Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bart van Urk verdachte in moordzaak Els Borst

bewerkt-bart-van-urkklein.jpgDoorbraak bereikt mensen! Niemand minder dan onze oude bekende Bart van Urk wordt verdacht van betrokkenheid bij de moord op Els Borst. Het Nederlands Forensisch Instituut heeft zijn DNA aangetroffen op het lichaam van de oud-minister. Bart (38) zit sinds begin deze maand achter tralies, vanwege de bloedige moord op zijn zus Loïs in Rotterdam. Hij doodde haar uit angst voor een aanslag door moslimextremisten. Iedere logica ontbreekt natuurlijk, maar hé. Zo gaat dat nou eenmaal met psychisch gestoorden. Overigens heeft de best ingevoerde misdaadverslaggever van ons land de betrokkenheid van Bart nog niet bevestigd tijdens een zeldzaam televisieoptreden. Het onderzoek naar de moord op de D66-politica gaat door maar zolang Peter R. de Vries zwijgt, blijft er ruimte voor redelijke twijfel… Update: Bart van Urk is een levensgevaarlijke schizofreen. De rechtbank veroordeelde hem in 2011 al eens tot drie jaar gevangenisstraf voor verboden wapenbezit.

Reaguursels

Inloggen

@zazkia
Wat gaat er in het hoofd om van een gevaarlijke gek die denkt dat alle moslims er op uit zijn om hem te krijgen. Geloof dat hij met een kogelvrij vest over straat liep. Verwacht je dan een logische gedachtegang?

deense herder | 29-01-15 | 10:18

@knerf
Wat is het verband tussen de angst voor de moslims van de verdachte en Els Borst?
Illuminati?

zazkia | 28-01-15 | 03:28

Nou, kom er maar in Rotterdammers!
Rotterdam, grafstad of zoiets?

knerf | 27-01-15 | 17:29

dit gaat alleen maar toenemen met de bezuinigingen op de GGZ

politie in de grote steden is nu al 30-40% van hun tijd kwijt aan psychische problematiek.

Petroselinum crispum | 27-01-15 | 13:32

Kortom: De geestelijke gezondheid van te velen in dit land laat,zacht gezegd,te wensen over.Gelukkig hebben we het NFI nog.

Dolphi | 27-01-15 | 13:00

Ik hoop dat dat je ziet dat de verbanden niet al te logisch zijn, maar er is verband. Zijn zus was een hoge Ambtenaar in Rotterdam. Aboutaleb is een moslim. Dus ziet hij het als heulen met de moslims. Ook D66 wordt in zijn ogen kennelijk voor hetzelfde aangezien. Waarschijnlijk ziet hij de uitspraken van Geert Wilders nog letterlijker dan Geert ze zelf ziet. Een heel onlogisch verband dus. Na de aanslag in New York op de Twain Towers ziet hij dus allerlei spookbeelden over Moslim terreur aanslagen. En dat houdt ook zijn verwarde situatie in stand.

Jozeph | 27-01-15 | 12:42

Wat is het verband tussen de angst voor de moslims van de verdachte en Els Borst?

O ja, als het de policor elite uitkomt, mag je die verbanden wel leggen....

knerf | 27-01-15 | 11:11

Ja zeg dat is makkelijk. Gewoon een gekkie aanwijzen en zeggen dat het DNA matcht en klaar. Al die maanden onderzoek en nu is Bart gewoon de dader. Sinds wanneer doet politie zaken oplossen? Zoek dan ook nog even naar mijn fiets die gestolen werd in 2013.

A la snackbar | 27-01-15 | 11:09

ahahahahahahahahahahahahha
D66 wordt in haar hart getroffen door eigen falen D66 rechters.
Klinkt hart, maar je kind van 6 verliezen door D66 rechters toedoen en knuffelen is toch erger dan een hoogbejaarde dame.
(yes, you can hate me now)

Weeraanmelden | 27-01-15 | 09:37

Lieve zus om zich over haar broer te ontfermen en dan het leven moeten lasten. Heel moeilijk dit. Ik zal haar herinneren als heel goed mens.

VolgendjaarkrygikAOW | 27-01-15 | 01:34

Tja, welke partij schafte de wet op de instellingen ook alweer af?

Ja nee, geen mening | 27-01-15 | 01:29

Die zal wel tbs gaan krijgen....

buffy76 | 27-01-15 | 00:38

Oke dit keer heeft het echt niets met de Islam te maken.
Eurotokkie | 11-01-15 | 18:33

Met de kennis van nu bizar genoeg dus misschien toch wel... moord was wel precies de zaterdag na 'Parijs' dus grote kans op kortsluiting bij iemand met islamfobie. Of zijn zus moet teveel geweten hebben in de zaak Borst. Of gewoon zo ziek in zn hoofd dat er helemaal geen logische reden is....

Rest In Privacy | 26-01-15 | 23:59

Justitie blundert ... Whats new??

Cycloon | 26-01-15 | 23:22

Bizar want in een eerder onderzoek naar deze "meneer" heeft de pelitie (terwijl er alle aanleiding toe was) verzuimd om zijn dna af te nemen!! dat was ook i.v.m verboden wapenbezit.
Terwijl ik weet dat er dna swaps zijn afgenomen bij mensen,die welliswaar ooit met justitie in aanraking zijn geweest bv voor een biertje op straat. Maar al jaren geen delicten en zeker geen delicten zoals deze meneer heeft begaan! Ze kwamen zelfs thuis bij iemand die ik heel goed kan, die niets had uitstaan! maar bij bart van Urk werd dat verzuimd, nee de pelitie heeft een hele goeie job afgeleverd.

tussendoortje9699 | 26-01-15 | 22:31

Lijkt Giel Beelen wel...

Nederlanddraaitdoor | 26-01-15 | 22:20

Ideale scape goat. Lijkt Jasper Steringa wel.

McPhart | 26-01-15 | 22:08

Skunk57 | 26-01-15 | 22:01

extreem islamitische Charlie haters vermoorden dozijn tekenaars en winkelpubliek.
in welke hoek staan de ontkenners ?

Berthe | 26-01-15 | 22:06

Extreem angstige moslim hater vermoord 2 mensen. En jullie verklaren MIJ voor gek?? Het is nu wel duidelijk welke ophitser er echt de bak in moet.

Skunk57 | 26-01-15 | 22:01

Hiermee wordt bevestigd dat DNA en foto van iedereen opgeslagen moet worden voor het oplossen van misdaad!

TheNox | 26-01-15 | 21:55

Valt het de reaguurders niet op dat er altijd een groepje mensen moet vergaderen of iemand wel/niet met verlof/op straat mag? Dat niemand weet wie daar in zitting hebben en wat hun kwalificaties zijn?

Degenen die dit heerschap op de maatschappij hebben losgelaten worden zoals gebruikelijk niet eens genoemd want handje moet boven het hoofd gehouden worden. Man en paard noemen, en voor een tribunaal. Geen goede verklaring waarom? Onstlag op staande voet wegens grove nalatigheid.

EnNouJijWeer | 26-01-15 | 21:24

Skunk57 | 26-01-15 | 20:53

we weten allemaal dat de meeste angst voor moslims zich bij hijgerig policor links voorkomt
die durven al vanaf de jaren 90 niks meer over de uitwassen van de islam re zeggen of schrijven.
m.a.w. verwar zwijgen of wegkijken niet met dapperheid,
en omgekeerd verwar iemand die durft te zeggen dat
de islam een geweldadige ideologie is niet met een bangerik.

Berthe | 26-01-15 | 21:21

Televaag weet te melden dat mogelijk dader bang was voor moslim extremisten. Ik ben toch niet verrast dat deze man uit die hoek komt.

Skunk57 | 26-01-15 | 20:53

@veel vaak, Uit welke kliniek ben je ontsnapt (als ik vragen mag).

Koeienflat | 26-01-15 | 20:49

Als je een lijk vermoord is het dan wel moord.

Veel Vaak | 26-01-15 | 20:28

Bart van Urk had vanaf diagnose permanent onder begeleiding moeten staan inclusief medicijnen. Bij onttrekking aan begeleiding hadden instanties gewaarschuwd moeten worden en was ingrijpen/vastnemen noodzakelijk geworden. Gezien de bezuinigingen op de psychiatrische zorg en crisisopvang is er maar een moordenaar: Den Haag. Dit soort incidenten zal toenemen. Is destijds voorspeld en thans actueel. Kijk uit achter je.

fladang | 26-01-15 | 20:22

Aha, het betreft blanke man, waarschijnlijk een nederlander, zonder dubbel paspoort. De D66 rechter zal nu geen genade kennen. Hij zal wel schuldig zijn, maar als zou blijken dat het bewijs niet rechtmatig is en het DNA toch niet overeenkomt wordt hij waarschijnlijk nog steeds tot levenslang met TBS met dwangverpleging veroordeeld.

denoorman | 26-01-15 | 20:21

Benieuwd wat een D66 deeltijdrechtervrouwtje hier straks voor oordeeltje over gaat vellen........
"Mompelt iets met stoepje sneeuwvrij maken voor bejaardenhuis deze zomer........"

Gele Beer | 26-01-15 | 20:14

Wel goed dat nu ook de bezuinigingen bij GGZ, ook bij de politiek binnendringt.
Niemand ontloopt gekken waar geen aandacht meer voor is.

gebrokenvleugel | 26-01-15 | 20:04

Heeft Peter R. de Vries soms een contract met NPO dat hem 500 uur media-exposure garandeert?
Iedere keer als ik z'n zelfingenomen kop zie, speelt mijn maag op en dat valt wel onder het bedrag van mijn eigen risico

Islamofiel | 26-01-15 | 19:37

"Je mág in dit land best een weerloos oud dametje zijn, maar op sommige mensen werkt dat provocerend. En als je dan doorgaat met weerloos oud dametje zijn, tja, dan maak je dit soort reacties los."
—Peter R. de Vries
 

simpelman | 26-01-15 | 19:35

Bart. Vreemde naam voor een allochtoon.

Mahatma | 26-01-15 | 19:23

No effin way.

o)+ | 26-01-15 | 19:21

@Graaf van Egmont | 26-01-15 | 18:39

Graaf nog even door.

Suerte Piet | 26-01-15 | 19:17

@breakingnews | 26-01-15 | 17:06
LoL! Ik heb goed gelachen. Dank u.

Vageling | 26-01-15 | 19:17

Peter r de vries heeft zijn geloofwaardigheid verloren, Hans Teeuwen is hier heel duidelijk in geweest!!

Koeienflat | 26-01-15 | 19:12

Dus de politie heeft 3 jaar geleden gefaald om geen DNA af te nemen.

Dan was zijn zus niet na Els Borst vermoord.

2_amazing | 26-01-15 | 19:11

Vanavond Peter R de Vries in Jinek, RTL-roddelboulevard, RTL late night om weer eens 'terloops' de Puttense moordzaak aan te halen.

Zaniker | 26-01-15 | 19:02

Meneer moet een nieuw vestje kopen of zijn rits repareren. Dit doet pijn aan mijn ogen. (Het oog wil ook wat, hè)

Slimkees | 26-01-15 | 19:02

Tssss, Peter Risee de Vries...

Rest In Privacy | 26-01-15 | 19:01

Je zus omleggen omdat je bang bent dat ze wordt vermoord.
Je gaat toch ook niet aan een zwerver vragen of hij je fiets wil meenemen omdat je bang bent dat ie gestolen wordt?

Lampelul | 26-01-15 | 19:01

lekker ventje is die Bart maar ja onze rechtsstaat kennende krijgt hij na 10 jaar gratie en mag hij de staat zelf weer aanklagen

coolgen | 26-01-15 | 19:00

En ja hoor!!! Hij was er weer Petertje R de Vriessssss!! Bij 1 vandaag.
Guttoguttogut hij weet er weer alles van!

G.Haktdag | 26-01-15 | 18:59

Ik weet wel een paar (oud-)reaguurders die in dit profiel passen.

Bicycle_Repairman | 26-01-15 | 18:54

Misca Kat? Is die nog niet definitief opgenomen in de separeer? Knap dat hij het nog zolang heeft uitgehouden.

mindless | 26-01-15 | 18:47

'Bij zijn arrestatie in 2011 droeg hij een kogelvrij vest en had hij messen en een wapen bij zich.
Van Urk werd niet behandeld en kreeg drie jaar cel voor verboden wapenbezit. Bij de toenmalige rechtszaak werd het vermoeden uitgesproken dat Van Urk een 'ernstige bedreiging' voor de samenleving kon zijn.'
www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/...
En toch kon deze 'ernstige bedreiging voor de samenleving', met een eis van 3 jaar gevangenisstraf op zak, vermoedelijk zijn zus en Els Borst vermoorden...

Niemands Knegt | 26-01-15 | 18:42

@Thinktank | 26-01-15 | 16:42
Nick op enkele plaatsen maar veranderen gaat...
t Kwam uit de inianenhoek maar t was dus Lone Wolf....
Ook t T-shirt met die Indiaan kan ik dus niet meer aan!

lilluke halve hoan | 26-01-15 | 18:40

ik verdenk Peter R de Vries van dit delict

treborsiuhjin | 26-01-15 | 18:39

Niet om het een of ander: Bart van Urk, heet hij zo of komt ie daar vandaan?
*pseudoniemen haat*

Graaf van Egmont | 26-01-15 | 18:39

Om een stukje verder te raden zal hij zijn zus mogelijk om het leven hebben gebracht omdat hij hoogstwaarschijnlijk de moord op Els Borst bij zijn zus heeft opgebiegd die op haar beurt de politie wilde inschakelen.

Koeienflat | 26-01-15 | 18:36

DNA van Bart gevonden bij Els? Ik zie al het gehakketak rond een zogenaamd 'sleepspoor' al weer voor me. Misschien dat 'den Hond' e.e.a. kan toelichten?

Justin Credible | 26-01-15 | 18:35

Peterrrrrr R heeft al wel aangegeven, dat ze het zelf heeft uitgelokt. Gewoon, omdat ze Els Borst was.

The_Black_Knight | 26-01-15 | 18:34

Peter aiR de Vries vanavond in DWDD bij Tan en bij Jinek trek ik niet.

frisenfruitig | 26-01-15 | 18:31

Al eerder gezegd maar inderdaad, weer een hele avond Peter Rrrrrr de Vries op TV. Ik bedankt even.

supah | 26-01-15 | 18:22

Gelukkig komt Peter R. de Vries het vanavond even uitleggen in Unilever Late Night.

Rest In Privacy | 26-01-15 | 18:19

Ik vind een uurtje schoffelen genoeg. Alles in de geest van D66 laten we maar zeggen. Zodat hij het morgen weer kan doen.

Rest In Privacy | 26-01-15 | 18:15

Skunk57 | 26-01-15 | 17:02

hmm nee niet rechts. Meer extreem . Zeg maar zo extreem dat hij als mafkees te bestempelen is. Ik zelf denk een nooit stemmer.Dus niet recht of links.

tweetybird | 26-01-15 | 18:13

-weggejorist-

Bloodzone | 26-01-15 | 18:09

Het libido van Petertje loopt natuurlijk een enorme deuk op die zit nu slechts met een klein stijfje bij Matthijs in de studio.

Toontje-lager | 26-01-15 | 18:04

@Suerte Piet | 26-01-15 | 17:01
Ik kan er niets aan doen, maar dat artikel roept toch weer een heleboel vragen op...
Useful idiot/lone wolf type als E. J. Quakkelsteijn, Marcel Teunissen, Volkert van der Graaf etc.
Hij ging in cassatie tegen de in 2012 aan hem opgelegde gevangenisstraf van drie jaar... Kun je door middel van cassatie een rechtszaak zo lang traineren?

Niemands Knegt | 26-01-15 | 18:03

DNA-bewijs is iets dat niemand onafhankelijk kan verifiëren. Dus moeten we blind het NFI vertrouwen.

Mevrouw Borst is dood en mocht zij, zoals niet Micha Kat, maar primair halve waarhedenschrijver Thomas Ross opperde, vermoord zijn omdat zij zaken over Joris Demmink wist, dan zal dat vrijwel zeker nooit naar boven komen.
Zoals al vermeld staat in het topic zelve: iedere logica ontbreekt.

Guy Veropzoudten | 26-01-15 | 17:51

swift1.6 | 26-01-15 | 17:43
Ik heb geen feiten gezien die op het tegendeel duiden. In tegenstelling tot alle nalopers van Wilders overigens zeer geslaagde frame ga ik namelijk graag uit van feiten.

Asmodean | 26-01-15 | 17:47

Asmodean | 26-01-15 | 17:41
wil je soms zeggen dat de straffen vergelijkbaar zijn bij verschillende "soorten" slachtoffers?

swift1.6 | 26-01-15 | 17:43

J.R. Thorbecke | 26-01-15 | 17:23
Dus omdat 25% van de rechters D66 stemt is iedere rechter een D66-rechter die bovendien anders oordeelt indien het slachtoffer toevallig minister was voor D66? Hou toch op man.

Asmodean | 26-01-15 | 17:41

heh, zonder balkje voor zn ogen, dat hadden ze op NPO en RTL wel gedaan ;-)

Rmathijs | 26-01-15 | 17:41

@Bloodzone | 26-01-15 | 17:27
.
Ik snap heel goed wat je wilde zeggen, maar het klopt niet wat je zegt. Wanneer de politie op zoek is naar een voortvluchtige moordenaar wordt er altijd een foto zonder balk getoond. Die balk komt er pas op wanneer de persoon gepakt is en die gaat er ook niet meer van af. Ook niet na 3 maanden. Dat is dus precies het omgekeerde van wat jij beweert. Dat de media foto's zonder balk publiceren zegt natuurlijk helemaal niets over de werkwijze van de politie.

Bytemaster | 26-01-15 | 17:41

@Freek de Leek | 26-01-15 | 16:58
Oei. Daar heb je me te pakken! Oh wacht, ik moet alleen maar nog harder schijten.

Vrije Nator | 26-01-15 | 17:37

R.B.Scott | 26-01-15 | 17:33
wel ongeschoren, dus toch een beetje minder wennen.

swift1.6 | 26-01-15 | 17:37

-weggejorist-

Nucky | 26-01-15 | 17:36

Blijft toch effe wennen,dat blanke hoofd.

R.B.Scott | 26-01-15 | 17:33

anti-fatwa | 26-01-15 | 17:28
Nou, Anders deed een flinke duit in het rechter zakje.

swift1.6 | 26-01-15 | 17:33

@waarisdelol | 26-01-15 | 17:27
Je suis Els Borst.

VanBukkem | 26-01-15 | 17:33

Asmodean | 26-01-15 | 17:18
Zucht. Ongelooflijk hoe snel je dat werkt bij jou. Je leest wat reaguurders wat zeggen over D66 rechters en meteen neem je aan dat iedere opmerking rondom rechters en D66 aan elkaar te linken zijn. Als je kon lezen zou je zien dat het hier gaat om het volgen van een bepaalde ideologie icm met de "straf" die daar meestal op staat. Dat er nu wellicht anders geoordeeld wordt, heeft te maken met de bekendheid van het slachtoffer. Zo'n beetje zoals dat gaat met vermoorden van gewone burgers VS een waxinelichtjeshouder naar een koets gooien.

swift1.6 | 26-01-15 | 17:33

@breakingnews | 26-01-15 | 17:06 > LOL, ik kom niet meer bij hier. Ga vooral zo door!

binnenbuitenband | 26-01-15 | 17:32

Driewerf Hoezee | 26-01-15 | 17:01 / 17:27
Inderdaad, dank.

Klaps | 26-01-15 | 17:30

Komt dat even mooi uit ... Een psychisch gestoorde gek heeft het gedaan.

En heel toevallig komt Els Borst, die nogal gevoelig lag i.v.m. een paar politieke dossiers daarbij om het leven voordat zij haar mond voorbij kon praten.

En Alexander Pechthold steekt een dikke sigaar op en mompelt de woorden van A-Team captain Hannibal Smith : I love it when a plan comes together!

James Lastig | 26-01-15 | 17:30

Skunk57 | 26-01-15 | 17:02
ach. Tegenover al het linkse geweld zou er nu een keer rechts geweld zijn van een totaalmalloot. Streep even tegen elkaar weg. Hoeveel 100en rechtsen heb je dan nodig om een gelijke score te halen,linksgekkie?

anti-fatwa | 26-01-15 | 17:28

Netjes, Klaps. Samen komen we er wel uit :)

Driewerf Hoezee | 26-01-15 | 17:27

-weggejorist-

Bloodzone | 26-01-15 | 17:27

Als blanke man van in de dertig neem ik afstand van deze aanslag(en).

waarisdelol | 26-01-15 | 17:27

Uit angst iemand alvast vermoorden? Ik snap hem niet.

van heinde en verre | 26-01-15 | 17:26

Markies DeCanteclaer | 26-01-15 | 17:15
Ook mensen met een politieke voorkeur voor SP en PVV mogen rechter worden. Mits ze een rechtenstudie voltooid hebben natuurlijk. Helaas gaat het daar al mis. Wat stel je voor? Ingangseisen verlagen plus subsidie zodat de partij die jouw voorkeur geniet evenredig vertegenwoordigd wordt door de huidige peiling? Of mogen rechters niet meer stemmen? Wat denk je ervan?

Asmodean | 26-01-15 | 17:25

Schaamharing | 26-01-15 | 17:18
Touché voor u.

Plukkiehaar | 26-01-15 | 17:21

Zo maar een vraag, maar hoe voorkom je een moslimterroristenaanslag door je zus te vermoorden? En zo ja daar een antwoord op is, hoeveel zussen lopen er gevaar door blanke mannen?

TheseDays00 | 26-01-15 | 17:20

Benieuwd of de D66-rechter nu in gewetensbezwaar komt..
Markies DeCanteclaer | 26-01-15 | 17:15
Hoef jij je geen zorgen om te maken hoor.
Het ontbreken van een geweten is één van hun 'sterkste' punten.

Klier van Bartholin | 26-01-15 | 17:19

Vrees dat zij advocaten het woord 'psychose' veelvuldig zullen gebruiken ter verdediging van deze tweevoudige moord.

eerstneukendanpraten | 26-01-15 | 17:19

Geef hem een spuitje. Klaar en uit.

Plukkiehaar | 26-01-15 | 17:19

Die gaat ons nog een hoop geld kosten. Een spuitje zou beter zijn. Voor mijn gemoedsrust en de schatkist.

Schaamharing | 26-01-15 | 17:18

swift1.6 | 26-01-15 | 16:56
denoorman | 26-01-15 | 17:04
Zucht. Ongelooflijk hoe goed die frame van Wilders werkt. Hij roept een paar keer dat alle rechters D66'ers zijn, en voor je het weet lopen naloperige reaguurders die zichzelf zo origineel vinden te brullen dat een politieke voorkeur van een deel van de rechters direct gevolg zou hebben voor de strafmaat. Wat een totaal onbeargumenteerde lariekoek weten jullie gewillige nalopers toch te verkondigen.

Asmodean | 26-01-15 | 17:18

@ bijscholing | 26-01-15 | 16:42
U probeert Micha Kat zwart te maken en bent dus onderdeel van het complot tegen hem geworden. Opgelost!

TheseDays00 | 26-01-15 | 17:17

Die zus van hem lijkt me anders een heel aardige dame. Wat een lot om door je knotsgekke broer vermoord te worden omdat hij bang is voor een zionistisch complot.

eerstneukendanpraten | 26-01-15 | 17:16

@Bloodzone | 26-01-15 | 17:01
.
Je reactie slaat nergens op. Als ze naar een moordenaar op zoek zijn wordt de foto zonder balkje getoond. Als ze hem eenmaal hebben wordt de foto voorzien van een balkje. Ook na 3 maanden blijft dat balkje gewoon staan. Dat is precies in lijn met wat er in deze zaak ook gebeurt: eerst zonder balkje omdat er een opsporingsbericht is uitgegaan.

Bytemaster | 26-01-15 | 17:15

Benieuwd of de D66-rechter nu in gewetensbezwaar komt..

Markies DeCanteclaer | 26-01-15 | 17:15

Jaartje of tien zitten plus TBS.
Begeleid verlof en dan onbegeleid verlof en met een jaartje of 15 - 18 loopt deze dwaas weer vrij rond.

Klier van Bartholin | 26-01-15 | 17:13

Jammer Petertje R de Vries, geen mafketel uit een gesticht zoals je ingefluisterd kreeg door een al dan niet bestaande/verzonnen persoon die ook nog eens geheimhoudingsplicht had!!!
Gewoon, een Rotterdammertje van laag allooi, radgek natuurlijk want anders moord je niet, maar anders dan jij beweerde/verzonnen had om aandacht te krijgen.

langzullenweleven | 26-01-15 | 17:12

Het is gewoon een zionistisch complot.

van Oeffelen | 26-01-15 | 17:08

@Suerte Piet | 26-01-15 | 17:01
Ah. Verdachte meldde zichzelf bij de politie.
Ik dacht al; ze zullen hem toch niet opgespoord hebben?
Maar nee dus. Verdachte moest het weer helemaal zelf doen.

VanBukkem | 26-01-15 | 17:08

bijscholing | 26-01-15 | 16:42

En waarom zou dit bullshit zijn, nu deze Bart van Urk dit gedaan blijkt te hebben? Het blijkt maar weer dat Micha Kat weet waar hij over praat, want zat Bart van Urk niet samen met Volkert en Demmink in het clubhuis van Ajax toen de Illuminati dat in brand staken om te bewijzen dat Rothschild een Ajacied is en daarom de Federal Reserve in zijn zak heeft, terwijl De Roy van Zuijdewijn ondertussen druk doende was een Bilderberg-conferentie te verstoren. En wie liep er drie jaar eerder met een spandoek bij precies zo'n zelfde Bilderberg-conferentie te protesteren als vertegenwoordiger van de 99%? Bart van Urk inderdaad. En werd niet 99% van de moties die Els Borst indiende in de periode tussen 1999 en 2000 aangenomen? Dat is 2x 99% en kan dus geen toeval zijn. De Illuminati zitten hier wel degelijk achter, samen met de MSM en de NWO. Het is een gezamenlijke coup van ze, echter niet om Joris Demmink vrij te houden van kritiek. Dat is slechts het zand dat ze weer in de ogen strooien. Het ging er hier om dat Bart van Urk zijn hypotheek niet afbetaalde bij een bank van Rothschild, waardoor ze kwaad op hem werden, en hem deze moorden in de schoenen hebben geschoven.

Ik moet nu weg, want terwijl ik dit typ staan er alweer Illuminati-achtige types explosieven aan mijn huis te schroeven, van hetzelfde type als waarmee ze de WTC-torens in hebben laten storten.

breakingnews | 26-01-15 | 17:06

Ik denk dat de D66 rechters nu levenslange opsluiting met dwangverpleging tot de dood er op volgt zullen eisen waarbij zelfs vrijwillige euthanasie niet wordt toegestaan. Als Bart een dubbel paspoort had en moslim was, dan was hij er bij onze D66 rechters normaal gesproken makkelijk vanaf gekomen. Taakstrafje of zo.

denoorman | 26-01-15 | 17:04

horsteknots | 26-01-15 | 17:02
Interessanter: was de DNA-match al vóór of na de moord op zijn zus gedaan? En indien daarvoor -wat ik bijna aanneem want u heeft volledig gelijk-, wat was de reden dat ze hem nog niet gepakt hadden?

Rest In Privacy | 26-01-15 | 17:04

@Nanker Phelge | 26-01-15 | 16:56
.
Genoeg voorbeelden waarbij dat wel gedaan is. Als men op zoek is naar een voorvluchtige moordenaar worden deze details altijd verspreid.

Bytemaster | 26-01-15 | 17:03

Zou straks bij DWDD een wel zeer bekende mediapersoonlijkheid zijn licht over Bart van Urk en zijn (mis) daden laten schijnen? De spanning is hier ondraaglijk aan het worden.

pluizigkroeshaar | 26-01-15 | 17:02

npo 1 begint het ook door te krijgen. Maar ze durven nog niet.

horsteknots | 26-01-15 | 17:02

-weggejorist-

Bloodzone | 26-01-15 | 17:01

Ladies and gentleman.....,:"We got him"
en nu hetzelfde lot laten ondergaan als degene waar de woorden oorspronkelijk over gingen.

Prof. Pim Pam Pet | 26-01-15 | 17:01

Bijna, Klaps! De verdachte is nog NIET AANGEHOUDEN voor de moord op Els Borst. Hij zit vast voor die andere zaak.
.
Ik luisterde zonet de persco via radio. Daar werd NIKS gezegd over de persoon van de verdachte, dus (zoals altijd) weer even gniffelen als die al met naam en toenaam op GeenStijl staat. Hulde.

Driewerf Hoezee | 26-01-15 | 17:01

Peter R. de Vries vanavond bij Jinek, Nieuwsuur en RTL Late ?

dirty dirk | 26-01-15 | 17:00

@ J.R. Thorbecke | 26-01-15 | 16:55

Aan het inbreken, Borst komt thuis, enigszins verwarde man raakt in paniek en een moord was geboren.

Capt. Iglo | 26-01-15 | 16:59

Dus er is een verdachte die niets met pechtold te maken heeft. Dit gaat mij een weddenschap kosten. De arm van het kalifaat reikt ver.

AnalBraunenschweiger | 26-01-15 | 16:59

@overVecht | 26-01-15 | 16:57
Oei, daar moet ik ineens nodig van schijten, van zo'n aantijging.

Vrije Nator | 26-01-15 | 16:58

@Vrije Nator | 26-01-15 | 16:54
Nee hoor, is gewoon heel dom van jou.

Freek de Leek | 26-01-15 | 16:58

@Vrije Nator | 26-01-15 | 16:54

Nee. Maar wel achterlijk.

overVecht | 26-01-15 | 16:57

Zozo, politie is goed bezig vandaag. Zo kennen we ze niet.

VanBukkem | 26-01-15 | 16:56

Ik snap het nut nooit zo goed van het om het leven brengen van iemand anders... kan aan mij liggen hoor.

overVecht | 26-01-15 | 16:56

laat die man meteen vrij. Hij is juist heel erg d66 bezig. Lekker progressief. Hij voert dus bij meerdere mensen progressieve euthanasie uit. Hij was dus duidelijk geinspireerd door Borst. Of zouden de rechters nu ineens een andere redenatie er op na gaan houden?

swift1.6 | 26-01-15 | 16:56

Jullie zijn er snel bij.. Hoorde 10 minuten geleden de PersCo

The Next Subject | 26-01-15 | 16:56

Ik heb liever de foto van Els Borst terug boven dit topic. Niet dat ik zo'n groot fan van haar was, maar dit onfrisse sujet hoef ik ook niet te zien.

Rest In Privacy | 26-01-15 | 16:56

Zou zijn zus het lek geweest zijn? Dat zij in vertrouwen is gaan praten, of iets wist dan wel vermoedde en op het punt stond om te gaan praten met de hermandad en Bart daarop door is geslagen? Opvallend was namelijk wel dat in de persconferentie wel erg werd benadrukt dat er puur en alleen op DNA gerechercheerd is en er dus nul info of anonieme tips vanuit de instanties kwamen. Lijkt me niet in dit geval. Na een moord in familie-kring, waarbij al vrij direct een verdachte bekend is, wordt namelijk nooit zo'n uitgebreide opsporingsoproep gedaan in de media, waarin de verdachte met naam en toenaam wordt genoemd en zonder balkje wordt afgebeeld.

Nanker Phelge | 26-01-15 | 16:56

It's all in the name blijkbaar

HetRodeGevaarLoert | 26-01-15 | 16:55

Maar waarom?

Rest In Privacy | 26-01-15 | 16:55

Ik zie die foto en ik denk "Links." Of ben ik nou tendentieus, ongefundeerd, en nodeloos kwetsend bezig?

Vrije Nator | 26-01-15 | 16:54

Tis Bartje!

Piet Karbiet | 26-01-15 | 16:54

Goed geraden GS (voordat de verdachte bekend was vermoedde GS dat man in kwestie het was...)

Einde van de Domheid | 26-01-15 | 16:54

Hoe moet Peter R. de Vries zich nu voelen? Kwam als verlosser met de tip die een doorbraak zou betekenen. Blij dat de wetgevende macht in Nederland toch iets terughoudender is met het openbaren van tips, resultaten en mogelijkheden. Stel je voor dat zo'n mediageile gast als Peter de baas van de politie zou zijn.

Freek de Leek | 26-01-15 | 16:53

Een Rotterdammer?
Kaas, waar zit je ..?

Piet Karbiet | 26-01-15 | 16:53

Ah, daarom kon die foto wel zonder balk.
Samenvattend:
Hoofdschoppers = balk
Politici vermoorders = geen balk

Einde van de Domheid | 26-01-15 | 16:52

Frisse vent!

HaagseSkieldah | 26-01-15 | 16:51

Die verdachte lijkt overigens wel heel erg veel op.....

Einde van de Domheid | 26-01-15 | 16:51

@bijscholing | 26-01-15 | 16:42
Nee, je begrijpt het fout. Dit is natuurlijk een manier van de Illuminati om alle schuld af te schijven op een psychiatrisch patiënt die overigens geen echte patiënt is maar een acteur.

1337haxxor | 26-01-15 | 16:50

Micha Kat spreekt altijd (ook) de waarheid

Den Meester | 26-01-15 | 16:49

Een seriemoordenaar dus...

da wizard | 26-01-15 | 16:49

DNA-matches for the win!

Rest In Privacy | 26-01-15 | 16:47

@bijscholing | 26-01-15 | 16:42

Micha Kat en bullshit? Onmogelijk!

Prof. D.A.H. Vintik | 26-01-15 | 16:47

Dat is die vent die z'n zus toen om heeft gelegd in Rotterdam. Bart van Urk, wat jeedee al zegt. Vandaar die oproep zonder balkjes destijds. Z'n naam zal al wel bekend geweest zijn voor die moord op zijn zus: i0.wp.com/www.misdaadjournalist.nl/wp-...

Nanker Phelge | 26-01-15 | 16:45

Zal wel zo'n succesvol proefverlofje geweest zijn dan....

Ommie de HaatMoker | 26-01-15 | 16:44

En? Heeft Peter R. de Vries al een statement afgegeven of hij gelijk had/niet?

NigelNuttcrusher | 26-01-15 | 16:44

"File could not be played" krijg ik nu.

eerstneukendanpraten | 26-01-15 | 16:43

Bullshit Klaps, de man is aangehouden in een andere zaak, wat Borst betreft is het nog niet gebeurt, hij is wel aangemerkt als verdachte maar zelfs nog niet gehoord in de zaak Borst.

neemjemoederindemali | 26-01-15 | 16:43

Ik neem aan een zogenaamde lonewolf?

Thinktank | 26-01-15 | 16:42

38 jarige verwarde lone wolf is aangehouden op verdenking van actieve euthanasie op Els Borst.

Berkemef | 26-01-15 | 16:42

nu maar hopen dat het hem ook echt is en dat het boek dicht kan.

Badderbeest! | 26-01-15 | 16:42

Ik vrees een psychiatrisch patiënt dus een normale straf hoef je niet meer te verwachten.

eerstneukendanpraten | 26-01-15 | 16:42

Micha Kat dacht dat Els Borst vermoord was omdat ze teveel wist over vermeend misbruik door Demmink e.d.
 
Dit omdat zij minister van Volksgezondheid is geweest en in die rol veel wist over opvanghuizen voor kinderen.
 
Dit blijkt dus bullshit van Micha Kat.

bijscholing | 26-01-15 | 16:42

Bart van Urk?

jeedee | 26-01-15 | 16:40

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken