Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jongeman gestenigd om verkiezingsposter PVV

Het is een levensgevaarlijke hobby: plaatsnemen op het pluche als dienaar van Geert Wilders. Een 20-jarige jongeman die zich kandidaat heeft gesteld namens de PVV voor de Provinciale Staten, moet maar hopen dat hij de verkiezingen van 18 maart aanstaande levend haalt. Jake Owen Raats is voor de vierde keer in twee weken tijd slachtoffer geworden van mensen die het oneens met hem zijn. Een onbekende iemand bekogelde gisteravond zijn huis, vermoedelijk om aanstootgevende politieke pamfletten achter de ruit van zijn woning in Etten-Leur. Daarmee staat de teller op drie 'incidenten' in amper twee weken tijd, na eerst de steniging van een PVV-meisje uit Zeeland en daarna de bekladdingen van huizen en auto's in Fryslân. Niet dat de dappere Owen zich laat afschrikken door een stel slappelingen met een gewelddadige inborst ("ik geef mijn gevecht niet op"), maar het straalt zo slecht af op ons tolerante landje dat de uitingsvrijheid zogenaamd hoog in het vaandel heeft staan. Ja, mensen. Handen af van onze politici, ongeacht politieke voorkeur. Goed Volk gaat het debat aan.
Update 16.25 uur: Het houdt niet op. Niet vanzelf. PVVEttenleurboven.jpg PVVEttenleur2.jpg PVVEttenleur3.jpg

Reaguursels

Inloggen

ik zal nooit op pvv stemmen maar laten de mensen die stenen door de ramen gooien dan duidelijk zien dat ze alleen maar de tegen deel laten zien!

niks_nut | 07-03-15 | 12:45

@Asmodean | 06-03-15 | 15:14
"Bijna alle linkse mensen in dit land denken dat de PVV een gevaar is dat koste wat kost moet verdwijnen? Heb je daar een bron voor?"

Als het het nieuws volgt in plaats van dat je onder een steen leeft, dan heb je dat door. Ik heb geen zin om met linkjes te gaan spammen omdat jij heel hypocriet net doet alsof je niet op de hoogte bent van deze zaken. Jij zit al langer dan vandaag op GS, jij wéét van alle voorbeelden die ik gaf, want die hebben hier allemaal op de site gestaan.

"Ik weet niet in welke omgeving jij je bevindt, maar in mijn omgeving wordt niet zo gedacht."

Ik leef in een studentenomgeving, en ja, daar wordt zo gedacht.

"Sterker nog, mensen zijn blij met de PVV omdat ze weten dat het een partij is die nooit iets gaat bereiken. Beter de PVV dan een andere partij die wel voornemens is dingen te bereiken waarmee je het niet eens bent."

Dat kan ik me op zich voorstellen, maar niet alle linkse mensen zijn zo sluw. Het overgrote merendeel is stompzinnig, en is oprecht paranoide dat de PVV een fascistische partij is, zonder dat ze door hebben dat al het fascistische gedrag in onze maatschappij afkomstig is van linkse mensen.

"Voor de rest: hou toch eens op met dat eeuwige slachtoffergedrag."

Dus als je in je huis wordt aangevallen mag je er niet over zeuren, want dat is "slachtoffergedrag?"

Wat ben jij een ziekelijk slecht persoon.

Hieruit blijkt dat jij dus ook één van de linkse fascisten bent die dit soort excessen mogelijk maakt, door de slachtoffers van deze fascisten af te schilderen als zeurpieten, terwijl het gewoon mensen zijn die deelnemen aan de democratie en daarvoor met de dood bedreigd worden.

Victim blaming. Zo jaren 30 vorige eeuw.

"Pvv'ers en Marokkanen zijn wat dat betreft precies hetzelfde: dat samenwerking uitblijft ligt nooit aan het feit dat ze zelf constant mensen tegen zich in het harnas jagen, en dat ze zich gedragen als lompe horken, het ligt altijd aan de ander."

Vooralsnog zijn het Marokkanen die door intimidatie en geweld hun zin door willen drijven, en PVVers door deel te nemen aan het democratische proces. Een vrij relevant verschil, zoals iedereen doorheeft die begrijpt hoe belangrijk onze democratische grondrechten zijn.

"Altijd maar discriminatie blijven roepen als excuus."

PVVers worden gediscrimineerd, dat is een onontkoombaar feit. Alleen een totale waanzinnige kan dat ontkennen.

"Bah, wat heb ik toch een hekel aan dat eeuwige slachtoffergedrag van beide groepen. "

Dat jij deze twee op een lijn stelt, geeft aan dat jij zowel heel erg dom als heel erg slecht bent. Want het slachtofferschap van PVVers is echt, of je het nou met ze eens bent of niet, terwijl het slachtofferschap van Marokkanen volledig misplaatst is.

PVVers lopen gevaar voor hun leven, Marokkanen niet. Als je je verkiesbaar stelt voor de PVV, komt de PVV bij je langs om je te waarschuwen dat, hoewel ze het op prijs stellen, je desondanks wel erop voorbereid moet zijn dat je huis beklad en aangevallen gaat worden, en dat je kinderen op school er op zullen worden aangesproken door medeleerlingen en leraren. Dus dat je weet waar je aan begint.

Zo erg is het gesteld in onze maatschappij, en de linkse elite ziet dat het goed is, want zo worden ontevreden burgers door intimidatie ervan weerhouden om politiek actief te worden, en blijft hun macht gewaarborgd. Hetzelfde als we hebben gezien bij Pegida: door geweldpleging en intimidatie vanuit extreemlinkse stormtroepen, alsmede aanvallen op de persoonlijke levens van de deelnemers, is het de kop ingedrukt, waardoor deze bedreiging (vooralsnog) geweken lijkt te zijn.

Dat jij de ernst hiervan niet inziet, is te bezopen voor woorden. Ik bedoel, ik ben ook geen PVVer, maar ik begrijp tenminste wél hoe essentieel het is dat deze mensen deel kunnen nemen aan onze democratie, want dat wordt door deze fascisten verhinderd. Dat ik het niet met ze eens ben, is voor mij geen reden om mijn schouders op te halen als ze gediscrimineerd en bedreigd en aangevallen worden. Helaas lijkt dat voor jou anders te werken.

Mensen als jij die dit bagatelliseren als "slachtoffergedrag" helpen dit probleem in stand te houden en zijn medeverantwoordelijk voor dit soort aanslagen op de democratische rechtsstaat.

Verder is het gedrag van beide groepen (PVVers danwel Marokkanen die claimen slachtoffers te zijn) op moreel gebied onvergelijkbaar, en als je die twee op een lijn stelt geeft dat ook alleen maar aan hoe weinig moreel besef je zelf nog over hebt.

Russells Teapot | 07-03-15 | 12:41

En de verzekeraar maar betalen.

maruyama | 07-03-15 | 10:26

@kicktherabbit | 06-03-15 | 12:10 "Een aanslag op de democratie. Dat zou een verzwarende omstandigheid moeten zijn..."
.
Mee eens. Dus camera's ophangen, en een nog grotere poster aachter de ramen, en dan alle aanslagplegers oprollen. Dat tuig dan de schade + smartegeld laten ophoesten (minstens een ton per incident) en uitzetten of permanent het stemrecht ontnemen. Want zo u zegt: Door dit soort acties durven mensen met [niet politiek correcte] idealen de politiek niet meer in.

ben kokhals | 07-03-15 | 02:41

Des te meer reden om op de PVV te stemmen.

Prof. Dr von Fotze | 06-03-15 | 23:23

De Libertariër | 06-03-15 | 17:55

Geen enkele zitten Nederlandse politieke partij zal goed door deze 15 onzin kenmerken komen.

TriestGeval | 06-03-15 | 23:13

400 meter van het huis van Jake bevindt zich in dezelfde straat een door diyanet geleidde turkse haathut

TriestGeval | 06-03-15 | 23:05

Het verzet tegen landverraders moet ondergronds.

frisenfruitig | 06-03-15 | 22:44

Zo zie je maar...... niet de PVV is intolerant maar hun likely opponents wel. Moslims en Linkschmenschen maken zich schuldig aan intimidatie, mishandeling en kristalnachten van PVVers.... Alle reden om er dus juist op te stemmen wat mij betreft. Klaarblijkelijk raken ze een gewelddadige gevoelige snaar en hebben ze gewoon toch gelijk!

Thorolf | 06-03-15 | 22:41

De Libertariër heeft wel degelijk een punt, alleen verpestte hij de sfeer al in z'n eerste post door begrip te tonen voor stenengooiers. Onhandig.

Het gedachtengoed van de PVV is een curieus mengsel van links en rechts, some extreem links en extreem rechts. Qua sociaal/economisch beleid staan ze links van de PvdA, samen met de SP. In veel andere opzichten, cultureel/historisch/populistisch zijn de standpunten (uiterst) rechts te noemen.
Maar de gemeenschappelijke noemer is dat de partij uitgaat van een sterke overheid, die niet aarzelt haar macht hardhandig te gebruiken. Je kunt dat fascistisch noemen, maar ikzelf noem dat liever hardcore-socialistisch. Een politiestaat, met gewapend beton in plaats van rubberen tegels, dat is waar de PVV voor staat.

De PVV staat met dergelijk gedachtengoed dus diametraal tegenover de Libertarische beweging, waar ik me veel meer bij thuis voel. Een kleine overheid, zo weinig mogelijk staatsbemoeienis en zeker geen functievervaging van politie en leger, zoals de PVV voorstaat.

Waarom ik dan toch binnenkort PVV stem? Omdat er geen alternatieven zijn. De Libertarische partij doet in mijn provincie niet mee, en de rest van de partijen zijn zo eurofiel als de neten.
Juist dat ene punt (verzet tegen de toenemende macht van Brussel en de uitholling van onze democratie en soevereiniteit) zou Wilders veel meer ter sprake moeten brengen. Omdat dit het enige belangrijke standpunt is dat zijn partij in positieve zin onderscheidt van alle andere partijen. Veel belangrijker dan zijn voortdurende gehamer op islam-kwesties.

Gootbalkoning | 06-03-15 | 21:42

Links fascistische activisten hebben "altijd goede argumenten" om hun waan ideeën kracht bij te zetten.

Ketelnees | 06-03-15 | 21:25

" En partijen durven niet samen te werken met de PVV? Mijn god zeg, de pvv sluit zichzelf al tijden buiten door andere partijen tegen zich in het harnas te werken. De PVV kan prima iets bereiken, als ze maar willen. -- En dat willen ze niet, En partijen durven niet samen te werken met de PVV? Mijn god zeg, de pvv sluit zichzelf al tijden buiten door andere partijen tegen zich in het harnas te werken.
Asmodean | 06-03-15 | 17:22

De PVV sluit zichzelf buiten ?
Door ?
Dan sluit je niet jezelf uit,maar dan doen juist de partijen die het harnas dragen,sterker nog ,na de minder minder minder uitspraak steunt geen enkele partij meer een motie van de PVV ->mits er excuus word aangeboden voor het:Wilt u meer of minder Marokkanen dan... tja dan ..
"Als ze maar willen "
Kijk om je heen IK zie maandelijks tientallen Fitna's,gemaakt door de jihadi's zelf en niet door die blonde gevangene . Ze willen wel maar de harnasdragers hebben hun kop in het zand ?
Geeft niet is een kwestie van t i j d dan is die kop ook niet meer nodig.

The real Flex | 06-03-15 | 21:14

Als een 20- jarige al zo bejegend wordt, dan zijn ze wel erg bang en onzeker aan het worden. Doorzetten dus mensen, stem op de angstgegner van de Linksen, de booslims en de graaiers!

Killroy49 | 06-03-15 | 20:59

De laatste foto van het kapotte voorraam zegt meer dan 1000 woorden. Je zal die (bak)steen tegen je hoofd krijgen terwijl je Pownieuws op je TV'tje zit te kijken. Contraproductief van het getinte (jihad)tuig, dit maakt hun blonde fobie alleen maar g r o t e r ,door m e e r zetels.
Meer(Mwaha) i.p.v minder da's best k u t natuur-lijk daarom moet minder ook voor de rechter verschijnen,pfff

The real Flex | 06-03-15 | 20:40

Ruiten ingooien altijd -1.

Remy Martin Louis 13 | 06-03-15 | 20:32

Gloeiende ik heb altijd respect voor iedereen, ongeacht huidskleur of geloof. Dat maakt mij niets uit. Echter wordt ik wel pissed als het gaat om de vrijheid van meningsuiting.

Ook niet heel snugger van de dader aangezien dit voor de PVV keer op keer weer bewijst wat voor 'uitschot' het wel niet is. Gebruik je verstand.....

JanJ | 06-03-15 | 20:08

@De Libertariër | 06-03-15 | 17:55
Ik ging in op een vraag die je stelde om 13:04: “Weet u welke Italiaan dat ook deed”? Daar wordt door jou de link met fascisme gelegd.
Wanneer een partij harder wil optreden tegen daders om onschuldige burgers te beschermen tegen geweld, dan is dat iets anders dan gewelddadige burgerrepressie (fascisme) waar jij de PVV steeds van beschuldigt.

yacoda | 06-03-15 | 19:44

Political Joke.

Petskast | 06-03-15 | 19:31

De Libertariër | 06-03-15 | 16:54
Linkse bochten wringen?
Waar kom jij vandaan dat je zo ongelofelijk dom raaskalt?

lanexx | 06-03-15 | 19:13

Dit soort dingen krijg je wanneer bijvoorbeeld Ronald Camstra (GroenLinks Zeist) gewoon zonder gevolgen mogen haat-zaaien.

Boris die Sauertopf | 06-03-15 | 19:09

Maar gelukkig zijn de mensen die dit doen, en de politieke stroming waar ze voor staan wel heel sociaal. Dan in tegenstelling tot de asociale PVV.

En hilarisch of triest... dat geloven de aanhangers van die andere stroming ook nog echt.

DerUnterMensch | 06-03-15 | 19:00

@De Libertariër | 06-03-15 | 17:55
Ga eens deaudt met je gezeik. De fascisten in dit topic zijn de ruitengooiers, stommerd.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 18:34

Getinte stenengooiers gezien in Albert Heijn. Politie laat ze gaan. Schande! Oppakken dat tuig. Denaturaliseren en uitzetten als ongeweenst vreemdeling.
twitter.com/PoliticalJake/status/5738...

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 18:32

Niet meer je mening mogen uiten door mensen af te schrikken blijven ze proberen. We hebben het hier over een Nederlander die uitkomt voor zijn mening. Moet niet veel gekker worden in dit land. Laat je niet gek maken, hang camera's op.

boomklimmer | 06-03-15 | 18:32

Ga ook een hoop posters bestellen en ophangen. Wel bij de buren uiteraard, niet bij mij.

Staatsgeheim | 06-03-15 | 18:21

@yacoda 17:34
.
Ik probeer hier dan ook niet te bewijzen dat de PVV een fascistoide beweging is. Die bewijzen (toetsing aan 15 kenmerken) heb ik hier al meerdere keren aangedragen tenslotte....
.
Had u de discussie gevolgd, quod non, dan had u geweten dat het hier enkel over de geweldscomponent binnen de PVV ging en niet over het aantonen van het fascistoide karakter als geheel....
.
Dat neemt niet weg dat uw argumentatie vanuit uw uitgangspunt ronduit armoedig is. Immers, dat de overheid nu ook al drones kan inzetten en het leger kan gebruiken voor handhaving van de openbare orde, toont op geen enkele(!) wijze aan dat de PVV niet fascistoide is.
.
Wenst u mij ervan te overtuigen dat de PVV geen fascistoide beweging is, dan kan dat heel eenvoudig. Graag zie ik uw toetsing aan alle 15 kenmerken van het fascisme tegemoet.
.
Ik voorspel u nu al vast dat u deze niet zult aandragen. U zultt namelijk vrijwel direct tot de conclusie komen dat de PVV inderdaad een fascistoide beweging is en het tegendeel niet aan te tonen is, zonder een complete karikatuur van uzelf te maken.

De Libertariër | 06-03-15 | 17:55

De waarheid zeggen vergt altijd moed. De waarheid accepteren nog meer, trouwens.

LetTheSunshine | 06-03-15 | 17:43

yacoda | 06-03-15 | 17:34
Dat zou je inderdaad kunnen stellen. Het is wel een volstrekt achterlijk, op niets gebaseerde stelling, maar dat is een andere zaak.

Asmodean | 06-03-15 | 17:37

@De Libertariër
Wat een slechte voorbeelden om te bewijzen dat de PVV fascistisch is.
Drones kunnen nu ook worden ingezet door de Nederlandse overheid o.a. bij handhaving van de openbare orde. Dat geldt ook voor de inzet van het leger.
In Nederland is op dit moment mein kampf ook al verboden. Kennelijk vind de PVV de koran vergelijkbaar qua haatzaaien en wil daarom de koran verbieden.
Knieschoten waren een voorstel van “van Roon”, die zijn echter niet als officieel programmapunt opgenomen evenals het uitzetten van de familie van een allochtone crimineel.

Overigens doordat de gevestigde orde in Nederland zich niet openlijk afkeert van deze aanvallen op de democratie zou je kunnen stellen dat zij van mening is dat geweld is toegestaan om politieke oppositie de kop in te drukken. Dat gaat wel richting fascisme.

yacoda | 06-03-15 | 17:34

catherine2010 | 06-03-15 | 17:20
Ik heb gewoon geen woorden voor zoveel achterlijkheid in een post. Pechtold vindt het niet erg dat jihadisten mensen de kop afhakken? Waar baseer je dat in godsnaam op?

Asmodean | 06-03-15 | 17:24

telelezer | 06-03-15 | 17:03
Nou, dat je er met je verstand niet meer bij kan wordt pijnlijk duidelijk uit je comment. De Brusselse 3%? Really? Wilders stemde nota bene voor handhaving van die 'Brusselse' norm, al vond hij de straffen op overtreding te laag. En partijen durven niet samen te werken met de PVV? Mijn god zeg, de pvv sluit zichzelf al tijden buiten door andere partijen tegen zich in het harnas te werken. De PVV kan prima iets bereiken, als ze maar willen. En dat willen ze niet, omdat er praktisch geen weldenkende mensen zijn die zich aansluiten bij de pvv. Het is niet voor niets dat het merendeel van de weinige pvv'ers die er zijn een spreekverbod van grote Geert hebben. De rest van je post slaat ook totaal nergens op. En erger dan nu kan niet? Kijk potverdorie eens naar de rest van de wereld, en zie dat het in Nederland helemaal niet zo slecht is als de totaal verbitterde Telegraafreaguurder altijd loopt te roeptoeteren.

Asmodean | 06-03-15 | 17:22

-weggejorist-

catherine2010 | 06-03-15 | 17:20

-weggejorist-

knight1963 | 06-03-15 | 17:14

De Libertariër | 06-03-15 | 16:54
.
Gast, ik lees steeds meer infantiele achterlijk opmerkingen van jouw hand.
Wat moet je nou weer met je: PVV is links fascistoïde...
.
Doe je nou gewoon eens een lol, download hun verkiezingsprogramma, lees het aandachtig en vertel mij dan hier waar jij het fascistoïde en extreem linkse denkt te lezen?
Je bent wat dit soort stellingnames een idioot.
Maar ja, wat valt er te verwachten van mensen die zichzelf libertarier noemen.
Luchtfietser!

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 17:12

@ Hakbarry (16:37) Veel PVV haters roepen dat een stem op de PVV een verloren stem is. Het is inderdaad zo dat de PVV niet kan gaan regeren omdat andere laffe partijen niet met hen durven samen te werken. ECHTER: als de PVV veel stemmen krijgt kan ze als REMPEDAAL fungeren tegen de (nog verdere) afbraak van Nederland en tegen de groeiende immigratie golf!
-
Veel Nederlanders (met name zieken en ouderen) gaan door een financiele hel en liggen krom om te moeten dokken voor de Brusselse 3%, terwijl Den Haag daarnaast ook nog even gauw MILJARDEN Euro’s belastinggeld over de balk smijt om half Europa te onderhouden.
-
Ik kan er met mijn verstand echt niet meer bij. Geen wonder dat Wilders steeds meer aanhang krijgt! Het kabinet vraagt daar zelf om met hun minachting tegenover het Nederlandse volk! Al was de PVV een partij van marsmannetjes ik stem op ze. ZO KAN HET ECHT NIET LANGER
-
ik weiger om mijn leven, welzijn en inkomen en dat van mijn kinderen over te geven aan de grillen van andere Eurolanden met veel meer stemrecht en politici die onze belangen daar niet verdedigen. Wij hebben maar een stuk of 26 van de circa 750 zetels, dus invloed kun je wel vergeten! We worden een provincietje van Brussel, alleen maar goed om te dokken tot we failliet zijn en gedwongen om STEEDS MEER miljarden weg te geven inclusief onze pensioenfondsen, met als gratis bonus onze soevereiniteit erbij.
-
De PVV is de enige die de moed heeft om duidelijk te wijzen op de relatie tussen islam en het excessieve geweld, de homofobie, het antisemitisme, intimidatie, bedreiging, roofovervallen met geweld, straatroof, minachting voor en mishandeling van vrouwen, Maar alle andere partijen bagatelliseren de problemen uit laffe angst.
-
Voor wie moet je dan kiezen..? Bij PvdA/CdA/D66 worden de grenzen nog verder opengezet voor kanslozen en nog meer geld weggesmeten naar het buitenland en onze soevereiniteit overgedragen aan Brussel. Als je VVD stemt gaat onze soevereiniteit OOK naar Brussel en worden werknemers, oudjes en chronisch zieken kapotgemaakt en de economie kapotbezuinigd ter glorie van de werkgevers en D66/CU/SGP gedogen dit alles! Wat overblijft is 50plus, SP en PVV. Ik stel voor om die ook eens een kans te geven want ERGER DAN NU kan het bijna niet
Alleen de PVV is tegen overdracht van onze soevereiniteit aan Brussel.
-
De PVV zal niet genoeg stemmen halen om dit uit te voeren maar door een erg grote PVV zullen Den Haag en Brussel misschien wat gaan dimmen

telelezer | 06-03-15 | 17:03

Zal wel weer een "zionistische samenzwering" zijn

telelezer | 06-03-15 | 16:58

@hakbarry 16:37
.
In het geval van de PVV maakt het niet uit hoe hoog of laag men inzet, want aan de macht komen ze nog niet in 1000 jaar.
.
En ook voor u geldt; de link met het historische figuur leg ik natuurlijk niet enkel op basis van het willen inzetten van het leger in woonwijken. Ik noemde nog 8 (!) andere punten om het gewelddadige karakter van de PVV te exposeren.
.
Hiernaast kan ik nog wel 20 punten van overeenkomst noemen met de beweging van il Duce...
.
De PVV IS gewoon een extreemlinkse faacistoide beweging. Je moet je wel in hele vreemde mentale bochten wringen (puur zelfbedrog) wil je op een andere conclusie uitkomen...

De Libertariër | 06-03-15 | 16:54

De Libertariër | 06-03-15 | 13:04

als vervolgcommentaar mag ik nog even opmerken dat democratie in de meeste gevallen compromis of consensus oplevert.
Simpelweg gezegd als je niet hoog genoeg inzet verlies je.
Overigens een betere verdeling van politietaken en overdracht van taken aan het leger is zeker geen slecht idee. Frankrijk en Belgie zijn alvast begonnen. geen hond die daar klaagt. en om dan de directe link met een historische figuur te leggen die minder selectief was in het uitwassen van mensen is nauwelijks aan de orde.

hakbarry | 06-03-15 | 16:37

Wat een aanstellerij!
Deze twitter.com/PoliticalJake/status/5738... foto, is duidelijk het gevolg van het doordrukken van de ster. Meneer maakt van een muis een olifant!

Glas Koning | 06-03-15 | 16:35

Aftellen voor Kristallnacht....

Flink Ployd | 06-03-15 | 16:34

Topgozer, alleen al omdat hij bij een politiek hoort die nog echt verandering wilt en kan maken en natuurlijk omdat hij niet opgeeft. Mijn stem krijgt hij!

Copycrauw | 06-03-15 | 16:28

@bisbisbis 06-03-15 12:30 & U2ROK 06-03-15 13:40: Sterker nog, we hebben er hier twee, en die staan allebei in dezelfde wijk, nog geen 600 meter van elkaar vandaan. Hij woont daar precies tussenin...

Vlatpis | 06-03-15 | 16:13

Triest gedrag, vandaliseren als je het niet met zijn politieke mening eens bent. Valt onder discriminatie volgens mij!

Maarwiewastelefoon | 06-03-15 | 16:02

zie hier de ware Jihad... de strijd der vervangende religies..

wat indoctrinaties al niet vermogen..

4609 | 06-03-15 | 16:00

Het 'leuke' is altijd dat linkse types vaak afgeven op sites als deze, omdat de reaguursels anoniem zijn. Dat vinden ze dan laf. "zet dan je naam eronder". (dan kunnen ze ook die ruiten ingooien)
Maar het bedreigen van politici en vernielen van hun eigendommen doen ze zelf ook anoniem. Hypocrieten.

Hunebedbouwer | 06-03-15 | 15:59

@Asmodean | 06-03-15 | 15:47
O. Excuus. Dat had ik niet gezien. Dan hoef je je bewering niet in te trekken. Dan moet die ander zijn bewering bewijzen. Nogmaals excuses. Ik zat er compleet naast.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 15:49

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 15:29
Ik reageerde op iemand die beweerde dat hij wel een strafblad zou hebben, zonder dit aan te kunnen tonen. Samsom zelf zegt dat hij er geen heeft. Maar goed, ik kan dit inderdaad niet bewijzen, dus ik trek mijn bewering in.

Asmodean | 06-03-15 | 15:47

waarzeggertje | 06-03-15 | 12:57
Oh nou, dat Volkert links was bewijst wel even dat 50% van Nederland een foute partij aanhangt zeg. En Mohammed B., is dat niet klassiek rechts?

Asmodean | 06-03-15 | 15:43

Bij ons in de stad zijn de posters van Wilders beklad en van de VVD kapot gemaakt.
Links laat zich weer van de tolerante kant zien.

Ferriss | 06-03-15 | 15:38

@Asmodean | 06-03-15 | 15:09
Nee. Wie beweert moet onderbouwen of anders oprotten. Zo zijn de regels. Dus kom maar op met je bewijzen.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 15:29

@F#ckingAwesome | 06-03-15 | 15:15
Jij vindt het prima dat iemand jouw ruiten komt ingooien? Bedoel je dat?

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 15:28

Myrkie | 06-03-15 | 14:46
"Wie dit doet hoort zelf niet thuis in een democratie."
Joh, huilie-hulie ov er cordon sanitair (want natuurlijk gooit iedereen nu met stenen naar de PVV-stemmer ipv een paar malle gasten) zou de PVV heel goed van pas komen, maar hopelijk laten ze dat spelletje nu lopen. Anders gaan ze weer naar anderen wijzen en gaat het weer niet over wat ze zelf willen/vinden/doen. PVV-stemmerts moeten onderhand ook wel ergens Voor kunnen stemmen en niet alleen tegen andere partijen, anders ben je niet klaar om te regeren. Dus PVV, zet jezelf lekker centraal en leg uit. Zodat de kiezer denkt 'verrek ja'...

kloopindeslootjijook | 06-03-15 | 15:17

Aanstellerij, aanslag? AANSLAG? Malle jongen, dat is geen aanslag maar gewoon je buurman die klaar is met dat domme gewauwel van je over je PVV.

Als er echt wat aan de hand is moet er zeker wat gezegde worden, maar dit is gewoon totale onzin

F#ckingAwesome | 06-03-15 | 15:15

Russells Teapot | 06-03-15 | 14:05
Bijna alle linkse mensen in dit land denken dat de PVV een gevaar is dat koste wat kost moet verdwijnen? Heb je daar een bron voor? Ik weet niet in welke omgeving jij je bevindt, maar in mijn omgeving wordt niet zo gedacht. Sterker nog, mensen zijn blij met de PVV omdat ze weten dat het een partij is die nooit iets gaat bereiken. Beter de PVV dan een andere partij die wel voornemens is dingen te bereiken waarmee je het niet eens bent. Voor de rest: hou toch eens op met dat eeuwige slachtoffergedrag. Pvv'ers en Marokkanen zijn wat dat betreft precies hetzelfde: dat samenwerking uitblijft ligt nooit aan het feit dat ze zelf constant mensen tegen zich in het harnas jagen, en dat ze zich gedragen als lompe horken, het ligt altijd aan de ander. Altijd maar discriminatie blijven roepen als excuus. Bah, wat heb ik toch een hekel aan dat eeuwige slachtoffergedrag van beide groepen.

Asmodean | 06-03-15 | 15:14

kloopindeslootjijook|06-03-15|15:01| Slik alleen multivitaminen, om een beetje op peil te blijven, verder nog wat calcium magnesium zink selenium tabletten, om de alzheimer licht voor te blijven. Maar doe eens vertellen, staat er soms veel water in die sloot, of kun je er zo uitkomen??

Archy Bunker | 06-03-15 | 15:11

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 14:19
Of je kunt natuurlijk bewijzen dat hij wel een strafblad heeft. Ligt iets meer voor de hand, vind je niet?

Asmodean | 06-03-15 | 15:09

the Jackdawn | 06-03-15 | 12:49
"PVV-ers horen gewoon niet thuis in Nederland en kunnen beter vertrekken richting het Oosten of ISrael."

Weet je wie ook een volk als volk schuldig maakte?
of beter:
Weet je wie ook een groep als groep schuldig maakte?
Het gaat zo gemakkelijk... Alles past! Als je maar wil en een beetje

kloopindeslootjijook | 06-03-15 | 15:06

De*correcte*kerstman|06-03-15|14:46|Kweet het, zie ze hier dagelijks voorbij komen, met hun babboebakfiets, gevuld met 3a4 kindjes, die zeer correct een N-Koreaanse opvoeding krijgen, en lessen in stenengooien. Ze weten nog niet waarvoor, maar waarschijnlijk om hun moeder mettertijd te stenigen. En zo hobbelt nederland vrolijk en opgetogen de afgrond in. Je kijkt ze wel voor de kop, maar nooit erin.

Archy Bunker | 06-03-15 | 15:03

@ the Jackdawn | 06-03-15 | 12:49
Weet je wie er ook met stenen gooien ?

Feuer Frei | 06-03-15 | 15:01

Archy Bunker | 06-03-15 | 14:32
"De linkse moordenaars zijn nog volop onder ons, en zullen geen kans onbenut laten."

Wat voor pilletjes heb jij geslikt?

kloopindeslootjijook | 06-03-15 | 15:01

@Mafkees_Deluxe | 06-03-15 | 12:10
Lol?!?!? Wat???
Waarom zet je doelbewust het tegenovergestelde beeld van mij neer dan hetgeen ik voor sta als PVVer??
Wat is je doel gekke flap?

Goktrommelkiller | 06-03-15 | 14:51

Swamson, Rara, Makrobranden in Duiven en Sliedrecht, Shell branden, en vernielingen, doorgesneden slangen, aan diverse pompen in het land. Vriend Duiyvenkak, inbraak in ministerie. Lekkere jongens allemaal, waar kennen we dit toch van???

Archy Bunker | 06-03-15 | 14:48

Grappig dat de PVV regelmatig beschuldigingen van bruinhemderij naar zich gegooid krijgt terwijl het blijkbaar toch de tegenstanders zijn die de knokploegen en intimidatiepraktijken niet schuwen.
Ik ben geen PVVer maar dit is belachelijk. Wie dit doet hoort zelf niet thuis in een democratie.

Myrkie | 06-03-15 | 14:46

@Archy Bunker

Wat ik nog erger vindt is dat de arrogantie van veel Nederlanders die op links en dergelijke stemmen ervoor verzorgen dat Nederland totaal ten onder gaat.

Zij zullen de eerste zijn die bukken voor de vijand, zij zullen de eerste zijn die zeggen *wir haben nicht gewust* Men zegt dat de geschiedenis zich herhaalt en het boeit hen niks

De*correcte*kerstman | 06-03-15 | 14:46

Parallellen met een andere periode, u kent hem wel.

natte krant | 06-03-15 | 14:40

We weten nu waarom Geert liever niet, naar het debat ging, hij wilde geen ,sitting duck, zijn. De linkse moordenaars zijn nog volop onder ons, en zullen geen kans onbenut laten.

Archy Bunker | 06-03-15 | 14:32

De Libertariër | 06-03-15 | 13:44

En kennelijk leeft u in een andere wereld.
Ons huidige kabinet heft schijt aan de oorspronkelijke inwoners. Draai het zo maar eens.

Waakvlam | 06-03-15 | 14:27

Er zijn aparte hokjes bij discriminatie/haatmeldpunten voor Joden en Moslims. Kan dit aan gevuld worden met: homo's, vrouwen/meisjes en PVV'ers?
Treurig.

Haagse Tokkie | 06-03-15 | 14:26

@Asmodean | 06-03-15 | 14:17
Je zal toch moeten. Hoe wil je anders aantonen dat Samsom geen strafblad heeft?
Of wacht. Je kan ook je bewering terugnemen.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 14:19

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:42
Moet ik nou een link gaan geven naar het niet bestaande strafblad van Samsom? Hoe gaat dat precies in z'n werk?

Asmodean | 06-03-15 | 14:17

+1@Russells Teapot | 06-03-15 | 14:05
Hulde, hulde, Theepot. Wederom.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 14:12

Dit is slechts de eerste stap.
Het vervolg zal waarschijnlijk zijn dat vrind van aertsen, getooid in een witte bidlap met allah-nikes eronder en een ruige bosch schaamhaar onder de slappe kin, gezeten op een kameel, zijn troepen aanvoert die ten strijde trekken tegen poli incorrectelingen. Hard schreeuwend 'Dit Moeten Wij Niet Willen!"

pennestront | 06-03-15 | 14:06

@Asmodean | 06-03-15 | 12:33
"Vertel, wat heeft deze laffe vernieling te maken met de heersende gedachte bij gesettelde partijen?"

Alles. Het idee dat de PVV "gevaarlijk," "fascistisch" en "racistisch" is en bestreden danwel het zwijgen opgelegd moet worden wordt door bijna alle linkse mensen in dit land ondersteund, behalve de PVVers zelf.

De invulling die men aan deze termen geeft verschilt van persoon tot persoon, maar het onderliggende idee is hetzelfde: de PVV is een gevaar en moet verdwijnen, koste wat kost.

Mensen die voor politie werken die vinden dat hij omgelegd moet worden.

Bekende "intellectuelen" die vinden dat zijn beveiliging moet worden weggenomen, of dat hij zijn doodsbedreigingen aan zichzelf te wijten heeft.

Mensen die willen dat hij veroordeeld en opgesloten wordt om het hebben van een mening, waaronder het voltallige bestuur van de "universiteit" van Nijmegen.

Mensen die een cordon sanitaire om Wilders en zijn stemmers willen leggen, of per definitie tegen alle PVV-voorstellen stemmen.

Mensen die oproepen tot een media-boycot van de PVV.

Mensen die "populistische" partijen af willen snijden van de financiele ondersteuning waar andere partijen wél aanspraak op maken.

Dit zijn allemaal uitingen van fascistoide linksmensen die de PVV uit de samenleving willen verwijderen. Het is niet vreemd, gezien de bekende linkse neiging tot terrorisme en geweld, dat er een aantal figuren het nog een tandje opschroeven.

Maar die mensen maken deel uit van dezelfde "de-PVV-moet-dood" cultuur als al die intellectuelen die nu hun handen in onschuld wassen, maar intussen dolblij zijn dat op deze wijze de PVV bijna niet meer aan mensen kan komen.

Russells Teapot | 06-03-15 | 14:05

En Arrogander Pechtold en zn vriendjes doen vrolijk mee aan het demoniseren van Wilders en zn achterban.
Vergeet niet dat die hele linkse kliek direct of indirect verbonden was aan de moord op Fortuyn. Alleen om het tegenwoord de mond te snoeren. In principe leven we al in een kalifaat. Een links kalifaat.

Waakvlam | 06-03-15 | 14:03

De Libertariër | 06-03-15 | 13:44
en dat rechtvaardigt volgens u het begrip om stenen door PVV-ruiten te gooien?
Hoe is het bij andere privacy-schendende partijen? Of andere partijen waar men het niet mee eens is?
u stelt mij teleur

(Behind)Doors | 06-03-15 | 13:59

Sinds de linke partijen de islam kritiekloos omarmd heeft, en daarmee een ideologie omarmd hebben die net zoals het nationaalsocialisme Joden dood wil en een groot totalitair rijk wil was dit te verwachten.

Intimidatie van politieke tegenstanders past keurig bij het NSDAP karakter dat linkse partijen tegenwoordig hebben.

MijnSmurf | 06-03-15 | 13:53

Weet hij zeker dat het niet zijn buurjongen was die verstoppertje met hem wilde spelen en iets te hard op het raam heeft geklopt?

ThereisnoGOD | 06-03-15 | 13:49

Iemand Volkert nog gezien de laatste tijd....

Flink Ployd | 06-03-15 | 13:46

-weggejorist-
Kenpachi3763 | 06-03-15 | 13:22

Ok.... geen hoax maar false flag?

Kenpachi3763 | 06-03-15 | 13:46

@Pieter V 13:32
.
U ziet maar 1 klein pietsiewietsie minipuntje over het hoofd. En dat is dat veel van de voorgestelde maatregel van de PVV niet alleen criminelen treffen.
.
Of het nu gaat om spionerende drones, de inzet van het leger in woonwijken, het uitzetten van hele gezinnen omdat 1 gezinslid iets onoirbaars heeft gedaan, boekverboden, agenten nog verdergaande bevoegheden geven (knieschoten), privacyschendingen of het inzetten van het leger: de gemene deler is dat zowel onschuldigen ALS wellicht enkele criminelen slachtoffer worden. De PVV heeft schijt aan diverse fundamentele rechtsbeginselen, de onschuldspresumptie niet in het minst.
.
Kennelijk is de materie iets te zwaar voor u.
.
U

De Libertariër | 06-03-15 | 13:44

"Als je bang bent, voorzichtig met je mening moet omgaan" zong Het Klein Orkest ooit.
Dat liedje ging over Oost Berlijn voor de val van de Muur.
Het lijkt wel of we in eenzelfde scenario zijn aanbeland. Er worden immers weer muren opgetrokken, in dit geval tussen een moskee en de Westerse samenleving. De MSM is de Stasi en de linkse kerk in de vorm van andere-gedachten-onderdrukkers geloven in een maakbare samenleving, zoals ze dat ook dachten te kunnen realiseren aan de oostkant van de Muur.
Maar het volk is het zat, we gaan die muur slopen!!!

Dhr. de Wit | 06-03-15 | 13:43

-weggejorist-

Chow | 06-03-15 | 13:42

@Hpee | 06-03-15 | 13:39
Ga eens deaudt.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 13:41

@Peter Emile | 06-03-15 | 13:33
Links is altijd van geweld, zo werkt links nu eenmaal, het communisme , hun grote voorbeeld, doet niets anders dan politieke tegenstanders liquideren en op de straat hier ter lande doen de 'gewone jongens'van het linkse klootjesvolk dat op hun manier.
Was vroeger al zo, waren er ergens rellen tussen kaalkopjes en langharigen, de langharigen gingen dan meteen even de lokale middenstand plunderen. Gewoon, omdat proletarisch winkelen hun goed recht is, een optie bij een straatbattle die zij zogenaamd op 'morele gronden' voeren, zo rollen ze.. toen dat , nu dit, geweld, dreigen, stelen. Zal nooit veranderen.

Dibe | 06-03-15 | 13:41

Kijk aan: er is zowaar ook een moskee in -godbeterehet- Etten-Leur...
-
burgerjournalisten.wordpress.com...

bisbisbis | 06-03-15 | 12:30

En laat die moskee nou net in de straat zitten pal achter de straat waar de aanslag is gepleegd.....

U2ROK | 06-03-15 | 13:40

-weggejorist en opgerot-

Hpee | 06-03-15 | 13:39

@De Libertariër Bagatelliseert Geweld | 06-03-15 | 12:44
Vanaf het woord *maar* doe jij het stenen gooien naar politici goedkeuren. Neplibertijn.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 13:34

Gestenigd? Ik denk dat er twee kiezels tegen z'n raam aan zijn gegooid door wat kinderen.

keikoud | 06-03-15 | 13:33

Toch raar, dat je nooit iets hoort of leest over stenen door de ruiten van mensen die posters voor de ramen hebben van PvdA, GroenLinks, D66 of de SP.

En nog raarder: 'rechts' heeft altijd het imago gehad van geweld & repressie. Maar het geweld dat we de afgelopen 30 jaar in dit land hebben gezien, kwam voornamelijk van links (RaRa, kraakbeweging, AFA, Wakker Dier, Dierenbevrijdingsfront, Vereniging Milieu Offensief (het clubje van Volkert), en niet te vergeten de Rote Armee Fraktion uit Duitsland, die ook in Nederland huishield.

Peter Emile | 06-03-15 | 13:33

Ach ja, meningsuiting is volledig vrij in ons land. Zolang het maar links is.

lulleficatie | 06-03-15 | 13:33

@De Libertariër | 06-03-15 | 13:04

Nee knul, de PVV pleit allang voor keiharde repressie van criminelen die er op uit zijn de democratie te om zeep te helpen.
Helaas is al decennia lang gebleken dat het experiment met taakstrafjes en criminelen pamperen niet tot resultaten leidt, nee het wordt alleen steeds erger.
Er is nu eenmaal teveel triefel dat niet voor rede vatbaar is en door de huidige aanpak alleen maar wordt aangemoedigd.

Uiteraard kunt u het niet laten om weer een achterlijke opmerking te maken over een Italiaan. Kan ook niet anders als je echt geloofd dat de staat nooit corrigerend mag optreden.
Je kunt dan kennelijk de omgeving niet waarnemen en daar logische conclusies uit trekken. Heel sneu hoor.

Pieter V | 06-03-15 | 13:32

@Igor Putkin
En echt het Overheidsapparaat is in Nederland veel te groot.

waarzeggertje | 06-03-15 | 13:30

Die fobie van linksjes zorgt overal in de EU voor dezelfde stigmatisering van rechts, hier leuk videootje uit Zweden; www.youtube.com/watch?v=TqzlBrcRo44
Die jongen hebben we hier in NL nodig!

Dibe | 06-03-15 | 13:29

@Igor Putkin
Zeker is de PVV daar zwaar ondervertegenwoordigd omdat je altijd "Politiek Correct" moet zijn wil daar een plaatsje krijgen.
Als je zegt dat Nederland met minder Ambtenaren toe kan, dan wordt je al vlug neergezet als ultra-rechts.

waarzeggertje | 06-03-15 | 13:27

Deus Absurdia | 06-03-15 | 13:22
iemand in de knieën schieten als straf is wezenlijk iets anders dan iemand het hoofd afhakken omdat hij anders is/denkt

(Behind)Doors | 06-03-15 | 13:26

@(Behind) Doors 13:21
.
U weet natuurlijk heel goed dat het niet enkel om puntje 'keihard straffen' gaat, maar om alle(!) puntjes die ik heb aangedragen bij elkaar opgeteld.
.
Kennelijk zijn semantische spelletjes het laatste dat u rest en begrijpt u nu dat de PVV wel degelijk geweld predikt en verheerlijkt.

De Libertariër | 06-03-15 | 13:26

hfakker | 06-03-15 | 12:39
misschien moet je meer vertrouwen op je CAPS LOCK...

Deus Absurdia | 06-03-15 | 13:25

@Pieter V | 06-03-15 | 13:22
Ik en ja, deus is mannelijk. Maar weet hij veel.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 13:23

Het lijkt wel een beetje op de Kristallnacht.
In 1938 gooiden de Nazi's de ruiten van Joden in.
En de Nationaal Socialistische Arbeiders Partij was ook Links.

waarzeggertje | 06-03-15 | 13:22

@(Behind)Doors | 06-03-15 | 12:58
iemand in de knieen schieten is geweld. Toch?
En moskeen in de fik steken is ook geweld. Niet dat ze dat gedaan hebben maar ze zijn daarna wel stil geweest en dat is in hun Eigen logica verantwoordelijk zijn voor.

Deus Absurdia | 06-03-15 | 13:22

@Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:46

Wie geeft die zelfverklaarde "krankzinnige god" nu nog een antwoord? En ja, deus is toch mannelijk, of heeft dat er niets mee te maken?

Pieter V | 06-03-15 | 13:22

-weggejorist-

Kenpachi3763 | 06-03-15 | 13:22

De Libertariër | 06-03-15 | 13:04
pleiten voor harde(re) straffen is wezenlijk iets anders dan geweld prediken

(Behind)Doors | 06-03-15 | 13:21

waarzeggertje | 06-03-15 | 13:13
Onzin. De PVV is ondervertegenwoordigd in de door u genoemde sectoren, terwijl dat een zeer linkse partij is.

Igor Putkin | 06-03-15 | 13:21

Moslims kunnen het niet geweest zijn want die kunnen het affiche niet lezen. En als ze toch kunnen lezen dan staat er:
geoneg
si geoneg
VVP mest

Rest In Privacy | 06-03-15 | 13:19

the Jackdawn | 06-03-15 | 12:49
En jij kan beter naar Gaza vertrekken. Daar voel je vast en zeker veel meer thuis dan hier in Nederland.

asylumstreetspanker | 06-03-15 | 13:18

@Freek de Leek | 06-03-15 | 13:14
Ja. Hoezo?

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 13:18

-weggejorist-

equal to condell | 06-03-15 | 13:16

Nederland is een vrij land, zolang je maar netjes in de pas loopt en geen afwijkende mening hebt.

Slipsnifter | 06-03-15 | 13:14

Woont die jongen nog thuis?

Freek de Leek | 06-03-15 | 13:14

Een moedige jongeman in Etten-Leur
Hing een PVV-affiche naast zijn deur
Als dank voor het meningsuiten
Kreeg hij stenen door zijn ruiten
Daar zorgt de Linkse Kerk dan weer veur

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 13:13

@Igor Putkin

Helaas is het geen cynisme.
Bijna alle linkse mensen zijn werkzaam voor de overheid of werkzaam in de gepremieerde en gesubsidieerde sector.
Als je zelf je broek op moet houden stem je nooit links.

waarzeggertje | 06-03-15 | 13:13

getoord= gestoord

telelezer | 06-03-15 | 13:12

@ "treiterende rechter" (12:51) De PVV vergelijken met de laffe moordenaarsbendes van "IS" lijkt me nogal getoord

telelezer | 06-03-15 | 13:11

Dit straalt niet goed af op links... hoewel ze er daar heel anders over denken. Bij D666 trouwens ook.

BlowingBubbles | 06-03-15 | 13:08

Ons ooit zo tolerante land heeft nu teveel INtoleranten geimporteerd. En dit (en nog veel meer ellende) is dus het gevolg.
Met dank aan de arrogante idioten in Den Haag die niet naar het Nederlandse volk willen luisteren

telelezer | 06-03-15 | 13:06

Die giga-advertentie van de PvdA in de rechter kolom doet pijn aan mijn ogen.

Peter Emile | 06-03-15 | 13:06

@(Behind) Doors 12:57
.
Sinds haar oprichting. De PVV kenmerkt zich als een law en order partij en neigt richting een politiestaat. Drones, meer agenten, keihard straffen, knieschoten, vergaande privacyschendingen, meer geweldsbevoegdheden voor agenten, de inzet van het leger in woonwijken: de PVV pleit al jaren voor keiharde burgerrepressie via het staatsvehikel...
.
Weet u welke Italiaan dat ook deed?

De Libertariër | 06-03-15 | 13:04

@knight1963 | 06-03-15 | 12:26
Rustig maar rustig maar, je zet jezelf een beetje voor gek hier nu.
Pilletje?

Haatgenerator | 06-03-15 | 13:04

waarzeggertje | 06-03-15 | 12:57
Mijn god, zeg alstublieft dat dit cynisme is.

Igor Putkin | 06-03-15 | 13:04

Watvoor actie wordt ondernomen als er zoiets bijvoorbeeld bij Rutte plaats heeft?

Aanmodderfakker | 06-03-15 | 13:03

@Statler en Waldorf | 06-03-15 | 13:01
Goed gezegd. Zelf ben ik erg voor het bij elkaar houden van hoofd en romp.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 13:02

De grootste fascisten komen van links. Eng volk!

PowPow | 06-03-15 | 13:01

Grappig die semantische avonturen over wat links en rechts is. Het zijn verouderde termen in een reeds lang veranderd politiek landschap.

Allemaal om een punt te scoren over wie goed of fout is. Waar het om gaat is het volgende: Omarm je de islam als element in de samenleving en accepteer je daarmee dat daardoor westerse vrijheden met voeten worden getreden (gelijkheid man en vrouw, acceptatie homosexuelen, vrijheid van meningsuiting, recht op lichamelijk integriteit) of wijs je dat af.

Islam en deze vrijheden gaan niet samen. Nergens ter wereld.

Statler en Waldorf | 06-03-15 | 13:01

ALS je echt bedreigd gaat worden door die linkse laffe honden doe dan snel een oproep via G.S en dan komen wij je even helpen Jake .

blauwe zander | 06-03-15 | 13:00

@Treiterende rechter 12:51
.
Verklaar u nader....

De Libertariër | 06-03-15 | 12:59

De Libertariër | 06-03-15 | 12:44
sinds wanneer predikt pvv geweld?

(Behind)Doors | 06-03-15 | 12:58

Falenopsis in de vensterbank... Da's vragen om problemen natuurlijk! Een steen door je raam heeft immers nooit iets met politiek te maken in een land waar de vrijheid van meningsuiting een groot goed is. Een steen is immers geen mening maar een stuk van een voormalige berg

Ap19702010 | 06-03-15 | 12:57

@Betamax 12:50
.
Europa is een continent. Trap niet in die newspeak!!
.
Maar wat Pechtold daarmee meer nog zegt dan 'meer geld en zeggenschap naar de EU' is 'minder geld en zeggenschap in Nederland'.
.
Enkel een buitengewoon kwaadaardig sujet staat vrijwillig soevereiniteit over zijn onderdanen en hun bezit af aan vreemde mogendheden. Ten eerste is dit niet hun soevereiniteit om weg te geven en ten tweede doet hij dit ook nog in de zuivere wetenschap dat dit niet ten goede KAN uitpakken voor zijn onderdanen.
.
Delegitimeer de Staat!

De Libertariër | 06-03-15 | 12:57

@Asmodean
Geen algemeenheden roepen, maar feiten noemen.
Volkert van der Graaf was zo links als de Hel.
Werken deed hij natuurlijk niet, maar wel protestbrieven schrijven namens VMO(vereniging milieu offensief.
En zoals bij alle linkse mensen leefde hij van subsidiegelden. !!!

waarzeggertje | 06-03-15 | 12:57

De stenengooiers worden na de machtsoverdracht aan de islam blijkbaar liever onthoofd vanwege ongelovigheid dan onthoofd vanwege heulen met anti-islamitische partijen.

Joris Draaksteker | 06-03-15 | 12:55

Rot voor die jongen, Goede reclame !

NB-Stb | 06-03-15 | 12:55

James Lastig | 06-03-15 | 12:47
Jaja, Nederland's politieke elite is voor vrijheid van meningsuiting en tegen geweld.

Dat wil zeggen, zolang het maar de correcte mening is die je uit, zo niet dan is geweld ineens geen enkel probleem meer.
Stemmen jullie wel weer braaf op de PVVD66A op de 18e?

Prima James, ik had het niet beter kunnen zeggen.

Treiterende rechter | 06-03-15 | 12:55

Vanavond NIET op de NPO's.
GEEN Urenlange uitzendingen waarin schande wordt geroepen.
GEEN UvA-haatheks Ineke van der Valk die een dik gesubsidieerd rapport gaat schrijven.

Fijnstoffer | 06-03-15 | 12:54

Blijkbaar heeft nog niet iedereen het in de gaten: er worden stenen gegooid naar de partij voor bejaarden van onze geert.
Waar de term genoeg is genoeg nu nog op slaat is me niet helemaal duidelijk. Toch teveel bejaarden?

propper1000 | 06-03-15 | 12:52

[!]@the Jackdawn | 06-03-15 | 12:49
Ga eens deaudt.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:52

Jake Owen heeft mijn stem!

LangeTijdGeleden | 06-03-15 | 12:51

De Libertariër | 06-03-15 | 12:44
Het is een beetje als wanneer iemand een baksteen door het raam gooit van iemand die een poster met radicale imam ophangt.
Fascistoide gedachtengoed roept bij velen nu eenmaal heftige emoties op

---------------------------------------------
Of je begrijpt niet wat fascisme is of je bent gestoord.

Treiterende rechter | 06-03-15 | 12:51

Kwestie van geduld dat er in Nederland een aanslag wordt gepleegd door dat Islamitisch tuig. En dan nog zal men de Islam blijven vergoelijken.

boccaccio | 06-03-15 | 12:51

@ Muxje | 06-03-15
Stop eens met continu irrelevante punten er bij te halen, en lees mijn comment nog eens, of beter, haal die gigantische plaat eens voor je kop vandaan en doe eens niet alsof ik dit goedkeur pannenkoek.

dutchdj | 06-03-15 | 12:50

-weggejorist-

Betamax | 06-03-15 | 12:50

Even bij @ronaldcamstra checken of dit een koekje van eigen deeg was.

liegende hollander | 06-03-15 | 12:50

Deus Absurdia | 06-03-15 | 12:42
Pechtold: meer geld naar Europa
Pechtold: meer macht naar Europa
Pechtold: meer open grenzen
Pechtold: weg met ons!

Betamax | 06-03-15 | 12:50

@The real McCoy | 06-03-15 | 12:46
PVV-ers horen gewoon niet thuis in Nederland en kunnen beter vertrekken richting het Oosten of ISrael.

the Jackdawn | 06-03-15 | 12:49

Wat pas echt stuitend is zijn die gordijnen.
.
Asmodean - Joost Niemoller heeft laatst een uitstekend stuk geschreven over de veronderstelde linkse politiek van de PVV. Doe er uw voordeel mee:
.
joostniemoller.nl/2015/03/de-veronders...

ViagraFalls | 06-03-15 | 12:48

Jaja, Nederland's politieke elite is voor vrijheid van meningsuiting en tegen geweld.

Dat wil zeggen, zolang het maar de correcte mening is die je uit, zo niet dan is geweld ineens geen enkel probleem meer.

Stemmen jullie wel weer braaf op de PVVD66A op de 18e?

James Lastig | 06-03-15 | 12:47

@dutchdj 12:38: Minder (of meer) islam, immigranten of cultuurrelativisme eisen is toch echt iets anders dan haat zaaien. En dan nog. Geweld tegen politici die hun mening verkondigen is volstrekt onacceptabel, of dat nu GL of PVV is. Daar mag geen enkel "maar" aanzitten. Wie haat zaait mag haat oogsten... zolang die haat zich maar verbaal manifesteert. Bij verf en stenen mogen wel wel een grens trekken.

Overigens: onderschat de diepe, diepe haat bij GroenLinksers jegens bepaalde bevolkingsgroepen niet. Wat anders is, is dat de groepen die zij haten niet door ras of geloof onderscheiden worden, maar dat ze meer afgebakend worden langs socio-economische grenzen.

Muxje | 06-03-15 | 12:47

@Deus Absurdia Kijkt Weg | 06-03-15 | 12:42
Je kijkt weg van de islam, lieverd. Of moet ik dat in het Latijns zeggen voor je het snapt? Het is trouwens Deus Absurdius, oen. Oeps. Nu doe ik schelden. Sorry!

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:46

PVV'ers zijn worden behandeld als de Joden in aanloop naar WOII. Kristalnacht wordt dunnetjes overgedaan door aangangers van links en D66. Wie zijn hier nu de ware fascisten?

The real McCoy | 06-03-15 | 12:46

Dat is ons dominee-land. "Wij bepalen wel wat jouw vrijheid is". Zie je Pim ? Er is niets veranderd.
De calvinisten (zoals de complete media) kiezen de "guttmenschen". En Die-wilders aanhangers mogen gewoon gedemoniseerd worden. Juist Pim. Je weet er alles van.

Kamervraag | 06-03-15 | 12:46

Een twintig jarige kun je niet kwalijk nemen dat hij PVV stemt... Churchill zei al; als je voor je 30e niet een keer links hebt gestemd heb je geen hart en als je het na je 30e nog doet heb je geen verstand... Wel, extreem-links kan de jongen vast van zijn lijstje strepen.
.
Dit soort acties zijn niet goed te keuren natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat je er vaag wel een vorm van begrip voor kunt hebben.Het is een beetje als wanneer iemand een baksteen door het raam gooit van iemand die een poster met radicale imam ophangt. Kan niet, maar begrijpelijk is het wel. Fascistoide gedachtengoed roept bij velen nu eenmaal heftige emoties op....
.
Het zal nog wel vaker gaan gebeuren. Het is het resultaat van een samenleving die door het destructieve beleid van de overheid onder hoogspanning is komen te staan. Precies hoe de houders van staatsmacht het graag zien.
.
Verdeel en heers.

De Libertariër | 06-03-15 | 12:44

Links en Moslims,beide gevallen altijd hun statement maken met geweld.Hun weg of geen weg.

ron78 | 06-03-15 | 12:44

@Asmodean | 06-03-15 | 12:41
Daar heeft de Linkse wetgever wel voor gezorgd.

ProAsfalt | 06-03-15 | 12:43

@Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:36
hear hear.. en hij lijkt me een uitstekende kandidaat. Want hij wordt bedreigd, de enige) van de kernkwaliteit van een PVVer.
.
Pechthold: meer geld naar onderwijs
PVVer: ik wordt bedreigd.
Rutte: meer belastingen...
Pvver: ik wordt bedreigd..

het is in iedergeval makkelijk te volgen...

Deus Absurdia | 06-03-15 | 12:42

@Asmodean | 06-03-15 | 12:41
Doe eens een linkje naar het strafblad van Samsom dan. Wegkijkert.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:42

Gelukkig (?) onthoudt -in dit geval dan- de rest van politiek Nederland zich van commentaar, en geeft ook een blijk van afkeuring. ja, het had eens andersom moeten gebeuren...

dathoujetoch | 06-03-15 | 12:42

pluizigkroeshaar | 06-03-15 | 12:38
Samsom heeft geen strafblad, in tegenstelling tot de halve PVV-fractie. En dat lijstje van je slaat als een tang op een varken, en heeft geen biet te maken met het linkse gedachtengoed van veel Nederlanders.

Asmodean | 06-03-15 | 12:41

@ProAsfalt | 06-03-15 | 12:40
Op de UvA natuurlijk. Hoezo?

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:41

Waar is Ineke van der Valk?

ProAsfalt | 06-03-15 | 12:40

@dutchdj | 06-03-15 | 12:35
Anti-islam zijn is volgens jou rechts? Volgens mij is dat links. Godsdienst is opium voor het volk, en islam is crack.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:39

Waarom wel een moskee beschermen en niet deze kanjer?

Treiterende rechter | 06-03-15 | 12:39

@dutchdj | 06-03-15 | 12:34
Wegkijkert.

Sjaak uit Dordt | 06-03-15 | 12:39

-weggejorist-

hfakker | 06-03-15 | 12:39

Waar heb ik dat toch meer gezien, geweld gebruiken als je het met argumenten niet kunt winnen...

Suerte Piet | 06-03-15 | 12:38

@ Muxje | 06-03-15 | 12:36
Dan zou ik precies hetzelfde zeggen. Alhoewel GroenLinksers per definitie veel minder haat naar andere bevolkingsgroepen hebben dan dat PVV-ers dat hebben zullen die er ook veel minder tot geen last van hebben. Dus nog maar een keertje, wie haat zaait zal haat oogsten, dit geld ook voor bepaalde bevolkingsgroepen, snap je em nu?

dutchdj | 06-03-15 | 12:38

Asmodean | 06-03-15 | 12:28
.
Het is algemeen bekend dat alles wat geweld inzet tegen andersdenkenden links is. Duyvedak, Volkert, RAF, lichtend pad, Rode khmer, groene khmer, nazi's en uiteraard Joop den Uyl.
.
Welke PVVer heeft een dikker strafblad dan Didi Samsom?

pluizigkroeshaar | 06-03-15 | 12:38

@dutchdj | 06-03-15 | 12:34
Men doelt (denk ik) op de manier van 'activisme'. Dat is linkserig. Stenen richting PVV kunnen enkel van links komen, zo bezien.

Driewerf Hoezee | 06-03-15 | 12:38

De stemming zit er in.

LetTheSunshine | 06-03-15 | 12:37

Zo is de dader aan het bidden met zijn snaveltje richting het oosten, en probeert ie Allah te overtuigen dat het een goede jongen is. en dat ie er alles aan doet om door Allah toegelaten te worden in den Hemel. 30 minuten later staat ie stenen te gooien en vergeet ie wat een goede moslim is en doet. Het blijft hypocriet. Allah zal niet blij wezen met hem. (Allah is trouwens sowieso niet blij, want NEP)

upgent | 06-03-15 | 12:37

dutchdj | 06-03-15 | 12:34
Ik vind het vooral treurig. Zoveel achterlijkheid om maar te zeggen dat het door 'links' komt, zonder zelf te snappen wat 'links' en 'rechts' precies is. Het lijkt me persoonlijk heerlijk om zo'n lekker simpel en overzichtelijk wereldbeeld te hebben als de meeste reaguurders, die 'links' simpelweg definiëren als het kwaad en alles waar ze het niet mee eens zijn.

Asmodean | 06-03-15 | 12:37

Er is een manier om van de zittende ELITE af te komen.......
Maar de mens is zo vergeetachtig.

Treiterende rechter | 06-03-15 | 12:36

Wel goed om te lezen dat er blijkbaar nog mensen zijn die hun kind durven op te voeden met gezond verstand.
Dwars tegen de goedvolk-stroom in.
Want er is niks makkelijker dan meedoen met het goedvolk, maar voor de waarheid uit te durven komen is moed nodig.
Hulde hiervoor, die ouders kunnen met recht trots zijn op Jake 'Braveheart' Owen.

Cuyahoga | 06-03-15 | 12:36

Brabo's! Stemp allen op Jake, de nr 12 van de lijst PVV. Zodat Jake met voorkeursstemmen in de Provinciale Staten komt. Gewoon om die stenengooiers te fucken.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:36

@dutchdj 12:18: Dat is precies de reactie die ik van links verwacht: "Ik keur dit af, MAAR...". En ik zeg verwacht, want ik heb er eigenlijk nog niemand over gehoord. Als er bij GroenLinksers stenen en verf tegen de huizen zou worden gesmeten vanwege hun opvattingen over de multikul, dan zouden de politici over elkaar heenvallen om bij de media een grote bek op te zetten over "de toenemende intolerantie in dit land".

Muxje | 06-03-15 | 12:36

Mijn stem gaat bij dezen naar Jake Owen Raats.

Russ Meyer | 06-03-15 | 12:36

Sneu zeg, alweer. Hulde dat deze kerel gewoon doorgaat, want echt lekker wordt je er niet van als mafklappers laten weten dat ze weten waar je huis woont. Liever dan nóg een paar posters bijplakken en camera's ophangen. Verder natuurlijk afkeuring en verwijzing naar de democratiese beginselen.

Driewerf Hoezee | 06-03-15 | 12:35

@dutchdj | 06-03-15 | 12:34
En ze krijgen ook ongeveer evenveel hun zin in dat hele debat... ;)

Deus Absurdia | 06-03-15 | 12:35

De lokale burgermeester zal overigens komende zaterdag contact opnemen met de leiders van de moslimgemeenschap om hen gerust te stellen. Zij is immers het voornaamste slachtoffer van deze triviale aanslag op een aanhanger van de Grote Haatzaaiende Blonde.

Statler en Waldorf | 06-03-15 | 12:35

@ mezelf; moet zijn '-op zijn anti islam punten NA-

dutchdj | 06-03-15 | 12:35

Toch wel grappig dat al die rechtse pannenkoeken hier links weer de schuld geven, terwijl de PVV gewoon -op zijn anti islam punten- gewoon bijna net zo links is als de SP.

dutchdj | 06-03-15 | 12:34

Minder, minder, minder!

deftige duif | 06-03-15 | 12:34

@Cuyahoga | 06-03-15 | 12:32
LOL

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:34

Toetsiemonster | 06-03-15 | 12:31
Vertel, wat heeft deze laffe vernieling te maken met de heersende gedachte bij gesettelde partijen?

Asmodean | 06-03-15 | 12:33

Over welk gevecht heft hij het?

Deus Absurdia | 06-03-15 | 12:32

Volgens Ineke van der Valk heeft Jake last van stenofobie.

Cuyahoga | 06-03-15 | 12:32

Absurd dit soort aanslagen op de vrijheid van meningsuiting. Keihard aanpakken die daders. Iedereen heeft recht op een mening in Nederland, hoe achterlijk ook.

Asmodean | 06-03-15 | 12:31

De Tweede Wereld oorlog begon ook toen eerst linkse oproerkraaiers de ruiten van Joodse winkels in gingen gooien...

070 | 06-03-15 | 12:31

De alles heersende gedachte bij de gesettelde partijen is: "Democratie is mooi zolang de Democratie maar onze denkbeelden volgt. Zodra het anders wordt gaan we het dictatoriaal aanpakken en vermorzelen we met verbaal en fysiek geweld, vervalsing en fraude de anders democratisch denkende"

Toetsiemonster | 06-03-15 | 12:31

klön | 06-03-15 | 12:25
Noem je nou 60% van Nederland drager van een fascismegen? Ben jij er ook zo eentje die hard huilt en brult als de Pvv-kiezer weer eens wordt gedemoniseerd?

Asmodean | 06-03-15 | 12:30

daders zijn waarschijnlijk van dezelfde overtuiging als de hoofdrolspelers uit "opsporing verzocht".

upgent | 06-03-15 | 12:30

Tsja, de stoottroepen van de linkse kerk...

Poekieman | 06-03-15 | 12:30

waarzeggertje | 06-03-15 | 12:20
De heersende elite? Je beseft je dat gekke Greetje langer in de Tweede Kamer zit dan de rest van de 'gevestigde politici'? En Pim Fortuyn werd niet vermoord door Links, maar door Volkert van der Graaf. Overigens is de PVV ook een Linkse partij.

Asmodean | 06-03-15 | 12:28

De stenen komen vanuit links-islamofascistische hoek. Kijk nou eens wat je aanricht heks Ineke!

Sliptong | 06-03-15 | 12:28

@knight1963 | 06-03-15 | 12:26
Lees even in de huisregels het stukje over hoofdlettergebruik. *zwaait*

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:28

Volgens mij heeft iemand met knikker gegooid. Pak dan een baksteen...

Glas Koning | 06-03-15 | 12:28

Moet je je voorstellen wat er gebeurt als dit gebeurt bij iemand met een poster van de moslim partij. Maar de NL overheid is helemaal niet partijdig hoor.
Net zoals er helemaal niet ineens twee maanden voor de verkiezingen overduidelijk VVD wordt gebashed

1nfidel | 06-03-15 | 12:26

-weggejorist-

knight1963 | 06-03-15 | 12:26

@Igor Putkin | 06-03-15 | 12:24
Wegkijker.
*isis woont naast je*

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:26

Wel dubbel glas, dat dan wel.

TheseDays00 | 06-03-15 | 12:25

Links en Islam: beide dragers van het fascistische intolerantie gen.

klön | 06-03-15 | 12:25

-weggejorist-

Igor Putkin | 06-03-15 | 12:24

Ja, mensen het is uit met de pret.
Nu is het nog de PVV. Over een tijdje zijn ook de leden van uw eigen partij de klos.

bodemloos | 06-03-15 | 12:24

Heeft Pechtold al iet geroepen van "zo ga je niet met elkaar om" ?? Oh wacht. .

doskabouter | 06-03-15 | 12:23

Als je de heersende Elite weg wilt hebben stem dan op Geert Wilders.
Pim Fortuyn was veel gevaarlijker voor de Elite dan Geert.
Maar ja, Pim werd ook meteen door Links vermoord.

Overigens was de NSDAP ook een Linkse Partij.

waarzeggertje | 06-03-15 | 12:20

Zelfde ploegje als bij ons in Fryslân? Ultra links die zegt dat ze voor democratie zijn, maar als ze het niet aanstaat geweld gebruiken. Politie en politiek mag zulke terroristen wel hard aanpakken. Terroristen zijn het, mensen die democratie en vrije meningsuiting zijn!

reade romke | 06-03-15 | 12:20

head_pend_jervin | 06-03-15 | 12:16
Straalt ook slecht af op islamofobofobisten.

Verwilder(s)t Niet | 06-03-15 | 12:20

Ook filosofen zijn het er over eens dat je de democratie gewapenderhand mag verdedigen als de overheid weigert bescherming te bieden.

Obama zal, gezien zijn activiteiten in het Midden-Oosten, bereid geacht mogen worden ook de Nederlandse ondergrondse verzetsbeweging, de oprechte oppositie, te bewapenen.

Morgenhout | 06-03-15 | 12:19

Waar blijft de PVVfobie monitor?

YMMMV | 06-03-15 | 12:19

PVVfobie, het bestaat!

Haatgenerator | 06-03-15 | 12:18

Absoluut niet goed te keuren, maarrrrr. Wie haat zaait zal haat oogsten, geld ook voor bepaalde bevolkingsgroepen overigens.

dutchdj | 06-03-15 | 12:18

Dit straalt weer slecht af op andere stenen. Straatklinkers en stoeptegels die elke dag ervoor zorgen dat je fatsoenlijk kunt rijden of lopen.

head_pend_jervin | 06-03-15 | 12:16

triest…maar zijn islamofobische incidenten niet een veel groter probleem?

DubbelDibbel | 06-03-15 | 12:16

VVMU is deaud...

Air van Boven Dorens | 06-03-15 | 12:16

Tja, al het geweld komt nu eenmaal van Links.
Je mag het alleen niet zeggen want dan ben je niet Politiek-correct.
Nederland is aardig naar de donder geholpen.

waarzeggertje | 06-03-15 | 12:16

Racistisch geweld tegen de autochtone Nederlander.
Het is inmiddels een dagelijks verschijnsel aan het worden.

Tiberius | 06-03-15 | 12:15

Het blijft opvallend hoe fascistisch de gemiddelde 'antifascist' is.
Enige echte manier om tegen het zittende weg-met-ons kabinet te stemmen is PVV stemmen. Ook al ben ik verder niet echt onder de indruk van Wilders en zijn partij, mijn stem hebben ze.

panadol | 06-03-15 | 12:15

Kogels, brandstichting, terreur, stenen door de ramen. Uiteindelijk zijn dat, na de Godwins, toch altijd wel de belangrijkste argumenten in het linkse debat om den tegenstander op andere gedachten te brengen.

Jan Passant mk2 | 06-03-15 | 12:15

Even wegkijken aub.
En vooral geen aandacht aan besteden in de MSM.
Dadelijk worden er nog partijen aangesproken op hun haatzaaierij.

jemagookniksmeer | 06-03-15 | 12:13

Ja maar, niet op de poster. Dus het is niet tegen de pvv, maar wij staan naast de pvv-betuiging.

TheseDays00 | 06-03-15 | 12:13

ik denk dat het helemaal niet om die poster gaat, maar om die afgrijselijke bloemetjes!

Faust21 | 06-03-15 | 12:12

Ik neem aan dat de ophef in de mainstream pers weer gigantisch zal zijn. Ik ga er vast voor zitten.

Lewis | 06-03-15 | 12:12

Gauw! Bescherm de moskeeën in Etten-Leur! Geen tijd te verliezen!

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:11

@ongelofelijktoch | 06-03-15 | 12:09
Bruinhemd

Jan Passant mk2 | 06-03-15 | 12:11

Hoe durf je ook een afwijkende politieke mening te hebben! Wie niet voldoet aan de algemeen geldende norm van ruimdenkendheid, respect en tolerantie (lees: van verstikkende politieke correctheid) dient meedogenloos te worden afgestraft!

Lewis | 06-03-15 | 12:11

Een aanslag op de democratie. Dat zou een verzwarende omstandigheid moeten zijn. Door dit soort acties durven mensen met bepaalde idealen de politiek niet meer in.

kicktherabbit | 06-03-15 | 12:10

@Verwilder(s)t Niet | 06-03-15 | 12:07
Of door iemand van de i(s)l(am)cl(u)b.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:10

Links radicalen en moslimextremisten hebben het niet zo op een open democratisch debat met woorden. Ze hebben de neiging om bij gebrek aan tegenargumenten haatdragend en fysiek agressief te worden tegen mensen die hen tegenspreken. Dat is niks nieuws.

Lauwe Koffie | 06-03-15 | 12:10

Als ik goktrommel moet geloven zal dit waarschijnlijk eigen schuld dikke bult zijn, want ja, moet je maar niet iets met de PVV te maken hebben. Verder walg ik van AFA/Activisten, smerige klootzakken stuk voor stuk die geweld gebruiken om hun zin af te dwingen. Echt smerig volkje.

Mafkees_Deluxe | 06-03-15 | 12:10

Hang eens even snel een camera op daar. Ik ben benieuwd wie de daders zijn.

Mesmer | 06-03-15 | 12:10

Nee, staat niet in de monitor van mw. Van der Valk, dus niet waar en fobisch.

TheseDays00 | 06-03-15 | 12:10

-weggejorist-

ongelofelijktoch | 06-03-15 | 12:09

Provinciale Staten..... denkend aan de uitstapjes en de declareerbare bonnetjes.......
Maar goed, poten en stenen thuis thuigh!

Einde van de Domheid | 06-03-15 | 12:09

Hulde, Jake! Voor het volhouden en doorgaan.

Lewis Lewinsky | 06-03-15 | 12:09

"gewelddadige"? Als het van links komt noemen we het "activisme"

Godsammekraken | 06-03-15 | 12:07

Waarschijnlijk door de pv(v)d(66)(cd)a gepleegd die aanslag.

Verwilder(s)t Niet | 06-03-15 | 12:07

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl