RETRORADIO! Giel Beelen beledigt islam
Giel Beelen was superGandhi gisteravond in DWDD. Welhaast snikkend zei hij dat liefde de boventoon moet voeren. Awww. Dat zouden wij ook graag zien, dat de wereld één bonk liefde en vrede is. Om dat te bewerkstelligen riep Giel Beelen op dat we allemaal wat meer naar elkaar toe moeten komen. Dus niet meer de islam, de Profeet of de moslims beledigen, bedoelde hij. Grappig, dat vinden de islamisten dus ook: dat wij als het vrij Westen vooral meters moeten maken hun richting op. Te beginnen met het niet langer beledigen van de Profeet. Of nog langer kritisch zijn als vanuit de islam vrouwen die aan seks doen gestenigd worden, homo's opgehangen worden en bloggers die imams kwetsen duizend stokslagen krijgen. Terwijl de jihadisten zelf geen millimeter onze kant opkomen. Met een stukje beschaving naar andersdenkenden toe, bijvoorbeeld. We snappen het wel. Mannen als shockjock Giel Beelen willen graag rust, want AK-47 pompende jihadisten zijn eng. Dat is een schattig sentiment, maar gevaarlijk naïef. Ze vergeten dat hardcore islamisten hun wapens pas laten zwijgen als heel de wereld gehoorzaamt aan de sharia. Dat er pas rust is als Giel Beelen niet langer liedjes over seks draait op de radio, maar zijn hele show lang uit de Koran voordraagt op zangerige toon. Er zitten nauwelijks momenten in de radioshow van Giel Beelen waar een islamist geen aanstoot aan zal nemen, namelijk. Als jihadisten horen dat Giel Beelen hun tegemoet wil komen, dan hebben ze nogal een waslijst aan sharia requestjes liggen. En dat weet Giel Beelen, want dat heeft een moslim hem in 2008 nog verteld, zoals de compilatie van gisteren en 2008 hierboven laat zien. Een mooi tweeluik van Giel over moslims gisteren en Giel over moslims in 2008. In 2008 deed Giel Beelen iets wat hem vandaag zou sieren als reactie op Charlie Hebdo. Maar in plaats daarvan trekt hij zich terug achter de valse bescherming van 'je mag iedereen beledigen, maar niet de islam', noemt hij cartoonisten die dood geschoten worden tijdens het beoefenen van vrijheid van meningsuiting kinderachtig en vergeet hij dat Giel Beelen zelf groot is geworden vanwege het recht te mogen beledigen. Jammer. Juist nu had dat statement uit 2008 (volledig radiofragment hierrr) treffend geweest, maar als het er echt om gaat is ook Giel Beelen gewoon mainstream oogluikjes-VARA. Had dan gewoon beide keren je bek gehouden. Dat mag namelijk ook.
Reaguursels
InloggenGiel is op z'n retour... hij is geworden naar een mannetje die standaard a predikt als de ander b zegt. Zeer vermoeiende gast.
Ik kan me nog herinneren dat Fortis (zo lang geleden dus al) de spaarvarkentjes in de ban deed, omdat de moslims het niet zo op varkens hebben.
Je kan best niets tegen de islam hebben, maar wel tegen de islamisering. De islamisering is Gleichschaltung van onze culturele normen en waarden aan die van de islam.
Dit is helemaal niet zo gek, want denk maar niet dat je in Saudi-Arabie of Maleisie op een terrasje met een lekker koud glas Heineken voor je neus gezellig in een bijbel kan zitten lezen. Want daar hoeven ze zich niet aan te passen aan Nederlandse touristen. 's Lands wijs, 's lands eer werden wij vroeger geleerd. When in Rome, do as the Romans do in goed Engels.
In Nederland kan je van alles en iedereen een karikatuur maken. Van Koning Willem-Alexander. Van Jezus. Van Boeddha. En dat moet zo blijven.
@hfakker | 16-01-15 | 12:01
En jij reaguurt wel met je echte naam? Hahaha!
Pot ketel zwart.
En verder: er zijn genoeg reaguurders die precies weten wie ik echt ben en waar mijn huis woont. Redactie alhier weet het, ex-redactie weet het. Ik ben vrij eenvoudig te vinden. Zowel on- als offline.
En verder maak ik nergens een psychologische analyse, zelfs geen quasi psychologische, ik heb Giel in DWDD aangekeken en beluisterd hij heeft ongelijk. Niet alleen dat: hij is ongeloofwaardig met z'n krokodillentranen en hypocriet. Een feitelijke analyse dus. Dat ik de moeite heb genomen om naar hem te luisteren en te kijken (voorwaar geen pretje) ontslaat hem niet van kritiek.
@giel@3fm.nl | 15-01-15 | 18:48
Als je nou gewoon toegeeft dat je jezelf niet hebt geïnformeerd over de situatie over de situatie op de Kennemer school in Heemskerk, niet wist om welke poster het ging en om welke reden die is opgehangen en wat de directrice voor kul aanvoert om die poster te verwijderen etc., dan was je een vent geweest. Nu praat je alleen je eigen goedpraterij goed en ga je wel heel erg kort door de bocht. Je zegt hetzelfde als Samsom in de kamer afgelopen woensdag, met het verwijt aan Wilders dat hij precies hetzelfde is als de wacko's met "haat zaaien". Een gotspe van het zuiverste water, en jij herhaalt het. Ok, je hebt het over "groen" in plaats van "profeet", maar je punt is hetzelfde.
Twee dingen daarover. Ten eerste kun je heel goed haten zonder iemand te vermoorden, te bedreigen of wat dan ook. Kijk maar: ik haat de islam, intens. Met elke vezel in mijn lijf en elke hersencel in mijn brein haat ik de islam. Maar ik heb nog nooit een moslim vermoord, bedreigd, aangevallen of hem zelfs maar het recht ontzegd om te bidden, onzin uit koran en hadith in het openbaar te spuien, naar en moskee te gaan, halal vlees te vreten, een maand lang zichzelf overdag uit te hongeren om zich 's nacht ongans vol te vreten en na die maand een hele dag zichzelf vol te proppen. Van mij mag dat allemaal: hij doet z'n best maar. Val mij er niet mee lastig en je hebt van mij ook geen last. Maar zo gaat het dus niet, en dat is het tweede punt: de islam verwacht en eist van mij respect voor die sprookjeskul, eist onderwerping en eist dat de rest van de maatschappij zich aanpast aan hun verboden, geboden en stupide regeltjes (geen afbeeldingen van varkens meer in Westerse schoolboeken, geen spaarvarkens meer als cadeautje bij een spaarrekening, rekening houden met alle religieuze gevoeligheden en geouwehoer door geen kritiek te hebben op de islam, geen cartoons, geen grapjes en geen inhoudelijke verwerping van de islam: dat is wat de moslims eisen. Van ons. En als we dat niet doen en bespot de islam wel, dan kom je de dodenlijst. Ik ga daar niet mee akkoord. Jij wel, Giel? Want dat is het hele punt. Daarom haat ik de islam. Maar ik heb geen dodenlijst. En dan zeg jij doodleuk in navolging van Samsom: je moet niet haten want dan ben je hetzelfde. Nee, dat ben ik niet. Ik schiet geen moslims dood omdat ze moslim zijn. Ik loop wel het risico doodgeschoten te worden door een moslim omdat ik zeg wat ik denk. Hoe kun je in vredesnaam beweren dat dat hetzelfde is? Dan heb je, inderdaad zoals Wilders van Samsom zei, "een zieke geest".
En verder moet je je voordeel maar doen met wat Kustaw Bessems vandaag (en gisteren) op BNR schrijft:
www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems/31074...
www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems/80764...
Die Giel toch...
Waarschijnlijk is de moederkoek niet zo goed, ... bevallen.
Beste Giel,
Bij voorbaat mijn excuses, want het kan zo maar zijn dat het volgende je gaat beledigen.
Besef je dat geen enkele vorm van kritiek op de islam zal worden getolereerd? Laat een wetenschapper een literatuur studie doen over de islam waar kritische noten (onderbouwd met bronvermeldingen) uit komen en je hebt de poppen aan het dansen.
Waar spotprentjes toe kunnen leiden hebben we vorige week kunnen zien. De beelden van de executie gaan nooit meer van mijn netvlies. Maar Ahmed, de naam van de geëxecuteerde politieagent, stond wel ergens voor. Namelijk de rechtstaat. En ik denk niet dat wij die moeten beknotten om religieus gemotiveerde malloten tegemoet te komen. Daar ben je het toch mee eens?
Besef je dat het claimen van hogere machten niet bewezen kan worden? Besef je dat niet te bewijzen claims het verdienen om belachelijk gemaakt te worden?
Stel je voor: je zegt dat gras niet groen is, maar blauw.
Dan sta je niet alleen voor lul, mensen zullen een handje helpen. Dat heet satire.
Dat zal voor jou enorm beledigend zijn, maar probeer nou niet te doen alsof je er niet om gevraagd hebt.
En in dat kader is het een open deurtje om de beweringen van gelovigen op de hak te nemen. Als je gekke dingen zegt, dan vraag je er om.
En jij bent het toch met me eens dat het om gelovigen gaat, en niet beperkt moet blijven tot de spot drijven met christenen. Dat is zo 1999.
Bestrijden met liefde? Hoewel heel mooi en lief en moreel superieur aan alles wat een fundi te bieden heeft, zal het geen kogel tegenhouden. En dat is waar we mee te maken hebben.
Wil je in een vrije samenleving wonen, dan hoort spot erbij.
Dat is een kwestie van instelling. Wens je daar niet aan deel te nemen, dan moet je ergens gaan wonen waar dat verboden is. Maakt iemand die keus, dan kun je de mening respecteren. Niet blijven klagen en blijven zitten waar je zit.
Er is genoeg wat mij beledigd. Zet de tv aan en kijk wat er allemaal aan bagger opinies en (wereld)gebeurtenissen de huiskamer in rollen. Loop op straat en er is vast wel iets waar je je aan ergert. Daar zul je een olifantenhuid voor moeten ontwikkelen. Vrijheid is niet gratis.
Sterk dat je zelf reageert: +1.
Groet
@giel@3fm.nl | 15-01-15 | 18:48
Ben geen fan van Giel, maar hij is de enige hier die zonder Nick name, openlijk met zijn bek in beeld een idiote moslim met dreigende toon op zijn plek zet, zijn emoties durft te tonen (ze ook daadwerkelijk heeft itt de gemiddelde reaguurder hier) en tegen de hordes in ook het lef heeft om zijn mening te uiten over dat 'er ook een grens aan zit'
Het lef toont hier openlijk met zijn naam en @ te reaguren.
Zijn mening, niet de mijne.
Dat je een andere mening hebt, alas (sic). Maar dat schijnheilige achter je Nick quasi psychologische analyse, scheldwoorden (@Stormageddon | 15-01-15 | 17:46 | | Reageer+ | 1 dapper hoor) en verongelijktheden te spuien.
Laffe NSB-ers allemaal!!1!
Vrijheid van meningsuiting verdedigen vanachter je veilige schuilnaampje.
Ik durf te wetten dat de een na de ander onder druk van een geweerloop als eerste buigt om 5 x Mekka aan te roepen en een Jalabah aan te doen.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen. ~Winston Churchill
Die man wist waar hij het over had.
Met Giel komen we er wel, bah!!
Jammer dat er geen mogelijkheid bestaat taalfoutjes te verbeteren....
oke als. Ik het goed begrijp eindigt vrijheid van meningsuiting waar het islamitische geloof begint? Waar is de tijd dat we gewoon nog voor onze echte mening uit konden komen?
Het is schandalig hoe we steedsmeer op onze knieen worden gedwongen.
Leugenachtige fantasten aan het woord moeten laten bij npo die met droge ogen beweren dat moslomas worden bekogeld met blikjes terwijl de echte waarheid is dat geen mens meer kritische vragen meer durft te vragen. Realiteit is dat vanuit de "onschuldige" moslims steeds grotere dreiging komt. Dat Nederlanders niet eensmeer aangifte doen als zij WEER eens worden bedreigt, en het kabinet nietsmeer doet dan geschokt zitten te zijn maar geen enkele reden zien in te grijpen.
Over een paar jaar loopt geen mens meer rond met een openbare eigen mening.
kijk sinds dat Matthijs in zijn angsten is verdwenen geen dwdd meer maar wat Giel Beelen hier neerpent raakt toch echt de waarheid.
Niks aan toe te voegen
Je kunt zeggen wat je wil over Giel maar hij presteert het toch elke keer om bij zijn god Matthijs in het programma te komen. Matthijs gaat dan prominent naast hem staan om te duiden dat Gieltje maar een nietig mannetje is. Let maar eens op.
Als je in de jaren 30 grapjes maakte over Hitler kwamen er een paar van de SA je even een bezoekje brengen. Dus deden mensen het niet want waarom zou je het willen ? Het beestje heeft een ander naampje inmiddels maar heeft dezelfde idealen. En niet elke Nazi was slecht toch? Nu heeft Giel een uitgelezen mogelijkheid om te laten zien hoe het hoort met vrijheid maar houd zijn muil.Sterker zegt ook waarom zou je het willen ? Het gaat niet om willen Giel... Het gaat erom dat het KUNNEN beledigen niet meer kan tenzij je rekening houd dat er een islamFASCIST je even een bezoekje brengt. Conclusie : Giel steekt net als de hele NPO zijn kop in het zand en probeert het nog goed te lullen ook !
Daar valt Piel Geelen door de mand. Laffe schijterd. Doet hij het met islamietjes met de nadruk op mietjes, misschien. Pleurt toch op. Ga je schamen.
Dat jihadisten smullen van onze groeiende verdeeldheid is waar. Daar is het ze om te doen, vermoed ik. Maar ook de gevallen doden en de nog te vallen doden zullen druppels op een gloeiende plaat zijn en nooit kunnen leiden tot de ' moslimoverheersing' waarvan sommige reaguurders denken dat deze aanstaande is. De verdeeldheid en angst is een veel krachtiger wapen, en elk ingelast nieuwsbulletin en elke chocoladeletterkop in de krant stuurt weer een jihadist naar Sirië. We zijn de fabriekshal waarin de propagandamachine van IS staat warm te draaien.
Hij heeft het wereld record radio maken op zijn naam staan. Ben ik benieuwd hoeveel kapotte radio's dat waren.
Blijf het dubbel en hypocriet vinden.
gevonden.............
Egoïsme;
Als ik al mijn
eigen fouten
te biecht
ga brengen
dan zal er
geen priester
meer te vinden zijn
om naar de jouwe
te kunnen luisteren
toch vertel ikzelf
NU wel alles
dus ook al mijn
persoonlijk falen
gewoon maar
aan De HEERE,
onze God !
in JEZUS NAAM,
AMEN.
05-01-2015
door Molly S.N.
Mohammed in een kikkerpak?
wakkere_nederlander | 16-01-15 | 09:15
kijk en dat is nou humor, jammer dat Giel daar seriously geen ruk van begrijpt.
maar wie wel bij die 'het is rood en is salonsocialist' aan tafel.
Als Giel boos is komt die niet zo goed meer uit zijn woordjes. Lijkt wel of ik hem zelf uit de maat hoor zingen:' begin de dag met een dansje, lalala, euhh lach de hele dag...'
Blijven lachen pik...
@giel@3fm.nl | 15-01-15 | 18:48
Het is groen en het zit op een hekje?
Mohammed in een kikkerpak?
In kindertaal... ok dat is dus geen 3FM meer in mijn huiskamer. Zowel Giel als egotripper Mathijs van Nieuwkerk loopt de dunne reuzel langs hun strakke broekspijpen als ze alleen al aan de Islamitische kromzwaarden denken, want het is inmiddels zover in Nederland dat als je maar iets durft te zeggen wat de Islam in een kwaad daglicht zet je de lul ben. Nou is Giel al een enorme zeldzame lul met een ego van hier tot in het Kalifaat van haat,dus dat scheelt weer enorm dat heeft ie weer voor op de rest.Ik zou mijn ogen maar eens openen voor de realiteit want dat is je taak als radio/media man. De realiteit hier in Nederland dat is dat de mensen in angst leven voor de haatbaarden want je zal maar in een gewone wijk wonen ergens in Rotterdam, Den Haag of een andere stad waar er sharia wijken zijn. Dan ben je toch de sjaak als je voor je mening durft uit te komen want je weet vandaag niet of morgen je verknipte buurman een machetta onder zijn soepjurk vandaan tovert en je kop laat rollen op een manier waarop Highlander jaloers zou zijn.
Prima reactie Giel. Wat je zegt klopt ook, maar het moment he.. Het laatste dat je moet doen als een essentieel principe van je maatschappij onder vuur wordt genomen is inbinden. Dat al die meeloperij met charly hebdo nu weinig creatief en nogal gratuit is ben ik met je eens. Maar zie Sky News als voorbeeld dat aantoont dat het keiharde noodzaak is dat we dit nu even op het spits drijven, opdat het niet de norm wordt om altijd maar in te binden als iemand op z'n pikje getrapt is.
Zelfs van muziek heeft hij geen verstand... hij kan plaatjes draaien en over zichzelf lullen, that's it
Beelen is de reden dat ik 3FM al jaren verban.
Als ik radio aanzet doe ik dat voor de muziek niet voor het oeverloze gelul en de zelfpijperij van Beelen
@giel@3fm.nl
Zelfs in kindertaal krijg jij je hypocriete gedrag niet recht gepraat. Verder is het geen propaganda, maar gewoon een artikel waar Geenstijl laat zien dat je, in tegenstellig tot je reactie in de laatste DWDD uitzending, wel het islamitisch geloof hebt beledigd. In 2008 was het pure propaganda van jou. (alles wat wordt gedaan om aanhangers te winnen)De pot verwijt de ketel dt hij zwart ziet! Verder vind ik de combi tussen hypocriete gedrag van iemand met narcistische eigenschappen nogal tenenkrommend.
Ok vrienden, maar hoe weten we nu dat het Giel echt is en niet dat iemand als goktrommel schuddebuikend onder de tafel ligt van het lachen dat we erin zijn getrapt?
Iets met aap uit mouw... IK heb Giel altijd al een hypocriet links lulletje gevonden!
-weggejorist-
Giel Beelen, ik neem aanstoot aan jou en je rare praatjes. Krijg ik nu van de NPO een excuusbrief en gaat Giel Beelen nu oneervol ontslag krijgen?
Ik zie Giel Beelen wel vaker bij broekpoeper van Nieuwkerk.
Buiten de muziek weet hij werkelijk niets.
En als je niets weet dat kies je een middenweg als er om je mening wordt gevraagd.
NPO 750.000 euro per jaar dan wordt je vanzelf een landverrader.
@giel@3fm.nl | 15-01-15 | 18:48
Ik moet zeggen: ik vind dat krantje ook maar een vage hype. De mensen die het kopen zijn juist niet degene die pal staan voor vrijheden.
.
Maar het optreden van je bij DWDD... De opmerking over die school deed mij verbazen. Kinderen die worden beledigd omdat 'hun profeet' in een tekening verschijnt? Het was bij uitstek een voorbeeld van hoe we met onze eigen vrijheden omgaan. Wij drinken bier, behalve als een moslim zegt dat hij het van tafel wil. Wij dragen een kort rokje, behalve als een moslim daar anders over denkt. Wij doen aan satire, tenzij demoslims worden beledigd. Je zal de voorbeelden kennen. Kortom: een stapje terug. Steeds maar weer bij de kleine dingen. Het voorbeeld van de school was bij uitstek een mogelijkheid om te zeggen: "ja best met jouw profeet, maar in Nederland heeft iedereen de vrijheid om zich te uiten!" tegen deze jeugd. Als jij als 3FM.DJ die onopgevoede kinderen (zie dumpert) nog een hart onder de riem steekt ook, dan snap ik dat GS het oppikt.
.
Met liefde voor onze eigen normen en waarden kom je er ook. Niet die voor hen die de 'je mag iedereen beledigen, behalve de moslims'-leer aanhangen. Deze groep beter niet beledigen omdat je anders negatieve shit over je heen krijgt? Dat vindt je toch niet echt?
.
Zeg ook liever 'nee' als Van Nieuwkerk weer eens belt, in plaats van dat je dit soort shit uitkraamt. Het is niet niks, dezer dagen. Met alle respect, heer Beelen. Ik hoop dat een volgend stukje over jou op deze weblog wat positiever uitvalt. Hou je veilig!
GRTZ!
Giel 'de pedofiel' Beelen is met afstand de domste plaatjesdraaier op de Nederlandse radio.
Geen aandacht aan besteden, want dat begrijpt die vent toch niet.
Las er vandaag al een mooie column over van Marcel van Roosmalen.
Trouwens bij de NPO werken wel kundige mensen. Het viel echt niet mee om met de camera moslims te vinden tussen de protestanten in adam. moslims vinden dat de aanslag in Parijs hun eigen schuld was. Dat mogen ze vinden want vrijheid van meningsuiting. Ze hebben gewoon een andere agenda. Maar stop aub ons proberen wijs te maken dat het niet zo is.
11 doden en deze Clash of Civilisatons noemt Giel "een hype" die hij "niet begrijpt". Ben je dan echt zo dom of pis je gewoon nog maar eens lekker op hun graf?
Giel@3fm.nl
ha ha je bent gewoon bang. Mag hoor is niks mis mee. Maar geef gewoon toe dat jouw principes gewoon geen flikker waard zijn. Net als al die andere linksmensen. Ikzelf sta ook niet bepaald bovenop de baricades
. Maar ja ik heb dan ook geen grote bek op de radio
Van die linkse leeghanger lopen mijn darmen spontaan leeg. Die poeppratende narcist die wil ik niet horen en de kop wil ik al helemaal niet zien. Ik boycot hem op de radio/ teevee, waar hij ook verschijnt. Waardeloze gast.
Wat een eng ventje die giel bah bah
-weggejorist-
islamietjes...... woord van t jaar 2015
Met Giel kan je geen oorlog winnen.
@giel@3fm.nl hoezo beledigen mensen door dat krantje te kopen, en wie beledigen ze wanneer ze nu het krantje kopen om een statement te maken, op te komen voor onze zwaar bevochten vrijheid, waarbij vrijheid van meningsuiting een groot goed is.
Daarom kopen ze nu dat krantje en niet om te beledigen, dat is namelijk niet mogelijk met cartoons. En indien de lange tenen zich toch beledigd voelen dan moet je heel Europa maar volhangen met die cartoons, dan went het misschien.
Luiter jezelf terug.... tenenkrommend. Ik dacht even dat je bedreigd was of gewoon bang geworden , ja en dat snap ik dan ook nog!
Hondenhijgsel mag ook....
Dingo!
Giel hoort het liefste Giel over Giel praten.
-weggejorist-
Volidioot Beelen.. www.hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs/artic...
Iedere tijd krijgt de Chamberlains die hij verdient. En dus zitten wij met Giel Beelen opgescheept. Met de geestelijke vermogens van een amoebe. Een land dat voor tirannen zwicht.... krijgt als bonus jankerd Giel.
Dat laatste is het meest waar. Laat iedereen gewoon wat vaker zijn bek houden.
@giel@3fm.nl | 15-01-15 | 18:48
(Net doende alsof je de ware Giel bent)
Hoe rijm je die krokodillentranen en gezever over 'provocatie' met je radio-optreden destijds?
giel@3fm.nl | 15-01-15 | 18:48
Ga het nog proberen te verdedigen ook!
Heb je jezelf teruggeluisterd met je "invulling geven aan"
Wat valt me dit tegen Geenstijl. Dit is propaganda die erger is dan in welk fout land dan ook. Door het filmpje van DWDD daar te stoppen en zelf maar ff wat invulling te geven aan wat ik zou bedoelen. Wat een gelul allemaal!
Ik heb toch allahverdomme nooit gezegd dat je niet zou mogen beledigen? Dat is notabene een gedeelte van m'n baantje. En dat doe ik nog altijd met veel plezier. En ook anno 2015 niet bang voor wat dan ook.
Ik zal het in kindertaal proberen uit te leggen;
Als ik een grapje maak over de kleur groen op de radio
En ik word daardoor vermoord door een wacko die die kleur groen heel leuk vind.
Nou dan hoeven niet ineens 3 miljoen mensen wel naar m'n radioprogramma te luisteren of grapjes over de kleur groen te maken als soort statement omdat ze dit te ver vonden gaan
De meeste mensen die groen leuk vinden vonden die moord nou ook weer niet nodig namelijk. Al vinden ze de grapjes over groen echt niet zo leuk.
Dus wat bereik je er dan mee als je massaal groen gaat beledigen? Alleen maar verdeeldheid en gezeik.
Als die mensen die dat fucking krantje kopen het echt allemaal zo erg vinden en het echt willen stoppen (en daar twijfel ik wel aan met deze zure regen van hierboven). Dan strijd je samen met liefde tegen de wacko's en anders ben je er zelf een.
Het is groen en het zit op een hekje?
Groet,
Giel
Giel, houd gewoon je muil is ff.
Nietszeggend figuur.............
Giel beelen is een wandelend marketinginstrument dat al jaren gewoon bij het establishment hoort en derhalve toch vooral te status quo propageert
Toekomstige historici zullen de ondergang van onze maatschappij betitelen als: "death by multiculturalism"/
Feitelijk maakt het niet uit wat je doet. Of je houdt je bek en gaat door met je leven. Dan zullen de Islamisten wel een ander slachtoffer vinden. Bv. de Jood om de hoek. Zijn die allemaal uit Europa verdwenen kom je alsnog aan de beurt. Dus waarom niet gewoon uitspreken? Voor de lieftallige rupjesnooitgenoeg, die hun inspiratie vinden in de door hun geadoreerde Warlord, is het nooit genoeg. Die zullen, als het erop aankomt, uiteindelijk elkaar nog afmaken. Simpelweg omdat hun maniakale geestesgesteldheid geen andere weg kent dan geweld.
De tijd van appeasement en hoffelijk buigen is al lang voorbij.
Ik doe een voorspelling. Na 10 jaar VARA zoekt hij een uitweg (moslim vrij). Ik voorspel dat hij niet over al te lange tijd zijn vertrek aankondigt.
Het meest idiote (en schokkende) van die uitzending vond ik wel dat Giel huilend vindt dat de liefde de boventoon moet voeren en dat het daarom geheel terecht is dat de Kennemer school de cartoon van Charlie Hebdo moest verwijderen, omdat die cartoon beledigend zou zijn.
En dat het dan gaat om de cartoon "Liefde is sterker dan haat"... Wat wil je dan Giel? *Die* boodschap is beledigend? Die boodschap is fout? Dan is de boodschap toch "Haat overwint"? Dat is dan toch wat je zegt, Giel?
images0.tcdn.nl/buitenland/article2352...
Giel je bent een lul. En je mag vinden wat je wilt en dat ook door de ether schreeuwen, maar je geloofwaardigheid is nul komma nul.
Ik hoor het hem nog zeggen "Waar hebben we het in hemelsnaam over. Een krantje wat niemand leest". Nee, eikel, er zijn verdomme 11 mensen afgeknald door moslims!!! Giel Beelen de man die achter de zelfpijperne geldmachine Serious Request zit en tegelijkertijd waarschijnlijk van ons geld in de bijzondere-talenten schaal zit. Hij moet zich schamen.
Fly66_ Giel is single.. dus onzin.
Tarik538 | 15-01-15 | 17:12
Giel is niet single hoor .. google maar even op vriendin Beelen.
-weggejorist-
Ben zo klaar met die hypocriet van een Giel Beelen...
De koek is ook helemaal op met die show van 'm.
Het kan haast niet anders, althans, dat is mijn mening, dat Giel Beelen ernstig bedreigd wordt en het nu probeert goed te maken, de bedreiging probeert te verminderen door nu op te komen voor de 'beledigde moslim'. Dit is ernstig.
_Fly66_ | 15-01-15 | 16:56
Als Giel zijn gezin veilig wil stellen, dan moet hij niet publiekelijk de morele kaart uispelen. Dat doen er velen vandaag de dag, hun angst omkatten naar moraal. Om die angst maar niet te voelen, om maar blind te kunnen blijven.
Als Giel bang voor zijn gezin is, dan moet hij opbokken, van het toneel verdwijnen, de deur dichttrekken en het nachtlot erop doen. Maar dan moet hij niet als een hypocriet ons een beetje gaan zitten te kapittelen.
Angst en moraal worden op uiterst gevaarlijke wijze aan elkaar gekoppeld.
De enige reden dat er mensen zijn die zeggen dat je de profeet niet moet willen beledigen.... is angst !Het verschil tussen willen en kunnen is angst. Omdat het kan wel maar dan kunnen er consequenties aan vast zitten zoals een gek met een AK. En daarom zeggen ze dat je het niet moet willen de profeet beledigen. En dat mensen is dus... je laten leiden door angst ! Ik snap het wel ik denk dat ik ook geen held zou zijn om live op tv zulke fratsen te gaan uithalen . Maar wees gewoon eerlijk en zeg dat je je niet vrij genoeg voelt om het te doen . ( los of je het wilt of niet ) . Maar dan geef je toe dat de terroristen hebben gewonnen. En feitelijk hebben ze dat ook .Ik snap Giel wel . In de jaren 30 hoefde je ook geen linke praatjes over Hitler te maken want dan had je het risico dat de SA ff op bezoek kwam . Ik zie geen verschil behalve dat het beestje een ander naampje heeft
Je suis Lassana Bathily.... dat was pas een held. Weliswaar een illegale held maar dat is snel opgelost en dat hoor je dan niet bij DWDD. Die Giel stop zichzelf in de koelcel in zo´n situatie......
Zo zie je maar weer hoe ver de invloed van de gewelddadige islam is doorgedrongen: een jongen met een vlotte babbel is in zes jaar tijd veranderd in 'n sneuneusje. Van grote bek veranderd in 'n pruillipje. Nou, daar gaan we dus de oorlog niet mee winnen. Het wachten is nu op de eerste foto's op de internets van Giel met een gehaakt moslimmutsje op z'n knar.
Giel slappe piel, gelukkig staat Tarik erachter, je kan nog altijd beter een Giel neuken dan een dociele geit.
@Tarik538 | 15-01-15 |
Die doden in Irak had helemaal niet gehoeven als ze zich hadden overgegeven. Het was gewoon oorlog. Konden die mensen in Parijs dit maar zeggen. Die zijn afgeslacht. Dat verschil zie je niet. Daarbij zijn de meeste doden gevallen bij bomaanslagen door moslims.
Tsja gelukkig ontploft er nooit een bom in Israel in een bus onaangekondigd. Terwijl Israel mensen nog probeert te waarschuwen als ze een Hamas huis opblazen. Maar wij bij geenstijl zijn allemaal gek. Yeah sure.
Als Giel op deze manier zijn gezin veilig wil houden heb ik daar alle begrip en respect voor. Hij moet dan wel direct ophouden met radio en tv en dit overlaten aan mensen die wel een ruggengraat hebben.
Giel is nu BN-er. Dan geldt: Links Lullen, Rechts Vullen.
Hoeveel is eigenlijk heel veel Giel. Waarschijnlijk paar klachten, maar om confrontatie uit de weg te gaan toch maar poster verwijderd.
We leven echt in een zielige samenleving.
Praten over angst. Kijken liever weg en praten alles goed.
Angst is een slechte raadgever.
Daarom neem je dan ook maatregelen.
Ook dan vallen slachtoffers, maar wel met eer en geweten.
Nu is het voor de ISIS als roosjes schieten op de kermis.
Schakel de Kmar in voor grensbeveiliging en de nationale reserve voor belangrijke plekken.
Zet een deel van het leger paraat om bij terreuracties te ondersteunen.
Maar pik de terreuracties niet, probeer nieuwe aanslagen te voorkomen en grijp zo snel mogelijk in.
Nee. Onze regering doet liever niks en zoekt een zondebok.
-weggejorist-
-weggejorist-
Iemand die op zijn leeftijd nog radio maakt voor jongeren, heeft het sowieso niet begrepen.
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Gieltje eet linksdraaiende Turkse Yoghurt denk ik.
Enne Tarik je staat er hier niet voor, je staat erachter.
En nu, hup, tas pakken, naar Syrië. Je broeders, zusters en Allah hebben niets aan je gebral hier.
Raak Johny Quid!!
Kijk nou, tarik gaat schreeuwen.
Tarik, hup, tas pakken, naar Syrië gaan.
Giel staat volledig voor LUL en dat verdient hij. Top dat stukje uit 2008 haha
-weggejorist-
ahahaha heerlijk stuk dit! :D
Als ie iets kon was hij niet bij de NPO mijn belastinggeld aan het opvreten en had ik hem dus ooit gehoord of gezien.
Giel Beelen is het beste voorbeeld dat de publieke omroep opgeheven moet worden: Hoe die man ooit een podium heeft kunnen krijgen. Nog vreemder: Er zijn nog mensen die naar hem luisteren ook.
Ik heb de man nog nooit kunnen betrappen op radiotalent, intelligentie, muzieksmaak of humor, zelfs die opa van hem is leuker.
Ergo: Niet naar luisteren, niet over schijven. Publieke bestel opheffen en laat ze vrolijk naar een baan zoeken bij echte bedrijven.
-weggejorist-
En dan goeroe Van Nieuwkerk: Ze kunnen tegen één ding niet en dat is het beledigen van de Mohammed.
Nou meneer Van Nieuwkerk ze kunnen wel tegen meer dingen, heel veel meer dingen niet.
Tarik538 | 15-01-15 | 15:55
Ik ben ook niet de doden vergeten in de oorlog tussen Irak en Iran. De doden die vielen tijdens de belegering van Kobane door IS. De 130 Pakistaanse scholiertjes. De 17 doden in Parijs. De duizenden doden van Boko Haram. De afgesneden hoofden van Jihad John. De 3000 doden van het WTC.
@Quid
"Terwijl de jihadisten zelf geen millimeter onze kant opkomen"
Nuja, dat is niet helemáál waar. Vorige week nog, in Parijs...
Too soon? Tough.
@Tarik 538
Zeg Tarik, moet jij eigenlijk niet naar Syrië om te vechten voor je profeet, je broeders, je zusters? Of is het leven je hier met je TV, je telefoon, je peuken je te dierbaar?
Denk je dat Allah je dat zal vergeven als je ooit voor hem staat?
Totale hypocriet.
Tarik538 | 15-01-15 | 16:02
Ja, mooi he?
Bedankt Quid, je verwoordt precies wat ik gisteravond dacht.
@Giel: beledigen mag, zeker nu dat recht onder vuur wordt genomen door een paar eikels die hier niks te zoeken hebben. En als je daar niet tegen kan, dan rot je maar op, vraag maar aan Aboutaleb.
De enige reden voor het wegkijken is de simpele angst dat het vuur in de pan slaat. Politici en vele anderen weten dat ze omringd zijn door hele legers van trouwe volgelingen van de islam. En die volgelingen gaan je te lijf.
Appeasement werkt echter niet. Het vertraagt alleen het uitbreken van een open strijd en verhoogt enkel de kosten om die strijd vervolgens te winnen.
Die Giel is ook maar gewoon een slappe zak zonder eigen mening. Een lul die met alle winden mee waait. Een hulpeloze stakker..
Die Giel is ook maar gewoon een slappe zak zonder eigen mening. Een lul die met alle winden mee waait. Een hulpeloze stakker..
Tarik538 | 15-01-15 | 15:55
Ga vast een huis kopen met een grote muur er omheen. Moet geen probleem zijn. We betalen je al jaren veel te veel.Maar het heeft wel laten zien hoe laf je wel niet ben. Maar wel de charlie uithangen. Maar nu te twijfelen aan vrije meningsuiting. Ja je bent echt een pisvlek en een schande voor de vrije radio.Je hebt eindelijk je ware gezicht getoont.En kom volgende keer gewoon als giel beeven op grenstijl.Het zou je sieren. Maar daar ben je vast te laf voor. Nou ja het is je goed recht. Anonimiteit toch.De anonieme radio presentator.
@necrosis 15.12
Ja, Giel is een totale lul. Maar dan besef je je dat zelfs je eigen lul er nog beter uitziet dan de kop van Giel.
En dan is alles weer goed.
Die moordpartij kan ook plaatsvinden in een radio studio omdat er muziek gedraaid wordt die mogelijk aanstootgevend voor moslims is. Wat zou je doen Giel?
Ik zou er niks van opkijken als die arabieren hier mensen betalen om de boel te sussen!
@ Tarik538 | 15-01-15 | 16:02
Verdraaien van geschiedenis is een vak wat maar weinig mensen beheersen. Jij bent er 1 van,... die het niet beheerst. Maak dit jezelf eerst eens wijs voordat je het anderen probeert.
Fietst die mediagier Matthijs van Nieuwkerk nog steeds na dat DWDD een stukje sneller naar huis, dan voor die aanslag in Parijs tuurlijk niet!
Giel Beelen is een hypocriete jankerd. Misschien moet hij overwegen zich te bekeren tot de islam. Daarbinnen vormt dat type mensen de standaard.
Een vergelijkbaar gesprek dat Giel in 2008 heeft gehad met zijn belediger zou hij nu niet meer voeren. Heeft de angst dan gewonnen of heeft onze smaak zich ontwikkelt?
Tarik538 | 15-01-15 | 16:02
Ga lekker op joop.nl janken Giel.
Tja als je naar het salaris kijkt van die plaatjesdraaier dan weet je genoeg. Hetzelfde verhaal als mer die van Nieuwkerk, geef ze 5 ton en ze gaan op commando NPO links lullen.
Tarik538 | 15-01-15 | 15:55
Nee giel is geen evers. Dan zouden we je giel evers moeten noemen. Helaas is dat nu giel beeven. De vent die zogenasmde tegen alles aanschopte en nu een miezerig mannetje is die kruipt voor de terreur der islam.Verworden tot een linksche gutmensch pisvlek.Wie vroeger overal zogenaamd overal tegen aanschopte kan nu terug verwachten dat er tegen jou terug geschopt wordt.Je staat ons nu de maat te nemen dat wij niet tegen de islam van terreur mogen aanschoppen.En wij net als jouw moeten inbinden. Nou never nooit niet.
bob de boarder | 15-01-15 | 16:01
Iemand beledigen of zich beledigd voelen is een groot verschil, sommige kunnen nergens tegen en andere wel.
Tarik538 | 15-01-15 | 16:02
Hoi Freek de Jonge
100% raak Quid. Ik liep me gisteravond al op te vreten over Giel's huichelachtige optreden. Gatverdamme zeg. Jammer, ik luister al een paar jaar naar zijn ochtendshow maar de reactie van Giel was voor de bevestiging dat hij bij Rutte op schoot thuis hoort.
-weggejorist en opgerot-
Giel Beelen had in 2008 nog een grote bek, want in 2008 voelde hij zich nog veilig. Giel Beelen is zichzelf gebleven, is geen snars veranderd, maar nu is hij wat banger geworden, zoals zovelen hier. En nu moeten wij mét hem bang zitten wezen, vindt hij. Want onze angst is inmiddels aan ons fatsoen gekoppeld.
Ik heb nog nooit begrepen waarom je bepaalde mensen zo moeten of mogen beledigen. Je mening uiten is iets anders als iemand opzettelijk beledigen, op school noemden we dat pesten.
Kortom, ja het is vreselijk dat dat mensen een belediging beantwoorden met dood en verderf. En nee ik ga dat belachelijke krantje niet kopen omdat het opzettelijke belediging/gepest is, en daar had ik vroeger op school al een hekel aan.
Naar elkaar toekomen kan niet, de islam komt hier naar toe, en niet met vredelievende bedoelingen.
Giel VanBukkem
Tarik538 | 15-01-15 | 15:55
Hallo Giel , alles goed huilbaby.
'He who sacrifices freedom for security deserves neither' Benjamin Franklin
Volgens mij is het duidelijk dat Giel bedreigd wordt. Zo ziet hij er iig wel uit.
Maar juist dan! Juist dan lijkt het me duidelijk voor welke rechten en vrijheden je pal moet staan. En dat is niet het recht om niet beledigd te worden...
Wanneer mag Midas Dekker weer eens aanschuiven bij DWDD. Die kon hierover nog weleens geode meningen verkondigen.
-weggejorist-
Puik stuk. Toegeven aan kwaadaardigheid om de goede vrede te bewaren en confrontatie te voorkomen, wanneer was dat ook alweer nog meer aan de hand? Ohja, de jaren 30. Wat werkte het toen goed om uit naam der goede vrede Hitler zijn gang te laten gaan. Tot hij met zijn leger voor de deur stond, dan wordt het wegkijken ineens lastiger. Giel, je bent een slappe bange zak, sorry dat ik het zeg want in een ver verleden vond ik je een toffe DJ.
Chiel is een enge pisvlek, maar dat vond ik hem al jaren geleden. Eng ventje met dollartekens in zijn gluiperige oogjes.
Ja verwend worden met bakken en bakken belastinggeld doet rare dingen met een links roeptoeterende DJ. Van stoere shockjock naar voor het policor establishment buigend roeptoetertje. Je bijt de hand niet die je voed, die likt Giel naar hartelust. Intussen met grote kinderoogkes om zich heen kijkend, zoekend naar bevestiging. Ach gossie. Geld corrumpeert he Giel. Gratis geld al zeker.
Eurotokkie | 15-01-15 | 15:35
Ben bang dat het net als de echte top 2000 waar een plaat jaren op 1 staat dit voor giel beeven zoals iemand al zei ook geldt. No 1, giel beeven wederom voor het opvolgende jaar op 1.
De paus doet ook ff en duit in het zakje, net zo eng als die fundamentalisten nos.nl/artikel/2013424-paus-niet-spott...
En die moslims maar lachend scanderen ; kijk ze bibberen, het werkt wel degelijk.
Juist laffe wegkijkers als Beelen, van Nieuwkerk en zo'n beetje de hele tweede kamer werken meer aanslagen in de hand, het heeft immers groot effect.
Giel is een "verwarde"man geworden. Zit vast in de linkse kerk doctrine van Dwdd.Was vroeger leuk en vernieuwend. Even goed luisteren Giel!!!!!https://www.youtube.com/watch?v=eM8Ss28zjcE
Wat een afschuwelijk sujet is dat zeg. Zo hebben de afgelopen week wel meer mensen hun ware gezicht laten zien. Dat is dan weer het voordeel van een schokkende gebeurtenis.
Het begon met een sterretje. Een stukje stof. Een sterretje is ook mooi. Het is maar een stukje stof.
En nu mag de Holocaust niet geleerd worden op school?
PLEURT OP.
NOOIT NEVER buigen voor terreurdreiging. Ook niet als de dreiging van minderheden komt die het lastig vinden de kansen te grijpen in deze samenleving om iets op te bouwen.
Met het linkse ideaal van wegkijken en toegeven legitimeert links terrorisme. En extreem rechts voedt zich hiermee.
Mijn idee: alles wat naar godsdienst ruikt, subsidie van stopzetten. Buitenlands geld voor godsdienst verbieden. Godsdienst is toegestaan, mits mensen dat zelf financieren. Lijkt me logisch trouwens. Godsdienst kan je ook beleven in je huis en met een paar gelijkgestemden samen. Een kopje thee kan iedereen betalen.
Mooie extra bezuiniging.
Giel Beelen Dhimmi van het jaar 2015.
DeBiel Geelen.
Enfin, iedereen mag geloven wat hij/zij wil, als ik daar maar van mag vinden wat ik wil.
En ik vind het onvoorstelbaar dat heden ten dage weldenkende mensen een geloof aanhangen.
Dat de armen van geest zich er aan optrekken is al treurig genoeg. Maar zij zijn dan ook het gevaarlijkst, lekker manipuleerbaar.
Hypocriete mediahoer. Om te huilen die vent.
"Juist nu had dat statement uit 2008 (volledig radiofragment hierrr) treffend geweest"
Nee, het statement WAS treffend geweest. Dit slaat helemaal nergens op. Leer nou godverdomme eens gewoon praten.
Hommel | 15-01-15 | 15:39
Giel doet zielig als het hem uitkomt ,eerst een beetje gaan janken op radio en achteraf zeggen dat het eigenlijk hun eigen schuld is.
tot vandaag vond ik giel beelen een aardige lul maar nu hoop ik dat die lul echt onder een ezel hangt. verschrikkelijk wat een stuk onbenul is dat zeg.
over nog zes jaar prevelen ze daar bij de VARA alleen nog teksten die goedgekeurd zijn door het kalifaat.
dan doet Giel af en toe een leuke serious request voor hoofddoeken en kromzwaarden voor de gedeeltes van de wereld die nog niet onderworpen door de Islam zijn.
je moeder Giel
Giel Beelen opereert in ieder geval onder eigen naam, Johnny Quid en ik niet.
Nog een meewaai-wimpeltje: De Franse president Hollande:
www.telegraaf.nl/buitenland/23561933/_...
Je wordt toch helemaal GEK van de hypocriete politici die de ene dag allemaal Charlie zijn, om de dag daarna met hun reet in de lucht liggen om islam te dienen?!?
Wat merkwaardig dat je hem nooit hoorde over Christenen die gekwetst waren omdat men godverdomme riep of grappen over jezus maakte. En niet alleen Beelenen hoorden we niet, maar de hele linkse elite niet. Maar oh, die moslims, die mág je toch niet kwetsen? Met hun bekrompenheid en hun verzuiling - met alles wat van Christenen altijd verafschuwd werd? Zelfislamsering is het gevaar, mensen, niet de moslims. Die zijn dom en ongeorganiseerd. En slechts een kleine minderheid.
Raar gesprek op de radio destijds, maar ik hoor niet zoveel verschil tussen de twee moet ik bekennen. Schelden en elkaar verwensen. De muziek van Beelen is niet de mijne laat staan zijn personage. Chiel vindt zichzelf zo leuk dat hij zijn ego weleens de groeten aan zichzelf laat doen
Beelen, pffffffff, die geven we gratis weg aan de jihadisten
Kustaw Bessems de wegkijker op BNR: "Laat ik eerst zeggen dat tussen alle ellende minstens één ding beter is dan tien jaar geleden, na de moord op Theo van Gogh. Je ziet, in elk geval in Nederland, veel minder maarzeggers. Dat zijn mensen die zeggen: 'Je mag natuurlijk niemand vermoorden, maar " Man, ik hoor het alleen maar zeggen. Zelfs nog door Dhimmies als Peter R de Vries.
vind dat toch knap dat zo'n fragment even naar boven wordt getoverd
is er ergens een mega archief waar je ff een naam intikt en alle uitspraken en fragmenten gecategoriseerd en wel komen naar boven, filteren, knippen en klaar voor gebruik.
komt wel handig van pas bij zulke lafaards.
Kom op mensen bijna carnaval!http://youtu.be/CB8F8g1-4Uw
"Je suis Charlie" is laf niet laf doen, dat is laf.
@Mastermattie | 15-01-15 | 15:08
Omdat er nog steeds héél veel mensen in dezelfde routine leven die ze al tientallen jaren hebben. Van 9 tot 5 werken, om 6 uur aan tafel schuiven als moeder de vrouw de piepers gaargekookt heeft, om vervolgens de rest van de avond lekker lui op de bank uit te zakken.
The Kwisatz | 15-01-15 | 15:32
Als er een top 2000 van mensen zou komen die hypocriet zijn dan staat Giel in de top 10.
En ik zou nooit een vrouw doen die meer drank kan wegwerken dan ik.....
necrosis | 15-01-15 | 15:21
U bent maagd?
Vies VARA Verradertje die Chiel, dhimmi kneus, fokking angsthaas ga naar je moeder!
Sinds het uit is met Marisa Heutink is Giel sowieso nog maar een schim van zichzelf.
@--sql error-- | 15-01-15 | 15:30
VindT
Gelukkig weet je nu wel dat je nooit achter de rug van beelen hoeft te schuilen. Achter je rug moet je hem ook niet hebben in de oorlog. Hij duwt je namelijk richting vijand. Fijn om nu al vast te weten.Ik zal hem vast een knuffellim zakdoekje geven voor zijn krokodillentranen.
@sko
Kijk een voobeeld van een molsim die het snapt! oh nee ex moslim
Dit is wat Chiel met respect bedoelt:
www.youtube.com/watch?v=7edop9pSnyc
Dit soort mannetjes verraden als eerste hun landgenoten als het zover is , best wel eng.
Giel huilt omdat hij zich realiseerde dat het over en uit is met islam bashen in de media. Waarom dit jaar geen Serious Request voor bijviorbeeld homo's in islamitsche landen? Of Voor onderdrukte andersdenken door de Sharia?
Het heeft eeuwen en heel veel bloed gekost om Europa te verlossen van de toenmalige gewelddadige katholieke interpretatie van de leer van Jezus van Nazareth.
Met veel moeite zijn we bevrijd van het gewelddadige juk van de nationaal-socialisten en communisten.
En dan laten we nu toe dat de inherent onderdrukkende en uiterst gewelddadige leer van Mohammed door zijn trouwe volgelingen in ons land en in ons werelddeel wordt ingevoerd? Ik dacht het niet!
Wat zou ik Giel graag in een Oranje overal in een vies internetfilmpje zien.
wat boeit mij de mening van Beelen nou?
Echt intelligen is hij niet, dus het zal me echt aan m'n reedt roesten wat hij ergens van vind.
het gaat fout, en dat is geen geintje, maar dat was ook de bedoeling van die spotprenten en de aanslagen die er op volgden en het nagezeik over het hele gebeuren.
-weggejorist-
Er waren momenten dat je dacht dat Giel het even allemaal begreep en doorhad (denk ook aan zijn gesprek met Quinsy "was ik maar een echte slaaf" Gario). Maar uiteindelijk is het surfboy zonder board, een ligstoelhanger zonder strand, een dj zonder toegang tot hogere kennis. Het is mss ook wel erg flauw hem dat steeds te verwijten, maar feit is, het lulletje krijgt wel een podium.
Fatsoenrakkers zijn nu eenmaal hypocrieten, vol op het orgel als het als het christenen betreft of het kapsel van Wilders, maar niks dan respect als het om de ultra-conservatieve islam gaat.
Lieg en Leeg.
Wat een huilbaby die Giel.
De oorlog is nog niet eens begonnen of het naoorlogse verzet roert zich al.
@van heinde en verre | 15-01-15 | 15:20
Giel gelooft in de goedheid van 'de mens'.
'Naïef' lijkt me een beter stempel....
Waarom denkt een zwaar overbetaalde muziekpresentator dat hij verstand heeft van politiek?
Hij mag blij zijn met zijn centen en verder heel hypocriet doen, maar hou de bek over dingen die je niet begrijpt.
En ook daarbij die wit weggetrokken, doodsverachting verbeeldende Pierlala postzegel van broekschijtende Van Nieuwkerk. Schitterende tv, mensen. Vanavond weer.
Giel ging een poos terug ook helemaal los bij de vrijlating van Volkert van de Graaf. Daar was toen een item over bij stand.nl en daar vond Giel ook al dat mensen maar rechten en zo afgepakt moesten worden. Ik vind het sindsdien een nog erger eng mannetje geworden.....
.
Ik schreef op 27 maart 2014:
>>Niet alleen Peter, maar ook Giel Beelen, luister hier: www.radio1.nl/item/186399-Giel%20Beele..... html
Met daarin als "hoogtepuntjes":
"net hier op deze zender, stand.nl, en het was gewoon 50-50. 50% van de luisteraars daadwerkelijk vind dat iemand andere......
eigenlijk zouden ze gewoon de helft van alle luisteraars van Radio 1 de rechten moeten afnemen of zo, want blijkbaar willen zij zich niet houden aan aan aan datgene, de rechtsstaat waarin we leven."
"de uitspraak van vandaag is een zegen voor de rechtsstaat"
.
Ja, er wordt gehouden aan de wetgeving van toen, dat automatisch kwijtschelding van 1/3 van de straf wordt toegepast, met die kanttekening dat hij voorwaardelijk vrij is, met een proeftijd van blijkbaar zes jaar, maar met bovenstaande teksten van Giel, gaat hij wel even glashard voorbij aan wat er leeft aan gevoelens in Nederland.<<
Als die hoer toendertijd zijn snikkel had afgebeten had die giel nu een toontje hoger gesproken en niet meer bij de radio gezeten. Wat een verlichting voor nederland zou dat geweest zijn.Zo zie je maar dat ronselaars zelfs giel om krijgen. Nu weet je gelijk waarvoor die een enkeltje zandbak moeten krijgen. Onze giel is namelijk nogal bevattelijke voor sprookjes.De sprookjes van de religie.
necrosis | 15-01-15 | 15:21
En toch zag ze er een jaar of 30 terug behoorlijk do-able uit, net als Patty Brard trouwens, ook zo'n wandelende slijterij.
Het beste is als mensen gewoon stoppen om "kafir" te zijn. Probleem opgelost.
MK K4 4 life!
Giel moet zich dit eens ter harte nemen, net als alle ander moslim apologisten.. twitter.com/CEMB_forum/status/5549940...
Giel Beeven.
Eigenlijk zouden alle dhimmie-Nederlanders een extra naam moeten krijgen "Ben Dover".
Je zou kunnen denken dat dit een uiting van bedreigingen kan zijn, die natuurlijk ook bij de NPO en dit weekdier terechtkomen.
Giel weet dat ie n ontzettende one trick pony is. Beetje de Paul de Leeuw van de radio. Op een gegeven moment is je publiek dat ontzettend beu. Dan doe je in eerste instantie nog even heel recalcitrant om vervolgens het huilebalkje uit te gaan hangen. Dit soort non talenten houden elkaar zolang mogelijk in stand -terend op uw belastingcentjes- en zuigen de npo tiet leeg totdat ie schraal is.
Giel is een hoax
Maak hem niet weer aan het janken.
MrGerrit | 15-01-15 | 15:10
Nee nee voor sky news. Bijna hetzelfde maar toch net effe iets anders.Niet sky radio iets in de schoenen schuiven waaraan de NPO wel meedoet. Namelijk islam knuffelen. Zo effe in de bres voor sky radio.
Wie doet er nou kinderachtig, Giel, om over Jezus en christenen te beginnen. Wat is je bloody punt??
En hou op met 'krantje' de hele tijd.
De lijken zijn nog zo ongeveer warm en hij douwt al een mes in hun rug.
Je ziet het zo vaak bij dat soort gasten.
Zodra het schip met geld is binnengestroomd kunnen ze het zich permitteren om van islamkritisch naar islamlikker te metamorferen,
Zie Theo Maassen, Dolf Jansen, Jeroen Pauw, Peter de Vries etc. etc. etc.
Sja, zo'n kalashnikov in de handen van een niet zo goed pratende moslim-die-niets-met-de-islam-te-maken-heeft, dat is een sterk argument. Zeker in een laffe multiKul, waar beleid gemaakt wordt van problemen ontkennen.
Dat heeft zelfs Giel intussen wel door. Wanneer hij straks weer zo'n spraakgebrek aan de telefoon krijgt, dan zal hij wel netjes met twee woorden spreken.
@eerstneukendanpraten | 15-01-15 | 15:18
Ik zou Bonnie nooit doen, die weet blindelings de weg naar mijn geheime drankvoorraad te vinden.
En ik zou nooit een vrouw doen die meer drank kan wegwerken dan ik.....
Achmed: "Je moeder, dus, popiejopie, je moeder" (en dat 10x herhalen)
En toen gingen we allemaal ook daadwerkelijk de liefde bedrijven .. En toen kregen we veel te veel kinderen en overbevolking... en toen gingen we elkaar weer uitmoorden om de schaarse middelen....
Giel is dom.
Giel, na je actie voor Rob van Someren vond ik je een held. Maar nu niet meer.
Zou GielePiel nou ook sneller naar huis fietsen?
Haha, sharia request, geniaal Quid! Zag Beelen gisteren kort in DWDD. Stuitend en blij dat GS hier iets mee doet. Altijd vreselijke man gevonden en de waarheid komt weer eens naar boven; "je mag alles zeggen, MAARRR"... Dat is een gevaarlijk standpunt en exact hetzelfde wat sommigen zeiden over de moord op Theo van Gogh: "ja, maar hij ging wel erg ver". Dus hij mocht daarom als een FOCKING BEEST op straat AFGESLACHT worden? Hoe durf je het in je mond te nemen? Helemaal hypocriet van iemand die als shock-jock groot is geworden. Met zijn liefde, ga toch weg.
@necrosis | 15-01-15 | 15:18
Dat is nog maar een understatement
"Ze vergeten dat hardcore islamisten hun wapens pas laten zwijgen als heel de wereld gehoorzaamt aan de sharia". Zo is het Kwit. Het gaat niet om die stomme cartoons. Ze schijnen het maar niet te begrijpen.
-weggejorist-
Giel, ga terug in je glazen hok, volidioot!
@Mastermattie | 15-01-15 | 15:15
Ik vind Giel niet zomaar een lul, ik vind hem een totale lul!
Ik snap niet dat ze goedpraters als hem een podium bieden.
Waarschijnlijk trekt hij meer kijkers dan ik.
Een andere reden kan ik niet verzinnen.
Bhagwan Sri Rajneesh | 15-01-15 | 15:14
Klopt, Hennie heeft Bonnie St.Clair een keer gedaan toen ze weer te lam was om alleen thuis te komen dus heeft hij haar even naar huis 'geduwd' ...
Giel. 100% Debiel.
Fijn dit onderwerp. Ik zat me inderdaad erg aan hem te ergeren.
Giel Beelen is een lafaard.
Ik kan het best begrijpen, maar wees er dan wel eerlijk over.
Hoe dan ook is hij zijn salaris bij 3FM nu niet meer waard. Oprotten met deze laffe gast. Misschien heeft Radio 2 nog een plekje voor hem.
Oude fragmentje is wel leuk, jammer dat Giel zo'n lul is geworden.
GB vindt dus eigenlijk dat dj's als GB geen bestaansrecht mogen hebben? Zou het bijna met GB eens zijn maar dat ligt vooral aan specifiek GB.
Giel is bang en een mongool.
Het lijkt erop dat hij bedreigd wordt. Welkom in Nederland.
MrGerrit | 15-01-15 | 15:10
Als voice-over: Sky Radioooo!
@necrosis | 15-01-15 | 15:12
Nou inderdaad!
Ja natuurlijk mag je Giel een lul vinden, dat is vrijheid van meningsuiting.
Giel Beelen is net zo naief als vele mensen in de jaren dertig die maar bleven denken dat het wel goed zou komen en dat het allemaal wel meevalt.
Het zou Giel juist strelen als hij eindelijk weer een lans zou breken voor vrijheid en de waarden waar een democratie voor staat als te kruipen over de grond op momenten dat echte democraten hun rug recht houden en gaan staan voor waarden die vrijheid vertonen en niet buigen als teken van lafheid.
Hoewel ik anders DWDD meteen uitzet hoorde ik gisteren bij anderen een deel van het islam gebed van iemand die groot geworden is met het beledigen van anderen. De ware aard van ene Giel Beelen. Wat een rommel komt er uit die kerel zijn bek.
Jankbal! Giel is een buitenechtelijk kind van Hennie Huisman. Niet verder vertellen menschen.
Momenteel moet alles van één kant komen, ik pas daar voor!
@Kees Maf | 15-01-15 | 15:10
Doorgaans zijn het eenzijdige "discussies"
Tekenend voor de Nederlandse media.. je vraagt je af wat er dan wel nodig is om ons weer te laten beseffen hoe hard bevochten en waardevol onze vrijheden zijn.
En dit zijn trouwens ook de mensen die op 5 mei onze bevrijding vieren door plaatjes te draaien en zich vol te laten lopen met bier.
Giel is een hypocriet. What else is new
Ik begin een beetje islammoe te worden. Kan het niet gewoon weg? Heel die islam?
Ik walg van dar menneke. Geen repcect voor dat incest.
Colahoer.
GB: naïf en slap
@Mastermattie | 15-01-15 | 15:08
Om het nog concreter te maken: waarom luisteren mensen nog naar Giel?
Mag ik Giel een totale lul vinden?
Is toch al bekend dat het merendeel van de Media zo links is als een kanarie, dus (indirect) Pro-Islam, Pro-GreenPeace en Pro-Afrika.
Giel heeft een gezin.
Dan wordt je wel koest.
Er zijn echter ook ' Hollanders die geen gezin hebben.
is een kwestie van kansberekening.
Ja maar Quid wat wil je nou, dat hij dat soort uitspraken doet op de radio okey dat is veilig. Maar dat durft hij toch nooit te roepen in de onder zware dreiging gebukt gaande DWDD studio met naast hem de zeer goed beveiligde islamcriticus Matthijs van Nieuwkerk.
Giel Beelen is rijp voor Sky Radio
@Mastermattie | 15-01-15 | 15:08
Ik kijk weleens omdat ik wil weten waarover nou zoal gediscussieerd wordt bij de VARA.
Waarom kijken er nog mensen naar de NPO? Is dan de enige vraag welke bij mij opkomt.
REAGEER OOK