Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LOL! Mark Rutte moet moslims geruststellen

knuffelbeervoormoslims.jpgHey, wat leuk. De ex-PvdA Kamerleden Groep Kuzu- Öztürk laat zich horen. En ze blijken gelijk de islamitische Joram van Klaveren of PVV te zijn: op elke scheet proberen ophef te veroorzaken. Zin in! Volgens Groep Kuzu- Öztürk op BNR moet premier Mark Rutte de moslims geruststellen. Dat snappen wij wel. Na de aanslagen op moslims met twee vliegtuigen in Mekka, de aanslagen op moslims in Madrid en London, de moord op de moslimcolumnist, de slachtpartij op die moslim in de straten van London, de anti-moslimstaat die nu met alle onthoofdingen van dien haar opmars maakt en natuurlijk de burgerwachten die als weerkorpsen door de straten trekken om alles wat naar sharia ruikt te verbieden, wordt het wel eens tijd om als premier moslims gerust te stellen, natuurlijk. Hm. Nee. Dit gaat over iets anders, natuurlijk. Online rabiaat gefrustreerde gekkies Dit gaat over die randgestoorde PVViërs die op Facebook helemaal middeleeuws gingen op moslims naar aanleiding van aanslagen op Zweedse moskeeën, dat achteraf in een aantal gevallen niet per se aanslagen bleken. En waarop Nederlandse moskeebesturen zeiden niet extra bang te zijn voor brandstichting en de PVV 'doe maar niet, jongens' zei. Daarover moet Rutte de moslims geruststellen. Aldus Groep Kusjes-Osturk. Reëel gevaar? Nou, laten we Rutte vooral niet van zijn belangrijke werk afhouden om te reageren op alle volidioten die het internet bewonen. Geloof ons, als experts weten we dat daar geen beginnen aan is. En daarnaast, zelfs als er wel reëel gevaar is, wat de fuck koop je voor geruststellingen van Rutte? Alsof zo'n Anders Breivik heel zijn plan van tafel veegt met een zuchtend 'ah, fuck, Rutte heeft ze gerustgesteld, nou, laat dan maar.' Juist als er reëel gevaar is koop je geen reet voor de geruststelling van Rutte. Of voor onderste stenen die hij boven gaat krijgen. Of voor 1000 euro die je krijgt als hij premier wordt. Enzovoorts. Wat er wel moet gebeuren? Even een AIVD-check. Hoeveel van die Facebookmalloten slechts gefrustreerde sukkels zijn die alleen op internet een grote muil hebben. Hoe hoog het percentage fake accountjes van Internationale Socialistische trollen is. En wie er daadwerkelijk in staat is een aanslag op een moskee te plegen. Die persoon even aan zijn nieren naar het justitieel gesticht trekken en mentaal door midden zagen, want geweld tegen moslims of hun gebedshuizen is achterlijke bullshit. Met rationaliteit en feiten tegenover hun fictieve godje win je veel meer terrein, uiteindelijk. Maar verder is er niks nodig. Oftewel De roep om de geruststellingjes van Rutte slaat nergens op. Maar slim politiek spel, Groep Kuzu-Öztürk, qua aandacht trekken voor je doelgroep op de PVV-roeptoeterwijze. We hebben zin in de politieke aandachtsbattle die jullie, de PVV en groep Bontes gaan voeren tot aan de verkiezingen!

Reaguursels

Inloggen

@The_Challenger | 07-01-15 | 20:29

En terecht. Vanaf de aankomende verkiezingen moet er drastisch wat gaan veranderen. Er moet een keihard rechts geluid komen om al die linkse gedachten een halt toe te roepen.

bosmaloot | 08-01-15 | 07:53

@The_Challenger | 07-01-15 | 20:29

En terecht. Vanaf de aankomende verkiezingen moet er drastisch wat gaan veranderen. Er moet een keihard rechts geluid komen om al die linkse gedachten een halt toe te roepen.

bosmaloot | 08-01-15 | 07:53

Uiteraard! Want moslims zijn zowel de daders als slachtoffers. Zowel van veel ellende en geweld in de wereld en als er wat van gezegd wordt. In het laatste geval is het rascistisch en niet politiek correct en wordt je er zelfs voor vervolgd. WIJ moeten normaal doen, WIJ moeten begrip hebben, WIJ moeten een open mind houden, WIJ moeten niet generaliseren.... WIJ... WIJ.... WIJ........
Dus kom... Mark... Stel ze maar gerust. Al die enge democraten en gevaarlijke cartoons

Thorolf | 07-01-15 | 21:23

Tuurlijk moeten moslims gerust gesteld worden, helemaal nadat er alweer een dag gitzwart kleurt dankzij die "religie van de vrede"........

Nederlanddraaitdoor | 07-01-15 | 20:37

Johnny Quid | 07-01-15 | 10:04 | Link | 143 reacties

Met rationaliteit en feiten is echt rechts Nederland al bezig sinds Hans Janmaat. Toch blijven we uitgemaakt worden voor xenofoob, islamofoob en racist. Wat jij van de PVV vindt is algemeen bekend in de panelen. Zelfs al krijgt Nederland zijn super-intelligente oppositieleider, een mix van Nigel Farrage en Pim Fortuyn, links Nederland en de MSM zal deze man toch weer demoniseren en de beelden verknippen zodat het lijkt alsof er alleen gekkies op stemmen. Dit alles heeft weinig geholpen, de andere wang toekeren en wegkijken is het beleid geweest de afgelopen 50 jaar en dat heeft nog minder tot resultaat geleid.
De komende tijd gaat spannend worden, het volk gaat in opstand komen en neemt gelijk de EU mee in haar gevecht.

The_Challenger | 07-01-15 | 20:29

heb net 2 x Mohamed, 1 x Mehmet en Ahmed afgebeld. Hoeven niet meer te komen werken. Neem wel Polen, Bulgaren of Slowaken voor de klussen.

53 n.o. | 07-01-15 | 19:53

@AntiAARDAPPEL | 07-01-15 | 10:49
U is kansloos tot de tweede.
Dus om de redenen die je net noemt is het oke om een gewond iemand (de smeris met de kogel in zijn lijf) nog even af te knallen?
Ga een kameel neuken hersenloos !!

ZichtbaarAfwezig | 07-01-15 | 17:25

-weggejorist-

ca12nag3 | 07-01-15 | 17:01

waar maken ze zich druk om? Gedood worden om je islamitische geloof maakt je martelaar toch? Krijg je van die maagden enzo.

ca12nag3 | 07-01-15 | 17:01

-weggejorist-

bosmaloot | 07-01-15 | 16:56

We geven miljarden uit aan opslagsystemen en schenden de privacy van alle Nederlandse burgers om ons te beschermen tegen moslimterrorisme, zoals onze minister van veiligheid keer op keer heeft laten weten.
Nu gaan we geld uitgeven om moslims te beschermen tegen facebookberichten.
Nee jongens, de integratie is een geweldig succes. Er is niks aan de hand tussen moslims en niet-moslims. Het is een kleine groep moslims die het voor de rest versjittert. En vanwege die kleine groep laten wij heel Nederland gijzelen.

André4711 | 07-01-15 | 16:53

Nisschien wordt het tijd dat Mark Rutte de Booslims eens de waarheid vertelt en opkomt voor zijn eigen cultuur.

ad melkert | 07-01-15 | 16:15

Moslims geruststellen na vandaag... jup.. tuurlijk.

MiGi | 07-01-15 | 16:06

Ge vergeet natuurlijk het dood pesten van onschuldige molims door Charlie Hebdo.
Maar daar is "gelukkig al een gepaste reactie op gegeven"

Clusterfuck-up | 07-01-15 | 14:25

En ex-PvdA Kamerleden Groep Kuzu- Öztürk.... Wees nu eens echt moedige kerels en laat weten wat je van de misselijkmakende aanslag vindt in Parijs deze morgen.
Mijn gedachten gaan uit naar alle familie en vrienden...
Moge alle slachtoffers rusten in vrede.....

Burnitall | 07-01-15 | 14:18

Fortuyn had gelijk, maar kreeg het niet
van Gogh had gelijk maar kreeg het niet
Wilders heeft gelijk, maar krijgt het niet
Pergida heeft gelijk, maar krijgt het niet

Wat gaat er toch aldoor verkeerd?

Islamofiel | 07-01-15 | 14:09

-weggejorist-

Islamofiel | 07-01-15 | 14:09

-weggejorist en opgerot-

Dekogelkomtvanlinks | 07-01-15 | 14:01

ik vraag me af welk verband er is te leggen tussen Rutte en een keukenbrandje?

Wat blusapparatuur lijkt me echt voldoende en daar is zelfs geen subsidie voor nodig.

Ik denk dat hier iets doorheen loopt met andere ideeen over gezag en volgzaamheid van dit gezag.

Rutte heeft schijt aan de bevolking en de bevoking heft schijt aan Rutte.
Dat hij moge opzouten.. en zo

Dat zullen Turken niet gauw in het openbaar zeggen over Erdogan als ze in de politiek zitten..

4609 | 07-01-15 | 13:42

kut volk

clockandhammergame | 07-01-15 | 13:37

Kan Rutte de Franse moslims svp ook gerust stellen?

Marcel66664746 | 07-01-15 | 13:37

Ik zit het net te lezen over Parijs. Daar heb je het gedonder alweer, d'r uit met die gasten nu het nog kan. Geenstijl is ook satirisch bij vlagen dus ook maar geruststellen dan die jongens en meiden op de redactie?

clockandhammergame | 07-01-15 | 13:35

kut religie

peter1953 | 07-01-15 | 13:27

Rutte kan maar beter zijn EIGEN volk geruststellen want we lopen steeds meer gevaar.
Immers, als je een mozlimmer op zijn psychologische teentjes trapt komt hij je even met kalasnikoffs en granaatwerpers op zijn gelijk wijzen; zie de schandelijke laaghartige moordpartij zojuist op het personeel van Charlie Hebdo (satirisch tijdschrift in Parijs) dat de euvele moed had om een cartoon over de ISIS massa-moordenaar Al Bagdadi te plaatsen.
En dan NOG durven zeggen dat Wilders geen gelijk heeft..?

telelezer | 07-01-15 | 13:18

Was heel wat van plan te schrijven maar zolang deze zgn Nederlanders zich niet als Nederlanders gedragen en zichzelf telkens een slachtofferrol aanpraten, zal het nooit wat worden. Het gezeik met al die geloven moet eens ophouden. Onze politiek is(hoort) gescheiden te zijn van welke religie dan maar ook. Opzouten met dat gelulhannes en leer maar eens een beetje incasseren. Wij hebben dat, onder het woordje tolerantie, al tientallen jaren moeten doen. Het is nu een keer afgelopen. En vind je het niks dan sodemieter je maar een keer op. deze twee pretletters hebben sowieso geen recht meer van spreken met hun nog geen snipperpartijtje. Wie moeten zij in godsnaam vertegenwoordigen in de kamer?

clockandhammergame | 07-01-15 | 13:18

Komen ze nu naar Nederland toe? Of leeft er hier al zo'n groepje militaire Jihaddisten? #Illrideoveryou #ak47carpool
.
PvdA heeft verkeerd gegokt. Die verwachtten een aanslag op een Moskee. Nu staan de naar voren geschoven Moskeevaders met lege handen.
.
Aan GroenLinks de t-shirt keuze: "Ik ben een terrorist" of "Ik ben een satirist".

Halsje Femkema | 07-01-15 | 13:13

@Bakito | 07-01-15 | 10:56
Nog de krant gelezen Bakito over je moslim vriendjes in Parijs?

namensmijnhond | 07-01-15 | 13:04

-weggejorist-

Haagse Tokkie | 07-01-15 | 13:03

www.nrc.nl/nieuws/2015/01/07/aanslag-o...
Gaat Rutte ons ook geruststellen over persvrijheid of is dat inmiddels een illusie?
Of gaan we ons niet druk maken over 'incidenten'?

Haagse Tokkie | 07-01-15 | 13:03

Vergeet de moslims in parijs niet!

DerWaarheid4 | 07-01-15 | 12:54

-weggejorist-

Kloet | 07-01-15 | 12:43

-weggejorist-

matrixbluepill | 07-01-15 | 12:42

U vergeet voor het gemak even de recente tientallen (gewelds) incidenten te benoemen tegen christenen in Europa en de geweldsincidenten rondom Kerst. Kijk ff op thereligionofpeace.com/ voor de laatste stand van zaken want we maken ons inderdaad over het geweld VAN moslims, niet TEGEN moslims.

matrixbluepill | 07-01-15 | 12:42

Als Rutte een dergelijke knieval voor deze moordlustige ideologie uit de middeleeuwen maakt is het een nog waardelozere vent dan hij nu al uitstraalt.

jan-lul-de-behanger | 07-01-15 | 12:34

Als consequentie hiervan is het relatieve belang van de dreiging van buitenaf, uitgaand van transnationale netwerken, toegenomen. Deze dreiging kan zich op verschillende manieren manifesteren. Zo kunnen jihadisten uit Nederland aanslagen plegen tegen Nederlandse belangen elders. Een andere mogelijkheid is dat getrainde of in de strijd ervaren jihadisten terugkeren naar Nederland en hier aanslagen plegen of de jihad elders faciliteren. De AIVD verwacht dan ook dat het jihadistisch terrorisme de komende jaren een centrale plaats op de veiligheidsagenda, zowel nationaal als internationaal, zal blijven innemen.

Hier opgegroeide radicale moslims beschouwden Europa, en vooral Nederland, als frontlinie voor de jihad. Het internet speelde hierin een belangrijke aanjagende rol.

Lokale autonome netwerken richtten zij zich destijds op (vermeende) ‘vijanden van de islam’. In hun doelwitselectie toonden lokale autonome netwerken vooral interesse voor individuen (politici en opiniemakers) en symbolische overheidsdoelwitten in Nederland. Ontwikkelingen in Nederland, onder andere het vaak felle islamdebat, bepaalden de agenda van deze lokale autonome netwerken.

-- AIVD: Lokale jihadistische netwerken in Nederland - verandering in het dreigingsbeeld
.
Het onderzoek van de AIVD laat zien dat de dreiging van extreemrechts en rechtsextremisme tegen de democratische rechtsorde in Nederland gering is. De beweging wordt gekenmerkt door een kleine achterban, onderlinge onenigheid en persoonlijke animositeit, ideologische verschillen van inzicht en organisatorische fragmentatie. Niettemin is de dreiging die aan extreemrechts en rechts-extremisme wordt toegeschreven vaak veel groter. Er bestaat een verschil tussen de feitelijke en de veronderstelde dreiging.

Vanuit extreemrechts en rechts-extremisme worden wel activiteiten ontplooid die gerichtzijn op het verzamelen van informatie over links-extremistische opponenten (anti-antifa). Deze zijn echter, anders dan de links-extremistische activiteiten, gericht tegen ‘rechts’, van beperkte omvang en niveau.

De dreiging die uitgaat van extreemrechts in Nederland is nagenoeg verdwenen. Daarnaast bestaat binnen de Nederlandse samenleving een traditionele weerstand tegen extreemrechtse en rechtsextremistische bewegingen. De sociaal-maatschappelijke kosten om zich daarbij aan te sluiten zijn hoog. Ook dit verkleint de kans op een sterke toename in de dreiging die uitgaat van extreemrechts en rechts-extremisme.

-- AIVD: Extreemrechts en rechts-extremisme in Nederland - Afkalvend front, blijvend beladen

Halsje Femkema | 07-01-15 | 12:33

Islam is ontworpen om tegen het Westen in te gaan dus moskeen zijn haathuizen tegen het Westen. Van mij mogen ze allemaal plat worden gegooid. Ook omdat het nogal passe is om in al die bullshit te geloven.

Ansjo | 07-01-15 | 12:32

Oh, is het weer maar een incident. Gelukkig, ik dacht even dat we teruggeworpen zouden zijn in de Middeleeuwen.

Schaaldier | 07-01-15 | 12:25

Zo, Rutte lekker de moslims geruststellen hier, in Parijs al 10 doden dankzij deze vredelievende mensjes... trieste ontwikkelingen.

Schaaldier | 07-01-15 | 12:21

Zo, nu ben ik het kwijt. Waarvoor dank GS!

upgent | 07-01-15 | 12:17

waar zijn de moslims die hun kutjongeren en hun criminelen eens toespreken zodat ze eens ophouden met dat criminele gedrag en overlast? waar zijn die? Daar zwijgen ze over en praten ze niet mee. Nee, want dat zijn hun broeders. Dan is alles goed. Stelletje hypocrieten!!!!

upgent | 07-01-15 | 12:17

Zijn de moslims soms bang dat wij de moslims gaan oppakken en gaan onthoofden? Want zij doen dat toch ook met andersdenkenden. Zou dat hun vrees zijn? Nee.... wij zijn gelukkig heel wat beschaafder dan dat.

upgent | 07-01-15 | 12:14

Overigens ging Rutte na de minder-minder uitspraak wel moslimkindertjes geruststellen omdat een stel policor idioten ze hadden wijsgemaakt dat ze binnenkort gedeporteerd zouden worden.

Er is een verbale oorlog aan de gang.

Die wordt op gang gehouden door de verbale jihad van de islamisten

Dat leidt tot polarisatie

Islamofiel | 07-01-15 | 12:14

,, Eisen , eisen , eisen ,,

B. Ollie Bommel | 07-01-15 | 12:14

Dat impliceer je weer razend knap Sjonnie: de PVV is ongeveer net als de islam en beiden zijn ongeveer net als het christendom. Wat ben je toch een groot denker! Dat komt mede omdat je helemaal geen last van jeugdtrauma's hebt.

Rest In Privacy | 07-01-15 | 12:12

Dit gaat natuurlijk niet goed.
Als moslims zo bang worden dat ze Rutte er bij toepen, kunnen ze ook andere gekke dingen doen

Islamofiel | 07-01-15 | 12:11

En wie stelt mij gerust nu je blijkbaar ook al geen satirisch tijdschrift mag maken?

psychonaut | 07-01-15 | 12:10

En breng hem even een broodje ham.... dat vind ie lekker. heeft ie ook wat, de stumperd.

upgent | 07-01-15 | 12:10

Kan iemand Bakito geruststellen. Volgens mij ligt ie al een paar dagen op de loer bij de Moskeet

upgent | 07-01-15 | 12:09

@appeltjesgroeneweide | 07-01-15 | 10:11
Met elke letter eens.

Lewis | 07-01-15 | 12:07

Als je de racismekaart wil trekken Bakito, check dan eerst even je eigen bijdragen hier.
Zet gewoon even een hele grote groep mensen weg. Wat het extra belachelijk maakt is dat je absoluut geen idee hebt over wie je het hebt. Helaas trekt de PVV, door de vaak onhandige uitspraken van Wilders, inderdaad ook wel mensen aan die gevoelig zijn voor populisme. Maar ik denk dat je er van staat te kijken hoeveel hoogopgeleiden op PVV stemmen, mensen die in staat zijn om zaken van meerdere kanten te bekijken, zich ergens in verdiepen en kritisch kunnen beoordelen. En misschien is het je ontgaan, maar de reden dat er nu weer iemand uit de PVV is gestapt, had te maken met de te linkse economische koers. Daar sta je dan, met je ideeën. Zo, verder ga ik niet meer op die Bakito reageren. Dit was de eerste en enige keer. Niet de moeite waard om veel energie aan die uitspraken te verspillen.

Schaaldier | 07-01-15 | 12:03

@Kaas de Vies | 07-01-15 | 10:07
Maar wat de moslims doen die niets met de Islam te maken hebben, valt buiten die wens. Dat maakt het lastig.

Sliptong | 07-01-15 | 11:56

Ik wil graag gerust gesteld worden dat er geen aanslagen gepleegd worden door moslims die niets met de islam te maken hebben. Misschien dat de moslims die wel wat met de islam te maken hebben dat kunnen bewerkstelligen.

Sliptong | 07-01-15 | 11:54

"Met rationaliteit en feiten tegenover hun fictieve godje win je veel meer terrein, uiteindelijk."
Alleen erg jammer dat op rationaliteit en feiten in het door Allah bestuurde gedeelte van de wereld de doodstraf staat, maar verder heb je ongeveer gelijk. Hopelijk. Misschien. Er vanuit gaande dat moslims ook rationeel en feitelijk zijn ingesteld en dus in staat tot kritisch denken en open debat. Zuiver hypothetisch en uitgaande van onszelf hebben we inderdaad gelijk. Islam stop je met argumenten, rationaliteit en feiten. Daarom is de islam in irrationele zuivere vorm hier en daar zo bezig met een opmars en zijn het kogels die hen in die opmars stoppen, zoals in Syrië. Maar verder zullen argumenten en ratio ons aan de overwinning helpen. Ooit. Misschien.

ZSU-23-4 | 07-01-15 | 11:54

Kan Rutte mij gerust stellen dat ik mijn 1000 Euro nog krijg?

Apollo | 07-01-15 | 11:41

Bakito | 07-01-15 | 10:56
Wat een dom, kortzichtig en vooringenomen gelul. Of heb je onderzoek gedaan naar de clientèle van Aldi's en snackbarren? Leef lekker verder in je luchtbel van vooroordelen en neem nog een banaan.

De waard zijn gast | 07-01-15 | 11:33

@Bakito
Je eigen achterban heeft het zo moeilijk dat juist zij in Aldi, achterbuurten, woonwagens en de snackbar te vinden zijn, hun verdriet over de hoge peiling van de PVV wegdrinkend met blikken Keizerskroon en 2 liter pakken wijn (en zich elitair vinden omdat ze geen Schultenbrau drinken)

RoBD=Skullfucker | 07-01-15 | 11:29

Nogmaals wordt bewezen waarom mensen met buitenlandse achtergrond niet op dit soort plaatsen horen te zitten. Vast veelal #bornhere maar hun agenda wordt toch bepaald door hun (buitenlandse) achtergrond. Daarmee hoort het dus niet in ons beleid thuis.

Wat betreft aandacht trekken met rare dingen. Heb de enge, gevaarlijke, asociale en zelfs criminele ideëel gezien waar de gemiddelde socialist (van PvdA tot SP) mee aan komt met enige regelmaat? Het gebeurt misschien zo vaak dat je eraan gewend bent geraakt maar dat is toch veel absurder en zou dus eigenlijk meer aandacht moeten trekken dan de vraag moslims gerust te stellen.

DerUnterMensch | 07-01-15 | 11:28

In Elsevier: ¨Aanhangers van de sociaaldemocratische SPD toonden zelfs swastika's met een streep erdoor.¨

De huidige bayboomer ´sociaal-democratie´ op zijn best. En bevestigd.

chicago river | 07-01-15 | 11:27

Vwb Pegida: zolang er regen valt zal de paraplu bestaan.

Het is niet zo dat het ophoudt met regenen door de paraplu te verbieden, te verketteren of af te schilderen als een nazi. Hee, gekke nazi-paraplu.

En het is ook niet zo dat het is gaan regenen dóórdãt de paraplu op de markt kwam.

Over het algemeen doet een gevolg zich voor ná een oorzaak. Van een gevolg kan men niet beweren dat het belachelijk is: een gevolg is simpelweg een gevolg, pretendeert ook niet meer te zijn.

Magdatkandat | 07-01-15 | 11:26

-weggejorist-

Dekogelkomtvanlinks | 07-01-15 | 11:26

Bakito | 07-01-15 | 10:56.
Aldi heeft prima vlees. Het is de Lidl niet. Snackbar levert je bv. opzondagmiddag stevig anti-kater menu en een hersenloos blaadje om te bladeren. Woonwagenkamp levert, als je er zin in hebt, een lekkere matpartij op (die grote is voor mij, Asterix). Niet iedereen wil altijd maar in die sauna de godganse dag.

chicago river | 07-01-15 | 11:18

@Bakito | 07-01-15 | 10:56
Standaard linkse reflex Bakito. In Duitsland lopen er 18.000 mensen in een optocht tegen verdere islamiseren en ook een paar bruinhemden. Conclusie: Allemaal fascisten daar. Dit doe je met de PVV ook. Een miljoen stemmers (en het worden er meer) en een paar idioten met extremistische trekjes: Conclusie: PVV'ers extremisten. De grote simplificatie. Voorbehouden voor simpele zielen.

namensmijnhond | 07-01-15 | 11:18

@necrosis 10.45
Off topic: Opel Corsa OPC (Opel Performance Car) standaard uit fabriek 200pk. Uitleg elders.

On topic:
Sommige incidenten zijn incidenten maar zouden structureel kunnen worden en zijn bedreigend voor sommigen.
Andere incidenten zijn geen incidenten maar structureel en bedreigend voor velen maar mogen zo niet genoemd worden omdat anderen dat weer zo hebben afgesproken, past niet in wereldbeeld en is eng.

Ergo, in situatie 1 heb je een correcte visie van de toekomst en ontvang je lof. In situatie 2 overdrijft je, jaag je angst aan en word je uitgekotst. Heel logisch.

Net als bankiers die niet graaien maar een marktconform salaris ontvangen, politici geen fouten maken, ze misten slechts de juiste kennis, je op je 80e net zo goed voor je demente vrouw kunt zorgen als een verpleegkundige en dat je binnen een bepaald geloof wel aaseters mag eten als krab en paling, maar geen varken. Shit, dat was vast zo'n PVV opmerking

RoBD=Skullfucker | 07-01-15 | 11:17

Igor Putkin | 07-01-15 | 11:09

Misschien wel . Alleen wil Pegida politiek neutraal blijven . Dus dat zit er niet in .

B. Ollie Bommel | 07-01-15 | 11:13

Graag enige voorzichtigheid betrachten met de deze twee pionnen van het Groot-Ottomaanse rijk van de grootkalief Tayip Recep Erdogan!!

Brulboei_61SB | 07-01-15 | 11:12

Islam moet verboden worden in Nederland, daarna kunnen wij de haathuizen afbreken.
.

Thoth | 07-01-15 | 11:11

Bakito | 07-01-15 | 10:56
LOL!!
Ik heb echter het idee dat Wilders op dit moment druk bezig is om zijn Duits te oefenen.
Wat moet het een natte droom van hem zijn om zo'n Pegida-bijeenkomst op te luisteren met een opzwepende speech.

Igor Putkin | 07-01-15 | 11:09

Een berichtje op facebook en de moslims willen weer gratis geld, zogenaamd voor beveiliging. Met name de turken zijn erg goed om gebruik te maken van allerlei regels gratis geld te regelen voor zichzelf. Bah, het zijn vieze graaiers. Bah

denoorman | 07-01-15 | 11:09

@Maria.1 | 07-01-15 | 11:03
Bakito is iemand die wegkijkt als je onweerlegbare feiten op tafel legt.
Dat past namelijk niet in zijn 'het is de schuld van die Wilders' gedachtegang.

necrosis | 07-01-15 | 11:09

Laten we inderdaad prioriteiten stellen en Rutte niet steeds inzetten als buikspreekpop tegen Fakebook-accounts. Als de MP moet reageren op alle belachelijke berichten op sociaal media dan komt er van besturen helemaal niets meer terecht.

NiceGuysFinishLast | 07-01-15 | 11:09

-weggejorist-

maatneembekertje | 07-01-15 | 11:05

Ach , na 19 Maart krijgen we weer een pauze .

B. Ollie Bommel | 07-01-15 | 11:05

@Bakito | 07-01-15 | 10:56.
Je bent wel grappig met je vooroordelen ;)
Moslims hebben minder van PVV'ers te vrezen dan van hun eigen achterban. De brand in Den Haag waarbij een Turkse was omgekomen was een familielid. De brand in de Zweedse moskee was een mede-moslim; de andere een ongelukje.
Wel op blijven letten hè?!

Maria.1 | 07-01-15 | 11:03

Oh wacht, binnenkort natuurlijk stemmen, dus de partij (PVV) moet nog even zwartgemaakt worden komende maanden zodat mensen toch weer gaan twijfelen en voor VVD kiezen.

En hoe maak je een partij het beste zwart? Door piepkleine incidentjes van 3 personen die toevallig PVV stemmen frontaal naar de voorpagina's te halen omdat ze iets 'kwaads' willen doen. Maar de duizenden PvdA'ers in kansenwijken die willens en wetens geweld predikeren en alles en iedereen dood willen hebben mag wel.

LangeTijdGeleden | 07-01-15 | 11:03

@Bakito | 07-01-15 | 10:56
Wordt u nooit moe van uzelf?

Stel een partij op. Ik heb vandaag ter kennis genomen dat er 7 exoplaneten gevonden zijn.

Partij programma:
-Bouwen van een ruimteschip om de wereld waar u zich vreemd voelt te verlaten en een planeet zoeken waar u niet wereldvreemd bent
-Tussentijds de PVV blijven afzeiken en alle schuld in die hoek gooien.

Nog gratis tip van Vageling: Noem het Enterprise, the new Noah's Arc. Doet het goed bij de trekkies en misschien worden er nog wat christenen gelokt ook.

Overigens wie zijn taak is het dan die booslims tot de orde te manen? Oh ja wacht... Die doen niets fout natuurlijk. Muppet.

Vageling | 07-01-15 | 11:02

@Einde van de Domheid | 07-01-15 | 10:53
En het leek nog een soort gemeend ook! Hij zei daarna nog iets van "ik heb respect dat Wilders al jaren zijn standpunt blijft verdedigen ondanks alle dreiging". Allemaal leuk en aardig, echt veel schieten we weer niet op.

Driewerf Hoezee | 07-01-15 | 11:00

@ Bakito | 07-01-15 | 10:56
Maar wat als ze nou ineens naar de sauna willen, en Wilders dat maar moet regelen?

BeunDeHaas | 07-01-15 | 10:59

Die PVV-ers zijn geen goede fascisten. Geen echte in iedere geval. Echte Fascisten doen dat niet. Echte fascisten zijn lief & vreedzaam, het ware fascisme is okee.

Ik voel mij niet verantwoordelijk voor de acties en dreigementen van andere fascisten. Die anderen hebben het niet goed begrepen, ze zijn in naam wel fascist, maar in werkelijkheid niet. Tuurlijk, overal waar fascisten aan de macht zijn is het een hel, maar dat komt omdat het fascisme niet goed begrepen wordt. De mens is feilbaar, de Grote fascist niet.

Ik ben ook voor de vrijheid van meningsuiting maar aan het fascisme moeten ze niet komen, dan beledig je me tot op het bot. Dan breekt er iets, dan sta ik niet meer voor mijzelf in.

Magdatkandat | 07-01-15 | 10:58

@TheseDays00 | 07-01-15 | 10:33
Mijn reactie hierboven van 10:56 was voor u!

Driewerf Hoezee | 07-01-15 | 10:57

@AntiAARDAPPEL | 07-01-15 | 10:49
Ja Ja. mm mm. Moet ik even goed over nadenken.

namensmijnhond | 07-01-15 | 10:57

Volgens mij is het een taak van Wilders om zijn extreemrechtse achterban tot de orde te roepen. Effen een weekje alle Aldi's, snackbarren en woonwagenkampen af om de meest hardcore PVV-stemmers tot kalmte te manen. Voor mijn part geeft-ie ze een paar traytjes Schultenbrau en een doos bitterballen.

Dit alles kan wat mij betreft tot strafvermindering leiden bij zijn veroordeling tot haatzaaien.

Bakito | 07-01-15 | 10:56

Precies Quid, ik ben het dus bijna nooit met je eens, maar nu heb je een punt.
Even die maffe roeptoeters door de screening trekken: zijn het gevaarlijke idioten, idioten of IQ-uitgedaagden. Zoals je met terroristen doet van Moslimse makelij.
En verder vooral geen paniekvoetbal spelen door moslims gerust te willen stellen.

BeunDeHaas | 07-01-15 | 10:56

Begrijpelijk. Van de kans op een auto-ongeluk of ernstige ziekte gaat weinig dreiging uit. Het oprukken van de islam hier, in combinatie met het goedpraten van dat oprukken door de policormensen is wat ons bedreigd. Ik heb nog geen kinderen, maar ik ben ook weleens bang voor hoe we er dan tegen die tijd voorstaan. Bang ja. En dat is geen islamofobie of wat dan ook. Het is zorgen maken. Ik ben best optimistisch (het tegengeluid groeit, merk ik), maar het wordt allemaal steeds extremer. Open grenzen etc., iedere idioot met een baard blijft hier maar welkom. Nee zeggen tegen dit islamiseren is uiteindelijk ja zeggen tegen Nederland en de Nederlanders. Dat nee zeggen moet democratisch (wil ik best op gokken), dus er is nog een lange weg te gaan...

Driewerf Hoezee | 07-01-15 | 10:56

Overigens is Jinek wel gegroeid in haar interviewkwaliteit, eerder zou ze dit hebben laten liggen!

Einde van de Domheid | 07-01-15 | 10:54

@AntiAARDAPPEL | 07-01-15 | 10:49
1- zwitsal
2- niet ontopic
3- tenenkrommend taalgebruik
*zwaait*

necrosis | 07-01-15 | 10:53

@AntiAARDAPPEL | 07-01-15 | 10:49
De 17e eeuw belde net. Ze zijn je kwijt. Of je even terug wil komen.

Vageling | 07-01-15 | 10:53

Driewerf Hoezee | 07-01-15 | 10:13
Fatwabuster | 07-01-15 | 10:14
Het gaat even over de stijl van rethoriek, vandaar het citaat, hij zei het echt!

Einde van de Domheid | 07-01-15 | 10:53

@TheseDays00 | 07-01-15 | 10:13
Allah zal er voor zorgen dat het niet gebeurd. Indien jij niet in Allah gelooft, dan kunnen wij jou niet geruststellen. Zoiets?

MarcS | 07-01-15 | 10:52

kwark001 | 07-01-15 | 10:47
Of de wal keert het schip. Maar het schip heeft flinke averij opgelopen.

chicago river | 07-01-15 | 10:52

AntiAARDAPPEL | 07-01-15 | 10:49

Mooi epistel, ook heel mooi correct Nederlands.

eerstneukendanpraten | 07-01-15 | 10:51

Ik was er klaar mee. Het begint alleen nu wel heel vermoeiende vormen aan te nemen. Muppets met hun Muhammad Saeed al-Sahhaf houding.

Eigenlijk lachwekkend als het niet om de booslims zou gaan, maar dat gaat het dus wel. Dus het lachen vergaat.

Vageling | 07-01-15 | 10:50

De meeste Moslims zijn fijne mensen, bouwen mooie gebouwen met torens vanwaar ze wereldmuziek laten horen, waar ze zelf voor gespaard hebben, trendy klederdracht, ze volgen op het gebied van baarden de laatste mode, prachtige, duidelijke doelen in hun leven en een helder geloof met wetten dat ze hierbij steunt en dat ze graag verspreiden, charismatische leiders en in IS nog een eigen leger ook waar hun zonen en onze dochters eer in behalen. Dat ze onze normen, waarden en wetten niet begrijpen valt ze dan ook niet kwalijk te nemen.

Dat mag ook wel eens gezegd worden!

RoBD=Skullfucker | 07-01-15 | 10:50

Een trema is een leesteken. Hoe moet ik in godsnaam (gnagna) ooit 'Öztürk' willen oitspreken?

Jos Tiebent | 07-01-15 | 10:50

Leuk hoor, zo'n linkje naar een Zweeds dagblad:

"Just nu finns ingenting konkret som tyder på att moskébranden i Eskilstuna är anlagd. Polisen tar tillbaka uppgifterna om att någon skulle ha kastat in ett föremål som startat branden."

Behalve dan dat ik begrijp dat het gaat over iets met 'Finnen' en 'branden' kan ik hier geen kaas van maken. Ik heb namelijk op de HBS nooit onderwijs gehad in het Zweeds.

En als je zo'n stukje tekst door Google Translate sleept, krijg je een waarschijnlijk nog véél racistischer stukje tekst, ben ik bang.

Peter Emile | 07-01-15 | 10:50

Kan een partij die aantoonbaar het nog hele kleine broertje is van de antidemocratische AK-Partij niet op voorhand verboden worden?

Coyote | 07-01-15 | 10:50

-weggejorist en opgerot-

AntiAARDAPPEL | 07-01-15 | 10:49

@necrosis | 07-01-15 | 10:45

Meten met 2 maten is een gewoonte in dit land, dat moet jij toch weten inmiddels.... ;-)

Fatwabuster | 07-01-15 | 10:47

necrosis | 07-01-15 | 10:45

Heb geduld, het tij keert.

kwark001 | 07-01-15 | 10:47

Op Joop stond een paar dagen terug nog een artikel over 'aanslagen' op Nederlandse mosketen.
Eén of ander samenwerkingsverband van Marokkaanse Mosketen vond dat de 'incidenten' inmiddels een structureel probleem was geworden en bescherming wilde.

Als IK roep dat bepaalde 'incidenten' al jaren een structureel probleem vormen, ben ik een racist, een onderbuiker, een PVV'er en noem het maar op.

necrosis | 07-01-15 | 10:45

Stel dat ik bij ronde 5 van de tawaaf varkensfrikadellen verkoop.
Heb ik dan afnemers?
Vragen vragen...

B. Elangrijk | 07-01-15 | 10:40

7 rondjes. 72 maagden.
Alles met getallen.
Nu oneindig doodgaan.

B. Elangrijk | 07-01-15 | 10:37

Krijgen mijn buurmeisjes nog geruststelling van Rutte toen ze de laatste keer uitgescholden werden voor "hoerrr" toen ze na 9 uur savonds op straat liepen langs een groepje Moslims en negeerden op sexistische verzoeken?

Mwah, zal vast niet.

Trouwens, krijg ik nog geruststelling van Rutte dat ik straks niet 30 AK kogels door m'n voorruit (auto/huis) gepompt krijg als ik iets niet-anoniem een 'andere' mening over Islam publiekelijk maak?

Nee, tuurlijk niet.

LangeTijdGeleden | 07-01-15 | 10:37

Ik voel mij gediscrimineerd en achtergesteld. Ik heb er ernstig behoefte aan om door Rutte gerustgesteld te worden vanwege alle terroristische aanslagen gepleegd uit naam van de islam en de toenemende christenvervolging wereldwijd.

The real McCoy | 07-01-15 | 10:36

Oproepen om moskeeën in brand te steken is natuurlijk te gek voor woorden.

Die gebouwen kunnen immers nog prima voor andere doeleinden worden gebruikt.

harbi | 07-01-15 | 10:35

@ Driewerf Hoezee | 07-01-15 | 10:16
Serieus, ik vraag mij af of Nederland nog een goed land is om mijn kinderen op te laten groeien. Aanslagen met treinen en bussen zoals in Madrid en Londen verwacht ik hier ook een keer. Nog los van aanslagen op publieke figuren en plaatsen met verhoogd risico (joodse centra). Statistiek begrijp ik goed, dus de kans op hersenvliesontsteking of verkeer zijn groter, maar het gaat ook om de dreiging en het sfeertje die leven gewoon niet leuk maakt in een land. Ik begin echt op het punt te komen waarop ik familie tegen de sfeer in het land begin af te wegen.

TheseDays00 | 07-01-15 | 10:33

Zonder de minachting zou het prima kunnen lukken die multicultisamenleving. Helaas leest een zeer grote groep een boek wat minachting preekt. jammer, helaas. stop er maar mee. 2015 gaat nog groot worden in angstland.. bedankt pvda.

Prutsert3368 | 07-01-15 | 10:33

Aantastelijk | 07-01-15 | 10:30

Ja, dat zou natuurlijk wel kunnen maar een wijziging van de grondwet heeft een twee derde meerderheid van de tweede kamer nodig. Na nieuwe verkiezingen nogmaals een twee derde meerderheid.

Dus bestaat het probleem nog steeds na een (gewonnen) referendum.

kwark001 | 07-01-15 | 10:33

@Cuyahoga | 07-01-15 | 10:22 Hun doel is de boel hier verder islamiseren. Vrijwillig zullen ze nooit gaan. We moeten ze het land uitzetten.

Vogelbeest | 07-01-15 | 10:32

@Kwark001
Dit is een mooie kwestie voor een referendum.

Aantastelijk | 07-01-15 | 10:30

Ja. En voor synagoges en andere Joodse organisaties staan overal politiehokjes opgesteld. Even voor de ´verhoudingen´. En M. Rutte kan alleen z´n moeder geruststellen.

chicago river | 07-01-15 | 10:29

moslims hebben niets te vrezen, wij daar in tegen hebben genoeg te vrezen van moslims, dat begint nu langzamerhand door te dringen bij de normale mens, en dat is natuurlijk de vrees waar de moslim het over heeft, het is de vrees dat we wakker worden,

EARP | 07-01-15 | 10:24

Dammit Quid, je noemde hun god 'fictief'! Da's een immorele aanslag op alle de moslims!
*Belt gelijk Rutte*

De waard zijn gast | 07-01-15 | 10:24

Gebouwen in de fik steken is altijd een slecht idee. Ook fantastisch geintegreerde medelanders hebben op hun oude dag woonruimte nodig. Die gaan echt niet rentenieren in het land waar ze ooit geboren zijn.

vaas klaak | 07-01-15 | 10:23

Allen dengenen die dese tegenwoordighe sullen sien ofte hooren lesen, saluyt.

Alsoo een yegelick kennelick is, dat een Prince van den lande van Godt gestelt is hooft over zijne ondersaten, om deselve te bewaren ende beschermen van alle ongelijk, overlast ende ghewelt gelijck een herder tot bewaernisse van zijne schapen: En dat d'ondersaten niet en sijn van Godt geschapen tot behoef van den Prince om hem in alles wat hy beveelt, weder het goddelick of ongoddelick, recht of onrecht is, onderdanig te wesen en als slaven te dienen: maer den Prince om d'ondersaten wille, sonder dewelcke hy egeen Prince en is, om deselve met recht ende redene te regeeren ende voor te staen ende lief te hebben als een vader zijne kinderen ende een herder zijne schapen, die zijn lijf ende leven set om deslve te bewaren.

(Niets nieuws en niet zelf bedacht.
dat van overlast en Geweld)
Wim-kwartjes terug.
Jeepee-land terug.
Mark-waar-is-mijn rug ?

hallevvezool | 07-01-15 | 10:23

@Quid
Met rationaliteit en feiten tegenover hun fictieve godje win je veel meer terrein, uiteindelijk.
-
Dit is wel heel optimistisch gedacht. Slecht een enkeling zal zich door feiten laten overtuigen bang als ze zijn voor de andere moslims.

BBmetR | 07-01-15 | 10:23

Natuurlijk moeten die haatpaleizen weg.
Nu komen er steeds meer mensen achter wat een achterlijk land we al die jaren zijn geweest om verheerlijking van een middeleeuwse doodscultus en opleidingsinstituten voor isis te faciliteren.
De verstandige realisten onder ons, weten dit al heel lang, maar worden door het domme gepeupel voor racist uitgemaakt.

Ieder verstandig mens weet dat die dingen hier niet horen, dus netjes afbreken, één voor één, steen voor steen.
Dat we een beetje verder kunnen met de geestelijke evolutie, die in dit land 40 jaar stil heeft gestaan of eigenlijk flink achteruit is gegaan.

En over die AIVD-check, ik denk dat daar eerst andere prioriteiten liggen, met name die van marokkaanse en turkse haatblogs, en de neo-fascisten van joop en antifa.
En laat Ünibraü Küzü en Oddtürk lekker in Türkije gaan wonen als ze zo’n godsgrüwelijke schürft aan ons land hebben.

Cuyahoga | 07-01-15 | 10:22

-weggejorist-

elkipo | 07-01-15 | 10:22

"Met rationaliteit en feiten tegenover hun fictieve godje win je veel meer terrein"
.
Yeah right!
Feiten hebben geen enkel gewicht bij gelovigen of zoals House het zei; 'rational arguments don't usually work on religious people, otherwise there would be no religious people.'

The Kwisatz | 07-01-15 | 10:21

Rutte kan zich weer onsterfelijk belachelijk maken met een buiging naar allochtonië!
Het gaat weer humor van de bovenste plank opleveren.

lanexx | 07-01-15 | 10:20

@Maria.1 | 07-01-15 | 10:16
Precies. En doe dat even éérst graag want de volgende (deze keer een turks-nl-se journalist is alweer aangehouden daar.
Benieuwd wat dit keer de reacties zullen zijn...

Petrus Poortwachter | 07-01-15 | 10:20

Onderzoek in landen waar islam de heersende godsdienst is wijst uit dat aanslagen gewoon bij het leven horen.

Aangezien het de wens van het grootste deel van de moslims is om heel de wereld te islamiseren is een aanslag op een moskee in Nederland een stap dichter bij de door hen gewenste toekomst.

Eigelijk moeten ze de aanslagplegers dus bedanken.

Vogelbeest | 07-01-15 | 10:19

Nederlanders hebben helemaal geen tijd om moskeeën in de hens te zetten.

Nederlanders zijn te druk om hun brood te verdienen en de staatskas te spekken - om als ze 's avonds thuis zijn geconfronteerd te worden met onthoofdingsvideo's in het staatsjournaal.

Dat terwijl een véél te groot deel van de allochtone gemeenschap zich onderwijl prima vermaakt op kosten van diezelfde Nederlander.

Zoek. De. Verschillen.

Reinaert | 07-01-15 | 10:19

Komen ze weer aan met hun collectieve slachtoffer-denken.

Alleen maar nemen, nemen en nemen. Nooit eens wat teruggeven en begrip hebben (of dat tenminste proberen, want het zal nooit lukken) voor de reden voor anti-moslim gevoelens bij heel veel mensen.

Lachwekkend, maar het zal nooit veranderen. Om jezelf te verbeteren moet je eerst doorhebben wat je fout doet. Eerst de diagnose stellen, dan pas opereren.

Maar aangezien de Islam het meest superieure en reine is wat er ooit bestaan heeft zullen de meeste moslims nooit eerst in de spiegel kijken.

Tweedes ook niet trouwens, derdes ook niet. Nooit.

Het hele probleem in een notendop.

Realism Is All | 07-01-15 | 10:19

Als we dan toch bezig zijn; kan die FB pagina met al die bedreigingen naar de Nederlandse journaliste ook even doorgelicht worden a.u.b.?

Maria.1 | 07-01-15 | 10:16

@TheseDays00 | 07-01-15 | 10:13
Het heeft niks met de islam te maken. Zoiets?

Driewerf Hoezee | 07-01-15 | 10:16

Jeetje, dit zijn toch allemaal incidenten. Beetje alles over één kam scheren.

MiGi | 07-01-15 | 10:15

Aantastelijk | 07-01-15 | 10:14

Zal lastig worden. Grondwetswijzigingen zijn niet eenvoudig.

kwark001 | 07-01-15 | 10:15

Maar wat die moskeeën betreft: Rood is groen. De imam moet plassen. Zonsopkomst rond middernacht. Albert Heijn is de nieuwe Lidl. Vier plus twee is negen. Hoop dat ik duidelijk genoeg geweest ben.

eerstneukendanpraten | 07-01-15 | 10:14

@Einde van de Domheid | 07-01-15 | 10:08

Dat mag zo zijn.... maar wat een dramaqueen die man, mijn god wat wordt dit door Joop gesponsorde akkevietje uitgemolken door die lui.... Ik denk dat Jolo al heel vaak is klaargekomen op al die aandacht die zijn marginale, gesubsidieerde, linkse vooringenomen etc. etc. blogje heeft veroorzaakt!

Fatwabuster | 07-01-15 | 10:14

Kuzu Özturk.. wat een vervuiling van zetels.. net als die andere partijtjes met een paar zetels. Veel te veel partijen in de 2e kamer. Maak daar eens nieuw beleid voor ofzo. Rutte.

Aantastelijk | 07-01-15 | 10:14

Ik ben bang voor mislimaanslagen. Wie wil mij even geruststellen?

TheseDays00 | 07-01-15 | 10:13

@Einde van de Domheid | 07-01-15 | 10:08
Zat het ook te kijken. Wilde bijna knikken van voldoening, tot meneer begon over de 'moslimhaat' en 'islamofobie' als benaming voor gezonde kritiek.

Driewerf Hoezee | 07-01-15 | 10:13

Toch wel vreemd dat de partij van Erdogan nu twee zetels heeft in ons parlement.

rara | 07-01-15 | 10:12

Mark Rutte wordt magische krachten toegeschreven als toentertijd Job Cohen, na de moord op Theo van Gogh, waar Job op bovennatuurlijke wijze de boel bij elkaar hield.

klaartjewijn | 07-01-15 | 10:11

Het is een kromme wereld waarin we leven. Meer heb ik even niet te zeggen. Behalve dan nog dat het me ontzettend stoort dat er altijd met 2 maten wordt meten.

appeltjesgroeneweide | 07-01-15 | 10:11

Dit soort "er is geen moskee in Nederland meer veilig"-onzin zou nou wel eens heel groot kunnen gaan worden... Enniewee: hup rationaliteit!

Driewerf Hoezee | 07-01-15 | 10:10

Ik juich alle mosselmannen m/v toe die niet op de PvdA stemmen.

eerstneukendanpraten | 07-01-15 | 10:09

De groep Küztürk kan beter naar Syrie vertrekken, daar wordt hun gedachtegoed wel op prijs gesteld.

rara | 07-01-15 | 10:09

Hebben mensen nou nog niet door om het internet niet serieus te nemen? Foei, wat een basisschool instelling toch altijd. "Hij zei iets slechts over mij, Juf!". "Foei pietje, dat kan toch niet!"

Thorwing | 07-01-15 | 10:09

Gisteren zat er een redelijk klinkende meneer bij Jinek die zei: 'Als ik geen Moslim was en ik zou die onthoofdingen op TV zien, dan zou ik me ook zorgen maken over Islam.'

Einde van de Domheid | 07-01-15 | 10:08

Let maar op, ze gaan hun zin nog krijgen ook.

Alles voor het kalifaat Hollandistan!

James Lastig | 07-01-15 | 10:08

Kortom.... Mark 'Pinokio' Rutte is binnenkort weer te bewonderen in het Jeugdjournaal om de bange moslimkindertjes gerust te stellen.

Fatwabuster | 07-01-15 | 10:08

Moslims ga rustig slapen, alles is de wens van Allah.

Zie je, zo makkelijk is het dus.

Kaas de Vies | 07-01-15 | 10:07

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl