Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Moeten jihadgangers nou DOOD of niet?

De enige goede jihadist, is een mors & morsdode jihadist — aldus getekend premier Populist Rutte. Maar daar is dus lang niet iedereen het mee eens hè. Zo loopt er in Woerden een wereldvreemde man rond die zich oprecht bekommert over het lot van jongens die deelnemen aan de gewapende strijd in Syrië. Zeg maar het type extremist dat in principe alle kansen krijgt in Nederland, maar vrijwillig kiest voor een miserabel bestaan in oorlogsgebied. Ja, blanke boze burgers. Ook zij hebben recht op veiligheid en een wasmachine van Miele, zegt de enthousiaste GroenLinks-meneer voor de camera van onze videoginger VanLeeuwen. Want iedereen is gelijk nietwaar? Lopen er dan helemaal geen mensen met common sense rond in dat plaatsje? Jawel, een liev hoofddoekmeisje uit Somalië bijvoorbeeld. Die heeft dingen gezien in haar geboorteland waar die GL-meneer waarschijnlijk huilend van naar zijn moeder zou rennen en heeft derhalve geen medelijden met oorlogsmisdadigers. 1dehoax.jpgMaurice de Hoax Update! 39% van de D66-kiezers is het eensch met Rutte. Meer dan de helft van de PvdA ook. 1% van de PVV weet ut niet (bron).

Reaguursels

Inloggen

De valse aap komt binnenkort wel uit de dure mouw. Als Geert weer griepvrij is, gaat hij draaikonterige leugenaar rutte NATUURLIJK uitdagen zijn uitspraak te herhalen.
En deze zal dus kleur moeten bekennen. En dit alles onder de monsterlijke druk van de opiniecijfers, kereltje pechtold met het vingertje, dominee buma met het neusje, enz.
En omdat HIJ kleur zal moeten bekennen, moet de rest daar aanwezig dat ook. Want het gaat om iets heel belangrijx: NIET om de nationale veiligheid, niet om de zorg, niet om de economische groei, maar om het PLUUSJ. Het lokkende pluusj wat aan de scharrige slappe politieke billen moet blijven kleven als een bloedzuiger aan een patient.
Voor dat pluusj verkoopt hij zijn mama nog, bij wie hij inwoont.

pennestront | 08-03-15 | 09:32

De GL meneer weet niet of de jihadisten Slechte mensen zijn "want hij heeft er nog nooit eentje gesproken".
Ik zou zeggen: " Reis zelf af en kijk wat ze met je doen als je in een oranje gewaad , geknield en al in de zandbak zit"
Eens kijken of je dan nog zo'n vertrouwen in alle mensen hebt.
Door dit soort eikels gaat ons land helemaal naar de tyfus.

Waakvlam | 08-03-15 | 08:56

Grappig hoe hier door sommigen die groenbekapte moslima op handen wordt gedragen, mijns inziens enkel om haar mooie gezicht, en niet zozeer om die compleet doorzichtige schijnredenen die ze aandraagt. Was het een besnorde fatma van 140 kilo geweest, veranderde dat ook gelijk jullie houding. Tfoe!

PryzmXL | 08-03-15 | 03:13

Ja daar was die geert maar gematigd met zijn uitspraak minder. Nu gaan we pas zien hoe hypocriet alle partijen zijn. Ze gaan niet samen met de pvv vanwege een uitspraak. Nou deze laatste is me er toch 1 waarvan je zou zeggen dat geen partij meer met de vvd wil regeren. En nu zul je gaan zien dat er met twee maten gemeten gaat worden. De pvv met een gematigde uitspraak vergeleleken met rutte ,terwijl geert gedemoniseerd blijft worden en een vvd die schijnbaar wel alles mogen roepen.Als geert wilders de waarheid verkondigt vallen ze massaal over hem heen. En nu doet Rutte eindel8jk eens een uitspraak buiten het boekje maar wel met veel waarheids gehalte en is er weinig aan het handje. Ja rare snuiters die politici

tweetybird | 07-03-15 | 21:24

@DerUnterMensch | 07-03-15 | 17:18
Ze hoeven van mij ook niet te sneuvelen, als ze maar geen voetstap richting Europa zetten. Laat ze lekker daar, zonder flatscreen, smartfoon en spelcomputer. Wel elke dag linzen met gedroogd kamelenvlees.

Guido | 07-03-15 | 19:04

mensen pas op. Rutte wil allen maar zeteltjes van de PVV afsnoepen.ik vraag me af of Rutte dit gezegd had als Wilders aan wezig was geweest

Jee-dee | 07-03-15 | 18:58

Rutte nu ook op de dodenlijst van Al Nusra, Al Shabaab, Taliban, ISIS, Boko Haram, Al Qaida, Hezbollah, Hamas enz. enz.

Banno22 | 07-03-15 | 18:46

De grote vraag, die blijkbaar niemand stelt, als de Premier zo sterk voelt, waarom niet het Nederlanderschap afpakken van Jihadi's?

Als Premier kan hij dus besluiten dat verdrag op te zeggen, en daad, bij woord te voegen. Maar dat doet 'ie niet, drama-queen.

Nick5513 | 07-03-15 | 18:33

Te gemakkelijk van Rutte. Een keer roepen wat het 'gepeupel' horen wil.

natte krant | 07-03-15 | 18:16

Alle mensen die in dit filmpje ertegen waren suggereerde dat de wens was dat ze daar sneuvelde. Dat is echter niet gezegd. Er is gezegd, liever daar sterven dan terug komen. Daar blijven en niet terugkomen is dus ook nog een optie. Mensen maken er dus weer een stro-man van en gaan daar antwoord op geven.

DerUnterMensch | 07-03-15 | 17:18

Ondertussen bij Tikrit vliegen de kogels je om en tussen de oren: www.youtube.com/watch?v=fOvFC-ekBrM en dan heb je geen wargames meer nodig. Scheelt weer in jihadistenterugkeerders.

IndoFortuyn | 07-03-15 | 17:04

deftige duif | 07-03-15 | 09:35
---
Wat een bizarre opmerking, de dochter slechts toewensen voor de uitspraken van haar vader. Why? Het heeft iets vrouwonvriendelijks, beetje teveel Marok gerookt?

harstef | 07-03-15 | 16:44

Hee psst blijf is weg uit woerden, straks komen ze er achter dat wij gematigde moslims hebben.

Lepenseur | 07-03-15 | 15:44

Het feit dat deze groen links gekken bestaan is echt te erg voor woorden. Complete waanbeelden die totaal niet op de werkelijkheid zijn toe te passen.

Maarwiewastelefoon | 07-03-15 | 15:22

Wel mooi dat die moslima uit Somalie het beter begrijpt dan die wereldvreemde stakker van Groen Links.

staaf86 | 07-03-15 | 15:06

Jongens..... Rutte komt stemmen te kort!!!! En een kat in het nauw maakt nou eenmaal rare sprongen. Niet intrappen, niet op stemmen!!!!!!

van gummigalgen | 07-03-15 | 14:23

Ja iedere jihaatdist moet dood hier of daar het beroep moet uitgebannen worden want het staat voor niets wat nobel is. Alle familie en sympathisanten ook die kant op sturen en paspoort afnemen. Laat ze allemaal maar kapot gaan.

Veel Vaak | 07-03-15 | 13:12

Als het gehele gedachtegoed van Geert daaruit bestaat, heb je inderdaad gelijk.... Ik weet zeker dat je gelijkt hebt, trouwens.

Bubsy | 07-03-15 | 12:57

Ik denk dat er iets aan ontbreekt, waardoor ze niet meteen en allemaal dood moeten ( al zit ik daar niet mee ) : Zorg dat ze NIET terug kunnen en mogen in Nederland.
En omdat hun familie er zo mee bij betrokken is : trek ook hun paspoorten in en transporteer hen terug naar Marokko en Turkije. Dit in het kader van(eventuele ! ) gezinshereniging.
Heel humaan dus.

EvertsNL | 07-03-15 | 12:53

En terwijl jihadi John de kop van GL meneer afsnijdt roept meneer nog: dank u wel, u bedoelt het niet zo, ik vergeef u!

Boerkablaffer | 07-03-15 | 12:33

Iedere niet werkende jihadist 1000 euro erbij volgend jaar.

Watching the Wheels | 07-03-15 | 12:10

Al die burgers diet het niet met Rutte eens zijn vergeten dat die gasten hier in de gevangenis alleen maar meer mensen overhalen to jihadisme.

P5ycH0 | 07-03-15 | 12:08

@Karel17 | 07-03-15 | 10:11 "nog twee weken mensen, dan is t 18 maart. :)"
.
Inderdaad. En dan is Rutte vergeten wat hij op aanraden van zijn propaganda adviseurs heeft gezegd, en kan de kiezer de erin is getrapt weer zijn rug op. Het theater van de democratie duurt twee weekjes, na 18 maart gaat Den Haag gewoon verder met uitzuigen en afbreken.

ben kokhals | 07-03-15 | 11:53

Als ik zie hoe naïef sommige mensen in dat filmpje zijn krijg ik spontaan kotsneigingen. Meneertje met het grijze haar, en zijn wijze woorden die geen enkele ervaring heeft met dit soort lui dan er over te lezen in zijn krantje.

robbert8888 | 07-03-15 | 11:51

Rutte staat nu met stip op 1 in de hitlisten.
Van de isis hit lijsten wel te verstaan.

ilovevarkens | 07-03-15 | 11:38

Rutte spreekt de taal van het volk, in ieder geval tot de verkiezingsdatum.

sjaap.marok | 07-03-15 | 11:06

Van mij mag Pechtold ze terughebben hoor, als ie ze zelf opvangt en op eigen kosten.

Borakh | 07-03-15 | 10:52

Die Groene Khmer meneer heeft gelijk. Je blijft met je poten van leven af. Dus reis af naar Syrië, meneer, ga daar op een sinaasappelkistje staan en spreek die Jihadisten maar eens streng vermanend toe: blijf met je poten van andermans leven.
Wat zullen ze dan schrikken zeg..................

Banno22 | 07-03-15 | 10:38

Hartverwarmend die VVD stemmers. Minder, minder minder jihadi's in Nederland. Oh, dat mag ik niet zeggen.
Het lijken wel PVV'ers, nee nog erger: 96 om 95%. Het kon wel een afsplitsing hiervan zijn. Oh, shit, dat is het ook.

Raider Twix | 07-03-15 | 10:38

Ik heb Rutte nog nooit op een originele gedachte kunnen betrappen, Ratje Rutte moet gedacht hebben; "Beter goed gejat dan slecht bedacht!"

Boy Cot | 07-03-15 | 10:15

nog twee weken mensen, dan is t 18 maart. :)

Karel17 | 07-03-15 | 10:11

Het gedachtengoed van Geert wordt langzamerhand door een groot gedeelte van Nederland omarmd.

Boy Cot | 07-03-15 | 10:05

Maar waarom ontbreekt GroenLinks in het rijtje van de Hond? Hebben die geen commentaar?
Als dat zo is kunnen deze beter een paar maanden op werkbezoek bij IS, vermits ze hun kop er bij houden dan.

BBmetR | 07-03-15 | 10:04

Weer een leuk verkiezingsboosmakertje die helemaal nergens over gaat. Wie heeft die gasten nou niet liever dood in Verweggistan dan aanslagen plegend in NL. Stoere praat...

Want gaat meneer Rutte zelf die Jihadgangers afknallen aan de grens of op Schiphol? Of beter nog: gaan we soldaten naar Syrie sturen om de NL Jihadgangers af te schieten?

Komkommerplukkert | 07-03-15 | 10:01

Mensen die tegen de uitspraak zijn van Rutte;

DAT ZIJN DE MENSEN DIE DE OORZAAK ZIJN DAT NEDERLAND KAPOT AAN HET GAAN IS EN DAT ZIJN DE MENSEN DIE NOG GEVAARLIJKER ZIJN DAN DE DAADWERKELIJKE JIHADGANGERS!!

F1802 | 07-03-15 | 09:56

Rutte stemmenkaper van PVV. Was hij in echte situaties zoals destijds in de Schilderswijk ook maar zo daadkrachtig. En dan dat wanstaltige D666 mannetje met zijn morele kruistocht tegen Ruttes uitspraak. Ruttes uitspraak zal niet goed vallen binnen de gelederen van de loges en de Bilderbergers. Pechthold heeft met zijn Paarse kabinetten van meet af aan alle post-christelijke wortels willen doorkappen en daarvoor in de plaats de islam met open armen binnengeloodst. D666 ruilt de argeloze schapen in voor verslindende wolven. En nog zijn er hele kudden die op hem stemmen om maar zo snel mogelijk van onze Westerse cultuur en NL nationaliteit af te komen. Succes en leg het straks maar uit aan je gehoofddoekte dochter.

matrixbluepill | 07-03-15 | 09:45

Ik hoop dat die linkse rukteef z'n dochter in de harem van Jihadi John terechtkomt....... smerige linkse landverrader!

deftige duif | 07-03-15 | 09:35

#bornhere, #diethere

Suske | 07-03-15 | 09:28

Waarom deze discussie. Als ze daarheen gaan en gaan dood dan gaan ze toch dood. Wij doen er niks aan dus zie ook niet het probleem. Het is niet dat er ineens een kabinetsbesluit is. Dit gebeurt klaar. Te veel woorden voor nodeloze daden.

Statia | 07-03-15 | 08:52

Alle gesneuvelde jihadisten moeten deaud

Hei-kneuter | 07-03-15 | 07:40

Dankzij de afwezigheid van dhr. Wilders, lag er voor Rutte een kans voor open doel om die plek te kapen en vervolgens een dergelijke uitspraak te doen.
Ik ben het inhoudelijk eens met de uitspraak, maar dat zegt niets over Rutte, die wat mij betreft gewoon een leugenaar is en blijft.
Zou Wilders aanwezig zijn geweest en dezelfe uitspraak hebben gedaan, dan was de verontwaardiging over die uitspraak, ook van de zijde van Rutte, inmens groot.
Rutte maakt zich enerzijds druk over minder, minder uitspraken van Wilders maar zegt anderzijds, via een omweg, iets in dezelfde sfeer.

Banno22 | 07-03-15 | 07:21

@Landsbelang | 07-03-15 | 03:53,
tuurlijk, doet het goed zo voor de verkiezingen,
maar dat wil nog niet zeggen dat Markie-boy het niet meent.
Meerderheid van Demense is het met 'm eens hoor.

vander F | 07-03-15 | 04:21

@Landsbelang | 07-03-15 | 03:53,
tuurlijk, doet het goed zo voor de verkiezingen,
maar dat wil nog niet zeggen dat Markie-boy het niet meent.
Meerderheid van Demense is het met 'm eens hoor.

vander F | 07-03-15 | 04:21

Ja, na elf keer je comment posten weten we het wel hè.

McMarx | 07-03-15 | 04:01

-weggejorist-

Landsbelang | 07-03-15 | 03:53

-weggejorist-

Landsbelang | 07-03-15 | 03:49

-weggejorist-

Landsbelang | 07-03-15 | 03:47

-weggejorist-

Landsbelang | 07-03-15 | 03:46

-weggejorist-

Landsbelang | 07-03-15 | 03:45

-weggejorist-

Landsbelang | 07-03-15 | 03:44

-weggejorist-

Landsbelang | 07-03-15 | 03:43

-weggejorist-

Landsbelang | 07-03-15 | 03:42

-weggejorist-

Landsbelang | 07-03-15 | 03:42

Wie niet ziet dat deze uitspraak van Rutte completen stemmingsretoriek betreft is stekeblind!
Wat heeft de VVD nu daadwerkelijk de afgelopen jaren betekenend mbt het terugdringen van Jihadisme, ronselaars en de ongekende instroom van islamitische asielzoekers waaronder IS strijders op NL bodem.Niks!
Tijd voor een ander beleid, Geen: VVD, PvdA, CDA, groenlinks en zeker geen D66 meer stemmen, die verloochenen hun eigen autochtone landgenoten alleen maar.

Landsbelang | 07-03-15 | 03:41

7,62x39 | 07-03-15 | 01:09
Hahaha, ga op een onbewoond eiland wonen en bouw daar je eigen wegen, school en ziekenhuis maar.

Bubsy | 07-03-15 | 03:19

Hoe kijkt die groenlinkser naar een tumor, een schimmel, parasiet, of muggenvirus, mag zeker ook niet bestraald of gedesinfecteerd worden, of antigif voor toegediend krijgen "omdat het ook een leven is, net als dat van jou en mij"? Echt, dit soort mensen maken met hun extreem tolerante logica Nederland kapot. Dat ie maar gauw stopt met scheten laten, pissen en schijten, want da's zeker ook een vorm van discriminatie? Mafkees 1e klas.

CrapoTheGreat | 07-03-15 | 02:55

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 23:58
---
Zij, de "echte" jezedis, de irakezen en syriers verdienen die ellende van ons "Neder"-tuig net zo min.
Als het nou overwegend jezidis, irakezen en syriers waren die terugkeerden naar eigen of voorouderlijk land, à la, maar nu krijgen die lui de bagger van heel de wereld over zich uitgestort. Waaronder Neder-Marokkanen, -Turken, -Somaliers, -Antillianen en Neder-Nederlanders.

Dus ja, ik maak bezwaar als iemand zegt "Natuurlijk moeten ze daar blijven, maar we mogen ze niet dood wensen". Ik vind dat nimby-schijnheilig.

harstef | 07-03-15 | 02:50

Ik ga niet stemmen. Ten eerste omdat ik helemaal niet mag stemmen want woon in het buitenland. Woonde ik wel in Nederland dan ging ik nog niet stemmen. Ik heb dan alle vrijheid om te mekkeren op de domme politiek die in Nederland bedreven wordt. En dat is mijn recht. Ik heb me niet aan het zieke systeem geconformeerd en heb dus alle recht van spreken.

Graaf van Egmont | 07-03-15 | 02:07

Hoe treurig is het met de elite gesteld dat D'66 voorman Pechtold zich pal achter de jihadisten plaatst.
Pechtold, die droomt de nieuwe premier te worden.
De pemier van de teruggekeerde jihadisten.

Jan Dribbel | 07-03-15 | 02:04

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 01:15
De eerste zin was een kwestie van smaak. Met de rest van mijn reaguursel kun je het niet oneens zijn.

7,62x39 | 07-03-15 | 01:59

ik wil OOK een GRATIS miele wasmachine! Waar kan ik me aanmelden?

prakkie | 07-03-15 | 01:52

Benedict Broere | 07-03-15 | 01:18
Nee joh, we gunnen hem van ganser harte zijn 72 eeuwig maagdblijvende maagden/trosje druiven. Alleen Peggold en Oink treuren dan om dit voor de Nederlandse samenleving verloren gegane kansenpareltje.

okkums reezur | 07-03-15 | 01:42

Als je naar die uitspraak kijkt van Rutte - dat het beter is dat jihadi’s sneuvelen in Syrië dan dat ze terugkomen naar Nederland - wie kan het daar nou niet mee eens zijn? Die jihadi’s maken zèlf duidelijk te willen martelen en doden en cultuurvernietigen, en als ze daarbij sneuvelen, dan des te beter, want dan zijn ze waar ze uiteindelijk wezen willen. Waar ik daarentegen wel coulantie mee voel, dat zijn die jonge mensen, veel jonge vrouwen, die waarschijnlijk via moskee en internet dermate gehersenspoeld zijn, dat ze nauwelijks als toerekeningsvatbaar te beschouwen zijn. Maar die Almere-jihadi die zo pronkt met die hoofden, moet die weer terug naar Nederland komen en alle egards genieten van alhier het rechtssysteem? Om waarschijnlijk in de gevangenis nog eens leuk door te gaan met medegevangenen de jihad in te hersenspoelen? En na verloop van tijd misschien wel weer gewoon los rond te lopen. Om gevierd te worden als grote strijder in onze prachtwijken.

Benedict Broere | 07-03-15 | 01:18

@7,62x39 | 07-03-15 | 01:09
Veel moois aan de islam? Dmitri? *proest* Moehahahaha! *buldert* *niet meer bijkomt* *tranen afveegt* Was me dat lachen, lieverd :-)

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 01:15

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:52
Er is veel onfris aan de islam, maar ook veel moois. De staat echter neemt ons met iedere aankoop en bij iedere salarisstrook / bij iedere winst geld af. De staat treedt tegen ons op met wapens en verbiedt ons wapens te dragen. De staat wil weten waar wij heen gaan, wat wij zeggen, schrijven, lezen, denken, maar houdt zijn eigen gangen zo veel mogelijk geheim. De staat komt er mee weg omdat hij ons wijsmaakt dat die vijandige houding alleen maar tegen terreur, kinderporno etc is gericht.
De staat beschouwt ons als vijand. Wat maakt dat de staat van ons?

7,62x39 | 07-03-15 | 01:09

HAha! Is dat nu de grote Bakito, die 'groenlinker' met 't bontkraagje?

Laagopg,dramnegertd | 07-03-15 | 00:57

Pff, begrijp niet eens dat dat nog een vraag is, waarom zou je een hoop geld willen uitgeven voor oplsuiten dan wel in de gaten houden van dat tuig als je er niets voor terug kan krijgen dan alleen maar ellende?

Borakh | 07-03-15 | 00:57

Vageling | 07-03-15 | 00:39
Alleen jammer dat die egotripperij een maffia club 8 zetels extra gaat opleveren.
Omdat een inkoppertje werd voorbereid door MSM en politiek.
Het draait om de macht, en alleen daarom.
Vier jaar tieren en schelden in de kamer en op de diverse fora levert geen zak op als je op dat moment wanneer er zeteltjes te scoren zijn verstek laat gaan.
En nu valt dat 1 maal te vergeven, misschien wel 2 maal.
Maar bij iedere verkiezing je eigen glazen ingooien, ik vind het wel heel toevallig.

bakoenin | 07-03-15 | 00:52

@7,62x39 | 07-03-15 | 00:45
Niet in dit tijdsgewricht, kameraad. It's anti-islamtime!

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:52

Pechtold is een stuj stront. Wat heb je aan jihadisten in Nederland. Niks dan ellende. Laat ze lekker de pijp uitgaan in de zandbak. Doei.

Donkey Bong | 07-03-15 | 00:50

Pim Fortuyn was niet alleen geen lid van de club, hij was er tegen. Hij wilde echt dingen omgooien. We weten hoe het met hem is afgelopen.

7,62x39 | 07-03-15 | 00:47

@bakoenin | 07-03-15 | 00:44
Je was toch het grootste deel van je tijd communist, hoor, kameraad Bakoenin.

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:45

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:32
Ook de islam is niet de vijand. De vijand is de klasse van leiders die ons de vruchten van onze arbeid afnemen, die ons beperken, onderdrukken, volgen en bespioneren. Allemaal om hun eigen klasse in stand te houden en uit te breiden, zodat gewone burgers nog meer beroofd, onderdrukt etc kan worden.

7,62x39 | 07-03-15 | 00:45

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:29
Nee dwaas, en zeker niet na gisteren. Overigens beste Lewinsky mag ik u uitnodigen om eens te lezen over de immense haat tussen communisten, en anarchisten.
Begin eens in Spanje Catalonië 1936/37, en wat er toen gebeurd is. Maar u mag ook terug gaan naar 1920 Sovjetunie.
Of het is totaal onbegrip van uw zijde, of desinteresse, of een vorm van framen, maar anarchisten, en dan bedoel ik echte anarchisten, dus niet idioten met een zwart mutsje op van de AFA,die hebben een bloedhekel aan alles wat ook maar met de staat te maken heeft. En zien het liefste zo weinig mogelijk staat.
En wat rest is dus piraten, of libertarisch.
Iedere staat verwordt uiteindelijk tot een oligarchie en daar heb ik een heel groot broertje aan dood.

bakoenin | 07-03-15 | 00:44

@bakoenin | 07-03-15 | 00:17
Nog sterker! Alles wat oppositie is was er niet. Waarom? Man leek wel TK debat. Ego trippers misbruiken zendtijd. Ontgaan zeker?

Vageling | 07-03-15 | 00:39

"Het gaat hier om iemand anders leven, en daar heb je af te blijven".
Ja, daarom laten we kanker ook gewoon zitten als iemand het heeft, leeft toch ook? Daarom laten we honden die agressief tegenover mensen zijn ook nooit inslapen, leeft toch ook? Daarom hakken we bomen die gevaarlijk over een woning heen hangen ook nooit om, leeft toch ook? Nee wacht, dat doen we allemaal wel, want liever dat al dat dood gaat dan hoeveel nederlanders of vakantiegangers er ook maar mogen sterven als die monsters weer terug komen. Wij mogen niet beslissen over wie dood gaat, maar als zij het doen is het geen probleem? Gewoon toelaten dat ze hier mensen gaan afslachten, en dan een beetje kut aan de ouders, vrienden en famillie van die mensen vertellen "tja, we konden er wel iets aan doen, maar we kozen die terrorist over het leven van de kinderen, ouders, etc. die door hem omkwamen".
Ik zei het eerder en ik zeg het weer, de daklozen krijgen hun spullen gestolen en de terroristen worden met open armen en een bouqet bloemen het land weer ingelaten, omdat we wer zo godverdomd humaan zijn.

LolsNKing | 07-03-15 | 00:33

@7,62x39 | 07-03-15 | 00:26
Nee, Dmitri. Niet moslims in het algemeen, maar het ideeënstelsel genaamd islam is de vijand. Het reglement van de islamclub. En degenen die dat reglement slaafs navolgen. Nuance, nuance.

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:32

@bakoenin | 07-03-15 | 00:21
Stem toch gewoon PVV, communist. Gewoon om kameraad Rutte te fucken.

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:29

@bakoenin | 07-03-15 | 00:17
Dat is een standpunt om het te bekijken. Overigens hebben andere ook gepasseerd. Ex modelletje en nog een figuur. Zagen de bui al hangen. Neem je pilletje. Kalmeer. Kijk nogmaals.

Moet Wilders weer als een gebroken plaat hetzelfde melodie ophangen? En daar zag Rutte zijn kans.

En er is feitelijk maar 1 oppositie. Maar die verracht u. Ga maar Pechthold stemmen. Zelfde man die geen oog dicht heeft gedaan omdat zijn 'allergie' er niet was.

De rest weer 'handjeklap'. Ow PvdA blokkeert ons? Kijk trekken wij het CDA. Wat nou oppositie. Snapt u het woord wel?

Vageling | 07-03-15 | 00:29

@Benedict Broere | 07-03-15 | 00:13
Ik denk dat hij daar te jong voor is. Een hele late hippie, of, en meer waarschijnlijk, een would be hippie. Een nepperd, weetjewel. Fake. Phony.
*I'm really just a phony / But forgive me / 'Cause I'm stoned / *
Frank Zappa, We're only in it for the money (album), 1968.

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:28

bakoenin | 07-03-15 | 00:17
De PVV is slechts een graadmeter voor hoe veel mensen zich laten wijsmaken dat moslims hun vijand zijn.

7,62x39 | 07-03-15 | 00:26

Ze moeten dood.
Of je bent het eens met die mening, of je bent een voorstander van terrorisme, jhihadisme en over het algemeen gewoon religeuze of fylosofisch extremisme. Geen volk dat je "moden nederland" kan noemen, tenminte. Vuile honden.

LolsNKing | 07-03-15 | 00:23

Weet je wel wat voor een werk dat is. Ginds naartoe gaan en uitrusting geven en training waarna de tegenstander erg veel werk moet doen om ze kapotkaduuk te schieten. Het is veel praktischer om dat hier te doen. Gewoon een net veldje inrichten waar men zich kan laten afknallen. Te zien aan de stemmers zijn er hier genoeg vrijwilligers om met schieten een handje te helpen.

Patatter | 07-03-15 | 00:22

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:12
Is een stem op een partij die 40 zetels haalt en totaal niet doet wat je wilt dan geen weggegooide stem?
Zie ik dat goed?
Kortom ik zou dus op het CDA moeten stemmen omdat ze zetels halen?
Begrijpt u uw eigen logica?
Het betekent weinig, maar die weggegooide stem van mij heeft in ieder geval niet bijgedragen aan het mandaat van het schorem.

bakoenin | 07-03-15 | 00:21

Rutte heeft dat eigenlijk helemaal niet gezegd, hij beaamde alleen dat hij het eens was met de voorgelegde stelling.

de honden blaffen... | 07-03-15 | 00:21

Die Groenlinkser is een gevaar voor Nederland.

Oerkoendoe | 07-03-15 | 00:19

@Goktrommelkiller | 07-03-15 | 00:15
Geweldig plempsel, killer.

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:17

Vageling | 07-03-15 | 00:06
Natuurlijk is het een muppetshow, maar een show die draait om zeteltjes in de eerste kamer.
Daarom, status quo. We hebben geen werkelijke oppositie in dit land, en de enige patij die wat zou kunnen betekenen, ook al is het niet mijn partij die laat het alweer afweten.
Ja en daar ben ik behoorlijk ziek van .
De PVV is voor mij helemaal niets, maar nog altijd honderd keer beter dan de schoften van de zogenaamde midden partijen.

bakoenin | 07-03-15 | 00:17

Ik neem toch aan dat de leiders voorafgaand aan het debat de stellingen toegestuurd hebben gekregen. Op de tv gebeurt niks spontaan. Waarschijnlijk zag Wilders de val in die ene stelling. Wie gaat het nou over jihadisten hebben bij een debat over de verkiezingen voor de provincie?

Graaf van Egmont | 07-03-15 | 00:16

@bakoenin | 07-03-15 | 00:08
.
Ondanks het wantrouwen van jou is er toch echt geen alternatief voor de PVV.
Mijn stem heeft ie.
Tijd voor een nieuwe rechtse partij in dit land met een serieuze leiding.
Nederland gaat kapot op deze manier.
We bestaan gvd. al bijna niet meer, alleen nog in naam.

Goktrommelkiller | 07-03-15 | 00:15

bakoenin | 07-03-15 | 00:08
Wie zal het zeggen. Ik hou me weinig bezig met die kliek en hun politieke partijen. Het is één pot nat en het systeem is niet gericht op verandering. Zingeving en geestelijke verrijking zijn niet in de politiek te vinden.

7,62x39 | 07-03-15 | 00:13

Die GroenLinksmeneer uit het filmpje zit volgens mij nog steeds in de trip van Love&Peace uit de hippietijd. En dat is misschien wel het probleem van héél die linkse kerk. Dat men te goed van vertrouwen is, en dat men wil theedrinken en omhelzen. En dat aldus de islam, ondanks de groeiende berg aan informatie betreffende het tegendeel, per se en onweerspreekbaar een religie van de vrede is. Die ‘uiteraard’ heel de Westerse wereld mag vullen met duizenden moskeeën en islamitische ‘universiteiten’ en ‘sportscholen’ en halalsupermarkten en shariaconformwoonwijken, enzovoort. Vanwaaruit men de jihad begint tegen alles dat ook maar een millimeter afwijkt van de eigen met totaal geweld aan alles en iedereen op te dringen Absolute Waarheid. Weetjewel.

Benedict Broere | 07-03-15 | 00:13

@bakoenin | 07-03-15 | 00:10
Een weggegooide stem, dus. Op een partij die nul zetels haalt. Zie ik dat goed?

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:12

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:06
Ach ga toch weg neuzel, wat zou een anarchist stemmen.
Libertarisch of piraten. Een andere smaak is er niet voor me.
Maar niet op maffia en toneel spelers.

bakoenin | 07-03-15 | 00:10

7,62x39 | 07-03-15 | 00:02
Alles was daar te winnen, en hij wist het.
Juist op dat onderwerp waar de PVV zo op gehamerd heeft laat hij Rutte de verkiezingen winnen.
Als jij dit nog gelooft? Nooit maar dan ook nooit zal de PVV iets werkelijks betekenen. Daar zorgen ze zelf wel voor.

bakoenin | 07-03-15 | 00:08

@bakoenin | 06-03-15 | 23:59
Daarom is het ook een muppetshow. Poppetjes die happen naar elkaar op de meest komische manieren. En hopen op het meeste gejuig en applaus. Het hele gel*l samengevat. Doodsbang allen. Dat ze zelf opdraven en hun bitchfittie opzetten terwijl het niet eens TK verkiezing is. Allemaal ego.

Vageling | 07-03-15 | 00:06

@bakoenin | 07-03-15 | 00:03
Wat ga jij stemmen, communist. CPN?

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:06

Roadblock | 06-03-15 | 23:59
Voor reewild, jeweettog ;-)

7,62x39 | 07-03-15 | 00:04

7,62x39 | 06-03-15 | 23:57
Wilders is een firebrand, een zetbaasje van de VVD.
Een afleidingsmanoeuvre, die als het er op aankomt niet thuis is, want dat is precies de opdracht die hij heeft.
Waar was het PVV commentaar vandaag? hier hadden ze boven op moeten springen.
Niets, niets fucking niets.
Weggegeven alweer een verkiezing naar de klote door die figurant.

bakoenin | 07-03-15 | 00:03

bakoenin | 06-03-15 | 23:38
Wilders schatte in dat hij met het RTL-debat te weinig te winnen had. Wie zal het zeggen.

7,62x39 | 07-03-15 | 00:02

@Vageling | 07-03-15 | 00:00
Goed gezegd, vagebond.

Lewis Lewinsky | 07-03-15 | 00:02

De vier Jongetjes. Wat een vervelende vier knulletjes. Zoek hulp. Hebben wij in Nederland zorg voor. In die zandbak ook, alleen of dat humaan is? Sharia zegt hé, op basis van het haatboekje.

Vageling | 07-03-15 | 00:00

@7,62x39 | 06-03-15 | 19:37
"Dat mensen sterven is verschrikkelijk. Dat zij sterven door toedoen van hun medemens is nog erger."
Klinkt een beetje onwerkelijk uit de mond van iemand, die als zijn nick het kaliber van AK-47 munitie gebruikt, vind je niet?

Roadblock | 06-03-15 | 23:59

Dirk III | 06-03-15 | 23:49
Ja en waarom denk jij dat ik dit als een gigantische truc zie.
De dag van het debat....
Haleluja verhalen over de economie. Gezwam van Dijssel en Rutte in de pers van niet verder bezuinigen.
Het zogenaamde tegen verhaal van Pechtold (dan valt er wat te kiezen) die een andere mening heeft.
En hoe toevallig Greet heeft griep.
En waar gaat het fucking debat over?
Juist, over Jihadisme, terwijl het een provinciale staten verkiezing is. Het onderwerp van de PVV.
Wester weer prachtig in zijn rol, en Rutte een inkoppertje.
Wat een tering toneel spel.
Ik geloof er geen drol meer van, en al helemaal niet van wat de PVV te melden heeft.
Alweer godverdomme laten ze het momentum liggen.
Verkiezing na verkiezing.
We worden hier gigantisch genaaid, maar brul maar weer mee met Greet de aankomende 2 jaar, misschien verknalt hij het dan wel niet.
Wat een theater.

bakoenin | 06-03-15 | 23:59

@harstef | 06-03-15 | 23:50
.
Onzin! gvd!
Wij, de echte Nederlandse burgers verdienen al deze ellende niet.
Links heeft ons hier in gerommeld met hun "geen grenzen" politiek en uitkeringen voor alle kansloze sekteleden.
Dan mogen ze ons er ook weer uit halen.
Ow wacht, dat gaat niet?

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 23:58

bakoenin | 06-03-15 | 23:41
Zou kunnen, maar ik geloof het niet. De zittende élite is zelfverzekerd genoeg om alles rustig af te wachten. Populisten zijn onvermijdelijk. Als ze echt gevaarlijk zijn zoals Fortuyn worden ze vermoord, maar een clown als Wilders wordt gedoogd.

7,62x39 | 06-03-15 | 23:57

Dit is echt wel zeldzaam goedkope verkiezingsreutel. What's next? Liegende Mark vindt dat Nederland minder asielzoekers moet opvangen?

wapster | 06-03-15 | 23:55

Rutte prima, mijn steun heb je... maar niet mijn stem (huurverhogingen)

meneer Q | 06-03-15 | 23:54

Bernard Couperus | 06-03-15 | 20:31
--
Ook een beetje hypocriet en NIMBY.
Moge Allah de wijsheid hebben ze snel tot zich te nemen, maar als ze dan toch moeten blijven leven is het eerlijker dat ze dat hier doen, onder strenge controle en/of in de bak, in een rechtsstaat; dan dat ze daar levend andere mensen doden, martelen en terroriseren, in de door hun opgerichte staat. De mensen die daar wonen verdienen ook deze "Nederlandse" terroristen niet. De "Probo Koala" all over, ons gif, daar slachtoffers.

harstef | 06-03-15 | 23:50

Die Rutte.. Hij weet dat heel Nederland het niet eens is met de softe aanpak van de jihad dombo's. EN dus gooit hij deze uitspraak er uit in de hoop dat alle Nederlanders dan ook denken dat als ze voor de VVD gaan de VVD dat beleid ook zo zal gaan uitstippelen.
Maar laten we wel wezen. Het si juist de lakse houding van de VVD geweest (GL en PVDA noem ik niet eens) dat die gasten een softe aanpak krijgen bij terugkomst. Van Aartsen was ook groot voorstander van actief knuffelen van terugkeer baarden.
Kansloos! En Kansloos als weer blijkt dat NLers weer in dezelfde truck trappen. Het korte termijn geheugen versus het lange van de kiezers = 1-0. Zijn we nu allemaal hersendood of wat.

Dirk III | 06-03-15 | 23:49

7,62x39 | 06-03-15 | 23:22
Volgens mij lopen ze achter de grootste toneelspeler aan die er ooit geweest is.
Jaar in jaar uit een boel gescheld en getier in de kamer en op de diverse fora, maar op het moment dat het er op aankomt geeft hij altijd weer de zittende macht dat instrument in handen om te kunnen blijven zitten.
Die vent is fake.

bakoenin | 06-03-15 | 23:41

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 23:13
Hij heeft die lachende maffia kop de show laten stelen met een uitspraak die hij zelf had kunnen. Hij had die lulhannes met zijn pretstudie op zijn hypocrisie kunnen wijzen.
Maar iedere keer weer verkiezing na verkiezing verprutst hij het.
Op zo een cruciaal moment, een griepje.
Al zou godverdomme het snot me langs me benen druipen dit had hij nooit mogen laten gebeuren.
En alweer geeft hij dus het momentum weg. Verkiezing na verkiezing.
Sorry maar ik ik geloof niet meer in dit toneel spel.

bakoenin | 06-03-15 | 23:38

PvdA wil dus jihadisten bombarderen, maar wil liever niet dat ze sneuvelen?
bambi1970 | 06-03-15 | 20:10
---
Jawel, maar niet de Nederlanders onder hen.

harstef | 06-03-15 | 23:37

@7,62x39 | 06-03-15 | 23:17
.
Houdt maar op gast, je bent ook een van die velen linksigen hier die niet goed snik is.
Een levensgroot gevaar als islam moedwillig niet zien, de problemen daaromtrent wegwuiven, en en passant ook nog even anderen aanwijzen als de oorzaak daarvan?
Dat noem ik gestoord.

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 23:36

Optimist "Het is leven. Ik zal het leven van een ander niet nemen, een ander zal mijn leven niet nemen"...

Wellicht omdat hij over superpowers beschikt, als hij iemand doodwenst gaat die persoon kennelijk ook daadwerkelijk dood. Bummer, bij mij blijft het -tenzij ik daadwerkelijk iemand fysiek zou doden- gewoon bij de gedachte. En ook z'n jihadisten moet het doen (en doen het) zonder de superpowers van mind, maar met messen, automatische geweren, bommen en granaten.

Hoe komt men toch op "beschikken over het leven van mensen" als het om wensen gaat? Het verschil tussen "wensen" en "uitvoeren van wensen" is het verschil tussen leven en dood.

harstef | 06-03-15 | 23:32

Dat lieve hoofddoek dragende meisje maakt binnenkort evengoed weer nieuwe moslim kindjes die later ook weer door de moskeeën worden opgevoed en geradicaliseerd

blauwe zander | 06-03-15 | 23:27

Statler en Waldorf | 06-03-15 | 19:43
- - -
Mooi verwoord. Lager dan die gasten bestaat er niet. Hen wacht dan ook geen paradijs, hen wacht vooral henzelf.

Cosmic Traveller | 06-03-15 | 23:25

Ik begin te vermoeden dat de D'66 aanhang de Islamitische Staat stiekum steunt.
Is Pechtold al uitgeroepen tot de kalief van de Schilderswijk?

Jan Dribbel | 06-03-15 | 23:24

War de frack valt NL nu weer over zeg. Onnozel onderwerp opgerakeld door die salonsocialist/raporteur F. Mingelen om de focus aftewenden? Gatverdegatverdegatver!

Psychopatenaantroer! | 06-03-15 | 23:23

bakoenin | 06-03-15 | 23:05
PVV'ers zijn ook maar slachtoffers. Ook zij zien niet hoe zij gepiepeld worden. De heersende klasse, d.i. de hogere ambtenaren, de regenten, de mensen uit de goede families die het in dit land al eeuwen voor het zeggen hebben, zij reageren en zorgen dat zij zelf er warmpjes bij blijven zitten.

7,62x39 | 06-03-15 | 23:22

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 23:09
Het land gaat ten onder, of beter gezegd: wordt tekort gedaan, door de leidende klasse. Door de bestuurders, de regenten. Door de overheid die zichzelf in stand houdt en uitbreidt ten koste van gewone burgers.

De gewone burgers ondertussen zien het niet omdat ze zich laten voorhouden dat moslims of juist fascisten, steuntrekkers of juist kapitalisten, mensen die minder verdienen of juist mensen die meer verdienen, hardrijders of juist milieugekkies, links, rechts, wat al niet de vijand is. Word toch wakker. Van zo'n moslimmeisje heeft u niets te vrezen.

7,62x39 | 06-03-15 | 23:17

@bakoenin | 06-03-15 | 23:05
.
De PVV doet het, voor de hoeveelheid stemmers die zij krijgt, uitermate slecht inderdaad.
Je zou bijna een complot vermoeden.
Maar goed, wanneer ik Wilders was zou ik ook geen plaats nemen in een ruimte met leugenaars en landverraders als pechtold en rutte.
Ben je niet ziek dan wordt je het wel van die linkse lui.
Wat had Wilders aan die idiote stelling moeten toevoegen?
We weten wat Wilders wil, geen islam in NL, is toch duidelijk zat?

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 23:13

zo was oom adolf ook bijna gesneuveld in wo1
fatsoenlijkerwijs is dat niet gebeurd

nemeton | 06-03-15 | 23:09

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 22:52
Het over haat durven te hebben. De haat druipt van uw reaguursel.

7,62x39 | 06-03-15 | 23:09

@7,62x39 | 06-03-15 | 23:01
.
Iemand die zijn land laat verkankeren door een miljoen aanhangers van een haatsekte en dan nog steeds weg kijkt is een vol-idioot.
U bent er daar een van.
Proficiat.

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 23:09

Waarom heb ik toch het gevoel alsof heel Nederland weer in een prachtig stukje theater trapt?
Hoe toevallig is het weer dat Wilders op zo een cruciaal moment griep heeft?
Ieder keer weer als de balans zou kunnen door slaan richting de PVV laat hij het afweten.
En dat verkiezing na verkiezing.
Waarom heb ik toch het idee dat die hele PVV een hoax is om de status quo te kunnen handhaven, om iedere echte oppositie vleugellam te maken?
Alweer flikt hij het om Rutte naar winst te dragen.
Hoe zwijgzaam is die club nu.
Dit debat van gisteren was doorgestoken kaart, de totale waanzin om het over jihadisme te laten gaan, terwijl we met PS te maken hebben.
Die PVV is een geweldige truc van de VVD en het zou me niets verbazen als CDA en PvdA het spelletje meespelen.
Wat een ongelooflijk toneelspel, al jaren lang.
Dit weekeinde de VVD 8 zetels erbij, en dat voor een nietszeggende uitspraak.
De waanzin.
Alweer genaaid zijn we, verkiezing na verkiezing.
En dat door een stelletje maffiosi.

bakoenin | 06-03-15 | 23:05

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 22:52
"ze draagt die hoofddoek om aan anderen te benadrukken dat zij wel een echte moslim is.
Nergens anders voor."
Aangenomen dat dat zo is - wat u niet weet - dan is dat haar zaak.

"Overigens is er geen enkele noodzaak om zo'n doek te dragen in dit land."
Nou en.

"Het is daarom dan ook niet meer dan provoceren."
Het was toch alleen maar om te benadrukken etc? Verder: provoceren heeft geen betekenis als niemand zich laat provoceren. Maw: het zit in uw hoofd.

"Iemand die openlijk een haatreligie aan hangt en mij confronteert met die haatreligie dmv hoofddoeken en andere symbolen die hoeft bij mij NUL respect te verwachten."
Zegt alles over u.

7,62x39 | 06-03-15 | 23:01

@Benedict Broere | 06-03-15 | 22:44
.
Dat dus! geen speld tussen te krijgen.
En dat neersteken etc? dat is drie decennia geleden al begonnen!
Allemaal incidentjes...
Ga er maar van uit dat velen overwegen zich te bewapenen.
Deze islamisering is niet alleen maar meer iets van de grote steden.
Ook middelgrote steden en dorpen moeten er nu aan geloven.
Iedereen ondervindt de geneugten van moslims in zijn woonomgeving onderhand.

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 23:00

(c)ZWITSUL | 06-03-15 | 22:53

Peggold is een kloon van Co(mer)lijn.
Gaat u maar rustig slapen.

Bierosaurus | 06-03-15 | 22:56

Pechtold is een groot gevaar voor Nederland dat blijkt wel uit zijn idiote ' jihadisten zijn zielige kinderen en het heeft niets met islam te maken dus laten we gewoon allemaal gezellig doen '

(c)ZWITSUL | 06-03-15 | 22:53

@7,62x39 | 06-03-15 | 22:35
.
Bs, ze draagt die hoofddoek om aan anderen te benadrukken dat zij wel een echte moslim is.
Nergens anders voor.
Overigens is er geen enkele noodzaak om zo'n doek te dragen in dit land.
Het hoort gewoon niet bij Nederland om met een hoofddoek rond te lopen.
Het is daarom dan ook niet meer dan provoceren.
Opzettelijk is dat linkse figuren als jij het constateren van dit provoceren graag benoemen als discriminatie/racisme/islamofobie en weet ik veel wat voor termen.
Iemand die openlijk een haatreligie aan hangt en mij confronteert met die haatreligie dmv hoofddoeken en andere symbolen die hoeft bij mij NUL respect te verwachten.
Zeker gezien wat er wereldwijd geflikt wordt uit naam van deze haatsekte.
Ps, De terreur die wordt gepleegd in al die islamitische hell-holes staat overigens precies omschreven in hun "heilige" boekje genaamd koran.
Het zelfde boekje dat ook jouw lieve somalische meisje met een uitkering thuis ligt te bestuderen.

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 22:52

@figuur | 06-03-15 | 19:45

GL? Niks idealistisch. Al decennia lang een onderkomen voor criminele politici a la Duivenstront, Stink Fart, Mo Rabbit en Toffee Dribbel
Gore Lafbekken die met alle plezier het welzijn van hun kinderen verkwanselen ten behoeve van hun eigen gevoel van superioriteit als Übermenschen.

Pieter V | 06-03-15 | 22:52

Deze val was opgezet voor Wilders opdat alle linkse media hun demoniserende gal hadden kunnen spuwen en hun zelfverklaarde morele superioriteit konden etaleren.
Nu trapt Rutte erin.. Ik lach me rot. -1 voor Rutte, -1 voor de arrogante linkse elite en +2 voor Wilders.

sjoost | 06-03-15 | 22:50

Ik discrimineer niet. Van mij mag GroensLinks ook sneuvelen. En het hele kabinet en.....

Bierosaurus | 06-03-15 | 22:49

Ze sneuvelen bij het leven.

Bierosaurus | 06-03-15 | 22:47

7,62x39 | 06-03-15 | 22:38
Groot gelijk. Politieke stromingen zijn van alle tijden en achteraf kun je constateren welke desastreus was of niet. Tot nu toe waren ze allemaal desastreus. Ooit komen ook de democratische stromingen voor het predikaat desastreus in aanmerking.

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 22:46

Het diepere probleem is de islam en de islamgoedpraterij. En zolang dat niet gezien wordt is heel de rest symptoombestrijding en wordt het allemaal steeds erger. Nog even en de jihad richt zich gewoon direct tegen de moderne open samenleving hier in Europa. Dat mensen zomaar vanuit het niets ineens neerstoken worden. Bijvoorbeeld. Het betreft een gekte, een stoornis. En de politiek moet eindelijk eens de realiteitszin en moed tonen dat men dit probleem aanpakt. Anders dan zie ik het ervan komen dat mensen zich, ondanks de enorme straffen hierop, gaan bewapenen. Tegen dus die gekte. Waar de politiek nauwelijks iets aan doet. Van wegkijkt. Theedrinkt. Goedpraat.

Benedict Broere | 06-03-15 | 22:44

@Vogelbeest | 06-03-15 | 19:37

Inderdaad niet iedereen, maar wel een gekwalificeerde meerderheid, want meer dan 2/3.
Dat is in een normaal functionerende maatschappij genoeg om uitvoering te geven aan dat resultaat.
Niet in poltitiek correct, totaal verwijfd en achterlijk Nederland. Daar vindt een minderheid van maximaal 10% dat zwarte piet afgeschaft moet worden en dat geweld om dat te bereiken gelegitimeerd is. Dat is niet alleen achterlijk maar ook nog eens crimineel want in strijd met democratische principes.

Pieter V | 06-03-15 | 22:44

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 22:29
Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 22:25
Nou nou. Ooit was het fascisme een hoogstaande ideologie. De fascisten van weleer verdienen beter dan dat het nu als scheldwoord gebruikt wordt.

7,62x39 | 06-03-15 | 22:38

Ahh lief hoofddoekmeisje, daar kan die groenlinksert een voorbeeld aan nemen die ziet heel de wereld nog aan voor een krentenbol, wake up.

pluk-87 | 06-03-15 | 22:37

ik schaam me door dat "Figuurtje Goedpraat" echt dat ik uit woerden kom

wemuwow | 06-03-15 | 22:36

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 22:33
Het meisje met de hoofddoek draagt die hoofddoek om haar moverende redenen. Haar zaak. Alles wat anderen er over te zeggen hebben zit in hun hoofd.

7,62x39 | 06-03-15 | 22:35

Nederland de-islamiseren, nu!
Ik snap ook niet waarom velen hier zo lyrisch zijn over die somalische?
Ook zij draagt gewoon bij aan de islamisering van NL door met haar haatdoek openlijk die afschuwelijke sekte aan te hangen.
Mocht puntje bij paaltje komen, kiest zij heus wel voor haar geloofsbroeders.
Ondertussen leeft ook zij gewoon van een uitkering over onze rug.
Wat zijn mensen toch naïef in dit land? zit er soms extasy in het drinkwater??

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 22:33

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 22:15
Nou, ik denk dat je gelijk hebt dat ondanks mijn universitaire studie in een beta-richting én een postdoc, ik toch een aardig eindje achterblijf op Einstein. Maar ja, ik kijk niet neer op de reaguurders hier die met gezond verstand een heel eind verder in de analyse zitten dan jij. Heb je overigens eens nagedacht om een boek te lezen van Louis Couperus? Ik kan het je aanraden.

Bernard Couperus | 06-03-15 | 22:29

@Jan-Joris-Jaap-Joop zijn gek | 06-03-15 | 22:25
Mij zonder enige onderbouwing fascist noemen. Hulde! Knap gedaan! Je bent een held! Dombo's.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 22:29

wakkere_nederlander | 06-03-15 | 21:45
De mensheid als geheel, zelfs het leven vanaf het eerste begin is één ding. De individuele mens met al zijn ervaringen, gevoelens, daden, met alles en iedereen wat hem dierbaar is en iedereen wie hij dierbaar is is iets heel anders. Het evenbeeld van God, tot het moment dat hij gereduceerd wordt tot een dier, tot stof. De dood van een individu is ontluisterend.

7,62x39 | 06-03-15 | 22:29

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 22:22
Mijn post van 21:16 blijft staan. Doe er mee wat je wil.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 22:25

Cuyahoga | 06-03-15 | 22:14
*mijn soort volk en het vlekje op jouw vensterbalk*
Gewoon in herhaling: Extremisten deugen niet. Nooit en nimmer want normale mensen willen leven in een wereld zonder pijn, verdriet, martelingen, kooiverbrandingen, onthoofdingen en andere barbariteiten.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 22:22

@Graaf van Egmont | 06-03-15 | 21:51
Geweldige plemp. Tx.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 22:22

@Cuyahoga | 06-03-15 | 22:14
Tx.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 22:22

Adjudant, de IS is niet iets waar we ons echt druk over hoeven te maken. Ik zie ook geen gevaren voor europa, ons land en onze bevolking voor de komende decennia.
We maken ons druk om niks.
Groet

Jim Lovell | 06-03-15 | 22:20

Het grootste gevaar, zijn blinde naïvelingen.!! En die hebben we toch veel.!!

Archy Bunker | 06-03-15 | 22:18

Bernard Couperus | 06-03-15 | 22:09
Einstein en ballen. Kom op zèg! Dat gaat jouw verstand te boven. Leuk dat je er bent. Extremistische moslim zijn een gevaar. En andere gemene roeptoeters ook.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 22:15

@Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 21:55
Ik ken Lewis Lewinsky niet persoonlijk, maar wat ik van hem lees is niet onverstandig.
Net zoals de meeste reaguurders hier verstandiger zijn dan de gemiddelde Nederlander.
Gewoon normale mensen die durven te zeggen dat twee keer twee vier is, dat een wortel een wortel is en dat de islam een achterlijke middeleeuwse doodscultus is.
Gewoon normale mensen die een wereld willen zonder pijn, verdriet, martelingen, kooiverbrandingen, onthoofdingen en andere barbariteiten.
En die kom jij dan hier met een dedain wat stinkt als een gierput voor fascist uitmaken.
Dan voel ik me persoonlijk aangesproken ja.
Maar niet meer dan dat, want ik maak me meer druk om een vlekje op mijn vensterbank dan om jouw soort volk.
Kijk eens in de spiegel malloot, dan zie je hoe een fascist eruit ziet.
Koekkoek.

Cuyahoga | 06-03-15 | 22:14

De enigste die hier garen bij spint is wilders want die hij heeft alleen maar gevraagd of ze meer of minder van een volk/groep wilde hebben dat aanwijsbaar overlast veroorzaakt, Rutte deed precies hetzelfde alleen ging die stapje verder en opperde dat het misschien beter voor ze was om het loodje te leggen dus ook eigenlijk minder, minder, minder daar geert ook ooit VVD was moet daar dus iets in het water zitten wat ze daar serveren tijdens bijeenkomsten, daar ooit TON ook uit dit gebroed is voortgekoemen.

Umberto die trotzoni | 06-03-15 | 22:12

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 22:04
Ga je hier nou de "wat ben ik toch belezen" Bram uithangen? Reaguurders zijn geen kleine mensen zoals Louis dat bedoelde. Je hebt elitaire trekjes weet je dat? En ze maken je niet knapper.

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 22:10

"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds." A. Einstein

Bernard Couperus | 06-03-15 | 22:09

@equal to condell | 06-03-15 | 22:02
Göring heeft zelfmoord gepleegd met een cyanidepil.

Jeff Hawke | 06-03-15 | 22:08

Dat lieve meisje met hoofddoek komt volgens mij helemaal niet uit Somalie maar lijkt mij meer een Marokkaanse.

binnenbuitenband | 06-03-15 | 22:08

Jim Lovell | 06-03-15 | 21:51
Natuurlijk gaat het allemaal goedkomen. Dat weet ik zeker. De jaren van IS zijn als een oprisping in de geschiedenis. Zeg maar een boertje van een baby, gevolgd door een zuur kotsje.
Het zou me verbazen als er over 100 jaar in de geschiedenisboeken het bestaan van een IS geschreven staat.

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 22:05

"De kleine menschen kritizeeren een japon, een soirée, maar ze kritiseeren nooit het leven..." aldus Louis Couperus.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 22:04

De vraag was natuurlijk voor Wilders bedoeld, en denk niet dat de VVD normaal zo realistisch is als het gaat om een standpunt over Jihad strijders "lees moordenaars verkrachters beulen kunst barbaren etc." maar zo zie je maar we schuiven op. De Nederlandse bevolking is er grotendeels wel uit, zo'n kleine 70% vind het prima en tijdens het debat hoorde ik zelfs 77%. Persoonlijk mogen ze dood maar zie het niet als een verplichting. Dat ze nooit maar dan ook nooit meer terugkeren naar het vrije westen is evident. Laat deze morbide fascisten maar lekker blijven in die puinzooi waar geen industrie wetenschap beschaving en ontwikkeling is. En de reactie van huiloogje Pechtold heeft daarmee wel wat stemmetjes verloren schat ik zo in. Het opkomen voor Fascisten werkt vaak niet lekker, net of je in het proces in Neurenberg het opneemt voor Hermann Göring. Die hebben ze trouwens netjes om zeep geholpen.

equal to condell | 06-03-15 | 22:02

Ze mogen ook de pijp uit gaan.

WillemRuis | 06-03-15 | 22:00

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 21:55
Vond je Hannie Schaft zeker ook extremistisch? O, een Godwin. Maar, het doel heiligt de middelen. nl.wikipedia.org/wiki/Hannie_Schaft

Bernard Couperus | 06-03-15 | 21:59

@Graaf van Egmont | 06-03-15 | 21:54
Ik heb wel eens onder de plempsels van Antisoof gereaguurd geef ik toe.

wakkere_nederlander | 06-03-15 | 21:58

Kaputt machen! Ow sorry, die jaren dertig en de PVV ook de hele tijd.

Sliptong | 06-03-15 | 21:57

ha ha ha Rutte spreekt stoere taal ondertussen hebben de meest extreme salafistisch terrryer moslims hier vrij spel. Een lachertje Rutte.. Net zoals die 1000 Euro, net zoals die onderste steen van de MH17 ramo, net zoals de hypotheekrente aftrek die zou blijvn. Rutte je ben een schersfiguur...

denoorman | 06-03-15 | 21:57

Al bekend wie die conductrice, in elkaar heeft geslagen?? Of is dat pas bekend, na de verkiezingen.

Archy Bunker | 06-03-15 | 21:55

Cuyahoga | 06-03-15 | 21:44
Gewoon even voor de goede orde. Sommige mensen zijn extremistisch. Lewis Lewinsky uit het reaguurderspaneel lijkt zo een iemand. En jij dan? Ben je beter dan een IS-activist of zo?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 21:55

Dat die gasten maar helemaal de tiefus worden geschoten daar en dat ze langzaam en pijnlijk sterven.

Mijnheer Harmsen | 06-03-15 | 21:54

wakkere_nederlander | 06-03-15 | 21:45
Reaguur jij hier ook wel eens onder de nick Antisoof?

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 21:54

@witchmaster | 06-03-15 | 21:14

Kom op nou toch.

En meteen voor wegopbreking: Wie haat zaait zal dodenlijst oogsten.
En voor een goede nachtrust: Ik verafschuw doodsbedreigingen net zoals elk ander verstandig mens maar greets nominatie verbaast mij niet.

Skunk57 | 06-03-15 | 21:54

2:18 Jan Wolkers alert!

wakkere_nederlander | 06-03-15 | 21:54

@Graaf van Egmont | 06-03-15 | 21:44
Verdienen is wat anders dan krijgen. Geen genade, het laatste wat ze zouden moeten zien is een oranje vlam.
Ben wel klaar met die klootzakken en dat gaat vast goedkomen.

Jim Lovell | 06-03-15 | 21:51

ZZP-er | 06-03-15 | 21:39
Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:41

Ik weet dat ik een beschaafd mens ben onder de algemeen geldende termen. Dat wil dus zeggen dat ik wat van mijn leven heb gemaakt, beleefd ben en vrij open en eerlijk geacteerd heb. Maar ik ben dan ook nooit iemand tegengekomen zonder beschaving die het voor mij noodzakelijk maakte om hem naar de strot te vliegen en hem naar het leven te staan.
Puur geluk dus. Maar om dat beschaving te noemen?
En ja, dan wordt je misschien een fascist genoemd, maar dat is dan ook het einde van de discussie. Want geen echte argumenten meer. Daar kan ik dus gerust mijn reedt aan af vegen.

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 21:51

Progresievelng | 06-03-15 | 21:41
Nee, diegene die met de dood bedreigt worden, en diegene die vermoord worden door de aanhangers van een fascistische totalitaire ideologie zijn de opvolgers van het verzet. Niet diegene die hier tegen agenderen. Droeftoeter !

Bernard Couperus | 06-03-15 | 21:50

@Cuyahoga | 06-03-15 | 21:48
Ow. Ja, daar ben ik ingetrapt :-)

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:49

@Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:45
De vier J's bedoel ik.

Cuyahoga | 06-03-15 | 21:48

@Fuck-a-duck | 06-03-15 | 21:45
Prima gezegd!

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:46

Rutte wilde een Wilders plegen. Ondanks dat zijn achterban hem steunt (Overigens is kruisje ook bij JA!) valt heel links Nederland erover. Sidderen en beven. Dachten zeker echt dat meneer de uil met zijn fabeltjes krant realiteit ging worden.

Nee Alex 'miezerig' aka 'Pechthold-ganger stimulerende' Peggy zal never nooit MP worden.

Probleem is tevens ook dat Rutte zijn geloofwaardigheid lang geleden al verspeelt heeft. Nu met opkomende verkiezingen opeens wel dingen roepen waar u Wilders eerder op afkraakte?!

Maar wel buigen voor de mossels die geschiedenis vervalsing willen doen. Holocaust is onzin. Israel pleegt genocide op Palestine. Moet kunnen toch, Rutte? Malloot!

Nee Trutte ik kijk dwars door u heen, muppet.

Vageling | 06-03-15 | 21:46

Rutte is een laffe kwallebak. Makkelijk als de patatjihaatjongeren daar omkomen, dan hoeft de politiek geen moeilijke keuzes te maken. Pak nou toch gewoon eens dat paspoort af, stelletje lafbakken.

Fuck-a-duck | 06-03-15 | 21:45

@7,62x39 | 06-03-15 | 19:37
'Dat mensen sterven is verschrikkelijk'

Die uitspraak durf ik te betwisten.
Als geen enkele mens ooit zou sterven zou de wereld een hel zijn.
Evolutionair is sterven geniaal.
De mens muteert tot een nieuwe mens en de oude mens sterft.
Zo blijft het leven zich steeds opnieuw aanpassen aan nieuwe tijdperken.
Daardoor is de mensheid als geheel onsterfelijk.

wakkere_nederlander | 06-03-15 | 21:45

Rutte heeft de gulden middenweg gevonden, moslims blij want rutte gunt hun de hemel, NLers blij want geen terroristen terug hiernaartoe en de media blij want pittige uitspraak,maar toch gaat VVD hard onderuit in de verkiezingen.

tattooboer | 06-03-15 | 21:45

@Cuyahoga | 06-03-15 | 21:44
Hûh?

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:45

Jim Lovell | 06-03-15 | 20:43
Daar geloof ik niks van. Onze gevallen soldaten worden wel degelijk herdacht. Misschien dat de jonge generatie het allemaal niet zo boeit, maar de ouderen onder ons wel degelijk. Het natuurlijk ook moeilijk. Al heel lang leeft de jeugd zonder oorlogsdreiging. Ook ik heb moeite met missies als Afghanistan. We horen daar niet en het dient geen Nederlands doel, wat de politici ook mogen beweren. Maar als daar een van onze jongens sneuvelt, dan verdient hij ons respect.

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 21:44

@Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:41
Wil je de volgende keer even je voeten vegen voor je in de panelen komt, want ik weet niet wat voor rotzooi je nu weer onder je schoen vandaan hebt gepeuterd, maar de stank is niet te harden.

Cuyahoga | 06-03-15 | 21:44

Zo dat bontkraagje had niet hoeven zeggen dat hij van GL was, dat kon je zo wel zien.

jip_86 | 06-03-15 | 21:41

@Graaf van Egmont | 06-03-15 | 21:37
Eens. En nu gaan Jan Joop Jaap en die andere ons fascist noemen. *it's a lonely friday night*

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:41

GL zijn dat niet de afstanmelingen vAn het naoorlogse verzet. Bij pvv ers ramen ingooien is normaal en activisme, maar jihadi john krijgt een bordje linsensoep zolang hij maar niet met een dieselauto komt

Progresievelng | 06-03-15 | 21:41

Degene die het wel benoemd mag het niet zeggen, willen we wel dat het benoemd wordt?? Of kan dat alleen in zorgvuldig gekozen bewoording, met excuses vooraf, met een wolkje parfum erbij, en een mooie grote strik erom, en aangegeven met suede handschoentjes. Wat zijn we toch een laf pleurisvolk geworden, lafbekken en pussy,s, die de menselijke maat zelf ontgroeid zijn, door de klokkenluider de mond te snoeren, en zelfgenoegzaamd te knikken.

Archy Bunker | 06-03-15 | 21:40

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 21:37
Ja, wij zijn geen beschaafd land en ook geen democratie.

ZZP-er | 06-03-15 | 21:39

Weer dat gelul met die Miele, lekker origineel GS

AbleArcher13 | 06-03-15 | 21:38

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:39
Ik geloof niet in de toename an de beschaving van de mens. Ja, vergeleken met tweederde van de achterlijke wereldbevolking lijken wij beschaving te hebben. Het is maar een dun laagje. Je kunt beschaafd doen in onze ideale omstandigheden, maar wanneer het om leven of dood gaat, wordt zelf Oink Oink een crimineel. Als hij dat al niet is natuurlijk.

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 21:37

@ Bernard Couperus | 06-03-15 | 21:12

ik ben het met je eens
ik ben geen fan van de PVV achterban, Wilders en de economische ideen van die partij, maar ze zijn enige partij die het islamprobleem bespreken. ik zie geen ander alternatief. vvd, cda, pvda etc kiezen levert niks. die hebben de laatste 40 jaar niks gedaan... dan maar een proteststem

DubbelDibbel | 06-03-15 | 21:36

Waar je niemand over hoort is dat de VVD achterban "fascistischer" is als de PVV achterban......
Daarnaast hoor je ook niemand zeggen dat gematigde moslims dus echt bestaan, ook al komen die uit Somalië.
Ten slotte, heeft niemand ooit een foute beslissing genomen en daarop teruggekomen?
.
Ik denk dat de boemerang jihadisten gewoon moeten worden berecht, met serieuze straffen, alsof ze zelf die kelen hebben doorgesneden, piloten verbrand of meisjes verkracht/verminkt. Een jaar of 20 minimaal, maar belangrijker: TBS ze hebben ten spotte reeds bewezen niet in staat te zijn een afgewogen oordel te vormen en dienen in ieder geval "ontbrainwashed" te worden, zeg maar met een conditioner behandeld. Als ze niet te redden zijn hebben we altijd nog de Delftse stationsdraaideur waar ze met hun koppeke tussen kunnen komen.."

Verwilder(s)t Niet | 06-03-15 | 21:35

Waar je niemand over hoort is dat de VVD achterban "fascistischer" is als de PVV achterban......
Daarnaast hoor je ook niemand zeggen dat gematigde moslims dus echt bestaan, ook al komen die uit Somalië.
Ten slotte, heeft niemand ooit een foute beslissing genomen en daarop teruggekomen?
.
Ik denk dat de boemerang jihadisten gewoon moeten worden berecht, met serieuze straffen, alsof ze zelf die kelen hebben doorgesneden, piloten verbrand of meisjes verkracht/verminkt. Een jaar of 20 minimaal, maar belangrijker: TBS ze hebben ten spotte reeds bewezen niet in staat te zijn een afgewogen oordel te vormen en dienen in ieder geval "ontbrainwashed" te worden, zeg maar met een conditioner behandeld. Als ze niet te redden zijn hebben we altijd nog de Delftse stationsdraaideur waar ze met hun koppeke tussen kunnen komen.."

Verwilder(s)t Niet | 06-03-15 | 21:35

Hahaha, het percentage VVD'ers dat het hiermee eens is is groter dan het percentage PVV'ers.

J. Jarig | 06-03-15 | 21:34

Het is overigens ook een belachelijke stelling waar op gereageerd moest worden. Puur provocatief. Uiteraard om Geert Wilders uit zijn tent te lokken. Niveau sensatie journalistiek. Als de stelling nu was geweest: "is het beter om jihadisten daar te laten blijven of terug te laten keren?" dan had je een meer 'normale' discussie gehad. Nu moet je kiezen tussen 'a rock and a hard place'. Terugkeren is absoluut geen optie wat mij betreft, maar dood wensen vind ik te ver gaan. Kortom, we zijn weer geen meter opgeschoten met dit debat.

Bernard Couperus | 06-03-15 | 21:33

@Niak | 06-03-15 | 21:18
Leuk!
Waarom zijn er toch zo veel verbloemende benamingen voor het vermoorden van mensen?
Liquideren, elimineren, executeren...
Sneven, sneuvelen, vallen...

wakkere_nederlander | 06-03-15 | 21:31

@Bernard Couperus | 06-03-15 | 21:24
Politici zijn bange incompetente mensen die als ze het moeilijk krijgen bevoegdheden overdragen aan probleem oplossers.
Als ik niet te oud was ging ik het leger in, echt.

Jim Lovell | 06-03-15 | 21:30

Het liefst zo pijnlijk mogelijk

Berthe | 06-03-15 | 21:29

Niemand hoeft dood maar iedereen gaat dood.Maar laat geen ander daar over beslissen.

sockeye | 06-03-15 | 21:27

Wie hecht er nog waarde aan uitspraken van Rutte? Als Wilders daar gisteren ook had gestaan dan had meneer wel anders gepiept. Ik dacht trouwens dat de verkiezingen over de provinciale staten gingen, ik heb het debat niet gezien, ik heb alle herhalingen van Sesamstraat nog eens bekeken, maar volgens mij ging het toch vooral om 2e kamer onderwerpen.

Meneer Rozenwater | 06-03-15 | 21:26

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:24
Bedankt voor je reactie.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 21:26

Ik wens hun hetzelfde wat ze mij toewensen, alleen dan t dubbele...

number668 | 06-03-15 | 21:25

Mensen die op de VVD stemmen zijn voor de doodstraf!

watazooi | 06-03-15 | 21:25

Jim Lovell | 06-03-15 | 21:20
Heb je wel eens van een retorische vraag gehoord? Ik weet ook wel waar het vandaag komt. En ik ben het me je eens. Maar het gaat erom dat NIEMAND van de politici de juiste vragen stelt. Er wordt alleen maar 'stoere' zaken geroepen, of weggekeken. De enige die het issue wel benoemd, is Geert Wilders. Maar Geert verdient nu niet de schoonheidsprijs voor communicatie.

Bernard Couperus | 06-03-15 | 21:24

@Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 21:16
Ga eens deaudt, allevier.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:24

Rutte zegt ook: Minder, minder minder. En verdwijnen.

ritter vn hüpfburg | 06-03-15 | 21:23

Wel Potjandriedubbeltjes, nu ook al verwarde -en übernaïeve- mannen voor de GS camera
oh wacht, GroensLinks dus pacifist wanneer het ze uitkomt, say no more
Kudo's voor slim Somalisch hoofddoekmeiske

Tobi | 06-03-15 | 21:23

Bernard Couperus | 06-03-15 | 21:12

Ook daar radicaliseren jongeren. Christenenjongeren gaan naar Afrika en doen daar vrijwilligerswerk. Boedisten gaan werken in een tempel ergens in Cambodja met arme kinderen.

Moslimsjongeren gaan op jihad.

Het is net wat je heilige geschriften je bevelen, waarin je dus radicaliseert.

Statler en Waldorf | 06-03-15 | 21:23

Links-, relie-, rechtsgekkies: onze samenleving staat altijd onder druk van extremisten die kwaad willen. Dat meisje met hoofddoek hierboven in het filmpje hoort daar niet bij. Sommige reaguurders alhier wel. Smerig tuig.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 21:22

@Bernard Couperus | 06-03-15 | 21:12
Dat kan je zelf toch wel bedenken, moeten we je dat voorzeggen?

Jim Lovell | 06-03-15 | 21:20

deluiegriek | 06-03-15 | 21:16
Eens.

Bernard Couperus | 06-03-15 | 21:19

@7,62x39 | 06-03-15 | 19:37
Ja, en dan ook nog eens doodgewenst worden door je eigen Minister-president. Bizar land dit.

deluiegriek | 06-03-15 | 21:18

@7,62x39 | 06-03-15 | 19:37

Je punt is?

peterdh | 06-03-15 | 21:18

Ik dacht die ouwe krullenbol is vast een Groenlinkser en verdomd. Volgens mij ben ik paranormaal begaafd.

Wasbakplasser | 06-03-15 | 21:17

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:11
Jij moet je vooral afvragen of je niet verdacht wil zijn vanwege mogelijke sympathie voor een andere massaslachtingen veroorzakende ideologie. Je doet nogal fascistoïde aan immers.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 21:16

Rutte die onderdanen dood wenst... dat is nogal wat. Whats next en tot hoever ga je. Mogen moslims die uitreisplannen hebben ook dood? Mogen we ze dan hier op straat laten liggen als ze hulp nodig hebben? Zijn het soms minderwaardige mensen? Lijkt mij een glijdende schaal. Want trek dat eens door.
.
Voor een MP zijn dit bikkelharde uitspraken, niet passend.

deluiegriek | 06-03-15 | 21:16

Van mij mogen al die gasten uit de voeding geholpen worden ben klaar met dat policor gezeur.

chieffe | 06-03-15 | 21:16

Van mij mogen al die gasten uit de voeding geholpen worden ben klaar met dat policor gezeur.

chieffe | 06-03-15 | 21:15

@Skunk57 | 06-03-15 | 21:07
slaap met open ogen , Greet weet nu exact hoe hij hen kan pakken tijdens een debat.
Ze hebben ongewild hem een stuk hout gegeven waarmee hij kan slaan .
Deze MP Rutte dacht dat hij Greet een een hoek duwde omdat hij ziek was en absent .
Maar heeft voor zijn beurt gesproken , dit zal binnenkort een politieke blunder zijn !!!!

witchmaster | 06-03-15 | 21:14

@Skunk57 | 06-03-15 | 21:07
Blijf hopen op die volledige vernietiging.
Jaar na jaar na jaar na jaar.
Intussen zou je mij misschien antwoord kunnen geven op je bewering, dat het aanwezig zijn van Wilders op de dodenlijst van de krankzinnige islamo-fascisten, aan zichzelf te danken heeft.

Roadblock | 06-03-15 | 21:13

@DubbelDibbel | 06-03-15 | 21:05
Helemaal mee eens. Wanneer laten we het debat over de werkelijke oorzaak, namelijk de islam niet kapen door een PVV? Daar zou het over moeten gaan. Hoe kan het dat massaal jongeren die door een dergelijke ideologie wel radicaliseren, maar jongeren die boeddha aanhangen of Christen zijn, niet?

Bernard Couperus | 06-03-15 | 21:12

groen links meneer: Er was een fijn plekje voor jehad gangers. Ze hebben er alleen zelf voor gekozen om dat fijne plakje te verlaten en naar een (achteraf?) minder fijn plekje toe te gaan. Ik woon in een veilige omgeving zonder tijgers. Als ik morgen besluit om naar de dierentuin te gaan en de tijgerkooi in te rennen om de grote poezen met een stok te slaan, moet ik niet verbaasd zijn als ik uiteindelijk in de tijgerkooi sterf.

swift1.6 | 06-03-15 | 21:12

Gewoon huis werk en gratis sex plus BMW aanbieden. Die gasten hebben gewoon een zetje nodig. D66 modus uit... Laat ze allemaal,doodvallen of neergeschoten worden voor mijn part krijgen ze embola die jihadstrijders. Het woord strijders is nog misplaatst ook. Het zijn vieze pleuris mongolen.

Veel Vaak | 06-03-15 | 21:11

@DubbelDibbel | 06-03-15 | 21:05
Goed gezegd.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:11

@DubbelDibbel | 06-03-15 | 21:05
Rutte lult uit zijn nek en je hebt er niks aan.
Zeker academisch gevormd, ofniet.

Jim Lovell | 06-03-15 | 21:10

"1% van de PVV weet ut niet".
Het valt mij op dat het dubbele of meer van de andere partijen "ut ook niet weet".
Dus waarom speciaal de PVV genoemd heer Klaps?
D66 met 12% die "ut nie weet" lijkt me boeiender.
of proef ik hier een goedkoop PVV afzeik poging?

Roadblock | 06-03-15 | 21:08

Rutte heeft voor het debat vast alle afleveringen van House of cards nog eens bekeken.
Geniaal hoe hij, terwijl greet een kuchje had, de pvv volledig vernietigd heeft.
Bijna zielig, nu greetje niet meer nodig is.

Skunk57 | 06-03-15 | 21:07

Baronwater | 06-03-15 | 19:46
Tuurlijk niet. Dat meisje is geen echte moslim want ze zegt dat er in een moslimland erge dingen gebeuren door toedoen van andere moslims. Aldus d66.

swift1.6 | 06-03-15 | 21:07

waar gaat de discussie eigenlijk om?

dat jihadisme en ISIS slecht zijn weet ieder beschaafd mens. om nauw te suggeren dat Rutte een held is wegens zijn jihadganger-statement is onzin. Hij heeft net zoals alle D66, pvda, cda etc niks, maar dan ook helemaal niks gedaan, om de islamisering in Nederland te stoppen. waarom het over jihadgangers hebben als we hier met iedere extra gebedsruimte, iedere halalmaaltijd op school,, ieder absurd geklaag over islamofobie, iedere eis, alleen maar islam tolereren.

waar is de politicus die de waarheid over de islam durft te spreken? die in een debat durft te zeggen dat dit land langzaam maar zeker geislamiseerd. wordt? dat Mo een pedofiele, massamoordende psychopaat was?
wasr hebben we het over de euro en andere tijdelijke problemen, maar ignoreren deze tikkends tijdbom on ons land? het is al 5 na 12; sinds 9-11 is er alleen maar meee islam bij gekomen; wat heeft de politiek in die 15 jaar gedaan tegen de islamisering van nederland en Europa gedaan? nul punt nul... wat zitten we over ZZper te kletsen als over 20-30 jaar ons kleindochters mer een boerka moet lopen? hele wijlen in de randstad geislamiseerd zijn? we wellicht hier een burgeroorlog hebben?
dit statement van Rutte verandert niks.... het heeft nul impact op de islamisering van nederland...

DubbelDibbel | 06-03-15 | 21:05

Allemaal leuk en wel, maar ik heb de mening van peter R nog niet gehoord.

vaas klaak | 06-03-15 | 21:04

Volgens kereltje Pechtold moeten ze bij terugkomst berecht worden. Van de reeds teruggekomen jihadisten heeft nog geen 10 procent een rechter gezien. Bovendien degene die een rechter zag kreeg van deze D66 rechter een flutstraf of was het aantreffen van gevechtskleding, bivakmutsen etc onvoldoende om iemand achter de tralies te krijgen. Kereltje Pechtold praat poep!

sallandstrots | 06-03-15 | 21:02

Eigenlijk moeten ze gewoon niet meer terug kunnen naar Nederland.
Maar ja, dan moeten de grenzen dicht en dan wordt de EU boos op Mark.
Dus vindt Mark het maar beter dat ze gewoon dood gaan. Afgeslacht worden.
Alles beter dan iets doen wat de EU niet wil.

QBert | 06-03-15 | 21:02

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:37
Bedankt!
Daar heb je dus geen geluid voor nodig. Is ook prettiger, dan hoor je dat gezwets ook niet.

ZZP-er | 06-03-15 | 21:02

En waarom het typische groenmensje heus wel lief is maar ook rechtuit naïef: zie 2:19 t/m 2:25 hierboven.

"... en zij zullen mijn leven niet nemen".

De wereldgeschiedenis is vol van genocides en andere slachtingen. Ja de meneer in kwestie zal deze dans waarschijnlijk wel ontspringen. Maar vele andere mensen deden of doen dat niet. Die werden/worden gewoon afgemaakt. Lui die vol overtuiging mensen doodmaken die hen of hun leiders niet bevallen, dat is een probleem van altijd en overal. En momenteel profileren vooral mannen met een besneden lul die graag hakbar schreeuwen zich dusdanig.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 06-03-15 | 21:02

@Jim Lovell | 06-03-15 | 21:00
Tx :)

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 21:01

Ik ben het de laatste tijd eigenlijk nooit meer eens met Mark R. Maar in dit geval wel! 1000 bommen en granaten. En nooit meer terug!

pieter de zeeuw | 06-03-15 | 21:01

kheb liever dat ze sterven voordat ze gaan. Scheelt potentieel toch weer wat onschuldige levens.

swift1.6 | 06-03-15 | 21:01

@Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:51
Niet knipogen, je bent toch geen wijf?

Jim Lovell | 06-03-15 | 21:00

-weggejorist-

Bloodzone | 06-03-15 | 21:00

@tattooboer | 06-03-15 | 20:57
Opportunisme is in jouw geval een ander woord voor gezond verstand ;)

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:59

@Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:54
Ik ben er bij vlagen, dankje! Soms vind ik mezelf een opportunist. ( de schuld bij diegenen in de schoenen schuift die mij prikkelen om uit de grochten te doen verschijnen)

tattooboer | 06-03-15 | 20:57

Bernard Couperus | 06-03-15 | 20:47
De werkelijke oorzaak zien en aan pakken is noodzakelijk.
Weet u wat de oplossing is. je kind niet meer laten opgroeien met Islam. Dan wordt het wel beter. een tijdje geleden was er hier een topic en werden drie marokkaanse jongens geinterviewd. Allemaal riepen ze heel rare dingen, zoals dat iedereen zich maar moest bekeren. Van wie hebben ze dat denkt u? Dat zal ik u vertellen, dat komt door islam, maar het ergste is, zij zetten er geen vraag tekens bij. Er is geen kritische noot bij zichzelf te ontdekken. Dat is het grote probleem, zij willen dit en daarom is pechtold een zeer fout mens. In een maatschappij dat iedereen zijn of haar eigen keuze mag maken, maken zij die bewust om een jihadi te zijn. Het begint bij hun ouders die hen met dezelfde islam onzin incotrineren en de koran die hen haat teksten leert. Nogmaals zij maken die keus om het voor waarheid aan te nemen, dus als ze er heen gaan mogen ze ook sterven wat mij betreft. Beter hen dan Nederlanders hier

Stargate | 06-03-15 | 20:55

@tattooboer | 06-03-15 | 20:52
Geweldig dat je er weer bent!

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:54

Groenlinks vind dat een groot gebruiker van gas meer moet gaan betalen per m3, ze moeten consequent oordelen dus ook jihadisten moeten bij groter verbruik van de islam meer betalen,lekker deaud is miet foud, klaar.

tattooboer | 06-03-15 | 20:52

@Jim Lovell | 06-03-15 | 20:49
Ja, ik weet het ;)

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:51

@bigstone | 06-03-15 | 20:49
Soort gipsvluchtconstructie maar dan voor takbirs

Handsomeboy | 06-03-15 | 20:50

@bosmaloot | 06-03-15 | 20:32
Tegeltje: De beste jihadist is een dooie jihadist.

Handsomeboy | 06-03-15 | 20:50

@Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:43
Hier in de panelen zie je daar ook voorbeelden van, brrrr, je kan ze zo opnoemen.

Jim Lovell | 06-03-15 | 20:49

Maar wie gaat de gewonde jihads helpen en voor hem de ziekenhuis kosten betalen. Ze komen geheid naar Nederland voor transplantatie. Ik moet dat zeker?

bigstone | 06-03-15 | 20:49

"Ik ben enthousiast lid van Groen Links..."

Dat was bij 'ehhhhhhhhhhhhhhh' al duidelijk

marcoplarco | 06-03-15 | 20:48

Stargate | 06-03-15 | 20:37
Ik begrijp het wel degelijk. Ik begrijp ook wel dat deze figuren hiervoor kiezen, en ik vind ook dat ze nooit meer Nederland in mogen. Maar waar het mij om gaat is dat we moeten voorkomen dat er nog meer jongemannen zover geïndoctrineerd raken door de islam, dat ze daar naartoe afreizen. Dat is veel moeilijker dan maar stoer roepen dat ze daar beter dood kunnen gaan. Het zou je kind maar zijn die volledig geradicaliseerd raakt door fundamentalisten. Wens ik ze dood? Nee. Ik verlaag me niet tot dat niveau. Zie ik ze als ongewenst in de Nederlandse samenleving: Ja. In plaats van dat politici allerlei 'stoere' uitspraken doen, kunnen ze beter eens stoppen met wegkijken en de werkelijke oorzaak erkennen én aanpakken.

Bernard Couperus | 06-03-15 | 20:47

Zag ik daar een onthoofdings ontkenner?

doskabouter | 06-03-15 | 20:46

En als je ISIS omdraait, krijg je SISI en daar wordt iedereen weer wel vrolijk van.

Handsomeboy | 06-03-15 | 20:45

Die Groenlinksert gaat vanavond vast naar de kroeg om wat te drinken met z’n kameraden. Wat zou ik daar graag een keer bij aanschuiven. Gewoon voor wat bewustwording.

basweetutwel | 06-03-15 | 20:44

@Jim Lovell | 06-03-15 | 20:43
+1 voor verwijfde bevolking.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:43

@Graaf van Egmont | 06-03-15 | 20:30
De jihadisten worden meer herdacht dan onze soldaten, het zijn helden en martelaars in de ogen hun achterban.
Over onze soldaten worden films gemaakt en vervolgens kaltgestellt als 'war porn' door het merendeel van de verwijfde bevolking.
Door de minachting van die intellectuelen krijgen ze de islam, gratis en voor niets.

Jim Lovell | 06-03-15 | 20:43

@@@ZZP-er | 06-03-15 | 20:34
Als ik het goed begrijp ben jij Zelfstandige Zonder Geluid?

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:42

@@ZZP-er | 06-03-15 | 20:34
Ik bedoel 0:58 minuut. Rossige krullenkop was wel juist.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:41

Een jihadi is een belediging van Erasmus en Spinoza. Dat snappen ze bij de VVD ineens wel tijdens verkiezingstijd. De rest van de tijd niet - beledigen ze hen.

McMarx | 06-03-15 | 20:40

@Fijnstoffer | 06-03-15 | 20:01
Bedoelt u die ene met 'WEG MET MIJ! WEG MET MIJ!' op zijn voorhoofd geschreven?

VanBukkem | 06-03-15 | 20:40

@Graaf van Egmont | 06-03-15 | 20:36
Volgens GroenLinks zijn we nu beschaafd geworden. Dat is het probleem, de beschavingspretentie van de elite.

Goddank ben ik half nerd, half racist en half tokkie.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:39

Ik vind dat die goede lieve GL man een vakantie heeft verdiend op kosten van de staat. Dat gun ik hem van harte.
En wel naar een leuke badplaats in Syrie.
Of een www.fox.nl/syrie/informatie.
Of het zonnige Irak.
Het lijkt me wel een man die ook wel van een beetje cultuur houdt.
Jammer dat die waarschijnlijk nooit meer terug zal keren om zijn bevindingen over de aldaar aanwezige medemens te kunnen delen met ons.
Komt ie er daar zomaar achter dat niet ieder mensenleven telt en niet iedereen zo gelijk is.
Met je hoofd eraf ben je sowieso een stukje kleiner dan menig ander.

klinkklaar | 06-03-15 | 20:37

@ZZP-er | 06-03-15 | 20:34
Rossige krullenkop op 3:49 minuut. Knettergestoord.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:37

Bernard Couperus | 06-03-15 | 20:31
U begrijpt het niet helemaal. Die mensen kiezen er daadwerkelijk zelf voor om een ideologie aan te hangen. Wanneer men in nederland, belgie, frankrijk o een ander europees land bent heb je de keuze om iets te maken van je leven. wanneer je dat allemaal afwijst en volledig zelf beslist voor een leven in de jihad maak je die keuze dus echt bewust. Wanneer je liever luistert naar iemand die continu loopt te prediken dat de Jihad de enige manier is om in het paradijs te komen en je gaat er in geloven is dat je eigen keus.De enige keus die je niet heb is hoe je opgevoed wordt, Wanneer je geboren wordt in een moslim gezin ben je moslim, maar wat je er mee doet is nogmaals je eigen keus. Die mensen die gaan zijn dus totaal zelf verantwoordelijk voor de keuze die ze maken. Veel mensen willen deze jihadi's tegenhouden, ik ben van mening dat ze moeten gaan. waarom, als ze hier rondlopen gaan ze nederlanders kwaad oen, wanneer ze levend terugkomen zijn ze al zo ver weg dat ze mensen pijn gaan doen, zelfs dood maken. Er zijn voor beelden genoeg. Zoals u zult merken ben ik ook geen D'66 persoon of stemmer

Stargate | 06-03-15 | 20:37

Als je in 1936 naar Spanje ging om te vechten dan maakte de Nederlandse regering je statenloos. Als je in Spanje sneuvelde, vond niemand dat erg, want je was toch maar een communist.
Zelfde gold voor de Nederlandse SS-ers aan het Oostfront. Er rouwde niemand om behalve de eigen familie.
Waarom moet een jihadist anders behandeld worden nu?

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 20:36

@ZZP-er | 06-03-15 | 20:34,

Hij heeft wat weg van Bram v. O. in z’n vrijetijd, dus met bijpassende bontkraag.
Nu u weer.

basweetutwel | 06-03-15 | 20:36

Die Rutte is maar wat blij dat Geert ziek was.... haha, ouwe populist.

basweetutwel | 06-03-15 | 20:35

Dat somalimeiske was in het hele filmpje de enige die echt recht van spreken had. En toch zie ik haar liever in haar thuisland boodschappen doen dan hier.

vaas klaak | 06-03-15 | 20:35

@Eurotokkie | 06-03-15 | 20:28
Ik weet zeker dat er heel veel goeds in Jihad-John zit. Graag zou ik zo'n Bram van Ojik bij die man op stage sturen, die decadente linkse lummel kan nog niet zijn schaduw zitten.

Jan Passant mk2 | 06-03-15 | 20:35

Ik heb geen geluid, dus kan niet horen wie die GL gek is.
Is t die met de dikke kop en de grote bek? Of die ouwe man?

ZZP-er | 06-03-15 | 20:34

Stargate | 06-03-15 | 20:31

Niet gelezen, heb het topic wel gelezen maar gezien mijn vroegere problemen met mijn bloeddruk het niet aangedurfd het onderzoek te doorvorsen. Je suis islamofoob!

eerstneukendanpraten | 06-03-15 | 20:34

@mindless | 06-03-15 | 20:17 en daar heeft ie een punt, het kalifaat. Alleen weet ie waarschijnlijk niet wat het kalifaat behelst.
Of eigenlijk wel want GL staat gelijk aan hoog IQ... haha.

basweetutwel | 06-03-15 | 20:32

Een betere jihadist dan een dooie jihadist is er niet. Ze mogen allemaal gesloopt worden!

bosmaloot | 06-03-15 | 20:32

eerstneukendanpraten | 06-03-15 | 20:24
Heeft u trouwens ook dat rapport nog gelezen van die van der valk. Wat een flut rapport zeg. Ze willen islamofobie vervangen voor islamomisme of iets dergelijks. Dit land is echt ziek, en het volk wat wel kan nadenken is het medicijn. Wanneer gaan we het met z;n allen eens toe dienen?

Stargate | 06-03-15 | 20:31

Ik vind het redelijk verbijsterend dat de minister-president verklaard heeft dat de jihadist beter dood kan gaan in Syrië, en dan met name de manier waarop. Dit is minister-president onwaardig. Uiteraard willen we dat ze daar blijven. Als ze daar sneuvelen dan is dat omdat er nu eenmaal een oorlogssituatie is. Maar het is en blijft triest dat jonge mensen zó geïndoctrineerd raken door een ideologie, dat ze daar vervolgens hun leven aan willen geven; want hoe zou bijvoorbeeld zo'n iemand opgegroeid zijn als hij/zij in Japan was geboren. We moeten de oorzaak aanpakken, en niet aan (relatief gemakkelijke) symptoombestrijding doen. En nee, ik stem geen D66.

Bernard Couperus | 06-03-15 | 20:31

Jim Lovell | 06-03-15 | 20:07
Het feit dat je na je sneuvelen herdacht wordt wil zeggen dat je een uiterste daad voor het land verricht hebt en het dus een eervolle dood is.
Meet your maker is in overdrachtelijke zin gebruikt door mij, omdat ook ik niet geloof in een schepper.

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 20:30

Nee, bontkraagje van GroenLinks, we zijn níet allemaal gelijk, godzijdank. Zet dat marxistische waandenkbeeld toch eens uit je hoofd!

Prince Buster | 06-03-15 | 20:30

@vaas klaak | 06-03-15 | 20:26
LOL

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:30

.. maar goed. Populistisch gezemel is iets waar de PVV van beschuldigd wordt, terwijl gemakzuchtige lummels als Rutte dat ECHT doen om alleen maar wat stemmen te winnen.
Met wat stoere borrelpraat waar helemaal niks achter zit dan wat gebakken lucht komt er geen oplossing tegen de aanhoudende invasie van nieuwe strijders die onze jeugd en toekomst komen vernietigen.

Jan Passant mk2 | 06-03-15 | 20:29

Gewoon oorlogsrecht, iedereen die zich uitspreekt voor IS of de jihad, danwel afreist naar Syrie om deel te nemen (ja, ook 'humanitair' is deelnemen) ongewenst vreemdeling en denaturalisatie. En dat moet op europees niveau zo snel mogelijk geregeld worden, want of het nou Parijs, Brussel, of Kopenhagen is, van islamisten hebben we allemaal last. Werk die gasten eruit - niets anders dan dat we bij rabiate nazi's terecht hebben gedaan. De tijden zijn veranderd, en van west tot diep oost Europa weten we: islamisten zijn een bedreiging voor hoe we in Europa leven. Het wordt tijd dat we er naar handelen.

Adversary | 06-03-15 | 20:29

Hoe bijzonder.... volgens GROENLINKS zijn velen van ons domme tokkies, haha!
Werkelijk zelden zo gelachen om GL.

basweetutwel | 06-03-15 | 20:28

Goh, stel die vraag nou eens aan degene die daar echt over kunnen oordelen. Stel die vraag nou eens aan de Jezidi's of zo.

SapperDeFlap2166 | 06-03-15 | 20:28

Prima uitspraak van Rutte, ben het voor een (1) keer met hem eens maar het is wel weer overduidelijk populistisch om dit in campagnetijd te verkondigen.

Mijn stem heeft die lul er niet mee gewonnen.

Verder, sterf jihadi's sterf!

Botte Hork | 06-03-15 | 20:28

Abdoerahman | 06-03-15 | 20:25

Maar Jaap Nienhuis is zeker wel te vertrouwen. Stem daarom: groningerbelang.nl/

De lijsttrekker ken ik persoonlijk, ook niets mis mee.

eerstneukendanpraten | 06-03-15 | 20:28

Jan Passant mk2 | 06-03-15 | 20:24
Ja als jihad-John achter je staat met een bot mes dan nog zijn er mensen die geloven in het goede wat er in jihad-John zit.

Eurotokkie | 06-03-15 | 20:28

Sneuvelen. Dr zijn in de wereld maar een paar dingen die kunnen sneuvelen: soldaten, records en servies.

vaas klaak | 06-03-15 | 20:26

@figuur | 06-03-15 | 19:45,

En bij hem valt heel veel te scheren.
En daarna met spek en veren hup de zandbak in.

basweetutwel | 06-03-15 | 20:25

Aan die Bram van Ojink kop kon je al zien dat het om een Groenlinkser ging.
Dat Somalische meisje is trouwens lievvvvv.

Sayer | 06-03-15 | 20:25

En.. strategies een slimme zet van rutte!
Kiezers terughalen van de pvv.
Stem provinciaal, liefst op een plaatsgenoot. Die kun je nog eens persoonlijk aanspreken op zijn haar leugens.
De politiek is ziek.

Abdoerahman | 06-03-15 | 20:25

iemand die deelneemt aan isis boko haram,direct statenloos maken,en terug sturen naar de brandhaard waar ze deelnamen aan een volkeren moord.
dit zijn bewuste moordenaars,die onder het mom van een geloof zich denken te rechtvaardigen.
je kan ze natuurlijk ook uitleveren aan de koerden.
die kunnen ze inruilen voor gevangenen.
deze deal zal wel niet veel van terecht komen
een mensenleven telt niet voor moslim psygopaten

soledad | 06-03-15 | 20:25

Ja heel leuk dat u nog vertrouwen in de mens heeft maar jihadgangers zijn geen mensen maar monsters.

Eurotokkie | 06-03-15 | 20:24

Stargate | 06-03-15 | 20:17

Die lui zijn bijna nog gevaarlijker dan een teruggekeerde jihadstrijder want zij zien zogenaamd geen gevaar. Eng volk...

eerstneukendanpraten | 06-03-15 | 20:24

Och, bij jihadisten moet ik toch altijd even aan jihad-John denken. Een lieve, goedopgeleide en vrome jongen die staat voor zijn geloof en daar best veel inspanning voor over heeft. Respect hoor. Een gewone, islamitische jongen die veel inspiratie heeft opgedaan van het leven en werk van de profeet Mohammed (niet tekenen) en zo precies Zijn voorbeeld volgt.
Ik wens jihadisten gewoon al het goeds toe dat zij alle andersgelovigen (en joden) toewensen. De schatten.

Waar ik wel een gloeiende pesthekel aan heb is aan laffe linkse Gutmenschen! Jammer dat die niet naar Syrië gaan om jihad-John eens te steunen bij zijn missie voor een betere islamitische wereld. Heel jammer.

Jan Passant mk2 | 06-03-15 | 20:24

Hij is enthousiast lid van GROENLINKS!
Verder zeg ik niks.

Oha.... dat meisje met haatdoek, dat is geen taqqiyya die meent oprecht wat ze zegt met haar beperkte kennis van de ware islam.

Jezus wat doen die enthousiaste Groenlinksers in hun vrije tijd? En die hebben veel vrije tijd, heel veel.

basweetutwel | 06-03-15 | 20:23

De stelling was of je liever hebt dat ze sterven dan dat ze terugkomen naar Nederland. Ze hoeven dus niet dood, ze mogen blijven leven. Alleen niet in Nederland...

sigaar_konthaar | 06-03-15 | 20:23

Ik zeg verkiezingstijd. Als de zeteltjes weer veiliggesteld zijn dan worden alle uitspraken weer net zo snel teruggenomen als dat ze uitgesproken zijn. Zo gebeurt dat al jaren maar de meesten trappen er steeds weer in!

tejootje | 06-03-15 | 20:22

Die meisje was trouwens oprechter en intelligenter dan die 150 mafklappers in de kamer en Mark Rutte's Flying Circus.

mindless | 06-03-15 | 20:22

Ja ja ook in Woerden lopen er hippies rond .

Eurotokkie | 06-03-15 | 20:21

De enige goede jihadist, is een mors & morsdode jihadist
Helemaal waar!!

XaaD666 | 06-03-15 | 20:20

Volgens mijn goede Chinese vriend Fong: "Dood is heel goed! Lekker lang slapen:.

De Kathaar | 06-03-15 | 20:19

Meestal moeten gehoofddoekte somalische vrouwen zo snel mogelijk oprotten, maar nu is ze opeens "heel verstandig". Wel apart.

runderlap | 06-03-15 | 20:19

Om de vrouwen in het dorp te beschermen adviseert een prediker bij de oosterburen om hoeren te regelen voor asielzoekers, want die mannen hebben een seksuele behoefte.
www.merkur-online.de/lokales/muenchen-...

drs.Nee | 06-03-15 | 20:18

Leuk hoor, retorische vragen.

1+1 | 06-03-15 | 20:18

Die Groen-Linkse mafketel vindt dus echt dat er voor IS ook "een fijn plekje op de wereld moet zijn". Hij zei het echt.

mindless | 06-03-15 | 20:17

Ongezien de typus maar, de vraagstelling: "of jihadgangers dood moeten?" --> ja, graag!

McMarx | 06-03-15 | 20:17

eerstneukendanpraten | 06-03-15 | 20:00
Dat is dus de naiviteit van die man. Wat ook zo stom is van Ojik wil een debat over die uitspraak van Rutte. Zo dom zijn de weg kijkers nu. Heel veel mensen zijn het eens met Rutte maar van Ojik is echt een zandkop steker. Net doen alsof er niets aan de hand is is gewoon dom, maar meer dan dat is levens gevaarlijk. Hoe kunnen autochtone Nederlanders die zo denken in de politiek zitten. Die somalische vrouw is echt één van de wein ige die wel normaal na kan denken. Wat een ziek en ziek land is dit toch

Stargate | 06-03-15 | 20:17

Ze mogen gewoon dood.
Daarvoor moet de wet aangepast worden:
Terroristen vallen dan onder oorlogsrecht.
Na de WW2 was dat ook het geval.

Abdoerahman | 06-03-15 | 20:17

Je zou bijna denken dat er verkiezingen aankomen .

Eurotokkie | 06-03-15 | 20:15

Waarom staat er onder van Leeuwen's naam dat hij dit weekend naar Duitsland gaat?
Echt...

wakkere_nederlander | 06-03-15 | 20:15

het meisje met het hoofddoekje ,echt lief en oprecht
dat paasei met ze ontplofte Gl haircut ,mogen ze naar de gesloten afdeling transporteren, wat een idioten lopen er rond in nederland, echt denken dat Jihadisten met een preek van hun keelmes syndroom afkomen. GEkken !!

ShoveASockinit | 06-03-15 | 20:14

Maar zij is moslima en zegt wat ik denk, maar ik ben tegen moslims want ze willen ons allemaal dood hebben krrrr, ggggggg, brain malfunction... Oh nee, Taqiaya. Pfieuw, wil wel gewoon simpel ongenuanceerd kunnen haten op mijn favoriete blog.

DickMaas | 06-03-15 | 20:14

*Als ik toch sneuvel dan bij Heuvel*. Stond in Amsterdam jarenlang op Café Heuvel. Staat er misschien nog. Ik denk dat Rutte de Leugenaar het woord sneuvelen daarvan kent.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 20:13

De logica van een Groen(s)linkser: Als je niet met iemand gesproken heb, dan kan je dus ook geen oordeel vormen. Ehhhh?!?!?! Dus omdat wij met z'n allen ook niet met ene A. Hitler hebben gesproken, kunnen wij ons DUS ook geen oordeel vormen?!?! (koekoek)   :)

saintinel | 06-03-15 | 20:13

Die GroenLinkser laat precies zien waar die club voor staat, zielige naïeve pietpraat.

jvlaam2 | 06-03-15 | 20:11

Die jihadisten zijn als de Nederlandse SS' ers die naar het Oostfront gingen.

Jezus_Boeddha | 06-03-15 | 20:11

Ik verdenk meer dan 50% van de asielzoekers die toevlucht zoeken in Nederland hier te komen als gelukszoekers/golddiggers.
Maar het Somalische meisje is voor mij het prototype TERECHTE asielzoeker.
Zij is gevlucht voor de islamitische terreur en weet waar jihadisten toe in staat zijn.
Toch heeft zij een hoofddoek om.
Raar he?
Als links Nederland (voorheen weldenkend Nederland) nou eens een GEZOND standpunt in nam ten opzicht van religie en islam VERBOOD dan kon dit lieve meiske hier ook in vrijheid leven.

Maar nu zal zij binnen onafzienbare tijd wederom een nieuw toevluchtsoord moeten zoeken omdat de sfeer in Nederland ook steeds grimmiger wordt.

Dankzij islam. De ware islam.

wakkere_nederlander | 06-03-15 | 20:11

wo 24 sep 2014, Kabinet: Nederland gaat ISIS bombarderen.
PvdA wil dus jihadisten bombarderen, maar wil liever niet dat ze sneuvelen?

bambi1970 | 06-03-15 | 20:10

Het zijn die jaren '60 dwaallichten met hun knuffelbeertjes-ethiek die verhinderen dat problemen zoals met de islam serieus aangepakt kunnen worden.

Tiberius | 06-03-15 | 20:10

Elke jihadist wens ik dood.
Elke IS-sympathisant ook. Want dan ben je achterlijk en een onmens en voeg je niks toe dan haat en achterlijkheid.

Blue Light | 06-03-15 | 20:10

Die rolstoeler heeft natuurlijk wel een punt als ie zegt dat we Mark Rutte eigenlijk gewoon moeten opsluiten.

VanBukkem | 06-03-15 | 20:09

Nu snap ik het pas. Die "€ 1000 voor iedere werkende Nederlander" van Rutte waren natuurlijk ook alleen maar bedoeld als opvatting, als een oordeel over een stelling, niet als belofte die hij zou proberen waar te maken.

simpelman | 06-03-15 | 20:09

Meneer heeft wel gelijk dat ze beter dood kunnen zijn, maar het is natuurlijk een falende verkiezingsstunt. Vergeet dat niet.

Stijl-vol | 06-03-15 | 20:08

Ze willen zelf toch niets liever dan als daar martelaar sterven!!! Waar hebben die linkse onbenullen het nu over?

bruin1 | 06-03-15 | 20:07

@Graaf van Egmont | 06-03-15 | 20:00
Sneuvelen heeft als enige eer dat je wordt herdacht, verder ben je gewoon dood.
En die "maker" bestaat niet.

Jim Lovell | 06-03-15 | 20:07

Heel goed van Rutte.
Wie wil er na zo'n uitspraak nog die kant uit.
Hard, maar effectief lijkt me

Islamofiel | 06-03-15 | 20:06

Het politiek-correcte gelul moet eens afgelopen zijn in (hoe ironisch) de politiek gvd! Hoe de meeste partijen in het debat het niet met Rutte eens waren (mbt jihadisten), terwijl in de peiling het overgrote deel van de mensen in Nederland het wel met Rutte eens is! In Nederland mist toch echt een soort nationalistisch gevoel onder de mensen, de trots hoe we met elkaar omgaan, eerlijk zaken doen, vriendelijk zijn, oprecht normen en waarden naleven, en alles wat voor ons is opgebouwd in het verleden door de vorige generaties zoals vrijheid, rijkdom, naastenliefde ed waarderen en BESCHERMEN! Hulp bieden aan mensen in nood is prima, maar dat mag niet ten koste gaan van onszelf!

figuur | 06-03-15 | 20:06

Dame op 't einde van 't filmpje vat 't goed samen. Chapeau....

lillendvleesch | 06-03-15 | 20:06

Sommige mensen zijn gewoon niet te helpen. Die groen linkser heeft een tekort aan empathie. Hij kan niet begrijpen dat een ander anders denkt dan hij.

roze_bril | 06-03-15 | 20:04

Het gekke is dat bepaalde partijen nu roepen dat je dit niet mag zeggen of zelfs denken, maar er wel mee akkoord zijn gegaan dat nederlandse F16s daar de daad bij het woord voegen.

sjoerdploert | 06-03-15 | 20:03

Dwaze politici wensen de koppensneller die door idiote naïevelingen in ons land werd toegelaten weer terug? Dankzij idiote instanties kon Khalid uit Irak vele jaren lang op kosten van de Nederlandse belastingbetaler parasiteren in Almere, vanwege volledig arbeidsongeschikt. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/03/...

De achterlijkheid regeert.
Van Opstelten Na 20 jaar kan hij ons land weer in. www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...

drs.Nee | 06-03-15 | 20:03

Die GroenLinks-meneer moet nodig eens naar Syrië of Somalië om uit zijn appeltjesgroene droom te ontwaken. Of dichterbij want hij woont vast niet tussen de schotels.

PrinsesStoepje | 06-03-15 | 20:03

Een Groen Links weekdier.

Fijnstoffer | 06-03-15 | 20:01

Stargate | 06-03-15 | 19:54

Hij ontkent omdat hij nooit met iemand van ISIS gesproken heeft. Heeft die laplul geen TV, radio, internet, Facebook, Twitter? Oftewel, wat ik niet zie hoeft niet per definitie te bestaan en dus steek ik mijn kop in het zand en roep heel hard lalalalalalalalalalala...

eerstneukendanpraten | 06-03-15 | 20:00

Hahahaha!! Geweldig dat contrast met dat buitenlandse meisje (helder, nuchter etc) en die idiote stereotype Groenlinkser...   :)

saintinel | 06-03-15 | 20:00

Sneuvelen mag van mij. Natuurlijk. Ik zou alleen willen opmerken dat het begrip sneuvelen iets eervols in zich herbergt. Ik zou dus voor jihadisten de uitdrukking "go meet your maker" willen gebruiken

Graaf van Egmont | 06-03-15 | 20:00

Dat meisje uit Somalië is helaas ervaringsdeskundige maar wij blijven liever politiek correct en naïef doen.

Freedent | 06-03-15 | 20:00

Het Somalische meisje had het meest logische, coherente verhaal. Het gaat er niet alleen om dat je weet dat je mogelijk sterft (sterker nog, dan mag je naar je hemelse hoerenkast); het gaat erom dat je erheen gaat om andere mensen, en heel veel weerloze mensen te vermoorden en andere dingen aan te doen. Zij heeft daarmee meer gelijk dan de mensen die het alleen noemen als een soort van risico dat je aanvaardt.

mejuffrouw Hoedjes | 06-03-15 | 19:59

@bft | 06-03-15 | 19:44
Dat meisje voor die wijnhandel mag er ook zijn.
Wat een lieve, wijze & mooie moslima.

wakkere_nederlander | 06-03-15 | 19:59

GroenLinksstemmers zijn emotioneel ongeveer 3 jaar oud. Stuur die man een lolly, in plaats van een stempas.

Angel_eyes | 06-03-15 | 19:58

Meisje uit Somalie is slimmer dan alle anderen in dat filmpje.

--sql error-- | 06-03-15 | 19:57

@moonwarrior
Inderdaad! Er zijn mensen voor minder psychisch gestoord verklaard!

figuur | 06-03-15 | 19:55

Die groenlinkser is echt helemaal de weg kwijt. Hij zegt dat hij niet weet of die jihadi's hem dood willen. Dat iemand zo naief kan zijn.

Stargate | 06-03-15 | 19:54

T leuke is dat degene die weet wat voor mensen t zijn (de moslima uit Somalie) weet dat Jihadisten reddeloos verloren zijn. Domlinks is domlinks.

Rest In Privacy | 06-03-15 | 19:54

01:52 klinkt als een intelligente vent.

De mevrouw die American Sniper heeft gezien mag van mij ook wel even naar Syrië om te kijken hoe het daar nou echt er aan toe gaat

Romke Spierdijk | 06-03-15 | 19:53

Het zijn geen mensen als jij en ik. Het zijn halve gare religekkies. Verder mag je ze zeker doodwensen want ze willen toch zelf dood om naar het paradijs te kunnen? Dus dat is een win-win situatie!

Moonwarrior | 06-03-15 | 19:53

Ach.... groen links... wat had u anders verwacht... bloemetjes en iedereen is lief en aardig... wat een wereldbeeld... hoe naief

juntatiger | 06-03-15 | 19:52

Nogal een lone wolf reactie van die man.

Jim Lovell | 06-03-15 | 19:51

Jihadi geloven niet in het leven.
Ze geloven in "het leven-na-de-dood", zoals voorheen Katholieken dat predikten en aldus hun gelovigen koest hielden.
Als je gaat om te sterven voor je "after-life", honoreer ik dat volhartig, ongeacht de verkiezingsretoriek van Mark Rutte.

Pjotrans | 06-03-15 | 19:51

Jezus, het is net alsof die hippies denken dat Rutte zelf de trekker overhaalt.

Battery!!! | 06-03-15 | 19:51

Laat met het anders stellen, waarom zou je ze hier willen houden?

carramba | 06-03-15 | 19:48

Die GroenLinkser snapt het pas als een jihadist het mes aan zijn keel zet, helaas.

EigenVolkEerst | 06-03-15 | 19:48

Het is eigenlijk wel bewonderingswaardig dat die GL meneer nog gelooft in een maakbare wereld, waar de lammetjes dartelen door het frisse gras. Terwijl alle mensen, ongeacht kleur, geloof of seksuele voorkeur hand in hand rond het kampvuur dansen, tofusate etend... Man Man Man, wat een naieveling

Arietjuh | 06-03-15 | 19:46

Het meisje uit Somalie is eigenlijk de enige die recht van spreken heeft. Misschien kan Pechtold er nog wat van kan leren, maar dat zal wel een valse hoop zijn.

Baronwater | 06-03-15 | 19:46

Die groenlinksknakker 😂😂😂 Zo verschrikkelijk idealistisch en kop in zand steken.... Dit soort personen kun je vergelijken met de Nederlandse vrouwen die de Duitse soldaten neukten toen Nederland na 30 seconden capituleerde, en vervolgens huiliehuilie doen als hun koppen werden kaalgeschoren...

figuur | 06-03-15 | 19:45

Knap meisje met hoofddoekje trouwens, zou ik wel eens een kopje thee of koffie mee willen drinken.

eerstneukendanpraten | 06-03-15 | 19:45

Die gast van GroenLinks is nog wereldvreemder dan Brammetje van Ojik. En knettergek!

eerstneukendanpraten | 06-03-15 | 19:44

Ze moeten gewoon allemaal dood ja. Allemaal. Snel en resoluut deze gezwellen wegsnijden van de planeet aarde.

Nacho_Vidal | 06-03-15 | 19:44

Dat meisje voor de Blokker is lief! Die GL meneer moet weer terug naar de PAAZ.

bft | 06-03-15 | 19:44

Win-win. Jihadist wordt martelaar, wij zijn van hem af.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 19:43

Jihadisten houden op lid van het menselijk ras te zijn. Het zijn beesten, een lager diersoort. Geen verheven gedachten meer, dan bloed, onderdrukking en ongecontroleerde paradijselijke seks... ten koste van alles en iedereen. Het zijn ultieme egoïsten.

Iedere dode jihadi is een wezenlijke verbetering van zijn waarde als verzameling moleculen.

Statler en Waldorf | 06-03-15 | 19:43

Het liefst heb ik ze trouwens niet meteen gesneuveld maar een beetje halfbakken aangeschoten en dan langzaam en pijnlijk afglijdend richting de hel.

Godsammekraken | 06-03-15 | 19:41

We zijn allemaal gelijk? Met die meneer ben ik in ieder geval heeeeeel erg ongelijk.

Godsammekraken | 06-03-15 | 19:39

Zolang ze daar maar buiten gevecht worden gesteld vind ik alles best.

Professor Superhirn | 06-03-15 | 19:39

Hoezo "niet iedereen het mee eens"? 77% was het er volgens de poll van RTL mee eens.

Ik ben het er 100% mee eens.

De enige goede jihadist is een dode jihadist.

Vogelbeest | 06-03-15 | 19:37

Dat mensen sterven is verschrikkelijk. Dat zij sterven door toedoen van hun medemens is nog erger.

7,62x39 | 06-03-15 | 19:37

Wanted. Dead or Alive. 1000 EUR?

Godsammekraken | 06-03-15 | 19:35

Sneuvelen klinkt zo sneu.
Ze moeten gewoon kapodtdeaud!

wakkere_nederlander | 06-03-15 | 19:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken