Gratis GeenPeil KwootPosters voor achter je raam











GeenPeil Goodiebag aangevuld met 3 nieuwe posters.
Topic: http://t.co/37Fdf9afha
Zipfile: http://t.co/kblT8eqidI pic.twitter.com/rP9IsNaFSh
— GeenStijl (@geenstijl) July 23, 2015
GeenPeil Goodiebag aangevuld met 3 nieuwe posters.
Topic: http://t.co/37Fdf9afha
Zipfile: http://t.co/kblT8eqidI pic.twitter.com/rP9IsNaFSh
— GeenStijl (@geenstijl) July 23, 2015
Reaguursels
InloggenMussert strijdt voor Nederlands in een verenigd Europa. En dat doet Pechtold ook. Zelfde politieke opvattingen Alexander?
Waarom krijg ik van die Verhofstadt flashbacks van de tweede wereldoorlog?
Hé Guy!
Wat gebeurde er nou de laatste keer dat europe 1 rijk werd?!?!
Ik vind het heel leuk zo'n initiatief met dit referendum, maar ik geloof er allang niet meer in, ook al haal je meer handtekeningen op dan er burgers in dit land zijn zullen ze het alsnog met een kutsmoes aan de boom hangen.
@achmedana | 22-07-15 | 20:38
Er komt geen IS rijk in Europa.. Tegen die tijd heeft er zich al lang een Joegoslavië 2.0 scenario voltrokken.
Rusland heeft 200 Nederlanders vermoord en kan de boom in. Rusland zit de komende tijd in recessie en heeft een economie kleiner dan die van Italië. Het is een van de onveiligste en minst vreedzame landen ter wereld. Dát is hoe het dus niet moet.
ZMullers | 22-07-15 | 23:01
Veel van wat je schreef over de EU is zo gek nog niet, maar van Rusland snap je dan weer bar weinig.
Rusland onveilig? Een van de minst vreedzame landen ter wereld? Ik meen dat het momenteel in Syrie, Irak, en grote delen van Afrika toch net wat minder vreedzaam en veilig is dan in Rusland. En ja, Rusland is economisch gezien nog niet waar het hoort te zijn, maar dat is een kwestie van tijd. Het land is nog altijd in opbouw, en die recessie komen we ook wel weer te boven. Russen hebben wel voor hetere vuren gestaan. Vooralsnog is het leefklimaat hier in mijn beleving een stuk aangenamer dan toen ik in NL woonde.
Ergo, vergeleken met Amsterdam waar ik vandaan kom, is het hier 1000 keer veiliger. Het is hier ondenkbaar dat kutmarokkaantjes op straat de dienst uitmaken, oudjes in elkaar gemept worden, overvallen op woonhuizen, vrouwen lastig gevallen worden of conducteurs die mishandeld worden. Men zorgt hier beter voor elkaar en is minder egocentrisch en materialistisch bezig. Men weet hier prima raad met asociaal gedrag, daar kan men in de EU nog wat van leren. Daarnaast ga ik niet meer gebukt onder een waanzinnige belastingdruk, miljoenen mierenneukende regeltjes en gaat niet de helft van mijn salaris naar uitkeringtrekkende gelukszoekers.
@Lupuslupus | 22-07-15 | 20:05
.
Wat u zegt klopt, echter de achterliggende gedachte in deze is "een signaal afgeven" ivm politieke ontevredenheid.
@CoffeePatch | 22-07-15 | 20:05
Inderdaad, en het zal weer van de Russen moeten komen.
@Suubi Musajja | 23-07-15 | 00:10
De EU is alleen goed voor de EU elite die zich verrijken en de macht grijpen ten koste van de burgers. Diezelfde EU elite liegt haar burgers keihard voor (zie o.a. Dijsselbloem); of wil je dat ook nog ontkennen?!
Ik ben tegen de EU die ons armoede en oorlogsdreiging brengt. Ben zelf een "debiel" dus; nou ja, dan ben ik er nog trots op ook! Beter dan in een of andere hogere macht te geloven die alles wel voor ons oplost. Ik ben niet gelovig en noem mezelf geen atheïst, maar een realist. Zouden meer mensen moeten doen!
De EU is juist een waakhond als het om de staatsschuld gaat? Waarom is die dan wederom gestegen?
Vervolgens hebben zij "recht" op gratis levensonderhoud. Je gaat me toch niet wijs maken dat een oud omaatje (die wel haar hele leven premies heeft afgedragen) meer kost dan een man met twee vrouwen en veertien kinderen die geheel op kosten van de samenleving leven?
@Suubi Musajja | 23-07-15 | 00:10
Je weet alles lekker te verdraaien vriendelijke vriend! En dat snap je hopelijk zelf ook wel. De EU is aantrekkelijk voor asielzoekers, vanwege het gratis geld. Je gaat toch hopelijk niet ontkennen dat ze op dobberbootjes naar de EU komen?! Wij zijn door de EU verplicht een aantal op te nemen (waarna gezinsherenging volgt uiteraard), TERWIJL onze eigen daklozen vaak maar recht hebben op een paar overnachtingen.
Dit kost te veel inkt! Maak witte posters. Ik denk sowieso dat dit geenpeil gebeuren niet gaat werken. Niet genoeg mensen willen iets printen en tekenen. Bovendien zijn ze bang dat ze als een soort pvver in een archief behandelen ofdat hun omgeving hen bekritiseerd. En als alles al lukt gaat de meerderheid van de 2e kamer niets doen, want CDA,VVD,PvdA,gl en d66 weten veel beter wat goed voor ons is dan wij
Ik ben door grenzeloos en gewetenloos idealisme met Europa stinkend rijk worden.
Guy Verhofstadt
Leider Liberalen in het Europarlement
=
925.nl/archief/2015/07/08/vvd-d66-en-g...
=
925.nl/archief/2015/07/08/vvd-d66-en-g...
=
925.nl/archief/2015/07/08/vvd-d66-en-g...
-weggejorist-
Zou er eigenlijk geld te verdienen zijn aan wc-papier met koranteksten?
Mark_D_NL | 23-07-15 | 00:53 www.nujij.nl/algemeen/is-on-islamitisc...
Bij @2 34 minnen zijn het er niet mee eens om IS van de kaart te vegen.. lol .
.
Ik presenteer u HET PAARD VAN TROJE.. (in volle glorie)
.
Wij als ECHTE Nederlanders hebben een zeer groot probleem.. en het wordt nu geopenbaard..
@appelvink | 23-07-15 | 00:32
Hij is best actief vanavond... www.google.nl/search?q=achmedana&...
appelvink | 23-07-15 | 00:32
Zo als ik al zei: zwaar psychisch gestoord dus; een gevaar voor onze samenleving. Een IP check is zeker op zijn plaats, vooral voor de veiligheid voor de echte Nederlanders.. en bekeerlingen zijn inderdaad de meest extremistische mafkezen.
@appelvink | 23-07-15 | 00:32
En bekeerlingen zijn de meest enge van allemaal...
Trek die firewall maar strak, want ik heb drank & drugs...
Ter info
Onderstaande tekst is gisteren geschreven door "achmedana", in een reactie op NuJij.nl onder het artikel: Lege Franse kerken herbestemmen als moskeeën?
.
[[ Nee, dat is wat islamhaters ervan maken. Ik zat ook altijd op anti-islam sites mijn informatie te vergaren maar ik weet nu wel beter en daarom ben ik uiteindelijk moslim geworden. Islamitische kennis haal je van islamitische bronnen en van islamitische geleerden en niet van anti-islam websites of geenstijl.nl
Maar een ieder zijn godsdienst of keuze voor ongeloof. Sallaam = vrede]]
Deze troll is dus een bekeerling!
Heeee, wat is hier aan de hand?
Ik heb zo genoeg van dat moslim tuig.
En dan zijn ze nog kwaad dat ze niet mee mogen doen, of geen werk of stage plaats krijgen.
Ook ik zou jullie niet aan nemen. Jullie zijn gewoonweg te dom , kunnen jullie niets aan doen . Dat heb je als je met je nicht of neef trouwt.
Rot eindelijk op naar jullie zandbak .
@CoffeePatch | 22-07-15 | 19:47
Deze ontbreekt ook nog. Nu we toch massaal gaan printen en wildplakken.
herstelderepubliek.files.wordpress.co...
@pim dooooddd | 22-07-15 | 23:53
wie is ons ?
-weggejorist-
The basis of any democracy is the power of the people. If the executive power is no longer controlled by the will of the people, democracy turns into a dictatorship.
Dus dan weten we meteen wat de EU is en waarom we niet nog meer macht uit handen moeten geven als land.
"Den Haag zal een stapje moeten doen" zou beter zijn, namelijk, een stapje uit het Europa, wat zo log is, en wat zoveel geld kost.
Maria.1 | 23-07-15 | 00:03
Ok ok ik ben in een jolige bui..
Onze hoge priester van de linkse kerk.
www.youtube.com/watch?v=H6uPe7Euzd8
@Maria.1 | 22-07-15 | 22:12
Ik snap niet eens wat je zegt. De EU is aantrekkelijk voor rijken omdat daklozen recht hebben op overnachtingen?? De verzorgingsstaat heeft Nederland zelf opgezet, en hoewel ik het (voor zover ik je kan volgen) met je eens ben dat die verzorgingsstaat is doorgeschoten heeft dat niets met de EU te maken. De kosten zitten niet in bed, bad en brood, maar in uitkeringen aan Nederlanders. Onderwijs is bedroevend? Valt wel mee, langs de internationale lat. De staatsschuld stijgt? Ja, we hebben net een crisis achter de rug. De EU is juist een waakhond als het om staatsschuld gaat. De zorg wordt duurder? Nee, die stijging is juist stopgezet, ondanks dramatische vergrijzing. Die stop komt onder andere door de grote EU vernieuwingen op het gebied van kosteneffectiviteitsbeslissingen. WOIII? Je snapt niet dat dit soort samenwerking juist oorlog voorkomt? WOII kon zonder die samenwerking onstaan, WOI kort daarvoor ook, en dan alle ellende in de negentiende eeuw daarvoor. Maria, je moet eens ophouden met achter de debielen aan te lopen die alles wat maar slecht is in hun leven aan de EU of de Islam wijten. Je kan daarboven staan.
Europa moet rijk worden ! lijkt me dan beter, want Europa moet een rijk worden, dat ruikt teveel naar dat vroegere... nou je weet wel...
Of gewoon een EU ambtenaar die op naam van de booslims loopt te trollen omdat het toch wel waar is allemaal wat hier verkondigd wordt en men wil liever niet dat het pleps er lucht van krijgt.
www.eu-facts.org/en/background/dark_ro...
Uit dat stuk:
Walter Hallstein, a prominent law professor under the Nazis stated in a speech in 1939: One of the most important laws (in occupied European countries) is the Protection Law of German Blood and Honor .
In 1957 the same blood and honor lawyer became the key architect of the European Unions basic structure and the first head of the European Commission <strong>the executive body of the EU designed from the beginning to rule Europe outside any democratic control.</strong>
Dankjewel Geen Stijl voor de posters.
Eindelijk een lekker stimulerend behangetje voor op het toilet.Kan ik die kudt trollen hierboven ook uitprinten om m'n reedt mee af te vegen btw?
pim dooooddd | 22-07-15 | 23:53
Heb je nu nog niet door dat ze via je ip het eea aan het uitsnuffelen zijn? Ach laat maar...
@Gaul Shaarad | 22-07-15 | 23:58
Medelijden is wel op zijn plaats! Deze bangerik kan niet accepteren dat dood het einde betekent en gelooft liever dat er leven is na de dood. Dat is een minder enge gedachte.
pim dooooddd | 22-07-15 | 23:52
Echt zo kansleaus..
Man of Vrouw.. Echt u bent rijp voor de PAAZ..
En Nou oprotten stink trol!
De reaguurders lachen zich dood om zo'n zielig vertoon van menselijk afval..
*zwaait again*
@pim dooooddd | 22-07-15 | 23:53
Je mag best wat posten als het met het topic te maken heeft jankerd! Maar daar weet je natuurlijk niks van; Allah voor, Allah na en alles er tussenin. Wat heb je over de EU te melden?
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Suubi Musajja | 22-07-15 | 23:29
Wat denkt u zelf? Dat dit rationele mensen zijn met het oog op een normale discussie.. Ik ga al te lang mee om te weten uit welke hoek deze rotzooi komt.
@achmedana | 22-07-15 | 20:19
Flink doorbroeien dan. Dat allah akbar dat elkaar uitmoord moet wel aangevuld worden. Oftewel jullie broeien om te compenseren voor de slachting die jullie elkaar toebrengen.
@nog 1 keer | 22-07-15 | 23:34
Ter info: deze topic gaat niet over mislims, maar over de EU!
tipo | 22-07-15 | 23:30
Uiteindelijk krijg je dit inderdaad... nl.m.wikipedia.org/wiki/IJzeren_wet_v...
@nog 1 keer | 22-07-15 | 23:34
Voorlopig zie ik er maar 1 met (geestelijke) beperkingen en dat ben jij. Wordt het niet eens tijd voor een bezoekje aan de psychiater meid?
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
ZMullers 22:56
U zegt: "Democratie is de kern van de EU."
Dat is een bizarre stelling.
Het enkele feit dat enkele ambtenaren verkozen zijn, maakt de kern van de EU nog niet democratisch. Een verkozen politicus kan achteraf makkelijk hele andere standpunten innemen, dan de slogans waarop deze werkelijk verkozen is. Dat is geen democratie, maar volksverlakkerij.
Democratisch is, om de onbetrouwbare en leugenachtige factoren er tussenuit te laten en directe democratie in te voeren binnen elke fiscale unit: De natiestaat. Want daar betaalt de belastingbetaler en daar hoort hij zichzelf te presenteren in de democratie.
Tussen natiestaten kan via bilateraaltjes en vrijhandelsakkorden alles verder prima geregeld worden.
De EU is dus overbodig en heeft geen enkel nut. Het vernietigt de democratie, de vrede en onze welvaart.
@Suubi Musajja | 22-07-15 | 23:29
Nee, want moslims doen zoiets niet. Altijd onschuldig!
@Gaul Shaarad | 22-07-15 | 22:52
Niet te snel geloven dat dit moslims waren. Kan ook gewoon stoken zijn.
Waar blijven de banen? Waar blijft de welvaart? O ja, welvaart is er wel; bij diegenen die zo veel hebben dat ze het niet op kunnen krijgen en toch meer en meer willen. En dit terwijl er steeds meer mensen komen die hun zorgverzekering niet meer kunnen opbrengen en zelfs geen eten kunnen kopen.
@Chow | 22-07-15 | 23:14
Aan jou ook de vraag (waar ik geen antwoord op kreeg): hoe lang gaan we het nog volhouden om te betalen voor bed, bad, brood en medische voorzieningen voor de werkelozen en asielzoekers? Nou?
Misschien gaan we morgen weer verder ajuuus :)
jaja het lukt he | 22-07-15 | 23:18
En nu hup naar bedje!
-weggejorist-
En chaos....
-weggejorist en opgerot-
User ip 176.10.116.7
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Zet een nieuwe regauurder gewoon op 2 posts van max 100 tekens per topic, en dan voor 7 dagen. Een frust moslim kan zich toch niet lang beheersen.
Mark_D_NL | 22-07-15 | 23:13
Welja laat je zwitsal mondje maar weer snoeren door de uitwas... Nee gewoon een extra joris achter de panelen. Dat is wat ze willen je rechten afnemen!
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Suubi Musajja | 22-07-15 | 21:48
Mike Oxlong | 22-07-15 | 21:53
+ Heel veel..
Maria.1 | 22-07-15 | 22:55
Ja gelukkig wel, steeds meer mensen zien het in, en ik sta positief in het leven maar soms als ik mijn jonge kinderen in de ogen kijk heb ik medelijden, wat gaan zij nog allemaal meemaken met deze multicul waan.. Ze zijn dapper maar wel weerloos. Af en toe zie ik wel donkere wolken samenpakken boven ons nog steeds mooie Nederland. En ook deze EU waanzin werkt daar zeker niet aan mee. Het geeft mij negatieve gevoelens over wegkwijnen van ONZE democratie.
@achmedana | 22-07-15 | 20:09
Bij uitzondering zal ik voor het slapen gaan een gebedje voor je doen aan de enige echte God en hem verzoeken jouw te vergeven dat je de pedoprofeet aanhangt. Tevens zal ik vragen je 72 druiven extra toe te bedelen als het moment daar zal zijn.
/godsdienstmodus uit.
Die staat er fraai bij:
uploadenfoto.nl/pictures/e11acbc213cdc...
Zet een nieuwe regauurder gewoon op 2 posts van max 100 tekens per topic, en dan voor 7 dagen. Een frust moslim kan zich toch niet lang beheersen.
als ik alle coments leest , dan moet ik ALWEER bekennen dat ene Greet Wilders niet alleen 100% gelijk heeft gehad maar zelfs 100.0000 % gelijk .
hoe je de teerling ook werp en hoe hij komt te leggen , er komt eeen tijd dat er rekenschap wordt gevraagd aan de heren staatslieden die nog niet eens de ***** schoon mogen likken de gebr de Wit toen zij door de zelfde barbaren werd geslacht voor de gevangenen poort in s.gravenhage .
Eigenlijk zal je die rooie en blauw gespuis met die van Landverrader arogander tatooeren met NSB op hun voorhoofd en door de straten van den haag moeten jagen
@ikdenkwat | 22-07-15 | 23:06
Ja, dat weet ik dat het over een Europese grondwet ging. En wat wil men nu: een Europees parlement, Europese belastingheffingen een Europees leger. Wat is het verschil?
@moslim met pc | 22-07-15 | 23:05
Moest jij niet bidden naar je afgod? Ik kan niet wachten tot jij Allah zal zien na je dood, wat zal jij schrikken.
@moslim met pc | 22-07-15 | 23:05
Goed zo meisje; ga door! Opdat iedereen kan zien wat er voor "verwarde" mensen rondlopen in Nederland.
@ZMullers | 22-07-15 | 22:56
"De EG is een zegen voor Nederland (kots) en levert:
--
Macht - Geld is Macht. Dus ja, we hebben nog wat geld, dus we hebben iets van zogenaamde Macht. Militaire macht hebben we nauwelijks. Ook niet met onze EU bondgenoten. We lopen zwaar achter op de US en China. Nederland koopt Macht. Zie Dijsselbloem.
--
Welvaart - Kan je op geen enkele manier bewijzen. Is pure speculatie en lucht fietser-rij. Het is eerder andersom. En het is aardig goed te bewijzen wat die Euro ons fucking gekost heeft.
--
Vrede - En de EEG was niet veilig? Dan hadden we geen betere vrienden geweest met de USA en Duitsland. De NAVO stelt niets voor zonder de EU? En nu al dat Oorlog gehits in het Oosten. Nieuwe troepen, de USA met Troepen....
--
Veiligheid - Welke veiligheid? We hebben er nieuwe onveiligheiden bij gekregen. Geld, niet altijd even veilig, nieuw vormen van diefstal en bedrog. Criminelen kunnen makkelijker hun werkgebied verleggen. En dan het Marokkanen Issue...
Maria.1 | 22-07-15 | 22:49
Dat referendum ging over een Europese grondwet .... Ach een half jaar later gaf Balkie gewoon zn accoord. Maar ja hypotheek aftrek was ook zo sterk punt om op hem te stemmen he?
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
De reguliere media negeren dit nieuws volledig, terwijl ze er als waakhonden van de democratie eigenlijk op zouden moeten spríngen. Maar ja het is ook lastig, straks verbrui je het bij de persvoorlichter en moet je als journalist zelf het nieuws gaan vergaren.
GeenStijl redactie! Ga door tot jullie genoeg ondertekenaars hebben! Er moet toch een manier zijn om van de zootje megalomane politieke struikrovers af te komen en van dat vreselijke politbureau in Brussel!
Maria.1 | 22-07-15 | 22:53
Rusland heeft 200 Nederlanders vermoord en kan de boom in. Rusland zit de komende tijd in recessie en heeft een economie kleiner dan die van Italië. Het is een van de onveiligste en minst vreedzame landen ter wereld. Dát is hoe het dus niet moet.
Nou moslimsukkeltje, we begrijpen allemaal dat je een beetje gefrustreerd bent omdat je vanavond niet aan de bak kwam bij de plaatselijke geit of nichtje van dienst, maar het is echt niet zo dat wij onder de indruk raken van je getroll.
Ik haal iedere dag rotzooi tussen de hoeven van mijn varken dat intelligenter overkomt dan jij, dus veel plezier nog met je matties imponeren hoe je GeenStijl hebt 'platgelegd' en moge je branden in hel.
www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/...
Toch maar ff een IP onderzoek doen..
Voor de zekerheid.
@Suubi Musajja | 22-07-15 | 22:06
Heel Nederland is achterlijk?
Ja in nog zo'n fluitjesreferendum. Democratie is de kern van de EU, alle regeringen zijn gekozen door het volk. Ook het Europees parlement. Beslissingen worden nu vaak in achterkamertjes gemaakt, dát moet beter. Politici moeten de realiteit vertellen: de EU is een zegen voor Nederland en levert macht, welvaart, vrede en veiligheid op.
Heeft Nederland ook niet met sociaal beleid zelf asielzoekersproblemen gecreëerd in de jaren 60 - 70, zonder de EU? Ergo, invalide argument.
@Gaul Shaarad | 22-07-15 | 22:52
Och je moet het maar van de positieve kant bekijken; ze geeft wel een kijkje in de keuken. Steeds meer mensen zullen de ogen open gaan!
@ZMullers | 22-07-15 | 22:47
Hoogste staat van vrede en veiligheid? Daarom is Putin nu natuurlijk boos op ons. De EU komt in het vaarwater van Rusland door de mensen in de Oekraïne op te jutten.
Mark_D_NL | 22-07-15 | 22:46
Maria.1 | 22-07-15 | 22:47
Wat ik hier zie bevestigd helaas wederom al mijn vooroordelen. De meeste zijn echt psychisch gestoord.
En dat kunnen ze fijn in de praktijk gaan brengen in de barbarij van het kalifaat.
Tussen al deze ernst en ellende even een "lichte noot" ter vemaak: HOE VRAAG IK EEN LENING AAN bij mijn bank: www.youtube.com/watch?v=VbOlJAU8llY
Plus dat asielzoekers kapitalen betalen om naar de EU te komen waar alles voor hen gratis is.
@ZMullers | 22-07-15 | 22:47
Democratisch?! Hadden we geen NEE gezegd in 2006!!! En hoort Dijsselbloem ons ongeneerd voor te liegen?!
Italië kampt met een enorm asielzoekersprobleem en dit probleem wordt nu verdeeld over de Europese landen. Dus het heeft wel degelijk met de EU te maken.
joooooop953825539853 | 22-07-15 | 22:45
youtu.be/UqLRqzTp6Rk
Één Communauté européenne, een droom voor de afgebeelde politici.
@Mark_D_NL | 22-07-15 | 22:46
En een voorbeeld van wat we hier binnen halen. Ik pleit voor een 1-paspoortensysteem!
mijn excuus voor het woord mongool.
Maria.1 | 22-07-15 | 22:38
Welnee. Hitler had een fascistische, genocidale dictatuur voor ogen geleid door ariërs in een oorlogszuchtig schrikbewind. Dat is een ander verhaal dan een democratisch intergouvernementeel samenwerkingsverband als de EU met de hoogste staat van vrede en veiligheid ter wereld. Graag even een uurtje Wiki klikken.
Asielzoekersprobleem is er met of zonder EU.
Eigenljk is dit dus een aanslag op de vrije menings uiting wat die mongool hierboven doet. Een laffe actie via het toetstenbord. Niet je gelijk kunnen krijgen, niet tegen een verbale aanval of grap kunnen. Ze hebben geen aargumenten dus daarom gaan ze trollen. Herkenbaar patroon.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
User ip 185.40.87.170
-weggejorist-
@joooooop953825539853 | 22-07-15 | 22:42
Was jij niet naar de moskee bidden dat je weer normaal wordt?!
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@ZMullers | 22-07-15 | 22:36
Nou, wat profiteren we! Met naheffingen omdat we het zo goed doen en een stijging van de staatsschuld.
@ZMullers | 22-07-15 | 22:36
O, dus we hoeven niet verplicht een quotum asielzoekers op te vangen van de EU?! Die donkere mensen zijn zeker allemaal oorlogsvluchtelingen uit Syrië?!
@ZMullers | 22-07-15 | 22:31
Het was een droom van ene Adolf H. Nu gaat men het alsnog proberen over de ruggen van alle oorlogsslachtoffers die voor onze vrijheid gestorven zijn.
Noordelijke lidstaten profiteren meer van EU / euro dan zuidelijke omdat die meer handel drijven. Afrika is weggegooid geld maar dat staat compleet los van EU.
toetsenbord moslim38
Moge jij in je slaap bezoek krijgen van Al-Jathoom, tot je laatste ademtocht.
@Joris von Loghausen
Het wordt tijd voor een patroon-herkennend troll-filter met auto-joris en auto-opgerot. Neem contact met mij op voor een paar goede suggesties.
@ZMullers | 22-07-15 | 22:31
Voorlopig betalen we alleen nog maar voor de armere lidstaten. Plus voor half Afrika en andere asielzoekers die hier alles gratis krijgen. Hoe lang gaan we dat volhouden denk je?!
@toetsenbord moslim38 | 22-07-15 | 22:25
Ga eens deaud met je jihad op een weblog. Vrijheid van spreken heb jij al. Verdwijn, hup naar maroc.nl.
-weggejorist-User ip 94.242.198.146
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Maria.1 | 22-07-15 | 22:19
Allemaal onderbuikmierenneukerij wat de lidstaten zelf kunnen oplossen. De kern is een interne markt groter dan de VS (nu al het geval), een munt die dominanter wordt dan de dollar, een centraal leger met veel meer macht dan nu en een efficiënter energienetwerk. Daar gaat het om. Daar wordt iedereen beter en welvarender van.
Dure servies, aanwezigheid dit dat, zus zo.... Geneuzel in de marge. Nee jij snapt het!
-weggejorist-
toetsenbord moslim38 | 22-07-15 | 22:27
Bel f de PAAZ a.u.b. we hebben hier een religieus gemankeerde met ZEER ernstige psychologische problemen. Inteelt maakt van het brein een doolhof van verwarde gedachten..
-weggejorist-
-weggejorist-
@Suubi Musajja | 22-07-15 | 21:51
Opzicht mee eens. Alleen u zegt het zelf. Handelsbelangen. In dat opzicht ben ik het ermee eens. Helaas gaat dit handelsbelangen voorbij. Daar slaat u de spijker mis. Handelsverdragen ok. Investeerders en handelaars moeten een handvat hebben. Soevereiniteit inleveren en mensen aanstellen die geen ruk met handel hebben. Zelfverrijking.
-weggejorist-
Wie belt GGZ even; er is een psychiatrische patiënt ontsnapt.
-weggejorist-
-weggejorist-
@ZMullers | 22-07-15 | 22:16
Probeer eens 1 van mijn argumenten te weerleggen!
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
Zo dat duurde even. Not good for business.
@ZMullers | 22-07-15 | 22:16
Nee, met de EU zijn we lekker. Ik was nog niet klaar overigens. Onze cultuur overboord, aanpassen aan andere (achterlijke en gewelddadige) culturen, soevereiniteit inleveren, betalen voor EU parlementariërs die even een handtekening komen zetten voor aanwezigheid en meteen daarna rechtsomkeert maken (tenzij er van het nieuwe, dure servies lekkere dingen genuttigd kunnen worden).
Kom zelfs eens onder dat rotsblok vandaan!
@toetsenbord moslim37 | 22-07-15 | 22:12
Morgen staat je IP adres hier op GS. Dagdag!
Suubi Musajja | 22-07-15 | 22:06
Geen zorgen, gezond verstand blijft toch bepalend.
Maria.1 | 22-07-15 | 22:12
Hahahahahahahahaaahahaah! EEG.... Onder een steen gelegen de laatste 40 jaar?
-weggejorist-
-weggejorist-User ip 95.211.231.213
@Suubi Musajja | 22-07-15 | 21:48
Ach ja voor een kleine groep is de EU uiterst aantrekkelijk; de rijken rijker en de armen armer. Asielzoekers hebben recht op dag en nacht gratis bed, bad en brood, daklozen hebben vaak voor korte tijd recht op overnachtingen. De zorg wordt steeds duurder en beperkter. Onderwijs is bedroevend. De staatsschuld stijgt. Als we niet oppassen hebben we binnenkort WOIII voor de kiezen. Ik blijf liever klein met de EEG.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@toetsenbord moslim37 | 22-07-15 | 21:57
Leer Nederlands!
-weggejorist-
@ZMullers | 22-07-15 | 21:59
Ik hoop het! Want de trend is nu richting referenda, waarin het toekomstig succes van Nederland wordt besloten op basis van het hoofddoekje bij de Albert Heijn dat me even gek aankeek, de Pool die rechts inhaalde en het bestek dat voor de EU delegaties wordt besteld.
toetsenbord moslim37 | 22-07-15 | 21:57
Ga eens deaud trol!
Je commentaar is nog te achterlijk om op te reaguren, net als dat van je collega trol van de ideologie van debiliteit.
*zwaait*
Suubi Musajja | 22-07-15 | 21:48
Exact! En zo zal het ook gaan want ondernemers zorgen primair voor de welvaartsstaat van het land. En niet de anarchistische minderheid uitkeringstrekkers hier die over van alles klaagt behalve zichzelf.
Gratis campagne-tip: maak die poster niet pikzwart.
Dit kost hectoliters inkt en de pagina's hangen helemaal slap als ze uit de printer komen
Nou, toedeloe!
-weggejorist-
-weggejorist-
Zodra er iemand een realistisch plan heeft hoe Nederland economisch, monetair en ook militair op eigen benen kan staan ben ik bereid te luisteren. Tot die tijd blijf ik als echte Nederlander stevig pro EU.
@Vageling | 22-07-15 | 21:20
Nee, vrede werkt prima door wederzijdse handelsbelangen. De EU dus. Je parallel met ISIS is onzinnig.
Wat is er mis met "Europa moet een rijk worden"? Als ondernemer snak ik naar een grotere markt, met begrijpelijke, universele regelgeving. Als Europa me dat had geboden was ik niet naar de VS gegaan. Als toerist en zakenreiziger geniet ik van open grenzen, en als werkgever van concurrentie op de arbeidsmarkt. Als handelaar heb ik waanzinnig veel baat bij de monetaire unie, zonder de nachtmerrie van onvoorspelbare koerswisselingen, wegvallende vraag door een stijgende munt, etc. Laat het alsjeblieft nou eens meer worden, Europeser, zodat we echt naar 1 markt toe werken, gereguleerd, doordacht, en vooral: groter. Groter dan het kleine landje waar serieus investeren simpelweg niet de moeite waard is. "Den Haag zal een stapje terug moeten doen": ja, want we willen begrijpelijke, universele regelgeving. "Te complex om in een referendum te stoppen": ja; we leven in een representatieve democratie. Als Nederland niet gemarginaliseerd wil worden tussen een hongerig Azie en een economisch verstandiger VS dan zal het niet naar de xenofobische onderbuik moeten luisteren, maar de realiteit van globalisering moeten onderkennen; zonder een grotere markt komen we er niet.
@achmedana | 22-07-15 | 20:09
Zal jij eerst over MIJN dood lijk moeten kruipen gek! Geweld schuw jij niet. Ik ook niet als ik ons land bescherm. Die achterlijke ideologie gaat geen norm worden hier. Nooit. PUNT. En daar riskeer ik graag mijn leven voor zodat dierbaren en overige Nederlanders niet aan jouw kankergezwel onderworpen hoeven te worden. Heb ik geen fantasie figuur voor nodig om mij kracht te geven.
Hup terug naar je matje en je typhus idioot aanbidden en smeken om superkrachten en weet ik veel wat voor zwakzinnig gezwets. Stomme booslim. Als Islam de scepter zwaait leeft er straks geen mens meer en moet jij paren met een schaap. Nou succes ermee stomme mongool! Nee Islam is geen redding. Achteruitgang.
Ga lekker naar het kalifaat, gaan zij jouw 'trouwen' (lees kijhard ANAAL nemen). Geen wonder dat jij met je domme kop hier blijft.
Maria.1 | 22-07-15 | 21:34
Een quote van Di Maria richting van Gaal denk ik?
Mark_D_NL | 22-07-15 | 21:34
Verhofstadt s net als een boom. Hij waait gewoon mee met alle winden. Viel me al op in die idiote speech van hem tegenover Tsipras. Hij wil niets liever dan een federaal europa. hij was ook degene die het voorstel van de eurobonds bedacht had, een soort van europese staats schuld. Ik zie vaak genoeg filmpjes van Nigel Farage op youtube en dan legt Verhofstadt het toch echt af tegen farage.
@ZMullers | 22-07-15 | 21:32
Hahahahahahaaaaaa. *sorry, meer krijg ik er effe niet uit*
@son of anarchy | 22-07-15 | 21:32
Thanks. klopt. Was een beetje verbaasd dat verhofstadt zich ook begint in te dekken.
Desmoulins | 22-07-15 | 20:36
Gewoon de feiten. Open samenleving met vrije markt, hoge welvaartsstaat en westerse waarden. Iets mis mee?
Mark_D_NL | 22-07-15 | 21:30
Dan zou ik u willen adviseren eens het commentaar over Italie te lezen
www.politalk.nl/2015/07/18/griekenland...
De Euro is geen lang leven meer beschoren. plus vandaag nog eens de verschillen in het begrotings tekort per land.
@Professor Superhirn | 22-07-15 | 21:04
Verhofstadt ziet de euro ook niet meer zitten..."We gaan toch niet voortdoen met een systeem waarbij elke lidstaat om de zes maanden kan zeggen: "Minuutje, ik wil geld en zal een referendum organiseren"? Zo'n muntunie is ten dode opgeschreven. Als we dit nog twee of drie keer meemaken, ontploft de hele boel.
--
www.knack.be/nieuws/wereld/verhofstadt...
@achmedana | 22-07-15 | 20:09
"En de democratie is het middel om europa islamitisch te maken" - Je hebt ook iets gelezen? Democratie kan ook lelijk worden. Als je iets meer belezen en onderlegd was. Dan had je kunnen weten dat we ook zomaar kunnen besluiten met een minderheid in de kamer, maar met wat gedoogsteun. Dat het inderdaad maar eens minder minder, minder moet worden. En met alle fouten van de huidige moslim (eu) knuffelaars, wordt die kans met de dag iets groter. Politici zijn opertunistisch , dat is ook democratie. Ik hoop dat je snel kunt rennen.
Uhm... Ik wil geen darwin plegen alleen geschiedenis leert ons dat dit soort enge muppets een WW tot gevolg heeft. Vrede werkt prima als iedereen zijn soevereiniteit erkent. Waneer een ander nep mogendheid (Dat is het EU parlement) om de hoek komt kijken en ondemocratisch een mogendheid probeert te worden slaat de vlam in de pan. Ieder zelfrespecterende burger gaat zich verzetten. Grenzen vervagen, normen en waarden verdwijnen. Cultuur gesloopt. Immers welke zooi wordt de dominantse? Is al geprobeerd in het M-O. Nou de meest geweldadigste! Dit soort kul heeft IS leven geschonken.
@Cuyahoga | 22-07-15 | 20:59
:-)
Gedaan!
@Gaul Shaarad | 22-07-15 | 20:53
Haha, zo waar joh :) Idioten als "achmedana" zijn zooo ongelofelijk gehersenspoeld dat ze zelfs heel graag hun eigen ondergang wensen! Ze genieten nu van dit mooie Europa juist omdat het NIET islamitisch is. En ze willen nu toch Europa islamitisch maken, zodat ze daarna in de islamitische ellende, dood en verderf belanden en dan gaan ze massaal huilen en naar een ander ongelovige mooie land vluchten en zielig gaan doen want oh jee "hun land" is weer naar de klote.
Eén munt, één rijk, één Verhofstadt!!
Ik ga die posters trouwens wel voor mijn raam hangen.
Met Pritt Poster Puddies.
Zwart.
En één aan de buitenkant.
@Ars Vivendi | 22-07-15 | 20:31
Indeed. Het was deze gedenkwaardige avond.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/09/...
@Godsammekraken | 22-07-15 | 20:09
Ik had hem ook al een paar keer gezien en iedere keer vraag ik me af:
Wie is die vent naast Godsammekraken?
achmedana | 22-07-15 | 20:38
Stel, jullie gaan geheel Nederland overnemen t.z.t met die gehele achterlijke middeleeuwse cultuur.. Ja ja tss.. En dan?? Binnen 50 jaar zullen jullie allemaal verzuipen, jullie zullen dit land nooit droog kunnen houden, daar zijn jullie gewoon te achterlijk voor. Nederland is gebouwd en gemaakt door de Nederlanders, dus niet door de natuur. En het zal altijd aan de Nederlanders behoren! Maar je bent waarschijnlijk te achterlijk om dat te kunnen bevatten trol:)
achmedana | 22-07-15 | 20:38
Dat zal nooit gebeuren. Ik zal u ook uitleggen waarom. UDiezelfde democratie die we hier hebben kan uw gods dienstvrijheid ook afnemen. het is namelijk vrij simpel, zodra er een partij aan de macht komt die wat realiteitszin heeft en islam bestempeld als ideologie is het poef weg met gods dienst vrijheid. op dit moment wordt er in de tweede kamer gesproken voor het verbieden van islamitische partijen die de democratie omver willen werpen. Een moedige eerste stap. Er is al een gedeeltelijk boerka verbod ingesteld, echter nog niet helemaal verboden vanwege de PVDA, echter de PvDA gaat een onbelangrijke factor worden. Wat u zich niet realiseert is dat dit miskleun kabinet heel veel mensen politiek bewust heeft gemaakt en er verschillend epartijen groot gaan worden die nu nog onbekend zijn. In Hongarije is dit al het geval met de jobbik partij, maar in Denemarken ook met de Deense volkspartij. in frinkrijk idem dto met front national. ook In nederland gaat dit gebeuren, niet de PVV maar er zal hoogst waarschijnlijk een andere partij opkomen die gaat samenwerken met de PVV. Er zal een verbod komen op deelanme aan het parlement met dubbele nationaliteiten en het mooie is dat veel mensen met een turkse of marokkaanse achtergond dat verplicht hebben dankzij hun regeringen die weigeren dat af te schaffen. Vervolgens komt er een uitzet wet zoals die al in noorwegen is, dit houdt in als er slechts al 1 overtreding is van iemand met een dubbele nationaliteit dan vliegt die het land uit. U zult maar eens moeten gaan opmerken hoe de komende tien jaar gaan verlopen, want het zal zeer interessant worden. Mocht Marine le pen president worden in Frankrijk en die kans acht ik zeer groot dan zal Frankrijk uit de E.U stappen die dan machteloos gaat worden ze zal dan zeer veel gaan doen aan de problemen met de islam, hetzelfde zal gebeuren in Zweden en Denemarken. één ding zult u ook in de gaten moeten houden, niet elke Nederlander is een PvDA stemmer of Groenlinks stemmer, sterker nog er komen steeds meer realistische mensen bij die wel degelijk een oplossing willen voor alle problemen met die ideologie. Daarom zal uw wens voor een islamitisch rijk in Europa nooit waarheid worden
achmedana | 22-07-15 | 20:38
Fatsoenlijk lezen is meestal niet besteed aan een mohammedaan of beter gezegd een beroepsmoslim in wording.
Ik zal nooit tot geweld overgaan, en in de tijd die nu rest zullen wij de Grote Schoonmaak waarschijnlijk niet meer meemaken. Mocht ik gedwongen worden huis en haard te beschermen tegen lieden met soortgelijke denkbeelden als de uwe, zal ik dat niet nalaten.
Aandoenlijk bijna dat u werkelijk denkt dat de huidige status quo zal blijven aanhouden tot een uiteindelijk islamitisch rijk gearriveerd is. U bent in ieder geval een loyale soldaat van Allah, de tyfus zij met hem.
Één rijk. Één islamitisch rijk zoals iemand schreef op dit lijntje. Europa is gewoon een verloren continent.
een blanco stem heb je toch niets aan? Daarom stem ik pvv uit pure ontevredenheid over de huidige politiek. Ik heb niet zoveel met wilders maarja beter iets dan niets
De EU is een ondemocratisch misbaksel. Gedoemd te mislukken want niemand laat zijn identiteit en roots afpakken.
@achmedana | 22-07-15 | 20:19
Er komt een hele nare ziekte aan die voornamelijk jullie zal treffen. Dat is namelijk een onvermijdelijk gevolg van jarenlange inteelt.
-weggejorist-
Excuses voor de dubbelpost.
Then again: dubbel genaaid houdt beter.
Europa zal inderdaad 1 groot rijk worden maar dan wel een groot islamitisch rijk.
achmedana | 22-07-15 | 20:09
-
Dan ga je vanzelf meemaken waarom Europa ook al weer het meest geweldadige continent op aarde was. De Arabier is bloeddorstig en zal op korte termijn succes hebben. Maar uiteindelijk kan niets op tegen de volharding en grondigheid van de blanken.
achmedana | 22-07-15 | 20:38
Als kind was je al niet lekker zeker?
-weggejorist-
@achmedana | 22-07-15 | 20:38
Trol, ga heen! Je bent de moeite van het lezen niet waard.
-weggejorist-
ZMullers | 22-07-15 | 20:06
'Nederland en de EU zijn liberaal'
Je zal het maar uit je strot krijgen...
-weggejorist-
Vanuit Huize Reintje zijn inmiddels ook drie briefjes onderweg richting kiesraad. Gewoon omdat het *moet*. Eén daarvan is keurig netjes ondertekend door m'n hoogbejaarde moeder die het Derde Rijk nog aan den lijve heeft mogen ondervinden en helemáál geen behoefte heeft aan een Vierde Rijk.
Ik hoop maar dat er iets moois van komt. Revolutie of zo.
Zijn die Posters er ook in het Duits, Spaans en Engels?
hebbuh | 22-07-15 | 20:32
Parasiet? Welnee gewoon een trolletje. search-geenstijl.thruhere.net/#achmeda...
Ik ben wel voor een Europees rijk. Het moet zich alleen minder snel uitbreiden.
mr. Quispel | 22-07-15 | 20:29
-
Dat klinkt alsof je het op z'n Duits moet schrijven en dat is niet al te best. Een Verenigde Staten van Europa nodigt uit om het op z'n Amerikaans te schrijven en daar ging het heel wat beter.
Maar goed, die Amerikanen hebben een grondwet die eenzaam aan de top staat wat betreft vrijheid. Onze grondwet is veel later gemaakt en had het kunnen overtreffen. Maar wij moeten het doen met pak papier waar niemand trots op is en wat vol staat met vage teksten die zijn te interpreteren zoals de elite du jour het wenst. Blijkbaar is het toch de bedoeling dat je de hele zwik op z'n Duits schrijft.
Wonderful-Life | 22-07-15 | 20:23
Ooit van een bezittelijk voornaamwoord gehoord? Jouw islam, die islam is van jou.
achmedana | 22-07-15 | 20:26
U bent ook een achterlijke parasiet begrijp ik,uw kinderen zullen wel trots op u zijn.lol!
@Godsammekraken | 22-07-15 | 19:48
Kicke man!
achmedana | 22-07-15 | 20:19
Over anusneukers gesproken:
mobile.twitter.com/leilavanoers/statu...
We zullen zien. Jullie, en dan bedoel ik ook echt jullie, vormen een demografische bom, dat klopt. Echter leert de geschiedenis ons dat Europa nogal kan ontploffen en tot excessen kan overgaan om een hardnekkig kankergezwel, in dit geval de islam, kwaadschiks te verwijderen. Dit is ons land.
De islam zal hoe dan ook het onderspit delven.
Godsammekraken | 22-07-15 | 19:38
Hij heeft het ook heel slim over het Rijk. Eerst moet het een rijk worden dóór expansie. Dan wordt het een rijk en behoeft het inderdaad geen expansie meer (voorlopig). Dat is een beetje hetzelfde als de massa moord op tientallen miljoenen indianen door Amerikanen. Dat was allemaal vóórdat het de VS werden. Of de massamoord op de Armenen. Dat was tijdens het Ottomaanse rijk. Niet door de Turkse republiek. Zieke retoriek.
@achmedana | 22-07-15 | 20:26
Als ik je was :) zou ik huilen zodra Europa islamitisch wordt :) Want je geniet nu van dit mooie vredige en rijke Europa :) omdat Europa geen islamitisch is :) Verlang je toch zooo graag naar de islamitische ellende?! :) Dan hoef je niet zo lang te wachten hoor :) Hup, pak je koffertjes en lekker opzouten naar je verderfelijke Kalifaat :) Doei :)
Never mind. Gewoon Twitter achter de url veranderen in Facebook
Tja, je hebt tegenwoordig maar twee keuzes wat betreft Europa: Vol gas op de huidige koers of vol in de ankers.
Maar ik blijf bij de derde keuze: Een Verenigde Staten van Europa, maar op voorwaarde dat de Europese Commissie wordt opgeheven en wordt vervangen door leiders die we WEL kunnen kiezen in een stemhokje.
Maar goed, eerlijke verkiezingen gaan er toch niet komen dus ik sluit me maar aan bij de naysayers.
Ik ben wel voor een Europees rijk. Het moet zich alleen minder snel uitbreiden.
Denemarken heeft een paar dagen geleden een politieke discussie opgestart of ze nog wel in de EU zullen blijven !
Denemarken heeft een paar dagen geleden een politieke discussie opgestart of ze nog wel in de EU zullen blijven !
-weggejorist-
@achmedana | 22-07-15 | 20:19
Joh, wees niet zo vrolijk met jou achterlijke islam, want zodra jou achterlijke islam een land bezit, dan gaat dat land helemaal naar de klote, dan heerst alleen maar dood en verderf en dan gaan jullie weer naar een mooie kafir land vluchten om dat land weer te gaan verzieken, je islam is ziek, mooier kan je het niet maken, wel elke keer weer duidelijker.
Waar kan ik me eigenlijk opgeven als grote leider van Europa ?
Ben het werk wat ik nu doe ook wel een beetje zat na 25 jaar, kost zoveel vrije tijd.....
-weggejorist-
@achmedana | 22-07-15 | 20:09
Ik voorspel eerder dat de islam ooit in heel Europa zal worden verboden, er komt weer een dag, geen islam meer in Europa, want Europa houdt niet van fascistische ideologieën, die dag komt wel, vroeg of laat.
Godsammekraken | 22-07-15 | 20:09
Pas maar op want bij de 5de keer denkt Joris dat je een herhalio bent en als hij in een slechte luim is (moeder de vrouw weigerde weer eens dienst) dan zijn de gevolgen niet te overzien.
Wilders heeft ze al op zijn tweets!
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten | 22-07-15 | 19:54
4x inmiddels
search-geenstijl.thruhere.net/#%227939...
Europa zal inderdaad 1 groot rijk worden maar dan wel een groot islamitisch rijk. En de democratie is het middel om europa islamitisch te maken. Je weet, demografie en democratie is ons wapen :)
Takbeer, Allahu Akbar!
Ik vind ook dat Europa 1 groot land moet worden, een soort van de verenigde staten van Europa, het liefst ook 1 taal (Engels, want wereldtaal, goed voor handel, toerisme enzo..) en 1 door het Europese volk gekozen leider, elke vier jaar weer nieuwe verkiezingen, voor de president van Europa. Dan stem ik graag op Wilders, zodat de islam in heel Europa wordt verboden.
-weggejorist en opgerot-
@eerstneukendanpraten | 22-07-15 | 19:54
Meer dan eens... De trolletjes hebben het ook gezien.
"De EU is het eerste rijk dat niet naar uitbreiding streeft".
Behalve dan de gehele serie onrendabele landen van zuid en oost Europa, die men er met de haren bij heeft gesleept. ( waaronder Oekraïne, waardoor we weer terug zijn bij de koude oorlog )
EU garandeerde toch vrede???
@miko | 22-07-15 | 19:57
De 'politiek' heeft zich losgezongen van het volk dat zij zeggen te vertegenwoordigen en is een eigen koers gaan varen.
Zoals de kasteel-edelen dat deden in de middeleeuwen; en de industriebaronnen in de 19e eeuw.
De roofridders op hun kastelen verleenden "het volk" in ieder geval een vorm van bescherming tegen concurrerende roofridders; de industriebaronnen hadden er belang bij dat "het volk" niet volkomen aan de bedelstaf zat om een afzetgebied voor hun goederen te houden.
Kan je ook ergens tegen het houden van een referendum stemmen?
Jeetje wat een anti stemmingmakerij... Dacht dat GeenStijl een beetje politiek onafhankelijk was. Maar dit komt rechtstreeks uit de partijprogramma's van SP en PVV. Ik ben liberaal, Nederland is liberaal, EU is liberaal, forget it! Referenda zijn voor linkse losers en Grieken. Weg ermee. En rap!
Blanco stemmen tellen mee, en zijn m.i. het beste signaal wat het NLse volk kan geven, .
Toos Doos | 22-07-15 | 19:49 |
.
Blanco formulieren tellen *alleen* mee om het *opkomstpercentage* te kunnen vaststellen. Verder tellen ze helemaal *nergens* voor mee.
Tijdens het stemmen tellen wordt er alleen maar gelachen om de dombo's die een blanco formulier (of een ongeldig) in de bus hebben gedaan. Ze hadden zich de gang naar het stembureau kunnen besparen.
Afgeschminkte Bassie | 22-07-15 | 20:00
Met al die mannen uit het verleden is het slecht afgelopen. Er is nog hoop.
Jaja, zwart op geel is zich de best kijkbare kleurcombi, maar dat gaat alleen op als je er geen suf raster overheengooit! Ga op twee meter afstand staan, van Rossem, en kijk wat er overblijft van je communicatie. Keep It Simple Stupid.
En nee, ik maak geen andere posters. Ik verzin alleen letters...
Trouwens. Ik heb een aantal ongewenste haren op mijn anus groeien. Heeft iemand van de vaste kliek hier een antwoord op? Vast bedankt.
Zojuist 4 aanvragen naar de kiesraad gestuurd.
Toos Doos | 22-07-15 | 19:49
Blanco stemmen is racistisch!
Hulde voor GeenStijl. Bij uitstek mijn favo blog!
Ik mis Sophie in 't Veld:
"We hebben een Europa met open grenzen. Criminelen profiteren daarvan."
politiek.tpo.nl/2014/05/16/d66-lijsttr...
@CoffeePatch | 22-07-15 | 19:47
resolver.kb.nl/resolve?urn=urn:gvn:NIO...
@Jan Passant mk2 | 22-07-15 | 19:54
De 'politiek' in zijn algemeenheid wil meer EU. Immers meer meer meer baantjes en meer meer meer salaris.
@Jackanders | 22-07-15 | 19:45
Alslandverrader een gezicht heeft is het van Agt en dit is zijn tekkel.
The best way to take control over a people and control them utterly is to take a little of their freedom at a time, to erode rights by a thousand tiny and almost imperceptible reductions. In this way, the people will not see those rights and freedoms being removed until past the point at which these changes cannot be reversed.
-jeanclaude juncker- Adolf Hitler.
Godsammekraken | 22-07-15 | 19:48
LOL, jij met Farage, die had je volgens mij al eens eerder gepost trouwens.
@CoffeePatch | 22-07-15 | 19:47
De (inter)Nationaal Socialistische Beweging heeft dat ideaal nooit opgegeven. Deze poster past naadloos bij de andere pro-EU posters.
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten | 22-07-15 | 19:44
Barroso. Hier sta ik wel op.
farm9.staticflickr.com/8438/7939382150...
Goerge Lucas had het nog niet zo fout. Senator palpatine werkt zijn masterplan uit. Vier een handelsoorlog in Star wars handelsfederatie in de realiteit russische federatie. Zorg ervoor dat iedereen zwakker wordt behalve jij. Zie staatsschuld overige landen binnen de Eu die groeit vanwege transferunie. De Jedi werden ook zwakker omdat hun middelen ook overal ingezet werden. De gelijkenis is treffend
miko | 22-07-15 | 19:38
Nog iemand uit die periode die één Europa wilde
pbs.twimg.com/media/CJ5f2zyVAAA8wGC.j...
Als ik deze schertsdemocraten zo zie staat het schuim op mijn lippen. Briefje voor de Kiesraad is onderweg.
ik vind dat er een referendum moet komen over we we met z'n allen nog wel deel willen zijn van de Staat der Nederlanden
kritische posters als deze kan je namelijk ook voor 90% van de Nederlandse kamerleden en ministers maken
En vergeet die skateboarder en zijn clubje niet, die mag ook aan een hoge boom.
jorisvandewier.nl/wp-content/uploads/2...
Griezels. "Ein Volk, ein Reich, ein Führer".
Wie zei dat ook alweer? Hij was tenminste origineel.
Godsammekraken | 22-07-15 | 19:39
Die rechter gast ken ik maar die linker, dat ben jij zeker?
Die Barroso liegt dat het gedrukt staat.
Het zal wel een ban opleveren maar ach, zoveel reaguur ik niet meer;
Dit zijn allemaal mensen die als eersten aan de hoogste boom gehangen moeten worden.
Ik mis die vet-prop die van Baalen genoemd wordt nog, en 95% van de Haagse kliek.
miko | 22-07-15 | 19:38
En Merkel is niet minder erg.
Ik heb dat formulier van dat referendum dus al enkele dagen geleden uitgeprint en opgestuurd. geef mij maar lekker een referendum. Heerlijk om weer eens een signaal af te geven
Allemaal oude wijze heren die het beste met ons voor hebben.
i.imgur.com/2KkRYLH.png
Jullie zijn er een vergeten van een van de grote inspirators van de EU.
resolver.kb.nl/resolve?urn=urn:gvn:NAG...
"De eu is het eerste rijk dat niet naar uitbreiding streeft"
== Jose Barroso
Alleen hebben ze tot nu toe nooit iets anders gedaan. Tegen iedere prijs nog wel. En dat gaat ook op voor het vasthouden van de aangesloten gewesten. Griekenland lijkt me duidelijk genoeg.
Leuk voor halloween.
Een bloksnor zou hem niet misstaan op deze poster...
REAGEER OOK