Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Samir Azzouz even helemaal weg...

je bent lelijk van dichtbijEen geruststellende gedachte. De AIVD is terreurverdachte Samir Azzouz direct na zijn vrijlating uit het huis van bewaring te Nieuwegein maar een week kwijt geweest. Een week! Pas toen meneer in de gevangenis op bezoek ging bij collega-terrorist Ismail A. kwam hij weer in beeld. Stelletje amateurs. Je zou immers verwachten dat je zo’n mongeaul, die zo’n beetje heel Nederland in kaart had gebracht, 24/7 schaduwt. Nou niet de AIVD. Die zaten nog te wachten op een telefoontje. Dus hierbij nog een keer de feauteau van staatsvijand nummer 1. En nu afleggen en hinderlijk volgen die gozer. Tot hij van ellende terug keert naar het RIF-gebergte...

Reaguursels

Inloggen

Staatsvijand nummer 1, dat is wel te veel eer voor zo,n sukkelaar,een die wel wild maar niet kan. Zelf de rechter nam hem niet serieus zoals de AIVD nu en ik persoonlijk ook niet.gewoon net doen of ie niet bestaat is het beste voor deze geiteneuker.En als je hem zoekt , hij verblijft veel in een kinderdieretuin bij zijn favoriete geit wildina:)))))

allahsnackbar | 20-04-05 | 19:59

@DarkeyeTR, nee ik kom niet uit den bosch!

Opperhooligan | 19-04-05 | 23:16

opperhooligan laat me raden .... je komt uit de graafsewijk (associale domme denboscher) HAHAHAHAHAHAH.
.....................................

morgen lekekr Utrecht-AZ

DarkeyeTR | 19-04-05 | 22:55

De ali B van de nederlandse terroristen scene mag wat mij betreft voor goed verdwijnen. Gewoon in het eerste beste containerschip terug naar het stinkende woestijngat waar hij vandaan komt!

Opperhooligan | 19-04-05 | 21:37

lkkr voor hm

superman8718 | 19-04-05 | 18:33

@ Gladio77
Heel goede bijdrage. Geen speld tussen te krijgen.

@ Bravo02
Ik dacht precies hetzelfde !

Europa | 19-04-05 | 17:02

Hij hoeft voor mij niet dood.
Stuur hem gewoon met een fles water de Sahara in. Kan ie zelf de weg naar Allah vinden.

speromeliora | 19-04-05 | 16:31

@bwahaha
tssk. Dan ben ik ook terrorist! Hier met die menselijker katja plugin!

*je weet toch wel door waar die plug ingaat?

The Tim | 19-04-05 | 15:34

Deze periode roept veel herrineringen aan van het interbellum. Langzamerhand zie je de opkomst van extremisten die
door terreur en aanslagen op politici, hun zaken op scherp willen zetten.
Aan de andere kant zijn de politici niet in staat om deze hitleriaanse islamofascisten een halt toe te roepen.
De wens tot vrede, gelijkheid en
een democratische rechtsorde is dezelfde reden waarom Nazi Duitsland ooit zo machtig kon worden. Onze politici sluiten de ogen en geven af op mensen die wel het gevaar onder ogen durven te zien. De enige schrale troost is dat net als bij Chamberlain en Halifax de geschiedenis korte metten met dit soort mensen zal maken. Hun naam zal bij de generaties na ons synoniem staan voor schande. Jammer dat dit ten koste zal gaan van de vele mensenlevens door een oorlog die nu nog voorkomen kan worden.

Gladio77 | 19-04-05 | 15:32

@ Darkeye TR
Misschien is het voor jou niet nodig om naar een integratiecursus te gaan, maar nog ff terug naar school zou geen overbodige luxe zijn. Verder een goed verhaal hoor!

JoostMeister | 19-04-05 | 15:16

Als we nu eens Laurens Jan (valhelmpje) Brinkheurne op de plaats van Piet Hein zetten. Hij is pikeur in het preventief ruimen de opdracht geldt dan geitenneukers ipv runderen, dat kan zelfs laurens Jan nog wel volgen!

aldi | 19-04-05 | 14:41

@ brusselmans: ik zei niet dat er hier dezelfde waanideeën stonden ik zei dat er hier een bovengemiddelde interesse is voor moslimextremisme, begrijpend lezen is niet moeilijk lijkt me.
@ Capo, dank je ik wens jou ook een lang leven toe.
@joostmeister, dat begrijp ik idd, ik hoef alleen zelf niet zonodig bewijzente zien, vertrouw erop dat een rechter zijn familie ook veilig wil hebben

Thygros | 19-04-05 | 14:33

De aivd IS op dit moment niet zo veel bezig met samir.A , omdat hij volgens de rechter onschuldig is bewezen , en ik heb mijn vertrouwen in het nederlandse recht.Wel wordt SAmir .A door een aanstal aangestelde agenten gevolgt of hij in aanmerking zal komen met andere leden van de groep . Hij is onschuldig tot zover , maar dat wil niet zeggen dat hij geen gekke plannen meer heeft , de aivd kan hem alleen volgen tot op het moment dat hij gaat toeslaan , en als dat gebeurt heeft de inlichtingendienst GEFAALD .Mensen als samir. a die zijn eigen ras (marokanen ) een slechte naam bezorgt moet naar mijn mening aangepakt worden door koning hassan , laat hem maar 30 jaar zweepslagen krijgen , dat is in ieder geval beter dan 3 jaar in een kamer wonen met tv , playstation ,verse eten en een relaxe schone bed .
........................................
er zijn van die momenten dat ik moet lachen om die samir.a gedoe , een kleien marokaanse jongen met gekke ideen , maar als ik dan denk aan de schade die hij kan verrichten voor nederland en zijn burgers vind ik als turkse allochtoon dat zulke mensen tegelijkertijd met die DOMME racisten hard aangepakt moeten worden , ze moeten die londsdalers is een INTEGRATIE curcus gaan geven ...

DarkeyeTR | 19-04-05 | 14:11

@Thygros
Ik ben niet diegene die de aandacht van de AIVD op zich heeft gevestigd i.v.m. met eventueel extremisme en het al dan niet plannen van aanslagen. Dat was samir zelf. Er zullen dus wel genoeg aanwijzingen zijn om zo iemand aan te houden, en ja, dat is in Nederland niet genoeg om vast te zitten(gelukkig maar). Maar het feit dat er niet genoeg bewijs is, heeft niet te betekenen dat hij onschuldig is, het zegt dat er (nog) geen schuld bewezen is.
Als hij niks doet, zeg ik trouwens geen "sorry islamieten". Die heb ik nergens van beschuldigd of iets kwalijk genomen. Pas als samir dood is, kan ik bepalen of hij wel of niet iets van plan was en heeft uitgevoerd. En die smet heeft hij op zichzelf gelegd. En dan zeg ik misschien sorry

JoostMeister | 19-04-05 | 13:45

@bwahaha 19-04-05, 10:03: vertel je nou niet 3x hetzelfde? Jij vindt het oud nieuws, dat zeg je in punt 2 nog een keer en jij vindt zelfs dat het fout is om hem preventief te volgen. Ondermijnen van de rechstsstaat. Geloof je jezelf nog een beetje?

@fuckje, HAHA, wil me vast aanmelden voor de busreis naar het warme marroko en tevens begraafplaats van Samira?

Wolfgang | 19-04-05 | 13:14

Voor degene die lopen te huilen dat het raar is als een "onschuldige" geschaduwd wordt. Die sukkel is nog een verdachte zolang het hoger beroep nog loopt en deze volkomen onschuldige plattegronden verzamelaar is ook nog verdachte in een geheel andere zaak. Deelname aan een terroristische organisatie.

capo | 19-04-05 | 13:13

@Thygros
Laten we hopen dat jij degene bent waarop deze sujetten hun opgedane kennis inzake het onthoofden van een ongelovige in praktijk brengen, wat wil je nog meer de leading role in een hofstad groep home video, alleen jammer dat je tekst waarschijnlijk niet zo duidelijk overkomt, zal wel wat met het ducktape te maken hebben wat waarschijnlijk over je mond geplakt zal zijn.

capo | 19-04-05 | 13:07

Samir is gewoon met ons aant dollen!! Als hij binnenkort 'n aanslag pleegt waarbij hij zelf omkomt, kan hij vanuit het paradijs met 'n vingertje naar ons wijzen en zeggen: ... dagen geleden ben ik zelfs nog in de gevangenis geweest, en kon er zonder problemen uitlopen! hij is ons gewoon aant dollen. ik denk dat we nog meer fratsen van hem kunnen verwachten voordat hij z'n aanslag pleegt. zoals zwartrijden, te hard rijden, enz.

Pe | 19-04-05 | 13:05


Het is geweldig om te weten dat de overheid mij zo goed beschermt. Misschien is het een goed idee om strijders extra te belasten met een genocideheffing of zo, laten we het wel Hollands houden.

Multikuli | 19-04-05 | 12:25

@ Thygros

Iemand die dezelfde extremistische waanbeelden op GS meent te herkennen als bij Samir A. behoeft geen argumentatie mijnerzijds om zijn onnozelheid aan te tonen.

Daar komt bij dat een asbak er is om je peuk in te doven, niet om je over op te winden..

Brusselmans | 19-04-05 | 12:18

@brusselmans heb je ook nog iets inhoudelijks te melden of ben je er zo 1 die gewoon vind dat het zeggen dat iemand onnozel is al genoeg zegt?

Thygros | 19-04-05 | 12:01

@ Thygros

Mijn beste, je verwart schrijfseltjes en meninkjes met de taal van aanslagen en onthoofdingen.

Niet zo verwonderlijk, gezien je onnozele bijdrages.

Ook zo benieuwd wanneer AHA en GW eindelijk eens over de kling worden gejaagd?

Brusselmans | 19-04-05 | 11:45

Samir A. is gewoon met tienertoer op pad: lekker weg in eigen land

Van Rechts | 19-04-05 | 11:37

"en wat zeg jij als blijkt dat samir geen aanslag pleegt? Sorry islamieten? sorry samir , he vervelend dat we jullie in een hoek hebben getrapt ?"

Het antwoord op die vraag is: ja. Jammer dan. Better safe than sorry.

De Vrolijke Kaafir© | 19-04-05 | 11:34

hmmm, is het nou de bedoeling dat ik :

A.) De AIVD ga afzeiken;
B.) Samira ga afzeiken;
C.) NOVA ga afzeiken;
D.) Donner ga afzeiken;
E.) Ze allemaal ongezien de tyfus wensen;
F.) All the above..

maar waar hebben we het over

idiot | 19-04-05 | 11:23

Inderdaad, ik geloof ook niet dat ze die loser niet in de gaten houden, en natuurlijk gaan ze ons dat niet vertellen,
en die gasten van NOVA vinden het gewoon leuk om de boel een beetje op te draaien, beetje sensatie brengen...

brutus68 | 19-04-05 | 11:17

Och, zolang je in dit land geen 54 rijdt, kun je hier alles doen wat God verboden heeft (en Allah blijkbaar toejuicht?)

Breinstein | 19-04-05 | 11:15

Gewoon prefentief ruimen dat soort gasten. Of gewoon zo'n geel label in z'n oren (net zoals bij koeien) en deporteren die hap...

AWACSone | 19-04-05 | 11:14

Hee. Als de AIVD die gast wél zou volgen (wat ze natuurlijk doen, en deden), denk je dat ze dat dan aan die rukkers van NOVA zouden vertellen?!? "Ja, we volgen hem al dagen met een blauwe Volvo."
Tuurlijk volgen ze die gast.
Sinds wanneer is NOVA een authoriteit voor jullie? Die zijn toch links? Bij elk ander nieuws dat ze brengen geloven jullie d'r geen reet van...

svheuven | 19-04-05 | 11:11

Welke is het nu ?

duive030 | 19-04-05 | 11:10

De vliegscholen hebben goede zaken gedaan de laatste dagen, ongetwijfeld... :(

superlutser | 19-04-05 | 11:09

Niet zoveel aandacht aan besteden aan deze Samir, dan gaat ie vanzelf een keer snel deaud door gebrek aan erkenning. Al die aandacht past precies in de slachtofferrol tactiek die deze importproducten zich tot in de perfectie hebben aangemeten.

Romario | 19-04-05 | 11:08

@Thygros: Ik heb er helemaal geen problemen mee als iemand kunstmest, diesel en een mislukte ontsteking in huis heeft. Zelfs niet in combinatie met gedetailleerde plattegronden van drukbezochte plekken als Schiphol en de Tweede Kamer - TENZIJ je een, zoals de rechter dat zo mooi noemde, 'bovengemiddelde interesse in moslim-extremisme' hebt. Wellicht had dat ook niet eens uitgemaakt als 11 september niet was gebeurd, of al die treinreizigers in Madrid nog zouden leven. Je hoeft geen rechtse populist te zijn om in te zien dat de dreiging van moslim-extremisme meer dan reëel is. Ik ben normaal gesproken geen voorstander van het Amerikaanse 'shoot first and ask questions later'-beleid, maar in dit geval wil ik daar graag een uitzondering voor maken.

De Vrolijke Kaafir© | 19-04-05 | 11:06

ik herinner me plots toch wel een AIVD score, die 2 terroristen die ze vorige week op slinkse wijze het land per blauwe vogel uit smokkelden, jammer dat die yanks daar weer niet aan mee wilden werken maar het plan was uitstekend. niet zelf oppakken maar een ander ermee opzadelen, sublieme actie.

Tubifiks | 19-04-05 | 11:06

Hinderlijk volgen? Dacht dat de gemiddelde geenstijl bezoeker, de deur nooit uitkwam...

Faach Viechuur | 19-04-05 | 11:05

"En nu afleggen en hinderlijk volgen die gozer. "
-
Afleggen doe je met dooie mensen......

KABAAL | 19-04-05 | 11:04

wat een prutsers

Actual_NERD | 19-04-05 | 11:04

Vijanden moet je dicht bij je houden......
Heb liever dat deze gast "enigszins" wordt achtervolgd dan dat ie in het Rif gebergte anoniem zijn acties plant.
Amerikanen schijnen slechte ervaringen te hebben met plannende baardmannen in gebergtes.......

MAXIMO | 19-04-05 | 11:03

Ik lees het maar ik kan het amper bevatten.

Dat een geheime dienst zo incompetent kan zijn.

rzer0 | 19-04-05 | 11:01

Ik vond verstoppertje spelen vroeger ook leuk.

de bier | 19-04-05 | 11:01

@ Pannie

Er zijn hier wel meer verlichte denkers die daadwerkelijk van mening zijn dat het met de dreiging van extremistisch moslimgeweld wel mee valt.

Het doet intenties vermoeden gelijk de Joodse Raad en inderdaad, de Grote leiders bleven van een enkele treinreis richting Polen verschoond.

Brusselmans | 19-04-05 | 10:59

@joostmeister: en wat zeg jij als blijkt dat samir geen aanslag pleegt? Sorry islamieten? sorry samir , he vervelend dat we jullie in een hoek hebben getrapt ? op deze manier creeër je juist haat en op deze manier zorg je ervoor dat iemand de fout ingaat en dat het dan ook goed fout kan gaan.
Los daarvan het enige wat ik zeg is dat de rechter hem heeft vrijgesproken, ik heb meer vertrouwen in onze rechtstaat dan jij en samir als ik je moet geloven

Thygros | 19-04-05 | 10:59

hij zat verstopt onder dat kleed van zijn pinguin

exarchos | 19-04-05 | 10:59

@brusselmans
precies, daarom doen ze ook hun best om maar vooral geen doortastende acties uit te voeren en bovenal de extremisten geen strobreed in de weg te leggen.
incidenteel scoren ze een succesje om de boel koest te houden en om hun bestaansrecht enigzins te rechtvaardigen, al kan ik me de laatste score even niet voor de geest halen.

Tubifiks | 19-04-05 | 10:58

Als Samir A een aanslag in Rotterdam zou plegen pakt'ie altijd 60% buitenlanders mee, dus ik maak me geen zorgen hier!

Pannie | 19-04-05 | 10:56

tis zeker net pasen geweest ...

Draaitafel Demagoog | 19-04-05 | 10:54

@Thygros, ik wil je reactie wel horen als blijkt samir een aanslag heeft gepleegd. En misschien dat er nog wel bekenden van jou bij de slachtoffers horen. Het is geen stemmingmakerij van GS, de stemming is bepaald door de extremisten zelf.

JoostMeister | 19-04-05 | 10:52

@ Tubifiks

De AIVD heeft in dat licht slechts baat bij meer extremistische aanslagen.

Zowel bij Fortuyn als bij de Van Gogh gonst het van de insinuaties dat de AIVD bewust informatie heeft achtergehouden.

Dit wordt pas relevant wanneer je bedenkt dat de overheidsuitgaven aan de AIVD daarna flink zijn gestegen.

Brusselmans | 19-04-05 | 10:49

Zeg Vleesboom, stop met loggen of kom eens met echte onthullingen. Voor dit soort goedkope populisme lees ik de prive enzo wel bij de kapper...

Romario | 19-04-05 | 10:49

Mellorentz jij denkt dat de rechter bepaald of iemand in de gaten wordt gehouden?
En jij denkt dat Samir A. daadwerkelijk niets kwaadaardigs in de zin had?

Pannie | 19-04-05 | 10:48

let maar op, de AIVD gaat weer janken om meer middelen... stelletje amateurs, opheffen die teringbende.

Tubifiks | 19-04-05 | 10:44

OT: Redactie: wanneer mag ik mijn voorkeuren weer aanpassen; ik krijg nog steeds de melding: "You are not logged in."

Albert Heijn | 19-04-05 | 10:39

Ik wordt zo vreselijk vedrietig van politie/justitie en alle andere parttimers die ons land veilig moeten houden... 't Is echt om te janken.

Gelukkig zijn er in deze bange dagen nog wel zaken die je vrolijk houden...
Bedankt Dave, wat moeten we zonder jou!!

Vinyard | 19-04-05 | 10:38

Oh Boomer vertegenwoordigt de overige 50% van de goedgelovige bevolking

Mellorenz | 19-04-05 | 10:38

thygros die zaken staan los van elkaar uiteraard. Aivd heeft 2x geblunderd.

Pannie | 19-04-05 | 10:37

Ik stel voor dat hij over zijn AIVD ervaringen gaat rappen, daarmee trekt hij de Arena wel vol, dan hoeft het de volgende keer niet bij een oefening te blijven

Mellorenz | 19-04-05 | 10:36

Stelletje randdebielen,

denken jullie nu werkelijk dat die gozert een week lang kwijt is geweest ?
Dream on.
Makkelijk scoren hoor zo'n bericht in de media.

Boomer | 19-04-05 | 10:36

Als we hem een week kwijt zijn en niemand mist hem, dan kunnen we hem toch net zo goed voor altijd kwijt zijn!

Geef hem en z'n vriendjes een paar gratis plekjes in de roze d666-bus en laat dat ding 'per ongeluk' in een ravijn storten in dat ruft gebergte!

Zalluf | 19-04-05 | 10:35

Voor iedereen die hem terugwenst naar zijn geboortedorp, het rif gebergte ligt niet in A'dam west.

gavrillo | 19-04-05 | 10:34

Bravo02 = Kouwes reïncarnatie?

Black Mamba | 19-04-05 | 10:33

Hoezo kwijt? De rechter heeft toch bepaald dat hij onschuldig is. Geen reden tot schaduwen. Gewoon een goede gehoorzame Burger.
Ik kan zo bij de AIVD solliciteren

Mellorenz | 19-04-05 | 10:33

de AIVD, een stelletje beroepsamateurs!

Pierke Smulders | 19-04-05 | 10:33

Deze gast is vrijgesproken door een onafhankelijk rechter, hij ondermijnt dus niet de rechstaat maar GeenStijl met deze stemmingmakerij. So hij had wat plategrondjes en andere dingen.... ik heb ook een plattegrond van de efteling (softtarget) en ik heb kunstmest en diesel, waarschijnlijk kan ik ook wel een ontsteking inelkaar flansen, maakt me nog geen terrorist. De AIVD heeft geblunderd idd, door iemand te pakken die volgens onze rechtstaat nog niks verkeerd had gedaan, niet door hem nu uit het oog te verliezen

Thygros | 19-04-05 | 10:32

@Bravo02,
neem nog een slokje van dat rare spul waaraan je verslaafd bent.
@Don Q,
Exellentie Donner voor u, toch?

fuckje | 19-04-05 | 10:29

nou die bom zal al wel geplaatst zijn niet? Juist als Samir bij een van z'n terroristen vrienden in een stampvol theehuis, de waterpijp rookt, drukt hij terloops ook nog even een code in op een mobieltje.... KABOEM!!!!!

Tijl Uilenspiegel | 19-04-05 | 10:27

@ Bravo02

Ik weet zeker dat Samir A. nog betere zinconstructies uit zijn poten weet te rammen dan jij, vorte lul!

Brusselmans | 19-04-05 | 10:26

@Bravo02
Ik begrijp je verhaal niet.

de bier | 19-04-05 | 10:25

als we nou eens een vreemde knuffel marokaan aan zijn pingwing binde ofzo of die loeder zelf misschien raak je hem dan niet kwijt. wat welk marokaan heeft er nou een kleef nicht aan zijn broek hangen GEEN. kan je hem ook niet kwijt rake :P

Bravo02 | 19-04-05 | 10:23

Deze slager van Allah is een van de circa 150 muzelmannen met intenties het Duizendjarige Rijk van zijn Opperwezen in praktijk te brengen.

Dat deze achterlijke Middeleeuwers niet preventief worden opgepakt en het land worden uitgezet is niet alleen een gotspe, het is eveneens de bevestiging dat de heersende elite in dit land geen kans onbenut laat haar incompetentie ten toon te spreiden.

Brusselmans | 19-04-05 | 10:23

ik dacht dat donner staatsvijand nummer 1 was.

Don Quichote | 19-04-05 | 10:21

tssk. Dan ben ik ook terrorist! Hier met die menselijker katja plugin!

bwahaha | 19-04-05 | 10:20

Zo'n grote rooie bus is moeilijk te volgen. Maar gelukkig is Samir ook de slimste niet. Hij hoekt een paar journalisten en duikt niet onder, nee, hij gaat andere gevangen bezoeken. Had hij net zo goed zichzelf kunnen aangeven.
Hij schreeuwt om aandacht, het martelaarschap, hij wilt het.

gavrillo | 19-04-05 | 10:16

Waarom installen we die Katja plugin niet in hem? Kunnen we hem altijd volgen.

Yzord | 19-04-05 | 10:14

@Snijbonenmolen,
Met roze bussen naar het Riff-gebergte rijden is vragen om moeilijkheden....

fuckje | 19-04-05 | 10:14

Misschien wassie met z'n pinguin naar Artis, Ouwehands en Blijdorp, maar wilden ze d'r niet hebben...

pocoloco | 19-04-05 | 10:11

@Fuckje: dan kunnen we alsnog die bussen van het d666 congres gebruiken.

Snijbonenmolen | 19-04-05 | 10:10

Een week? Te kort voor een trainingskamp. Het ochtendgebed duurt al langer.

HarryMT | 19-04-05 | 10:07

Terug gekropen onder de steen waar hij vandaan komt,opgeruimd staat netjes.

braadlap | 19-04-05 | 10:06

Toen ik zn foto in't groot bekeek moest ik aan zn vrouwtje denken, t lijkt me namelijk niet lekker om door Samira te worden gebeft, met dat kriebelbaardje..
We gaan binnenkort wel met een hele groep vanuit Grunn naar de begrafenis van Samira; maken er een lekker dagje uit van.

fuckje | 19-04-05 | 10:06

Het kan ook niet anders in Nederland, de hele wereld lacht ons toch volledig uit. Met dat gezeik hier, geyeteneuqers kunnen toch ook gewoon preventief geruimd worden. Vraag me af of je stiekem een lintje krijgt als je hem afschiet als een stuk wild.

JoostMeister | 19-04-05 | 10:06

enkeltje belgie voor mij!

Johnny Bravo | 19-04-05 | 10:05

Hij heeft gewoon een weekje centerparks gedaan, zoals iedere hoed geintegreerde nederlander dat doet.

Snijbonenmolen | 19-04-05 | 10:05

Wanneer rollen er nou eens een keer koppen voor dit soort incompetentie?

Butch | 19-04-05 | 10:04

1) Is dit niet een beetje oud nieuws?
2) Tis al eerder geroepen. Niet eens tijd voor een inlichtingendienst in Nederland? Beetje nutteloos, ons bestaande parodie er op.
3) Is de vent nou eigenlijk niet gewoon vrijgesproken en in afwachting van een hoger beroep? Zo ondermijn je de rechtstaat toch wel enorm, vind ik.

(Punt 3 staat los van 2. inlichtingendiensten kunnen te werk gaan op vrijgesproken/onschuldige mensen.)

bwahaha | 19-04-05 | 10:03

geen probleem toch? dacht dat 'ie al verdwenen was ;)

contractor | 19-04-05 | 10:03

Hij mag wel weg zijn, maar dan moettie ook weg blijven...

mrXL | 19-04-05 | 10:03

" Topgangster Murat Kaplan neergeschoten

BRUSSEL - Topgangster Murat Kaplan is vanmorgen in Londerzeel neergeschoten door de politie. Hij is zwaargewond opgenomen in ziekenhuis.
Kaplan kreeg een kogel in het hoofd. De omstandigheden van de schietpartij zijn nog niet bekend."

Zo hoort het dus :p

Griffin | 19-04-05 | 10:02

Een week met een burqua over z'n harses gelopen?

gentle giant | 19-04-05 | 10:02

Zouden ze hem echt kwijt hebben geraakt? Of zouden ze zeggen dat ze hem kwijt zijn geraakt om zo te zorgen dat hij z'n ding weer oppakt zodat er meer bewijzen tegen hem komen?

PiefPaf | 19-04-05 | 10:01

Pfffft, 1 weekje...
Waar zeuren we over....

pocoloco | 19-04-05 | 10:00

Hey Samir: ga eens DOOD!

De Vrolijke Kaafir© | 19-04-05 | 10:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken