Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Video. Sorry tegen politie, FUCK YOU tegen GS

Ah, vervolgfilmpje op de confrontatie tussen de organisator van islamgala 030 en een fitte politiedame. Geen onsympathiek filmpje, al steekt het wat schraaltjes af bij de begeleidende TL;DR tekst (mirror). "De (sic) gemiddelde uitschot op Geenstijl Powned, Dumpert, enz!", hebben "een IQ van een noot en een EQ van een schoenzool. Ik raad jullie(gehandicapte chimpansees) (sic) om hulp te zoeken voor (sic) een heropvoedingskamp." Youness toont zich een begenadigd schrijver. Voelen lezers zich aangesproken? Alhier neemt zijn secretaresse uw repliek in behandeling. Pijnlijk is het dat we met al deze polemiek de essentie uit beeld verliezen. Wij hebben namelijk geen probleem met jou omdat je een benefietgala organiseert voor straatarme of getroffen moslims wereldwijd. Dat is je goed recht. Het is misschien zelfs nobel. Ons probleem is dat je hiertoe een imam uitnodigt die zonder te blozen stelt dat "het doden van 12 willekeurige mensen veel minder erg is dan het beledigen van de islam." Na de shitstorm spinde je aan de NOS dat deze imam louter op de poster was gezet om publiek te trekken. Maar wat zegt het over de doelgroep die jij aan wilt trekken, als een imam met zulke uitzinnige opvattingen die doelgroep over de streep zou kunnen trekken? We vinden je geen onsympathieke kerel, en de geruchten die we binnen krijgen over dat je dagelijks obscure envelopjes verhandelt bij de ingang van de McDonalds, nemen we vooralsnog maar met een korreltje zout. Leg ons nou eens in een sluitend verhaal uit hoe het uitnodigen van een imam die het doden van 12 willekeurige mensen minder erg vindt dan het beledigen van de islam, bijdraagt aan "wederzijds respect ondanks onderlinge verschillen". Misschien in een lezing op dat heropvoedingskamp? Wij zijn van de partij.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Kolbjørn Varmann5983 | 28-02-15 | 10:40

Benefiet? Ach, we zullen maar zo zeggen: er zijn genoeg HBO/academici die zien waar de salafistische islam voor staat. Hier wordt dwars doorheen geprikt. Wat ook bewezen is met het intrekken van de visa van drie van de zeven buitenlandse imams.

Bernard Couperus | 28-02-15 | 10:11

De hoofdzaak is dat hij de agenten zijn excuses heeft aangeboden. Waarvoor respect en hulde. de racisme-reactie gericht naar de reaguurders is typerend voor iemand die nog niet begrijpt dat je op internet de bal keihard terug kunt verwachten. Wat uiteraard andersom ook weer geldt.

VanDruten89 | 28-02-15 | 09:28

ik weet een leuk heropvoedingskamp voor deze varkensbal.
Ze noemen het IS.........
en als je niet lievv bent hakken ze je kop d'r af.

mallekater | 28-02-15 | 08:45

Youness de jankert, zelf onbeschoft tegen de politie maar toch slachtoffer want druk ed.

Boemibol | 28-02-15 | 07:42

Inteelthoofd en beginnend radicalisatiebaardje.

Ik zeg je - die zit nog voor de kerst in Syrie.

Koek Bakker | 28-02-15 | 04:56

Godsamme, wat zijn ze lelijk

oliebolletje123 | 28-02-15 | 00:25

@Parel van het Zuiden | 27-02-15 | 14:34
"om twee seconden langer na te denken"

Tja dat is de bekende instructie die vroeger op de ontwikkelingsafdeling hing waar ik werkte:

"Engage brains before operating mouth"

Voor het gevalletje van inteelt Younness volstrekt onmogelijk!

Pieter V | 27-02-15 | 22:02

@Mafkees_Deluxe | 27-02-15 | 13:28

u nick?

Pieter V | 27-02-15 | 21:50

@Igor Putkin | 27-02-15 | 13:05

Inderdaad Igor. Je bent zelf het beste bewijs van je stelling.
Q.E.D.

Pieter V | 27-02-15 | 21:48

@denoorman | 27-02-15 | 12:59
"Rutte die kent wel 1 goede moslim"
Dat is steeds dezelfde moslim waar heel policor Nederland het steeds over heeft die zij ook kennen.

Pieter V | 27-02-15 | 21:45

Zeau volgens mij staat hij bij sociale zaken.je weet wel werkbriefje

staatziegeld | 27-02-15 | 20:35

Beste Youness
-
Jij en jouw soort kan ons boos maken, bang lukt misschien ook nog wel, maar beledigen? Nooit! Wij bij GeenStijl hebben namelijk gevoel voor humor. Wij lachen jou gewoon uit!

Prince Buster | 27-02-15 | 20:26

Eerst ff wassen en dan opnieuw proberen, en een sluipreclame voor een kapper.?

Graafmess | 27-02-15 | 20:25

Oh en vergeet het maar. Heb geen IS heropvoeding in het kalifaat van je nodig. Werkt prima in mijn kokosnoot. Laat ik niet slopen door je haatbaard vriendjes.

Vageling | 27-02-15 | 19:14

hij droomt er vast van om ook ooit met een theedoek op zijn hoofd te mogen lopen.. Hoe dom kan je zijn ..? . Maar goed ik ben de kwaadste niet. Als ik me me heel veeeel respect uitdruk dan is het op zijn hoogst een kansloze looser..

denoorman | 27-02-15 | 19:09

Ach Youness toch. Dank voor het compliment, aangezien het van iemand komt die zelf het IQ van een zandkorrel heeft.

Verder ben je een jokkebrok! Hoe kan een visum ingetrokken worden voor mensen die alleen maar pronkten op een flyer? Vat je het nog met je zandkorrel IQ?

Ja met zand in mensen hun ogen strooien. Dat kan je weer wel goed.

Verder wat GS zegt. Ga ik niet herhalen want text en uitleg heb je al.

Voortaan even normaal doen. Ik baal ook wel als motoragent mij het vingertje volgen geeft voor een preventieve controle. Alles moet open, zelfs de motorkap. Nee ik gedraag mij niet zoals jij. Rechtstaat he? Of ook te moeilijk voor je zandkorrel IQ?

Als de geruchten kloppen ga ik je garanderen dat je veel vaker bezoek krijgt van agenten.

Voor de rest typh op. Met je geméh, schaap.

Vageling | 27-02-15 | 19:08

@PrinsesStoepje | 27-02-15 | 18:38
Die hebben nu eenmaal een 'leider' nodig, omdat ze zelf nog dommer dan dompie de brulaapmoslim met zn (volgend jaar gehaakte', witte) mutsje zijn, vinden ze stoer enzo, heel sneu hoor.

Dibe | 27-02-15 | 18:57

Niet al te lang geleden werd je op staat gewoon aangeproken op je gedrag als dwarse puber, kon gewoon, was geen probleem. Je ging niet met je geloofsbroeders een filmpje van die persoon maken om hem vervolgens af te slachten in de nacht als je zn adres wist te vinden. Juist dat is de gedragslijn van de hedendaagsche aapmoslim.
Zeg je iets over hun wangedrag, spugen, aanranden, roofpartijen, vervuilen, of iets over de grote bek van een moslim en je kunt een mes tussen je ribben verwachten.
gelukkig hebben wij nu internet waarop je nog enigszins veilig je mening over dat soort gedrag anoniem kunt uiten, zonder dat het meteen je kop kost door de rifapenhorde, die zonder gene bedreigt, dominant pisgedrag vertoont en je met zn matties in je bek spuugt en je adres uitdeelt naar zn andere onaangename arabische vriendjes.

Dibe | 27-02-15 | 18:55

Ben altijd weer verbaasd over die Hollandse FB-vrienden die zijn gedrag blijkbaar geweldig vinden. Net als die Gutmensch-oma's die hun gele tanden bloot lachen op de muziek van Huub Oosterhuis terwijl ze helemaal glimmen van "solidariteit" met de meest afzichtelijke haat-dwepers. Dat is pas eng want mocro's met een grote bek kennen we al.

PrinsesStoepje | 27-02-15 | 18:38

René from the Café | 27-02-15 | 17:23
Goh, naast doneren via IDEAl mag je ook al goud en zilver schenken. Ideaal voor de gewetensbezwaarde inbrekers en overvallers die nog wat omgesmolten zilveren bestek en trouwringen hebben liggen. Dat islamitische geloof werkt namelijk via een puntensysteem, slechte daden kan je afkopen met "goede" daden.
Niet dat stelen van de vijand, de ongelovige, een slechte daad is. Dat is simpelweg een oorlogsbuit, waar enkel zakaat over betaald hoeft te worden.

Abject | 27-02-15 | 18:09

-weggejorist-

Haramzwijnworst | 27-02-15 | 16:14

@ truusch | 27-02-15 | 15:20
Shoarma of iets anders is ook prima te hachelen tussen de middag om de week af te sluiten. Vinden collega's geen probleem.

TheseDays00 | 27-02-15 | 16:03

-weggejorist-

Simon_GS | 27-02-15 | 15:52

Ik geloof dat hij sorry zegt. Dat siert de man.

Simon_GS | 27-02-15 | 15:52

@Abject | 27-02-15
Ik zie het te vaak om het niet te geloven. Overigens is de originele eigenaar dan vaak nog gewoon in de winkel te vinden, maar staat het nu op naam van een andere neef, en is hij alleen maar personeel(niet op de loonlijst, want hij zit met een bijstandsuitkering waarop gekort word in de schuldsanering). Neefjes en nichtjes zat om het balletje te laten rollen, ieder startersbonus opstrijken, leveranciers niet betalen etc, en als de nood het hoogst is word de zaak gesloten en inclusief inventaris "verkocht"(doorgesluist)aan een familielid, die het trucje nog een keer flikt.
Onfatsoenlijk, maar bij ons ongelovige kazen mogen ze alles flikken.

Je moet voor de grap eens goed kijken naar zo'n theehuis/shisha lounge.. half gedecoreerde ramen zodat je niet ziet wie er binnen zit, maar wel een "barman" die wat hoger staat en eroverheen kijkt zodat die kan zien wat er buiten gebeurd, of er politie langsrijd, etc. Ondertussen word er gewoon volop gedealt in hash en coke binnen. En de normale politie bemoeit zich niet echt met dit soort dingen, meer iets voor een rechercheteam, en die nemen nogal eens de tijd om hun bewijzen te verzamelen.

Ploertendodert | 27-02-15 | 15:50

Een wolf in schaapskleren. Wat een kansloos figuur zeg.

denii | 27-02-15 | 15:49

En LOL. Het enigste heropvoedingskamp dat moet komen is voor deze radicale haatbaarden. Maar dan nog heb ik gewoon liever dat ze optyfen naar een Sharia-land waar ze maar lekker gaan allah akbaren

Maarwiewastelefoon | 27-02-15 | 15:31

Dhr. de Wit | 27-02-15 | 14:10 – Ja nietwaar? Bij wijze van nadere toelichting: In de psychiatrie gaat men ervan uit dat een psychiatrische stoornis te maken heeft met een sterk vervormd ervaren van de werkelijkheid en word je opgenomen als je een gevaar bent voor jezelf of voor je omgeving. Een wereldvisie die volhardt in de idee bijvoorbeeld dat de Aarde plat is of dat zwangere vrouwen de oorzaak zijn van aardbevingen, die heeft volgens mij een sterk vervormd idee van de werkelijkheid. En als deze wereldvisie ook nog eens moorddadig destructief is jegens meer gematigde of verkeerde aanhangers ervan, en ook in eenzelfde mate moorddadig destructief is jegens de rest van de mensheid, dan lijkt het er op dat we hier te maken hebben met een patiënt die dringend therapie behoeft en moet worden opgenomen. Het is evenwel politiek correct om voortdurend te benadrukken dat de betreffende wereldvisie niets mankeert en een en al vrede is en vol goede bedoelingen. Wat er op wijst dat eigenlijk meteen ook die politieke correctheid, als betrof het relatietherapie of zelfs groepstherapie, zou moeten worden meegenomen in het ontwerp van een behandelplan.

Benedict Broere | 27-02-15 | 15:29

Ploertendodert | 27-02-15 | 14:26
Die constructie komt mij bekend voor. Bij ons in de Boschstraat (Breda) binnen 3 jaar zo'n van-alles-en-nog-wat-winkeltje over de kop gegaan, en een paar meter verder ging er een nieuwe open, welke binnen een jaar ook weer gesloten was. met als enige verschil dat die tweede zaak door een ander familielid gerund werd. En een meter verder zat er zo'n "bazaar" welke bij herhaling sloot wegens softdrugs-handel (ook al zat er een Marokkaanse shop tegenover). En dat zit (zover ik begrepen heb) allemaal binnen dezelfde familie-clan.
En dan heb ik het nog niet eens over de vele smartshops die Breda rijk is, waar nooit of te nimmer een klant binnen is. Serieus, altijd open, altijd leeg (sinds het paddo-verbod is de handel doodgevallen). Ook allemaal gerund door Marokkanen, ongetwijfeld ook dezelfde kliek. En aangezien daar geen rooie rotcent verdiend wordt is witwassen de enige mogelijke reden waarom die tenten bestaan.
Justitie weet verdomd goed hoe de Bredase onderwereld in elkaar steekt, het gros van de coffeeshops is inmiddels overgenomen door diezelfde clan. Waarvan een héél toevallig na een gewapende overval in 2012.
De rust is in het Bredase criminele wereldje blijkbaar weer neergedaald, maar dat is niet dankzij justitie, eerder desondanks, ik heb sterk het vermoeden dat ze deze vrijwel totale machtsovername gewoon hebben laten gebeuren, zodat ze er zelf hun handen niet vuil aan hoeven maken.
Ik heb tevens een sterk het vermoeden dat die hele clan min of meer onaantastbaar is voor justitie, zolang ze maar niet voor problemen zorgen.
Je maintiendrai... gelooft u het nog?

Abject | 27-02-15 | 15:28

.
Youness Ouaali
.
Haatpolitie 2.0
.
Voor iedereen die zijn mening klaar had zonder fatsoenlijk te zijn en zich heeft gedragen als een verstandelijk gehandicapte chimpansee en dat in het openbaar(niet op straat want dan zijn jullie mietjes maar op Facebook) zonder schaamte.
Wat logisch is als je een IQ hebt van een noot en een EQ van een schoenzool.
.
Ik maak mij echt zorgen om die bepaalde groep ''Nederlanders'' ja inderdaad, kunnen ook mensen zijn met een getinte huid waarvan de ouders in een ander land zijn geboren maar hier meer hebben betekend en bereikt dan de gemiddelde uitschot op GeenStijl, Powned, Dumpert, Telegraaf, enz!
.
Ik raad jullie(gehandicapte chimpansees) om hulp te zoeken voor een heropvoedingskamp, niks mis mee, is echt 2015 en misschien dat jullie akelige hatige leventje een positieve vibe krijgt, ik bedoel nog een 8 jaar op Wilders wachten zal het er niet mooier op maken dan hij al een decennia lang jullie wijs maakt en alles behalve datgene nakomt.
.
Met vriendelijke groet,
.
Youness de moslim-Gru(wat dat ook mag betekenen??)

._____
.
De stumpert, hij projecteert er flink op los.
Als er een is die zijn mening klaar heeft is het wel een moslim met z'n voor gedrukte koranmening.
Och hij kent de begrippen IQ en EQ.
Waarschijnlijk is hij daar op onderzocht vanwege de inteelt.
De ene projectie struikelt over de volgende.

donjon | 27-02-15 | 15:27

Gewoon uitzetten.

Maarwiewastelefoon | 27-02-15 | 15:27

TheseDays00 | 27-02-15 | 15:09
Je kunt een broodje beenham met honing/mosterd /tijm saus wel op je buik schrijven, dat weet je?

truusch | 27-02-15 | 15:20

Die Youness Ouaali heeft gewoon schijt aan onze maatschappij, gelet op zijn FB comment van een kwartiertje terug:

"laat ze creperen van de haat Ik vind het beledigen van de profeten of god erger dan het moorden van 12mensen(schuldig of onschuldig) Dat betekend dus dat vanuit islamitisch oogpunt het moorden een ernstige misdrijf opzich is maar het beledigen van bijv. Jezus, mohamed, Abraham vrede zij met hun of god ernstiger is. Hier zijn de verschillen tussen ons en daar zullen we het ook niet met elkaar eens worden en dat is opzich niet erg als we elkaar maar op zijn minst met rust laten."

Moorden mag, maar verder moeten we elkaar met rust laten. Yes...

Swaeneveer | 27-02-15 | 15:18

@Mafkees_Deluxe | 27-02-15 | 13:00

Wat me ook opviel is dat hij zegt: "gesprek op politiebureau met de agenten en leidinggevende was een heel goed gesprek, heel respectvol"

Laat ik dat eens onder de loep leggen.
a) als ik een gesprek heb met agenten word de leidinggevende er niet bij gehaald, dus hoe is dat gesprek dan verlopen?
b) Als meneer het heeft over "heel respectvol" bedoeld meneer dat de politie dus respect *naar hem* had, en dat *hij* heel respectvol is behandeld. Mag die invalshoek even duidelijk zijn.

peterdh | 27-02-15 | 15:12

Doet ie op zich netjes in het begin, maar kan het halverwege niet laten hahaha.

xtree | 27-02-15 | 15:12

Ik zou weleens een broodje bij hem willen kopen. Moet wel geweldig zijn. Iemend de naam van zijn zaak?

TheseDays00 | 27-02-15 | 15:09

Is het een moslim of is het een hipster?
Of next level,beiden?

Is het een Nederlander, een Marokkaan of een Hollander.

Welk hokje??
Is het een moslims of een moslim -fundamentalistische-Isis-prijzende-hipsterachtige-Marokkaanse-Nederlander die dan ook weer Marokkaan is door het hebben van 2 paspoorten?

Is elke reaguurder uitschot?
Is alles wat uitschot is reaguurder ?

Zit er uitschot op geenstijl,nou.. laten we eerlijk zijn... soms weet je niet wat je leest...

Voor een heropvoedingskamp is gezien de gemiddelde leeftijd al snel te laat, maar ach hij heeft daar wel een puntje. Misschien kan hij er samen met het uitschot van GS heen, meneer valt immers ook in de categorie uitschot.

Dat is tenminste een duidelijk hokje, uitschot.

truusch | 27-02-15 | 15:00

@figuur | 27-02-15 | 14:45
Nee, we kunnen concluderen dat hij volgens eigen zeggen 3 maanden aanwezig is geweest daar. Volgens zijn facebook heeft hij 2 Jaar "Gestudeerd"(=ingeschreven gestaan/Stufi getrokken) bij de HvA.
Volgens linkedin heeft hij slechts enkel een basisschooldiploma.

Die keldering in het niveau is al jaren, dat komt gewoon omdat men met diploma's verruilt voor inschrijvingen en subsidies. Daarom checkt een werkgever tegenwoordig ook waar en wanneer je je diploma behaald hebt, en niet meer of het MBO/HBO is.

Die diplomawaanzin heeft niet alleen betrekking op lutsers als Youness(die er dus geen heeft); Van de week gaf het UWV limburg aan dat ze langdurig werkeloze vijftigplussers op kosten van de staat gaan omscholen tot ICT-ers, en na het volgen van een werk/leertraject van 15 maanden krijgen ze een volledig HBO-diploma bedrijfsinformatica/technisch informatica. Dat gaat me pas een mooi circus worden.

Ploertendodert | 27-02-15 | 14:59

de AIVD moet er toch een beetje op gaan letten, zwakbegaafde kneuzen zoals is het filmpje laten zich natuurlijk makkelijk voor het karretje spannen van de radicale islam, zo'n ventje is een makkelijk slachtoffer. De overheid zou er iets aan moeten doen en dit soort stakkerds tegen zichzelf in bescherming nemen.. preventief opsluiten of zo..

denoorman | 27-02-15 | 14:56

Hij kan zow de politiek in, die zijn ook uitermate bedreven in het recht praten wat krom is, alleen zal die een groot deel van de grijze massa niet bereiken omdat hij de gave mist om de grijze massa te naaien en ze het gevoel te geven dat het goed is.

Umberto die trotzoni | 27-02-15 | 14:55

gamlakuk | 27-02-15 | 14:11
Jezus, ja, dat persoon schijnt ook al jaaaren op aarde terug te komen. Waar en wanneer, niemand die het weet. Maar dat duurt en duurt maar. Ik vrees toch dat the Jesus een Messiascomplex had. Daarom hebben joden het ook bij het rechte eind. Jezelf tot gods zoon maken is natuurlijk een foute grap. Dat uitgerekend ´Ajax´ z´n stervoetballertjes godenzonen noemt is dan helemaal grappig.

Zou onze huistheoloog hier wel eens over willen horen (geen sarcasme). Hans, hoe zit dat nou met die terugkeer. Ik heb ook niet het eeuwige leven. Mijn tijd dringt.

chicago river | 27-02-15 | 14:46

Ploertendodert | 27-02-15 | 14:18
En dus kunnen wij concluderen dat het mogelijk was voor Youness om 3 maanden HBO te doen, vanwege de toelatingstest, die te makkelijk is omdat 'de opleiding' een industrie is geworden waar het alleen maar om geld draait. En de politiek kan dan meteen roeptoeteren dat het opleidingsniveau in Nederland omhoog gaat, omdat HBO tegenwoordig de standaard is, terwijl het niveau feitelijk onder of op het niveau van MBO/HAVO ligt van 15 jaar terug. Hoe kun je (Youness) nou in godsnaam met zo'n gezwets zo'n test halen..... onbegrijpelijk.

figuur | 27-02-15 | 14:45

Wie is deze verdwaasde junk?? Heeft hij geen familie of ouders waar hij terecht kan??

denoorman | 27-02-15 | 14:39

@Benedict Broere | 27-02-15 | 14:06
"7e eeuwse open psychiatrische inrichting"

De beste omschrijving OOIT!
Dhr. de Wit | 27-02-15 | 14:10

Touché

Centauri3 | 27-02-15 | 14:38

Youness? Wanneer je mensen de maat neemt op terreinen als IQ en EQ is het handig om twee seconden langer na te denken en even wat meer zorg in spelling, grammatica, en aanspreekvormen te steken. Maar goed, dat zijn natuurlijk allemaal dingen die de boze blanke Westerling je heeft afgenomen,he. Lief klein dottig slachtoffermensje van me. Weet je, we doen er een kusje op en dan komt het vast goed...

Parel van het Zuiden | 27-02-15 | 14:34

Ga een sweg!

Piet Karbiet | 27-02-15 | 14:26

@Abject | 27-02-15 | 13:57
Houd het erop dat het geld niet van hemzelf afkomstig is, maar van "familie". Hij zal wel krom staan van de leningen(En alle subsidies en startersvoordeeltjes getrokken), maar dat geld verdwijnt weer in de grote pot van mo, om een nieuwe Youness te sponsoren terwijl deze Youness zichzelf persoonlijk failliet laat verklaren en in de schuldsanering gaat, als dat niet meer lukt, verdwijnt die naar zijn 2epaspoortland, dikke schulden achterlatend. Ondertussen kunnen zijn matties lekker hangen, en misschien zelfs gratis snacken, en hier en daar kan er wat worden witgewassen.

De zaak zelf ziet er op foto's trouwens wel netjes uit.

Ploertendodert | 27-02-15 | 14:26

Hij slist . Dus extra sissen in ons taalgebruik wat ik al irritant vind

S trontboer | 27-02-15 | 14:25

@figuur | 27-02-15 | 13:51
Dat hoeft tegenwoordig niet meer. Iedereen kan zich inschrijven, en krijgt hooguit een toelatingstest. Die toelatingstesten zijn zo moeilijk niet, en beslaan alleen de vakken die voor de opleiding van toepassing zijn.

Ik ken ook een meisje met alleen VBO dat inmiddels al van 3 MBO niv2 leidingen is weggestuurd omdat ze het niet aan zou kunnen, en omdat ze inmiddels 21 is probeert ze nu voor een HBO opleiding te gaan. Zal me niks verbazen als ze nog aangenomen word ook. Tenslotte krijgt een school subsidie voor het aantal zittende leerlingen, en niet voor de kwaliteit die ze leveren.

Ploertendodert | 27-02-15 | 14:18

younes anaali, de miskende berber. Wat een rotkop heeft die primaat. Laat hem lekker naar Alleppo gaan, dan zie ik hem graag weer terug op geenstijl met een nog net herkenbaar gezicht onder een bombarded flatgbouw.

bokitoharam | 27-02-15 | 14:13

@højre vær så venlig | 27-02-15 | 13:14
Google translate gebruikt voor u nick? De grammatica klopt niet :)
Mafkees_Deluxe | 27-02-15 | 13:28

De grammatica klopt ;)
Nederlands Deens werkt niet echt, probeer het nog maar eens naar het engels.
En Google translate zuigt.

højre vær så venlig | 27-02-15 | 14:12

Ik voel me niet aangesproken. Heb een heel redelijk IQ en kan me doorgaans goed inleven in mensen.

Lewis | 27-02-15 | 14:11

Een niet- sprekende en niet komende sprekert op een annonce plaatsen ,m meer volk te trekken.

Ideetje voor onze lokale dominee in Knekeldijk om een Jezusposter aan de kerkdeur te spijkeren om zondag wat meer volk dan die drie resterende gelovigen in ons heidense plaatsje naar de kark te krijgen.....

gamlakuk | 27-02-15 | 14:11

Van mij mag die klojo zoveel wit goud dealen als hij wil. Hele en halve indianenstammen gebruiken het om de ´tapir´ langdurig te kunnen achtervolgen. Puur natuurproduct.

Wat natuurlijk niet natuurlijk is, is de islam, en de haatbaardimam die wel op een postertje stond maar ´niet was uitgenodigd´. En Younes zelf lijkt me iemand die het niet trekt dat er een glas wijn op tafel staat bij Pauw. En dan ben je in mijn ogen niets meer waard. Ja Younes, ´geloof´ het of niet, mijn soort trekt jouw soort gewoon niet. Of zoals DuvelDuvel al rapte *voor* zijn bekering tot islam: Hoge Hakken Echte Liefde. Echte liefde is bij uitstek wat NIET gepreekt ging worden op dat ´gala´.

chicago river | 27-02-15 | 14:11

@Benedict Broere | 27-02-15 | 14:06
"7e eeuwse open psychiatrische inrichting"

De beste omschrijving OOIT!

Dhr. de Wit | 27-02-15 | 14:10

Is er een PvdA'er in de zaal die dit goed kan praten?

Jos Tiebent | 27-02-15 | 14:10

De eerste 25 seconden waren voor mij al voldoende.
"Sorry, maar ..."
Of te wel niet volmondig sorry, onmiddellijk smoesjes en goedpraten er achteraan.

datzouzomaarkunnen | 27-02-15 | 14:07

Hoor ik nu dat er toch weer iets doorgaat? We moeten ophouden met mensen terwille zijn die de moderne open cultuur in Nederland willen afbreken om daar hun eigen 7e eeuwse open psychiatrische inrichting voor in de plaats te stellen. En hoe eerder we daarmee beginnen, hoe beter het is. Voor de mens, voor de menselijkheid, voor de moslims zelf, voor Nederland en de Nederlanders, en voor de moderne cultuur die hoog scoort in de Social Progress Index en de Human Development Index en de Good Country Index - en waarin dus alles aan 7e eeuwse open psychiatrische inrichting juist heel laag scoort - en eerder lijkt op een constante oorlog tegen mens en menselijkheid, dan dat het te maken heeft met iets dat nastrevenswaardig is. En wie per se vindt dat alles in Nederland per se toch met alle geweld veranderd moet worden in de zo fantastische, superieure, vredevolle en nastrevenswaardige HELLHOLE van de 7e eeuwse open psychiatrische inrichting, die raad ik aan het advies op te volgen van de burgemeester van Rotterdam, die neerkomt op een beknopt edoch duidelijk ROT OP! naar die plaatsen op de planeet waar elke dag de HELLHOLE van de 7e eeuwse open psychiatrische inrichting gevierd wordt.

Benedict Broere | 27-02-15 | 14:06

@Abject | 27-02-15 | 13:57
Idd, waarschijnlijk staat er een gratis Miele wasmachine in zijn broodjeszaak om e.e.a. wit te wassen.

figuur | 27-02-15 | 14:01

@Biasmania | 27-02-15 | 13:11
Het zou eens een keer een mooie wet zijn; het verplichten bij de pomp van een label met de herkomst van de olie komt.
Eens kijken hoeveel mensen toch mo-benzine zullen tanken.
Ik ben bang heel veel, want de auto is hier de heilige koe (en melkoe natuurlijk).

McMarx | 27-02-15 | 14:01

Deze heer mag GeenStijl dankbaar zijn dat de reaguurders hem erop attent hebben gemaakt dat hij fout zat.
Ik neem aan, ook al is het niet wat hij zegt, dat hij ná al het commentaar op internet gelezen te hebben, naar het politiebureau is gestapt om alsnog zijn excuses aan te bieden.
Nu is het wachten op zijn welgemeende excuses en dank aan een ieder die gereageerd heeft en hem zijn fout heeft laten inzien. Zo werkt dat in Nederland.

onnosel | 27-02-15 | 14:00

Maria.1 | 27-02-15 | 13:53
Tuurlijk. Die haatjurk had al een visa van Allah persoonlijk gekregen. Dat doe je niet als je niet komt. De staat is dom, maar toch niet zo dom om een niet bestaand visum in te trekken? (de vraag stellen was hem beantwoorden ook).

centenkrabber | 27-02-15 | 13:57

"Daar betalen we belasting voor!"
Als Younes zijn inkomsten uit witte envelopjes haalt, zal het met die blauwe envelopjes wel meevallen.

jeanmondo | 27-02-15 | 13:57

@Mastermattie | 27-02-15 | 13:29
Tja, als je scooterstraatterreur werken noemt...

McMarx | 27-02-15 | 13:57

Ploertendodert | 27-02-15 | 13:40
De politie hield hem staande wegens zijn blitse auto. Gezien zijn leeftijd heeft hij die zaak nog lang niet zo lang dat hij de investeringen er uit heeft gehaald, laat staan dat hij er dure dingen mee kopen kan, of hij moet krom staan van de leningen (rente, haram).
Geen idee hoe populair zijn broodjeszaak is, daar in 'the middle of nowhere', maar het blijft verdacht.

Hier ook een Marokkaanse kapper zitten waar het altijd druk is, met voornamelijk dezelfde lui, maar daar staan ook altijd een paar mattie's van de kapper buiten druk te bellen en op en neer te lopen, regelmatig blitse auto's voor de deur. De afgelopen jaren werd er op het plein ook veel gedeald, maar na de Ismo-"geeft 'flikkers' geen hand en haat 'die fuckin' Joden' nog meer dan nazi's"-rel heeft de platte pet Ismo's dealende matties toch eindelijk een wijk verder verdreven.
Hoe dan ook, die wanna-be-gangsters zijn nogal fan van Italiaanse maffia-films, en kleine eettentjes en kapperszaken waren ook daar een centraal ontmoetingspunt waar boven en onderwereld samen komen.
De recherche doet er goed aan om daar eens een microfoontje achter te laten.

Abject | 27-02-15 | 13:57

niks van waar, ik breng met mn 300+ iq het gemiddelde toch wel iets omhoog :D
hij snapt zeker het feit wie dom doet kan domme dingen terug verwachten niet.
dat krijg je als je zomaar rare filmpjes op internet plaats waar je jezelf absurd gedraagt.
goed dat die sorrie dan ook in het openbaar zegt, maakt `t misschien weer iets beter.
niet dat ik `t filmpje ga kijken.
ik zou `t toch niet snappen volgens hem met mn zogenaamde lage iq :D

iets | 27-02-15 | 13:55

Onder welke steen komt deze haatbaard nu opeens vandaan ?

Eurotokkie | 27-02-15 | 13:55

Igor Kutpin | 27-02-15 | 13:05
dat zegt dan weer voldoende over jouw I&EQ
*/pubermodus uit

kaasfondue | 27-02-15 | 13:54

Moet toch wel goed voelen voor Joris dat onze kleautviool zelfs alle commentaren hier meeleest...

neufke | 27-02-15 | 13:54

Dat die haatjurk slechts voor de show op de poster gezet geleuft natuurlijk geen mens! Liegen en draaien, daar zijn de haatjurken niet vies van. Blègh!

Maria.1 | 27-02-15 | 13:53

@Ploertendodert | 27-02-15 | 13:40
Hij zou 3 maanden HBO hebben gedaan als we de mailer mogen geloven:
www.geenstijl.nl/archives/images/linkt...
Het is al vreemd dat zo'n eppo mag beginnen aan zo'n studie... het kan toch niet zijn dat hij MBO4 heeft voltooit? Of HAVO? Lijkt mij niet logisch, tenzij de kwaliteit van deze opleidingen ook zwaar achteruit zijn gegaan natuurlijk.

figuur | 27-02-15 | 13:51

Rot toch op Youness. Ik heb 2 keer jouw IQ. Misschien wel 3 keer, gelet op je uitspraak waar geen logopedist tegen bestand is.

Vrije Nator | 27-02-15 | 13:47

Als mensen mij vragen waarom ik "islamofoob" ben dan kan ik dat vrij simpel verwoorden:
Moslims respecteren alleen moslims dus waarom zou ik moslims moeten respecteren. De koran zet aan tot haat en geweld en dat wordt bewezen door dagelijkse aanslagen, gruwelverhalen, vernietiging van Werelderfgoed, bedreiging met de dood van iedereen die de islam bekritiseert en totale afwezigheid van enig reflectief vermogen.

Dhr. de Wit | 27-02-15 | 13:45

@figuur | 27-02-15 | 13:29
Volgens zijn facebook heeft hij 2 jaar ingeschreven gestaan aan de HvA, meer kan ik er niet van maken. Volgens zijn linkedin heeft hij alleen de basisschool gehad.

Waarom zou iemand die een studie rechten heeft voltooid een broodjeszaak in halalmeuk gaan runnen? Katvangertje misschien?

Ploertendodert | 27-02-15 | 13:40

Gilette ... !!! hoe noem je een sheeple die geiten neuqT?

Centauri3 | 27-02-15 | 13:35

Dat beperkte rifapenbrein van hem kan de druk niet aan. Of de aap in hem komt naar boven (zoals met die agenten), of hij gaat het zielige slachtoffer spelen zodra het hem te heet onder de voeten wordt. Zoals nu dus.

Trekvogel12 | 27-02-15 | 13:34

Weet je wie ook mensen in kampen stopte?
Juist.

Het ergste van alles is dat deze meneer fingeert dat moslims net doen of ze mee hebben geholpen met de wederopbouw.
Da's pure bullshit. Nederland heeft inderdaad in het verleden moslims IN LOONDIENST gehad, maar dat was voornamelijk in Suriname, en dat waren ARBEIDERS (die er voor betaald kregen) maar dat was tussen 1890 en 1930.

Later hebben we gastARBEIDERS uit SPANJE, Turkije, GRIEKENLAND en Marokka gehaald die bij ons in de jaren 70 en 80 GEWERKT hebben in LOONDIENST omdat we WERKkrachten tekort kwamen.

Maar omdat er dus ARBEIDERS tussenzaten die de islam aanhingen, denkt deze meneer hier dus rechten aan te ontlenen en Nederlanders de les te lezen.

De enige reden dat deze "organisator" jankt is omdat zijn geheime agenda is uitgekomen, zich betrapt voelt en nu de schuld in de schoenen van WERKENDE Nederlanders te schuiven.

Dhr. de Wit | 27-02-15 | 13:31

BLR | 27-02-15 | 13:28
--
Coke is haram als je het maar met je reet naar het westen vanaf een thee stelletje de neus in laat bewegen.....

Mark_D_NL | 27-02-15 | 13:31

"Niet denken in mogelijkheden" Dat moet IS ook gedacht hebben.

MiGi | 27-02-15 | 13:30

Ik moest googlen wat (sic) was, en ik me maar zorgen maken over de spelvouten die in het stukje stonden.
Ben ik nu blond?

Geenszins | 27-02-15 | 13:30

Mark_D_NL | 27-02-15 | 13:28
"Dan zal HET wel in zijn neus...."
Je kan niet eens schrijven stomme blanke racist, rechts man!

Mark_D_NL | 27-02-15 | 13:29

@McMarx | 27-02-15 | 12:57
An al die PizzaCoureurs dan?

Mastermattie | 27-02-15 | 13:29

[email protected] korreltje zout, zoiets zit er dik in, geen postbode maar wel enveloppen.... En als het waar is dat deze flapdrol überhaupt heeft kunnen starten aan een HBO opleiding, geeft dat de kwaliteit wel weer aan van HBO tegenwoordig. Bedrijven kunnen beter iemand aannemen die 15 jaar geleden zijn MBO heeft gehaald, als iemand die tegenwoordig zijn HBO net binnen heeft... zucht...

figuur | 27-02-15 | 13:29

@højre vær så venlig | 27-02-15 | 13:14
Google translate gebruikt voor u nick? De grammatica klopt niet :)

Mafkees_Deluxe | 27-02-15 | 13:28

Coke is toch haram?

BLR | 27-02-15 | 13:28

Als er geld was opgehaald, dus als, dan zal wel in zijn neus verdwenen zijn. Onbetrouwbaar Mosselman type.

Mark_D_NL | 27-02-15 | 13:28

Waarom spreekt hij in derde persoon over zichzelf?

Ploertendodert | 27-02-15 | 13:27

Aldus Younes, de postbode van Gordon.

vaas klaak | 27-02-15 | 13:27

شهية طيبة, is anders dan Broodje van Kootje.

swassannuf | 27-02-15 | 13:27

Preventief opruimen.

sickstyle | 27-02-15 | 13:27

VvMU geldt voor ingezetene niet voor buitenstaanders. Dat zou mooi zijn. Bereik je hier vrijheden voor iedereen, komt de halve wereld binnen om die vrijheid te gebruiken om te zeggen dat jij die vrijheid niet mag hebben. VvMU is gelijk aan belasting. Alleen voor ingezetene. De rest fuck off en ruim thuis je zooi maar op.

centenkrabber | 27-02-15 | 13:27

respect en dialoog staat tegenwoordig gelijk aan "meer ruimte voor nog meer islam".

probleem is dat deze taqiyya experts precies weten hoe ze de openbare discussie moeten manipuleren: slachtoffertje spelen, de taal van democratie (mensenrechten, tolerantie, respect, dialoog, "is discriminatie", "is racisme","check your privilege") misbruiken om ons nog meer islam door de strot te douwen..

weg met deze islam-kolonisten, deze vijfde kolonne en hun linkse Quislings!

DubbelDibbel | 27-02-15 | 13:26

Moslims zijn nou eenmaal niet zo van een 'sluitend verhaal'. Ze zijn dan weer wel heel erg goed in 'stuitende verhalen".

DeVrijDenker | 27-02-15 | 13:24

Dit is de Bud Bundy van de jihad. Wil moslimpje spelen met z'n gala, en pronken met de reputatie van die haatbaarden. Maar in dit excuusfilmpje zie je 'm met de staart tussen de benen braaf zeggen wat de "agenten achter de camera" hem ingefluisterd hebben. Wat een zielig mannetje.

Schoorsteenveger | 27-02-15 | 13:23

Younes, je hebt het hoofd van een coke dealer en gebruiker. Maar overmaat van religie en het achterste van je mede-religieuze haatbaard opsnuiven in de moskee heeft zo te zien bij jou meer een verwoestend effect dan een kilo coke in je mik. *loser*

Indoneesje | 27-02-15 | 13:22

-Je LIGT onder vuur
-De druppel die de emmer doet OVERLOPEN

Het lijkt seniele ivo wel met zijn voet aan de pols. Manmanman

*Cursus spreekwoorden opsturen doeT

højre vær så venlig | 27-02-15 | 13:14

Deze kerel is een smerige hypocriet, ik heb genoeg oplossingen(Die niets met geweld te maken hebben). Het probleem is alleen dat mensen zoals hem geen van die oplossingen willen bespreken en dat hij in dat geval dus ook alleen in problemen denkt.

Mafkees_Deluxe | 27-02-15 | 13:14

Dat facebook van hem dan waar mensen gelijk ebola krijgen toegewenst als ze netjes kritiek leveren. Over gehandicapte chimpansees gesproken. Achterlijk volk met jullie pedoprofeet. Bah. Het gaat alleen nog maar bergafwaarts, die geest gaat never nooit niet meer terug die fles in.

Maurice74 | 27-02-15 | 13:13

*leeg* moet zijn *over*. Stop de tijd.

Jos Tiebent | 27-02-15 | 13:13

"Mietjes"? Hihihi, iemand zin in een Euroknaller?

Dr. Blechtrummel | 27-02-15 | 13:13

McMarx | 27-02-15 | 12:57
Helaas zijn er maar genoeg die van de overheid een positief-discriminatie-baantje gekregen hebben. Maar ook op Schiphol heeft men er rondlopen, om maar een redelijk strategisch gelegen zijstraat te noemen.
En gewone werkgevers weten natuurlijk ook niet altijd dat die vlot geklede knul al even radicaal blijkt te zijn als de soepjurk die bij de sollicitatie vriendelijk weer huiswaards is gestuurd.
Laat die al geradicaliseerde malloten maar werkeloos thuis zitten, zij bewijzen enkel dat geen kansen krijgen en radicaliseren weinig tot niets met elkaar te maken hebben, en dat loon is in hun radicale handen enkel weer een middel voor hun "hogere" doel. Op deze manier komt er weer een hoop werk vrij voor mensen die niet in de jihad geloven.

Abject | 27-02-15 | 13:13

Ik heb liever dat Youness zegt dat ik "een IQ van een noot en een EQ van een schoenzool heb" dan dat een dokter met verstand dat zegt.

Mastermattie | 27-02-15 | 13:12

"De druppel die de emmer deed leegstromen". Nee, stomme geitenfan, het is telkens maar één druppel die over de rand van de volle emmer stroomt. En dat ben jij. Bij deze. En je familie ook.

Jos Tiebent | 27-02-15 | 13:12

@Igor Putkin | 27-02-15 | 13:05
Jij snapt het concept FiPo niet?
Dat is een tak van sport waarbij het er ook om gaat om niet weggejorist te worden.
Toch, wat mij betreft wordt er een 'dode tijd' ingevoerd van ten minste de tijd die nodig is om het topic helemaal te lezen (in sneltreinvaart en diagonaal).

McMarx | 27-02-15 | 13:12

Hij zou nog ongeschikt zijn om de daklozenkrant te verkopen bij de plaatselijke Albert Heijn. Man man man, heeft hij nooit een opvoeding gehad of enige scholing of zit er echt een steekje los??!!

denoorman | 27-02-15 | 13:11

Feuer Frei | 27-02-15 | 13:06

Juist! Ook niet via dubai etc vliegen, ook al is het goedkoper. Jammer genoeg weten we bij de pomp, niet waar de olie vandaan komt, want is zou dat ook vermijden als het kon

Biasmania | 27-02-15 | 13:11

ik lach me altijd een bult als ik zo'n nietsnut respect hoor zeggen.. totaal ongeloofwaardig.. die jongen is helemaal van het pad af..

denoorman | 27-02-15 | 13:08

Staat ie bij de sociale dienst ofzo met zijn bakkie ambtenaren-automatenkoffie? Als hij dealt heeft hij toch geen autkering nodig?

pibasso | 27-02-15 | 13:07

Bud Bundy?

Schoorsteenveger | 27-02-15 | 13:07

Was benefiet voor o.a. Zuid-Marokko, maar dat is versluierende naam voor West-Sahara dat door Marokko nu al sinds jaren wordt bezet en waarvan de oorspronkelijke bevolking meedogenloos onderdrukt wordt. Wat is daar nobel aan GS?

batvoca2 | 27-02-15 | 13:07

Al met al is alles wat we bereikt hebben dat een openbare fundraiser voor IS nu underground gaat.

Zoals iedere religie heeft islam geld nodig om zijn machtsbasis in stand te houden. De beste manier om dat te bestrijden is om geen geld te besteden bij aanhangers. Dus: niet meer op vakantie naar Turkije, Egypte, de emiraten enzovoort.

Feuer Frei | 27-02-15 | 13:06

En dat vingertje ook op steken natuurlijk... stoer hoor je komt er wel knul.

ron78 | 27-02-15 | 13:06

zo te zien heeft hij het IQ van een schaap en de beharing van een geit, wellicht moet onderhavige persoon wat minder wiet roken.. ventje staat duidelijk niet met beide benen op de grond. Preventief vastzetten in een psychiatrische inrichting in zijn thuisland lijkt me het beste. Wellicht kan hij onder begeleiding nog eem nooie carriere opbouwen als schapenherder of zoiets. Voor een echte baan is hij totaal ongeschikt helaas..

denoorman | 27-02-15 | 13:06

-weggejorist-

Igor Putkin | 27-02-15 | 13:05

Mijn bloed kookt bijna als ik hoor wat voor gebrekkig Nederlands meneer spreekt. Dat hij misschien envelopjes dealt lijkt mij logisch gelet op uiterlijk en spraakgebrek. Minder, minder, minder van dit soort gastjes, mag best weer eens gezegd worden. De moeder allemaal!

pibasso | 27-02-15 | 13:05

@denoorman | 27-02-15 | 12:59
Wacht maar totdat het snorretje er af gaat maar de baard blijft staan.

McMarx | 27-02-15 | 13:04

Maar dit filmpje is dan door de politie opgenomen en gefasciliteerd? mocht ie nou wel of geen reclame maken voor het benefietgala? krijgen nu alle arrestanten of potentieel arrestanten deze kans? Hoe duur was het om te maken?

trippert | 27-02-15 | 13:04

@Grrrrbachov | 27-02-15 | 12:53

Of iemand naar de Joop om over anti-semitische te leren. Oh, wacht....

The_Challenger | 27-02-15 | 13:04

@McMarx | 27-02-15 | 12:55

Je vergeet het klikken op de links. Dan kom je precies 0,36 seconde tekort

The_Challenger | 27-02-15 | 13:02

Respect is EARNED, NOT given! Moron!

Devils smile | 27-02-15 | 13:01

politie trap niet in die mooie praatjes, gewoon volgende keer weer aanhouden en fouilleren, auto doorzoeken enz. Totaal ongeloofwaardig jankverhaaltje van deze media moslim. Mensen trap er niet in. Totaal ongeloofwaardig. Het lijkt wel een Rutte.

denoorman | 27-02-15 | 13:01

@brienenoord | 27-02-15 | 12:38
Diezelfde Imam roept gelijk islamofobie zodra ik dat zelfde recht gebruik om hem te wijzen op de dingen binnen zijn geloof waar ik het niet eens mee ben.

Mafkees_Deluxe | 27-02-15 | 13:00

-weggejorist-

Haramzwijnworst | 27-02-15 | 13:00

Een cokedealer die eruit ziet als een hasjgebruiker?

Lewis Lewinsky | 27-02-15 | 13:00

Weer een bewijs dat moslims zielige types zijn.. Rare glibberige media moslim met hipster baard. Wat een volk, man man man. Maar goed Rutte die kent wel 1 goede moslim heeft hij trots verteld. Nooit meer gehoord wie dat dan wel is.. Ik ben nog steeds erg benieuwd. Wat glibberen en liegen betreft is Rutte vergelijkbaar met nietsnut in het filmje.

denoorman | 27-02-15 | 12:59

Gevalletje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

saidnowomanever | 27-02-15 | 12:59

Willen jullie niet zo naar over Youness schrijven? Hij is alleen maar heel erg in de war.

De verwarde man | 27-02-15 | 12:59

@Abject | 27-02-15 | 12:47
Die gasten werken toch niet?

McMarx | 27-02-15 | 12:57

Hahaha. Een islamist die er op wijst dat het toch echt 2015 is.

You-On-A-Gin | 27-02-15 | 12:57

@The_Challenger | 27-02-15 | 12:42
Als je het filmpje versneld afspeelt en met 12 vingers typt, dan kan dat best. Blijft het nog steeds off-topic - dat dan weer wel.

McMarx | 27-02-15 | 12:55

Alle aanhangers van de rovende, pedofiele massamoordende profeet mogen wat mij betreft als een criminele organisatie worden berecht op basis van alle misdaden die hun vereerde profeet (NSFW) heeft begaan. Het leven van Mo(NSFW) is een kopie van de gedragingen van IS. Als je de islam aanhangt, ben je medeplichting aan de misdaden van de profeet.

illuvatar | 27-02-15 | 12:54

@deftige duif | 27-02-15 | 12:51

Net of iemand je naar stormfront verwijst om over het jodendom te lezen/leren!

Grrrrbachov | 27-02-15 | 12:53

Afgezien van het feit dat zijn hersens vol met varkenstront zit, toch wel een keurige jongen.

McMarx | 27-02-15 | 12:52

"En daarom discrimineer ik op geloof, baard, accent en afkomst. Nu, vandaag, morgen en voor altijd."

Naar aanleiding van dit sympathieke filmpje zal ik mijn vorige reactie geplaatst bij het politie-incident filmpje rectificeren:

En daarom discrimineer ik op geloof, baard en afkomst. Nu, vandaag, morgen en voor altijd.

IQmin100 | 27-02-15 | 12:51

Steekt hij nu op het eind zijn vinger op.....???????

xsbwd | 27-02-15 | 12:50

@Spinal Fap | 27-02-15 | 12:42
Yep. Deze verleent de bevoegdheid koffie te gaan halen voor iemand die mr. voor zijn/haar naam mag zetten.

Godsammekraken | 27-02-15 | 12:49

Tuurlijk. Met de koran in de hand en taqiyya in de mond valt elke misdaad recht te praten. Ik kijk uit naar de dag waarop Nederland deze praktijken niet langer binnen de landsgrenzen zal dulden.
*alvast aandelen Samsonite aankoopt*

Professor Superhirn | 27-02-15 | 12:48

Geziem zijn omschrijving van de reaguurder zou hij er prima tussen passen.

Muggenmepper | 27-02-15 | 12:48

En de reacties op die feestboek pagina laten wel weer zien dat dit land stikt van de moslimjongeren die Nederland en het Westen in het algemeen haten.
Diezelfde jongeren die wel volop gebruik maken van de geneugten en uitkeringen van datzelfde Westen.

sinar2 | 27-02-15 | 12:48

Dus die Bon Appetit in Bussum is een dekmantel voor cokedealen?
Prof. D.A.H. Vintik | 27-02-15 | 12:43

Nou dat weet ik niet maar Youness de eigenaar zit vuistdiep in de jihaat gala's dat weten we wel.
Iemand om heeeeeeeel goed (en zijn baardvrindjes) in de gaten te houden.

(c)ZWITSUL | 27-02-15 | 12:48

Fuck die haatzaaiers.
Tijd om een linkse tactiek uit de kast te halen. Zoals linkse lui een tijdje gelden opriepen om werkgevers te confronteren met racistische facebook-uitspraken van hun werknemers zou men anti-westerse/jihadistische/pro-Islamitische-Staat uitspraken op facebook moeten melden bij hun werkgevers. En al zeker als die werkgever de overheid is!

Abject | 27-02-15 | 12:47

@The_Challenger | 27-02-15 | 12:42

Sorry, het moest maar een keer zo. zelfs het doel heiligt niet de middelen.

trippert | 27-02-15 | 12:47

Zoals een groot filosoof ooit zei: "Ik haal dingen onder mijn schoen vandaan waar ik meer respect voor heb"

Cuyahoga | 27-02-15 | 12:46

trippert | 27-02-15 | 12:37

Plemp het liever bij een topic bij het Kapitaal, daar komt dit onderwerp vaak genoeg voorbij. Nu ben je alleen maar speelbal van Joris.

eerstneukendanpraten | 27-02-15 | 12:46

Youness, kerel,
met of zonder benefiet,
met haatbaarden of niet,
het is de islam, jeweetwel,
die deugt gewoon niet.

Fijnstoffer | 27-02-15 | 12:46

iig perfect gekozen locatie voor die bullshit

(Behind)Doors | 27-02-15 | 12:45

nee godsamme, ik solliciteer niet als je het maar leest.

trippert | 27-02-15 | 12:44

Dus die Bon Appetit in Bussum is een dekmantel voor cokedealen?

Prof. D.A.H. Vintik | 27-02-15 | 12:43

'Youness broodjuh.... BROODJUH'
-
enne.. bon appetit in Bussum natuurlijk.

(c)ZWITSUL | 27-02-15 | 12:43

HBO rechten. Is dat serieus waar een studie?

Spinal Fap | 27-02-15 | 12:42

"respectvolle".... elke keer misselijker als ik dat uit de strot van zo'n klootzak hoor komen. Die zelf duidelijk heeft laten zien op geen enkel wijze voor iets of iemand in NL respect te hebben.... anders dan moslims....

ox | 27-02-15 | 12:42

@trippert | 27-02-15 | 12:37

Het hele stuk is off-topic. Nu boeit me dat niet zo maar een filmpje kijken en deze lap tekst schrijven kan niet in 3 minuten. Jammer want het snijdt wel hout.

The_Challenger | 27-02-15 | 12:42

Hoe weet die drugsdealer nou dat mensen op GS niet op straat komen?
Dat zou hem nog eens vies tegen kunnen vallen.

Cuyahoga | 27-02-15 | 12:41

Wel fijn dat er nog geen grammaticacontrole is. Een goede graadmeter voor het IQ van de verzender.

The_Challenger | 27-02-15 | 12:40

@trippert | 27-02-15 | 12:37
Solliciteer je? You're doing it wrong.....

Godsammekraken | 27-02-15 | 12:38

Die imam mag vinden wat hij wil, ook al is het weerzinwekkend. Is nou eenmaal vrijheid van denken en meningsuiting.

brienenoord | 27-02-15 | 12:38

-weggejorist en opgerot-

trippert | 27-02-15 | 12:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken