Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LOL @ bloembakken bij Tweede Kamer

bloembakken.jpgDe beveiliging van de Tweede Kamer is uit voorzorg aangescherpt. Dat was wel het belangrijkste parlementaire nieuws van vandaag. Waarom de beveiliging is aangescherpt werd niet vermeld. Want dat gaat de burger ook geen reet aan. "Volgens de directeur bedrijfsvoering, Henk Bakker, zijn er geen aanwijzingen dat er een specifieke dreiging op de Tweede Kamer is gericht." Eh... waarom dan beveiliging aanscherpen? Uit voorzorg dus. Met andere woorden: ze doen het in Den Haag in 72 kleuren in de broek voor een aanslag. Want die aanslag komt er. Dat weten ze al een tijdje, maar gaat u vooral rustig slapen. Er is voorshands geen enkele reden etcetera... Alle TK-bezoekers worden nu gescand. Ook The Usual Suspects van de parl. pers. Frits Wester moet met zijn schedel door een schedelmeter, Dominique van der Heyde moet bukken voor een mevrouw met een blauwe latex-handschoen, en Jos Heymans kan wel beweren dat hij Jos Heymans is, maar wie zegt dat het niet een of andere ploflim in een Jos Heymans-pak is? Sinds een zootje BoosKoerden de Kamer "bestormde" (Nieuwsuur-reportage) staan er agenten op wacht. Ook zijn er bloembakken met heide en hulst geplaatst voor de ingang. Die bloembakken hebben we even opgezocht in de onvolprezen ANP Beeldbank. Zie foto. Die bloembakken zijn het toonbeeld van Hollandse zuinigheid en en de al even typerende slapkniementaliteit. DAT ZIJN TOCH GOEDVERDOEMME GEEN BLOEMBAKKEN DIE LEVENS REDDEN? Djiezus Kraaist. Kunnen ze nou helemaal niks in Den Haag? Met een beetje LandRover met 400 kilo spijkerbommen ram je er gewoon doorheen. En als je oma in een rolstoel 14 bomgordels aandoet dan duw je haar gewoon tussen die bloembakken door. Enfin, dat viel ons zomaar op. We willen verder helemaal niemand -ook geen teleurgestelde salafist met een door Opstelten verknipt Nederlands paspoort- op een idee brengen. By all means. Fuck Brussel, die naheffing houden we zelf en we kopen er twee tanks voor en een eenheid commando's des doods die zich als bloembak kunnen vermommen.
Hou je veilig!

Reaguursels

Inloggen

een drone met een kannetje mosterdgas hou je niet tegen hoor met een paar bloembakken, niet verder vertellen hoor.

westcoast | 29-10-14 | 14:29

Deze regenten, die weten wel hoe je de bromsnorren uit hun koffiekamer kan krijgen.
Gewoon zeggen dat je je niet veilig voelt en hele blikken blauwe smurfen posteren zich op het binnenhof.
Dit doen ze graag want de pers is in de buurt en zijn veel camera's, dus dat helpt voor het imago van deze blauwe bende.
Maar als er een gewone burger wat heeft hebben ze geen tijd, want het is koffietijd.

Rest In Privacy | 29-10-14 | 11:04

Er staan sinds enkele dagen ook politieagenten semi-permanent op Den Haag Centraal! De Nederlandse journalisten doen ondertussen een tukkie... Aangezien ze niet op Utrecht CS te zien zijn, zal het wel om een vermeende maar gerichte dreiging gaan

batvoca2 | 29-10-14 | 10:05

Nee, onthoofdlims zijn helemaal geen probleem in onze samenleving hoor....... *plugt uit, gaat slapen*

Nederlanddraaitdoor | 29-10-14 | 00:52

@StijlloosInkoppertje | 28-10-14 | 18:24
Huur een truck en een trailer,,,, prop m vol met ANZO en zet m voor het gebouw..... duhhh, bloembak..

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:40

@Eurotokkie | 28-10-14 | 17:55
Beton met 2000kg boem!
Dát zal ze leren....... wedden?

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:32

@Jan Passant mk2 | 28-10-14 | 17:47
Nee , misschien met ramkraken...

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:31

@Jan Passant mk2 | 28-10-14 | 17:48
Ja duh! Bloembakken ook niet toch?

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:30

@Bytemaster | 28-10-14 | 17:44
Uuuuh, in veel europeesche landen is dat vrij normaal.
Maar ja, Hier staan onze politie mensen zich ook af en toe te verdedigen met een pistool tegen kalashnikovs....

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:29

@CumGranoSalis | 28-10-14 | 18:19
weet je wie echt goed was in grenzen?......
Kan dus wel , maar ja, niet liev en zo.....

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:25

@Eurotokkie | 28-10-14 | 17:45
Tegen terreur kun je je niet verzetten.... dat is de kracht van terreur.
Angst is het doel...... en angst kan een land ontwrichten.

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:19

@Eurotokkie | 28-10-14 | 17:31
*van speklappen jas maken gaat*

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:14

@de grote Anti | 28-10-14 | 17:27
enne 'rond napoleonsnoepje?"

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:13

@de grote Anti | 28-10-14 | 17:27
Ik ben best van de Napoleons.. en ben maf van lychee.... maar dit is niks begrijp ik?

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:12

@First Contact | 28-10-14 | 17:16
Juustem, en nou doorpakken en laten zien dat we er nog steeds zijn!

lilluke halve hoan | 29-10-14 | 00:09

Zelfs die politiebus past nog tussen die bloembakken door trouwens, dus een Transporter vol vuurwerk lukt ook nog wel.

Zonietoch | 28-10-14 | 22:19

Nee, ik wens zelfs "onze" regering geen aanslag toe door Ware gelovigen van de religie van de vrede. De overlevenden van "onze" regering zouden toch in de ontkenning schieten omdat het toegeven van fouten de grootste fout is voor een politicus.

Koning Willie en zijn moeder zouden dan alleen maar naar de dichtstbijzijnde moskee moeten gaan om begrip te tonen - of wat Gutmenschen dan ook willen demonstreren bij zo'n gebeurtenis.

Het zou niets bijdragen aan wijsheid of inzicht. Alleen maar meer ontkenning brengen. Veel meer.

Een welgemeend Alla Hak Bah! En dank voor die bloemen.

Jan Passant mk2 | 28-10-14 | 22:14

' wie mag er van U gruwelijk sterven bij een aanslag ?'
de babbelbox staat vandaag in Den Haag

(c)ZWITSUL | 28-10-14 | 20:08

Dit is dus échte flowerpower! "Zeg het met bloemen", moet men in de 2e slaapkamer gedacht hebben.

En tegen WIE moeten onze volksverra... eh -tegenwoordigers beschermd worden?
Vast tegen BUITENLANDSE terroristen, want hier wonen hebben we alleen maar lieve cultuurverrijkers geïmporteerd / gefokt. Daartegen hoef je echt niet te verdedigen, want zij stemmen links?! Eh... ehm.. ow ja: zij vertegenwoordigen echt hun vredelievende godsdienst!!

Die bloembakken zijn echt alleen voor de sier. Daarbij, zo weet men toch, is het altijd rechts dat aanslagen pleegt!

klimgek | 28-10-14 | 19:52

Een aanslag is er om ons bang te maken. Een aanslag daar zal de gemiddelde Nederlander blij maken.

De Stas | 28-10-14 | 19:33

Als er geen aanwijzingen zijn voor een specifieke dreiging dan mag iedereen dus een aanvraag doen voor bloembakken voor de deur.

domheid regeert | 28-10-14 | 19:27

Waarom zou iemand überhaupt iets tegen het beste kabinet sinds de Tweede Wereldoorlog kunnen hebben? Uitgezonderd de ZZP'ers, de huurders, de bejaarden, de gehandicapten, de werkelozen en de werkenden natuurlijk.

Osdorpertje | 28-10-14 | 19:10

Misschien zijn ze ook bang hun eigen bevolking aan het worden die steeds harder aan het roepen is dat ze weg moeten.

Stargate | 28-10-14 | 19:07

Wat een beeldschoon stukje is dit toch weer.
Chapeau Stift, en laat die Pinto hier nu eens een voorbeeld aan nemen.

philia | 28-10-14 | 18:54

Zul je zien dat Brenno de Winter nog steeds binnen kan komen met zijn Lichtbildausweis.

Osdorpertje | 28-10-14 | 18:54

Terpen-tijn | 28-10-14 | 17:46
.
Klopt, maar de vraag is of je alles terroristproof moet maken. Wat voor samenleving krijg je dan? Op elke hoek van de straat een bewapende militair, pantserwagens en detectiepoortjes? Nee, bedankt!

Bytemaster | 28-10-14 | 18:48

Waarom? Ies Slaapkamer.

Mebert | 28-10-14 | 18:34

2de model RangeRover (de P38) had al een laadvermogen van 700Kg, en luchtvering standaard waardoor het niet eens opvalt dat er zo veel in zit.

Met de 4.6 V8 op benzine merk je er nog niet eens veel van, bijrijdster heeft al eens tegen me gezegd "zeg, je rijdt toch met een volgeladen aanhanger, zou je niet wat rustiger..." (oh.. shit, waar ook)

Denk dat een serieuzer bak zoals een Defender 110 met dito vering nog een bekje meer versjouwt, beide wagens staan op ladder chassis zoals in vrachtwagens toegepast, dus de maximale laadvermogen is niet wat de auto technisch kan, maar wat de (zich zelf) boven ons gestelden hebben bepaald via regelgeving.

Stouw deze auto's vol, en ze vallen niet zo op in het straatbeeld, nou ja, valt te zeggen, een Defender blijft toch een beetje een vertrouwd beeld in het verkeersbeeld, een typische 'statement maken', affijn, die bloembakken, zijn echt geen probleem ....

StijlloosInkoppertje | 28-10-14 | 18:24

hoe slechter de 2e kamer beveiligd wordt hoe beter. Het is een gebouw vol verraders en vijanden van het volk, zij moeten niet teveel afgeschermd worden van de consequenties van hun gedragingen.

wim kokring | 28-10-14 | 18:23

Best erg dat het me geen flikker zou kunnen schelen als ze daar de boel opblazen.

pfffft! | 28-10-14 | 18:22

dwar | 28-10-14 | 17:39

Peppie klompen heb je ouwe.
Dus de oplossing is administratieve detentie en het op slot gooien van het land.
Vertel eens Tinus Tussengas: Hoe gaan we dat praktisch aanpakken? Administratieve Detentie is nog praktisch uitvoerbaar eventueel als je de volledige rechtstaat en grondwet naast je neerlegt en gewoon mensen begint op te pakken en vast te zetten zonder enige verdenking of rechtzaak, dit is dus in principe een fysieke mogelijkheid. En dan het op slot gooien van het land? Hoe had je die in gedachten? Het afgrendelen van je land is een fysieke en logische onmogelijkheid en is dat altijd al geweest. Al bouw je een 25 meter hoge muur om het hele land met om elke meter een bewaker en 1000en drones die de hele tyfusbende in de gaten houden. Vraag maar eens aan de goede mensen in Arizona, Australia of Israel hoe effectief en efficient 100% controles, grote peppie muren & hekken en een leger (al dan niet vigilante) aan border guards zijn.
Of komt er nu zo een antwoord met elk beetje symptoombestrijding (whatever the cost) wat wij doen is toch iets.

CumGranoSalis | 28-10-14 | 18:19

Btw.
Er staat nergens in de koran dat je andere moslims mag doden.
Over letters gesproken...
Die krijgen de penaltie en wij regelen dat.

Terpen-tijn | 28-10-14 | 18:15

Eurotokkie | 28-10-14 | 18:08
Maar verder heeft het niets met de Islam te maken.

Eurotokkie | 28-10-14 | 18:09

Desmoulins | 28-10-14 | 18:00
IS doet niets anders dan wat de Profeet Mohammed heeft gedaan.

Eurotokkie | 28-10-14 | 18:08

Desmoulins 18:00
Helaas heb je wel een punt. Islam is ook het grootste gevaar van de mensheid.
Maar voor mij zijn het in de eerste plaats terorristen, hoe hun zich noemen zal me een zorg zijn, uitroeien die hap!
Zo zit ik ook in elkaar> zwarte piet is voor mij zwart omdat hij door de schoorsteen moet.

Terpen-tijn | 28-10-14 | 18:06

frisenfruitig | 28-10-14 | 17:58
En vermijd plaatsen waar veel mensen samenkomen , dit was Opa Ivo nog vergeten te melden.

Eurotokkie | 28-10-14 | 18:01

@Terpen-tijn | 28-10-14 | 17:57

Een echte moslim, die dus de letter van de Koran en Hadith nauwgezet volgt, is onderdeel van de harde kern.
Wat IS zegt en in de praktijk brengt is een blauwdruk van de islam.

Desmoulins | 28-10-14 | 18:00

@noerg | 28-10-14 | 17:57
Een hummer krijg je er wel overheen lijkt mij, een normale auto niet.

de grote Anti | 28-10-14 | 17:59

Geweldig die laatste zin: Hou je veilig. Verder wil ik even kwijt dat het enige dat Ivo Opstelten te zeggen heeft is: Kijk uit je doppen. Dat doen verstandige mensen meestal. Ik ben vooral bang voor de overheid.

frisenfruitig | 28-10-14 | 17:58

@Eurotokkie | 28-10-14 | 17:55
Ik neem aan dat die nieuwe snufjes ook al niks met je-weet-wel van doen hebben?

Jan Passant mk2 | 28-10-14 | 17:58

Het zou goed kunnen dat je met deze bloembakken een stroom mensen in toom kan houden.
Bytemaster | 28-10-14 | 17:44
Ja, ze zijn tenslotte een goeie 30 cm hoog..

noerg | 28-10-14 | 17:57

Jan Passant mk2 17:47
Inderdaad, een echte moslim doet zoiets niet.
Je moet niet alles geloven wat IS zegt, het zijn een zooitje moordzuchtige terroristen.
Een echte moslim kijkt toe als de harde kern zijn taak uitvoert.

Terpen-tijn | 28-10-14 | 17:57

Wow! Heide en Hulst? Uit Volkel?

Vergeetput | 28-10-14 | 17:56

Jan Passant mk2 | 28-10-14 | 17:47

Dit zijn dan ook niet zomaar wat bloembakken , deze bloembakken zijn voorzien van nieuwste snufjes.

Eurotokkie | 28-10-14 | 17:55

@Bytemaster | 28-10-14 | 17:44

Waarom is dat triest?
Juist de aanwezigheid van militairen of extra bewapende beveiligers straalt een indruk uit dat men in dat land geen halve maatregelen neemt om de volksvertegenwoordigers, de 12 die er nog resten in de Tweede Kamer, te beschermen. Hetzelfde zou men kunnen doen in diverse binnensteden. Dit is ons land en de realiteit is nou eenmaal dat er sprake is van een serieuze dreiging. De vorm is ondergeschikt in tijden als deze.

Desmoulins | 28-10-14 | 17:54

@Terpen-tijn | 28-10-14 | 17:46
Ook ramkrakers hebben helemaal NIETS met de islam te maken.

Jan Passant mk2 | 28-10-14 | 17:48

@Eurotokkie | 28-10-14 | 17:31
Om Sharon Dijksma op te offeren is ook weer zo wat.

francisca van jole | 28-10-14 | 17:47

Kijk zo kennen we onze volksmenners weer! Zonder concrete dreiging hun eigen hachje beschermen. Maar.... en dit is belangrijk dat u vooral dit onthoudt... het heeft niks met de islam te maken!!
Nu niet gelijk gaan roepen dat ze de Nederlandse burgers ook eens moeten beschermen omdat dat hun taak is!
Dat is namelijk erg egoïstisch van u! Ok, de dreiging is voor het volk een stuk groter (denk aan Madrid en Londen) en het is slechts de vraag wanneer het gebeurt en al lang niet meer of het gebeurt. Maar dan gaat u er abusievelijk van uit dat het de regering iets kan schelen.
Zolang ze ons blijven voorliegen dat... en dit is belangrijk... de islam er niks mee te maken heeft weet u dat uw veiligheid ondergeschikt is aan politiek correcte leugens!

The Kwisatz | 28-10-14 | 17:47

Zonder de woordvoerder van de Tweede Kamer te raadplegen neem ik aan dat ook deze bloembakken helemaal NIKS met de islam van doen hebben.

Jan Passant mk2 | 28-10-14 | 17:47

Bytemaster 17:44
Bloembakken helpen tegen ramkrakers, niet tegen terorristen.

Terpen-tijn | 28-10-14 | 17:46

dwar | 28-10-14 | 17:39
Ik ben bang dat dit gaat gebeuren , en de dader zal een bekende van politie zijn.
De overheid kan ons echter niet beschermer tegen dit soort idioten , de overheid heeft echter wel een klimaat gecreëerd wat dit soort aanslagen mogelijk maakt.

Eurotokkie | 28-10-14 | 17:45

Het meest trieste wat je kan hebben is dat je je parlementsgebouw moet beveiligen met gewapende militairen. Ik kan me voorstellen dat men dat gewoon niet wil. Het zou goed kunnen dat je met deze bloembakken een stroom mensen in toom kan houden. Ik vind het idee niet zo heel slecht.

Bytemaster | 28-10-14 | 17:44

Een kabinet is te vervangen, het rijksmuseum niet.
Doe daar dan maar een muur omheen.

Terpen-tijn | 28-10-14 | 17:42

Geniaal..., bloembakken. Laat me raden, de planten die er in staan zijn theekruiden?

Coyote | 28-10-14 | 17:41

Zoiets moois moet toch een keer gebeuren??
Anders komt er nooit ander "beleid"

Stoned Hengst | 28-10-14 | 17:41

Een aanslag gaat er komen dat kun je op de klompen aanvoelen alleen de vraag waar o waar. Doelwitten genoeg. Houw die mafketels maar eens tegen, preventief oppakken is de engste mogelijkheid en dan nog kunnen ze zo over de wagenwijd openstaande grenzen komen. Is alleen te voorkomen als je alle extremisten (preventief) vastzet, (bajesen genoeg leeg) en het land op slot doet.

dwar | 28-10-14 | 17:39

@Piet Karbiet | 28-10-14 | 17:15

Tegenwoordig ook permanente politie-posten.
Islam is vrede.

Desmoulins | 28-10-14 | 17:38

Russells Teapot | 28-10-14 | 17:32
Ja en dat de schoonmakers van de tweede kamer eerder weten dat er een naheffing komt dan Rutte

Eurotokkie | 28-10-14 | 17:35

Kijk, bezorgde D66-mensen. Nederland maakt zich in het buitenland helemaal niet belachelijk met Geert Wilders. Nederland maakt zich belachelijk met dit soort dingen.

Russells Teapot | 28-10-14 | 17:32

@Meeroever | 28-10-14 | 17:27
Dat was ik nog vergeten jah, de ivo en fred klonen onder de grond. Die hebben daar een bunkertje.

de grote Anti | 28-10-14 | 17:31

Meeroever | 28-10-14 | 17:27
Een paar kilo varkensvlees neerhangen en ze komen echt niet in de buurt.

Eurotokkie | 28-10-14 | 17:31

een bord met verboden voor onbevoegden heeft het zelfde effect.

Joopdehond8994 | 28-10-14 | 17:30

Ja maar die bloembakken zijn van gewapend beton, steken 3 meter diep en bevatten Ivo Opstelten en Fred Teeven klonen die bij nood als Rambo het ongedierte bestrijden.

Meeroever | 28-10-14 | 17:27

Gatverdamme, zit net op zo'n rond napoleonsnoepje te zuigen dat naar lychee smaakt.. bah. Uhmm, maar /OT, als er genoeg geld inzit (dat mag je aannemen van wel natuurlijk) dan kan een vriendelijke bloembak als deze waarschijnlijk een hoop tegenhouden. Beton met dikke stalen stangen die diep de grond ingaan en daar weer vastzitten aan een nog groter stuk beton, je weet het niet. Behalve oude omaatjes. Die houd je niet tegen.

de grote Anti | 28-10-14 | 17:27

OK OK het zijn misschien lullige bloembakjes maar die zullen best de nodige miljoenen hebben gekost. Er moest natuurlijk een bevriend bloembakkenfabrieksdirecteurtje een meevallertje krijgen.

James Lastig | 28-10-14 | 17:27

Lijkt me onwaarschijnlijk dat IS -sympathisanten hun beschermheren zullen aanvallen. Bij voorkeur richten zij zich op het Nederlandse publiek en onze parlementariërs hebben dat ook graag zo. Zij zijn immers gewend dat het Nederlande publiek opdraait voor hun incompetentie en wensdenken...

Parel van het Zuiden | 28-10-14 | 17:26

@LuctorEtEmergo III | 28-10-14 | 17:21
"... en respecteer is wat."
Hehe, u is nieuw hier?   :)

saintinel | 28-10-14 | 17:26

Als de hakbars maar zo vriendelijk zijn om 't daar te doen en niet op een plek waar gewone burgers zijn, mocht het ooit zover komen.

macmiep.nl | 28-10-14 | 17:25

Heb in 2004 een e-mail geschreven (voor de redactie ter inzage) aan de kamervoorzitter (toen de heer Weisglas) waarin ik hem wou duidelijk maken dat het -in deze tijd- zeer onwenselijk is dat de Tweede Kamer (tribune) voor het publiek probleemloos toegankelijk is.
Je hebt maar één gek nodig...
Hij mailde terug (jawel) dat ze hier over hadden nagedacht en dat de toegankelijkheid belangrijk was.
Belangrijker dan de veiligheid?
Laten we hopen dat men nu een keer wakker wordt.

kibambam | 28-10-14 | 17:24

De grootste dreiging komt gewoon van een inside job.
Heel veel beveiligers zijn moslim, en zij weten de weg en hebben de pasjes.
Zie je ook op Schiphol.
Jij mag door de bodyscan, en elke boerenlul schoonmaker kan gaan en staan waar hij wil.
*Popcorn Time weer aanzwengelt om Ocean13 weer eens te zien*
BTW: YouTube verhuurt tegenwoordig fillums a raison van 9,99 Euro per film. LOL

King of the Oneliner | 28-10-14 | 17:23

Vaseline-beleid. Zeg het met bloemen. Bakken vol.

Normpje | 28-10-14 | 17:21

-weggejorist en opgerot-

LuctorEtEmergo III | 28-10-14 | 17:21

Wat zijn we toch een ongelofelijk goed land.

First Contact | 28-10-14 | 17:21

Buiten Geert gaan er nog meer mensen met beveiliging lopen , zover is het gekomen in Nederland.

Eurotokkie | 28-10-14 | 17:19

Volksvertegenwoordigers moeten we beschermen,die zetten zich belangeloos met ziel en zaligheid in,voor de belangen van de Nederlandse burger.
Je kan je er toch niks bij voorstellen,dat,ik noem maar een zijstraat,er een politicus op straat,in Nederland notabene,wat aangedaan word?
Dat zou de bijl aan onze open economische verzorgingsstaat zijn.
Het einde van onze sociaal democratische heilstaat.

inspector71 | 28-10-14 | 17:18

Niets aan de hand mense! Graag gewoon doorgaan met werken, uw overheid waakt over u.

Barnevelder | 28-10-14 | 17:17

De angst voor een bestorming is volledig terecht.

First Contact | 28-10-14 | 17:16

De Portugese Synagoge in 020 heeft al jaren van die fraaie betonnen bloembakken. Voor de sfeer, he.

Piet Karbiet | 28-10-14 | 17:15

Wedden dat Rutger vaker wordt gepakt dan Frits Wester?

bisbisbis | 28-10-14 | 17:13

Ze zullen wel moeten na de bestorming van de Koerden werd het echt angstig, helemaal nu je weet hoe de burger nu genomen wordt Rutte en z'n cronies.
P/S Jawel de Fransen en Italianen gaan aan de haal met de poet, mogen hun begrotingstekort boven de 4% handhaven.
Ga alvast maar sparen en minder uitgeven, volgende ronde "bezuinigingen" van Mark en z'n gang komt eraan.

gebrokenvleugel | 28-10-14 | 17:10

Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één moslim boos is op onze regenten, hoe extremistisch hij ook is. Ze krijgen tenslotte in alles hun zin en voor de zekerheid zelfs nog ietsje meer.

sinar2 | 28-10-14 | 17:10

Ik zeg: halvering van wachtgeld + bevriezing van de salarissen op Balkenende 1 nivo!

Einde van de Domheid | 28-10-14 | 17:09

Bloembakken, ram je doorheen? Ik zou er gewoon voorzichtig tussendoor rijden. Pas op voor krassen op de lak. Landrover past volgens mij zo en anders een iets smaller autootje (Suzuki Swift ofzo...)

TheseDays00 | 28-10-14 | 17:09

De enige aanslag die Nederlanders voor de kiezen krijgen komt per blauwe brief.

Abject | 28-10-14 | 17:08

Het is binnenkort 2 November!

Islamofiel | 28-10-14 | 17:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken