Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bye PvdA. Hier komt museum voor slavernijverleden

evilkuzuozturk100x100.jpgZeg maar dag tegen jullie nederige optrekje in centraal Den Haag, Samsom, Spekman en onderdanen. In het voormalig ministerie van Koloniën zal geen plek meer zijn voor de PvdA zodra Denk (Turks voor 'evenwicht') aan de macht komt, de nieuwe partij van twee verwarde mannen. Het onderkomen van de PvdA wordt dan direct omgetoverd in een openbaar museum waarin eindelijk aandacht komt voor het Nederlandse koloniale en slavernijverleden. Zo'n museum zou meer begrip moeten kweken voor de tegenstanders van Zwarte Piet. "Want mensen moeten begrijpen waar de pijn van Zwarte Piet vandaan komt." Es war einmal, PvdA. Het hele land - dus ook jullie - moet een gebaar van verzoening maken richting immigranten die zich behandeld voelen als tweederangsburgers, terwijl zij juist hierheen zijn gedwongen door economische - of conflictueuze omstandigheden. Begrijp dat dan! Met de politieke beweging Denk aan het roer verdwijnen termen als 'allochtoon' en 'integratie'. Er komt een minister van Acceptatie. Het treiteren en tegenwerken van initiatiefnemers voor islamitisch onderwijs moet ophouden. Turks, Arabisch en Chinees worden verplicht als keuzevak op elke school. Het begint misschien onwennig, maar echt. De nieuwe initiatieven van Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk gaan de sociale cohesie keihard bevorderen, met dank aan twee vooruitstrevende rancuneuze ex-PvdA-allochtonen. Stem Denk. Update 16.45 uur: Het begint allemaal met ophef. GGZ pislink op Denk vanwege stelen naam en logo.

Reaguursels

Inloggen

De
Enige
Nederlandse
Kutpartij

mallekater | 10-02-15 | 09:02

De heren hebben het slecht hier.
Verdomd als het niet waar is, ze hebben rotbanen, verdienen amper wat, de gezondheidszorg is klote hier en het onderwijs niet in het arabisch dus verdomd slecht.
Hun soorgenoten krijgen hier een uitkering waar je amper van kunt leven, kortom het is en blijft kommer en kwel.
Het roer moet om.
Om hun situatie en die van hun soortgenoten nu te ver- beteren en hun geluk te vergroten stel ik voor ze een enkeltje thuisland te geven, en tegelijkertijd dat verschrikkelijk slechte Nederlanderschap van ze af te nemen.

mallekater | 10-02-15 | 09:00

Stelen
Al is het maar een logo......
Nuf said

pennestront | 10-02-15 | 08:52

Zo ziet overbodigheid eruit:
Allochtoon en integratie uit het woordenboek.
Denk bestaat als merk en logo al en is duidelijk gejat.
Slavernijmuseum bestaat al in Amsterdam.
Stichting Ninsee in Linnaeusstraat.

Kuzu en Ozturk. Volkomen overbodige mannetjes met volkomen overbodige praatjes.

ristretto | 10-02-15 | 07:27

Kuzturk worden direct aangestuurd door Erdogan.
Weg met salafisten in NL.

Piet van den Hoek | 10-02-15 | 04:24

Waar kwam die zwarte knechten houdende bisschop ook alweer vandaan?

pvpb | 10-02-15 | 01:39

Dandruff | 09-02-15 | 21:41;

De huidige (wanstaltige) zorgverzekeringswet, was/is dit een SP aangelegenheid geweest? Dacht ut niet! Dit was van Pvda+VVD makelij.

En Pvda zijn nogsteeds salonsocialisten. In mijn ogen althans absoluut niet links. Pvda práát alleen links. Om de pacifisten met verstandsverbijstering (aka. de allochtonen knuffelaars) en allochtoonse stem te winnen. Ná de verkiezingen regeren zij gewoon rechts..

On-topic: ik zit nu met moeite te luisteren naar dat reklame gebrabbel van die ene Oztoerk bij Jinek.. Wauw hey. ik zou deze partij echt niet vertrouwen. Dit is gewoon een onderafdeling van Pvda om stemmen van pacifisten/allochtonen terugtewinnen. Bah.

Psychopatenaantroer! | 10-02-15 | 01:00

@wlodek | 09-02-15 | 18:02
In veel gevallen zou het woord "parasiet" ook treffend kunnen zijn. De twee "heren" waar we het over hebben vallen w.m.b. duidelijk in die klasse.

Pieter V | 10-02-15 | 00:56

@Dhr. de Wit | 09-02-15 | 16:11
Ze zijn inderdaad te achterlijk om in te zien dat ze dan zelf wegens hun racistische uitlatingen direct uit de politiek geschopt moeten worden.

Pieter V | 10-02-15 | 00:37

@Botte Hork | 09-02-15 | 14:18
Nou ze kunnen zich natuurlijk ook bij een uitzendbureau aanmelden als afwasturk.

Pieter V | 10-02-15 | 00:30

Hebben ze iets gestolen? Goh, dat doen ze anders nooit!

Pieter V | 10-02-15 | 00:05

Als we iets geleerd hebben van 75 jaar geleden, dan zou deze club verboden moeten worden.
McPhart | 09-02-15 | 21:54
Een tegenhanger zou opgericht moeten worden. Een NSDAP NL. Ofzo. Paar standpuntjes veranderen en klaar. Nederland, het vierde rijk.

Laat het leger uitrukken!
Oh, wacht...

Polderjihad | 09-02-15 | 23:35

Mijn hemel, een van die pvda-dropout-turken zit bij Jinek en begint te janken over het woord "allochtoon".... wat een hypocriete prutser! Kan me niet voorstellen dat die turk z'n turkse paspoort heeft geretourneerd richting Erdogan......
Ik heb nog een dikke maat 46 klaarstaan voor DENK, recht onder hun hol, het land uit! Stel parasieten!

Nederlanddraaitdoor | 09-02-15 | 23:09

De naam en dat logo is echt keihard gejat. Wat een prutsers die gasten door dat niet te controleren. Vast een neefje (van de 300) gevraagd om dat voor ze te regelen.

Dirk III | 09-02-15 | 22:03

Het is bizar dat anti-democratische galoefen op democratische grond een politieke partij mogen oprichten.
Hitler deed overigens hetzelfde: hij gebruikte (c.q. misbruikte) de democratie om een links-fascistische horde aan de macht te krijgen.
Als we iets geleerd hebben van 75 jaar geleden, dan zou deze club verboden moeten worden.

McPhart | 09-02-15 | 21:54

@Psychopatenaantroer! (20:53),

Zou het toeval zijn dat alle socialistische landen altijd failliet gaan?
Zou het toeval zijn dat alle linkse hobbies afhankelijk zijn van structurele overheidssubsidies?
Zou het toeval zijn dat alle door "links" bestuurde steden in NL aan een geldinfuus van de overheid liggen?

Vroeger trokken de mensen naar de steden omdat daar het meeste geld verdiend kon worden. Amsterdam was echt het beste van het beste, dáár zat het geld, dáár kon je rijk worden. Na decennialang socialistisch beleid kost die stad de belastingbetaler nu bijna 5 miljard euro per jaar...

Om met Thatcher te spreken; "the problem with socialism is that eventually, you run out of other peoples money".
En dat is waar Europa nu aan leidt.
Ondanks de hoogste belastingen in de menselijke geschiedenis hebben alle Europese landen enorme schulden. De EUssr maakt dat alleen nog maar erger.

Socialisme = geld verbranden.

Dandruff | 09-02-15 | 21:41

Zouden ze ook nog een hoekje wijden aan de Turkse slavenhandel?

De Turken die tot de eerste wereldoorlog grote delen van het Midden Oosten en Europa bezet hielden, kenden een speciale "kinderbelasting" in veroverde gebieden. Om de 2 jaar moest 20% van de niet-islamitische kinderen worden ingeleverd. De meisjes voor de harems en de jongetjes voor dwangarbeid of dienst in de janitsarenlegers. Na de eerste wereldoorlog werd slavernij in Turkije vrij zeldzaam, de meeste minderheden waren toen immers òf bevrijd, òf gedood.
De afgelopen jaren steunde Turkije overigens wel weer de slavenhandelaren van isis.

Ach, waarom zou "DENK" echte informatie verstrekken?
In Nederland draait immers alles om het afzeiken van Nederland en de Nederlanders. Alleen daar is subsidie voor.
Wij zijn allemaal onmensen.
Omdat een miniem percentage van ons voorouders heeft die mogelijk slaven hebben verhandeld. En de grootste slavenhandelaren; dat waren natuurlijk de Arabieren, de Berbers en de Afrikanen zelf. Gedurende een paar eeuwen kochten "wij" inderdaad de restjes op, maar "wij" hebben de slavernij ook zelf afgeschaft.
De meeste islamitische landen hebben de slavernij pas een paar decennia geleden afgeschaft, onder Westerse druk.

Slavernij wordt overigens nog wel gedoogd in enkele tientallen islamitische landen in Afrika en het Midden Oosten. De komende jaren zal dat alleen maar erger worden, nu kritiek op de islam -pardon, islamofobie- steeds meer wordt verboden.

Dandruff | 09-02-15 | 21:16

Goh, dan zijn die Sjors en Sjimmie PRECIES aan het doen waar we al bang voor waren. Crimineel jat gedrag komt dus helaas écht voor in alle kringen van de Turkse en/of Marokkaanse gemeenschap. Want wat zegt een oer-Hollands gezegde? Toeval bestaat niet… en al helemaal niet zoveel toeval dat de typografie, stijl én kleur 90% gelijk is aan het logo van GGZ.
_
Kan deze poppenkast opgedoekt worden, en deze "islam"Sjors en "islam"Sjimmie de deur gewezen worden? Het jatwerk begint al voor ze daadwerkelijk iets aan werk gedaan hebben. Maar ondertussen wel de gehele Nederlandse samenleving te kakken zetten door woorden uit ONZE samenleving te willen schrappen, en eigenlijk alles in het werk willen stellen dat wij, de NEDERLANDER, bestaat voor het wel en wee (en de wensen en eisen) van de immigrant. Ook wel allochtoon genoemd. Die ook wel moet integreren.
_
Echt, wat een stel totaalfaal stelletje Turkse heikneuters (ook zo'n mooi Nederlands woord) zijn die twee zeg. Ze zijn nog geen knip voor de ogen waard, en ik ben verbaast dat ze sowieso nog toegelaten worden in het Kabinet. Westers Kabinet wel te verstaan, waar voor Westerse idealen, soevereiniteit en de Westerse cultuur zou moeten worden gestreden. Niet voor allochtonenknuffelaars, immigrantensteunders, Islamieten en/of anti-Westersen van enige soort.

kanon0503 | 09-02-15 | 21:14

@Goktrommelkiller | 09-02-15 | 20:09;

Je bedoelt dat pvda vvd d66 pvv cda gl ed nooit socialistisch de zakken spekken van banken/corporaties/buitenlandse belangen ten koste van jouw en mijn geld?

Wie mot hier nu weg en even alles op een rijtje zetten voor zichzelf?

Psychopatenaantroer! | 09-02-15 | 20:53

Hoe dan ook, dat museumplannetje is een mooi uitgevoerde balzaktrap en nog humor ook.

Lepo | 09-02-15 | 20:39

@Psychopatenaantroer! | 09-02-15 | 19:52
Nee joh, SP-ers zijn geen psychopaten, mallerd. Het zijn communisten.

Maria.1 | 09-02-15 | 20:36

Ok neem aan dat Gario als eerste in aanmerking komt om het museum in te richten? Is erg goed met de witkwast heb ik me laten vertellen.

Schoorsteenveger | 09-02-15 | 20:19

Maar ja, dat gebruikte woordje "gij" verraadt eigenlijk al dat je een Brabander bent, mogelijk uit de buurt van Roemer afkomstig?
Onze mavo'er, werd wethouder financiën waardoor Boxmeer meteen het jaar daarop onder curatele werd gesteld.
Typisch socialisten, geld van anderen verbranden.
Ga toch weg met je SP.

Goktrommelkiller | 09-02-15 | 20:09

@Psychopatenaantroer! | 09-02-15 | 19:52
.
Verdiep je toch eens in die gare SP en hun ware gezicht aub.
Het is een partij die nooit afstand hebben genomen van het communisme.
www.hpdetijd.nl/2012-07-25/zeg-mao-tse...
Partij is opgericht met donaties vanuit China...
Leden moeten groot deel van hun vergoeding verplicht storten in partijkas.
Eigen inbreng/denken wordt NIET getolereerd.
Ongelofelijk hoe mensen in de leugens van die Roemer trappen, hoe stom dom achterlijk kun je zijn???
Nogmaals, er is maar 1 partij die het welzijn van de Nederlander en NL voorop heeft staan.
Ik hoef niet eens te zeggen welke partij dat is.

Goktrommelkiller | 09-02-15 | 20:03

Val in de gierput Oztoerk en Koezoe. Mafklappers.

Polderjihad | 09-02-15 | 19:54

@Goktrommelkiller | 09-02-15 | 19:38

Op wie stemt gij dan. Gewoon zeggen joh. En onderbouw eens waarom SP psychopaten zouden zijn. Over de rest in DH (op pvdd nog na) is het wel evident voor welke belangen zij maandelijks hun dikke uitkering, opgehoest door het volk, opstrijken.

Psychopatenaantroer! | 09-02-15 | 19:52

@Psychopatenaantroer! | 09-02-15 | 19:28
.
Waarom zou je land uitleveren aan nog grotere psychopaten, van de SP??
Er is maar een partij die het goed voor heeft met NL.
De naam hoef ik niet eens te noemen.
(ongeloof over zoveel domheid, het komt nooit meer goed met dit land)

Goktrommelkiller | 09-02-15 | 19:38

Onversneden taalnazi's/aandachtshoeren die hun koppen in het zand blijven steken. Zij die het gebruik van bepaalde termen willen afschaffen reizen maar af naar een bestemming waar geen Nederlands gesproken wordt. Beste optie, voor iedereen.

Negerzoen! Turkenbak! Allochtoon! Integratie!

natte krant | 09-02-15 | 19:38

'Tap' to bottom bedoelde ik. Dank.

Psychopatenaantroer! | 09-02-15 | 19:32

Beste Geenstijl, kunt U aub een 'tab-to-bottom' knopje plaatsen. Scrollen naar het kaatste bericht op een macphone is irritant. En Apple geeft natuurlijk geen moer.

Psychopatenaantroer! | 09-02-15 | 19:31

Ik denk eens Pvda altijd Pvda. Ik zou hen niet vertrouwen. Pvda menschen zijn charismatische (holle) praatjesmakers. Maar daadkracht Ho maar!

Stem gewoon SP mensen, die hebben nog geen kans gehad. De rest is één kliek!

Psychopatenaantroer! | 09-02-15 | 19:28

@Halsje Femkema | 09-02-15 | 19:03
:))

Dibe | 09-02-15 | 19:27

Helemaal fantasieloos deze allochtonen!
Logo's stelen van autochtonen.
Zo kennen we ze weer.
Weg er mee.

Goktrommelkiller | 09-02-15 | 19:27

@Eazy_E | 09-02-15 | 18:31
Behalve je eerste zin helemaal mee eens!

Maria.1 | 09-02-15 | 19:08

Nederlandse taal blijkt niet tolerant genoeg voor Turks leenwoord
Ozeauh en Kusturk vragen een debat aan over de tolerantie van de Nederlandse taal. "Ze zeggen wel: iedereen en alles is welkom, maar voor het prachtige Turkse woord 'denk' blijkt het 'vol = vol' te zijn." verzucht Ozeauh tijdens het middaggebed. "Konden jullie ook niet wat eerder of wat later komen? Ik moet al 5 keer bidden en 5 interviews per dag geven. Mijn schema loopt niet met plek over, zegmaar. Dat heb je maar te accepteren". Ook Kusturk schikt zich daarmee in. Hij verscheen op de persconferentie in een ninja-pak, een dolk, en het manifest van Breivik. "Jullie zijn allemaal haram, racisten, gelijk aan fascisten en terroristen! Ik heb informatie van buitenlandse inlichtingendiensten!" schreeuwde hij. Nog voordat Kusturk zijn speech kon doen werd hij door salafistische ordetroepen met geheven roe naar de grond gewerkt. De geschokte aanwezigen in de Moskee dropen teleurgesteld af: "Altijd grote mond over beschermen van Moskees en nu dit. Moge Allah hem straffen.". Over zijn straf zal de internationale ondergrondse Sharia-rechtbank in Den Haag binnenkort beraadslagen.

Halsje Femkema | 09-02-15 | 19:03

Echt zo typisch voor deze PVDA-kloon; de woorden integratie en allochtoon zouden moeten verdwijnen ? Het gaat niet om die woorden, maar om de OVERLAST, ik herhaal OVERLAST die allochtonen en het gebrek aan integratie met zich meebrengen. Pak dan die overlast aan zwakzinnigen. Zij denken: als de woorden weg zijn, dan is het probleem ook weg. IQ van een pinda. En dat krijgt stemmen. Pfffff....

Rest In Privacy | 09-02-15 | 18:54

Krijgen we dan ook een museum over de Armeense genocide. Of mag dat niet van A. Erdogan, de grote Turkse roerganger.

Rest In Privacy | 09-02-15 | 18:41

Tja, mohammedanen uit het pvda-nest, weet je direct wat de onderwerpen zijn geweest tijdens de fractie-vergaderingen. Reken maar dat de perfide denktankers van de PvdA(o.a Rottenberg) alle psychologische en onderbuik onderwerpen de revue laten passeren om ons een valsschuldgevoel te houden. Misselijkmakende arglistige ratten.
.
Wanneer de voormalige kapotte ritsen vervangers en afgevallen knoopjes aanzetters, Nederland wil veranderen is zelfreflectie geen overbodige eerste stap.

pluizigkroeshaar | 09-02-15 | 18:35

Gráág een slavernij museum!
-
Dan kunnen wij zien hoe de Deys van Algiers, en de Beys van Tripoli en Tunis (directe vazallen van de Ottomaanse pasha's in Constantinopel) in een periode van bijna driehonderd jaar grofweg ééneneenkwart miljoen Europese slaven hielden en verhandelden.
-
Dan kunnen wij ook zien hoe in 1609 een vijfde van de iets meer dan een miljoen inwoners vande -toen- wereldstad Constantinopel uit slaven bestond en hoe de laatste 'blanke'slavinnen in 1908 in diezelfde stad verhandeld werden.
-
Dan kunnen wij en passant ook nog even zien hoe het rapide islamiserende hedendaagse Turkije de absolute kroon spant in de wereld op het gebied van de sexuele slavernij, al was het maar (maar niet uitsluitend) vanwege de grootschalige gedwongen prostitutie (Russinnen en Armeensen)
-
(kom er maar in, TurQua, stond vanochtend zeker weer niets over in Hürriyet?)

bisbisbis | 09-02-15 | 18:32

Enige waarom ik ze kan waarderen is dat ze veel stemmen bij pvda gaan weghalen.
Voor de rest is het niks en wordt het niks.
Wil je geen allochtoon meer genoemd wordenkap dan ook met jezelf Turk of Marrokaan te noemen.Je bent Nederlander dan, en inleveren dat dubbele paspoort.
Arabischs op de middellbare school is bulshit.
Leer die kinderen fatsoenlijk nederlands.

Eazy_E | 09-02-15 | 18:31

Nog nooit in mijn leven aan GGZ Friesland gedacht

devil13 | 09-02-15 | 18:24

Op zich geen probleem mee, op 1 voorwaarde dat het gebaseerd is op echte feiten waarbij het geschiedenis hoofdstuk blanke slaven zeker ook belicht wordt. Oke 2 voorwaarden dan, welke landen heden ten dage nog slaven op nahoudt.

Rotterdammert1965 | 09-02-15 | 18:14

Kamerleden zijn toch ook ambtenaren? Dan was het niet zo slim mee te lopen met die pro-Palestina demonstraties waar vrij openlijk anti joodse leuzen te horen waren.

Tsjernodebiel | 09-02-15 | 18:05

goed idee, dat afschaffen van "allochtoon", gewoon weer "buitenlander" of "vreemdeling" gebruiken. Heb ik overigens altijd al gedaan omdat het m.i. onzin is te denken dat als je iemand een Nederlands reisdocument geeft deze persoon meteen een klassieke Nederlander wordt.

wlodek | 09-02-15 | 18:02

Welke journalist bevraagt deze heren eens naar de Armeense genocide. Laat ze daar eens klare wijn over schenken. Als alle racisme-uiters niet meer bij de overheid mogen werken volgens deze denkers, betekent dat nauwelijks moslims meer, zie de virulent aanwezige jodenhaat in deze kringen. Wat een schertsfiguren zijn deze twee.

Ruud5 | 09-02-15 | 18:00

Ze lopen vanzelf wel tegen de wet op als ze hun baardmansideeën door willen drukken.

Dibe | 09-02-15 | 18:00

Dankje crapo. Ik moet wel toegeven dat ik eigenlijk sinds de zetel van de partijvoordedieren de politiek al niet meer volg. (Al lang daarvoor nam ik de politiek al niet meer serieus.)
Toen ik begin van de eeuw bekend werd met het "strategisch stemmen" zakte mijn broek helemaal af.
Deze twee jongens wakkeren mijn desinteresse weer aan. Ik zou willen dat ik het beter kon onderbouwen maar tegen zo veel achterlijkheid kan ik niet op. Dus roep ik maar: nee.
Nee ozturk nee kuzu. Niet doen. Ophouden. Nee.

habbiebabbieschrikt | 09-02-15 | 17:58

lol update.

Voor zover vindbaar hebben die turken hun naam niet gedeponeerd:
register.boip.int/bmbonline/search/by...

Tegen naamsgebruik zullen de Friezen weinig kunnen uitrichten, qua logo hebben ze wellicht een punt.

vaas klaak | 09-02-15 | 17:58

Jammer dat alleen al stemmen krijgen van alle ex pvda stemmers omdat ze turk zijn ... ikke niet weet wat partij doet willen ,maar ies toerks does ik stem op Denk...

Friet uurpan | 09-02-15 | 17:55

delije | 09-02-15 | 16:46
Waarschijnlijk vindt een D666 rechter straks dat Denk ook een Turks woord is en dat de heren het gezien hun achtergrond en achterban ook als zodanig mogen gebruiken. Daarna tipt Gario als dank voor het slavernij museum zijn VN kennissen en krijgen we een VN onderzoek naar "de schandelijke roof van het woord denk door Nederland van Turkije." Pechtold, Rutte, Oi oink en Samson zullen vervolgens een politieke meerderheid zoeken om a) formeel excuses aan Turkije en de Turkse Nederlanders aan te bieden, b) een schadevergoeding vast te stellen en c) een prijsvraag uitschrijven voor een nieuw woord dat 'denk' in het Nederlands kan vervangen.

BlowingBubbles | 09-02-15 | 17:54

ecologiste | 09-02-15 | 14:24
Inderdaad! De PvdA is fout na de oorlog. En da's al heel wat langer dan dat de NSB heeft kunnen bestaan. En vele malen destructiever ook. Het stokje wordt nu overgenomen door D666, GL en CU. Terwijl VVD op dit moment gewoon schaamteloos heult met de vijand....

BlowingBubbles | 09-02-15 | 17:46

Kunnen ze niet gewoon een normale baan zoeken zoals alle andere normale Nederlanders?

stegestijp | 09-02-15 | 17:42

habbiebabbieschrikt | 09-02-15 | 17:08

Kan Joris de Lognazi het Zwitsalletje van habbiebabbieschrikt meteen opheffen?

Dank u!

En welkom, habbiebabbieschrikt! Een eerste reaguursel dat in essentie luidt: "nee". Klasse!

De Droit | 09-02-15 | 17:38

Welkom habbiebabbieschrikt! Bij mij is het ongeveer ook zo gegaan, het is goed om te lezen dat er mensen zijn die net zo gezond en nuchter zijn als ik, en niet achterlijk, naïef, zwak en grenzeloos olerwnt zijn. Stel je toch voor dat er geen GeenStijl zou zijn, ik moet er niet aan denken

CrapoTheGreat | 09-02-15 | 17:19

Die domme Turken hebben zich mooi laten naaien door een of ander ontwerpburootje dat het logo snel en handig heeft gejat van GGD Friesland. Koekje van eigen deeg.

Schoorsteenveger | 09-02-15 | 17:18

Dus Kuzu & ÖzoTürks willen af van "allochtonen"? Nou, dat wil ik ook! Zijn we het toch nog met elkaar eens en dan hoeven we het ook niet meer over "integratie" te hebben.

opgejorist-weggerot | 09-02-15 | 17:16

-weggejorist-

Opdat u het weet. | 09-02-15 | 17:13

Ik lees al jaren GeenStijl, maar heb nooit echt willen reaguren. Tegen de tijd dat ik een topic heb gelezen en door de 200 replies ben gescrollt moet ik meestal wel concluderen dat anderen het al beter hebben gezegd. En gevatter bovendien.

Maar speciaal voor deze twee grijze wolven in maatpak heb ik de moeite genomen om een account aan te maken en in te loggen om te reageren. Ik heb er wel even over na moeten denken, maar wil dan toch ook graag een keer mijn mening geven op deze punten uit het manifest van Denk:

Nee.

habbiebabbieschrikt | 09-02-15 | 17:08

Misschien een idee voor deze heren om onderstaande schilderij over te nemen van het Rijksmuseum voor hun museum over het Nederlandse koloniale- en slavernijverleden www.rijksmuseum.nl/nl/collectie/RP-P-...

HanMar2 | 09-02-15 | 17:07

Heeft de sharia ook een onderdeel merkenrecht?

Afgeschminkte Bassie | 09-02-15 | 17:05

Ik snap het probleem niet van de GGZ. Een paar van hun klanten richten een partij op onder die naam. Hoeveel meer reclame voor goede geestelijke zorg wil je?

New Quacka | 09-02-15 | 17:04

Tjezus, zijn die steelturkjes nu echt zo dom? Het is dat die 2 turkse flapdrollen ons een hoop belastinggeld kost, anders had ik er smakelijk om gelachen.

Wasbakplasser | 09-02-15 | 17:03

@Maria.1 | 09-02-15 | 16:27

juist.
die lui zijn zo glibberig. Als ze net als Erdogan eens aan de macht zijn, beginnen ze stap voor stap, stelselmatig de democratie te demonteren. het begint met kleine dingen: een gebedsruimte, halal voedsel, etc en voor je het weet woon je in een theocratie .
citaten van sultan Erdogan (wiens partij invloed probeert uit te oefenen op turken in Europa en een vijfde colonne van Erdogan van ze maakt).
"The mosques are our barracks, the domes our helmets, the minarets our bayonets and the faithful our soldiers".

"Democracy is like a train: when you reach your destination, you get off."

DubbelDibbel | 09-02-15 | 17:03

@Maria.1 | 09-02-15 | 16:27

juist.
die lui zijn zo glibberig. Als ze net als Erdogan eens aan de macht zijn, beginnen ze stap voor stap, stelselmatig de democratie te demonteren. het begint met kleine dingen: een gebedsruimte, halal voedsel, etc en voor je het weet woon je in een theocratie .
citaten van sultan Erdogan (wiens partij invloed probeert uit te oefenen op turken in Europa en een vijfde colonne van Erdogan van ze maakt).
"The mosques are our barracks, the domes our helmets, the minarets our bayonets and the faithful our soldiers".

"Democracy is like a train: when you reach your destination, you get off."

DubbelDibbel | 09-02-15 | 17:03

Zeker vroeger nooit iets in hun schoen gehad.

AnastasiaBeaverhause | 09-02-15 | 17:02

@HanMar2 | 09-02-15 | 16:56
precies!

Dibe | 09-02-15 | 16:58

Gaan we het dan op school ook weer gewoon over de holocaust hebben?

HanMar2 | 09-02-15 | 16:56

Nadenken begint bij jezelf of bij GGZ Friesland.

Simon_GS | 09-02-15 | 16:55

baseer de politieke agenda op zwarte piet, dan krijg je de stemmers die uitkering trekken en verder niets hebben in het leven om zich zorgen over te maken.

niemand specifiek | 09-02-15 | 16:49

Steelturken moeten hun naam en logo inleveren bij de GGZ. Volgende in de herkansing met een nieuwe naam/logo?

delije | 09-02-15 | 16:46

Wow een racisme register oja PLEASE do! turken die surinamers rassiseren. marokkanen die Joden rassiseren, zulu's die bosnegers rassiseren salafisten die moslims rassiseren. uiteindelijk wordt het NL'se ambtenaren apparaat weer 1 groot nationaal geboren apparaat met gezond werkethos. ........... oeps, dat lijkt wel rassiseren.

Woehahahaa | 09-02-15 | 16:45

Inderdaad het woord allochtoon niet meer gebruiken en vervangen door het veel toepasselijkere woord "bezetter".

dennis8704 | 09-02-15 | 16:45

Lachen. Luisteren die Turken ook als wij hen voorstellen een Armeense genocide museum te maken in Istanbul?

Geert Linkers | 09-02-15 | 16:40

Ik dacht oh nee, ik Denk die twee moeten gewoon goed naDenken en dan gewoon lekker oprotten. Zo ik dacht, oh nee Denk dat ik gelijk heb.laten wij daar maar eens over naDenken.

Cees5630 | 09-02-15 | 16:37

Goed idee. Maar dan wel in de D66 kamer een museum ter herdenking van de Armeense genocide en de Ottomaanse slavenhandel.

Sherpa | 09-02-15 | 16:31

We kunnen hier wel grapjes over maken; maar het is echt niet grappig. Onze democratie wordt democratisch de nek omgedraaid. En het gaat een beetje sneller dan verwacht. Doodeng vind ik het!

Maria.1 | 09-02-15 | 16:27

"Om die reden moet in alle Nederlandse gemeenten een monument komen voor arbeidsmigratie, vinden zij."

Is er al. Noemen we UWV

marcoplarco | 09-02-15 | 16:24

Echt, er zou een burger initiatief moeten komen om regerings- en ambtenarentaken te verbieden voor iedereen met meer paspoorten dan het Nederlandse. Als de heren Turk zijn, dan zijn ze per definitie GEEN Nederlandse volksvertegenwoordiger.

marcoplarco | 09-02-15 | 16:20

Als deze twee heren zo betrokken zijn bij de slavernij moeten ze nu eigenhandig de slaven van IS gaan bevrijden en onderweg Erdogan en passant nog even vragen een museum over de genocide op de Armeniërs te bouwen.

miss error | 09-02-15 | 16:17

Dat komt er nou van als je maar 1 stel opa en oma hebt, ondanks dat je door de PVDA Kamerlid in de Tweede kamer der Statengeneraal mocht worden. Zet een gek een pet op... en ze maken het nog bonter dan 'n mens kan verzinnen.

eastender | 09-02-15 | 16:12

Het meest lollige is dat Denk voorstelt een "racisme register" op te richten. Iedereen die zich schuldig maakt aan "racisme" moet worden opgenomen in dat register en mag je niet meer voor de overheid werken.
Als we dan maar wel ECHT alle racisme gaan vastleggen, bijvoorbeeld ook de dagelijkse treiterijen en berovingen door het electoraat van Denk.

Dhr. de Wit | 09-02-15 | 16:11

"Om die reden moet in alle Nederlandse gemeenten een monument komen voor arbeidsmigratie, vinden zij."
In ALLE Nederlandse gemeenten. Niet één, maar in ALLE. Goed bezig mannen. Jullie pakken de problemen in het land bij de wortel aan. Elkaars wortel denk ik als ik die foto's van die twee zie.

A la snackbar | 09-02-15 | 16:08

Grappig zulk soort allochtone buutenlanders met een das om.

Uw Verzekeringsadvis | 09-02-15 | 15:58

(c)ZWITSUL | 09-02-15 | 15:25
Hahaha, mooi stuk, hilarische eindzin :D

De waard zijn gast | 09-02-15 | 15:51

Ik las in de Telegraaf: "Kuzu en Oztürk willen af van 'allochtoon' en 'integratie'".

Denk ik nog bij mezelf: "ja! Dat wil ik ook; minder allochtonen - of wtf; doe er gewoon maar géén meer en die integratie is ook mislukt...".

Dus helemaal blij dat Kuzu en Oztürk öptÿphen nür Turkije... Blijk ik weer blij gemaakt te worden met een dooie mus...

DENK? Ik denk het niet...

De Droit | 09-02-15 | 15:40

We`re fucked.

WitteGrunneger | 09-02-15 | 15:39

Het duo Tup en Joep moet nog heel wat studies gaan volgen, willen ze serieus genomen worden wanneer ze mee willen praten over Nederland.

appelvink | 09-02-15 | 15:31

Net zoals Wilders en Pvv uit de schoot komen van een Vvd Zou ik deze terreur aftakking van Pvda met geen poolstok benaderen.

Het is gewoon een afsplitsing van Pvda om via een omweg de allochtoonse stem terugtekrijgen.

Meneer Slalom ik trap er nie in!

Psychopatenaantroer! | 09-02-15 | 15:29

Dus we hoeven ons nu niet meer aan ze aan te passen?

RegseHippie | 09-02-15 | 15:28

Jammer, mijn sympathie voor de Nederturken daalt nu ook tot ver onder polycolorniveau.

levend fossiel | 09-02-15 | 15:26

Waardeloze partij met 0,0 toegevoegde waarde en beide verwarde mannen hebben charisma van een vlieg. Dat wordt lachuhhh, muahahaha ...

Wonderful-Life | 09-02-15 | 15:24

'Zolang jij mij niet accepteert, kan ik niet integreren.'
Jezus. Als dit de politieke leiders zijn die de onderklasse met een kleurtje vooruit moeten helpen, zie ik het heel somber in voor de toekomst.
Meestal komt het wel goed met politieke afvalligen. Deze verdwijnen na de eerstvolgende verkiezingen gewoon van de aardbodem.
Neemt niet weg dat er in het Nederlandse politieke landschap slechts de keuze bestaat uit soortgelijk slachtofferdenken, eigen portemonnee eerst of demoniseren. Laat maar. #stemniet

Haagse Tokkie | 09-02-15 | 15:21

@VanBukkem | 09-02-15 | 15:14
of PvdA, VVD, D66, CU, SGP, GL en CDA

Boris die Sauertopf | 09-02-15 | 15:21

Heeeeeeeel enge mannetjes;
Kuzu: 'Op het congres van de PvdA is een resolutie aangenomen waarin staat dat geloof niet kan worden gebruikt om de waardigheid van anderen te krenken. Dat is natuurlijk prachtig, maar waarom staat er niet bij dat atheïsten de waardigheid van gelovigen niet mogen krenken? Daar gaat het mis bij de PvdA: het is eenzijdig.'
Ik als atheïst voel me hier even monddood gemaakt zeg, door moslims, door turken, dat gaat dus niet gebeuren, wat een stel stinkende dwingapen.
En leuk zeg, die PvdA, bedankt dat jullie dit soort smerig aapvolk hebben binnengehaald.

Dibe | 09-02-15 | 15:19

Slavernij verleden?. Ik voel me nog steeds slaag hier...

Bill le Koek | 09-02-15 | 15:19

Verplicht filmpje voor deze 2 heren.
Hoe hun voorvaderen de jihad in grote delen van Europa vestigden. Dan hebben we het nog niet eens over India e.d.
Bijna 600 veldslagen waarin onze voorvaderen werden afgeslacht, onze voor moeders verkracht, onze schatten geroofd etc. Bill Warner, PhD:
www.youtube.com/watch?v=I_To-cV94Bo

ecologiste | 09-02-15 | 15:18

'Denk niet zelf, maar stem Denk!'
VanBukkem | 09-02-15 | 15:14

+ 1000

BlowingBubbles | 09-02-15 | 15:18

Heb ik het nu mis of zit de antipietertsclub de antisociale club van moslimzelfstandigen die uit de pvda zijn vertrokken in de achterreet te naaien tot wederzijds genoegen?

wat is er mis met opsodemieteren naar eigen vertrouwde streken, te weten Suriland ofwel, nog leuker, moslimland?

mallekater | 09-02-15 | 15:15

'Denk niet zelf, maar stem Denk!'

VanBukkem | 09-02-15 | 15:14

Het zoveelste bewijs dat iedere dag meerdere keren met je kop tegen de grond slaan slecht voor je hersenen is!

zeefert | 09-02-15 | 15:12

Het is toch volkomen logisch dat je je als tweederangsburger voelt als jij het land niet hebt opgebouwd en er later bijkwamen? Ik voel me ook niet bij de harde kern van een bedrijf als ik er net 2 jaar werk, terwijl sommigen er al 8 jaar werken, of het zelfs opgestart hebben. En het is niet zo dat er voor Turken andere regels gelden als voor Nederlanders, ze hebben gelijke rechten op alle fronten. Maar we gaan natuurlijk niet hier ineens Turks praten, dat is de boel omdraaien. Wij bouwen toch ook geen kerken in Turkije?
En dat museumidee is helemaal bezopen. Waarom, met welk doel? Om ons schuldig te laten voelen over onze voorouders in het verleden? “Oh kijk eens wat onze voorouders hebben gedaan, oh wat erg”. En dan? Dat schuldgevoel vervolgens gebruiken dat het nu onze beurt is om iets terug te doen of zo? Om het goed te maken? Leuk geprobeerd, maar dan krijgt Spanje ook nog van ons miljoenen euro’s omdat Piet Hein destijds de zilvervloot gekaapt had. Zo kunnen we wel vanalles uit het verleden erbij halen, maar het gaat weer helemaal nergens over. Maar nogmaals, leuk geprobeerd, dat wel, op zich een slimme move, maar Nederland is slimmer dan dat.

CrapoTheGreat | 09-02-15 | 15:11

@levend fossiel | 09-02-15 | 14:52
Jammer dat Weensie zo is meegegaan in de waan van Hillywood. Laten we inderdaad hopen op beterschap, voor hem EN Powned. Ben niets voor niets lid geworden toentertijd. Helaas is Powned nu een soort BNN met af en toe een realistisch geluid.

Dhr. de Wit | 09-02-15 | 15:08

Het moet eerlijker, socialer!!! Weg met dit guurrechtse kabinet!! Ik denk dat we beide heren op de Joop kunnen ontmoeten.

Frans1156 | 09-02-15 | 15:06

Dat zoveel wereldvreemde achterlijkheid in maar twee hoofden past!

IQmin100 | 09-02-15 | 15:06

Hoe in vredesnaam, krijgen die 2 een podium en een plaats in de politiek! Lijkt leuk hoor, stemmen wegkapen bij de PvdA, maar hoe groot gaat die partij worden, want al die allochtonen (jaja ik blijf ze zo noemen) hebben stemrecht.

mom van avezaath | 09-02-15 | 15:05

Wat een héérlijk item voor LuckyTV.... Kan niet wachten.

R.B.Scott | 09-02-15 | 15:04

necrosis | 09-02-15 | 14:55
Ik weet wie B. is en ik geloof niet dat hij ook maar iets met de redactie te maken heeft. Hier zou Kaas dV wellicht nog iets aan kunnen toevoegen...

levend fossiel | 09-02-15 | 15:04

Ik wil excuses en schadevergoeding van de Turkse regering, vanwege het ontvoeren en tot slaaf maken van mijn voorouders. En excuses dat de Turken zelfs in de 20e eeuw nog aan slavernij deden. Ik wil dat ze diep door het stof gaan en miljarden overmaken aan Afrikaanse en Europese landen. En ik wil dat deze twee dodo's dat ook persoonlijk doen.

Mr Dixit | 09-02-15 | 15:03

Waar halen die hondsbrutale idioten het gore lef vandaag om Nederlandser de les te lezen over een slavernij verleden. De hypocrisie wordt naar een nieuw hoogtepunt gebracht. Laat de heren zich eens verdiepen in het verleden van het Ottomaanse rijk. Oost-Europa al plunderend en verkrachtend bezetten terwijl de slavenhandel welig tierde. Dit soort intriganten proberen de samenleving te ontwrichten door het Nederlandse volk tegen zichzelf op te zetten. Geen aandacht voor dit soort ratten aub.

baronbreekijzer | 09-02-15 | 15:03

necrosis | 09-02-15 | 14:59
Die instelling heeft er voor gezorgd dat er nooit nog een partij zal willen samenwerken met de onbetrouwbare PVV. Een stem op de PVV is dan ook een verloren stem. Wilders heeft conservatief Nederland een slechte dienst bewezen.

Je zou bijna denken dat-ie niet door Israël, maar door PvdA en D66 wordt betaald.

Bakito | 09-02-15 | 15:02

Zoek eens een nieuwe vertaler die wel Turks spreekt. Denk betekent helegaar geen evenwicht. Dat is denge. Denk betekent gelijkwaardig of substituut.

TheOracle | 09-02-15 | 15:02

Mijn stem hebben ze.

Kaan78 | 09-02-15 | 15:01

@necrosis | 09-02-15 | 14:50
Daar heb je een goed punt, heh.
Maar ik zou best wel eens willen discusseren met zo'n eliteturk.
Waarom is het bijvoorbeeld bon ton om met een turkse vlag te wapperen en waarom impliceert wapperen met een Nederlandse vlag extreem-rechts? Waarom mag een Nederland niet trots zijn op zijn vlag?
En ik heb zoveel meer materie voor discussie, een hele koran vol zelfs.

Dhr. de Wit | 09-02-15 | 15:00

Hoeveel musea zijn er eigenlijk in Turkije om het Turkse slavernijverleden te herdenken, dat aanzienlijk bruter was dan het Nederlandse?
Russells Teapot | 09-02-15 | 14:34
De Turkse vloot bestond tot ver in het zeiltijdperk uit galeien, geroeid door slaven. All Turkse sultans waren kinderen van slaven. Het ambtenarenapparaat bestond in het Ottomaanse rijk grotendeels uit slaven, evenals het leger. Wat zeuren die lui nou?
Ik vind overigens dat racismeregister een groots idee. Wie op het internet een racistische uitspraak doet, wordt geregistreerd en krijgt geen verklaring van goed gedrag als hij/zij in overheidsdienst wil. Dat register gaat natuurlijk voor alle inwoners van Nederland gelden. Ik ben een optimist ...

Synecdoche | 09-02-15 | 15:00

Ach, na de eerst volgende tweede kamer verkiezingen, voorafgaande aan een hoop geruzie over macht, geld en foute bonnetjes, hoor je daar niets meer van.

Meneert | 09-02-15 | 15:00

@Bakito | 09-02-15 | 14:52
Waarom liep Geert weg?
Omdat CDA de afspraken van de coalitie niet nakwamen inzake de afgesproken verlaging van het budget van OSW!
En dat blijf ik herhalen aangezien jij maar vuil blijft spuiten over PVV, die geheel terecht, de rug recht hield en hun kiezers niet hebben verraden.

necrosis | 09-02-15 | 14:59

Logo Denk bijna gejat.
Filmpje = flutfilmpje
Ideeën zijn belachelijk.
Puppi en Kükki zijn de marionetten van Erdogan.
Zout lekker op mannen.

Schietmijmaarlek | 09-02-15 | 14:58

necrosis | 09-02-15 | 14:55
Ghehe, ik heb heel andere info ;)

Bakito | 09-02-15 | 14:57

Het is ieder geval voor het eerst dat mensuh een politieke partij beginnen om een ... museum te starten, je zou bijna denken dat je met Turken te maken hebt, zo dom.

Dibe | 09-02-15 | 14:57

-weggejorist en opgerot-

Toe Maar dan | 09-02-15 | 14:56

En dan een live-cam in de landjes aan de westkust van Afrika, bij de vroedvrouwen, alwaar je LIVE kunt zien hoe echte zwarte slaafjes geboren worden, omdat er nog immer erfelijke slavernij bestaat, ies cultuur natuurlijk.

Dibe | 09-02-15 | 14:55

Dat de Garios van deze wereld ons willen overladen met schuldgevoel over ons imperialistische verleden is tot daar aan toe, maar het is bijzonder hypocriet als Turken daar aan mee willen doen. Bestudeer eerst de geschiedenis van het Ottomaanse rijk maar eens voordat je met de beschuldigende vinger naar ons wijst.

ZonderNaam | 09-02-15 | 14:55

@levend fossiel | 09-02-15 | 14:52
Bönkita en Süpermallööt zijn typetjes van de redactie, dat kan haast niet anders.....

necrosis | 09-02-15 | 14:55

wolven in schaapskleren zie ik

roze_bril | 09-02-15 | 14:55

blauw in Islam staat voor religie en gemeenschap. Dus je weet wel waar deze partij voor staat. Laat je maar niet in de luren leggen.

ca12nag3 | 09-02-15 | 14:53

necrosis | 09-02-15 | 14:46
Dat is niet mijn punt, maar als ik dan toch op jouw zijsprong moet ingaan: Ja, deze twee Turken zijn qua weglopen vergelijkbaar met Geert.

Bakito | 09-02-15 | 14:52

Strak verkiezingsplan, zeg; een museum!!
Dat zet zoden aan de dijk!

Dibe | 09-02-15 | 14:52

Dhr. de Wit | 09-02-15 | 14:44
Hear, hear. Moniek Weensie heeft zelf alles kapot gemaakt door voor het grote, heel grote geld te gaan. Privé is hij daarna door een hele beroerde periode gegaan, dat wens je niemand, maar ik koester de hele stille hoop dat hij hier anders uitkomt en weer inziet waar GS goed in is en waar het succes precies vandaan komt (en daar op gaat voortborduren). En een succes mag je het best noemen als je kijkt naar zulke linkse koekwausen als Bönkita, Süpermallööt, Ömmie de Maathööker eva, die zich maar niet los kunnen maken van deze site (zelfs geld op tafel leggen op hun ban te laten opheffen).

levend fossiel | 09-02-15 | 14:52

Misschien ook een leuk ideetje om het genocidemuseum in Istanbul te openen? Opdat de turken nooit meer de schande van 1 miljoen dode Armeniërs zullen ontkennen?

De Treinende Rechter | 09-02-15 | 14:51

@Dhr. de Wit | 09-02-15 | 14:44
Reaguurders van de GeenStijl zijn geen gewone Nederlanders, reaguurders behoren tot de maatschappelijke elite.
Al zijn er een paar uitzonderingen, die regelmatig een bannetje oplopen....

necrosis | 09-02-15 | 14:50

@rara | 09-02-15 | 14:41
Zegt de naam Nicolaas u iets?

deraderendraaien | 09-02-15 | 14:50

Dus samenvattend:

- niet integreren, niet aanpassen en eigen islamitische cultuur eerst -> is racisme
- Zwarte Piet -> is racisme
- woorden als integratie en allochtoon worden afgeschaft -> is racisme
- register van personen bijhouden die kritisch (bijna fobisch zou men kunnen zeggen) zijn over islam, de profeet e.d. -> is racisme
- islamkritiek an sich -> is racisme
- veel aandacht voor het kolonialisme en NL's slavernijverleden -> is racisme
- en tenslotte, het bestrijden van racisme (zucht)

Dit gaat een succes worden denk ik...

SapperDeFlap2166 | 09-02-15 | 14:49

Die zwarte Piet bashers zijn uiteraard de grootste afnemers van het islamitische papaverveld exportproduct,en Denk wil de economische stimulans van deze handel dicht bij huis graag opgang houden,waarbij ze de Chinese als groot investeerders nodig hebben voor de distributielijnen.
Goed economisch partijprogramma hoor...'t lijken wel Hollanders tijdens de gouden eeuw toen die nog slaven hielen..
Zou er al een convenant met IS zijn die voor de kindslaafjes zorgt voor de papavervelden in Afghanistan?

deraderendraaien | 09-02-15 | 14:49

"DENK" dat is m.i. nu juist hetgeen die gekleurde nazaten van plantage eigenaren en jihadi's
willen stopzetten en vervangen door :
"luister naar me vuige hollander of anders"

Berthe | 09-02-15 | 14:48

Ons multicultureel experiment brengt bizarre en absurde personen voort. Als het om een paar zou gaan, dan was het nog te overzien, maar het het is een schier onoverzichtelijk groot aantal. Allemaal meer dan een rafeltje in de hersenen.

Je zou er bijna iets van gaan zeggen.

Statler en Waldorf | 09-02-15 | 14:48

slavernijverleden .... waarom worden daar nooit de tienduizenden BLANKE slaven bij betrokken die in de loop der eeuwen door de Barbarijse zeerovers (Afrikanen!) werden ontvoerd en onder ellendige omstandigheden te werk gesteld?

Zwarte slaven zijn blijkbaar belangrijker. Zeker als het om Zwarte Piet gaat...

nomuslims4staphorst | 09-02-15 | 14:47

Vaderland Moederland
Omdat het kunst is.

knier | 09-02-15 | 14:47

@Bakito | 09-02-15 | 14:38
PVV is de enige die zijn rug recht hield bij Rutte I.
Of moet ik je nog even herinneren aan de doodsteek van het kabinet door CDA en het daaruit volgende kontneuqakkoord wat te vies was om met een tang beet te pakken?

necrosis | 09-02-15 | 14:46

Die Turk kreeg net ruim de tijd in een lang vraaggesprek ( zonder echte vragen). op RTL 7
conclusie, het is allemaal de schuld van Wilders en in elke grote stad moet een monument komen ter nagedachtenis aan hun vaders en grootvaders die vanaf de jaren 60 met keihard werken Nederland hebben grootgemaakt, ik ga er even uit om een vinger in mijn keel te steken boven het toilet.

blauwe zander | 09-02-15 | 14:45

Deze twee non-talenten, vazallen van Erdogan zijn bij de volgende tweede kamerverkiezingen weg. Laat ze nu maar even in de waan dat ze daadwerkelijk een beweging kunnen starten. Beschouw ze als clowns en neem ze niet serieus. Misschien moeten we ook een museum over de Armeense genocide in het leven roepen?

griffin peterson | 09-02-15 | 14:45

Ik ben op zich niet tegen een slavernij-museum. Ik neem het de italianen nog altijd kwalijk dat germanen als slaaf naar Rome gebracht werden. Goed dat daar eindelijk eens aandacht voor komt.

New Quacka | 09-02-15 | 14:45

Ik heb m'n baan opgezegd en stook nu gratis pallethout. Gelukkig gaat er geen belastinggeld van mij naar de PvdA en haar afgavellen zonen.

VolgendjaarkrygikAOW | 09-02-15 | 14:45

Ik zou heel graag wel eens een stevige discussie willen zien op TV tussen dit soort fascisten en "gewone" Nederlanders, bijvoorbeeld reaguurders van Geenstijl.
Ze zouden zo ontzettend in de hoek worden gezet, daar lusten de honden geen brood van.
Het moet een keer afgelopen zijn met die eenzijdigheid!
Maar helaas is de publieke omroep "slegs vir elite".

Powned, voortgekomen uit Geenstijl, is eigenlijk een heel slap aftreksel van de geluiden op deze site. Spring nou eens in dat gat en gebruik de zendtijd van studio Powned om dit soort lui onder de tafel te lullen, i.p.v. een of ander SM stel of een impressie van een damesbeurs.

Dhr. de Wit | 09-02-15 | 14:44

Ach ja, mij dunkt waarom een NL politieke beweging een Turkse naam moet hebben. Noem het dan "Evenwicht", aangezien in NL de voertaal nog altijd Nederlands is. Maar goed, we hebben er weer een slachtofferbeweging bij...

Prof_Bukmaar | 09-02-15 | 14:44

@deraderendraaien | 09-02-15 | 14:34
Ouderwets kopje koffie met een koekje d'r bij dan?

necrosis | 09-02-15 | 14:42

@deraderendraaien | 09-02-15 | 14:38
Ataturk?

rara | 09-02-15 | 14:41

Deze oplettende kijkert heeft het woord 'diversiteitsquota' gehoord.

Driewerf Hoezee | 09-02-15 | 14:40

Deze partij zou alleen mijn stem kunnen krijgen wanneer zij de dwangarbeid vanuit de bijstand terugdraaien waar deze lieden waarschijnlijk voor hebben gestemd.

ProAsfalt | 09-02-15 | 14:40

De is zo’n 1600 jaar geleden ontstaan toen een , man, genaamd , graag kleine meisjes wou en omdat hij jaloers was op de , deze allemaal wilde .
De denkbeelden van vonden veel navolging omdat er heel veel , mannen waren in die tijd.
Ze verzonnen allerlei regeltjes om de te onderdrukken en ze wilden bepaald dieren, met name niet eten, omdat er kwaadaardige in zouden zitten.
Hedentendage heeft deze middeleeuwse nog steeds veel aanhangers en komen ze steeds dichter bij hun doel: de hele wereld naar de helpen.
Ons land, wat een rijke geschiedenis heeft van het aanleggen met de , omarmt de , omdat veel mensen er aan verdienen, en omdat ze denken dat ze daarmee laten zien dat ze tolerant zijn terwijl het tegendeel juist waar is.
(Noot van Küzü en Oztürk: “Het woord ‘tolerant’ in de vorige zin kan niet, meneer Cuyahoga, u heeft geen normen en waarden, u zou eens naar een museum moeten gaan”)
Steeds meer mensen komen tot de conclusie dat de is mislukt en dat nooit heeft plaatsgevonden, dus deze mensen worden nu voor en uitgemaakt, met veel verwijzingen naar de , wederom de wereld op zijn kop, want als er iets prima te vergelijken is met de , dan is het wel de .
Anyway, de is de grootste ramp die deze aarde ooit is overkomen.
Mensen die niet zien dat ‘stop de ‘ het belangrijkste onderwerp is waar men zich in de wereld in het algemeen en in Nederland (Küzü : “Laatste waarschuwing, het noemen van een land is rechtsextremistische terreur”) in het bijzonder, druk om zou moeten maken zijn niet goed bij hun hoofd.

Cuyahoga | 09-02-15 | 14:40

Wat een omweg om lotgenoten met een psychische stoornis te bereiken.Zou dat praten met een Donald Duck-mondje expres zijn gedaan om de broodnodige aandacht?

R.B.Scott | 09-02-15 | 14:40

Wat een omweg om lotgenoten met een psychische stoornis te bereiken.Zou dat praten met een Donald Duck-mondje expres zijn gedaan om de broodnodige aandacht?

R.B.Scott | 09-02-15 | 14:40

Ze hebben wel ballen getoond met dit dingetje. Maar tot ziens bij de verkiezingen, waarna we ze nooit meer zien.

Driewerf Hoezee | 09-02-15 | 14:39

ecologiste | 09-02-15 | 14:24

Prachtig geproken.

Vogelbeest | 09-02-15 | 14:39

Ik hoop dat ze zo groot worden dat links dusdanig versplinterd is dat er geen kabinet meer mee te maken valt. Dus laat svp alle moslims op deze partij stemmen.

Ofzo2 | 09-02-15 | 14:39

Russells Teapot | 09-02-15 | 14:18
Kan inderdaad niet. Net zoals de Israëlische en Zuid-Afrikaanse marionetten Wilders en Bosma de politiek volsagen ongeloofwaardig maken.

Bakito | 09-02-15 | 14:38

Het word saai in de politiek, wederom een partij voor verdraagzaamheid en respect, ondertussen wel de Hollanders schofferen met hun verleden, ik bedoel maar.

hovawart | 09-02-15 | 14:38

Hmmm... als je beoordeelt wilt worden op je afkomst begrijp ik jullie schaamte naar de negers toe wel.
Want Hoe hete die bisschop uit Mira met die zwarte negerslaaf nou ook al weer?

deraderendraaien | 09-02-15 | 14:38

Wel mooi hoe zij weer indirect laten zien niks van Marokkanen te willen hebben. Beetje stemmen slijmen bij Chinezen. Ook zwarte piet huilers paaien. Zag hem al aankomen.

Vageling | 09-02-15 | 14:36

Poldersmoslims moeten nu eens echt ophouden te bedenken wat goed is voor ons/Nederland/de democratie, want dat is veel te moeilijk voor ze. Zolang ze die bidmatjes blijven uitrollen richting Ankara en Mekka, zullen ze er nl. geen ene zier van begrijpen. Ik ga een eskimo ook niet vertellen hoe hij zich het beste tegen de kou kan beschermen.

levend fossiel | 09-02-15 | 14:36

@fuckje | 09-02-15 | 14:03
Stem je, nadat ik je zo heb zitten ophemelen, niet eens op LnNl?
*snik*

necrosis | 09-02-15 | 14:35

Hoeveel musea zijn er eigenlijk in Turkije om het Turkse slavernijverleden te herdenken, dat aanzienlijk bruter was dan het Nederlandse?

Of zijn westerlingen zoals gewoonlijk weer de enige mensen op deze wereld die zich dienen te schamen voor wat een enkeling onder hun voorouders mogelijk heeft gedaan?

Russells Teapot | 09-02-15 | 14:34

Ik denk dat ik maar effe pas voor deze flauwekul.

deraderendraaien | 09-02-15 | 14:34

Statler en Waldorf.
C'est ca.

Rollins | 09-02-15 | 14:33

Denk vindt het belangrijk dat je trots op je afkomst bent, Uiteraard, behalve als je blank bent, dat is racisme.

Dhr. de Wit | 09-02-15 | 14:32

@meneer Q | 09-02-15 | 14:11
Driekwart van hun electoraat?
Dat zijn maximaal 7 zetels, volgens de huidige peilingen.
En wie wil er samenwerken met stromannen van Erdogan?
*Ebru, kom er maar in*

necrosis | 09-02-15 | 14:31

Geboren in Turkije. Zij willen beoordeeld worden op hun afkomst, zei die.

drs.Nee | 09-02-15 | 14:31

Ik geniet al sinds die twee jammerturken uit de PvdA getrapt zijn van hun groteske slachtoffergejank op Facebook. En het wordt alleen maar beter! Hier betaal ik liever belasting voor dan voor werkverschaffingsprojecten voor omhooggevallen kleuterjuffies en dat soort dingen.

aardappelninja | 09-02-15 | 14:30

Aantal punten die mij storen uit hun betoog:

- Museum over onze slavenhandel (Zie scheepvaart museum en waar komt die over de genocide onder Armenen?)
- Ze worden niet geaccepteerd dus kunnen ze niet integreren. Waarom niet gewoon integreren zodat we jullie accepteren?
- Het hebben over Nederlands staatsburgerschap. Je bent en wilt geen Nederlander zijn, alleen een burger van Nederland? Optyfen dan.
- In Nederland hebben wij Nederlands onderwijs. Daar wordt Nederlands gesproken.
Laten deze heren snel opzouten met hun zwakzinnige ideeën in Nederland is geen plaats voor mensen, ideologieën of partijen die afbreken en niet opbouwen aan de Nederlandse maatschappij.

Super Grover | 09-02-15 | 14:30

Denk wordt de politieke spreekbyis vn de bizarre alliantie tussen moslim-fundis, pro-palestina gekkies, Gario-achtige anti-piet/slavernij activisten en asiellobbyisten.

grappig want in de pedo-profeet hield er zelf slaven op ma en in heel veel islamitisch landen bestaab vormen van slavernij.

Denk & co doen me denken aan de politieke krachten in Houellebecqs roman Soumission... daar komen islam-facisten ook door linkse steun aan de macht.

DubbelDibbel | 09-02-15 | 14:29

Denk! En stem wat anders!

davimore | 09-02-15 | 14:29

Ah, ze hebben in hun PvdA tijd wel geleerd hoe je stemvee ronselt. Goed gedaan, laat de PvdA zelf maar doodbloeden.

BlowingBubbles | 09-02-15 | 14:28

Acceptatie wordt niet langer gezien als natuurlijk proces maar dient met dwang opgelegd te worden.

omeharm | 09-02-15 | 14:28

O ironie, je partij DENK noemen, terwijl dat nu juist het laatste is dat policor (s)links wil van de bevolking.

James Lastig | 09-02-15 | 14:26

Vroeger zouden ze deze twee psychiatrische patienten verplicht laten opnemen in Dennendal.

oranjerood | 09-02-15 | 14:24

In Turkije zijn het eersterangsburgers...

prov1nciaal | 09-02-15 | 14:24

Gelukkig dat in 1973 de werving van gastarbeiders beëindigd werd dankzij het kabinet-Den Uyl (PvdA). Op dat moment waren er ongeveer 22.000 Marokkanen in Nederland. Echter dan zou je denken dat ze niet meer kwamen... Oh ja van Den Uyl mochten ze ook doen aan zgn. gezinshereniging waardoor het aantal migranten alleen maar toe. Ja die mannen met jurken kunnen heel veel kindjes maken, kwestie van hard werken met het onderlichaam. In 1980 telde Nederland 72.000 Marokkanen, in 1990 168.000 en in 2008 335.127. Van gastarbeiders was toen al lang geen sprake meer (Wikipedia)
Dus van 22.000 naar 335.000 dankzij de PvdA én D66 (Glastra van Loon dus). En bedenk dat er in 1965, dus nu een halve eeuw terug, slechts 4500 marokkanen in NL vertoefden (NIDI rapport uit 2006: Marokkanen in NL, een profiel). Ik weet dat nog goed. Het was wat dat betreft een heerlijk rustige tijd zonder steekpartijen.
Hadden we maar 335.000 Grieken, Italianen, Spanjaarden of Portugezen. Maar nee we zitten met de Marokkanen dankzij PvdA en D66.
En dan gaan we naar de Turken, de Somaliërs etc. etc. Allemaal een erfenis van PvdA en PvdA: weg met ons!!
Maar ik weet wel hoe het werkelijk zit.
Die schijnheilige PvdA-ers en D66-ers zijn nog erger dan die schijnheilige CDA-ers. Eigenlijk zien ze die moslims niet zitten maar naar buiten doen ze alsof ze voor gelijke rechten zijn. Stiekum sturen ze wel hun kinderen naar een witte school en wonen ze in buurten war nauwelijks een allochtoon woont. Ze spelen de sociale kaart maar ze zijn helamaal niet sociaal. Niet sociaal naar eigen volk en niet sociaal naar de allochtonen. Nee ze zijn sociaal voor hun eigen portemonee en netwerken.Het is het grootste gif wat er bestaat Zij hebben het socialisme vermoord. En gek hè?je ziet het in heel Europa. nepotisme en clientelisme soort zoekt soort. Overal verliezen de "socialisten"terwijl je zou denken dat ze juist met deze crisis zouden moeten winnen. nee dan de hetze voeren tegen Wilders in NL, Pegida in D, FN in F, Podemos ophemelen in Spanje, Syriza in Gr etc etc. alles doen ze om maar weer gekozen te worden en het volk verder te verraden. En nu hebben ze twee Turken gekweekt die hun malafide praktijken voortzetten voor de half miljoen Turken die in ons land wonen en wie weet voor wie nog meer. We hebben al over miljoen moslims hier! PvdA en D66 zijn erger dan de NSB echt waar.Wat een vreselijke onmensen. Zij hebben ons land voor zeker de komende 100 jaar maar waarschijnlijk nog veel langer kapot gemaakt. Een prestatie van jewelste.

ecologiste | 09-02-15 | 14:24

Krijgen we dan ook een openbaar museum waar de ruimdenkende en vredenlievende islam wordt vertoond?
Of hebben jullie nog geen klein genoeg gebouwtje gevonden voor het materiaal wat aantoont dat jullie vredig kunnen bestaan naast de Westerse samenleving?
Allochtoon zouden we kunnen vervangen door het woord gast. Maar een gast past zich en en leert de taal spreken. Hier spreken we Nederlands en geen Chinees of Turks.
En als het je niet bevalt dan spreek ik even in de woorden van Aboutaleb: Dan rot je toch op !!!

Rest In Privacy | 09-02-15 | 14:23

Hallo, wakker worden! In Europa is slavernij al meer dan een eeuw afgeschaft hoor. Slachtoffers en daders zijn allemaal al overleden inmiddels. Ga alsjeblieft lekker over slavernij zeuren in landen waar dat nog steeds welig tiert. In plaats van het leed van slaven te willen misbruiken die daar eeuwen geleden onder hebben geleden, om compensatie te eisen van mensen die daar totaal geen enkele schuld aan hebben.

Suerte Piet | 09-02-15 | 14:23

Partij programma onder zware medicatie geschreven.

Daar is de deur, U komt er zelf wel uit na de verkiezingen?

nononono | 09-02-15 | 14:23

De Denktank ramt de PVDA boot.

boccaccio | 09-02-15 | 14:22

Misschien kunnen ze de kamer ernaast inrichten voor het islamitisch onthoofdings, oplaas en verbrand verleden (en heden).

doskabouter | 09-02-15 | 14:22

Turken in ons Nederlandse parlement? Het moet niet gekker worden.

Rest In Privacy | 09-02-15 | 14:21

Turken, Marokkanen, Antillianen wat zou Nederland een prachtige rijke welvarende samenleving zijn geweest. Voel je dat je als tweederangs wordt gezien? Dan ben je het waarschijnlijk ook probeer het eens ergens anders en vergroot je kans op het worden van eerste rang.

Veel Vaak | 09-02-15 | 14:21

Komt er in hun slavernij dan ook een afdeling over mohammedaanse slavenhouders? Het Ottomaanse Rijk bijvoorbeeld heeft tussen 1450 en 1700 zo’n 2,5 miljoen Poolse, Russische en Oekraïense slaven via de Krim geïmporteerd, volgens de vooraanstaande Turkse historicus Halil Inalcik.

Joopje | 09-02-15 | 14:21

Turkse organisatie.
Dus binnen een jaar knokt men elkaar de tent uit en is de penningmeester er vandoor gegaan met alle subsidie.

TeeJee | 09-02-15 | 14:21

Maar dit is toch een heel logische stap, in de koran staat immers dat je geen vrienden mag worden met ongelovigen. Moslims houden zich daar in de maatschappij bijzonder goed aan en nu is het tijd om ook het politieke gat op te vullen.

Dhr. de Wit | 09-02-15 | 14:21

Een 'schadeloosstelling' van € 7311,56 per maand ontvangen en jezelf dan labelen als tweederangsburger. Humor.

medusa324 | 09-02-15 | 14:20

Acceptatie van wat eigenlijk?

Simon_GS | 09-02-15 | 14:20

@ trottle | 09-02-15 | 14:08
Eigenlijk heb je wel gelijk, maar dan kunnen we meteen nog even een thema aanhangig maken: de bezetting van half Cyprus... en dat de bezetting van een Europees land automatisch blokkering van toetreding tot de EU moet betekenen.

TheseDays00 | 09-02-15 | 14:19

Er worden hier smerige Turkse spelletjes gespeeld. Dat deze smerige verdeel-en-heers partij maar een snelle dood mag sterven. Achterlijke frustreer-Turken, integreer of teer op.

HaatAth3ist | 09-02-15 | 14:18

Ik denk dat Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk meer klandizie gaan krijgen als ze gewoon een shoarmazaak gaan openen.

Botte Hork | 09-02-15 | 14:18

Ik blijf het bizar vinden dat twee mensen die er openlijk voor uitkomen te werken voor een buitenlandse mogendheid in ons parlement kunnen zitten, helemaal als je ziet wat een dictatoriale schurkenstaat de mogendheid in kwestie is.

Russells Teapot | 09-02-15 | 14:18

En dat verwijfde lachje van die twee, tenenkrommend.

Temazepam60milligram | 09-02-15 | 14:17

Ik wil óók dat allochtonen verdwijnen!

Oh wacht...

marcoplarco | 09-02-15 | 14:17

-weggejorist-

Opdat u het weet. | 09-02-15 | 14:17

Dit zijn gewoon 2 kolonisten. Het land uittrappen a.u.b.

Fijnstoffer | 09-02-15 | 14:16

Tweederangs inderdaad en de meeste gedragen zich derderangs. Ga je eens netjes als gast gedragen en liefst als gastarbeider want dat werken valt ook erg tegen.

Veel Vaak | 09-02-15 | 14:16

De hypocrisie straalt van die smoelen af, echt een heel onaangenaam tweetal.

Asimov6 | 09-02-15 | 14:16

Mensen die zich na de tweede, derde en soms zelfs vierde generatie in Nederland wonen en werken, en zich nog steeds 'Turk' blijven noemen, zijn het probleem, niet de oplossing. DENK het niet dus.

mental K | 09-02-15 | 14:16

Uit het stukje van Hans Jansen, zie mijn linkje hierboven:
"De Turken wisten lang geleden hoe je die knorrigheid het beste kon bestrijden. Je veroverde een afgelegen eiland, bijvoorbeeld Gozo bij Malta, maakte daar iedereen tot slaaf die daarvoor geschikt was, en doodde de rest. Niet omdat je iets tegen die rest had, maar om de verse slaven het gevoel te geven dat het niet loonde te proberen terug te keren naar het vader- en moederland. Dat maakte de nieuwe slaven inschikkelijker, en voorkwam knorrig gedrag."
Een stukje zelfkennis zou de heren sieren ;-)

De waard zijn gast | 09-02-15 | 14:15

Laat kokkie en peppie eerst maar eens kennis nemen van hun eigen Turkse/Ottomaanse geschiedenis met onder andere de Armeense genocide voordat ze Nederland in het beklaagden bankje neerzetten. Iets van splinter in andermans oog en een balk in het eigen oog?

Temazepam60milligram | 09-02-15 | 14:15

Kijk die twee engnekken daar staan. Vriendelijk verzoek aan linksdragend Nederland: mag die socialistische bril misschien af voordat vrouwenbesnijdenis in de basisverzekering zit?

vaas klaak | 09-02-15 | 14:15

Ik wist niet dat de Turken zo zwaar hebben geleden onder het Nederlandse koloniale en slavernijverleden.

Abu al Uitkering | 09-02-15 | 14:14

Voor mij zo zo'n museum meer refereren aan de glorietijd van Nederland.

Moi2 | 09-02-15 | 14:14

Ik Denk het niet.

Lefgozer | 09-02-15 | 14:13

Opzouten met die namaak Nederlanders. Ik accepteer ze nu niet , morgen niet en nooit niet.

hero_of_heaven | 09-02-15 | 14:13


Stormageddon | 09-02-15 | 14:10

Speciaal voor mensen met psychische problemen. Dat komt dan wel heel goed uit!

eerstneukendanpraten | 09-02-15 | 14:13

En ooo wat was Didi verschrikkelijk TROTS op beide heren nog kort geleden. Zijn smoel gaat altijd echt glimmen als hij het over... trots zijn op PvdA moslims heeft.

blauwe zander | 09-02-15 | 14:12

Ik voorzie een goede screenplay, over burgeroorlog in Europa, invaderende legers via Noord Afrika, een weifelende VS, een afzijdig Rusland

LeakyLeak | 09-02-15 | 14:11

"Denk"???
"Dat moeten we niet willen met z'n allen"
Aldus zeeeer bange pvda-gastjes die driekwart van het electoraat zien verhuizen naar "Denk".

meneer Q | 09-02-15 | 14:11

ROFLMAO @ www.denk.nl
De werkelijkheid is ironischer dan je kan verzinnen. Briljant.

Stormageddon | 09-02-15 | 14:10

Die laatste link vat het mooi samen.

Maya de Blij | 09-02-15 | 14:10

Het is heel simpel, U blanke werkende racist geeft al uw geld af en als u braaf bent krijgt u een beetje zakgeld terug. De rest zal worden geïnvesteerd in projecten die door het linkse politbureau worden goedgekeurd en waarin u, vuile blanke racist nul inspraak heeft.

Dat is de ultieme droom van zo'n beetje alle partijen, inclusief VVD dus voer het nou maar gewoon in. De NL-er slikt het toch wel.

James Lastig | 09-02-15 | 14:10

@ trottle | 09-02-15 | 14:08
ja maar hunnies?

TheseDays00 | 09-02-15 | 14:10

Ik zal nog eerder op de PvdA, nee op GroenLinks, nee zelfs op D66 stemmen dan op Denk.
En dat zegt eigenlijk alles.

Lewis | 09-02-15 | 14:09

@Klaps
... worden verplicht als keuzevak???????
Hier klopt iets niet.

necrosis | 09-02-15 | 14:09

Er wordt voor u gedacht.

Petrus de Rewa | 09-02-15 | 14:09

@No Money No Rights | 09-02-15 | 14:06

twee zielen, één gedachte

sastro | 09-02-15 | 14:08

@ No Money No Rights | 09-02-15 | 14:06
Jan Evertstraat 15, 2514 BS Den Haag dan maar, dus.

TheseDays00 | 09-02-15 | 14:08

Iedere stem die ze bij de PvdA kunnen losweken is meegenomen.

eerstneukendanpraten | 09-02-15 | 14:08

Kut Turken, zijn blijkbaar hun eigen slavernijverleden vergeten. Wie kent de Janisaries? Je weet wel... de tot slaaf gemaakte kinderen van Christenen die opgeleid werden tot kannonenvoer voor in het Ottomaanse leger. En laat die baas van deze twee marionetten nu net weer terug willen naar de Ottomaanse tijd.

trottle | 09-02-15 | 14:08

@Carol2 | 09-02-15 | 14:03
Nice...

Godsammekraken | 09-02-15 | 14:07

Nu is het moment daar voor de PvdA om van het cliëntelisme af te komen en weer een seculiere partij wordt dat tegen de inmenging van het geloof (en staatsvijandelijke ideologieën) is. Kom op jongens van Drees, jullie kunnen het.

Rest In Privacy | 09-02-15 | 14:07

Wel grappige ironie dat nou juist de pvda in dat pand moet zitten en niet de pvv er gehuisvest is.

TheseDays00 | 09-02-15 | 14:07

Buitenlander, gastarbeider, medelander, bicultureel, immigrant, nieuwe Nederlander.

Waarschijnlijk omdat die symboolpolitiek in het verleden zo goed gewerkt heeft?

Godsammekraken | 09-02-15 | 14:07

En wat zouden deze heren vinden van een museum over de Armeense genocide in Almelo?

sastro | 09-02-15 | 14:07

Dan ook een museum betreffende de genocide op de Armeniërs.

No Money No Rights | 09-02-15 | 14:06

@Carol2 | 09-02-15 | 14:03
Heel begrijpelijk dat ze zich verwant voelen aan de GGZ, ze vallen duidelijk in de GGZ-doelgroep.

rara | 09-02-15 | 14:06

Op naar de 0 zetels denk ik.

Botte Hork | 09-02-15 | 14:05

Zouden ze zelf wel doorhebben dat ze nu gewoon George Orwells 1984 naspelen met hun internet-gedachtenpolitie?

Of past dat stigmatiseren en onderdrukken van afwijkende meningen juist in hun Islamitische cultuur?

rara | 09-02-15 | 14:04

-weggejorist-

Carol2 | 09-02-15 | 14:03

Ik DENK het niet!

Petrus Poortwachter | 09-02-15 | 14:03

Ik stem liever Klaps.

fuckje | 09-02-15 | 14:03

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino