Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Boosfietsster probeert agenten kapot te maken

Fietsers die fietsen over voetgangersgebied, dat mag niet. Maar is het een overtreding groot genoeg om fietsers in het bijzijn van hun kind hardhandig te arresteren? Neen. Dat is het niet. Behalve natuurlijk als de fietster zich direct in haar rechtvaardigheidsgevoel voelt aangetast en meent dat ze haar punt moet maken door handhavers en agenten te schoppen en te slaan. Duidelijk in het filmpje dat de politie de zaak geduldig en deëscalerend wil afhandelen, want het gaat tenslotte slechts om fietsen in voetgangersgebied. Maar de vrouw staat het niet toe. Er moet en zal geslagen en geschreeuwd en gegild worden, want blijkbaar weet ze geen andere manier om haar ongenoegen verbaal rustig te uiten. "Raak me niet aan", brult ze, terwijl ze agenten in de ballen probeert te trappen. Uiteraard is dit allemaal de schuld van racistische politie, inclusief het trauma voor het kind, want die profileert op ras en gebruikt altijd excessief geweld tegen de donkere medemens. De hysterische fietster treft natuurlijk geen enkele blaam. Zo werkt dat.

Reaguursels

Inloggen

Kankerwouten. Ga boeven vangen joh.

Torero | 20-08-14 | 00:10

Of ze er wel of niet gefietst heeft maakt geen drol uit. Op het moment dat je alleen al een schoppende of slaande beweging richting oom agent maakt mag je gezellig een paar nachtjes brommen.

daft stiyjle | 19-08-14 | 17:59

Die ene agent ken ik. In december is hij Sinterklaas. Hij moet af en toe oefenen om zijn slaven onderdrukt te houden. Gelukkig heeft die camerapipo een dag vrij om dit allemaal vast te leggen.

De langste thuis | 19-08-14 | 12:53

hahahaha ik ben weggejorist. heb ik wat verkeerds geblaat? Doet Quinsy tegenwoordig het jorissen?

nieuwsflits | 19-08-14 | 08:59

Devlonir | 18-08-14 | 17:02
Jij bent ook zo iemand waarmee Nederland naar de klote gaat omdat je alles gelooft wat er gezegd word of wat ze jou laten zien. Op wie heb je gestemd? Was je toen ook zo overtuigd en geloofde je wat er jou beloofd werd? Gozer je hebt geen benul echt. Ik kan hier wel een hoop feiten opsommen waar de honden geen brood van lusten maar er zijn en blijven altijd mensen met oogkleppen op en die blijven blind voor de werkelijkheid. En geloof mijn, ik zit veel dichter bij het vuur dan je eigen kan in denken en daar is het behoorlijk warm en dus zie je ook veel meer.

mente aperta | 19-08-14 | 05:17

@irma zonderboezem | 18-08-14 | 13:12
Toch jammer.

miko | 19-08-14 | 03:23

-weggejorist-

halfie | 19-08-14 | 02:02

Zodra ze raak me niet aan roepen en weglopen ik het per definitie fout. Ze accepteren immers geen autoriteiten. Ik heb er ooit een aangesproken als controleur en hij riep raak me niet aan om vervolgens tegen ons aan te lopen. Alles ten kosten van zijn zwangere vriendin die ook nog uitgleed door zijn domme handelen. Ach ze krijgen wat ze verdienen.

Veel Vaak | 19-08-14 | 01:14

@mambo43, Drummi Dushi

Baronwater | 19-08-14 | 00:48

Men is in de comments wel heel snel met een ordeel.
Als die mevrouw idd niet heeft gefietst ( en ik zie geen fiets ) dan is dat hinderlijke gedrag van die boa's en agenten reden genoeg om te vragen of ze met hun poten van je afblijven. Immers, ze heeft niets gedaan en herhaalt dat meermaals. Daarnaast vind ik het stuitend dat hier zowel agenten als boa's voor nodig zijn. Voor fietsen? SERIEUS???
Dan optie 2, ze heeft wel gefietst. Is die overmacht dan alsnog gerechtvaardigd?
Ik ben een beetje teleurgesteld in de reaguurders en de schrijver vandaag.

Eat more sushi | 19-08-14 | 00:21

Het wordt tijd voor een "weeshuis van de reaguurders".
Tjonge jonge, wat een score vandaag.

2N3055 | 18-08-14 | 23:08

-weggejorist-

Uylenspieghel | 18-08-14 | 22:29

waar is toch het beeld de bodycams van de pliesie als je het nodig hebt?

typtyphus | 18-08-14 | 22:23

What can I say?

Occipitaalcasibus | 18-08-14 | 22:12

-weggejorist-

Twan07 | 18-08-14 | 21:37

-weggejorist en opgerot-

L.M. | 18-08-14 | 21:26

Maar had ze nou gefietst, of niet? Dat is de vraag...

Piet_Snot | 18-08-14 | 20:55

@Inferi0r: Nee dat vind ik niet, maar er zijn urgentere dingen waarmee de politie zich bezig zou kunnen houden. En het politieapparaat is te duur en te nuttig om zich in dit soort scheldpartijen verzeild te laten raken. Dat was mijn punt.

Politie is niet bedoeld voor het geven van opvoeding of integratie. Zoals het woord 'samenleving' al aangeeft: we moeten met elkaar samen leven. En ik kan me niet echt druk maken om een fietser die ergens fietst waar dat niet zou mogen, terwijl aan de andere kant van de stad ergere dingen gebeuren.

En ja, die 'buitenlanders' hebben een korter lontje, maar ik heb ze niet binnen gelaten hoor! Maar het is geen wonder dat de zware misdaad de spuigaten uit stroomt, als we ons hiermee gaan bezighouden ja...

mrXL | 18-08-14 | 20:33

mrXL | 18-08-14 | 19:45
Hoezo blamage voor politie? Jij vind het allemaal maar normaal dat mevrouw zelf denkt te mogen beslissen hoe de agenten haar aanspreken en waar en hoe? Agenten moeten gewoon een stukje gemiste opvoeding of integratie van onze cultuur meegeven als het niet anders kan.

Inferi0r | 18-08-14 | 20:27

Curacaoenaars,zo kom ik ze iedere dag tegen. Hier op het eiland is het precies hetzelfde. Worden agressief in letterlijk een halve seconde, altijd hetzelfde gelul met hen.
Curacaoenaars accepteren helaas geen kritiek en zullen ook nooit zeggen dat ze fout waren. Dat zit niet in hun mentaliteit, ze kunnen er niet tegen. Dat leidt vaak bij bedrijven en overheids instellingen tot grote problemen, want ook daar zullen ze nooit toegeven dat ze fout waren.
Kan er zo moe van worden.

mambo43 | 18-08-14 | 20:10

@No Mames | 18-08-14 | 13:58
Hear hear! (Het is overigens taseren, maar je punt is helder.)

Vanilla | 18-08-14 | 20:09

Niet dat de Bijlmer niet low-income is, maar daar is iedereen gewoon zwaar relaxed. Alsof 99% gewoon de hele dag door wiet rookt. Taxi's zie je er niet, gewoon de snorder pakken voor een paar euro. Nooit problemen gehad, afgezien van autoinbraken door junks. Mensen op straat praten er tenminste nog met vreemden, dat zie je nergens meer in het compleet contactgestoorde Nederland.

Joe Farnarkle | 18-08-14 | 20:03

Ben zelf geboren Zaankanter, heb tien jaar in de Bijlmer gewoond, toen weer terug in de Zaanstreek en nu in t buitenland, maar ik moet zeggen dat de Bijlmer nog steeds een van de gezelligere plekken was. Zaandam is zo verschrikkelijk low-income, daar word je niet vrolijk van. Lidls, Aldi's, Actions, Wibra's etc... en iedereen is er schilder of stratenmaker, met uitzondering van de succesvolleren, die zijn namelijk wiskundeleraar op t lokale VMBO.

Joe Farnarkle | 18-08-14 | 20:02

"Je mag daar gewoon niet fietsen"... Je begrijpt het niet helemaal. Er zijn veel urgentere dingen die een agent zou kunnen doen.

En dat de politie zich leent voor zulke onnozelheid terwijl ze dondersgoed weten dat ze op een andere manier hulpvaardiger voor de maatschappij kunnen zijn, dat is pas godsgeklaagd... Zoals al eerder werd aangegeven, als je aangifte komt doen van mishandeling is er nog niet 1 agent beschikbaar.

Het merendeel van de problematiek in dit land is te wijten aan het 'wegkijken', een soort cognitieve dissonantie in de trend van: "We hebben geen personeel voor zware misdaad als mensenhandel, afpersing enz, want we moeten ook fietscontroles uitvoeren".

Dit land gaat langzaam naar de klote, steden worden overgenomen door ISIS aanhangers, journalisten worden belemmerd in hun werk en wij gaan ons hier lopen druk maken om een fietser in een lege straat waar je niet zou mogen fietsen?

Google eens op "What is seen and what is unseen" van Frederic Bastiat, dan begrijp je aan welk delict de overheid en de eenstrepers zich schuldig maken. bastiat.org/en/twisatwins.html#disband...

mrXL | 18-08-14 | 20:01

Het wordt niets met dat kleine bontkraagje met zo'n moeder.

Hei-kneuter | 18-08-14 | 19:56

Erg stigmatiserend filmpje zeg. Beetje de donkere medemens neerzetten als schreeuwerig en altijd met een kort lontje.

Balletje Mayo | 18-08-14 | 19:51

mrXL | 18-08-14 | 19:22
Je mag daar gewoon niet fietsen. Staat overal op bordjes, overdag is het daar namelijk heel erg druk. Zo moeilijk is het niet lijkt mij, je kunt het wel proberen maar betaal dan ook de boete als je wel betrapt wordt.
.
Schreeuwmevrouwtje zou haar zoontje het goede voorbeeld moeten geven in plaats van hem als afleidingsmaneuvre te gebruiken. Schandalig wijf, die gaat de maatschappij ongetwijfeld meer kosten dan opleveren.

The Green*Machine | 18-08-14 | 19:46

Sorry Joris...

mrXL | 18-08-14 | 19:46

Nee, de-escaleren had hier het goede geweest. "Mevrouw, u mag hier niet fietsen, weet u dat?" Ffe streng toespreken en wegwezen.

Wat zich nu afspeelt is een blamage vooral voor de politie. Als je in de Schilderswijk met stenen gooit doen ze niets, maar al zou je fietsen in een lege straat, alsjeblieft zeg... Pleemobiel snapt dat maar al te goed. De-escaleren betekent niet dat je geen gezag uitstraalt of je maar verrot moet laten schelden, maar dat je dit juist voorkomt.

gvd 4 man personeel voor een vrouw op de fiets nodig, alsjeblieft...

mrXL | 18-08-14 | 19:45

pleemobiel | 18-08-14 | 14:36
Dus door jouw iseeen in te pompen bij denpolitie wordt er nu niet meer gewoon gehandhaafd maar gedeescaleerd en verbaal geincasseerd. Man wat ben ik blij dat jij er dat niet meer doet.
Misschien dat er dan uiteindelijk weer gewoon respect voor oom agent terugkomt ooit.....
Als ze een beetje gaan optreden dan ipv desecaleren. Man man man wat een puinhoop zo langzamerhand

witte_madonna | 18-08-14 | 19:39

-weggejorist-

witte_madonna | 18-08-14 | 19:32

En tuurlijk mag dat wijf niet slaan/schoppen of wat dan ook, maar om dat nou mishandeling te noemen, noem het poging tot mishandeling dan. Is een belediging naar iedereen die echt eens mishandeld is.

En veel boa's halen ook het bloed onder je nagels vandaan. Is natuurlijk echt het meest simpele volk, en geilt op het mooie petje met insigne en voelt zich natuurlijk heel wat.

Focus jezelf op het belangrijke in het leven, niet dit soort geneuzel. Is een blamage voor iedereen op het filmpje.

mrXL | 18-08-14 | 19:22

Agent Rene (uit de tijd dat de politie nog enig gezag uitstraalde) kneep je gewoon net zo lang in je pols totdat je wel rustig deed. Deed je niet rustig dan kneep ie alleen maar harder. Dat werkte heel goed!

The Green*Machine | 18-08-14 | 19:22

-weggejorist-

mrXL | 18-08-14 | 19:16

Die 'moeavrauw' heeft veel reaguurders het leven gekotst.

2N3055 | 18-08-14 | 19:12

-weggejorist en opgerot-

JoeDoe | 18-08-14 | 18:57

Agenten zouden wat harder op moeten mogen optreden tegen asociaal gedrag. Een Amerikaanse agent moet je echt niet aanraken want dan gaat het erg mis.

Asimov6 | 18-08-14 | 18:49

Zag het filmpje gisteren al per toeval bij een gekleurde medemens op de Facebook langskomen. Natuurlijk direct lopen schreeuwen dat het racisme is en dat ze ook zouden slaan als een onbekende haar aan raakt. Waar is het mis gegaan? Als ik een agent tegen kom, ga ik nog bijna letten op mijn ademhaling. Waarom is er toch zo weinig respect voor agenten tegenwoordig. Ze mogen overigens best uitgerust worden met een taser. Niet alleen voor het geval de arrestant irritant is, maar ook als er een droplul (of dropkut in dit geval, hoewel dit geen echt woord is) naast de arrestatie staat te blèren als eens debiel.

Karakter | 18-08-14 | 18:26

-weggejorist en opgerot-

connaisseur de | 18-08-14 | 18:23

Ik heb wel de moeite genomen even op te letten tijdens de verticale filmbeelden, en die agent is inderdaad verschrikkelijk handtastelijk en kan duidelijk niet van die vrouw afblijven.
Die heeft mazzel dat ik niet nabij was, hij heeft gewoon met zijn plakkerige vingertjes van die vrouw af te blijven, vooral toen hij zag dat die vrouw zelfs in paniek raakt door zijn grijpgrage klauwen.

Persoonlijk had ik hem op zijn minst gewaarschuwd door hem even in zij gluiperige oogjes te prikken.

Flipus | 18-08-14 | 18:23

-weggejorist-

lidlbier | 18-08-14 | 18:18

Hendrikmaurits | 18-08-14 | 16:50

En dat is 22!

eerstneukendanpraten | 18-08-14 | 18:16

Erg jammer dat mevrouw haar gedachten of gevoelens niet normaal kan verwoorden.

kitkatmini | 18-08-14 | 18:10

Alle vooroordelen worden weer eens bevestigd.

Opgefokte schreeuw Surinamer die de langspeelplaat op "jij bent verschrikkelijke jongen" over laat slaan. Super tokkie op de badslippers met bomberjack die met de handen in zijn zakken erbij moet staan van "kijk mijn eens stoer zijn".

Ik schaam me om Nederlander te zijn.

heer_rationeel | 18-08-14 | 18:03

mente aperta | 18-08-14 | 16:19
Wat een onbegrijpelijk verhaal van u, nog afgezien van de schrijf/spelvauten.

drastic | 18-08-14 | 17:50

Weer een enorme aanwinst voor onze maatschappij

bas ooms53686289 | 18-08-14 | 17:45

wie zit er aan de 'weggejorist' knop. Staat die misschien op automaat?

Baronwater | 18-08-14 | 17:16

-weggejorist-

Rest In Privacy | 18-08-14 | 17:10

En om terug te gaan naar dit filmpje. De reden waarom nu wel moeilijk werd gedaan was waarschijnlijk de klap naar de boa. Want dan is er ineens wel reden voor zwaardere wetsmiddelen.

Devlonir | 18-08-14 | 17:03

@mente aperta | 18-08-14 | 16:19
Want bent u een enorm toffe peer zeg. Bravo! Wow.. ik ben helemaal om vanwege uw geweldige verhaal.

Oh nee wacht, je bent gewoon een sukkel en onderdeel van dat probleem waar ik het net over had. Een beetje constant zeuren over respect en zelf gewoon keihard onderdeel zijn van het probleem.
Een tip; af en toe niet zonnodig je gelijk willen halen en accepteren dat iemand een fout maakt als het nauwelijks gevolgen voor je heeft.

Want wees eens eerlijk, wat had die handhaver jou gedaan in dat stoere verhaal van je? Je even ter orde geroepen? Al eens nagedacht dat het die persoon misschien niet belangrijk genoeg was om met je in discussie te gaan en dat het helemaal niet je haantjesgedrag was waarmee je je 'gelijk' haalde?

Nee, dacht ik al niet. Maar het gros van de handhaver die 'afdruipt' doet dat omdat ze toch niet meer kunnen dan hopen dat even aanspreken je gedrag veranderd. Simpelweg omdat je nog net niet ver genoeg bent gegaan om andere middelen te gebruiken.

Devlonir | 18-08-14 | 17:02

-weggejorist-

biltong | 18-08-14 | 16:59

haha, ben jij dat? Ik maakte ooit een foutje met een linkje van een website die al vier jaar niet meer bestond. En weggejorist was ik!

kutsmurf | 18-08-14 | 16:59

kutsmurf | 18-08-14 | 16:51 | | Reageer+ | 0

Maar gelukkig komen er iedere dag weer nieuwe zwitsals bij. Maar waar zou Teun van het Tuinpad zijn gebleven btw?

eerstneukendanpraten | 18-08-14 | 16:54

-weggejorist-

Zaagmanss | 18-08-14 | 16:53

@frenkie en eerstneuken
Het roze leger wordt aardig uitgedund vandaag. Wat een onschuldige jongedame met een fiets hier allemaal los kan maken! :)

kutsmurf | 18-08-14 | 16:51

Ik ging vroeger als klein mannetje ook vaak boodschappen doen met mijn moeder. Alleen werd zij nooit gearresteerd. Ik heb haar dan ook nooit horen schreeuwen naar een agent, laat staan trapbewegingen zien maken. Bij ons thuis leerde ik dat je dingen moesst oplossen door te praten en ook dat je altijd beleefd naar anderen moest zijn..

havannahapper | 18-08-14 | 16:50

-weggejorist en opgerot-

Hendrikmaurits | 18-08-14 | 16:50

frenkievee | 18-08-14 | 16:43

19 and counting!

eerstneukendanpraten | 18-08-14 | 16:47

Er worden er wel heel erg veel -weggejorist en opgerot- in deze topic..........
nope | 18-08-14 | 16:00
.
Van wat ik van sommige gezien heb, is dat niet meer dan terecht......

frenkievee | 18-08-14 | 16:43

Kansenvrouw: Maar ze heeft niet gefietst!
Jongetje: Jawel hoor!

eerstneukendanpraten | 18-08-14 | 16:40

En dan dat kind, nu al een bontkraag. Vreselijk volk.

De Stas | 18-08-14 | 16:39

Pak een taser!

Mark741 | 18-08-14 | 16:38

wat een vreselijk asociaal wijf is dat zeg. Je zult het je kind maar aandoen zo'n scene maken. Bah!

gotha! | 18-08-14 | 16:37

Nou zeg, Joris van dienst is vandaag weer messcherp, 18 keer een opgerot en daar zitten ook niet de minsten bij...

eerstneukendanpraten | 18-08-14 | 16:31

-weggejorist en opgerot-

Lecoque | 18-08-14 | 16:27

irma zonderboezem | 18-08-14 | 13:12

Ik had je al een paar keer gevraagd of je capslock-toets kaduuk was maar nu is het te laat...

eerstneukendanpraten | 18-08-14 | 16:22

Swedish Chef | 18-08-14 | 13:25
Devlonir | 18-08-14 | 15:14
Zijn er een paar bij die het niet eens zijn met mijn mening? Mag. Ieder zijn eigen mening. Maar mijn mening komt voort uit levenservaring. Vooropgesteld dat ik in een nette buurt woon en een eigen al 15 jaar eigen ondernemer ben. Punt is in deze dat alleen de gemakkelijkste aangepakt worden en de gemiddelde BOA heeft daar een neus voor gelet op mijn eigen ervaring. Ikzelf ben nog nooit terecht opgepakt geweest maar als de meesten van jullie op een oor liggen ben ik nog werkzaam en s 'avonds en nachts gebeurd er veel meer dan menigeen weet en dan kijken die langdurige werkzoekende BOA gewoon de ander kant op of lopen snel blokje om als er iets gaande is. Ik heb pas respect voor orderhandhavers als ze daadwerkelijk iedereen aanspreken maar selectief mensen aanspreken, daar kan ik moeilijk tegen vandaar dat ik zelf ook opstandig ben. En ik kan de 2 tegen-reaguurders verklappen dat het al eens voor gekomen is en uiteindelijk liepen ze gewoon de andere kant op. Situatie, ik had gelijk had en zij werden bang dat het uit de hand ging lopen. Ben nu eenmaal niet de kleinste.

mente aperta | 18-08-14 | 16:19

-weggejorist-

nieuwsflits | 18-08-14 | 16:01

Er worden er wel heel erg veel -weggejorist en opgerot- in deze topic..........

nope | 18-08-14 | 16:00

Die wijven hebben teveel tijd over...één keer per maand je uitkering natellen is 2 dagen, wat doe je dan met die ander 28-29 dagen.

duitse herder | 18-08-14 | 15:58

Hulde voor de dienders in kwestie! Prima je werk uitgevoerd!

Of deze dame nu geel, rood, blank of in dit geval donker is, is compleet irrelevant! Schoppen en slaan van een ander persoon, ONGEACHT POLITIE OF NIET! hoort niet thuis is een maatschappij als de onze. Respecteer je medemens verdomme eens een keer en schiet niet in zo in de verdediging als je op je fouten wordt gewezen! En houd ook eens op met te pas en te onpas alles meteen op racisme te gooien! Ja je bent zwart en de agent is blank, maar dat is niet de reden dat jij naar de grond gewerkt wordt. Dat is omdat jij je poten niet thuis kan houden. Jij bent een heel slecht voorbeeld voor je zoontje en je zou uit de ouderlijke macht moeten worden gezet!

Bvotje | 18-08-14 | 15:51

-weggejorist-

Baronwater | 18-08-14 | 15:51

-weggejorist en opgerot-

ikweetdatjeditleest | 18-08-14 | 15:44

@Stumperdt: doe es ff rustig. Viswijven heb je in elk ras, huidskleur is in deze totaal niet relevant.

MrsRobinson | 18-08-14 | 15:41

-weggejorist en opgerot-

Stumperdt | 18-08-14 | 15:36

En dan ook nog roepen dat ze dit niet moeten doen omdat haar kind erbij is. Kijk even naar hoe ze zich zelf gedraagt.. Dus zolang t kind erbij is mag moeders als een soort losgeslagen kipfilet haar gang gaan op straat. Nee tuurlijk. Logisch. Dom dat die agenten t niet snappen.

MrsRobinson | 18-08-14 | 15:32

@pleemobiel | 18-08-14 | 14:36
Ik ben het niet eens met je 1e punt. Zelfs als de boa verkeerd zit, dan is niemand fout behalve de moeder.

Een foute beslissing van een boa heeft of geen gevolgen (want maar een waarschuwing) of kan je altijd nog aanvechten als het wel een boete is. Maar zodra de moeder het zo laat escaleren dat de agenten nodig zijn om te deëscaleren is de moeder altijd fout.

De agenten handelen zeer correct en proberen haar en haar bron van frustratie uit elkaar te halen om te kunnen praten. Moeder vind dit echter onacceptabel na minimaal fysiek contact (welke nodig was door haar eigen gedrag) en begint met de slaande bewegingen om de hand van de agent weg te halen en daarna vervolgen met een schop (langs haar eigen kind mag ik toevoegen, dus zij brengt hem zelf in gevaar).

Dus ongeacht of de boa wel of geen gelijk had, reageerde de moeder sowieso verkeerd op alles wat er gebeurde. Een beetje meer rust had haar goed gedaan.

Devlonir | 18-08-14 | 15:25

Ok, je moet niet met je poten aan Popo en aanverwanten komen.
Het zou helemaal fijn zijn als dezelfde Popo met dezelfde verve tegen, laten we zeggen, isis aanhangers optrad. Maar goed fietsen waar t niet mag is veel gevaarlijker.
Verder, alle straataccenten -999999999

2N3055 | 18-08-14 | 15:18

wel fout van de politie zo hardhandig op te treden terwijl er haar kind bij is. dit gaat vast uitlopen op protest en op discriminatiegevoel. fietsers zijn lastig op de stoep of voetgangersgebied maar ook tegen het verkeer fietsen op het fietspad wordt vaak oogluikend toegestaan. te laat om hard in te grijpen en gedoog de fietser.

Joopdehond8994 | 18-08-14 | 15:15

@mente aperta | 18-08-14 | 13:11
Jij bent onderdeel van het probleem in Nederland. Why the fuck slik je zo een kleinigheid niet gewoon man stomme sukkel?
Nee, ik ben een arrogante Nederlander, ik MOET mijn gelijk halen en schreeuwen en moeilijk doen over fokking niks.

Maar wees er maar trots op dat jij ook door het lint zou gaan omdat een agent een hand op je schouder heeft.

PS. Kijk eens goed na 30 seconde in de video en je ziet waarom hij zijn hand daar heeft. Hint; hij heeft haar net er voor fysiek tegen moeten houden toen ze tegen gehouden moest worden terwijl ze de boa bedreigde "Ik kom je nog tegen"

Devlonir | 18-08-14 | 15:14

Ben pas nog aangereden door een wijf op n fiets in een voetgangersgebied. Nog een grote bek ook. Van mij hadden ze dat viswijf mogen taseren voor t aan vallen van die agenten. En hou je poten thuis. Zielig voor t kindje in kwestie, die vraagt hier niet om.

MrsRobinson | 18-08-14 | 15:09

-weggejorist-

L.M. | 18-08-14 | 15:05

-weggejorist en opgerot-

R.B.Scott | 18-08-14 | 15:05

wie heeft er nou geen hekel aan Boa's dat zijn mensen die 15 jaar een uitkering hebben gehad en aan het werk geschopt zijn eenmaal op straat denken ze dat ze god zijn

straatkat | 18-08-14 | 15:04

-weggejorist en opgerot-

weekendwarrior | 18-08-14 | 15:03

Niet meewerken met de politie?? De lange lat er over heen! En een paar nachten de cel in. En nog even een fijne boete en aantekening op strafblad erbij. En natuurlijk even jeugdzorg erbij halen. Kan je een kind wel laten opgroeien in zo'n crimineel milieu???

denoorman | 18-08-14 | 14:58

Punt is dat als je deze samenleving 20 jaar op zijn beloop laat, je drastisch moet veranderen om nog een beetje orde te handhaven. Maar daar komen jullie nog wel achter. Beetje meer import, beetje meer armoede, beetje meer ontspoorde generaties, beetje minder toekomst perspectief.

No Mames | 18-08-14 | 14:56

Een tienermoeder, de vader is spoorloos, die is al jaren geleden vertrokken, dat geschreeuw van dat mens had ie geen zin in. En dat kind krijgt ook een slechte opvoeding. En altijd maar schreeuwen en bleren en doen alsof ze vermoord worden en alsof ze vreselijk mishandeld worden. Zielig meisje, een grote jankerd. Dat kind wordt net zo onbeschoft met deze opvoeding..

denoorman | 18-08-14 | 14:54

De powlitie zou eens stage moeten gaan lopen bij de Guardia Civil. De leggen de lat eroverheen, dan laat je het wel om een grote bek op te zetten tegen bromsnor.

Knijpkatje | 18-08-14 | 14:52

pleemobiel | 18-08-14 | 14:36

We worden elke dag geconfronteerd met een falend politie systeem, hier dus roepen dat je de mannen jaren getraind hebt is niet echt handig.
Ik heb jaren in een metropool gewoon op een niet nader te noemen donkergekleurd continent. Wanneer de pickups met juten de bocht om kwamen was het rustig, heb je er niets mee te maken, even naar binnen. En bovenal, je er nooit mee bemoeien of je moet al naast veroorzakers geboeid in de bak van de pickup willen zitten.
Werkt als een tiet, wat een rust.
Heb er zelf verscheiden malen een dag of 3 vast gezeten, lekker slapen op beton, plee in het midden. Omdat ik als kudt hollander met een bier in de klauw (en die mag ook niet op straat) graag de discussie aan ga. Die discussie duren er ongeveer een 5 seconden alvorens de armen op de rug zitten. Verder een prima behandeling overigens, als je RUSTIG blijft en dat leer je na een paar keer wel. Daarbij je kameraden worden er schijtziek van om met 7 man lazers in een kever je weer te moeten uitkopen e.d. nadat ze het hok gevonden hebben waar je gedumpt ben dat is.

No Mames | 18-08-14 | 14:52

Als ik dit zie weet ik ook waarom ik nooit bij de politie zou willen werken. Ik had me namelijk niet in kunnen houden en dat raar stuk vreten een opdonder verkocht. Ook als het een vrouw is, of daarvoor door moet gaan.

drekzooi | 18-08-14 | 14:48

22 en een kind van een jaar of 6.... Zal wel een pareltje zijn!

Pindapellert | 18-08-14 | 14:45

Een zionistisch complot wat ik je brom...

Zure Sigaar | 18-08-14 | 14:43

-weggejorist-

Wibi Tsunami | 18-08-14 | 14:42

pleemobiel|14:36| Had je ook een Eigen "stijl"?

Archy Bunker | 18-08-14 | 14:42

-weggejorist en opgerot-

-Jan Aaldrik- | 18-08-14 | 14:39

Er zijn twee mogelijkheden: ze heeft inderdaad niet gefietst. In dat geval zitten die boa's en agenten heeeeelemaal fout. Niks de-escalerend. (dat blijkt wel !) Gewoon racistische hufters die hun ambtelijke gelijkje willen halen. Of ze heeft wel gefietst. In dat geval ga je verder (na de waarschuwing, het is tenslotte geen misdaad) met de grootst mogelijke tact de discussie verder uit de weg. Moeder met een klein kind ! Eerste trauma door fascistoïde dienstkloppers heeft dat kind al te pakken. En voor er gescholden gaat worden, ik was jarenlang trainer fysieke en verbale weerbaarheid bij de politie.

pleemobiel | 18-08-14 | 14:36

-weggejorist en opgerot-

RugOp81 | 18-08-14 | 14:34

En dit plant zich dus gewoon straffeloos voort.... man man man.

Betweetert | 18-08-14 | 14:32

Verticale video's -1

ZoltarTheMagnificent | 18-08-14 | 14:32

'Dit is niet normaal! Dit is niet normaal jonguh!' ... Niks is normaal voor die lui zodra het niet naar hun zin gaat.

davimore | 18-08-14 | 14:31

En wanneer je dan zo allemachtig graag wilt fietsen op voetgangers areas, zonder gepakt te worden... dan zet je lekker fijn die fiets op de drager en rijd je richting schilderwijk, kun je de godsganze kudt dag fietsen, met een nihile kans om door een juut genaaid te worden. Zo moeilijk is het allemaal niet.

No Mames | 18-08-14 | 14:27

-weggejorist en opgerot-

Leon Tosti | 18-08-14 | 14:26

-weggejorist en opgerot-

Withnail | 18-08-14 | 14:24

-weggejorist en opgerot-

andjing | 18-08-14 | 14:20

De filmster zou eigenlijk gelijk voor een ton of twee het gele archief van de juten in moeten. Ter compensatie op de te verwachten economische schade welke ze weg gaat zetten op het www.

No Mames | 18-08-14 | 14:20

-weggejorist-

Bill Bixby | 18-08-14 | 14:18

wordt ook weer over geouwehoerd op de werkvloer, half kudt kantoor nederland zit het te dubbele linken van GS... ongekende economische schade, en allemaal omdat het mokkel niet even kan nadenken eeeeeeeeen laten glijden.

No Mames | 18-08-14 | 14:17

Het is heel gemakkelijk, even stil staan, nadenken, ... ik heb hier bijkans 50 keer gefietst, 90 euro/50 muah, koopje. Komt bij dat ik elk jaar voor 1000'den euro's genaaid wordt door de EU, 90 euro het zou me wat, morgen pakken ze me niet met de fiets in dizze kudt straat, ik pak ze wel met de belasting aangifte o.i.d... eeeeeeeeeeen laten glijden...

Klaar, zo gemakkelijk is het.
Nu heb je de halve stad en het internet over de zeik.

No Mames | 18-08-14 | 14:15

Goed gehandeld agenten. En dat er een kind in het spel is, is niet het probleem van de politie. Dat is het probleem van de mevrouw in kwestie die liever overgaat op geweld dan op een verbale discussie. Of zij daar toe in staat is laat ik maar even buiten beschouwing. Dat zou dan een onderbuikgevoel zijn en dat moeten we niet willen met z'n allen.

Sliptong | 18-08-14 | 14:11

Pieleke | 18-08-14 | 14:03

Ik ga per dag 10 keer over de zeik en door het rooie.
Maar... ik het blijft altijd intern, en onder controle voordat het mijn ledematen bereikt. En daar Pieleke kan de hele wereld me dankbaar voor zijn. Dat het beheersing, evaluatie, overzicht, ff nadenken en zo.

No Mames | 18-08-14 | 14:09

Het was een zionistisch complot!! Zij werd uitgedaagd door de Joodse BOA, want zij fietste helemaal niet in het voetgangersgebied op haar gestolen fiets!!!!!!

Mr. Wiseguy | 18-08-14 | 14:08

Dat kind heb je trouwens zo weer rustig en in zijn doen. Gewoon even zo een pipa geven en 3 keer laten doorladen, is ie rustig en mama even vergeten.

Of is dat niet handig ?

No Mames | 18-08-14 | 14:06

Typisch dametje dat gewend is veel drama te maken om haar zin te krijgen, hulde dat dat een keer niet lukt.

luckor | 18-08-14 | 14:05

Wat een nare ervaring voor die agenten. En wat een arremoe en teurigheid, dit hele filmpje.

panadol | 18-08-14 | 14:04

Beetje schijnheilige opmerkingen hiero. Alsof er hier niemand over de flos gaat als een boa of agent je aanspreekt op jouw hufterige gedrag (fout parkeren, snelheidsovertreding; buiten pissen...).
GS heeft toch echt regelmatig topics gehad waarbij de boa of politie toch echt in het recht stond, maar wat dan toch even niet strookte met 'onze' witte werkelijkheid. Dus even spiegelen aub.

Pieleke | 18-08-14 | 14:03

Raak me niet aan! Raak me niet aan! Raak me niet aan!
-
Het is voor mij zo klaar als een klontje: deze vrouw heeft smet-vrees...

LeBlanc | 18-08-14 | 14:02

Judeska IRL!

Lucille Werner | 18-08-14 | 14:01

Ik mis de taser en pepperspray...

PisFinger | 18-08-14 | 13:59

Teaseren, en de omstanders pepersprayen.
En dat kind doe je direct hulpverlening op toepassen, kwestie van door de knieën, "zie je dat kleine, als je later net zo vervelend wordt als die kudt van een moeder van je, teaseren we je ook onder de trottoirbanden".

Er komt een dag wanneer de Nederlandse samenleving juicht voor een hardere aanpak.

No Mames | 18-08-14 | 13:58

mente aperta | 18-08-14 | 13:11
He muts ga fietsen.
Als je dit snap????

dwar | 18-08-14 | 13:58

rvg | 18-08-14 | 12:50
neemt ook niet weg dat de agenten het recht hebben haar "apart" te nemen dus bij de arm/ staande houden. Dat recht hebben ze nu eenmaal. En dan schopt ze hem nog ook. En zegt die troela achter het verticaal materiaal dat ze het aan het filmen is... haha. Ze helpt de politie met het verkrijgen van bewijsmateriaal. Je hoeft de agenten dus niet eens op hun woord te geloven t is opgenomen!
Met andere woorden ze bewijst die schreeuwmoeder geen dienst hier.

ca12nag3 | 18-08-14 | 13:57

Pittig dametje, dat mag ik wel.

Wat minder 'hulpverleners' lijkt me zo wie zo een prima idee, ook qua kosten naar de belastingbetaler en zo.

Helaas zijn teveel mensen zo bang als Quid.

Slagermans | 18-08-14 | 13:57

ja duidelijk allemaal de schuld van die blank man.

Troost J.E. | 18-08-14 | 13:56

gezien de manier waarop deze vrouw over de rooie is gegaan moet er wel een BOA bij betrokken zijn (diegene die haar van fietsen heeft beschuldigd)? BOA's krijgen iedereen over de rooie. Wel traumatisch voor dat jochie.

jan-lul-de-behanger | 18-08-14 | 13:51

Zeurinamers ga terug naar Zeuriname en ga daar zitten krijsen.

vrijdaggehaktdag | 18-08-14 | 13:50

Ik weet waar je huis woont..

Alien88 | 18-08-14 | 13:49

-weggejorist-

ZegMaar | 18-08-14 | 13:49

-1 voor iedereen hier die een BOA (die 2 dames) niet van een agent kan onderscheiden.
Valt me op dat bij programma;s als wegmisbruikers e.d. het ook altijd de gepigmenteerden zijn die een drama van jawelste maken. Blanken doen het ook, maar dan 1 op de 100 of zo. Bij de gepigmenteerden is het altijd raak. Zal wel cultuur zijn.

Roeieber | 18-08-14 | 13:45

-weggejorist-

funkyd | 18-08-14 | 13:45

@Shadow112 | 18-08-14 | 13:43
Oei dat was voordat ik de rest van de tegels had gelezen. (in hoekje gaat zitten)

Shadow112 | 18-08-14 | 13:45

-weggejorist-

Hebik | 18-08-14 | 13:44

Hulde voor de agenten die deze regel gewoon handhaven. Heel wat stoepfietsers hier in 020 zou ik ook graag in zo'n video zien. Asociale tokkies.

Rearden Metal | 18-08-14 | 13:43

-weggejorist en opgerot-
Gerrit Funny | 18-08-14 | 12:48 | | Reageer+ | 2

Oei de Joris van dienst schiet wel heel scherp vandaag.
O-T Agenten +1

Shadow112 | 18-08-14 | 13:43

Pardon Hollanders.

Space2012 | 18-08-14 | 13:42

Die man die erbij staat met zijn verschrikkelijke sneue blauw wit gestreepte slippers. Wat een volk.

--neus-- | 18-08-14 | 13:41

Andere vraag: waarom fietsen Surinamers en Antillianen altijd zo gruwelijk langzaam?>
Alleen holladers hebben haast op op het werk te komen en in de tropen is het veel te warm om hard te fietsen

Space2012 | 18-08-14 | 13:41

Hier snap ik niks van.
Die filmster 'vreselijke vrouw' heeft het denk ik over zichzelf.

gaffelbaard | 18-08-14 | 13:40

Wat een domme ...

HJDB | 18-08-14 | 13:39

Andere vraag: waarom fietsen Surinamers en Antillianen altijd zo gruwelijk langzaam?

Djong | 18-08-14 | 13:38

-weggejorist-

frotje | 18-08-14 | 13:38

Waar komt toch altijd die opmerkingen vandaan: "Raak me niet aan". Alsof die politie er plezier in heeft dat mens aan te raken. Ze zal er zelf wel reden voor hebben gegeven om aangepakt te worden.
Veel mensen in deze maatschappij eisen respect en om niet aangeraakt te worden zonder dat daar een goede reden voor is.

Butchijo | 18-08-14 | 13:36

Wat was het ook alweer? "White the new black".

Archy Bunker | 18-08-14 | 13:35

Tsja, als ze inderdaad niet heeft gefietst op die plek, lijkt me een clubje van 4-5 agenten wat overdreven. Vroeger, toen we nog niet elke scheet op straat konden filmen, zou dit rustig afgehandeld worden en een dag later in een hoekje van kramtenpagina 4 worden genoemd. Maar nu voelt iedereen zich journalist, vrijheidsstrijder en discriminatiemeldpunt ineen. Vanavond zal mevrouw Nzume wel weer bij KVDB vertellen dat het allemaal onze blanke schuld is.

Boer in 020 | 18-08-14 | 13:35

Als ik dit zie schaam ik mij om een Zaankanter te zijn. Kan die vrouw niet gewoon in de Bijlmer gaan wonen of zo?

Boretti | 18-08-14 | 13:30

De donkere medemens denk overal mee weg te komen, omdat blanklinks veel te bang voor "ies dieskiemienasie", een monster welke ze zelf gecreëerd hebben....
Zowel in de VS als hier had men vanaf de jaren 60 de donkere medemens gewoon goed moeten opvoeden in plaats van tot de blanke pijngrens te pamperen en sorry te zeggen....

Nederlanddraaitdoor | 18-08-14 | 13:30

"Twee kleine negertjes waren door het dolle heen.
De een trapte een agent in 't zak toen was er nog maar een."

De waard zijn gast | 18-08-14 | 13:29

Wat? Is dit echt niet normaal?

PrinsSlip | 18-08-14 | 13:28

Natuurlijk weer in Zaandam. In de rest van Zaanstad wonen beschaafder mensen, daar zal dit niet gebeuren.

Brulboei_61SB | 18-08-14 | 13:28

er moet al wat aan vooraf zijn geweest anders waren er geen 4 politieagenten. (of was het opleiding en dit dus een toneelstukkie?)

Aan het begin van het filmpje hoor je een jongetje zeggen dat ze heeft gefietst.

Zoals meerderen hebben gecomment: ja meneer, sorry en verder fietsen.

ojee1966 | 18-08-14 | 13:27

Beetje overspannen is ze wel, maar veel gedoe om niets verder.

Boobystrap | 18-08-14 | 13:26

Je bent wat je eet.
Die hysterische negerinnen kunnen roepen als een opgewonden legkip.

Boris Poepnagel | 18-08-14 | 13:26

Ach aan het eind van hun doekoe hebben ze altijd een stukje maand over,en dan zijn ze niet te genieten die blackelakken,dan heeft blanke man het van huis uit gedaan. bah walgelijke paracieten

h.a | 18-08-14 | 13:26

moeilijk te beoordelen wat hier werkelijk aan de hand was.

De Treinende Rechter | 18-08-14 | 13:25

@mente aperta | 18-08-14 | 13:11
Aan je "taal"gebruik, gebruik van interpuncties (not) en zinsopbouw is te zien dat je ongeveer evenveel hersencellen hebt als de verongelijkte vrouw in het filmpje. Vrij logisch dat je aangeeft dat je hetzelfde zou reageren.

Swedish Chef | 18-08-14 | 13:25

Moeders is goed bezig. Filmster heeft ook een grote woordenschat(Y).

Schepvogel | 18-08-14 | 13:25

irma zonderboezem | 18-08-14 | 13:18
Wordt vast collector's item. Ik zou ze allemaal meteen vanaf de rekken kopen en niet bestellen want van bestel zou wel eens afstel kunnen komen gezien de (negatieve) publiciteit voor Zara.
Die dingetjes gaan in waarde stijgen. Goede belegging zou ik zeggen.

ecologiste | 18-08-14 | 13:25

"Woeaar is mijn kind, woeaar is mijn kind?"
"Woeaar is haar kind, woeaar is haar kind?"
"Woeaar is mijn telefoon, woeaar is mijn telefoon?"
"Die heb ik."

gentle giant | 18-08-14 | 13:24

Kan niet anders of het moet een zionistisch complot zijn.

En als je even meedenkt weet je het ook wel: de zionisten bij de grote automakers gaan BOA's betalen om fietsers kapotdstuk te maken.

hangtiet met knoop | 18-08-14 | 13:24

Er zijn plaatsen in de wereld waar je al 8 kogels in je harses had.. dus niet janken bitch

(c)ZWITSUL | 18-08-14 | 13:24

En daarom geen "zwarte piet" meer. Discriminiatie, fascisme, racisme, verzin maar wat. Ons land loopt met zo'n schuldcomplex rond. En dat is duidelijk voor een ieder die daar gretig gebruik van wil maken. Straks de media opzoeken en je voordeel behalen.

Kamervraag | 18-08-14 | 13:23

"Dit is echt niet normaal hè?" Nee, inderdaad. Altijd maar met hoop stemverhef je ongelijk proberen te bewijzen. Niet normaal.

patat - generatie | 18-08-14 | 13:23

wakkere_nederlander | 18-08-14 | 13:20
Als Yasmina de Halverina er zich mee gaat bemoeien.

milky bar | 18-08-14 | 13:22

Nu moeder in de boeien , kind huilen , over een paar jaar , kind in de boeien , moeder huilen.

McNail | 18-08-14 | 13:22

Wajong | 18-08-14 | 13:16
Stormfront-geobsedeerde ook weer aanwezig, zien wij

milky bar | 18-08-14 | 13:21

-weggejorist en opgerot-

EendmetzwakPootjeuh | 18-08-14 | 13:21

Nu dit topic toch over zionisten gaat:
Wat is er mis met een zionist?
En waarom wordt het woord zionist als een belediging gebruikt?

wakkere_nederlander | 18-08-14 | 13:20

Wat ben ik blij dat ik geen diender ben, hoe moet je rustig blijven tegenover zoveel hysterisch gebler.

lingo star | 18-08-14 | 13:20

Doe gewoon als iedereen. "Ja agent, sorry agent, u heeft gelijk agent". En vervolgens als ze om de hoek zijn weer verder fietsen.

Getson | 18-08-14 | 13:18


ecologiste | 18-08-14 | 13:15
ik heb hem net online besteld, ik dacht heb ik wat leuks om te dragen als ik op de Haagse markt boodschappen doe.

irma zonderboezem | 18-08-14 | 13:18

Leuk ook dat ze begint te schreeuwen "Waar is me soon ?" Daar had je aan moeten denken voordat je begon te krijsen en slaan, lekker voorbeeld ben je voor je kinderen.

wild geraas | 18-08-14 | 13:17

Ach gut, ze werd aangesproken? Tja, sommigen kunnen dat niet verdragen, denken gewoon dat zij alles mogen.
Kind wordt thuis waarschijnlijk ook geschopt en geslagen door die krijsende aggressieve bitch. Niveau oerwoudbewoonster zeg maar.

appelvink | 18-08-14 | 13:17

-weggejorist-

Wajong | 18-08-14 | 13:16

OpperGek | 18-08-14
Helemaal mee eens altijd dat extreme stemverheffen en nooit voor rede vatbaar laat staan even luisteren naar iemand en uit laten praten. Alleen hun eigen gelijk telt. Bij voorbaat ga ik nooit gesprekken aan met deze mensen want luisteren kunnen ze niet. Zodra zo iemand bij een programma op TV verschijnt zap ik weg, want ik weet vooraf al wat er gaat gebeuren

Therapietje | 18-08-14 | 13:16

vastzetten en kind voorgoed afnemen.. zulke asociale mensen horen en kunnen geen kind groot brengen op een gezonde manier.. niet omdat het negertjes zijn maar puur om het (negertjes)gedrag wat wordt vertoont!

peterTax | 18-08-14 | 13:16

Ach ja, white is the new black. Oeps die t-shirts van Zara zullen een object van controverse worden.
Zucht, is het nou nooit afgelopen met die racistische kaart trekken?

ecologiste | 18-08-14 | 13:15

-weggejorist en opgerot-

RobbieSteA | 18-08-14 | 13:15

@ arbanafal
Je heb geen zionisten nodig om dat volk belachtelijk te maken. Daar zorgen ze met hun 'normale gedrag' al voor :)

WhoNeedsWho | 18-08-14 | 13:14

-weggejorist-

lillendvleesch | 18-08-14 | 13:13

-weggejorist-

WhoNeedsWho | 18-08-14 | 13:13

Dit is een zionistisch complot om de zwarte medemens belachelijk te maken.
Of, als u de politie belachelijk vindt, dan was dat het doel van het zionistische complot. Slimme joden ook.

arbanafal | 18-08-14 | 13:13

Misschien kan Yasmina Haifa in Zaandam gaan werken om daar de politie omgangsskills te leren? Hoe moet je omgaan met een vismevrouw op de fiets?

ristretto | 18-08-14 | 13:12

Politie heeft jammer genoeg geen autoriteit meer in dit land.
Daar hebben onze linksche rakkers wel voor gezorgd; beetje stevig aanpakken van de gekleurde medemensch en politiemensen worden meteen gepakt op "fascisme/racisme".

meneer Q | 18-08-14 | 13:12

-weggejorist en opgerot-

irma zonderboezem | 18-08-14 | 13:12

Fietsen op plekken waar het niet mag, boohoo, dat doe ik vaak genoeg, als de politie me betrapt kom ik er gelukkig wel vanaf met een waarschuwing want exkuses ome agent, zal het niet meer doen, geen reden om gek en hysterisch te worden toch?

Abu Koop Dan | 18-08-14 | 13:12

Je ziet alleen maar een klein stukje van het geheel maar wat ik zie tot op heden is dat er gezegd word dat ze niet gefietst heeft en in het begin zegt ze dat ze gewoon mee wil lopen maar dat die vrouwelijke boa uit de buurt moet gaan waarop ze verder loopt waar de politie haar naar toe wees maar toch vond de politie het nodig om haar aan te raken daardoor ging ze door het lint. Als ik van mijn eigen weet dat ik iets niet gedaan heb en mensen raken mijn dan ongevraagd aan boa, politie of wie dan ook dan zou ik ook van mijn eigen afbijten.

mente aperta | 18-08-14 | 13:11

-weggejorist-

MichieldeMuiter | 18-08-14 | 13:11

Fawaka Suri's! Dit is niet zo chill van jullie, filmen doe je horizontaal! Dit is vreselijk jong-un.

Westheimer 2.0 | 18-08-14 | 13:11

Die agenten zullen wel een bestraffing krijgen. Waarom staan die 2 vrouwelijke juten eigenlijk enkel toe te kijken als die 2 blanke jongens de negerin van achteren nemen?

langsdekant | 18-08-14 | 13:11

-weggejorist-

Bertus Bolknak | 18-08-14 | 13:10

ze was ook wel bezig met een vreselijke misdaad natuurlijk, bij ons in de buurt liet eens een man een hondje op drie poten uit, nou, die man heeft het geweten hoor, hij werd gelijk doodgeknald, ja, de politie moet wel harder worden als we verkeerd fietsen of verkeerde hondjes uitlaten he?

thepinkpainter | 18-08-14 | 13:09

Vreselijk mens en waardeloos voorbeeld voor haar kind. Hulde voor de politiemensen met engelengeduld.

Ergea | 18-08-14 | 13:09

-weggejorist-

Vryth | 18-08-14 | 13:09

Hee, dat was mijn fiets.

KarelMarks | 18-08-14 | 13:07

Maar de immer correcte, nette, behulpzame, en hardwerkende Zwarte Piet is een probleem....
.
Heus, het is echt allemaal de schuld van anderen.

Parel van het Zuiden | 18-08-14 | 13:07

wat vrouwen al niet doen voor een beetje aandacht...

--sql error-- | 18-08-14 | 13:07

Die vrouw moet gewoon een scootmobiel aanvragen, mag ze overal scooteren.

gebrokenvleugel | 18-08-14 | 13:07

Dit is toch niet normaal, dit....

brutus68 | 18-08-14 | 13:07

FrankVeer | 18-08-14 | 12:52
beetje jammer van dat "bijna", dat dan weer wel.

ITEACHYOU | 18-08-14 | 13:06

Het heeft toch wel wat dat Zaans accent.

McNail | 18-08-14 | 13:06

Ja, dat kindje wordt later vast geen architect, ingenieur of chirurg...

Jeff Hawke | 18-08-14 | 13:05

Als het allemaal zo vreselijk is hier, ga dan... oké, open deur.

milky bar | 18-08-14 | 13:05

-weggejorist en opgerot-

Bungholio2 | 18-08-14 | 13:05

Vind je het gek. Alle autoriteit van de poltie is in de afgelopen decennia stelselmatig de grond in geboord door de politiek. Geef je een tikkie met je wapenstok, dan word je jaren vervolgd.

ITEACHYOU | 18-08-14 | 13:04

Enge blanke mannen. Natuurlijk raak je dan in paniek.

kloopindeslootjijook | 18-08-14 | 13:04

Met 4 man sterk de fiets wet handhaven, maar als ik aangifte wil doen kan ik volgende week pas terecht... jaja goed verhaal

paranoya | 18-08-14 | 13:03

Arm kindje. Waarom heb je een moeder die zichzelf zo slecht weet te beheersen? En om wat? Iets kleins. Kind van de rekening....

matrixbluepill | 18-08-14 | 13:03

Dikke sok in dat schreeuwerige smoelwerk en hopen dat ze door haar neus kan ademen.

Werk toch s gewoon mee en geef toe dat je af en toe gewoon een klein foutje maakt, donkere medemens.

Snackbar van Allah | 18-08-14 | 13:01

zes kogels minder dan in de VS.

ikker | 18-08-14 | 13:00

Only in America...
.
Oh wacht, wij moesten onze samenleving ook verrijken naar dit nivo.

Parel van het Zuiden | 18-08-14 | 12:58

Stelletje zionisten

major hangover | 18-08-14 | 12:58

Filmpje niet gekeken. Maar kan iemand me vertellen of er een BOA bij betrokken was?

Keeper | 18-08-14 | 12:57

Arm jochie, je zal maar zo'n schreeuwlelijk hebben als moeder.

McMarx | 18-08-14 | 12:57

Totaal respectloos een BOA in het gezicht slaan en een agent in de lies trappen, die het beste voor heeft met je kleuter. Sowieso een tienermoedertje waarvan de vader na inseminatie is weggelopen, zonder opleiding en puur en alleen terend op een uitkering. Triest voor dat kindje.

Drolbert | 18-08-14 | 12:56

-weggejorist en opgerot-

graaf Dracula | 18-08-14 | 12:56

Wat een VRESELIJK irritante tokkie staat daar verticaal te filmen.

beetjemoe | 18-08-14 | 12:56

Politie doet niks verkeerd. Die mevrouw en die filmende vrouw daarentegen...

fram | 18-08-14 | 12:54

Ik neem waar:
- Een vrouw die volgens getuigen en ordehandhavers een overtreding heeft begaan
- Twee agenten die de vrouw tot kalmte manen
- Een vrouw die vervolgens agenten beledigt, bedreigt en aanvalt
- De onvermijdelijke lichtgetinte medelanders die zich meteen hinderlijk rond de politie opstellen en blijkbaar overdag niets beters te doen hebben dan in een winkelcentrum rond te hangen
- Twee agenten die zich straks moeten verdedigen tegen beschuldiging van vermeend racisme
- Een moeder die haar achterlijke emoties belangrijker vindt dan het welzijn van haar kind
- Een kind dat thuis waarschijnlijk een twijfelachtige opvoeding geniet en slachtoffer is van het krankzinnige gedrag van de moeder

Triest allemaal.

Professor Superhirn | 18-08-14 | 12:53

"is toch nie normal dit?"
Nee dit soort hysterische vrouwen zouden ze het recht op voortplanting moeten ontzeggen;

peter1953 | 18-08-14 | 12:53

arm kind, jeugdzorg kom er maar in

cellivibrez | 18-08-14 | 12:53

Zaanstad, 'Top van de randstad' (aldus de wc-eend van Zaanstad). Gelukkig kom ik er bijna nooit meer. Afvoergoot van de Randstad.

FrankVeer | 18-08-14 | 12:52

Mag aannemen dat de politie ook jeugdzorg heeft ingeschakeld.

Meer van Dit | 18-08-14 | 12:51

Tokkies gonna tokkie

fram | 18-08-14 | 12:51

Vreselijk! Heeft iemand het aantal keren 'vreselijk' bijgehouden? Het is een wonder dat mensen nog bij de popo willen werken.

Pen | 18-08-14 | 12:51

-weggejorist en opgerot-

frenchy | 18-08-14 | 12:51

Prima opgelost. Wie niet horen wil moet maar voelen. Nu krijgt ze niet alleen een boete voor het fietsen, maar ook nog voor geweldpleging tegen een hulpverlener. kortom straf x2. succes.

rvg | 18-08-14 | 12:50

Het is blijkbaar geen probleem dat dat soort kinderen zonder toezicht nog om half 10 s'avonds over straat lopen

Rest In Privacy | 18-08-14 | 12:50

Gewoon even meelopen zoals de agent op een nette manier vroeg en uitleggen dat je niet hebt gefietst. Is dat nou zo moeilijk?

Swedish Chef | 18-08-14 | 12:49

Of je zet het op een fietsen, of je werkt rustig mee. Maar dit slaat nergens op.

VanBukkem | 18-08-14 | 12:49

-weggejorist en opgerot-

Gerrit Funny | 18-08-14 | 12:48

De donkere medemens zou eens in de spiegel moeten kijken. Ze staan bovenaan de ranglijst van criminaliteit en maar klagen over racisme. Vooroordelen worden te vaak bevestigd...

Maxx! | 18-08-14 | 12:47

Ongeschikt om kinderen op te voeden, gelijk recht op ouderschap afnemen.

Coenass_ | 18-08-14 | 12:47

Voor geen enkele reden vatbaar dat hysterische viswijf. Hulde voor het geduld van de agenten, en volledig terechte aanpak. Moet je maar normaal doen.

OpperGek | 18-08-14 | 12:46

Verticaalfilmert. Nuff said.

blikjegrolsch | 18-08-14 | 12:45

Wat een irritante kut stem

rechtseliberaal | 18-08-14 | 12:44

Ik zeg: de straat op en plunderen maar!

uwesbeki | 18-08-14 | 12:43

Quincy Gario kom naar beneden en sla je slag!

Bill Cosby | 18-08-14 | 12:42

Fietsen vind ik institutioneel racistisch. Je gaat met je dikke hol er op zitten en gaat dan maar trappen, riekt naar slavernij dat fietsen!

Kaas de Vies | 18-08-14 | 12:42

Is dit in Ferguson?

Plakkband | 18-08-14 | 12:40

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken