Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Payback. Geert Wilders zegt af voor #RTLDebat

Tegenvaller voor RTL Unilever. De dozenschuivers zaten zich al rijk te rekenen aan het verbale vuurwerk. Het eerste serieuze #PS2015 debat met landelijke kopstukken ipv 1K-zombies en/of regionono's. Maar helaas pindakaas (*). Geert komt niet. Ziek, zwak en misselijk. Of hij wil gewoon finale #WIDM kijken. Of gewoon een dikke vinger. Fuck 'm. Bovenaan in de peilings.

Reaguursels

Inloggen

@HG_BB
ja mijn vrouw heeft stemrecht, maar als ze die andere koppen ziet moet ze spontaan poepen, ze weet dat ik Wilders stem, dus zegt gewoon neem mijn biljet ook maar mee

metoo1 | 05-03-15 | 23:26

Beterschap Geert! Mijn stem heb je!

reade romke | 05-03-15 | 22:42

stream werkt niet heren.

1+1 | 05-03-15 | 21:10

metoo1 | 05-03-15 | 19:33

Uw vrouw heeft geen stemrecht?
Het rijmt wel, dat dan weer wel.

HG_BB | 05-03-15 | 19:54

voor mij PVV, en mijn stem telt voor 2 want ik neem het stembiljet van mijn vrouw ook mee

metoo1 | 05-03-15 | 19:33

Greet mag van sommige mensen niet ziek worden. Tsja.

Lauwe Koffie | 05-03-15 | 18:52

Hiero ikkezo 05-03-15 | 17:01
-
Sorry, ik benhebt me wat vergist. "Pechie' zal met ambitie zijn anti m/v vermelding-idiotologie verdedigen, de rest der proleten gaat daar dan vol tegenin..., of ze doen dat niet... en zo creëren we wéér "een gezellig niets om het lijf hebbend maar avondvullend programma", trusten ...
Ohwacht, het CPB heeft juist vandaag, onder het mom van, "u citeert, wij draaien", enkele opzien-baren-de cijfers bekend gemaakt, nl. 1,7 en 1,8 ... Ok., noem het zoals u wilt, ik noem het toeval. nogmaals, trusten.

Laagopg,dramnegertd | 05-03-15 | 18:50

Had 'm er graag bij gezien. Dan maar tegen Peggold. Ennieweess, mijn stem heeft ie. #pvv

Coyote | 05-03-15 | 18:46

Tenzij Wilders écht heel ziek is, vind ik het een domme zet om niet aan te schuiven bij het rtl-debat.
Ik denk dat dit gedrag hem stemmen kost, juist bij twijfelaars die al wat minder enthousiast werden door het gedrag en optreden van Frau Marjolein Faber..

Peyronie | 05-03-15 | 18:11

@Optelsommetje | 05-03-15 | 11:28
Dat dit niet het geval is, wordt wel duidelijk als je kijkt naar de praktijk in de tweede kamer de afgelopen maanden.

Moties die weg worden gestemd, niet op inhoud, maar omdat ze van de PVV komen.

Rest In Privacy | 05-03-15 | 18:10

Geertje houdt zijn kruid droog.
Geertje staat stijf bovenaan in de peilingen.
Geertje gaat er straks op maandag 16 maart a.s. met
een gestrekt been in als er een een op een debat komt met de Arrogander. (Alexander Pechtold)
Geertje heeft groot gelijk.

kippevlees | 05-03-15 | 17:54

RTL is net zo politiek correct als de NPO. Misschien nog wel erger. Nou dan ga ik ergens anders naar kijken want zonder Geert is het nul komma knudde.

frisenfruitig | 05-03-15 | 17:53

Blij dat Wilders niet gaat. De laatste keren wist hij me bij dergelijke debatten te overtuigen vooral niet op PVV te stemmen vanwege extreme idiote statements. En nu wil ik echt PVV stemmen omdat het heel belangrijk is dat de zittende elite beseft dat het eeuwige meebuigen met de weg met onzers en islamisten hun ook op korte termijn al werk, geld en allerlei voordeeltjes op kosten van de belastingbetaler kost. De enige manier om ze te pakken. Mensen die normaal gesproken niet stemmen zouden deze keer vooral wel moeten gaan. Liefst PVV, maar anders in ieder geval geen VVD, D66, PvdA, Groen Links, CDA en Christen Unie. Gewoon, om ze op het rechte pad te dwingen.

BlowingBubbles | 05-03-15 | 17:42

Hahaaaaa LOL !!
Nu moeten alle anderen hun punten aanpassen omdat ze niet op W kunnen afgeven...

P5ycH0 | 05-03-15 | 17:07

Jammer dat de heer Wilders er niet is, staat 'pechie' mooi met de mond vol tanden, want iedereen weet, als wilders drie dagen niets zegt, gaat bij D66 het licht uit!

Laagopg,dramnegertd | 05-03-15 | 17:01

the_hammer | 05-03-15 | 15:40
-
Alle duimen hoog hier! +10

Laagopg,dramnegertd | 05-03-15 | 16:52

@Bakito | 05-03-15 | 10:41
LOL, - "Hij is nu al schadelijk voor de handel." Voor jouw handel welteverstaan. Maar dát is toch het gevolg van het feit dat je de gehele dag met je linkse trollenkop "aan 't -scherm hangt" en er soms nog eerder op reageert, dan dat er 'n artikel op verschijnt? Of vergis ik me nu?
-

Laagopg,dramnegertd | 05-03-15 | 16:51

Geen HOND die zonder Wilders nog naar dat debat zal gaan kijken, kost RTL dus kijkers.
Oh ja, wellicht 1 hond wel, ene Maurice.
Verder eens met: @the_hammer | 05-03-15 | 15:40

binnenbuitenband | 05-03-15 | 16:09

Of je het nou met Geert eens bent of niet, wanneer je wilt dat je kroost een leuke toekomst heeft, je dochters vrij kunnen bewegen en bijvoorbeeld samen met hun kerel door dezelfde deur mogen. Dan dien je Geert te stemmen, een andere weg is er niet, behalve verraad aan je land, je cultuur en je kinderen. En zelfs Geert is geen garantie in deze.

Komt bij het land is economisch en regeltechnisch al gesloopt is, en dat zal zo blijven zolang het zuiden en oosten van Europa verneuqt blijven, en dat blijven ze, ik ken de mentaliteit maar al te goed van het volk op die as hoogte. Ja, die kun je doortrekken naar Zuid Amerika inderdaad. Daar is dus weinig winst te behalen.

Op zijn minst kun je je derhalve nog onthouden van land, cultuur en het verraad aan je nageslacht. Doe je het niet voor jezelf, dan in ieder geval voor je kleindochter, ze zal je dankbaar zijn.

the_hammer | 05-03-15 | 15:40

Het gaat om staten- en waterschapverkiezingen. Ik zie niet in wat een debat met landelijke politici daar nu voor *eigenlijke* invloed op kan hebben. Wie geen Goudse toestanden voor de rest van Nederland wenst doet er goed aan om de PvdA en haar communicerende vat D66 links te laten liggen. Want ook in uw gemeente kan men anders maar zo besluiten tot een Megamoskee als dit getipt stemadvies vanuit Ryad, Ankara, Rabat, Doha of Teheran betekent.

Takki Yah | 05-03-15 | 15:32

Geert heeft gelijk. Het debat ontwijken is een deauddoender, hij debatteert afdoende in de kamer. Bij die linkse nazien op de buis, maak je geen schijn van kans in geen enkel onderwerp wat hen maatschappij technisch niet zint. Iets met studio vol contra, en argumenten smoren.

the_hammer | 05-03-15 | 15:31

stemikpvvjaikstempvv

jopie1 | 05-03-15 | 15:26

ontloopt

King tiala | 05-03-15 | 15:13

De bashers zijn natuurlijk weer achterdochtig en denken dat hij het debat onloopt. Nou niet dus, hij heeft dus wel ballen.

Hopelijk knapt hij snel op! Beterschap Geert!
18 maart: PVV

King tiala | 05-03-15 | 15:12

Ok, aan de Geert haters hier dan: Stel ik stem NIET op Geert, wat mag ik dan precies verwachten v.w.b. de islam, die kutmosketen en die onaangepaste moslimimmigranten? Leg mij maar uit wat de VVD of D66 of de anaalpartij eraan gaan doen, na 40 jaar niks gedaan te hebben. Ik wil het graag weten. Klagen op Greet kan ik wel begrijpen, maar dat het alternatief beter is niet. Dan moet je je hoofd in je reet hebben zitten zou ik willen zeggen.

De Mentalist | 05-03-15 | 15:10

Terecht.... had RTL zich maar onpartijdig moeten opstellen.

ikheberookgenoegvan | 05-03-15 | 15:10

Het partij programma van Geert Wilders is toch wel bekend bij de kiezers. Ook al kan hij vanavond zijn zegje niet doen. Iedereen weet toch precies waar hij voor staat..

denoorman | 05-03-15 | 15:01

Ha ha ha, dat wordt geen leuk debat zo. De enige van de oppositie die aanwezig is, is Emile Roemer. Die zal er wel flink van langs krijgen. Dat is 4 tegen 1. Zet 'm op Emile. Er tegen aan!!! Die galbak van een Galjaard heeft mooi pech met zijn snode plannen om Geert te beschadigen. Beterschap Geert!!

denoorman | 05-03-15 | 14:59

Hè, jammer. Ook al heeft ie echt de griep, het toont zwak. Geen goede beurt.

Willibald von Klúúúk | 05-03-15 | 14:58

Dit wordt dus een debat tussen kabinet en gedoger en "90% meestemmer met regering" CDA tegen de SP. Hahaha t lijkt hier wel een twee partijen stelsel

Rest In Privacy | 05-03-15 | 14:58

Ja, ziek melden is een jarenlang graag gebruikte kudtsmoes.

mallekater | 05-03-15 | 14:55

Wat een lulkoek hier, omdat iemand ziek wordt.
Ziek worden is inherent aan een menselijk wezen.
Je hebt het niet voor het zeggen wanneer je ziek wordt.
En als ik Geert was zou ik me al helemaal niet vertonen met dat stelletje imbecielen, "Pechthold" voorop.
Die hadden al lang een plannetje gesmeed hoe ze Wilders zouden kunnen kraken.
Maar, Geertje komt niet, dus het hele spelletje gaat niet door.
Dus gewoon niet kijken naar die leugenaars.

Rest In Privacy | 05-03-15 | 14:45

Aaaa toenou Geert aaaaa. En lekker gaan vertellen wat de PVV Wel gaat doen he? Niet weer naar andere mensen wijzen dan he? Dat de PVV-kiezers echt op de PVV stemmen en niet omdat de rest kapotgebashed is.

kloopindeslootjijook | 05-03-15 | 14:32

Bakito | 05-03-15 | 14:03
Het is niet mijn goeroe...
Maar dat terzijde.
.
Ik had me wel verheugd op een robbertje verbaal geweld tegen de rest van die gebakjes.

Ommezwaai | 05-03-15 | 14:18

Ommezwaai | 05-03-15 | 13:50
Tuurlijk, dat jouw Goeroe te laf is om zich te verantwoorden is allemaal mijn schuld.

Bakito | 05-03-15 | 14:03

@tipo 13:29
.
Zou ik geen belasting betalen, dan was ik geen held maar een snel vergeten idioot. Dan wordt ik namelijk opgesloten tussen moordenaars, dieven en verkrachters door de afpersingsbende en verneem je jaren niets meer van me....Neemt niet weg dat ieder mens moreel verplicht is zo min mogelijk belasting te betalen natuurlijk en daar diverse methodes voor zijn.
.
En ik weet zeker dat ook de eerste Nederlandse socialist als hoogdravend werd bestempeld. Maar toen de Staat in 1914 haar burgers ontwapende (je verzint het niet, maar onder het mom dat die 'vuile rode bolsjewieken niet aan wapens mochten komen' aldus de premier) en hierop in 1918 voor het eerst de komsten belasting invoerde (steelt toch makkelijker van weerlozen), piepte men ook wel anders....
.
Ik wil maar zeggen:het kan verkeren. Zelfs voor utopisten als ik...Geduld is een schone zaak.. :-)

De Libertariër | 05-03-15 | 13:51

Jammer dat Greet verstek laat gaan.
Stiekem verheugde me ik er al op..
.
Maar goed, die Galbak van een Galjaard is gewoon een salonsocialist.
En wel eentje van het type Bakito.
Het verschil zit hem erin dat deze Galjaard waarschijnlijk zijn salaris uit Luxemburg ontvangt, met alle voordelen van dien.
Dit soort randdebielen gunnen ons de PVDA gewoon...

Ommezwaai | 05-03-15 | 13:50

@ Dhr. de Wit | 05-03-15 | 12:13

Wilders heeft als functie politicus door te weigeren aan debatten deel te nemen omdat men iets zegt wat hem niet aanstaat verwaarloosd hij zijn functie, aangezien 1 van de taken van een politicus is in het openbaar verantwoording afleggen naar en opkomen voor zijn kiezers. Als hij daar dus geen behoefte aan heeft omdat hij niet tegen kritiek kan, wat zijn goed recht is, moet hij iets gaan doen waarbij dat niet van hem gevraagd wordt. In de functie omschrijving van een programma directeur staat volgens mij niet dat je geen mening mag hebben. Zijn dus 2 totaal verschillende zaken. Maar goed, als Wilders in zijn nakie over de Dam gaat rennen terwijl hij roept: "Ik ben een olifant! Ik ben een olifant!" Dan nog zullen PVV adepten zeggen dat de beste man gelijk heeft.

Capt. Iglo | 05-03-15 | 13:43

Ik zou ook ziek worden, denkende aan die nare koppen waarmee debateren onmogelijk is.

Rest In Privacy | 05-03-15 | 13:36

@De Libertariër 12:53
Als je geen belasting betaalde, dan was je mijn held. Dan kon je trots zeggen dat je de Staat als dief niet langer meer erkende en er ook werkelijk naar handelde. Whatever the consequenses. Nu komt het allemaal hoogdravend over, maar ook heel erg kansloos en risicoloos.

tipo | 05-03-15 | 13:29

Alleen de PVV is oa tegen meer Islam, voor krimp Brussel, tegen sancties en oorlog met de Russen, enz
De rest loopt braaf achter Obama, met zijn export van fout hormoonvlees, genetisch gemanipuleerde patentzaden, steenkolen en oorlogsretoriek aan.
Hoeveel Amerikaanse kazernes staan er in Europa?
Hoeveel Europese in de VS?

Mantisomantis | 05-03-15 | 13:27

@Skunk57 | 05-03-15 | 13:21
Wat precies begrijp jij niet aan het woord griep?

Lewis Lewinsky | 05-03-15 | 13:27

@ AbleArcher13 | 05-03-15 | 13:13

"De pvv heeft geldschieters en belangen uit de VS"

Ok. maar dat zijn privé geldschieters (David Horowitz etc, zo ver mij bekend) en niet de Amerikaanse regering (die Obama is veel te islamofiel). Een VS regering zou ook nooit een zuiver Wilders beleid steunen. De sympathie van de VS liggen hoogstwaarschijnlijk dus eerder bij de gevestigde partijen (Pvda, VVD etc). Mits anti-islamitische doeleinden, heb ik niet zo een probleem met deze prive- geldschieters uit de VS. Hun strijd tegen de Islam is ook de onze.

en wat is je alternatief, Ablearcher? zo als ik al aangaf; Wilders en PVV zijn verre van perfect. Het is het mindere kwaad, in vergelijking met PvdA, VVD etc.

DubbelDibbel | 05-03-15 | 13:25

@Lewis Lewinsky | 05-03-15 | 10:37

greet heeft inderdaad een aandoening van de luchtwegen. In vakkringen noemt men die aandoening "praten"

Skunk57 | 05-03-15 | 13:21

@Dubbeldibbel
Okee, je moet jouw eigen standpunt in deze vormgeven door denkwerk. Ik ben geen trol die door anti pvv gejank juist het tegendeel wil bereiken door de menigte op te jutten.
De pvv heeft geldschieters en belangen uit de VS ( ik hou het netjes) en rusland, en werkt samen met extreeme partijen uit andere landen.
Dient de pvv ons land?
Denk er maar eens over na.
Er zijn intelligente mensen die dit wel weten en alleen de pvv zien als anti islam vehikel voor de rest kan ons land letterlijk kapot vallen. Maar die zitten er ook naast.
jekomt er vast wel uit:)

AbleArcher13 | 05-03-15 | 13:13

@TriestGeval | 05-03-15 | 13:03
Dank voor de info, maar de directe link met Geert Wilders en zijn vehikel de PVV ontgaat me volledig. Zal wel door mijn "beperkte blik" komen.

18konijn | 05-03-15 | 13:08

@18konijn | 05-03-15 | 13:03
Tegen na-praters als jij is geen kruid gewassen...

Moriarty | 05-03-15 | 13:05

TriestGeval | 05-03-15 | 12:51
Juist. Maar dat vergeten de PVV bashers maar gemakshalve.
Zijn overwegend toch medewerkers van een politieke partij;)

Makemyday! | 05-03-15 | 13:05

@18konijn | 05-03-15 | 12:11

De enige echte koran is de koran die in 622 NC is samengesteld door de schrijver van Mohammed: Zaïd en zijn schoonvader: Abu Bakr.

Alle huidige koranversies, hadiths en sharia's zijn absoluut niet goddelijk geïnspireerd maar door duivelse invloeden gecorrumpeerd om mensen zoals jij te misleiden en in de hel terecht te komen.

TriestGeval | 05-03-15 | 13:03

@Moriarty | 05-03-15 | 12:50
Zoals zelfmoord een eerste stap is om je psychische problemen te overwinnen?

18konijn | 05-03-15 | 13:03

@AbleArcher13 | 05-03-15 | 12:53

de pvv is niet perfect, maar beter dan niks. ik betwijfel overigens ook of in het geval van burgeroorlogachtige toestanden het leger wel aan de kant van de nederlandse bevolking zal staan. vergeet niet dat bijvoorbeeld ook verschillende syriegangers in het leger zatten, en de politiek de leger probeert te gebruiken als een middel om meer immigranten te integreren. goed idee? i am not so sure.

DubbelDibbel | 05-03-15 | 13:03

DubbelDibbel | 05-03-15 | 12:37
Spijker op de kop, raak!
Laat Wilders vooral wegblijven van deze politiek correcte kliek die koste wat kost een islamitische samenleving wil, er alles voor doet om dit te bewerkstelligen!

lanexx | 05-03-15 | 12:53

@Dubbeldibbel
En jij dat enige politieke partij iets kan betekenen vwb dit probleem? Dat is kinderlijk naïef.
Als de pvv al iets zou moeten willen verbeteren zijn het de veiligheidsdiensten en leger, maar deze willen ze verder afbreken.
Door dit beleid vind ik de pvv pro-islam. Ze heulen wel met meer partijen.

AbleArcher13 | 05-03-15 | 12:53

@tipo 12:15
.
Je stelt de keuze onjuist voor. Ook jij beziet dingen door de etatistische koker visie, waardoor je maar een dubbeltje aan oplossingen ziet op de oppervlakte van een rijksdaalder.
.
De keuze die jij daar stelt, is een keuze van secundair belang. Nogmaals: als de maffia een verkiezing uitschrijft met drie keuzes (meer, minder, gelijke maffia) dan is de primaire keuze alsnog: accepteer ik uberhaupt de autoriteit maffia of niet als hogere autoriteit dan mezelf....Bovendien is je suggestie van keuze in beginsel reeds onjuist aangezien de LP en PVV in geen 1000 jaar aan de macht komen. De enige real-keuze optie is dus meer overheid, ongeacht wat ik ook stem.
.
Ik kies dan inderdaad niet, maar niet om de reden (gebrek aan real-keuze) die jij stelt. Ik kies niet, omdat ik geen andere autoriteit over mijn lijf, eigendommen en leven wil anders dan mezelf....
.
En dit is per definitie moreel verhevener dan wel kiezen, aangezien de maffia (overheid) met moraliteit evenveel van doen heeft als die PVV-integriteitstuthola van doen heeft met integer zijn. Niets...

De Libertariër | 05-03-15 | 12:53

Bakito | 05-03-15 | 10:51

Je hebt een slecht geheugen, immers het eerste Catshuis-akkoord is door Wilders afgewezen omdat de kostenverhogingen volledig via korting op de zorg verrekend moesten worden.

Na weken opnieuw onderhandelen en z.g. concessies doen van VVD en CDA bleek dat het tweede Catshuis-akkoord een 99,9% kopie van het eerste Catshuis-akkoord was.

Zwendel, oplichting en minachting van de VVD en het CDA voor de inbreng van de PVV lagen aan de basis van het niet doorgaan van het Catshuis-akkoord.

Ondanks dat Wilders zich tot nu toe strikt houdt aan de vooraf gemaakte geheimhoudings-afspraak, citeerden VVD en CDA regelmatig uit de Catshuis. onderhandelingen.

TriestGeval | 05-03-15 | 12:51

De eerste stap riching de kàns op het oplossen van de grote problemen, is uit de EU stappen.

Moriarty | 05-03-15 | 12:50

@Mike Oxlong | 05-03-15 | 12:36

Nogmaals, wat moet er volgens jou nog besproken worden?
Wat is nog niet gezegd, dat nu nog in een tv-debat gezegd moet worden?

Alle standpunten zijn duidelijk en alle beweegredenen daarachter zijn ook duidelijk.

Televisiedebatten zijn onderdeel van een zeer brede collectieve propagandamachine.
van Galjaard die zegt anti-PVV te zijn tot het schaamteloos verdraaien van feiten op de NPO.

En dit alles om ons steeds verder de EU in te krijgen...

Moriarty | 05-03-15 | 12:46

Ik heb weinig affiniteit met de achterban van PVV en met de economische plannen van Geert Wilders.

Hij is echter de enige die een heldere kijk op de grootste bedreiging voor onze samenleving heeft, namelijk de islamisering. Hij is ook de enige politicus die radicale stappen durft te nemen om dit probleem op te lossen.

Vergeet de Euro-crisis, etc …dat zijn tijdelijk problemen. Dat kan opgelost worden. Is er een islamitische "critical mass" in Nederland/Europa, dan ziet de toekomst er duister uit. Dan hebben we hier burgeroorlog over 20 jaar , en durf ik te speculeren dat de ondergang van onze beschaving van onze vrijheden, onze democratie, en onze beschaving is, en de triomf van de islam. Ik wil niet dat mijn kleindochter in een burka loopt….De stappen voor de islamisering worden nu al genomen: een gebedsruimte, halal voedsel op scholen, een islamitisch buurthuis… het lijken kleine, onschuldige stappen, maar vergis je niet: een ieder die zich met de islam bezig houdt, weet dat deze totalitaire ideologie op onderwerping uit is.

Dit is misschien een van de laatste verkiezingen die deze ontwikkeling nog kan stoppen. Over 5 / 10 jaar hebben we te maken met jonge generaties zich het pre-islamitische Nederland niet meer kunnen herinneren, en dan wordt een Houellebecq-achtig scenario niet eens meer zo onwaarschijnlijk. Kuzu en Öztürk en de trojaanse paarden in de PvdA lijken onschuldig…maar onderschat ze niet.

De PVV is niet ideaal, maar het is de enige partij die tenminste probeert iets aan deze levensgevaarlijke ontwikkeling te doen. Daarom zal ik niet VVD (of PVDA; CDA; D66 etc) stemmen…omdat resulteert alleen nog maar in meer islam. Kijk maar wat er sinds 9-11, sinds de moord op Fortuin, sinds de moord op van Gogh gebeurt is… niet minder islam helaas….maar alleen nog meer macht voor de Islam.

DubbelDibbel | 05-03-15 | 12:37

@Moriarty | 05-03-15 | 11:53
• Goh, Als men nou eerst eens ophield met moslims te demoniseren...

h65485665 | 05-03-15 | 12:37

Nou nou, hier zal RTL van wakker liggen, deze snoeiharde payback van de altoos verongelijkte blonde leider.
Straks blijft alleen GeenStijl nog over als officieuze spreekbuis voor de PVV. Moet ie in debat met Quid (misschien is dat nog wel leuk)

Dat of een vliegtuigje boven de stad met een minder minder sleep.

Mike Oxlong | 05-03-15 | 12:36

met de verkiezing in het zicht,begint de leugen propaganda machine te draaien,houdt moed het gaat plotseling weer goed.
de staats courant komt met cijfers van het cpb.
als de euro zakt de dollar stijgt,wordt het gas en olie weer duurder,door kunstmatige ingreep van de ecb
blijft er voor de burger geen rente meer over.
pensioen fondsen komen door toedoen van deze regering in zwaar weer,de verhoging van de btw,waardoor de middenstand om zeep geholpen wordt.
de sprinkhanen invasie van kanslozen blijft maar doorgaan.
uitgebeend mag de onnozele burger nu weer stemmen.
geraffineerd zullen de eu aanbidders hun akte opvoeren
wilders is ziek,kan gebeuren.
dat wordt dan weer veel praten maar weinig zeggen

soledad | 05-03-15 | 12:36

Wie stuurt het fruit?

LetTheSunshine | 05-03-15 | 12:35

Geert moet niet zo overdrijven. Ja, er zijn mensen tegen hem. Dat weet hij zelf toch ook wel? Laat die mensen dan zien dat dit onterecht is door het debat ijzersterk te voeren, i.p.v. als een klein kind meteen te gaan huilen af te zeggen. Laffe haas.

KlunsJohannus | 05-03-15 | 12:31

wie kijkt er nog tv. rtl of de noordkoreaanse staats omroep, je hebt er niets aan.

blabla9899 | 05-03-15 | 12:24

Archy Bunker | 05-03-15 | 11:38
In tegenstelling tot:
"Landverrader, Gutmensch, kopvoddentax, bedrijfspoedel, knettergek, minder minder minder" etc.

Igor Putkin | 05-03-15 | 12:20

@18konijn | 05-03-15 | 12:11
Als je één stapje verder zou denken, Muhammad, zou je tegen de islam zijn in plaats van tegen de islam. Iets met *één man in wie zij alle vertrouwen en hoop stellen*.
*aan een dooie profeet heb je geen reedt*

Lewis Lewinsky | 05-03-15 | 12:19

18konijn
Erg begrijpelijk. Ik ben tegen de pvv, maar minacht de achterban niet.
Er zijn ook mensen die dat andersom hebben. Tuig van het ergste soort is dat.

AbleArcher13 | 05-03-15 | 12:16

@De Libertariër 11:57
Realpolitiek is dat je een richting kiest die je kunt kiezen in plaats van een ideaal te kiezen dat niet op het menu staat. De richting die er is kan richting dat ideaal gaan.

Stel dat mijn ideaal geen overheid is; Stel dat het in deze wereld mogelijk is om een 3x zo kleine overheid te hebben (Chili, Zwitserland); stel dat je de keuze wordt aangeboden om de overheid te laten krimpen (LP), niet te laten groeien (PVV) of de overheid wel te laten groeien (De Partij), wat doe je dan?

Goed, jij kiest er voor om niet te kiezen, omdat jouw optie (geen overheid) er niet bij zit. Dat is een respectabele keuze, maar die is net zo zinloos als te stemmen op LP of PVV. En zeker niet moreel verhevener.

tipo | 05-03-15 | 12:15

@Capt. Iglo | 05-03-15 | 12:02
Het lollige aan je antwoord is dat je hetzelfde zei over Wilders en dan is het wel bon ton?
Bewijst maar weer eens hoe krom de PVV bashers denken.

Dhr. de Wit | 05-03-15 | 12:13

@Russ Meyer | 05-03-15 | 11:44
De partij trekt daarom hoofdzakelijk mensen aan die niet zelf kritisch nadenken, maar vooral gefascineerd zijn door "charismatisch" leiderschap, één man in wie zij alle vertrouwen en hoop stellen, alweer in de beste traditie van een Fortuyn, Castro en vele anderen.

18konijn | 05-03-15 | 12:11

Jaaa.. laten we ook op D666 gaan stemmen
dan horen we straks ook bij de winnaars,
( dat staat als student wel chique enzo )
daarbij hebben we als meeloop-puber
toch geen last van D66 als parkeergeld verhogende factor.
Wil je je echt laten verkopen verkoop dan je ziel
aan D666

Berthe | 05-03-15 | 12:10

Capt. Iglo | 05-03-15 | 11:15

Bullshit. Niks geen live tv. Altijd een vertraging op waardoor ze kunnen ingrijpen als het uit de klauwen loopt.
Vorig kamerdebat gezien met die mediahoer van BNR Petra Grijzen.
Nou wat was die kritisch met haar vragen naar samson. Ze stelde er 1 over die zorregieta . BNR en RTL zijn zo fout als de pest. Allemaal te maken met hun adverteerders.Laten ze zich maar houden bij die flutprogramma's om verveelde huisvrouwtjes en kleine kinderen bezig te houden.
En al die lui die hier rusland altijd maar aan het bashen zijn ?! Natuurlijk is dat tuig van de richel. Maar als je een beetje verder kijkt dabn je neus lang is zul je zien dat er veel groter tuig is. Wacht maar op het vrijhandelsverdrag met die yankees.
Boycot van Rusland hoor ik hier maar voorbij komen? Als hij de gaskraan dichtdraait wordt straks heel groningen een sinkhole.
Ze willen nu toch gas gaan importeren vanuit rusland en minder oppompen uit gronigen. Vloeibaar aan gaan voeren uit andere landen zullen de consumenten niet gaan waarderen i.v.m. de prijs.
Mensen zijn hier redelijk zwart wit. Het verhaal is wat gecompliceerder. En voor wilders schijten ze 7 kleuren stron-t.Een beetje die faber aanpakken? Verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Maar een verdrag van Lissabon sneaky doordrukken en gasdeal met de italianen voor een schijntje en mijn land al 30 jaar naar de klaute zien gaan door de gevestigde politiek vind ik vele malen erger.
Fortuin heeft het helaas nooit de tweede kamer gehaald.
Ik weet zeker dat die man zeer lastige vragen had gesteld.
En voor die trollen hier. Je draagt niks bij!

Makemyday! | 05-03-15 | 12:08

Dan kunnen we vanavond gezellig Studio Powned kijken.

Mastermattie | 05-03-15 | 12:05

Heeft ook altijd veel zin, zo'n debat.

De standpunten kennen we wel. De puinhopen van het D66/VVD/PvdA/CDA beleid ook.

Zal er ooit iets veranderen?

guurderdanguur | 05-03-15 | 12:04

@ Dhr. de Wit | 05-03-15 | 11:39

Voor hem geldt vrijheid van meningsuiting niet? Wat een onzin.

Capt. Iglo | 05-03-15 | 12:02

@ bastemeijer | 05-03-15 | 10:53

Meedenken? Nederland 1e Europese land dat een godsdienst verbied, strikte tweedeling in de maatschappij, geen kunst of cultuur meer behalve dat wat past binnen het apparaat . . . kijk maar een beetje naar het oude oost Duitsland. Het zal anders zijn dan dat, maar wel zo iets. Hoor je "erbij", das mooi dan, zo niet . . . doorlopen of aufmachen.

Lavero | 05-03-15 | 11:59

Ziek, tuurlijk!
Had hem wel willen ziet tussen die rooie dienstweigeraars, met zijn anti islam agenda op zijn bek gaan.

AbleArcher13 | 05-03-15 | 11:58

@chicago river 11:41
.
Realpolitik als oplossing?? LOL! Verklaar u nader....
.
Ik ga er eens goed voor zitten.

De Libertariër | 05-03-15 | 11:57

Mooi, dan geen inhoudloze woorden of herhalingen in debat, want geert kennende vervalt ie zoals gewoontelijk weer in herhaling, zoals met Marjolein faber in vorige debat.

Nieuws-Lezer | 05-03-15 | 11:55

Wilders zelfde verhaal. Komt in geen 1000 jaar aan de macht.
De Libertariër | 05-03-15 | 11:51

Als men nou eerst eens ophield met hem te demoniseren...

Moriarty | 05-03-15 | 11:53

®oge® | 05-03-15 | 11:45

Dat laatste is het hem nu juist, dat willen ze niet. Alles voor het eigenbelang en voor hun toekomstige zwaar overbetaalde baantjes in de hel die Brussel heet.

eerstneukendanpraten | 05-03-15 | 11:51

Rus Meyer 11:40
.
Helemaal niet zuur, want in tegenstelling tot u heb ik begrepen dat je juist af moet van de complete politiek (in een etatistische context) wil je ooit met gelijkgestemden een samenleving naar eigen inzicht kunnen bouwen.
.
Waar het op verandering aankomt, lijkt ook u door de Staat met diezelfde kokervisie geindoctrineerd te zijn als de rest van Nederland: namelijk dat verandering alleen via de Staat kan....
.
Knap dat u in dat sprookje blijft geloven, aangezien de louter marxistische houders van staatsmacht al 40 jaar ongehinderd hun destructieve lusten botvieren op de samenleving en iedere tegenstand (politiek of anders) effectief geneutraliseerd is.
.
Wilders zelfde verhaal. Komt in geen 1000 jaar aan de macht.

De Libertariër | 05-03-15 | 11:51

Zolang de boot op de EU rivier drijft, alles lood om oud ijzer.
Oude wijn, in nieuwe zakken.
Belgie heeft 2 jaar zonder kabinet gezeten.
Land´s omzet werd er geen cent minder door.
Niet dat Belgie voor het overige een goed voorbeeld is.
Behalve voor wat betreft ´Paling in het Groen´. En Bier.
Maar PS2015: Voor je kijken, doorlopen. Maakt niets klaar.

chicago river | 05-03-15 | 11:50

Wildersfans houden hem altijd de hand boven het hoofd. Wat hij ool doet. Had een andere partijleider dit gedaan dan was hij een lafbek, een wegloper en een mietje.

Wildershaters zien het bewijs van het laffe gedrag en instelling van de heer Wilders. Als schreeuwer vanaf de zijlijn.

En wat schiet Nederland ermee op? Helemaal niks. Een vicieuze cirkel.

Meeroever | 05-03-15 | 11:48

@eerstneukendanpraten: Misschien moeten ze die politici maar eens Wie is de Mol laten spelen. Misschien leren ze dan een keer over hun eigen ego's heen te stappen, en wèl samen te werken.

®oge® | 05-03-15 | 11:45

Dit debat hoort op de staatsomroep!

sickstyle | 05-03-15 | 11:44

18konijn | 05-03-15 | 11:37
Iedereen die binnen de PVV werkzaam is, doet dat uit vrije keuze en eigen beweging.
Bevalt het niet, dan mag je er uit stappen. Eindig je niet aan de galg of in de goelag.

Russ Meyer | 05-03-15 | 11:44

Erland Galjaard, pvda als ze bij ander beleid aan subsidies gaan knabbelen, kun je zoiets zeggen ja. Doet ook duit in het zakje.

Archy Bunker | 05-03-15 | 11:44

De Libertariër | 05-03-15 | 11:36
OMFG, ben jij er zo een. Blegh.

Rest In Privacy | 05-03-15 | 11:44

Ik ga niet kijken want ik ken de inhoud al. Banen creëren .. bla bla .. 3 procent .. bla bla .. export .. bla bla .. al die goedwillende moslims .... bla bla .. de eu staat voor welvaart ... bla bla .. de eu staat voor vrede ... En dat maal oneindig keer.

doskabouter | 05-03-15 | 11:43

Hij is echt wel ziek, want dit was weer een kans om zijn briljante ideeën aan ons kenbaar te maken.

artfremd | 05-03-15 | 11:43

@®oge® | 05-03-15 | 11:38
Kom straks alsjeblieft dan ook niet janken bij PVV tokkies om je te helpen mocht je een oranje overall aangemeten krijgen, OK?!

Dhr. de Wit | 05-03-15 | 11:42

®oge® | 05-03-15 | 11:32

"Wie is de mol", is dat niet een soort vervolg op "Spel zonder grenzen" van de NCRV met de man met de pet, Barend Barendse?

eerstneukendanpraten | 05-03-15 | 11:42

De Libertariër | 05-03-15 | 11:37
Bent er ook weer. Met de bekende riedel. Ga in de ´grenzeloze´ Amazone wonen met je libertarische ´gemeenschap´. Want gaat niet werken, in het Westen, Anno Nu. Lees eens wat over ´Realpolitik´. Doe dat.

chicago river | 05-03-15 | 11:41

"Ik begrijp sowieso niet wat al die PVV tokkies in Wilders zien met z'n slappe verhalen""

Als Fitna een 'te slap verhaal is' bekijk dan wat 'verse' IS executie's die wellicht wat 'minder minder minder slap zijn ?

The real Flex | 05-03-15 | 11:40

De Libertariër | 05-03-15 | 11:30
Ik kan u volgen tot op zekere hoogte.
Maar de kans dat waar u politiek voor staat groot wordt, is kleiner dan dat Wilders een absolute meerderheid behaald (wat inderdaad niet zal gebeuren).
Hoe zuur moet dat voor ú zijn.

Russ Meyer | 05-03-15 | 11:40

Toch wel sneu dat sommigen hier roepen dat wilders LAF is, terwijl hij ziek is. Deze mensen komen ook duidelijk wat tekort in de bovenkamer. Misschien zijn ze wel mislukt als mens!

upgent | 05-03-15 | 11:40

Nu wordt Roemer de kop van Jut als enige oppositie partij die aanwezig is... Roemer kan zijn borst nat maken..

denoorman | 05-03-15 | 11:39

jammer, had m graag gehoord.

Dibe | 05-03-15 | 11:39

@Capt. Iglo | 05-03-15 | 11:19
Als politici dingen zeggen die je niet bevallen en je die politici gaat negeren of neersabelen, je niet geschikt bent als directeur van een zender en moet je gewoon een andere baan gaan zoeken.

Even gecorrigeerd voor je...

Dhr. de Wit | 05-03-15 | 11:39

Werkelijk niet te geloven dat (minimaal) 20 procent van de bevolking vrijwillig het onderdaanschap aan deze druipsteen verkiest in plaats van zelf over lijf en goed beslissen...
De Libertariër | 05-03-15 | 10:46

het is mijn eigen vrije keuze om niet op die kliek landverraders te stemmen die al jaren zo gezellig samenspannen.
Tenzij je MEER EU, MEER ISLAM, MEER BELASTING, MEER SCHEUREN IN JE HUIS, MEER GEGRAAI, MEER HUUR, MEER REGELTJES wil natuurlijk .. zelfs de SP doet al mee met die kliek.
succes met stemmem he

(c)ZWITSUL | 05-03-15 | 11:39

Nazi, Hitler, fascist, wegloper, tokkies, kijk dit soort ,toverwoorden, geeft al aan waar we hier mee te maken hebben. Zo wil men het ,debat, winnen, dus kleine kinderen daar pas ik voor, ben ik nu ook ,wegloper,.

Archy Bunker | 05-03-15 | 11:38

Ha ha fantastisch. Alle ingestudeerde opzetjes om Geert te bashen kunnen in de prullebak. Hij had toch geen eerlijke kans gekregen. Het wordt dus een oersaai en voorspelbaar debat.. Ik krijg steeds meer sympathie voor Wilders. Wellicht krijgt hij mijn stem als protest tegen die andere hypocriete huichelaars...

denoorman | 05-03-15 | 11:38

@Moriarty ja, dat is meestal de reactie van PVV tokkies als ze het niet meer weten.

®oge® | 05-03-15 | 11:38

Iedereen is een keer verkouden geweest deze winter, waar Geert niet? Beterschap

CrapoTheGreat | 05-03-15 | 11:38

Dat debat zal ik dus niet meer gaan kijken. Is de moeite niet meer in mijn ogen. Dat Wilders niet veel vaker ziek is of zwaar depressief vind ik al bijzonder als je tien jaar als een politiek vluchteling in eigen land leeft en je je kont nergens keren kunt zonder dat er een batterij aan veiligheidsmaatregelen aan vooraf gaan. Ondanks dat ik het lang niet altijd met hem eens ben heb ik alle respect voor zijn doorzettingsvermogen en wilskracht en alleen dat al maakt dat ik nog twijfel tussen een volledig blanco stem of de PVV. De rest heeft me al zo vaak belazerd daar kom ik zeker mijn bed niet voor uit al beloven ze me 5000e.

saidnowomanever | 05-03-15 | 11:37

@bisbisbis 11:20
.
Had u ook maar iets van het libertarisme begrepen, quod non, dan had u wel begrepen waarom de Libertarische Partij weinig stemmem trekt.
.
Ik stem als libertarier ook niet op de Libertarische Partij. Door te stemmen, stem ik namelijk primair in met de autoriteit van de Staat, de grootste rechtenschender van Nederland.
.
De libertarische beweging in Nederland is fors en sterk groeiende. Om dit te zien, moet u alleen juist even kijken naar het niet stemmende deel van de bevolking en niet naar het handje vol libertariers dat meewerkt aan het stemsysteem van een criminele organisatie.

De Libertariër | 05-03-15 | 11:37

@Russ Meyer | 05-03-15 | 11:25
Geert valt te omschrijven als een niet democratisch verkozen leider in een partij zonder leden waarin zijn wil wet is en zijn partijgenoten slechts willoze vazallen zijn zonder enige wezenlijke inbreng in de partijlijn (de gemankeerde intellectueel Bosma uitgezonderd). Het vermijden van elke discussie is eveneens een kenmerk van dit stalinistische dan wel fidelcastroïstische leiderstype. Dat is geen demoniseren, maar de feiten benoemen!

18konijn | 05-03-15 | 11:37

@bisbisbis 11:20
.
Had u ook maar iets van het libertarisme begrepen, quod non, dan had u wel begrepen waarom de Libertarische Partij weinig stemmem trekt.
.
Ik stem als libertarier ook niet op de Libertarische Partij. Door te stemmen, stem ik namelijk primair in met de autoriteit van de Staat, de grootste rechtenschender van Nederland.
.
De libertarische beweging in Nederland is fors en sterk groeiende. Om dit te zien, moet u alleen juist even kijken naar het niet stemmende deel van de bevolking en niet naar het handje vol libertariers dat meewerkt aan het stemsysteem van een criminele organisatie.

De Libertariër | 05-03-15 | 11:36

Uitgenodigd worden om vervolgens als kop van jut voor de (s)linkse elite te dienen ?
Al maanden/jaren geeft de (s)linkse elite aan n o o i t met de PVV samen te willen werken ongeacht het aantal stemmen ? Dit heeft niets met enige vorm van democratie te maken dus wat heb je daar dan te zoeken in de (s)linkse slangkuil vraag ik me af ? *Sterker nog na de 'minder minder minder' uitspraken steunt geen enkele partij ook nog maar èèn motie van de PVV... aldus de (s)linkse kleuterschool..

The real Flex | 05-03-15 | 11:36

@Piet Karbiet | 05-03-15 | 11:31
Die is inmiddels zo'n 60 luiers verder...

Mastermattie | 05-03-15 | 11:35

Bakito | 05-03-15 | 11:02
Een ´goede scherpe´. Ben het er nog mee eens ook. What´s next.

chicago river | 05-03-15 | 11:35

Russ Meyer | 05-03-15 | 11:31
Bullshit. Kijk Fortuyn bij P&W nog maar eens terug. Hij maakte in één avond gehakt van de hele linkse kerk, inclusief gastheer en debatleiders.
Zie ik Geert in geen honderd jaar doen.

Weird Guilders | 05-03-15 | 11:34

Igor Putkin | 05-03-15 | 10:33

dus jij verwacht inhoud van Arrogander Pechtold ?? wat heb je gedronken ?

FW Ta-183 Huckebein | 05-03-15 | 11:34

@®oge® | 05-03-15 | 11:32

Inhoudsloze loser...

Moriarty | 05-03-15 | 11:34

Kan iemand me even helpen: zie nergens die gasten van 't debat vanaaf op m'n kieskrantje staan...

Dr. Blechtrummel | 05-03-15 | 11:33

Wanneer komt Greet nu eens aan de macht. Ben zo benieuwd of Greet nu Gandhi in vermomming is of toch gewoon Hitler. Tja, je weet het niet hey, tot ie eindelijk eens een keertje regeert. Al is het maar voor 6 maanden, dan weten we wat we aan em hebben.

Niak | 05-03-15 | 11:32

@Bokito ergo sum | 05-03-15 | 11:25
De Tweede Kamer daar besluit men waar ze het belastinggeld nu weer eens op kapot zullen smijten.
De belastingdienst en het boetepaleis in Leeuwarden zijn de belastingcollectanten welke dit uit de hardwerkende burger persen. (Dat daar eigenlijk nog mensen willen werken)

Mastermattie | 05-03-15 | 11:32

Laffe hond. Nou had ik er toch al niet naar gekeken, want de ontknoping van Wie is de Mol is vele malen spannender.
Ik begrijp sowieso niet wat al die PVV tokkies in Wilders zien met z'n slappe verhalen.

®oge® | 05-03-15 | 11:32

Dit was net ook het eerste item bij Q-Music.
Boeieh. Hoe gaat het met de baby van Fleur !?

Piet Karbiet | 05-03-15 | 11:31

Optelsommetje | 05-03-15 | 11:28
Niet als je weet dat je gastheer en debatleider gepreoccupeerd zijn.
Dat zijn geen "open" debatten.

Russ Meyer | 05-03-15 | 11:31

Ach helemaal leuk en aardig maar waarom zow op de man af spelen, het gros van geerts tegenstanders gaat voorbij aan het feit dat zo'n 10% zoniet meer van de nederlandse kiezers het niet eens zijn met de huidige politiek, behalve afzeiken van geert wordt er verder niks met hun ongenoegen gedaan. Zowiezow is een kiezer alleen maar belangrijk bij verkiezingen als er gekozen moet worden voor de rest kan hij gewoon de mond houden, anderne beslissen wel wel goed voor je is, of je dat nu wilt of niet.

Umberto die trotzoni | 05-03-15 | 11:31

@animalia | 05-03-15 | 11:20
Misschien kan Miezerig Mannetje iets over corrupte partijleden en nepotisme in het debat gooien.
Dat wordt ellenbogenwerk....
*gnehehe*

necrosis | 05-03-15 | 11:30

@Russ Meyer 11:17
.
Daar heeft u volkomen gelijk in. Als ik besluit om het geld dat ik met hard werk verdiend heb volledig uit te geven aan iets dat ik of mijn gezin nodig heeft, dan word ik door de Staat opgesloten tussen moordenaars, dieven en verkrachters....Echter, dat lijkt me uuteraard eerder bewijzen dat de Staat een criminele bende is, dan dat ik een crimineel ben. Het zou u te denken moeten geven.
.
Dat u stemt op Wilders om de reden dat hij bedreigd wordt, moet u vooral zelf weten natuurlijk. Het is alleen spijtig voor de man die zelf over zijn lijf en goed wil beslissen dat u crimineel Wilders steunt.....Extra zuur voor u is bovendien dat Wilders in nog geen 1000 jaar aan de macht zal komen, waarmee uw stem niets anders vormt dan een stem op de rest van de partijen die de macht hebben, houden en zullen blijven houden.
.
Als je meedoet aan een democratische verkiezing van de maffia waarin je kunt kiezen tussen 10 poppetjes, dan stem je in de eerste plaats natuurlijk in met de autoriteit van de maffia...
.

De Libertariër | 05-03-15 | 11:30

@Bokito ergo sum | 05-03-15 | 11:25
De tweede kamer is om te janken.

Botte Hork | 05-03-15 | 11:30

Castro, Kim Jung Un, en Stalin?? maar die zitten toch aan tafel!!

Archy Bunker | 05-03-15 | 11:30

18konijn | 05-03-15 | 11:21
De enigen in dit land die dat soort tradities in standhouden zijn je dreigende, molesterende, vandalistische AFA vrienden. Volledig in lijn met de door genoemde socialistische lieden.

Russ Meyer | 05-03-15 | 11:29

Ah Geert met z'n running gag. Afzeggen op het laatste moment. Hoeveelste keer is dit nu?

Weird Guilders | 05-03-15 | 11:29

Ik word ook een beetje moe van het argument dat alle anderen in het debat tegen de PVV of tegen Geert zouden zijn.
Als echt goede politicus sta je daarboven, sterker nog je maakt er gebruik van. Of in nog meer heldere taal: Pim zou wel gehakt in het debat van ze hebben gemaakt!

Optelsommetje | 05-03-15 | 11:28

Nu Geert ziek in zijn mandje ligt, is er voor mij geen enkele reden meer om naar dat saaie clubje overblijvers te kijken. Dat constant gehakketak dat Geert de 'stekker' er heeft uitgetrokken of zogenaamd weggelopen zou zijn, zie boven, is al reden genoeg om niet te kijken. Men vergeet er maar even gemakshalve bij te zeggen dat na de 2e wereldoorlog er maar 6 kabinetten de rit heeft uitgezeten en er 29 voortijdig zijn gevallen. Sterkte Geert en beterschap.

Boy Cot | 05-03-15 | 11:28

-weggejorist-

Campinggastje | 05-03-15 | 11:27

De PVV heeft enkele standpunten waarin ze uniek afwijken van de rest.
Anti Islam.
Anti huidige octopus Brussel.
Eerst Nederland op orde.
Anti oorlog met de Russen.
Daarom stem ik straks weer op de PVV. De rest is meer van hetzelfde zonder enige originaliteit.
Maar bewijs mijn ongelijk.

Mantisomantis | 05-03-15 | 11:26

De tweede kamer is om te debatteren.

Bokito ergo sum | 05-03-15 | 11:25

in de beste traditie van een Castro, Kim Jung Un en Stalin.
18konijn | 05-03-15 | 11:21
Demoniseren kun je leren (bij 18konijn).
Hoeveel doden heeft Geert Wilders op zijn geweten?
Sick f#ck.

Russ Meyer | 05-03-15 | 11:25

Capt. Iglo | 05-03-15 | 11:19
Dit is de mening van de hoofdredacteur. En niet zo maar een mening. Hoe kun je er ooit nog op vertrouwen dat je neutraal in beeld wordt gebracht?

Rest In Privacy | 05-03-15 | 11:24

Geert heeft andere afspraken eveneens afgezegd, dus waarschijnlijk is hij wel gedisculpeerd. Maar zeer verontrustend is dat hij geen al dan niet capabele vervanger wenst te sturen, in de beste traditie van een Castro, Kim Jung Un en Stalin.

18konijn | 05-03-15 | 11:21

Marlijn is de mol en Rik wint.
Zo, nu hoef je niet meer WIDM te kijken.
En die overgeblevenen van het debat?
Dat zijn allemaal mollen.
Niet op stemmen mensen.
Als je vanavond kijkt weet je waarom.

Dostranamus | 05-03-15 | 11:21

@De Libertariër | 05-03-15 | 10:46
-
De libertarische partij werd opgericht in 1993 en heeft in de 22 (!) jaar van haar bestaan nooit meer dan 4.963 stemmen (vijf honderdste van alle stemmen!) behaald. De libertarische partij is nooit in enig bestuurlijk orgaan in Nederland gesignaleerd. En oh ja: er hebben ooit 117 mensen in Oegstgeest opde LP gestemd - daar heeft u in uw libertarische buurtje vást hel wat paren schoenen doorversleten...
-
De PVV bestaat tien jaar en kreeg op het hoogtepunt van haar bestaan een binnenkort te overtreffen 1.453.944 stemmen, ofwel 15,5 procent van het totaal.
-
En de libertarische partij heeft kennelijk zó weinig bezoekers op haar eigen website, dat zij meent om systematisch in dit venerabele weblog te moeten'melken'.
-
Zeg nog eens iets over afschaffing van ontwikkelingshulp' im relatie tot de 'free ride' die u hier krijgt?
-
Of doneert de libertarische partij tegenwoordig substantiëel aan Geen Stijl?

bisbisbis | 05-03-15 | 11:20

Arme Pechtold,wat moet er nu uit zijn mond komen,nu zijn stokpaardje Geert er niet is.
Voor niets elke minuut thuis voor de spiegel gestaan,om het bashen van Geert te oefenen.

animalia | 05-03-15 | 11:20

NB-Stb 11:13
.
Primair door de moreel onfeilbare libertarische filosofie natuurlijk. Geert Wilders is een collectivistische politicus, die meent dat de Staat het 'recht' heeft om van mensen te stelen (belasting), te onderdrukken een samenleving op te dringen. Wilders schendt het recht van het individu op ongekende schaal.
.
Secundair omdat het enige (nog) missende component om Wilders als full-blown fascist te kunnen betitelen, een geweldscomponent is. Vandaar dat ik de man steevast fascistoide noem.
.

De Libertariër | 05-03-15 | 11:20

we kiezen politici 0.2, die van de waterschappen (duh) en staten. Een beetje bekvechten op landelijk niveau heeft helemaal geen zin.

VVD in mijn gemeente is voor noord koreaanse toestanden, wat hen betreft gaat politie alles afluisteren, want hoe meer hoe beter. Als je het niet wilt of er tegen bent, heb je iets te verbergen. Zo praatte iemand hoog in een gemeentelijke afdeling van de VVD. Bizar.

deluiegriek | 05-03-15 | 11:19

Als er 1 patij is die het roer om kan en wil gooien is het onze blonde Geert wel met zijn PVV ik zeg mijn stem heb je

Stille genieter | 05-03-15 | 11:19

@ J.R. Thorbecke | 05-03-15 | 11:15

Als je, wanneer andere partijen, TV zenders of dergelijke iets onwelgevallig over je zeggen, ze gaat negeren ben je niet geschikt als politicus en moet je gewoon een normale baan zoeken.

Capt. Iglo | 05-03-15 | 11:19

Ah "Geert Wilders" in de titel, 1e tegel Bakito, 2e tegel Igor Putkin.
Lekker aan het trollen? Man, man, man.

Ik als pro PVV'er vind het erg jammer dat Geert niet gaat. Ik had hem graag in debat gezien met de rest.
Afgelopen zaterdag zou hij best een griepje opgelopen kunnen hebben in Rotterdam, veel mensen dicht in de buurt geweest.

Het grootste bezwaar vanuit de PVV achterban dat ik hoor is dat men Geert te weinig ziet, dan zijn dit soort acties niet slim.

Feit is wel dat de overige partijleiders nu op elkaar in zullen hakken omdat ze hun gezamelijke vijand niet hebben.

Zoals ik powned al schreef zou wat mij betreft het debat een week op mogen schuiven zodat Geert alsnog aan kan schuiven.

Mastermattie | 05-03-15 | 11:18

@Bakito | 05-03-15 | 10:51
Wilders heeft concessies gedaan en daarom lag er een regeerakkoord.
Eén van de punten uit het regeerakkoord, was de verlaging van het budget van OSW met een miljard Euro.
Het was CDA die de verlaging terug draaide en daarmee een bom onder het gedoogbeleid had gelegd!
En dat is een #feit

necrosis | 05-03-15 | 11:18

Gelijk heeft ie, als je griep hebt en men wil toch dat je deelneemt is een verzwakte positie. Kan het niet anders zijn, dan dat men gebruik gaat maken, van die verzwakte positie. Want zo kennen we de rtl wel. Heb het jaren geleden ook gezien bij ,rondom tien, waar een hele meute schreeuwers hem telkens het woord ontnam, zonder dat de gespreksleider ingreep. Men wil Wilders alleen als underdog, niet als gelijkwaardig gesprekspartner. Ook andere opinie programma,s passen dit soort tactieken toe, Ze willen alleen zand in je gezicht gooien. Geert beterschap, en laat je niet opnaaien.

Archy Bunker | 05-03-15 | 11:18

Geert zit straks onderuit op de bank,met een whiskey binnen handbereik te kijken en te genieten van de onderlinge afslachting in dat debat.
En als mw. Wilders vraagt hoe het met hem gaat,zal hij waarschijnlijk zeggen,... steeds beter schat!

deraderendraaien | 05-03-15 | 11:18

Niet zo opvallend dat Erland voor de PVDA kiest. Het lijkt er op dat de PVDA vooral stemmen uit de moslimhoek en uit de hoek van salon-socialisten krijgt. Stemmers die zo veel verdienen dat ze de nivellering die de PVDA voorstaat wel kunnen verdragen en/of op een of andere wijze kunnen compenseren. De "middenklasse" lijkt zich de PVDA niet te kunnen (of willen) veroorloven.

JayJay | 05-03-15 | 11:17

in plaats van zelf over lijf en goed beslissen...
De Libertariër | 05-03-15 | 10:46
Dan eindig je gegarandeerd in het cachot waarde utopist.
Dus dan rest stemmen op diegene die zelf lijf en goed (geen vaste woning, continu levend met dreiging en bewaking, geen bewegingsvrijheid) opoffert voor een beter Nederland. Enorm veel respect voor. Net als voor al diegenen die op de kieslijsten staan en die geen bewaking krijgen.
Die mensen worden bedreigd, gemolesteerd of hun huis en haard wordt gvd beklad. Al jááááren achtereen.
Ben het niet met alle PVV standpunten eens, maar uit de EU en minder Islam zijn mijns inziens prima te billijken standpunten.
PS; PVV +1 18/03
Waterschap; Blanco

Russ Meyer | 05-03-15 | 11:17

Al die haters hierboven: er komen nog 20 debatten. Bovendien, kan Wilders direct (PS) of indirect (EK) gekozen worden dan.

Dat hij de RTL-uitnodiging überhaupt al overwoog. Als mensen mij wegzetten als haatzaaier, dan ga ik hen ook niet helpen aan een gezellig debat. Dan kunnen ze de spreekwoordelijke touwtering krijgen.

18 maart, PVV.

Rest In Privacy | 05-03-15 | 11:15

@ pietka | 05-03-15 | 11:13

Het is live TV waarin dus niet geknipt kan worden en Wilders had kunnen zeggen wat ie wilde zonder censuur de politieke "kleur" van een zender is derhalve totaal irrelevant bij een live debat.

Capt. Iglo | 05-03-15 | 11:15

Payback?
Je bedoelt weglopen omdat Faber Geenstijl...

GateKeeperNL | 05-03-15 | 11:14

Jammer, wel beterschap gewenst.

Zonder Wilders is er geen debat dus het kijken/luisteren nu niet meer waard. Diegenen die er dan zijn, zijn het allemaal met elkaar eens:
Meer geld naar Afrika
Meer geld naar klimaatminaretten
Meer geld naar het ambtenarenapparaat
Meer geld naar de EUSSR en Griekenland.

ProAsfalt | 05-03-15 | 11:14

Gezien het feit dat Frits Wester een bloedhekel heeft aan de PVV kan ik de heer Wilders begrijpen.
Ik zou er ook misselijk van worden.

BBmetR | 05-03-15 | 11:14

roze bril 10:53
.
U bent wel heel vatbaar voor staatsindoctrinatie!
.
Als u werkelijk denkt dat 'mogen stemmen' hetzelfde betekent als 'zelf over lijf en goed beslissen'.....
.
Amai....

De Libertariër | 05-03-15 | 11:14

De Libertariër | 05-03-15 | 10:46
Nu vraag ik mijzelf af, waardoor uw mening over PVV/Wilders is gevormd.

Ik ben hier benieuwd naar kunt u dit uitleggen?

NB-Stb | 05-03-15 | 11:13

RTL 4 valt ook binnen de MSM, dat is dus vechten tegen de bierkaai voor Wilders ! of zijn er nog Mickey mouse lezers onder ons die denken dat onze MSM onpartijdig zijn!

pietka | 05-03-15 | 11:13

Bakito | 05-03-15 | 10:58
Lol. Zelfreinigend vermogen noem je dat? Eigen hachje redden noem ik dat. Al voor de aanstelling van deze heren waren er al berichten dat deze heren niet helemaal pluis waren. Maarja, die islamitische stemmen he. Uit onderzoek blijkt dat veel moslims op de PVDA in ruil voor geld, ipv dat ze het socialistische gedachtegoed aanhangen. Idem voor het clientisme wat veel voorkomt op gemeentelijk niveau door hun mohammedaanse vriendjes. De PVDA heeft hun oorspronkelijke achterban de deur uitgegooid en de moslim welkom geheten.
Uiteindelijk zal de Pvda van binnen zichzelf opvreten. Zal men terug gaan naar zijn oorpsronkelijke socialistische gedachtegoed dan zal de islamitische stemmer uiteindelijk wegblijven, zal men de islamitische stemmer tevreden willen houden zou men op den duur uiteindelijk een islamitische partij moeten worden.

Julia | 05-03-15 | 11:12

Jammer van het debat, had leuk kunnen worden. Nu kun je straks kijken naar 5 hotemetoten die elkaar gelijk geven, De Islam begrijpen, en vertellen dat de werkloosheid hier weliswaar stijgt, maar dat wij dat dankzij de EU wel kunnen hebben.
Daarna nog een kwartier de Russen afzeiken, en een saaie avond is weer voorbij.

Mantisomantis | 05-03-15 | 11:11
-weggejorist-
frank4444 | 05-03-15 | 11:10

Jammer van het debat, had leuk kunnen worden. Nu kun je straks kijken naar 5 hotemetoten die elkaar gelijk geven, De Islam begrijpen, en vertellen dat de werkloosheid hier weliswaar stijgt, maar dat wij dat dankzij de EU wel kunnen hebben.
Daarna nog een kwartier de Russen afzeiken, en een saaie avond is weer voorbij.

Mantisomantis | 05-03-15 | 11:10

Het niveau hier in de panelen is bedroevend laag vanochtend. Kom eens met goed onderbouwde argumenten waarom ik wel of niet PVV zou stemmen en stop eens met dat kinderachtige gescheld.

Alpha Runner | 05-03-15 | 11:10

@Sliptong | 05-03-15 | 11:00
De taalnazi in mij is zojuist gestorven aan een overdosis slechte taal.

rara | 05-03-15 | 11:09

Sliptong | 05-03-15 | 11:00

Eigenlijk zijn het allemaal lijdende leiders. Leidende lijders mag ook...

eerstneukendanpraten | 05-03-15 | 11:02

Lafheid is iets dat je Wilders in alle redelijkheid niet kan verwijten. Opportuun gedrag wel, maar dat hoort bij het vak.

rara | 05-03-15 | 11:02

Igor Putkin | 05-03-15 | 11:01
Samsom en Roemer hebben rooie hond, maar komen wel desondanks. ;)

Bakito | 05-03-15 | 11:02

Als Geert niet komt ga ik mijn tijd niet aan de rest van de mooipraters verspillen. beterschap Geert

huppeltrutje | 05-03-15 | 11:01

@Sliptong 10:51
.
Zal ik blijven doen, want dat Islam probleem moet toch een keer opgelost worden. En aangezien Wilders politiek nog niet het begin van een deuk in een pakje boter schopt en dus zelfs nog niet een procent van zijn non-oplossingen kan realiseren, zal ik me tegen deze afgrijselijke man blijven verzetten.
.
En uiteraard de enige oplossing die WEL werkt blijven herhalen; Libertarisme. De macht van politici afnemen en zelf weer private woongemeenschappen opzetten met autonoom bestuur...
.
En ja...Dan ben je bij de fascistoide-collectivist n beroepsparasiet Wilders niet aan het juiste adres natuurlijk.

De Libertariër | 05-03-15 | 11:01

Iedereen met kinderen herkent dit wel. Ziek zijn als er een moeilijk proefwerk gegeven wordt.

Igor Putkin | 05-03-15 | 11:01

Biff Eagleburger | 05-03-15 | 10:58

Kortjakje natuurlijk!

eerstneukendanpraten | 05-03-15 | 11:01

Toch zwak dat Wilders weer eens afzegt. Ik denk dat hij goed aanvoelt dat het geschreeuw in het debat teveel gaat vervelen als men het teveel bekijkt. Hij bewaart zijn exclusiviteit ten koste van de democratie.
-
Overigens is Geert Wilders al 52 en ziet het er niet naar uit dat hij de komende jaren in een regering gaat deelnemen. Vertrouwen van CDA en VVD is geschonden en de overige partijen zien de PVV ook niet zo zitten. Tegen de tijd dat de PVV misschien salonfähig is geworden is Geert alweer 10 jaar verder. Als Geert weggaat dondert die hele toko van de PVV ook in elkaar. Dat zie je ook aan zo'n politiek lichtgewicht als Faber die letterlijk haar politiek leider napraat.

Gräf&Stift | 05-03-15 | 11:01

@witchmaster | 05-03-15 | 10:58
Taalnazi alert!

Sliptong | 05-03-15 | 11:00

Niveautje kleuterschool weer van de Wilders, wat een stumper!

Capt. Iglo | 05-03-15 | 10:59

O jay. Wat doet dit met de prijs van de reclameblokken die rond dit debat zijn verkocht?

simpelman | 05-03-15 | 10:59

Debatteren tussen commercials door. Zou ik ook afzeggen. Wie gaat wel kijken met een stopwatch om de verhouding tussen reclame en zinnige uitzending te meten? Zal me niks verbazen al een boel ingekochte reclames nu ook afgezegd worden door de bedrijven omdat er honderdduizenden kijkers geen trek hebben in de tomatenlach van Emile, de accijnzenlach van Rutte, de vaselinebuttpluglach van Alexander, het eerlijke hoofd van Didi of de neus van Sybrand.

Jos Tiebent | 05-03-15 | 10:59

@roze_bril | 05-03-15 | 10:53
Het gepeupel mag inderdaad stemmen waarop het wil.
Altijd weer bidden dat het goed blijft gaan. Datdanweerwel.

bastemeijer | 05-03-15 | 10:59

. Mark Rutte (VVD), Diederik Samsom (PvdA), Emile Roemer (SP), Alexander Pechtold (D66) en Sybrand Buma (CDA) gaan met elkaar in debat het tema hoe dekken we elkaar in zodat we geen stemmen verlies lijden , MET WILDERS ALS MIK PUNT OM DE AANDACHT AF TELIJDEN ?
van harte beterschap Geert , je staat goed en het gaat nog beter geloof me maar ik kan de mening hier op straat en die zijn niet mis over de PvdA en D666 en de VVD

witchmaster | 05-03-15 | 10:58

roze_bril | 05-03-15 | 10:56
Welnee, die hebben laatst nog een paar salafisten uit de partij gezet. Zelfreinigend vermogen heet dat. Daardoor blijf je gezond als partij en hoef je je niet af te melden omdat een journalist iets huilie huilie had getwitterd.

Bakito | 05-03-15 | 10:58

Weet je wie ook wel eens ziek was?

Biff Eagleburger | 05-03-15 | 10:58

Ook de heer Wilders kan last van griep hebben.
Overkomt ons allemaal.
Het marxistische bolwerk 'de rode hoed' en RTL Unilever zullen het in ieder geval moeten doen met een debat van gelijkgestemden. Immers staan alle andere partijen voor de verdere uitlevering aan de EU en de islam.
Opmerkelijk dat de anarchist, pardon libertariër zijn mond vol heeft over fascist... Echt heel verrassend van een utopistische dwaas.

Desmoulins | 05-03-15 | 10:57

Dan kijk ik verder ook niet. Rest is eenheidsworst.

Driewerf Hoezee | 05-03-15 | 10:57

Het wordt te heet onder de voeten van Wilders; op deze wijze kan hij lastige vragen uit de weg gaan aangaande Frau Faber & Zoon, onze onvolprezen obersturmführer der Integritäts Bataillon.

Wilders weet in zijn tweet 'haatzaaien' te herdefiniëren. Geen aanhanger zijn van de PVV is in zijn ogen de PVV haten... Het moet niet gekker worden!

Hyppo Kriet | 05-03-15 | 10:57

Ach,Erland is gewent om andermans jong te voeden.. net als de PvdA doet met de vreemdeling in z'n eigen nest.Logisch dus.
Wilders v. harte beterschap.

deraderendraaien | 05-03-15 | 10:57

Ik geef Geert groot gelijk!
zou ook niet naar een feestje gaan wetende dat de gastheer Galjaard van mij walgt.
Hij is trouwens stil de laatste tijd,een goede strategie.

animalia | 05-03-15 | 10:56

Wel opvallend trouwens, vlak na carnaval ineens ziek zijn.

Bakito | 05-03-15 | 10:56

@Bakito | 05-03-15 | 10:51

Klopt, en als je nog verder terug wilt in de tijd van de achterlijkheid. Dan stem je op een moslim partij; de PvdA dus.

roze_bril | 05-03-15 | 10:56

@Mans5 | 05-03-15 | 10:42
Het zijn maar PS verkiezingen he? De meest overbodige en overbetaalde bestuurslaag des lands. Belangrijkste taak is het opstellen van structuurvisies en daar maken ze een enorm potje van waardoor gemeenten hele karige bestemmingsplannen kunnen opstellen met weinig mogelijkheden alleen maar omdat de arrrogantjes in hun ivoren toren dat zo wensen. Flikker toch op met die weggooiers.

Sliptong | 05-03-15 | 10:55

Lewis Lewinsky | 05-03-15 | 10:45
Dat komt omdat er iemand niet op komt dagen.

Igor Putkin | 05-03-15 | 10:55

Dat gaat de D66 zetels kosten. Arme Pechtold.

tipo | 05-03-15 | 10:55

Erg zwak van Geert om niet naar het debat te gaan. Rtl 1 - 0 Geert.

je suis bier | 05-03-15 | 10:55

Beterschap Geert.
Nou kan ik gewoon naar een film gaan kijken vanavond, want dat pro islamitische debat is nu ,NUL KOMMA NUL waard met al die overgebleven landverraders.

blauwe zander | 05-03-15 | 10:55

Voor iemand die de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel heeft staan is dit echt een ontzettend zwaktebod. Hunnie vinden mij niet leuk dus ik kom niet. Huilie huilie van de grote blonde leider.

Grijpgraag&deStier | 05-03-15 | 10:54

necrosis | 05-03-15 | 10:49
De sancties tegen Rusland zijn u ontgaan?

Igor Putkin | 05-03-15 | 10:53

@De Libertariër | 05-03-15 |

Lol dat dat nog kan in 2015. In de panelen de 2e wereldoorlog er bij halen. En dan die laatste zin "in plaats van zelf over lijf en goed beslissen" Ja ze mogen dan wel zelf stemmen, maar wel op de persoon die jou goed dunkt. Je lult jezelf zo hard tegen, dat de tranen in mijn ogen springen.

roze_bril | 05-03-15 | 10:53

@dutchdj | 05-03-15 | 10:39
"Hij blijft voor mij sowieso een lafbek"

Dacht ik al...

Welk debat moet er eigenlijk nog gevoerd worden volgens jou?
Wat moet er nog gezegd worden, door Wilders en tegen Wilders in een tv-debat, dat nog niet gezegt is?

Moriarty | 05-03-15 | 10:53

Doet U ff meedenken: Geert krijgt 51% van de stemmen. Wat gaat er dan veranderen.

bastemeijer | 05-03-15 | 10:53

@Brakke Obama | 05-03-15 | 10:51
Misschien komt er wat zinnigs uit zoals: we moesten maar eens gaan nadenken over het afschaffen van de provincies en gaan toe werken naar regio's. 4 regio's voor Nederland en nog veel minder gemeenten. Dán gaat het de goede kant op.

Sliptong | 05-03-15 | 10:53

necrosis | 05-03-15 | 10:49
Rusland laat homo's in elkaar slaan, schiet Nederlandse vakantiegangers uit de lucht en ruimt oppositieleiders uit de weg.

Waarom neem je het toch zo op voor die boevenstaat?

Bakito | 05-03-15 | 10:52

Bakito | 05-03-15 | 10:41
Niet serieus te nemen die man. Helaas deelt het buitenland ons gevoel voor humor niet..

Igor Putkin | 05-03-15 | 10:52

Beterschap Geert!

First Contact | 05-03-15 | 10:52

Een mooi stukje van koekje van eigen deeg.

ron78 | 05-03-15 | 10:51

@De Libertariër | 05-03-15 | 10:46
Blijf dat verkondigen amice! Zo lossen we het islamprobleem wel op.

Sliptong | 05-03-15 | 10:51

Wel zwak, maar ook leuk dat de andere partijleiders nu nieuwe zinnetjes uit hun hoofd moeten leren.

Brakke Obama | 05-03-15 | 10:51

RTL 0 : Wilders 1

Laat de underdog maar in debat gaan over dingen die ze toch niet waarmaken.

Miss Appeltaart | 05-03-15 | 10:51

necrosis | 05-03-15 | 10:45
Omdat hij niet accepteerde dat een coalitie inhoudt dat je concessies moet doen en compromissen sluiten. Door te vallen over een detail zette hij zichzelf plus zijn achterban buitenspel, ongetwijfeld voor een lange periode. Wilders kiest voor de lege dop ipv het halve ei, hetgeen zijn absolutistische bedoelingen typeert.

Een stem op de PVV is derhalve een verloren stem. Als je terug wilt naar de jaren 30 of 50 van de vorige eeuw kun je beter op de SGP stemmen in ieder geval. #feit

Bakito | 05-03-15 | 10:51

Zwaktebod van Geert. Hij is nu toch een beetje aan het ontwijken. For the record: Galjaard is een pvda-adept net als Humberto en derhalve een lul. Dat dan weer wel. Misschien kan hij Bakito en Supertijsje in een nieuw programma verwerken: nicht zoekt lul.

Sliptong | 05-03-15 | 10:50

@Bakito | 05-03-15 | 10:41
Weet je wat schadelijk is voor de handel?
Een grote bek opzetten tegen Rusland en na 'maatregelen' verwachten dat Rusland nog steeds op grote school Europese producten toelaat.
DAT is schadelijk voor onze handel!

necrosis | 05-03-15 | 10:49

Dus omdat een RTL-baas een mening heeft (is die vrij in toch?) is het gelijk een haatzaaier?
Ik zou juist het debat aangaan en hem willen overtuigen.

Davros | 05-03-15 | 10:49

En niet geestesziek zoals de Bakito's, Putkins en andere enge figuren hier.

Boemibol | 05-03-15 | 10:49

Er heerst nog steeds een griep in dit land , dus is logica.
Daar Geert behoorlijk hoog staat in de peiling zal men trachten alle peilen op hem te richten zoals in het geniep onder elkaar afgesproken , immers de PvdA D666 en de dieven van VVD hebben Problemen de PVV pakt steeds meer zetels.
Laat u stem niet verloren gaan en straf dit laffe frauderende diefstal leugens en graaiend kabinet af , de huurverhoging ten bate van de woning-cop komt van de VVD met steun van de PvdA EN d666

witchmaster | 05-03-15 | 10:49

De Libertariër | 05-03-15 | 10:46
Wilders een fascist noemen zegt zoveel meer over jou dan over wie dan ook. Toch wel grappig dat 'linksfascist' als uitdrukking steeds meer gebruikt word...

KaasBaard | 05-03-15 | 10:48

dutchdj | 05-03-15 | 10:39
Hij is al langer ziek, inderdaad erg laf van hem.

Boemibol | 05-03-15 | 10:48

@ Moriarty | 05-03-15 | 10:40
Hij blijft voor mij sowieso een lafbek, omdat hij elke discussie met zijn tegenstanders uit de weg staat en ook niet op uitnodigingen van kritische media ingaat. Hij alleen maar roeptoeteren vanuit de onderbuik zonder met concrete oplossingen te komen, en als meneer de koekepeer dan eindelijk in een coalitie zit rent hij als een klein jongetje weg, dus ja, hij zal voor mij altijd een lafbek blijven.

dutchdj | 05-03-15 | 10:48

Om een voorbeeld te geven. Stelling: *islam hoort bij Nederland*. Samsom: Ja! Rutte: Ja! Roemer: Ja! Peggold: Yes! Buma: Ja, mits.
Jep. Topdebat. Prima toon ook. *gaap*

Lewis Lewinsky | 05-03-15 | 10:47

Tja, het heerst. En wat blijkt? Wilders is ook gewoon een mens!

PVV + boel.

JIP! | 05-03-15 | 10:46

Mans5 | 05-03-15 | 10:42

Kalm aan jankebal. In een debat waar letterlijk íedereen tegen de PVV is behalve Greet, dan is dat ook geen debat dat serieus te nemen valt.

KaasBaard | 05-03-15 | 10:46

De grote fascistoide roerganger schept weer eens nieuwe vijandbeelden door iemand met kritiek als haatzaaier weg te zetten....en holt vervolgens weg voor een debat.
.
Zo kennen we de Mussolini der Lage Landen weer!
.
Werkelijk niet te geloven dat (maximaal) 20 procent van de bevolking vrijwillig het onderdaanschap aan deze druipsteen verkiest in plaats van zelf over lijf en goed beslissen...

De Libertariër | 05-03-15 | 10:46

@Bakito | 05-03-15 | 10:32
(en die 'superieure')
Waarom liep Wilders ook al weer weg uit het Catshuisoverleg?
Je mag spieken in mijn oudere comments.....

necrosis | 05-03-15 | 10:45

Godverdegodver......... zat ik me zo op Geert te verheugen, komt ie niet....... Desondanks stemmen we toch op 18 maart PVV!

Beterschap Geert! Kusje erop?

Mijnheer Harmsen | 05-03-15 | 10:45

@Bakito | 05-03-15 | 10:41

Jij denkt alleen maar in geld. Ziekelijk kapitalistisch mannetje.

roze_bril | 05-03-15 | 10:45

Tja, ouders die hun kind Erland noemen, ligt verdacht dichtbij ISland....

Frikanknul | 05-03-15 | 10:45

Grappig dat de elite tijdens verkiezingen trachten sociaal te zijn door PVDA te stemmen en dat mensen in achterstandwijken juist geen PVDA stemmen omdat die dagelijks aan de lijve ondervinden wat ruim 30 jaar PVDA ons aan multicultureel voorspoed heeft gebracht.

Ik daag Erland Galjaard uit zijn ivoren toren eens te verlaten en (bijv) een paar maanden zonder cameraploeg in Den Haag Transvaal (of iets dergelijk) te komen wonen. Dan piept hij wel anders.

Meneert | 05-03-15 | 10:45

Debat tussen Rutte, Samsom, Roemer, Peggold en Buma gaat gewoon door. Nou ja, debat. Slaapverwekkende wanvertoning van politiek correcte pro-mohammedaanse wegkijkers die dol zijn op de islam is een betere omschrijving.

Lewis Lewinsky | 05-03-15 | 10:45

Lewis Lewinsky | 05-03-15 | 10:38
Kunnen ze geen vervanger sturen?

Bakito | 05-03-15 | 10:44

-weggejorist-

Mans5 | 05-03-15 | 10:42

Geert komt alleen als iedereen bij een zender eerst een adhesiebetuiging tekent.

wapster | 05-03-15 | 10:42

Igor Putkin | 05-03-15 | 10:33
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n labiel iemand ons in het buitenland zou vertegenwoordigen. Hij is nu al schadelijk voor de handel.

Bakito | 05-03-15 | 10:41

@dutchdj | 05-03-15 | 10:39
Als hij straks wel gewoon bij een andere omroep gaat zitten, is hij dan nog een lafbek volgens jou?

Moriarty | 05-03-15 | 10:40

beterschap.. niet kereltjes volksverraders adem te hoeven ruiken, daar knap je van op.

(c)ZWITSUL | 05-03-15 | 10:40

Komt wel erg slecht uit maar ziek is ziek makkelijk zat. Zou daar ook niet gaan zitten met een zieke kop, dan wordt het zo ie zo niks.

dwar | 05-03-15 | 10:40

O guttegut, de blaaskaak is weer eens boos. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, wat een lafbek.

dutchdj | 05-03-15 | 10:39

Jammer toch Geert, dat tegenwoordig zomaar aan iedereen die vrijheid van meningsuiting wordt gegeven?

Optelsommetje | 05-03-15 | 10:38

Nu de enige politicus van Nederland niet komt wegens griep, is dat hele debat oninteressant geworden.

Lewis Lewinsky | 05-03-15 | 10:38

Igor Putkin, wat een onzin, Geert Wilders wil juist zoveel mogelijk debatteren, gisteren was hij ook al ziek dus waarom zou het niet serieus zijn?
Argumentatie en inhoud ontbreekt meestal juist bij populisten als Pechtold en Samsom.

JdeHAAI | 05-03-15 | 10:38

Hier heeft Erland goed hoofdpijn van.

Ben benieuwd waar hij nu wel gaat zitten.
Omroep MAX?
Of wellicht PowNed...

Moriarty | 05-03-15 | 10:38

Nee. D66 staat bovenaan in de ""peilings"".

mallekater | 05-03-15 | 10:38

Geweldig debat! Ik stem op PVV!!

upgent | 05-03-15 | 10:37

Wilders heeft griep. Beterschap, Geert!
*stempt allen pvv*

Lewis Lewinsky | 05-03-15 | 10:37

Galjaard heeft bewondering voor Diederik Samsom! Die man moet zich echt eens laten nakijken. Wat heeft Samsom nu voor positiefs voor Nederland betekend dan?

eerstneukendanpraten | 05-03-15 | 10:37

Ten eerste: verkiezingen zijn niet boeiend. Ten tweede: Geert Wilders al helemaal niet. Mijn koelkast is leeg, dat is pas boeiend!

PoepHoofdSr | 05-03-15 | 10:37

Goh, Geert die een of andere flauwe smoes bedenkt om weer weg te lopen van het debat.
Ronduit zwak, niet uitgaan van je eigen kracht. En iedereen heeft toch vrijheid van meningsuiting, nietwaar?

Optelsommetje | 05-03-15 | 10:36

RTL 0 Wilders 1

mijnvrouwsnor | 05-03-15 | 10:36

Beterschap !!

Stoned Hengst | 05-03-15 | 10:36

Zo kennen we hem weer. Bang voor het live-debat omdat daar argumentatie en inhoud wordt verlangd in plaats van retorische oneliners.
Weglopen voor verantwoordelijkheid, wederom.

Igor Putkin | 05-03-15 | 10:33

Van Wegloop Wilders naar Wegblijf Wilders. Geert is aan het radicaliseren.

Bakito | 05-03-15 | 10:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken