
Negen. Zo veel jihadreizigers telt kleine kaasstad Gouda. En ze hadden ook al vijf jihadbruiden in de Gemeentelijke Basis Administratie. In zo'n context snap je wel waarom haatpredikers met open armen ontvangen worden om cash donaties in ontvangst te nemen voor een Mega HaatPaleis met ApartheidsMuur voor 1500 Allahvrezende bidmatbukkers (
video). Nummer negen vertrok
deze week en het is de
ZOON VAN EEN IMAM (lastig leesbare foto van een papieren krant alert). Ondertussen gaat de lobby en de vriendjespolitiek voor de MegaMoskee
gewoon door en mogen de leden van buurt/verzetsbeweging Gouda Noord Zoals Het Hoort nergens bij aanwezig zijn, alleen
kritiekloze moskeesupporters worden uitgenodigd voor zogenaamde
Rondetafelgesprekken. Ook goedwillende moslims die hun geld terug eisen (zoals GS maanden geleden al
wist te melden trouwens) omdat ze geen Allahlomane megamoske meer willen, mogen
niet meer aanschuiven. Daarnaast lijden ze onder de haatbaardenterreur van ronselsalafisten in de stad van Milo Schoenmaker. Die verstoren bijeenkomsten van deze vrome moslims en schreeuwen intimiderende Allah Akbars, zo staat te lezen in de lastig leesbare foto van het
MOETLEES AD-ARTIKEL DAT WE HIER NOG EENS LINKEN. Ramadan Kareem, allemaal.
Reaguursels
InloggenG*dT, Dr. Frambozenjam ben verdwaald in Totalité et Infini van Levinas;-)
Zinvolle of zinloze filosofie van Staal vind ik helderder!
*CcMed*
-weggejorist-
Chapter Gouda Gestoord.
Hopelijk snel dood allemaal. Aan zulke domme overbodige psychopaten gaat niks verloren. Goh, die Allah trekt een hoop idioten aan zeg, wat een treurige "religie" is het toch ook.
Jammer dat het er maar 9 zijn, en geen 9000. Echt jammer.
Enkeltje Syrië of zo is wel goed voor je geloof. ISlam geloof dan.
Als alle autochtonen hatende booslims nu eens een vrij kaartje kregen naar IS, hulp bij het omzetten van hun nationaliteit en geen stroo breed in de weg ernaar toe.
Dan zou het toch opgelost moeten zijn en hebben we hier enkel nog aardige knuffelims over?
Achterlijk geloof!
Wat hebben die Hippies van PvdA en Groen-(s)Links deze stad verkloot zeg .En maar anderen voor het karretje spannen om de pestzooi opteknappen van en voor Ze .Ik zou er geen Huis kopen als ik jouw was in westergouwe.nl/ .
Dag zoon van Imam. En nou niet meer terugkomen, hé??
Negen ... vijf ... en jullie geloven dat?? Dat zijn de officieel vrij gegeven aantallen. Een aangezien bestuurders een aangeboren reflex hebben om altijd onrust te voorkomen, en aangezien LIEGEN in onze bestuurscultuur de gewoonste zaak van de wereld is kun je er gevoeglijk van uit gaan dat de werkelijke aantallen veel hoger liggen. Maar ja, als ze dat toegeven breekt er (nog meer) angst, vijandigheid, stigmatisering en discriminatie uit onder het gewone volk. En moet de politiek toegeven dat het fijne tolerante verdraagzame en hoogethische beleid van de afgelopen 30 jaar een enorme mislukking is geweest.
Die IS bunker komt er gewoon is nu toch wel duidelijk.
Links met nu d66 als aanvoerder blijft net zolang politiek doordrukken en feiten verdraaien met de buk partijen gl, pvda en sp achter zich totdat die wachttorens er staan let maar op.
Zou bereid zijn om geld te doneren om ze allemaal te zien vertrekken... elke gek die daar sneuvelt is er één minder..... ga zo door
@necrosis | 20-06-15 | 00:02
Ik heb met een slag in de rondte ge-Ilse'dt, maar kon t niet meer reproduceren
En toch heeft Rutte 1000 keer liever deze imam als buurman dan Wilders .Maar mooi dat er weer eentje is opgerot,al krijgen we er wel weer 100 vrachtwagennegers voor terug.
necrosis | 20-06-15 | 08:59
WTF is 'elcidisback' en wanneer heeft die een ban gehad en waarom is dit een felicitatie waard? Vragen, vragen...
@elcidisback | 20-06-15 | 08:51
*feliciteren doet met unban*
haha het zijn er alleen al in Goude honderden, open grenzen weetje !!!!
Leest u zichzelf ook even in...
www.thereligionofpeace.com/
Die laatste zin uit het artikeltje stelt me diep teleur.
In de Belgische gemeente Marcinelle heeft de woningbouwvoorzitter Hicham Imane langs de landwegen diepe greppels gegraven, zodat gipsy's daar hun caravans niet kunnen neerzetten. (En dus waarschijnlijk een dorp verderop hun zigeunercampement zullen creëren).http://www.lacapitale.be/1314576/article/2015-06-19/le-president-de-la-sambrienne-a-marcinelle-a-fait-creuser-des-tranchees-pour-rep
Als mijn ouders me an ass hadden genoend zou ik ook vetrekken.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als IS richting marokko gaat...
Zijn 'onze' k*tmarokkanen dan wel bereid om hun land te verdedigen of kiezen ze in dat geval toch ervoor om hun vaderland in de rug aan te vallen...
@Vageling | 20-06-15 | 03:01
Je Diemaco is wegbezuinigd. Die krijg je dus niet terug, net zomin als ik mijn FAL of UZI terug zal krijgen.
.
Ik ben inmiddels niet meer oproepbaar maar mijn MOB eenheid was ook al wegbezuinigd. Woon ook niet meer in NL, wat niet wegneemt dat ik graag terugkom om orde op zaken te stellen als ik nodig ben.
.
Erger me iedere keer kapot als ik op familiebezoek ben en zie hoe het land langzaam ten onder gaat terwijl niemand zich zorgen lijkt te maken.
.
Ondertussen claimt IS dat ze in elke staat in de VS een cel hebben. Het zal wel propaganda zijn maar ik ben bezig maatregelen te treffen om mijn familie te beschermen.
.
Goede nacht.
Bedankt overheid voor de zoveelste fuckup.
Parasitair kutvolk die Nederkanen. Ze vreten van jouw en mijn geld en zetten je vervolgens linksom of rechtsom te kakken. Minder Minder Minder
McMarx | 20-06-15 | 05:52
Kijk beter. miss dat u nu zijn afbeeldingen vrijelijk kan zien. Te snel vergelijkingen maken?. En spanning kiest de minste weerstand, dus lijkt op chinees.. volgens u.
necrosis | 20-06-15 | 05:44
Ik begrijp jou. Dit is soms ver boven simpliciteit. Met ingewikkeld problematiek (zie multidiversiteit heden) sla je hoofd stuk op compliciteit. De politiek denkt "wij zijn machtig en hebben alles onder controle". Mooi niet dus!! Wanneer het land in chaos vervalt kunnen er nog wel zoveel rampenplannen klaar liggen, die algemeen vaak op het internet staan.. Vaak lees je nu in media: ja we leren van fouten en doen het de volgende keer goed..
-
Er komt een andere wind/tijd aan.
-
Tja necrosis, doe net als jantje plas van de hoogste springplank in het bad in de hoop dat de moslima,s jou zien en er nooit meer in gaan zwemmen.
@neemjemoederindemali | 20-06-15 | 04:49
Ze horen je niet, ze hebben hun vingers in hun oren gestopt en roepen de hele dag 'lalala, can't hear you', betaald van mijn taxpoet.
*aangenomen dat jij geen taxpoet meer betaald in Nl*
@Dr. Frambozenjam | 20-06-15 | 03:29
Best wel een lelijke Chinees, die Mo.
@neemjemoederindemali | 20-06-15 | 04:49
Het 'goedvolk' nam een glas, deed een plas, verschanste zich in hun ivoren toren, en daarbuiten veranderde alles.
Maar in de maatschappij bleef niets meer zoals het was....
@Dr. Frambozenjam | 20-06-15 | 02:23
Nogmaals: het is geen 'geloof'.
Je ziet het terug in onze huidige maatschappij waarin aparte zwemuurtjes voor moslima's in burqini worden ingedeeld.
Uurtjes waarin IK niet welkom ben in publieke zwembaden, zwembaden waar IK taxpoet voor moet betalen.
En wat te denken van gescheiden loketten voor mannen en vrouwen?
In de supermarkt ga ik voor de rij die volgens mijn kansberekening de snelste is.
Dat hoef ik niet te proberen bij een 'provoceerdoek only' rij (want blank en man en baan dus...), net zo goed als dat ik niet mag aansluiten bij een snelkassa met maximaal tien artikelen terwijl ik er elf heb.
Ik word benadeeld, en schijnbaar mag ik dat niet zeggen!
@neemjemoederindemali | 20-06-15 | 04:49
Wanneer je 70 jaar terugblikt weet je ook wie het oplossen moet en dat is niet het goedvolk!
Het lijkt me redelijk dat het goedvolk deze shit oplost, zij hebben de narigheid veroorzaakt.
De koran is als mein kampf... verbieden dus in onze samenleving of meten met twee maten toestaan, het is wat die politieke rotzooi!
INH.30CL | 20-06-15 | 03:38
Ernstig beste. In Topkapi museum in Istanboel hebben ze zelfs slierten baardhaar van mohammed alsook afbeeldingen van hem. Zijn er op dit Museum aanslagen gepleegd?
-
En wat nog ernstiger is is dat de moslims altijd zeggen dat de koran het woord van God is en deze nooit veranderd is geweest. Bullships. De schriften van de koran waren in het begin samenraapsels, pas na eeuwen is dit samengevoegd. Verzen werden abrogated (vervangen) onder mohammed. Eerst bidden richting Jeruzalem, daarna nadat mohammed de joden in Jeruzalem niet kon bereiken (afstand) kreeg hij de visioen dat hij op een Buraq (eenhoorn) tot Jeruzalem is gevaren. Daarna kwam eeuwen later salahedin met zijn leger Jeruzalem veroveren. En nog meer abrogated verzen uit de koran. Hoezo zijn verzen nooit veranderd? mohammed veranderde ze constant onder zijn bewind ten gunste van hem.
-
Wat ik hiermee wil zeggen is: De islam meet twee maten.
@daytripper | 20-06-15 | 00:49 "volgens de azijnbode zijn wij niet meer bereid ons land te verdedigen , dus "weg met ons" nu officieel"
.
De vraag is dan ook welk land en tegen wie, sinds wij tegen "onze" wil in bezet zijn door Brussel, worden gekoloniseerd door een wezensvreemde cultuur en ook nog eens lid zijn van een verdragsorganisatie die niet defensief is maar offensief, en wij en-passant geregeerd worden door een kaste aan wie we de uitdrukking "held op sokken" te danken hebben. Dan is de 15% die wél bereid is nog heel wat.
@Dr. Frambozenjam | 20-06-15 | 03:29
Nee hoor dat gebeurt pas als we deze plaatsen:http://www.frontpagemag.com/wp-content/uploads/2013/05/mohammed-bomb.png
Ter aanvulling op kunst als vrije expressie, hier nog meer afbeeldingen van mohammed: www.zombietime.com/mohammed_image_arch...
-
Gaan we nu deaud met zn allen GS?
necrosis | 20-06-15 | 02:31
Buiten dat om wat niet te weerleggen valt. Ben uiterst blij om te lezen dat u deze signalen hebt opgemerkt. Wat uit deze ideologie straalt is fatalisme. In de eerste 170 verzen van de koran word de lezer al zo vol gepompt met gif, dat deze na herhalen een wandelende bom word. Het is geen innerlijke vrede wat de moslim ervaart, maar een constante strijd tussen hem en allah. Zo geindoctrineerd en gemanipulieerd door de koran dat de moslim alleen rust vind als hij de 5 zuilen van de islam onderhoud. Aantekening bij de 5 zuilen is dat er een 6de zuil in schuilgaat, diepliggend is dit de Jihad. Zie alle beloningen die deze van allah krijgt, nog meer dan de voorgaande 5 zuilen. Lees Firdaus (paradijs in de koran) is opgebouwd uit acht treden. Voor de martelaar is er een aparte deur. De deur voor de jihadist en dan zijn er nog 7 andere deuren in het paradijs van allah, ieder specifiek voor zijn daden in naam voor allah begaan op aarde. Allemaal voortgekomen uit de dromen van mohammed tijdens het slapen (enkele keer in een zogenaamde visioen als hij helemaal alleen was). Tja wat moet je hier nu mee.
-
Je kunt mohammed het etiket geven van een visionair/strateeg puur op menselijke basis, maar geen Goddelijkheid. Dit is er later van gemaakt.
-
Hoop dat er geen wereldwijde demonstraties en of oorlog komt van de volgende afbeelding van mohammed: nl.wikipedia.org/wiki/Djibriel#/media...
-
Kunst is een vrije expressie die de islam helaas te weinig omarmt.
@Vageling | 20-06-15 | 03:01
U kent mij niet helemaal blijkbaar. Ik... linkse trekjes? Ja, noem me dom maar ik geloof in die paar islamieten die al het geweld veroordelen maar simpelweg niet durven te handelen wegens dreigingen uit eigen geloof. Overigens hetzelfde als die tijgers achter een toetsenbord met grote woorden over oorlog en geweld terwijl ze niet weten wat dat daadwerkelijk inhoudt. Verder ondersteun ik uw landbesef ook ik zou me aanmelden.
@mood | 19-06-15 | 23:01 "de hele marokkanen kwestie in nederland [lijkt steeds meer] een vooropgezet plan van de overheid ( ) en wij staan met de rug tegen de muur "
Goed gezegd. Daar ben ik inmiddels zelfs van overtuigd, dat het allemaal geen toeval is. Zolang de goedwillende burgers niet lokaal of regionaal de rijen sluiten om een "vuist" te maken middels zoiets als (straat)belangen-verenigingen, straat- of buurt- of burgercommités, of activistische burgerwachten en dergelijke, zal de overheid het lot van de "ontvangende" bevolking aan de laars blijven lappen. Hier komt bij dat het soms lijkt dat na de mars van de werkschuwe internationale socialisten door de insituties, die de overheid hebben doordrenkt met cultureel marxisme, nu de islamisten er aan het binnendruppelen zijn, met hun eigen ideeén over de toekomst van Nederlandistan.
@daytripper | 20-06-15 | 02:56
Het gezond verstand hervinden heeft niets en dan ook niets met racisme te maken!
@INH.30CL | 20-06-15 | 02:37
Duidelijk. Linkse trekjes jij? Ik constateer anders op straat. JA OP STRAAT! Niet NOS, of een flop onderzoek. Komen wij op het volgende punt. Wij droegen met trots ons uniform. U weet wel met vlaggetje op de arm. Deze lafbekken gaan guerilla. Onherkenbaar en lekker tussen de burgers. Dat is hun schild. Welk geweer/verweer man? Dat kleine percentage? Die zie jij pas als de pleuris uitbreekt en om vervolgens er achter te komen dat meer dan de helft liegt. Die zogenaamde groep waar jij over aan het palaveren bent. Succes ermee. Ik kijk naar mijn neefjes en nichtjes. De toekomst. Daar komt mijn strijdlust vandaan. Mijn ouders hebben de 60 ruim gepasseerd.
Echt niet dat ik accepteer dat de islam hun wel even de les gaat leren! DafuQ! Ben jij wel lekker! Zit nog steeds in de leeftijd dat als WOIII een bezoek brengt, mag ik mij melden. Krijg ik mijn Diemaco weer (tenzij ze andere spul hebben) en jij dacht toch niet dat ik maar voor een seconde twijfel om het op een linkse rakker (lees landverrader) te zetten en hem af te dragen aan de KMAR?
@Ars Vivendi.
Mijn complimenten voor uw bijdragen. Helaas bestaan de plusjes niet meer, anders kreeg u er 25 o.i.d.
En dan te bedenken dat ik lange tijd lid van de PvdA was.
Nu ongetwijfeld weggezet door de Gutmensch als racist.
@necrosis | 20-06-15 | 02:15
Een wijze reaguurder die het inzag inderdaad. Thanks for sharing.
@necrosis | 20-06-15 | 02:31
En dat kun jij ook niet.... dus en nu?
@Vageling | 20-06-15 | 02:07
Ik bedoelde wat ik zei, niet wat jij er van maakt.
@necrosis | 20-06-15 | 01:29
Het antwoord is kort en ontluisterend: nee!
@Dr. Frambozenjam | 20-06-15 | 02:23
Het is geen geloof, het is een totalitaire politieke ideologie.
Wellicht werkt dat in landen als Iran, maar niet hier!
Dat wil zeggen: niet als ik het kan voorkomen....
Als ik het woord zeilmeisje tegenkom moet ik denken aan Laura Dekker.
Het meisje dat in 2009 de zeeën wilde bevaren.
En hoe de goedmensen schande spraken over zo'n gevaarlijke onderneming.
Opsluiten riepen de goedmensen, ze moet tegen zichzelf beschermd worden.
Hoe anders is het met de jihadisten: je strijd voor de goede zaak roepen de goedmensen, ga maar koppensnellen, wees voorzichtig en kom behouden thuis, wij zorgen goed voor je na thuiskomst.
Conclusie: .......
@Ars Vivendi | 20-06-15 | 02:20
Ik heb nog nooit PvdA gestemd, zou dat het zijn?
necrosis | 20-06-15 | 02:15
Je vergeet nog een zin van deze medeguurder:
Als je die toko wil betreden, verlies je je voorhuid.
Als je die toko weer wil verlaten, verlies je je hoofd....
-
Je vergeet nog een zin van deze medeguurder:
Wat is dit voor een geloof?
@necrosis | 20-06-15 | 02:02
Tel uw zegeningen!
@Vageling | 20-06-15 | 02:07
Een medeguurder kwam ooit met de briljante opmerking:
Als je die toko wil betreden, verlies je je voorhuid.
Als je die toko weer wil verlaten, verlies je je hoofd....
@Bad Karma | 20-06-15 | 01:25
Carmina Burana. Drie keer starten in een nieuw venster, verschoven in tijd. De volumes op 100%, 50% en 25%.
@necrosis | 20-06-15 | 01:53
In het topic over de 'zeilmeisjes' heb ik kond gedaan van het heugelijke feit dat ik hedenavond, voorafgaand aan het concertje van de Earring te Scheveningen, in de gelegenheid was Jozias van Allaahtsen (die op het podium een lulverhaal stond te oreren) vanuit het publiek herhaaldelijk de kwalificatie 'landverrader' toe te schreeuwen. Ik weet niet zeker of 'ie het gehoord heeft, maar het luchtte wel op. Mij viel op dat het rijtje voor mij in het publiek zich omkeerde en mij met afkeurende blikken het zwijgen probeerde op te leggen. Ik liet me niet uit het veld slaan. Ik troost mij met de gedachte dat, indachtig het bovenstaande artikel, wegkijken in toenemende mate onmogelijk wordt. En dat op enig moment de wal het schip keert. En dan maar hopen dat het niet te laat is. Het predicaat 'racist' draag ik inmiddels met trots. Het is synoniem geworden met Nederlander.
@INH.30CL | 20-06-15 | 01:50
Eh... Neem aan dat je bedoelt dat jij een geweer in je handen hebt als zij schuimbekkend Allah Akbar op jou afkomen? Welk verweer? 'Allah gezege hebbe, jij raciest!' Denk liever aan uzelf. Heeft meer rendement dan linkse fantasieën. Puntje bij paaltje, Allah Akbar. Keer nooit u rug naar dit volk toe want u bent u hoofd kwijt dan.
@Ars Vivendi | 20-06-15 | 01:53
Bij het partijbureau van PvdA ben ik (belastingplichtige burger) niet welkom.
Op iedere mossel die vertrekt EN nooit meer terug komt c.q. zijn maagden gaat verzilveren drink ik een trappistenbier. Helaas word ik vooralsnog niet dronken.
necrosis | 20-06-15 | 01:36
Hier zijn de antwoorden op jouw vragen aan politiek Den Haag:
1:
2:
3:
-
Kun je hier wat mee?
@Bad Karma | 20-06-15 | 01:25
Carmina Burana! Weet u wie ook groot fan dit deuntje was?
@VanBukkem | 19-06-15 | 21:29
Kaaskop wordt nog eens een geuzennaam.
@Ars Vivendi | 20-06-15 | 01:43
Mensen die zich niet kunnen verenigen met de Nederlandse normen en waarden, hadden hier in de eerste instantie al niet moeten zijn.
Helaas wordt dit land geregeerd door mensen die geen enkele binding hebben met de 'samenleving' en hun 'taak' vervullen vanuit ivoren torens of 'gated communities' en totaal geen idee hebben wat er leeft onder de autochtone bevolking.
Schijnbaar is het makkelijker om mij als racist weg te zetten dan de waarheid onder ogen te zien.
Mooi! En nooit meer binnenlaten in NL!
Kan iemand een reden verzinnen om die jihadisten überhaupt weer toe te laten tot Nederland?
@necrosis | 20-06-15 | 01:29
Ik niet, maar bij het partijbureau van de PvdA kunnen ze u wel verder helpen.
@pinkelotje | 19-06-15 | 23:24
LoL! Ik mis de bling en de zandkorrels helaas. Geen Oakley bril. Geen AK, jihaat wordt niet gerept. Doet IS net wat geraffineerder helaas. Maar inderdaad. Trutte mogen zij hebben. Hoe hoger, hoe beter. Wel film graag. Ik wil die HAHAHAHAHA horen tot het moment van de * splet * .
@Frikandel_met_mayo | 20-06-15 | 00:57
Ik mag het hopen maar weet het ook niet zeker. Duidelijkheid komt wanneer ze daadwerkelijk in het geweer komen.
Naar mijn bescheiden mening is het verstandig al het 'Nederlandse' islamtuig ruimhartig te faciliteren met betrekking tot het definitieve vertrek naar Syrië, Libië of om het even welke andere achterlijke moslimstaat naar keuze.
Het zijn er alhier plm. 1.5 mio.
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
*Welterusten*
@Dr. Frambozenjam | 20-06-15 | 01:27
Om te beginnen, smijt ik alle 'oude politiek' uit de tweede kamer.
De rest moet ik eerst even onder een linkje proppen anders krijg je lappen tekst die geen hond wil lezen.
@Bad Karma | 20-06-15 | 01:25
Vooral positief blijven. De vreugde van uw hart straalt zijn zegen steeds uit naar ons kleine luiden.
Gegroet en slaap goet, Karma.
Vraagje aan Politiek Den Haag:
Wat denken die jihadisten toe te voegen aan de Nederlandse samenleving bij terugkomst?
Zullen werkgevers bereid zijn om dergelijke 'mensen' in dienst te nemen?
Kan iemand garanderen dat die 'mensen' hun oorlogszuchtige houding in bedwang kunnen houden?
Kan iemand een reden verzinnen om die jihadisten überhaupt weer toe te laten tot Nederland?
necrosis | 20-06-15 | 01:22
Optie 3 ga ik voor. Oooh wat is ons visie/partijprogramma?
Het gelaat toont het idee van oneindigheid"
"Het is niet jij die de wereld een plaats geeft, maar het is de Ander, die jou aanspreekt, appelleert en jou een plaats geeft"
-
Emmanuel Levinas
Welterusten, ik geloof het wel weer.
Het lot van welzijn en deugd, voor mij nu ongunstig,
bestaat uit stemming en moedeloosheid altijd in drukkend zware dienst. Hier op dit uur onverwijld
beroert de snaren met het hart; omdat het lot de sterke doet instorten, jammert allen luid met mij!
youtu.be/MPjy55Y6hWU?t=43s
@Dr. Frambozenjam | 20-06-15 | 01:16
Dan heb ik nog maar een paar opties op zak.
1: D'66 verbieden.
2: Ex-PvdA stemmers hun actieve stemrecht ontnemen.
3: op mij stemmen.
necrosis | 20-06-15 | 01:10
Van kwaad tot erger stappen steeds meer Pvda,ers over op D666.
@Maria.1 | 20-06-15 | 00:54
Helaas heb je nog altijd het stemvee wat PvdA aan een hoop zetels heeft geholpen bij de laatste verkiezingen.
Wat gaan die lui stemmen als we PvdA verbieden?
@necrosis | 20-06-15 | 01:08
Ja. Mijn naam is AntiSoof, niet Soof.
@AntiSoof | 20-06-15 | 00:57
Een meesteres die haar leerlingen bevrucht?
Daar waar de Satan regeert daar gebeurt het onvoorstelbare.
Satan is het die haar wegen richt op de wet en de schrift.
Legitiem doet het haar werk en zaait het zijn zaad.
Als een meesteres die haar leerlingen bevrucht.
Onrein in gestalte en verdord in de liefde
Is het ego van de zelfzuchtige hebzucht.
Verdord al voordat het vrucht zet, als onrein zaad.
Stille droefheid is het zaad van de haat,
Verpakt in heiligheid van de schijn.
Geest wordt tot slijk, liefde tot nietszeggende ogen.
Leven verdort tot stro,
In nietszeggende onwetende wellust.
En de ziel smacht naar liefde en rust.
@ INH.30CL | 20-06-15 | 00:48
Bestaan ze?
@Wonderful-Life | 20-06-15 | 00:52
En de PvdA ook.
De islam moet verboden worden.
volgens de azijnbode zijn wij niet meer bereid ons land te verdedigen , dus "weg met ons" nu officieel.http://www.volkskrant.nl/dossier-klopt-dat-wel-/is-slechts-15-procent-nederlanders-bereid-te-vechten-voor-eigen-land~a4077515/
Naadloos hierin past dan ook je hier als haatprediker je gang kunt gaan.
Arm land!
De tijd is nu meer dan rijp dat goedwillende moslims in aktie komen, ook zij lijden onder het kalifaat.
@Dr. Frambozenjam | 20-06-15 | 00:32
Bij het politbureau van PvdA ligt de uitkomst van een onderzoek al vast.
Ze moeten alleen nog even wat 'feiten' bij elkaar harken om hun gelijk te bevestigen.
Wim Venijn | 19-06-15 | 22:16
De reden van dat onderzoekje door Asscher op hoofdpunten betrof antisemitisme onder islamistische jongeren. Ineens lees ik vandaag groter en breder uitgemeten in de msm dat 40% van de Nederlandse jongeren een afkeer van Marokkanen heeft volgens dat zelfde onderzoek. Het rapport zou in mei openbaar worden, en dus is uitgesteld tot juni. Waarom? Zou meneer Asscher geschrokken zijn van de cijfers en er een nieuw onderzoekje aan toe hebben gevoegd om dit te bagatelliseren. Zou meneer Asscher van de Pvda en of zijn ministerie het onderzoekbureau een bepaalde richting hebben opgestuurd? Het onderzoek dat uitgevoerd werd ging om antisemitisme, en uiteindelijk eindigt het in het nieuws uit de mond van Rutte in hoofdlijnen op racisme tegen Marokkanen.
-
De leugen regeert, cijfers worden verdraaid en zand in de ogen gestrooid.
Zeer triest dat goedgelovigen van hun geld zijn 'beroofd' en vervolgens aan de kant gezet worden in NL. Ondertussen stikt het blijkbaar van de ronselaars rondom die moskee buurt. Zoals het stikt van ronselaars in elke wijk in de grote steden, het krioelt, grijpt onschuldige jongeren en kinderen en een hoop pappa's en mamma's vinden het allemaal ok. Onbegrijpelijk hoe snel die processen zich ontwikkelen.
@Jan Passant mk2 | 20-06-15 | 00:07
Het heeft nooit met de islam te maken, immers: islam is vrede.
En daarom slaan ze elkaar in het midden-oosten de hersenen in met hun eigen interpretatie van de islam.
Hun versie is immers beter dan de islam van de ander...
Och jihad, zoals de Gutmenschen en beroepsmoslims eendrachtig zeggen: dat heeft allemaal niets met de islam te maken.
@Lewis Lewinsky | 19-06-15 | 23:11
Anass?
Was dat niet die jonge gozer (13) die zelfmoord pleegde terwijl zijn familie riep dat het om moord ging?
Goed nieuws. Ik hoop dat de rest hem gauw op gaat zoeken.
mezelf: 'gek op' (gek)
Gouda is de hoofdstad van Malmström, een land uit een nachtmerry. O, en ik ben gek links, de makers van Allehs wat met ellende, stank, ontbinding en idem gedijsselploum te maken heeft.
"Nederlandse kaasfabriek in Marokko" - www.journalistinmarokko.nl/2015/02/23/...
--
En ook nog Gouda.
@Slipsnifter | 19-06-15 | 23:24
En de kopers zijn nu hun inboedel aan het verhuizen naar Nederland met 10.000en stuks tegelijk.
Heerlijk.
.
Maar toch, stond net buiten te roken naast een mooie jongedame. Ze dronk een wijntje in de regen met peuk en ze zei: Ik ben Marokkaans maar doe niet aan de Ramadan. Onzin.
.
Er bloeide wat op in mijn broek.
(Wordt vervolgd)
@Slipsnifter | 19-06-15 | 21:40
'Ik kan de woorden imam, moslim, islam, jihad, ramadan, turkije, marokko, geestelijke, burka, hoofddoek, taqiyya, geloof, moskee, allah, mohammed, minaret, gebed, haram, halal, allah alkbar, mekka, suikerfeest, arabisch, djelebba, wolla, kk, tfoe en pvda niet meer aanhoren......'
En dan de hele dag hier rondhangen op verzetsite GeenStijl.
nl.wikipedia.org/wiki/Sadomasochisme
@Handsomeboy | 19-06-15 | 21:08
kebabvork.
Één van de eerste reacties op de video:
---
De Profeet vroeg hem: heb je iets voor je familie nagelaten?. Umar zei ; Eenzelfde hoeveelheid de helft dus. En waarop Aboe Bakr vervolgens kwam met al zijn bezit. De Profeet zei tegen hem: Wat heb je voor je familie overgelaten?. Hij zei: Ik heb hen Allaah en Zijn Boodschapper achtergelaten. Umar die zei toen in zichzelf; Ik zal jou nooit in iets voorbijstreven
---
Zoals ik het lees: beter om je familie blut achter te laten na je dood en te leren over een fictieve god, dan voor ze te zorgen tot na je dood.
Ik kan me niet voorstellen dat een 'vredelievende profeet' zoiets van je/mensheid zou verwachten.
Maar goed, ik ben dan ook niet gelovig...
Tien! Tien!
Gaan dat ook de thuisblijvende IS-Sympathisanten roepen in koor?
Het kan zomaar gebeuren in die eens mooie kaasstad Gouda waar "Geluk ook eens gewoon was"!
@Benedict Broere | 19-06-15 | 23:20
Een PvdA-er uit het clubje van Marcouch en Elatik, je verwacht het niet..
nl.linkedin.com/pub/aissa-zanzen/29/5...
Dat Gouda maar het Potiers van Nederland mag worden en Amsterdam niet het Wenen van 1529.
@Benedict Broere | 19-06-15 | 23:20
Nederland is verkocht, zo simpel is het.
@ mood 23:01
Racist!
SALAAAAAAAAAMMMMMM bij deze een oproep voor alle Moslims in Nederland. Volg deze dappere held in zijn strijd tegen het onrecht jegens de Moslim en de zo gewraakte Zionisten. Laf om die jongen zo alleen te laten gaan in opdracht van zijn ronselende papa. Neem Rutte mee, die was al in de stemming om Ramadam te vieren dus zoek een mooi hoog gebouw voor hem uit. O en verlies je hoofd niet daar het zou zo maar kunnen gebeuren.
Hoe komen wij aan een Hoofd Algemene Zaken Veiligheid en Justitie, op het Nederlandse ministerie van Veiligheid en Justitie, die denkt dat de Mossad achter ISIS zit, en die als favoriete geleerde heeft een sjeik die leider is van de Soedanese moslimbroeders? De politiek die hierover gaat lijkt zwakzinnig. ejbron.wordpress.com/
@mood | 19-06-15 | 23:01
Dat gevoel heb ik al een jaar of 30...
Eurotokkie | 19-06-15 | 22:16
Juisst....... weg met ons dus.
@eerstneukendanpraten | 19-06-15 | 23:09
Met een giga bloeddruk is mijn vorm optimaal, dat je 's nachts nog 10 wereldtegels tegen je vrouw mompelt terwijl ze je kwaad wegnegeert.
Hoe heet die voormalige imam van de Assalam moskee in Gouda, de vader van de naar Syrië vertrokken Anass? En wat is dat voor man?
Handsomeboy | 19-06-15 | 23:07
Ik vind eentje per dag eigenlijk ook wel prima, de pilletjes voor de bloeddruk vallen volledig binnen het eigen risico...
@eerstneukendanpraten | 19-06-15 | 23:05
Om in vorm te blijven, heb je er hier minimaal 2 van per dag nodig eigenlijk
Meer, meer, meer!
@Wim Venijn | 19-06-15 | 21:50
Vrij Nederland moet hun Infographic nog even bijwerken. blogs.vn.nl/download/voorstel_jihad4.j...
Gelukkig, weer een topic over de islam, ik begon het al bijna te missen...
@chicago river | 19-06-15 | 22:18
Katholieke mochten gewoon eten hoor! Alleen niet veel en geen vlees en andere 'geneugtens' niet neuken of zo.
Tip nieuw belastingstelsel:
maak de oprotpremie snel belastingvrij.
het begint er steeds meer op te lijken dat de hele marokkanen kwestie in nederland een vooropgezet plan is van de overheid. Hoe doorzichtig wil je het hebben. 9 uit Gouda en als het aan de gemeente ligt, komt er een megamoskee. idd wat hierboven is gemeld, vuur blussen met benzine... Niet te geloven. Ik baal hier zo enorm van... en wij Nederlanders staan met de rug tegen de muur en worden voor racist uitgemaakt als je er een mening over hebt. doldwazer kan het gewoon niet...
@joko oen | 19-06-15 | 22:51
Met alle respect, ik begrijp hier weinig van.
@Wim Venijn | 19-06-15 | 21:50
Goed gezegd.
@Slipsnifter | 19-06-15 | 21:40
Prent Dhimmi en Jizya maar in je hoofd dan.
-weggejorist-
Ik ben een heel groot voorstander van dat ze vertrekken. Ik zou het zelfs aanmoedigen door vanaf wat mij betreft vliegveld Eindhoven een vliegtuig richting IS te laten vertrekken, uiteraard met gescheiden vrouwen compartiment:) Bij het uitstappen in Kalifatie krijgt elke 1e een AK47 uitgedeeld en elke 2e die uitstapt een magazijn + munitie.
Van het geld van iedere uitkering die ze normaal hier in Nederland opstrijken kan je zelf nog een keer een voedselpakketje droppen als nazorg.
Goed zo. En nu de rest nog.
-weggejorist-
@Handsomeboy | 19-06-15 | 21:08
palm.
@Guuske | 19-06-15 | 22:34
IS strijders zijn geen karnnonnenvoer. Zij zien de dood als beloning.
@Eurotokkie | 19-06-15 | 21:40
Zolang nog!
A. Mensen die tegen zijn, zijn buiten spel gezet. Is dat hoe we in dit land de zaken regelen???
B. De zoon van de imam is afgereisd naar het kalifaat. Gaat er bij iedereen nu niet een alarmbel af???
C. is er nog en reden nodig om iedereen nu wakker te schudden en hier een grens te trekken???
We zijn in oorlog!!
9 gone, 999.991 to go.
@Guuske | 19-06-15 | 22:34
Iets met maagden, of maagpijn. 1 van de 2. Weet niet meer welke.
Ik snap niet dat mensen zich nog bij IS aansluiten. Je bent dan gewoon kanonvoer voer de USAF, zeker nu raqqa in zicht komt
@Ramsesz | 19-06-15 | 22:21
Ik kwam er als kind regelmatig, schitterende stad.
Was er 5 jaar terug nog een keer, en dat was meteen de laatste keer, op de gebouwen na kende ik het niet meer terug.
Overal groepjes met arabisch sprekende jongeren en het bijbehorende gesis en gespuug op straat, overal rondscheurende scooters, ik kom er niet meer.
-weggejorist-
Wim Venijn | 19-06-15 | 22:24
Ja kritiek leveren op iets wat volmaakt is zoals de Islam , hoe halen mensen het in hun
hoofd.
Over een jaar of 40, wanneer de burgeroorlog in europa beslecht is en het autochtone mindeheids verzet (hopelijk) de slag gewonnen heeft, dan hoop ik dat alle hedendaagse politieke leiders nog gezond en wel leven. Opdat we de Samson's, Roemer's, Pechtold's en overige landverraders voor een tribunaal kunnen brengen. Voorafgaand aan pek, veren, rotte tomaten. Op de platte kar door het land.
@Eurotokkie | 19-06-15 | 22:10
Gematigde islam bestaat niet. Bekritiseren van de islam doen ze niet aan. De islam is volledig. Er bestaat geen gematigde islam. Totale ideologie die niet bekritiseerd mag worden. Wereld van verschil met de westerse samenleving met de normen en waarden. En dat met elkaar clashed als een atoombom, daar zien we genoeg voorbeelden van.
@CrapoTheGreat | 19-06-15 | 22:21
' Is Mijn Anus Mooi?'
@ja,diedus! | 19-06-15 | 22:16
Ja, hij tweet 'We zullen niet rusten tot de onderste steen boven is, en we gaan over tot de orde van de dag'
@Slipsnifter Ik blijf graag positief, maar ik kom regelmatig in Gouda en het doet toch pijn om te zien hoe het daar nu is. Op zich niet erg dat tijden veranderen en ook kan ik een beetje diversiteit wel waarderen. Maar zo pijnlijk dat het mensen zijn die niks met de Nederlandse cultuur te maken willen hebben, die daar uitgerekend in zo'n Oud-Hollands stadje gaan wonen. Met de intentie de islamitische cultuur te manifesteren ten koste van de Nederlandse, dat ziet een blind paard daar nog. Kaffer word ik genoemd. En met minachting word ik aangekeken. Hoe gaat dit ooit nog goedkomen?
De vertaling van 'Imam' is toch 'geestelijk gestoorde'?
Logisch dat hun kinderen ook achterlijk zijn.
Cuyahoga | 19-06-15 | 21:00
<br>
<br>
Nee: Ik Maak Anderen Moordzuchtig
ja,diedus! | 19-06-15 | 22:16
Beste Achmed jammer dat je Nederland verlaat , ik hoop je weer snel te zien.
De deur staat altijd voor je open.
Groetjes , Rutte.
@ja,diedus! | 19-06-15 | 22:16
Ja en van de 140 tekens, was elke teken een leugen... dat is best knap van Rutte.
-weggejorist-
Mark_D_NL | 19-06-15 | 22:06
Voor sahara-volk, sub-saharavolk en hun mede-islamieten en ander aangtrouwd volk: van scheel kijken en stinkende adem word geen mens beter van. Wees maar blij dat die maffe katholieken ook zoiets hebben. Valt het minder op.
Waar ik zei 'hebben' moet zijn 'hadden'. Stop Das Zeit.
@Mark_D_NL | 19-06-15 | 22:06
Stimmt...
Dhimmitude.
@Mark_D_NL | 19-06-15 | 22:06
Mark Rutte (en de rest van de politici) hebben heel andere belangen dan de burger.
Leven in een heel andere wereld, de wereld van de elite.
@Dr. Frambozenjam | 19-06-15 | 22:03
Hear hear. En ze worden totaal turks of marokkaans opgevoed, met de islam. Die jongens voelen zich volledig marokkaans of turks. Dat bleek uit een onderzoek die Asscher niet wilde vrijgeven maar gedeeltelijk uitlekte.
Ze spreken slecht Nederlands. Geen enkele kans op een baan en kunnen niet in onze samenleving leven. Ze worden gewelddadig, crimineel of jihadstrijder. Haten Nederland en haten het westen.
En deze segregatie is jarenlang gecultiveerd door de overheid.
Daar plukken ze nu de wrange vruchten van.
ditotje | 19-06-15 | 22:09
Natuurlijk worden alleen Nederlanders gecontroleerd , niemand op Schiphol wil een stempel racist hebben.
Je bent bevoorrecht als je in Nederland een Marokkaan bent , niet alleen op de arbeidsmarkt maar ook als het gaat om hulp .
Heeft Rutte al getwitterd ?
@chicago river | 19-06-15 | 22:01
Yep... verkocht voor wat korting op de olie.
@Mark_D_NL | 19-06-15 | 21:54
Ik weet uit ervaring dat dat een reden kan zijn om geen ramadanisten aan te nemen.
Zeker voor een klein bedrijf of kleine afdeling.
Je hebt er namelijk geen flikker aan.
Je moet het rooster omgooien, rekening houden met pauzes. Na anderhalve week komen de eerste ziekmeldingen, zeker bij lichamelijke arbeid.
En voor degenen die met klanten om moeten gaan, ze stinken een uur in de wind omdat ze geen deo mogen gebruiken en vooral uit hun mond, want dat gebeurt als je zo lang niet mag eten en drinken.
Dat is geen racisme, dat is logisch nadenken.
Voor het correctvolk is het overigens wél racisme, maar zij hebben dan ook niks met productiviteit of economisch rendement te maken, dus dat is makkelijk lullen.
Maar de gemeente ziet geen enkele rede deze salafistische haat tempel niet te bouwen...........
Er worden natuurlijk aardig wat moslim mannen en jongens heen gezonden naar Allah. Is er dan langzamerhand geen vrouwen overschot binnen de Islam?
Wel lekker rustig nu met de ramadan, heerlijk. Verder irrelevant volk, leren turkenjasjes aan en je een look aanmeten door kleding en het huis volzetten met snuisterijen van je inferieure volk. En natuurlijk schelden op alles wat nederlands is.
Alleen nemen en niet geven is het kenmerk van een parasiet.
De dag zal komen, dat Kalief Sait Al-Tijd Ge-Slaagd ook naar zijn beloofde land zal afreizen en dat wij hier verdoofd, verstomd en verbaasd zullen achterblijven.
Wim Venijn | 19-06-15 | 22:02
Het geeft gewoon aan dat het Westen en de Islam niet samengaan , niet nu en ook niet over 100 jaren.
Je kunt het wel forceren zoals nu gaande is maar uiteindelijk loopt dit niet goed af .
Eurotokkie | 19-06-15 | 22:04
Ahh,dan worden zeker alleen de Nederlanders gecontroleerd?
Want ik word altijd gecontroleerd en eruit gehaald om papiertjes te overleggen,en om voor de zoveelste keer verteld te worden dat ik een belastingschuld hen en bla,bla,bla?
Waarschijnlijk hebben ze op Schiphol ook een soort van norm die gehaald moet worden en denken ze van..... laten we Nederlanders controleren,die zijn vast niet zo moeilijk?
@Slipsnifter | 19-06-15 | 22:00
Nee. Zelfs Mark Rutte niet. Mark denkt met zijn "En een Zalig Ramedan" dat hij iets wint, sympathie. Maar hij verliest juist sympathie. Het wordt gezien als een zwaktebod van een niet gelovige.
ditotje | 19-06-15 | 21:56
Je kunt in Nederland gaan en staan waar je wilt, een ideaal land om vanuit hier naar Syrië te gaan en over een tijdje weer terug naar Nederland.
Niemand zal je tegenhouden en al helemaal niet de overheid.
@Cuyahoga | 19-06-15 | 21:46
De BV jeugdzorg voor Marokkanen heeft het antwoordapparaat aangezet voor de komende 30 dagen.
Slipsnifter | 19-06-15 | 21:55
Hongaren worden nu met de nek aangekeken. Bouwen 175 km. hekwerk langs de grens.
Ramadan moebarak vanRossum.
Aha hier in het westen staat het de moslims vrij om de ramadan te doen. In de meeste islamitische landen staat op het niet meedoen of opzichtig eten/roken/drinken een gevangenisstraf in erbarmelijke omstandigheden, als je niet eerst gefileerd word door een boze menigte.
-
Maar goed.. Kijk van het topic niet op. Er zullen nog vele moslims radicaliseren, voornamelijke oorzaak is segregatie geholpen door de overheid. De ene grote moskee na de ander, islamitische scholen enz. Allemaal kweekvijvers, de moslim voelt zich in het democratisch systeem van het westen steeds meer als winnaar. Stap voor stap islamiseren en dan komt ook stap voor stap de ware islam zo nu en dan naar buiten middels dit soort berichten.
@Eurotokkie | 19-06-15 | 21:48
Hele industrie hangt eraan. Allemaal aan het subsidie-infuus. Jongerenwerkers, buurtvaders, onderzoekers, stichtingen, bezigheidstherapie clubjes, etc. etc. En als uitkomst, ze vertrekken nog. Sjah, als je haat blijft prediken dan kan je dat verwachten. De bron aanpakken dus. De islam.
Slipsnifter | 19-06-15 | 21:55
Hongarije had er 43.000 alleen al vorig jaar en verwacht er 130.000 einde 2015. Land is begonnen met prikkeldraad. Hekken. En terecht. 10 jaar lang x 130.000 tel uit je winst. En dat is dan nog maar Hongarije, of all places. We zijn verkocht. Iets met knollen en citroenen.
Als Allah het behaagt kopt hij morgen al een kogel. (Of valt dit ook al onder het bedreigen van een moslim?)
@Ramsesz | 19-06-15 | 21:57
Omdat we westers en ongelovig zijn, onze cultuur staat haaks op die van hun.
Ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel begreep..
Een kern van 50 fanatici, daaromheen een kring van paar honderd vromen en nog veel meer gematigde moslims in de kleine kaasstad. De minachting voor Nederlanders is echter bij allen even groot. Waarom is dat toch?
Eurotokkie | 19-06-15 | 21:50
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik een belastingprobleem heb in Nederland dus iedere keer als ik op Schiphol land moet ik weer papieren overleggen enz.Dus dit soort gajes die weer terug keren kan toch ook wel buiten de grezen gehouden worden?Anyway,ze weten precies wie het zijn....... dussss
@Lupuslupus | 19-06-15 | 21:48
In de tijd dat die 9 vertokken zijn, zijn er alweer 20.000 het land binnengekomen en 35.000 kindjes bijgemaakt..
Verbelgd | 19-06-15 | 21:23
een matige opvoeding, denk ik.
@Cuyahoga | 19-06-15 | 21:46
De Ramadam kost ook een bak met geld. Hoe haal je het in je hoofd om jezelf te verzwakken terwijl je betaald krijgt om te vlammen tijdens je werk.
Nog niemand???
Weer een.. minder, minder, minder!!
En kom maar niet terug. Vergeet niet een kogel te koppen.
*plop*
@Mark_D_NL | 19-06-15 | 21:31
Als je het tegenwoordig over kaas en Gouda hebt, denkt iedereen meteen aan Kaas de Vies, die waarschijnlijk weer iets geroepen heeft over die megamoskee.
Mijn God die niet bestaat. Weer die duivelse imams.
Er komen er 53 uit Marokkoland naar Nederland. Tegelijkertijd (vandaag) wordt imam Ali Ibrahim El Soudan uit Parijs Noord uitgezet. Imaampje was in januari dit jaar al eerder uitgezet. Maar mwam gister, donerdag 18 juni 2015, toch weer buurten. Ziek gewoon. Gewoon ziek.
ditotje | 19-06-15 | 21:48
Het probleem is dat ze terugkomen en worden met open armen ontvangen , want ze zijn slachtoffers en zielig.
Ik maak me meer zorgen om die wannabe jihadstrijders die in NL blijven. Dat zal het tienvoudige moeten zijn van het aantal die naar IS zijn gegaan. Zo niet nog meer.
Mark_D_NL | 19-06-15 | 21:47
Willem H. komt niet van Marokkaanse komaf .
De teller staat pas op 9? Bij 900 ga ik er over denken om te gaan juichen. Als het Gouda betreft. Bij Nederland denk ik meer in de trant van 900.000.
Allemaal gaan,en nooit meer terug komen!Op teringstralen met die gasten.
Wim Venijn | 19-06-15 | 21:40
Ja inzet en heel veel geld , ik denk miljoenen zijn er tegenaan gegaan.
De deuren staan wijd open voor deze gasten waar autochtone jongeren alleen maar van kunnen dromen.
@Eurotokkie | 19-06-15 | 21:43
Dus Willem H. moet volgens jouw de NL Staat dagen vanwege zijn criminele verleden.
Er stond vandaag een jochie van een jaar of 12 voor me bij de kassa van mohammedaanse persusie.
Het mannetje was zichtbaar geïrriteerd en viel bijna in slaap bij het afrekenen.
De wallen onder zijn ogen waren zichtbaar.
En dan zijn ze pas een paar dagen bezig met hun middeleeuwse rituelen.
Dit is gewoon kindermishandeling.
Zulke kinderen lopen daar blijvende geestelijke en lichamelijke schade van op.
Als een normaal gezin hun kinderen dit zou aandoen zou je na drie dagen bureau jeugdzorg in moeten schakelen.
Maar in dit land wenst de MP de achterlijken een prettige kindermishandeling toe:
www.z24.nl/bijzaken/rutte-wenst-moslim...
Achterlijkste premier sinds de Peloponnesische Oorlog.
Ondertussen snappen ze echt niet waarom er nog meer vertrekken naar IS.
Wim Venijn | 19-06-15 | 21:40 |
.
Matuurlijk snappen ze het wel. Hans Jansen heeft het hier op GS nog wel zó geweldig uitgelegd: taqqya.! Kijk nog eens in de archieven zou ik zeggen.
Per maand zul je vanuit Gouda makkelijk meer dan 3 stuks moeten kunnen uitzenden toch?
Dus "jeugdronselaar" Mohamed Amessas stelt dat het zorgelijk is dar er zoveel vertrekken? Drie stuks?
Dan blijkt dus dat hij behoorlijk gefaald heeft.
Mark_D_NL | 19-06-15 | 21:34
Ja de Nederlandse staat is wel verantwoordelijk om deze mensen op het rechte pad te houden , wat dat betreft hebben ze gefaald.
-weggejorist-
@Handsomeboy | 19-06-15 | 21:38 |
Vanzelfsprekend
'Ik baal ervan: er is zoveel inzet op deze jongeren en toch is het niet voorkomen', zegt Tatou pvda raadslid. 'We moeten achter die beweegredenen van vertrek komen, voordat straks de halve gemeenschap is vertrokken'.
Mwhuaahhaaha. Wat dacht van de Islam. Verbied het. Blijven jullie zoons en dochters lekker thuis.
Maar welnee. We prediken nog meer de haat van de islam. En we bouwen nog een haatfabriek voor nieuwe IS-strijders.
Ondertussen snappen ze echt niet waarom er nog meer vertrekken naar IS.
Ik kan de woorden imam, moslim, islam, jihad, ramadan, turkije, marokko, geestelijke, burka, hoofddoek, taqiyya, geloof, moskee, allah, mohammed, minaret, gebed, haram, halal, allah alkbar, mekka, suikerfeest, arabisch, djelebba, wolla, kk, tfoe en pvda niet meer aanhoren......
Ach het wordt saai maar van de volgende generatie hebben we geen last weer.
Terwijl een imam zijn eigen zoon niet eens kan tegenhouden, importeert goedvolk vrolijk marokkaanse imams om radicalisering tegen te gaan. Met andere woorden, ze gebruiken benzine om een vuur te blussen...
En zoals met alles dat burgers niet willen wordt deze moskeet gewoon doorgedrukt. Alles voor "de lieve vrede".
@Mark Verheijen | 19-06-15 | 21:37
Moskee is Mosknee
Moskeen is natuurlijk moskee.
De bouw van een moskee moet je niet in euri berekenen maar in jihadi's die je lekker laat vertrekken. Ongeveer 10 per vierkante meter moskeen lijkt me redelijk.
Heeft die Iman de Nederlandse staat nog niet voor de rechter gedaagd vanwege nalatigheid? Lijkt me toch het minste wat hij kan doen.
We moeten die teller in handen zien te krijgen. Daarmee kun je het aantal lekker opschroeven met een accu-tol.
Gouda, de kweekvijver voor jonge mannen met soepjurken en haatbaarden.
De broedplaats voor vrouwen verkleed als negerzoen!
@VanBukkem | 19-06-15 | 21:29
De enige kaas die je in Gouda nog kan krijgen zit op een kapsalon
opgeruimd staat netjes. Next.
@VanBukkem | 19-06-15 | 21:29
Voeger dacht je bij kaas nog wel eens aan Gouda.
Vroeger dacht je bij Gouda nog wel eens aan kaas...
*met weemoed terugdenkt aan vroeger*
Gematigde imam zeker, die een gematigde opvoeding heeft gegeven? Hoe heeft hij de rest van de gemeente 'opgevoed'?
Plof! RIP.
Ik zie het probleem niet zo, wat mij betreft vertrekken ze met 100 per dag.
Het terugkeren daarentegen...
Laat dat maar zitten.
Rammadan staat voor happy hour, alle daden, goed of slecht, tellen dubbel (tot een maximale 10-voudige verdubbelaar). AIVD let op deze dagen, want we zullen waarschijnlijk heel veel bontkraagjes oude omaatjes zien helpen met boodschappen dragen en over steken. Bron: www.al-islaam.com/qa_details.php?id=20...
Ongelofelijk hoe de gemeente bewoners die niet mee staan te juichen zo buitenspel zet.
@aan mezelf
Tussen "als" en "dan" moet nog het woord : ze
Nou ja, dan kunnen kinderen in ieder geval 1 dag per week veilig van school naar huis.
De vertaling van 'Imam' is toch 'geestelijk gestoorde'?
Logisch dat hun kinderen ook achterlijk zijn.
Misschien kan zijn vader hem achterna gaan en neemt hij meteen wat volgelingen mee uit de moskee. Als dan daar eenmaal zijn moeten ze ff inchecken via facebook dan weten we ze zijn aangekomen. Kunnen we daarna ff een droneaanval doen.
Zoonlief heeft het met de kebablepel ingegeven gekregen, de dadel valt niet ver van de struik.
REAGEER OOK