Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Rene en de Goudse MegaMoskee

Ineens was daar het besluit: Als de gemeenteraad instemt (en dat is wel de verwachting), gaat de MegaMoskee in Gouda gewoon door. Ondanks fondsenwerving door haatpredikers. Ondanks de bezwaren van de moskeeclub tegen ongesluierde vrije vrouwen in de buurt van hun bidmatjes. En ondanks zorgen en kritiek van buurtbewoners, die grote overlast vrezen. D66, PvdA en GroenLinks durven nou eenmaal geen nee te zeggen tegen zo'n salafistisch haatpaleis, want voor je het weet gaan die malle moslims 'RASIES!' gillen en morele kinderpornofilmpjes maken. Dus werd er midden op een doodgewone werkdag haastig een stapel informatiefolders bij de buurtbewoners in de bus gepropt (maar alleen bij de direct aanwonenden, niet in de straten er omheen), en is er een persmomentje gehouden. Besloten, alleen toegankelijk voor ons-kent-ons pers: AD, Goudse Post en een paar lokale omroepjes. Geen Telegraaf, die waren niet uitgenodigd. En buurtbewoners kwamen er al helemaal niet in. Zo werd een buurtbewoonster die recht tegenover de kazerne woont, door gemeentewoordvoerder Peter Oet en PvdA-wethouder Tetteroo buiten de perskamer gehouden, weten we uit betrouwbare bron. En GSTV kon ook de camera 'in de kont douwen', werd er gezegd. Letterlijk. Kijk zelf maar.

Reaguursels

Inloggen

Op Nederlands grondgebied vrouwen verbieden om bij een moskee in de buurt te komen is tegen onze grondwet, on-Nederlands en onnodig grievend. Maar ja, al jaar en dag wordt door de politiek met de vinger gezwaaid wat grievend voor Islam aanhangers is, EN NIET wat grievend voor de Nederlandse bevolking en haar vrouwen is. Dat doet er namelijk totaal niet toe. DAAROM zijn er zoveel Nederlanders kwaad, maar schijnen nooit mee te doen in het verhaal.Zij worden racisten genoemd, terwijl zij realisten zijn en zich al decennia tekort gedaan voelen. Niemand minder dat de politieke partijen in NL scheiden de geesten en zaaien grote korrels haat tussen allerlei mensen in.
Het opkomend zaad wordt categorisch bestudeerd onder de realisten van Nederland, niet onder de wegkijkers en mensen die zich naief in laten pakken. Wat rampzalig allemaal !

RichardIII | 08-02-15 | 16:39

Nu worden (Nederlandse) Vrouwen door Nederlandse politici op Nederlands grondgebied beledigd en lafhartig behandeld !
Het is steeds een stapje verder met het onwaardige en toegeeflijke beleid en klimaat, wat niet aflatend ziekmakend bezig is. We hebben in ons land Indische Nederlanders, Ambonezen, Surinamers, Chinezen, Kaap Verdianen, Hindoestanen, Indiërs enz.enz. en géén van deze bevolkingsgroepen heeft de droevige moed gehad om van een soevereine staat, met een eigen rijke geschiedenis en cultuur te vragen om de vrouwelijke bevolking te verraden, in de steek te laten en hen terug te werpen in de Europese middeleeuwen. De Nederlandse politieke partij dit DIT doet verdient het niet om in Nederland nog enige bestaansgrond in het parlement van ons land op te eisen. Zij zijn de oorzaak van het verval binnen onze samenleving en blokkeren alles wat waardevol en belangrijk is.
Verachtelijk en primitief, laf, laag en verwerpelijk - zijn de woorden die bij mij naar boven komen.

RichardIII | 08-02-15 | 16:24

Wat zet die bestuurder in dat kleine autootje weer een mooi ' stereotype' na. Hoe kan je jezelf voor lul zetten. Je weet toch..

JanJ | 06-02-15 | 22:06

Man, zeg gewoon dat je die kut moslims niet in je wijk wilt! Allemaal van die smoesjes...

Doc Damage | 06-02-15 | 18:52

Hahahaha!!! "Niemand moet jullie!" Keek ie soms toevallig in zijn spiegel op dat moment?

Opinion1970 | 06-02-15 | 17:05

Ik verdenk elke moslim ervan de koran te lezen,
te kennen en waar mogelijk naar de inhoud ervan
te leven.
Een boek waarin pedofilie, haat jegens andersgelovenden, agnosten en heidenen wordt
verheerlijkt. Een boek wat elk anders mens dan een
moslim vogelvrij verklaart, dominantie predikt,
Een boek wat moslimvrouwen wegzet als
onmondige broedmachines die naar het believen
van manlief bereid moeten zijn seks te bedrijven met hem.
Een boek wat bloedschande en eerwraak goedkeurt,
zelfs promoot.
Die homo's van daken gooien. Haha hoe hypocriet!
Voor deze religie is geen ruimte in NL.
We zijn al een stapje verder op de beschavingsladder.
En gelukkig zijn er moslims die dit verderfelijke
boek niet 1 op 1 willen volgen. Maar er, net zoals wij dat gedaan hebben met de Bijbel een eigen, contemporaine, sociale intepretatie aan durven te geven.
En die moslims zijn gewoon welkom. De rest
kan lekker oprodten en wegblijven.
Ik denk dat dat het wel gaat worden. Want ik geloof
niet dat we dit blijven pikken.......

pennestront | 06-02-15 | 16:47

@clockandhammergame | 06-02-15 | 13:40
Zo'n 70 jr geleden.
Aan allochtone autochtone personen kan je aan de buitenkant ook niet zien of hij een seriemoordenaar is of een toffe peer. Aan bv. kledij/baard kan je wel zien welk merk islam de persoon aanhangt. Maar je moet die kenmerken wel weten.
Ook jij denkt in autochtonen en 'ZIJ'
Het liefst moeten zij zijn zoals jij. Zoals jij handelen. Dan nog worden allochtonen niet geaccepteerd. Jij herkent jezelf gewoon niet in die allochtonen. Waarschijnlijk zijn Duitsers Zweden Engelsen voor jou acceptabeler, want blank en niet zo vreemd. Maar ook zij worden door sommige autochtonen niet volledig geaccepteerd.
Het is maar hoe jouw wereldbeeld is. Bestaat jouw wereld alleen maar uit NL of ben je meer een wereldburger en weet je bv. waarom andere bevolkingsgroepen typerende kledij dragen.
Jij vindt het blijkbaar prettig wanneer moslims wandaden van andere moslims af keuren.
Jij zit toch ook niet de wandaden van autochtone criminelen en publiek af te keuren.
Wie zwijgt stemt toe, vind ik wel erg simpel.
Ook wij zullen het oneens blijven. Ook maar een: Agree to disagree?

h65485665 | 06-02-15 | 16:02

@pennestront | 06-02-15 | 14:13
Jij blijft erbij, dat moslims afstand moeten nemen, van wat andere moslims aan vreselijke dingen doen. Ik ben het er niet mee eens. Zij hebben niks te maken met die gekken, Net zoals jij niks te maken hebt met criminele autochtonen.
/
Waarom Kruistochten Kelten en Neanderthalers(kan dit wel?) erbij wordt gesleept, laat ik verder aan jouw fantasie over.
Naar NL normen en waarden opvoeden enz. enz?
Nou nee, Je mag je roots nooit verloochenen.
Uiteraard Wel houden aan NL wet. Weten hoe het in NL reilt en zeilt.
Maar je hoeft echt geen kaaskop te worden/zijn. Dat is belachelijk!

Dat jij elke moslim verdenkt van extreme ideeën, dat moet jij zelf weten.
De overheid kan er niets aan doen hoe jij denkt over de islam of dat jij denkt, dat onze regering moedwillig bezig is om NL in het ravijn te laten storten.
De overheid kan bv. wel proberen uit te leggen, dat alles niet zwart/wit is.
Maar dat zal bij jou niet helpen. Voor jou is de regering waardeloos, klaar.
/
Het zal het nooit meer wat worden tussen NL-ers en moslims.
Gelukkig denkt niet iedereen zoals jij en velen zien het toch gelukkig positiever.
/
We agree to disagree.
De schellen hoeven niet te vallen.
Ik denk gewoon anders en niet zoals jij.

h65485665 | 06-02-15 | 16:02

@h65485665 | 06-02-15 | 13:24

Je bent de ridder van het relativisme. Jammer dat het een ridder is met een rubberen harnas. Het gaat om het NU, en niet om het toen. Dan kunnen we de Christelijke Kruistochten er ook nog wel bij halen. Buiten dat ken ik een verhaal van een Kelt die een Neanderthaler met een goeiedag zijn kop heeft ingeslagen.
Gaat dus nergens over, jouw argumentatie.
Wat mijzelf betreft is iedereen hier welkom. Taal leren, aanpassen, studeren, je kinderen naar NL normen en waarden opvoeden enz. enz. Dan is iedere immigrant een verrijking voor NL. NL heeft door de eeuwen bewezen een gastvrij, menselijk en sociaal land te zijn. Door alle excessen, m.n. met moslim-betrokkenheid, hoeft al die gastvrijheid van de Nederlander niet meer. Eerst veiligheid en dan gastvrijheid.
Het grootste deel van de NL moslims wil participeren, wil meedoen en zijn kinderen een betere toekomst geven. Maar zolang er niet in het openbaar en in de moskeeën afstand wordt genomen van barbarij uit hoofde van de islam zal het nooit meer wat worden tussen NL-ers en moslims. Zal elke moslim 'verdacht' worden van extreme ideeën. Dat is helaas, zeer helaas. En dat hebben we met name te danken aan een overheid met een dubbele policor agenda. En al die goedwillende moslims zijn daar het slachtoffer van. Verwacht geen nuancering van een getergde autochtoon. De overheid is nu aan zet en laat bij herhaling blijken dat ze de problemen in dit land niet aan kan. Of aan wil.
Ja, I agree to disagree!
En moge U de schellen van de ogen vallen...........

pennestront | 06-02-15 | 14:13

h65485665 | 06-02-15 | 13:24
Het vervelende is alleen dat wat de Duitser deed, al ik weet niet hoe lang geleden gebeurd is en de generatie die het bewust heeft meegemaakt er bijna niet meer is.
De Duitser hoeft zich daarvoor niet meer te veontschuldigen.
Hoe anders is dat met de moslim vandaag de dag.
Die mag van mij best wel afstand nemen van wat uit naam van hun religie allemaal word uitgevreten heden ten dage.
Wij kunnen als autochtoon aan de buitenkant niet zien wat voor een type islam de moslim volgt.
Ze zijn voor ons alleen herkenbaar aan typerende kledij en soms uiterlijk.
Vooralsnog zijn er maar bar weinig moslims en publiek opgestaan om dit af te keuren en zoals een bekend Nederlands gezegde. Wie zwijgt stemt toe.

clockandhammergame | 06-02-15 | 13:40

De ironie ook. Op een plek waar eerst mensen werden getraind om ons land te beschermen, worden straks mensen getraind om ons land te haten.

Dr. Snoepjes | 06-02-15 | 13:39

@pennestront | 06-02-15 | 11:19
Ik maak helemaal geen ernstige denkfouten, zo zie ik het nu eenmaal.
Ik merk, dat wij tegenpolen zijn.
Als jij al begint met, De regering vindt het allemaal prima, banencarroussel, gelukszoekers, dan weet ik al uit welke hoek jouw wind waait.
Wat de Duitsers betreft, dat slaat op moslims, die in het openbaar afstand moeten nemen van...
Duitsers hebben iets met joden gedaan in de WO2, maar dat heb jij zo niet begrepen.
Je moest eens weten welke gruwelijkdaden Duitsers hebben gepleegd. Ook kelen doorsnijden.
Duitsers hoeven van mij, voor deze gruweldaden door anderen gepleegd, in het openbaar geen afstand te nemen.
JIJ hoeft van mij, in het openbaar ook geen afstand te nemen van wat autochtone criminelen allemaal uitspoken.
Wij zullen het nooit eens worden, misschien wel met een: Agree to disagree.

h65485665 | 06-02-15 | 13:24

Dit besluit is geheel in strijd met de overgrote wil van de bevolking, dus logisch.

sjaap.marok | 06-02-15 | 12:04

@h65485665 | 06-02-15 | 10:59
.
Je maakt ernstige denkfouten.
Wij, als autochtonen, zijn geen goeierikken. Wij zijn degenen die hun maatschappij openstellen (binnenkort openstelden) voor mensen die in wat voor nood dan ook zitten. Helaas is daar door gelukszoekers op zeer grote schaal misbruik van gemaakt, en dat duurt (nog) voort.
Als deze mensen (toch?) zich dan ook nog eens menen te kunnen permitteren buitenproportioneel barbaars geweld toe te passen cq. goed te keuren kun je niet meer rekenen op enig begrip van onze maatschappij. Ook de laatste meneer in het filmpje voelt dit en neemt op zijn manier afstand. Hulde!
.
De regering vindt het allemaal prima. Hoe meer misfits, hoe meer subsidiabele GoedVolk stichtingen waar ze hun banencarroussel mee kunnen vullen. Men heeft baat bij probleemgevallen, niet bij mondige belastingbetalende burgers.
.
Blijkbaar denkt zo'n 20% van de NL kiesgerechtigden er net zo over, wat resulteert in de (nu nog virtueel) grootste politieke beweging in NL.
.
Moslims vergelijken met Duitsers is te dom voor woorden. Duitsers snijden geen kelen door, drammen en zeuren niet en ze roosteren ook geen geloofsgenoten.
.
Aanpassen of oprodten dus. En kleur bekennen!

pennestront | 06-02-15 | 11:19

@pennestront | 06-02-15 | 09:56
Moslims hoeven van mij, in het openbaar geen afstand te nemen van wat dan ook.
Duitsers hoeven van mij, in het openbaar geen afstand te nemen van wat dan ook.
JIJ hoeft van mij, in het openbaar ook geen afstand te nemen van wat dan ook.
Het maakt niet uit of moslims afstand nemen van relisukkels. Het wordt niet geaccepteerd.
Burgemeester Ahmed Aboutaleb, Marcouch, redelijk kritisch? Bullshit. lees, zij menen het niet.
/
Je weet, dat veel mensen een zondebok nodig hebben om zich goed te voelen.
In films zijn er altijd de slechterikken, Indianen Russen Terroristische islamieten etc.
In een maatschappij zijn dat 'ZIJ', de niet autochtoon. Vooral als mensen zich niet happy voelen.
ZIJ eten anders, denken anders, stinken etc.
Wij als autochtonen horen natuurlijk bij de goeierikken.
/
En die corrupte overheid?
Die probeert NL, zo goed en kwaad draaiend en in het gareel te houden.
Uiteraard met de bijbehorende voor en tegenstanders.
/
Het leven in deze tijd is nu eenmaal best complex en reken maar dat in de toekomst veel dingen, technisch en maatschappelijk zullen veranderen. Je zult je moeten aanpassen.
Kan jij dat allemaal niet bolwerken? Dan val je buiten de boot, en zul je het moeilijk hebben, de wereld om je heen te begrijpen. Sommige mensen hebben dat Nu al.

h65485665 | 06-02-15 | 10:59

Kan iemand mij uitleggen waarom er na de aanslagen in Parijs ineens zoveel haast gemaakt wordt met het implementeren van het "Weg met ons" beleid in Nederland?

Wat zou er verfokseek moeten gebeuren voordat we eens de film op pauze zetten om de boel te evalueren? Bij lekkage doe je eerst de hoofdkraan dicht en ga je uitzoeken waar de problemen zitten.

P5ycH0 | 06-02-15 | 10:10

maria.1 heeft een duidelijke mening. Een mening ook die door minstens 20% van de kiesgerechtigden in NL wordt gedeeld.
Zolang moslims niet in het openbaar afstand nemen van alle walgelijke reli-barbarij zal iedereen de neiging hebben geen onderscheid te maken tussen lievve en vervelende moslims. Dat dit uiteindelijk kan ontaarden in een volksgericht is zeker onwenselijk, maar ook een reëel toekomstbeeld. Onze policor overheid doet daar ook ijverig aan mee. Autochtonen (en gelukkig ook moslims zoals in het filmpje) ZIJN HET MEER DAN SPUUGZAT om 24/7 geconfronteerd te worden met maatschappij-ontwrichtende barbaarse relisukkels. En daar nog belasting voor moeten afdragen aan een corrupte overheid ook.
Kleur bekennen dus!

pennestront | 06-02-15 | 09:56

@Maria.1 | 06-02-15 | 08:46
Gelukkig zijn alle autochtonen NIET zoals maria.1
De meesten hier willen net als iedereen gewoon huisje boompje beestje
Moslims willen dat ook.
Alleen maria.1 en consorten blijven ze over 1 kam scheren
Dat lees je in de soort taal van de maria.1 tegels, meedoen met de islam bash, kleineren
Een gedeelte van de fanatieke tak, veroorzaakt in de wereld kommer en kwel.
En fanatiek is maria.1, want zij denkt ook de waarheid te verkondigen.
Net als is, en andere clubs, star en net als maria.1, tunnelvisie, bang en overtuigd van hun gelijk.

h65485665 | 06-02-15 | 09:31

Het is weer duidelijk hoe de moslim jeugd over ons denkt. Ondanks dat ze hier opgegroeid zijn kunnen ze geen fatsoenlijk Nederlands spreken maar het is wel duidelijk dat we op moeten rotten. Ik zou zeggen rot zelf maar op en ga maar in die zandbaklanden van een uitkering leven.

johnelec | 06-02-15 | 09:03

Als alle moslims zo waren als die man in het filmpje hadden wij geen probleem gehad.
Die vervelende gastjes in de auto mogen a.s.a.p. richting zandbak. Kijken of ze dan nog zo "stoer" doen.

Maria.1 | 06-02-15 | 08:46

Ik wens de gemeenteraad van Gouda wijsheid toe, en laat die geitenneukers hun geiten maar gaan neuken ergens in een weiland of zo.
Je wilt je kinderen en je gehandicapte medemens toch niet elke dag met zulk spul confronteren?

mallekater | 06-02-15 | 08:35

De idioten die hier toestemming voor geven zitten zelf in een koopbunker waar geen enkele haatbaard in de buurt er een kan kopen.
Dus waarom zou je luisteren naar je hardwerkende belastingslaven op klompen die dit mooie land hebben opgebouwd?
Ons land wordt belachelijk gemaakt met al die spuuglelijke kattengejank uitkramende haatpaleizen.
Onze realist Geert kan hier niet eens normaal over straat omdat de waarheid pijn doet bij de gemiddelde mekkabuiger en het korte lontje al doet ontbranden.
Uit protest de ring om dit jankhuis uitroepen tot tippelzone, maar uiteraard alleen toegankelijk voor mannen die geen jurk dragen en meer woordkennis hebben dan grote snackbar alleen.
Wij pikken dit toch niet?

shadowfox64 | 06-02-15 | 08:34

Zoeven voor de duidelijkheid .. Called IT.. its allabout the money .. het land politiek zou net zo snel hun eerste geboren kind verkopen als de prijs maar goed was

FailingHumanity | 06-02-15 | 08:25

Dikke pluskuddo's aan de spreker op het laatst!!!! Die mensen moeten we hebben en tegen hun agressieve ""geloofs""genoten beschermen. Ook een goei gastje op de bijrijdersstoel naast die schreeuwlelijk, daar zit nog wat in. Verder is Aboutaleb een HELD. En verbaas ik me erover dat we echt nog meer levendemensen in de fik moeten zien voordat het LAFFE NEDERLANDJE in opstand komt! Net zoals in Denemarken: maximaal 5% islam is meer dan genoeg!

Mijnbescheidenmening | 06-02-15 | 08:19

Evocatus | 06-02-15 | 02:46
Er zou nu "overeenstemming" tussen de Ark, Gemiva en het moskeebestuur zijn. Opnieuw mogen we niet weten wat die zogenaamde overeenstemming inhoudt. Wie is voor wie door de knieën gegaan? Moeten de vrouwtjes nu achterom? En hou worden loslopende vrouwen geweerd uit de openbare ruimte rond het gebouwencomplex? Hebben ze daar ook een slimme truuk voor bedacht? Openbare ruimte die weggegeven wordt door de inrichting ter plaatse op een bepaalde wijze vorm te geven? Vragen, vragen.

Schoorsteenveger | 06-02-15 | 08:19

En geen parkeergarage denk ik ... ? Kan daar in ieder geval niks over vinden.

Simon_GS | 06-02-15 | 07:55

Heeft nog een staartje voor de genegeerde burger ook: De atoombunker onder de aanstaande barbaarbar moet ook nog gesloopt worden. Zit niet verwerkt in de bouwkosten. Gemeente gaat dus slopen: experts zeggen dat de begrote 200.000 euries bij lange na niet voldoende is. Een veelvoud hiervan is realistischer (muren van 1,25 m. dik beton enzo....) De Goudse burger krijgt dus ook nog eens een rekening hiervoor gepresenteerd. In de vorm van een verhoging van de gemeentebelastingen? Of gewoon een verhoging van de parkeertarieven met 50%? Wat wordt het gemeente Gouda? Hoe gaat u uw burgers nu nog meer naaien?
Wordt weer tijd voor een WOBje.........

pennestront | 06-02-15 | 07:55

Het wordt tijd dat er in heel het land een stop wordt gezet op alle ontwikkelingen mbt de islam. Dus niet nog meer moskeeen, wetsvoorstellen en andere ongein dat bij de autochtone bewoner een gevoel van onbehagen, onveiligheid en machteloosheid oproept. We worden dag in dag uit overspoelt met de uitwassen van deze doctrine van idioten en er moet nu maar eens een keer paal en perk aan gesteld worden. Hele stadsbeelden worden te grabbel gegooid om het de mensen die zich niet aan willen passen aan ONZE cultuur maar naar de zin te maken en vooral niet op de tenen te trappen. Andersom worden wij volledig genegeerd en genomen door de gemeentelijke besturen die geen nee durven zeggen. 'Als we gewoon niks zeggen tegen ze, confronteren we ze met een voldongen feit en kunnen we er niets meer aan doen'. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat de burgers van Gouda totaal geen inspraak hebben in een beeldbepalend gebouw wat in hun stad word neergeplemd. ZOals al eerder gezegd, wobben dat gemeentebestuur. Openheid van zaken eisen over hoe dit allemaal gefinancierd gaat worden. En dan last but not least zo'n haattempel bovenop een atoombunker gaan zetten. Of we zelf een paard van Troje naar binnenhalen. Hebben deze mensen geen ogen in hun kop, zijn ze compleet wereldvreemd. IS is nog lang niet verslagen en een grote hoeveelheid van het zelfde soort idioten sluimert ook in onze samenleving rond. Geef ze vooral een enorme plek waar ze in alle rust en geheimzinnigheid allerlei terreuracties kunnen plannen want als dat ding er eenmaal staat gaat de deur op slot voor Jan de kaffir Hollander. Dan hebben we geen weet meer van wat daar allemaal uitgespookt en beraamd word. Opzouten met die vage kliek.

clockandhammergame | 06-02-15 | 07:41

ook Gouda kruipt

rukkieduck | 06-02-15 | 07:41

Logisch...

Emigratie uit Nederland:

Periode 2000 t/m 2009

aantal 1.077.776 - gemiddeld 107.777

2010 - 128.000
2011 - 133.000
2012 - 142.800
2013 - 145.700
2014 - 144.134
2015 - 147.156 verwachting

Aantal 840.790 (laag t/m universitair opgeleid)

* Totaal generaal 1.918.566 emigranten *

duitse herder | 06-02-15 | 07:23

Het combineren van gehandicaptenzorg en een moskee vind ik eigenlijk wel een meesterlijke zet.

McMarx | 06-02-15 | 05:19

Het NOS Journaal van 20:00 was weer eens Zum Kotzen. Item over dit gebouw en met geen woord, maar dan ook geen woord wordt er gerept over De Ark of over Gemiva. Knap als je deze potentiële problematiek weg kunt werken voor de kijker.
GeenStijl moet am Ball blijven!
Salut! Evocatus

Evocatus | 06-02-15 | 02:46

kan maar 2 dingen zijn: smeergeld of bedreiging. wie wil er in godsnaam een enorme haathut erbij in deze tijd..

mmkk | 06-02-15 | 02:18

Vroeger een moskee naast school gehad voor misschien 100 tot max 200 man. Daar kwam je vrijdagmiddag de straat ook bijna niet meer uit. Wil niet weten hoe dat gaat met 1500 man als de hele straat vol staat met gehandicaptenbusjes.

jip_86 | 06-02-15 | 01:33

Het beste is om dit Kxt land te verlaten !! de regering werkt met 2 agenda's , ik begrijp dit heel goed weg met ons en val lekker dood is het antwoord .

;

Jetstream | 06-02-15 | 01:29

@Chiant | 05-02-15 | 22:39
Ja, dus? De minister zegt onomwonden dat er een bunker onder zit. de website van de gemeente zegt dat ook. De burgemeester ontkent het. Dus? De burgemeester liegt.
Er zijn burgemeesters voor minder opgestapt/weggestuurd.

Stormageddon | 06-02-15 | 01:19

``tiepdiediep burn tha house

miko | 06-02-15 | 01:04

Je moeder op een houtvlot..

Cabana Boy | 06-02-15 | 00:58

Vageling | 06-02-15 | 00:21

Als dit maar niet slecht afstraalt op de rest van de oranjesupporters.

ik ben flink ziek van die moskee, aangezien ik in Gouda woon, maar t gaat me niet alleen om die moskee, het gaat me om 't feit dat dit hele land te grabbel wordt gegooid. In het kader van verdraagzaamheid, of iets dergelijks. Ten eerste is het eenrichtingsverkeer, want we krijgen er haat voor terug. Ten tweede is dit niet wat Nederland nodig heeft, we moeten in deze tijden aan zelfbehoud denken, dus niet de vijaard van de toekomst met (spring)ladingen te gelijk binnen halen. Dat is niet alleen gevaarlijk, stel het valt allemaal wel mee en we kunnen blij samenleven ondanks de verschillen, blablabla, dan halen we alsnog een hele grote onderklasse binnen, wie gaat hun levensonderhoud betalen denk je? Nee dankje, het is klaar. Trap die lui het hek over, kunnen ze hun eigen zandbak verzieken. Plek zat voor haathutten.

JohnnyLion | 06-02-15 | 00:36

Nederland Moskeederland..

Slipsnifter | 06-02-15 | 00:35

Echt schandalig dat dit mafiaclubhuis er gaat komen. Want dat is het. Jihadistenmafiosi. Je mag toch hopen dat de diensten goed meekijken, ook na de bouw.

Dhr. de Wit | 06-02-15 | 00:23

@JohnnyLion | 06-02-15 | 00:09
Dacht ik ook dat het een overall was. Maar blijkt een boiler suit te zijn. Feit dat het Oranje is zou je als Nederlander mooi vinden. Totdat je het FEIT er tegen over zet dat het wel betekend dat je koppie van je romp gescheiden wordt. De kleur oranje krijgt opeens een negatieve betekenis door een zooitje salifisten. Oftewel we schijten nog eens dubbel op ons Nederlanders. Sta je daar met je oranje outfit het Nederlands elftal te aanmoedigen terwijl deze muppets ze in oranje boiler suits werpen om te moorden.

Vageling | 06-02-15 | 00:21

Leve de integratie!
www.moskeenourgouda.nl/berichten/berbe...
"Berberstalige lezing voor zusters.
Aanstaande zondag zal er een Berberstalige lezing plaats vinden in Moskee Nour te Gouda. De lezing is voor jong en oud dus kom gezellig langs! Wees welkom! LET OP! De lezing zal niet naar het Nederlands vertaald worden!"

Schoorsteenveger | 06-02-15 | 00:19

@the Jackdawn | 05-02-15 | 23:19
Ik ook niet. Blijft wel Nederland. Wegkijken buiten de grens is 1 ding. We zijn geen wereld super helden. We kunnen de wereld niet redden. Ondanks dat al deze kansenparels vinden van wel. Wegkijken binnen onze grens is kwalijk. Gewoon debiel ook. Nederland is een soeverein land. Oftewel suprema potestas, en dat slikken ze maar moeilijk dat het boekje van ze niet de septer zwaait. Maar onze wetten. Gewoon opthyphen als je dat niet kan accepteren.

Daarom ga ik ook niet naar het kalifaat. Accepteer hun met geweld afgedwongen zelf uitgeroepen soevereiniteit ook niet. Ga heen met je Sharia. Beetje in een stuk land leven dat niemand erkent.

Vageling | 06-02-15 | 00:13

Er komt een dag dat die socialisten krijgen wat ze verdienen. Staat ze vast goed zo 'n oranje overall

JohnnyLion | 06-02-15 | 00:09

Voor die kleuters in de auto. Goed gezien knul! Nu alleen jullie nog even veranderen in ons. En dan sla je de spijker op zijn kop. Opzouten. Niemand moet je inderdaad. Typh op naar het kalifaat. Hoor je thuis. Wel minder jointjes roken want staan zweepslagen op.

Vageling | 06-02-15 | 00:02

Mondje dicht over het sponsor geld uit Saoedi arabie die dit betaalt.

sickstyle | 06-02-15 | 00:00

King of the Oneliner | 05-02-15 | 23:42 Volgens mij ontbreekt volkomen de wil in de politiek om wat voor controle dan ook toe te passen. Die islam heeft carte blanche. Ze kunnen alles. Aaaaalles!!! Want de politiek is als de dood zo bang om voor ‘racist’ uitgemaakt te worden, door een columnist van de NRC bijvoorbeeld. En die bunker zullen ze ook wel handhaven. want dan kunnen ze fijn de sharia uitvoeren, zonder dat de buitenwereld iets van het geschreeuw zal horen.

Benedict Broere | 05-02-15 | 23:58

In sommige comments hierboven wordt gezegd dat de bouw van dit moskee-complex goed zou zijn voor de Nederlandse bouwwereld.
Nou, vergeet het maar dat hiervoor bedrijven uit Volendam of Brabant worden ingeschakeld.
Ten eerste worden er bedrijven ingeschakeld die het een beetje zwart willen doen, want er wordt met contant geld gewerkt.
Ten tweede, als er Turkse salafisten bij zijn betrokken, hebben die een goede connectie met Duitsland, dus je zult zien dat er Duitse bedrijfjes (vriendjes) worden ingeschakeld.
Eigenlijk zou je ze constant financieel moeten controleren, zo heeft de FBI ook de maffia in de USA klein gekregen.

King of the Oneliner | 05-02-15 | 23:42

Het is angstwekkend te zien hoezeer er rondom de megamoskee in Gouda géén discussie is in TROUW, NRC, JOOP en de VOLKSKRANT. Alsof we wat betreft de islam in de voormalige DDR leven. Zoveel zozeer bedekt door onder de verstikkende deken van de politieke corrctheid.

Benedict Broere | 05-02-15 | 23:41

Grappig die lichtgetinte knaapjes in dat autootje; "niemand moet jullie hier..".... Ik heb zo'n vermoeden dat echt heel veel mensen dat juist precies andersom vinden!

Nederlanddraaitdoor | 05-02-15 | 23:41

@omanders | 05-02-15 | 21:35
Geld verdienen is een vies woord voor jou, laat me raden je leeft van gratis geld en roept dat je PVV stemt.

the Jackdawn | 05-02-15 | 23:21

Ik zie het probleem niet of er nu een moskee, kerk of synagoog wordt gebouwd ik kom daar niet.

the Jackdawn | 05-02-15 | 23:19

Maar volgens mij kunnen jullie mij helemaal niet missen ... ♥♥♥
Bakito | 05-02-15 | 21:59
Ik reageer normaliter niet op types die m.i. geen enkele toetsaanslag waard zijn.
Nu doe ik het toch. Ik maak bij deze gebruik van mijn vrijheid van meningsuiting:
Ik wil je laten weten dat ik je kan missen als kiespijn, buikloop, obstipatie, galbulten, psoriasis en de builenpest. Oh, wacht, ook nog als aambeien, gordelroos, eksterogen en 'n maagzweer.
Mijn liefste wens is dat iedere reaguurder jou negeert, doodzwijgt, behandelt als de ranzige lucht van een natte scheet: wegwapperen dus. Je bent gewoon een irritante trol, nooit amusant, nooit interressant, nooit lezenswaardig. Integendeel, altijd zeer flauw en lauw. Amen

appelvink | 05-02-15 | 23:16

Het hele land moet toekijken hoe een handjevol landverraders salafisten een defensieterrein toeschuiven. Tegen die ratten is niets te doen?
6 D66, 5 PVDA en 2 GL,
daar weet niemand effectief iets tegen? De overheid staat erbij en kijkt ernaar en zegt ga maar rustig slapen? Niemand weet iets van salafisten en hun elledige idioterie die haaks op deze samenleving staat? Zijn die hypocriete smeerpijpen hun eigen politieke overtuiging vergeten ?
Wat schuift het eigenlijk, die mispuntige gejurkte haatbaarden hun zin geven onderwijl je je eigen politieke standpunten, je electoraat en je land verraadt?
Er zijn 200 moskeeën in dit kikkerland, genoeg is genoeg. Ze komen hier vanwege het slappe zak beleid van niet voor dit land en onze verworvenheden durven staan.
We hebben geloofsoorlogen achter ons, zendingsdrang achter ons, we hebben seksisme en segregatie achter ons, op jodenhaat waren we er bijna maar verliezen we weer door nieuwe import: Alles wat deze samenleving niet wil plus dood en verderf openbaar propageren, daar staan ze voor in Gouda. Als je godsdienst vrijheid verwart met het toelaten van vijandige politieke stromingen die tot doel hebben de democratie en de andersgelovigen om te brengen, dan verdien je een ouderwetse straf die opnieuw geactiveerd dient te worden.
Op 13 ellendelingen gaan we naar de gallemiezen. Het is te erg voor woorden om dit rotvolk zo te faciliteren en je eigen bevolking zó schandalig te verraden. 6 D66, 5 PVDA en 2 GL, "they drive the agenda". Voor nu. Als ze niet meer nodig zijn als nuttige idioten worden ze als oudvuil afgedankt. Laten we hopen dat de NL kiezer dit ook voor de politiek wil doen: Zet D66, PVDA en GL bij het vuil, overal.

eastender | 05-02-15 | 23:16

@MaisNon | 05-02-15 | 20:59
"maar niet als daarvoor Arabieren onze wijken overnemen."

Ik heb nergens last van maar ik werk dan ook hard voor mijn geld.

the Jackdawn | 05-02-15 | 23:15

@Rachar | 05-02-15 | 22:55
En wat is er met Molukkers? En hoezo moet je daar een moskee planten? Volgens mij hebben * wij * daar nog een belofteschuld liggen die we wijtzij m.n. de VS in de VN niet hebben kunnen waarmaken. Net zoals de Fransen hun beloften in Algerije hebben moeten afbreken vanwege de VS in de VN. Diezelfde VS die niet alleen de VN in het leven hebben geroepen, maar nu ook zo verfoeien, negeren en bespugen (en terecht, maar dat terzijde).

Chiant | 05-02-15 | 23:06

Ik hoor een nieuw verzoekje voor het gemeentebestuur van hun achterban.
Willen de wel zeer welwillende heren Oet en Tetteroo even bukken om de camera in ontvangst te nemen?

Wim Venijn | 05-02-15 | 23:00

Gouda, je zult er maar wonen.

Muggenmepper | 05-02-15 | 22:59

Toch moet die moskee ergens komen daar, maar doe dan in de industriewijk, als je Gouda binnenkomt vanaf Moordrecht, daar zitten ook de Molukkers, dan heb je het allemaal bijelkaar.

Rachar | 05-02-15 | 22:55

Alles wat goed is doen we NIET. En alles wat fout is doen we WEL. #Nederlandsbeleid

tejootje | 05-02-15 | 22:35

Walgelijk, dat inwoners van Gouda moeten capituleren voor salafisten. Uitgerekend de primitiefste en tevens meest radicale tak van de islam krijgt alle steun van de Weg-met-ons bestuurders. Botox-Alex en Viezerik Samsom delegeren hun partijpolitiek tot op lokaal nivo, dat moge meer dan duidelijk zijn.
Ik ben benieuwd hoe rustig en vriendelijk de Goudenaren nog zijn als de haathut eenmaal in bedrijf is. En heb nu al medelijden met de moslimmeneer-tussen-aanhalingstekens.
-
Het scum in die auto laat weer eens zien hoe onbeschoft en mentaal gemankeerd ze zijn, lelijke inteelt-apen met overduidelijke focus op "indekontsteken". Waarschijnlijk zijn ze op zeer jonge leeftijd door vader/oom/neef/grote broer/imam verkracht, jankend om hun moeder die niet kon helpen want opgesloten in de keuken. Vandaar de obsessie van vele soortgenoten voor de gevleugelde haatkreet " ik neuk je de moeder".
Met dit soort zwakbegaafden kan een normaal mens geen vraaggesprek voeren, laat staan debatteren op iets hoger niveau. Toch wordt van ons verwacht, zelfs geeist, dat wij open staan en begrip tonen, of beter gezegd ons aanpassen aan deze "cultuurverrijkers".
Succes Gouda, en veel sterkte voor de toekomst.

appelvink | 05-02-15 | 22:32

@blauwe zander | 05-02-15 | 21:54 Wat een ongelofelijke gelijkenis, ik zie absoluut geen verschil tussen de NSB'ers van 1940/45 en de PvdA'ers van nu".
.

Komt bij dat D66 net als de NSB een fanatiek voorstander is van de "Europeese Statengemeenschap" (EEG,EU), en de nazis de "founding fathers" zijn van de milieubeweging, en het toen al over "duurzame ontwikkeling" hadden. Dus alle drie partijen hebben eenzelfde steekje los.

ben kokhals | 05-02-15 | 22:30

Kijk, een insider vertelt dat de islam een misdaad tegen de mensheid is.
En als achteloze buurtbewoner krijg je dan zo ineens een megatempel van deze ‘religie’ in de wijk waar je woont.
En de lokale politiek heeft totaal lak aan wat je ervan vindt.
Want men is multicultureel blind voor dit soort informatie.
www.dutchfreepress.nl/essay-turkse-dic...

Benedict Broere | 05-02-15 | 22:27

Die homoseksuele binkies in de auto roepen we precies wat Nederland denkt.
GA WEG WE MOETEN JULLIE HIER NIET.

Veel Vaak | 05-02-15 | 22:24

-weggejorist-

Blue Lou Boyle | 05-02-15 | 22:22

Hé, wat lees ik nou op die website van de Gemeente Gouda:
"De plannen zijn nu voorgelegd aan de gemeenteraad voor besluitvorming. Op basis van alle stukken en rapporten is het oordeel van het college dat, alles afwegende, de gezamenlijke huisvesting goed mogelijk is. En dat inpassing in de wijk verantwoord is, onder meer op basis van het uitgevoerde verkeersonderzoek, voldoende parkeerplaatsen, *het slopen van de bunker* en het beperken van de ruwbouwperiode tot 2 jaar.

Maar er zat toch helemaal geen bunker onder, volgens de burgemeester?
www.geenstijl.nl/archives/images/burge...
Een liegende burgemeester. Ik vind dat nogal ernstig. Een stuk ernstiger dan een homo burgemeester die in het openbaar flikflooit met een toyboy. Ik zou als raadslid (zeker als oppositiepartij) de vertrouwensvraag aan de orde stellen. Weg met die leugenaar.

Stormageddon | 05-02-15 | 22:17

Die moskee doet niemand kwaad. Bakito is de enige reaguurder die dat begrijpt.

lingo star | 05-02-15 | 22:14

@Desmoulins | 05-02-15 | 21:57


Het is het proberen waard. Niet alle rechters zijn D'66-rechters.

omanders | 05-02-15 | 22:08

Wat zou ik graag een Culture schip langs zien komen die me van deze planeet mee wil nemen, ik loop het ridico wel van een displacement.

Mafkees_Deluxe | 05-02-15 | 22:08

@Bakito | 05-02-15 | 21:48


Dat was geen antwoord op mijn vraag: Leg uit waar de zwakte zit in het succesvol uitvoeren van een sjariastraf op Europees grondgebied.

omanders | 05-02-15 | 22:06

Als de ambtenaar jouw geen rustig leven gunt, waarom zou je die ambtenaar dan wel een rustig leven gunnen?
Eens moeten die ambtenaren toch een keer gaan begrijpen dat je niet op deze manier geminacht wilt worden.
Stem in elk geval nooit geen D69, PvdArabieren of GroenIslam meer. Stuur bezwaarschriften tegen de bouw van die jihadfabriek en als uiteindelijk niks meer helpt, dan maar een gemeentehuis minder in nederland ... hehehe.
Nou, succes daar in Gouda. Ik heb met jullie te doen.

PowPow | 05-02-15 | 22:06

Terechte actie van het bestuur. Het NIMBY publiek is natuurlijk tegen en de opruiende journalistiek van geenstijl is ook niet gewenst. Goed dat de moskee er komt ondanks het gehuil van de reaguurders.

lingo star | 05-02-15 | 22:04

Ommezwaai | 05-02-15 | 22:01
Hij is weer eens douchen dus reageert ie in 3,2,1....

Graaf van Egmont | 05-02-15 | 22:02

bakito die holdings van jou zijn toch echt groot als je de hele dag op geen stijl onzin ligt uit te kramen.je bent gewoon uitgekotst door de maatschappij en mag van geluk spreken dat je in de bijstand zit.

sjobos | 05-02-15 | 22:02

allah is the best of schemers. Net als satan.

lulleficatie | 05-02-15 | 22:01

Bakito | 05-02-15 | 21:59
Wat moet dat met die nichterige hartjes?

Ommezwaai | 05-02-15 | 22:01

Fuck. Sorry Joris.

*douchen *

Bakito | 05-02-15 | 22:00

En dan te bedenken dat die islam hoogstwaarschijnlijk een verzinsel is van woestijnrovers die normale mensen omturnt tot destructieve sadisten. Maar het multiculturele dogma tolereert alles. Binnenkort zijn er waarschijnlijk ook te verwachten megapizzahutten voor de cosa nostra, megabierkelders voor de neonazies, en megaloempiatempels voor de chinese triaden.

Benedict Broere | 05-02-15 | 21:59

Desmoulins | 05-02-15 | 21:58
Bakito zit heden ten dage in de minarettenhandel.
Hij beleeft gouden tijden zo te zien.

Ommezwaai | 05-02-15 | 21:59

blauwe zander | 05-02-15 | 21:54
Klopt, geldt ook voor GL en D666. Hun Goudse raadsleden zijn nagenoeg allemaal roomblank inderdaad. Zij voorzien het begrip 'white trash' van een geheel nieuwe inhoud.

BlowingBubbles | 05-02-15 | 21:59

-weggejorist-

Bakito | 05-02-15 | 21:59

-weggejorist-

Bakito | 05-02-15 | 21:59

-weggejorist-

Bakito | 05-02-15 | 21:59

@blauwe zander | 05-02-15 | 21:54
Socialisten komen voor in verschillende verpakkingen. Net als melk of koffie.
Het smaakt echter wel altijd min of meer hetzelfde. De ene variant net iets lekkerder of viezer dan de andere. Maar koffie zal nimmer smaken als chocolade en melk nimmer als zout.

Chiant | 05-02-15 | 21:58

Bakito | 05-02-15 | 21:55

Yeah right. Ik heb ook een aardige holding.
Zaken doen?

Desmoulins | 05-02-15 | 21:58

omanders | 05-02-15 | 21:33

Nee, iedere civiele procedure zal hopeloos blijken te zijn. Zeker omdat het meest hoge orgaan het promoten van dit soort activiteiten tot hun core business hebben verheven.

Desmoulins | 05-02-15 | 21:57

Moslimmeneer die geloofsbeleving begrijpt in de 21e eeuw. Chapeau.

lillendvleesch | 05-02-15 | 21:57

De burgerij is er voor de politici en niet andersom, dat weet je toch van D'666, PvdAllah en Graai Links? Maar serieus, je zal er maar wonen in Al Gouda. Wordt wel gemakkelijk kiezen op welke partijen je in de toekomst niet meer moet stemmen.

Mike Gaatjeniksaan | 05-02-15 | 21:57

Ik wou dat ik eens een blik kon werpen op de geschiedenisboeken van over 200 jaar. Hoe zal er teruggekeken worden op de dingen die ons te wachten staan? En vooral; hoe zal er teruggekeken worden naar de opmaat van die gebeurtenissen. Ik zie elke dag hier Chamberlain in het kwadraat staan. Zwaaiend met z'n briefje... Peace in our time.... Ik schaam me kapot.

nietvaneergister | 05-02-15 | 21:56

Bakito | 05-02-15 | 21:55
Uw rijkelijke fantasie doet u nog eens een keer de das om.

Ommezwaai | 05-02-15 | 21:56

Ommezwaai | 05-02-15 | 21:52
Als liberaal doe ik niet aan liefdadigheid. Heb het bovendien veel te druk met mijn vier zeer goedlopende holdings. Volgende week aandelen emissie voor numero vijf.

Bakito | 05-02-15 | 21:55

Wat een ongelofelijke gelijkenis, ik zie absoluut geen verschil tussen de NSB'ers van 1940/45 en de PvdA'ers van nu.

blauwe zander | 05-02-15 | 21:54

Nog even en dan eet heel Nederland Goudse Halal kaas!

StandPuntHoofd | 05-02-15 | 21:54

-weggejorist-

Ommezwaai | 05-02-15 | 21:52

Loebas | 05-02-15 | 21:49
Oh, er zal best wel wat strijd geleverd worden de komende 15 jaar. Ik verwacht alleen in Nederland al ca. 10 miljoen doden. Ik ben niet voor niks geëmigreerd.

Bakito | 05-02-15 | 21:52

@Bakito | 05-02-15 | 21:29 "Liever een moskee in de tuin dan een Rus in de keuken."
.
Wat is er is met een moskee dat u die niet in huis wilt hebben?

ben kokhals | 05-02-15 | 21:50

@ Bakito
Humor tegenover een Kalasjnikov of bomgordel...
Wie zal er aan het kortste eind trekken,denk je?

Loebas | 05-02-15 | 21:49

omanders | 05-02-15 | 21:44
Dat is niet kenmerkend voor de salafisten. Zo'n @brutus68 heeft zo'n beetje dezelfde morbide en perverse fantasieën, lees ik net.

Bakito | 05-02-15 | 21:48

Meest radicale stroming van de islam is het salafisme.
De 'geradicaliseerde' jongeren, die jihadstrijders, zijn salafisten.
Net of je een al-qaeada trainingskamp in de gemeente zet, en roept fuck you burger. Ze moeten hun geloof kunnen uiten.
Plak er gelijk een startbaan en vertrekhal aan die moskee vast voor een enkeltje Syrië, anders gaan er hoop boem doen in Gouda. Het gaat wel erg spannend worden, dat winkelen in Gouda...

Wim Venijn | 05-02-15 | 21:47


Halsje Femkema | 05-02-15 | 21:39

U spreekt in raadselen. Neuqon?

eerstneukendanpraten | 05-02-15 | 21:45

@Bakito | 05-02-15 | 21:42


De Salafisten hebbrn met succes een shariastraf uitgevoerd op mensen die de profeet in hun ogen beledigden. Kan je uitleggen waar precies de zwakte in dit zit?

omanders | 05-02-15 | 21:44

Liever Bakito tegen de muur dan .....

brutus68 | 05-02-15 | 21:43

Chiant | 05-02-15 | 21:37
De zwakke plek van die wahabieten is humor. Dat is inmiddels toch wel duidelijk?

Bakito | 05-02-15 | 21:42

Ik mocht op een conferentie spreken. En er komt een wehb sayte.

Halsje Femkema | 05-02-15 | 21:39

@Bakito | 05-02-15 | 21:29
U blijft een zuigende trol, maar soms doet u mij toch ein bisschen lächeln.

Chiant | 05-02-15 | 21:37

Gelukkig hebben we in dit land wel vrijheid van godsdienst.. Of?

arie181818 | 05-02-15 | 21:36

@the Jackdawn | 05-02-15 | 20:53


Ach wat leuk! Zo etaleer je precies wat je waard bent. Behept met de ethiek van een prostituee..

omanders | 05-02-15 | 21:35

Pot Vol Koffie | 05-02-15 | 21:33
Oeps, burger = bunker.

Pot Vol Koffie | 05-02-15 | 21:35

hotnot | 05-02-15 | 21:13

Hoe kom je daar nou bij? Ik heb jarenlang in Gouda gewoond, burger ligt gewoon aan de Groen van Prinsterensingel

Leuk detail trouwens ook: het verkeer kan maar van één kant van de weg komen, aan de noordkant zit een bussluis. Dus dat wordt lachen gieren brullen.

Pot Vol Koffie | 05-02-15 | 21:33

Wie is er hier advocaat? Er moet toch wel een of ander wetsartikel gevonden kunnen worden die een haatmoskee tegenhoudt?

omanders | 05-02-15 | 21:33

tejootje | 05-02-15 | 21:30
Weet jij wat de overeenkomst is tussen Stalin en een kameel?

Bakito | 05-02-15 | 21:32

Liever een Rus in de keuken dan een moskee in de tuin.

tejootje | 05-02-15 | 21:30

Er is geen oorlog hoor neuj, we worden stukje bij beetje weggegeven aan de middeleeuwen. Als islam Is zal er vrede zijn... Man man man wat een land nee wat een wereld zijn We aan het worden

Bidmat Voetveeg | 05-02-15 | 21:30

Liever een moskee in de tuin dan een Rus in de keuken.

Bakito | 05-02-15 | 21:29

Ik denk dat dit voorlopig pas t begin is. Ze willen het perse doordrukken dat multicul. Al weet men zelf allang dat t niet gaat werken. Juist daarom. als t klapt kunnen ze zeggen dat ze t niet wisten en ze willen t laten klappen geloof me. Alleen niet de verantwoordelijkheid ervoor dragen. Dus laat t lokaal liggen, laat t mis gaan en dan kun je landelijk "orde op zaken stellen". Winnen met schone handen dus.

Alexanders D66 ten voeten uit. Glad, ongrijpbaar en volkomen besluiteloos.

Beaulefermier | 05-02-15 | 21:28

@hotnot | 05-02-15 | 21:13 "... die bunker waar die moskee op gebouwd moet worden ligt aan de Goejanverwelledijk, ongeveer 1 km daarvandaan. Wat is dan het probleem ?"
.
In ieder geval dit: "Van twintig of meer moskeeën in Nederland klinkt al de gebedsoproep, dagelijks of vrijdags." Die oproep, soms meerdere keren per dag, kan met tot in de wijde omtrek horen, in een straat van cira vijf kilometer: web.archive.org/web/20130605120501/htt...

ben kokhals | 05-02-15 | 21:28

@pennestront | 05-02-15 | 21:22
NL is inderdaad niet in oorlog. Een oorlog tussen natiestaten is zo vreselijk passé... dat is echt iets uit vervlogen tijden.
Tegenwoordig voere men oorlogen tussen bevolkingsgroepen en hun overtuigingen die zich niet laten hinderen door ooit eens in een ver verleden afgesproken landsgrenzen of verdragen. Oudschool-politici denken nog in termen van soevereine staten, maar weigeren tegelijkertijd de bijbehorende verantwoordelijkheden en kosten te nemen.

Niet dat het qua leed en schade iets uitmaakt of zo.

Chiant | 05-02-15 | 21:28

De pleuris zou uitbreken als dat haatpaleis er zou komen. Ben beneieuwd wat de bevolking zal gaan doen tegen deze salafistische vuilakken.

Piet van den Hoek | 05-02-15 | 21:28

@Ron_Paul | 05-02-15 | 21:23
Ook ter linkerzijde CDA en CU zitten de islamlikkers.

Godsammekraken | 05-02-15 | 21:28

@Godsammekraken | 05-02-15 | 21:11
Ook ter linkerzijde CDA en CU zitten de islamlikkers.

Godsammekraken | 05-02-15 | 21:27

Jammer dat er aan het eind niet even gevraagd wordt, op welke partij men gestemd heeft.

Moriarty | 05-02-15 | 21:27

hotnot | 05-02-15 | 21:13

Natuurlijk joh, een salafistisch centrum moet kunnen...
Helemaal niets mis mee!

Desmoulins | 05-02-15 | 21:26

als nou alle dames uit gouda die een moskee niet zien zitten onder begeleiding van hun mannen met warm weer in bikini rond de moskee gaan lopen en dan allah akbar roepen. kijken of ze dan nog zo gelukkig met hun moskee zijn.

sjobos | 05-02-15 | 21:25

"Oprotten. Niemand moet jullie hier".
Kansenparels mogen dat zeggen. Alleen kansenparels.
Maar zeg dat je minder Marokkanen wilt en ditzelfde volk doet massaal aangifte tegen jou.

spanarchist | 05-02-15 | 21:25

Meneer aan het einde, bedankt voor de moed en de eerlijkheid.

BlakeMiddle | 05-02-15 | 21:24

@the Jackdawn | 05-02-15 | 20:53
"Vanuit de zak van de Arabier in de zak van de Nederlandse bouwvakker die de moskee gaat bouwen."
Je vergeet gemakshalve dat wij per tankbeurt met het bouwvakkersbusje de sheik een tientje geven.
Nu krijgen we vijf euro daarvoor terug, met als bonus een kudde hoofddoekjes en haatbaarden die ons 'ongelovigen' het liefst als slaafs slachtvee zien.

En, slaafs slachtvee zijn we. Want, die moskee komt er. En er zal niemand fysiek iets tegen doen.
Zelfs wat Geenstijl nu doet is al over het randje van het toelaatbare volgens policor en opgeschoren bontkraag.

Als ik nu op zou roepen tot 'steek maar in de fik dat hok!', dan staat de ME voor mijn deur nog voor ik weggejorist ben.

Maar roept daar een haatbaard dat alle ongelovigen slaaf of dood moeten zijn, dan wordt er hooguit gedreigd met het korten op subsidie.

Dit heeft niks meer met slechte politiek te maken. Hier ligt iets misdadigs aan ten grondslag waar zelfs aluhoedjes niet op kunnen komen.

We will be assimilated.

koolteer | 05-02-15 | 21:24

Een zwarte dag voor Gouda, tijd voor opstand.

droeveling | 05-02-15 | 21:23

@godsammekraken er zijn vele gelovigen die goed weten wat er aan de hand is. Het zijn eerder de linkse seculiere partijen als PvdA GroenLinks en D66 die een monsterverbond met de salafisten hebben gesloten.

Ron_Paul | 05-02-15 | 21:23

@pleemobiel | 05-02-15 | 21:01
Ik had niet de indruk dat ze uit Rotterdam kwamen?
*denkt ineens aan voeballe kijkuh! *

miko | 05-02-15 | 21:22

Nee, NL is NIET in oorlog.
Maar waarom is de capitulatie dan nu al begonnen? In Gouda?

pennestront | 05-02-15 | 21:22

Zucht.... bij = blij

Lum-chan | 05-02-15 | 21:17

@miko | 05-02-15 | 21:12
Maar dan wel met een deksel erop.

VanBukkem | 05-02-15 | 21:14

De overheid HAAT de burger, dat was toch al bekend? Heb een poosje in een gemeentehuis in opdracht gewerkt en je wilt niet weten hoe het gemiddelde raadslid over ons als burger denkt en spreekt: lastpakkken, burgerlijke zeikerds, plebs, gepeupel en meer van dat soort uitspraken. Met collega's toendertijd overlegd en besproken en ook bij andere gemeentes door het hele land speelt dit; diepe nimachting voor de burger. Dit is dus al van een paar jaar geleden en ik kan me niet voorstellen dat deze mening positief is veranderd.
.
De (lokale) overheden haten de burger vanuit het diepst van hun hart (als ze dat uberhaubt al hebben). We zijn slechts goed voor een paar dingen ding: onze stem bij verkiezingen, belasting/leges betalen en voor de rest moeten we onze bek houden.
.
Goddomme wat ben ik bij dat ik niet meer voor die burgerhaters hoef te werken, ook niet meer in opdracht.

Lum-chan | 05-02-15 | 21:14

Weet iemand nou hoe het zit: er word geinterviewd aan de Groen van Prinsterersingel, maar die bunker waar die moskee op gebouwd moet worden ligt aan de Goejanverwelledijk, ongeveer 1 km daarvandaan.
Wat is dan het probleem ?

hotnot | 05-02-15 | 21:13

@VanBukkem | 05-02-15 | 20:57
Toch zou ik menig imam graag in een soortgelijk doosje zien vooral die uit S-A

miko | 05-02-15 | 21:12

@Chiant | 05-02-15 | 20:44
Stel dat hier een keer kogels door kerken zouden vliegen. Misschien dat autochtone gelovigen dan gaan snappen dat de vijand van hun seculiere vijand niet noodzakelijkerwijs hun vriend is.

Godsammekraken | 05-02-15 | 21:11

Waarom zou de politiek zich moeten bemoeien met zo een gebedshuis?
Als de buurt het niet wil komt het er niet punt.
Laat ze dat ding op een industrie terrein bouwen. Maar nee hoor die moet in de wijk,obstinaat aanwezig.

miko | 05-02-15 | 21:10

@sallandstrots | 05-02-15 | 20:40

HAHAHA!

@GeenStijl: Goed werk jongens! Blijven roeren waar het stinkt!

Tel Aziaat | 05-02-15 | 21:06

fuckje | 05-02-15 | 20:46

Ben je gek! Misschien ga ik wel op Pé Langen met zijn nieuwe partij stemmen. www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=...

Dat 'ons' sloeg uiteraard op onze mooie provincie maar dat had je vast wel door.

eerstneukendanpraten | 05-02-15 | 21:03

Wat die moslim met dat mutsje zegt. Was zo helder als woestijnzand.

brutus68 | 05-02-15 | 21:03

Dat schetsontwerp is aardig, een bescheiden homo afwerp toren waarschijnlijk in mooi groen geoxideerd koper. Een flink plein waar men goed uit de voeten kan voor koppensnellen & stenigen. Alles gebundeld met leuke sociaal maatschappelijke functies om gebruik te kunnen maken van diverse Europese subsidies om de exploitatie rond te krijgen.

Bertus Brulbroek | 05-02-15 | 21:02

Zelfs een moslimmeneer zegt dat de moskee met politiek te maken heeft. Dit draait gewoon om kolonisatie en islamisering van Nederland. En ik vind het verschrikkelijk.

SamKoeman | 05-02-15 | 21:01

Leuk ook weer die gastjes in dat Golfje. Nu eens geen opkankeren maar het wat mildere opsodemieteren. Je zal leraar zijn en die kakkerlakken in je klas hebben.In die nieuwe haathut kunnen ze het laatste deel van hun radicalisering doorlopen en dan naar IS om wat te martelen, moorden en verkrachten. Met dank aan alle bestuurlijke NSB-ers in die verloren kutgemeente. Die bewoners moeten zich verenigen, een sluwe advocaat erbij halen en tot aan de Raad Van State procederen.

pleemobiel | 05-02-15 | 21:01

Die met dat mutsje, die mag blijven.

VanBukkem | 05-02-15 | 21:01

@Chiant | 05-02-15 | 20:59
Even doorscrollen naar 1m46s

Chiant | 05-02-15 | 21:00

@the Jackdawn | 05-02-15 | 20:53
Typisch het kortetermijndenken dat we bij D66 zien.
Economische voorspoed is mooi, maar niet als daarvoor Arabieren onze wijken overnemen. Dat Nederland leefbaar blijft is veel belangrijker.

MaisNon | 05-02-15 | 20:59

@meneer der meneren | 05-02-15 | 20:51
Ik dacht meer aan dit nummer. Dit dekt wel aardig hoe de Goudse Linkspolitiker denken over de wijkbewoners...

www.youtube.com/watch?v=pCCp13tKMY4&a...

Chiant | 05-02-15 | 20:59

Hopsa, en daar gaat de waarde van je toch al onderstaande huis in 1 klap door de midden.

mindless | 05-02-15 | 20:59

De meeste mensen hebben zo te horen een probleem met de grootte van de moskee en het aantal bezoekers, maar al was het maar een heel klein moskeetje voor maar één bezoeker, dan nog zeg ik NEE NEE NEE!!!
woutervanheiningen.files.wordpress.co...

VanBukkem | 05-02-15 | 20:57

Uitstekende reportage.

Ben Adam | 05-02-15 | 20:57

Ja kijkbuisvriendjes, eind jaren 30 van de vorige eeuw lieten we onze vriendelijke Oosterburen een kijkje nemen bij onze militaire verdedigingswerken.75 jaar later zijn we nog steeds zo gastvriendelijk voor mensen uit het Oosten.

En ook nu zullen we van een koude kermis thuiskomen.

LJBrinkhorst | 05-02-15 | 20:57

Die informatiefolders hadden verspreid moeten worden in een straal van 5 tot 10 kilometer vanaf die geplande Apartheids-Moskee. Het blijkt in de praktijk dat er altijd een toren komt met megafoons, waardoor de kaffir-burgers tot in de verre omtrek 5xdaags hun ramen maar even dicht moeten doen, ook op een snikhete zomerdag. Zo kan men de gebedsoproep vanaf een minaret in Zeist soms tot in Den Haag horen: "Van twintig of meer moskeeën in Nederland klinkt al de gebedsoproep, dagelijks of vrijdags. "De zwijgende meerderheid moet zich kennelijk maar aanpassen." Sommige bestuurders hebben een onverbloemd dedain voor de burger": web.archive.org/web/20130605120501/htt...

ben kokhals | 05-02-15 | 20:55

Kijk aan. Gouda is dus ook verkocht.

duitse herder | 05-02-15 | 20:53

@--sql error-- | 05-02-15 | 20:42
"... follow the money."

Vanuit de zak van de Arabier in de zak van de Nederlandse bouwvakker die de moskee gaat bouwen. Dit soort grote bouwprojecten heb je nodig in een crisis en het is helemaal geweldig dat het buitenland dit betaald. Ik zou zeggen doe maar meer.

the Jackdawn | 05-02-15 | 20:53

Grappig dat in de intro van het filmpje een nummer is gebruikt waar de religieuze sentimenten van afdruipen.

readbetweenthelines | 05-02-15 | 20:51

Norman Greenbaum, dat is lang geleden maar het blijft een geweldig nummer "Spirit in the sky". Voor een nieuw IS-item - "Who do love" van Juicy Lucy.
www.youtube.com/watch?v=4SaxnDzvBt4

meneer der meneren | 05-02-15 | 20:51

Van het niveau aardbevingen door geboord gas in Grun. De middenpolitieke kaste regeert. Lokale bewoner met gezonde achterdocht heeft het nakijken. Maar hier gaan we meer van horen.

chicago river | 05-02-15 | 20:49

They toek owr bukers!

miko | 05-02-15 | 20:48

Een camera in de kont douwen, dat wil die vent graag zien zeker, en dan de opname op zijn Faecesbook.

Zoetwaterpanharing | 05-02-15 | 20:47

De (Moslim meneer) zegt zinnige dingen, die twee nageboortes in die auto niet. Verder: dat die haathut maar ineen mag zijgen.

Arietjuh | 05-02-15 | 20:47

@Grijskijkert | 05-02-15 | 20:44
Eenvoudige rekensom: 500 stemgerechtigde buurtbewoners die afhaken, 1500 stemgerechtigde toekomstige bezoekers die aanhaken.

Chiant | 05-02-15 | 20:47

@eerstneukendanpraten 20:40
" Onze " Moorlag? Ik mag hopen dat geen enkele Grunnegert nog op PvdA, GL of D66 zal stemmen.

fuckje | 05-02-15 | 20:46

Ik heb jaren naast een synagoge gewoond. Ik begrijp die buurt bewoners goed.

Skunk57 | 05-02-15 | 20:45

@Sliptong | 05-02-15 | 20:37
Voor de uitstoot van een haatreactor lijken me "geluid, fijnstof, parkeren en ecologie" de laatste zaken om je druk over te maken.

Godsammekraken | 05-02-15 | 20:45

Een mega-moskee in zee, is dat niet wat?

Lijkt me logisch... | 05-02-15 | 20:44

@Godsammekraken | 05-02-15 | 20:31
Vooralsnog bestaat bij mij de indruk dat er hoofdzakelijk kogels door kerken vliegen. Weliswaar nog niet in Nederland, maar in het M-O en Noord- en Centraal Afrika...

Chiant | 05-02-15 | 20:44

Mooi stemadvies (voor de komende PS verkiezingen) D66, Pvda en Groenlinks... Zal mij eens benieuwen hoe jullie deze "buttfuck-naar-de-burger-toe" gaan spinnen...

Grijskijkert | 05-02-15 | 20:44

Loopt daar niet een of andere beschermermde kikker rond? Of een zeldzaam plantje?

Mesmer | 05-02-15 | 20:43

'In de kont douwen', dat vinden ze wel lekker blijkbaar.

hedar85 | 05-02-15 | 20:43

... follow the money.

--sql error-- | 05-02-15 | 20:42

poetje | 05-02-15 | 20:39

Ik verwachtte ieder moment nog 'ik neuk je de moeder' maar deze jongen was op sgool nog niet zo ver gekomen...

eerstneukendanpraten | 05-02-15 | 20:42

Komop Goudanezen, vereenigt u en huur een goede advocaat in gespecialiseerd in bestuursrecht.

Sliptong | 05-02-15 | 20:41

-weggejorist-

voedselbankier | 05-02-15 | 20:40

Haha, die kuttekopjes in hun pauperbak......
poetje | 05-02-15 | 20:39
Fout.... het waren 2 drollen in blik!

sallandstrots | 05-02-15 | 20:40

fuckje | 05-02-15 | 20:38

Daar zijn ze nog erger dan onze Moorlag met zijn windmolens, die laat tenminste nog enige discussie toe.

eerstneukendanpraten | 05-02-15 | 20:40

Intelligente moslimmeneer.

Mesmer | 05-02-15 | 20:40

Misschien helpt het als we heel hard roepen dat we meer meer meer willen? Misschien wordt het dan dan minder minder minder omdat ze toch nooit naar je luisteren en ALTIJD het tegenovergestelde doen dan wat het volk wil.

StijlvolRechts | 05-02-15 | 20:40

Mastermattie | 05-02-15 | 20:38
Jazeker, als iedereen in Nederland moslim is. Dan is er trouwens ook "vrede" conform de koran...

Sliptong | 05-02-15 | 20:39

-weggejorist-

poetje | 05-02-15 | 20:39

Haha, die kuttekopjes in hun pauperbak......

poetje | 05-02-15 | 20:39

Hulde voor de, zoals hij het zelf noemt, 'moslim' meneer. Dat is de gematigde moslim die we graag willen zien.

Mike_M | 05-02-15 | 20:38

Hier wordt een smerig spel gespeeld!

Sliptong | 05-02-15 | 20:38

Peter Oet(l*l) dus.

fuckje | 05-02-15 | 20:38

En gouda is men nog niet begonnen of Amsterdam wil ook niet achterblijven: www.powned.tv/nieuws/binnenland/2015/0...

De gemiddelde omvang van die toko's is 1500 man, ze moeten toch een keer klaar zijn?

Mastermattie | 05-02-15 | 20:38

In een woonwijk kan je niet bombarderen zonder onschuldige slachtoffers te maken.

Peshmelba | 05-02-15 | 20:37

Een haathuis dat gefinancierd wordt door jodenhaters, Wat een links kutland is Nederland toch...

Meisje1985 | 05-02-15 | 20:37

"Belanghebbende" weegt bestuursrechtelijk nog steeds zwaar dus kom maar op met die bezwaren over de ruimtelijke impact en dan met name op het gebied van geluid, fijnstof, parkeren en ecologie. En zoals gebruikelijk boven de 100k een BIBOB toets. Bring it on!

Sliptong | 05-02-15 | 20:37

RT Opstelten: dat er Peugots op een snelweg worden neergeschoten houdt natuurlijk niet in dat we op elke Volkswagen moeten letten. #manmanmanman

Rollins | 05-02-15 | 20:36

Zoals het hoort in de politiek, je zin doorzetten en vooral niet luisteren naar de burger.

Balletje Mayo | 05-02-15 | 20:36

Ik zag na 10 seconden al een vrouw. Nou ja, een doekje. Nee, dit gaat em ook niet worden.

Vergeetput | 05-02-15 | 20:35

Dit is toch zo opgelost? Met een slachtvarkentje hier en daar op dat terein ik zie het probleem niet :)

ca12nag3 | 05-02-15 | 20:34

Dat hebben de seculiere democraten (D66), volksjongens (PvdA) en feministen (GroeneKhmer) toch maar mooi geregeld.

Godsammekraken | 05-02-15 | 20:34

Natuurlijk komt die moskee er, je denk toch niet dat onze machthebbers de islam ook maar een strobreed in weg zullen leggen?
Kom op nou..

Slipsnifter | 05-02-15 | 20:34

Wobben die BIBOB-toets!

Sliptong | 05-02-15 | 20:33

Laatste kunstje van de PvdA richting de achterban voordat ze definitief electoraal worden weggevaagd.

eerstneukendanpraten | 05-02-15 | 20:32

De kogel is door de kerk en dus binnenkort kogels door de moskee. Als het aan de buurt ligt.

Godsammekraken | 05-02-15 | 20:31

Hij zal er wel om gevraagd hebben...

deze_naam_bestaat | 05-02-15 | 20:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken