Frankrijk aan vooravond van burgeroorlog
"@EladRatson: Fauchés à #Dijon par automob. criant #AllahuAkbar... 🔗http://t.co/TqpAQIPHAh pic.twitter.com/plZ0JwmR3Q" Tache d'huile islamiste
— Yigal Palmor (@YigalPalmor) 22 december 2014
De geïsoleerde incidenten stapelen zich snel op in stokbroodland. Afgelopen zaterdag wandelde een "Allahu Akbar" krijsende krachtjongere het politiebureau van Tours binnen om vervolgens drie agenten neer te steken. Zondagavond reed een "Allahu Snackbar" tierend booslim maar liefst 5 maal doelbewust in op voetgangers, onder wie een kind van 13. Er vielen 11 gewonden, waarvan twee zwaar. De dader pleegde zijn terreur "uit naam van de kinderen van Palestina". Dat klinkt niet heel vergezocht, aangezien Palestijnen er in minstens twee popliedjes toe oproepen onschuldige burgers kapodt te rijden met auto's. Het masochistische westen komt met #Illridewithyou, sadistische moslims reageren met #Illrideoveryou. Actie, reactie. Volgens pessimisten is Frankrijk sowieso het eerste West-Europese land waar de boel zal escaleren. Ten eerste heeft het land zowel absoluut als percentueel het hoogste aantal islamitische inwoners. Met ongeveer 6.5 miljoen hoofden vormen zij ongeveer 10% van de Franse bevolking. Ten tweede is de Franse constitutie de meest 'militant' seculiere van het continent. Ook de aanhang van Front National lijkt hand over hand toe te nemen. Zoals onlangs op een conferentie naar voren kwam in het verhaal van een zeer beschaafde maar bezorgde Fransman: "Ik wil absoluut geen angst zaaien en ik wil geen strijd. Maar in alle eerlijkheid moeten we onderkennen dat alle benodigde ingrediënten voor een burgeroorlog op tafel liggen." IS riep in een afgelopen vrijdag uitgekomen video specifiek op tot het plegen van aanslagen in Frankrijk. Inlichtingendiensten hebben er dus twee helaas niet kunnen voorkomen. Na de breek enkele tweets van blije islamisten.
#Dijon = voiture folle pour @BFMTV @itele @E1Politique
Et la c'est un ordinateur fou ...
https://t.co/ThSQlCKcYO
pic.twitter.com/UsFC2yuU2K
— UniteADroite (@ttelacomfin) 22 december 2014
Vertaald: "We gaan door met het aanvallen van jullie burgers, zoals jullie doen in Iraq en Syrie. De islam ontwaakt. Ondanks jullie."
Y'a une chance pour la France qui amalgame la ! Finalement il semble bien s'intégrer alors... #pasdamalgame #Dijon pic.twitter.com/tJwYBJsY1t
— ن✞tattoocompris✞ن (@tattoocompris) 22 december 2014
Vertaald: Oh Frankrijk, dit is slechts het begin. PS, hij [dader, red.] is niet psychisch instabiel, het is een moslim.
Reaguursels
InloggenAlle Moslims rijbewijs inleveren.
Gaat de "goede kant op" in de EU dus niet! Burgeroorlog en misschien in de nabije toekomst een Wereldoorlog nr 3. Beslist geen wens noch vermoeden. Eerder een feit wat ons te wachten staat! Wacht is effe, EU staat toch zgn. voor "nooit meer oorlog in Europa", dus niet !!!
-weggejorist-
-weggejorist-
www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/1...
idd ongelofelijk hoe de NOS met dit 3e incident omgaat. Zie daar meer van onderstaande reacties
De man rook naar alcohol en sloeg wartaal uit volgens de NOS zojuist. Gewoon een dronken gek mensen...
real McCoy | 22-12-14 | 22:39 | niet ok!
Mee eens, het is absoluut te gek voor woorden wat de NOS hier tentoonstelt. Censureren, bagataliseren, verzwijgen. Die redacteur moet inderdaad de laan uit gestuurd worden, op zijn MINST, en orde op zaken gesteld. Feiten mogen niet verdraaid worden en een dubbele agenda is al helemaal te gek voor woorden.
Adversary | 22-12-14 | 22:49 | niet ok!
"verwarde man" is bij de NOS het codewoord voor "moslim".
Brenjtje | 22-12-14 | 23:14 | niet ok!
Gaat u rustig slapen.
Karsten1953 | 22-12-14 | 22:28 | niet ok!
... De NOS bedrijft hier 100% volksverraad !
Het woord "moslim" mag bij de NOS niet vallen, want dat staat zogenaamd niet vast. Als "psychologische" media-dienst kunnen ze echter op de NOS-redactie wel vaststellen dat het om een verwarde man handelt.
Zo wordt Nederland dus een rad voor de ogen gedraaid !
real McCoy | 22-12-14 | 22:39 | niet ok!
Weer miljoenen stemmen er bij voor le Pen.
Boer Willem | 22-12-14 | 22:32 | niet ok!
De laatste dagen opvallend veel incidenten met psychiatrische patienten die op winkelend publiek inrijden.
Van Duyvenbode | 22-12-14 | 22:15 | niet ok!
Geheel Nederland ziet deze berichten en steekt zoals gewoonlijk zijn kop weer heerlijk in het warme zand.
Het zal toch je familie wezen die daar even doodgereden wordt door zo'n ideologie aanhanger.
pickalilly | 22-12-14 | 22:09 | niet ok!
Glassgow, Nantes... kerstmarkt, wat een toeval. Tuurlijk, de media, aangestuurd door de regeringen, wil dit downplayen. The show must go on.
Echter: deze "spin" kan ook averechts werken, omdat militante moslims
willen aantonen dat het niet om losse incidenten gaat. En zo kan het juist
tot meer "incidenten" leiden.
Van Duyvenbode | 22-12-14 | 22:09 | niet ok!
Men moet zich afvragen hoeveel of hoe vaak rijden psychiatrische patiënten doel bewust (tot drie keer toe) op voetgangers in.
Dus dat psychiatrische speelt geen enkele rol.
Men moet zich afvragen hoe vaak rijden moslims (die geen moslim zijn) doel bewust op voetgangers in.
Is de conclusie nu zo moeilijk te trekken waaraan het ligt?
botbot | 22-12-14 | 19:29
Femke Wolthuis sprak op het radio1 journaal over een verwarde man die een verwarde tekst in zijn auto had liggen. Niets over het roepen van allah akbar want wellicht is dat nieuwsfeit stigmatiserend en mag daarom verzwegen worden.
ukuppes | 22-12-14 | 21:47 | niet ok!
Natuurlijk zullen de media weer "psychische problemen" roepen en de aanslag bagatelliseren. Maar dat kunnen ze natuurlijk met dit tempo van aanvallen niet volhouden.
De vijfde colonne begint steeds actiever en brutaler te worden. Dat kunnen ze omdat een deel van de media en politiek aan hun kant staat en sympathie probeert te wekken voor hun zaak.
Wederom het gelijk van Wilders. Want hiervoor heeft ons gewaarschuwd.
Brenjtje | 22-12-14 | 21:44 | niet ok!
De islam heeft niets met de islam te maken mensen.
__dictatuur | 22-12-14 | 21:42 | niet ok!
etc.
Tours, Dijon, Nantes. Ik verwacht dat Frankrijk keihard terug gaat meppen.
IS verkeert in overwinningsroes en plant religieuze zuivering die honderden miljoenen mensen het leven gaat kosten.
www.tagesschau.de/ausland/todenhoefer-...
Het is te hopen dat het nu volledig uit de pan escaleert. Opportunisme viert hoogtij. De Trouw is al lekker op dreef, en bereidt zich voor als een one-size-fits all religion krant. Alles om de dominante cultuur, hoe in de minderheid ook, te pleasen.
www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam/article/...
-
Er rest ons niets anders dan een nieuwe revolutie. Liever nu, dan dat we veruit in de minderheid zijn.
-
En laat die politiek correcte wegkijkers maar oh en ah roepen. Laat ze maar proberen Wilders en Le Pen te vervolgen. Laat ze maar proberen om ons als blanke ongestudeerde tokkies weg te zetten. Wij weten wel beter, iedereen met normaal gezond boerenverstand ziet dat het heel erg de verkeerde kant op gaat in Europa, mede dankzij onze islam-vrinden.
luto333 | 22-12-14 | 20:02
Wat is je scenario? Blijven er 500 miljoen Chinezen over dan pas ik...
Jeetje nu durf ik helemaal mijn boerderij niet meer te verlaten.. Is er in Canada nog wat te koop?
Óf alle moslidioten hun rijbewijs afpakken zou dat helpen?
Vive La France 3 x scheepsrecht = shariarecht.
En incident nummer 3 in Frankrijk... maar geissoleerd incident mannen.
.
Linksmenschen doen me denken aan al-"er vallen geen bommen op Bagdad" -Sahaf.
En ja hoor vanavond weer een geïsoleerd "incident" met een allah snackbar roeper, dat uiteraard weer niks met de ware islam heeft te maken.. www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/1...
@vraagstaart | 22-12-14 | 11:33
Je bedoelt dat je automatisch geestelijk niet in orde bent als je de Islam aanhangt?
Vriend!
Hoe je het ook bekijkt, het aantal "incidenten" door psychisch gestoorden zal vanaf nu alleen maar toenemen, ook tijdens de kerstdagen zou men kunnen vrezen voor een dergelijk "incident". Nee je hoeft geen complotdenker te zijn om realistisch te constateren dat dit vroeg of laat volledig gaat escaleren. Nee geen leuk vooruitzicht, vooral voor de kinderen. Nog bedankt hè PvdA, VVD, CDA, D66, en de rest van die corrupte kliek voor het faciliteren van de multiculturele "samenleving", met de islam als rode leidraad daarin verweven.. En het speelt in alle West-Europese landen, Europese landen hebben na WOII, veelal uit schuldgevoel kapitale fouten gemaakt die helaas alleen met nogal onorthodoxe middelen kunnen worden hersteld..
Helemaal niks gemerkt vanmiddag van een burgeroorlog bij de Carrefour, gelukkig gaan alle moslidioten naar de Aldi hierzo.. stinkt er daarom ook altijd een beetje in het gangpad..
WTF.. Copy paste die ik hier neerplempte van nos.nl is verandert! in een text die we van de nos gewend zijn.
De man riep " Allahuakbar"
Over achtergrond of motieven verder niets bekend.
Wel kunnen we alvast melden dat dit voorval hoe dan ook niets met de ware islam van doen heeft.
In het politiek correcte plus totalitair islamitische universum ben je een crimineel als je iets wil doen aan het waanzinnig hoge criminaliteitsprofiel van bepaalde volgelingen van de religie van de vrede. Zo vol van barmhartigheid, respect, respect. Is de moderne open samenleving wel opgewassen tegen zoveel drang die moderne open samenleving af te schaffen? Hoeveel intolerantie is er nog te tolereren voordat het tolerante geheel is weggetolereerd? Zodat uiteindelijk je over de straat tollend hoofd het laatste is wat je je nog herinnert van al die barmhartigheid. Hier Geert Wilders over alweer een poging hem politiek een kopje kleiner te maken: pvv.nl/images/Geert_Wilders_-Talking_a...
Niet alleen Frankrijk, maar de gehele westerse wereld staat aan de vooravond van een burgeroorlog omtrent de ISlam!
Zelfs op nos.nl... die zullen wel gekort worden op hun loon denk ik.
In de Franse stad Nantes is een automobilist ingereden op bezoekers van een kerstmarkt. Er zouden zeker tien gewonden zijn, maar de politie heeft dat nog niet bevestigd. De man riep volgens ooggetuigen "Allah is groot" toen hij het terrein opreed.
Ik zie onze "liberalen" nog wel snel Palestina erkennen om gelazer met onze Moslimanitische mede- Nederlanders, te voorkomen.
Past ook goed binnen de EU- opvattingen en ook goed in het managersgedrag van Mark Rutte en z'n vrindje Jort.
@Prins Pils
We krijgen nog een hoop gezeik met die snackbar van allah.
Ja hoor!
Vanavond (22 december!) wederom een 'Allah Akbar'auto-terreuraanslag van een moslim in Frankrijk!
www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/articl...
En nogmaals:
De som van alle moslim gerelateerde "incidenten" in de wereld geeft een duidelijke ISlam samenhang weer!
Lees deze haat maar in haat-instructie-boek koran":
Soera 2 vers 192: En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet
Soera 2 vers 194: oproep tot de Jihad tegen alle ongelovigen
Soera 9 vers 123: O jullie die geloven, bevecht de ongelovigen in jullie naast omgeving
Ondertussen kijken alle policoren de andere kant op en roepen misdadig dat dit niets met de ware ISlam van doen heeft, terwijl de Palestijnen en hun IS-vrienden juist opgeroepen hebben tot dit acties ten aanzien van kafirs!
@waard en gast
Ik ben er eentje van de driehoekenclub.
Zeg nou toch eens eerlijk. Kan jou dat boeien dat er maar 500 miljoen overblijven ?
Mijn moslim buurman zegt dat het een zionistich complot is.
"L'islam se reveille, malgre vous"..!
En dan NOG beweren dat de islam er niets meer te maken heeft, nietwaar heren Rutte, Samsom, Pechtold en andere "Weg-met-ons Masochisten"?
Sorry SNM= Samenwerkingsverband Nederlandse Marokkanen.
Hoort bij mijn Islamofobie, denk ik.
Onze Farid Azarkan van het Samenwerkingsverband Nederlandse Moslim, keurt geweld af, maar kan het heel goed begrijpen dat Moslims de "kinderen van Palestina" willen wreken. Hij heeft een opvang verzorgd voor ouders van Marokkaanse jongeren in Nederland die ook daadkrachtig willen zijn. Hij geeft ook de schuld aan het westen en aan de racistische samenleving van Nederland, die zonder duidelijke reden, erg anti- Islam is.
luto333 | 22-12-14 | 18:44
Zeg eens, geweldige über-Nederlander: uit welk gesticht ben jij ontsnapt?
Vertel ze dat maar, worden ze helemaal gek.
plaszak | 22-12-14 | 15:08
Ik denk dat, als je ze dat vertelt, er voor 10 seconden schaapachtig naar je gekeken wordt. Daarna is men kwijt wat je zei, laat staan dat ze snappen wat je bedoelt. Je kunt van een gemiddeld IQ van 81 ook niet teveel verwachten...
Oorlog haha.
Binnen 2 dagen geeft Nederland zich over. 7 miljoen mensen met overgewicht die zijn al moe als ze een geweer op moeten pakken. Plus de daarbij horende pijntjes in hun gewrichten. Dan hebben we nog 8 miljoen mensen die chronisch ziek zijn. Waarvan 2 miljoen met psychische klachten. Die moet je ook geen geweer geven. 2,5 miljoen met alcoholproblemen. Die kunnen niet richten. En dan nog 3 miljoen op kantoor die gaan schreeuwen om hun moeder als ze het woord ruzie horen.
Zelfs politieagenten zijn gewoonweg te vet om op straat rond te lopen. Hebben totaal geen conditie. Lopen nog geen 2000 meter bij de coopertest. De rest van Nederland zit met een afstandbediening op de bank zich vol te vreten bij GTST en Geer en Goor. De jeugd daar hoeven we helemaal niets van te verwachten. Die leven in een virtuele schijnwereld die de Sylicon Valley gekkies hebben gecreëerd.
Je zou haast gaan bidden dat de illuminatie een beetje vaart maakt met hun plannen bij het creëren van de NWO. Eigenlijk helemaal geen slecht idee om maar 500 miljoen mensen over te houden. ;)
Waar is Theo van Deursen wanneer het ongelijk aan zijn kant staat? Het valt allemaal wel mee hè Theo? Slaap gerust verder...
Ze hebben vast nog wel wat oude guillotines staan in schuurtjes en op zolders. Ik zou zeggen: zet de mestkarren vast klaar en dan in optocht naar Hotel de Ville alwaar het beproefde mechaniek van Dr. Guillotine trefzeker en zeer beslist zijn werk kan doen.
Het wordt tijd om islamitische strijdliederen met kerst te zingen dat zal ze leren..... o nee wacht
Dat Marine Le Pen de volgende president van Frankrijk moge worden. Dat zou niet alleen een zegen voor Frankrijk, maar voor heel Europa zijn.
Nogmaals en nog maar eens, en ik kan het niet genoeg keren herhalen, beste mensen, dit heeft niets, maar dan ook hillemuil niets met de vredelievende godsdienst is lam te maken, ik zweer het u!
de autoriteiten in Frankrijk bedenken de meest malle verzinsels om maar niet te hoeven zeggen : het was een terrorisitische aanslag, laat staan dat het iets met de Islam te maken zou hebben. Wat en kleffe leugenachtige bende idioten zijn het ! Hoeveel aanslagen moeten er nog volgen voordat bij hen de ogen opengaan ?
De triestheid en eenzaamheid van het gevecht zal uiteindelijk aan het eind verlichting brengen.
Chanson d'automne..
Van burgeroorlog is sprake als concurrerende groepen bewoners tegen elkaar strijden of proberen de heersende kliek af te zetten. (ideetje?)
Moslims zijn geen burgers, maar een vijandelijke bezettingsmacht die, net als indertijd bij Poitiers, verslagen moet worden om in vrijheid te blijven leven.
@"Sydney: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
Tours: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
New York: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
Dijon: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
El Rico Grande | 22-12-14 | 11:18"
Er is een heel hardnekkige tendens, vooral in Gutmensch-land, om mensen met een radicaal andere opvatting te omschrijven als "geestelijk niet in orde". Fatale vergissing. Mo B: "geestelijk niet in orde". Alleen was 'ie dat dus wel.
Is makkelijker en geruststellender om mensen gewoon weg te zetten als "gek" dan te moeten erkennen dat ze opvattingen hebben die op geen enkele manier aansluiten bij de jouwe, en waarmee ook op geen enkele manier gepolderd kan worden.
Want wat moet je dan? Erkennen dat er hele volksstammen zijn in ons land met opvattingen die *op geen enkele manier* te verenigen zijn met ons rechtsstelsel en onze vrijheden? Waar geen compromis mee mogelijk is, op welke manier dan ook? En dan?
Als je ze daarentegen "gek" noemt, dan kan de Gutmensch er nog wat mee. Agossie, niet toerekeningsvatbaar, heeft hulp nodig en alles komt wel weer goed. (as if...)
Want het alternatief is keihard optreden, uitzetten of burgeroorlog.
"Onder wie een kind van 13".
Lijkt wel of ik het NOS journaal nalees. Waarom lees je nooit: onder wie een man met een alcoholprobleem. Is dat minder erg? Meneer Q moet voor goede doelen gaan schrijven.
A la snackbar | 22-12-14 | 14:21
=
meneer of mevrouw Snackbar... voor de goede orde: dit heb ik helemaal niet geschreven. DIT heb ik geschreven:
Gutmenschen-mode: "Deze moslims zijn psychisch instabiel en daarom kunnen wij hen deze daden niet aanrekenen.
Mensen die daar anders over denken noemen wij racist fascist en PVV-aanhanger en moeten zo snel mogelijk de mond gesnoerd worden".
Ja TUURLIJK zijn aanslagplegers geestelijk niet in orde. Moslims, met hun gemiddelde IQ van 80/85, zijn massaal niet in orde. Of schizofreen. Dat is toch bekend?
1400 jaar islam (verboden zelf na te denken) degenereert de hersenen.
@Tijl U | 22-12-14 | 12:12
Staat de doodstraf op. Daarom.
@El Rico Grande | 22-12-14 | 11:18
"Sydney: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
Tours: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
New York: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
Dijon: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde."
Inderdaad. En dan hebben we deze nog, als kers op de hypocrisie-taart:
Utoya: dader anti-multiculturalist. Beschreven als anti-multiculturalist.
@Parel van het Zuiden | 22-12-14 | 11:59
@Bakito | 22-12-14 | 12:03
Wat er gebeurt hebben we ook in Israël gezien en gaat trending worden, omdat de leider van ISIS daarom gevraagd heeft afgelopen najaar. Men doet gewoon wat de grote leider van hen verlangd. Dit gaat trending worden.
Je hebt geen complexe wapens of training nodig om een aanslag te plegen.Een auto of een hakmes (Rigby) is voldoende om slachtoffers te maken.
De Oeigoeren gingen ze voor.
De aanslag in Dijon hoort nog iets bij: een dag eerder was er een aanslag op de politie in Joue-les-Tours www.dailymail.co.uk/video/news/video-1... De broer van de aanvaller in die "Islamist-motivated knife attack", eveneens een precieze gelovige, is in Burundi opgepakt www.france24.com/en/20141222-burundi-a...
@Overtwar | 22-12-14 | 11:36
Er is geen leven na de dood.
Er is geen enkel mechanisme in het Universum dat in staat is gedachten/gevoelens/herinneringen op te slaan en te transporteren van punt A naar punt B. Geen enkele.
De huidige natuurwetten worden anno 2014 aardig goed begrepen. Tis godverdomme geen 680.
Als er zo'n mechanisme zou zijn en als er andere natuurkrachten zouden zijn, dan hadden we die wel gevonden, of op z'n minst aanwijzingen voor gehad.
Stel dat dat wel mogelijk zou zijn, dan hadden wij helemaal niet bestaan.
Vertel ze dat maar, worden ze helemaal gek.
Het zou al enorm schelen als bepaalde boven ons gestelden zouden ophouden met die mantra van religie van de vrede en dat moslims meer gestimuleerd worden hun religie/ideologie kritisch te bekijken. Want dat is eigenlijk het grote manco geweest in de afgelopen 40 jaar, dat islamkritiek altijd is weggezet met woorden als racist en fascist en dat moslims altijd omringd werden met een warme deken van respect en dialoog en integratie met behoud van eigen identiteit en cultuur. En dat breekt ons nu op. In die zin dat de islamgekte steeds meer manifest wordt. Zoals het al 14 eeuwen is als een aanval op de mens en op cultuur en beschaving. En wordt er niets aan gedaan, dan gaan mensen er zelf iets aan doen. Of althans, ze gaan dat proberen. En voordat je het weet zit je dan in toestanden waar geen mens in wil zitten. Niet goed voor de economie en slecht voor de gezondheid.
Frapper toujours!
Le Camp des Saints-Jean Raspail
*Ceterum censeo Mekkam esse delendam*
Misschien is het beter om bepaalde departementen in grote steden over te dragen aan de bewoners, een soort van "bijzondere gemeenten" net als de BES-eilanden, een wetgeving zal daar onder voorwaarden in de plaats kunnen komen van de Nederlandse wetgeving, de bewoners dragen een gouverneur voor of een religieus leider om het departement te besturen, ik zie grote mogelijkheden en gezellige "zwarte markt"achtige pleintjes en winkelstraatjes waar iedereen lekker kan flaneren en shoppen, met een buurtpolitie om de bezoekers te wijzen op de plaatselijke gebruiken en om wat goede tips te geven over lekker eten enzo, oh ik zie het al voor me, oh wacht, de gordijnen staan open.
@Parel van het Zuiden | 22-12-14 | 11:33
Wat er dan gebeurt is zoals in Syrië en Irak. Moslims in omringende landen zullen naar Frankrijk afreizen om hun broeders te helpen (niet hun zusters) en hier zal de criminaliteit fors dalen.
#win/win
Tekst van Wilders in de Wall Street Journal over de litigieuze 'minder, minder' uitspraak pvv.nl/images/Geert_Wilders_-Talking_a...
-weggejorist-
emmer, druppel, gehuil achteraf..
@alcor | 22-12-14 | 12:14
Hoe weet jij dat ze christelijk is? En handelde ze uit christelijke motieven?
Daar is vooralsnog geen sprake van.
Zuig jij uit je duim in een krampachtige poging policor te blijven.
Doe maar even niet.
Egalite, fraternite et islamiser
Echt.. de moslims hebben het verpest in Europa.... wacht maar af. Genoeg is genoeg.
Dat geleuter altijd dat niet alle moslims zo zijn. Nee dat weet ik ook wel maar het meerendeel zit thuis toch min of meer goedkeurend die berichten af te luisteren. Meerendeel van Duitsland was ook gewoon ok tijdens de 2e W.O. Of de Chineze tijdens al die uitroeiingen die daar zijn geweest. Of de Russische bevolking tijdens al die gekkigheid van Stalin. Als de wereld vooruit wilt kijken dan zal er eerst met de achterlijke barbaarse islam afgerekend moeten worden.
Burgeroorlog in nederland.. is echt niks leuks aan, we hebben hier geen wapens zoals in amerika.. we zijn lammetjes voor de slacht... ik mag eerder hopen dat nerderland op een slimmere wijze deislamiseert maar deislamiseren moeten we.
Zo de Breivikjes in spee roeren zich zeg.
von sokkenstopfen | 22-12-14 | 13:44
Dude ga hulp zoeken bij de huisarts. Je spoort niet.
"Onder wie een kind van 13".
Lijkt wel of ik het NOS journaal nalees. Waarom lees je nooit: onder wie een man met een alcoholprobleem. Is dat minder erg? Meneer Q moet voor goede doelen gaan schrijven.
10% van de europese bevolking is, of is in no-time zo een beetje van islamitische origine. Door heel de EU heen, spreken en schrijven die lieden dezelfde taal. Mocht er ergens in het Schengen gebied de vlam in de pan slaan, gaan ze daar allemaal even 'buurten', om daarna weer even bij te komen in de uitkering in het land waar ze in de gemeentelijke basis administratie staan.
Als die 10% uit Duitsland en Frankrijk even in Nederland hun mede-gelovigen komen 'helpen', heb je een serieus probleem. Misschien geen verkeerd idee, om het NL leger weer wat te gaan op kalefateren, of de NL autochtone burger bezit van wapens toe te staan, die Allochtone mede-burgers hebben ze al.
Gutmenschen-mode: "Deze moslims zijn psychisch instabiel en daarom kunnen wij hen deze daden niet aanrekenen.
Mensen die daar anders over denken noemen wij racist fascist en PVV-aanhanger en moeten zo snel mogelijk de mond gesnoerd worden".
Dat het in Europa een keer los gaat barsten wordt met de dag duidelijker. De ontkennende linksche goedmenschen krimpen en er zijn er tussen die nu ook wel in zien dat dit niet "helemaal de bedoeling is". Het ideaal is dood, het taboo doorbroken, Europa wordt wakker. In het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, België, Nederland, Oostenrijk, Frankrijk, overal kampt men met dezelfde problemen. Alleen het geradicaliseerde politiek correct geïndoctrineerde Noorwegen en Zweden kampen nog met een Stockholm syndroom (pun intended). Ligt niet aan per sé aan multiculti, van veel bevolkingsgroepen hebben we namelijk totaal geen last, laten we even eerlijk zijn (denk aan je snackbar vietnam/chin -ees). Maar één ding is overal hetzelfde: het integratieproces van de Islam die nu, na 4-5 generaties absoluut dagelijks bewijst niet verenigbaar te zijn met het Vrije Westen. Iemand die dat nog ontkent en hun agenda proberen te volbrengen achter de bescherming van de wet, racisme beschuldigingen en teren op de naïviteit van goedgelovend wellwillend (dom) volk, zijn in mijn ogen de absolute bedreiging voor het Westen. Het is verraadt, zo simpel als dat.
Waar ik bang voor ben is een escalatie. Maar ben het wel eens dat hoe eerder hoe beter. Daardoor ben ik toch best een beetje zenuwachtig, want het is nu wachten óf op een "laatste druppel incidentje" uit de haatbaardenclub, óf op het moment dat een paar Natives zich bedenken het spelletje op hun manier te gaan spelen: terrorisme gericht op ("onschuldige") moslim immigranten in Europa zelf, dat zich uiteindelijk zal ontaarden in de reconquista 2.0.
Ik vind het erg, want het voelt haast als iets dat al zeker is. Maar wat ik wel belangrijk vind is dat het meeste leed en de rekening toch bovendien gepresenteerd dient te worden aan de goedmenschen die deze verrijking in hun babyboom woodstock glorie bedacht hebben.
Zo werk je het nog meer in de hand zo'n tweedeling cultuur, anders maar de evenaar ervoor gebruiken, onder de evenaar islam, en boven gristendom...
Het feit dat het hoofd van de AIVD Islamofascistisch geweld als 'zo Hollands als kaas en tulpen' typeert geeft aan dat onze overheid ons al lang heeft uitgeleverd aan de kolonisator. Het enige wat politici tot actie kan bewegen is als het pluche in gevaar komt. Pas als een woedende menigte het pvda hoofdkantoor platbrandt of als die Arrogander Pechtold door diezelfde menigte uit zijn huis wordt gesleurd om verantwoording af te leggen. Dan kan er ineens een heleboel in dit land hoor. Vergis je niet. Maar zolang het verzet niet meer is dan wat boze woorden op het internet krijgt de bevolking van zowel onze politici als de islamofascistische bezetter de middelvinger. Trouwens, een land waar D66 27 zetels heeft in de peilingen verdient ook niet beter dan te worden gemolesteerd en verkracht.
-weggejorist-
Vive La France: minder, minder, minder.
Moge de victorie van daaruit beginnen.
@Mark_D_NL | 22-12-14 | 13:47 "Ik was deze week in Belgie in een wapenhandel. En ik begreep van de uitbater dat er duidelijk meer Ollanders zijn zaak bezoeken. Is dat een teken?"
.
Ja. Demense zijn niet gek.
Als de pleuris daar uitbreekt, gaan de deportaties in andere landen beginnen. Het is al eens gedaan en het kan zo weer gebeuren.
Labiel volk die booslims
Sjaak uit Dordt | 22-12-14 | 11:55
En de AIVD heeft geen idee, want dit zijn "gewone" mensen de hun huis en haard willen beschermen. Gewoon de man op de hoek die zijn kinderen wilt behoeden voor ellende.
Sjaak uit Dordt | 22-12-14 | 11:55
Ik was deze week in Belgie in een wapenhandel. En ik begreep van de uitbater dat er duidelijk meer Ollanders zijn zaak bezoeken. Is dat een teken?
-weggejorist-
-weggejorist-
@Fijnstoffer | 22-12-14 | 12:02 "De Fransen hebben te lang Tolerantie geslikt. Dan krijg je dit."
.
De band Stuck Mojo heeft daar een tijd geleden alweer een liedje over gemaaakt: "If you step on my hood, its understood..." www.youtube.com/watch?v=ymLJz3N8ayI#t...
Mooi.
Hoe eerder hoe beter. En maar hopen dat het zo snel mogelijk overwaait naar NL. Het wordt tijd dat er hier weer wat kaarten geschud worden. Het oude spel zit muurvast.
Dit vraagt om een nieuwe bestorming van de Bastille (symbolisch dan): "La Republique n'a pas besoin aux Islamistes." Ik kan niet wachten tot het 14 Juli is (voor het overige: Frankrijk aan de randen lossteken en langzaam de Atlantische Oceaan inschuiven)
Poitiers, we zouden allemaal een sticker van die stad op de auto moeten hebben.
Ik weet niet of het echt 5 voor 12 is want als je lang genoeg geen aandacht schenkt aan alle ontelbare niet geregistreerde islamhaatacties, dan lijkt het probleem opeens een stuk beheersbaarder te zijn.
Ik zou ook kunnen zeggen: eigen schuld, dikke bult voor het zo welwillend binnenhalen van dit moslimtuig (de goeden - ALTIJD- niet te na gesproken) maar dit is te eenvoudig. De burgers, net als wij, hadden hier geen zeg in en het werd mogelijk gemaakt door een linkse kliek met een droom.
Een droom dat alle dieren gelijk aan elkaar waren en dat is oprecht een mooie droom. Wie droomt daar nu niet van?
Maar het bleek dat dieren niet gelijk aan elkaar waren. De listige slang verstopte zich om vanuit het beschutte toe te slaan en de vos en de wolf deden aanvankelijk aangepast. Maar nu houden de dieren zich niet meer in want ze zijn met velen en georganiseerd.
Kortom, dankzij linkse politici is het de burger die moet lijden voor de fouten van de foutlinkschen. Waarom zijn zij nou niet eens keer het slachtoffer? Oh ja, ze lieten de wilde dieren wonen op plekken waar zij zelf niet woonden. En zo zagen ze problemen niet, hoefden ze er niet mee geconfronteerd worden en gaven ze de lieve dieren de schuld dat zij boos werden op de roofdieren.
En het sprookje van foutlinksch eindigde met veel verdriet en geweld terwijl de foutlinksche zijn handen in onschuld waste.
Einde.
van Europa.
-weggejorist-
Hoe komt het dan dat de naam 'mohammed' boven aan de het lijstje van nieuw-geborenen prijkt?
remember 732 Poitiers? even wachten op nieuwe Karel Martel
@Henk de Vries2074 | 22-12-14 | 13:09
"Die gasten fokken daarnaast als ratten ehm konijnen".
Hoe vaak moet die mythe ontkracht worden? Zelfs voor marrokkanen, de meest konijn-achtige onder de allochonen, is het gemiddelde onder de 2,5 en dalende. Voor allochtonen in het algemeen onder de 1,8.
Misschien begint de burgeroorlog dus wel eerder dan gedacht. De oorlog Europese moderne maatschappij tegen de islam welteverstaan. Dat het te gebeuren staat is echt geen vraag meer.
Als voorbereiding op de komende Burgeroorlog in Nederland zijn we, al een tijdje, alle Moslims en alle Linksche Menschen in Zuid Nederland in kaart aan het brengen. Waar ze wonen, familie samenstelling, hebben ze een onderneming, waar lunchen ze etc.
--
Voorbereiding is alles. Als we goed in kaart brengen waar de Moslim en de Linksch mensch woont, kunnen we die humaan, snel en effectief uitschakelen.
--
Al die data wordt beschikbaar gemaakt via een online Dashboard ne natuurlijk apps voor iOS, Android en Windows Phone. Ook BB werken we aan. We komen tevens met API's voor de developer community.
In 1998 (of 1999, weet niet meer zeker) een boek over Nostradamus gekocht.
Hij voorspelde dat de oorlog tegen Islam in Frankrijk zou beginnen. Aardig op weg denk ik zo!
(ben geen complotter of aluhoedje!!, vond het gewoon interessante materie.
Al denk ik dat de gemiddelde moslim in nl niets zal doen, die zijn inmiddels ook zo gepamperd dat ze hun uitkering niet willen verliezen.
10%?
Daar zitten we in nederland toch ook wel aan? Toen ik nog op school zat was het inwoner aantal iets van 14 miljoen, nu is dat 17.5? Dat zullen toch voor een groot deel moslims zijn. Die gasten fokken daarnaast als ratten ehm konijnen.
Het is natuurlijk wachten tot een paar van die idioten opstaan en een paar agenten omleggen.
@chicago river | 22-12-14 | 12:18
"[...] wordt uitgevoerd door deels zwartbetaalde goedkope Polen".
En zonder de EU waren ze volledig zwart betaald, dus dat maakt weinig uit. Het wordt gewoon tijd dat de politie optreedt tegen dergelijke bedrijven.
De vorige revolutie begon in Frankrijk, het zou mooi zijn als ze weer de initiators worden en vervolgens in de EU schoon schip gaan maken. Om te beginnen met de elite in Brussel en daarna de landelijke politieke hufters, de hoeren van het systeem.
"In Dresden begint de victorie. Nu Nederland nog"
joostniemoller.nl/2014/12/pegida-in-dr...
Laten we hopen dat het inderdaad in Frankrijk "volledig uit de hand escaleerd". Hoe sneller hoe beter. Dan kunnen we de moslims in Europa gewoon keihard de vraag gaan stellen: ben je met ons of met hen. Een onbevredigend antwoord of acties die het tegendeel bewijzen? Optyfen!
Er zijn nog altijd te veel mensen, ook in Nederland, die denken dat het allemaal wel losloopt.
Onder het mom van: och die paar slachtoffers ten opzichte van het grote (linkse)goed.
Bedenk dan dat al honderden van deze lui een geweer oppakken om andere mensen te doden in Iraq en Syrie.
Waar ook mensen die uit westerse landen komen TEGEN ELKAAR vechten.
Hoe groot is dan de stap dat ze het HIER gaan uitvechten denkt u?
En bedenk dan ook:
Nederland heeft geen leger meer.
Nederland heeft geen tanks meer.
Nederland heeft al jaren te weinig blauw op straat.
De regering negeert de problemen.
We are so focked als de vlam in de pan slaat.
Iest Culture...
Een moslim die geestelijk niet in orde is, is zoiets als een witte ijsbeer
lekker doorgaan en de wereld staat een paar jaar in de brand... dan ga ik er wel van uit dat het fokprogramma is gestopt.
Parel van het Zuiden | 22-12-14 | 12:37
Ik kijk helemaal niet weg. Ik vrees gewoon dom nazi-gedrag van doorgedraaide Fransen die het gemunt hebben op onschuldige inwoners. Want daar gaat dit artikel over, een burgeroorlog. Over lezen gesproken, ga je nog antwoord geven op mijn vraag?
.
"Ik zeg alleen dat ik hoop dat ze onschuldige Fransen met rust laten. Lijkt me een vrij normale gedachte of niet?"
.
Mee eens of niet? Of houd je er ook een Jihad-redenatie op na?
"Amerikanen bombarderen mijn land dus ik heb het recht om een Amerikaanse journalist te onthoofden". Of houden we het gezonde verstand erbij?
Maakt uwen borst maar vast nat, o mossels de france, het nederlandse leger staat al klaar om met hun poepee de légoo de Fransen bij de opleiding tot pliessie te helpen.
Wordt 2015 een kanteljaar?
Niks te vinden in de Volkskrant, dus voor links Nederland is dit allemaal niet gebeurd en valt de rest dus onder "incident".
O jee ik moet straks nog naar de Carrefour, als dat maar goed gaat, de diesel kost er momenteel 1,06 dat dan wel weer...
Frankrijk is naar de kloten, dat weet iedereen hier. Wordt al 5 jaar hier geroepen.
@Parel van het Zuiden | 22-12-14 | 11:33
Precies. De mensen die deze nazi-ideologie overgoten met een religieus sausje binnenhalen en verdedigen verdienen de doodstraf.
@El Rico Grande | 22-12-14 | 11:18
Ja, maar moslim zijn/gelovig is natuurlijk ook een variant van geestelijke zwakte.
-
Voor ieder ander die hier daadwerkelijk angst uithaalt, laat maar gaan, zodra het los gaat (en dat gaat het op een gegeven moment) dan sterft iedere moslim zo snel dat de straten letterlijk rood zullen kleuren.
Het is afschuwelijk, maar zo zal het gaan, terwijl het merendeel van Afrika en de rest van die zandhaplanden compleet ongezien de tyfus in worden gegooid met bommen en ander speelgoed.
-
Iedere dwaas die dan zegt: Nee! Nee! Moslims zijn vriendjes! Nie doehoehoehoen!
Krijgt waarschijnlijk ook een kogel.
Ik gun dit niemand, begrijp me niet verkeerd, maar ik zeg gewoon hoe het gaat lopen.
Geschiedenis heeft een nare manier om zich te herhalen en na dat gebeuren met de joden... ik verwacht niet veel goeds voor de moslims.
-weggejorist-
De Droit | 22-12-14 | 11:46
LOL, dit klopt precies! Als die gasten denken stennis te maken op het Franse platteland dan hebben ze zich aan de duivel gebiecht.
En inderdaad voor de gemiddelde Fransman is Parijs een onbegrijpelijke wereld, van gestoorden.
Lewis | 22-12-14 |
Nou ja, ik denk dat men over het algemeen niet als 'middenklasse' hierheen is gekomen. Dus er zou iets voorte zeggen te zijn ze in dat opzicht in staatjes te vergelijken met andere groepen (waaronder autochtonegroepen) die in de jaren '70 en '80 een zogenoemde 'achterstandspositie' hadden, en ze ook daar eens mee te vergelijken in plaats van met het gemiddelde van de gehele Nederlandse bevolking. Er is best nog wel eens kritiek op de sociale mobiliteit in Nederland (en er wordt ook wel beweert dat autochtonen uit zogenaamde 'achterstandswijken' relatief meer voorkomen in lijstjes van criminaliteit, uitkeringen, maatschappelijk beperktere kansen). Er zou best iets voor te zeggen zijn om dat toch mee te nemen als men ze met de bevolking als geheel vergelijk (zullen ook mensen zijn die hier niet als gastarbeider naartoe zijn gekomen - maar 2e 3e generatie over het algemeen wel en diegenen met wie het goed gaat hebben zich misschien uit een achterstandspositie opgewerkt - maar dat dit niet voor iedereen makkelijk is zijn ook autochtone voorbeelden genoeg van als je dan toch met dat soort statistieken zou willen gaan werken.
@kicktherabbit | 22-12-14 | 12:12
Goede reactie, zeg. In het geheel niet reageren op mijn tekst. Ach ja, van goedmensjes verwachten dat ze de consequenties van hun meninkjes doordenken en daar verantwoordelijkheid voor nemen is ook wel een brug te ver. Zo zal het ook gaan als de pleuris uitbreekt. Heeft u al geoefend op uw "we wisten het niet" -exclamaties als de eerste Nederlandse doden te betreuren zijn? Ach, laat ik een voorspelling wagen. U komt dan niet eens opdagen bij het draadje onder dat topic.
@ Julia | 22-12-14 | 11:52
U legt de vinger precies op de zere plek!
Zo lang er in welk Westers land dan ook mensen als Bakito en Supermatthijs, komt het niet meer goed. De immer relativerende wegkijk-club is nog véél gevaarlijke voor alles wat wij lief hebben dan de kanker die Islam heet.
Het is eigenlijk wel triest om te beseffen waar het pap-en-nathouden-gedrag van politici tot leidt.
Breng je het ter sprake, ben je automatisch een racist.
Het geluk is dat we nu de problemen inzien en de politiek op een moment machteloos zal zijn als burgers hun aanpak niet meer zien zitten.
Dit zal de Moslim-baarmoeder-strategy zeker niet ten goede komen. Hadden ze gewacht, hadden ze meer kans.
Maar ja: het blijft hoofdzakelijk een stel rotzooi-schoppers, die nooit tevreden zullen zijn en dan een greep doen op Islam.
Als die lulhannesen toch graag hun cultuur behouden, waarom komen ze hier, terwijl ze weten dat integratie verwacht wordt?
Ook ik geloof dat de hele escalatie in Frankrijk begint en zal overlopen naar vele andere Europese landen.
Een KUT-scenario, maar eerlijk gezegd zie ik geen andere oplossing, behalve de MINDER (door emigratie) MINDER (door uitzetten criminelen) MINDER (door immigratie stop) van Wilders.
www.youtube.com/watch?v=3_gst-Ryh3g
En die lui in de thuislanden maar lachen alle mafkezen worden gedropt in europa want ik lees alleen maar dat die "gelukszoekers" geestelijk instabiel of in de war zijn, der zit geen "normale" tussen.
En wij maar zeuren dat de gezondheiszorg onbetaalbaar/onbereikbaar wordt.
Ik vind het erg om te zeggen want ik gun ieder zijn vrijheid, maar wat er nu gaande is in Europa vereist een keiharde aanpak!
Je past je aan of we nemen je nationaliteit af en zetten je op een enkele reis naar het land waar je een 2e paspoort van hebt.
De grens is met het aanvallen van onschuldige burgers ver overschreden!
Zoals Hans Teeuwen ooit eens terecht opmerkte, de grens van vrijheid van meningsuiting houd op bij geweld.
De overheid kan nog zo stellig blijven in hun standpunt, door de toename van geweld naar gewone burgers zullen steeds meer mensen stemmen voor partijen die hier wèl iets mee willen doen.
Ik voorzie een groei van de PVV de komende week, en wat mij betreft geheel terecht!
Wie beschermt ons als de vlam overslaat?
als ik moslim was zou ik maar gauw kleur bekennen,en partij kiezen,het is momenteel een dagelijks gebeuren
aanslagen plegen op vredelievende burgers,die er in grote getallen voor zorgen dat de lala aanbidders verzorgd worden,tot hun dood.
we zitten er op te wachten dat hier iets gebeurd.
en dat zal wel niet uitblijven.
ik zou beginnen de moskeen te sluiten,daar komt het gif vandaan,gouda een mega moskee met atoom kelder,
niks er van zet die maar in de woestijn.
wanneer valt het kwartje.
er moet eerst iets gebeuren.
Frankrijk heeft dacht ik een hoop moslims al heeft het wel weer een kleinere dichtheid.
Het venster op de toekomst, laat de zaken die komen gaan steeds duidelijker zien, naarmate men dichter op het glas komt te staan.
Oorlog is onomkombaar. Een oude strijd van vrijheid, rede en beschaving tegenover onderdrukking, religie en barbarij.
Helaas voert één partij deze strijd vooralsnog met een hand op de rug, omdat velen weigeren door het venster te kijken.
Rede, vrijheid en beschaving hebben namelijk allemaal een valkuil.
Weet iemand trouwens hoe de moslim versie van de No true Scotsman heet?
Laatst vroeg ik mijzelf af of ik Islamisten zou laten onderduiken als het zover is dat we het probleem enlossen.
Na kort beraad ben ik eruit. Ik incasseer het kopgeld.
*genoeg is genoeg, en geen enkele moslim vertegenwoordiger spreekt zich kritisch uit *
Dit schreef ik ruim 9 jaar geleden in een comment op de Jerusalem Post, naar aanleiding van de toenmalige rellen in Parijs:
"France should immediately start negotiations with the Paristinians and keep the peace-process going by offering them a state, Paristine, with Paris becoming the capital of both France and Paristine, of course under international supervision".
Dat was in najaar 2005. Inmiddels zijn we bijna in 2015 aangeland. En het wordt niet beter...
BAkito
Wil jij de haren om je baard wat voller te laten lijken dan?
chicago river | 22-12-14 | 12:18
Door wie?: niet Franse zuchtmeisjes. EU Sarkozietjes en aanhang. Pff.
@ quantumcollider | 22-12-14 | 12:05
Ik dacht vooral ook aan de talloze inbraken, berovingen van oudjes, juweliers, andere middenstanders en burgers. Links zal zeggen dat die het gevolg zijn van sociale ongelijkheid, ik zeg dat ze heel vaak voortkomen uit het totaal ontbreken van respect voor niet-islamitische culturen.
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
@Supermatthijs | 22-12-14 | 11:53
Zegt de naam Theo je iets?
Verder vaker naar opsporing gezocht kijken misschien?
Liberté, égalité, fraternité. Vrijheid, blijheid, broederschap. Dat laatste woord klinkt wrang, de laatste tijd. De Gaulle, de laatste ´zindelijke´ leider van Frankrijk, tolt een als een dolle in zijn graf. Vergeet niet dat samen met Nederland ook het Franse ´non!´ tegen de EU grondwet in de prullenbak is gepleurd door . 80 to 90% van de vleesverwerking van Bretagne tot de Roussillon wordt uitgevoerd door deels zwartbetaalde goedkope Polen. Men is er daar helemaal klaar mee al jaren.
En zoek op ´Calais´ en het wordt je helemaal zwart voor ogen.
In de Azijnbode worden deze Booslims als "Doe Het Zelfers" omschreven. Dus bij de bouwmarkten controleren.
We moeten meer Moslims het land binnenlaten: vluchtelingen uit Syrie, Irak, Pakistan, Afghanistan etc. Wie tegen is = Nazi wie voor = humaan
het draaiboek van de mekka's is simpel. Saai angst bij de andersdenkenden (aantal geboorten binnen deze groep neemt af), zorg voor zoveel mogelijk nieuwe aanwas binnen eigen gelederen (max. geboorten), ga infiltreren binnen de samenleving, pak de key posities binnen een samenleving, gebruik de rechten en vooral niet de plichten die worden geboden door de infidels. Ga daarna voor maximaal effect dood en verderf saaien middels aanslagen, hierdoor zorg je voor maximale spreiding van het geloof.
Het is al te laat. We hebben het geprobeerd en goede wil getoond. Veel te veel als je het mij vraagt. De enige weg terug is de letterlijke weg naar Turkije en Noord Afrika. De 'incidenten' en aanslagen zullen steeds talrijker worden, evenals het aantal autochtonen die het beu zijn en actie gaan ondernemen. Als dat gaat gebeuren is de shit aan, that's a promise.
Dus zoals de booslims nu naar Syrie gaan om te vechten kunnen Europeanen straks naar Frankrijk om vrijwillig te helpen?
*leopard tank door wasstraat rijden doet*
Ik ben geen pessimist maar een realist. Dat de boel in Frankrijk als eerste zal escaleren is zeer voor de hand liggend. De rest van Europa is veel te politiek correct. Laat zichzelf liever vermoorden en terroriseren dan daders of groepen aanspreken op gedrag. Want stel je toch eens voor dat dat als beledigend zou worden ervaren.
upgent | 22-12-14 | 12:09
Scheer jij je zak?
@El Rico Grande | 22-12-14 | 11:18
"Sydney: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde".
Over de andere kan ik niet oordelen, maar deze man was inderdaad behoorlijk mesjogge. Net als die vrouw die 8 kinderen doodstak in Cairns. Maar zij was christelijk, dus religie is in haar geval natuurlijk niet relevant...
Lang leve de religie van de vrede. Allemaal in naam van Alluha Akhbar. Waarom verlaten Moslims die religie niet in grote drommen? Daar wil je toch niet bij horen?
Laten we inderdaad wegkijken en zwijgen over de moordenaars en hun aanhang. Dat is echt niet het probleem. Moet gewoon kunnen.
Parel van het Zuiden | 22-12-14 | 11:41
Ehhh? Waar heb je het over? Zeg ik dat ergens? Ik zeg alleen dat ik hoop dat ze onschuldige Fransen met rust laten. Lijkt me een vrij normale gedachte of niet? Onschuldige mensen met rust laten.
Uw reactie is eigenlijk tekenend voor het weg met ons -gedachtengoed.
Parel van het Zuiden | 22-12-14 | 11:41
Blablablabla. Kom eens uit je slachtofferrol, ik begin bijna medelijden te krijgen.
Supermathijs en bakito dragen zelf een haatbaard!
In heel West-Europa kunnen we partijen als de PVDA bedanken voor het uitschot dat we hebben binnengehaald. Ik snap ook niet mensen die op Geert Wilders stemmen worden uitgemaakt voor racist. Als je kijkt naar de toekomst met het verleden in het achterhoofd zie je dat we een groot probleem gaan krijgen. Deze hele islamisering van de samenleving is als een ontstoken wond die niet met zachte middelen opgelost gaat worden. Alle statistieken wijzen er gewoon op dat die hele multi-culturele samenleving een farce is en het slechtst denkbare scenario voor onze toekomst.
Die laatste zin onder twitters: ik ben het eindelijk een keer eens met een Moslim.
oplossing is heel simpel, zij willen dat wij weggaan uit Irak, prima, maar dan gaan alle Islamisten weg uit west Europa. Probleem opgelost.
Meer meer meer??? Welke gek heeft bedacht dat we massaal moslims moeten importeren?? Gastarbeiders?? De werkeloosheid is al gigantisch. Ze voegen iets toe en we kunnen hun vaardigheden goed gebruiken??
watazooi | 22-12-14 | 12:02
Welnee, Karl Marx is al meer dan een eeuw dood.
Noem jij eens drie voorbeelden dan van islamitisch geweld in ons land ?
@ Supermatthijs | 22-12-14 | 11:53
.
1. Moord op Theo van Gogh.
2. Handgranaataanval op politie door Hofstadgroep
3. Rellen in Schilderswijk waarbij o.a. cameraman werd belaagd.
Ivm met de burgeroorlog in La France, voortaan met de boot naar Spanje!
@ Supermatthijs | 22-12-14 | 11:53
Arnoud van Doorn, Gaywand de Thuisblijver en die ene uit de tweede kamer.
Parel van het Zuiden | 22-12-14 | 11:59
Allemaal ongefundeerde aannames, Parel, puur om jezelf angst aan te jagen.
En in NL wordt de boodschapper die dit gevaar in ons land ziet aankomen berecht.
@Bakito | 22-12-14 | 11:59
LOL Maak het dan helemaal sluitend. Niet alle mannen zijn gewelddadig, maar alle mannen zijn wel mensen. Daar heb je je patroon. Gekkie.
@Frikandel_met_mayo | 22-12-14 |
Als je in de geschiedenis duikt (zonder nou helemaal de suggestie te willen wekken dat het allemaal perse zo zou moeten gaan), dan die je dat de Joden niet de oorzaak waren van de problemen in Duitsland, maar dat er wel een lange traditie van anti-semitisme was in alle lagen van de bevolking. In de grote depressie die volgde op de crash van 1929 gold kapitalisme zonder remmingen als een gefaald systeem en verieerde het spectrum tussen dreigend communisme (waar de gevestigde elite die nog wel substantieel bezit had, dit zou kunnen kwijtraken) en (nationaal) socialisme wat ook grote ideologische breekpunten had met het voormalige kapitalisme, dat op dat moment geen democratisch verkiesbaar draagvlak meer had (veel mensen waren alles kwijtgeraakt zonder veel perspectieven). In dat klimaat als je de politieke verwikkelingen naleest was er helaas een punt waar die partijen met al hun onderlinge tegenstellingen en wantrouwen een gemeenschappelijke basis konden vinden.. dat was in hun haat voor Joden (veelal gebaseerd op generalisaties en stereotyperingen - veelal leidend tot een geleidelijke 'ontmenselijking' van die groep als geheel, waarbij zelfs de beste mensen niet meer deugden). Waar dat toe geleid heeft is echt een ontluisterende stukje geschiedenis dat vrijwel iedereen kent denk ik (maar misschien te weinig nog hoe dat nou uiteindelijk zo kwam).
De Fransen hebben te lang Tolerantie® geslikt. Dan krijg je dit.
Even voor de mensen die de stand willen bijhouden:
www.thereligionofpeace.com
Hier kan je de "incidentjes" bijhouden en kan je zien dat er niks aan de hand is.
mekka staat voor psychisch niet in orde. wat is er dan lastig aan om ze allen op te sluiten?
@ Nuchtere_Hollander | 22-12-14 | 11:56
Geweld door een moslim is niet hetzelfde als islamitisch geweld, bovendien zijn de meeste van die gasten niet eens moslim.
DikkeLollie | 22-12-14 | 11:55
Het enige patroon dat ik zie is dat het altijd mannen zijn die excessief geweld gebruiken: bij IS, in het Amerikaanse leger, de Siciliaanse maffia of in een Nederlands voetbalstadion.
@Bakito | 22-12-14 | 11:50
Iran is IS in een iets ander jasje. Het meningsverschil betreft slechts het al dan niet erkennen van Mo's bloedlijn.
.
Het Saoudisch koningshuis is bang voor IS. Niet vanwege het gedachtengoed, past goed bij het eigen wahabisme en salafisme, maar slechts vanwege de machtskwestie. De Saoedische bevolking zit daar anders in.
.
Diverse indicatieve cijfers leren ons overigens dat wij een schrikbarend groot aandeel Moslims binnen de landsgrenzen hebben die affiniteit, sympathie, dan wel onverholen steun voor IS koesteren.
.
Niet getreurd trouwens. Deze discussies worden binnenkort vervangen door een verdere opstapeling van Islamgedreven moordpartijen. De koers is gezet. De praktijk zal het hele wegkijkverhaal op verschrikkelijke wijze loochenstraffen.
Ik wist echt zeker dat Engeland als eerste omgevormd zou worden.
@ Bakito | 22-12-14 | 11:41
Hou toch eens op met Amerika er steeds bij te slepen. Ten eerste hebben we het hier nu over Frankrijk, en over Europa en Nederland, dus waarom je de States er zo vaak bij haalt om je punt te maken ontgaat me. Ten tweede vraag ik me af of je íéts van dat land begrijpt. In elk geval slaat je vergelijking helemaal nergens op, appels en peren zijn er niets bij.
Mooi. Ik heb er zin in.
Van zeer hoogopgeleid met mooie baan tot verdediger van het vaderland tegen de EU en moslim fascisten.
@Kamervraag | 22-12-14 | 11:55
Nou ja de zalvende werking van PVV en Front National is in ieder geval wel duidelijk.
LOL @ "PS, hij [dader, red.] is niet psychisch instabiel, het is een moslim."
Dat zijn inderdaad synoniemen
@Supermatthijs | 22-12-14 | 11:53
Krijg jij nooit last van je nekspieren van al dat wegkijken?
Supermatthijs | 22-12-14 | 11:53
WWW.opsporingverzocht.nl
Duitse politucus heeft geopperd dat men maar in de kerk met kerst islamliedjes moet gaan zingen en in de moskee christelijke liedjes moeten gaan zingen. Want dat zou vrede brengen.
Nouwja, we weten iig hoe de islam over anderen denkt... dat kunnen we dagelijks zien in islamitische landen. En nu dus ook in Westerse landen.... dit is nog maar het begin.
Ze denken niet eens vredelievend over hun islamitische lotgenoten laat staan over de christenen in hun midden.
Volgens de totale media "Het is de schuld van Die Wilders. Omdat hij met Le Pen wil samenwerken, zijn de vredelievende moslims boos geworden". Als Die wilders zijn mond had gehouden, was dit allemaal niet gebeurd. Dus: Racisme, Fascisme". De media knikt en stemt toe.
De grote vraag is, indien (of wanneer) de vlam overslaat naar Nederland, is de overheid in staat zijn burgers te beschermen? Indien het antwoord NEE is, wil ik mij zelf beschermen. Liefst met een vuurwapen.
@Bakito | 22-12-14 | 11:41
Zo, ook wakker zie ik!
Draai je nog maar eens om, je Calimero-reactie slaat zoals gewoonlijk weer nergens op. "Ja maar zij..."
Vanaf hoeveel "incidenten" ga jij inzien dat het geen incidenten zijn?! Dat vraag ik me serieus af!
Jij hebt een heel gevaarlijk gedachtengoed...
Hoe lang gaat links nog volhouden dat dit allemaal niks met de Islam te maken heeft?
Het is overigens wel een veeg teken dat uitgerekend het land dat de "laïcité" zo belangrijk vindt als eerste moet buigen voor de Wil van de Verhevene.
Aap bedoelt natuurlijk dankzij jullie en niet ondanks jullie.
Niets aan de hand mensen. Dit is een losstaand incident, veroorzaakt door een geesteszieke eenling.
Gelukkig hebben wij in NL alleen gewone moslims.
@Nuchtere_Hollander | 22-12-14 | 11:51
Noem jij eens drie voorbeelden dan van islamitisch geweld in ons land ?
Stel je voor dat bovenstaande 'incidenten' door NeoNazi's werden uitgevoerd. Bij het uitroepen van de aanslagen zou Sieg Heil en heil hitler werden geroepen.
Zou men dan ook hebben gezegd dat men psychische problemen zou hebben, of zou men dan toch ook zijn ideologie hebben benoemd?
Capt. Iglo | 22-12-14 | 11:38
Nee, precies. Het is allemaal angst en bekrompenheid. Niks aan het handje. Rare visstick!
Iedereen die in een meer dan duizend jaar oud geschrift gelooft is psychisch niet helemaal in orde.
Parel van het Zuiden | 22-12-14 | 11:47
Hoe kom je erbij? Niemand is voor IS, zelfs Saoedi-Arabië en Iran niet.
@ Capt. Iglo | 22-12-14 | 11:38 |
Wat u hier ziet als 'angst', waarde kapitein, is geen angst maar woede.
Terechte woede.
Dit is een hoax. Leuk genept.
De islam is vrede. Dat weet toch iedereen?
Gewoon een gratis geld vakantie op kosten van de belastingbetaler naar een ski-oord en alles komt goed.
Vooral met de organisator ervan. Vraag maar bij de PvdA.
Dus, de mosselman kwam helemaal niet uit Scheveningen..
Laten we maar hopen dat politiek correcte mensen hun gezonde verstand (moewhahaha, ik schrijf het echt) laten prevaleren. Anders staan ze straks op het dak van het Binnenhof alvast de IS-banier te hijsen. Die had er natuurlijk al moeten hangen. Zo'n omissie is een regelrechte provocatie, hè...
Allez, Marine. Ik hoop dat je Frankrijk laat sidderen bij de volgende verkiezingen.
Sinds de revolutie van 1789 (bestorming van de Bastille), zijn de Fransen ahw "empowered". Vandaar ook dat agressieve staken.
Kwestie van tijd en ze gaan de straat op om die booslims terug naar Arabierië te jagen.
Want ze zijn best tolerant, maar er zijn grenzen. En er is de laïcité (strikte scheiding tussen kerk en staat) en die zit in de genen ingebakken.
Hier op het Franse platteland heeft zo'n plofkip geen schijn van kans; die ligt gewoon langs de kant van de weg na een "jachtongeluk". Simple comme bonjour.
Frans gezegde: "Paris, c'est loin"; Parijs is ver weg. Dit is een manier om te zeggen dat wat de politici in de hoofdstad ook zeggen, vinden of in wetten schrijven, de Fransman doet waar -ie zin in heeft.
El Rico Grande | 22-12-14 | 11:18
Klopt, radicale moslims zijn ook geestelijk niet in orde.
10% Betekent nog altijd dat moslims zwaar in de minderheid zijn en dat zullen ze ook altijd blijven. Dus als er een burgeroorlog uitbreekt hebben ze echt een probleem. Dan zullen ze de kracht van een ECHTE meerderheid zien die dan losgaat. Ze onderschatten de westerling, die zich nu nog "rustig" houdt maar zich ondertussen oplaadt. Een gepeste slaat, na lange tijd gepest te zijn, vanzelf een keer terug, maar dan tig keer zo hard...
@Bakito | 22-12-14 | 11:41
Ja "Oh my God" .... dat riepen ze ook toen er vliegtuigen het WTC in vlogen. Tsssss
@ ProAsfalt | 22-12-14 | 11:43
Bij de 65e comment pas weer de meest afgezaagde gemaakt. Gefeliciteerd!
@Capt. Iglo | 22-12-14 | 11:38
Bij mij is het geen angst...... hooguit bezorgdheid. Niet zo zeer voor mijzelf maar meer voor bijvoorbeeld mijn neefje en nichtje die in deze verrotte tijd moeten opgroeien.
willen jullie meer of minder psychisch gestoorden???
Klopt hoor, die islamalloten zijn inderdaad ïn de war.
The war against the infidels.
Islam is Vrede.
Die mohammedanen zijn wandelende tijdbommen. Allemaal.
Paupertje Uberlutser kolere eng filmpje , moet er niet aan denken dat die gasten in me straat zitten op die manier.. #irideoveryou
@kicktherabbit | 22-12-14 | 11:30
Tsja, na de lijken van diverse Fransen te hebben opgeruimd lijkt me het gezond verstand van die Fransen echt het primaire probleem. Laten we inderdaad wegkijken en zwijgen over de moordenaars en hun aanhang. Dat is echt niet het probleem. Moet gewoon kunnen.
.
Uw reactie is eigenlijk tekenend voor het weg met ons -gedachtengoed. Appeasement at any cost. En het mag Westerse burgers het leven kosten. Alles om uw eigen waanbeelden in stand te houden, alles om zo'n tegeltje te kunnen neerleggen....
-weggejorist-
Frankrijk gaat heel hard 'incident' roepen.
Duitsland roept op tot samen liedjes zingen.
En iedereen met meer realiteitszin is foob of rassies.
Totdat we op een dag ineens onder gunpoint van de dienstdoende abu naar een naargeestig gebouw gedreven worden, net nadat we de poort met daarboven 'allah macht frei' gepasseerd zijn.
Kan iemand mij uitleggen hoe het mogelijk is dat die popliedjes waarin opgeroepen wordt tot het overrijden van Joden niet door "YouTube" verwijderd kunnen worden?
Bij popliedjes waar auteursrechten op zitten kan het immers wél.
#illrideoveryou
Tig mensen overreden, waaronder een kind van dertien...
Maar gelukkig hebben al deze losstaande ´incidenten´ helemaal niets met de islam te maken.
Het zou zeer `islamofobisch´ zijn om zoiets te denken!
-weggejorist-
Mogelijk volgende brutale zet van ISIS (specialisten in brutale zetten die men niet voor mogelijk houdt en dus niet ziet aankomen): de inname van een Frans stadscentrum. Al is het maar tijdelijk, ze hebben die zet al gewonnen als het centrum in puin is gelegd. Geloofsgenoten, vrijwilligers, medestanders, fellow travellers en wegkijkers genoeg.
Maar kritiek leveren gaat te ver? www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam/article/...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd heb gezegd, dat niet elke moslim gevaarlijk is. Ook kende ik een paar moslims ze waren verdomd aardig maar bestookten me wel constant met woorden over god. Maar hey ik geloof niet in de koran of bijbel......... ik kon zien dat ze dat niet aanstond.Ook kreeg ik het gevoel dat als ze mij zouden bekeren zij dan geloven dat ze een beter plekje in het hiernamaals verdienen.
Maar nu ben ik bijgedraaid ik haat nu gelovigen wie anderen willen bekeren voor eigen gewin. Vervolgens denken ze ook nog dat als niet wilt je bekeren je dan vogelvrij bent verklaard en dood mag. Omdat je toch niks waard bent. (is me letterlijk verteld door een paar moslims) Ik walg en kots van alle gelovigen van christen tot jood van hindu tot moslim. Het ergste vind ik nog wel dat de meesten gelovigen tof zitten te doen over het hiernamaals dat alles goed komt en ze niet bang hoeven te zijn voor de dood. PARDON!! je gelooft juist omdat je bang bent voor de dood je houd je er immers nu al mee bezig...... godvergeten lafaards allemaal!!
Het klopt wel, dat overal ter wereld die daders van aanslagen bestempeld worden als zijnde niet geestelijk in orde.
Want ben je lid van zo een achterlijke club als de Islam, moslim dus, dan ben je volgens mij inderdaad geestelijk debiel.
-weggejorist-
Dit is de prijs die we betalen voor jarenlang wegkijken. Vrijheid is niet vanzelfsprekend. Soms moet je ergens vrijheden ontnemen om aan de andere kant hele grote vrijheden te redden. Afremmen van de islam is zo'n voorbeeld. De vrijheid van godsdienst is in de grondwetten verankerd op het moment dat de religies van dat moment relatief vreedzaam acteerden en slechts verhitte discussies voerden over hun verschillen. je kunt die vrijheid van godsdienst niet meer projecteren op de hedendaagse situatie. We hebben nu te maken met godsdiensten met duidelijke terroristische componenten. Dan houdt zo'n vrijheid van godsdienst wat mij betreft op. De goeden lijden dan onder de kwaden. Het zij zo. Dat is namelijk met alle verbiedende wetgeving zo.
Gaaaap en draai me nog eens om
Citaatje:
"Vertaald: Oh Frankrijk, dit is slechts het begin. PS, hij [dader, red.] is niet psychisch instabiel, het is een moslim."
Hij bedoelt waarschijnlijk: "De dader is moslim, dus psychisch instabiel".
Moet altijd een beetje lachen om de vermeende "lokale" aard van zo'n mogelijke burgeroorlog.
.
Denk eens mee? Stel de Moslims in Frankrijk weten dit te escaleren tot een echte burgeroorlog met de Fransen. Gevechten breken uit. Wat denkt u dat Moslims in ons land of andere omliggende landen dan gaan doen?
.
Grenzen zijn niets in Allah's oorlog tegen de menselijkheid. Zijn volgelingen zullen dat beamen. Wij zijn sowieso net zulke minderwaardige Westerlingen als de Fransen.
.
Voorts kan ik alleen maar de hoop uitspreken dat er tijdens zo'n burgeroorlog voldoende backlash gericht is op de politiek correcte goegemeente. Zij willen dit, zij staan dit toe, zij leveren ons uit....
Geen linkje naar die beschaafde bezorgde Fransman? We zitten de boel toch niet te Perdiepen he Spartacus?
Dat hele #illridewithyou is dus een hoax. Dit heeft de vrouw nu zelf toegegeven.
www.brisbanetimes.com.au/queensland/ho...
Tip voor de media: jullie hoeven bij de zoveelste aanslag van een moslim niet te melden dat hij geestelijk niet in orde is hoor. Jullie benoemen tenslotte ook niet dat hij in het bezit is van armen, benen en een hoofd.
Het is allemaal vanzelfsprekend, bedoel ik maar.
Ik haat het om te zeggen, maar beter dat deze 'clash of cultures' nu losbart dan later. Nu zijn de ISIS-orks en hun fanboys nog zwaar in de minderheid. Als we die strijd nu winnen, zal het met minimale schade zijn.
.
Hoe langer het echter duurt, hoe meer hun kracht zich ontwikkelt en voortwoekert en hoe zwaarder de strijd zal worden.
Mocht het tot een burgeroorlog komen, dan zijn daar in principe alle softe linkse bewegingen en 'progressieve' politieke partijen aan schuldig.
Zij hebben Frankrijk de afgelopen 40 jaar laten overspoelen door fascistische moslims en ander binnenkomend gespuis. De rekening wordt hen nu gepresenteerd en die is niet mals.
Dit filmpje van een paar jaar geleden zegt genoeg, me dunkt. www.youtube.com/watch?v=e1Btc9qMALg
Nu maar hopen dat de Fransen hun verstand blijven gebruiken en geen onschuldige mensen gaan aanvallen. Zal vast niet iedereen lukken.
Nou ja, de totale oorlog is ook een beetje cru - maar van stabiliteit en vrede kan je misschien zeggen dat het leidt tot grote welvaart/voorspoed - van de andere kant heeft die welvaart ook de neiging zich nogal te concentreren kennelijk en alsnog tot een machtspositie te leiden die de rest dan koeieneert (private sector is inmiddels zo rijk en machtig dat ze misschien wel alles naar zijn hand kan zetten). Wat die situatie gaat keren ? 2008 had een goede kans kunnen zijn, maar misschien werkt het in praktijk wel bijna omgekeerd en wordt die machtspositie groter zonder er echt iets goeds mee te willen doen - maar vroeg of laat komt er misschien wel iets, daar kan je donder op zeggen. Klinkt hard en zinloos, maar helemaal van je stoel vallen als dingen ontsporen zou ik ook niet (zijn ook argumenten om te hopen dat mensen verstandiger zijn dan dat).
-weggejorist-
Dat wordt een herhaling van 2005. nl.wikipedia.org/wiki/Rellen_in_Frank...
Mensen die durven ontkennen dat islam het ergste is wat deze aarbol ooit is overkomen hebben een bord voor hun kop en zijn dientengevolge op geen enkele manier meer serieus te nemen.
#Iamguiltyofcausinginnocentvictimswithyou
Voor een burgeroorlog heb je moedige burgers nodig... Wat zal die oorlog kort duren zodra hij in Nederland losbarst.
alle moslims zijn psychisch instabiel....
"PS, hij [dader, red.] is niet psychisch instabiel, het is een moslim. "
Same difference.
Het is dan gewoon een snoeiharde pleonasme.
Wc-kip | 22-12-14 | 11:19
Wc-kip u schrijft al heel goed allochtoons.
Het Westen vermoordt duizenden burgers in Irak/Syrie.
IS is liev en leeft in vrede met iedereen en zichzelf.
Staatsgeheim | 22-12-14 | 11:19
In Noord-Afrika spreken ze veel Frans.
El Rico Grande | 22-12-14 | 11:18
Het wordt tijd dat de mensen snappen dat elke moslims/gelovige psychisch niet in orde is.
Dijon, waar Allah de mosterd haalt.
Laat D66 een transport regelen met 600 autobussen die tussen Frankrijk en Nederland pendelen, 24 uur per dag. Zo help je de Moslims weer aan een tolerante woonplek.
Iemand al begonnen met hashtag #illrideoveryou :)
Ik heb zo'n gevoel dat 70+% van die 10% Moslims niet werkt en van uiterkingen geniet...
Uiteraard zal ik het wel "mis" hebben met m'n racistische gedachtegoed.
@doskabouter | 22-12-14 | 11:19
Dat is geen domheid, maar opzet.
Voor een verenigd Europa moet je landsgrenzen slopen. Dat doe je onder andere door immigratie, waardoor volken hun identiteit verliezen.
Zolang er geen stevig afkeurend tegen geluid uit de islamitische gemeenschap komt mogen ze van mij allemaal op een trein worden gezet! en wel zo snel mogelijk.
Ik hoop het beste voor de slachtoffers, verschrikkelijk
Bij RTLZ zijn ze nog niet helemaal wakker; omtrent de "motieven van de daders is nog niets bekend". Ze riepen Aluahakbar en er staat alleen een IS vlag op Facebook. Huh? Ik ga nu even een brandend kruis in mijn voortuin zetten.
Dit is Dijonmosterd na de maaltijd.
@Diotima, complimenten, fantastische schrijver.
Incidentjes. Uiteraard.
Wanneer de burger oorlog in Frankrijk uitbreekt tussen Moslims en "Het normale volk" zal het door policor links nog steeds weggeschoven worden als "Het is de schuld van rechts!!!!!!!" etc.
Le grand remplacement des peuples, puis la rémigration. Renaud Camus. Le parti de l'innocence.
www.youtube.com/watch?v=GwHsRhjRYAg
Incidentjes toch, meneer Pechtold?
Over het algemeen zal wel blijken dat ook hier de fransen te laf voor zijn.
Du vin, du pain et du islam...
El Rico Grande | 22-12-14 | 11:18
Het is dan gewoon een snoeiharde pleonasme.
Er is in Frankrijk wel vaker -met succes- strijd geleverd tegen een agressieve, niets ontziende minderheid.
Schokkend en beangstigend. Maar voor onze regering mogelijk een reden om nòg meer Syriërs en Eritreeërs binnen te laten. Wij doen altijd domme dingen met open ogen.
Ja, de dader is moslim. Dat is wel duidelijk.
Hoewel het zlefs nu nog ontkend zal worden door "onze" media en "onze" Gutmenschen.
Waar is Bakito? Werk aan de winkel in wegkijkland!
De Franse booslims lijken wel beter de taal van hun gastland te kennen dan onze booslims...
10% van de Franse bevolking! Maar ja, dat is ook niks nieuw s... Die kopvodden fokken als de konijnen!
@flowert en playmobil natuurlijk!
Moins! Moins! Moins!
Sydney: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
Tours: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
New York: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
Dijon: dader moslim. Beschreven als geestelijk niet in orde.
Er valt niet veel te verwachten van een volk dat zijn frieten 3 keer bakt in plaats van 2 keer.
Sturen we nu ook politietrainers en scherfvesten (1000 stuks) naar Frankrijk?
Iesj incident.
Houellebecq 4 prophet
-weggejorist-
REAGEER OOK