Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nieuwsuur LIVE. Lijsttrekkersdebat Eerste Kamer

senatoren.jpgEn dan schakelen we nu rechtstreeks over naar Fox voor alweer een aflevering van The Walking Dead NPO2 voor een boemspannend live-debat over de Provinciale Staten-verkiezing van 18 maart. De volgende palliatieve personen (op wie u NIET kunt stemmen) zullen proberen u naar de strot te bijten: Marleen Barth (PvdA), Thom de Graaff (D66), Tiny Kox (SP), Roel Kuiper (CU), Marjolein Faber (PVV), Loek Hermans (VVD), Elco Brinkman (CDA) en Tineke Strik (GL). Thema's du Jour zijn terreur, zorg, energie en arbeid. en we zijn danook reuzebenieuwd welke petten deze Geïnstitutionaliseerde Belangenverstrengelaars met 17 BIJBAANTJES, declaratiebonnenboekjes en dienstwagens gaan opzetten in een debat op de Staatszender (LIVESTREAM NPO 2). Ook vanavond in Nieuwsuur: een eerste speciale peiling voor #PS2015. Het nattevinger-werk van alle opiniepeilers (Ipsos/I&O Research, DeStemming, TNSNIPO en Peil.nl) is op 1 hoop gegooid. Want ze schrikken daar in Hilversum en Den Haag nogal van de Stijlloze Poll. Peiling Update: Landslide verlies voor PvdA/VVD.

Reaguursels

Inloggen

@ Piet Karbiet | 24-02-15 | 10:05
Van figuren als u voor de volle 100% ja, alleen ik ga de moeite niet doen, omdat figuren als u een plaat voor de kop hebben dat is het pantser van moderne tank niets bij. Ga nu maar weer lekker fappen op uw Groe blonde dictatortje.

dutchdj | 24-02-15 | 18:24

Eerste stukje van gezien. Niet om aan te zien, zo slecht.

HJDB | 24-02-15 | 13:45

Libertarianism | 24-02-15 | 11:14

Dat een blanco stem op de grote hoop gaat is een misverstand. Dat is niet zo.
Als je blanco stemt (dus: niks rood maken en blanco in de stembus gooien) wordt je stem wel meegeteld bij de opkomst, maar niet voor bepaling van de kiesdeler. Je stem komt dus niet op de grote hoop.

'Een blanco stem wordt in Nederland wel meegerekend in het opkomstpercentage, maar heeft geen invloed op de uitslag van de verkiezingen.' nl.wikipedia.org/wiki/Blanco_stem

Als je wel invloed wil hebben op de uitslag van de verkiezingen moet je dus een partij kiezen.

gaffelbaard | 24-02-15 | 12:49

De politieke analyses hierboven zijn heel interessant, maar ik vraag mij af wat het effect is van doorgaande aanslagen van de gekte op cartoonisten en joodse winkels en synagoges en kerken en kerkgangers en blonde vrouwen en meisjes en willekeurige passanten en christenen en jezidies en boeddhisten en hindoes en gematigde moslims en verkeerde moslims en soldaten en flatgebouwen en homo’s en hulpverleners en dansende jongeren en mondige vrouwen en bussen en treinen en de vrijheid van meningsuiting en het gezond verstand en de moderne open samenleving en boeddhabeelden en hindoetempels enzovoort. Want de gekte zit niet stil natuurlijk, die gaat gewoon door. Zodat steeds meer politici die nog de frase ‘religie van de vrede’ in de mond durven te nemen, risico lopen in het blok te worden geslagen, om te worden bestookt met rotte eieren en tomaten. Zoals ook de islam steeds meer risico loopt overal in de niet-islamitische wereld verboden te worden, omdat het te agressief en destructief en onmenselijk is om mee te kunnen samenleven. De groot-imam van Egypte ziet de bui al hangen en bepleit een meer tolerante versie van de islam. Waarbij natuurlijk meteen de vraag rijst of zoiets wel mogelijk is. De islamitische leer lijkt namelijk uitermate te zijn uitgevonden om juist agressief en destructief en onmenselijk te zijn. Schaf het daarom af, deze mentale ziekte. Geef toe dat de islam een historische vergissing is. Het is een nu reeds 14 eeuwen durende aanslag op mensen en menselijkheid en de mensheid. Het heeft al ruim een kwart miljard mensen vermoord en ook diverse cultuuren vernietigd. En het maakt zich op om nog veel meer te vermoorden en vernietigen. Deze gekte kan niet duren. Er steekt geen toekomst in. Integendeel.

Benedict Broere | 24-02-15 | 12:07

Jammer maar helaas, PVV wel de grootste, maar niet veruit de grootste. Ik snap wel waarom, al die oudjes hier in Nederland blijven tot hun dood links stemmen, omdat ze dat altijd al deden. Oude mensen zijn net zomin nog te veranderen als die moslims extremisten. Alleen jonge mensen zijn vormbaar. Jammer dat Wilders alleen de jeugd heeft kunnen inspireren en zijn plannen, waarschijnlijk, nooit door zal kunnen voeren, en het eerst dus nog veel erger moet worden hier in de verlinkste land

CrapoTheGreat | 24-02-15 | 11:47

Dus hoe men in DH de puzzelstukjes ook herstructureerd. De zwarte partijen houden toch samen een meerderheid. Gatverdamhun zeg.

Psychopatenaantroer! | 24-02-15 | 11:34

Terreur, zorg, energie en arbeid zijn dan ook typisch provinciale aangelegenheden.

Steinway | 24-02-15 | 11:31

in een coalitiedemocratie wordt de burger altijd genaaid want waar coalitiepartners over onderhandelen is hoever zij de achterban van de anderen mogen naaien in ruil voor hoever hun achterban door de anderen genaaid mag worden zodat de hele bevolking altijd genaaid wordt.
Maar we vinden dat kennelijk wel prettig want we vragen steeds weer om meer door altijd weer op de regimepartijen te stemmen.

wlodek | 24-02-15 | 11:28

@Libertarianism | 24-02-15 | 11:14

SP had tenminste gelijk betreft de allochtoonse arbeidsimmigranten, en Griekenland. Alle andere partijen hebben decennia lang altijd ongelijk gehad met hun beleid op welk gebied dan ook.

Psychopatenaantroer! | 24-02-15 | 11:25

@Godsammekraken | 23-02-15 | 22:03

Ze durven vast niet. Zeker met SP in het gezelschap. Niemand wilde luisteren naar SP. "Haal Griekenland er maar bij" zeiden alle andere partijen..

Psychopatenaantroer! | 24-02-15 | 11:22

En waar gaan die zetels heen.... fucking Arrogander Peggold.
Je weet wel, die de Kontneuq en Crematorium akkoorden steunde.
Mensen leren niet en vergeten snel.
Tis gewoon het schoothondje van de Neo-Liberale Weglach Talibannert.

Lenco | 24-02-15 | 11:18

Waarom zou je het debat willen volgen? Het is kansloos. Je weet precies hoe het gaat. Debat is vol "ik heb gelijk", maar dan in met nietszeggende woorden en vanuit diverse perspectieven. Daarna volgt een stoelendans, dezelfde partijen andere spelers. Met als eindresultaat; burger verliest.

Vraag mij voor mezelf af of ik ga stemmen. Of blanco. Wil vooral statement maken dat er geen democratie is. Mijn stem gaat op de grote hoop. En heeft zo'n kleine marginale invloed.

Libertarianism | 24-02-15 | 11:14

Oh oh oh en ik maar denken dat iedereen massaal op PVV zal gaan stemmen, maar nog steeds stemmen er veel te veel hier in NL veel te links. En bovendien ziet het overgrote deel de islamisering nog steeds niet als serieuze dreiging. Tis gedaan met Nederland, Wilders mag, als deze peilingen overeenkomen met de realiteit, zijn harde aanpak nooit in de praktijk brengen van ons :( Ik schaam me voor mijn blinde medelanders in Nederigland

CrapoTheGreat | 24-02-15 | 11:09

Dat die gluiperige figuren van een Brinkman en Hermans nog vrij rondlopen zeg.
Het zegt wel weer genoeg over ons land.

Willem van Rood | 24-02-15 | 11:07

erratum :
2.1 euro moet natuurlijk zijn gulden.

Jan Boule | 24-02-15 | 11:00

Dat je met leepheid het ver schopt in de politiek moge blijken uit het feit dat dhr.E.Brinkman nu senator is. Eind 90-er jaren viel het oog van dhr.Brinkman op een majestueus pand uit 1881 aan het Plantsoen in Leiden.Op dat moment een studentenwoning zijnde en uitgeleefd, kocht dhr.E.Brinkman dit immense pand voor 800.000 gulden en kreeg een hypotheek van de ABN voor 1 miljoen gulden.Hij trachtte meteen het pand op de monumentenlijst geplaatst te krijgen ( uit hoofde van zijn functie in de bouwwereld wist hij de weg) maar dhr.Pechtold, toen wethouder in Leiden ,verzette zich ertegen daar dhr.Brinkman 200 andere gegadigden passeerde. Eenmaal monument wist dhr. Brinkman 2.1 miljoen euro los te peuteren van het Nationaal RestauratieFonds onder voorzitterschap van dhr. mr. P. Van Vollenhoven. Met de fiscus is een regeling getroffen voor aftrek onkosten.Mark Verheyen is peanuts hiermee vergeleken.
bron ; NRC 30 maart 2000

Jan Boule | 24-02-15 | 10:58

@dutchdj | 24-02-15 | 01:56
Jij gaat het altijd op de argumenten wel winnen, toch?

Piet Karbiet | 24-02-15 | 10:05

Necrosis,
Even gekeken bij de belastingdienst en het heet motorrijtuigen belasting, ook een woord uit de oude doos. Maar ja op mijn 57e sta ik al een poosje aan de kant en kan al die snelle politieke ontwikkelingen misschien niet volgen. Wat Ik wel weet is dat ik steeds vaker verneukt wordt, 10 euro erbij betekend momenteel 40 euro inleveren, maar gelukkig zijn de Griekse olijven goedkoper geworden.Zaterdag even op vakantie geweest in eigen land, namelijk in 010 naar de markt geweest. Ik hoop maar dat er gisteren geen werkgevers hebben gekeken. Want deze figuren zijn geen reclame om een 50 plusser aan te nemen. Heb nog plannen om een vakantiepark over te nemen of oo te zetten, in Groningen of zo, i.p.v. "Ik vertrek", "Ik blijf hier" en daarna het het "Ik zak weg" met Kamp als kampwacht. Moet toch zendtijd voor te vinden zijn

pedrovk | 24-02-15 | 09:59

het regime = VVD + PvdA + D66 + CDA + GL + CU + SGP en blijft gewoon de meerderheid houden. Wat er bij PvdA en VVD afwaait komt er bij D66 en CDA bij. Feit is dat dit volk dit regime gewoon lekker vindt en er tot hun laatste pensioencent op zal blijven stemmen. We zijn gedoemd.

wlodek | 24-02-15 | 09:37

De oppositie krijgt gewoon meer invloed en PvdA en VVD blijven tot 2017 zitten
tostimaker | 24-02-15 | 09:05

nou fijn hoor.. dit hele land kapot gemaakt, wees er trots op.

(c)ZWITSUL | 24-02-15 | 09:11

vannacht nog even in de herhaling kunnen kijken (drukdruk) maar vreselijk wat een nivo.
En wat een leugens.. vooral van de regeringspartijen want 'de economie groeit mensuh.. dat hebben wij toch maar mooi voor elkaar, die arrogantie'
Kapot moeten ze die VVD / PvdA .. maar vooral ook die gladjekkers van D66, dat is geen 'veilig alternatief' daar ga je spijt van krijgen.
En zelfpijpert Tiny Cocks moet toch echt is wat meer optrekken met de PVV wil die nog iets veranderen aan dit stelletje EU islamiseerders.

(c)ZWITSUL | 24-02-15 | 09:09

Maar wat het allerergst is, is dat het niet geïnformeerde, niet geïnteresseerde volk weer op deze non valeurs gaan stemmen.
Alleen maar gehoord hoe verantwoordelijk ze wel niet zijn om al deze hervormingen te steunen, de hoofdzaak werd niet eens besproken, durven ze niet, de EU!
Al met al, dit volk krijgt wat het verdient, een stel onkundige kruideniers aan het bewind.

lanexx | 24-02-15 | 09:06

"Of je het er nu mee eens bent of niet, ik denk nog steeds aan het volgende scenario:
Huidig kabinet is ook met steun van D66/CU/SGP de meerderheid in 1e kamer kwijt. Dit zal voor D66 aanleiding zijn om met hulp van CDA en CU het kabinet pootje te lichten in de senaat. Gevolg is dat we in Oktober/November weer naar de stembus moeten, of Rutte dit nu wil of niet. Dan zal blijken dat het enige kabinet dat met een meerderheid in beide kamers te vormen is een combinatie zal zijn van D66/VVD/CDA/CU.
Waarom?
- D66 zal na PVV de grootste worden, maar PVV doet niet mee omdat het makkelijker is om inhoudsloos van de zijlijn te schreeuwen dan verantwoording te nemen.
- VVD zal het verlies beperkt houden (zoals nu ook al bij de statenverkiezingen zal blijken).
- CDA is samen met D66 de winnaar en kun je dus niet van regeren uitsluiten gezien hun welwilendheid om met D66 en VVD in zee te gaan
- CU mag meedoen ter completering van een meerderheid en als dank voor de steun aan VVD en PvdA nu. Bovendien kunnen Slob en Pechtold uitstekend door een deur zolang het niet over ethische kwesties gaat.
Pechtold zal eieren voor z'n geld kiezen en in de kamer blijven en schuift Rinnooy Kan naar voren als premier (die is niet voor niets door de leden van D66 als 2e op de lijst van de senaat gezet).
De PvdA tenslotte zal niet mee (mogen) doen vanwege het grote verlies.
Kortom het volgende kabinet heet Rinnooy Kan/Schipper/Buma/Slob
Brulboei_61SB | 24-02-15 | 08:50"

Het CDA vind dit kabinet wel prima. Ze stemmen voor 90% voor dezelfde dingen. Buma zal dit kabinet niet laten vallen. Pechtold wil ook geen nieuwe verkiezingen, want als hij nu al zou pieken met 1e kamer, is er een grote kans dat dat niet een tweede keer lukt. Degene die een kabinet laat vallen is nooit populair. De oppositie krijgt gewoon meer invloed en PvdA en VVD blijven tot 2017 zitten

Rest In Privacy | 24-02-15 | 09:05

D666... D. F*cking. 666. Wat een land.

marcoplarco | 24-02-15 | 09:01

18 maart, PVV.

Rest In Privacy | 24-02-15 | 09:00

Ha ha, lees hier de reacties, mevrouw Faber van de PVV laat blijkbaar de (sexuele?) fantasie van een aantal reaguurders op hol slaan.. Het debat was eigenlijk verder wel redelijk, met name Mevr. Barth met haar ongeloofwaardige ingestuurde riedeltjes viel erg uit de toon..

denoorman | 24-02-15 | 08:50

@Gaffelbaard
Of je het er nu mee eens bent of niet, ik denk nog steeds aan het volgende scenario:
Huidig kabinet is ook met steun van D66/CU/SGP de meerderheid in 1e kamer kwijt. Dit zal voor D66 aanleiding zijn om met hulp van CDA en CU het kabinet pootje te lichten in de senaat. Gevolg is dat we in Oktober/November weer naar de stembus moeten, of Rutte dit nu wil of niet. Dan zal blijken dat het enige kabinet dat met een meerderheid in beide kamers te vormen is een combinatie zal zijn van D66/VVD/CDA/CU.
Waarom?
- D66 zal na PVV de grootste worden, maar PVV doet niet mee omdat het makkelijker is om inhoudsloos van de zijlijn te schreeuwen dan verantwoording te nemen.
- VVD zal het verlies beperkt houden (zoals nu ook al bij de statenverkiezingen zal blijken).
- CDA is samen met D66 de winnaar en kun je dus niet van regeren uitsluiten gezien hun welwilendheid om met D66 en VVD in zee te gaan
- CU mag meedoen ter completering van een meerderheid en als dank voor de steun aan VVD en PvdA nu. Bovendien kunnen Slob en Pechtold uitstekend door een deur zolang het niet over ethische kwesties gaat.
Pechtold zal eieren voor z'n geld kiezen en in de kamer blijven en schuift Rinnooy Kan naar voren als premier (die is niet voor niets door de leden van D66 als 2e op de lijst van de senaat gezet).
De PvdA tenslotte zal niet mee (mogen) doen vanwege het grote verlies.
Kortom het volgende kabinet heet Rinnooy Kan/Schipper/Buma/Slob

Brulboei_61SB | 24-02-15 | 08:50

Proberen ze ons nu wijs te maken dat die mensen in de 1e kamer de provincies vertegenwoordigen?

Simon_GS | 24-02-15 | 08:37

Brinkman (CDA) is iemand die zich beter niet meer op TV kan vertonen, daar krijgen mijn kinderen nachtmerries van.....

mallekater | 24-02-15 | 08:31

Die PVV-dame zou het uitstekend doen in een leren pak met een zweep.
Een van de meest opvallende eigenschappen van PVV-dames.....
Verder vond ik voornamelijk de Graaff echt héél verschrikkelijk.
Zijn uitstraling is zo mateloos arrogant dat mijn emmer er bij moest worden gehaald.

mallekater | 24-02-15 | 08:30

Hoe zuiver is die peiling voor de PVV? De vorige verkiezingen voor de eerste kamer die het afweten waardoor de PVV minder zetels inde eerste kamer kwam.

Atlantis-95 | 24-02-15 | 08:16

Als ik die dame Faber Google, vind ik foto's waarop ze er best menselijk uitziet. Wie zijn idee was het om haar voor dit televisie-optreden uit te dossen als een Ferengi?

simpelman | 24-02-15 | 08:14

En Wederom staan er weer een stel mafketels re liegen. Ze Doen uiteindelijk iets anders dan ze nu roepen. Waarom zou ik stemmen?

deministerpresident | 24-02-15 | 08:12

Over die PVV'er:
Er uit zien als een Kenau is een keuze die mogelijk onbewust is maar, die riem om haar middel in combinatie met het pakje en die Kenaukop maakt het af; gelijk een DDR-Stasi-verschijning. Dat is ronduit afstotelijk dom.

McMarx | 24-02-15 | 08:07

Zo te zien is Maurice de Hoax lekker aan het manipuleren geslagen.

Hierdoor denken alle PVV-stemmers: "Ik kan wel thuis blijven" terwijl alle stemmers op andere partijen juist denken: "Ik moet gaan stemmen want anders".

En zo Ronselt de Hondt stemmen voor de PVDA.

Tel Aziaat | 24-02-15 | 07:51

Ik weet eigenlijk 100% zeker dat PvdA CDA VVD d66 PVV en SP tussen de 16 en 25 zetels(of de helft in 1e kamer) gaan halen. Dus we krijgen hetzelfde als nu maar dan met gl of CDA erbij die een paar waardeloze kiezersbeloftes in ruil binnenhalen. Zucht! Veel te veel partijen.
Tijd voor 5 partijen: Gevestigde Orde partij, SP , PVV en klein christelijk

Rest In Privacy | 24-02-15 | 07:28

Schrijft de NOS nou echt "Het kabinet is daarmee zijn meerderheid in de senaat kwijt." ? Is het niet, "het senaat"?

Mafkees_Deluxe | 24-02-15 | 07:27

Ik zie dat het verlies van de PvdA geheel wordt goedgemaakt door D66. Dus waar maken wij ons druk over?

atheïstisch stemvee | 24-02-15 | 07:21

@Steilloos ten Onder | 23-02-15 | 22:32

Op welke oplossing van andere partijen doelt u ?

QBert | 24-02-15 | 06:55

Als ik het verlies van zetels voor PVdAVVD vergelijk met de ophef/doodverklaringen van alhier van de laatste maanden , dan valt het verlies van VVD en PVdA me eerlijk gezegd nogal tegen.

daytripper | 24-02-15 | 04:57

Dan nog even on topic:
Van alle partijen was het een beschamende vertoning!
Eerste kamer zit vol met .......(Joris alert), kijk maar naar een Heleen Dupuis die recent nog in Pauw haar grootgraai- en destructieve gedrag liet blijken.
Maar gelukkig hebben we nog een EK die de TK kan torpederen. En die kans ga ik met mijn stem benutten. Ook al is die stem niet een stem naar mijn hart. Soit, het zij zo. Let's play ball;-)

G-Klasse | 24-02-15 | 04:22

necrosis | 24-02-15 | 02:32
U brengt mij op een idee;-)
Als ondernemer mag ik een pick-up van iets oudere leeftijd tegen zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer gereduceerd tarief voor houderschapsbelasting en bijtelling rijden.
Mmmmmmm, deze dan maar?
www.youtube.com/watch?v=22b27P9Pk9E

G-Klasse | 24-02-15 | 03:39

necrosis | 24-02-15 | 02:32
Zo heb ik een G-klasse die 1 op 3 zuipt, Allah zij dank (moet me aanpassen in NL, dat is policor) geen diesel, maar eentje die op LPG stond. Nu weer heerlijk benzinedampen ruftende, Duitsche, dat dan weer wel;-)
Ik heb 6 oldtimers, één boven de 40 op benzine, de rest ook op één dieseltje na. Die heb ik maar aan mijn zoon gegeven, hoeft hij niet meer met die OV kaart te reizen.
Hebben ze toch nog geld van mij te pakken!
En dat geven ze dan via de EU aan Mugabe bv. Tja, wat doe ik eraan? Mee rollen tot ik niet meer rollen kan. En tot die tijd geniet ik van mijn heerlijk riekende G-klasse;-)

G-Klasse | 24-02-15 | 03:17

@limburgs_frietjuh | 24-02-15 | 02:58
Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden of zelfs maar een grappig comment?
Hier kun je je eigen bijdragen teruglezen:
search-geenstijl.thruhere.net/#%22limb...

necrosis | 24-02-15 | 03:07

@limburgs_frietjuh | 24-02-15 | 02:51
Limburg hoort tegenwoordig bij België?

necrosis | 24-02-15 | 02:59

ga als 29 jarige nog een studie volgen, erna zoek ik een baan liefst in dld en dan verhuis ik er zowieso heen. voor de tweede maal en blijvend dit keer. man man man wat een sneu land is nl geworden

limburgs_frietjuh | 24-02-15 | 02:58

nog veels te veel zetels voor die verkracht nl partijen. Nlers zijn echt f*ckin morons

limburgs_frietjuh | 24-02-15 | 02:51

@G-Klasse | 24-02-15 | 02:20
Je kan nog steeds zo'n buitensporige 'Amerikaan' (mits 40 jaar of ouder) kopen met een dikke 8-cilynder en er een gastank inbouwen.
Maar ook daar zal men in de toekomst wel weer een maatregeltje op loslaten.
Tenslotte moet alles wat leuk en relatief goedkoop is, om zeep geholpen worden.

necrosis | 24-02-15 | 02:32

@Nieuws-Lezer | 24-02-15 | 02:11
Zou D'66 dan ook de maatregel van Blok (huurverhoging minimaal 4% per jaar) terugdraaien?
Momenteel worden de zakken van woningbouwverenigingen gespekt en krijgen mensen een doekje voor het bloeden uit de pot 'algemene middelen'.

necrosis | 24-02-15 | 02:23

necrosis | 24-02-15 | 01:40
Zo rolt onze overheid inderdaad. Eerst de brave burger lokken in een zuinige diesel of een electrocutie apparaat met als aanmoediging houderschapsbelastingvrij, en als er genoeg verkocht zijn er weer vrolijk houderschapsbelasting op heffen. Zo hebben ze de halve oldtimer wereld ook om zeep geholpen.
Ik rol wel mee (zal wel moeten) maar begrijpen? Nee, dat doe ik niet....

G-Klasse | 24-02-15 | 02:20

De houding van De Graaf zegt meer dan genoeg over dat D66 geen ene moer om lage inkomens geeft, want zijn antwoord was meer dan duidelijk dat ie wilt bezuinigen op zorg en huurtoeslag, als d66 aan het regeren komt. Dat gaat een enorm probleem worden voor mensen die al eindjes bij elkaar moet knopen. Ongeloofelijk dat er zoveel domme hollanders zijn die op D66 stemmen.

Nieuws-Lezer | 24-02-15 | 02:11

@ Piet Karbiet | 23-02-15 | 23:26
Och arme PVV pauper stemmer, heeft geen idee, en dan ook nog eerste kamer afschaffen? Manmanman, hoe dom kun je zijn.

dutchdj | 24-02-15 | 01:56

Nooit geweten dat je eerst in elkaar wordt geslagen voor je zo'n debat ingaat. Wat zagen die lui eruit zeg.

Rien7847 | 24-02-15 | 01:51

@pedrovk | 24-02-15 | 00:49
Ik meen dat 'wegenbelasting' is afgeschaft.
Tegenwoordig betaal je 'houderschapsbelasting', belasting op het bezit van een motorvoertuig.

necrosis | 24-02-15 | 01:40

Piet Karbiet | 24-02-15 | 00:19 LOL!
Ik pleur van mijn stoel van het lachen! Was ook wel even nodig na al dat treurige gedoe.
Het probleem bij mij is dat alle zooi van de buren meekomt, maar die blauwe enveloppen wel degelijk aan het goede adres zijn. Dat dan weer wel....

G-Klasse | 24-02-15 | 01:23

Wij van WC-eend willen u graag vetegenwoordigen in ons bedrijf.

daytripper | 24-02-15 | 01:22

tipo
Bedankt voor het compliment!

pedrovk | 24-02-15 | 01:07

Krijg net een nieuwtje door uit Amerika, n.a.v. dit debat worden Hermans en Brinkman uitgenodigd om de opaatjes te slelen in de Muppets 3.
Oh ja ik wacht nog even met zonnepaneeltjes, op mijn hybride die duurder is dan een benzine auto betaal ik nu wegenbelasting, die paneeltjes zijn ook stervensduur vergeleken met het buitenland en veel soeosiedie krijg je niet en let nou maar op als ze straks op je dak liggen dan ga je precariorechten of andere shitbelasting aan de gemeente betalen om de schoorsteen bij andere doelgroepen te laten roken. Ik betaal hier in 010 ook voor 5 gezinnen de afvalstoffenheffing en WOZ, kunnen hun tenminste alles op straat pleuren.
Maar stap niu niet in de stad uit je auto, want dan staan er voor je een kaartje hebt een paar van die stadswachtzombies je kenteken vanuit de warme auto te controleren. Nee men hoeft nu niet meer uit te stappen, anders krimpen de uniformpjes. Lijkt overigens op dat uniform van Faber.

pedrovk | 24-02-15 | 00:49

@pedrovk 00:27
Jij hebt in ieder geval het niveau van Nieuwsuur!

tipo | 24-02-15 | 00:45

De Eerste Kamer in twintig seconden per partijpolitieke soundbite, met een buzzer als de tijd om is. Wat een armoede.

harbi | 24-02-15 | 00:38

Tiny Cox is de grote winnaar wat mij betreft. Marjolein Faber deed haar best als beginneling. Over de rest zal ik maar niet zeggen wat ik denk.

frisenfruitig | 24-02-15 | 00:27

Faber was vroeger de nanny van Wilders, ze heeft het uniform nog aan, dit wordt ook uitgeleend voor musicals zoals de sound of music en Anne Frank.
Ze is ook nog eens een domme koe want ze beweert geen moeite met Moslims te hebben maar wel met de Islam. Dat betekend dat je niet weet waar je over praat en kan je beter je bek houden want anders sta je voor lul.
Ik heb om deze reden al vanaf het begin een hekel aan de PVV en je ziet ook dat de meesten papegaaien het in dit domme enge clubje niet volhouden.
Politiek gaat mij overigens steeds meer tegen staan, enkele jaren het land de afgrond in werken met regeltjes en wetten die niet deugen en bezuinigingen die alles naar de klote helpen en dan op naar goed betaalde functies.

pedrovk | 24-02-15 | 00:27

Ja, maar waar blijven mijn stemkaarten?!
Normaliter komen hier dagelijks 2 Somaliers, 1 Afghaan en 3 soort meneren vanuit de Sociale Werkplaats ieder 1 foldertje en een paar blauwe enveloppen in de brievenbus proppen. Meestal is de helft van die post voor buren verderop.
Soit.
Mooi man die marktwerking. Gelukkig kost een postzegel nog steeds 1 of 2. Eupo of Mark, denk ik dan altijd.

Mooi man, dat beste Kabinet sinds de Bataafse Republiek.

Piet Karbiet | 24-02-15 | 00:19

Ik ben op dit moment uitsluitend geïnteresseerd in het terugdringen van de dodelijke invloed van de islam.
Ik stem uitsluitend op een partij die het terugdringen van die invloed van harte ondersteunt.

Ars Vivendi | 24-02-15 | 00:07

In het zicht van de gekte die ons wil uitroeien, vertrouw ik nog het meest op die mevrouw van de PVV, als iemand die ook werkelijk iets wil terugdoen. Want die andere mensen lijken mij te beschaafd om te snappen dat het die gekte menens is, met dat uitroeien. Zoals zij ook veel meer geloven in banen en jongerenwerkers en oppakken van enkel de meest fanaat gestoorden, alsof daarmee het probleem wel overgaat. Maar daarmee wordt het probleem alleen maar groter. Met nog weer een megamoskee. En nog een. En dan nog een. De islam is een 7e eeuwse barbarij die via oliekapitaal en cultuurrelativisme helemaal los kan gaan in de 21e eeuw. En het neemt even voordat de totale mafheid ervan algemeen onderkend wordt.

Benedict Broere | 24-02-15 | 00:00

Nederland verdient niet beter. De meeste mensen zijn gewoon enorm dom. Je verandert er niks aan. Nederland verdient het gewoon om kapot te worden gemaakt door de islam.

DaeHanMinGuk2 | 23-02-15 | 23:55

Dat Oost-Duitse kereltje van de PVV kom je toch liever niet tegen in het donker.

mindless | 23-02-15 | 23:49

@gaffelbaard

tjah, klappen voor vvd en pvda en helaas zoeken de schaapjes hun heil bij de meest anti democratische partij v NL. erg spijtig en vooral zinloos: maar rond blijven dolen in hetzelfde circuitje. en als straks de marketing gevoelige D'66 schaapjes helder wordt wat die partij wil, vallen daar de klappen en gaan het volk richting CDA.

nope, komende 10 jaar verandert er nog niets. treurig vooruitzicht maar om te gaan stemmen heb je geen minimaal iq of (minimale) basiskennis van de politiek nodig. en straks is het geld op en is NL onderdeel vd Europese Federatie en vaagt iedereen zich verbijsterd af hoe het zo ver heeft kunnen komen

boefje_III | 23-02-15 | 23:43

Op alle D66-ers is 'Ode on a Distant Prospect of Eton College' van Thomas Grey van toepassing:
"Yet, ah! why should they know their fate,
Since sorrow never comes too late,
And happiness too swiftly flies?
Thought would destroy their Paradise.
No more! where ignorance is bliss,
It's folly to be wise."

tipo | 23-02-15 | 23:42

Tja als PVV stemmerT stem ik toch wel PVV,maar waarom die herhaling van Wilders one liners. Waarom niet de stelling parkeren en aangeven dat de PVV dingen anders gaat doen. Fatsoenlijk. Rechtvaardig. Voor Nederland, tegen de EU. Tegen D66 rechters. Tegen ontmanteling van Defensie. Minder islam ja, maar meer integratie en democratie.

funkyd | 23-02-15 | 23:36

@hebbuh | 23-02-15 | 23:24
maar waar schieten ze op?

koekje erbij? | 23-02-15 | 23:32

Paar opmerkingen;
1. Terreur, geen woord over de grenzen dicht en het feit dat eenderde van de hier aanwezige moslims IS steunt. IS, die feitelijk exact uitvoering geeft van wat er in hun haatboek beschreven wordt en hiernaar handeld.
2. Zorg; geen woord over dat we nog steeds heel veel premie AWBZ betalen terwijl die zorg wordt afgebouwd.
Waar blijft dat geld? Waarom word het voor andere zaken aangewend?
3. Energie; geen woord over blauwe energie of meer inzetten op aardwarmte.
De kneuzen, want dat zijn het, hebben er de ballen verstand van.
4. Arbeid; niemand stelde ter discussie waarom wij hier in Nederland met 67 jaar met pensioen gaan en in Frankrijk of Griekenland met 60 jaar.
Dit houd de jongeren van de arbeidsmarkt.
En dat daardoor heel veel jongeren jarenlang werkloos zullen blijven en in de uitkeringsindustrie zullen blijven zitten, als ze daar ooit nog uitkomen, kwam al helemaal niet ter sprake.
5.
En als bonus miste ik het feit dat de rente bewust kustmatig, en door de banken gemanipuleerd, op een veel te laag percentage van 0,5% wordt gehouden waardoor de pensioenfondsen, die honderden miljoenen winst maken gedwongen worden om hun cliënten te korten of op een andere manier te benadelen.
Graag volgende keer mensen die wel kennis van zaken hebben.
De kneuzen die nu in beeld kwamen hadden dat duidelijk niet.

Dostranamus | 23-02-15 | 23:32

boefje_III | 23-02-15 | 23:24

Zou je gelijk in kunnen krijgen.
Lijkt me niet verstandig. Alleen al de enorm grote hoeveelheid bijbaantjes van D66-politici geeft aan dat ze niet te vertrouwen zijn.
Maar de meeste stemmers zijn makke schapen.
Ze blaten heel makkelijk en gedwee na wat de media ze oplegt, dus zal D66 wel aardig wat stemmen krijgen ja. Hoop het niet, maar denk toch dat je gelijk gaat krijgen.

gaffelbaard | 23-02-15 | 23:29

@dutchdj | 23-02-15 | 23:03

Ga dr dan zelf staan, lamlul.
Ben je te bang voor.
Met je singeltjes.

Piet Karbiet | 23-02-15 | 23:26

*in*

@koekje erbij? | 23-02-15 | 23:24

koekje erbij? | 23-02-15 | 23:26

koekje erbij? | 23-02-15 | 23:13

Mwah, waarom niet? Dat is dan in ieder geval weer eens wat anders dan al die onthoofdingen. :P

gaffelbaard | 23-02-15 | 23:25

tijd voor de grote schoonmaak, mijn stem gaat in elk geval niet naar dit kabinet en niet naar de gedogers, wat een stelletje volksverlakkers. Bah bah bah

denoorman | 23-02-15 | 23:25

dat optreden van die pvv kampbeul kost minimaal 1 zetel

nope, D'66 wordt de grote winnaar. ik ken wat D'66 stemmers, ze hebben geen flauw benul waar die anti democraten voor staan, echt geen flauw benul. maar helaas, tis bon ton om D'66 te stemmen, goeie marketing is ook in de politiek dé bepalende factor

we are all fucked

boefje_III | 23-02-15 | 23:24

@Pinocchio | 23-02-15 | 23:14
kwee niet weet ik van moet denken, vreemd vrouwtje.
*visioen met zweepjes,bal je bek,enzo*

koekje erbij? | 23-02-15 | 23:24

Wobbelplatte | 23-02-15 | 23:18

Hoop het ook. Publiek mag bij de telling aanwezig zijn. Toen ze dat vorige keer deden waren de verschillen ook niet zo heel groot.

gaffelbaard | 23-02-15 | 23:22

sinds de Eerste Kamer standaard goedkeurt wat de Tweede Kamer heeft besloten en niet meer controleert
Osdorpertje | 23-02-15 | 22:27

U is de bijna val van dit kabinet in december ontgaan?

hakbarry | 23-02-15 | 23:19

@Hof van Tuinslang | 23-02-15 | 23:13
Ja, als laag-opgeleidde met onderbuikgevoelens, had ik daar best tussen kunnen staan, beetje lallen dat iedereen best windmolens in de tuin willen enzo en dat het best goed gaat met banen en de economie. Kan mij het schelen je liegt en bedriegt en 2 ton elk jaar op je bank.

koekje erbij? | 23-02-15 | 23:19

Dat zijn dus de mensen die moeten beoordelen of de wetten die de Tweede Kamer voorlegt de toets der kritiek kunnen doorstaan.
Het is slecht gesteld met dit land...

de honden blaffen... | 23-02-15 | 23:19

Gaat Geenstijl opnieuw controle in stembureaus aanmoedigen, door aanwezig te zijn bij de tellingen, na sluiting van de burelen op 18 maart? Vond dat een bijzonder zinvol initiatief.

Wobbelplatte | 23-02-15 | 23:18

koekje erbij? | 23-02-15 | 23:13
LOL, een soort Rita Verdonkje maar ik kan niet bedoel je?

Pinocchio | 23-02-15 | 23:14

Man man man man man, wat een vertoning.
Geestelijke armoede, dat vat het wel samen.

Hof van Tuinslang | 23-02-15 | 23:13

Tja, nou stem ik al 10 jaar Pvv ofzo,maar dit vrouwtje vond ik toch een wel een kampbewaakster hoor,sry. Zo'n kleintje die je lachend casteerd ofzo.

koekje erbij? | 23-02-15 | 23:13

Wobbelplatte | 23-02-15 | 23:02

Het wordt stemmen met het rode potlood weet ik.
Iig wel in Rotterdam.

gaffelbaard | 23-02-15 | 23:13

.
D66 en D66 kiezers zijn het equivalent
van Buckler en Buckler drinkers.

Berthe | 23-02-15 | 23:11

Die PVV-ster was in het vorige beroepsleven vast een Teutoonse dril-sergeant.

Jan Dribbel | 23-02-15 | 23:11

Dhr./mevr. Faber vraagt nu links en rechts of r nog een snackbar open = i/d buurt.

vanderjas | 23-02-15 | 23:09

@Konijnenkeutel 23:03
De SP vindt dus dat moslims niet van henzelf zijn, maar van de islam. Triest voor die moslims. Hopelijk stemmen alle moslims voor de PVV en dus voor zichzelf. Hoe egoistisch dat ook is...

tipo | 23-02-15 | 23:09

Coyote | 23-02-15 | 23:03
was ook al wat verbaasd w.b mimiek maar hij was best ad rem.

kuifkast | 23-02-15 | 23:09

Hebben ze bij de PVV geen betere? Het CDA heeft tenminste een Harry van Raaij lookalike.

boccaccio | 23-02-15 | 23:08

Peyronie | 23-02-15 | 22:19
*
Als Wilders je enige referentiekader is dan hoeft dat niet te verbazen.

Zure Sigaar | 23-02-15 | 23:08

Het gaat goed met de PVV wat de ingehuurde
D66 patientjes straks ook mogen beweren,

maar wat een eng clubje is de NPO geworden
zeg... bah zeker allemaal Windesheim met glans doorlopen ?

Berthe | 23-02-15 | 23:07

Wat mij het meest opvalt is dat ze het steeds over de lagere arbeidskosten hebben, maar de koopkracht van de burgers er helemaal buiten wordt gehouden. Daar gaat het juist mis in Nederland; de burger geeft niks uit (lees kan niks uitgeven) en kleine en middelgrote bedrijven gaan failliet.

Brinkman | 23-02-15 | 23:06

Konijnenkeutel | 23-02-15 | 23:03
Dat klopt, het zijn onderworpenen, horigen.

de honden blaffen... | 23-02-15 | 23:06

Die PVV muts, wat een aanfluiting, LOL!

dutchdj | 23-02-15 | 23:03

"Ik hoor van die moslims altijd dat ze van de islam zijn" +1

Konijnenkeutel | 23-02-15 | 23:03

What the fuck happened to Eelco?

Coyote | 23-02-15 | 23:03

Ik stem PVV omdat de rest in Den Haag geen idee heeft wat er in NL gebeurd, lees de kranten er maar op na.

Plantje-1 | 23-02-15 | 23:03

Ik vraag me ineens af: we blijven toch wel met het potlood stemmen naar ik hoop? Of hebben ze stiekum toch weer zogenaamde 'betrouwbare' systemen bij de Nedap besteld? Dan is de uitslag op 18 maart geen knip voor de neus waard. 'Alu-hoedje opzet'

Wobbelplatte | 23-02-15 | 23:02

MiskendTalent | 23-02-15 | 22:57
Geen zorgen, alles gaat nog goed met me hoor!

Brinkman | 23-02-15 | 23:01

Volgens mij kan je heel goedkoop Chineese zonnepaneeltjes krijgen.
Of wacht we hebben de EU.
Teringpolitiek poppuhkast schijtvolk.
PVV it is.

hebbuh | 23-02-15 | 23:01

@Lepenseur | 23-02-15 | 22:58
De accijnzen omlaag, inderdaad, daar hoor ik niemand over.

vanderjas | 23-02-15 | 23:01

Gadverdamme, waar komt die winst voor d666 vandaan? Verder een zinloos debat waar de coalitie in een droomwereld leven met hun eigen cijfers, de oppositie met veel zinloze oneliners komt en de constructieve oppositie (wat dat ook moge zijn) van twee walletjes eet en zich continue blijft tegenspreken. Ze staan er alleen voor zichzelf, dat is wel duidelijk.

Brinkman | 23-02-15 | 23:00

Marleen Barth die zich zorgen maakt over de gezondheidszorg, dezelfde mevrouw die zich duur liet inhuren voor een bestuursfunctie bij de GGZ.

lingo star | 23-02-15 | 22:59

Loek Hermans vind ik de ergste eigenlijk. Die legt nog eens uit dat het hem geen fuck interesseert wat de kiezer vindt, want Hermans vindt dat het geweldig gaat en dat VVD en PvdA gewoon op dezelfde voet door moeten gaan.

Peyronie | 23-02-15 | 22:58

Ik stem voor meer bier

Lepenseur | 23-02-15 | 22:58

Heeft Brinkman een beroerte gehad?

MiskendTalent | 23-02-15 | 22:57

Hmm... Wat wordt de volgende coalitie?
Ik denk PvdA, CDA, D66 en VVD. Dat VVD en de PvdA de grootste verliezers zijn maakt niet uit. Want ze hebben nog steeds genoeg stemmen voor een coalitie. Als ze gaan klitten met z'n viertjes.
SP en PVV mogen 'as usual' weer in de oppositie.

Als die partijen samen straks nog meer zetels zijn verloren, 7 op z'n minst, dat heeft die coalitie geen meerderheid.
Als de burger wil dat er iets verandert moeten ze massaal niet meer stemmen op PvdA, CDA, D66 en VVD.

gaffelbaard | 23-02-15 | 22:56

Conclusie:
It says nothing to me about my life
.
Wereldvreemde luchtfietsers.
Maar wel tig bijbanen in de achterzak via de Partij.
Er zijn 400.000 ouders op zoek naar 1 baan.
Afschaffen die 1e Kamer.

Piet Karbiet | 23-02-15 | 22:56

Hollands Finest; de Graaff, Hermans, Brinkman en natuurlijk ons eigen Jeremy Paxman en ik leef in mijn partij-lijn wereld pvda mevrouw.
Ik ga nu kijken naar mijn reageerbuisje met dinosaurus dna
en denk dat ik meer kans maak dat ik het tot leven weet te krijgen, dan dat er de waarheid wordt verteld of is verteld.
Trouwens brinkman; is er ook bouwfraude op je gezicht gepleegd?En Thom; Maatpakje op kosten van belasting betaler?

diddley2 | 23-02-15 | 22:56

Ik baal van die 2400 verloren stemmen van mensen die denken dat ze slim zijn...

wiener mit pommes | 23-02-15 | 22:55

@Steilloos ten Onder | 23-02-15 | 22:40
dus u stem op PvdA of VVD of D66???? CU ?
Of de SP

witchmaster | 23-02-15 | 22:54

Volgens de Nieuwsuur peiling wint de PVV maar 2 zetels en ziet D66 een verdubbeling van het aantal zetels. Klinkt meer realistisch en in lijn met het slapende vee wat de meerderheid is.

XaleX_2 | 23-02-15 | 22:53

Hebben ze eindelijk afscheid genomen van die PvdA cijfersjoemelaar d'Hondt, met zijn waardeloze peilingen?

Wobbelplatte | 23-02-15 | 22:53

Mooi altijd hoe de politieke sub-top zich een weg naar boven probeert te likken. Terwijl het absolute talent degenen zijn die hoog op de lijsten komen zonder zoveel te draaien

stipjes | 23-02-15 | 22:52

Nou is het glas toch echt halfleeg, mevr. Barth.

de honden blaffen... | 23-02-15 | 22:51

Loek Hermans.
Het gezicht van een politieke non-valeur.
Marleen Barth.
Het gezicht van een leugenachtige PvdA'er.
Thom de Graaf.
Schaamteloos.

Desmoulins | 23-02-15 | 22:50

Iedereen 12 zetels!

tipo | 23-02-15 | 22:49

Wat een zooitje swaffelende fappers

Toiletflush | 23-02-15 | 22:47

Loek Hermans heeft alles al opgefeest. Die is nog erger dan die Tinie.

tipo | 23-02-15 | 22:46

Zie die host neerbuigend kijken naar de PVV, partijdige sukkel

Methylfenidaat | 23-02-15 | 22:46

@Outsider-Inside | 23-02-15 | 22:42
snapte het ook al niet.

koekje erbij? | 23-02-15 | 22:45

Nederland groeit het hardst in Europa volgens de VVD. What is that guy smoking?

Outsider-Inside | 23-02-15 | 22:42

Over bijbaantjes gesproken.. Pechtold geeft wel het goede voorbeeld. Loopt op kop met 24 bijbaantjes. Slechts. www.tweedekamer.nl/sites/default/files...

Die dame van de PVV kende ik nog niet. Ze doet het prima. Goed debater.
Die van GL, met dat rood, en die Tiny Kox vind ik ook wel goed debat geen.
De rest vind ik maar een stelletje grijze muizen. Daar hoeven we niet onze hoop op te richten.

gaffelbaard | 23-02-15 | 22:42

Het volgende onderwerp is Feyenoord?

vanderjas | 23-02-15 | 22:42

Over welke bezuinigen heeft Tiny Cock het nu? Er is sinds 2007 geen Eurocent bezuinigd.

tipo | 23-02-15 | 22:41

Geloofd die Cox dat nou echt nog steeds?

Hobbykip | 23-02-15 | 22:40

Wobbelplatte | 23-02-15 | 22:24

"Thom de Graaf.... Was dat niet die lamlul, die destijds schofterig Pim Fortuin demoniseerde, door te citeren uit Anne Frank's dagboek? Waarom moet ik nu weer geconfronteerd worden met dat smoelwerk?"

Wellicht dat Thom er binnenkort nog eens mee kan rond zwaaien als de islamitische Einsatzgruppen weer eens een jood hebben vermoord.

SapperDeFlap2166 | 23-02-15 | 22:40

witchmaster | 23-02-15 | 22:36
Neuh, ik heb het over de PVV in't algemeen.

Steilloos ten Onder | 23-02-15 | 22:40

Windmolens zijn weggegooid geld en het verneukt ook nog eens de horizon.

je suis bier | 23-02-15 | 22:39

Wat nou geen kernenergie?
Thorium MSR

Methylfenidaat | 23-02-15 | 22:38

Dat onze poll maar uit moge komen! Heb vandaag nog een twijfelaar over de streep getrokken.

Botte Hork | 23-02-15 | 22:37

@Steilloos ten Onder | 23-02-15 | 22:32
Constructieve oplossingen bedenken om de islamisatie tegen te gaan, ????? u bent van de hak op de tak???
daar ging het niet om , u volgt wel de stream neem ik aan

witchmaster | 23-02-15 | 22:36

@Konijnenkeutel 22:33
En wat is er opeens mis met egoïsme?

tipo | 23-02-15 | 22:35

Brinkman is het meeste realistisch wat betreft energie.

lingo star | 23-02-15 | 22:35

Goed zo Tiny Kox, wat een manwijf dat Marjolein Faber.

lingo star | 23-02-15 | 22:34

Windmolens..... ach, ach. Rot toch op met die onzin. Als het niet genoeg waait moeten we tegen hoge kosten, extra kolencentrales en gasturbines opstarten. Daar lult niemand over.

Wobbelplatte | 23-02-15 | 22:33

PVV'er komt met goede cijfers over de windmolens en wordt meteen afgekapt.

je suis bier | 23-02-15 | 22:33

-weggejorist-

Konijnenkeutel | 23-02-15 | 22:33

witchmaster | 23-02-15 | 22:23
Constructieve oplossingen bedenken om de islamisatie tegen te gaan, niet op windmolens jagen zoals Greetje altijd doet.

Steilloos ten Onder | 23-02-15 | 22:32

Foto is genomen tijdens jaarlijkse reaguurdersuitje?

Rest In Privacy | 23-02-15 | 22:32

In het lopen met molentjes loopt Nederland al een tijdje voorop.

de honden blaffen... | 23-02-15 | 22:31

Wie gaat er nou deze puppets van het grote verdienen een podium bieden? Het zijn provinciale staten verkiezingen en deze mensen gaan daar niet over. Sterker nog, de meeste staan op de nominatie om gewipt te worden. Die mensen van de NPO zijn gewoon bezig te proberen om de uitslag te sturen. Kan niet anders.

Graaf van Egmont | 23-02-15 | 22:31

Zombies en dinosauriërs!!! *R04drunn3r is naar de nachtsuper om eten en water in te slaan!
De opgetelde leeftijd van de eerste kamerleden is hoger als de staatsschuld van de VS!
Weten die lui al dat de goudstandaard is afgeschaft?
'N pak melk kost echt geen 5 cent meer. Je moet ze wel up to date houden, wat een fossielen!
Heeft iemand ze al op de hoogte gebracht van het bestaan van het 'in·ter·net' en 'e·mail'?
Aan de andere kant, op die leeftijd schijnen mensen nog moeilijk om te gaan met verandering(en).

r04drunn3r | 23-02-15 | 22:30

Thom de Graaff lijkt wel een bejaarde van 99; tot nu toe is Marleen Barth het best en het spontaanst op dreef, ook als is ze dan een zakkenvulster van de PvdA.
Die man van de Christenunie lijkt op een ayatollah maar dan zonder baard....

Peyronie | 23-02-15 | 22:29

The walking dead is een stuk boeiender..

Von Mutzenbacher | 23-02-15 | 22:28

@Reykjavik | 23-02-15 | 22:14
Ze kiezen wel de Eerste Kamer. Maar sinds de Eerste Kamer standaard goedkeurt wat de Tweede Kamer heeft besloten en niet meer controleert kan ik het alleen maar met u eens zijn.
En toch ga ik stemmen in de hoop dat de SP een staak in de wielen van het beste kabinet sinds de Tweede Wereldoorlog steek. Over het algemeen ben ik het niet met die gasten eens maar zij kunnen wel het kabinet laten vallen door in de Eerste Kamer voorstellen te blokkeren.

Osdorpertje | 23-02-15 | 22:27

Potverdikkeme al weer een emmer vol

witchmaster | 23-02-15 | 22:27

Tiny Kox..............

Slipsnifter | 23-02-15 | 22:27

'We hebben het beste zorgstelsel'
'Er gaat wel eens iets mis'
'In GB kan het vier uur duren voor er een ambulance verschijnt.
Dat willen we hier niet'

De politieke elite heeft het dus over de staat van de zorg in Nederland anno 2015.
Totaal gestoord.

Desmoulins | 23-02-15 | 22:24

Thom de Graaf.... Was dat niet die lamlul, die destijds schofterig Pim Fortuin demoniseerde, door te citeren uit Anne Frank's dagboek? Waarom moet ik nu weer geconfronteerd worden met dat smoelwerk?

Wobbelplatte | 23-02-15 | 22:24

Uren en uren media en presentatie training zijn blijkbaar niet afdoende om te verhullen wat een competentieloze visieloze prutsers hier staan te keuvelen. Man man man. Geef dit land dan maar aan een haatimam. Even verderfelijk, maar in ieder geval met passie gebracht.

vaas klaak | 23-02-15 | 22:24

8392, maar die zijn bij deze tot racist verklaart.

hero_of_heaven | 23-02-15 | 22:24

@Steilloos ten Onder | 23-02-15 | 22:23
zoals ??????

witchmaster | 23-02-15 | 22:23

Had men Pim Fortuijn maar harder gedemoniseerd. Dan had daar nu een penetrante geur van sulfur en zwavel gehangen.

Vark Merheijen | 23-02-15 | 22:23

PVV? Nee bedankt. Nederland heeft meer aan oplossingen.

Steilloos ten Onder | 23-02-15 | 22:23

Gelukkig zitten er een Big Cocks in de Tweede Kamer.
Hup Fleur!

Piet Karbiet | 23-02-15 | 22:20

O, het is weer infantielenbal. Met een zoemer zelfs. Ik haak af, ik kan niet tegen zo'n soundbitespetakel.

Lewis | 23-02-15 | 22:20

Mijn god, ik stem toch wel PVV, maar wat is die Marjolein Faber slecht. Ze herhaalt alleen maar oneliners van Wilders en daar struikelt ze dan ook nog steeds bijna over.

Peyronie | 23-02-15 | 22:19

''Heel erg wat u zegt ...''

Man, man, man...
Its the islam, stupid.
Uitreizen en tot persona non grata verklaren.
Simpel en effectief.

Desmoulins | 23-02-15 | 22:18

Sorry, Joris.

Lewis | 23-02-15 | 22:18

Inderdaad , wat een zombie gebeuren.... ik voel mij door geen van deze figuren vertegenwoordigd.
.
God bewaar ons voor onszelf want wij zijn zo een te makkelijke prooi voor de roofdieren die het op onze vleeschpotten voorzien hebben.

Bar&Boos | 23-02-15 | 22:18

Ik zou onder leiding van mevrouw Faber in de jaren 80 al de medailles voor gewichtsheffen hebben gewonnen, die voor mannen én voor vrouwen.

Vark Merheijen | 23-02-15 | 22:18

Mij is niks gevraagd over een Stijlloze poll. Spirituele vredespartij en iedereen rijk staat er niet bij namelijk. Ik ga op deze partij stemmen op 18 maart.

Haagse Tokkie | 23-02-15 | 22:17

@vanderjas | 23-02-15 | 22:16
Ik wou er net iets van gaan zeggen. Eerst isLAM zeggen, dan praten we verder. (En minder nee schudden.)

Lewis | 23-02-15 | 22:17

@vanderjas | 23-02-15 | 22:16
Ik wou er net iets van gaan zeggen. Eerst isLAM zeggen, dan praten we verder. (En minder nee schudden.)

Lewis | 23-02-15 | 22:17

Brinkman heeft duidelijk te veel botox behandelingen gehad en Loek Hermans duidelijk te weinig.

Outsider-Inside | 23-02-15 | 22:17

Heeft die mevrouw van de PVV een mij tot nu toe onbekend partij-uniform aan?

Wobbelplatte | 23-02-15 | 22:16

Faber zegt IS-lam, klemtoonsgewijs.

vanderjas | 23-02-15 | 22:16

Mooie zaal, rare mensen.

croque monsieur | 23-02-15 | 22:15

De Brinkman shuffle zit er niet meer in denk ik. Hij kan ternauwernood blijven staan......

Wobbelplatte | 23-02-15 | 22:15

Slappe hap ..

Cycloon | 23-02-15 | 22:15

Provinciale Staten is i.m.h.o. een totaal overbodige bestuurlijke tussenlaag, die wat mij betreft per direct mag worden weggejorist.

Reykjavik | 23-02-15 | 22:14

Poppenkast.

MacMiep.nl | 23-02-15 | 22:12

Zo zien dus de mensen er uit nadat ze geïslamiseerd zijn.

SapperDeFlap2166 | 23-02-15 | 22:10

Brinkman lijkt wel een zombie.

Methylfenidaat | 23-02-15 | 22:10

Oefff... verhaaltjes opdreunen is begonnen... tenenkrommend!

Fatwabuster | 23-02-15 | 22:09

Elco Brinkman en als sneeuw voor de zon verdwijnt voor het CDA alle goodwill die Omtzigt heeft opgebouwd.

CoffeePatch | 23-02-15 | 22:09

Over polldinges, 1000+ voorgeselecteerden van de NPO zeggen meer over de pollutieke verhoudingen danals GS ooit kan bereiken met al heur leden.

bij gelegenheid | 23-02-15 | 22:07

Europa valt onder het kopje terreur.

lustkapper | 23-02-15 | 22:07

*kreun*

Centauri3 | 23-02-15 | 22:05

Over Europa gaan we het niet hebben? Zijn deze partijen het daar al over eens of is het niet belangrijk genoeg?

Godsammekraken | 23-02-15 | 22:03

Weinig spannend vrees ik

nope | 23-02-15 | 22:02

Marjolein Faber is een vent!

je suis bier | 23-02-15 | 22:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken