg is om haar eigen morele reflexen lang genoeg te onderdrukken. Het tweede punt dat de ministers aanhalen geldt eigenlijk als een lakmoesproef voor het gehele EU-project. "The two ministers demand that Greece, Italy and other European countries take responsibility for stopping the flow of migrants from Africa." Italië, Griekenland en 'verantwoordelijkheid' in één eis is natuurlijk al problematisch, maar zelfs al zouden ze het probleem aan willen pakken, bindt de EU hen de handen op de rug. Op lange termijn is de situatie waarin een Brusselse ivoren toren bepaalt of, en hoe, een nationale bevolking zichzelf beschermt, volstrekt onhoudbaar.

Reaguursels

Inloggen

EU asielzoeker geldsmijtpotje in NL:
1400 - 1600 euro voor asielzoeker met verblijfvergunning.
Dat is racisme, denk ik:
Asielzoeker = werkloos.
werkloze = bijstand = 1000 euro.
Werkloze Marokkaan = bijstand = 1000 euro.
Werkloze Turk = bijstand = 1000 euro.
-
Joehoe Marokkko, werk aan de winkel, je landgenoten krijgen te weinig.
Nederlanders: je kunt barsten, had je ook maar moeten komen aandobberen.

Raider Twix | 03-08-15 | 12:10

In Duitsland zijn ze nu aan het proberen de wet te veranderen:
Iedereen die niet uit een oorlogsgebied komt mioet terug, en wel per kerende post.
Aan komen dobberen = weg moeten dobberen.
Want wat blijkt, het merendeel van de "asielzoekers"in Duitsland zijn lieden uit de Balkan( Kosovo, Macedonië etc.) of het zijn Roma die aangelokt door de superdeluxe sociale voorzieningen in Duitsland, Nederland, Denemarken, Zweden, gewoon met de trein deze kant op komen kakken, -want geen beter leven dan een comfortabel leven.
Dus gewoon linea recta terugkakken, zou ik zeggen.
Verder stond in Elsevier dat 60 % van alle asielzoekers geen enkele kans maakt op een baan want geen talenkennis, schoolopleiding of andere vaardigheden, en dus de rest van z'n leven achterover leunt in gezelschap van al even kansloos overgekomen vrouw, kinderen en liefst ook vaders en moeders.

mallekater | 03-08-15 | 11:40

" Redelijke mensen hebben de neiging misstanden te gedogen. Daarom moet vooruitgang in de maatschappij komen van de on-redelijken." Aldus de Engelse Filosoof Russel.

Helaas of gelukkig hebben we Greet als lopend bewijs hiervan.

Lichtstadfan | 03-08-15 | 11:24

Zolang de dominees het hier in het land voor het zeggen hebben, zal er niets veranderen. Met het vingertje wijzen naar de Duivel (Greet, Pim) en naar de zielige vluchtelingen. En "denk er om, wij moeten pijn lijden en deze mensen helpen. Beloning: geen tientallen maagden, maar de hemel"
Namens: VVD, CDA, D66, PvdA, CU, SGP, SP en GL.
En nogmaals: hoed je voor de duivel, zegt het voort !

Kamervraag | 03-08-15 | 10:29

Zolang die bezettingsmacht daar in Brussel aan de touwtjes trekt wordt dit alleen maar erger, het is toch wel onvoorstelbaar er geen volksopstand heeft plaatsgevonden, maar dat staat waarschijnlijk nu wel te gebeuren.

lanexx | 03-08-15 | 09:34

Vindefin | 03-08-15 | 08:41
Exact, het zure is dat de gehele EU integratie buiten de oorspronkelijke EEG niet meer nodig was omdat er reeds arbeidskrachten permanent waren geïmporteerd. Desondanks heeft men doorgeduwd.
Ik vrees dat er geen sprake zal zijn van door de staat georganiseerd realisme... we kunnen Joegoslavische toestanden tegemoet gaan zien.

kindapaas | 03-08-15 | 09:29

Fleurtje: uitdraaien op een catastrofe,die catastrofe is al in volle gang,nu is het al moord en doodslag in de AZC angstvallig door het COA buiten de media gehouden.
Wat te denken als straks die sporthallen vollopen met die jonge vluchtelingen want van gezinnen is allang geen sprake meer,dat gaat lol worden.

brilletje1 | 03-08-15 | 09:09

Het wordt binnen Europa een strijd van idealisme versus realisme. Idealisme zal leiden tot tot de bedelstaf van onze intrinsiek rijke samenlevingen en daarmee tot een oorlog. Dit geen dreigement aan politici, maar een belofte. Alleen door adequaat te handelen kunnen we dit tegenhouden en de al bestaande problemen met dit soort volk gaan aanpakken. Daarbij moet je in overweging houden dat hoe meer niet westerse allochtonen er binnen de grenzen zijn, hoe groter de samenleving ontwricht gaat worden.

Vindefin | 03-08-15 | 08:41

Ik begrijp de linkse partijen niet. Of althans ik begrijp wel dat ze mensen in nood willen opvangen, dat is menselijk. Maar de meeste van deze gelukszoekers zijn niet sociaal met ons. Zij willen ons geld, onze welvaart. Dat is begrijpelijk, maar waarom niet in eigen land? Onze welvaart komt ook niet van vluchten naar een ander land. Onze welvaart komt van samenwerken en de schouders er samen onder zetten. Het is niet aan komen waaien.

_pandora_ | 03-08-15 | 08:22

Ik vindt dat er helemaal niets mis is met het beschermen van je eigen land, goederen en rijkdom. Dus de eerste beste boot met dobbernegers en islamisten naar de kelder schieten zie ik echt als de beste optie. En het filmen en op youtube zetten is prima, zorg wel dat het daar middels oneindige spam richting alles wat een afrikaans of middenoosten top level domain heeft wordt door gecommuniceerd.

Of krijgen we dat gezeik van mensenrechten organisaties die er geen enkel probleem mee hebben dat anderen beroofd worden opdat gelukszoekers hun fortuin over jouw en mijn rug (of leven) vinden?

Tijd voor harde campagne. Geen geld naar amnesty international maar naar kogels voor defensie.

Mr.Red | 03-08-15 | 08:15

Alexander Pechtold, de doortraptste landverrader sinds Ephialtes.

Thomas333 | 03-08-15 | 08:10

De UK is al reddeloos verloren met hun bezopen politieke correctheid. Laat die negers toch gaan! Als de negers daar zijn, dan zijn ze niet hier. Vroeg of laat moeten we Engeland toch afschrijven, dan net zo goed nu.

PollekePot | 03-08-15 | 07:09

gaffelbaard | 02-08-15 | 19:50
Goed gezegd, ik kwam tot eenzelfde soort conclusie maar heb jouw tegel over het hoofd gezien

kindapaas | 03-08-15 | 06:54

Je hoeft Geert geen gelijk te geven ,maar als je als politicus niet inziet dat dit uitdraait op een catastrofe ,moet je ander werk gaan zoeken .

fleurtje | 03-08-15 | 06:52

Tjeemig he, die politieagenten doen niets. Schiet er een paar in de benen en de rest weet genoeg. Hoe kudt het ook is voor die Afrikanen maar er moet wat gebeuren.

Apollo | 03-08-15 | 06:20

kindapaas | 03-08-15 | 04:34
met excuses voor de lange tegel.

kindapaas | 03-08-15 | 04:36

Parel van het Zuiden | 02-08-15 | 17:40
Helemaal juist. Onze goedbetaalde en goedgevoede politici hebben en hadden hun ideologie niet op orde, men heeft niet ingezien dat de uitgangspunten van het verenigde Europa en de denkbeelden van de Kritische Theorie (Frankfurter Schule) onverenigbaar zijn.

Het Pan-Europa plan van Coudenhove-Kalergi (1923), de ideologische voorloper van de EU,
ging uit van beschermde zuidgrenzen omdat er een Europese kolonie bestond: Afrika. In zijn weinig gelezen en slecht begrepen werk "Pan-Europa" staat letterlijk op blz. 156-157:
"Denn die große europäische Kolonie Afrika, die den ganzen Westen dieses Kontinents umfaBt, ist
noch zum größten Teile unerschlossen."

Vervolgens roept hij de andere Europese landen op zich aan te sluiten om de koek te verdelen:
"Diejenigen Völker Europas hingegen, die infolge ihrer geographischen Lage und historischen Schicksale bei der Verteilung der auBereuropäischen Erde zu kurz kamen, wie die Deutschen, Polen, Tschechen, Skandinavier und Balkanvölker - hätten im großen afrikanischen Kolonialreich ein Betätigungsfeld für ihre wirtschaftlichen Energien."

Onder invloed van de Kritische Theorie vond intussen de-kolonisatie plaats. Hierdoor zijn massale volksbewegingen ontstaan die zich niets aantrekken van grenzen en verdragen.

Over volksverhuizingen zegt Coudenhove-Kalergi:
"... vergleichbar nur mit den Auswirkungen der Völkerwanderung, die für Jahrhunderte die europäische Kultur vernichtet und blühende Länder in Elend und Barbarei zurückgeworfen hat."

Massa-immigratie was overigens ook geen onderdeel van het Pan-Europa plan, met 300 miljoen inwoners binnen de EU was daar immers geen enkele behoefte aan, totdat als gevolg van het Warschau-pact het potentieel van Oost en Zuid-oost Europa niet snel genoeg benut kon worden. Andere alternatieven waren denkbaar maar werden verdrongen onder druk van de oliecrisis begin jaren 70.

De verzelfstandiging van de koloniën en de gelijktijdige oprichting van de EU met open grenzen en gelijkheid voor iedereen, met daarnaast monoculturele massa-immigratie uit islamitische landen is een opeenstapeling van strategische vergissingen geworden waarop de zwaarste straffen zouden moeten staan, die van volksverraad.

kindapaas | 03-08-15 | 04:34

Tijd voor een paar .50's

Halven Haen | 03-08-15 | 02:55

@~RoestVrijStaal
Kom op nou man,je gaat toch niet schieten op mensen die geen vlieg kwaad hebben gedaan?Die mensen zijn op zoek naar een beter bestaan dat ze in het land van herkomst niet hebben kunnen vinden.Je kunt verstandiger zijn dan dat,erg jammer.

kzegje | 03-08-15 | 00:44

Wat doen de gendarmes daar zonder getrokken wapens? En waarom wordt er niet geschoten?
En waarom betaal ik nog steeds belasting dat naar politie en defensie gaat?

~RoestVrijStaal | 03-08-15 | 00:07

Hi, let me introduce myself. My naam is Monique. When I was een kind van 10, I immigrated van Holland to Canada. You may have heard of me. Ik ben de enige idiot who moved terug to Holland, 12 jaren geleden. Ik herinerde een mooie tijd, we had lovely neighbors. We speelde buiten en everyone knew everone else. Je had geen zinloos geweld en de ruzieschoppers van today. Er waren geen neighbborhoods where only "hun" leefde en je kon er niet in gaan without taking your life in je handen. If only I had known. 12 jaar geleden, I wouldn't have left Schiphol. Ik had het volgende plane terug genomen. Its too late now. In Canada kampen ze with the same problemen. De government van all de lands don't have the guts om er iets aan te doen. We don't have veel jaren meer voordat het van "them" is. Someone moet iets doen en WIJ must vote for him. We can klagen but there wil be no verandering until the government wakker wordt en er iets aan gaat doen. I miss Canada !! Ik mis Holland!!

Mique59 | 02-08-15 | 23:15

Als Engeland nou eens ophoudt met ALLE criminelen en klootzakken zomaar een verblijfsvergunning en dus ook inkomen te geven. Iedereen die binnenkomt zit gebeiteld. Dat is gewoon vragen om problemen. Het is gewoonweg de schuld van Engeland.

Patatter | 02-08-15 | 23:15

Dit is, net als de financiële crisis in Griekenland, positief nieuws! Wederom iets waar de D66achtige elite geen antwoord op hebben als ze met hun tasjes verse sushi en rucola-pesto salade met een druk op de knop vanaf de overkant van de straat hun volvo station openmaken.
Dat het maar mag dooretteren en het tot een stinkende ongeneeslijke puswond verwordt met catastrofale gevolgen. Het beste zou zijn als ze met 10.000den tegelijk in de winter de huizen opentrekken van argeloze burgers. En als het regime in Brussel dan nog steeds policor doet en wegkijkt, misschien is dan zelfs een massale stadsovername nodig om het regime tot actie te dwingen. Dus, Go Go Go TeamMigranten, leef je lekker uit en laat je geen strobreed in de weg liggen!

hallofreen | 02-08-15 | 22:50

@gratias | 02-08-15 | 22:00
En dit is het nieuwste speeltje van SHennis. Een Pang, Pang, Pang, Pang.
--
http://www.redactie-communicatie.nl/wp-content/uploads/Tank.jpg

Mark_D_NL | 02-08-15 | 22:38

De Britse minister van Binnenlandse Zaken heeft de hulp ingeroepen van de Nederlandse minister van Defensie Hennis. Hij is er van overtuigd dat alleen Nederlandse soldaten de zwarte horden kunnen doen keren door zo hard al mogelijk is PANG PANG te roepen.

gratias | 02-08-15 | 22:00

@Hans Hillen | 02-08-15 | 21:10
Deze mensen weten heal goed wat hier te koop is en ze weten ook dat het werk als je hier komt niet voor het opscheppen ligt. Ik denk dat we deze mensen niet moeten onderschatten. Het zijn gecalculeerde gelukszoekers. De meesten die aankomen zullen snel, buiten de uitkering ook "echt" werk hebben. Vaak illegaal bij of via een bekende, familielid of iemand die langer in de UK is.
--
Het is gewoon een carrière stap voor veel van deze mensen. Zij denken in de trant van; "als ik de UK wil bereiken dan kom ik deze obstakels onderweg tegen en het kost mij x. En dan heb ik als ik het doel bereikt heb, x per maand verdient en kan ik x per maand extra verdienen."

Mark_D_NL | 02-08-15 | 21:22

Regeren is vooruitzien behalve als het om minderheden, asielzoekers en al die aanverwante thema's gaat want dat blijft een taboe.

Tsja, de problemen ontstaan uiteindelijk toch wel.

Integratie werd doodgezwegen en brak in 2000.
Over islam zitten we op de ommekeer van idealisme naar realisme.
Asielzoekers zijn we nu pas aan het begin maar het knuffelbeleid zal ook bij menig partij gaan sneuvelen.

Irritante is alleen dat vooruitzien ZOVEEL problemen had voorkomen maar de elite is te bang want ja het riekt naar xenofobie, racisme, buitenlander haat en immigranten hebben het al zo moeilijk

ikeethetbeter | 02-08-15 | 21:22

Ik snap niet helemaal waarom we ze voortdurend uit zee vissen met z'n allen en dan verbaasd zijn dat ze bij Calais opduiken om Engeland binnen te komen.

RepubliekNederland | 02-08-15 | 21:19

Het grote probleem is het lelijke monster dat in Brussel is gevestigd.
Vageling | 02-08-15 | 21:08
.
Vind ik ook. Daar bevreemd het mij dat Engeland en Frankrijk die kut-EU niet ter verantwoording roepen. Met hun 'asielbeleid'.

Hans Hillen | 02-08-15 | 21:12

@Mark_D_NL | 02-08-15 | 21:00
Natuurlijk gaat dat gebeuren. En waarschijnlijk zitten er ook nu al genoeg fanatici tussen. Maar wat denk jij: deze mensen komen hier met het idee dat in Europa ALLES goed gaat komen. Dat ze hier rijk worden en allerlei uiterlijke troep (goud, merkkleding etc.) kunnen kopen. Blijkt dat ze hier geen werk kunnen krijgen, want geen kwalificaties. Dat ze helemaal niet rijk worden of succesvol zijn. Maar hier onder aan de maatschappelijke ladder bungelen. Dat is een prima voedingsbodem voor blankenhaat (voor zover nog niet aanwezig), criminaliteit én radicalisering. Gelukkig heb ik geen kinderen, maar anders zou ik mij veel zorgen maken.

Hans Hillen | 02-08-15 | 21:10

Het is zo simpel. Het is gewoon illegale immigratie. Dat beloon je niet. Politiek vluchteling? Er zijn consulaten en ambassades. Het grote probleem is het lelijke monster dat in Brussel is gevestigd. Het gedraagt zich al al de US of E. Flexibiliteit is not done. Het hele gebeuren boeit niks. Te druk soevereiniteit te slopen. Want een fiat panda behoort hetzelfde te presteren als een ferrari. Aanschouw de eurofiele ziekte. Gewoon opsluiten en retour. Alleen bij goedkeuring bent u welkom. Kunnen zij gewoon met het vliegtuig en handelaren kunnen geen zakken vullen.

Vageling | 02-08-15 | 21:08

je suis bier | 02-08-15 | 18:42
^ Dat!

Gen. Maximus | 02-08-15 | 21:05

-weggejorist-

warre | 02-08-15 | 21:01

Ik zie nog wel gebeuren dat die gasten bewapend gaan worden door wat vage clubjes uit het Midden-Oosten. Natuurlijk makkelijk om dat volk een beetje op te fokken en ze een paar ak's en explosieven mee te laten nemen.

Mark_D_NL | 02-08-15 | 21:00

Italië was anders niet slecht bezig met Mare Nostrum.

His Lordship | 02-08-15 | 20:52

Die mensen doen iets "illegaals". Moet je er dan geen politie agenten neerzetten die desnoods wat in de lucht schieten of gericht als het echt moet. Om dit tegen te gaan. Het lijkt wel op overlopertje op het schoolplein...

Mark_D_NL | 02-08-15 | 20:42

Ik las alweer dat in Engeland de asielzoekers die het redden in hotels worden vertroeteld en een utkering... ehh ik bedoel leefgeld kregen.

Op langere termijn is het voor elke partij onhoudbaar om een vrijgevig beleid te hanteren of propaganderen links of rechts.

Het is alleen hopen dat de Europeaan in diens land weet wie dit hebben veroorzaakt en ook niet meer stemt op de gekken die troetel beleid hebben bedacht en in stand gehouden. Maar men is vaak korte termijn bezig en kijkt niet verder dan de waan van de dag dan de jarenlange oorzaken.

ikeethetbeter | 02-08-15 | 20:39

Aangezien Brussel dit veroorzaakt en laat voortduren moet Brussel dit ook maar oplossen; dus inleveren die salarissen in Brussel en stel de gebouwen van het Europees parlement maar voor opvang beschikbaar. En niet de burgers nog verder verarmen en de wachtlijsten voor huizen op laten lopen tot 20 jaar.

miss error | 02-08-15 | 20:37

De Fransen hebben deze situatie al getolereerd sinds ca. 2000., maar er nooit veel aan gedaan, want "ze waren toch in transit naar GB". Nu het er inmiddels zoveel zijn, dat het probleem onbeheersbaar dreigt te worden en de stront ze over de schoenen begint te lopen, is het ineens een Europees probleem. Dat is het natuurlijk ook, maar vis dan de economische vluchtelingen eruit en stuur ze terug; desnoods met een onderlosser

oliebolletje123 | 02-08-15 | 20:33

die dobbernegers hadden geen zin meer in garnalen pellen vandaar dat ze hier heen komen dus Miko vergeet het maar
Ze zijn illegaal dus gewoon oppakken, op een boot zetten en op het strand van herkomst afzetten en misschien dat ze dan onze garnalen weer pellen

MT94789197 | 02-08-15 | 20:12

Ook het aanzuigeffect (NPI) van 'een blanke vrouw' niet onderschatten.

Avondlander | 02-08-15 | 20:06

Duidelijke taal, ben tegen geweld maar toch duidelijke taal...

Rebellation | 02-08-15 | 19:59

Chiefmate | 02-08-15 | 17:27

Klinkt super, maar helaas niet voor iedereen weggelegd. Als het aan mij lag...

Rebellation | 02-08-15 | 19:55

Vluchtelingenstroom...

Gelooft de politiek & media nu echt dat het NLse volk die smoes nog gelooft?
Na WO2 werd 1 grote fout gemaakt. Vluchtelingen moesten worden opgevangen. En niemand dacht eraan dat ooit hele groepen zich zogenaamd voor zouden doen als vluchtelingen. Daar zit de maas in het huidige systeem. En in het M-O en Afrika weten ze dat al jaren en maken ze er grif misbruik van.
En hier in Europa blijft men dat ontkennen. Want dat druist tegen socialistische, humanistische en chritelijk-religieuze principes, normen en waarden in.

Vluchtelingenstroom...
tssss.
Met de leugen van 'vluchteling' of (niet minder erg) 'gelukszoeker' wordt Europa BEZET door islamieten uit Afrika en het M-O met als doel het bezetten, onderwerpen en overnemen van de macht in Europa.

Wat daarna met de blanke autochtone Europeanen gaat gebeuren? Dat is niet moeilijk te raden. Kijk gewoon naar andere delen in de wereld nu, en je hebt je antwoord.

gaffelbaard | 02-08-15 | 19:50

@frank87 | 02-08-15 | 18:16
Ja,dat is het heel snel geen probleem meer maar dan zul je ook het gratis geld naar de autochtone bevolking zwaar terug moeten schroeven.(niet dat ik dat een probleem vind) en minimum salaris afschaffen.
Kunnen we die garnalen gewoon weer in Nederland laten pellen door -dobbernegers- nederlanders

miko | 02-08-15 | 19:47

miko | 02-08-15 | 18:54,

Ik had het duidelijk over leefbaarheid.
Ik heb hier boven meermaals uitgelegd op welke feiten ik dat baseer.

Jouw eerste linkje gaat over rijkdom.
Dat is in mijn ogen volstrekt irrelevant gezien de mensenrechten in Libië destijds. de hobby's van "gastheer" Khadaffi, zoals het martelen van Afrikaanse gastarbeiders als alternatief voor viagra, als hij hem eens bij een van zijn ontvoerde weesmeisjes niet omhoog kreeg.
En dan heb ik het nog niet eens over zijn nog veel kwaadaardiger binnenlandse èn buitenlandse politieke beleid.

miko | 02-08-15 | 18:58,

Ik heb dus ook nooit beweerd dat de situatie in Libië WEL verbeterd is.
Mijn punt was juist dat er niks veranderd is.
De mensenrechtenschenders hebben nu een ander vlaggetje bij zich.

miko | 02-08-15 | 19:07,

Dat moslimfundamentalisme de pest is moge duidelijk zijn.
Maar al die zogenaamd "wereldlijke" dictators zoals Saddam, Assad en Mubarak hebben dat moslimfundamentalisme decennialang moreel, financieel en/of militair gesteund; in hun buurlanden. Khadaffi, zelf een moslimfundamentalist, deed dat uiteraard ook.

Al deze dictators zijn dus net zo goed verantwoordelijk voor het fundamentalisme. Decennialang verspreidden ze precies dezelfde boodschap over joden, AIDS, democratie en Westerse mensenrechten als de fundamentalisten verspreidden.
Vandaar dat dat fundamentalisme zo aanslaat.
Er is daar nooit een ander geluid geweest, hooguit een ander dictatortje.

Dandruff | 02-08-15 | 19:44

Maline Genie | 02-08-15 | 18:55
Ik had niet gezegd 'boots aan de grond'; ik zeg weg bombarderen.
En wat betreft 'terugslepen': in dat geval springen al die 'zwartjes' uit de boot en dan moeten Europese schepen hen wel oppikken en dan zijn ze op Europees grondgebied. Daarom kun je het beter aan Libië overlaten met indirecte steun van Europa.
Ik zeg: ADOPTEREN dat land!!! IS eruit schoppen, de olie kopen, etc. En Libië het economische bruggenhoofd maken naar Afrika.

Aristotalloss | 02-08-15 | 19:38

Het vluchtelingenprobleem is geheel te voorkomen door ze allemaal per direct terug te sturen: niet iedereen kan hier opgevangen worden en het is niet zo dat mensen die wel de middelen hebben om hierheen te komen meer rechten hebben dan de mensen die niet de middelen hebben om hierheen te komen!!
.
En als je de achterliggende oorzaak van de vluchtelingenstroom wil aanpakken: pak religie aan!! Als religie verdwijnt kunnen vrouwen emanciperen (dan groeit de economie en stopt de bevolkingsgroei!!) en heeft ooit iemand een land gezien dat instabiel en oorlogsgebied is geworden door de ideeën van Socrates, Epicurus, Galileo Galilei, Spinoza, Thomas Paine of Bertrand Russell?

hitchslap2.0 | 02-08-15 | 19:24

Nu zijn het nog dobbernegers maar wat als dit booslims zijn met wapens ik begin me echt zorgen te maken

MT94789197 | 02-08-15 | 19:24

Ze hebben net zolang gewacht om er iets van te vinden dat het al bijna onomkeerbaar is. Zeer Spartaanse opvang die uitsluitend gericht is op terugkeer,waardan ook heen. Stoppen met die richting op gaan om zogenaamd te helpen. De mensenhandel wordt alleen maargeholpen. Dit wordt onbetaalbaar en burgeroorlog en andere ellende worden in de toekomst nu gecreeerd.

warre | 02-08-15 | 19:24

In godsnaam, pak die 'vluchtelingen' toch gewoon op en pleur ze gewoon allemaal het land uit. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

Amazing_Mark | 02-08-15 | 19:19

Sowieso iedereen die z'n papieren heeft weggegooid uitzetten. Dan zit je al op 90% retour.

Hans Hillen | 02-08-15 | 19:09

@Jan van de Biertent | 02-08-15 | 17:58
Afrika is helemaal niet overbevolkt. Hoe kom je daar bij?
Met de juiste instelling en organisatie kan dat continent 5 keer zoveel mensen herbergen, maar ja dat zijn twee punten waar het aan ontbreekt.

miko | 02-08-15 | 19:09

@Dandruff | 02-08-15 | 18:03
Khadaffi was, zoals Reagan ooit zei ,een dolle hond en heeft een aardig staatje aan misdaden op zijn naam maar wat er nu in dat land gebeurt is echt geen verbetering. En als je ziet wat moslim fundamentalisme opgeleverd heeft in landen als Afghanistan dan gaat de bevolking daar nog jaren gebukt onder geweld en armoede.
De vraag was ook niet of Khadaffi een toffe peer was maar of de bevolking nu beter af is??

@necrosis | 02-08-15 | 18:11
Je weet niet wat je zegt.
Onder Khadaffi was 90% van de reaguurders afgemaakt en de andere 10% waren verraders en/of geheime dienst.

miko | 02-08-15 | 19:07

"However, they warn that the issue cannot be left to Britain and France alone to solve. “What we are currently facing is a global migration crisis,” they say.“This situation cannot be seen as an issue just for our two countries."
.
1. Weten die Fransen en Engelsen niet dat in ELK West-Europees land zich dezelfde taferelen afspelen? Hoezo 'Britain and France alone to solve'??? We zitten allemaal met die ellendige gelukzoekers. En 2. Hoezo de afzonderlijke landen aanspreken? Schreeuw, gil, brul tegen die kut-EU die zonodig het asielbeleid naar zich toe moest trekken. Maar die niet verder zijn gekomen dan een veerdienst tussen Noord-Afrika en Europa. Heeft ijdeltuitje Timmermans al gereageerd? Of die achterlijke Mogherini?

Hans Hillen | 02-08-15 | 19:05

miko | 02-08-15 | 18:44

Niets menselijks is mij vreemd...

eerstneukendanpraten | 02-08-15 | 19:04

Niemand nog??
Schipper mag ik over varen, ja of nee?

koeberg | 02-08-15 | 18:56

@Aristotalloss | 02-08-15 | 18:46:

Op papier een leuk idee, maar clubjes als ISIS hebben alleen maar meer voedingsbodem al we weer Westerse troepen in Arabische landen mikken. En corrupte boevenregimes van moderne schepen voorzien is ook geen wonderbaarlijk goed idee.

We moeten Australisch handelen, terugslepen. Geen asiel aangevraagd in Afrika zelf, en goedkeuring hier heen te komen? - Dan ben je ILLEGAAL hier, dus waarom in godsnaam toelaten op Europees grondgebied? Wil de EU nieuwe fascistische regimes? Because this is how you get nieuwe fascistische regimes..

Maline Genie | 02-08-15 | 18:55

@Dandruff | 02-08-15 | 17:50
Onder Khaddaffi net zo onleefbaar als nu?
Waar heb jij je informatie vandaan knakker?
www.globalresearch.ca/libya-from-afric...
Op zeker was het niet het beste land ter wereld om te wonen zeker niet met een eigen mening. Maar het is de laatste jaren helemaal naar beneden gedonderd.

miko | 02-08-15 | 18:54

@je suis bier | 02-08-15 | 18:42
Je zou bijna gaan denken dat de gevestigde orde met de Europese bevolking een eng sociologisch experiment aan het uitvoeren is. Hoe ver kunnen we gaan voordat de pleuris uitbreekt? of zo iets??

Hobbykip | 02-08-15 | 18:54

@tattooboer | 02-08-15 | 17:41
'Weet even dat uw leiders dit land en alle landen binnen het EU bereik AIDS hebben gegeven, jawel, de vieze personen die U gekozen hebt als leiders hebben een EU ingeluid die geïnfecteerd bleek met HIV, een immuunstoornis'
Werkelijk? En jij bent TEGEN drugs?
kan me niet voorstellen dat een normaal iemand zo iets plempt zonder te gebruiken.
Misschien weer eens tijd voor je opname??

miko | 02-08-15 | 18:51

Geef de Libische kustwacht een paar mooie patrouilleboten en laat hen de dobberaars uit het water vissen. Eventueel met de belofte dat het Westen ISIS en andere opstandige klupjes uit Libië schopt.
NEXT!

Aristotalloss | 02-08-15 | 18:46

@necrosis | 02-08-15 | 17:33
De meeste komen uit moslim landen, zou de paus daar echt veel invloed hebben????

miko | 02-08-15 | 18:46

@Ben5570 | 02-08-15 | 17:23
Ik zou ook oppassen. beetje bloed en Ebola of AIDS loop je zo op.
Nog los van het feit dat je als politie je halve uitrusting en portemonnee kwijt kunt raken.

miko | 02-08-15 | 18:45

Pritt had eerdere deze week een link geplaatst (www.youtube.com/watch?v=ZpJoMuuE3Eg). Er is weinig fantasie voor nodig om dit te vertalen naar het nu of in elk geval, de zeer nabije toekomst van Europa...

ox | 02-08-15 | 18:44

Het is EU-beleid om de immigratiestroom op te voeren. De ellende die er uit voortvloeit is weer een mooie gelegenheid om meer macht naar Brussel te manipuleren.

Fijnstoffer | 02-08-15 | 18:43

Iedereen weet de oplossing alleen de gevestigde orde durft hem niet uit te voeren.

je suis bier | 02-08-15 | 18:42

gelukzoeker | 02-08-15 | 18:28

U bent erudiet!

eerstneukendanpraten | 02-08-15 | 18:36

Grappig dat filmpje! Dat spelletje speelden we ook vroegah op het schoolplein!

Hobbykip | 02-08-15 | 18:34

Ach,het werkt allemaal niet.Noord-Europa is gewoon decadent en Geert doet er allang niet meer toe.Hij is gewoon een "geest" uit het verleden.We moeten het dus stellen met naïve politici van nu,tot die gaan begrijpen dat de spoken uit het verleden springlevend zijn en hun beleid tenslotte vernietigen.Volksverhuizingen naar deze streken zijn gewoon kolder en een misplaatste trots dat het hier goed zou gaan.Het gaat helemaal niet goed,zeker sinds de financiële crisis van 2007.Wat we zien is dus volledige chaos en financiële afrekening met een bezopen economie.Iedereen doet maar wat en droomt van vroeger,terwijl de cijferreeksen van resultaten steeds meer volatiel worden.De beurzen zijn allang niet meer de onbetwiste maat,maar gemanipuleerd door miljardairs met een kort lontje.De maat?
Die blijft heel simpel:De getoonde liefdeloosheid van de regimes in Afrika en het MO.Schrik die regimes toch af ,maar bovenal maak ze af met een wreedheid die ze gewoon in de as legt.Ze verdienen echt niet beter.Kortom : Overtref hun wreedheid als in 1945 in Japan en Duitsland.Maak dat ze nooit meer iets na kunnen vertellen en elke herinnering eraan nooit vergeten wordt.

dolfi | 02-08-15 | 18:29

Ja... en luister ook naar mij: Zet meer honden in, want die lopen veul harder!

Schietmijmaarlek | 02-08-15 | 18:29

Ik heb het licht gezien ,en zeg nu alle Africaanse en islam[je weet wel die lente bevolking] armoed zaaiers aboriginals indianen zoeloes eskimo`s enz naar Europa NU,verzet je er niet meer tegen ,je moet je niet afvragen wat krijg ik van mijn land ,maar wat kan ik geven voor de wereldbevolking van mijn land die zoveel beter zijn dan wij .Geheid dat robotje miezerig Pechtmant direct een maagbloeding krijgt als hij merkt dat zijn vrouw gelijk had toen zij van hem vliede.

gelukzoeker | 02-08-15 | 18:28

rond 1850 was er een grote emigratie golf naar amerika (Ieren) die kregen bij aankomst een briefje wat ze moesten stemmen (democraten) Er werd toen al gezegd dat ze deze stemmen nodig hadden.

Nu in de EU hebben de linksen deze mensen nodig om de hun idiote ideeen doorgedrukt te krijgen. De normale europeanen zijn het zat en dit weten ze. Dit is een doordacht plan om de mensen die tegen de EU zijn de de overrulen.

Wanneer de er probleemen zijn is er volgens de EU maar een oplossing en dit is meer EU.

Het nederlandse leger is door onze eigen politiek al opgeheven in het kader van een nationaal EU leger. Dus weer met voorbedachte raden o.a. geen reserve onderdelen, geen patronen. Wel een paar JSF jagers maar eigenlijk geen grondleger meer wat naar behoren kan functioneren.

barbarossagover | 02-08-15 | 18:25

necrosis | 02-08-15 | 18:00
ghe, die grap kan ik me nog herinneren van 3 jaar geleden (en was toen echt waar). Blijkbaar hebben ze het nog steeds niet gefixt. :)

--sql error-- | 02-08-15 | 18:24

In Denemarken is het aantal asielzoekers gedaald tot 350 in de afgelopen maand en is nog steeds dalende. Reden is het ingrijpen van de nieuwe blauwe regering sinds 2 maanden met ondersteuning van Dansk Folkeparti (ppv light). De uitkeringen zijn gehalveerd en er moet een verband zijn tussen werk en de asielzoeker als werkende. Dit jaar zijn er 135 ''begeleiders met busjes'' opgepakt. En nog meer maatregelen zoals grenscontrole.

duitse herder | 02-08-15 | 18:19

In tegenstelling tot de PvdA-gekkie Ploumen noemen deze ministers de afrikanen wel gewoon 'migrants' en niet 'vluchtelingen'.

--sql error-- | 02-08-15 | 18:17

Is dit niet wat Quid laatst schreef?
Laat ze binnen, en laat ze zelf hun kost verdienen?

frank87 | 02-08-15 | 18:16

necrosis | 02-08-15 | 18:11,

Dan weet je niet waar je over praat.
Timmerfrans laat je niet doodmartelen omdat je je tot het christendom hebt bekeerd, ik noem maar wat; Juncker riep niet op tot een jihad tegen Zwitserland en Verhofstadt zal jou en je vliegtuig niet boven Lockerbie laten ontploffen om de "eer van de islam" te redden.

Informeer jezelf.

Dandruff | 02-08-15 | 18:15

De laatste zin van Spartacus' stukje moet op een dubbel hardgebakken tegel omrand met bladgoud:

"Op lange termijn is de situatie waarin een Brusselse ivoren toren bepaalt of, en hoe, een nationale bevolking zichzelf beschermt, volstrekt onhoudbaar."

Peter Emile | 02-08-15 | 18:14

Pang pang!

VanBukkem | 02-08-15 | 18:13

En de Griek zei: "Geef mij nog eens 24 miljard euro deze maand. Anders kunnen we geen asielzoekers opvangen."

Fijnstoffer | 02-08-15 | 18:13

@Dandruff | 02-08-15 | 18:03
Ik heb liever te maken met Khadaffi, dan met de Timmerfransen, de Verhofstadts en de Junckers van de EU!

necrosis | 02-08-15 | 18:11

necrosis | 02-08-15 | 18:00,

"Met een gerust hart op vakantie naar Libië"...

Moest je natuurlijk wel even zeker weten dat er tijdens je vakantie een familielid van Khadaffi werd opgepakt wegens, ik noem maar wat, het mishandelen van hotelpersoneel.
Gebeurde dat wel, dan nam Khadaffi wraak op mensen die uit dat land afkomstig waren.
weblogs.nrc.nl/eijsvoogel/2010/06/18/c...

Dandruff | 02-08-15 | 18:10

Ja, wij hebben tokkies in Nl die al generaties van uitkeringen leven maar dat zijn er procentueel niet veel.
Ja, er zijn succesvolle Marokanen maar dat zijn er procentueel niet veel.
Ja, er zijn echte vluchtelingen maar ook dat zijn er procentueel niet veel

Jan van de Biertent | 02-08-15 | 18:10

-weggejorist-

doehetlekkerzelf | 02-08-15 | 18:08

@HaatAth3ist | 02-08-15 | 17:58
In een land als Libië of Syrië blijken mensen als Daffie of Assad gewoon de beste optie.
En misschien werkt dat ook wel in Nederland, aangezien PvdA er helemaal niets van bakt!

necrosis | 02-08-15 | 18:06

@ mijzelf krijgen geen + krijgen geld en zo
en je kunt verdwijnen naar een gebied waar je er geen last van hebt (weet niet waar dat dan is)

rechtsdwalendeautist | 02-08-15 | 18:04

necrosis | 02-08-15 | 17:52,

Khadaffi was een in eigen land een kinderverkrachter die minderheden zoals christenen, Berbers, immigranten en talloze anderen onderdrukte, en in bepaalde gevallen liet martelen of vermoorden. Een moorddadige dictator die Westerse hulpverleners en zakenlieden openlijk liet ontvoeren voor het losgeld.

Khadaffi was een man die buiten zijn land diverse wrede burgeroorlogen organiseerde en/of aanwakkerde, en daarnaast een belangrijke steunpilaar was van het internationale terrorisme. Zoals de meeste islamitische leiders riep Khadaffi ook regelmatig op tot vernietiging van de beschaving, en lokte hij moslims naar Europa met de belofte dat "alle Europese vrouwen naakt over straat lopen".
Ook beweerde hij meermaals dat Westerse artsen uit zijn op het verspreiden van AIDS in de 3e wereld, en daarmee is hij indirect medeverantwoordelijk voor talloze moorden op artsen èn diverse polio-uitbraken in de 3e wereld.

Misschien eerst even checken over wie je het hebt, voor je iemand de hemel in prijst.

Dandruff | 02-08-15 | 18:03

HaatAth3ist | 02-08-15 | 17:58
daar ben ik het helemaal mee eens. Vooral die idioten die christenen lastig vallen in die AZC's. zet ze lekker op het vliegtuig naar S.A. Dat zijn namelijk ook soennieten en die willen ze graag hebben. Wat doen die mensen hier, alles behalve op onze centen teren. laten we eerlijk wezen, deze mensen gaan zowat nooit een bijdrage leveren.

son of anarchy | 02-08-15 | 18:01

Onder Khadaffi was Libië net zo onleefbaar als nu.
@Dandruff | 02-08-15 | 17:50

Je lult uit je nek.
Toen Daffie nog aan het roer stond, kon je met een gerust hart op vakantie naar Libië.
Hetzelfde geldt trouwens voor Egypte onder Mubarak.
Ik heb geen idee wie nu de leider is van Libië, ik ga in ieder geval liever de kuilen van @nonkel in het Belgische afvalt bekijken.
Lijkt me minder gevaarlijk.

necrosis | 02-08-15 | 18:00

En dan nu de oplossingen?
De eerste 100 doodschieten en de volgende 50 ophangen?
Hekken maken dat ze niet door kunnen lopen?
Ze allemaal binnenlaten en tot huisslaaf maken?
Wachten tot de politiek/Brussel iets doet?

De gelukzoekers stroom is eindeloos en je kunt het ze niet eens kwalijk nemen.
De vlucht gaat nu nog naar Engeland, de rest van Europa is vanzelf aan de beurt
De asiel zoekers stroom is minstens even groot en ook hier geen oplossingen, de mensen worden in kampen gestopt en krijgen geen voor niets doen.
Weinig menswaardig lijk me, voor ons en voor hen.

Er is geen oplossing voor dit probleem,er komt geen oplossing, leer er maar mee te leven of verdwijn zelf naar een gebied weer je er geen last van hebt.
Je leeft immers in het derde nieuwe rijk.
En anders rest alleen anarchie en revolte tegen het gekozen gezag. De rest is nietszeggend.
Veranderingen gaan niet met de pen of gedachte.
Het zal echt niet beter worden.

rechtsdwalendeautist | 02-08-15 | 18:00

Ik snap het probleem niet maak ergens in zuidelijk Europa opvangkampen voor echte vluchtelingen, betaal de kosten met z'n allen maar garandeer een terugkeer wanneer eigen land veilig is.
Gelukzoekers en andersinds parasieten keus geven weggaan of detineren maar dan wel zonder miele en op Afrikaans dieet.

gebrokenvleugel | 02-08-15 | 17:59

Niet alleen de Paus is schuldig aan de overbevolking van het Afrikaanse continent, ook de zg. Goede doelen voor hongerend Afrika en alle regeringen vanaf Joop den Uyl door het sturen van veel gratis geld.
Laat moeder Natuur nu gewoon haar werk doen en het evenwicht zal worden hersteld. Dat zal ik wel niet mogen zeggen maar het staat er nu toch.

Jan van de Biertent | 02-08-15 | 17:58

necrosis | 02-08-15 | 17:52
Daarnaast was het ook een mafklapper eerste klas die zijn olie inkomsten niet alleen gebruikte alles voor zijn volk beter te maken, dat dan weer wel. Achteraf gezien was het wel minste van de kwaden, daar zijn we pijnlijk achter gekomen na de Arabische herfst.

Het wordt tijd dat deze absurde omstandigheden ophouden en onze migratiewetten stevig herzien worden. Dit soort laag opgeleide gelukszoekers hebben niks te zoeken in Europa en moeten z.s.m. uitgezet worden gezien met of zonder medewerking van de corrupte staatje waar ze vandaan komen (vliegtuig in, uitladen op bestemming en terugvliegen maar).
 

HaatAth3ist | 02-08-15 | 17:58

Als voetbalsupporters die geluiden maken heet het racisme.

Avondlander | 02-08-15 | 17:55

@de uitbater
Dat heet framen. Niemand met een greintje fatsoen gaat mensen die daadwerkelijk op de vlucht zijn voor hun leven weigeren. Daarom worden gelukszoekers geframed als vluchtelingen, zodat je iedereen die hier op tegen is kunt demoniseren.

naraga | 02-08-15 | 17:54

@Dandruff 17.50
verdrinken dat doen wij wel in de tsunami van ongewenste gelukzoekers.

Jan van de Biertent | 02-08-15 | 17:54

@Pimp my Voortuin | 02-08-15 | 17:44
Toen die maffe kolonel nog leefde, kende zijn land onderwijs en medische zorg van topkwaliteit en dat was volledig gratis voor de bewoners.
Het land kende tevens geen staatsschuld.
Ik vraag me af waarom dat kapot moest, al sta ik ondertussen nergens meer van op te kijken....

necrosis | 02-08-15 | 17:52

@Ben5570 | 02-08-15 | 17:40

De oplossing is eenvoudig.
.
1) Grenzen dicht.
2) Mensen die de grenzen schenden stelselmatig terugsturen.
3) Alle voorzieningen en opvang dichtzetten voor deze types.
4) Mensen die hen helpen straffen.
5) Bovenstaande in alle Afrikaanse talen en dialecten uitdragen in Afrika. Idem voor Arabië.
.
Na een tijdje zal de stroom opdrogen of verlegd worden. Het zou de voorkeur hebben dat men eens ging investeren en zwoegen in eigen land maar dat lijkt vooralsnog ijdele hoop.
.
Soms moet je voor eigen belangen en welzijn kiezen. Dat moment is eigenlijk langgeleden al bereikt. Tijd om alsnog te corrigeren.
.
PS Nederlandse mensen die dit allemaal zo erg vinden spreken hun persoonlijke middelen of inzet maar aan als het allemaal zo belangrijk is.

Parel van het Zuiden | 02-08-15 | 17:50

Pimp my Voortuin | 02-08-15 | 17:44,

Onzin.
Onder Khadaffi was Libië net zo onleefbaar als nu.
Bovendien komen de meeste vluchtelingen helemaal niet uit Libië, maar uit tientallen andere landen.

Het echte probleem is dat we elke vluchteling een verblijf en na enig geharrewar ook een huis, een opleiding, een uitkering en allerlei extra's aanbieden. Zoals subsidies om haat tegen Europeanen te zaaien.
Als we, net als Australië, elke nep-vluchteling direct terugsturen is het probleem binnen een maand opgelost.
Hoeft er ook niemand meer te verdrinken.

Dandruff | 02-08-15 | 17:50

@Basic Dimension | 02-08-15 | 17:42
ik vrees voor een burgeroorlog in dit geval, zal niet in Nederland beginnen maar eerder in een ander Europees land met wat meer heethoofden met nationaliteitszin.
Goed voorbeeld zal goed volgen worden en pas in een later stadium, na veel uitgesproken afschuw en verontwaardiging bij de NPO praattafels, overslaan naar onze dichtbevolkte steden.

Jan van de Biertent | 02-08-15 | 17:50

Typisch ook hoe de linkse media maar blijft spreken van 'vluchtelingen' en het g-woord ('gelukszoekers') weert, met de logica zo van 'het moet eerst maar bewezen worden dat het inderdaad gelukszoekers zijn voordat ze die stempel opgedrukt mogen krijgen'... terwijl je het natuurlijk ook om kunt draaien, want waarom zou je het dan wel het een 'vluchteling' mogen noemen (die dus puur uit veiligheidsredenen het land verlaat, niet om lamlendige economische redenen), zonder enige gronden? Van hetzelfde laken een pak toch? Hetzelfde is zo met moslimextremisme, en we volgens de linkse gutmensch niet alle moslims op één hoop mogen gooien. Maar wat nou als we ook die logica omdraaien, en stel nou dat 99% van de moslims extremistisch zou zijn geweest, ook dan kun je zeggen dat je ze niet allemaal over één kam mag scheren, want 1% is het niet!!! :'), ook dan kunnen ze zeggen 'Die 99% dat zijn lone wolfs, dat is niet de zuivere islam'. Nee, achterlijk links tokkie-tuig, jullie logica klopt gewoon niet. Het feit dat niet alles zwart-wit is IN THEORIE hoeft nog niet logischerwijs te betekenen dat je niet zwart-wit een besluit mag nemen IN DE PRAKTIJK. Ga je hersenen aub gebruiken voor andere dingen, want jullie maken ons land kapot. Alvast bedankt.

CrapoTheGreat | 02-08-15 | 17:50

@Basic Dimension | 02-08-15 | 17:42
Scherp gezien. Lief zijn heeft grenzen.

tattooboer | 02-08-15 | 17:50

We moeten met z'n allen afwachten tot en met 2017
Dan zijn er verkiezingen in Frankrijk en kan hopelijk Le pen president worden. Dan is dat eindelijk het einde van de E.U. Hopelijk stemmen de Britten ook nog eens om er uit te stappen. Daarna wij er uit. Geen E.U meer en weg met al die gelukszoekers.

son of anarchy | 02-08-15 | 17:49

Wie moet je nou geloven Spartacus met zijn verknipte verdraaide verhaal of het powned artikel.

BulbulAlHollandi | 02-08-15 | 17:46

-weggejorist-

Pimp my Voortuin | 02-08-15 | 17:44

F en UK stonden vooraan toen Libië gebombardeerd moest worden. Nu komen de gelukzoekers naar hier omdat het daar onleefbaar is geworden. Laat ze het lekker samen oplossen.

Pimp my Voortuin | 02-08-15 | 17:44

Ben5570 | 02-08-15 | 17:40,

Maar jij hebt de oplossing wel, gelukkig.
Laat me raden...
Europa gewoon vol laten lopen tot het hier net zo'n bende is als Somalië, Irak, Pakistan?

Dandruff | 02-08-15 | 17:43

Geen complotdenker maar het "immigratie probleem" is opzet van mensen met een Europese droom.

Jan van de Biertent | 02-08-15 | 17:42

Azië en Australië gaan anders met economische gelukszoekers om omdat zij nog ideologisch tussen mensen onderscheiden, zij het dat zij daarmee niet te koop lopen.

Waar Europa zich de laatste 50 jaar geborneerd en pedant heeft laten voorstaan op gelijkheid en gelijkwaardigheid. Een hele internationale wetgeving is opgetuigd op grond van dit marxistisch nihilisme.

Maar in de VN is deze valse voorstelling van zaken al weer overlopen door de landen van het OIC,De Organisatie van Islamitische Samenwerking waarvan het credo nu juist weer puur racisme is.

Wat betekent - en wij gaan dat nog meemaken - dat de religie van de EU nu door de bocht moet: zij moeten een keuze maken tussen mensen ("racisme")of op termijn een burgeroorlog ontketenen (anti-racisme).

Basic Dimension | 02-08-15 | 17:42

Weet even dat uw leiders dit land en alle landen binnen het EU bereik AIDS hebben gegeven, jawel, de vieze personen die U gekozen hebt als leiders hebben een EU ingeluid die geïnfecteerd bleek met HIV, een immuunstoornis. Nu kunnen alle ziekmakers door het systeem glippen. De EU hormonen zijn verstoord, de lympheklier werkt niet meer en het bloed is geïnfecteerd. Bah! Bah, balkenende! Bah Woutertje Bos, Bah Zalm, Bah Jager en Bah gadverdamme en smerig,alle villabewoners die hun geweten hebben verkocht aan de EU! Oplossing? Wat doe je met een virus? En al helemaal als je immuun systeem heel laag is? Bedenk zelf maar wat. ( stiekem weet ik al dat in de volgende 40 jaar er nooit een opstand zal zijn zoals die nu nodig is want de NL populatie zijn watjes.)

tattooboer | 02-08-15 | 17:41

Ook rechts heeft de oplossing niet, of wil de oplossing niet...

Ben5570 | 02-08-15 | 17:40

Waarom blijven we deze mensen vluchtelingen noemen?

de uitbater | 02-08-15 | 17:40

wat ik erg jammer vind in deze discussie is dat er vrij zelden benoemd wordt waarom Afrika dat bevolkingsoverschot heeft. Het briljante goedvolk dat zo nodig ziektes en hongersnoden moest bestrijden zonder dat er voor al die overlevenden ook maar een greintje perspectief te vinden was. Lekker politiek correct.
.
U weet wel. Dat briljante goedvolk dat nu pleit voor open grenzen zodat hier alsnog de door hen achtergelaten rommel en ellende opgeruimd kan worden. Voor zover dat oplossen nog mogelijk is want ook hier vonden die mensen van alles dat leidde tot rommel en ellende binnen de grenzen. Lekker politiek correct.
.
Politiekcorrectheid. De doodssteek voor de ratio en zoals het er nu naar uitziet, de doodssteek voor onze samenleving.

Parel van het Zuiden | 02-08-15 | 17:40

@Basic Dimension | 02-08-15 | 17:29
Federica is typisch iemand waarvoor we het schedelmeten weer in ere moeten herstellen.
Dat mens spoort totaal niet!

necrosis | 02-08-15 | 17:40

Allemaal opsluiten in zwaar bewaakte gevangenissen en ze er laten zitten en NIET eerder vrijlaten tot hun eigen land weer vredig is en ze terug kunnen; al duurt het decennia. Dan gaat de mare van zelf rond in het immigranten wereldje en dan blijven ze echt wel weg.
-
En toen werd ik wakker

telelezer | 02-08-15 | 17:38

www.dailymail.co.uk/news/article-31825...
Bed, bad, brood en poen in het VK. Als ik dobberneger zou zijn wist het ook wel, alles beter dan een het op 1 na beste, een asielzoekerscentrum in Nederland.

Jan van de Biertent | 02-08-15 | 17:35

telelezer | 02-08-15 | 17:30

Klopt want er zijn namelijk totaal geen werklozen in de EU en daar moet je de EU een enorme pluim voor geven. Oh wacht...

eerstneukendanpraten | 02-08-15 | 17:34

@DennisF | 02-08-15 | 17:25
Die vele kinderen is de schuld van de paus die via zijn zendelingen verkondigde dat condooms niet mogen.
Stuur al die gelukszoekers maar door naar Vaticaanstad.....

necrosis | 02-08-15 | 17:33

Soms vraag ik me af: wil Brussel soms graag zoveel immigranten; ik heb ze daar immers ooit een over horen zeggen dat we die HARD NODIG hebben voor onze economie

telelezer | 02-08-15 | 17:30

-weggejorist-

Basic Dimension | 02-08-15 | 17:29

miko | 02-08-15 | 17:19
Zo is het Miko. Vandaar dat ik naar daar uitgeweken ben. Salaris ontvang ik van bedrijf gevestigd buiten Europa. Niet verdiend op territorium van het land waar ik woon, ook niet verdient op Europees territorium maar wel Europees dagloon, nergens idiote afdrachten zoals in Nederland, dus bruto loon dat netto wordt uitbetaald. Er wordt geen pensioen opgebouwd, maar ik bouw zelf wat op (in de vorm van een bedrijf in het land waar ik woon), waardoor het rendement van het geld dat ik investeer hoger is dan investeringen van welk pensioenfonds dan ook, want die bedriegen alleen maar.

Chiefmate | 02-08-15 | 17:27

@eerstneukendanpraten | 02-08-15 | 17:24
15.000 jaar?
Dan heb ik nog genoeg tijd om mijn jachtvergunning aan te vragen.

necrosis | 02-08-15 | 17:26

Zou het dan eindelijk zover zijn?

Of is het een geregiseerd toneelstuk voor de bühne?
Op menig site waar gereaguurd word, kots men inmiddels op alles wat met asielzoekers te maken heeft..

Ik wacht wel op de volgende grap van landverrader peggold

Bassie B | 02-08-15 | 17:25

-weggejorist-

DennisF | 02-08-15 | 17:25

immigranten worden boos

http://www.geennieuws.com/2015/08/opstand-asielzoekerscentrum-dresden-video/
-
TWEE interessante benaderingen. De eerste: net als Australie terugsturen (met proviand en een goede boot) met als resultaat: daar is het nu volledig gestopt, en er verzuipen dus ook geen mensen meer!

De tweede benadering: Zonder ons normale domme naieve medelijden, allemaal maar dan ook allemaal oppakken en opsluiten in zwaar beveiligde gevangenissen en er NIET MEER uitlaten (al duurt het decennia) want onze gevangenissen staan immers leeg! totdat de (vaak zogenaamde) vervolgingen of oorlogen in hun land stoppen en dan onmiddellijk terugsturen; niks bed, bad, brood, want dat krijgen onze eigen oudjes ook niet meer.

Opdonderen..! Dat kan decennia duren , maar als die mare de migranten tamtam rondgaat dan blijven ze wel weg; net als in Australie!.
-
De derde optie: grenzen dicht, laat ik uit ellende maar buiten beschouwing want dat mag niet van de Brusselse bezettingsmacht.

telelezer | 02-08-15 | 17:24

miko | 02-08-15 | 17:17

Maar dan heb ik goed nieuws voor jou en alle liefhebbers van de klimaathysterie. We leven nu in een interglaciaal, dat is de tijd tussen twee ijstijden. Over pak hem beet 15.000 jaar kunnen we weer een nieuwe ijstijd en kunnen we ijsberen verwachten op Rottumerplaat om op zeehonden te jagen.

eerstneukendanpraten | 02-08-15 | 17:24

Vorig jaar was ik op Nice Airport, daar liepen gewapende militairen rond (buiten het vliegveld), en hier staan een paar "wijkagenten" om een hele sloot aan gelukszoekers tegen te houden. Waarom daar niet ook militairen neerzetten?

Mastermattie | 02-08-15 | 17:24

Alsik het filmpje bekijk dan durven de politiemensen, in hun stoere pakken, die lui niet eens aan te pakken..... of ze mogen niet, dat kan ook.
Politici die geen beslissingen nemen en het volk / plebs met problemen opzadelen, zijn gewoon waardeloze meevretende flapdrollen m/v.

Ben5570 | 02-08-15 | 17:23

In Azië worden boten met gelukszoekers gewoon aangehaakt en terug naar open zee gesleept.
Ik snap niet waarom wij dat niet doen.

necrosis | 02-08-15 | 17:23

Links is een hersenziekte.

HoogToontje | 02-08-15 | 17:22

Hoe zit dat met die sleepboot die GS wilde kopen en opknappen voor die arme vluchtelingen de weg terug naar huis te wijzen?

Chiefmate | 02-08-15 | 17:21

-weggejorist-

mazzeltov2015 | 02-08-15 | 17:20

@Bamboojay | 02-08-15 | 17:16
Met wat kennis en inzet kun je als Europeaan een beter leven leiden in Zuid Amerika dan in Europa. Waar je de helft of meer van je verdiende geld ziet verdwijnen.
En het argument dat het daar gevaarlijk is word met import van dit soort uitvreters ook steend minder valide.

miko | 02-08-15 | 17:19

De Fransen boeide het helemaal niks en zag liever dat die "vluchtelingen" naar Engeland vertrokken dan dat ze in Calais bleven hangen al jaren hebben ze een gedooghouding. Pas nu de export en de haven omzet er onder begint te lijden zijn ze bereid echte maatregelen te nemen.
En waar waren Engeland en Frankrijk toen de Middellandse Zee landen hulp vroegen?

wiza | 02-08-15 | 17:18

ik zeg maar 2 namen: le Pen en Farage.

bergsbeklimmer | 02-08-15 | 17:18

-weggejorist-

DennisF | 02-08-15 | 17:17

De hoeveelheid is waarschijnlijk ook een gevolg van global warming. Zuidelijke parasieten duiken steeds vaker op in de noordelijke landen.
Dus aan alle PC Hooft tractor rijders en de Mos aanhangers, JULLIE schuld!

miko | 02-08-15 | 17:17

Probleem is, dat niemand het gelooft. Ook, en met name, de europeanen. Die denken nog steeds dat ze hier op een walhalla aan economische voorspoed leven.

I've got news for you. Het leven op andere delen van de wereld (m.n. azie) begint zo langzamerhand een stuk aangenamer dan europa te worden. Al was het alleen maar omdat ze een vliegende hekel aan de islam, negers en aanverwant hebben.

Bamboojay | 02-08-15 | 17:16

laten anderen het maar zeggen, als Wilders het zegt dan is het binnenhof te klein .

slotbert | 02-08-15 | 17:16

Bien pensAnt Spartacus, met een a.

TheoRichel | 02-08-15 | 17:15

Met name die Frambozen moeten niet lopen janken.
Tenslotte zijn zij zelf verantwoordelijk voor het stapvoets laten rijden van trekkers met trailers om die gelukszoekers de kans te geven om zich in een trailer te verstoppen.
Door die slappe kuthouding van de Frambozen zag mijn werkgever zich verplicht om zware sloten te laten monteren op de trailers die naar Engeland gaan.

necrosis | 02-08-15 | 17:14

Everything according plan. Een europese splijtzwam is in volle gang.

Anoguurder | 02-08-15 | 17:13

Het nadenken is begonnen, dat is winst.
Verder zullen we toch de hooivorken en flambouwen nodig hebben.
Het leger heeft geen kogels, dat is ook weer winst.

gentle giant | 02-08-15 | 17:13

Dit spelletje deden we vroeger op school ook.

Maar kunnen ze de deelnemers van de c'anaalparade daar niet wegzetten als bewakers? Elke dobber neger die je kunt pakken mag je uitwonen. En op internet zetten.

miko | 02-08-15 | 17:12

Met scherp schieten wil wel werken denk ik.

aanalleskomteeneind | 02-08-15 | 17:12

Eh... bien pensants.

Wim Denkbaar | 02-08-15 | 17:11

Blijven absurde beelden......

brutus68 | 02-08-15 | 17:11

Lekker D66, PvdA, CDA of PvdA stemmen mensen. Lekker tegen beter weten in samen met de massa dom zijn. Stel je toch eens voor dat je verstandig zou doen. Nee, beter denken aan je reputatie en dus de PVV verguizen want dat hoort zo en de toekomst van Nederland verder helpen ruïneren. Alles wat ons stoort, alles wat kapot wordt gemaakt en afgebroken daar hebben we zelf voor gezorgd door eerder genoemde partijen onze stem en daarmee de macht te geven.

Thunderbird | 02-08-15 | 17:10

He, getver, wat een realitijdszin. Moet dat nou op zondag met een zonnetje?

merel veld | 02-08-15 | 17:10

Huh?
Ministers van gevestigde partijen die iets zinnigs zeggen?
Die het belang van vluchtelingen boven het belang van de zieligheidslobby stellen?
Die niet eens uit zijn op het failliesement van Europa?

Wat zijn dat voor fratsen?
Krijgen we nu ineens politici die streven naar een betere wereld?
Of hangt een en ander samen met lokale verkiezingen?

Dandruff | 02-08-15 | 17:09

".. demand that Greece.."

Daar zullen die Grieken vast van onder de indruk zijn. Dezelfde Grieken die juist dreigden een extra stroom richting het noorden op gang te brengen als hun gezeur om nog meer gratisgeld niet beloond zou worden.

Godsammekraken | 02-08-15 | 17:08

Zo lang ze bij vertrek door Frontex gedrukte folders meekrijgen hoeveel geld ze bij aankomst mogen verwachten (voor sommigen meer dan 5 keer het modale salaris in land van herkomst) blijven ze komen.

eerstneukendanpraten | 02-08-15 | 17:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken