Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Van Aartsen belaagd door woedende meute

horenzienzwijgen.gifBoze menigtes met fakkels en hooivorken bestormen de troon van Jozias de Tekortschieter, VVD-burgemeester van Den Haag. Wees gerust, het zijn beschaafde burgers: zij uiten hun woede digitaal, via een petitie die inmiddels door bijna meer dan tienduizend mensen in drie dagen ondertekend is. Dus de ME kan thuis blijven, het is maar pixelwoede en online-frisdrankgieten. Nou zuigen petities harige apenballen, omdat ze stomme spam zijn en net zo veel effect hebben als een natte pleister tegen een ebolaepidemie, maar de snelheid waarmee de 10K is aangetikt en de 4K facebooklikes zeggen wel iets over de mate waarin demense het spuug- en spuugzat zijn wat betreft het laten overnemen van onze straten door extremistisch gespuis. De petitie staat al op nummer 6 in de VolkswoedeOphef Top10. (Hup mensen, de aangifte tegen Greet moet te overtreffen zijn, ranglijsttechtnisch.) Ook al is het lame leunstoelactivisme, petities zijn de thermometer van de onderbuik, nietwaar. Hier, om een favoriete fatsoensmensenquote aan te halen: we staan er gekleurd op in het buitenland. En deze keer niet vanwege een cultureel onbegrepen kindertraditie, maar vanwege onversneden antisemitisme. Jozias de Wegduiker heeft nog immer niet gereageerd, jammer wel, tegen de racistische Duindorptokkies april jongstleden klom hij wél meteen op de FOEI!-zeepkist. Morgen komen de antwoorden op de schriftelijke vragen over de kwestie, gesteld door Léon de Jong (PVV). Wij zijn reuze benieuwd naar de antwoorden, volgens tienduizend burgers zijn er kennelijk wél grenzen overschreden.

Reaguursels

Inloggen

Gemeente Den Haag vandaag:

"Nimmer heeft hij, of is op zijn gezag gezegd, dat tijdens de demonstratie van 24 juli geen morele grenzen zijn overschreden”, aldus de gemeente dinsdag."

Wie heeft eigenlijk die bewering hier in omloop gebracht dat de burgemeester gezegd zou hebben dat er geen grenzen overschreden zijn?

Pace | 29-07-14 | 20:21

Op 10 augustus demo door de Schilderswijk tegen Jodenhaat en tegen van Aartsen. Komt allen, haat is gegarandeerd, dat u er zonder kleer scheuren vanaf komt niet.

geen blijvende stad | 29-07-14 | 10:52

De situatie van tevoren compleet verkeerd inschatten en slechts een paar politiemensen sturen, is nog tot daar aan toe. Stuitend was vooral de gretigheid waarmee er werd geroepen dat er geen grenzen waren overschreden.

Een burgemeester die de openbare orde niet kan handhaven en zelfs de wil daartoe nauwelijks toont, kan inderdaad beter vertrekken.

stefanboy78 | 29-07-14 | 08:55

Joviale Jozias is natuurlijk een incompetente lul, maar daar is ie politicus voor geworden.
.
Ik heb juist het liefst zoveel mogelijk vrije meningsuiting. Laat dit soort mongolen alsjeblieft zoveel mogelijk hun ware aard laten zien, alleen dan kunnen we dit soort amoebes op hun volle merites beoordelen.
.
Ironisch dat juist GeenStijl (in)direct voor censuur en wegjorissen van meningsuiting (hoe gespeend van intellect dan ook) pleit.

Torero | 29-07-14 | 03:05

Die Jos Jassen is al tig jaar een gladjakker van het ergste soort. Dat hautaine toontje van hem en kippeborst.... bbbrrrrr

croque monsieur | 29-07-14 | 01:49

Beste mensen,

Ik schaam me dood als Hagenees.

Ik wil geen antisemitisme, Hitlergroeten, en ISIS-demonstraties in de straten van mijn stad:

Nota bene: de Stad van Vrede en Recht !!!

Nooit!

Ik eis daarom het ontslag van burgemeester Van Aartsen.

Teken alstublieft ook, want Den Haag verdient immers beter!

Daarom: www.petities24.com/eis_het_ontslag_van...

jojo1956 | 29-07-14 | 01:31

Woede over niet-optreden Van Aartsen blijft toenemen. Aantal ondertekenaars neemt ook nog steeds toe: richting 15.000 op dit moment.

jojo1956 | 29-07-14 | 01:30

mevrouw Nanninga , u verzaakt uw journalistieke opdracht niet. U verwoordt hetgeen talloze landgenoten denken en vrezen. U bent niet bevreesd voor repercussies en bedreigingen.Ik ben u, als van-huis-uit-Nederlander erkentelijk en dankbaar dat u het opkomende en zich openlijk manifesterende antisemtisme uit mohammedaanse hoek aan de kaak stelt. U wordt ongetwijfeld verguisd door de "activisten" en sociologen die bijvoorbeeld de burelen van Joop bevolken, maar troost u,Voltaire werd ook verguisd in zijn tijd en werd naar Engeland en later naar de grens bij Zwitserland verjaagd. Nu wordt hij geéerd en geprezen voor zijn niet aflatende strijd tegen de intolerantie en inquisitionele houding van de toenmalige katholieke kerk die samen met de noblesse ( de huidige elite zeg maar), de Franse gewone bevolking knechtte. De Franse historicus Max Gallo heeft in meerdere boeken de aanleidng tot de Franse revolutie haarfijn uitgelegd. Er zijn overeenkomsten met het huidige tijdsbestek.

Jan Boule | 28-07-14 | 22:03

Ceterum censeo Amicus Mauretania Tingitana esse delendam

Vrij naar Cato.

Terpentijn | 28-07-14 | 21:44

Jozias moet terechtstaan voor hoogverraad. Simpel als dat.

Rest In Privacy | 28-07-14 | 21:39

De te verwachten antwoorden:
1.) Bent u bekend met het feit dat tijdens de Pro-Palestina demonstratie van donderdag 24 juli (gemaskerde) demonstranten opriepen tot geweld tegen joden, journalisten werden bedreigd en (ISIS) terreurvlaggen werden getoond?
- Antwoord: Ja. Volgens het bevoegd gezag ter plaatse werden daarbij geen grenzen van strafbaarheid overschreden.
2.) Waarom is er niet direct overgegaan tot arrestaties van de (gemaskerde) personen welke middels islamitische teksten opriepen tot geweld tegen Joden en terreurvlaggen toonden? Waarom is er niet direct door de politie opgetreden tegen de bedreiging van journalisten welke aanwezig waren bij de demonstratie?
- Antwoord: Zie antwoord op vraag 1.
3.) Klopt het dat de politie journalisten heeft gesommeerd te stoppen met het maken van foto’s omdat dit voor onrust zou zorgen? Zo ja, bent u het dan met de PVV eens dat dit een belemmering is van het werk van de journalisten en dat daarmee geweld en dreiging van demonstranten wordt beloond? Zo neen, waarom niet?
- Antwoord: Er waren geen grenzen van strafbaarheid overschreden dus de journalisten veroorzaakten onnodige onrust. Vandaar deze, passende, keuze in het kader van de ordehandhaving.
4.) Bent u bereid deze (gemaskerde) personen welke opriepen tot geweld tegen Joden, journalisten hebben bedreigd en (ISIS) terreurvlaggen toonden alsnog te laten opsporen, aanhouden en (te doen) vervolgen? Zo neen, waarom niet?
- Antwoord: Neen. Deze gemaskerde personen hebben geen strafbare feiten gepleegd daar de politie ter plaatse deze niet constateerde.
5.) Bent u het met ons eens dat jodenhaat, haat jegens het westen en dreiging welke tijdens deze demonstratie constant aanwezig was, onacceptabel is en dat u dus in het vervolg voor dit soort demonstraties geen vergunningen meer afgeeft? Zo neen, waarom niet?
- Antwoord: Meh. Er waren geen strafbare feiten gepleegd dus hebben wij, en u, in onze open samenleving dit alles te accepteren. Gaat u alstublieft rustig slapen. U verveelt ons. Pardon. Dit laatste hadden wij niet mogen zeggen, al denken wij dit wel.

Zoetwaterpanharing | 28-07-14 | 21:36

Niets is zoals het is, zeker vwb de moordaanslag op onschuldige burgers zij brachten het hoogste offer voor iemands politiek gewin. Mensen laat je toch niet beetnemen door soort wolven welke alleen maar uit zijn op eigen gewin, de smerigste politieke spelletjes worden over uw rug uitgevochten. De vliegramp hoe erg ook, komt ze goed uit om de interne onrust welke onderhuids woedt in ons land uit de media te houden.

Bekijk bij deze post vooral de twee video's en ervaar hoe politici en de media ons manipuleren ,de doorsnee burger zal dit niet WILLEN geloven.

www.gewoon-nieuws.nl/2014/07/hoe-wij-e...

Chinook Elsevier | 28-07-14 | 21:13

Ik mocht de petitie uitleggen bij Radio 1 Dit is de Dag. Onderstaand terug te luisteren na het journaal en wat korte mededelingen.

Na een haperig begin kon ik redelijk kwijt wat ik kwijt wilde, hoewel ik mijn verklaring niet mocht afmaken. En Arend Jan Boekestijn, waarvan ik niet wist dat hij het zijne ervan ging vertellen, het zijne ervan vond. Hij vond dat 'we' het oordeel van het OM moesten afwachten.

www.radio1.nl/popup/terugluisteren-pro...

MansEnGarde | 28-07-14 | 21:08

Heeft Geenstijl echt nog maar iets meer dan 10.000 actieve reaguurderts?

hfakker | 28-07-14 | 20:55

10minutemail.com is bij zoiets toch altijd gemakkelijk.

Bertus Balhaar | 28-07-14 | 20:42

-weggejorist-

Baronwater | 28-07-14 | 20:26

@Wim Venijn | 28-07-14
-
Och ja; even niet bij stil gestaan: ze mogen weer lós per vandaag.
-
Nou, hoera dan.

bisbisbis | 28-07-14 | 20:25

effedenke | 28-07-14 | 19:52 Je bent Rutte vergeten , die ging bij het jeugdjournaal zitten bij "minder,minder". Heb jij hem nu gezien of gehoord hierover? politiek.thepostonline.nl/2014/04/07/d...

ja,diedus! | 28-07-14 | 20:24

@Van Aartsen
Ik, Nederlander, tolereer geen:
-Racisme
-Fascisme
-Discriminatie
-NeoNsb-ers

U hebt hier, gelet op uw lafhartige optreden(s)tijdens de 'pro-gaza' demonstraties, blijkbaar geen boodschap aan.
Mijn verzoek jegens u: opstappen. En wel direct.

bij gelegenheid | 28-07-14 | 20:22

Ik kijk nu net het 20:00 journaal over Christenen die moeten vluchten voor ISIS in Irak. Wellicht kan Israel ze opvangen dat zal Israel een heleboel goodwill en steun opleveren in het Westen. Frankrijk heeft in ieder geval opvang aangeboden... Joden & Christenen tegen de booslim terroristen!

Baron bierviltje | 28-07-14 | 20:22

Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 17:59 Goed punt. Wellicht kan er vanuit Geenstijl een anti-extremisten protest worden opgezet? Gewoon een datum en locatie prikken en bekend maken..

Baron bierviltje | 28-07-14 | 20:18

Nah inderdaad. met een gesneuveld raam in Duindorp komen ze op de voorpagina en schreeuwt de burgemeester dit kunnen we niet accepteren, zwaaien met Isis vlaggen is heel normaal en wordt gewoon getolereerd. Bah.

Tinus Trekveer | 28-07-14 | 20:17

@bisbisbis | 28-07-14 | 19:55
Of die zitten nu in de bioscoop. Popcorn te gooien, en andere niet-moslims te jennen, pesten en treiteren.
Ondertussen luid bellen met Mo. Samen een overvalletje te beramen, want het mag weer.

Wim Venijn | 28-07-14 | 20:13

Een beetje vrijheid bestaat niet. Vrijheid kent ook geen condities. Vrijheid is iets dat je geeft, niet iets dat je neemt.
Daarom geef ik je vrijheid, maar alleen als je die onvoorwaardelijk doorgeeft, ongeacht ras, geloof, seksuele voorkeur, kleur, afwijking..

Van Aartsen krijgt mijn vrijheid niet. Van Aartsen moet oprotten.

Emilioot | 28-07-14 | 20:11

Het feit dat hij nog steeds niet heeft gereageerd, bewijst alleen maar dat deze man niet meer is dan een nazi-symphatisant.
Met stip voorbij van Agt en Gretta in de top tien van grootste antisemieten van Nederland.

Barani517 | 28-07-14 | 20:04

@ effedenke ; "Ik ben klaar met de VVD. En alle andere gevestgde policor partijen."

Tja, wie niet. Maar er zijn (nu) geen alternatieven. Wilders zie ik nou ook niet zo gauw als goede premier functioneren.

En als we overgaan tot burgerlijke ongehoorzaamheid en de democratie overhoop gooien, berg je dan maar. Dan komen de ratten pas echt uit hun holen. Ook die uit Finland.

Betweeter | 28-07-14 | 19:59

@Wim Venijn | 28-07-14 | 19:44
-
Vakantie, hé? - De vertalers zitten allemaal in het moederland.

bisbisbis | 28-07-14 | 19:55

Aanvulling: in 40-45 noemde men dit soort mensen "landverraders"

effedenke | 28-07-14 | 19:54

Ik ben 52 en stem al mijn hele leven VVD. De afgelopen jaren is mijn geloof zwaar op de proef gesteld: Opstelten en Donner inzake Demmink, Rey in Maastricht en nu weer J. v. A. te DH.
Het meten met twee maten wordt me nu te duidelijk.
Even kort samengevat: bij "minder Marokkanen" is het land te klein en liggen de vooraf ingevulde aangiftes klaar en bij "... Dood aan de Joden..." is er "... geen grens overschreden..." Ik ben klaar met de VVD. En alle andere gevestgde policor partijen.

Eerlijk gezegd hoop ik dat het binnenkort nog veel erger wordt, opdat nederland wakker wordt.

effedenke | 28-07-14 | 19:52

Waar blijven de burgemeesters van Nederland om deze demo's te veroordelen, nee, ze dekken elkaar en zijn nu muisstil.
Bij de minder, minder van Wilders waren ze als de kippen bij om snel om iedereen te veroordelen die minder minder wilden. Wat een stel farizeeërs zijn het!

lanexx | 28-07-14 | 19:49

@QBert | 28-07-14 | 19:41
Dat kan en dat zal ik ook niet betwisten, maar het signaal is in ieder geval gegeven vanuit de bevolking. En als dat gebeurt heb ik toch liever dat er echte mensen schuil gaan achter al die ondertekeningen. Dan smaakt m'n koffie namelijk nét iets beter.

Larry Cook | 28-07-14 | 19:45

Zo voor het eerst van mijn leven een petitie getekend. Verwacht niet dat Aarstzen nu naar nieuwe burgemeesterspositie hoeft te gaan kijken, bijvoorbeeld Mosul in Irak daar is het al lekker gezuiverd.

robinhoed | 28-07-14 | 19:44

Duurt wel lang trouwens, OM die beelden bekijkt.

Wim Venijn | 28-07-14 | 19:44

@Larry Cook | 28-07-14 | 19:37

Ja en dan krijg je het riedeltje:
1) Niet bevoegd
2) OM moet dat behandelen
3) De driehoek bladibladibla
4) ...

QBert | 28-07-14 | 19:41

@QBert | 28-07-14 | 19:31
Boven een bepaald aantal handtekeningen moeten ze het op zijn minst in behandeling nemen. Maar met een lijst waarvan de helft bestaat uit niet te verifiëren mailadressen gaat dat volgens mij al bij voorbaat niet gebeuren.

Larry Cook | 28-07-14 | 19:37

@Larry Cook | 28-07-14 | 19:29

Die lui trekken zich er sowieso niks van aan. Hotmail en gmail of niet.

QBert | 28-07-14 | 19:31

Oei, de poll is zo ver gestegen ten opzichte van andere dagen, dat de teller rond woensdag of donderdag, wanneer de initiatiednemer het al wil versturen, al rond de 20.000 moet liggen. Ik hoop niet dat er mensen aan het poll-fucken zijn want dat zou op zich jammer zijn; ikzelf heb de petitie ondertekend met mijn officiële mailadres, maar ik zou me als ontvanger van zo'n petitie in ieder geval niet veel aantrekken van een lijst vol gmail- en hotmail-adressen.

Larry Cook | 28-07-14 | 19:29

Gaan ze weer zeuren als je een actueel en on topic filmpje erop zet.
Je doet het ook nooit goed, paarlen voor de zwijnen werpen.

Terpen-tijn | 28-07-14 | 19:23

Kan iemand even bevestigen dat ik nog steeds in Nederland woon en niet in een Europese satelliet van ISIS? Als je in Nederland vraagt of een groep mensen meer of minder Marokkanen wil, dan vraagt heel politiek Nederland of je vervolgd kunt worden maar als je roept dat alle joden dood moeten dan past dat binnen de grenzen van de democratie?

Mike Gaatjeniksaan | 28-07-14 | 19:23

Welke facebookpagina? Krijg hem niet gevonden

zeverniet | 28-07-14 | 19:23

10 augustus wordt er een demonstratie georganiseerd in Den Haag tegen de salafisten in de Schilderswijk: www.facebook.com...
Helene7678 | 28-07-14 | 18:42
Mooi initiatief, ik zal er zijn. Je maintendrai, op een beschaafde manier

appelvink | 28-07-14 | 19:21

@Graaf van Egmont | 28-07-14 | 19:06
Wow. Res... kutwoord. Ik heb enorm veel bewondering voor uw inzet.

Wim Venijn | 28-07-14 | 19:17

17 april 2014 , interview Omroep West:
-
'Dit gedrag tolereren we niet', zegt van Aartsen. 'niet in Duindorp, niet in Scheveningen, nergens in de stad.' Hij verwijst naar soortgelijke incidenten in de burgemeestersbuurt in Loosduinen, ongeveer drie jaar geleden. 'Toen hebben we hard en direct ingegrepen in samenwerking met de politie en de woningcorporatie. Dat doen we nu ook in Duindorp.'
-
Gerechtigheid is bij van Aartsen slegs vir tokkies.
-
Rechtsgelijkheid is hem kennelijk onbekend - maar hij heeft zijn rechtenstudie dan ook nooit afgemaakt.

bisbisbis | 28-07-14 | 19:17

10 augustus wordt er een demonstratie georganiseerd in Den Haag tegen de salafisten in de Schilderswijk: www.facebook.com...
Helene7678 | 28-07-14 | 18:42
==
Wedden Helene dat die demonstratie verboten wordt?
"Geeft maar onrust"... de bestuurlijke lafbekken!!

meneer Q | 28-07-14 | 19:12

Wim Venijn | 28-07-14 | 18:58
Ik ben er nog steeds trots op dat we dat voor elkaar kregen. En ik zelfs vanuit Frankrijk naar een Nederlands stembureau. Wat was ik denkende?

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 19:06

met naam en al ingevuld! van Aartsen oprotten! homeau

Occipitaalcasibus | 28-07-14 | 19:03

Ik meld me alvast aan voor de nog te vormen groep.
Stemmen tellen vond ik al mijn plicht, en dit zeker. Laten we ons verenigen en een tegengeluid horen. Extremisten tiefen we ongezien eruit.

Wim Venijn | 28-07-14 | 18:58

Glas-plas-was systeem in Nederland doet zijn werk wel...

duitse herder | 28-07-14 | 18:58

54321 | 28-07-14 | 18:46
Heb het gedownload. Bedankt.
*hoopvol gestemd is*

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 18:54

-weggejorist-

NocturnalDemon | 28-07-14 | 18:54

Patatter | 28-07-14 | 18:33
Heb gewoon met naam, woonplaats en e-mailadres getekend.
Getekend in de zin dat fascisme, racisme én haat jegens andersgelovigen hier in Nederland geen voedingsbodem krijgt. Judas von A. heeft gefaald binnen de driehoek die hij als burgervader aanstuurt. Vandaar ook dat ik van mening ben dat deze burgemeester heeft verzaakt en derhalve mijns inziens er beter aan doet om z'n biezen te pakken.

bij gelegenheid | 28-07-14 | 18:52

Phantasmagoria | 28-07-14 | 18:43

Gaat niet, ik zit in buitenland. Als ik weer eens overkom koop ik een kilt en beloof dat ik met de haren van mijn reedt een haatbaard kietel. Hee, waar heb ik dat meer gezien?

Rien7847 | 28-07-14 | 18:50

Helene7678 | 28-07-14 | 18:42
Hèhè, dat is nog eens goed nieuws in alle ellende.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 18:50

@Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 17:59
Inderdaad. Meer daad bij het woord toevoegen zou niet verkeerd zijn. Ik vind het prachtig hoe GS informatie boven tafel haalt die bepaalde mensen in dit land liever in de doofpot zouden stoppen, en de vinger op de zere plek legt. En elke dag weer verschijnt er wel minstens een bericht waar mijn bloed van gaat koken. Zij het over Islamitisch tuig, of over graaiers in de zorg die ten koste van 20 FTE een gouden handdruk t.w.v. enkele tonnen naar binnen harken. Het wordt hier benoemd, maar hoe vaak GEBEURT er ook daadwerkelijk iets?
.
Zoals een respectabel politicus ooit zei: "dit land is het zat!". En ik merk in mijn vrienden- en kennissenkring dat ik bij lange na niet de enige ben. Maar er moet daadwerkelijk eens actie komen. Maar hoe? En door wie? GS zou een mooie katalysator kunnen zijn om daadwerkelijk iets op gang te zetten.

Le Roi | 28-07-14 | 18:46

@"Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 18:22
Wij hier hebben geen van allen een platform en bereik. We zijn als Nederlanders totaal niet georganiseerd tegen dit soort zaken.
Graaf van Egmont | 28-07-14 | 18:30"

falkvinge.net/files/2013/04/Swarmwise-...
Gewoon even Swarmwise ("The tactical manual to changing the world") downloaden (graties!) van Rick Falkvinge. Je weet wel, de man die zonder geld of politiek netwerk vanuit het niets de Piratenpartij heeft opgericht en ermee in het Zweedse parlement kwam, tegen alle verwachtingen in. Hij legt uit hoe je het beste de 'zwerm' kan mobiliseren voor een gemeenschappelijk doel.
Zelf net aan begonnen.
falkvinge.net/category/swarm-managemen...

We bedenken vast wel wat!

54321 | 28-07-14 | 18:46

@Rien7847 | 28-07-14 | 18:43
Ja, eensch.... organiseer jij?

Phantasmagoria | 28-07-14 | 18:43

Waardeloos zo'n petitie. Beter om met 5000 man met de handen in de zakken dreigend grommend voor zo'n demonstratie te gaan staan. Mo is dan binnen een minuut met zijn zwarte kudtvlag op de terugweg richting naar huis.

Rien7847 | 28-07-14 | 18:43

-weggejorist-

MJPA2 | 28-07-14 | 18:41

@Patatter | 28-07-14 | 18:33
Nou, ik sta voor mijn mening en heb gewoon met mijn (echte ook nog!) naam ondertekend.....

We zullen wel zien. Als we allemaal ons hoofd in het zand steken kunnen we dit prachtige roze medium ook wel verkopen aan de hoogstbiedende.....

-- Geen Stijl, de rustige broer van Joop.nl --

Brrrrr......

Phantasmagoria | 28-07-14 | 18:39

@Graaf van Egmont | 28-07-14 | 18:34
Qua lokale politiek en overheid hier geen probleem, maar landelijk is inderdaad een andere zaak... maar op lokaal niveau is ook al genoeg mis...

Phantasmagoria | 28-07-14 | 18:36

@Patatter | 28-07-14 | 18:33
Je hebt hier toch ook geen moeite met een alias? Of heet je echt Patatter? In dat geval zou ik ook niet tekenen.

Petrus Poortwachter | 28-07-14 | 18:35

Phantasmagoria | 28-07-14 | 18:31
Vroeger had ik wel inside info maar dat is niet meer actueel. Andere ministers en politici. Het begrip klokkenluider bestond nog niet. Maar ook destijds werd ik er niet vrolijk van.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 18:34

Ik wil ook wel maar dan moet ik mijn naam invullen. En dan heb ik een probleem over 10 jaar bij de grote niet-moslim-zuivering.

Patatter | 28-07-14 | 18:33

@Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 18:22
Sja, hier idem.... hoewel....
Maar zullen onder de reaguurders toch wel een aantal zijn met inside info??

Dan denk je al gauw aan een "klokkeluiders" website, maar die zijn er denk ik al te veel.... (is te regelen, dat dan weer wel...)maar niettemin, je idee is een biertje (of 2) waard!!!

Cheerz!

Phantasmagoria | 28-07-14 | 18:31

Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 18:22
Wij hier hebben geen van allen een platform en bereik. We zijn als Nederlanders totaal niet georganiseerd tegen dit soort zaken. Gewoon proberen Nederland Nederlands te houden. Dus bedienen we ons van een toetsenbord om petities te tekenen. De politieke elite mag blij zijn dat er zo'n gapende kloof zit tussen een router en de guillotine.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 18:30

Hij doet braaf wat de PvdA wilt: het niet aanpakken van knuffeljihadies.

Moonwarrior | 28-07-14 | 18:29

Inderdaad frappant hoe het goede volk altijd een krachtig woordje klaar heeft voor de autochtoon, maar dat de allochtoon met alles weg kan komen.

Piet van het Padje | 28-07-14 | 18:24

-weggejorist en opgerot-

flyingsheep | 28-07-14 | 18:22

@Phantasmagoria | 28-07-14 | 18:15

Ik ben een gewone burger. Ik heb geen platform en bereik. Ik ben geen politicus en zeker niet diplomatiek. Ik zie niet eens waar ik zou moeten beginnen.
.
Als u wel een idee heeft over hoe hoor ik het graag?

Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 18:22

Er waren tijden toen nam de Nederlandse arbeider Jodenhaat niet, heel de spoorwegen gingen plat, nu zitten ze wat achter een toetsenbord te reutelen.

gebrokenvleugel | 28-07-14 | 18:21

-weggejorist-

De tijger | 28-07-14 | 18:21

Geef moslims een vinger en ze hakken je hand eraf.
Laat ze maar voelen hoe wij erover denken.

walov | 28-07-14 | 18:18

Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 17:59

Goed idee... voortreffelijk idee, maar denk niet dat het gaat gebeuren.... uitdaging voor PvhZ?

Phantasmagoria | 28-07-14 | 18:15

@Terpen-tijn | 28-07-14 | 18:05

Nee hoor, volgens mij heeft de VVD, en dus ook Van Aartsen, altijd heel duidelijk gesteld dat de positie van burgemeester die van benoemde potentaat moet zijn en dat de bevolking nul komma nul invloed mag uitoefenen op welke potentaat die positie bekleed.
.
VVD-er's weten immers veel beter hoe het moet. Dat geldt eigenlijk voor alles. Zo hebben ze ook hun grondvestend liberale gedachtengoed even en passant herschreven. Waarom vrijheid? Waarom democratie? Waarom privacy? Waarom rechtstaat? Het gaat nu toch veel beter zo.
.
De VVD is wat dat betreft net zo ziek als de PvdA, CDA, D66 en anderen. Politiek correcte corporatisten die niets meer hebben met het originele gedachtengoed, en al helemaal niets meer met de Nederlandse burger en de (morele) verplichtingen die zij tegenover die burgers hebben.
.
"Dit stopt pas, als u stopt."

Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 18:14

Van Duyvenbode | 28-07-14 | 18:01
Bedankt voor de link. Dus in 2010 wist hij dit al. En dan meteen typerend de reactie van de opper wegkijk akela Femke Halsema "kierewiet". Ik hoor het haar zeggen met die kaakklem.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 18:13

Beter boze Nederlanders op je dak die beschaving kennen, dan Booslims. Slimme keus van aarsje.

Wim Venijn | 28-07-14 | 18:13

Dat is pas democratie!
Kan Aartsen alleen maar beamen, want hij zei toch dat een demonstratierecht zo belangrijk was?
Aftreden die hypocriet, als een bewoner van Den Haag zich minder lovend uitlaat over de Moslims, dan wordt hij vervolgd. Die wenste nog niet eens iemand dood.
Meten met twee maten dus.

Terpen-tijn | 28-07-14 | 18:05

@hebbuh | 28-07-14 | 17:55
Wat je zegt,aan zijn inborst mankeert het volgens mij ook niet!weet niet of ie nog steeds door paft,maar geef hem eens ongelijk in zijn geval.

deraderendraaien | 28-07-14 | 18:05

@Maria.1 | 28-07-14 | 17:21
Goh, ik weet nu al waar die petitie terecht komt!
In de Prul len bak. :) :)

h65485665 | 28-07-14 | 18:05

.. maar goed. Heeft Jozias al aangifte gedaan tegen Wilders?

Jan Passant mk2 | 28-07-14 | 18:04

Ik had altijd geleerd dat we vrijheid van meningsuiting hadden zolang er maar niet tot haat wordt opgeroepen. Dit is toch pure haat?

Han Jammer | 28-07-14 | 18:03

Maak svp papieren "voorgedrukte aangifteformulieren " dan kan je er bij het aanbieden een mediaevent van maken .

Of laat de postbussen van de tweede kamerleden overstromen .

Roy Bean | 28-07-14 | 18:03

.. Van Aartsen, Burgemeester in Oorlogstijd, veegt uiteraard zijn kont af met beschaafde kritiek op zijn beleid. Als den gewelddadige bezetter van zijn stad maar niet naar hem gromt, dan durft hij gerust de straat op. Die toorn probeert hij dan ook (voor alles) te voorkomen.

Er is immers nog nooit een burgemeester ontslagen wegens zoiets banaals als wanbeleid.

Jan Passant mk2 | 28-07-14 | 18:02

Ik sta al zes jaar op een wachtlijst voor een woning. Alleen politiek moordenaars, pedofielen en terugkerende jihadisten komen daarvoor in aanmerking lijkt het wel. Ga eens weg Jozias.

Klaagstra | 28-07-14 | 18:01

Wel grappig...
.
GeenStijl weet als geen ander de vinger op de zere plekken in onze rottende democratische rechtstaat te leggen. Waarvoor oneindig veel hulde, immers de traditionele media censureert nogal (zeker waar het politici, politieke partijen, en overheidsfalen betreft).
.
GeenStijl kan soms enigzins activitisch zijn al gebeurt dat niet vaak. Ik kan daar begrip voor opbrengen. Het is in de eerste plaats een mediabedrijf, met commerciële drijfveren, en dan is het niet handig om te activistisch te worden ivm andere belangen. Schoorsteen moet ook roken anders is het snel klaar.
.
GeenStijl heeft er een handje van om andere mensen/organisatie(tje)s af te zeiken die wel wat (proberen te) doen. Ik vind dat bijzonder ergelijk. Zeker op onderwerpen die GeenStijl zelf aan de kaak stelt. Hou dan gewoon je bek.
.
Liever zie ik GeenStijl overigens een stuk activitischer worden. Nederland zit vast en komt steeds verder in de problemen door een leugenachtige politiek/bestuur die gedekt worden door een nog veel leugenachtigere traditionele media. Veel Nederlanders zijn zich daardoor niet bewust van gevaarlijke ontwikkelingen in onze samenleving, maar ook in den vreemde. Dingen die wij moeten weten, dingen die wij als burgerij zouden moeten tegenhouden.
.
Ik zou zeggen GeenStijl probeer het eens op dit onderwerp. Help ons burgers deze Islamextremisten en vergoeilijkers zoals Van Aartsen te stoppen.
.
"Unite us! Be our voice!"

Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 17:59

Van Duyvenbode | 28-07-14 | 17:57
Heus? Doe eens een linkje dan.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 17:59

Michiel Mans for President!

Conan de Rabarber | 28-07-14 | 17:58

Bolkestein, partijgenoot van Jozias, zei een aantal jaren geleden al dat joden in de toekomst beter konden emigreren vanwege islamitisch antisemitisme.

Van Duyvenbode | 28-07-14 | 17:57

deraderendraaien | 28-07-14 | 17:46:O dat is kut dan want hij heeft wel ze hart op de juiste plek zitten.Maar hij paft wel lekker door.

hebbuh | 28-07-14 | 17:55

brutus68 | 28-07-14 | 17:42

Hoe dan ook , Van Aartsen zal de geschiedenis in gaan als laffe burgemeester.

Eurotokkie | 28-07-14 | 17:55

@Godsammekraken | 28-07-14 | 17:03
Die hangen nog steeds in de kettingen tegen een vochtige, groen bemoste kerkermuur van de AIVD.

Psycheltjes | 28-07-14 | 17:54

@Geert Linkers | 28-07-14 | 17:22
Greet, het gebeurde lijkt me een prima reden voor een persoonlijke vendetta. Meer mensen zouden zo dapper en doortastend moeten zijn.

Smuts | 28-07-14 | 17:52

-weggejorist-

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 17:52

@Fatwabuster | 28-07-14 | 17:45
Q: WTF? Is dit echt?
A: Ja
Q: Zo ja.... is daar geen Meldpunt voor?
A: Neen
Q: Of is die alleen voor 'linkse' mensen...?
A: Als je ongestraft mag oproepen tot het doden van Joden hebben meldpunten geen enkele betekenis meer.
Triest maar waar.

Ars Vivendi | 28-07-14 | 17:52

Opbokken met die vent. Het is nu tijd voor een nette, betrokken, fatsoenlijke, bruggenbouwende opvolger van PvdA-huize. Het liefst een Nieuwe Nederlander van Marokkaanse afkomst.

aardappelninja | 28-07-14 | 17:48

@El Gouda | 28-07-14 | 17:30
"Jihad symbolen en ISIS vlaggen zijn zelfs in Marokko VERBOTEN!.
Hmm, interessant. Maar ja, de mocros hier zijn roomse als de 'paus' in marrokko.

Rest In Privacy | 28-07-14 | 17:48

In Utrecht kunnen ze nog wel zo een slappe lul gebruiken. Een burgemeester die opkomt voor de criminelen is altijd goed.

vrijdaggehaktdag | 28-07-14 | 17:48

@hebbuh | 28-07-14 | 17:26
Las van de week ergens dat Haagse Sjonnie ernstig ziek is.

deraderendraaien | 28-07-14 | 17:46

@Ars Vivendi | 28-07-14 | 17:41

WTF? Is dit echt? Zo ja.... is daar geen Meldpunt voor? Of is die alleen voor 'linkse' mensen...?

Fatwabuster | 28-07-14 | 17:45

@Mr.weemoed | 28-07-14 | 17:34
Het moet toch èrgens beginnen, die pleuris.
Kijk naar de Oekraïne, begon ook allemaal heel gemoedelijk.

Jackanders | 28-07-14 | 17:42

Van Aartsen lacht om zo'n petitie, in de wetenschap dat er toch niets mee gebeurd.

brutus68 | 28-07-14 | 17:42

Jihad symbolen en ISIS vlaggen zijn zelfs in Marokko VERBOTEN!
El Gouda | 28-07-14 | 17:30

In Marokko is nog veel meer verboden, logisch dat het tuig hier zit.

gebrokenvleugel | 28-07-14 | 17:41

Was ist ein Leben ohne Leiden ?

van Oeffelen | 28-07-14 | 17:41

@Fatwabuster | 28-07-14 | 17:31
What's in a name?
Anagram van 'Merijn Oudenampsen': Ruim mensapenjoden.

Ars Vivendi | 28-07-14 | 17:41

-weggejorist-

pismanneke | 28-07-14 | 17:39

@Mr.weemoed | 28-07-14 | 17:34
Doe net als ik. Gewoon met tegenzin toch tekenen. Kun je later zeggen dat je in het verzet hebt gezeten. Geintje, maar solidariteit onder Nederlanders is het enige redmiddel. Dan maar iets stoms als een petitie.

Petrus Poortwachter | 28-07-14 | 17:39

Het is bijna september, ik las Appie Hein heeft theelichthouders in de aanbieding,99 cent.

gebrokenvleugel | 28-07-14 | 17:39

Het is jammer dat het zover heeft moeten komen dat we deze gouwe ouwe moeten afstoffen: wie niet voor ons is, is tegen ons.

VerenigingVanDieven | 28-07-14 | 17:38

Ik ben er gewoon te lui voor zo'n petitie in te vullen, bovendien helpt het niet zolang de VVD aan de macht is en de zakken gevuld blijven worden.Dat soort lui kent geen schaamte.
We gaan naar de klote het is niet anders.

gebrokenvleugel | 28-07-14 | 17:37

@Geert Linkers | 28-07-14 | 17:22
Ooit gehoord van "heden gij,morgen ik?"

deraderendraaien | 28-07-14 | 17:36

De burgers starten weer een petitie, jippie!!!
Dat zal ze leren!

Mr.weemoed | 28-07-14 | 17:34

@Fatwabuster | 28-07-14 | 17:26

Oh wacht.... ik zie het al:

www.joop.nl/opinies/detail/artikel/279...

Max Pam wordt in de zeik gezet om zijn bijtende stukje over de Islam in de Azijnbode.....

Kortom, another day at the office... ;-)

Fatwabuster | 28-07-14 | 17:31

@mom van avezaath | 28-07-14 | 17:17
Het is de schuld van Wilders. Had hij niet de vraag meer of minder marokkanen gevraagd, dan was dit niet gebeurd.
.
En het is de schuld van de joden zelf. Zij doen schieten op al die onschuldige moslimmensen, die het beste met de joden voor hebben.
.
En de burgervader kan nu even niets doen, want hij is met familie op een welverdiende vakantie. Bovendien wil hij Rutte niet lastig vallen nu met zo iets onschuldigs.

kweethetooknietbeter | 28-07-14 | 17:31

Jihad symbolen en ISIS vlaggen zijn zelfs in Marokko VERBOTEN!

El Gouda | 28-07-14 | 17:30

Wat ik alleen niet begrijp van alle petitie-ondertekenaars, is waarom ze geen petitie maken tegen het ISIS-tuig. Want daar is waar het werkelijk over gaat. Van Aartsen zit fout, zeker, maar de ISIS-gespuis, die is wat je moet aanpakken.

giechelmeisje | 28-07-14 | 17:29

De AIVD meldt zojuist een botnet te hebben uitgeschakeld waarmee een petitie tegen dhr. van Aartsen, burgemeester van Den Haag, automatisch op grote schaal werd ondertekend. Een woordvoerder van de regering benadrukt "dat er slechts drie mensen daadwerkelijk hebben getekend" en dat de onderste steen boven zal komen.

Nivelleermarionet | 28-07-14 | 17:29

Oh, en het is in deze draad vast al meerdere malen benoemd, maar het kan nooit te veel zijn: het is een incompetente man.
Een van het helaas ruim aanwezige soort dat meehuilt met de wolven/Wolfsen.

Jackanders | 28-07-14 | 17:28

Ik vind het altijd wel lachen als er gekozen moet worden tussen twee minderheden door de overheid welke zij normaal altijd dood knuffelen met positieve discriminatie een zo. Het lijkt erop dat diegenen die het meest bedreigend is het gaat winnen. Ik ben benieuwd wat voor een gedraai dit nu weer gaat opleveren. Een leidinggevende functie (binnen de overheid) ambiëren is één, echt leiding nemen is twee.

Mark van Leeuwen | 28-07-14 | 17:28

Heeft die zelfverklaarde racismebestrijder Quincy al iets getweet over dit staaltje onversneden Jodenhaat, of heeft hij het te druk met het partycrashen van kinderfeestjes?

Harry Turtle | 28-07-14 | 17:28

Eens een lul altijd een lul!!
En mensen geloven jullie nou zelf, dat ons Jozilafje zijn electoraat gaat afvallen?

polletjepiekhaar | 28-07-14 | 17:28

Hoe is het inmiddels op Joop.nl?

Fatwabuster | 28-07-14 | 17:26

Ik ben niet zo van de complottheorieën maar ik geloof dat zulke mensen als Van Aartsen betaald en gestuurd worden om Nederland kapot te maken.

343 | 28-07-14 | 17:24

Jozias is hard op weg om de incompetentie van Wolfsen te evenaren.

Harry Turtle | 28-07-14 | 17:23

Trouwens bijkomstig: wat zijn de antifascisten stil... Past zeker niet in hun straatje omdat de demonstra... pardon... jodenhaters niet blank zijn.

Dhr. de Wit | 28-07-14 | 17:23

Persoonlijke vendetta A. Nanninga op de Geenstijl. Zie er naar uit dat je weer eens over wat anders schrijft. En ja die radicalo's mogen overboord gezet op volle zee.

Geert Linkers | 28-07-14 | 17:22

De petitie heeft de kranten gehaald en nu gaat het razendsnel. Ik zei het toch tattooboer; de mensen pikken het niet meer! :)

Maria.1 | 28-07-14 | 17:21

Met grote tegenzin, maar uit solidariteit toch maar getekend.
Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat dit soort acties niets uithalen.

Petrus Poortwachter | 28-07-14 | 17:20

Van Aartsen narren, altijd +1.
 
En hoewel ik doodsbenauwd ben over waar ze hem dan weer gaan wegmoffelen, toch maar ff gestemd.

pietvanvliet | 28-07-14 | 17:18

De 10.000 is inmiddels overschreden. Keep em coming!

Godsammekraken | 28-07-14 | 17:17

Waar zit Jodehaat van Baartzen eigenlijk?

Prof. Dr von Fotze | 28-07-14 | 17:17

Waar zitten de Wilders-bashers eigenlijk? Geen enkele reaktie komt er uit die hoek. Wees eens zo eerlijk en geef toe, dat deze man altijd gelijk heeft gehad in deze!

mom van avezaath | 28-07-14 | 17:17

Het is vanwege mensen als Jozisis, dat Joseph Ignace Guillotin op het idee kwam om een apparaat te ontwerpen om de maatschappij van hen te verlossen.
Met terugwerkende kracht kan ik daar heel veel begrip voor opbrengen.

Cuyahoga | 28-07-14 | 17:14

Al die moroc-tokkies het land uitflikkeren, en van aartsen er achteraan.

Hoelang tolereren wij dit nog? Ga lekker in Gaza demonstreren.

Mijnheer Harmsen | 28-07-14 | 17:14

Tik de allochtoon-o-meter eens in met de postcode van Jozias van A.
wedden dat ie op NUL staat?

kaapkos | 28-07-14 | 17:13

DEN HAAG – Burgemeester Jozias van Aartsen van Den Haag maakt zich grote zorgen over het klimaat in zijn stad na de uitspraken van PVV-leider Geert Wilders. Dat zei hij vrijdagavond tijdens het programma Studio Haagsche Bluf tegen Omroep West. 'Zo ga je niet met elkaar om.'
- www.omroepwest.nl...
(c)ZWITSUL | 28-07-14 | 17:07
Treffende link, met 2 maten meten is politiek eigen.

XaleX_2 | 28-07-14 | 17:13

Ik vraag me steeds vaker af of we wel genoeg hoge bomen hebben in dit land, om iedereen die het verdient aan op te hangen.

Jackanders | 28-07-14 | 17:13

Wedden dat ie wel in actie komt als morgen een stel neonazi's wil demonstreren?

MacMiep.nl | 28-07-14 | 17:12

@(c)ZWITSUL | 28-07-14 | 17:07
Lekker verwarrend: Dat was op 21-03-2014.
Maakt in ieder geval wel duidelijk dat de man met twee maten meet.

Rest In Privacy | 28-07-14 | 17:12

Jodenhaters die gewoon hun gang kunnen gaan dankzij Van Aartsen.

Eurotokkie | 28-07-14 | 17:11

Kan je ook 2x tekenen?

gamlakuk | 28-07-14 | 17:11

Heb ook al mijn bescheiden steentje bijgedragen.

eerstneukendanpraten | 28-07-14 | 17:10

En nog blijven er mensen de andere kant op kijken. Het gevaar negerend en anderen (blanke medelanders) racist noemend.

BekiekUtMoar | 28-07-14 | 17:10

Van de eerste zin kreeg ik een blij gevoel.
Wat snel verminderde bij doorlezen...

Wijze uit het Oosten | 28-07-14 | 17:08

DEN HAAG – Burgemeester Jozias van Aartsen van Den Haag maakt zich grote zorgen over het klimaat in zijn stad na de uitspraken van PVV-leider Geert Wilders. Dat zei hij vrijdagavond tijdens het programma Studio Haagsche Bluf tegen Omroep West. 'Zo ga je niet met elkaar om.'
- www.omroepwest.nl/nieuws/21-03-2014/bu...

(c)ZWITSUL | 28-07-14 | 17:07

Van Aartsen, racistische antisemiet, van de zuiverste soort.

smdyasc | 28-07-14 | 17:06

'en we staan er gekleurd op in het buitenland.'
Wie zei ook alweer dat we met -van Aartsen- Fortuyn een pleefiguur zouden slaan in het buitenland?

Ars Vivendi | 28-07-14 | 17:04

Judas van Aartsen werkt als een rode lap op iedere onderbuik.

En terecht, zó incompetent zie je niet zo vaak meer, zeker niet bij de VVD. Judas zal wel een affaire hebben met Ella Vogelaar (kent u haar nog?), anders kan ik het ook niet verklaren.

Bottom line: opsodemieteren. Zónder wachtgeld s.v.p.

Reinaert | 28-07-14 | 17:04

Leunstoelactivisme indeed. Maar toch maar even meegedaan.

Godsammekraken | 28-07-14 | 17:04

ach.. er zal vast nog wel eens iemand zijn die hem op een dag recht in zijn gezicht spuugt en daarna roept 'landverrader'

(c)ZWITSUL | 28-07-14 | 17:04

Hoe is het inmiddels met waxinelichtjesgooier, damschreeuwer, papoeavlag en republiekmeisje?

Godsammekraken | 28-07-14 | 17:03

Incompetente flapdrol.

Ars Vivendi | 28-07-14 | 17:02

9635 stemmen. Kom op mensen, dat moet omhoog. Maak het nummer 1 op de lijst.

Rest In Privacy | 28-07-14 | 17:02

Het schandaal is *niet* dat er van dit soort frusten rondlopen die in groepjes opeens argeloze burgers gaan intimideren. Het *echte* schandaal is dat de miljoenen mosliims daar er het zwijgen toe doen. Stel dat een groepje grefo’s iets vergelijkbaars zou doen in Zeeuwsche badplaatsen . Christelijke organisaties zouden over elkaar heen rollen om er afstand van te nemen. Vanuit de moslimgemeenschap is het oorverdovend stil. Wie zwijgt stemt toe en wie toestemt is medeschuldig.

Godsammekraken | 28-07-14 | 17:01

Weg met die mafkees, hoe sneller hoe beter. Struisvogel pur sang!

Ommie de HaatMoker | 28-07-14 | 17:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken