Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FAIL! Joop.nl spoort verkeerde politiegeweld op

drinkeenswatminderman.png We zouden keihard lachen, als het niet zo gevaarlijk was. NPO VARA Joop.nl, waar plezierdrinker Fascisco von Jole zijn dikke duim dagelijks in een inktpot met zuur doopt, maakt weer eens een blunder van maatschappij ontwrichtende proporties. Daarmee wint het vod een nieuwe notering op de almaar langer wordende lijst FAIL! Joop.nl spoort verkeerde.... Wat nu weer? Welnu, de politie hield donderdagnacht om 3 uur - met getrokken dienstwapens - een menneke van 14 aan op verdenking van een gewapende beroving, waarbij de gestolen spullen volgens de politie op de persoon van hem en zijn 26-jarige compagnon werden aangetroffen. Maar voordat iemand wist wat er überhaupt aan de hand was, had de VARA het gillende relaas van de zus van het verdachte crimineeltje al online staan: een video en een verklaring waarin ze krijst dat het kereltje pas 11 jaar is, inclusief een hoop poeha over 'juridische stappen' en 'dit kan niet in Nederland'. Het jochie is echter geen 11 maar 14 en de zus liegt. Dat zeggen we niet omdat we blind een politiebericht geloven, dat zeggen we omdat zuslief het zelf toegeeft. Plus dat ze d'r Facebookstatus meermaals aangepast heeft. Toch laat Joop het schreeuwerige racismeverwijt slash opgeklopte relaas over "politiegeweld" gewoon online staan. Gelukkig wordt de canard in de comments weer duchtig afgestraft. Hup Joopreaguurders! Want dit is tricky business op een slippery slope, zoals mensen die Engels spreken dat plachten te zeggen. Ook Quinsy Gario, Tofik Dibi en diverse andere race hustlers gingen meteen over hun theewater op de raciaalmediaas. Het sluit allemaal aan op hoaxes over de Schilderswijk, die uit domheid of de hoop op meer relgeweld (of beiden) de wereld in geholpen worden. Zoals dit. Of dat (*). VK. Of de schoolkrantredacteur hieronder, die een vieze hoax van haatzaaier Appa vleugels geeft: die bus is niet gevuld met argeloze moskeegangers, maar met donderdag opgepakte Schilderswijkrelschoppers. Om met een Van Aartsentje af te sluiten: het is al warm genoeg, zónder zwarte olie op het vuur. Sujetten als Appa, Breedveld en Quinsy kun je hun domheid misschien niet kwalijk nemen, maar NPO-sites met publieke functie zouden beter moeten weten. WTF UPDATE: Onvoorstelbaar. Abulkasim Al-Jaberi (zelf ook present tijdens de rellen in de Schilderswijk) mag op de VARA-website óók nog even LETTERLIJK een geweldsdreigement afkondigen namens 'jongeren die geteisterd worden door een racistische politieapparaat': VERWACHT MEER RELLEN (onderaan). breedveldiseenidioot.png Originele tweet verwijderd. Hier een screenshot. Trololo.

Reaguursels

Inloggen

Ze hebben bij de Vara een traditie hoog te houden. Denk nog maar eens aan de objectieve en deescalerende verslaggeving van Hanneke Groenteman tijdens de kroningsrellen in 1980 in Amsterdam.

Okkie Trooi | 07-07-15 | 21:31

Misschien kunnen ze de domeinnaam fail.nl ook registreren en koppelen aan Joop. Iedereen behalve linksdragend Nederland kent dat faalblog alleen van hun domme fouten.

Griekenland | 05-07-15 | 09:58

@Veldmaarschalk Sorry | 04-07-15 | 23:57

Strakke opmerking, nog net geen tranen van het lachen.

LuckyGirl | 05-07-15 | 06:45

Wanneer het Nederlandse journaille het kwaliteitsniveau van de gemiddelde reaguurder op GS op waarde weet te schatten moeten ze het dun door de broek lopen.

Ik wil niet stellen dat GS nooit ietwat gekleurd nieuws brengt maar ik kan het niet vergelijken met een site waar mislukkelingen elkaar vinden en dekken in hun hallucinatoire wens-emotionele OPINIES wat niet meer betekent dan domweg meningensite.

Maar Repper Appa heeft in NL de vrijheid om te zeggen wat hij ergens van denkt, net als Gregorius Nekschot.

Ik ben er niet voor, maar ze veroorzaken op die site zélf de noodzaak voor een Joopenster.

LuckyGirl | 05-07-15 | 06:43

Japannert | 04-07-15 | 23:35

Waarschijnlijk stond je tekst rechts uitgelijnd, daar houden ze niet van.

Veldmaarschalk Sorry | 04-07-15 | 23:57

Ik probeer wel eens wat te posten op Joop maar 8 van de 10 reacties komen niet door de censuur

Japannert | 04-07-15 | 23:35

Ik zou wel eens een foto willen zien van Appa die door een homofiel varken in zijn halal-ster wordt genomen.

Restepect | 04-07-15 | 23:14

Wat een enorme gestoorde debielen daar zeg! Heb met stijgende verbazing een artikel van al-jaberi (hoofdletters is hij niet waard) gelezen. Zullen daar nou geen pilletjes voor zijn, voor die gekkies?

truusdeboer6766 | 04-07-15 | 22:42

@BlowingBubbles | 04-07-15 | 19:22
Die Abdelhaatkaasim Al Baardje reist het hele land af. Te stil in 020 dus hop naar 070. Fotogeniek staan wezen voor het vogeltje. Beetje de beroepsdemonstrant uithangen (hij moet wat als gefaalde journalist wannabee (Net zoals Quinsy iets wanhopig zoekt als gefaalde 'artiest')) Wat zij willen is parasieteren op de onderbuik. Hun spreekbuis zijn. Hopen dat zij dan WEL iemand zijn naast hun gefaalde ambities.

Vageling | 04-07-15 | 20:55

Ik krijg het op Joop niet door de moderators, daarom hier maar: ben ik de enige die het een schande vindt dat de NPO een podium biedt aan levensgevaarlijke ophitsers als Frank van der Linde en (vandaag alweer...) Kassim Al Jabaardi? Wat willen die brandstichters nou, anarchie en daarna een communistische dictatuur o.i.d?

BlowingBubbles | 04-07-15 | 19:22

@wakkere_nederlander | 04-07-15 | 11:59

Die halve zool en fantast Willibrord Frequin was toch ook Vara?

Pieter V | 04-07-15 | 19:17

-weggejorist-

dolfi | 04-07-15 | 18:56

Wat snapt Abulkasim Al-Jaberi aan een samenscholings verbod?
Is die man zo dom of kan hij geen Nederlands verstaan of lezen?
Ik wist het namelijk wel en ik woon niet eens in Den Haag.

Willem van Rood | 04-07-15 | 18:19

Lekker slim om een jongen met hartklachten in een auto te laten zitten met een rokende broer.
Of zal dit ook weer een verzinsel zijn van mevrouw de leugenaar?

Willem van Rood | 04-07-15 | 18:13

Allochtonen denken niet ' laten we maar even dimmen', neuh, ze goouen er zelfs een schepje boven op.

Jerry_36 | 04-07-15 | 18:02

Wie zorgt er eens voor dat Appa, Sylvana, Quinsie en meer van dat soort tuig eens ervaart wat de Nederlander ervaart als er meer dan 3 Booslims om hem heen staan..

Hoeft niet per sé door Booslims uitgevoerd te worden, als ze maar eens duidelijk gemaakt worden dat ze geen ene moer begrijpen over wat het gaat: De vrijheid waar mijn grootouders voor gevochten hebben met gevaar voor eigen leven (gelukkig wel overleefd) geven wij hier met zijn allen gewoon weg aan het moslimtuig. Let wel, niet zomaar aan moslims, maar moslimtuig. Dit om de goedwillende moslim niet te kort te doen.

En als Velleman dit opruiend vindt... GS heeft mijn email adres en ip, bij deze mijn toestemming om het te geven aan die omhooggevallen klootviool.

pijko | 04-07-15 | 17:42

Kan niet meer zeggen als 'meh'.

Elke keer een medelander die ik iets zie schrijven over een zogenaamd 'racistisch politieapparaat'. Nederland is één van de minste racistische landen op deze aardkloot. Behalve als je graag wil geloven dat dit niet zo is. Totaal vergetende dat de beste knaap van 14 niet zonder reden onder schot werd gehouden. Alleen oog voor het 'onrecht' dat de jongeman aangedaan wordt. Eventjes compleet niet letten op het feit dat er een melding binnenkomt van een gewapende beroving.

En dan dit gezever over jongeren die uit het land zullen afreizen om te rellen. Volgens mij gaat het hier eerder om een hand. Ik denk dat het merendeel van de Nederlandse bevolking deze zogenaamde demonstranten liever kwijt dan rijk is.

Wat een pareltjes allemaal. Altijd weer genieten.

Tjoerd | 04-07-15 | 17:17

WTF UPDATE: Onvoorstelbaar. Abulkasim Al-Jaberi.

Wat een teringopruier is die Abulkasim Al-Jaberi toch, bah wat een verschrikkelijk persoon! Hij zaait verdeeldheid, en niets anders.

JI-HAAT | 04-07-15 | 17:17

11 jaar, 14 jaar? De zus van het straatpareltje heeft misschien vier broertjes in die leeftijdsgroep en de geestelijke ontwikkeling verschilt niet veel. Die haal je makkelijk een keertje door elkaar. Dus een beetje consideratie graag.

okkums reezur | 04-07-15 | 17:10

Ik word steeds meer >

islammoe | 04-07-15 | 17:08

-weggejorist-

Ice T. | 04-07-15 | 17:06

Maar dat jank zusje geeft direct inkijk op hoe het tegenwoordig werkt... het vanaf veilige afstand opstoken
en manipuleren van groepen geestelijk verwarden.
sneue mensen horen toch graag bij een groepje
en dat soort stumpers laat zich dan maar wat graag via internet voorlichten en manipuleren,
terroristen bommenleggers stalkers religieus verwarden
allemaal schuim der mensheid die anderen willen controleren zonder daar zelf veel last van te hebben

Berthe | 04-07-15 | 17:04

Ik heb net van pure ellende de reaguursels op Joop doorgelezen en man man man het liep me echt dun door de broek. Voor dat soort mensen zouden de treinen weer moeten gaan rijden en ik help graag met inladen.

Michael1980 | 04-07-15 | 16:51

Liegen en bedriegen. En dat erbij van... de bus ging naar de Moskee, of hij kwam net naar de Moskee.
Rot op met je leugens

Zwiebert | 04-07-15 | 16:40

Abulkasim Al-Jaberi moet nu oppassen, hij hitst op, AIVD, doe je best !

Alweer pappie ? | 04-07-15 | 16:32

-weggejorist-

NOMALI | 04-07-15 | 16:30

Ja maar dat jochie van 11 heeft ook nog hartklachten...
BarneyBoner | 04-07-15 | 13:30

Ja, dat komt er nou van generatie op generatie inteelthuwelijken.

medusa324 | 04-07-15 | 16:29

Je kunt wel zien dat Nederland de 51e staat van Amerika is. Zelfs 'cultureel rellen' hebben we als trendy trekpoppen geimporteerd en wordt zwaar ondersteund door de media. Haat en nijd zaaien zodat bevolkingsgroepen elkaar naar het leven gaan staan en de aandacht afleiden van dat economische zwarte gat waar we ingetrokken worden. Verdeel en heers, zo oud als Rome.

alphabert | 04-07-15 | 16:18

Dit soort leugens om de boel op te hitsen en de eigen heiligheid te benadrukken maken de ongeverifieerde verhalen over afgetrokken hoofddoeken en in elkaar gebeukte moslima's ook niet geloofwaardiger. IMHO

Veldmaarschalk Sorry | 04-07-15 | 16:08

Ik loop al heel wat jaartjes over straat, en ik ben nog NOOIT aan gehouden door de politie,.
Hoe zou dat nu komen?
Misschien gedraag ik me normaal zoals het hoort.
Ik ben super blij dat er politie is,.. dikke duim omhoog, en heel veel RESPECT voor die mensen.

ANGEL70 | 04-07-15 | 15:55

Multicultie is goed.
Net zoals islam vrede is.
Wil hier weg, maar ja, waarheen....?

helaas nederlander | 04-07-15 | 15:44

Dit soort oproerkraaiers zijn geen Nederlanders in mijn ogen maar daadwerkelijk onderdeel van de 5de colonne. Ratten die van binnen uit het systeem kapot proberen te maken; het willens en weten verdraaien van de feiten om de Nederlandse samenleving kapodt te maken.

HaatAth3ist | 04-07-15 | 15:31

Die zogenaamde woede van andere fractieleden... daar geloof ik weinig van, taqijah , of heo je dat ook mag schrijven.
Het is nota bene de fractievertegenwoordiger en het werd gewoon de 'ether' ingezonden als steun aan al die kalifaatbaarden met twitter daar in de Schilderswijk.

Heloise | 04-07-15 | 15:30

Dit geweld wordt mede gevoed door de Partij van de Eeinheid;
'IS en politie Den Haag vergelijkbaar'
Muhammed Arslan, de fractievertegenwoordiger van de Partij van de Eenheid (PvdE) in de Haagse gemeenteraad, haalde eerder vandaag al de woede van onder meer zijn eigen partijleden op de hals door in een tweet een vergelijking te trekken tussen IS en het optreden van de politie bij de aanhouding van Mitch Henriquez. Hij twitterde 'Geen verschil tussen daden IS en politiegeweld. #doodgeknuppeld #MitchHenriquez'.
.
(Hij heeft inmiddels 'spijt' van zijn uitspraak en hij heeft de tweet verwijderd.)
www.dichtbij.nl/den-haag/regionaal-nie...

Heloise | 04-07-15 | 15:28

Mark_D_NL | 04-07-15 | 15:07
Altijd lachen als ze zich naar ons niveau proberen te ouwehoeren.

Madame Poitiers | 04-07-15 | 15:19

@Suerte Piet | 04-07-15 | 13:46
Die update was na mijn reactie.

Hem | 04-07-15 | 15:10

"Honderd jaar geleden bestond het met elkaar uitgaan, ‘daten’, niet in het westen. Het bemiddelen en de relatiebureau’s in de hedendaagse westerse cultuur zijn een manier waarop het oude gebruik van uithuwelijken in een nieuw jasje wordt gestoken. "
--
En in die cultuur leven die meisjes. Dating sites vergelijken met uithuwelijken. ha.ha.
--
http://www.vraagislam.nl/is-uithuwelijken-islamitisch/

Mark_D_NL | 04-07-15 | 15:07

@Lilia2 | 04-07-15 | 14:13
Die ouders spreken waarschijnlijk geen normaal Nederlands, hangen al jaren in een uitkering. En de moeder ziet waarschijnlijk het daglicht alleen maar als de gordijnen gewassen moeten worden. Die ouders hebben totaal geen connectie met de realiteit. Zij krijgen non info vanuit de Moskee en worden bewust dom gehouden. Hup religie...not.

Mark_D_NL | 04-07-15 | 15:02

mindless | 04-07-15 | 14:49
Bijklussen doe ik wel maar ik laat me dan altijd zwart uitbetalen.

En dat kan bij het CIDI niet lijkt me. Maar meer wijsheden/inzichten zijn altijd welkom. Meer, meer, meer!

chicago river | 04-07-15 | 15:01

Sorry voor me taal gebruik,maar het is zo warm em het is ramadan beetje berip graag

janmetdepet | 04-07-15 | 14:58

Dat meisje, die zus, wordt natuurlijk eerst door de oudste broer de keuken in en uit geslagen en daarna wordt ze genomen door haar harige oom. Wat een leven......

Mark_D_NL | 04-07-15 | 14:54

chicago river | 04-07-15 | 13:30 

Ben je nog steeds boos oude CIDI bijklusser?

mindless | 04-07-15 | 14:49

"De zus van de jongen heeft toegegeven dat de leeftijd van de jongen zoals geschetst door de politie correct is."

De hoofdtrekken van de mededeling "hij is 14" zijn op zich niet onjuist. De paus laat weten dat de vorm van de aarde minder gelijkt op die zoals eerder geschetst door de kerk dan voorheen medegedeeld. Rutte meldt dat het scenario dat de Grieken de leningen niet met rente terugbetalen inmiddels niet ondenkbaar zijn.

Waarom niet gewoon een update "De zus blijkt een leugenares van jewelste waarmee dit hele artikel vervalt. Excuses!"

Arjan | 04-07-15 | 14:44

Dhr. de Wit | 04-07-15 | 14:31
Mijn hoogsteigen dieseltrein is vlak voor Utrecht CS aan de kant gezet.

chicago river | 04-07-15 | 14:38

Lol@Dhr. de Wit
Mijn telefoon had laatst ook een boete voor rijden met zonder handen.

tipo | 04-07-15 | 14:37

@Dhr. de Wit | 04-07-15 | 14:31
LOL

Ars Vivendi | 04-07-15 | 14:36

"Hup Joopreaguurders!"

Joop is geen GS, alle reaguursels moeten eerst goedgekeurd worden door de joop joris. Dus het enige wat je ziet is milde kritiek en voornamelijk linkse reacties, de rest haalt de panelen niet eens.

XaleX_2 | 04-07-15 | 14:35

Hahaha... kijken naar:
malle mannetjes
met malle helmpjes
met malle broekjes
zittend op malle fietsjes met impotentie-zadeltjes.

meneer Q | 04-07-15 | 14:35

wie is de Peter Breedveld toch, wat een simpel mislukt uitbraaksel is hij... maar goed, fanaten zoeken fanaten; criminelen zoeken ciminelen

Jerry_36 | 04-07-15 | 14:34

Lieve medelanders:
Als ik steeds weer rassistisch behandeld zou worden, steeds weer door de politie lastig werd gevallen en steeds werd mishandeld en vermoord werd, zou ik snel oprotten naar een ander, beter land.

bart1234 | 04-07-15 | 14:34

@tipo | 04-07-15 | 14:23
Mijn plafondventilator heeft onlangs een snelheidsboete gekregen.

Dhr. de Wit | 04-07-15 | 14:31

Volgens Jaberi was de auto als verdachte aangehouden.

Tuurlijk. Laatst werd ook mijn koelkast gearresteerd. Die had te veel gedronken.

tipo | 04-07-15 | 14:23

Ik zou tegen al die gasten die zich gediscrimineerd voelen willen zeggen waarom blijf je dan in dit rot land.
Er is vast een land waar het veel beter is voor jullie gewoontes en regels,ik krijg de indruk dat als het niet gaat zoals jullie willen,het discriminatie woord even uit de kast trekken bijvoorbeeld bij het vinden van werk dan klagen jullie al heel snel over discriminatie helemaal ten onrechte natuurlijk want ook tienduizenden blanke Nederlanders worden gewoonweg niet uitgenodigd voor een gesprek ook ouderen worden niet uitgenodigd het is wel heel makkelijk roepen dat je gediscrimineerd wordt heel zwak en laf ook,wat wil je dan een baan afdwingen bij een overheidsinstelling met een beginsalaris ver boven modaal en meteen een leidinggevende functie man ga toch werken in de kassen zoals vele Nederlanders ook doen maar dat is niet stoer hé maakt geen indruk op de familie en de vrouwtjes.Nee dan zorgen dat je veel negatief in het nieuws komt dat helpt natuurlijk veel beter als onderaan de arbeidsladder beginnen.
je hoef helemaal niet zwart of wit te zijn om negatief in het nieuws te komen daar zorg je zelf voor en dan is het terecht dat werkgevers gewoon zulke mensen weren heeft niets met discriminatie te maken is eigen schuld want er zijn zat anderen groepen in Nederland die nooit negatief in het nieuws komen mensen die ook als gast of vluchteling hier naar toe zijn gekomen maar zich gewoon hebben aangepast en gewoon mee draaien in de samenleving en niet proberen alles naar hun hand te zetten.

janmetdepet | 04-07-15 | 14:21

--sql error-- | 04-07-15 | 14:16
Weet je niet in dit specifieke gezin. Wat we wel weten is dat Marokkaanse zonen niet snel op de vingers getikt worden. Plus dat je nou eenmaal je straat credibility moet verkrijgen. En dat lukt niet met het jatten van een pakje chips van 0.70 EUR.

chicago river | 04-07-15 | 14:21

Lilia2 | 04-07-15 | 14:13
ouders zitten waarschijnlijk in Marokko elke zomer.

--sql error-- | 04-07-15 | 14:16

die appa gaat toch weer eens geweldig maar dan ook geweldig op ze bek eerst die bus gebruiken voor je eigen geraas,en waarbij die snoeihard terecht gezet wordt, daarna de hoofddoek dame die bij de bus stond
Ge fucking geweldig ,nu zien we die hitser in zijn natuurlijke habitat,slachtoffer rol en opruier daaag appa smeerloze LUL

ShoveASockinit | 04-07-15 | 14:15

Wat ik erger vindt is dat de ouders van dit fijne gezinnetje.
Twee overvallers en een liegende opruiende zus....
Overwegen aangifte te doen.
Als het mijn kinderen waren geweest had ik ze vrijwillig terug gestuurd naar Marokko voor een her opvoeding.En me rot geschaamd voor mijn kinderen

Lilia2 | 04-07-15 | 14:13

"14, gewapende beroving, de gestolen spullen aangetroffen". Gewoon een zware crimineel. 14 jarigen mogen blijkbaar wel mensen doodkapotschieten?

Patatter | 04-07-15 | 14:13

@Mick2805 | 04-07-15 | 12:49
Ja, die behanger van een Tom was mij ook al opgevallen. Hoe blind kan je zijn. Wat een fossiel dat figuur.

De Ongematigde | 04-07-15 | 14:07

VARA s waarschijnlijk het Politbureau
en de kraamkamer van terreurgroep RARA geweest

Berthe | 04-07-15 | 14:04

Hmmm het is wel makkelijk scoren met een hoax van Peter Breedveld, Joop.nl en Appa. Die hebben nu wel bewezen dat het hitsers en haatzaaiers zijn.....

Hirsch Ballast | 04-07-15 | 14:02

BarneyBoner | 04-07-15 | 13:48
Nee, dat is het probleem niet, want veel anderen reageren daar goed op.
Het gaat om een probleem dat je bij de Afrikaanse en Arabische volkeren ziet: mannen die op psychotische manier ontsporen en zich te buiten gaan aan wreedheden. En bij die volkeren zijn er heel erg veel van dat soort (jonge)mannen.

Madame Poitiers | 04-07-15 | 14:01

Eigenlijk wel positief dat de ratten steeds meer uit hun holen kruipen,heel misschien wordt dan er eindelijk eens iets wakker bij de gemiddelde Nederlander,een keertje zal het toch wel genoeg zijn zou je zo denken.

zwellevertje | 04-07-15 | 14:01

Die linkse kliek vullen hun zakken wel hoor. Ondertussen net dien of alles zo erg is. Word tijd dat die bende eens aangepakt gaan worden. Als hier op GS iets over kamelen/geitenneu*ers wordt gezegd, breekt de pleuris uit. Opzouten met dat geteisem!

Ciprinus | 04-07-15 | 14:00

De situatie in Nederland wordt veel interessanter wanneer onder arbeidend Nederland ook de pleuris uitbreekt. Niet enkel onder de linkse idealisten en het kansloze import tuig wat een werkende rechtstaat niet ziet zitten. En laten we wel zijn, arbeidend Nederland heeft een bijzonder grotere reden om het land af te breken.

the_hammer | 04-07-15 | 13:55

the_hammer | 04-07-15 | 13:47
Was het maar een ´links´ beleid geweest. Dan had je nog kans gehad op wat echt sociale inbreng/uitvoer vanuit D.Haag. Maar NL, en in feite heel W/N-Europa, heeft vanaf de jaren vijftig een extreem middenpartijenpolitieke macht gevoerd. Vlees noch vis. Tot aan de dag van vandaag, en ik vrees dat het nog wel even zo doorgaat, totdat het kwartje valt.

Speaking of kwartjes. Weten we nog hoe de neprode Grote Leider Wim Kok zat te stuntelen met die cursor op het scherm voor de camera? Juist. Aftakeling in een notedop. Geen visie, geen kennis, geen durf, geen ballen. Middelmatigheid troef. Zeventjescultuur. Een uitgleidende Balkenende op een skateboard even later. Zelfde verhaal.

chicago river | 04-07-15 | 13:54

Fail,fail,fail...
Vooral het totale gebrek aan schaamte als de leugen weer eens ontkracht wordt. Dan volgt er vaak iets in de strekking van 'het had zo kunnen zijn'. Normale allochtonen weten prima hoe de vork in de steel zit,maar joop doet net alsof dit de grootste vertegenwoordigers zijn van onze minderheden.
Hoe verrassend ook dat dat stuk ongedierte van een Breedveld de boel moedwillig loopt op te hitsen. Zou hij zelf nog geloven wat hij schrijft?

jeanmondo | 04-07-15 | 13:53

@BarneyBoner | 04-07-15 | 13:30
Zou ik ook krijgen als ik 11 jaar lang de stem van die zus zou moeten horen.

Guido | 04-07-15 | 13:52

Het is een slechte dag voor dhimmi's en eurofielen. Zeg maar de gemiddelde Joop medewerker. Nu krijgt Geert Wilders alweer gelijk van de Volkskrant aangaande de Euro!

funkyd | 04-07-15 | 13:52

@Trekhaas | 04-07-15 | 12:09
Ja dat zou wel grappig zijn. Geven ze direct de schuld aan de zus... :)

BarneyBoner | 04-07-15 | 13:52

Is het verspreiden van leugens met opruiing als doel niet strafbaar? Ik zou deze staatsgevaarlijke idioten graag juridisch gecorrigeerd zien.
Trekhaas | 04-07-15 | 12:09

Ze zijn dan nog wel slim genoeg om het te brengen als een 'verslaggeving', maar het komt heel erg dicht bij opruiing idd. En de Raad van journalistiek mag die site wel eens onder de loep nemen... al zal die Raad ook wel gevuld zijn met gutmenschen.

XaleX_2 | 04-07-15 | 13:50

@Madame Poitiers | 04-07-15 | 13:43
Misschien zijn nederlanders te tolerant geworden waardoor minder toleranten misbruik kunnen gaan plegen van onze tolerantie...

BarneyBoner | 04-07-15 | 13:48

Bart_Geenstijl | 04-07-15 | 13:41
.
Dit is het probleem: als 'die lui' (en dan heb ik het uiteraard niet over de gewaardeerde Aziatische migranten, de meeste Oost-Europese, Zuid-Amerikaanse) niet sporen, dan sporen ze ook echt zo heel erg niet, dat ze de leefbaarheid voor iedereen vergallen, niet alleen voor de naaste omgeving. Het zijn zondermeer sadisten die uit zijn op chaos en wreedheid.
Wat die mensen elkaar aandoen in Arabische en Afrikaanse landen. Brrrr... En dan heb ik het niet eens uitsluitend over de terroristen en de zwarte rebellen, maar over de hele linie. En nu beginnen ze zich hier ook op die manier te manifesteren. Uitschot is het.

Madame Poitiers | 04-07-15 | 13:48

Het probleem is dat een website als joop geen journalistisch fundament heeft, noch de "journalistische" VARA tak. Het is niet meer dan idealistische media. In tegenstelling tot Geenstijl waar objectief journalisme bedreven wordt. Natuurlijk zijn Geenstijl commenters en redacteuren negatieve tyfushonden, maar dat maakt de inhoud niet minder gestoeld aan feiten, hooguit selectiever.

Het was fout van de Nederlanders indertijd om de Duitsers te helpen joden te deporteren. Een joop daarentegen en een VARA, dat zijn wel gevaren voor een land als Nederland. Overigens is links in willekeurig welke beleidsvorm een gevaar voor willekeurig welk land.

Het mooie aan een lang slopend links slopend beleid met propoganda media is, dat een land naar de kloten gaat, en een land naar de kloten is anarchie, anarchie op zijn beurt is een vrijhaven om ongelofelijk veel dingen recht te zetten op een manier welke ge belieft.

the_hammer | 04-07-15 | 13:47

@Hem | 04-07-15 | 11:59
Hij is inderdaad een dwaas want hij zegt het omgekeerde van wat hij bedoelt. Hij vraagt duidelijk aan de politie om er een schepje bovenop te doen. Wat zijn bedoeling ook is, oproepen tot geweld is altijd fout.

Suerte Piet | 04-07-15 | 13:46

BarneyBoner | 04-07-15 | 13:35
Ik zeg nergens dat negerTs niet kunnen denken :-)

Moslims en negerTs kunnen beiden prima denken. Hoewel de gemiddelde IQ's iets lager zijn, kunnen ze nog steeds prima denken.

Ik had het meer over de gemeenschap. De zwarte gemeenschap in USA gedraagt zich net zo als de Quinsy's en Appa's hier.

En natuurlijk zijn er miljoenen slimme, aardige, degelijke negerTs of arabieren, maar percentueel te weinig.

Bart_Geenstijl | 04-07-15 | 13:44

@jip_86 | 04-07-15 | 12:07
Je moet eens weten wat de betrokken agenten straks kwijt zijn aan uitleg en rapporten omdat ze hun wapen hebben getrokken...

Guido | 04-07-15 | 13:43

Bart_Geenstijl | 04-07-15 | 13:37
Ik ben de Nederlanders steeds meer gaan waarderen sinds we dat vergelijkingsmateriaal in ons land hebben rondlopen. En ik heb ook de nodige jaren in het buitenland gewoond om mijn mening te kunnen vormen.
Wauw, wat zijn Nederlanders aardige, behulpzame mensen. Zachtaardig, genereus, betrokken. En de Nederlandse man steekt qua ontwikkeling al helemaal met kop en schouders boven de aanwas uit.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar qua positief beeld over Nederland mogen we best generaliseren.

Madame Poitiers | 04-07-15 | 13:43

Madame Poitiers | 04-07-15 | 13:36

Ik had het niet beter kunnen verwoorden :-)

Het blijft echter wel pijnlijk dat ons land er steeds meer op verschraalt, maar dat is de prijs van welvaart en welzijn.

Het maakt mensen lievig. Of misschien hebben we die welvaart wel te danken aan het hoge percentage lieve, degelijke mensen.

Andere kant van de medaille is dat we nooit een grote, streng-rechtse meerderheid konden of kunnen krijgen.

Overigens ook voor een groot deel te wijten aan de vrouwen, die liever zijn en vaker gematigd stemmen :-) Maar die vrouwen zijn ook weer het fundament geweest van onze welvaart. Dus ik neem ze weinig kwalijk :-)

Bart_Geenstijl | 04-07-15 | 13:41

chicago river | 04-07-15 | 13:30
Correctie, chicago river. Rodney King was begin jaren 90. Watts was 1965.

chicago river | 04-07-15 | 13:39

BarneyBoner | 04-07-15 | 13:33
Dat gaat niet meer. Dat zou alleen kunnen als ze toegeven dat ze op een kwaadaardig spoor zitten, en aardig worden.
Maar voor zo'n omslag moet je juist stevig in je schoenen staan, en die luitjes zijn juist zo rabiaat omdat ze geen ruggengraat hebben.

Madame Poitiers | 04-07-15 | 13:39

@Madame Poitiers | 04-07-15 | 13:31

Waarom? Het is de realiteit dat er vele Appa's zijn, dus die kan je beter gewoon kunnen blijven zien.

Ik zie liever de ware aard van mensen.

Veel groter probleem is dat we veel migrantenkinderen en kleinkinderen hebben die onze maatschappij zwakker maken. Maar dat is niet meer te voorkomen of in te dammen. Dat wordt een steeds grotere molensteen om onze nek van welvaart en welzijn.

We leren er trouwens wel veel van. Je leert over verschillen tussen culturen en volkeren. Als al die migranten thuis waren gebleven hadden we heel wat minder kennis over cross-cultural differences :-)

Bart_Geenstijl | 04-07-15 | 13:37

Bart_Geenstijl | 04-07-15 | 13:27
Als negers en Arabische volkeren in staat waren tot zelfkritiek en dus tot verbetering, hingen ze op wereldschaal niet zo ver onderaan te bungelen.
Het gaat alleen goed met ze in de diaspora, omdat wij ons dan over ze ontfermen en aan het handje meenemen. Zodra je ze loslaat en ze zelf de boel bestieren, maken ze er een gewelddadige, wrede, corrupte, funeste stinkzooi van.
Dat weten de Appa's, Jaberi's, Quinsy's, Sylvana's en Duurvoorts. Daarom zijn ze zo nijdig.

Madame Poitiers | 04-07-15 | 13:36

@Bart_Geenstijl | 04-07-15 | 13:27
Een neger kan zeer zeker wel denken. Daar hebben we genoeg voorbeelden van. Maar de grote vraag is kan een moslim wel denken? Of kan een moslim alleen maar handelen zoals hem/ haar opgedragen wordt?

BarneyBoner | 04-07-15 | 13:35

Dankzij het politiegeweld in de VS kan iedereen in 0031 met een iets getint huidskleurtje ook meteen een zielig relaas doen.

En alle naïeve Nederlanders (en Joop-trols) trappen er weer met beide poten in, want "awwww, zieluuuug:" www.dumpert.nl/mediabase/6665946/8a438...

Xirdalan | 04-07-15 | 13:35

Bart_Geenstijl | 04-07-15 | 13:27
Waar. Die ´insecurity´ en ego zijn communicerende vaten. Ego wordt opgepompt bij onzekerheid. Wordt ook wel verward met ´trots´. Lukt het je niet je ego op te pompen, pomp je gewoon wat anders op. In de oppomp-school.

chicago river | 04-07-15 | 13:34

-weggejorist-

islammoe | 04-07-15 | 13:34

@Madame Poitiers | 04-07-15 | 13:31
Mee eens. Dat zootje is alleen maar uit op rotzooi trappen en doen dat van ons geld. Hoe krijgen we dit soort gasten ooit zover dat ze meehelpen iets op te bouwen ipv altijd alles maar willen afbreken?

BarneyBoner | 04-07-15 | 13:33

Een liegende moslim is trouwens een pleonasme.

Bart_Geenstijl | 04-07-15 | 13:32

Allemaal intriganten die geen leven hebben zonder zich slachtoffer te kunnen voelen.

Simon_GS | 04-07-15 | 13:31

@sjoost | 04-07-15 | 13:29
Wel... die hele ramadan is een grote leugen...

BarneyBoner | 04-07-15 | 13:31

Gewelddadig tuig als Jaberi, Appa, Quinsy etc zitten nu echt in hun element. Opruien die boel, rotzooi trappen, net als hun geschifte broeders in de islamitische en Afrikaanse helle-oorden, die daar alles ontregelen en kapotmaken.
Ze moeten dat kwaadaardige uitschot ons land uittrappen of in een gesticht opsluiten.

Madame Poitiers | 04-07-15 | 13:31

Ja maar dat jochie van 11 heeft ook nog hartklachten...

BarneyBoner | 04-07-15 | 13:30

mindless | 04-07-15 | 13:18
Uitmuntend. Hoe jij ze zinloos commentaar elke keer in de panelen weet te krijgen. Het is geen ´fittie´ tussen GS en Joop. Het is een al een tijd tendens om de politie aan de schandpaal te nagelen. Gevoerd door hitsige verhalen uit de VS en FR. Maar zeg je ´Watts´ (jaren 90) weet men niet waar je het over hebt. Debat wordt gevoerd met een vorm van zieke liefde door mensen die zo´n nare lucht verspreiden dat ik me afvraag of de politiehond ze kan ruiken. Debat wordt onder schot gehouden. Niet die 11-jarige medeplichtige jongeling.

chicago river | 04-07-15 | 13:30

Als een moslim zegt dat 'ie tijdens de ramadan niet liegt, moet je dat dan geloven?

sjoost | 04-07-15 | 13:29

Zwarten in de VS doen precies hetzelfde. Slachtofferrol. Geen zelfkritiek, terwijl er alle reden toe is.

Erger, in plaats van eerst duizend jaar van broodnodige zelfkritiek, gaan ze kritiek leveren op die paar keer dat een blanke iets fout doet.

Anyway, dit komt allemaal voort uit onzekerheid. De combinatie van onzekerheid en narcisme/groot ego brengt het lelijkste van mensen naar boven.

En de groepspersoonlijkheden van veel minderheden kenmerkt zich door deze combi van insecurity en te groot ego. En aangezien veel van deze individuen zich voor een groot deel identificeren als lid van deze groep uit zich dat.

Een negert kan natuurlijk ook denken, ik ben geen negert, ik ben gewoon een vrij mens. Als negerts iets fout doen zeg ik dat. Net als bij blanken.

Echter, negerts als Sylvana hebben selectief kritiek. Nooit kritiek op de eigen groep, terwijl daar ook nog eens veel meer reden toe is. En altijd kritiek op de blanken. Overigens ook alleen de blanken. Nooit Turken, Marokkanen, Palestijnen, Afrikanen, altijd maar blanken.

Zou Sylvana racistisch zijn? Ze heeft altijd maar de pik op blanken!?

Anyway, prima op kritiek op blanken te hebben, maar heb dan ook kritiek op andere groepen.

Bart_Geenstijl | 04-07-15 | 13:27

Joop.nl, alwaar de reaguursels per topic varieren tussen 0 en 1, whahaha..

dobberfries | 04-07-15 | 13:26

Minder is een understatement, een gematigde mening welke ik niet deel, als je jezelf zo afzet tegen een maatschappij heb je naar mijn mening daar niets meer te zoeken.
Ik hoop dat iK het nog mag meemaken dat de gutmench zich ook realiseert dat dit volk (in een volk) ook hun uitkotst en enkel gebruikt om de rest van de maatschappij uit te buiten.

NB-Stb | 04-07-15 | 13:25

Ik kreeg inspiratie voor een limerick!

Met oogkleppen en hoogverheven
Zo gaat men bij Joop door het leven
En Samsom subiet
Van stemvee voorziet
Door moslims hun zin steeds te geven
Laaaa la la la laaaaa laaaaaah

Ars Vivendi | 04-07-15 | 13:25

@DearMud | 04-07-15 | 13:21
Wat een geweldig commentaar! Het is natuurlijk niet voor niets dat links dweept met Obama. Soort zoekt soort.

Lupuslupus | 04-07-15 | 13:24

Degenen die verder kijken dan hun eigen grens hebben deze lezing zich al eerder zien voltrekken in het Amerika van Obama. Ferguson, Baltimore, Charleston, oude tegenstellingen worden teruggehaald om verdeeldheid, onrust en haat te zaaien ter meerdere eer en glorie van oude jaren '60 marxisten. In Nederland is het de AFA die middels spin een gewillig oor heeft bij de zich eeuwig slachtoffer voelende medemens. Of dacht u dat de Gario's de term 'onbewust racisme' zelf hebben uitgevonden? Dit is rechttoe rechtaan overgekopiëerd van racistische intriganten als Al Sharpton, waarbij Obama nu al roept dat racisme in het dna van de blanke zit. Winnen kun je dus toch nooit, jij bent gewoon racist. - plaats hier nu uw Godwin naar keuze.
Dat de zwarte-vlaggenvendelaars in de Schilderswijk nu racisme roepen is tot daaraan toe, verontrustender is de hang van de spreekbuis van Links (de VARA) om de autochtonen in een rassenoorlog te storten. Wat denken ze hiermee te bereiken? Hun ideaal van een gelijkheidsutopia? Denken ze het zelf te kunnen overleven?
In de VS woedt nu een hevige discussie om de 'General Lee', de 'Confederate Flag' in de ban te doen vanwege Charleston, een zwarte rechter in het Hooggerechtshof is door George (Star Trek) Takei uitgemaakt voor een 'clown in blackface'. Het blijkt inmiddels dat de 'left' uitermate racistisch zijn, maar dan mag het, want zij hebben het gelijk aan hun zijde. Dat er 'mensen van kleur' zijn die de narrative niet volgen, is niet van belang, die worden 'uncle Tom' genoemd.
Sites als Joop zullen dus alles in het werk stellen om de 'allochtoon' te bedienen van munitie om herrie te schoppen, want uiteindelijk gaat het hen niet om de gelijkheid van mensen te waarborgen maar om ervoor te zorgen dat sommigen meer gelijk zijn dan anderen, om ervoor te zorgen dat hun ideologische vijanden letterlijk vernietigd worden. Dat doe je door demonisering, hetze, leugens, smaad en desnoods geweld, vraag het Pim Fortuyn maar, o wacht...
Hoor dus bij de club, dan mag je racist zijn, plunderen, liegen en bedriegen, zo rolt 'the left'.

DearMud | 04-07-15 | 13:21

Wat een ellende en wat een randdebielen. Gelukkig zijn jullie wel zo ongeveer de enigen die de Joop raadplegen. Ben heel blij dat jullie het allemaal in de gaten houden. Hup GeenStijl!

Ergea | 04-07-15 | 13:20

Wat een ellende en wat een randdebielen. Gelukkig zijn jullie wel zo ongeveer de enigen die de Joop raadplegen. Ben heel blij dat jullie het allemaal in de gaten houden. Hup GeenStijl!

Ergea | 04-07-15 | 13:20

Wat een ellende en wat een randdebielen. Gelukkig zijn jullie wel zo ongeveer de enigen die de Joop raadplegen. Ben heel blij dat jullie het allemaal in de gaten houden. Hup GeenStijl!

Ergea | 04-07-15 | 13:19

Fittie GS vs de Joop, who cares.

mindless | 04-07-15 | 13:18

Feiten zijn niet belangrijk meer als je je eigen mening constant als waarheid bestempeld. Dan heeft het ook geen zin meer om als "tegenstander" met tegenargumenten te komen.
Verloren zaak. Verloren mensen.

Hof van Tuinslang | 04-07-15 | 13:16

Paar van die debielen op Joop.nl, zoals die Tom Meijer, zijn wel heel erg goed in wegkijken.


Godverdomme een gewapende roofoverval gepleegd, maar die klapmongool denkt echt dat het discriminatie en racisme is.


Een jochie van 14 kan net zo goed een wapen afvuren als een gozer van 26. Domme linksmongool!

TeeJee | 04-07-15 | 13:13

rene p1438 | 04-07-15 | 12:59

Aangifte doen omdat iemand een hondelul is?

Chow | 04-07-15 | 13:08

@Petrus Poortwachter | 04-07-15 | 12:57
Weet u wat het is; ik heb net als mijn ouders - onder armelijke omstandigheden - meegeholpen dit land op te bouwen. Dat behoeft geen applaus want iedereen deed dat in die tijd, gewoon schouders er onder en niet zeuren.
.
Het gaat mij daarom vreselijk aan het hart dat onze vrijheid waarvoor zovelen hun leven hebben gegeven, al tientallen jaren zó verkwanseld wordt aan (o.a.)een ideologie die uit is op onze ondergang en vernietiging. En natuurlijk aan de neo-nsb-ers. Die vreselijke tijden - dat je echt niemand kon vertrouwen, zelfs je eigen familie niet - komen terug. Zéker weten. Of er moet een wonder gebeuren....

Lupuslupus | 04-07-15 | 13:08

Hele verhaal zit acht de betaalmuur, maar de kop zegt het allemaal. Wie is de baas op straat.....
"DEN HAAG - Jihadist in de dop, cocaïnehandelaar, hoerenloper. Abdelbasset Rabhi (22) arriveerde plompverloren in de Haagse Schilderswijk dankzij de door ons land aanbevolen familiehereniging. Hij had daar deze week zomaar tussen de stenengooiers kunnen staan. Maar hij bewaakt juist iedere nacht de grote Haagse versmarkt tegen het rapalje. http://www.telegraaf.nl/reportage/24232425/__Verdwaald_in_de_Schilderswijk__.html

toetanchamon | 04-07-15 | 13:03

‘De familie had net gegeten en wilde het gebed verrichten. ‘
Twee broes op (gewapende ?) rooftocht en een zus die liegt over de leeftijd van haar broertje.
Wat een contrast !

Troef | 04-07-15 | 13:01

Joop is staatsgevaarlijk, een digitale DDR vol ophitsers en werkschuw tuig. Het wordt tijd dat de VARA wakker wordt.

Sorry, geen dienst | 04-07-15 | 13:00

Breedveld loopt op twitter en zijn blogje nu al dagenlang nonstop racisme te blèren en de boel zoveel mogelijk op te hitsen. Ik verdenk hem er van dat hij zich onderwijl ook flink zit af te trekken bij beelden van de rellen.
Het is en blijft een heel naar mannetje

ZonderNaam | 04-07-15 | 13:00

Waar kan ik aangifte doen tegen die waardeloze vetzak die zichzelf Appa noemt? Wat een hondelul is dat, man man man... Geen woorden voor.

rene p1438 | 04-07-15 | 12:59

Waar kan ik aangifte doen tegen die waardeloze vetzak die zichzelf Appa noemt? Wat een hondelul is dat, man man man... Geen woorden voor.

rene p1438 | 04-07-15 | 12:59

@Lupuslupus | 04-07-15 | 12:55
Als heel Nederland zo slim was als u konden we twee vliegen in één klap slaan. Geert op de stuurstoel en de NPO aan zo'n labbekak-uitkering!

Petrus Poortwachter | 04-07-15 | 12:57

Bij Breedveld kijk ik alleen plaatjes. De rest zijn hersenspinsels welke op de vlucht zijn voor de realiteit

Mark van Leeuwen | 04-07-15 | 12:57

@Mantisomantis | 04-07-15 | 12:50
*Ik ken* mijn vijand. Daarvoor hoef ik niet op die site te komen noch naar de NPO te kijken. Daarom stemde ik destijds op Fortuyn en daarna altijd op de PVV. Alleen dat laatste heeft effect terwijl een baggerwebssite bezoeken 0,0 waarde heeft.

Lupuslupus | 04-07-15 | 12:55

Links [hartje] islam. Weg met ons is de overheersende politieke stroming.
Daarom is dit land op weg naar de verdoemenis.

Fijnstoffer | 04-07-15 | 12:54

Als je nooit op een site als Joop komt, weet je ook niet hoe de maden denken, die aan de wortels van de Nederlandse beschaving knagen.
Dan kan het maar zo zijn dat je straks weer op figuren als Pecholt of Samson stemt. Of andere wegkijkers die om de hete brei blijven draaien.
Ken uw vijand.

Mantisomantis | 04-07-15 | 12:50

Tom Meijer, vr 03 juli 2015 22:09 Reageer op Tom

Maar dit heeft met discriminatie echt helemaal niets te maken hoor.

Ik schaam me kapot.
-------------------------------------------------------------

Jaja Tom, het komt allemaal door *ons*...

Mick2805 | 04-07-15 | 12:49

Joop.nl heeft natuurlijk wel een punt. De Nederlandse politie is kudt (6 van de 10 volgens een gepensioneerde teamchef die ik pas sprak). Doen niet veel, en hebben net als Joop.nl een te grote eigendunk.

Wilhelmina kudtje | 04-07-15 | 12:48

Ik blijf het herhalen: zó blij dat ik ver van die rampstad woon.
Hier in het dorp houdt die anderhalve moslim zich koest.

islammoe | 04-07-15 | 12:48

Het wordt tijd dat ze die Fransisco van Jolo een keer (hardhandig!) van zijn bed lichten, in verband met smaad en laster.

VanBukkem | 04-07-15 | 12:45

Door het aanhoudende wangedrag van de respectievelijke woestijnvolkeren wordt het moslimprobleem wel steeds zichtbaarder.
En kritiekloze artikelen als deze op Joop steeds lachwekkender.

Ars Vivendi | 04-07-15 | 12:45

Nooit, maar dan ook nooit ligt het aan zichzelf..
Altijd een ander de schuld geven.
Wat is het toch een fijne verrijkende cultuur.
(En dan van de Joop nog je gelijk krijgen, hoe mooi is dat toch)
Proest...

Wijze uit het Oosten | 04-07-15 | 12:44

Dat volk van Joop.nl zou het liefste een grijpstuiver willen ontvangen voor elk geval van 'RACISME!!1' wat ze bij die Van Jole melden maar als er de afgelopen dagen antisemitische leuzen worden geroepen hoor je niets van ze..

Schmutz Geilmacher | 04-07-15 | 12:42

Gaat dit ook weer even ophouden. Nederland wordt nou al bijna een week lang in de greep gehouden van een zooitje booslims die clashen met de politie. Dat er draadjes los zaten in die kokosnoten van hun wisten wij al. Daar heeft de hitte niks mee te maken, het geeft een beetje meer kortsluiting. Kleine crimineel in opleiding bij zijn broer is weer een les rijker.

Vageling | 04-07-15 | 12:40

De popo vindt het prima, zolang er maar niet over die moordenaars uit Den Haag geschreven wordt.

Gash | 04-07-15 | 12:38

Ook een tijdje gedaan Mantisomantis maar die hersenkronkels zitten zo diep dat ik zeker van ben dat het weinig zin heeft, ze kunnen al lang niet meer twijfelen en zijn niet voor enige rede vatbaar.

Bokito ergo sum | 04-07-15 | 12:33

Die APPA is ook een opstoker zo te zien.
Hij kan zo naar joop.nl

Willem van Rood | 04-07-15 | 12:32

Ik stel voor om dat manneke een paar nachtjes uit logeren te sturen, bij Joris Demmink!

BennieB1 | 04-07-15 | 12:31

Joop en al hun mededaders zijn de agitators tegen alles wat goed was en is in Nederland.
Een stuitende club chaos hitsers pur sang!

lanexx | 04-07-15 | 12:31

natuurlijk wordt dat bericht niet verwijderd van joop. Zelfs als de arrestanten het bloed nog aan de handen hebben vindt de Joop en z'n volgers dit racisme.

gatij | 04-07-15 | 12:30

De aanhangers van de islam veroorzaken steeds meer overlast en ellende in deze wereld en op deze manier gaat de mensheid kapot. Dankzij de islam. Dus, wat moet Europa doen?! Vooral nog meer islam Europa toelaten en tolereren. Arme kleinkinderen.

Wonderful-Life | 04-07-15 | 12:29

Als het gaat om waarheid kunnen we JOOP/VARA bij voorbaat al opdoeken.

Sayer | 04-07-15 | 12:29

Nederland telt 15 miljoen RACISTEN, en 2 miljoen onschuldigen. Echt waar.

ad melkert | 04-07-15 | 12:28

Volgens de zus met de lelijke stem wat het overigens pas 22 uur 's avonds. En op het filmpje te zien was het al donker.

En hoewel om 22 uur de iftar nog niet was begonnen, hadden beide broers net gegeten en gingen ze naar huis om te bidden.

En tegelijkertijd waren ze met de auto nergens geweest, want ze kwamen even uit hun huis en gingen in de auto zitten om een sigaretje te roken.

Die zus met die lelijke stem moet op een cursus consistent liegen of zich opgeven voor het kampioenschap 'je zelf tegenspreken in zo min mogelijk woorden'.

tipo | 04-07-15 | 12:27

@Bvdb 12:05: Eerlijk gezegd zie ik op Joop een verbetering in de commentaren. Vaak genoeg worden stukjes met aperte flauwekul goed gefileerd door de lezers. Vroeger zag je er nauwelijks enige kritische noot, de reaguurders aldaar slikten alles voor zoete koek, of hun Joris haalde alle tegengeluiden als vanzelf weg.

Muxje | 04-07-15 | 12:27

Of zit je tegenwoordig standaard met ti-wraps om je polsen in de HTM uit voorzorg?
pickalilly | 04-07-15 | 12:21
.
Nou in lijn 6 zou dat geen overbodige luxe zijn.

Lupuslupus | 04-07-15 | 12:26

Dat uberhaupt de Haagse snorren reageren op een tweet van jodenhater Appa.

t warme zuiden | 04-07-15 | 12:26

@Mantisomantis | 04-07-15 | 12:17
Idd, als je dan leest wat er voor een kul wordt geplempt, is het gewoon onmogelijk om de logica ervan te begrijpen, die is er niet. Het zijn gewoon meningen, die nooit gebaseerd zijn op kloppende feiten. Alles wordt verdraaid, er wordt bewust omheen gedraaid, feiten vergeten, zolang de wegmetons propaganda-uiting maar gedaan kan worden. Het is misselijkmakend dat Joop, Marrokko.nl ed subsidie krijgen. Ik heb al een paar keer dingen gelezen daar, om iig proberen te begrijpen waarom men zo redeneert, maar het slaat gewoon nergens op. Het lijkt wel of er alleen geschreven wordt door de gebroeders Grimm daarzo....

figuur | 04-07-15 | 12:25

@Mantisomantis | 04-07-15 | 12:17
Nou ik heb die site echt nog helemaal nóóit bezocht en kijk al jaren niet meer naar de NPO. Ik kan zoveel land- en cultuurverraad gewoon niet aan. En ik had zelfs in mijn grootste nachtmerrie nooit kunnen denken dat de geschiedenis zich zou gaan herhalen. Wij maken het wellicht niet meer mee maar onze kinderen en kleinkinderen zeer zeker. Het is echt om te huilen.

Lupuslupus | 04-07-15 | 12:24

De functie van Joop.nl is toch juist feiten verdraaien om hun vriendjes als Gario tevrede te houden? Niet echt verbaasd hierover dus.

Bart de Gelovige | 04-07-15 | 12:22

Die bus was niks anders dan een arrestanten bus in de Schilderswijk waarin de 200 gearresteerden vervoerd werden.
Of zit je tegenwoordig standaard met ti-wraps om je polsen in de HTM uit voorzorg?

pickalilly | 04-07-15 | 12:21

Ik kijk elke dag op Joop. Ik wil weten hoe dat gedegenereerde NSB-spul denkt. Toch sta ik steeds weer verbaasd hoe sommige gedachtenkronkels daar in elkaar worden gedraaid.

Mantisomantis | 04-07-15 | 12:17

Hoor en wederhoor, wederom blijkt dat lastig..

Fred van Ria | 04-07-15 | 12:17

Het is een bloody shame.

Zwijneveld | 04-07-15 | 12:17

Joop... kiss my ass!

bolkebeer | 04-07-15 | 12:17

Dus ik betaal belasting voor smadelijke opruiing tegen agenten?

tipo | 04-07-15 | 12:16

Vara en Joop proberen de massa keer op keer te injecteren met hun faal-ideologie, hun drogredeneringen, leugens en/of halve waarheden. De belastingbetaler betaalt het wel.

krelus | 04-07-15 | 12:15

-weggejorist-

hero_of_heaven | 04-07-15 | 12:15

Breedveld, van de (Joden-)Vrije Universiteit.

Morgenhout | 04-07-15 | 12:14

Fiasco van Jole.

The real McCoy | 04-07-15 | 12:14

Waarom gaan die moslimgekkies en hun Joop-linksmenschaanhangers niet gewoon lekker in Rusland wonen als ze zo van de propaganda met gebruik van valse leugenachtige argumenten houden. Je moet toch wel stekeblind zijn om hierin mee te gaan. Joop is bijna een sekte-community...

figuur | 04-07-15 | 12:12

Joop.nl het digitale uithangbord voor de afbraak van Nederland. ( Voor €500,- mogen ze deze slogan van mij overnemen. De vlag dekt de lading)

Toetsiemonster | 04-07-15 | 12:12

Wanneer haalt Justitie Joop.nl uit de lucht?
Wegens ernstige opruiing en vooral structureel valselijke beschuldigingen produceren en publiceren.

Raider Twix | 04-07-15 | 12:11

Wat een zielige figuren toch... dankbaar gebruik makend van wat zich met Mitch H. heeft afgespeeld. Het is koren op hun molen. Zichzelf afvragen wat een snotneus van 14 of 11 om 2.45 op straat te zoeken heeft zou ietsje gezonder zijn. En als er mogelijk een vuurwapen aanwezig is, is onder schot houden niet meer dan logisch. En dat filmpje met die zus... mijn hemel... wat een krijsende debiel. Voer die ook maar af... naar het kalifaat ofzo, kan ze eens met eigen ogen zien wat ze dáár met kindertjes van 11 doen.

Opinion1970 | 04-07-15 | 12:10

Het woord ´compagnon´ (redactie-artikel) is een heel mooie voor zo´n duo. 11, 14 of 26 maakt dan niet meer uit. En ik begrijp dat de temperaturen oplopen un, mar dat deden ze niet een para maanden geleden en toen werd de politie in NL ook gebashed. Houd eens op daarmee en opgetieft met je medelij met je ´broertje´ die er vast niet stond te wildpissen.

Wordt tijd dat de NL´se mat opgevoede 2-onder-1-kap-vinex-bevolking inziet dat er gewoon 100% gajes rondloopt op de ´keurige´ hollandse straten. Fight fire with fire. Geen haat hier in elk geval naar de hermandad (en dan ben ik niet hun vriend).

chicago river | 04-07-15 | 12:10

Joop is toch die site die de ellende van joden uit WOII misbruikt om Wilders als Kapo neer te kunnen zetten?
De ergste anti rokers zijn ex rokers. De ergste islamieten zijn blanke sympathisanten.
Ik heb een enorme antipathie jegens halla, haat zij met hem. Mijn antipathie jegens links gestoorde blanke Nederlanders is mogelijk nog groter.
Ik kijk al jaren niet meer naar de publieke omroepen. De conditionering ten faveure van de islam is mij een misselijk makende doorn in het oog. Ze deinzen er niet voor terug kinderen te conditioneren in Sesamstraat en Willen Wever. Zelfs in reclame (ali b en de kermis, je hoort duidelijk insjallah).
Wat een kudtland zijn wij geworden.
Binnen 8 jaar ben ik hier pleite, mark my words. Word.

LogicaOverwintAlles | 04-07-15 | 12:09

Is het verspreiden van leugens met opruiing als doel niet strafbaar? Ik zou deze staatsgevaarlijke idioten graag juridisch gecorrigeerd zien.

Trekhaas | 04-07-15 | 12:09

Ik word nooit lastig gevallen door de politie. Echt nooit. Dus ik ga er altijd van uit dat mensen die dat probleem wel hebben daar ook zelf wel aan zullen hebben bijgedragen. Logische redenering toch? Hoef je niet door een rare racismus bocht te wringen.

Escovanity | 04-07-15 | 12:08

Oei, Kalifatima krijgt het goed aan de stok met haar soortgenoten. Die wordt nu als verrader gezien en je weet wat er met verraders gebeurt. Maar ze zut in een moeilijk pakket als ambitieuze toekomstige Burqameester van 020-Gaza. Tot die tijd wordt het Taqqiya glas hoog geheven. Maar dat snapt die ongeduldige Abba niet zo goed.

RegseHippie | 04-07-15 | 12:08

Pff als de politie in Nederland zijn wapen trekt heb je het echt wel verdiend hoor. Zelfs al ben je 11, 14 of welke leeftijd ook.

jip_86 | 04-07-15 | 12:07

De belangen van de VARA-JOOP zijn intussen wel bekend: raciale tegenstellingen opkloppen en daar naast gaan staan als "betrouwbare & onpartijdige" bemiddelaar.

Gutmenschen zijn opnieuw de (inter)Nationaal Socialistische Beweging. Deze mededeling is wat saai, maar dat maakt het niet minder waar en/of vanzelfsprekend.

Jan Passant mk2 | 04-07-15 | 12:05

Als je de commentaren af en toe leest op Joop.nl zakt de moed je in de schoenen. Er wordt zelfs actief verkondigd te Telegraaf en Geenstijl niet meer te lezen, want het zijn slechts leugens.

Wat hebben we toch in huis gehaald in de afgelopen 40 jaar. Onze tolerantie heeft ons al zoveel gekost en gaat ons nog zoveel meer kosten. Vanochtend wat artikelen gelezen over Zweden. Zo verstikkend is het politieke klimaat in Nederland gelukkig niet meer, maar nog steeds zitten we er niet ver vandaan.

Hup Geenstijl. Blijf fact-checken en goede bronnen gebruiken en blijf schudden aan de boom.

Off-topic: Horen we nog wat over MH17? Het is ondanks jullie inspanningen een mooie doofpot geworden. Dat Rutte met zijn leugens is weggekomen vind ik onbegrijpelijk. Maar jullie hebben je best gedaan voor gerechtigheid.

Bvdb | 04-07-15 | 12:05

Deze bevolkingsgroep heeft alleen nog maar geleerd, dat als heel hard moord en brand begint te roepen, de gutmensch het wel klakkeloos voor je opneemt.

The_Black_Knight | 04-07-15 | 12:04

Laten we het vanaf nu dus maar op Fiasco Von Jole houden.

taxhond | 04-07-15 | 12:04

Haatzaaien door en onder arbeiders, weet je wie er groot mee geworden is?

rara | 04-07-15 | 12:04

Wat falen die hijgerige linksweters toch vaak en hard, waaron bestaat dejoop eigenlijk nog geen hond die er naar kijkt

Bokito ergo sum | 04-07-15 | 12:03

Wat een sukkels, die laatste foto in dat tweet bericht van Peter Breedveld is van de arrestaties in de Schilderswijk na het samenscholingsverbod. Er staat notabene een ME-er in de bus en ook kun je zin dat de inzittende geboeid zijn. Bovendien wordt de pinguïn in kwestie netjes door een vrouw gefouilleerd, storm in een glas water. Die vrouwelijke agente was overigens goed in beeld tijdens de live stream van RT.

dutchdj | 04-07-15 | 12:03

VARA--->Marcel van Dam----> Exota.

Need i say more?

kwark001 | 04-07-15 | 12:00

De VARA is groot geworden met leugens en valse berichtgeving. Het is hun handelsmerk.

wakkere_nederlander | 04-07-15 | 11:59

Hahaha Frontaal tegen de boom gezeten zeker. Ernstige hersenschade gehad zeker. Tjonge, wat een dwaas

Hem | 04-07-15 | 11:59

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken