Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

God geneest extravagante gay van homo

extravagantehomorgenezen.jpgGenezen van homoseksualiteit — sommige mensen betwisten dat het überhaupt mogelijk is. Meestal gaat het daarbij om atheïsten die zelf nooit getuige zijn geweest van het onverklaarbare of het simpelweg negeren. Vaak worden ze aangeduid als goddelozen, intolerante ongelovigen die niet openstaan voor het onomstotelijke bestaan van 'meer tussen Hemel en aarde'. Een 19-jarige zondaar uit Goes zal in ieder geval nooit meer tot die categorie 'mensen' behoren. God heeft zich geopenbaard aan de jongen die vroeger leefde als extravagante homoseksueel. Thony doet zijn ontluisterende verhaal in het EO-lijfblad Beam. "Ik deed letterlijk alles wat God verboden had." Hij kleedde zich als vrouw, balanceerde op het randje van een harddrugsverslaving en deed zelfs dansjes op podia in gay clubs. Op een bepaald moment vond God het welletjes, zegt Thony. "In een club in Brussel, waar voornamelijk oudere mannen waren die hun lusten op elkaar uitleefden en die mij behandelden als 'jong snoepje', liet God me inzien dat het dierlijk, onmenselijk en onnatuurlijk was wat hier gebeurde." Daar in de Belgische hoofdstad vulde het hart van Thony zich plotseling met warmte. Nooit meer voelde hij zich sindsdien aangetrokken tot mannen. Echt nooit meer. Nu droomt hij van een aards bestaan zonder verderfelijke homoseksualiteit en zelfs een normaal huwelijk, zoals Hij het bedoeld heeft. "Of ik nu mijn leven als vrijgezel mag doorbrengen of dat ik een vrouw mag krijgen, ik zie de toekomst positief tegemoet. Ik wil mijn leven geven aan God." Godzijdank, Thony, welkom terug in de kerk. Eens zien of er nu nog geloofscynici over zijn…

Reaguursels

Inloggen

Echt n topkerel, net bij Jinek gezien. Praat chill, gewoon gezonde, tot inkeer gekomen jongen, voor het goede pad gekozen, respect. Hij verkiest liefde voor god boven intermenselijke liefde, en volgens mij is goddelijke liefde ook de bron van intermenselijke liefde, welke reaguurder kan dat nou ook zeggen? Ik wilde dit reaguursel graag afsluiten met een liedlyric van Steve Winwood:
"Think about it, there must be higher love
Down in the heart or hidden in the stars above
Without it, life is a wasted time
Look inside your heart, I'll look inside mine
Things look so bad everywhere
In this whole world, what is fair?
We walk blind and we try to see
Falling behind in what could be

Bring me a higher love
Bring me a higher love
Bring me a higher love
Where's that higher love I keep thinking of?"

CrapoTheGreat | 14-02-15 | 02:44

minimá-armezusvan.. | 12-02-15 | 20:00

Christendom is net zo min een keuze als homos. Het verschil is dat christenen het slachtoffer zijn van een gruwelijk misverstand.

Xixulon Gralgrathor | 13-02-15 | 19:00

Waarom spelen met iets dat je zelf al hebt? Thony is gewoon een tiener die zijn experimentele fase afsluit en over gaat tot de orde van de dag. Dat hij daar een excuus voor nodig heeft is irrelevant.

BroederDeWitt | 13-02-15 | 18:18

Als de beroepsmoslims dat maar goedkeuren.
Het is daar in arabië uitgevonden, de mannen sex.
Of je daar maar zomaar afstand van mag doen?
Denk dat het gezien wordt als belediging van de profeet!

2N3055 | 13-02-15 | 16:52

Thony wil graag genomen worden. Is het niet door een vent dan wel door de kerk.

Revvoyensovyet City | 13-02-15 | 13:32

Waarom verzamelen die gelovigen zich in kerken als God klaarblijkelijk verblijft in gay clubs?

Maaiveld | 13-02-15 | 11:40

Dat zie ik Allah nog niet doen. Die laat zijn aardse sidekicks zo'n mannetje stenigen. Zo zie je maar weer, voor echte wonderen moet je bij de westerse hippie-god zijn (ofschoon die is geleend van de Joden en daarna een bloemetjesjurk hebben aangetrokken).

Rommelende Onderbuik | 13-02-15 | 11:35

Nu nog de enige juiste religie (Islam) vinden en je bent klaar.

Kaan78 | 13-02-15 | 11:20

Niet alles geloven wat mensen zeggen... (pun intended)

Homer P. Simpson | 13-02-15 | 11:03

Jongejonge mensen, allemaal erg bedankt voor de vele hartverwarmende reacties! Graag zou ik ieder van jullie persoonlijk te woord staan, maar dat gaat helaas niet. Ik heb een paar reacties uitgekozen.
Dick Luyenlomp | 12-02-15 | 19:36
De mens heeft een vrije wil. Je kunt dus ook voor het slechte kiezen (en dood en verderf zaaien).
Vageling | 12-02-15 | 19:42
Wat leuk dat je kinderen om je heen dansen! Jammer dat ze kennelijk zo lelijk zijn ("gnoompjes"). Maar: het gaat om de innerlijke schoonheid.
minimá-armezusvan.. | 12-02-15 | 20:00
De mens is van nature christen.
Zo, en nu weer aan de slag in Gods wijngaard.

Michiel de Kater | 13-02-15 | 10:42

Wat een stierenpeop!

Gerrit gordijnstok | 13-02-15 | 10:36

"Hij verkleedde zich als vrouw, gebruikte harddrugs, danste op het podium en had het ene vriendje na het andere. Thony (19) was ieder weekend in de meest ordinaire gayclubs te vinden."

"Op de terugweg belandden we, nadat ik een paar keer had tegengestribbeld, in de bosjes, waar hij me flink heeft toegetakeld. "

"Ik had een webcam gekocht om extra geld te verdienen door het maken van pornofilmpjes."

"Ik wilde me zelfs om laten bouwen tot vrouw. "

Tsjonge tsjonge, al die rampspoed en onheil als je homo bent.

Jongen is homo, travestiet en transseksueel tegelijk, drugsverslaafd, doet aan porno om geld te verdienen en is natuurlijk half verkracht door andere homo. En zijn er echt mensen die dit verhaal geloven?

mr. coffee | 13-02-15 | 10:26

Even voor de mensen die hier de vraag stellen waarom we met alerlei menselijke imperfecties te kampen hebben terwijl de grote animator zijnde God onfeilbaar is.

Dat komt door de duivel !

Dat nare mannetje probeert die feilloze machinerie zoals door God ontworpten constant te ontregelen. Gelukkig weet God dit vaak op zijn pootjes terecht te laten zodat de machine niet helemaal vastloopt.

Kortom: alles wat goed gaat hebben we aan God te danken en alles wat fout loopt ook, anders was het nog veel erger geworden als God de boel niet had bijgestuurd.

Heel simpel geruststellend kinderlijk sprookje voor de bangerikken onder ons.

FucktheSystem | 13-02-15 | 10:13

Eerst hield hij van mannen en nu van God en Jezus.

De waard zijn gast | 13-02-15 | 09:47

Jezus mina wat een onzin zeg.

Wat is dat menselijke ras toch een zielig hoopje ellende als je dit leest door God er maar weer bij te halen.

Nog een paar miljard jaar en dan is afgelopen hier of zal god de Zon van nieuwe energie voorzien wellicht ?

Wie is er sterker de Zon of God ?

FucktheSystem | 13-02-15 | 09:19

Ach, gutteguttegut, beroepstroll M. de Kater is er weer eens. Komt z'n sneue godje verdedigen omdat die niet voor zichzelf kan opkomen.

ParanoidAndroid | 13-02-15 | 09:19

Nu nog genezing van homo sapiens en klaar is God... werd ietsje langer dan 7 dagen... maar ach... haastige spoed is zelden goed...

Ikkelille | 13-02-15 | 09:08

Och...

McMarx | 13-02-15 | 09:02

Ach, God heeft Jan Rot ook genezen, dus waarom deze mooiboy niet?

Dario R | 13-02-15 | 08:48

EllaRouvoet | 12-02-15 | 19:18
-
Hij lijkt geeneens op Jan Roos.

Badderbeest! | 13-02-15 | 08:37

Liever niet hier, wij zijn geen barbaren. Wellicht niet gelovig. maar als dat al ter zake doet..?

Cabana Boy | 13-02-15 | 02:10

Alla-oe-akbar! Maar waarschijnlijk moet hij TOCH gestenigd, onthoofd, danwel van een flat gegooid worden.

Spielmacher | 13-02-15 | 01:47

Frankasd | 13-02-15 | 00:24
Opvallend dat lui uit deze hoek, de hoek van het baldadiige GeenStijl en PowNed, zo gemakkelijk overspringen naar de EO en zendingswerk gaan doen. Dat moet te verklaren zijn. Zo ongeveer waar Freek de Jonge een hele carrière voor nodig had.
De meest baldadigen worden de strengste dominees.

Schoorsteenveger | 13-02-15 | 01:24

Wel fijn, sinds de komst van Jojanneke is de EO weer helemaal op koers. Zo vertrouwd en geruststellend.

De volgende serie zie ik al voor me, Jojanneke in de wereld van de treurige gay seks.
Net als in de prostitutie gaat het haar lukken om de meest trieste klaagnichten te mobiliseren voor een reeks die het land weer in opperste extase gaat brengen.
Ik hoor de populistische roep al om parkeerplaatsen, darkrooms, sauna's en parken te sluiten.
Al die trieste homoseks die tot niets leidt. Wat kost een aidspatiënt? Een leven voor de lust, dat slecht afloopt met Jojanneke.

Ik verheug me er enorm op.

Frankasd | 13-02-15 | 00:24

Dhr. de Wit | 12-02-15 | 23:43
Inderdaad! Hij is almachtig, het woord zegt het al.
Hoe kan iemand die almachtig is fouten maken als alles in zijn macht ligt?
Christelijke mensen worden steeds pissig op me als ik ze deze vraag stel.
Wat ik dan weer erg amusant vind.

GuusHetSchaapje | 13-02-15 | 00:20

jochie, jochie......

azijnsnuivert | 13-02-15 | 00:18

Als die hetero is ben ik een vent!

GuusHetSchaapje | 13-02-15 | 00:17

Als we heel eerlijk tegen elkaar zijn dan is religie toch ook gewoon een mentale handicap.

Irony | 13-02-15 | 00:07

Het is wat met al die verwarde mannen.

CosmicPsycho | 12-02-15 | 23:48

Als 'god' de mens geschapen heeft en er homosexuelen tussen zitten dan zal dat wel de bedoeling zijn geweest hè.
Ben zelf zo ongelovig als wat, sterker nog; bijna zelf door 'god' verboden, maar als je een god aanhangt wie geeft jou, een mens, bijvoorbeeld de paus, de autoriteit om te zeggen dat iets menselijks 'fout' kan zijn. Diezelfde god heeft toch alles ontworpen? Hoe kun je dan verwerpen of bepalen wat de mens "is" of hoe hij/zij zich gedraagt.
Heb dat nooit kunnen plaatsen. Aan de ene kant hang je een onfeilbare god aan en alles komt door "hem", maar toch zijn er imperfecties, maar die zijn dan niet god zijn schuld. Dat is gewoon zo onlogisch als het maar kan zijn, maar misschien ben ik gewoon te binair.

Dhr. de Wit | 12-02-15 | 23:43

Ach zolang men maar blijft neukseksen want een snickers is soms gewoon niet toereikend genoeg om het humeur op te vijzelen.

saidnowomanever | 12-02-15 | 23:29

Ach jochie toch. Waarom doe je jezelf dit aan.

medusa324 | 12-02-15 | 23:24

Flapuidt | 12-02-15 | 23:08
Natuurlijk, het kan altijd nóg erger.
Of hij gelukkig is of niet doet volgens mij helemaal niet ter zake. Homo's die zich dag in dag uit in de meest ranzige milieu's begeven kunnen ook best wel gelukkig zijn, en IS-beulen die de kufar de hals doorsnijden beleven wellicht een orgasme dat honderd keer intenser is dan de som van de orgasmes die en een volle week in de gemiddelde darkroom worden bereikt.
Of hij werkelijk gelukkig is valt overigens nog te betwijfelen, maar dat is een andere kwestie.
Maar waar het hier uiteraard om gaat is dat er een verband wordt gelegd tussen zijn veronderstelde geluk en de morele regels die naar voren worden geschoven, en de suggestie dat de weg naar dat geluk enkel via die regels loopt. Als iemand zich door een geloof wil laten verdoven, hij doet maar, als iemand zich door drugs wil laten verdoven, hij doet maar. Maar we moeten een even grote hekel aan priestertypes hebben als aan drugsdealers. Ze zijn van eenzelfde slag.

Schoorsteenveger | 12-02-15 | 23:16

Als-ie nou boedhist was geworden, had het dan ook een topic hier geweest?

gaffelbaard | 12-02-15 | 23:13

Beter dat een Christelijke homo blij is met zijn genezing en gelukkig verder kan met z'n leven dan dat een islamitische homo van het dak wordt gegooid.

Flapuidt | 12-02-15 | 23:08

Je reinste EO ronselpraktijken.

natte krant | 12-02-15 | 22:41

En toch hou ik van Jezus.

Jezus_Boeddha | 12-02-15 | 22:39

Ben benieuwd naar wat hij over 5 jaar zegt. Of doet. Of gedaan heeft.

J. Jarig | 12-02-15 | 22:31

Daar moeten we Tofik Dibi voor opgeven!

terreurinmneur | 12-02-15 | 22:31

Een verandering die vanuit Brussel komt. Waarlijk een wonder.

Geert Linkers | 12-02-15 | 22:27

"In een club in Brussel, waar voornamelijk oudere mannen waren die hun lusten op elkaar uitleefden en die mij behandelden als 'jong snoepje', liet God me inzien dat het dierlijk, onmenselijk en onnatuurlijk was wat hier gebeurde."
Bovenstaande heeft niets, maar dan ook totaal niets met homofilie te maken. Ook als hetero of Bi-seksueel kun je je ooit in een situatie bevinden waarin je je afvraagt of dat nou wel de manier is om je seksualiteit te beleven. Als hij ipv in een club in Brussel gewoon thuis onder de dekens had gelegen met zijn vaste vriendje had hij zijn homoseksualiteit al heel anders ervaren.
Wat ik nog erger vind is dat er nog altijd mensen zijn die denken dat je van homoseksualiteit kunt genezen. Je kunt homoseksualiteit wel onderdrukken (vanuit sociaal, religieus of familiair oogpunt) maar genezen, No Way. Als dat wel zou kunnen, zou dat ook een precedent scheppen voor pedo-seksuelen (die immers ook een seksuele afwijking hebben, maar dan een andere niet wenselijke vorm). Daar moet je toch niet aan denken???

Andersdenkend | 12-02-15 | 22:25

Mag deze knul gewoon lekker geloven wat ie wil en zeggen wat ie wil? Hij is er voor zichzelf van overtuigd dat hij er gelukkiger door is geworden en hij doet geen vlieg kwaad. Nogal stupide om hier de draak te lopen steken met een tiener die in zijn enthousiasme dingen zegt waarvan je misschien denkt dat hij dat verkeerd ziet. Dan kun je elke tiener wel belachelijk gaan lopen maken.
Als ik het verhaal lees, concludeer ik dat hij hard bezig was om zichzelf tot een goedkoop wegwerpartikel te degraderen en ondertussen leefde met een schuldgevoel. Fijn dat hij nu weer blij met zichzelf kan zijn!

Sappie777 | 12-02-15 | 22:21

Hij "deed alles wat god verboden had"?

Mij heeft ie nog nooit wat verboden.
Ik heb de man nl. nog nooit ontmoet.

En áls ik hem al ooit zou ontmoeten, en hij zóu mij dan iets verbieden, zou ik hem vragen: 'En wie bij jij dan wel dat jij het gore lef hebt om mij iets te verbieden??'

Peter Emile | 12-02-15 | 22:20

@deoudechauffeur | 12-02-15 | 20:24


Is dat zo? Het is niet mijn waarneming. De meerderheid van de homo's die ik ken hebben wel hun extreme periode gehad.


Waar heb je die kennis opgedaan?

omanders | 12-02-15 | 22:20

Thony, het was weer ouderwets geil gisteravond. kus Peter en Johan !

Dodaar | 12-02-15 | 22:20

Waarschijnlijk al binnen enkele jaren.
Misschien zelfs al na twee jaar.
Dan zullen 'ingewijden' hem tegenkomen in de Nachtsauna Thermos in Amsterdam.

Of op de parkeerplaats aan de Nieuwe Meer.

Met, zoals bij velen, thuis een kindje en een jonge vrouw die denkt dat ie een belangrijke, late vergadering heeft. En die denkt dat ie de schaamluis die ze onlangs bij hem constateerde, heeft opgelopen op een toilet op zijn werk.

Peter Emile | 12-02-15 | 22:07

Onderaan het interview:

Bij BEAM zijn we ons ervan bewust dat er ook andere verhalen en meningen over homoseksualiteit bestaan. Op eo.nl/beam bieden we een podium aan die verhalen. Lees bijvoorbeeld ook eens het interview met Miriam, schrijfster van het boek ‘Van achter de kast’.

gezeik om niks.... jammer hoor

Leraar | 12-02-15 | 22:05

""Ik deed letterlijk alles wat God verboden had." Hij kleedde zich als vrouw, balanceerde op het randje van een harddrugsverslaving en deed zelfs dansjes op podia in gay clubs"
Op dat dansje in gay-clubs na zou hij zo bij ISIS kunnen. Da's ook zo'n stelletje jurkendragende harddrugsverslaafden.

De waard zijn gast | 12-02-15 | 22:02

En op zijn 35e houdt hij de hele facade niet meer vol en loopt weg bij zijn vrouw en jonge kinderen. Altijd hetzelfde verhaal met die zgn. 'genezen' gristenhomo's.

Broodroof | 12-02-15 | 21:59

[email protected] Misbruik is een groot woord, volgens mij ben je daar zelf bij. Vernederd worden? Iemand die stelt dat hij genezen is? Stelt hier dat homosexualiteit een ziekte is. Actie vraag om reactie. Volgens mij is hijzelf ziek.

Welzijn | 12-02-15 | 21:54

Ik raad Thony aan om het inmiddels belegen en te snel vergeten boek "La Nausée" van Jean-Paul Sartre eens te proberen. Thony stond uiteindelijk het leven een beetje tegen, en ik kan er me wel iets bij voorstellen, de ranzigheid waar je als jonge, naïeve homo in terecht kunt komen. Maar dan kiezen voor een alternatieve ranzigheid is echt de oplossing niet. Het leven is afzichtelijk, ranzig, walgelijk, en als je aan de rand van de afgrond staat, heb dan het lef om één keer in de diepte te zien, in plaats van weg te vluchten naar de veilige haven van het Geloof-dat-rust-en-vrede-brengt. Want dat geloof deugt nog veel minder, is ranziger dan ranzig en geeft extra ruimte aan ranzigheid.
Je verhaal doet denken aan wat de jonge Amish overkomt. Die zit zo gevangen in zijn geloof, dat de kans nagenoeg nihil is dat hij er ooit afstand van kan nemen, dat hij ooit in zijn leven werkelijk voor een vrije keuze komt te staan, namelijk de keuze om zich onschuldig te verklaren en geen vergeving van welke God dan ook nodig te hebben.

Schoorsteenveger | 12-02-15 | 21:54

Zouden jullie dan als snoepje misbruikt willen worden in je puberteit door oude mannen? Ik ook niet, en het christelijke gedachtengoed kan ook wel eens verlichtend zijn. Ik hoop dat hij een leuke vent of vriendin aan de haak kan slaan, in plaats hier zo venedert te worden.

Cabana Boy | 12-02-15 | 21:38

Genezen van homoseksualiteit? De stelling is al ziek. Waarschijnlijk heeft dit "snoepje" teveel gesnoept. Daar wordt je ook misselijk van.

Welzijn | 12-02-15 | 21:31

Zeker een keertje teveel Maastricht's burgemeester tegen gekomen....

harstef | 12-02-15 | 21:30

Hey Tony Montana. Ik weet dat je dit leest. Je ziet een beetje pips op de foto schattebout.

Dirk III | 12-02-15 | 21:26

Kan je nog zoveel bidden, als Dick Luyenlomp zich voor je bukt...

Opeens heb je het, je wordt priester

De Schiller | 12-02-15 | 21:21

En binnen een jaar of 10 laat hij vrouw en kind achter voor een vent. Wederom het licht weer gezien. Ofzeau.

G,I. Jane | 12-02-15 | 20:55

Fijnstoffer | 12-02-15 | 20:40

De kunst om je zelf voor de gek te houden is zelfs een essentiele voorwaarde om gelukkig te zijn. Maar of dat ook geld voor je biologische gerichtheid, mwah lijkt me niet. en voor je het weet gaan we weer het hele nature-nurture debat t.a.v. homojuweliteit overdoen.
en als we dan toch een keiharde vleesknuppel in het hoenderhok gooien... volgens mij is het hartstikke nurture dat hetero's zogenaamd homoseksueel gedraag zo betitelen, terwijl bijvoorbeeld de nieuwsgierigheid naar anale seks van beide geaardheden is. En so what...

LJBrinkhorst | 12-02-15 | 20:55

Michiel de Kater | 12-02-15 | 19:24
Stel dat het een keuze is, hoe bepalen we dan of het een "juiste" dan wel een "onjuiste" keuze is? Is dan een Bijbel of, erger nog, een Koran de absolute referentie? En waarom dan? Omdat een "Zoon van God" of een "Profeet" dat vindt?
Kunnen die teksten voorschrijven dat de ene keuze onnatuurlijk is en de andere natuurlijk? Rare natuur, doet er een hele evolutie over om een halve zool als Jezus Christus te produceren, en slechts enige eeuwtjes later, een wangedrocht als Mohammed.
Die vrije wil, die mogelijkheid tot het maken van keuzes, is door de religies uitgevonden om de tegenstelling tussen goed en kwaad überhaupt te kunnen creëren. De Vrije Wil is door de religiestichters uitgevonden. De natuur maakt geen verschil tussen goed en kwaad, en ook niet tussen mens en dier. Vanuit het perspectief van de natuur is al het leven onschuldig.

Schoorsteenveger | 12-02-15 | 20:52

19 lentes jong: de leeftijd waarop je stijf staat van de hormonen, je eigen ikkie met de grote boze wereld in gevecht is, en een beetje blowen je latente schizofrenie als nieuwe realiteit kan katapulteren. Nuff said. Hoe schattig dat het knulletje een klupje mededwalers heeft gevonden. Treffend voor de troosteloze oppervlakkigheid dat ze dit soort labiele zieltjes alszijnde goedheilig etaleren.

vive epicure | 12-02-15 | 20:50

eerstneukendanpraten | 12-02-15 | 20:43
Ghehe!

Sliptong | 12-02-15 | 20:49

brutus68 | 12-02-15 | 19:22
Nee joh > Sliptong | 12-02-15 | 20:40 Laat die jongens toch.

Sliptong | 12-02-15 | 20:46

Sliptong | 12-02-15 | 20:40

Precies! Bakito is natuurlijk de top en Thijsje de onderdanige bottom.

eerstneukendanpraten | 12-02-15 | 20:43

@Michiel de Kater | 12-02-15 | 19:24
Er is al langer bekend dat een-eiïge tweelingen een heterosexueel en homosexueel kunnen hebben. Ook kan één tweeling eerder in de pubertijd geraken dan de ander. Beiden tonen aan dat er ook een nurture/omgeving factor in zit.
Dat sluit echter niet uit dat het niet 100% aangeboren is. Net zoals schizofrenie 100% aangeboren is, maar soms latent aanwezig blijft en nooit tot uiting komt.
Verder is het niet zo belangrijk. Als je dit verschil wel erg belangrijk vind, dan vind je het blijkbaar bedreigend voor je identiteit. Het is psychologisch gezien dan heel natuurlijk om ofwel een afkeer van homos te krijgen, of de nadruk te leggen op de omgevingsfactoren ("als ik niet tussen de snoepjes ga staan, dan raak ik niet in de verleiding tot zonde.").
Voor Thony hoop ik: Blijf inderdaad lekker weg van die hard-drugs en foute homo clubs. Neem een leuke vriend en ga gelukkig samenwonen in Barcelona ergens (Amsterdam heeft het niet meer zo op zoenende homos in 't openbaar).

Halsje Femkema | 12-02-15 | 20:42

Den mensch is tot veel in staat.
Zichzelf voor de gek houden is er daar 1 van.

Fijnstoffer | 12-02-15 | 20:40

Bokito ergo sum | 12-02-15 | 20:32
Helemaal mee eens! Bakito en Supermatthijs zijn ook een net stel. Denk ik.

Sliptong | 12-02-15 | 20:40

Gristengriesels. Alsof er geen homo's zijn die niet naar gaybars gaan en gewoon een partner hebben. Niks mis met homo zijn.

Bokito ergo sum | 12-02-15 | 20:32

Thony gaat dus als god het wil,in de toekomst een vrouw en misschien een paar kinderen doodongelukkig maken als ie er na 30 jaar huwelijk achterkomt dat god nog steeds een heleboel lekkere heaumeaux snoepje na hem bij heeft laten komen,en waar hij dan misschien best weer trek in krijgt.

deraderendraaien | 12-02-15 | 20:30

Dit heeft helemaal niets met de islam te maken! Ow, wacht. Een andere religie als topic. Euhmm... Tsja. Nou ja, die jongen is tenminste niet head first van een flatgebouw afgegooid!

Sliptong | 12-02-15 | 20:29

Michiel de Kater | 12-02-15 | 19:24
Zeg de Kater, als we een mening vanuit het geloof hier willen hebben bellen we wel met God himself. Da's handiger. 

mindless | 12-02-15 | 20:28

Zucht....
Je godganse leven dus hard bidden en geforceerd moeite doen om een gekozen levenswijze vol te kunnen houden. Als zijn oude levensstijl zoveel natuurlijker en vanzelfsprekender kwam dat hij daar eerst het betere deel van zijn leven heeft rondgehangen dan lijkt mij dat hij onlangs de verkeerde weg is ingeslagen.
maw: Zonder Godje -> Gay, Met Godje -> Elke dag bidden en 'help mij' roepen.
Duidelijk......

bakermat | 12-02-15 | 20:28

Muhahaha, hij is zo hard genomen in zijn holletje daar in Brussel, dat hij er de rest van zijn leven van moet walgen.

The Exorcist | 12-02-15 | 20:27

Misschien was hij gewoon bikecurious.
South Park (en vooral Butters) altijd +1!

Prince Buster | 12-02-15 | 20:27

Het bidden zal hem gemakkelijk afgaan. Hij ziet er uit alsof hij gewend is om voorover op zijn knietjes te zitten.

Dommedaris | 12-02-15 | 20:27

@Godsammekraken | 12-02-15 | 19:32
Ehhh...
Welke kant uit ?

Wijze uit het Oosten | 12-02-15 | 20:25

Michiel de Kater | 12-02-15 | 19:24
Heb je er weleens over nagedacht dat de meeste homo's een heel normaal liefdesleven leiden net als heteroseksuele leventje , ouwe pornoster, ze zijn het zelfde als jouw ze houden alleen van hetzelfde geslacht en zijn geboren als homo net als een ander word geboren als hetero of bi.
Vergeet eens het stereotype beeld van de relnichten en kijk eens naar de zeer normale homo's zoals Andre Van Duin en zo zijn er velen, zeer normale mensen.

deoudechauffeur | 12-02-15 | 20:24

Gelukkig is onze joods christelijke cultuur prima in orde en kunnen we ons nu weer focussen op alles van buiten.

Oh wacht, de bijbel zegt: Huichelaar, haal eerst de balk uit uw oog en dan zult u goed kunnen zien om de splinter uit het oog van uw broeder te halen.

truusch | 12-02-15 | 20:23

@ mom van avezaath
Jezusismijnheer is anders niet zo bang. Die gelooft echt in got

Graaf van Egmont | 12-02-15 | 20:22

Als deze 15 minutes of fame voorbij gewaaid zijn en hij toch weer een voorliefde voor vleesbomen zou krijgen, kan ie zich altijd nog op kosten van de staat een kut en tieten aan laten meten. Gewoon volledig vergoed.
.
Moet kunnen toch, dan betaalt mijn moeder de kosten van preventief borstkanker onderzoek wel uit haar eigen risico.

vaas klaak | 12-02-15 | 20:22

Als je een warm gevoel krijgt wanneer je in een gaybar op de bar danst dan ben je een...

Dirk III | 12-02-15 | 20:21

@Klaps
Volgens mij moet het zijn: "Daar in de Belgische hoofdstad vulde de anus van Thony zich plotseling met warmte". 

mindless | 12-02-15 | 20:21

".. dierlijk, onmenselijk en onnatuurlijk...". Snap ik niet.
Is dierlijk onnatuurlijk dan?
De man verraadt zich hier. Het gaat helemaal niet om de vraag of iets 'natuurlijk' is dan wel 'onnatuurlijk', het gaat om de vraag of iet 'moreel aanvaardbaar' dan wel moreel onaanvaardbaar' is. Wat hij en wat zijn Kerk aan elkaar gelijkstellen is "hoe het is" en "hoe het zou moeten zijn". Maar wat de God der Christenen als moreel aanvaardbaar dicteert valt, zoals wij er vandaag de dag tegenaan kijken, volstrekt niet meer samen met wat natuurlijk is, hoe graag die Gristenen dat ook zouden willen.
En wat bedoelt hij met onmenselijk? Niet behorende tot wat het menselijke uitmaakt? Of juist niet wat mensen volgens de moraal zouden moeten zijn? Ook hier een verwarren van "datgene wat het geval is" en "datgene wat het geval zou moeten zijn".
Die zogenaamde genezing drijft volledig op het in stand houden van deze vermenging, op de bewering dat de moraal van het Christendom geheel samenvalt met wat de natuur wil.
Ik snap het wel, de redenering hierachter is dat God de wereld geschapen heeft en God's wil dus de wil der natuur is. Maar dat levert weer nieuwe tegenstrijdigheden op. Om te beginnen, de natuur maakt in het geheel geen onderscheid tussen dier en mens...

Schoorsteenveger | 12-02-15 | 20:20

@Russells Teapot | 12-02-15 | 19:34,

De genezing van homo is bij Michiel niet helemaal gelukt. Ergens, diep onder z’n schedelpan woekert stil het verlangen naar de opgezwollen mannelijk zaadsproeier.
Bidden veel harder bidden, godverdomme en masturberen tot ie schraal wordt.

basweetutwel | 12-02-15 | 20:18

Hij heeft een onaantrekkelijke klaagponem; de club waar hij als snoepje gevierd werd had kennelijk sterk spul gebruikt.

aceofspades | 12-02-15 | 20:16

@FW Ta-183 Huckebein | 12-02-15 | 19:2,

Zeker, maar dan moet je wel een deel van het brein wegsnijden.

basweetutwel | 12-02-15 | 20:14

@MeesterKwel | 12-02-15 | 19:14,

Inclusief voorbind penis...

basweetutwel | 12-02-15 | 20:13

Identiteitscrisis van een twink vermomd als de hand van God. Te oud voor een snoepje. Te jong voor een suikeroom. Transformatie is over een jaartje of vijf wel compleet.
.
[De liefde] verblijdt zich niet in de ongerechtigheid, maar zij verblijdt zich in de waarheid;
Zij bedekt alle dingen, zij gelooft alle dingen, zij hoopt alle dingen, zij verdraagt alle dingen.
Toen ik een kind was, sprak ik als een kind, was ik gezind als een kind, overlegde ik als een kind; maar wanneer ik een man geworden ben, zo heb ik te niet gedaan hetgeen eens kinds was.

Halsje Femkema | 12-02-15 | 20:13

Wat een afvallige. Plenty heaumeaux die net zo positief in het leven staan. Die hebben 'The gift' ook mogen ontvangen van een lieve heer.

vaas klaak | 12-02-15 | 20:12

Het enige dat nog rest voor Thony is een bekering tot de kerk van Rome en na gekneed te zijn aan het seminarie een loopbaan als priester.

Zure Sigaar | 12-02-15 | 20:11

@roze_bril | 12-02-15 | 19:58
Excorsisme. De manier om het kwade uit een ziel te halen. Dat de priester eerst even van achter kwam kijken is niet relevant. Besprinkeld met het kwakje, dat begon te branden. Kruis op het hoofd en ga heen demon. Wat geschuimbek. Opeens zag hij het licht. God keek mee en zag dat het goed was. Later dat kwakje even weggespoelt tijdens de baptisme (stel je voor dat nfi iets vindt). En hoppa, ooit verloren maar nu het licht gezien. En de kerk keek en zag dat het goed was. Stuurde hem op missie.

Vageling | 12-02-15 | 20:11

Zie je wel, het kan dus wel!

Nee natuurlijk niet. Je kunt je als homo echt wel aanpassen en zelfs een huwelijk aangaan met een vrouw, kinderen krijgen etc. Maar toch wil Thony nu heel graag, liefst vanavond nog, een flinke worst in zijn mond.

LJBrinkhorst | 12-02-15 | 20:10

Graaf van Egmont | 12-02-15 | 20:04
Is niet zo vreemd gezien de reakties hierboven, om je hier als eenling in te mengen.

mom van avezaath | 12-02-15 | 20:08

"Ik deed alles wat god verboden had" - Kotst even in een zakje. Dat je god een stel brak gedefinieerde regels heeft , ok. Maar dat er een kloof in de geesten van opgroeiende kinderen ontstaat waarbij "god" regel 1 is en ontplooiing #2 is.bah! Waarbij de je om flyingspaghetti achtige redenaties jezelf achter moet stellen. BAH, pervers en ziek.

TheFreeVoice | 12-02-15 | 20:08

Hij gaat nooit die kudt in zijn kont krijgen.

Real Dutch Meat | 12-02-15 | 20:07

Wat mis ik Jezusismijnheer nu.

Graaf van Egmont | 12-02-15 | 20:04

Echte liberalen zijn biseksueel. #feit

Bakito | 12-02-15 | 20:02

@michiel de kater
als homo-sexualiteit een keuze is, dan is religie het zeker ook. heeft u daar wel eens over nagedacht? en als het een keuze is, hoe weet je dan wat de juiste keuze is, wanneer alle religies claimen de juiste te zijn? ik overigens dat uw angst voor relnichten in roze tanga's die met een knuppel langs de deur gaan volstrekt ongegrond is. het is momenteel veel te koud om in weinigbedekkende lingerie buiten rond te lopen. niemand wil bekend worden als lid van de pinkeltje-club. als ik u was zou ik me druk maken over bloed aan de deurposten en uw eerst geborenen verbergen voor de engel des wrakes. binnenkort is het weer zover.
www.rijksmuseum.nl/nl/collectie/SK-A-...

minimá-armezusvan.. | 12-02-15 | 20:00

De belangrijkste vraag is natuurlijk of hij binnenkort nu wél of juist niet van een hoog gebouw gegooid wordt vanwege retrospectief homo-zijn...

Want God kan wel wat willen, maar op dit moment lijkt Allah eindbaas - voor diegenen die in imaginaire vriendjes geloven - en Allah houdt niet van homo's, naar het zich laat aanzien.


Vragen, vragen....

De Droit | 12-02-15 | 20:00

Godzijdank ben ik van het Christendom genezen! Daarnaast, religie is aangeleerd door (vaak) de ouders, geaardheid niet. Wat een EO geleuter!

Jodelahiti | 12-02-15 | 19:59

Hoe deed God dat dan.. mindcontrol of zoiets of gaf hij een signaal? Het is me nog niet helemaal duidelijk.

roze_bril | 12-02-15 | 19:58

-weggejorist-

Bouwvakkersdécolleté | 12-02-15 | 19:57

Ik heb de bijbel nog eens nageplozen en voor het dansen op de bar van een gaykroeg staat dus nergens een verbod.

miko | 12-02-15 | 19:55

Jeeee Pray the gay away... En dat zonder een accountabila-buddy dus ja dan geloof ik meteen dat god hem en zijn anus heb beschermd.

Sapperderflap1980 | 12-02-15 | 19:54

@Hobbykip | 12-02-15 | 19:24
Fluctuerende biseksualiteit, dat kan. Maar zodra ze over God gaan wauwelen weet ik alweer genoeg.
Overigens lijkt de 'latere leeftijd' bij hem nog een eind weg. Thony - naam met een lekker slisje - gaat waarschijnlijk nog wel een paar keer van afgodsbeeld wisselen, een geslachtsoperatie uit laten voeren en die weer ongedaan maken. Die foto is toch van de persoon in kwestie? De paniek staat in zijn ogen te lezen.

dedeurs | 12-02-15 | 19:53

Is dit niet één van de Roelvinkjes?

DB Cooper | 12-02-15 | 19:52

Michiel de Kater | 12-02-15 | 19:24
Precies, want wat is het toch heerlijk om uitgekotst te worden door christelijke haters zoals jij. Echt iets waar iemand voor wil kiezen... lutser!

dB79 | 12-02-15 | 19:52

Dick Luyenlomp | 12-02-15 | 19:36
hij kijkt oogluikend toe, zodat àls ze dan het huis affikken, hij z'n kinderen helemaal de tyfus kan slaan.

Want daaar houdt hij van, dat godje.

Clusterfuck-up | 12-02-15 | 19:52

-weggejorist-

Bouwvakkersdécolleté | 12-02-15 | 19:52

Ach. Wtf. Ik zou m doen

Areem | 12-02-15 | 19:50

Ik geloof het niet.

Pergola55 | 12-02-15 | 19:49

God moet gewoon toegeven dat hij een foutje heeft gemaakt aan de tekentafel , maar nee hij geeft andere de schuld .

Eurotokkie | 12-02-15 | 19:48

Flikker op...

Corrie-Corky | 12-02-15 | 19:48

Ooit kwam God tot mij en hij zeide: "Gaat heen en gaat de tegelen op de wegen leggen, zodat de mensen snel ter synagoge zijn". Blij dat ik niet voor dit vak gekozen heb. Was mijn rug al helemaal naar de Filistijnen.

meneer der meneren | 12-02-15 | 19:47

Hopelijk blijft hij single en maakt hij behalve zichzelf niet ook nog een vrouw ongelukkig. Ooit waren we allemaal een jong snoepje.

Hypno2050 | 12-02-15 | 19:45

@Michiel de Kater | 12-02-15 | 19:24
Hoor jij ook altijd dat duiveltje in uw ene oor fluisteren en het engeltje in de andere? Man ik zie zelfs elfjes vliegen. Komen uit dank me slurfje kietelen omdat ik de 'juiste' keus maak. Zelfs gnoompjes komen een dansje om mij heen doen.

Vageling | 12-02-15 | 19:42

Het type met dun pikje en rond elke tepel drie stijle haren...
Wanneer komt z'n openbarende boek uit?
'Ik zie de toekomst positief tegemoet. Hoe meer ik deed wat God verboden heeft, hoe impotenter ik werd. Maar sinds Zijn heerlijke Zoon in mijn anus zit, krijg ik mijn voortplantingsorgaan altijd omhoog, elk moment van de dag.'

dedeurs | 12-02-15 | 19:39

De vraag is wanneer komt Arie Boomsma uit de kast .

Eurotokkie | 12-02-15 | 19:37

Hee maar serieus: moet hij weten.

Driewerf Hoezee | 12-02-15 | 19:37

Michiel de Kater | 12-02-15 | 19:24
Als die god van jou nou zo alwetend en oppermachtig is, waarom laat die die gasten dan eerst wel sodomie bedrijven en denken dat ze homo hebben, terwijl het hem blijkbaar een gruwel is.

Als ik niet wil dat mijn kinderen mijn huis affikken, dan verbiedt ik ze met vuur te spelen kijk ik niet oogluikend toe, als ze het toch doen.

Die god van jou is kennelijk nog nooit op dat idee gekomen.
Om over dood, verderf, honger etc. nog maar te zwijgen.

Dick Luyenlomp | 12-02-15 | 19:36

-weggejorist-

Uifeltje Gnuiffeltje | 12-02-15 | 19:34

eerstneukendanpraten | 12-02-15 | 19:31
God is uit humoristische overwegingen racistisch. Moslim is een keuze.

Uifeltje Gnuiffeltje | 12-02-15 | 19:34

@Michiel de Kater | 12-02-15 | 19:24
Wat is toch die aggressieve homolobby waar jij het altijd over hebt? Allemaal relnichten in roze strings die met knuppels bij de deuren van de christenen langs gaan? Wat moet ik me er bij voorstellen?

Russells Teapot | 12-02-15 | 19:34

@brutus68 | 12-02-15 | 19:22
'God' heeft hun al opgegeven. Persona non grada. Zelfs exorcisme heeft niet gewerkt. Ze zijn doorverwezen naar Allah. Heeft altijd kanonnenvoer nodig.

Vageling | 12-02-15 | 19:33

@Ach, er zijn ook religies die ze van het dak af pleuren. En zolang daar niets aan gebeurt heb ik weinig behoefte om me hier druk over te maken.
@Parel van het Zuiden | 12-02-15 | 19:23

Dat is het antwoord op de vraag waarom hij ineens hetero is. Hij ziet de islambui aankomen.

onnosel | 12-02-15 | 19:32

@Russells Teapot | 12-02-15 | 19:25
GeenStijl. Inhoudelijk leuk maar helaas een van de weinige sites waar de functionaliteit ACHETRUIT gaat...

Godsammekraken | 12-02-15 | 19:32

Uifeltje Gnuiffeltje | 12-02-15 | 19:12

En hoe zit het met moslims? Mogen die ook tot GodT bidden en moeten zij er ook harder aan 'trekken'?

eerstneukendanpraten | 12-02-15 | 19:31

Ik denk wel dat ie echt veeeel kracht nodig heeft van God om hetero te blijven. Dat wordt flink bidden geblazen voor deze man.

Uifeltje Gnuiffeltje | 12-02-15 | 19:30

@brutus68 | 12-02-15 | 19:22

Die verdwijnen na de volgende verkiezingen spoorloos, Want: wie niet doofstom voor is, die is tegen.

Skunk57 | 12-02-15 | 19:30

Je weet natuurlijk nooit hoe een koe een haas vangt.

ProAsfalt | 12-02-15 | 19:29

Michiel de gaykater, ik ga meteen voor je genezing bidden! *steekt een kaarsje aan* *au godverdomme*

ristretto | 12-02-15 | 19:27

Ik onthoud dus dat God Gay clubs in Brussel frequenteert. Weer wat geleerd.

Vergeetput | 12-02-15 | 19:27

Michiel de Kater | 12-02-15 | 19:24
Haha, ja en dat kun je wegbidden en dan zegt je luchtgod: tadaaaaa! Doet ie zelden bij kinderen met oogbalkanker.

Uifeltje Gnuiffeltje | 12-02-15 | 19:26


brutus68 | 12-02-15 | 19:22

Dan ken ik er ook nog wel een paar.

eerstneukendanpraten | 12-02-15 | 19:26

Goed nagedacht, Thony. Nu word je niet alleen tijdens je leven in de kont geneuqt, maar in het hiernamaals ook nog eens dagelijks door God zelve.

Kapitein Stijlvol | 12-02-15 | 19:26

Dus er is toch nog hoop.

jasser | 12-02-15 | 19:26

Zielige schizofreen met een denkbeeldig vriendje

priwax | 12-02-15 | 19:25

@Godsammekraken | 12-02-15 | 19:12
Sterk! +1 (ik weet dat GS het kudosysteem verneukt heeft, maar het voelt toch goed om erop te klikken)

Russells Teapot | 12-02-15 | 19:25

Tja..... er zijn genoeg mannen die er op latere leeftijd achter komen dat ze van de mannenliefde zijn. Waarom zou het niet andersom kunnen??

Hobbykip | 12-02-15 | 19:24

He he he. Zullen wij hem proberen weer homo te bidden. Pray-off!!!!

Uifeltje Gnuiffeltje | 12-02-15 | 19:24

Juist. Hetgeen bewijst dat homoseksualiteit zeker niet 100% aangeboren is, zoals de agressieve homolobby ons wil doen geloven. Er zit een zeer duidelijk keuze-element in. Allerlei factoren spelen in dat kader een rol: sociaal milieu, gezinsinvloeden, peer group pressure, of men gevoelig is voor aanstelleritis, etcetera.
Zie ook de titel van het "tijdschrift" voor homo-jongeren "Expreszo". Je bent... expres zo.

Michiel de Kater | 12-02-15 | 19:24

Hoezo Brutus? Zeg je nou dat B en S heaumeaux zijn? Of dat ze samen BS zijn?

ristretto | 12-02-15 | 19:24

Man zoekt vrouw met baardje.

eerstneukendanpraten | 12-02-15 | 19:24

Hij heeft dus geleerd om zijn natuurlijke seksuele voorkeur te onderdrukken door zichzelf bang te maken voor een boze man in de lucht, en gaat de rest van zijn leven gespannen acteren dat hij iemand anders is dan in werkelijkheid.

Hoe zou dat toch komen, dat er in streng religieuze kringen zoveel seksueel gefrustreerde mensen rondlopen, met incest en pedofilie als resultaat?

Russells Teapot | 12-02-15 | 19:23

Ach, er zijn ook religies die ze van het dak af pleuren. En zolang daar niets aan gebeurt heb ik weinig behoefte om me hier druk over te maken.

Parel van het Zuiden | 12-02-15 | 19:23

God kan beter figuren als Bakito en Supermatthijs genezen. Dat zijn pas ernstige gevallen.

brutus68 | 12-02-15 | 19:22

Waar vind je dat nog, van die fijne positieve verhalen. Want heus hoor, het kan!

hatari | 12-02-15 | 19:22

zou islam ook te genezen zijn?

vragen, vragen, vragen.....

FW Ta-183 Huckebein | 12-02-15 | 19:21

Homosueel zijn is een afwijkende gedragsvorm, dat vind ik ook.
Jaja.
Éen op de tien van de mensen heeft dat.
So what?
Laat ze met rust en hun ding doen en leven hun leiden !!
Ik mag vinden hetgeen ik vind en iedereen mag toch zijn/haar ding doen.

Klier van Bartholin | 12-02-15 | 19:21

Uifeltje Luifeltje toch! Dat zijn porcodio twintig weesgegroetjes!

ristretto | 12-02-15 | 19:20

Wel bi, lesbienne, heaumeau, het is toch bijkans een hype. Een deel is dus te bekeren. Wel misschien is het geen hype, echter als dat dan zo is dan kunnen we beter stoppen met neuqen, gezien de statistieken. Net zoiets als tattoos, ooit was dat not done tegenwoordig zetten ze er één zo rond het 10 levensjaar, want het is zo gewoontjes. Een beetje goede vriendinnen dienen tegenwoordig elkaars flamoen leeg te vingeren wanneer je nog een beetje modern en vrijdenkend jezelf wilt profileren. Overigens ben ik een groot voorstander van bi-meiden.

the_hammer | 12-02-15 | 19:19

Gewoon om dat god het kan.

BrutusBosch | 12-02-15 | 19:18

ristretto | 12-02-15 | 19:16
Jawel hoor. Bidden, oogjes toe, BAM! Stijve lul in d'r bek.

Uifeltje Gnuiffeltje | 12-02-15 | 19:18

Dacht even dat het die domme pownews interviewer was...

EllaRouvoet | 12-02-15 | 19:18

Is dit de homofiele neef van Nonkel ?

ristretto | 12-02-15 | 19:17

Die loopt over een paar jaar 's avonds op parkeerplaatsen aan de snelweg. Met zijn vrouw thuis.

uberdude | 12-02-15 | 19:16

Nu hopen dat al die pedofiele priesters het licht ook zien.

i-Wonder | 12-02-15 | 19:16

Uifeltje, vrouwen krijgen niets van god hoe hard ze ook bidden en smeken. Tevergeefse moeite

ristretto | 12-02-15 | 19:16

Amen. De kerk heeft weer een succesvolle exorcisme erbij. Dacht hij wel niet? Beetje zweven met een slurf in zijn reedt en "neuq mie sjesus" bleren. Foei hoor!

Vageling | 12-02-15 | 19:14

Wat is God toch een toffe peer eigenlijk.

brutus68 | 12-02-15 | 19:14

Ik voel me al jaren niet meer aangetrokken tot mijn vrouw.
Maar betekent dat dat god zich aan mij heeft geopenbaard en dat ik nu homo aan het worden ben?
Vragen, vragen.

Dick Luyenlomp | 12-02-15 | 19:14

Ziet er nu inderdaad uit als een Amish.

Apollo | 12-02-15 | 19:14

Helemaal fijn als ie over een jaartje bedenkt "Oh nee, toch niet!" En dat breed uitmeet op BNN met zijn lul aan de keukentafel gespijkerd en mar liefst drie naakte dwergen die zich op zijn rug verdringen.

Godsammekraken | 12-02-15 | 19:14

Nu nog een vrouw zien vinden die dol is op anale seks.

MeesterKwel | 12-02-15 | 19:14

Dus eerst had hij homo en nu niet meer? Hmm? wetenschappers met homo hebben al eerder het christelijk gen geïsoleerd en spreken zelfs van een mogelijk geneesmiddel tegen christelijk www.youtube.com/watch?v=qCzbNkyXO50

LeakyLeak | 12-02-15 | 19:13

Ik voel een documentaire aankomen van Jojanneke. Of durf je je nu niet uit te spreken meid? Sterke vrouw toch, oh nee..., uit wiens ruif men vreet.. Dag meid.

Coyote | 12-02-15 | 19:13

Ik ben ook een overtuigd atheïst. Ik doe er dan al jaren niks meer aan. Maar toch.

MeesterKwel | 12-02-15 | 19:13

vindead | 12-02-15 | 19:09
Die mensen bidden duidelijk niet goed genoeg. Negers moeten van God drie keer zo hard bidden om iets gedaan te krijgen overigens.

Uifeltje Gnuiffeltje | 12-02-15 | 19:12

".. dierlijk, onmenselijk en onnatuurlijk.."

Volgens mij passen die drie niet allemaal in hetzelfde rijtje. Maar misschien klopt er ook wel meer niet aan zijn verhaal.

Godsammekraken | 12-02-15 | 19:10

Wat mooi dat god ook goed prioriteiten kan stellen. Nog steeds zijn er kinderen die kanker krijgen en langzaam sterven met veel pijn en verdriet. Mensen worden levend verbrand in het midden-oosten. Mensen komen om door natuurrampen. En wat doet god? Die geneest heaumeau's.... God is een lul!

vindead | 12-02-15 | 19:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken