Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moskee-aanhang executeert weer gevangenen

executie_isis534.jpg[DISCLAIMER: Shock Pics:] De islamitische moslimmohameddanen van Islamitische Staat hebben vandaag opnieuw foto's vrijgegeven van een massa-executie, die overigens verder niks met de islam te maken heeft. Op gestyleerde high-res foto's is te zien hoe 8 gevangenen in guantanamo-oranje vanachteren door het hoofd/nek worden geschoten door anonieme lafbekjes in zwarte mannenboerka's met handvuurwapens, die na de moordpartij nog even poseren voor een staatsieportret. De mannen in oranje zouden soennitische verraders/spionnen zijn. Niet klikken als u er niet tegen kunt. FOTO'S HIERRR. Binnenkort in een theater bij u in de buurt.

Reaguursels

Inloggen

De oosterburen beginnen deze "wreedzame religie" ook door te krijgen... pediga

meneer Q | 06-01-15 | 13:51

The Religion of the Peace' in actie. Afhankelijk van de gewenste uitkomst, staan zij wel/niet voor de typische Islam.

HdK | 06-01-15 | 13:17

Cuyahoga | 05-01-15 | 15: " want zoals iedereen weet is Nazi een verkleinwoord van Nationalsozialismus en dus socialistisch". Ga dat ook even aan de duizenden socialisten en communisten vertellen die sinds 1933 in Duitsland in gevangenissen en kampen zijn omgekomen omdat ze tegen de nazi's opkwamen, achterlijke geschiedvervalser.

jeandubois | 06-01-15 | 10:10

-weggejorist-

Sander vdbrink | 06-01-15 | 09:54

Ik vind het jammer dat de media de islam en moslimmen met dit soort koppen verkeerd doorgeeft aan de mensen. Bijna heel turkije is moslim daar hoor je toch ook niet dit soort dingen. Dubai is ook gewoon moslim daar ook nix maar dit is haatzaaien aan de verkeerde partij.

selcuk | 06-01-15 | 07:53

Vanuit middeleeuws perspectief volkomen normaal.

Rest In Privacy | 06-01-15 | 02:43

Bizar, waarom shockeren deze foto's mij niet meer. Wie het antwoord heeft mag het zeggen. Vermoedelijk omdat je ermee dood gegooid wordt. Triest.

Clittie de Clown | 06-01-15 | 00:37

@Dlareg DIKKE lol !

anigroove | 05-01-15 | 23:51

De islam SS slaat weer toe en de hele anti nazi kliek houdt de bek weer........

Umberto die trotzoni | 05-01-15 | 23:48

Sinds Nuremberg zijn we strafbaar indien we zelfs maar passief een crimineel regime laten bestaan.
Nog al wat Islamitische staten plegen gebaseerd op hun geloof zowel misdaden tegen de vrede , als tegen de mensheid en oorlogsmisdaden ( princip 5 , and I to VII trib. van Nuremberg.
Bovendien voldoen meerdere zo niet alle Islamstaten aan alle kenmerken van een totalitaire staat. En na  Rode krem, maoisten,Stalinism, fascism,etc ... moeten we het Islamism echt niet.
Er tegen reageren is niet een keuze het is een plicht, rascisme is wat zij misbruiken om aan de macht te komen ,  zoals fascism het antisemietism misbruikte. 

Ibn rushd | 05-01-15 | 22:58

(slachtoffers) een oranje overall aantrekken OVER hun eigen kleding, om fakebloedspetters op hun kleding te voorkomen, hulde.

hovawart | 05-01-15 | 22:55

En weer terug naar de skateboardklas, met je knie en elleboogbeschermers, ze zijn ook zooo kleinzerig.

hovawart | 05-01-15 | 22:51

Is het de islam? Of is het erfelijke stomheid?

Rest In Privacy | 05-01-15 | 22:06

Geen moskee is veilig, dat blijkt maar weer.

Zoetwaterpanharing | 05-01-15 | 22:05

Misselijkmakend.
Ik kan Dresden begrijpen.

quadpuss | 05-01-15 | 21:58

-weggejorist-

Real Dutch Meat | 05-01-15 | 21:42

*Treinkaartje Dresden kopen gaat*

Veel Vaak | 05-01-15 | 21:32

Doe die blindoek af bij de ten dode opgeschreven slachtoffers. Vieze laffe bivakmutsen nep Ninja wannabee gangsters. Stelletje moederneukende allah als excuus gebruikende inteelt narcisten.

Veel Vaak | 05-01-15 | 21:31

Krijgen ze nou de kogel omdat ze een juichpak aanhebben?

matatwork | 05-01-15 | 21:10

Pegida Begida, Bogida.....
TIJD VOOR NEGIDA.... Denk ik dan.

Verwilder(s)t Niet | 05-01-15 | 21:09

Als een paar SS-ers dit ergens in het voorjaar van 1945 op het Nederlandse platteland zouden hebben geflikt, dan zou die plek nú nog vól staan met monumenten die iedere week met verse bloemen zouden worden getooid en de plek zou een begrip zijn in de geschiedenisboekjes.
-
Gelukkig kunnen ouders van jongelieden die bang zijn dat hun kroost 'radicaliseert' (lees: heult met deze vorm van 'Einsatzgruppen') sinds vandaag terecht bij een speciaal meldpunt -van uw belastingcenten- met twintig medewerkers.

bisbisbis | 05-01-15 | 21:06

Stuurde een berichtje naar een ,helpdesk, waarom dit ding zo traag reageert, en zich zo lastig laat scrollen, en geen linken wil doorgeven. Binnen een minuut supersnel, scroll werkt weer en de linken ook. Kon alleen geen posts meer doen bij Pegida item, rara hoe kan dat??? Zitten ze hier ook al, of ....?? Kan ook ergens anders een melding doen, maar kijk het nog even aan.

Archy Bunker | 05-01-15 | 20:34

Wat ik nou zo schokkend vind, is dat ik onlangs een dreigmailtje van Google Adsense kreeg of ik even heel snel een fotootje van een half ontblote dame van een webpagina van mij wilde verwijderen waar ik ook Google Ads op toonde. Op straffe van disabelen account. Want bloot. Maar blijkbaar heeft Google geen problemen met sites waar foto's staan waar mensen andere mensen richting Allah knallen.

Al Lochtoon | 05-01-15 | 20:18

Antichrist.
Pikzwart en bedorven tot op het bod. Genadeloos, gewetenloos, zinloos en respectloos. Achterlijke barbaren als door de duivel gedreven. Vluchten kan niet meer, ze zijn hier en nu en onder ons. Zij slaan de fundamenten onder de beschutting van onze beschaving en democratie weg. En wij kijken toe. Een land achter dijken dat zeeën tegenhield staat bevroren aan de grond.
Waarom de fundamenten niet beschermen als je wilt dat de dijken blijven staan? De geschiedenis is al lang vergeten. En weer moet dit land opnieuw uitvinden dat alleen dijken geen beschutting geven.

Peshmelba | 05-01-15 | 20:05

Nou nou, een beetje actiefilm uit Hollywood bevat schokkender beelden.

Mike Gaatjeniksaan | 05-01-15 | 19:28

Daarom al jaren na de marine toch mijn wapenvergunning gehouden. Misschien moet ik het toch binnenkort gebruiken. Lafaards

procirkel | 05-01-15 | 19:28

Massamoord, geen massa-executie ....

Der Schnitzeljäger | 05-01-15 | 19:26

Ik heb in mijn leven duizenden en nog eens duizenden varkens dood geschoten,wat zou ik deze varkens,want dat zijn het er graag bij op willen tellen.Kom op Nederlanders de straat op,volg de Duitsers met de pegida beweging.

A&A | 05-01-15 | 19:01

Het ziet er weer ontzettend agitprop uit. Noem me een ziek ventje, maar vind de foto in kwestie (zeker gezien de (inmiddels ook in msm bekende) gefakete terreur-shock-pics/vids die we de afgelopen maanden mochten aanschouwen) toch weinig overtuigend. Rode draad door al deze "dubieuze" filmpjes en fotos is dat ze kwalitatief uitstekend zijn. Kan je niet zeggen van liveleak achtige filmpjes (die dan weer niet geensceneerd zijn). Disclaimer: Mocht ik het mis hebben, uiteraard rip voor de slachtoffers en familie en foei voor de daders. Willibrord Frequin er dan maar es op af sturen.

Binnenbaan | 05-01-15 | 18:32

Gelukkig is er opvang geregeld voor ouders van Jihad/Syrië- gangers oftewel Islamitische Kutfascisten in Nederland. Wat een land.
Een soort opvang van ouders van jeugdige geradicaliseerde HitlerJugend jongens en meisjes.

asylumstreetspanker | 05-01-15 | 18:17

Knap beledigend tegen oranje dat gesol met oranje. Worden er al waterclosetbombarbaardementen overwogen?
Er is multifrontenfeest tegen de bezetter die middels doorgestoken kaart op papier al gewonnen heeft, en tegen de aanhangers van een moedwillig gecreëerde opleving van het eenmaal uitstervende woestijnfassisme in naam van mo de wegtrekkert. i-merk en samenzwering hebben in de basis een wederzijds afhankelijke en versterkende relatie. Alles is geboren in naam van de demon, de demon afwijzen is afvalligheid.
Alles is eu, nee stemmen in het referendum maakt niet uit, tweemaal nee is ja, alles is eu.
Voor of tegen
dood of leven
Monopolie of vrijuit elkaar wat liefde geven.
Raar spul, dat enter-tain-ment.

hallevvezool | 05-01-15 | 18:12

Tjongejonge,waar maken we ons weer druk om. Paar verwarde mannen die afrekenen met hen die niet volledig het geloof van de vrede aanhangen. Zolang ze het merendeel van de 24 uur per dag niet aan het moorden zijn, zie ik nog lichtpuntjes. Laten we vooral in contact met hen blijven.

Arnold9638 | 05-01-15 | 18:07

Wat een stel droeftoeters

Nobeltje | 05-01-15 | 18:07

Ik snap er niets meer van: Islamieten vermoorden Islamieten (die ook in Allah geloven maar niet goed genoeg!)

GebuktIsGenomen | 05-01-15 | 18:00

Mannen met allemaal dezelfde bezopen blik in hun ogen, gehuld in zwarte pakjes en schattige laarsjes, die met elkaar aan groepsexecuties doen.
Ik ga me even dat gesprek vooraf inbeelden.

Broeders, eerst gaan we foto's maken van onze gevangenenen, net als we bij die voetbalclub deden vroeger... niet lachen jij, want we gaan je deaud maken, dus zielig kijken.
Nu gaan we allemaal lopen... Ali, jouw gevangene moet iets meer voorover lopen, anders niet mooie plaatje... mooi!
Nu zet ze op de knieën... op de knieën, zeg ik toch?
Nu gaan jullie pistool omhoog houden... wacht effe, wacht effe, boos kijken... jaaaa, dat ies stoerrr!
Nu allemaal op die hoofden richten, maar pas schieten al iek het zeg, hè!
Let op, iek tel tot 3...1....2....
Wacht ff... iek tel verkeerd.... komt ie....3...2....1... schiet!
Even overzichtplaatje maken... ja, lekker bloed te zien nu!
Nu jullie alleen op foto.... voorste rij goed kniebeschermer laten zien, hè.
Richten.... mooie foto!
Nu nog wat details.... Mo, doe die elleboogbeschermer nog iets omhoog en stoer kijken hè. Stuur ik die foto's naar moskee en jouw familie.
Allah akbar!!
Zo.... en nu gaan we skaten.

Schietmijmaarlek | 05-01-15 | 17:59

-weggejorist-

Nappa | 05-01-15 | 17:57

@bft | 05-01-15 | 17:42
'mot' is natuurlijk 'moet'.
bft | 05-01-15 | 17:44

'mot' mag ook hoor, is geen enkel probleem.

PowPow | 05-01-15 | 17:49

godver..... eerste normale werkdag in NL en het puilt weer uit van de finse werkelijkheid.
bestaat er ook een hulplijn voor racisten? als ik er al niet een was kom ik vandaag officieel de kast uit.

hakbarry | 05-01-15 | 17:47

Die lui IS noemen vind ik een verkeerde benaming. Die IS gasten hebben die naam zelf verzonnen en heel de wereld neemt het gewoon klakkeloos over alsof er inderdaad een Islamitische Staat zou bestaan. Er bestaat helemaal geen Islamitische Staat. Wel IO (islamitisch ongedierte).

PowPow | 05-01-15 | 17:46

Vandaag was er een reportage op de radio waar moslims werd gevraagd of ze zich nog wel veilig voelen in hun moskee als ze aan het bidden zijn. Dit nav schermutselingen in ZWEDEN.

Een betere vraag lijkt me: "hoezeer voelt u zich verraden door zich moslim noemende mensen die andere moslims, journalisten en andere toevallige passanten de hoofd afhakken, uw kinderen recruiteren en overal in de wereld het vrije denken willen afschaffen?

Hypno2050 | 05-01-15 | 17:45

@bft | 05-01-15 | 17:42
'mot' is natuurlijk 'moet'.

bft | 05-01-15 | 17:44

moslims die andere moslims doden verdienen respect. islam is namelijk een ziekte die met wortel en tak uitgeroeid mot worden.

bft | 05-01-15 | 17:42

alt="Pieuw Pieuw"

wHiTeHaT | 05-01-15 | 17:38

@ Bernard Couperus | 05-01-15 | 17:25
Klasse, zal zo dadelijk je voorbeeld volgen.

Coyote | 05-01-15 | 17:30

@dysdiadochokinese | 05-01-15 | 16:53
Om precies te zijn: het ging toen om de Einsatzgruppen van de SS. Himmler vond het beter dat de liquidaties zo zouden gebeuren dat de SS'ers niet precies zagen wat ze deden. En natuurlijk hebben de Einsatzgruppen nooit zelf officiele foto's gemaakt van hun 'werk'. Deze lui en de Waffen SS hebben wel hun voorkeur voor zwarte uniformen gemeen.

Rest In Privacy | 05-01-15 | 17:26

Coyote | 05-01-15 | 17:18
Ik heb een klacht gestuurd aan de NOS-redactie; in perfect Nederlands. Zelfingenomen klootzakken zijn het.

Bernard Couperus | 05-01-15 | 17:25

Iemand in de oranje pakken business doet daar goed zaken.

Lafayette | 05-01-15 | 17:24

nou Marcouch kom er maar in ..

(c)ZWITSUL | 05-01-15 | 17:22

Rutte houd 100 x meer van zijn islamitische buurman dan van Wilders. Dat we dat dus wel onthouden.

blauwe zander | 05-01-15 | 17:20

kom kom mensen, ze worden al humaner, beter een kogel door je kop dan je strot met al dan niet bot mes afgesneden

(Behind)Doors | 05-01-15 | 17:20

@Bernard Couperus | 05-01-15 | 17:11
Ja, het is echt niet te geloven. Bizarre vooringenomenheid.

Coyote | 05-01-15 | 17:18

Is cultuur, het heeft iets van doen met een minderwaardigheidscomplex. Vermoedelijk ontstaan tussen het verschil tussen een ingebeelde werkelijkheid waarin islam superieur is aan alles volgens de profeet der moslims en de harde realiteit waarin islam zich eerst en vooral als roofmoorddadige barbarij doet kennen waar eigenlijk alleen narcisten en niet al te nozelen nog wat van moeten hebben.

Takki Yah | 05-01-15 | 17:15

Tijd dat de westers landen daar binnenwandelen en het zootje de zee in schuiven.

Uw Verzekeringsadvis | 05-01-15 | 17:13

@Haatgenerator | 05-01-15 | 16:36
O wacht, dit is niet ideologie gerelateerd? Rot toch op met dat wegkijken, dit is 100% islam, dit is 100% de leer van de koran. Dit is precies waarom Mohamed de vervloekte als krijgsheer zoveel land kon veroveren, veel bruut geweld jegens andersdenkenden.

Flipus | 05-01-15 | 17:13

En ondertussen hebben de zich-boven-het-gewone-volk verheven NOS journalisten er weer een draai aangegeven. Nee, PEGIDA is een rechts-extremistisch clubje welke islam de schuld geeft aan alles wat er fout gaat in Europa.

"De Duitse anti-islambeweging Pegida zorgt voor steeds meer onrust in Duitsland. Vanavond demonstreert de groep voor de tiende keer in Dresden en in andere Duitse steden.

Pegida krijgt steeds meer mensen op de been en geeft de islam de schuld van alles wat niet goed gaat in Duitsland. De aanhangers willen dat Duitsland minder asielzoekers opneemt en ze pleiten voor betere integratie van moslims."

Wal-ge-lijk, die Linkse Staatspropaganda Machine.
nos.nl/artikel/2011833-pegida-gaat-opn...

Bernard Couperus | 05-01-15 | 17:11

als ze undercover naar de VS gingen, en daar de echte verantwoordelijken gingen liquideren, kijk, das stijl hebben.

Nee ze blijven in die zandbak zitten, tot er een westerling voorbij komt, die pak je dan. laf, passief, dom, tja wat moet ik er nog meer van zeggen.,,

Rest In Privacy | 05-01-15 | 17:10

Tijd voor een gladio 2.0
Als hier echt de pleuris uitbreekt hebben we alleen maar rieken en keukenmessen om ons tegen deze cultuur verrijkende pareltjes te verdedigen.

Nestorix | 05-01-15 | 17:08

Wat een sukkels, waarom blinddoeken als je ze toch laf van achteren in de kop schiet.

Badderbeest! | 05-01-15 | 16:59

@Archy Bunker | 05-01-15 | 16:48

Dat zou je wel denken. Echter denkt nog steeds een meerderheid er compleet anders over. Zij zien niet eens in dat er überhaupt sprake is van een gevestigde orde de dit allemaal mogelijk maakt. Ik kan niet geloven dat niemand van deze gigantische groep ziet wat overduidelijk de realiteit is. Inderdaad, we gaan toe naar een bikkelharde samenleving waarin het recht van hen die over lijken gaan de scepter zwaaien.
Het slopen van de homogeniteit is al bijna een complete realiteit.

Desmoulins | 05-01-15 | 16:55

De nazi's gingen aan het begin van de 2e WO over tot massa-moord via gaskamers, om 2 redenen: het ging sneller en de nazi-soldaten konden op deze manier zonder al teveel persoonlijke walging hun werk doen. Dat is het enige verschil met de huidige nazi's: voor de huidige nazi's kan het moorden niet weerzinwekkend genoeg plaatsvinden.

dysdiadochokinese | 05-01-15 | 16:53

Haatgenerator | 05-01-15 | 16:36

De islam zal ongetwijfeld 'misbruikt' worden, maar het is veel te simplistisch te denken dat dit soort jongens niet gedreven worden door de islamitische leer.
Zij imiteren slechts de profeet. Dat zie je terug aan de gelijkvormige handelingen in andere soennitische delen van de wereld.

Desmoulins | 05-01-15 | 16:49

Desmoulins|05-01-15|16:21| Dank voor de bloemen, maar dit kan eenieder met een beetje gezond verstand, zelf ook bedenken. Je moet in dit soort zaken altijd 2 kanten belichten, en dan zie je oorzaak en gevolg. Het gaat steeds meer naar een climax toe, die zal ontaarden in enorme opstand tegen het esteblishment, dat dit soort zaken genereert. Het is steeds meer de wet van de jungle, tegen de zelf gecreëerde koninkjes, die onze maatschappij teisteren. De over lijken gaande burocratie die gestopt moet worden,anders voorzien we steeds meer anarchie. En dat geeft teveel kansen aan echt foute elementen, dat moeten we niet willen.

Archy Bunker | 05-01-15 | 16:48

PEGIDA Dresden is met een klein uurtje live te volgen via ruptly tv youtu.be/MI3P1HUB9UY dat tegen geluid zal mijn woede vast iets koelen.

saidnowomanever | 05-01-15 | 16:44


En we gaan weer gewoon over tot de orde van de dag en prikken straks weer in onze zuurkool.

Harry de Slijter | 05-01-15 | 16:43

Zonde van de ketchup.

mosselridder | 05-01-15 | 16:42

Eerst een andere regering en dan een full stop op import uit islamitische landen.
Vervolgens de reeds aanwezigen hier voor de keus stellen , onderschrijven van de westerse normen en waarden zoals vrijheid , tolerantie van minderheden (anders seksueel geaarden en niet islamitische religies, gelijke rechten voor mannen en vrouwen) en deelname aan de samenleving ipv opgaan in je eigen sharia-wijk.
.
Zoniet paspoort innemen en indien ook maar enigszins mogelijk , land uitzetten.
.
Dit en geen enkele andere maatregel zal tot het gewenste resultaat van een vredig Europa leiden.

Bar&Boos | 05-01-15 | 16:42

Desmoulins | 05-01-15 | 16:27
Geef Mohammed hier niet alle eer, dit is gewoon tuig. De enige reden dat ze naar het zuiden trekken is omdat ze dan lekker met wapens op echte mensen mogen schieten, zonder dat de politie ze op komt halen. Dat is hun persoonlijke drijfveer, Islam is het excuus. Ze zijn gewoon ziek. Defect beyond repair.

Haatgenerator | 05-01-15 | 16:36

Religie van harmonie en vrede....

Ik zeg Daisy-cutteren dat stuk aarde !

Onze man in Mockba | 05-01-15 | 16:35

Peter Emile | 05-01-15 | 15:50
"Vuurwapens zijn westerse uitvindingen."
Aangezien de natuurwetten die nodig zijn voor technologie over de hele aardbol cq heelal het zelfde zijn is dit totaal irrelevant.

kloopindeslootjijook | 05-01-15 | 16:32

Ach, straks hebben ze alle 'elite' gedood, dus geen arts meer te vinden, geen ingenieur meer die een fatsoenlijke brug kan ontwerpen, geen aannemer meer die weet hoe die te bouwen, etc.

Gewoon terug de steentijd in dus.

Ondertussen zelf ook maar weer wat munitie en dergelijke inslaan, want wat ze aan die kant van de beschavingsgrens doen moeten ze maar zelf uitzoeken, hier ga ik mij niet laten afslachten mocht het deze kant opkomen.

StijlloosInkoppertje | 05-01-15 | 16:29

Gelukkig heeft dit niets met de islam te maken. Ik kan weer rustig gaan slapen. Niets aan de hand.

WitteGrunneger | 05-01-15 | 16:29

zeefert | 05-01-15 | 15:11
"Linkschen vinden dit leuk."
Aangezien de PVV in het midden zit van het politiek spectrum zouden dus de helft van de PVV-ers dit ook leuk vinden of gemiddeld allemaal niet zo erg.
Naaaah.... klopt niet helemaal he.

kloopindeslootjijook | 05-01-15 | 16:28

Haatgenerator | 05-01-15 | 16:01

Heeft niets met stoer zijn of iets dergelijks te maken.
Het is een heilige plicht om zoveel mogelijk in de voetsporen te treden van de meest nobele, bloeddorstige, intelligente, barmhartige en barbaarse man die het aardse leven ooit gekend heeft: Mohammed, de tyfus zij met hem.

Desmoulins | 05-01-15 | 16:27

@Desmoulins | 05-01-15 | 16:21

wordt ipv worden
ontkennen ipv erkennen*

Taalnazi leest immers mee.

Desmoulins | 05-01-15 | 16:24

-weggejorist-

gotha! | 05-01-15 | 16:23

Archy Bunker | 05-01-15 | 16:07

Precies. Zij dit mogelijk maken en niets doen om dit soort praktijken te voorkomen, zijn de ware schuldigen.
Het continu bagatelliseren al dan niet relativeren of schaamteloos erkennen van de intrinsieke slechtheid van de islam, is de ware misdaad. De islam is de absolute vijand van een vrije samenleving. Het meeste ergerlijke is dan ook dat onder deze noemers ze geen strobreed in de weg worden gelegd. Tegenstanders worden monddood gemaakt door moslims te verheffen tot een ras. Op de huidige wijze kan deze situatie alleen maar gigantisch escaleren, maar zelfs dan zal men oorzaak en gevolg blijven omdraaien om de eeuwige boze en gekwetste aanhangers van Mohammed niet tegen de schenen te schoppen.

Desmoulins | 05-01-15 | 16:21

Sick fucks!

Snorry! | 05-01-15 | 16:21

Steilloos ten Onder | 05-01-15 | 15:37
Als je echt in Bakito-mode zat dan had je hier niet op gereageerd.

Haatgenerator | 05-01-15 | 16:19

binnenkort bij U op de hoek .. Live

gentle_giant_58 | 05-01-15 | 16:09

Heb meer schrik van de idioten hier, die deze ,gasten, faciliteren. Burgers beletten zichzelf te verdedigen op straffe van sancties, tegen dit soort onverantwoorde kwasten zou eens iets gedaan moeten worden, want die houden dit soort zaken in stand. Maar het gaat steeds beter, er komt steeds meer weerstand in Europa, de euro gaat flink onderuit, en helpt om de sprookjes kastelen in Brussel en Straatburg onderuit te halen. Pegida moet nog meer ,body, krijgen, maar dient er wel rekening mee te houden, dat de ,tegenpartij, indien nodig zware ,middelen, in zal zetten. Let op de signalen, de grote inzet van politie en ME, en hun bewapening. En dan nog de sleutelposities waar ze op zitten, misbruiken de media om hun destructieve werk voort te zetten.

Archy Bunker | 05-01-15 | 16:07

Peter Emile | 05-01-15 | 15:50
'Vuurwapens zijn westerse uitvindingen', is dat wel zo? Is er niet ooit een keer een moslim geweest die met een stuk hout een denkbeeldig schot afvuurde waardoor het vuurwapen eigenlijk een plaatsje op de 1001 Inventions-expositie zou moeten krijgen?

www.onlinegalerij.nl/2014/08/13/1001-i...

menzo | 05-01-15 | 16:07

Nappa | 05-01-15 | 15:19
Assad heeft iets op z'n geweten dus deze mensen moeten dood?????
Nappa-logica

Haatgenerator | 05-01-15 | 16:04

ziek, dat je zoiets doet...

swafful | 05-01-15 | 16:01

bakoenin | 05-01-15 | 15:05
Omdat vooral IS het doet omdat ze het zo stoer vinden.

Haatgenerator | 05-01-15 | 16:01

Mensen zouden verplicht moeten worden dit soort beelden te kijken tijdens het 18 en 20 uur journaal. Juist door niet te kijken kweek je dus de volgende generaties ruggengraatlozen! Mensen moeten de daadwerkelijke gruwelijkheden van IS met beide ogen aanschouwen zodat men nu eindelijk de Islam als religie hiervoor verantwoordelijk kan houden. Want deze 'heilige' oorlog heeft alles maar dan ook alles met Islam te maken.

Indoneesje | 05-01-15 | 16:01

Feynman | 05-01-15 | 15:04
één hersencel in hem die er voor zorgde dat hij die foto's niet plaatste (of genomen heeft) en jij hebt er kritiek op? Zijn enige menselijke hersencel?

Haatgenerator | 05-01-15 | 16:00

Zo,nu ter verlichting van de emoties even een meezinger als gezonde uitlaatklep.

youtu.be/oawfn73Va6M

Genex | 05-01-15 | 15:59

heldhaftige strijders weer

fail | 05-01-15 | 15:56

Sinds wanneer schieten ze gevangenen dood? Een mes is toch goedkoper?

lulleficatie | 05-01-15 | 15:56

Inspektor Gurkenfick | 05-01-15 | 15:55
Heb je eindelijk een ban als endp? Wegens herhalio zeker?

Igor Putkin | 05-01-15 | 15:56

Ha! Onze Syriegangers aan het werk! Het allehakbart er energiek op los! Fijn volk! Daar wordt iets groots verricht. Hn papas en mamas in Nederland zijn vast trots op hun grote jongens.

ljcoster | 05-01-15 | 15:55

Hoe zit het nu eigenlijk met ISIS en de mogelijke uitbraak van ebola en worden vluchtelingen uit die regio die hier brood, bed en badslippers krijgen ook op die ziekte gecontroleerd?

Inspektor Gurkenfick | 05-01-15 | 15:55

laten wij per executie een moskee sluiten

ShagzModo | 05-01-15 | 15:54

Ha! Onze Syriegangers aan het werk! Het allehakbart er energiek op los! Fijn volk! Daar wordt iets groots verricht. Hn papas en mamas in Nederland zijn vast trots op hun grote jongens.

ljcoster | 05-01-15 | 15:54

@stadsknurft | 05-01-15 | 15:07
Die Hamed Abdel-Samad is een wijs man!

Coyote | 05-01-15 | 15:52

Vuurwapens zijn westerse uitvindingen.
Dus haram.
Ergo: dit zijn geen echte moslims.

Peter Emile | 05-01-15 | 15:50

Cuyahoga | 05-01-15 | 15:44
Partei für die Freiheit had inderdaad de lading beter gedekt.

Igor Putkin | 05-01-15 | 15:49

.. kan er niet dagelijks een vliegtuig vol Gutmenschen richting ISIS om deze Ware gelovigen die niets met de islam te maken hebben tot rede te relativeren? Wat nuance, politiek correcte aanwijzingen en positieve informatie over de islam is daar wel op zijn plaats.

Jan Passant mk2 | 05-01-15 | 15:48

Is van alle tijden. Vooral hele duistere. Denk dat het licht voorlopig nog lang niet aangaat, temeer dat de Islam al 1400 jaar in het duister verkeerd.

Coyote | 05-01-15 | 15:48

Mooi om te zien hoe de GS reaguurders zich boos en bang laten maken door de zes moslimtopics per dag over een stel waanzinnigen op duizenden km afstand.
En dan die fipo, pediga. Hahaha.
Laat de moskeeën maar branden.

Igor Putkin | 05-01-15 | 15:47

#illridewithyou

... want anders krijg ik een nekschot.

quantumcollider | 05-01-15 | 15:47

bakoenin | 05-01-15 | 15:40
Maar je gaat iets wat vandaag gebeurt relativeren aan de hand van wat er jaren geleden gebeurd is. Zo kun je dus alles wegrelativeren. En dat jij dat doet is niet zo erg, het probleem is dat morgen een IS-aanhanger met dezelfde 'argumenten' komt.

menzo | 05-01-15 | 15:46

Humpf | 05-01-15 | 15:03

Dat ligt eraan vanaf welke kant je het bekijkt. Wedden dat er ergens in de zandbak iemand staat te juichen en die meer,meer,meer roept.

hero_of_heaven | 05-01-15 | 15:45

Ommie de HaatMoker | 05-01-15 | 15:08
'Even belachelijk om normale gematigde moslims met dit tuig gelijk te stellen als iedere rechtse kiezer met Nazi's.'

Oeps, episch foutje, je typt per ongeluk 'rechtse' in plaats van 'linkse' waardoor je zin wel een hele rare betekenis krijgt, want zoals iedereen weet is Nazi een verkleinwoord van Nationalsozialismus en dus socialistisch en dus wat het gepeupel hier links noemt.

Verder ben ik het wel met je eens, je kan niet iedere linkse kiezer vergelijken met Nazi's.
Wel veel, maar niet iedere, sommigen zijn zich er namelijk werkelijk niet van bewust, als gevolg van 40 jaar framen en de geschiedenis op zijn kop zetten.

Cuyahoga | 05-01-15 | 15:44

Fatwabuster | 05-01-15 | 15:09
Dat beestachtig tuig altijd bestaan heeft en dit het zoveelste bewijs is.

bakoenin | 05-01-15 | 15:42

Wanneer gaan we er nu eens écht iets tegen doen?!

JIP! | 05-01-15 | 15:42

*ziet in gedachten hoe @gutgutgut zich op zijn vrouw en zijn hond afreageert, naarstig naar de Bijbel zoekt en schreeuwt dat 'hier ook nooit iets te vinden is'*

menzo | 05-01-15 | 15:41

menzo | 05-01-15 | 15:19
Nee, dat heet relativering ten minste als je zoiets zou kunnen relativeren.
Mensen zijn schoften, door welke ideologie ze ook worden aangestuurd.

bakoenin | 05-01-15 | 15:40

Ik ben hier tegen. Maar ik ben dan ook een enorme racist.

The real McCoy | 05-01-15 | 15:39

Iesjlaams iesj vredde.

Slipsnifter | 05-01-15 | 15:38

Dit is natuurlijk gewoon een vooropgezet plan van de Mossad/CIA.
Een filmpje als dit is natuurlijk fake.

*bakito modus uit*

Steilloos ten Onder | 05-01-15 | 15:37

I've been through the desert on a horse with no name...

van Oeffelen | 05-01-15 | 15:36

@gutgutgut | 05-01-15 | 15:26
Als ik geloofde dat je serieus was, zou ik een poging wagen je te antwoorden.

Lewis | 05-01-15 | 15:36

Geef eens een voorbee;d van een teruggekeerde jihadist die nu ambtenaar is etc etc.
gutgutgut | 05-01-15 | 15:28
Marcouch was in zijn jonge jaren ook redelijk radicaal en voorstander van jihadisme (heeft hij zelf in de media geroeptoetert).

XaleX_2 | 05-01-15 | 15:36

*ziet in gedachten @gutgutgut als een razende googelen*

menzo | 05-01-15 | 15:36

gutgutgut | 05-01-15 | 15:26
Haha dan heb ik een vraag aan jou: noem eens een VOORSCHRIFT uit Deuteronomium dat mensen ertoe aanzet dit soort dingen te doen.
Jij begrijpt het verschil tussen de Koran en de Bijbel niet.

menzo | 05-01-15 | 15:32

In Duitsland gaan de mensen vandaag weer de straat op voor PEGIDA. Wanneer gaan wij in Holland de straat op?

terreurinmneur | 05-01-15 | 15:32

@Fatwabuster | 05-01-15 | 14:59
Het is PEGIDA, maar verder heeft U wel gelijk.

McPhart | 05-01-15 |

Voor de eventuele deelname, dichtbij in Koln, als ik me niet vergis vanavond nog: Kögida.

swapper | 05-01-15 | 15:32

Ja maar mensen dit heeft niks met de islam te maken. Islam is de religie van de vrede en een paradijs voor vrouwen. Het is een klein clubje die het verpest voor de rest. *pvdagroenlinksd66vvd modus off.

griffin peterson | 05-01-15 | 15:32

-weggejorist-

RdeFriesch | 05-01-15 | 15:31

Verwilder(s)t Niet | 05-01-15 | 15:28
Er zijn er wel een paar. Ze houden zich in om "bad press" te vermijden. Taqiyya.
Of het er meer of minder zijn dan de IS'ers kan ik niet zeggen.

gutgutgut | 05-01-15 | 15:30

Het zijn allemaal super lieve jongens, sommige woonde hier in de buurt. Heel aardig en goed geïntegreerd ook. Maar ja, ze werden gekwetst, gediscrimineerd, wij waren niet lief genoeg voor ze. Eigenlijk is dit allemaal onze schuld. Ik ben een petitie aan het starten voor herstelbetaling. En voor een zachte opvang van deze kansenparels in Nederland. Dat is wel het minimale wat we voor ze kunnen doen...

kleinefijne | 05-01-15 | 15:30

Knallend het nieuwe jaar in.

Jan Vervelend | 05-01-15 | 15:29

Nappa | 05-01-15 | 15:19
Mijn inziens is het ene leven niet meer of minder waard dan het anderen. Hoe je het ook bekijkt, Assad's troepen of IS: levens nemen danwel verwoesten voor welk doel dan ook is verwerpelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat uw mening daarin anders is;)

lillendvleesch | 05-01-15 | 15:29

readbetweenthelines | 05-01-15 | 15:26
Ik weet niet of dat het doel is. Ik neem aan dat voorlopig alles wat zij naar buiten brengen hoofdzakelijk het doel heeft nieuwe strijders aan te trekken, nieuwe steun te verwerven.

menzo | 05-01-15 | 15:29

--sql error-- | 05-01-15 | 15:24
Het schijnt zo , ja.
Of klets je maar wat?
Geef eens een voorbee;d van een teruggekeerde jihadist die nu ambtenaar is etc etc.

gutgutgut | 05-01-15 | 15:28

@gutgutgut | 05-01-15 | 15:26
En hoeveel mensen volgen deuteronomium "tot op de letter"?
Daar zit hem nu net het verschil....

Verwilder(s)t Niet | 05-01-15 | 15:28

@readbetweenthelines | 05-01-15 | 15:26.
Nee! Ik krijg alleen een steeds grotere hekel aan die lafaards. En aan diegenen die dit goed praten.

Maria.1 | 05-01-15 | 15:27

readbetweenthelines | 05-01-15 | 15:26

Beetje wel. :-/

Maar nu komt boosheid. Betere emotie, denk ik?

Fa. Sprenger&Kramer | 05-01-15 | 15:27

Wat een slappe handjes... Ik zie een aantal handen te zacht om het wapen geklemd. Niet zelfverzekerd. Duidelijk gevalletje van groeps druk. O nee Mo Druk.

Mark_D_NL | 05-01-15 | 15:27

dit is een false-flag operatie van de Mossad en de CIA om echte liefdevolle moslims zwart te maken, ga maar navraag doen in de Schilderswijk. Islam is liefde, dat weet iedereen.

Eerst vluchten al die islamieten naar hier omdat het in hun eigen land kut is. Vervolgens proberen hun kinderen het hier net zo kut te maken als in het land wat hun ouders ontvlucht zijn. Je zou verwachten dat ze beter opgevoed waren.....

Vogelbeest | 05-01-15 | 15:27

@Fa. Sprenger&Kramer | 05-01-15 | 15:25
Dat is net zoiets als gevolg geven aan de opdracht: Denk niet aan blauw: onmogelijk.

Verwilder(s)t Niet | 05-01-15 | 15:27

menzo | 05-01-15 | 15:24
Misschien moet je die vraag ook eens aan joden en christenen stellen:
wat is het verschil tussen de werkwijze van IS en de voorschriften uit deuteronomium?

gutgutgut | 05-01-15 | 15:26

Zodra u bang bent geworden, hebben ze hun doel bereikt. Al gelukt?

readbetweenthelines | 05-01-15 | 15:26

En wat ook erg is: de foto's vallen me mee.
Kun je nagaan hoe het gif dat islam heet, al is doorgedrongen in onze samenleving. We kijken er al eigenlijk niet meer van op.

Maar het moet ophouden. Genoeg is genoeg!

Kunnen we niet met zn allen besluiten die hufters en koppensnellers van IS geen kijktijd meer te geven? Gewoon niet meer klikken op al die filmpjes en foto's en ze zo KEIHARD VERNEDEREN door ze te VOLLEDIG TE NEGEREN?

Fa. Sprenger&Kramer | 05-01-15 | 15:25

@ kutsmurf | 05-01-15 | 15:17
Daar zijn geen radicalen, geen moslims met radicale plannen, geen IS sympathisanten, oid.

TheseDays00 | 05-01-15 | 15:25

Hierover hoor je die laffe Elforkani niet janken. Ik ben de islam kotsbeu, Viva Pegida!

Dizzydent | 05-01-15 | 15:25

Dat is hun cultuur. Moet je repsect voor hebben.
En bij terugkomst krijgen ze een huisje in a'dam van de pvda, een opleiding van D66 en worden ze lid van het aktie-comitee van Groenlinks en worden ze voorbeedige burgrs met een baantje als ambtenaar.

--sql error-- | 05-01-15 | 15:24

nerugaer | 05-01-15 | 15:20
Zo is het dus precies. Ik heb meerdere keren moslims gevraagd (online, want ik kijk wel uit) wat nu precies het grote verschil is tussen de werkwijze van IS en die van Mohammed.
Nooit een antwoord op gekregen.

menzo | 05-01-15 | 15:24

Nappa | 05-01-15 | 15:20
Waarom niet?
Jij gelooft toch ook alles wat in de Koran staat en gekker kan het niet worden.

gutgutgut | 05-01-15 | 15:24

@Nappa | 05-01-15 | 15:20
Deze berichtgeving wordt u voorgeschoteld door de keiharde corrupte westese media, uit het oosten en van IS dat dan weer wel....
.
*Welterusten wenst*

Verwilder(s)t Niet | 05-01-15 | 15:23

Voor de tweede van links: deze is linkshandig. Dat vind allah haram (veeg je je kont dan af met rechts, anders eten weer vies, hand geven, etc). Branden in de hel zul je daarvoor. Daarintegen, voor moorden wordt je beloond. Er gaat iets fout in de beredeneringen en strafmaat van allah.

TheseDays00 | 05-01-15 | 15:22

@Nappa | 05-01-15 | 15:20. En ik ga niet geloven wat jij allemaal tussen je baard uit lispelt.

Maria.1 | 05-01-15 | 15:22

Het is wel interessant te bedenken dat zij DIT dus kennelijk als een manier zien om nieuwe strijders aan te trekken.
Misschien dat er ergens in Nederland nu een bontkraagje achter de computer zit die het water nu in de mond loopt.

menzo | 05-01-15 | 15:21

-weggejorist-

Nappa | 05-01-15 | 15:20

Welke Moslim kan mij vertellen dat mohammed een vredig persoon was en hier in geen voorbeeld is? Juist. Dit is koran volgen 1.0

nerugaer | 05-01-15 | 15:20

-weggejorist-

Nappa | 05-01-15 | 15:19

bakoenin | 05-01-15 | 15:05
De eeuwige linkse 'whataboutery' als je iets onder je neus geduwd krijgt en je weet niet wat je ermee aan moet.
Maar je dan wél weer druk maken om Guantánamo Bay of zoiets.

menzo | 05-01-15 | 15:19

@Ashtrey | 05-01-15 | 15:15

Hey Asbak, jij ook een fijn 2015! Kusje!

Fatwabuster | 05-01-15 | 15:19

Ales wat niet moslim is is toch HARAM?
Wat doen die pleurislijers dan op het internet?
Een joods/amerikaanse uitvinding. Meer HARAM kan het eigenlijk niet.
Ofwel: IS is zo hypocriet als de tering, ergo: IS = teringlijers

Verwilder(s)t Niet | 05-01-15 | 15:18

Wat is het verschil tussen die zwarte en bruine judopakjes? Zijn die bruine nog in training? Of waren hun overalls per ongeluk met de kookwas meegegaan?

Rommelende Onderbuik | 05-01-15 | 15:18

TheseDays00 | 05-01-15 | 15:06
Dronten? Weet jij meer?

kutsmurf | 05-01-15 | 15:17

pluizigkroeshaar | 05-01-15 | 15:12
Zeg, idioot, kun je dit ook onderbouwen?

gutgutgut | 05-01-15 | 15:16

-weggejorist-

SemperLibertas | 05-01-15 | 15:16

En Allah zag dat het Goed was.

waarzeggertje | 05-01-15 | 15:15

Dus grote kans dat tussen die lui een paar moslims uit Nederland zitten. Die weer vrolijk terugkomen naar Nederland, want dat is voor de regering geen probleem.
-
En die dan maar hoopt dat ze - door ze te knuffelen - geen verwarde mannen worden die een bom laten afgaan in kinderdagverblijf, station of warenhuis..

LeBlanc | 05-01-15 | 15:15

@Fatwabuster 15:08
Lul toch niet zo uit je nek man, de verontwaardiging ... alsof je hier nog enige verontwaardiging over kan hebben. Je wilde gewoon een Fipo scoren, druif.

Ashtrey | 05-01-15 | 15:15

Zie ze dan eens shinen na hun gruwelijke misdaden. Geen enkel respect voor leven en dood.

brutus68 | 05-01-15 | 15:14

War is hell, man

HaagseSkieldah | 05-01-15 | 15:13

Slachten, verkrachten en plunderen in naam van Allah.

En de moslims in 0031 voelen zich bedreigd.

Hoe zou dát nou toch komen? Oorzaak, gevolg.

Reinaert | 05-01-15 | 15:13

streknek | 05-01-15 | 15:07
Een paar topics terug las ik een betere over de gematigde islam. Mensen geven een gesloten gifdoos door van generatie tot generatie. Vervolgens zijn de ouderen verbaasd wanneer de jongeren deze gifdoos openen.

kutsmurf | 05-01-15 | 15:13

@lillendvleesch | 05-01-15 | 15:08
Nou, daar zeg je wel iets. Ik ben er bijvoorbeeld van overtuigd dat het gros van de westerlingen die zich tot de islam bekeren, dat uit angst doet. Als je ergens heel bang voor bent, kan het zijn dat je je er bij aansluit in de hoop dat het je zal sparen.
Dat gezegd hebbende moet je dit soort gruweldaden natuurlijk niet verzwijgen. Laat iedereen maar zien hoe verschrikkelijk IS is.

Lewis | 05-01-15 | 15:12

Allemaal het gevolg van het Amerikaanse wanbeleid post-Bush van de troetelnegert met zijn Nobelprijs.
Deze hopeloze faalkneus heeft de lont aangestoken met zijn Carteriaanse gestuntel.
.
Gelukkig is Jeb over twee jaar de chief in de USA en stelt hij weer orde op zaken.

pluizigkroeshaar | 05-01-15 | 15:12

Bier drinken is Haram, iemand boeien en vanachter door zn harses schieten niet. Nou leg dat maar eens uit aan de hemelpoort.

ikdenkwat | 05-01-15 | 15:11

Wat een laffe teringvarkens zeg. En dat allemaal voor een kinderneukende fopprofeet.

Heiseenberg | 05-01-15 | 15:11

Linkschen vinden dit leuk.

zeefert | 05-01-15 | 15:11

Het on-line zetten van dit soort beelden is een vorm van intimidatie. En gezien de onrust in zoveel Westerse landen begint het aardig effect te hebben.

Maar het moet maar 'ns afgelopen zijn. C'est ca!

Fa. Sprenger&Kramer | 05-01-15 | 15:10

Bom erop

zuigtablet | 05-01-15 | 15:09

Beetje raar, die specsaversreclame onder de laatste foto

Islamofiel | 05-01-15 | 15:09

@bakoenin | 05-01-15 | 15:05

Uw punt is?

Fatwabuster | 05-01-15 | 15:09

-weggejorist-

paul6118 | 05-01-15 | 15:09

Daarom: Opzouten met moskeeën, Suikerfeest, slachtfeest en dhimmie gedrag in Nederland, en grenzen dicht voor nog meer achterlijke moslims.

King of the Oneliner | 05-01-15 | 15:09

Vrij naar het Contactorgaan Moslims en Overheid:
"De bedreigingen zijn gepubliceerd. Geen non-moslim is veilig. We kunnen niet inschatten wat er gaat gebeuren."

kommabijmebinnen | 05-01-15 | 15:08

Even belachelijk om normale gematigde moslims met dit tuig gelijk te stellen als iedere rechtse kiezer met Nazi's.

Ommie de HaatMoker | 05-01-15 | 15:08

En Marcouch, wolf in wolfskleren, zeker ook weer de schuld van PVV-stemmers?

Dit zijn juist de redenen waarom mensen in ons land het niet erg zouden vinden als die haathutten er niet meer zouden zijn.
Er hoeft voor mij geen lucifer afgestoken te worden, maar netjes slopen, één voor één, die isis-opleidingsinstituten, en dan kun je de stenen gebruiken voor het bouwen van gevangenissen en opvangcentra voor psychisch gestoorde Joop-columnisten en aanhang.

Cuyahoga | 05-01-15 | 15:08

@McPhart | 05-01-15 | 15:05

Scuzi.... u heeft natuurlijk gelijk, zal de verontwaardiging zijn geweet....

Fatwabuster | 05-01-15 | 15:08

En met het plaatsen van dit artikel inclusief beeldmateriaal zijn de agressors weer een fractie dichter bij hun doel: Ziekelijke aandacht voor hun spaghettimonster god.

lillendvleesch | 05-01-15 | 15:08

En dan vragen dat soort mongolen zich nog af waarom wij een gierende teringhekel aan ze hebben.

mallekater | 05-01-15 | 15:07

Acht mannen die vrede vonden. Ik ben benieuwd wanneer ik mijn nekschot mag ontvangen.

kutsmurf | 05-01-15 | 15:07

Bedankt voor de 'niet klikken' waarschuwing in ieder geval, ik ben wel klaar met dat soort beelden. Verder is eigenlijk alles al gezegd over deze geesteszieke sadisten.

XaleX_2 | 05-01-15 | 15:07

Het houdt niet op, niet vanzelf!

Pechvogel | 05-01-15 | 15:07

Er zijn maar 2 soorten moslims. Type 1 is "radicaal" en snijd meteen je kop er af. Type 2 is "gematigd' En vindt in het geniep eigenlijk wel prachtig wat er gebeurd.

streknek | 05-01-15 | 15:07

Alwéér niks met de islam te maken? Oh, dat verklaart. Dus in plaats van kijken wat er blijkbaar mis is met zo'n islam in Nederland (wanneer detokkiemense haathuizen dan maar zelf in brand willen gaan steken), kun je beter de ISIS-kindertelefoon in het leven roepen. Om er even een Rita'tje in te gooien: "dit is het Nederland van nu!"

Driewerf Hoezee | 05-01-15 | 15:06

Hoe komen die goddelozen nou aan Glocks?

Toine Tussenbeen | 05-01-15 | 15:06

Geruststellende gedachte dat er geen, ik herhaal geen, mensen uit Dronten in de zwarte pakken verstopt zitten.

TheseDays00 | 05-01-15 | 15:06

@Fatwabuster | 05-01-15 | 14:59
Het is PEGIDA, maar verder heeft U wel gelijk.

McPhart | 05-01-15 | 15:05

Laf zijn ze zeker.
Dat waren ze, dat zijn ze en dat zullen ze altijd zijn.
Zoals ook die godverlaten Mohammed van ze een lafbek pur sang is.
Laf!
Een beetje kerel laat zijn gore rotkop zien wanneer hij iemand lafhartig van achteren neerknalt.
Maar nee, niet de varkensdrek van IS.
Te laf, jawel.

mallekater | 05-01-15 | 15:05

De Nazi's deden het, de communisten deden het, de aanhangers van Franco, Nederlanders in Indonesie, de Amerikanen in Vietnam Afghanistan en in Irak. D Argentijnen, de Chilenen, kortom een heleboel landen hebben deze executie methode gebruikt.
Alleen IS maakt er foto's van en zet ze online.

bakoenin | 05-01-15 | 15:05

is toch niet zo moeilijk die gasten te vinden? na Amerika zijn hun de grootste afnemer van oranje overals....

opactje | 05-01-15 | 15:04

Mensen, we importeren uitsluitend nog meer van deze ellende als we met het huidige beleid doorgaan. We willen toch niet dat onze kinderen of kleinkinderen dit ooit in de toekomst hier in Nederland gaan meemaken? Opzouten met deze barbaren!

Sovy | 05-01-15 | 15:04

Wat een incompetente fotograaf trouwens. Hele circus ervoor netjes op camera, en alles erna. Maar het moment suprême ontbreekt.

Feynman | 05-01-15 | 15:04

Daarom: PEDIGA

C'est ca!!

Fatwabuster | 05-01-15 | 14:59
YEP!

Sjaak uit Dordt | 05-01-15 | 15:03

Dus niet alles is beter in het nieuwe jaar...

Humpf | 05-01-15 | 15:03

Islam is de religie van de vrede.

Feynman | 05-01-15 | 15:02

Laf van achteren als ze in de meerderheid zijn.

Zie hier waar uw Marokkaanse bontkraagjes het geleerd hebben. Laffe hyena's die alleen in groepsverband tegen weerlozen wat durven.

Wat Fatwabuster al zegt - terugschoppen die ellende die Islam heet.

Snackbar van Allah | 05-01-15 | 15:02

Zou je toch spontaan wensen dat kogelreflectors bestaan.... en de mensen in de oranje pakkies er 1 om hun nek hebben.

Verwilder(s)t Niet | 05-01-15 | 15:02

Ik kijk niet, doei.

Oeloeboeloe | 05-01-15 | 15:01

Dappere vrijheidsstrijders.

spanarchist | 05-01-15 | 15:01

Smerige lafaards!

Maria.1 | 05-01-15 | 15:01

smeerlappen

yamahaha | 05-01-15 | 15:00

Daarom: PEDIGA

C'est ca!!

Fatwabuster | 05-01-15 | 14:59

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl