Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weigerleerling kapotmishandeld door Hebdo-haters

ch.jpgAfgelopen tijd zijn we overladen met islamitische lone wolfs. Maar, er zijn ook leukere, zij het meer droevige smaken: de lone souls, bijvoorbeeld. Ene Amadou B. is "minutenlang bewerkt met een baseballknuppel door meer dan tien daders". De voornaam Amadou is afgeleid van Ahmed en geen ongebruikelijke islamitische naam in Sub-Sahara-Afrika. De eenzame ziel had het gore lef tegen de opgefokte testosteron-hyena's van gelijkende religieuze persuasie in te gaan. Waarom? Omdat hij zich wél bereid toonde om het concept van VvMU te omarmen. De islamhyana's wilden een petitie starten waarin het vertrek van een geschiedenisleraar geëist werd die, in al zijn brutaliteit, had gesteld dat "de tekeningen van Charlie Hebdo geen geldige reden zijn om mensen te vermoorden." Dat ging ook wel erg ver van die leraar. De minst verstandelijk beperkte en leider van de groep, Younes B., die al eerder "de hand van de daders wilde schudden", liet 18 medeleerlingen de petitie ondertekenen. Amadou B. was het niet met de petitie eens en weigerde. Hij stond zijn grond. En dat kwam hem op de minutenlange durende massage met de honkbalknuppel te staan, waarna hij met zware hoofdwonden naar het ziekenhuis is gebracht. Sterkte Amadou, we denken aan je.

Reaguursels

Inloggen

Dat wist ik dan wel. Maar die zijn echt niet te vergelijken.

Han Jammer | 03-02-15 | 00:56

En toch snap ik er niks van. Komt het nu door de islam, de afkomst, de sociale status, intelligentie, ras of de combinatie? Ik vraag me af als je alle moslims hier zou vervangen door niet Arabische/Noord Afrikaanse moslims zou het dan net zo een zootje worden hier? Je hebt ook andere rassen onder de moslims. De Surinaamse Hindoestanen doen het volgens mij vrij goed, ik ken er een paar en die hangen het geloof vrij losjes aan. Javanen zijn ook niet zo fanatiek op een kleing groepje na. Ook in China heb je miljoenen moslims. Dat zou volgens mij het ultieme antwoord geven want van Chinezen hebben we normaal nooit last in Nederland. Een enorm arbeidsethos etc. Als het dab toch puur door zo een sprookjesboek komt lijkt me aan de ene kant sterk. Maar ja als het daar niet door komt wordt het als racisme gezien dus het is vast de veiligste optie om het daar op te houden. Moet je het dan verbieden? Dat kan ook niet want dan moet de grondwet aangepakt worden. Hoe doet Amerika dat eigenlijk binnen zijn grenzen? Daar is vrijheid van godsdienst ook zo belangrijk.

Han Jammer | 03-02-15 | 00:06

De NOS vond dit nieuws te onbelangrijk om te melden. Terwijl de kop had kunnen zijn *Kalifaat nu al in Brussel*.

Lewis Lewinsky | 03-02-15 | 00:03

Liggen er al voorgedrukte invulformulieren bij de politie tegen deze jonge racist?

ad melkert | 02-02-15 | 23:01

".. meer dan tien daders.."

Nou dan moeten er wel minstens enige honderden gematigde islamscholiertjes bijtijds tussen gesprongen zijn. Toch?
Godsammekraken | 02-02-15 | 10:57
---------------------------------------------------
Had het niet beter kunnen verwoorden!

Nederlanddraaitdoor | 02-02-15 | 21:27

het moment dat je beseft dat je onderbuikgevoel gewoon common sense blijkt te zijn.

Ron_Paul | 02-02-15 | 19:30

Gijp had gelijk; Kutbelgen

Tsjernodebiel | 02-02-15 | 18:44

Opnieuw blijkt hieruit dat de islam een haat-ideologie is, overgoten met een sausje godsdienst.
Het beste is om die hele islam uit te bannen.

vivaldi | 02-02-15 | 18:16

Zie hier de vrijheid van meningsuiting en de toekomstige *niet-democratie* van vrijwel geheel Europa.

Hoe hebben wij het zover laten komen dat wij deze mensen in Europa hebben toegelaten en dat de overheid en instanties hen ongecontroleerd hun gangetje laten gaan. De politiek correcte order van de EU heeft dit toegejuicht onbewust en bewust.

Het slachtoffer de dader is geworden... De politieke idioten zullen nu zeer diep bukken voor hun buitenlandse geldmeesters.

De*correcte*kerstman | 02-02-15 | 17:15

Moet je eens kijken wat er zou gebeuren als ons Geert een petitie zou opstellen...

R.B.Scott | 02-02-15 | 17:13

Als wij hier in Nederland niet strijdbaarder worden zullen wij hier het onderspit delven. Moslimextremisten zijn minderwaardige mensen, ze zullen alles eraan doen om te krijgen wat ze willen. Ze kennen geen eer, hun normen en waarden zijn simpelweg niet de onze. Als een Nederlander reageert zoals de meeste Nederlanders, rustig en beheerst, dan zijn we allemaal laffe homo's. Als een Nederlander wel een keer flink terugbeukt, dan zijn moslims altijd het slachtoffer en zijn de Nederlanders allemaal racisten.
Echt, Nederlanders kunnen het zich niet meer veroorloven om beschaafd om te gaan met een barbaarse vijand. We moeten ons aanpassen aan de nieuwe realiteit, namelijk dat we ondemocratische middelen moeten gaan inzetten om onze manier van leven veilig te stellen. Iedereen die blijft beweren dat je beschaafd moet blijven omgaan met die hyena's heeft gewoon geen ervaring met geweldadige groepen of personen.

midnightmarauder | 02-02-15 | 16:35

Aardbewoner | 02-02-15 | 14:48

Waar heeft u het over? Heb ik ooit beweerd dat dat samengaat?
U moet een andere plemp gelezen hebben.
Het enige wat ik bedoel is: Samenleven, ok, maar religie binnenshuis en zoniet : opdonderen!

Foezela | 02-02-15 | 16:34

het wachten is nu totdat de gasten in het kalifaat elkaar ook met de honkbalknuppels te lijf gaan...

hopelijk een kwestie van tijd .....

stijlvol_gedaan | 02-02-15 | 16:19

'Autotechniek student'... zo eentje die je remleiding alvast grotendeels doorknipt als je een andere mening hebt dan jij.

Dibe | 02-02-15 | 16:17

Dit is dus wat er met je gebeurt als je staat voor je mening en die mening druist in tegen de mening van achterlijke moslims.
En dit geweld zal niet minder worden, alleen maar meer. Als makke schapen laten we ons hier onze vrijheden afnemen en laten wij ons onderdrukken door deze hyena's.

midnightmarauder | 02-02-15 | 16:06

Zitten er op een Atheneum, soms ook veel bejaarden??

Archy Bunker | 02-02-15 | 16:01

Incident waar een aantal verwarde jongeren bij betrokken was.....

BlowingBubbles | 02-02-15 | 15:08

Het was dus het Koninklijk Atheneum Leonardo De Vinci. Koninklijk! Doe eens reaguren, koning der Belgen.

*Het atheneum wilde niet reageren, maar liet wel weten dat Younes B. niet meer welkom is*.

De rel wordt groter. Foto van slachtoffer:
www.hln.be/regio/nieuws-uit-brussel/le...

Lewis Lewinsky | 02-02-15 | 15:01

Zeau! Wat heb ik vandaag veel geleerd over wolven en roedels. Een verrijking voor mijn geest.

Zaadhaan | 02-02-15 | 14:52

Foezela | 02-02-15 | 13:29
Een democratie en islam is als een tang op een varken. De koran is niet voor interpretatie vatbaar. Het is een oorlogsboek. Het leidt overal in de hele wereld tot oorlog: met athëisten, met boeddhisten, met hindoes, met agnosten, met christenen -> een duurzame samenleving met islamvolgers is niet mogelijk. Om het met de woorden van een boeddhist te zeggen: 'Naast een razende hond kan je niet slapen'.

Aardbewoner | 02-02-15 | 14:48

Jozias' straat patrouilles in de praktijk.

CosmicPsycho | 02-02-15 | 14:47

Ahmed Marcouch kom der maar in

metdedag | 02-02-15 | 14:18

Nou had ik toch graag willen lezen wat die aidoo te zeggen had

RoBD=Skullfucker | 02-02-15 | 14:14

Aidoo | 02-02-15 | 13:50 |

Tja. En die 'laffe zwakkelingen' hebben dankzij hun intelligentie, hun morele, culturele en technologische superioriteit én dankzij het uitschakelen van de verstikkende en alle vooruitgang tegenhoudende macht van de religie, wél kans gezien een wereld te scheppen van stabiliteit, voorspoed, welvaart, vrede en beschaving, waar miljoenen moslims naartoe zijn gevlucht, omdat in hun treurige landen van herkomst nooit wat fatsoenlijks van de grond komt. Juist vanwege die door testosteron aangedreven religie die stompzinnigheid, intolerantie en geweld stimuleert.

Dát is dus de prijs die je betaalt voor stoerheid en een opgefokt mannelijkheids-beeld: een onleefbare wereld.

Peter Emile | 02-02-15 | 14:04

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 14:03

De daders waren een petitie begonnen, ze hebben de betreffende leraar niet eens direct omgelegd. Da's vooruitgang zullen we maar zeggen...

marcoplarco | 02-02-15 | 13:59

IS er eindelijk een moslim die durft te zeggen dat ie het niet eens is met zijn soortgenoten, wordt ie het ziekenhuis ingeslagen.
Kortom, er zijn toch moslims (ik gok 10%) die tegen geweld zijn, alleen durven ze daar niet voor uit te komen door de druk van de overige 90 procent.
Wat is het ook een addergebroed. Zucht.

Frikandel_met_mayo | 02-02-15 | 13:55

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:54

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:50

@Aidoo | 02-02-15 | 13:38
.
_
.
Ik zei het toch,... roedel.
Zo is het ook bedoeld,... overdrachtelijk.

donjon | 02-02-15 | 13:48

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:46

gaffelbaard | 02-02-15 | 13:26

Wegkijken wordt ooit nog een Olympische sport.

eerstneukendanpraten | 02-02-15 | 13:45

Peter Emile | 02-02-15 | 13:41

hear,hear!

Foezela | 02-02-15 | 13:44

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:43

KUT! Ook dat nog! Naast alle problemen die we al hebben, hebben we nu dus ook een petitieprobleem!
Gelukkig heeft het niks met de islam te maken.

The Kwisatz | 02-02-15 | 13:42

Er staan in Europa duizenden en nog eens duizenden domme, stompzinnige en door uitsluitend testosteron gedreven moslimse pubers, laat-pubers en mannen klaar die bereid zijn anderen hun primitieve woestijnreligie met knuppels, messen en Kalasjnikovs in het hoofd te rammen. En als dat niet lukt, dat hoofd er desnoods af te zagen.

Het begint verdomme al op de middelbare scholen, die al grootschalig verkankerd zijn door het gif van de islam en het moslimse machismo.

En wat is de weg die Nederland hierbij kiest?
Massaal stemmen op D66: een partij van mutsen, watjes, wegkijkers, struisvogels en alles verstikkende politieke correctheid onder leiding van een ex-veilingmeester met honde-ogen.

Als de meerderheid van een volk zó blind is en niet kan, wil, of durft te kijken in het lelijke smoel van de islam - de aartsvijand van hun vrijheid en een belediging voor wat nog over is van hun intelligentie - dan verdient zo'n volk mijns inziens de morele en culturele ondergang waarnaar het op weg is.

Peter Emile | 02-02-15 | 13:41

@Lewis Lewinsky | 02-02-15 | 12:52
Dit is gewoon islam in actie.
*stempt allen pvv*

.
__
.
goede slogan:
.
ISLAM IN ACTIE.
.
Oftewel ellende.

donjon | 02-02-15 | 13:40

Amadou kan maar beter christen worden. Islam is hier toch ten dode opgeschreven.

PowPow | 02-02-15 | 13:38

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:38

Weten we inmiddels wat de schoolleiding voor een standpunt inneemt?

1) leraar ontslaan
2) iedereen die petitie heeft ondertekend ontslaan/van school sturen
3) iedere islamiet ontslaan/van school sturen
4) geen honkbalknuppels meer toestaan op school
5) opleiding automechanica schrappen en cursus uw godsdienst & VvMU in Europa starten

Vragen, vragen....

Herr_Docter | 02-02-15 | 13:37

Amadoe islam geslagen. 10 tegen 1 en dan hoor je nog mensen zeggen dat slechts 1 op de 1000 radicale gedachte heeft.
Ze zijn bijna allemaal even erg als het erop aan komt zijn het beesten zoals hier bewezen.

Veel Vaak | 02-02-15 | 13:35

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:32

@Martinspire | 02-02-15 | 11:46
"Das dus het punt, ze slaan de hersenen in van iemand die ze eindelijk eens gebruikt."
Mooi gezegd!

McMarx | 02-02-15 | 13:29

Aardbewoner | 02-02-15 | 13:00

De wal keert het schip, eens, over, zeg
acht/tien charlie's, let op mijn woorden!
Ok, misschien twintig, maar het komt, gezien de gestage toename van anti-islambewegingen wereldwijd.
De enige oplossing is goedwillende moslims laten integreren, maar hen héél duidelijk maken dat dit een verlichte maatschappij is en , áls zij de islam trouw willen blijven, ok, maar BINNENSHUIS. Ik wil hier niets mee te maken hebben,punt.
Elke wraak op westerlingen die een grapje over hun Mo maken onmiddelijk afstraffen door verminderen van burgerecht of, in erge gevallen, uitzetting, zoiets.

Foezela | 02-02-15 | 13:29

@Aidoo | 02-02-15 | 13:03
@donjon | 02-02-15 | 12:51
Nee, domoor, herten zijn roedeldieren.
Wolven vormen geen roedel maar een pak. Zeker geen flauw benul van de betekenis van het woord roedel?

.
___________

.
Dank je voor de zogenaamde verbetering, wijsneus.
Je kijkt te veel naar Cesar Millan.
Maar wolven zijn toch echt ook roedeldieren:
www.wolveninnederland.nl/wolven/wolf/r...
nl.wikipedia.org/wiki/Roedel
.
Dus dit geldt nog steeds, ondanks dat jij, typisch weer, op de vorm reageert en niet de inhoud.
Dus nogmaals:

'... islamitische lone wolfs.'

.___
.
Wolven blijven roedeldieren, hoe je ze ook noemt.

donjon | 02-02-15 | 13:28

eerstneukendanpraten | 02-02-15 | 11:23
NEE.
Heb het gecontroleerd net.
Wel iets van Marcouch die zegt "Doe als moslims in België: ..", iets over een mevrouw die over dit soort kinderen stelt "Zij streven sociale acceptatie na en doen er alles aan om zich te integreren.", een Dries Van Agt die waarschuwt "Onze aandacht wordt hier zo sterk door opgezogen, dat wij het conflict in Israël-Palestina uit het oog dreigen te verliezen.", en heeft Fatima Talbi in reactie op Aboutalebs 'Rot toch op' het over "Hou toch op!'.

Maar niks over de in België door religekke medeleerlingen mishandelde leerling omdat niet wilde tekenen.
Hoe ironisch.

gaffelbaard | 02-02-15 | 13:26

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:26

Kinderen hebben grenzen nodig. In Europa: westerse beschaving-grenzen. Als de ouders die niet geven, moet in dit geval, -kinderen: toekomstige terroristen – de staat ingrijpen. De onderwijzer zal het niet durven. Geef hem eens ongelijk. Er is dus een harde hand nodig. Als dit de kinderen niet gegeven wordt, is de staat schuldig aan wat zij in de toekomst zullen uitspoken.

onnosel | 02-02-15 | 13:26

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:19

@Aidoo | 02-02-15 | 13:03
Iemand domoor noemen en dan zelf zo'n bok schieten....

'Pack' is het Engelse woord voor roedel. Zowel herten als wolven leven in roedels; een roedel is namelijk een sociale structuur van een groep dieren met een duidelijk alfa mannetje en - vrouwtje, waarbij het mannetje de meeste vrouwtjes bevrucht.

Doe je huiswerk voor je onzin verkoopt.

Bruine Beer | 02-02-15 | 13:18

@Aidoo | 02-02-15 | 13:03
Wolven leven in roedels, die bestaan uit een voortplantend paar, hun welpen van dit jaar en de inmiddels volgroeide jongen van vorig jaar. Een roedel is dus in essentie een wolvenfamilie.
BITCH!

gijs geluk | 02-02-15 | 13:17

@Aidoo | 02-02-15 | 13:10
Ik leef in 2015. En jij?

Maria.1 | 02-02-15 | 13:12

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:10

In welk land was dat?

Reaaalist | 02-02-15 | 13:10

Maria.1 | 02-02-15 | 13:00

Precies, op de Belgische VRT vind ik er trouwens ook niets over als ik klik op "binnenlands nieuws" en 'Antwerpen' want dan krijg je dit: deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/antwe...

Je kunt terugscrollen naar vorige week, maar ook daar niks, noppes, nada...

eerstneukendanpraten | 02-02-15 | 13:04

@Russells Teapot | 02-02-15 | 13:01
Sorry, ik wist niet dat het een wedstrijd was. Ik heb niks met het christendom, maar al helemaaaaaal niet met de islam. Zo beter?

Maria.1 | 02-02-15 | 13:04

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:03

@Aidoo | 02-02-15 | 13:01
Misschien moet jij eens bij Bakito in de leer gaan. Dat is ook een trol, maar hij is grappig in plaats van alleen maar vermoeiend.

Russells Teapot | 02-02-15 | 13:03

@Aidoo | 02-02-15 | 13:01
hahahahahahaaaaaaaaaa, goeie grap! Is sarcastisch bedoelt mag ik toch hopen?!

Maria.1 | 02-02-15 | 13:02

Je vraagt je af wat voor een ouders die kinderen hebben.
Terwijl kinderen daar een zinvol-geweld-petitie hielden, gebeurde er afgelopen weekend in ons eigen NL dit: nieuws.thepostonline.nl/2015/01/29/ams...

Dit zijn geen incidenten meer imho.

gaffelbaard | 02-02-15 | 13:02

@Maria.1 | 02-02-15 | 12:35
"Dus steek je hoofd maar lekker in het zand; ik kijk liever om me heen wat er gaande is."

Dat slaat ook weer helemaal nergens op. Hoezo steek ik mijn hoofd in het zand? Is het nou echt zo moeilijk om de islam te veroordelen zonder gelijk partij te kiezen voor het christendom?

Russells Teapot | 02-02-15 | 13:01

@EddieS | 02-02-15 | 11:07
Weet je wat? Als jij ooit met honkbalknuppels in elkaar mocht worden geslagen, laat het ons dan even weten. Dan maken we er leuke grapjes over. Lachen joh!

PrinsesStoepje | 02-02-15 | 13:01

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 13:01

@eerstneukendanpraten | 02-02-15 | 12:52
Was het een moslim geweest die door autochtonen het ziekenhuis in was geslagen, dan was het breed uitgemeten door de NPO. Ook gegarandeerd. Er wordt ons een rad voor ogen gedraaid.

Maria.1 | 02-02-15 | 13:00

Foezela | 02-02-15 | 11:49

Ik gun je je optimisme Foezela, maar delen kan ik het niet. Er zijn zoveel redenen om daar niet in te geloven dan wel. De belangrijkste is misschien nog wel de zelfhaat die uit het postmodernisme is voortgesproten en maakt dat we zelf onze grootste vijand geworden zijn. Een meer dan substantieel deel van de bevolking is geconditioneerd door en doordrenkt met het cultuurrelativisme. Zie hoe PVDA, SP, GL en D66 communicerende vaten zijn, met een potentie aan stemmen die in z'n totaliteit niet kleiner wordt. Dan hebben we het nog niet over onze manipulerende media gehad, onze faciliterende overheid, onze bevolkingsafname en "hun" bevolkingsaangroei... Nee, door de met de 'democratie' verbonden concept van 'kiesmarkt' wordt de immer aan belang groeiende moslimstem een onweerstaanbare sirenenzang voor elke politicus die relevant wil zijn. Omwille van de smeer likt de kat de kandeleer. Inderdaad zou - theoretisch - het volk in opstand kunnen komen, autochtonen en goedwillende allochtonen gelijk, maar 'het volk' is helaas niet één en ondeelbaar maar gepolariseerder dan ooit. Exit hoop op redding voor wat mij betreft.

Aardbewoner | 02-02-15 | 13:00

Sub-Sahara Afrika? Dan zit je er toch echt een paar duizend mijl naast.

smoelwerk | 02-02-15 | 12:56

Dit is gewoon islam in actie.
*stempt allen pvv*

Lewis Lewinsky | 02-02-15 | 12:52

En onze NPO zwijgt oorverdovend over dit 'incidentje'. En als het de vorige week toch een zwaarbewapende haatmossel was geweest die een hele redactie naar de eeuwige nieuwsvelden had geschoten dan was het geheid slechts een 'verwarde man' geweest en had het niets maar dan ook niets met de ware islam te maken gehad. Gegarandeerd!

eerstneukendanpraten | 02-02-15 | 12:52

'... islamitische lone wolfs.'

.___
.
Wolven blijven roedeldieren, hoe je ze ook noemt.

donjon | 02-02-15 | 12:51

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 12:51

Het is allemaal heel erg en gepleegd door geestelijk uitschot, maar besteed eens aandacht aan Saoudi-Arabia, d.m.v. van een doorwrocht artikel!
•
Wat daar regelmatig aan onthoofdingen, mutilaties en meer van dat soort statelijke smerigheid wordt uitgehaald is veel meer dan die paar moorden die de IS laat plegen.
*
Hierover lezen we nauwelijks iets of te weinig in de pers; ja, vrouwen en autorijden is een probleem. Goh. Gelukkig was er aandacht voor de langdurige lijfstraffen van die blogger, maar dat is slechts een symptoom.
*
Ondercheidt julliezelf van de rest van de gemiddelde persSchijt hier in NL.
*
Doe er wat aan! NU graag!
Salut! Evocatus

Evocatus | 02-02-15 | 12:50

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 12:48

Wij hebben hier in nederland binnenkort Premier Alexander Pechtold en dappere D66 rechters die dit keihard zullen aanpakken. Als de belgen slim zijn gooien ze deze criminelen als ze een dubbel paspoort subiet het land uit. Nationaliteit afnemen en tot nooit meer ziens..

denoorman | 02-02-15 | 12:48

peter emile 12:31
inderdaad, die derde partij, bange westerlingen maar vooral hun bange gezagsdragers.Maar er is hoop. Voortschrijdend inzicht brengt Den Haag er waarschijnlijk toe de nog resterende 15 Leopard 2 tanks, die nu nog voor twee miljoen euro per stuk in de etalage staan, te behouden op Havelte, zo meldt het Reformatorisch Dagblad op 15 januari.Op het nippertje werd voorkomen dat de pas opgeleverde formidabele Karel Doorman (2) in de ramsj werd gezet. Onze VVD typiste aan wie 's landsverdediging is toevertrouwd hangt het eventuele behoud van genoemde voertuigen niet aan de grote klok uit angst te moeten erkennen dat Defensie tot op het bot is uitgehold , als sluitpost dient van de begroting en dat ze vele malen minder gehaaid is dan haar collega mw.Ploumen die wel honderden miljoenen kan blijven rondstrooien en zulks tot groot genoegen van de Novib's, Icco's en Cordaid's.

Jan Boule | 02-02-15 | 12:47

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 12:45

Het ergste zijn nog niet eens dat stelletje prototerroristen. De ergsten zijn de laffe wegkijkende en ontkennende leraren en schooldirecties. Want de belangrijkste reden voor dit soort klootzakjes blijft gewoon "omdat het kan".

Herr Vorragend | 02-02-15 | 12:42

@Aidoo | 02-02-15 | 12:40
Dan moet je de link lezen. Hyeana's zijn juist wel slim en laf!

Maria.1 | 02-02-15 | 12:42

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 12:40

@ Maria.1
sorry had
Maria.1 | 02-02-15 | 11:56 moeten zijn.

minik | 02-02-15 | 12:39

Deze mohammedaanse knuppelaars denaturaliseren en uitzetten! Doe dat, Belgen.

Lewis Lewinsky | 02-02-15 | 12:39

@Aidoo | 02-02-15 | 12:31

De Islam is politiek. Het stelt een maatschappij-inrichting voor, en een vrij bloedige manier om daar te komen bovendien. Veel politieker wordt het niet op deze wereldbol...

Parel van het Zuiden | 02-02-15 | 12:38

@Russells Teapot | 02-02-15 | 12:30
Ik heb niks met religie; veel te nuchter voor. Religie is iets persoonlijks en dat belijd je thuis en in de kerk/moskee met geloofsgenoten.
Islamieten willen iedereen onderwerpen aan hun geloof en dit voorval is hier een voorbeeld van. Dagelijks worden wij geconfronteerd met de barbaarse daden van de islam; niet met die van het christendom. Dus steek je hoofd maar lekker in het zand; ik kijk liever om me heen wat er gaande is.

Maria.1 | 02-02-15 | 12:35

@ Maria.1 | 02-02-15 | 12:27
Maria, kijk eens naar het eind van de film 1984 (of lees het einde van het boek).
Winston Smith houdt van big brother en gelooft in hem.
Dat is afgedwongen / geïndoctrineerd. Ik ben er van overtuigd dat de geschetste situatie mogelijk is.

minik | 02-02-15 | 12:35

Martinspire | 02-02-15 | 11:50
Want Antwerpen ligt niet in de Benelux.

Nog één keer: Be heeft samen met Ne het grootste havenpark ter wereld. Lux heeft een mooi gecomponeerd banksysteem. Ne heeft het beste infrastructuur van (het nog bestaande) Europa; water, weg en spoor.

We hebben landbouw, visserij, veeteelt, technische en staalindustrie, gas, raffinaderijen, universiteiten, fruitzooi en met de belgen erbij ook nog eens het lekkerste bier. Tel daar nog eens de bloemetjes uit de Flevopolder bij op.

En dan wil jij beweren dat wij geen exportproduct hebben.

Benelux-exit.

Jos Tiebent | 02-02-15 | 12:35

Aidoo | 02-02-15 | 12:25
Ha! Weer zo´n sterke oneliner. In mijn tijd was iemand van 20 met autotechniek of electrotechniek opleiding al lang en breed in garage of werkplaats te vinden, gestart op je 16e. Maar daarom hoef je me geen ´U´ te noemen hoor. Liever niet zelfs. Maar wil je nou van iemand die ´!´ ingedrukt or what.

chicago river | 02-02-15 | 12:34

Ook dit incident heeft natuurlijk niets met de islam te maken. De 20 ondertekenaars snappen de islam niet en die ene jongen wel.

Helaas is het dus blijkbaar zo dat 95% de islam niet snapt... en da's best veel.

Of zou die 5% de islam niet snappen en is islam inderdaad een onverdraagzame, geweldsverheerlijkende totalitaire ideologie?

Of mag je dat niet zeggen, want dan bent dan rascist. Hoewel ik het opneem voor die ene jongen die het zo zwaar te verduren had, nadat hij de geweldverheerlijking niet omarmde.

Of zijn de 10 geweldadige islamieten rascisten en haten zij zichzelf? Vragen, vragen, vragen....

Statler en Waldorf | 02-02-15 | 12:34

En dit is waarom we van gematigde moslims weinig mogen en kunnen verwachten. Zij zullen de eersten zijn die door de islamofascisten worden gemobiliseerd in de strijd tegen alles wat niet islamitisch is hier, zo nodig met grof geweld.
Verban de islam uit het openbare leven in Europa, beter vandaag dan morgen nog.

Professor Superhirn | 02-02-15 | 12:34

Ik denk dat het beeld van 'radicale' moslims en 'gematigde' moslims niet klopt; 'gematigde' moslims bestaan niet. Daar was menigeen het al mee eens. Maar wél bange moslims.
Je hebt dus radicale moslims en moslims die te bang zijn - of niet over de intelligentie beschikken of allebei - om hun bek open te trekken tegen de shit die wordt aangericht door hun soortgenoten die uitsluitend door testosteron worden aangedreven.

En wat nog veel erger en gevaarlijker is, is de derde partij in dit verhaal: bange westerlingen en hun al even bange politieke leiders.

Peter Emile | 02-02-15 | 12:31

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 12:31

@Maria.1 | 02-02-15 | 12:27
"Dat lijkt me een beetje achterhaald. Je ziet het alleen nog bij de Jehova's Getuigen."

Nee hoor, in de Bible Belt is het nog zeer gebruikelijk.

"Overigens heb ik nooit iets gelezen over doden omdat ze afstand deden van het Christendom of niet wilden toetreden tot het Christendom. Ook geen doden bij spotprentjes."

Nee dat klopt, maar dat heb ik toch ook niet met elkaar op één lijn gesteld toch?

Maar "de islam is erger" is geen argument waarmee het christendom minder erg wordt.

Russells Teapot | 02-02-15 | 12:30

@Russells Teapot | 02-02-15 | 12:23
Dat lijkt me een beetje achterhaald. Je ziet het alleen nog bij de Jehova's Getuigen. Overigens heb ik nooit iets gelezen over doden omdat ze afstand deden van het Christendom of niet wilden toetreden tot het Christendom. Ook geen doden bij spotprentjes.

Maria.1 | 02-02-15 | 12:27

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 12:25

De waard zijn gast | 02-02-15 | 11:54
Ik vond het wel een waardevolle link. Het is goed om ook de 'gematigde' variant aan te horen. Wat mij opviel is dat er een vrouw in de moskee zit zonder hoofddoek - naast de imam. Kijk, dat vind ik goed. Er zijn dus lichtpuntjes.
-
Zo heb ik ook de documentaire "Onze man in Teheran bekeken". Wat heeft die NL journalist ballen. Het geeft ook een ontzettend mooie inkijk in de Iraanse samenleving. Een land 'waar niets mag, maar alles kan'. Bijzonder moment vond ik de uitspraak van een moslima die claimt dat er geen mooiere dood is dan die van het sterven als martelaar (ze refereerde naar het sterven van haar vader in de oorlog tegen Irak als martelaar). Het meest integrerend vond ik wel dat zij het ook volledig meende. Zij was er van overtuigd dat dat de mooiste dood was. Het bizarre is dat er in het land een hele feestweek (van 10 dagen) is rond het martelaarschap, wat al honderden jaren gevierd wordt. Kijk zelf, van een NL-journalist die in Iran woont en met een Iraanse is getrouwd. Ik vind overigens Iran een bijzonder en mystisch land waar - denk ik over het algemeen - hele vriendelijke en sociale mensen wonen.

www.vpro.nl/programmas/onze-man-in-teh...
(20:50)

Dit laat onverlet dat de politieke islam niet verenigbaar is met een moderne samenleving, dit wordt m.i. nog eens bevestigd in deze VPRO documentaire.

Bernard Couperus | 02-02-15 | 12:24

@Maria.1 | 02-02-15 | 12:19
Dat is dus gewoon niet waar. Heel veel christenen, met name diegenen die hun geloof nog wat serieuzer nemen, excommuniceren diegenen die van hun geloof afvallen, tot op het punt dat de dominee christelijke ouders verbiedt om nog contact te hebben met hun atheistische kinderen.

Russells Teapot | 02-02-15 | 12:23

Bij de moslim omroep deed een mocro met iets meer zuurstofopname laatst zelf een uitspraak waarin zij een causaal verband legde tussen bergvolk, agressie en achterlijkheid. Toefje islam erbij et voilla. Gedwongen anti conceptie never sounded so good.

vaas klaak | 02-02-15 | 12:23


@Skunk57 | 02-02-15 | 11:48
Ja, dat gaat natuurlijk niet met die klote Islam, want het is een kwestie van tijd kijk maar wat er in Zweden gebeurd nu op dit moment door massale totale overname door Immigranten en dit is wat ons ook te wachten staat.
Ik zal u link geven van een Reportage wat u wellicht wel interessant gaat vinden.

www.youtube.com/watch?v=JbPmSDnvCL4

Waarschijnlijk interesseert het u dan wel een shit.

gijs geluk | 02-02-15 | 12:21

@Aidoo | 02-02-15 | 12:17
"Het christendom kan beslist geen religie genoemd worden"

Dan heb je niet helemaal begrepen wat ik zeg. Ik zeg juist dat islam en christendom allebei religies zijn, in de volste zin van het woord.

Russells Teapot | 02-02-15 | 12:20

@Aidoo | 02-02-15 | 12:17
Christenen kunnen de kerk gewoon verlaten zonder dat ze bang hoeven te zijn voor represailles in tegenstelling tot de islam.

Maria.1 | 02-02-15 | 12:19

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 12:17

Aidoo | 02-02-15 | 12:07
Ha! Een ´Asmodeaanse´ beschuldiging. Nee, ben niet christelijk opgevoed, en heb toch een pleurishekel aan ´de´ islam. Ja, heb een Joodse naam. Opgegroeid in Rotterdam in een familie van zuiderlingen die afhankelijk van de familietak God noch gebod kennen. Jij, Aidoo, komt jezelf nog wel tegen. Nog een lasteraar erbij, gaat lekker zo. Denk maar niet dat ik de moeite neem dat uitroeptekentje aan te duwen.

chicago river | 02-02-15 | 12:16

Oh. Hier staat het ook. Nou dan kopieer ik mijn reaguursel toch even.

"Leerling Younes B., die eerder zei "de hand van de daders" van de aanslag te willen schudden"

Nou, knul, hier is een bomgordeltje, ga maar even op dat braakliggende terreintje staan en trek maar aan het touwtje. Met een beetje mazzel kun je de daders dan heel snel de hand schudden. Als die het niet te druk hebben met het neuken van 72 druiven.

Kameroudste | 02-02-15 | 12:16

Foei toch, kritiek op de islam? Dan gewoon in elkaar trappen met z'n tienen. Maar het heeft immers niks met de islam te maken..? Of was het weer een Zionistisch complot..?

telelezer | 02-02-15 | 12:16

En nog steeds vind de meerderheid in de politiek dat zoiets geen reden mag zijn om zulke ratten het paspoort af te pakken en het land uit te zetten.
Maar steeds meer kiezers gaan daar anders over denken.

Toontje-lager | 02-02-15 | 12:15

@Maria.1 | 02-02-15 | 12:13
"Als iemand te nuchter is om in een opperwezen te geloven kun je hem daar niet toe dwingen. Ook niet met geweld."

Nee, dat klopt. Je kunt hooguit mensen dwingen te pretenderen te geloven. Wat de islam doet met geweld, en het christendom met sociale druk.

Maar er is vooralsnog niets waaruit zou volgen dat de islam "geen religie" is.

Russells Teapot | 02-02-15 | 12:15

"Hij stond zijn grond"?
Wie zoiets uit zijn toetsenbord krijgt mag óók wel een corrigerende tik met de knuppel.

paulvink | 02-02-15 | 12:15

Zolang we niet willen onderkennen dat de islam een veroveringscultuur is die als religie is vermomd, zijn we machteloos.
Juist omdat deze veroveringscultuur religie als alibi gebruikt durft de laffe "politiek correcte" overheid niets te doen, en brengt daardoor het eigen volk in gevaar; mede door de enige parlementarier die ons ervoor waarschuwt te demoniseren en uit te sluiten.

telelezer | 02-02-15 | 12:13

@Russells Teapot | 02-02-15 | 12:03
Uit de encyclopedie:

"de religie zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [reˈlixi] Verbuigingen: religie|s (meerv.) het geloof in God of in goden"

Als iemand te nuchter is om in een opperwezen te geloven kun je hem daar niet toe dwingen. Ook niet met geweld.

Maria.1 | 02-02-15 | 12:13

Daders land uitzetten per direct of elke vorm van uitkeringsgerechtigdheid afpakken en van de ouders.

Wat ik mij dus al een tijdje afvroeg is: hoeveel procent van de allochtonen die in Nederland wonen hebben een uitkering? (en voor hoeveel is dat in Europa)
Kan iemand daar is een mooi onderzoek naar doen ?

gijs geluk | 02-02-15 | 12:12

Ik heb het even gecontroleerd, maar helemaal niets op:
NOS.nl, nos-teletekst, rtlnieuws.nl, volkrant.nl

Dus het is niet waar, niet gebeurd, islam is vrede!

atheïstisch stemvee | 02-02-15 | 12:11

Wederom een bewijs dat vele volgers van de zogenaamde profeet geweld niet schuwen om tegengestelde wereldbeelden de kop in te drukken.

Myrkie | 02-02-15 | 12:11

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 12:10

Hoeft niemand te verbazen dit, zo werkt "democratie" in Gaza ook. Je bent het met ons eens, en anders. Dit is ook een van de redenen dat je gematigde moslims niet hoort, dat is namelijk gevaarlijk en/of kan je sociale uitsluiting opleveren.

Fryske Pugilist | 02-02-15 | 12:09

@Martinspire | 02-02-15 | 11:51
Nee. U praat liever over kinderporno, hmm?

Jan Passant mk2 | 02-02-15 | 12:08

-weggejorist en opgerot-

Aidoo | 02-02-15 | 12:07

zo de ouden zongen piepten de jongen.
bouw er nog maar moskeen bij,dek de tafel maar voor de nieuwe uitkering trekkers die er op af komen.
het dorpje waar ik woon heeft 2 moskeen,voor de soennieten en de sjiieten.
in het asielkomers centrum zijn de moskee gangers ruim vertegenwoordigd,ze worden goed verzorgd.
beter als de mensen die uit nood naar de voedselbank moeten, maar dat zijn in meerderheid n.l ers,het soort waar onze gekozen regering minder aandacht voor heeft
asiel zoekers is de toekomst,en grote bijdragen aan ontwikkelings hulp,dat staat hoog in het vaandel
binnenkort zijn er verkiezingen,wel gaan stemmen

soledad | 02-02-15 | 12:05

Mijn petitie:
De islam moet verboden worden.

Wonderful-Life | 02-02-15 | 12:05

@deraderendraaien | 02-02-15 | 11:33
Uiteraard haal ik een glaasje water voor je, je mag zelf zeggen uit welk land het moet komen.
*piloot opdracht geeft voor complete checkup van mijn prive-jet*

necrosis | 02-02-15 | 12:04

@Maria.1 | 02-02-15 | 11:56
Definieer anders eens voor de duidelijkheid het woord "religie," want voor zover ik kan zien heeft "wel of niet iemand proberen te dwingen te geloven" *helemaal* *niets* te maken met de gebruikelijke definitie van dat woord.

Russells Teapot | 02-02-15 | 12:03

@Capt. Iglo | 02-02-15 | 11:54
"het onderscheid maken is het enige waar ik bezwaar tegen maak"

Waarom dan? Het is toch gewoon een objectief waarneembaar feit dat er dogmatische, ideologische en culturele verschillen zijn tussen islam en christendom, en grote verschillen in gedrag tussen christenen en moslims?

Het debiele gelijkheidsfundamentalisme, het irrationale linkse dogma dat alle religies exact gelijk en exact even slecht/goed zijn, dát is pas stompzinnig.

Russells Teapot | 02-02-15 | 12:00

Asmodean | 02-02-15 | 11:41
Jij ´oordeelt´ per elke plemp hier jezelf een slag in de rondte. Aannames, beschuldigen. En je nick, afkomstig dus van de meester Goya uit het apocriefe boek Tobit. Asmodea, ´Koning des Duivels´ -heel toepasselijk. Kwaadaardig menneke.

Goed. Ik ben met de vis in de rivier worstelen, zodat straks papa weer kan zien. Je houdt me niet tegen, want ik blijk toch de strekking van het bijbelse verhaal te kennen. Goed eigenlijk dat je er bent, blijf vooral niet weg.

chicago river | 02-02-15 | 12:00

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 12:00

@Aidoo | 02-02-15 | 11:55
Klopt. Het zijn dan ook geen wolven maar laffe hyena's.

Maria.1 | 02-02-15 | 11:59

Gewoon een incident, toch?

En het allerergste is niet dat die jongen in elkaar geslagen is, maar dat het allemaal zo afstraalt op alle moslims, nietwaar kereltje Pechtold?

knerf | 02-02-15 | 11:59

@Russells Teapot | 02-02-15 | 11:54
Je kùnt iemand niet dwingen in iets te geloven! Islam is dus geen religie, maar een doctrine.

Maria.1 | 02-02-15 | 11:56

Jij doemdenker! Wacht maar tot de 3de en 4de generatie geboren is, en opgroeit. Je zal zien dat dat gewone Nederlanders zijn die onze normen en waarden omarmen. Zo werd mij door sokken en andere onbenullen een jaartje of twintig geleden bezworen.
Als ik één ding, misschien wel het enige ding buiten kleien, koken, dansen en zingen, opgestoken heb op mijn überlinkse multiculti lagere schooltje, dan is het wel dat dat dus niet zou gaan gebeuren.

aardappelninja | 02-02-15 | 11:56

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 11:55

Wat een varkens

BozeHenk | 02-02-15 | 11:55

Begin van de Domheid | 02-02-15 | 11:26
Flikker toch op met je Dhimmie-tv. Ja, ik heb het ff gekeken. Tenenkrommend. Wordt er door zo'n imam uitgelegd dat de haatteksten uit de koran alleen maar goed kunnen worden geïnterpreteerd wanneer men de Arabische taal op hoog niveau machtig is. Daarmee zegt die lul in feite dat iedere vertaling van de koran niet juist is, wat natuurlijk niet klopt. En niemand die daar dan op in gaat. En vragen die met tegenvragen worden beantwoord. zum kotsen!

De waard zijn gast | 02-02-15 | 11:54

Capt. Iglo | 02-02-15 | 11:47

Inderdaad... *Steen voor hol wegschuift*

LeakyLeak | 02-02-15 | 11:54

@ Russells Teapot | 02-02-15 | 11:48

Tja u en vele met u gaan mensen woorden in de mond leggen als ze geen onderscheid maken dus de ene en de andere religie (zou gewoon ook raar zijn aangezien ze in hetzelfde geloven) en jullie bekrompen wereld beeld niet deelt. Ik zeg nergens dat het warm en veilig is of dat het (allebei) niet moet worden aangepakt. Er is geen verschil, het is allebei wet overtredend, ongewenst en gevaarlijk gedrag en zo zou het ook betitelt moeten worden bij zowel moslims als christenen, het onderscheid maken is het enige waar ik bezwaar tegen maak, wat voor onzin jullie mij dat in de mond willen leggen is wat mij betreft om het even.

Capt. Iglo | 02-02-15 | 11:54

@Maria.1 | 02-02-15 | 11:47
Als iets kenmerkend is voor religie, dan is het dat uittreding vrijwel altijd zo moeilijk mogelijk gemaakt wordt.

Natuurlijk is islam wél een religie, mensen dienen eens te stoppen met het zeggen van die rare dingen.

Russells Teapot | 02-02-15 | 11:54

-weggejorist-

Aidoo | 02-02-15 | 11:52

@Jan Passant mk2 | 02-02-15 | 11:13
Ik weet niet of het Christendom iets is waar je naartoe wilt werken. Zeker gezien er vandaag alweer iets bekend is geworden van kinderporno.

Martinspire | 02-02-15 | 11:51

SS officieren waren ook lone wolves.
Heus niet elke nazi was een moordenaar.
/D66 modus = 0

wakkere_nederlander | 02-02-15 | 11:51

@balustrade | 02-02-15 | 11:09
Een petitie starten omdat iemand iets zegt is nog tot daaraan toe, maar als je hoort waarom dan zakt je broek er wel vanaf ja

Martinspire | 02-02-15 | 11:51

@anti-fatwa | 02-02-15 | 11:47
"Het word nooit meer minder,het gaat alleen nog maar erger worden."

Tja, als je nu al capituleert, dan is er inderdaad weinig hoop ja.

Russells Teapot | 02-02-15 | 11:50

Dit soort uitwassen zou standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden. Mensen die zich niet menselijk kunnen gedragen en eigenlijk recht tegenover al onze normen wen waarden staan verdienen namelijk geen mensenrechten. Iets om over na te denken.

JohnnyLion | 02-02-15 | 11:50

@Jos Tiebent | 02-02-15 | 11:09
Verschil met de landen die je noemt is dat ze hun buren niet zo heel hard nodig hebben. Wij kunnen weinig beginnen zonder de import/export naar Duitsland en andere zaken. Zelfstandig proberen verder te gaan zorgt er alleen maar voor dat we uiteindelijk ook niets meer over houden, dan gaat men lekker naar Antwerpen en andere havens.

Martinspire | 02-02-15 | 11:50

Zolang er na alle mohammedaangerelateerde nieuwsfeiten, met en zonder bewegegend beeld , nog mensen reaguren vanuit een standpunt dat mohammedaanse jongeren alleen maar willen assimileren, werken en positief willen participeren in de westerse samenleving, is het wachten op de situatie welk komt na :'kwaad tot erger'.

pluizigkroeshaar | 02-02-15 | 11:50

@ @ meneer der meneren | 02-02-15 | 11:11
ik teken niet btw. Je mannetjes mogen oude vrouwtjes en gehandicapten helpen oversteken.

TheseDays00 | 02-02-15 | 11:49

Geloof maar dat over een poosje de protestbeweging tegen de islamisering en moslimdominantie zo groot (wereldwijd) gaat worden dat de nu geldende regels over burgerschap en uitzetting veranderd gaan worden.Zeker weten.
Het zijn nu nog verspreide en over elkaar heen buitelende groepjes zoals Pegida's , AfD , Wilders ,Le pen , ukip en noem ze maar op.
Laat geen enkele politicus of Gutmensch zich ENIGE ILLUSIES maken omtrent deze bewegingen, Op een dag komt er een niet te stuiten golf aan die alle politici dwingen en hopelijk doen inzien dat ,om onze verlichte samenleving in stand te houden,er andere maatregelen genomen moeten worden: laicité en absolute scheiding van kerk en staat, overasl.

Foezela | 02-02-15 | 11:49

@Capt. Iglo | 02-02-15 | 11:02
"En als iemand de hete aardappel van het islamonderwerp in de schoot geworpen krijgt, zegt ie gewoon: "en het christendom dan?"

En alles is weer veilig en warm...."

- H. Teeuwen

Russells Teapot | 02-02-15 | 11:48

Speelt zich af in België. Who gives a shit, gebeuren wel meer walgelijke dingen over onze grenzen. Zolang het hier maar rustig blijft.

Skunk57 | 02-02-15 | 11:48

@Bokito ergo sum | 02-02-15 | 11:06
Als je bang bent voor een religie, dan is het eigenlijk geen religie meer maar een cult

Martinspire | 02-02-15 | 11:48

Heeft Peter de Vries zijn steun al uitgesproken voor de daders?
-
Ach die daders groeien op en gaan gewoon verder met de westerse maatschappij ondermijnen omdat dat hun taak is.
-
Hooguit 20 jaar dan gaat europa zwaar gebukt onder de islam,als we dan al niet veroverd zijn.
-
Het word nooit meer minder,het gaat alleen nog maar erger worden.
-
Het romeinse rijk viel ook van binnenuit door de barbaren.
-
En zo zal het hier ook gaan,je moet je ogen wel heel hard dichtknijpen om dat niet te willen zien.

anti-fatwa | 02-02-15 | 11:47

Islam is geen religie. Bij een religie kun je vrijwillig toe- of aftreden.

Maria.1 | 02-02-15 | 11:47

@ LeakyLeak | 02-02-15 | 11:44

Heel oud nieuws....

Die Nederlander is er zwaar gewond bij geraakt lees ik net in de televaag
Capt. Iglo | 26-01-15 | 13:57 (comment sloeg op Kobani)

Capt. Iglo | 02-02-15 | 11:47

Ik zou zeggen: iedereen die die petitie heeft ondertekend het land uit, samen met de familie.

Handig toch, als moslims zelf op een rijtje zetten wie van hen precies radicaal is en wie niet, zodat wij precies weten welke we eruit moeten zetten?

Russells Teapot | 02-02-15 | 11:46

@kom hoe heet ie | 02-02-15 | 10:58
Das dus het punt, ze slaan de hersenen in van iemand die ze eindelijk eens gebruikt

Martinspire | 02-02-15 | 11:46

Geenstijl en Spartacus er ook nog wel een handje van hebben om berichten aan te dikken en zaken erbij te verzinnen. Asmodean | 02-02-15 | 11:22

Goh. Fijnbesnaard man, ben jij, Asmodean. Beetje de nieuwe, Spartacus, die met regelmaat meer dan prima stukken tiept, en in 1 adem door de gehele GS van leugens beschuldigen. Lasteraar. Wat betekent dat eigenlijk, ´Asmodean´?

chicago river | 02-02-15 | 11:46

Ik heb net ook weer een Mocrofietje gehad!
Wat zijn de lui agressief en snel op hun p1k getrapt!
Die Moslims schijnen het hele concept van relativeren en acceptatie niet te begrijpen, zal wel met religie te maken.

r04drunn3r | 02-02-15 | 11:46

@Asmodean | 02-02-15 | 11:36
Is het je ooit opgevallen dat er merendeels policoller bronnen zijn,onze eigen NPO voorop die doen aan downplayen,feiten verdraaiing en verdoezelen zodat er idd maar heel weinig echt eerlijke bronnen zijn?

deraderendraaien | 02-02-15 | 11:45

Nou iedere naam die op die petitie staat kunnen ze denk wel mooi post-nataal arborteren.

Meister Jäger | 02-02-15 | 11:45

Ondertussen in Syrië. Onze enige Hollandse kaaskop uit Hollandistan bij de Peshmergas kapot gebombd... transterramedia.com/media/54897 Met video... (..)

LeakyLeak | 02-02-15 | 11:44

@ meneer der meneren | 02-02-15 | 11:11
ok, ik teken.

TheseDays00 | 02-02-15 | 11:43

@ peterdh | 02-02-15 | 11:25

Ze vragen voor ze haar ontslaan toch niet naar haar thuis situatie (en als die gevolgen tegenvallen ontslaan ze haar toch maar niet?), dus ze weten de gevolgen van het ontslag helemaal niet. Het kan meevallen zoals u schetst maar daar moet je niet vanuit gaan, je moet er vanuit gaan dat iedereen voor zichzelf zorgt (moet kunnen zorgen) op het moment dat je iemand ontslaat ontneem je dat diegene voor onbepaalde tijd en dat kan hele ernstige gevolgen hebben. En naar de kerk gaan of niet zegt niks over de capaciteit van de mevrouw om les te geven in de geest van de school. Het is overigens al te gek voor woorden dat het die school is toegestaan in die geest les te geven (indoctrineren) terwijl hun gedachten haaks staan op onze grondwet maar dat is weer een andere discussie.

Tussen iemand een klap geven en een klap geven kan ook heel veel verschil zitten, daar maak jij toch ook geen onderscheidt tussen in dit geval? Het gaat om de daad en de gedachte achter die daad, niet om of de gevolgen wel of niet mee kunnen vallen. Als deze jongen slechts een blauwe plek had opgelopen vond u het wel goed? Maar bij ernstige verwondingen niet? Nee dus, dit gedrag is ten alle tijden ongewenst net als het gedrag van die christenen en qua oorzaak identiek en qua gevolg kan het net zo schadelijk en misschien zelfs schadelijker (je kan bijv. ook meerdere mensen (kinderen, partner) duperen) zijn.

Capt. Iglo | 02-02-15 | 11:41

Hebben die camerabeelden, waarop dat meisje met hoofddoek een bierblikje moest koppen, nog wat opgeleverd? Of loopt dat onder`zoek nog? Kunnen ze straks met 10 man die verwarde dader afranselen.

Piet Karbiet | 02-02-15 | 11:41

We zijn weer terug bij af. Daar waar provo's, dolle mina's , tijdschriften als Gandalf, Hitweek in de 60-er jaren
( terecht ) geen strobreed in de weg werden gelegd, het protestantisme en katholicisme aan de schandpaal werden genageld zonder gewelddadig repliek van die kant, eist een nieuwe in ons land genestelde godsdienst alle bewegingsvrijheid op in de publieke ruimte.Deze godsdienst is wars van al hetgeen wij als samenleving wensen en zeker die van D66. D66 haar ontstaan dankend aan het seculier individueel zijn, bejegent nu met alle égards deze godsdienst daar waar zij het christendom te vuur en te zwaard ( verbaal weliswaar) heeft bestreden. De Goudse B & W bestaand uit de van huis uit seculiere partijen , VVD, D66, GL ,PVDA met 1 lokale, beslist morgen ober de bouw van een schimmig gefinancierde moskee aldaar.El Wah heeft 2.3 miljoen euro op de Rabo Gouwestreek staan.Tarik ()IBN Ali "werft" fondsen bij de salafisten in het MO. Zulk een moskee wordt een voorportaal van mohammedaanse evangelisatie.Op Joop roept Amhed Marcough (PVDA) moslims op om gelijk in België, afstand te nemen van het militantisme. Zijn partij is veertig jaar te laat. Het Schip der Staat is inmiddels zinkende.

Jan Boule | 02-02-15 | 11:41

deraderendraaien | 02-02-15 | 11:30
Het is niet dat ik niet wil oordelen. Op dit moment is het wmb alleen onduidelijk wat er precies is gebeurd. Ik geloof in hoor en wederhoor. Daarom zeg ik ook: als dit klopt dan is het verschrikkelijk, en dan hoop ik dat alle daders keihard worden gestraft.

Asmodean | 02-02-15 | 11:41

necrosis | 02-02-15 | 11:29
Zowel Geenstijl.nl als Joop.nl grijpen graag berichten aan die in politieke straatje passen. Er is geen bronnenonderzoek omdat beide sites veel te gretig zijn om aan hun publiek voor te schotelen wat ze graag willen lezen. Of er is wel een betrouwbare bron, maar de informatie die daaruit gehaald wordt is incompleet of zelfs deels onjuist. Daarom lees ik liever altijd verschillende bronnen. In dit geval is er behalve de link uit 'het laatste nieuws' geen enkele andere bron die melding maakt van deze verschrikkelijke gebeurtenis. Daarom hou ik nog even een slag onder de arm. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat de feiten heel anders liggen. Waarom je nu de vergelijking trekt met een complottheorie mbt Parijs is mij overigens een raadsel.

Asmodean | 02-02-15 | 11:36

Goh, er bestaat dus ook al een pegida-Vlaanderen
www.facebook.com/pegidavlaanderen/pos...
An sich wel handig, want voor lezersreacties moet je niet bij Belgische websteks zijn, die durven dat niet uit angst voor policor-represailles.

Abject | 02-02-15 | 11:36

@necrosis | 02-02-15 | 11:24
Pfff.. haal jij dan een glaasje water voor mij?

*Me afvraag waarom laat ik me er soms toch toe laat verleiden om te reageren op zoveel onbenul,terwijl ik de tips van vriend necrosis kan dromen.*

deraderendraaien | 02-02-15 | 11:33

Andersdenkenden afranselen, geen wonder dat Linksmenschen en muzelmannen graag samen optrekken.

Morgenhout | 02-02-15 | 11:33

@Asmodean | 02-02-15 | 11:07
De dader is al aangepakt. Met honkbalknuppels.

Parsons | 02-02-15 | 11:32

Liever 100 dronken Polen in de tuin dan 1 koranimal in de regio.

Joop69 | 02-02-15 | 11:32

Jongens, zo rolt de islam. Wen er maar aan. Voor een gematigd geluid (bijvoorbeeld van andere moslims) is geen plaats.

Stijlicoon | 02-02-15 | 11:32

Vette pech voor Amadou dat het blijkbaar nét sportdag was die dag,anders had daar natuurlijk nooit een honkbalknuppel gelegen.
Ow,wacht...

R.B.Scott | 02-02-15 | 11:31

@Asmodean | 02-02-15 | 11:22
Dat van die burka is een metafoor voor de manier waarop jij in het leven lijkt te staan, door de constante ontkenning of het excuses zoeken die je laat zien in je tegels hier,om maar niet te hoeven oordelen in wat anderen allang als feiten erkennen omdat het bewezen feiten zijn.

deraderendraaien | 02-02-15 | 11:30

@Asmodean | 02-02-15 | 11:22
Iemand bij mij op de werkvloer (ja, een moslim met gemankeerde waarden) wist te verkondigen dat die schietpartij bij 'Charly Hebdo' nep was.
Het was volgens hem in scene gezet om 'de moslims' de schuld te kunnen geven.
Hou jij vooral een slag om de arm....

necrosis | 02-02-15 | 11:29

-weggejorist-

Bouwvakkersdécolleté | 02-02-15 | 11:29

Mooi geloof toch, die islam. Een soort down syndrome maar dan aggressiever.

panadol | 02-02-15 | 11:29

Younes kan wat mij betreft zo snel mogelijk de handen schudden van de daders.

Marcel66664746 | 02-02-15 | 11:28

Deze petitie werd dus op dezelfde manier georganiseerd als de "verkiezingen" in islamitische landen.

Zoiets | 02-02-15 | 11:27

@Sjaak uit Dordt | 02-02-15 | 10:58


Eerder dit: "Samengevat, de koloniserings van onze landen"

omanders | 02-02-15 | 11:27

Het wordt tijd om een debielendeportatielijn op te zetten naar islamië.

marcoplarco | 02-02-15 | 11:27

Godsammekraken | 02-02-15 | 11:00
In dit geval is de gematigde moslim de persoon die ageert tegen de fanatieke moslim.

De waard zijn gast | 02-02-15 | 11:26

Ja, maar dat is in België. In Nederland zou zoiets niet gebeuren want hier zijn alle moslims lief.
En mocht het toch gebeuren, dan is het de schuld van de PVV en de Geenstijl.

jemagookniksmeer | 02-02-15 | 11:26

@Capt. Iglo | 02-02-15 | 11:09

T'is ook maar net hoe je het omschrijft/framed he...

Zoals jij het nu stelt klinkt ontslagen worden erger, laten we het eens andersom proberen, kijken of dat lukt:

Ontslagen worden als lerares omdat je het gedachtengoed niet aanhangt van de instelling waar je werkt, om vervolgens in de WW te komen terwijl manlief nog een baan heeft om de hypotheek te betalen. Dat geeft je de tijd om een baan te zoeken terwijl je wat meer tijd spendeerd aan de kinderen.

Of afgeranseld worden door de helft van je klas omdat je in een democratie denkt op te komen voor je mening. Dit moet je bijna bekopen met de dood. Waarna je met je compleet in puin geslagen vertrouwen nog een aantal jaar met je belagers moet samenleven in wat eigenlijk een veilige haven moet zijn voor studie. Totaal gedesillusioneerd en consequent in angst levend moet je je traject daar voortzetten en degenen die je zouden moeten beschermen (leraren, de instelling en notabene justitie) doen *niets* omdat de vrees voor de Islam er letterlijk met een honkbalknuppel is ingeslagen.

Ja. Inderdaad Captain, t'is maar net hoe je het framed.

peterdh | 02-02-15 | 11:25

-weggejorist-

Haramzwijnworst | 02-02-15 | 11:25

Younes B., een terrorist in de dop. Opsluiten die kneus.

De waard zijn gast | 02-02-15 | 11:25

Die klappen zullen hem ook echt overtuigd hebben van het gelijk van zijn tegenstanders... werkt toch meestal zo? Treurig verhaal zeg.

Truttebol | 02-02-15 | 11:25

@deraderendraaien | 02-02-15 | 11:15
Tip: niet met je hoofd op tafel slaan, daar krijg je bulten van.
Nog een tip: leg een rubbertegel voor je tikplank, dat scheelt een half jaarsalaris aan Paracetamol.

necrosis | 02-02-15 | 11:24

blauwe zander | 02-02-15 | 11:06
Die ligt elke avond met zijn reed richting Mekka, om inspiratie op te doen om zijn kiezers nog meer te naaien.

Snowy2000 | 02-02-15 | 11:24

De eerste is opgestaan. Groot respect voor Amadou B. Dit soort mensen heeft de wereld nodig. Als eenling op durven te staan voor wat goed is ook al weet je dat je risico loopt. Om misverstanden te voorkomen: vrijheid van meningsuiting is geen legitmatie voor geweld. Nooit. Je suis Amadou.
Kaartenactie?

Haagse Tokkie | 02-02-15 | 11:24

Staat het al op de Joop?

eerstneukendanpraten | 02-02-15 | 11:23

deraderendraaien | 02-02-15 | 11:15
Ik geloof zeker niet alleen maar alles wat ik zie. Maar in dit geval is er maar een klein berichtje te vinden in de Belgische media hierover. Het zal niet de eerste keer zijn dat juist de meest woedendmakende berichten ofwel compleet verzonnen zijn, ofwel dat de vork heel anders in de steel zit. Daar komt nog eens bij dat Geenstijl en Spartacus er ook nog wel een handje van hebben om berichten aan te dikken en zaken erbij te verzinnen.
-
Ik zeg overigens zeker niet dat dit bericht verzonnen is. Ik hou alleen een kleine slag om de arm voor het geval er feiten ontbreken. Simpelweg omdat dit erg vaak het geval is. Waarom je opeens stelt dat ik een burka draag is mij overigens een raadsel.

Asmodean | 02-02-15 | 11:22

Wat is nu probleem heeft toch niks met islam te maken..... hoofd ff op toestenbord slaan doet.
Denk dat over een jaar of 20 als mensen hier dagelijks weer langs de weg aan kruizen hangen naast de staken met afgehakte hoofden we met weemoed aan dit soort incidenten terugdenken.

Umberto die trotzoni | 02-02-15 | 11:21

Vrede, liefde en verdraagzaamheid in zijn puurste vorm...

Air van Boven Dorens | 02-02-15 | 11:19

@Satria | 02-02-15 | 11:06
Maar zolang je speelgoedpoezen niet zwanger worden, zie ik het probleem niet ;-)

necrosis | 02-02-15 | 11:17

@Bokito ergo sum | 02-02-15 | 11:06
Er bestaan geen gematigde moslims.
Hun denken en doen is gebaseerd op hun sprookjesboek, het letterlijke woord van hun denkbeeldige god!
Mensen die zwaar religieus zijn, zijn doof voor feiten/ argumenten.
Zo schijnt de aarde pas 6000 jaar oud te zijn en zijn opgegraven dinosaurusbotten bewust geplant door de Chinezen....
Al vraag ik me af hoe oud de aarde is volgens de volgelingen van de lange-tenen-religie.

necrosis | 02-02-15 | 11:16

En wat gebeurt met de daders? Zezullen vast ernstig zijn toegesproken door het schoolhoofd.

Inextremis | 02-02-15 | 11:15

@Asmodean | 02-02-15 | 11:07
En waarom nou weer die slag om de arm "als het daadwerkelijk zo is gegaan"?
Geloof jij dan echt alleen maar wat je ziet?... dan moet je misschien s'morgens eens andersom in je burka kruipen,want aan de andere kant zit nog een soort gleuf waardoor je nog iets zou kunnen waarnemen om je heen. man.. man.. man..

deraderendraaien | 02-02-15 | 11:15

Volgens Peter 'NSB' de Vries heeft hij er wel een beetje zelf om gevraagd en is het de schuld van het Vlaams Belang.
Stageplek, anyone?

Cuyahoga | 02-02-15 | 11:14

De burgeroorlog is al aan het beginnen en de civilisatie staat al 1-0 achter op de barbaren.
Net als het oude Rome zullen wij door onze eigen volgevroten lethargie ten onder gaan.

Rest In Privacy | 02-02-15 | 11:14

Geweld is gewoon één van de belangrijkste pijlers in de islam, het druipt van elke bladzijde van de Koran af.
Moskeeën en islamitische scholen worden bijna zonder uitzondering vernoemd naar veldslagen tijdens de veroveringstochten van islamitische legers.
Vind je het dan gek dat islamitische jongeren meteen naar geweld grijpen zodra de islam in het geding is?

sinar2 | 02-02-15 | 11:13

"De islam is een normale religie. Precies zoals het christendom".
Roepen de regenten en Gutmenschen altijd (hoopvol) in koor.

Zij vergeten echter met opzet dat de islam niet alleen een religie is, maar vooral een dwangmatig systeem dat de doodstraf hanteert (en uitvoert) voor iedereen die opvalt als afvallig of afwijzend van de groepsdruk.
De groepsdruk, die altijd door de minst gematigde en meest agressieve moslim in de roedel wordt aangegeven.

Bouw nog snel maar weer een enorme moskee met een atoombunker eronder voor Boze Profeet. Misschien dat er dan zo'n kwaadaardige moslim wel een handtekening voor eeuwige vrede op uw papiertje wil kliederen, o Pechtoide beterweters.

Heeft u iets tastbaars om triomfantelijk mee te wapperen, net als de grote staatsman Chamberlain.

Jan Passant mk2 | 02-02-15 | 11:13

Wat vindt Carin Hereijgers hiervan. Vind ik nogal wat belangrijker dan de meningen hierboven.

Heinzz | 02-02-15 | 11:11

@TheseDays00 | 02-02-15 | 11:04
Besef wel dat ik tien mannetjes heb klaarstaan.

meneer der meneren | 02-02-15 | 11:11

Heeft Joop al gereageerd?

RonnieKray | 02-02-15 | 11:11

Tja, je vraagt je af waar het vandaan komt zoveel haat. Gelukkig zijn dit allemaal excessen en heeft het niets met de ware islam te maken (islam is vrede). Ondertussen in Duitsland:
www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buitenland/...

Bernard Couperus | 02-02-15 | 11:10

Ik ben geneigd om dingen te schrijven die mij zeker een ban opleveren...
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!

Weetje71 | 02-02-15 | 11:10

Bijkomend probleem is de IQ-domheid van die stuifzand-figuren, via Maaseik komen ze spoedig Nederland binnen en dan op naar hun randstad-collega's voor de totale ontwrichting van dit ooit aardige land.

grindbak | 02-02-15 | 11:10

En toch vertrouw ik het verhaal niet.

ED-209 | 02-02-15 | 11:10

@Lord Helixsammekraken | 02-02-15 | 11:04
10 keer is een guerilla!

deraderendraaien | 02-02-15 | 11:10

Hallo Nonkel, hebben de Belgische media hier al melding van gemaakt of gaat het ook gewoon weer over "verwarde" jongens die geen stageplaats hadden?

eerstneukendanpraten | 02-02-15 | 11:09

En deze gasten zijn 20, 20! Niet 11, of 13, of 14. Snap dat er een lerarentekort is. Bent je leven niet zeker.
Het laffe Joden- en alleshatend tuigh. Alle tien opsluiten, EN die families stevig aan de tand voelen. Nesten van haat, nesten van neergang. Maar ik vrees weer het ergste. Wees welkom, nieuwe abu!

chicago river | 02-02-15 | 11:09

@ peterdh | 02-02-15 | 11:05

Geen werk, geen inkomen betekend geen hypotheek/huur kunnen betalen, geen eten kunnen kopen, geen geld om je gezin te onderhouden enz. enz. en je weet niet hoe lang het duurt voor je weer werk hebt, kan (zeker in deze tijd) wel een jaar duren. Een jaar "gestraft" worden vind ik persoonlijk misschien wel erger dan 1x klappen krijgen. Waarmee ik dus niet zeg dat ik iemand in elkaar timmeren goedkeur of er begrip voor heb. Ik zeg dus nergens dat het ok is en/of dat er niks aan de hand is! Er zit niet of nauwelijks verschil in anders dan men hier probeert te doen voorkomen.

Capt. Iglo | 02-02-15 | 11:09

Het feit alleen al dat iemand op het idee komt om een petitie te starten vanwege de uitspraken van die leraar, toont al aan dat de islam in de haarvaten van onze samenleving is doorgedrongen. Persoonlijk vind ik dit erger dan de aanslag zelf.

Mensen, opent uw ogen. Onze vrijheid gaat verloren.

balustrade | 02-02-15 | 11:09

@James Lastig | 02-02-15 | 11:01
Hoelang duurt het nog voordat die miljoenmiljard incidenten het predicaat 'structureel probleem' krijgen?
En hoe lang blijft de kiezer er intrappen?

necrosis | 02-02-15 | 11:09

Volgens mij riep ik in 2009 hier al dat de Benelux een soevereine staat binnen Europa (wat dat ook is) moet worden.
Het is nu helaas te laat. IJsberg is geraakt, pluche-klevende kapiteinen hebben de reddingsboten gekaapt, Griekse vissers staan op het bovendek de rest van de reddingsboten te verkopen en Nederland zit grienend in de olielekkende machinekamer met vingers in de oren "LALALA" te schreeuwen om te hopen dat de boot weer boven komt drijven.

Wat zullen we doen, Luxemburg, Zwitserland, Noorwegen of IJsland? Er moet toch iets te emigreren zijn?

Jos Tiebent | 02-02-15 | 11:09

Oh jeetje, weer een gevalletje cluster-verwarring. Jammer dat we toch nog steeds in het donker tasten over de oorzaken.
.
Mmmmm, misschien dan toch nog wat meer mensen laten vermoorden door zulke cluster-verwarden. Wellicht komen we het dan op het spoor.
.
Het grote enigma van deze tijd. Die clusterverwarring...

Parel van het Zuiden | 02-02-15 | 11:08

Een zeer woedendmakend bericht, als het daadwerkelijk zo is gegaan. Keihard aanpakken die daders.

Asmodean | 02-02-15 | 11:07

Meer dan 10 daders en dan een honkbalknuppel nodig? Over knuppels gesproken. Met zo'n ding sla je iemand makkelijk dood. Gewoon poging doodslag/moord oid, ben geen jurist.

Apollo | 02-02-15 | 11:07

Wanneer is de stage van deze schrijver afgelopen? Spartacus weet ieder interessant topic de nek om te draaien met zijn saaie, humorloze stukjes. Echt geen aanwinst.

EddieS | 02-02-15 | 11:07

@Godsammekraken | 02-02-15 | 11:04

ontkenning

peterdh | 02-02-15 | 11:07

Zijn leerlingen als Ahmed niet op 1 school samen te brengen met leraren als die van het Kennemer college in Heemskerk?
Moet te regelen zijn lijkt me.. een school voor zinnige islamieten met vrijgemaakt islamitisch/humanistisch onderwijs met de koran in Donald Duck formaat.

deraderendraaien | 02-02-15 | 11:07

Heb je een keer iemand van de zandbakreligische persuasie die niet per se hoeft te koppensnellen en zich niet druk maakt over plaatjes in een fucking tijdschrift, wordt 'ie in elkaar geknuppeld door de overige woestijnratten.
Met zulk gedrag is het ook niet zo vreemd dat er zo weinig weerstand en reflectie tegenover het eigen geloof is, als dit structureel de consequenties zijn...
Dan zijn de Jehova's nog mild met hun excommunicatie en kinderen uit huis zetten als dochterlief niet langer onder dwang met de wachttoren langs de deuren wil.

Den Heerscher | 02-02-15 | 11:06

@necrosis
mijn gecastreerde kater berijdt anders nog regelmatig enkele speelgoedpoezen...

Satria | 02-02-15 | 11:06

Heeft Pechtoltje al een mooi nieuw pak aan laten meten voor de opening dit jaar van de allergrootste moskee van heel Europa in stroopwafelpietenstad
Gouda.

blauwe zander | 02-02-15 | 11:06

Afvalligen zijn als eerste de sjaak, mensen moeten eens snappen dat gematigde moslims hun mond houden omdat ze gewoon bang zijn.

Bokito ergo sum | 02-02-15 | 11:06

Een uiting van intelligentie in de islam dient tot elke prijs vermeden te worden. Want nadenken is natuurlijk nefast voor de religie.

Zyprexa20mg | 02-02-15 | 11:05

@Capt. Iglo | 02-02-15 | 11:02

Mmm ja, je hebt gelijk niets aan de hand. Zolang er leraressen ontslagen worden is het ok dat er mensen met honkbalknupperls in elkaar gemept worden...

peterdh | 02-02-15 | 11:05

Een 'teveel' aan testosteron wordt bij katers op een simpele manier opgelost.
Of mag ik dat niet zeggen?

necrosis | 02-02-15 | 11:04

@ meneer der meneren | 02-02-15 | 10:59
Die teken ik niet.

TheseDays00 | 02-02-15 | 11:04

@peterdh | 02-02-15 | 11:02
Een keer is een incident, twee keer een patroon en drie keer een probleem. Ik weet niet wat tien keer is.

Godsammekraken | 02-02-15 | 11:04

James Lastig | 02-02-15 | 11:03
Ik denk dat laatste.

je suis bier | 02-02-15 | 11:03

Behangdelul | 02-02-15 | 10:59
Hoe naïef bent u?

De NL overheid wil u doen geloven dat er in alle buurlanden problemen zijn met moslims maar dat in NL de multiculturele samenleving een grote punica oase is.

Of zouden ze gewoon geen benul hebben wat er speelt en barst straks letterlijk de bom?

James Lastig | 02-02-15 | 11:03

"Je suis Amadou"

Jos Tiebent | 02-02-15 | 11:02

Tja als je niet naar de kerk gaat terwijl je bij een christelijke dagopvang werkt wordt je ontslagen, geen werk, geen inkomen etc. vind ik persoonlijk net zo erg als een klap krijgen. De hele status aparte van religie moet gewoon geschrapt worden.

Capt. Iglo | 02-02-15 | 11:02

@Godsammekraken | 02-02-15 | 10:57

Mmmm 10 lone wolfs... Heet een roedel toch?

peterdh | 02-02-15 | 11:02

Het is ook niet voor niets dat in het Midden Oosten alleen maar bloedige dictators dit schorem in bedwang kon houden. Geef ze een vinger en ze pakken gelijk een honkbalknuppel.

mr. coffee | 02-02-15 | 11:02

Oh, oeps... ah... pfew.

Maar het heeft gelukkig niets met islam te maken.

Parsons | 02-02-15 | 11:02

Islam is vrede, islam is vrede, islam is vrede , islam is wrede.

je suis bier | 02-02-15 | 11:01

En ook dit incident (nummer 143.583.866) heeft niets met de islam te maken.

James Lastig | 02-02-15 | 11:01

Met elkaar even rustig in gesprek gaan hierover?? Nog nooit van gehoord. We slaan onze mening er gewoon in! Werkt als een dolle...

bamzaai | 02-02-15 | 11:01

*zucht*

Hobbykip | 02-02-15 | 11:01

En zeg nu niet dat dit niet de islam is, want zelf vinden de daders dat namelijk wel.

mr. coffee | 02-02-15 | 11:00

Islam is een voortwoekerend carcinoom maar dat wisten we hier al. Bij een aantal politiek partijen steken ze echter door dit incidentje hun kop alleen nog maar dieper on het zand.

eerstneukendanpraten | 02-02-15 | 11:00

Ah, de eerste kandidaten voor Buma's meldingsplicht zijn dus in beeld.

hStripe | 02-02-15 | 11:00

Een extremistische moslim is iemand die jouw hoofd wil afsnijden. Een gematigde moslim is iemand die wil dat een extremistische moslim jouw hoofd afsnijdt.

Godsammekraken | 02-02-15 | 11:00

Onverdraagzaamheid ; check
Met meerderen tegen 1 ; check
Geen correctie vanuit eigen cultuur ; check
Laffe moordenaars vereren ; check

Prof. Pim Pam Pet | 02-02-15 | 11:00

En van Parijs zijn we inmiddels al in Antwerpen... Holland is getting closer!

Behangdelul | 02-02-15 | 10:59

Dan is petitie.nl toch heel wat vreedzamer.

Die dwingt geen loyaliteit af met een honkbalknuppel

Amadou B. is op geen stukken na de enige dissident die door molimse sancties werd getroffen. De Profeet gaf het goede voorbeeld met het afstraffen van gebrek aan loyaliteit.

Islamofiel | 02-02-15 | 10:59

Kunnen we iets organiseren?
Crowdfunding voor een studiebeurs voor deze jongen ofzo?

Bastie | 02-02-15 | 10:59

Er zou een petitie moeten komen tegen het ondertekenen van petities.

meneer der meneren | 02-02-15 | 10:59

-weggejorist-

Rest In Privacy | 02-02-15 | 10:58

Samengevat: Islam.

Sjaak uit Dordt | 02-02-15 | 10:58

".. meer dan tien daders.."

Nou dan moeten er wel minstens enige honderden gematigde islamscholiertjes bijtijds tussen gesprongen zijn. Toch?

Godsammekraken | 02-02-15 | 10:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken