Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Horrorpica: slaapkamer vol bloed na overval Veen

mishandelingbrabantwtf.jpgOp 25 september 2014 is een ouder echtpaar in het Brabantse Veen zwaar mishandeld tijdens een overval in huis. De twee daders sloegen er vol op los en hebben ook geschoten. De man is daarbij in zijn arm geraakt. De politie Brabant spreekt van een "explosie van geweld" en zou deze zaak dan ook graag snel oplossen. Het gestolen geld bedraagt slechts een paar honderd euro, maar het verslag van de politie leest als een script van Quentin Tarantino. En zo ziet het er ook uit: bloed overal. De signalementen van de daders zijn beperkt (1,65 lang, dik, donkere ogen, 30-35 jaar & 1,80, normaal postuur, er zo gesproken zijn met Duits accent), dus men is vooral op zoek naar getuigen die op het moment van de overval iets verdachts gezien hebben rondom de Veense Put. Of gehoord. Want dit ziet er uit alsof iemand een doos vol Chain Chomps (*) heeft omgekieperd in die slaapkamer.

Reaguursels

Inloggen

Bedankt hè pro-Europa partijen VVD, CDA, PvdA, D66 en GL!

Old_Spice | 06-05-15 | 12:35

Stelletje smerige honden...

BarneyBoner | 05-05-15 | 21:44

Ik kan me niet voorstellen dat iemand kapot slaan nodig is bij een overval. ik denk dat je met het vuurwapen vast houden al heel ver komt.

Juliunds | 05-05-15 | 21:07

Tjongjonge... lekker vlot weer politie!
Meld het gelijk de volgende dag bij Geen Stijl, daar zitten de beste speurders van Nederland.
En weet u waarom?
Omdat zij dat agressieve typhustuig helemaal zat zijn!
Minder, minder, minder!

Schietmijmaarlek | 05-05-15 | 19:01

Waakhond nemen.

Dibe | 05-05-15 | 17:54

Nederland is dankzij de gevestigde pluche een crimineel paradijs geworden, dankzij een leger D66 rechters zal dit alleen maar erger worden, totdat....

Pechtold zaken gaat doen met de NRA...

Sweetlakecity | 05-05-15 | 17:49

Politie is uitgerust voor snelheidsovertredingen op te sporen. Niet voor dit soort zaken. Geen tijd en te moeilijk.
Via www.crowdfunding.nl/ een particulier recherchebureau erop zetten. Kan de politie weer doen waar ze wel zin in hebben,...

Wilhelmina kudtje | 05-05-15 | 17:16

Met het openstellen van onze grenzen op bevel van Brussel is ons mooie en beschaafde land veranderd in een jungle waar je je leven niet meer zeker bent.

De gelukszoeker | 05-05-15 | 16:58

Volgens bepaalde figuren in de polletiek en politie moet je al je bezittingen op de keukentafel klaarleggen inclusief de autosleutels en autopapieren.
Beslist GEEN GEWELD gebruiken.
Tip: misschien ook bankpas met pinnummer?

meneer Q | 05-05-15 | 16:50

@De Libertariër | 05-05-15 | 15:31 Recht op het bezit van wapens is een onvervreemdbaar grondrecht."
.
Geheel mee eens. Overigen is het wapenverbod ooit ingesteld omdat men bang was voor een gewapende revolutie door "vuile socialisten" (dat zeiden ze precies zo), niet omdat men elkaar met pistolen achterna zat. Welnu, die socialisten maken inmiddels de dienst uit, dus geen reden meer voor een wapenverbod.
Desnoods afschaffen onder voorwaarden: vanaf 21 jaar, één paspoort en geen straflad. En oud politiemensen en -militairen een "concealed carry" vergunning.
Tot die tijd hebben de Kokhalsjes een "ding" in huis voor calamiteiten, maar houden dat onder de pet.

ben kokhals | 05-05-15 | 16:36

Zo, zijn ze lekker vlot mee om naar buiten te brengen ... ohh u had andere prioriteiten ... u had een demonstratie voor te bereiden ....

FapMaster | 05-05-15 | 16:34

Zozo, en dat 7 maanden later.
De herinneringen van getuigen zullen redelijk vervaagd zijn of nog erger, misschien zijn ze (de eventuele getuigen) al dood !

Duarte | 05-05-15 | 16:32

"Politie onderzoekt ordeverstoring herdenking Bergen op Zoom" - Volgens een anonieme bron dichtbij de politie zal er in November 2015 uitgebeid aandacht woren besteeds aan dit voorval bij opsporing gezocht.
www.nu.nl/binnenland/4043728/politie-o...

Mark_D_NL | 05-05-15 | 16:31

Waarom is het in Nederland eigenlijk strafbaar je te bewapenen tegen dit soort idioterie?

Als daar goed over nadenkt is dat eigenlijk volkomen gestoord.

Willianus Wortelus | 05-05-15 | 16:29

@klimgek | 05-05-15 | 16:15
Dat worden dan twee bekeuringen.
Maar verder geen vervolging voor de overval wegens gebrek aan mankracht bij de politie.

sinar2 | 05-05-15 | 16:26

Weer die vraag: Waarom zo laat? Waarom niet ASAP een zo duidelijk mogelijk opsporingsbericht via alle mogelijke media.

ben kokhals | 05-05-15 | 16:22

Goed bezig politie, met zo'n tempo gaan de slachtoffers nog eerder dood door ouderdom en heeft oplossen geen zin meer.

kovariant | 05-05-15 | 16:16

Ja mensen, daarvoor wil de roverheid dus uw kentekenplaat van een RFID chip voorzien. Dan kunnen ze deze criminelen sneller pakken!

Het OM beschouwt deze types inderdaad als zware criminelen: er is geconstateerd dat zij na dit "incidentje" er met 61@50 kmh én kapotte kentekenverlichting vandoor zijn gegaan.

klimgek | 05-05-15 | 16:15

Hopelijk worden ze snel gepakt. Een 'loodzware eis' van drie jaar plus 30 uur taakstraf van het OM zal ze de stuipen op het lijf jagen. Zeker als de rechter daar dan 2 jaar van maakt.

blikjegrolsch | 05-05-15 | 16:09

De politie gaat pas om 3uur 's middags op zoek naar getuigen. Ok, hadden het vast druk vanmorgen, kan gebeuren.
.
september 2014? En ze denken dat de daders nog binnen 1000 km van Veen bevinden, en zelf nog steeds geen noodlottig bedrijfsongevalletje hebben meegemaakt?

En wanneer mogen we getuigen gaan zoeken bij alle overvallen tussen september 2014 en mei 2015 ? volgend jaar?

W_F | 05-05-15 | 16:04

@eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 15:31
juist jij begrijpt het , helaas zijn er hier niet veel meer van , de pakkans was ook heel wat hoger dan het geval is , immers achter een bureau kan je niet veel de heren van zichum hebben zoveel weg bezuinigd dat deze zaak nooit meer wordt opgelost lang leve de EU en pis ff op de foto van alexander de wegkijker die hier in de plee ligt

witchmaster | 05-05-15 | 15:57

Ook politietaken kun beter outsourcen naar GS!

lanexx | 05-05-15 | 15:57

@Mark_D_NL | 05-05-15 | 15:54
Sorry de Polo was NIET rood.

Mark_D_NL | 05-05-15 | 15:54

We worden overal gevolgd in Nederland, traject controle, kenteken registratie enoveral surveillance camera's. Maar een simpele rode VW Polo kunnen ze zelfs in 7 maanden nog niet traceren. Nou dat zegt dan weer veel hoe de politie deze technologie inzet. Hoeveel Polo's zijn er in Nederland? Zet er een paar agenten op en je hebt alle Polo's in 7 maanden wel gecheckt.

Mark_D_NL | 05-05-15 | 15:54

Ik kan dit bericht niet serieus nemen. Ik kan dit land niet meer serieus nemen.

bft | 05-05-15 | 15:51

Snel nu voor de getuigen van ouderdom zijn overleden.

Rien7847 | 05-05-15 | 15:50

En toch is Nederland een superveilig land, allemaal dankzijn de veiligheids inspanningen van VVD.

gebrokenvleugel | 05-05-15 | 15:50

avrillavigne | 05-05-15 | 15:41

Omdat je als burger ook iets gezien of gehoord kunt hebben wat helpt bij zo'n zaak.

Topperke | 05-05-15 | 15:49

Overzicht Daadkracht Opsporing Criminelen
------------------------------------------
Politie: ± > 1 jaar
Geenstijl/Dumpert: ± < 1 dag

wakkere_nederlander | 05-05-15 | 15:48

Hoe weinig recht op leven heb je als zo met leven omgaat?

foobar1452 | 05-05-15 | 15:47

.... ook hier is simpelheid de oplossing. De grenzen tijdelijk dicht totdat het oost europese land de daders uitlevert. Doen ze het niet de nl bijdrage korten aan de EU totdat Brussel heeft geregeld dat de daders er zijn.

Er zijn ook al dodelijke slachtoffers gevallen. En horen we ook nog wat over de twee vrachtwagenchauffeurs die in Nl in hun trucks dood zijn gevonden op parkeerplaatsen in NL de afgelopen twee maanden?? Of zit dit ook in de doofpot.

Den Haag kies voor je burgers, de maat is vol en doe iets en maak duidelijk naar ook het buitenland dat we het zat zijn en slecht gedrag keihard aanpakken en afstraffen.

We laten toch niet over ons heenlopen ?

Tee Of Cup | 05-05-15 | 15:44


necrosis | 05-05-15 | 15:38

Lol!

eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 15:43


mallekater | 05-05-15 | 15:33

Natuurlijk jongen, natuurlijk!

eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 15:42

Ik begrijp niet waarom wij (de burgers) altijd moeten helpen. De agenten zijn alleen goed in bekeuringen schrijven zeker?

avrillavigne | 05-05-15 | 15:41

@Dhr. de Wit | 05-05-15 | 15:34
hahaha, ja mooi he.

Mark_D_NL | 05-05-15 | 15:39

@eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 15:13
Omstanders met hun mobieltjes?

necrosis | 05-05-15 | 15:38

@eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 14:58


We kunnen ze eindeloos met de NSB vergelijken, het zal ze nauwelijks raken. Daarom vergelijk ik Pechtold en zijn clique het liefst met de oprichter van D'66: Neville Chamberlaine.

omanders | 05-05-15 | 15:37

@Mark_D_NL | 05-05-15 | 15:32
Weet er alles van. Zelfs een oma met een rollater zou het bijna nog winnen met Krav Maga.

Dhr. de Wit | 05-05-15 | 15:34

Waarom komt de politie nu pas hiermee??? Na ruim 8 maanden?

Het lijkt wel of de politie te lui, te dom of te laks zijn om een zaak op te willen lossen. Wie kan zich nog herinneren wat er ruim 8 maanden geleden heeft plaats gevonden in die omgeving?

Nogmaals ik krijg steeds meer het idee dat de politie niet wilt dat er zaken snel opgelost worden.

MRF2739 | 05-05-15 | 15:34

Dit gaat de nieuwe trend worden in Nederland, even een succesoverval plegen en hup de grens weer over.

de uitbater | 05-05-15 | 15:33

eerstneukendanpraten

... zou veranderd moeten worden in eerst denken dan praten.... alsof in Nederland geen gekken rondlopen.

mallekater | 05-05-15 | 15:33

@Mark_D_NL | 05-05-15 | 15:22
Het gaat mij niet om het 'leren omgaan', het gaat mij om de mensen die daadwerkelijk een wapen aanschaffen en het vervolgens niet durven gebruiken.
Heel wat jaren geleden was er een scholier van het Haagse Terra-college die waarschijnlijk nooit een training heeft gevolgd, maar wel in staat was om de conrector (Hans vabn Wieren) dood te schieten.

necrosis | 05-05-15 | 15:33

Iemand moet die Duitsers uitleggen dat de oorlog voorbij is, het rijk gevallen en de Führer dood. Anders houdt dit nooit op. en.wikipedia.org/wiki/Hiroo_Onoda
Niet vanzelf.

LibertasSimplex | 05-05-15 | 15:32

@Dhr. de Wit | 05-05-15 | 15:24
Doen mijn dochters. Is net kunst. Ik leg het al bijna af met mijn 2meter+ tegen mijn oudste dochter.

Mark_D_NL | 05-05-15 | 15:32

@Feynman | 05-05-15 | 15:25
We lopen inderdaad achter op dit gebied. Het ligt ook niet aan de agenten/rechercheurs maar aan het beleid van de politiek. Er is inderdaad meer "intelligence" nodig, zowel letterlijk als figuurlijk.

Het oprichten van een Nationale Politie was natuurlijk ook een doodsteek voor het opsporingsapparaat. Naast dat dat teruggedraaid dient te worden moeten er ook speciale eenheden a la Guardia Civil komen, die gaan we steeds meer nodig hebben in de toekomst vrees ik.

Dhr. de Wit | 05-05-15 | 15:31

@Feynman | 05-05-15 | 15:01
Dat is juist goed, maakt de kans om een veroordeling nog extreem veel kleiner, zo kost het de samenleving een stuk minder geld.
Bij de PvdA en VVD noemen ze dat nu juist bezuinigen.

Boris die Sauertopf | 05-05-15 | 15:31


Musset | 05-05-15 | 15:25

Vroeger kwam je zonder paspoort nog niet eens van Nieuweschans naar Leer zonder controle. Werd je gevraagd wat je aan de andere kans van de grens kwam doen en bij twijfel werd de auto doorzocht. Moelanders moesten een visum aanvragen en waren dus geregistreerd en daardoor kwamen ze vaak al niet meer.

eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 15:31

Dat moet buitengewoon schokkend voor het echtpaar zijn geweest. Veel sterkte!
.
Was iedere burger in Nederland gewapend en getrained om wapens te gebruiken dan was het risico op dit soort schandalige overvallen niet alleen veel kleiner, maar hadden de bewoners zich ook met gelijk geweld kunnen verdedigen.
.
Zo mogelijk nog triester dan deze tragedie is dat het echtpaar nu afhankelijk is voor het behalen van recht en schadevergoeding bij dezelfde organisatie (Staat der Nederlanden) die niet alleen wapenbezit (verdediging) verbied, maar ook nog eens een groot voorstander is van de import van dit soort barbaren, met geen ander doel dan chaos onder de bevolking scheppen.
.
Recht op het bezit van wapens is een onvervreemdbaar grondrecht. Laten we er voor vechten het illegitieme verbod van de criminele organisatie genaamd de Staat der Nederlanden ongedaan te krijgen.

De Libertariër | 05-05-15 | 15:31

Onze Gutmenschen riepen de hulp in van immigranten van verre om onsch te helpen bij het probleem van onze vergrijzing.

Ze zijn gekomen.

Jan Passant mk2 | 05-05-15 | 15:29

@Van Duyvenbode | 05-05-15 | 15:26
Als je richt dan vuur je ook. Simple. Richten doe je nooit zomaar.

Mark_D_NL | 05-05-15 | 15:29

@James Lastig | 05-05-15 | 15:23
Moet je een boete eens niet betalen, moet je eens kijken hoe groot de kans dan is dat je een cel van binnen gaat zien...
Ik denk 100%.

Wijze uit het Oosten | 05-05-15 | 15:27

necrosis | 05-05-15 | 15:18

Je moet dus leren schieten en nooit met een wapen dreigen; er alleen mee schieten.

Rest In Privacy | 05-05-15 | 15:26

@DutchMountain | 05-05-15 | 15:20
Goed plan, noem het alleen geen Roze Alert.

Suerte Piet | 05-05-15 | 15:26

Dhr. de Wit | 05-05-15 | 15:17
Ik riep jaren geleden hier al dat het uitermate vreemd is dat geen enkel politiekorps vacatures heeft voor (technische) recherche, terwijl er regelmatig capaciteitsproblemen zijn.

Zeker in de zaak Roberts Mikelsons bleek dat hij jaren eerder al meerdere keren tegen de lamp liep en in Letland en Duitsland al veroordeeld was.

Feynman | 05-05-15 | 15:25

eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 14:58
En wat als ze, wenn gute Leute, gewoon een paspoort hebben?

Musset | 05-05-15 | 15:25

@Feynman | 05-05-15 | 15:01
Zie je nou hoe grondig de politie werkt ?
Ze geven je niet een weekje de tijd om het te vergeten, maar 222 dagen, zodat ze grondig zeker weten dat je het vergeten bent...

Wijze uit het Oosten | 05-05-15 | 15:25

necrosis | 05-05-15 | 15:18

Iedereen kan na een paar lessen met een Browning 9 mm pistool schieten en het onderhoud kun je door een kind laten doen. Wel de patronen er dan voor die tijd uithalen...

eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 15:24

@Mark_D_NL | 05-05-15 | 15:22
Of krav maga, ook aan te raden.

Dhr. de Wit | 05-05-15 | 15:24

Zullen we de cijfertjes voor de grap nog eens op een rijtje zetten?

2,4% van de misdrijven in NL wordt opgelost
1,1% van de misdrijven leidt tot een daadwerkelijke veroordeling.
15% van de veroordelingen betreft een effectieve gevangenisstraf.

Concreet betekent dit dat 0.165% van de misdrijven, oftewel 1 op de 600 misdrijven resulteert in een gevangenisstraf

En het dan raar vinden dat criminelen de politie gewoon uitlachen.

James Lastig | 05-05-15 | 15:23

@necrosis | 05-05-15 | 15:18
Wordt lid van een Schietvereniging. Dan kan je ermee leren omgaan. Of ga een paar weken naar de US. Dan leer je voor een habbekrats met ieder soort vuurwapen om te gaan. Lijkt me voor iedere goede Nederlander, blank of zwart, een aanrader. Iets van zelfbeschermimg te organiseren.

Mark_D_NL | 05-05-15 | 15:22

Tijd voor een alternatief Ambert Alert. Je weet wel, het "landelijke vermiste kinderen alarm en met meer dan 2 miljoen deelnemers en deelnemende organisaties"
.
Als familielid van een slachtoffer zou ik erg veel interesse hebben aan het inzetten van "2 miljoen deelnemers en deelnemende organisaties" bij het onmiddelijk vinden van verdachten, voertuigen, aanwijzingen en tips.
.
Wie maakt er even een groeps-app aan voor GeenStijl Alert?

DutchMountain | 05-05-15 | 15:20

25 september 2014.

Snel oplossen? Een dikke 7 maanden verder.

Zo zou het moeten zijn: maximaal 1 week rechercheren en geen of onvoldoende resultaat dan als de wieder weerga naar buitentreden.
De pakkans is al bijzonder klein. Nu is deze bijna gelijk aan nul. De kans is groter om een meteoriet te vangen.

ProAsfalt | 05-05-15 | 15:20

@necrosis | 05-05-15 | 15:11
De politie beschermt wel zeker, al is het maar dat het je portemonee beschermt tegen vol raken..

Wijze uit het Oosten | 05-05-15 | 15:20

25 september 2014 ... gelukkig is de politie er snel bij ....

James Lastig | 05-05-15 | 15:19

@Van Duyvenbode | 05-05-15 | 15:08
Dat is alleen verstandig als je weet hoe zo'n ding werkt en je het lef hebt om zo'n ding te gebruiken.
Zo niet, dan raad ik het af.
Je tegenstander kan dat wapen afpakken en durft het waarschijnlijk tegen je te gebruiken.

necrosis | 05-05-15 | 15:18

@Feynman | 05-05-15 | 15:08
Als je sowieso wilt dat mensen vastgezet worden moeten ze wel eerst opgespoord worden, dan moet je ook mensen en middelen hebben. We worden op de mouw gespeld dat de misdaadcijfers dalen maar ik geloof er helemaal niks van. Als ALLE voorgaande jaren een opwaartse trend tonen en nu ineens niet meer dan speelt er iets anders. Leg dat grafiekje maar eens tegen een grafiekje van te besteden euros voor opsporing. Surprise!

Dhr. de Wit | 05-05-15 | 15:17

In Duitsland worden dit soort dingen meteen de volgende dag breed uitgemeten op TV. In Duitsland ligt het oplossingpercentage van misdrijven ook een stuk hoger. Toeval? Ik denk het niet.

Trekhaas | 05-05-15 | 15:17

Ze willen het snel oplossen?
En de overval was in Sep 2014?
Huh?

MyCatIsDoingThis | 05-05-15 | 15:17

'Waarom nou zoveel geweld gebruikt, want het gaat toch maar om een paar honderd Euro ?' Ziehier de domme logica van oom agent in het filmpje... omdat ze niet meer konden krijgen joh !

Zo niet, dan | 05-05-15 | 15:16

@Schaffelaar | 05-05-15 | 15:08
Welke "info" hadden de daders ? Ik herinner mij een soortgelijke overval, jaren geleden, in (de buurt van) Voorschoten.
Een of andere handelaar met veel cash thuis.
Dus waarom zo gericht op dit echtpaar af, en niet gewoon het huis ernaast of zo ?
Vragen, vragen...

Wijze uit het Oosten | 05-05-15 | 15:15

7 maanden later krabt de popo zich achter de oren en komt met het eureka plan om het volk is te vragen of die meer info heeft........... prutsers
* pleurt laptop het raam uit *

snakeplisskin | 05-05-15 | 15:15

necrosis | 05-05-15 | 15:11

Ja, maar wie moet er dan nog flitsen?

eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 15:13

Of ik mij de dag uit september 2014 als de dag van gister kan herinneren!? Eerder een morbide grap van de politie.

rtxpow | 05-05-15 | 15:13

Stel dat je nu jonge kinderen hebt die je vragen: 'pappa, waarom beschermt de politie ons niet'...
Wat moet je dan antwoorden?
*hartgrondig vloeken doet*

necrosis | 05-05-15 | 15:11

Grappig. In de reconstructie doen ze net of de daders Nederlanders zijn.

Zoiets | 05-05-15 | 15:11

kut moelanders PL, CZ, BL.
zou ze graag zelf onderhanden nemen, thuigh

voedselbankier | 05-05-15 | 15:08

Ze zullen gedacht hebben dat het echtpaar contant zwart geld verstopt had in huis. Kan ik me in Veen wel iets bij voorstellen. Geen idee of het waar is, maar heb altijd het idee dat er in Veen heel wat zwart geld rond gaat. Apart dorp dat.

Schaffelaar | 05-05-15 | 15:08

Dit is trouwens typisch zo`n zaak waar meester Theo Hiddema zich distantieert van het aangeraden beleid om zo snel mogelijk je spullen weg te geven en mensen die afgelegen wonen aanraadt een pistool aan te schaffen.

Dhr. de Wit | 05-05-15 | 15:04
Het was niet de bedoeling dat dit misdrijf de verkiezingen van 18 maart zouden beïnvloeden. Daarna nog twee maanden de ijskast in, om te voorkomen dat te vele mensen er iets achter zouden zoeken.

De moord op oud-minister Els Borst gebeurde door iemand die met een middagje onderzoekswerk al had kunnen vastzitten voor een andere moord. Als je wil dat gevangenisstraffen werken, moet je ze wel tijdig opleggen.

Feynman | 05-05-15 | 15:08

Wat Hiddema zegt: koop een pistool.

Rest In Privacy | 05-05-15 | 15:08


kicktherabbit | 05-05-15 | 15:02

Polen, Roemenen en crimineel tuig uit aanverwante landen niet in ieder geval. Weet niet of je je nog een topic van een jaar terug kunt herinneren waar een op criminele Moelanders buitgemaakte kaart werd getoond met als enig target-land Nederland...

eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 15:07

Hmmm, even denken of ik op 25-9-2014 toevallig een rode Transporter heb gezien...

Spinnenkop | 05-05-15 | 15:07

Overvallers spreken altijd met een Duits accent als camouflage. Buitenlandse overvallers bv uit Bulgarije en omstreken praten geen Nederlands. Dus... Waarom de politie zo gewelddadige overval niet na 1-2 dagen zo in het nieuws brengt is mij een raadsel hoor!

ikdenkwat | 05-05-15 | 15:06

@kicktherabbit | 05-05-15 | 15:02

Ja, in de tijd van je vriendjes met het gebroken geweertje kwamen ze inderdaad ook heel makkelijk vanuit Duitsland Nederland binnen.

roze_bril | 05-05-15 | 15:06

Daders lachen zich toch finaal kapot dat zoiets pas na een half jaar onder de aandacht gebracht wordt..!!! Nederland prachtland voor criminelen.

ANTIet | 05-05-15 | 15:05

Wat een zieke beesten! Van mij mag de doodstraf ingevoerd worden voor dit soort misdadigers.

September vorig jaar gebeurd... Je kunt tegenwoordig beter aangifte doen via Geenstijl, veel effectiever, dat is al vele malen bewezen.

Dhr. de Wit | 05-05-15 | 15:04

"De politie Brabant spreekt van een "explosie van geweld" en zou deze zaak dan ook graag snel oplossen."
Gelukkig is bij het oplossen van misdaden 'snel' een relatief begrip...

Lalala Geld! | 05-05-15 | 15:04

Paar honderd euro is voor de Nederlandse loonslaaf of in dit geval AOW-er misschien weinig geld, maar als deze stumpers uit de Oosterse contreien komen, hebben ze toch een maandloon te pakken voor een uurtje 'werk'.

MrRealistic | 05-05-15 | 15:04

Acht maanden later..

Daar hebben zeker heel wat ambtenaren eerst langdurig over moeten vergaderen voor dit naar buiten kwam?

Muggenmepper | 05-05-15 | 15:03

eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 14:58
Want vroeger kwam je vanuit Duitsland Nederland niet in?

kicktherabbit | 05-05-15 | 15:02

Dit is ruim 7 maanden geleden gebeurd!
Waarom komt de politie hier niet eerder mee?
*met hoofd op tafel slaat*

necrosis | 05-05-15 | 15:02

Gebeurd in september, nu pas aandacht in de media. Respect!

Robmans | 05-05-15 | 15:01

Alle getuigen hebben 222 dagen gehad relevante informatie te vergeten.

Feynman | 05-05-15 | 15:01

Weet je wat? We wachten een paar maanden met het onder de aandacht brengen. Anders wordt het misschien wat te makkelijk...

Peter_K | 05-05-15 | 15:00

Holy gunsmoke !
Dat is niet bepaald zachtzinnig gegaan, ongelofelijk..
En dat op een ouder echtpaar voor een handvol muntjes...
Ziek.

Wijze uit het Oosten | 05-05-15 | 14:59

Mooi toch, die open grenzen, nietwaar Alexander "Anton Mussert" Pechtold?

eerstneukendanpraten | 05-05-15 | 14:58

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl