Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Guitige kapster uit Almere klaar voor de strijd

ShilanHamid.jpgShit is aan voor de 25-jarige Shilan Hamid uit Almere. De lekkere kapster, die liever haar leven riskeert in oorlogsgebied dan achterblijft in de vinexhel, trekt vandaag nog naar het front. Shilan gaat op terroristenjacht in het Kalifaat van de Islamitische Staat. Ze schaart zich voor een periode van vijf jaar bij de Peshmergas. Tenminste, als ze niet wordt gedood of (erger) gevangengenomen door ISIS. Dat laatste lijkt overigens onwaarschijnlijk, aangezien de amateursoldaat naar eigen zeggen 'nog liever zelfmoord pleegt' (33:42). Sexy Shilan is de afgelopen tijd intensief getraind door de Amerikaanse bondgenoot. "Ik leerde hoe te handelen in geval van nood. Hoe je met een geweer moet omgaan. Hoe je een geweer uit elkaar haalt, in elkaar zet, schoonmaken en richten." Echt alles voor het betere knip- en scheerwerk dus. Ze tekende direct een contract met een uiterst mysterieuze partij. In ieder geval heeft Shilan tijdens de voorbereidingen voor het gevecht steun gekregen van haar trotse familie. "Mijn vader heeft me geholpen omdat mijn Koerdisch gewoon heel slecht is." Spijt heeft ze net zo min als angst voor de kogel. Hier komt Shilan om ISIS-tuig tussen haar crosshairs te lokken, om er nog maar een gelaagde kappersgrap in te stoppen. leukevlechtjes.jpg

Reaguursels

Inloggen

Dat gezeik over een dubbele loyaliteit... Deze dame sluit zich niet aan bij de vijand. Nederland heeft zelfs helmpjes en vesten geleverd. Deze dame houdt niet van halfzachte maatregelen. Het is ook in het belang van NL dat groeperingen als ISIS gekleineerd worden.

jeanmondo | 31-01-15 | 17:27

Moslims vermoorden graag mensen dat deed hun profeet ook en zij ziet haar kans.
Ik hoop dat ze niet terug komt, zo een oorlog gek hoort hier niet thuis.

legionaire | 31-01-15 | 13:30

Ik denk als ze daar gepakt wordt door de IS, dat ze inwendige stokslagen krijgt.

george1958 | 31-01-15 | 11:40

@Dan maar zo!
.
Ik ben het helemaal met u eens. ISIS is een walgelijke groepering en een kankergezwel die het midden-oosten momenteel terroriseert. Echter zijn de Peshmerga ook geen lieverdjes deze Koerden hebben zich in Irak & Syrië meerdere malen schuldig gemaakt aan gedwongen migratie van Arabieren uit Koerdisch gebied. Tevens blijf zelf ik als Allochtoon het raar vinden dat iemand met de Nederlandse nationaliteit er voor kiest om in vreemde krijgsdienst te treden. Dit kan en die mag niet. Iemand die vecht in een vreemd leger is zijn/haar Nederlanderschap niet waard.

010_Allochtoon | 30-01-15 | 23:39

Zwaar respect voor de koerden en andere groepen die daar hun samenleving en vrijheid verdedigen tegen de het donkere gezicht van de islam.

henkdekanarie | 30-01-15 | 23:06

Ik zou wel doen,als ze niet zo uitgewoond was.

kzegje | 30-01-15 | 22:56

Ze zou mijn vriendin wel mogen worden als ze terug komt, wat een kanjer! Tenminste eentje met lef in plaats van 1 van de duizenden blonde mutsen die alleen maar bezig is met shoppen, uiterlijk en reizen.

KevinBeun | 30-01-15 | 21:54

verdrietig,maar als dat je keuze is meissie.. tja,
ga dan maar lieve schat.sterkte en vaia con allah

baard van troje | 30-01-15 | 20:55

Hek dr omheen en uit laten razen. Paspoorten intrekken van jihadtoeristen en iedere baard of onidentiificeerbare boerka is ver(d)acht, dus komt t land niet in. Vervolgen doen we niet aan. Ontnederlanderen en land uit flikkeren wel

zeiksmurf | 30-01-15 | 20:22

Ook Shilan Hamid wil nog niet dood gevonden worden in Almere.

Takki Yah | 30-01-15 | 20:21

@nemoj me jebat

Vriendelijk bedankt voor de generalisatie. Afzender; een andere mevrouw.

LibertarianTeacher | 30-01-15 | 18:11

@Balsaq | 30-01-15 | 12:27
Mee eens! Ga er voor. Het leven kan kort zijn, het leven kan lang zijn. Dat maakt niet uit als je er zin aan geeft. Hopelijk schiet ze een hoop van die duivels naar de hel (geen 72 maagden maar 72 druiven en voor de rest branden in het hellevuur).

Rest In Privacy | 30-01-15 | 17:46

Als ze maar geen nagel breekt

Worst_kaas_scenario | 30-01-15 | 17:29

nemoj me jebat | 30-01-15 | 16:34
Zeg, mevrouw de verbolgene, gaan we nu iedere reaguurder over één kam scheren?

De waard zijn gast | 30-01-15 | 17:20

Ziva?

BlakeMiddle | 30-01-15 | 17:07

Dat meisje wordt helemaal niet gedreven door idealisme of verbondenheid met de Koerdische bevolking. Dit is haar kans om te ontsnappen aan Almere, zo'n beetje het Verdun van het nieuwe mmillennium.

SemperLibertas | 30-01-15 | 16:48

En verder wat hierboven al gemeld is. De NAVO pakt IS aan, dat is in een normale maatschappij ook de juiste weg. Defensie die dingen als deze oppakt.

Meisjes welke op het niveau gerelateerd zijn aan de roots van hun ouders dan wel grootouders daar waar ze taal überhaupt niet spreken, en welke toch gaan vechten... die zijn nog redelijk ver van de integratie verwijderd welke wij nastreven me dunkt. Vorige week liep ze nog op een VMBO rond, nu met een wapen in de hand in oorlogsgebied. Het kan niet anders dan dat deze parels voorbeeld burgers zijn zo op het VMBO.

the_hammer | 30-01-15 | 16:47

Wat een ongelofelijk stelletje vrouwonvriendelijken hiero… tjongejonge. Een meisje welke voor een nobele (toch?, wel whatever) zaak vecht. Anyway, mocht het wat tegenzitten en allemaal niet echt lukken zo tijdens de week van haar periode, dan mag ze altijd even langskomen, ik ram hem zo die rooie zee in, geen probleem.

the_hammer | 30-01-15 | 16:39

@Smept | 30-01-15 | 16:17

Vreemd dat er duizenden haatbaarden niet tegengehouden zijn. Dat is pas vreemd. De Nederlandse regering heeft aangegeven dat mensen die tegen IS gaan vechten niet aangehouden worden. Voor 250 euro kan je zo vanaf Dusseldorf naar Erbil vliegen.

DiekoThaKurd | 30-01-15 | 16:35

Bahbahbah!
Wat zijn jullie vreselijk ongeëmancipeerd!
Tjongejongejonge.
En de groetjes,
van een mevrouw

nemoj me jebat | 30-01-15 | 16:34

Op zich vreemd dat zij niet is tegengehouden.

Smept | 30-01-15 | 16:17

ze is er geknipt voor!

skaik | 30-01-15 | 16:17

Waarom krijgen wij niet zo'n training? Het is hier net zo gevaarlijk.

postmodernismisdead | 30-01-15 | 16:02

@tweetybird
Interessante deductie. Dus omdat ik principieel tegen bloedvergieten en oorlog ben, denk jij een Godwinnetje te mogen doen? Ziek... Neem trouwens wat lessen in de Nederlandse taal: 'dat zou jouw goed doen'.

Miss muts mag doen wat zij wil, ze is een vrij mens. Ik mag er dan weer van zeggen wat ik wil.

LibertarianTeacher | 30-01-15 | 16:00

Ik heb geen 'respect' voor jonge mensen die hun leven gaan vergooien in de anus van de wereld, aan welke kant van de strijd dan ook. Getraind worden door diezelfde 'Amerikaanse bondgenoten' die IS in het zadel hebben geholpen, de ironie zal ongetwijfeld voorbijgaan aan deze muts.

Rest In Privacy | 30-01-15 | 16:00

Denk je dat ze de terugslag van dat wapen aankan?
Mark741 | 30-01-15 | 12:28
Ja. Zo lang je niet volautomatisch vuurt, wat meestal sowieso geen goed idee is, kan dat prima.

Ron_Paul | 30-01-15 | 15:55

De waard zijn gast | 30-01-15 | 13:52

Ik geloof best dat zij voor haar idealen opkomt en haar Koerdische achtergrond wilt steunen dmv de strijd aan te gaan met de barbaren. Dat is enigszins een heel nobel en eervolle gedachte. Alleen ik wil niet dat men zomaar gewoon de strijdbijl op kan pakken in allerlei conflict gebieden, puur en alleen uit emotie. Weet je wel hoeveel brandhaarden er zijn in de wereld, als iedere burger zomaar voor hun eigen volk/belangen/overtuigingen gaat vechten, hoe begrijpelijk ook in deze, dan is het einde zoek. Dan moeten we ook niet meer zeuren over Tanja Nijmeijer, rebellen in Oekraïne, en Syrie-gangers die tegen Assad vechten. (zoals die Nederlandse soldaat die nu allerlei mensen in Syrie traint tegen Assad, www.youtube.com/watch?v=nWua3exa6rw&a...)

Het zit zo... wat ze daar allemaal uitvreten kan me eigenlijk geen drol schelen. Maar op een dag komen ze terug, ze hoeven niet per se tegen de Nederlandse overheid te keren of iets dergelijk maar ze komen verknipt( hihi... kapster, snap je hem;)) terug. De een geradicaliseerd, de ander getraumatiseerd en de ander kan weer niet meer functioneren in de samenleving want kan alleen maar dingen oplossen met een vorm van geweld. Gewoon keihard aanpakken, voor welke legermacht je ook vecht. Wij zijn godverdomme een westers land man,met alle mogelijkheden hier. Als Nederlands individu heb je niets te zoeken daar, helemaal als je de taal niet eens spreekt.

loverlover1 | 30-01-15 | 15:51

Het is onze strijd ook.
Haatbaarden willen heel de Eu veroveren..
En ook ons in dat Khalifaat stoppen met hun shaira regels waar wij ons helemaal niet aan willen onderwerpen.
Dus heel dapper van haar omdat Is tuig daar te willen stoppen.

Lilia2 | 30-01-15 | 15:33

LibertarianTeacher | 30-01-15 | 15:23

Dus als ik het goed begrijp hoef ik niet op jouw te rekenen als ons land aangevallen word en ik mijn land aan het verdedigen ben.
Zij verdedigt niet uit ideaal maar puur uit verdediging om dat haar familie daar door IS wordt afgeknald hen hun stad onder de voet gelopen wordt. Ik kan mij voorstellen dat zij niet wil toekijken hoe die mensen daar juist om een religeus ideaal afgeknald worden. Vroeger in 45 was er een woord voor zulke mensen als jouw. Die eigen mensen uitleverde aan een agressor. Vult u hetzelf maar in.

tweetybird | 30-01-15 | 15:30

Drs.. Gelul | 30-01-15 | 15:21
"Compared to the unbeliever, the Kurd is a Muslim." Aldus een gezegde uit de regio. Zegt genoeg denk ik.

Ratatosk | 30-01-15 | 15:27

Heb geen respect voor mensen die anderen, vanwege welk ideaal dan ook, afknallen.En al helemaal geen 'bijzonder respect' omdat die iemand toevallig 'n vrouw is.

LibertarianTeacher | 30-01-15 | 15:23

Wat sommigen hierboven niet begrijpen is dat Koerdische strijders die tegen IS vechten veelal seculier zijn. Het is niet het geloof waar ze voor strijden. Ze vechten voor hun eigen grondgebied. Niet voor expansie. Koerden zijn vaak Soennitisch, maar er zijn er ook veel Alevitisch, Yezidi (pre-islammitisch) en, jawel, JOODS en Christelijke. Er wonen zo'n 200000 Koerdische Joden in Israel. Dus de Koerden wegzetten als "moslim" is wat ongenunceerd (lees: dom en slecht geinformeerd). Er zijn oer-conservatieve soennitische Koerden, maar dat zijn meer de Khalids uit Almere van deze wereld. Die meiden en vrouwen die bij de Peshmerge en de PKK, YPG(J) vechten zijn gewoon killers waar die arabische klapperapen het van in hun vieze broek doen. In Kobani stonden de troepen onder leiding van een Koerdische dame uit Turkije. Ik hoop dat Shilan het overleefd.

Drs.. Gelul | 30-01-15 | 15:21

Jammer dan, lekker daar blijven .

Mayer001 | 30-01-15 | 15:13

www.omroepflevoland.nl/nieuws/120181/a...
Dit nieuws is al twee weken oud!

Trouwens, wat mij betreft afpakken die NLse nationaliteit. Strijden voor vreemde mogendheid = afscheid nemen. Doei!

gaffelbaard | 30-01-15 | 15:07

Oeps, bovenstaande als reactie op
Goktrommelkiller | 30-01-15 | 14:38

De waard zijn gast | 30-01-15 | 15:05

Lastig voor de Akbars. De maagden op een onverwachte locatie.

Rien7847 | 30-01-15 | 15:04

Gáán laten.

De strijders daar hebben nimmer genoeg maagden op voorraad....

mallekater | 30-01-15 | 15:03

Alle in NL woonachtige moslims over één kam scheren vind ik radicaal. Er zijn nuances. Verschil tussen zij die wel en zij die niet willen integreren. Voor die laatste groep zeg ik ook: flikker op naar waar je 1e paspoort zegt dat je vandaan komt, maar dat geldt ook voor oost-europeanen, naffers en ander graaiend lui haatdragend tuig.
Maar er zijn verschillen...

De waard zijn gast | 30-01-15 | 14:53

@Duifmans | 30-01-15 | 13:10
Alhoewel ik twijfel of de Koerden daar inderdaad geschikt voor zijn zou ik zeggen: liever niet 1 'Israel' er bij maar 10. Met elk nieuw 'Israel' wat in die regio gesticht word word het midden oosten weer wat minder rot, democratischer, liberaler, productiever, vrijer en prettiger.

potsenmakkert | 30-01-15 | 14:46

Hmmm er zit natuurlijk wel iets verschil tussen deze dame en IS. IS is de aanvaller en agressor en de koerden in syrie zijn de verdedigers van hun stad.En zij gaat helpen daar te verdedigen tegen de aanvaller IS. Dat is in weze wel een verschil waar door sommige overheen gekeken wordt.Het is dus geen kwestie van tereur zaaien of moorden om het moorden. Maar puur verdedigen tegen een agresieve aanvaller die zonder omzien iedereen vermoordt. Ik vind dat zondermeer toch een heel verschil. Stel dat ik buiten nederland woon en iemand valt nederland aan en mijn familie woont hier. Dan zou ik hetzelfde doen als deze dame en mijn land gaan helpen verdedigen en mijn familie proberen te redden. Want dat is wat zij doet.Ze is geen aanvaller maar verdedigster.

tweetybird | 30-01-15 | 14:45

@De waard zijn gast | 30-01-15 | 14:30
.
Ik ben niet aan het radicaliseren, ik ben wel radicaal tegen de import van haatculturen naar Nederland.
Maw ben ik radicaal tegen het linkse 'geen grenzen' beleid.
Links maakt dat problemen die de onze niet zijn op onze bodem worden uitgevochten.
Daar ben ik niet van gediend.
Wat is daar radicaal aan?

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 14:38

Roze schoudersteun!!

Wamoje | 30-01-15 | 14:37

@ Goktrommelkiller | 30-01-15 | 14:28
Wat mij betreft ook niemand meer binnenhalen hier. En vluchtelingen altijd weer terugsturen zodra de boel veilig is.
Maar helemaal de ogen gesloten houden en IS de boel daar laten uitmoorden is ook niet de oplossing. Al is het alleen maar om de stroom vluchtelingen te beperken.

Duifmans | 30-01-15 | 14:36

@Veel Vaak
,
Noslims dn linksmensen snappen wel meer niet.
Maar ze hebben wel moreel gelijk, altijd.
En laat niemand daar wat van zeggen!

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 14:33

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 14:28
Jij bent ook een beetje aan het radicaliseren, of lijkt dit maar zo?

De waard zijn gast | 30-01-15 | 14:30

Ik vind het niet dapper of stoer ik snap ook niet helemaal waarom we het onderscheid en deze dame als held beschouwen omdat ze aan de goede kant vecht.
Laat de mannen daar oorlog uitvechten jongedame en blijf lekker hier genieten van de vrijheid.

Veel Vaak | 30-01-15 | 14:28

Vroeger waren PKK en Peshmerga in de ogen van het westen ordinaire terroristen. Verder is het gewoon een opleiding tot vrijheidsstrijder cq terrorist volgen in het buitenland. Staan we wel met open armen klaar om deze meid weer te ontvangen als ze er klaar mee is? Of mag ze haar paspoort inleveren en lekker in Kurdistan blijven?

Binnenbaan | 30-01-15 | 14:28

Die word hoe dan ook volgeblaft, is het niet met kogels dan wel met een lichtbruine IS sabel.

bob de boarder | 30-01-15 | 14:28

@Duifmans
.
Die koerden zijn ook agressieve moslims.
Dus wat maakt het uit of ze in andere agressieve moslimlanden wonen?
Er zit gewoon iets hevig fout in de hersenen van mensen uit islamitische landen, ze zijn primitief, verbaal onderontwikkeld, impulsief en agressief en egoistisch gelardeerd met mentaal gehandicapt vanwege incest.
Dat gaan wij westerlingen echt niet veranderen.
Zie ze maar als tokkies, die zullen dat ook altijd blijven.
Het devies is uit de buurt blijven, niet je huis in halen.
Maar wat doet links extra? Die lui in huis halen.
Sabotage heet dat.

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 14:28

Duifmans | 30-01-15 | 14:15
Het worden wer wel steeds minder...

De waard zijn gast | 30-01-15 | 14:24

Denk je dat ze de terugslag van dat wapen aankan?
Mark741 | 30-01-15 | 12:28
Ik denk dat zij nog heel wat meer terugslag aankan..
En er is maar één manier om daar achter te komen.
Shilan! Trouw met me!

2N3055 | 30-01-15 | 14:23

Niet teveel met je uiterlijk bezig zijn om mooie selfie's te 'schieten', maar denk meer aan je veiligheid, Shilan.
Verder respect voor je dadendrang.

BadLieutenant | 30-01-15 | 14:20

Niet teveel met je uiterlijk bezig zijn om mooie selfie's te 'schieten', maar denk meer aan je veiligheid, Shilan.
Verder respect voor je dadendrang.

BadLieutenant | 30-01-15 | 14:20

Waar kan ik me inschrijven. Heb ik ook wel zin in.

Staatsgeheim | 30-01-15 | 14:20

Wat nou VINEX-Hell...... koekerds..... Keigaaf alhier. enfin. stoere dame.

xtree | 30-01-15 | 14:19

@Ahasveros
Eh, ze is zelf ook moslim, als ze met isis klaar is komt ze voor jouw scalp.
Moslim blijft moslim, wij blijven kufar voor die idioten.
Je weet wat de koran zegt over kufar hoop ik?

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 14:18

@ De waard zijn gast | 30-01-15 | 14:07
Enige verschil is dat er daar in de regio zo'n 30 miljoen Koerden wonen. Kan me niet voorstellen dat je die allemaal naar Groningen wil halen.
Wel worden al deze Koerden door ons als internationale gemeenschap gedwongen om in allerlei agressieve moslimlanden te wonen.

Duifmans | 30-01-15 | 14:15

@Biasmania:
.
Kut moslims?

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 14:15

Stoer chickie!
Hoop dat ze zoveel mogelijk islamNazi's naar Bubba's Paradise stuurt waar ze elke dag tot in de Eeuwen der Eeuwen 72 keer worden ontmaagd!

Ahasveros | 30-01-15 | 14:15

Wynardtage | 30-01-15 | 12:30

Meer dan die twee woorden heb je niet nodig om elke reactie op dit artikel samen te vattten

Biasmania | 30-01-15 | 14:11

Ze toont gewoon onomwonden aan dat haar roots, ondanks geboren in NL, liggen in donkere islamgebieden.
Opgevoed door agressieve moslim-ouders met behulp van Nederlands belastinggeld. (Lees gestolen geld van Nl werkende burgers!)
En nu niet mee werkdn aan de opbouw van nederland maar ovetlopen naar een haatregio,
Linksmensen hebben geeeen flauw idee wat ze nederland hebben aangedaan met hun idiote motto dat alle mensen gelijk zijn, iedereen overal moet kunnen wonen, etc.
Nederland wordt alleen maar op schandalige wijze misbruikt door allochtonen die ons verder haten.
Wij nedrlanders hebben in andere landen nergens recht op, nu niet en nooit.
Alleen linkmensen spelen hier gekke henkie met ons land en ons geld.
Kappen daarmee!

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 14:08

Duifmans | 30-01-15 | 12:56
Waarom geven we ze Groningen niet? Geen olie maar wel gas. Die Grûnners schuiven we wel door naar Friesland want: plek zat en ondanks de verschillen voor de rest van Nederland gelijken. Mooie buffer strijdlustigen voor als de Russen komen. *schrijft voorstel aan tweede kamer...*

De waard zijn gast | 30-01-15 | 14:07

Ja, als je gedood wordt door een vrouw krijg je ipv 72 maagden een grote neger penis. De IS terroristen rennen weg voor de vrouwen uit het koerdse leger, dat is wel humor.

Willy van Achteren | 30-01-15 | 14:05

Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 13:56
Gemengde gevoelens. Deels mee eens, deels niet. Buiten dat dit wettelijk al niet is toegestaan.

De waard zijn gast | 30-01-15 | 14:04

Wordt zij nu eigenlijk ook voor het gerecht gehaald als ze terug komt? Of maakt het niet uit aan welke kant van de strijd je hebt gestaan in Syrie?

Harry2m | 30-01-15 | 14:04

@ TheOracle | 30-01-15 | 13:52
Klopt, maar nergens zeg ik dat Koerdisch een aparte moslim stroming is. Koerdisch is wel een heel ander volk of bevolkingsgroep.
Waarom zou er dan een conflict in Turkije zijn tussen de soenniet Erdogan en soennitische Koerden?

Duifmans | 30-01-15 | 14:03

Nonkel Frituur | 30-01-15 | 12:56
Zoek het gewoon dichter bij huis: haar zus en vriendin (jummie!) zitten nog gewoon in Almere. Al lijkt mij dat zelfs wijzen naar die meiskes met uwen frikandel al een onthoofding tot gevolg zal hebben. Succes!

De waard zijn gast | 30-01-15 | 14:00

Maar het is wel een tijgerinnetje hoor. Vrijmiddag waard toch. Dit is vast een voorproefje van kwit wat komen gaat vanmiddag. Ik heb een filmpje gezien van toen ze aan het trainen was. Is zeer goed opgeleid. Kun je wel stellen. Die vrouwen die er bij vechten zijn zeer fanatiek en doen niet onder voor de mannelijke collega's. En ook ik zou haar doen. Het is een mooie vrouw. Ik hoop ook dat haar bespaard blijft dat ze door IS strijders gevangen genomen kan worden. En hoop zelf dat ze het avontuur wel overleefd. Want het is daar toch heel wat anders als een kapsalon. Maar dat weet ze gelukkig wel.Zij gaat tenminste niet onvoorbereid de strijd in.

tweetybird | 30-01-15 | 13:58

Remigratie en denaturalisatie voor haar en de rest van de familie.
Kunnen we missen als kiespijn.

Desmoulins | 30-01-15 | 13:58

@De waard zijn gast | 30-01-15 | 13:52
Haar koerdische strijd. Juist. Dus: Nederlands paspoort afnemen.

Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 13:56

Respect. En voor de betweters en opgeheven vingertjes hierboven, julie zouden nog geen eens wat durven doen, als je eigen moeder in elkaar getrapt zou worden. Ja digitaal aangifte of meld misdaad anoniem. Meteen aanmelden voor ridderkruis die meid.

Dum Fuk | 30-01-15 | 13:54

Verder: alle hulde voor die dame, ik wens haar veel sterkte en geluk in de strijd tegen die barbaarse honden.

De waard zijn gast | 30-01-15 | 13:54

@Jan Passant mk2 | 30-01-15 | 13:31 ".. ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat "onze" regering en verzamelde Gutmenschen heimelijk aan de kant van de AllaHakbar-mannen van ISIS staan".
.
Het is nog absurder. Washington heeft het ISIS kader getraind en van wapens voorzien (en doet dat nog steeds, zoals "per ongeluk" wapens droppen boven ISIS gebied, en nieuwe kaders trainen).
Gordon Duff (Marine combat veteran): "I already knew that the United States had trained at least 3000 ISIS “cadre” leaders at camps in Jordan. Colonel Jim Hanke US Army Special Forces (ret) had accompanied me and spoke of this during the conference." www.veteranstoday.com/2015/01/03/neo-s...

ben kokhals | 30-01-15 | 13:54

Komende uit Almere gaat ze er qua woongenot en comfort in ieder geval op vooruit.

R.B.Scott | 30-01-15 | 13:53

loverlover1 | 30-01-15 | 12:39
Misschien is dit ook niet onze/Nederlandse strijd maar wel haar Koerdische strijd. Hoe zit dit:
Ga je vechten voor de Peshmerga of andere Koerdische strijdgroep, dus tegen IS: ok.
Ga je vechten voor de rebellen van het Vrije Syrische Leger, dus tegen Assad en/of IS: prima.
Ga je bij Isis om te vechten tegen Assad: niet ok.
Peshmerga en Vrije Syrische leger worden door de Nederlandse overheid gesteund; ISIS wordt gezien als een stel terroristen.

De waard zijn gast | 30-01-15 | 13:52

Duifmans | 30-01-15 | 13:39

Het is feitelijk gelul wat je nu uitkraamt. Er bestaat niet zoiets als een Koerdische moslim stroming. De meeste Koerden zijn moslim en er zijn zowel Soenitische als Sjietische Koerden. Het positieve is dat de huidige Koerdische leider Masood Barzani veel aanzien geniet onder zijn volk en een seculiere weg is ingeslagen, waardoor de Koerden hun religieuze verschillen op zij hebben gezet en zich hebben verenigd rondom hun etniciteit. Of dat systeem houdbaar zal zijn zal blijken na het onverhoopt overlijden van meneer Barzani. Ook binnen deze groep liggen de religieus extremisten als ensar al-Islam, de mesopotanische Hezbollah op de loer.

TheOracle | 30-01-15 | 13:52

Of gewoon vertellen dat je sowieso geen 77 maagden krijgt... lol

kovariant | 30-01-15 | 13:50

ISIS of Peshmerga, het maakt niet uit. Wie zonder toestemming van Nederland in vreemde staats- of krijgsdienst gaat, behoort zijn of haar Nederlandse nationaliteit kwijt te raken.

Wim Denkbaar | 30-01-15 | 13:49

Als dat inderdaad zo is: als een IS knakker dood geblaft wordt door een chickie, krijgt ie z'n maagden niet enzo. Dan zeg ik: alleen maar vrouwen in de strijd gooien daaro! Lost het probleem zich vanzelf op.
Hijo del Sol | 30-01-15 | 12:38

Hey, wist je: die hele hemel met maagden bestaat helemaal niet joh.

Copycrauw | 30-01-15 | 13:48

ik zou haar drone

thomas_ | 30-01-15 | 13:48

Tja, het lijkt me net even nuttiger dan platte knopen leren op de padvinderij.

Rommelende Onderbuik | 30-01-15 | 13:46

Vond het al zo lang duren voor dit op geenstijl verscheen. Toen de uitzending van Jinek gezien namelijk. .

saidnowomanever | 30-01-15 | 13:45

Enorm veel respect dat ze dit doet, maar het blijft schandalig dat het nodig is.

IS is het nieuwe Nazi Duitsland, en het zou de internationale gemeenschap moeten zijn die dit vuilnis van de kaart veegt.

We zouden een coalitie moeten formeren van Europa, VS, Rusland, China, Israel en alle andere landen die in staat van oorlog verkeren met radicaal-islamitische groeperingen, en IS met wortel en tak uitroeien, zowel in Irak en Syrië als overal elders ter wereld waar ze gesteund worden. Ook zodat iedere moslim in de toekomst weet dat hij het beter niet in zijn hoofd kan halen om nog een keer te proberen op deze toer een islamofascistische schurkenstaat op te richten.

Dan zou de internationale gemeenschap haar vrome "nooit meer Auschwitz" eens een keer met daden ondersteunen. Maar vooralsnog zijn onze wereldleiders druk met getouwtrek om Oost Oekraine in een zinloze oorlog die nergens over gaat.

Russells Teapot | 30-01-15 | 13:43

Vreemde krijgsmacht, inleveren dat paspoort.
Verder hulde!

Ratatosk | 30-01-15 | 13:42

Succes meissie.
Elke haatbaard, die door jou (vrouw) wordt omgekegeld krijgt *geen* 72 maagden. Dus ga voor de highscore.

hotmint | 30-01-15 | 13:42

Hebben die jongens van IS weer wat vers vlees om hun perverse lusten op bot te vieren. Dat ze zich van kant maakt bij dreigende in gevangen name zal die lui weinig uit maken.

TheOracle | 30-01-15 | 13:42

@demdem Tsja, met wat politiek gedoe komen we er wel uit. Maar in Den Haag telt dezer dagen meer de perfecte rekentoets....

gl.a.himsa | 30-01-15 | 13:40

@ Goktrommelkiller | 30-01-15 | 13:23
.
Koerden zitten al vanaf Kemal Ataturk klem. Weet jij dat er best wel verschil zit tussen Koerdische moslims, Soennitische moslims en Sjiitische moslims? Irak heeft de laatste tientallen jaren wel bewezen dat deze drie groepen niet samen in één land kunnen leven. Denk dat hier een grote sleutel ligt voor de oplossing van allerlei conflicten in het Midden-Oosten. Hou deze groepen uit elkaar.

Duifmans | 30-01-15 | 13:39

@gl.a.himsa. het onderste stuk zou van toepassing kunnen zijn (met terugwerkende kracht zoals onlangs aangekondigd) "Verlies Nederlanderschap bij deelname aan jihadistisch trainingskamp
Het Nederlanderschap kan straks ook worden ingetrokken als iemand een opleiding volgt in een terroristisch trainingskamp of daar als instructeur aan meewerkt. Bijvoorbeeld om vaardigheden en kennis over te dragen voor jihadistische strijders. Dit staat in een een wetsvoorstel van het ministerie van Veiligheid en Justitie. Het wetsvoorstel is op 11 juli 2014 voor advies naar de Raad van State gestuurd. "
.
Maar ik ben met je eens, het staat er niet expliciet in maar ik vind het belachelijk dat ik mij bijvoorbeeld kan aanmelden aan de zijde van de Oekraïense - Russische separatisten, daar een paar oekraïners vermnoord onder het motto 'strijd tegen de Oekrainse bezetters', en dan vrolijk terug mag komen naar NL zonder strafvervolging oid.

demdem | 30-01-15 | 13:36

sinds ze andrelon gebruikt is ze veranderd, heeft ze ineens meer pit

Pierke Smulders | 30-01-15 | 13:36

Zie je bij veel Koerden; typische onderbeet, klein mondje en dunne lipjes. Op het eerste gezicht best geil.

vaas klaak | 30-01-15 | 13:36

Raar word van het woord guitige boven de foto van die terroriste...
Maar ja, zo zwammen hier ook hele linkse stammen over fotos van tanja de terroriste.
Wordt eens wakker, moordenaars zijn het, niks minder.
Daarna weer fijn verder met verketteren van Wilders die nog nooit in zijn leven iets geflikt heeft, maar die wel ons land wil beschermen tegen islamitische terreur...
Hoe fout kun je zijn al linkse hufter???

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 13:33

.. ik kan mij niet onttrekken aan de indruk dat "onze" regering en verzamelde Gutmenschen heimelijk aan de kant van de AllaHakbar-mannen van ISIS staan, dus mevrouw kon wel eens meer problemen hebben met haar paspoort bij terugkeer dan de Betere Ware Gelovigen.

Jan Passant mk2 | 30-01-15 | 13:31

Zonde van een leuke meid. Ik zie liever kansloze pizza-bezorgers vertrekken.

Vogelbeest | 30-01-15 | 13:31

De wraak van allah hij komt maagden tekort, dit is zijn manier om te laten zien het is genoeg, kappen nou!!!

Umberto die trotzoni | 30-01-15 | 13:27

@Duifmans | 30-01-15 | 13:10
.
Koerden democratisch???
Het zijn verdomme moslims die nu ff klem zitten en hulp nodig hebben.
Zodra ze hun doel bereikt hebben vegen ze hun reedt af met jou.
Takiya heet dat.
Hou op met idioterie genaamd islam en de wereld kan een veel vrediger oord worden.
Wordt toch eens wakker man.

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 13:23


Indoneesje | 30-01-15 | 13:02 "Ja, jarenlange indoctrinatie en pappen en nathouden beleid o.a. van de PvdA heeft ons gemaakt tot bange softe broekpoeperts aduh!!"
.
Precies. Pengecut mas, semua. Straks gaan ze nog Brussel smeken om waterpistolen te verbieden. Moderne Nederlanders verlekkeren zich aan een meid met gun, maar laten zich maar wat graag conditioneren en domesticeren. Overval? Meteen op je rug liggen! :)

ben kokhals | 30-01-15 | 13:22

Er zijn in NL enkele honderden geradicaliseerde islamieten.
Moet dan de naam van dit meisje pontificaal op het net dat nooit vergeet? Wat als ze straks terug is? Haar familie?

michello | 30-01-15 | 13:22

Ik hoop dat ze als ze terugkomt haar strijd tegen de haatbaarden hier voortzet, daar kunnen we nog wat van leren.

dr. P. von Orno | 30-01-15 | 13:20

Eppendorf | 30-01-15 | 13:11
Als dit soort mensen zo graag hun "broeders en zusters" in het Midden-Oosten met willen bijstaan, moeten ze dat zeker doen en uit Nederland vertrekken en nooit meer terugkomen.

Vigil | 30-01-15 | 13:19

@Anal 13:06
Ik lees dat er behoorlijk wat reaguurders knettertje geyl worden van deze kapster. Hieruit blijkt dat zij net zo goed kunnen zien als de gemiddelde Mocro-huurmoordenaar want tis toch hoogstens een 6-je lijkt me.

de Voorzittert | 30-01-15 | 13:17

Die zien we nooit meer terug!!! (@Skunk: kan ook niet wat ze is haar paspoort nu natuurlijk kwijt)

Skunk57 | 30-01-15 | 13:16

Kapster hier houden, Jorritsma richting het front! Kortom: win-win-situatie voor Almere.

Kapitein Stijlvol | 30-01-15 | 13:15

Links NL laat ons land misbruiken als uitvalsbasis voor koerdische terroristen.
Wij betalen hun uitkeringen gedurende de rustperiodes.
De meeste Nederlanders zijn naief dom blind en doof.
Anders kan ik het stupide stemgedrag niet verklaren.

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 13:15

Over twintig jaar onderhandelen over een onafhankelijk Koerdistan dus...

Jerolimo | 30-01-15 | 13:14

Ook hier is het van toepassing dat het absoluut verboden is om je als Nederlands staatsburger als paramilitair in te mengen in een militair en buitenlands oorlogsconflict. Dus ook hier geldt: paspoort innemen, en tot persona non grata verklaren.

demdem | 30-01-15 | 13:13

@vaas klaak
Precies, een groot aantal mensen zetten er vraagtekens bij, wat hun goed recht is, maar het feit is wel wel deze dame IETS doet. Hoe simpel het ook mag klinken, maar dat telt wat mij betreft hard mee. Haar Koerdische broeders en zusters worden daar zonder pardon afgeslacht. Zij, werkend in Nederland (en dus ook belastingbetaler) kiest ervoor om die broeders en zusters te gaan helpen.

Eppendorf | 30-01-15 | 13:11

Hee druifmans, nog een tweede israel erbij?
Goktrommelkiller | 30-01-15 | 12:58
.
Lijkt mij geen gek plan, Israël is de enige democratische oase in het Midden-Oosten. Met de Koerden in Noord-Irak kunnen we best afspreken om ook daar een democratisch land neer te leggen.

Duifmans | 30-01-15 | 13:10

@Indoneesje | 30-01-15 | 12:56

Je voelt je duidelijk aangesproken, hehe.

Xirdalan | 30-01-15 | 13:08

gl.a.himsa | 30-01-15 | 13:00
Inderdaad!
En welke echt Nederlandse vader zou zijn mooie dochter nu helpen
om ergens in de wereld oorlog te gaan voeren?
Dit landje wordt overspoeld met gekte en hysterie.

Vigil | 30-01-15 | 13:08

loverlover1 | 30-01-15 | 12:39

Ik denk dat het grootste misverstand is dat nog algemeen leeft is dat het "onze strijd niet is".... Dat is het, ongewenst, wel. Of we willen of niet, de radicale Islam streeft naar wereldheerschappij voor haar doodscultus. En net als de Nazi's zullen ze eenzijdige neutraliteit niet accepteren. Bovendien hebben ze de strijd allang hierheen gebracht....

BlowingBubbles | 30-01-15 | 13:07

de Voorzittert | 30-01-15 | 13:03

Die mannen van de persmegma willen ook wat. Zo hadden we hier vroeger scheepsvrouwen voor op dun boot. Nadat de pvda aan de macht kwam werd ons dat pleziertje ook afgenomen.

analcharist | 30-01-15 | 13:06

Zelfde opleidingsniveau als Hennis, maar dan wel [x] geschikt.

Exodus | 30-01-15 | 13:06

Zonder dubbelzinnig te willen zijn: die koerden hebben in ieder geval ballen. Niet bang om te sterven voor hun overtuiging. Net zo als Isis gekkies... Dan mag je dus ergens ook hopen dat de Koerden in Nederland wel zin hebben in democratisch polderen.

vaas klaak | 30-01-15 | 13:05

Das een stuk beter dan de gemiddelde GroenLinks feminist die niet verder komt dan te zeiken over de bartsmit folder of een database met "top" vrouwen... Respect!!!

WellusNietus | 30-01-15 | 13:05

Velen dwepen hier met koerden.
Ik heb er persoonlijk slechte ervaringen mee met dat volk.
Even agressief en opgefokt als makrokanen en turken etc.
Zijn gewoon ons soort mensen niet maar me moeten er wel ons land en geld verplicht mee delen van links!
Flinks!

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 13:04

Mooie meid die kan knallen, laat niet met zich sollen. Prima, geef die IS-mannetjes maar een oplawaai.

Ozon | 30-01-15 | 13:04

Komkommertijd ofzo ... ? Al die schietitems.

Watching the Wheels | 30-01-15 | 13:04

Ondanks haar getrain met weet-ik-wie lijkt het me tamelijk naief om daar naar het front te gaan. Er is nauwelijks taktisch overleg mogelijk, proviand en wapens zijn beperkt. Zoals ze zelf zegt: spreekt nauwelijks de taal en heeft vooral een kappersopleiding genoten. Dit wordt kannonenvoer.

de Voorzittert | 30-01-15 | 13:03

Wat mij betreft hetzelfde recept als die gasten die naar Syrië gaan, laten gaan en niet meer terug erin.
Omdat dit toevallig een leuk meisje is wat tegen het slechte gaat vechten is het ineens een held ?
Wat mij betreft is het gewoon een aandacht zoeker die iets teveel schietspelletjes op de computer heeft gespeeld.
Doei

bob de boarder | 30-01-15 | 13:02

Precies. Staat Koerdistan oprichten en erkennen.
Voor iedere moslim die in het voormalige Joegoslavie een nieuwe land uitriep stond Timmerfrans cs ook direct te klappen en te buigen.

Piet Karbiet | 30-01-15 | 13:02

ben kokhals | 30-01-15 | 12:56 Ja, jarenlange indoctrinatie en pappen en nathouden beleid o.a. van de PvdA heeft ons gemaakt tot bange softe broekpoeperts aduh! Je zag het gisteravond ook al op TV, de naïviteit bij sommige NOS medewerkers is stuitend!

Indoneesje | 30-01-15 | 13:02

Zonde, op zich. Maar Almere is ook niets, ik begrijp haar wel.

deluiegriek | 30-01-15 | 13:01

Lekker verstandig, vader!

Libertinowitz | 30-01-15 | 13:01

Ik wou net zeggen. Ik mag er toch van uit gaan dat ook deze dame gevangenisstraf boven het hoofd hangt zodra ze een beetje uitgekeken is op dat mooie land daar.

wapster | 30-01-15 | 13:01

Op de éne foto een AK in de hand, op de ander een SCAR met tacticool-gadgets.
Amerika heeft wel een groot deel willekeur in de wapens die zij verstrekken aan de Peshmergas.

Geef ze liever meer wapens en wat mercs (Blackwater etc.) maar laat onze lekkere halfbloedjes verdimmi hier zitten

R0BB3RT | 30-01-15 | 13:01

Als ik nog eens goed naar da kontje kijk, dan wil ik ook graag bij de persmegma!

analcharist | 30-01-15 | 13:01

De dubbele moraal. De polder in beeld. Een gek met een nep wapen in een studio in Hilversum en een andere gek met een echt wapen in Irak.

gl.a.himsa | 30-01-15 | 13:00

Hoppa. Paspoortje intrekken. Weer een minder.
Vechten voor andere strijdkrachten moet je belonen.

Parel van het Zuiden | 30-01-15 | 12:59

Hee druifmans, nog een tweede israel erbij?

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 12:58

Shilan de zuinige zacht-kracht. Drie maal geconcentreerd dus veel voordeliger.

Kaposi_Sarcoom | 30-01-15 | 12:58

Zodra het isis probleem is opgelost zijn wij westerlingen weer vuile ongelovige honden die dood moeten💉
Rot maar allemaal op naar de zandbakken van herkomst.
Koerd, turk, marokkaan, egyptenaar, etc.
Vecht jullie zieke lowlife oorlogen maar ergens anders uit, niet hier!
Dus ook voor dit moordzuchtige stuk ellende, paspoort innemen en nooit meer terug.
Schijt krijgt van dagelijkse moslimterreur...🐗

Goktrommelkiller | 30-01-15 | 12:56

Rammstein | 30-01-15 | 12:55
Dat meisje is 25. Mag ik haar niet lekker vinden ? Is gewoon een volwassen vrouw.

Nonkel Frituur | 30-01-15 | 12:56

Het wordt tijd om in Noord-Irak een Koerdische staat te erkennen. Tot voor kort vloog zelfs Transavia naar Erbil in Noord-Irak. Erbil is booming. Het kan geen kwaad om een goede bondgenoot te hebben in deze regio. Zelfs premier Netanyahu van Israël is hier voorstander van.
Ze hebben alles eigenlijk al, een eigen volk, eigen taal, eigen leger. Ze worden alleen door de internationale gemeenschap gedwongen om in allerlei agressieve landen te leven.

Duifmans | 30-01-15 | 12:56

Ik had liever trouwens dat ze hier wat IS sympathisanten had afgeknald, maar mijn zegen heeft ze! Oh en Xirdalan | 30-01-15 | 12:50 spreek even voor jezelf als je over domme tokkies begint lutser.

Indoneesje | 30-01-15 | 12:56

Goede propaganda tegen IS.
Veel succes, dame! Houd je veilig.

Fa. Sprenger&Kramer | 30-01-15 | 12:56

@Indoneesje | 30-01-15 | 12:43 "Mooi een vrouw met ballen! Hadden we er daar maar meer van hier in Nederland"
.
Cantik, zeker. Maar verder zeldzaam, mas, zeldzaam. Komt bij dat van zo'n airsoftgun men in Nederland massaal zou gaan hyperventileren (of naar een testbeeld staren). Met die chick onder je arm kom je nergens meer binnen.

ben kokhals | 30-01-15 | 12:56

Nonkel Frituur | 30-01-15 | 12:49

Dat vraag ik mij altijd af wanneer een man zoiets zegt als wat u zei. Maar u bent Vlaams hè?

haatbaardtaart | 30-01-15 | 12:51

Geen puddingbukskaliber ?


Rammstein | 30-01-15 | 12:55

Xirdalan | 30-01-15 | 12:50
Hulde! Je hebt volkomen gelijk!

Vigil | 30-01-15 | 12:55

Ik vind t best dat ze daar heen is en IS strijders voor hun knar knalt. Maar kom aub niet meer terug. Willen geen instabiel volk hier.

Wanneer je je eerste slachtoffer maakt, dus iemand van zijn/haar leven beroofd, is er geen weg meer terug...

LangeTijdGeleden | 30-01-15 | 12:55

nou dag dan maar, vergeet niet wat conditioner in je koffertje te doen!

irma zonderboezem | 30-01-15 | 12:54

Lief meisje, kom terug. Vandaag of morgen gooien we een atoombom op dat hele midden/oosten. Op dat moment moet jij gewoon aan het knippen zijn in Almere.

Normpje | 30-01-15 | 12:53

Arm kind, spreekt de taal niet en heeft geen gevechtservaring. Toch heel veel succes gewens!!!
(Eigenlijk is het de taak van de coalitie of de VN en meisje moet gewoon mooie kapsels kunnen maken. )

Einde van de Domheid | 30-01-15 | 12:53

Jaloers op haar lef..

VroegerWasAllesHeter | 30-01-15 | 12:52

Rammstein | 30-01-15 | 12:47
Ja, zijn geen kapster, zijn van ander kaliber

haatbaardtaart | 30-01-15 | 12:51

@Eppendorf | 30-01-15 | 12:47
Yep.

Meneert | 30-01-15 | 12:50

Voor dit soort reaguursels is het nu veel te laat, doet er niet meer toe...
Hijo del Sol | 30-01-15 | 12:42

Inderdaad ja, de Tokkies have taken over GS! Mensen die te dom zijn om te poepen en zich emotioneel laten opfokken volgens het principe "te enemy of my enemy is my friend" en "het doel heiligt de middelen." Dom dom dom dom, maar ja, juist door die domheid is het probleem van slecht geïntegreerde 'Medelanders' zo groot geworden.

Deze 'Almeerse' (lees: slecht geïntegreerde Turkse die haar toekomst en loyaliteit in Koerdistan ziet, en niet in Nederland) wordt nu door alle domme Tokkie op handen gedragen. Yeah riiiight...

Xirdalan | 30-01-15 | 12:50

Kanonnenvoer voer voor de oorlogspropaganda.

mindless | 30-01-15 | 12:49

Rammstein | 30-01-15 | 12:47
2 dochters die bijna volwassen zijn. Vanwaar uw vraag ?

Nonkel Frituur | 30-01-15 | 12:49

Stoer! Durven vechten voor de vrijheid van je volk. Bid voor je bescherming

nerugaer | 30-01-15 | 12:48

respect

Bokito ergo sum | 30-01-15 | 12:47

Nonkel Frituur | 30-01-15 | 12:33
haatbaardtaart | 30-01-15 | 12:33

Heeft u een kind/kinderen en zo ja, dochter(s)?

Rammstein | 30-01-15 | 12:47

Waarom is mevrouw nu plots koekoek? Omdat ze onrecht wil bestrijden? Wij staan hier met z'n allen te bibberen en te beven omdat dat haatclubje steeds groter wordt, maar als deze dame vrijwillig dat probleem wil oplossen is ze gek?

Eppendorf | 30-01-15 | 12:47

Getraind door de Amerikanen zoals de Amies ook Isis trainde tot voor een jaar terug en nieuwe groeperingen gaat trainen die het straks tegen de kurdische rebellen moet opnemen.

willie1971 | 30-01-15 | 12:47

Paspoort afnemen, inclusief hele familie, en niet meer terug laten keren.

Igor Putkin | 30-01-15 | 12:46

Ben toch benieuwd hoe de regering en diensten reageren mocht ze ooit terugkeren.

Dhr. de Wit | 30-01-15 | 12:44

Heel simpel... koekoek

norules | 30-01-15 | 12:44

Mooi een vrouw met ballen! Hadden we er daar maar meer van hier in Nederland.

Indoneesje | 30-01-15 | 12:43

Respect voor deze vrouw.
Dat voorbeeld zouden meer mensen moeten volgen.
Appa bijvoorbeeld.
En Maiwand de thuisblijver.
En dan gezellig een Hollands soireetje regelen in Irak.
Appa, Maiwand, Shilan en haar schietpistoolgeweer.
Wordt de wereld er weer een stukje beter door.

Cuyahoga | 30-01-15 | 12:42

minimá-armezusvan.. | 30-01-15 | 12:39
loverlover1 | 30-01-15 | 12:39
Xirdalan | 30-01-15 | 12:40
Voor dit soort reaguursels is het nu veel te laat, doet er niet meer toe...

Hijo del Sol | 30-01-15 | 12:42

@loverlover1 | 30-01-15 | 12:39
Uhhh nee dat doen we dus kennelijk niet want geen officieel leger en bewijslast en zielug dus geef ze maar een uitkering, huurwoning en begeleiding....

Godsammekraken | 30-01-15 | 12:41

Wat een wonderlijk verhaal.
Je kunt jezelf 'ergens' aanmelden, een contract tekenen, vervolgens krijg je een wapen en training.
Raarrrr...?

Ars Vivendi | 30-01-15 | 12:41

Ben helaas met groot verlof gestuurd...

eerstneukendanpraten | 30-01-15 | 12:41

Hypocriet. IS is misschien wat fouter en minder fotogeniek, het echte probleem is de dubbele loyaliteit in een sociaal democratie.

Dan maar zo! | 30-01-15 | 12:41

Kijk, da's weer iets anders dan die soa's verzamelende FARC-slet van Nederlandse bodem.

Abject | 30-01-15 | 12:40

Het ga je goed meiske, maar net als je tegenstander niet meer terugkomen graag.
Militair geïndoctrineerde post traumatisch stress tijdbommen heb ik liever hier niet rondlopen.

Meneert | 30-01-15 | 12:40

Waarom is deze chick nu ineens een heldin? Ik vind haar net zo ontspoort en slecht geïntegreerd als die haatbaarden die vóór het kalifaat gaan vechten.

Xirdalan | 30-01-15 | 12:40

@minimá-armezusvan.. | 30-01-15 | 12:39
Dat we dat konden vermijden is een reeds lang gepasseerd station.

Godsammekraken | 30-01-15 | 12:40

Net zo fout als alle Syrie gangers. Misschien ideologisch niet vergelijkbaar maar het is een strijd die niet de onze/ Nederlandse is. Waarom wordt er bij het vechten voor een vreemde macht bij de ene wel het paspoort ingetrokken en bij haar juichen we het toe. Waarom zou de ene Syrie ganger mogelijk verknipt terugkeren van dezelfde strijd en zij niet?

Begrijp me niet verkeerd want te meer IS sympathisanten van deze wereld verdwijnen des te happier ik word.

loverlover1 | 30-01-15 | 12:39

dus we gaan er maar even aan voorbij dat ook zij in een buitenlandse dienst treedt. op deze manier importeren we conflicten binnen onze grenzen. want als je daar kan vechten, waarom niet hier?

minimá-armezusvan.. | 30-01-15 | 12:39

Seth Gaaikema's:
Of ze daar 'permanent' blijft...
Ze vinden 'haar' daar leuk....
Ze gaat meebepalen waar de 'scheiding' zit...
De kam erdoor...
Ik doe haar, geen baarden...
Die IS fundi's zijn haarklovers...

hfakker | 30-01-15 | 12:38

Als dat inderdaad zo is: als een IS knakker dood geblaft wordt door een chickie, krijgt ie z'n maagden niet enzo. Dan zeg ik: alleen maar vrouwen in de strijd gooien daaro! Lost het probleem zich vanzelf op.

Hijo del Sol | 30-01-15 | 12:38

Nog geen deuk in een pakje boter

bluspoeder | 30-01-15 | 12:38

Wees er maar trots op.

StijlvolRechts | 30-01-15 | 12:36

t is weer eens wat anders dan een rondreis door zuid amerika, of bungee jumpen.

Rest In Privacy | 30-01-15 | 12:36

Goed zo Shilan, zoveel mogelijk IS-ers over de kling jagen met je geweer, want gedood worden door een vrouw betekent geen 72 maagden. Alle IS-ers zijn bereid een kogel te koppen, behalve als deze is afgevuurd door een vrouw. Er kunnen dus niet genoeg vrouwen meedoen aan de zijde van de Peshmerga.

pibasso | 30-01-15 | 12:36

Dat maakt mijn vrijdag weer goed. Belangeloos de wereld willen bevrijden van dat stinktuig. Die mag van mij een lintje krijgen bij terugkomst.

Eppendorf | 30-01-15 | 12:36

Knap meiske ! Ik hang er met plezier mijn frikandel speciaal in.
Nonkel Frituur | 30-01-15 | 12:33
ik zou mijn puddingbuks in haar afvuren
haatbaardtaart | 30-01-15 | 12:33
- Triest volk

levend fossiel | 30-01-15 | 12:35

Koerdische vrouwen die vechten voor vrijheid, geen verplichte hoofddoek willen maar wel onderwijs en een toekomst voor hun dochters.
Er zijn slechtere moslims.

Piet Karbiet | 30-01-15 | 12:35

ik zou mijn puddingbuks in haar afvuren

haatbaardtaart | 30-01-15 | 12:33

Knap meiske ! Ik hang er met plezier mijn frikandel speciaal in.

Nonkel Frituur | 30-01-15 | 12:33

Ik zou d'r doen

mickeynl | 30-01-15 | 12:32

Iemand die zich nagenoeg belangeloos inzet voor anderen of een psycho die graag iemand voor zijn knar schiet.

kovariant | 30-01-15 | 12:32

Waarom niet? Er zitten wel meer vrouwen in het leger.

bashghost | 30-01-15 | 12:32

We came in spastic like tameless horses
We left in plastic as numbered corpses

Wees voorzichtig, meiske. En sterkte!

Ales | 30-01-15 | 12:31

Als we een Jihadi zien met een krulspeld in de baard, dan weten we waar die vandaan komt.

ElMatadero | 30-01-15 | 12:31

Domme trut.

Wynardtage | 30-01-15 | 12:30

Echt niemand? OK komt ie: ik zou dr doen!

Godsammekraken | 30-01-15 | 12:30

+1

ren-forrest-ren-e | 30-01-15 | 12:29

Ze weet waarschijnlijk precies hoe Khalid K., ook uit Almere, eruit ziet. Dus die kan ze dan even grondig de nek uitscheren.

Godsammekraken | 30-01-15 | 12:29

R.E.S.P.E.C.T., maar ik weet wel wat er met haar gebeurd mocht ze gevangen worden genomen door de haatbaarden.

ok nie waor | 30-01-15 | 12:29

Bazin!

Dr.Alpha | 30-01-15 | 12:29

Denk je dat ze de terugslag van dat wapen aankan?

Mark741 | 30-01-15 | 12:28

+1

Ga ervoor, dame! Die "mannen" van de IS zijn doodsbang voor je, want ze gaan niet naar hun paradijs als jij (als dame) ze voor hun knar schiet.

Balsaq | 30-01-15 | 12:27

Zonde.

Anoguurder | 30-01-15 | 12:26

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl