Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LOL. Yasmina Haifi op 9/11 Aluhoedjes Conferentie

yasminahalfiedoetweerwappie.png Begin de week met gekkiesnieuws! Zaterdag vindt er in de hoofdstad een heuse aluhoedjesconferentie plaats, die sans ironie de titel ‘Open Mind Conference’ draagt (Facebook). Behalve besprekingen die rieken naar chemtrails, de New World Order, en andere ‘feitelijke en wetenschappelijke informatie die door de mainstream media gemeden wordt’ (heel gek!) staat er ook een lezing op het programma van een 9/11 truther die meent dat Israël overal achter zat, en die dat mag komen vertellen aan een publiek dat kennelijk bereid is om daar 50 ekkies (!) voor neer te leggen. Welja. Aluhoedjes gonna aluhoedje, en zolang ze dat in een met geld uit eigen zak gehuurd achterafzaaltje doen zal het ons verder een zorg zijn. Ware het niet dat we op de facebookpagina van het evenement een opvallende bezoekster tegenkwamen: de u wel bekende, bij nader inzien toch niet helemaal ontslagen complotambtenaar van het Ministerie van Veiligheid & Justitie: Yasmina Haifi, staat tussen de ‘geïnteresseerden’ in de deelnemerslijst. Na de #ophef die vorig jaar ontstond over tweets waarin Haifi, destijds werkzaam voor de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding, bloedserieus stelde dat ISIS een zionistisch complot zou zijn, werd mevrouw afgelopen maart nog ‘voorwaardelijk ontslagen’ door MinV&J Ard van der Steur hemzelf. Wij zijn nu eigenlijk wel benieuwd naar de precieze voorwaarden van dat voorwaardelijke ontslag en of het openlijk op Facebook deelnemen aan een evenement voor totaalgekkies aan te merken valt als overschrijding van die voorwaarden. Om nog maar te zwijgen over een openbaar door Haifi geplaatste comment (pica boven) waarin ze deze kritiek (mirror) op de conferentie van Het Parool op de pagina van de organisatie afserveert als ‘de gebruikelijke laster campagnes’ (sic). Daarmee zegt ze dus in iets andere bewoordingen precies hetzelfde als de vorige keer: de wereldpolitiek is een Zionistisch complot, volgens het wereldbeeld van Yasmina Halfie. Hee Billie Turf Ardjepardje, wij kennen mensen die aan zionistische complottheorieën zijn overleden...

Reaguursels

Inloggen

Met betrekking tot 9/11 geloof ik meer in het het "let it happen" verhaal. Dus ze wisten er van maar ze lieten terroristen hun gang gaan om daarna plannen ten uitvoer te brengen die al jaren in de kast lagen. Zoek maar eens wat info op over "Project for a new American century"
Daarnaast zijn de zogenaamde "false flag" aanvallen al eeuwen lang een beproefde tactiek van overheden. Ik denk bijv. aan "Gladio" In de jaren 70/80 van de vorige eeuw werden o.a. in Italie aanslagen gepleegd die in de schoenen van de communisten werden geschoven. Het doel was natuurlijk de communistische partij in Italie de wind uit de zeilen te nemen. Het doel van de krachten achter de NWO is mijns inziens het controleren van alle mensen van deze wereld. Dat doen ze tergend langzaam. Twee stapjes vooruit en weer een terug. Bijv. door het implementeren van maatregelen die zogenaamd voor onze veiligheid zijn. De EU is ook zo'n stap geweest. Nu moeten ze weer wat kleine stapjes terug doen maar het eindresultaat en dat kan soms tientallen jaren duren, is een verenigde staten van Europa. Daarna gaan ze verder met de rest van de wereld en daarvoor worden nu al stappen gezet die misschien lijken op chaos maar uiteindelijk moeten leiden tot orde uit chaos.

drollewupper | 04-06-15 | 17:28

drollewupper | 03-06-15 | 17:44
Natuurlijk. Ik zou ook zeggen dat dit een samenzwering was.
Een 20-tal islamitische leipo's die uit wraak -en/of- uit geloofsovertuiging een succesvolle operatie hebben uitgevoerd.

Waar ik niet in geloof is dat "het westen", "de zionisten", "de illuminatie", "the NWO" zichzelf voortdurend willen vernietigen. Ik geloof niet dat "bevlogen" jihadisten zo incompetent, zo goedzakkerig zijn dat ze dit soort acties niet zouden kunnen of willen. Uiteraard het is allemaal mogelijk, maar het ligt niet voor de hand.

harstef | 04-06-15 | 08:34

Harstef, ik ben het met je eens dat bureaucratie en menselijk falen ook een rol spelen maar je moet toch toegeven dat onze wereldgeschiedenis vol zit met samenzweringen? Onze wereldgeschiedenis is toch niet een grote aaneenschakeling van toevalligheden? Natuurlijk speelt ook toeval een rol maar mensen zijn nu eenmaal wezens die bijna alles doen uit eigenbelang. De elites van de V.S. en Rusland zullen er bijv. alles aan doen om het eigenbelang te dienen als het om geld of grondstoffen gaat. Daarbij worden geheime afspraken gemaakt en dat noemen we samenzweren.
Niet alles is een samenzwering maar om nu tegen beter weten in net te doen of mensen die in samenzweringen geloven gek zijn (zoals de MSM doet), lijkt me een nogal stompzinnig en aantoonbaar onjuist standpunt.

drollewupper | 03-06-15 | 17:44

Het is heel erg haram dat deze mevrouw geen aluhoofddoek draagt.

lijdensweg | 03-06-15 | 07:37

@harstef | 03-06-15 | 00:12
Je hebt de kern van complottheorieën te pakken. Ze pakken een feit, en projecteren het over alles. Of pakken dat ene dingetje, als bewijs voor het overige.
Overigens doet de 'normale' media dat ook. En nu het vele malen sneller gaat met twitter, cnn en overige media, is er geen tijd meer voor analyse.
Maar het blijft interessant alleen je moet kritisch blijven nadenken.
Zoals ik al eerder zei, ik geloof niet in een complot.
En ik geloof er niet in, dat bij zo'n grootschalige operatie niemand zijn mond voorbij praat.
En ik geloof er ook niet in, omdat we halve waarheden en opgeblazen feiten krijgen.
Maar ik ben gek op complottheorieën. Is het ene debunked, komt een andere 'feit' bovendrijven. En dat zal eeuwig zo door blijven gaan. Zie JFK en andere complotten. Dat maakt dat complottheorieën zo fascinerend zijn.

Wim Venijn | 03-06-15 | 00:44

Wim Venijn | 02-06-15 | 20:31
Wat was er aan brand op de 32 verdiepingen er boven?
Wat was er aan brand op lager gelegen verdiepingen/leidingwerk door bv kortsluiting?
NB. Er wordt ergens vermeld dat de impact-zone van 78-84 loopt.

Voordat er dus überhaupt sprake was van brand op betreffende verdiepingen kunnen we vaststellen dat de constructie een redelijke klap had gehad als op de 68ste en de74ste verdieping al geconstateerd wordt dat de wanden van het trappenhuis "breached" zijn waarvoor men "carefull" moest doen.
Boven die, zeg 70ste, verdieping waar de kern al kapot was, zat dus nog een benzine brandend,stalen-kolommen verhittend (en verzwakkend) stuk gebouw van nog 40 verdiepingen.
Niet om het een of't ander maar dat is een hoogte tussen iets van "de tieten van Den Haag" en "het strijkijzer".
Dus als één van die toko's in de fik staat zeggen "ik sta nu op de begane grond, ik zie een paar brandjes". Je weet dan toch vrij weinig over de situatie maar 2 verdiepingen hoger, laat staan 30-40 verdiepingen hoger.

harstef | 03-06-15 | 00:12

@harstef | 02-06-15 | 20:21
78ste verdieping.
911research.wtc7.net/mirrors/guardian2...
"Battalion Seven ... Ladder 15, we've got two isolated pockets of fire. We should be able to knock it down with two lines. Radio that, 78th floor numerous 10-45 Code Ones."

Wim Venijn | 02-06-15 | 20:31

"En ook meldde de brandweerman die op de verdieping was waar het vliegtuig was binnengevlogen dat de brand niet zo hevig was."
Wim Venijn | 02-06-15 | 00:32

En over welk stuk van het vliegtuig hebben we het dan?
Volgens mij is een boeing, met staart zo'n 15m hoog (+/- 5 verdiepingen), het lijf gok ik zo'n 6 meter (2 verdiepingen) en als ie een beetje schuin ging (wat ie volgens mij ging) zal die inclusief de vleugels misschien zo'n 24 meter (8 verdiepingen) hebben beslagen.
Dus over welke verdieping, of welk stuk vliegtuig, hebben we het precies?

harstef | 02-06-15 | 20:21

drollewupper | 02-06-15 | 16:19

Ja, mijn wereldbeeld zou inderdaad instorten als blijkt dat organisaties soepele, geoliede, machines blijken te zijn.

Tot dusverre heb ik altijd ervaren dat de meeste organisaties log zijn, over slechte informatie beschikken, informatie op diverse wijzen/plekken opslaan, afdelingen onderling nauwelijks samenwerken of zelfs niet weten van het bestaan van andere afdelingen, directeuren die nauwelijks inhoudelijke kennis hebben, tegengesteld beleid/instructies, etc etc.

Een extreem simpel voorbeeld: bij de gemeente een officieel document in envelop aan de balie (tekenen voor ontvangst) afgegeven. TIEN dagen laten een mailtje "wij hebben uw poststuk ontvangen". Interne post die er kennelijk TIEN dagen over doet!

Ja, mijn wereldbeeld zou inderdaad ondersteboven keren als blijkt dat iedereen om me heen mij tot nu toe enorm in het ootje heeft gehouden en alles eigenlijk heel soepel, probleemloos, bureaucratieloos afhandelt.

harstef | 02-06-15 | 20:09

@harstef: Allemaal leuk maar hoe verklaar je de explosies in de kelder om het zelfde moment dat een vliegtuig naar binnen vliegt. Er zitten nml zo'n 90 verdiepingen tussen .

Benzodine | 02-06-15 | 17:49

Censuur is ook hier steeds strakker
Maar ja verbaast me eigenlijk niet.
Alles wat jong fris en vernieuwend is word later rijker en vervalt in het oude stramien van de overheid en vrieden met geld.
Als je 9/11 geloofd moet je mijn inziens wel wat erg naief zijn.
Dus geen stijl is wat naief . En zeker ongefundeerd in deze kwestie.
Chemtrails bestaan gewoon hoor mensen.
Ze sproeien werkelijk.Duitse regering heeft het zelf toe gegeven

tobbie | 02-06-15 | 16:39

Iedereen die nu, na de leugens en het ondemocratisch gekonkel over de EU en de Euro, na de Libor affaire, na de spionage door de NSA en onze eigen veiligheidsdiensten, na de leugens over Irak, na de Iran Contra affaire, na Gladio, na Watergate etc. nog steeds heilig geloofd in een overheid die het beste met ons voor heeft en een samenleving waarin geen samenzweringen voorkomen, moet wel zwaar eenvoudig zijn...
(het zou,voor veel reaguurders, trouwens ook geen kwaad kunnen om af en toe eens wat onderzoek te doen naar zaken waarover ze spreken, voordat ze een uitgesproken mening geven. Verdiep je bijv. eens in 9/11. Blijkbaar zijn veel reaguurders bang dat hun hele wereldbeeld instort, wat dan weer blijk geeft van weinig zelfvertrouwen)

drollewupper | 02-06-15 | 16:19

drammerd | 01-06-15 | 20:39
Ik vond het ook zo raar. Deed ik mee met The Voice werd ik uitgelachen. Hoe kan dat nou? De vrouw naast me met hetzelfde postuur, zelfde haarkleur WON! Moet iets aan de hand zijn. Er moet wel sprake van omkoping zijn geweest...

Uiterlijke overeenkomsten leiden niet noodzakelijker tot hetzelfde resultaat.

Was er bij de Windsor toren ook een vliegtuig naar binnen gevlogen? Waren ze gebouwd op hetzelfde bouwbesluit? Waren ze even hoog (nee, 25%)?
Nog los van de brandbare middelen die de Twin Towers ingevlogen zijn, hebben de Twin Towers een behoorlijke horizontale klap gekregen (+/- 37400kN als ik goed gerekend heb). Explosies? Vast, maar in welke mate kan worden uitgesloten dat die niet werden veroorzaakt door stofdeeltjes? Staal kan bij hoge temperaturen smelten, waarom krijg ik niet de uitleg waarom bv de liftschachten niet konden fungeren als trek-schoorsteen? Ik heb een paar filmpjes bekeken en zal die van Gage op de TU ook nog eens bekijken, maar van wat ik gehoord heb hoor ik alleen één punt per keer "kantoorbrand kan dit niet veroorzaken" "benzine kan dit niet veroorzaken" Maar liever hoor ik degene die zegt: een plotselinge verticale kracht op een gebouw (gebouwen vinden dat meestal niet zo leuk, daarom stort er nog wel eens wat in met een aardbeving of orkaan), waardoor wellicht de constructie al wat was aangetast (en bv niet meer volledig brandveilig) gecombineerd met een vat benzine, gecombineerd met "kantoor-brand". Hoe stond de wind, maakte dat nog uit? De enige manier om te testen of het een BS-verhaal is is om het te testen: zelfde gebouw, zelfde hoogte, zelfde vliegtuig, zelfde wind. Als het er dan geheel anders eruit komt, prima het is vast anders dan men doet voorkomen.
Dat ingenieurs iets anders berekenen, andere ideeën hebben kan allemaal, maar punt is dat veel experts dingen ook maar bekijken met hun (gelimiteerde) expertise waardoor ze wellicht aannames maken over andere delen die onjuist zijn. Aangezien er heel zelden (=nooit eerder) gebouwen van 400m door vliegtuigen & brand in elkaar zijn gesodemieterd heeft niemand daar expertise in opgedaan.
Ik weet het niet hoor, maar ik wacht nog steeds op een goed werkende Frya en een stel vliegtuigen...

Dat is misschien ook de reden dat ik niet zo van dit soort "zionistische"-complotten ben. Granted, er zijn inderdaad veel intelligente Israelis, maar toch geloof ik niet zo in de "supermens". En dat moet je wel zijn als je door slimme moves de wereld als marionetten voor je laat werken, tegen de eigen belangen in..

harstef | 02-06-15 | 14:53

@ de democrator | 02-06-15 | 00:30
Maar je was toch schizofreen?

TheseDays00 | 02-06-15 | 14:29

En holocaust ontkenners ontkennen niet dat er grote hoeveelheden joden hebben afgezien en uiteindelijk zijn gestorven in de kampen. Ze ontkennen de verzonnen aantallen ,die in de jaren al zijn aangepast, en de methodes die zgn gebruikt waren. Maar vooral hebben ze een hekel aan het commercieel uitbuiten van de holocaust en het gebruik als troefkaart om te mogen doen wat ze willen zonder dat de rest van de wereld er iets kan van zeggen.

Benzodine | 02-06-15 | 12:57

Je kan het proberen te ontkennen maar Israel is of ligt nu eenmaal aan de oorzaak van vele problemen/gebeurtenissen in de wereld. Nergens wordt er zoveel met 2 maten gemeten als Israel er bij betrokken is.
Betreft 9/11 wie het gedaan heeft zullen we nooit horen in de media. Maar het officiële verhaal is een en al grote onzin dat echt nergens op gebaseerd is.

Benzodine | 02-06-15 | 12:50

"de hitte ontwikkeling kan metaal niet laten smelten."
Wim Venijn | 02-06-15 | 00:32

Merkwaardig dat we in de bouw in NL geen ongeisoleerde stalen constructies mogen gebruiken als er niets mis mee kan gaan. Complot van de overheid & zionisten om meer kosten te maken in de bouw?

harstef | 02-06-15 | 12:31

@Han Jammer | 02-06-15 | 09:52
Euh, dat doen ze toch zelf. Hebben ze GS niet voor nodig.
Flikkeren alles op 1 hoop. Als de Jood het maar gedaan heeft. Ook de Holocaust is een Zionistisch complot in hun ogen.

plaszak | 02-06-15 | 12:07

maakt blijkbaar wel veel los

Kenpachi3763 | 02-06-15 | 09:59

Danny Jowenko was zeker ook een aluhoedje ? Een beetje smerig om holocaust ontkenners op een hoop te gooien met mensen die enige twijfels hebben over wat er op 9/11 gebeurd is.

Han Jammer | 02-06-15 | 09:52

9/11 was een occult ritueel; de ontsluiering, conceptie en sublimatie van Isis. De "oude" vorm van Isis heeft zichzelf bevrijd van de Ka'Ba, en is nu, onder haar eigen naam, haar gram aan 't halen op de "oude" versie van Osiris. Dat is wat we nu zien in het MO --- dat is zichzelf radicaal aan het bevrijden van haar onverlichte oergodengedrag.

Het uiteindelijke doel is creëren van een verlicht Midden-Oosten, symbolisch gespiegeld aan de VS, en dan met name Washington DC. Met name de stad Ashgabat in Turkmenistan zal hier een belangrijke rol in gaan spelen.

You think I'm kidding?

Lagonda | 02-06-15 | 09:06

Ach zolang het anti israel is, is mevrouw van de partij.

oafc | 02-06-15 | 08:52

@Herr Vorragend

Heel mooie nick! Goed gevonden! (Geen gebbetje, hoor!)
Salut! Evocatus

Evocatus | 02-06-15 | 04:35

En in al die tijd hebben die meer dan 1 miljard mossels nog geen 10 Nobelprijzen in de wacht gesleept terwijl nog geen 20 miljoen Joden er meer dan 150 hebben gekregen.
eerstneukendanpraten | 01-06-15 | 18:48
!
Maar dat is ook geheel logisch. Deze religie ontmoedigt ten zeerste zelfstandig nadenken. Allah heeft altijd het eerste en het laatste woord, en heeft overal van te voren al aan gedacht. Weinig aanmodiging dus het eigen verstand te scherpen.
!
Men probeert nu wel een inhaalslag te maken door veel uit het Westen te importeren, compleet met dependances van universiteiten en musea. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren op termijn.
Salut! Evocatus

Evocatus | 02-06-15 | 04:32

-weggejorist-

meneer de uil 12 | 02-06-15 | 03:03

@Pieter V | 01-06-15 | 20:51
Mijn nederige excuses. Ik heb even verschillende bronnen doorgelezen.
En u heeft volkomen gelijk.
Dat krijg je met complottheorieën.
Die torens waren gewoon kut gebouwd.

Wim Venijn | 02-06-15 | 01:09

@harstef | 02-06-15 | 00:02
Het smeulde nog weken na. Thermiet kan dat veroorzaken.
Daarbij, van kerosine en de hitte ontwikkeling kan metaal niet laten smelten. En ook meldde de brandweerman die op de verdieping was waar het vliegtuig was binnengevlogen dat de brand niet zo hevig was. Een paar brandslangen zou het probleem wel verhelpen. Blijft interessant, complottheorieën, zoals ik al zei.

Wim Venijn | 02-06-15 | 00:32

Ik geloof niet in ufo's
Ik geloof de gevestigde media niet.
Ik geloof de regering niet.
Ik geloof in me zelf.

de democrator | 02-06-15 | 00:30

deEik | 01-06-15 | 18:51
Telegraaf?
Geheim doch unclassified?

harstef | 02-06-15 | 00:29

Adversary | 01-06-15 | 20:41
Waarom zou je na een brand geen gesmolten staal of beton vinden?

harstef | 02-06-15 | 00:02

Yasmina heeft dezelfde kijk op zionisme
als Ton Elias op goulashbroodjes.

Berthe | 01-06-15 | 23:56

Jammer dat het zo duur is, want ik was beslist gegaan voor een avondje amusement. En ook voor de zekerheid, want het is altijd goed twee kanten te horen over dingen en feit is, dat autoriteiten niet te vertrouwen zijn*.
Ik ben niet van de chemtrails, maar evenmin naïef.

*) of gelooft u iets van ach en wee verhalen als weer eens blijkt dat land x het internet van land y afluistert? Drie weken later blijkt het omgekeerd ook zo te zijn. En waarom zijn de betalingen aan Europa geheim? En hoe komt het dat een organisatie als de FIFA niet gewoon van corruptie omvalt?

xspalm | 01-06-15 | 23:52

Hemelrijk disinfo agent!

eikelstorm | 01-06-15 | 23:35

Zitten wat taal fouten in maar met een beetje verstand ontcijfer je dat wel.
Jammer dat geen stijl niet de oude geen stijl is.
Misschien maar eens even na jezelf kijken of je de naam niet moet veranderen in NU.Nl
Want die hebben dezelfde mening en maakt dan deze site overbodig.

tobbie | 01-06-15 | 23:26

-weggejorist-

tobbie | 01-06-15 | 23:22

Een aanval van amerika op afghanistan na een terroristische aanslag was ongrondwettelijk en tegen alle afspraken en verdragen in die we met zn allen maakten... #feit

baard van troje | 01-06-15 | 23:00

Te koop:
Aluminiumfolie-rollen die uitermate geschikt zijn voor hoedjes en echt niet voor de keuken zijn. Want ik doe ze in een andere doos.

Slechts 25 euro per rol.

Patatter | 01-06-15 | 22:55

Aludraadje.

De Vrijlansier | 01-06-15 | 22:29

Doe er maar schamperig over, maar Yasmina Haifi zat er nog niet zover naast m.b.t. ISIS. We weten nu dat bij het ontstaan van ISIS het Pentagon i.i.g. betrokken is geweest. Nu nog uitzoeken welke tekst er in de blanke gedeeltes stond van dit gedeclassificeerde document en de echte relevante mails van en naar Benghazi:
www.judicialwatch.org/wp-content/uploa...

#enpassant | 01-06-15 | 22:28

Haifi is knettergek, maar nog gekker is het dat deze infiltrant blijkbaar nog steeds ergens in functie is bij de roverheid.

drs. P | 01-06-15 | 22:13

@jeandubois | 01-06-15 | 21:55
Maar heb je gekeken?

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 21:58

Pimp my Voortuin: allemaal ouwe koek, geschreven door een theoloog (niet echt mijn idee van een onderzoeker). Hier een review van het boek: www.publiceye.org/conspire/Post911/dub...

jeandubois | 01-06-15 | 21:55

Ondertussen bij Sven Kokkelman...

meervoudig complex | 01-06-15 | 21:52

Mensen die meegaan in het "pannenkoek" pancake verhaal en weigeren verder logisch na te denken, vertonen dezelfde soort stuipen als anderen wel in de jaren dertig hebben gedaan. Het Nist rapport zou je in die zin ook met beetje fantasie met Mein Kampf kunnen vergelijken. Het heeft in elk geval dezelfde verdovende uitwerking gehad op de massa. En later niet zeuren met "we hebben het niet geweten"... u bent in mijn ogen voldoende gewaarschuwd.

drammerd | 01-06-15 | 21:50

@Parel van het Zuiden | 01-06-15 | 20:14
Amen. Zo werkt het. Als bewijs dien ik de geschiedenis aan. Staatsgeheimen moeten ooit eens openbaar gemaakt worden en het liefst als de betrokkenen zijn gaan hemelen en het voor de huidige generaties een ver van bed show is. Een soort verlengde imuniteit op de achtergrond. Zo werkt het nu eenmaal.

Beetje de ene theorie na de andere de wereld ingooien, voornamelijk gebaseerd op observaties en het niet kunnen onderbouwen met concreet bewijs. De één erkent het, de ander debunkt. Men komt nergens en daarom aluhoedje.

Gekke mina weten wij het wel van. Grijpt als booslima alles aan om een reden te vinden om haar wens om genocide op de Joden te kunnen rechtvaardigen.

Vageling | 01-06-15 | 21:38

Die samenzweringstheorieën zijn inmiddels zo vaak ontkracht dat je wel een beetje een zielige randfiguur moet zijn om er nog steeds in te geloven - en dat is ook wat blijkt uit onderzoek naar mensen die geloven in samenzweringstheorieën. Iedere sukkel met een laptop die nachtenlang naar vage foto's van 9/11 wil turen kan plotseling een 'conspiracy researcher' worden en beroemd worden bij alle andere samenzweringstypes. En de enige zijn die 'echt' weet hoe het zit geeft een machtig gevoel natuurlijk. Maar met onderzoek heeft het allemaal niets te maken: dat wordt gedaan door mensen met echte opleidingen, die veel weten (de gemiddelde conspiracy-theorist heeft van natuur- en scheikunde geen verstand), die in echte laboratoria werken, en die niet op vage websites maar in peer-reviewed journals publiceren.

jeandubois | 01-06-15 | 21:32

@Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 21:08
Ik geloof niet in een complot.
Maar er blijft wel veel toevalligheden, bijzondere gebeurtenissen erna en ervoor, en vreemd 'officieel' bewijs voor een aanslag. Zoals die paspoort.
Daarom zijn complottheorieën zo fascinerend. Er zit altijd een kern van waarheid in, waardoor je gaat twijfelen.

Wim Venijn | 01-06-15 | 21:21

Mensen die om wat voor reden weigeren zich te verdiepen in de standpunten van de ander, om welke reden dan ook, krijg je echt niet overtuigd. Wat wel opvalt is dat de kant die het officiële complot gelooft/aanhangt het snelst vervalt in schreeuwen en op de man spelen. Moet zeggen dat dat vandaag zeker meevalt.

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 21:08

@Pieter V | 01-06-15 | 20:51
De 'core' was van gewapend beton. Hetzelfde als bij de twin towers.

Wim Venijn | 01-06-15 | 20:56

Nogmaals hier een presentatie over 9/11 en de magic van instorten op de TU Delft, vorige maand. Wetenschappers onder wetenschappers. Eerst maar eens kijken en dan oordelen:

sg.tudelft.nl/event/911-its-time-to-ta...

drammerd | 01-06-15 | 20:51

@Wim Venijn | 01-06-15 | 20:36

Klopt! En de draagconstructie was dan ook van gewapend beton en niet uitsluitend staal.

Pieter V | 01-06-15 | 20:51

Iedereen weet wel dat er vuil spel is gespeeld denk ik. Degenen die anders beweren zijn óf bang, óf doorgeslagen conformistisch, óf denken intellectueel een edge te hebben als ze heel hard naroepen wat "wetenschappers" bedacht hebben om het verhaal weer recht te breien.

Makro777 | 01-06-15 | 20:45

Adversary | 01-06-15 | 20:41
Mooi!

Optelsommetje | 01-06-15 | 20:43

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 19:46
Ken het fragment, maar waarom zouden lui die wtc7 laten instorten vooraf een script sturen naar de bbc? Daar zit geen enkel voordeel in en vergroot juist de kans dat het complot uitkomt. Want, hallo jij denkt dat journo's zich houden aan een script en dus deel van het complot zijn en dit niet massaal laten uitlekken of brengen als scoop? Dat is te vergezocht. De kans dat ze van het bericht wat al rondzong about to collapse per ongeluk interpreteerde als has collapsed is zoveel groter. (Lees ook deze site hierover, onderaan gaat over de bbc, ctrl f @ bbc www.debunking911.com/pull.htm )

seven | 01-06-15 | 20:42

Optelsommetje | 01-06-15 | 20:32
je kunt er nou wel lullig over doen, maar blijf even bij de natuurkundige feiten: Er is gesmolten staal gevonden. Er zijn ijzeren microspheres gevonden. Er zijn bestanddelen van thermiet gevonden. Er is gesmolten beton gevonden. Niet door aluhoedjes, maar door officials. Staat in officiele documenten. Niks geen complot, gewoon feiten. Verklaar ze. Als je dat niet kunt, formuleer dan een theorie dat de feiten wel verklaart.

Adversary | 01-06-15 | 20:41

Wim Venijn
Like magic!

drammerd | 01-06-15 | 20:39

@Adversary | 01-06-15 | 20:36
Ze hebben wel een paspoort gevonden van één van de daders die in de twin towers vloog. Het paspoort was onbeschadigd.

Wim Venijn | 01-06-15 | 20:38

drammerd | 01-06-15 | 20:27
Ik had nog niet eens iets gehoord van de lichaamsdelen. Stukjes bot van nog geen cm die vier gebouwen ver weggeblazen werden. Meer dan duizend lichamen compleet verdwenen. 20.000 lichaamsdelen, 6000 groot genoeg om in een reageerbuis te passen. 200 stukjes van één en dezelfde persoon.

Adversary | 01-06-15 | 20:36

balustrade.
Aub even op de link klikken en kijken.

drammerd | 01-06-15 | 20:32

Het aardige van alu hoedjes is dat simpele feiten, zoals over gebouw 7, nooit onderkend zullen worden. Argumenteren met ze heeft dan ook geen enkele zin. Ze allemaal in een Scientology sekte stoppen is wellicht de beste oplossing. Fijn dat Geen Stijl nuchter blijft.

Optelsommetje | 01-06-15 | 20:32

WTC 7 stortte in om 20 minuten over 5 in de middag (17:20:33). De laatste toren (North Tower) om 28 minuten over 10 in de ochtend (10:28:22). Dat moet wel een hele luie zionist zijn geweest die 7 uur later een verder leeg gebouw nog even opblaast.

Gewoon een kwestie van vuur dat de staalconstructie van gebouw 7 gedurende uren heeft aangetast.

Simpele zielen. Maar van mij mogen ze.

balustrade | 01-06-15 | 20:30

Allemaal onzin joh. Gekkigheid allemaal. Allemaal complottheorieën, gewoon lekker shoppen, boer zoekt vrouw kijken, lekker wijn lurken en doen wat je wilt!!

en.wikipedia.org/wiki/The_Book_of_the...

Bad Karma | 01-06-15 | 20:29

Voor de mainstream media believers, alias de echte alu-hoedjes, laatst in april op de TU delft een verhelderende presentatie van Gage Himself:

sg.tudelft.nl/event/911-its-time-to-ta...

drammerd | 01-06-15 | 20:27

Als het een complot is, dan is het wel voor het eerst dat iets goed gaat wat de regering doet.

Wim Venijn | 01-06-15 | 20:25

Ik wacht wel even op de update waarin Van der Steur uitlegt dat ze nu geld krijgt van een andere instantie voor het nietsdoen, en dat hij uiteraard heel adequaat gehandeld heeft volgens de geldende richtlijnen op dat moment en hij of zijn ministerie met de bijbehorende
ambtenaren die de beleidsrichtlijnen naar eer en geweten uitvoeren en dientengevolge niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor uitwassen die in eerdere beleidsperiodes adgefjtn sfhsfb sfbsfb sfhdfh sfhsthd sfhsfhsfh sfhsfb sfhsfh sfheth sfhsfh.

Zo, dat is er uit!

Tikkie Terug | 01-06-15 | 20:23

Alleen jammer dat 90% van de geijkte complottheorieen waar bleken te zijn,
Maarja, als je gesponsort word door defensie noem je dat beter aluhoedjesgedoe dat begrijp ik.... ik geloof niet in reptillians en aliens,
Maar dat we genaait worden des te meer.
Sorry kan er niet in mee.

baard van troje | 01-06-15 | 20:23

Meisje1985
In Wolfheze ja, 1,5 km van het Bilderberg hotel!

drammerd | 01-06-15 | 20:21

openmindconference is trouwens 18 letters, dat is 6+6+6! we kunnen volgens hun eigen logica concluderen dat dit een duivels clubje is!

Robert Irving III | 01-06-15 | 20:15

Deze draad bewijst in ieder geval één ding. Het officiële onderzoeksrapport ontbeert de bewijslast om het feitenrelaas overtuigend neer te zetten. Het is daarmee een flagrante faal. Wat er ook waar blijkt te zijn.
.
Dat is overigens vrijwel altijd zo bij een gebeurtenis van zulke proporties, met zulke verstrekkende gevolgen (niet los te zien van de stand der dingen in de wereld nu). Over een jaar of dertig tot vijftig. Dan komt het aapje uit de mouw. Ik snap niet eens waarom je als onderzoeker meedoet aan zoiets. Altijd een canard.
.
Mijn gok. De Amerikanen wisten ervan, maar deden niets of niet voldoende het tegen te houden. Reden? Incompetentie, false flag, of gewoon laten gebeuren omwille van casus belli... Allemaal op zichzelf voldoende voor politici of politieke partijen om de doodpot aan te wensen.
.
Zoals gezegd... Een paar decennia geduld aub. Het enige wat we nu weten is dat we het echte verhaal niet weten.
.
Zal wel een leuk holodek avontuur van gemaakt worden ;-p

Parel van het Zuiden | 01-06-15 | 20:14

Even voor de duidelijkheid: Ik geloof echt wel dat een aantal grotbewoners onder aanleiding van een dialyse patient alle Amerikaanse geheime diensten, luchtmacht etc. op de tuin konden leiden en met 2 vliegtuigen 3 gebouwen omvlogen en het nog overleefd hebben ook. Ik vind het alleen jammer dat Osama daarvoor nooit officieel gezocht is. Gelukkig is die enge man nu dood. Jammer dat zo'n aluhoedje als Seymour Hersh nu weer HOAX daarover begint te roepen.

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 20:08

hmm..ik weet het niet hoor..een bijeenkomst die open mind heet en die vervolgens alleen maar over complotten en zo gaat..

ko uit groningen | 01-06-15 | 19:57

ben kokhals | 01-06-15 | 19:20
Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 19:20
Het achterste gebouw van de TU Delft stond er nog, het voorste gebouw is echter volledig ingestort. Hier het exacte moment. streamable.com/8qry

seven | 01-06-15 | 19:56

Wie vertelde ook alweer (ver voor 9/11) dat de Amerikaanse regering zich meer zou gaan toeleggen op het verspreiden van desinformatie? Die zag de ontwikkeling van de MSM al ver vooruit en vond dat ie daar een Goebbeltje op moest loslaten. Sinds die tijd geloof ik geen woordvoerder of krant meer.

Graaf van Egmont | 01-06-15 | 19:51

Ze hebben vast nog wel een plekje voor haar over in Wolfheze, in het gekkenhuis waar ze thuishoort.

Meisje1985 | 01-06-15 | 19:49

Bram8918 | 01-06-15 | 19:41
Natuurlijk kun je wegkijken en doorlopen en niet meer achteromkijken , er zijn echter mensen die de waarheid achter iets zoeken .
Er komt zelfs geen vliegje in de buurt van het Pentagon zonder dat deze is aangemeld maar wel een gekaapt vliegtuig , sure .

Eurotokkie | 01-06-15 | 19:48

Chemtrails zitten vol aluminium, waarmee we allemaal aluhoedjes zijn.
Ik denk dat dat het grootste complot dezer dagen is.

Guy Veropzoudten | 01-06-15 | 19:48

-weggejorist-

Doei hee ! | 01-06-15 | 19:47

@JackHair | 01-06-15 | 19:05
Ik vertrouw dat onderzoek niet dat is opgezet om ons nuchtere burgers zwart te maken.

miko | 01-06-15 | 19:46

Begint een jidisch blogje te worden. Lol

Cidiood | 01-06-15 | 19:46

@seven | 01-06-15 | 19:44
Zo waren er ook beelden van WTC7 waarbij het gebouw helemaal niet ingestort was. Die waren te zien bij de BBC toen ze nog met hun aluhoedje op beweerde dat WTC7 ingestort zou zijn. Gekkies zijn het toch, hè...

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 19:46

-weggejorist-

Doei hee ! | 01-06-15 | 19:46

Dat 9-11 werkelijk niets van doen heeft met de officiële bullshit story die door de US overheid verspreid is, lijkt me intussen toch wel boven iedere twijfel verheven. Er zijn wel minstens 50 punten in dat verzinsel te ontdekken die controleerbaar onjuist, onvolledig, suggestief of eenvoudigweg gelogen zijn. Werkelijk onvoorstelbaar dat die nonsens door velen nog voor waarheid wordt aangezien en een kristalhelder signaal dat een groot deel van de mensheid nog altijd niet begrijpt dat overheden kwaadaardige organisaties zijn.
.
De aluhoedjes bevinden zich dan ook niet onder 9-11 sceptici, maar onder 9-11 adepten die werkelijk in geloven dat een stel ongetrainde arabieren een paar Boeings kunnen kapen en besturen. De echte aluhoedjes hier zijn diegenen die de realisten voor aluhoedjes uitmaken...
.
Blijft over wie er dan wel achter de aanslagen zaten. En dan kom je toch al heel snel weer uit bij diezelfde US overheid die al die bullshit in eerste instantie verspreid heeft. Al die onzin en leugens kunnen geen ander doel hebben gehad dan de waarheid verdoezelen...Dat impliceert ook dat er een noodzaak was om te verdoezelen en wel op een gigantische schaal.
.
De gedachte dat er werkelijk niets klopt aan het 9-11 sprookje dat door overheden de wereld is ingeslingerd overleeft de toetssteen der ratio en logica eenvoudig. Dat valt niet te zeggen over een eventuele betrokkenheid van Israël...
.
Enkel koren op de molen van de aluhoedjes die de rationelen verwijten aluhoedjes te zijn.

De Libertariër | 01-06-15 | 19:45

miko | 01-06-15 | 19:38
Dat verklaart het gesmolten staal niet. Dat is voor mij de crux van 9/11 geweest. Er was gesmolten staal, dat er niet had kúnnen zijn.

Adversary | 01-06-15 | 19:45

miko | 01-06-15 | 19:07
Het levert wel spannende docu's op zoals Loose Change en Zeitgeist. Enfin, het is nu jaren later en er zijn naast de geijkte beelden van WTC7 ook beelden opgedoken van de andere kant, www.dailymail.co.uk/news/article-20560... die laten zien dat dat gebouw volledig in de fik stond en dus een instorting helemaal niet zo raar is. Pull stond dan ook voor pull back, bedoelt voor de brandweerlui, vertrek asap want te gevaarlijk vanwege instortingsgevaar. En daarmee is het imho wel klaar.

seven | 01-06-15 | 19:44

Categorie: Scientology. Afserveren dus.

Bram8918 | 01-06-15 | 19:41

Wijze uit het Oosten | 01-06-15 | 19:21 Als je denkt dat toren 7 door iets anders dan controlled demolition is neergehaald ben je niet goed wijs, en je weet het. Alle fancy wetenschappelijke debunk troep ten spijt. Accepteer maar gewoon een keer dat Uncle Sam een bitch is die ons als goedkope naïeve hoeren gebruikt voor uiteenlopende redenen.

Makro777 | 01-06-15 | 19:40

@ben kokhals | 01-06-15 | 18:58
De andere twee torens zijn ook niet ingestort door vliegtuigen maar door dezelfde oorzaak als gebouw zeven/
immense hitte door brand.

miko | 01-06-15 | 19:38

@Makro777 | 01-06-15 | 18:51 Hemelrijk kan hardstikke goed schrijven. Het is alleen zo dat een aantal onderwerpen die genoemd worden helaas, helaas, geen aluhoedje zijn.

ben kokhals | 01-06-15 | 19:37

nou het blijft toch een complot. Obama biedt/stuurt zijn Guatomo Bay slachtoffers naar Hollanda. (alsof de hele wereld alleen uit Hollanda bestaat) en Jeroen heeft nu al aangekondigd dat het zo goed gaat met de economie dat het begrotingstekort nog lager is.Jippie weer een extra naheffing in het vooruitzicht (of alvast nu verklaard en al reeds is betaald) en haal binnen, haal binnen en jawohl er is geen terreur of gevaar voor u, mij of de joden en dus kunnen de mannen en geweren naar de volgende Srebenica missies. Ik droom knijp mij eens, ik droom..

fikkieblijf! | 01-06-15 | 19:37

De Israelische veiligheidsdiensten wisten van een op handen zijnde aanval. Haar veiligheidsdiensten zijn puur ingericht op dit probleem, terwijl er in Amerika fragmentatie was.
Na 9/11 is de samenwerking VS/Israel sterker geworden, zodat deze expertise gedeeld kon worden en een volgende aanslag voorkomen.

Manouchka Illtenburg | 01-06-15 | 19:34

@inferno | 01-06-15 | 18:31
Ockham's razor.

miko | 01-06-15 | 19:30

@Rheia in dat ministerie hebben ze zelfs megapedo's rondlopen dus verbaast me helemaal niks eigenlijk
allemaal hetzelfde die corruptici

Fr3bzY | 01-06-15 | 19:30

...en op haar Facebook pagina afficieert ze zichzelf ook nog als "sr. adviseur / programmamanager bij het Ministerie van Veiligheid en Justitie". Dus Ardje kan niet ontkennen dat ze zelf die link legt. Heb upload naar Dumpert gedaan als bewijs.

De Staatssecretaris | 01-06-15 | 19:30

@Wijze uit het Oosten | 01-06-15 | 19:21
Dat zogenaamde debunken wordt dan weer gedebunkt in Then New Pearl Harbour:
www.youtube.com/watch?v=O1GCeuSr3Mk

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 19:29

Yasmina denkt da ze gelijk heeft over westerlingen. Wij zijn de as van het kwaad en de oorzaak van het gedrag van moslims. Yasmina denkt ook dat zij niet gek is maar wij en dat moslims zelf geen enkele verantwoordelijkheid hebben voor hun gedrag. Deze denkwijze alleen al geeft aan dat ze niet spoort. Volgens Yasmina is alles is onze schuld. Hoe typisch voor een moslima. Persoonlijk vind ik deze houding net echt getuigen van gezond inzicht. Maar ook dat is vrij typisch voor een moslim(a). De manier waarop ze haar neus ophaalt voor het feit dat we haar keihard uitlachen is ook typerend. Het is eigenlijk best zielig dit onvermogen tot realiteitszin. Nog erger is dat ze nog gewoon bij het ministerie van Veiligheid en Justitie rondloopt. Zelfs de prullenbakken legen is haar daar niet toevertrouwd. Onbetrouwbaar en geestelijk niet in orde. Dat moeten we niet in de buurt hebben van vertrouwelijke informatie, laat staan dat ze ergens enige zeggenschap over zou mogen hebben. En dan te bedenken dat ongeveer driekwart van de moslims zo denkt. Laten we daar zelf eens bij stil staan en ons afvragen of we dit soort wel in alle functies kunnen inzetten.

Rheia | 01-06-15 | 19:28

@drammerd er is inmiddels een filmpje opgedoken waar je de kruisraket duidelijk ziet

Fr3bzY | 01-06-15 | 19:25

9/11 conspiracies zijn een complot van Rusland om de VS te destabilizeren.

Manouchka Illtenburg | 01-06-15 | 19:24

hahahaha huilen over 50 euro, terwijl het silverzwijn er met 4 miljard vandoor ging ... prrrrffftt

moeten jullie dit soort berichten posten om de subsidies te behouden ofzo ?

Fr3bzY | 01-06-15 | 19:24

Gootbalkoning | 01-06-15 | 19:05
Hear, hear.

Makro777 | 01-06-15 | 19:23

Adversary
Inderdaad genoeg vragen. En het "meest gefilmde" gebouw ter wereld, het Pentagon, kan geen enkele opname van een vliegtuig worden getoond! Wel een vuurbal van de inslag, maar waar is het vliegtuig zelf?

drammerd | 01-06-15 | 19:23

@seven | 01-06-15 | 19:09 Hoezo de TU in zijn geheel in één keer verticaal naar beneden ingestort tijdens de brand. Dit stond er nog naderhand: www.omroepwest.nl/sites/default/files/...

ben kokhals | 01-06-15 | 19:20

@drammerd | 01-06-15 | 19:01
Ik vraag mij af wat de status is van die 28 pagina's waar de federale overheid een joris op hebben gedaan. Wellicht schept dat meer helderheid. Obama geeft niet thuis. Dus ja sinds het onder Bush gebeurde en zelfs Obama het niet vrijgeeft, geeft mij de indruk dat er iets heel ongemakkelijks in staat.

Vageling | 01-06-15 | 19:20

@seven | 01-06-15 | 19:09
Was het TU gebouw dan ingestort? Het was wel een mega vuurzee, maar bleef gewoon staan. Eigenlijk precies het tegenovergestelde van WTC7
www.google.com.br/search?q=brand+tu+d...

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 19:20

Yasmina is een beetje ziek. Laat ze opgenomen en behandeld worden. Slachtoffer van eeuwen haatzaaigoed van de islamitisch verzuurde culturen.

Fijnstoffer | 01-06-15 | 19:20

Ze is moslima dus natuurlijk hebben de joden het gedaan in haar ogen. De islam is gewoon gebaseerd op antisemitisme, vandaar ook dat 80% van de moslims in Nederland fervente jodenhaters zijn.

sinar2 | 01-06-15 | 19:19

Of nee laat maar. Het waren Jehova's getuigen.

McSnor | 01-06-15 | 19:14

Help! Kom me redden! Ik word ontvoerd door aliens!

McSnor | 01-06-15 | 19:12

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 18:29
Wel ironisch dat met bij de TU Delft lui aanhoort die beweren dat een gebouw door brand niet kan instorten terwijl recent een groot gebouw van de TU Delft zelf, o ironie, nml de faculteit bouwkunde, instortte na brand. www.youtube.com/watch?v=7C0Hp9kzOQw

seven | 01-06-15 | 19:09

islam vs israel = altijd veel plus voor israel. en nog meer plussen, zelfs/juist als ze er niks mee te maken heeft

nikkipikki | 01-06-15 | 19:08

drammerd | 01-06-15 | 19:01
Eens. Niemand heeft ooit kunnen verklaren waarom gebouw 7 instortte zoals het gebeurde, en dan heb ik het nog niet eens over de torens zelf. Er zijn teveel vragen. Het gesmolten staal is nog mijn grootste vraag. Natuurkundig onmogelijk dat dat er was. En dan het Pentagon. De ravage van MH17 heeft heel duidelijk laten zien hoe een vliegtuigcrash er van dichtbij uitziet en er was destijds niets van dat alles te zien bij het Pentagon, OF bij de crash site van vlucht 91. De officiele lezing zegt nu nog steeds dat de vliegtuigen - letterlijk- verdampt zijn door de intense hitte van de crash.

Adversary | 01-06-15 | 19:07

@seven | 01-06-15 | 18:27
Laat staan dat er een enorme organisatie op moet worden gezet die allemaal hun bek moeten houden.
Als je dan weet dat zelfs de meest beveiligde files soms zo voor het oprapen liggen en dat zowat elke geheime operatie naderhand uit is gelekt waarom denken mensen in zo een operatie?

miko | 01-06-15 | 19:07

Nu ben ik niet zo van de gangbare "conspiracies" omdat die vaak te ingewikkeld en gekunsteld zijn, maar dat Westerse "leiders" de kluit lopen te belazeren is wel duidelijk. Wat erachter schuil gaat blijft onduidelijk.

Parel van het Zuiden | 01-06-15 | 19:05

"Aluhoedjes". Ik kan dat kutwoord niet meer zien.
Soms wil ik wel eens vergeten dat GS rotsvast verankerd zit in de vaderlandse MSM. Het enige verschil is dat de Gutmenschenmedia hun best doen om hun publiek in omfloerste bewoordingen voor te liegen, terwijl hier op GS een enkel scheldwoord volstaat om de kritische geesten weg te jagen en de neuzen naar Jeruzalem te richten.

Gootbalkoning | 01-06-15 | 19:05

Toch gek dat Geen Stijl altijd kritiek op de mainstream media heeft maar nu ineens de kant van die media kiest.

Willem van Rood | 01-06-15 | 19:03

Het wordt tijd dat het zgn alternatieve geenstijl eens buiten de gebaande paden om het echte onderzoek van 9-11 gaat belichten. Genoeg vragen aldaar en zeker niet alleen gekkies die hier vraagtekens bij (hebben) gezet.

drammerd | 01-06-15 | 19:01

Schandalig, wat een onverbeterlijk exemplaar

Ergea | 01-06-15 | 19:00

@Piet Karbiet | 01-06-15 | 18:40 "Gebouw nr. 7 is nooit geraakt maar ging ook direct als een kaartenhuis naar beneden."
.
Precies verticaal zelfs: www.stewwebb.com/911_wtc7.gif Maar de aluhoedjes denken dat het gebouw volledig is ingestort omdat er ergens een prullenbakje in de fik stond of zoiets :)

ben kokhals | 01-06-15 | 18:58

Heel mooi !
Weet ik tenminste waar en wanneer ik de "Wijze uit het Oosten"© stand kan opzetten voor de verkoop van originele Aluhoedjes.
Gezien de toegangsprijs is die € 25,- per stuk prima te doen...

Wijze uit het Oosten | 01-06-15 | 18:56

Hemelrijk, fijn om die naam weer eens te zien.

Petrus de Rewa | 01-06-15 | 18:54

@kanon0503 | 01-06-15 | 18:10
Mwah, ik zou graag wel eens een bloedtest afgenomen zien worden bij gekke mina. Zij vertoont een hoog hallucinatie gehalte. Er is vast iets dat zij tot haar neemt om zich voor de realiteit te verdoven. Of een neurologische afwijking anders.

Vageling | 01-06-15 | 18:53

Van Rossem weigerde dit verplichte stuk te tikken en toen is Hemelrijk maar van stal gehaald?

Makro777 | 01-06-15 | 18:51

Weet je wie er vroeger ook uitgemaakt werd voor complotgekkie omdat hij een fascistische staat in het vooruitzicht zag... George Orwell.
Weet je wie er vroeger voor complotgekkie werd uitgemaakt toe hij riep dat het Engelse koninklijkhuis en de gehele BBC vol zat met pedofielen... David Icke
Weet je wie er nog steeds uitgemaakt worden voor complotgekkie omdat ze de officiële lezing over 9-11 in twijfel trekken... De duizenden architecten en ingenieurs verenigd in AE911truth.

Ik verbaas me iedere keer dat mensen direct de andere kant op kijken als de naam Israel een keer valt. Alsof Israel de ideale schoonzoon is die sowieso nooit iets fout doet... Cognitieve dissonantie noemt hem dat. Een walgelijke karakter trek. Zeker van de journalisten van GS verwacht ik meer... stukkie journalistiek bedrijven, hoor en wederhoor... dat werk.

Voor de mensen die nog twijfelen aan het bestaan van buitenaards leven, chemtrails of de zogenoemde "false flag on 9-11" hier wat linkjes.... Succes met de-bunken!

www.telegraaf.nl/buitenland/20273664/_...
www.geoengineeringwatch.org/an-extensi...
www.ae911truth.org

deEik | 01-06-15 | 18:51

seesharp | 01-06-15 | 18:43
Natuurlijk zijn er ook slechte joden net zo goed dat er goede Duitsers waren in de tweede wereld oorlog .
Ja goed dat een jood Jezus heeft verraden komt natuurlijk wel hard aan maar voor de rest zijn Joden niet beter of slechter dan andere bevolkingsgroepen .

Eurotokkie | 01-06-15 | 18:49

@Vageling | 01-06-15 | 18:46

M Hemelrijk is zeker niet nieuw.

lady blabla | 01-06-15 | 18:49

@Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 18:44
-
Pamela Hemelrijk is in 2009 overleden.

Lupuslupus | 01-06-15 | 18:49

Het moet voor die 1 miljard moslims op aarde ook wel ontzettend frustrerend zijn, dat het maar een paar van die 13 miljoen Joden lukt om alles op deze aardkloot te beheren. En ze hebben niet eens olie in de grond.
Piet Karbiet | 01-06-15 | 18:32
.
Het is een van de facts of life die me dagelijks immens veel plezier bezorgen. Met name vanwege de zichzelf superieur wanende Arabische volkeren die zo woest zijn op die verdraaide rotjoden, die excelleren op elk zinnig front, terwijl ze zelf ver onderaan de ladder der mensheid aan een plakbandje bungelen.

Madame Poitiers | 01-06-15 | 18:48


Piet Karbiet | 01-06-15 | 18:32

En in al die tijd hebben die meer dan 1 miljard mossels nog geen 10 Nobelprijzen in de wacht gesleept terwijl nog geen 20 miljoen Joden er meer dan 150 hebben gekregen. Maar ook dit zal door het domme mosselmmeisje Yasmina weer als een Zionistisch complot worden afgedaan want statistisch gezien kan dit toch niet kloppen?

eerstneukendanpraten | 01-06-15 | 18:48

"Als je maar lang genoeg doorlult blijkt vanzelf dat alle misstappen van de islam uiteindelijk veroorzaakt zijn door joden/ een zionistisch complot".
Ik noem dit voortaan de "Vorragend" en vind m zelf zelfs ernstiger dan de beruchte "Godwin".

Herr Vorragend | 01-06-15 | 18:48

* Fronst *, een nieuwe? M Hemelrijk?

Moest lachen toen ik de reactie van gekke mina las. Op één of andere manier besloot mijn fantasie mij te trakteren op de X-files theme song.

Ach ja de waarheid. Als men het begrip realiteit al niet kan bevatten. Het zal best hun waarheid zijn alleen dat maakt het niet meteen realiteit.

Ah ja die gekkies zien al complotten in hun eigen schaduw. Valt mij mee dat zij nog niet beweren dat wij in de matrix leven.

Vageling | 01-06-15 | 18:46

Parool, weggejorist, chef van Nederland, chef van Internet, Akamai, Narus Inc., Facebook, Zuckerberg, Danny Lewin, In-Q-Tel, IDF, Mossad, Download Valley, eerste slachtoffer 9/11, juichende isrealische uitwisselingsstudenten, Larry Silverstein, Michael Moore, Fahrenheit 9/11, Bin Laden, Nick Berg, Irak, CIA, Al-Zarqawi, FBI, Zacarias Moussaoui, en █████.

Manouchka Illtenburg | 01-06-15 | 18:45

Waar is P. Hemelrijk eigenlijk gebleven?

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 18:44

Waarom Israël een uitzonderingspositie heeft op Schiphol.
Eurotokkie | 01-06-15 | 18:39 |
-
Wellicht n.a.v. mogelijke aanslagen op de El Al vliegtuigen?

Lupuslupus | 01-06-15 | 18:43

Joden zijn uit 109 landen gejaagd sinds 250 BC, maar die al die landen zaten er vast naast. Joden zijn liev!

seesharp | 01-06-15 | 18:43

Drie torens, twee vliegtuigen. Een prestatie van formaat.

Makro777 | 01-06-15 | 18:43

Ik ben een Zionist!

eerstneukendanpraten | 01-06-15 | 18:42

Hier kan je hem nog ophalen van het parool
Beetje vechten met de shit-cookielink van het parool.
web.archive.org/web/20150530080903/ht...

Voor de zekerheid nog even de tekst die op het parool stond:

Ontkenners Holocaust spreken op congres in Amsterdam over 9/11
Twee Amerikaanse sprekers die te boek staan als antisemitisch brengen volgend weekend in Amsterdam bij de Open Mind Conference hun idee over 9/11 te berde, volgens hen een zionistisch complot.

Het zijn oud-marinier Ken O'Keefe en journalist Christopher Bollyn. Beiden claimen middels eigen onderzoek de waarheid over 9/11 boven tafel te hebben gekregen. Hun conclusie: Israël zit hier achter. O'Keefe verwijt Israël bovendien de instabiliteit in het Midden-Oosten te veroorzaken, uit expansiedrift.

Hij wordt geregeld voor commentaar gevraagd bij specifieke internationale nieuwsprogramma's, op zenders als het Engelstalige Iraanse Press TV en het meertalige Russische RT, voorheen Russia Today. In april sprak hij in Londen op een omstreden bijeenkomst waar neonazi en Hitlerbewonderaar Pedro Varela de hoofdgast was.

Staatsgreep
Bollyn, getrouwd geweest met een Israëlische vrouw die hij ontmoette in een kibboets, ziet de aanslagen van 9/11 als een Israëlische staatsgreep. Hij schreef de boekenserie Solving 9/11, waarin hij zijn ideeën uit de doeken doet. Hij is verbonden geweest aan American Free Press, een weekblad met een racistische en antisemitische reputatie.

Bollyn is Holocaustontkenner, in zoverre: hij beschouwt het bombardement op Dresden als de holocaust van de Tweede Wereldoorlog. De tweedaagse Open Mind Conference wordt voor het eerst in Nederland gehouden, in Oldschool, een zalencentrum in de Rivierenbuurt. Open Mind is een internationaal samenwerkingsverband van aanhangers van uiteenlopende complottheorieën. De afgelopen drie jaar werd het evenement jaarlijks in Denemarken gehouden.

Vergiftigd
De Nederlandse oud-KLM-piloot Willem Felderhof, die zijn werkgever vergeefs aanklaagde omdat hij in het vliegtuig vergiftigd meende te zijn door zenuwgas TCP, haalde het evenement naar Amsterdam.

Felderhof bestrijdt de kritiek op de twee. 'Wie de waarheid spreekt, wordt al gauw beticht van het aanhangen van complottheorieën of antisemitisme, een manier om ons te diskwalificeren. Het zijn nota bene de Joden die het meest te lijden hebben onder het zionisme.'

Andere sprekers bespreken tijdens de conferentie onder meer de 'valsevlagtheorie' van vlucht MH17, het manipuleren van het weer, de vrijmetselaars en het monetaire stelsel.

Wim Venijn | 01-06-15 | 18:41

@Goatboy2014 | 01-06-15 | 18:33
.
Nee dank u, ik heb de internetz.
Gebouw nr. 7 is nooit geraakt maar ging ook direct als een kaartenhuis naar beneden. Door gebeden van Hindoes?

Piet Karbiet | 01-06-15 | 18:40

Ben een keer bij een openbare info-avond van Neburu geweest. Nog nooit van gehoord en ving iets op over een 'discussieavond'. Dol op polemiek zijnde daar nietsvermoedend een kijkje nemen. Na vijf minuten nam de spreekstalmeester van die avond het woord. 'Beste aanwezigen, de aliens zijn geland en zitten ook hier vanavond in de zaal'. Om dat gedrocht naast mij aan de bar zo weg te zetten was nou ook weer niet nodig.

RobberenRukkie | 01-06-15 | 18:40

Bij mongooltjes/ geetelijk gehandicapten/ verstandelijk beperkten (doorhalen wat niet des sylvana's is) kunnen we de zonder veel gène de mogelijkheid tot behalen van rijbewijs en in voorkomende gevallen voortplanting ontzeggen. Niks mis mee. Beter voor iedereen.
.
Dat laatse mag wat mij betreft voor structureel mentaal gemankeerden en reiligieus geïndoctrineerde gekkies morgen ingevoerd worden. Type preventief chemisch castreren. Een pilletje tegen het pompen. Zodat de wereld niet verzuipt in de waanideeen van dit soort totaal koekjes.

vaas klaak | 01-06-15 | 18:40

Fonnzie6 | 01-06-15 | 18:35
Weten we nu alles over het bijlmerramp , nee dus.
Waarom Israël een uitzonderingspositie heeft op Schiphol.

Eurotokkie | 01-06-15 | 18:39

@M. Hemelrijk : Zal allemaal wel, maar zoiets als die New World Order heeft niks met aluhoedjes te maken. Wel met nutcases en sociopaten als Kissinger en Rockefeller www.globalistagenda.org/quotes.htm die de "world governance" zoals het eufemistisch heet, al een flink eind op weg geholpen hebben (de EU is er een puzzelstuk van, evenals Agenda-21 van de VN).
Die Ken O'Keefe uit uw eerste link echter, lijkt me wél een dubieuze figuur. Zo heeft hij deelgenomen aan de gazahaatvloot en vaarde hij mee op de beruchte Mavi Marama. Citaat uit een artkel daarover: "Aan boord van het Gazavloot schip Mavi Marama waren leden van de Turkse neo-fascistische groepering Grijze Wolven. Links--ofwel: neo-communisten en neo-fascisten--is een alliantie aangegaan die het niet meer onder stoelen of banken kan steken."
Zou die O'Keefe degene zijn waar de medewerkster van Ard van der Steur warm voor loopt?

ben kokhals | 01-06-15 | 18:38

Altijd weer in Amsterdam die onzin.Hoe komt dat toch.
Nooit zijn die gekken in een andere stad.
En mevrouw de moslim muts moet er bij zijn.
Hopelijk wordt dat feestje verstoord door boze homos, boze pitbulleigenaren,boze ajax fans en andere boze mensen.

pejoar | 01-06-15 | 18:37

De zionisten hebben de Parool pagina weggekaapt!!!

Grob E. Boll | 01-06-15 | 18:37

Goatboy2014 | 01-06-15 | 18:33
Ik denk dat mensen de waarheid van 9/11 helemaal niet willen horen.

Eurotokkie | 01-06-15 | 18:36

Ach ja, die Joden. Maar de Duitsers vielen ook niet mee!

Fonnzie6 | 01-06-15 | 18:35

Is M. Hemelrijk de vervanger voor Nanninga? Of is dit een eenmalig stukje?

Duifmans | 01-06-15 | 18:34

Zo te lezen zijn er hier toch ook wel aanhangers van de betere 9 11 complot theorieën
Er zijn nog kaarten voor het aluhoedjes festival hoor.

Goatboy2014 | 01-06-15 | 18:33

Tête de veau | 01-06-15 | 18:25
Wat is zeg , nog veel vragen maar geen antwoorden .

Eurotokkie | 01-06-15 | 18:33

Het moet voor die 1 miljard moslims op aarde ook wel ontzettend frustrerend zijn, dat het maar een paar van die 13 miljoen Joden lukt om alles op deze aardkloot te beheren. En ze hebben niet eens olie in de grond.

Piet Karbiet | 01-06-15 | 18:32

De vraag blijft iedere keer bij dit soort evenementen: hoe groot zou de bak met subsidie zijn die is stukgeslagen?

K. melenpenis | 01-06-15 | 18:32

Madame Poitiers | 01-06-15 | 18:30
klopt , Columbus dacht dat het India was.

Eurotokkie | 01-06-15 | 18:32

Maar wat doet die Halfie nu voor strafwerk bij het ministerie? Meldpunt UFO,s beheren ?
GSDoet eens uitzoeken

Goatboy2014 | 01-06-15 | 18:32

Die dikke Jasmijn zat een keer met een kwartet bontkraagjes bij P&W, huilend over de scherpe politiecontrole.
Ik vrees dat ze echt verbolgen waren.

Madame Poitiers | 01-06-15 | 18:32

Link naar Parool is stuk.

Jammer weer dit, nu weer holocaust ontkenners op een vaag en belachelijk duur congres.

Zo blijven de aanwijzingen dat 9/11 inderdaad een inside job was in de hoek van de maffe complot theorien, samen met chemtrails, aliens en andere onzin.

Dit terwijl 9/11 gewoon een schoolvoorbeeld was van een zogenaamde "False-flag" operatie, zoals wij dat in de geschiedenis zo vaak hebben gezien (zie o.a. Reichstag brand, Gulf of Tonkin incident).

inferno | 01-06-15 | 18:31

Eurotokkie | 01-06-15 | 18:27
Zo is Amerika ook nooit ontdekt.

Madame Poitiers | 01-06-15 | 18:30

Hier nog even het linkje van de presentatie bij de Uni van Delft toen we de laatste keer full retard gingen. Helaas is de presentatie daarna niet geplaatst:

www.liveleak.com/view?i=e0c_1429272367...

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 18:29

Een open mind met een aluhoedje erop.

Madame Poitiers | 01-06-15 | 18:29

Natuurlijk zijn er veel vragen onbeantwoord gebleven dus ik kan me wel indenken dat mensen niet alles geloven wat ze in de media zien , ik ben er trouwens van overtuigd dat er nooit iemand op de maan is geland .

Eurotokkie | 01-06-15 | 18:27

Bad Karma | 01-06-15 | 18:05
Dat iemand op de TU spreekt omdat een vage club via studium generale zich naar binnen kon werken zegt niks. Kijk deze clip eens, een oprecht (en zelfs vermaard) aluhoedje die tot inkeer komt na de confrontatie met bakken aan bewijs.
www.youtube.com/watch?v=r_UYZITc_90&a... Reactie van uitstoting van aluclubjes is ook typerend voor een sekte, het is een geloof.
Dat er ooit in de geschiedenis false flag incidenten waren maakt nog niet elk incident een false flag.

seven | 01-06-15 | 18:27

Valt me tegen van GS dat niet buiten de gebaande paden gedacht mag worden. Los van of je het met de inhoud eens bent of niet.

Pimp my Voortuin | 01-06-15 | 18:26

Sorry, maar van building number 7 kreeg ik ook een hoedje.

Tête de veau | 01-06-15 | 18:25

Als je wetenschappelijk wilt kijken naar wat er precies gebeurd is met die gebouwen op 9/11 dan kan ik dat alleen maar aanmoedigen. Maar ik heb geen tijd voor hersenspinsels over israel of de joden of whatever. Als er iets niet klopt aan 9/11, toon het maar wetenschappelijk aan en laat het maar peer-reviewen.

Adversary | 01-06-15 | 18:25

Geen spiegeltje GS?

neufke | 01-06-15 | 18:24

Weet je wie ook verzinsels over Joden verspreide?

Wim Venijn | 01-06-15 | 18:24

GeenStijl is een zionistisch complot.

vraagstaart | 01-06-15 | 18:22

Het ergste is, is dat de mevrouw gewoon een hele serieuze positie mocht bekleden binnen de overheid. Brrrrr! Gewoon een ordinaire jodenhater! In de jaren 30 was ze zeker lid geweest van de NSDAP! Kaalscheren en met pek en veren richting de Gazastrook schoppen! *schopt*

Indoneesje | 01-06-15 | 18:19

They're out there...

atheïstisch stemvee | 01-06-15 | 18:17

Is ze echt nog niet ontslagen?
GS, zet er eens een campagne op!

BekiekUtMoar | 01-06-15 | 18:13

Moslims en realiteit. Gaat niet samen. Tip voor deze islamdoos; ga naar het kalifaat. Daar hoor je thuis, daar tref je gelijk denkenden. Oh... Je gaat niet?? Toch wel comfie hier??

Bomke Halsema | 01-06-15 | 18:12

En die doos mag gewoon aanblijven. Vreselijk is dit, echt waar. En dan is het nog niet eens het ergste wat er gebeurd in Den Haag. sjongejonge...Ik ga wel poepen.

Vrije Nator | 01-06-15 | 18:12

Hahaha :)

Delen ze daar ook gratiesch medicijnen uit? En kan die Yasmina Highfive daarna ook opgenomen worden? Er zijn wel héúl veel van die aluhoedjes de laatste paar jaar zeg… dat, samen met de overheid/overheden, en je hebt een mooi recept voor een "keigezellige" toekomst. Lekker leuke dingen zien en verzinnen, en dat allemaal zonder drugs!

kanon0503 | 01-06-15 | 18:10

Ik wist niet dat er zoveel te verdienen was in de paranoia business.

roze_bril | 01-06-15 | 18:10

50 euro, haha. Goed bezig hoor.

noerg | 01-06-15 | 18:09

Hele pagina in Parool is pleite. Zoeken op 'ontkenners holocaust' levert alleen een link op naar de pagina over het overlijden van Leonard Nimoy. W.T.F. ??

zuiderduin | 01-06-15 | 18:07

50 Euro? De gevolgen van de bezuinigingen op de GGZ beginnen nu zichtbaar te worden.

rara | 01-06-15 | 18:05

Dit artikel op geenstijl is deel van een Zionistisch Complot (tm) tegen die arme Yasmina de hoofddoekloze moslima.

Ommie de HaatMoker | 01-06-15 | 18:05

Link naar Parool werkt niet.

logisch | 01-06-15 | 18:02

REAGEER OOK