Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO! Jood poetst Duitse vleeshelm in NS-trein

treinfappertheinekenviral534.jpgWie nog nooit van zijn leven een blote piemel heeft gezien, doet er goed aan met de NS te reizen. Eerste klas, als het kan. In de elitecoupé zit namelijk elke dag wel een lul, lijkt het. Hadden we eerder deze week het topik over de blote treinfriemelaar, vandaag valt er weer een filmpje in de bus van een eerste klas oppoetsert van de Duitse vleeshelm. Besneden, lijkt het, dus uit de veel opties die we dan hebben kiezen wij nu zeer tendentieus voor het label 'jood'. En als wij het zeggen, is het zo. Joodse fapmeneer heeft net door alle foto's van kinderslachtoffertjes in Gaza lopen scrollen, waarschijnlijk. Zo zijn die Israëliërs. Palestijnenslachting = geile seks. Die is dus even aan het testen of zijn Iron Dome het nog doet. Gebruikt zijn genotsknots als model om te bestuderen wat het effect is van een Israëlische raket op een Palestijnse kinderschedel. Pssjt, alle derrie spuit explosief uit dat kopje. Maar goed, dit soort grapjes mogen natuurlijk alleen ten koste van moslims gaan, anders is het stom, #pvvop1. Een naakte, trieste jood in de trein is namelijk nooit grappig. Whatever, wij vinden van wel. En wij eisen sowieso de sharia voor mensen die verticaal filmen. Maar dat terzijde. FAPFILMPJE!

Reaguursels

Inloggen

"... een Israëlische raket op een Palestijnse kinderschedel. Pssjt, alle derrie spuit explosief uit dat kopje." Voor mij gaat zo'n zin wel over een grens.

superprincepeach | 29-07-14 | 20:51

Flikker op Quid.... ik ben ook besneden... geen jood of moslim maar gewoon omdat het kan en verdomde hygiënisch is... Wat is je punt?
Fatwabuster | 28-07-14 | 19:43
Fabeltje. hygiëne heb je zelf in de hand (letterlijk).

XaleX_2 | 29-07-14 | 16:46

Ik merk dat men hierboven erg weinig weet van besnijdenis door de eeuwen heen. Maakt niet uit is ook geen dagelijkse kost.Maar reageer dan ook niet door te zeggen dat het pijnlijk is, gaatjes in de oren bij kids is pijnlijker. Bij baby jongens is het bijna te verwaarlozen die pijn. Hoe ouder men wordt hoe pijnlijker daarom als een oudere jongen of een man later in zijn leven beslist zich te laten besnijden wordt het bijna altijd in een ziekenhuis gedaan. Een héél groot verschil is de besnijdenis van een meisje ook de gedachte erachter.Gelukkig is het hier verboden,alhoewel Illegaal???Voor een man is het de hygiëne en de sex is prettiger, voor een meisje is het een slachting van haar delen die sex prettig zouden maken,dat mag niet in bepaalde culturen ze is dan mismaakt voor haar verdere leven.Dat is weer die onderdrukking van de vrouw die nog steeds in de wereld bestaat.

L.M. | 29-07-14 | 13:51

correctie: initiatierite
Plus dit: geoorloofd is enkel de puur op medische grond noodzakelijke besnijdenis, d.w.z. bij de man - en die is zoals bekend uiterst pijnlijk, met wekenlange blinde pijn. Het wegsnijden van het vrouwelijke genot is het toppunt van barbaarsheid. Iedere feminist zou daarvoor de straat op moeten met spandoeken, ieder vrij weekeinde weer. Samen met de islam slachtoffers.

ad pellant | 29-07-14 | 11:55

Haha, deze opmerking maakt me héél even aan het twijfelen: "Als moeder natuur alles regelt hé, waarom hebben wij in Nederland dan een focking Marokkanen probleem!!!" Maar nee: ieder volk, iedere ies koeltoer, iedere ouder die met een mes of stuk glas aan de geslachtsdelen van een kind (m/v) (laat) snijden, is tribaal barbarisme, een prehistorische inititierite. Het is krankzinnig om te denken op deze manier de Schepping van God + Darwin te kunnen corrigeren - ook in een waterloze woestijn waar je de afwas doet met schurend zand. Dat 't zou helpen tegen AIDS is ook een kranke gotspe, een bedenksel. Aan de slaafse houding en gezichten van bijv. Ethiopische vrouwen is te zien hoezeer ze lijden - diep getraumatiseerd, gevangen in de angst te worden uitgestoten. En de horden besneden jochies lopen nu ook bij ons te schuimbekken, niet beseffend waar hun blinde haat vandaan komt. En deze trein rukker had een facial verdiend, met als happy end een NS verbod.

ad pellant | 29-07-14 | 11:25

Dat die Kwit zomaar kan zien dat het om een Jood gaat.
Best wel knap eigenlijk.
Of zou hij een jodenhater zijn. Kan ook natuurlijk.
Maar wat de PVV hiermee te maken heeft ontgaat mij volledig.
Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

copywriter | 29-07-14 | 11:22

""dit soort grapjes mogen natuurlijk alleen ten koste van moslims gaan, anders is het stom, #pvvop1.""

Om moedeloos zo niet hopeloos van te worden.
Next.

p.s Link uit 2:47 zegt wel voldoende over dit heerschap.

The real Flex | 29-07-14 | 10:36

@Nacho_Vidal | 28-07-14 | 19:54
Bij mij is het hygiënischer vanwege m'n aangeboren voorhuidsvernauwing nl.wikipedia.org/wiki/Fimosis. Een aandoening die, mits onbehandeld, kans op ontsteking van de eikel meebrengt.

Bald_Gefkens | 29-07-14 | 10:23

Jood? Moslims hebben een een besneden helm.

MoonBeebe | 29-07-14 | 10:09

Lolwut? Wat een hypocrisie weer in de comments zeg!? Booslims en Christengekkies mogen er te pas en te onpas worden bijgesleept om grapjes over te maken, maar als het een keertje een jood is dan gaan we huiliehuilie doen?? Hypocriete huilebalken.
Oh en het is ondertussen toch ook wel bekend dat Quid ook graag grapjes maakt over die socialistische Josti's van de PVV? Niet meer lezen dus als je daar niet tegen kan.

mygfisbrazilian | 29-07-14 | 09:04

Filmpje man heilige pikkie in hand niet goed. Ies noddig krijg meer kienderen. Man haram! Pikkie haram!

Nivelleermarionet | 29-07-14 | 08:36

Quit while you've a head ofzo. Iedereen weet dat vieze plaatjes haram zijn, Daarbij betreft het een plaatje van een kerel, dus poster is ook nog een fiese hommo.

hallevvezool | 29-07-14 | 08:21

To bee or not to bee.
Zo! Ook even wat flauwekul bij gedragen.

Rest In Privacy | 29-07-14 | 07:31

sjesus wat een pickup naald.
Btw besneden lul is totaly crap en volledig onnatuurlijk.
Het lichaam is een van de meest ingenieuze designs en diegene die er iets aan veranderd heeft er helemaal niets van begrepen en is dus een mongeaul.
Iedereen die zich wil besnijden gewoon meteen de hele piemel eraf snijden problem solved.

treser.info | 29-07-14 | 07:10

@Thargoid . Doe ik ff op dit vroege ?late tijdstip. Tegen jou persoonlijk en velen heb ik niks, maar besneden zijn heeft niet alleen met een ritueel te maken maar ook met hygiëne, een bewezen feit is dat in landen waar de mannen besneden zijn uit geloofsovertuiging ,daar minder of zelf geen baarmoederhals kanker voorkomt. Het is maar een klein feitje maar wel waar. Nogmaals menig niet besneden man heeft als kind van een goede opvoeder geleerd hoe je hoe je je daar moet wassen, ook al heb je op dat gebied ook mannen die het niet zo nauw nemen of zelfs niet weten. Je kan je toch wel een beetje voorstellen dat een besneden man het makkelijker heeft. Ervaring? tuurlijk EN geen klachten ;)

L.M. | 29-07-14 | 01:57

@blabla75 | 29-07-14 | 01:00
Welkom zou ik zeggen, maar draag wel een kogelvrij vest hehe.. Virtueel dan hmm. Dat agressieve valt wel mee. Schijnbaar hebben veel mensen soms een uitlaatklep nodig. Ja, ook hoger opgeleiden.

de grote Anti | 29-07-14 | 01:46

-weggejorist-

blabla75 | 29-07-14 | 01:01

-weggejorist-

blabla75 | 29-07-14 | 01:00

Om gezondheidsredenen kun je dus beter een condoom om doen in de trein.

zimmeradel | 29-07-14 | 00:31

@ kriebeltjes | 28-07-14 | 22:55
Ooow ja!
http://www.gezondheidsnet.nl/seks-soas-en-meer/besneden-man-heeft-evenveel-kans-op-soa
Of voor belgië :
http://www.gezondheid.be/INDEX.cfm?fuseaction=art&art_id=4108
Of u.k.
http://www.nhs.uk/news/2009/03March/Pages/CircumcisionandSTIs.aspx

zimmeradel | 29-07-14 | 00:29

Ha, ik bespeur hier een heuse lullen-rel.

Jan Dribbel | 29-07-14 | 00:25

@Fatwabuster | 28-07-14 | 20:22
@blabla75 | 28-07-14 | 23:06

Ik heb het simpelweg verkeerd geïnterpreteerd.
Mijn oprechte verontschuldigen!
Het zal niet meer gebeuren.

vangisteren | 29-07-14 | 00:07

Dit soort shit hoef ik niet te zien. Ies uitermate slecht voor mijn eetlust. Laat ff achterwege jongens aub.

Reykjavik | 28-07-14 | 23:51

Binnenkort worden die wagons opgewaardeerd met een 18+ sticker vanwege mogelijke aanwezige soft porno.

Gezien die man en zijn pak zal wel van een klant vandaan komen met een zeer geile secretaresse, die helaas niet aan hem besteed is.

En het ergste is als trouwe geenstijl lezer klik ik zonder pardon op de linkjes terwijl ik aan het eten ben...

cees2025 | 28-07-14 | 23:46

Quid, ik denk serieus dat jou iets mankeert.

Ben Adam | 28-07-14 | 23:35

Ben toch wel heel blij dat ik een jaartje geleden m'n rijbewijs heb gehaald en sindsdien never nooit niet meer met de trein reis.

segfault | 28-07-14 | 23:30

-weggejorist en opgerot-

blabla75 | 28-07-14 | 23:27

-weggejorist-

doskabouter | 28-07-14 | 23:19

-weggejorist-

blabla75 | 28-07-14 | 23:06

Nou mijn discriminasie-klacht ligt al bijna op het buro bij Commissie gelijke behandeling!

Grote visuele ongelijkheid bij GS! Protest!
Kerels krijgen vrouwen te zien op niveau "haar zou ik doen".
Vrouwen moeten het met dubieuze trein-fapperts doen.
Een enkele keer een man op niveau "hem zou ik doen", helaas blijkt meestal uit de foto dat hij hetzelfde denkt...

Als we het toch over beeld hebben: besneden is mooier.

harstef | 28-07-14 | 22:50

Tis maar een zielig geval hoor.

Patatter | 28-07-14 | 22:48

@L.M. `Vuiligheid in huis? weet niet wat voor ervaring jij achter de rug heb maar een gewone heb respect voor ieder z,n ding had genoeg geweest ''denk ik''

Als ''onbesneden' bloedworst kan ik me geen vuil .. laat staan iets dat achter blijft in huis bedenken hoor ! ..

dus leg eens (liever niet ) uit ?

Thargoid | 28-07-14 | 22:12

Na met gevaar voor eigen leven dit filmpje vergroot te hebben afgespeeld kan ik zeggen dat het niet een jood is. ALS wij ervan uitgaan dat wij een label kunnen koppelen aan dit misvormde ding, dan moeten wij een label vinden waarbij het piepie helemaal besneden is.

Zoals eerder gemeld, joden zijn een kwart (/tegen half aan) besneden. Dus Quid, foei!

ART85 | 28-07-14 | 22:11

Hoeft niet per sé Joods te zijn, dus niet discrimineren veel mannen geloof of niet zijn besneden,persoonlijk als vrouw vindt ik het wel hygiënischer ,minder vuiligheid in huis.Maar ja om het in een trein te legen en zo open en bloot BAH!

L.M. | 28-07-14 | 22:06

@uilenspiegel LOL ... i.d.d verdacht veel tunnels #netanyahu
''ik krijg jullie wel, ellendige ehhhh.Smurfen?'' #Gargamel

Thargoid | 28-07-14 | 22:05

Verder vind ik dat de NS ook verdacht veel tunnels heeft……..

Uilenspiegel | 28-07-14 | 21:59

Dan 'spoor' je toch niet of eigenlijk toch ook weer wel?

H2O | 28-07-14 | 21:56

@Fatwabuster | 28-07-14 | 19:43

En nu goed :D

Dan staat mijn vraag nog steeds.
Zal hem iets duidelijker stellen
Als ik het goed begrijp heb je je vel laten wegsnijden, omdat het hygiënisch is, right?
Verder noem je geen voordelen.
Dus heb je puur om dat feit het gedaan, toch?
Dan ben je dus te lam om je lul te wassen.

vangisteren | 28-07-14 | 21:47

@frank87 | 28-07-14 | 21:29
@deraderendraaien | 28-07-14 | 20:16
@Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 20:22

Weer wat geleerd, bedankt mannen vind het erg aardig!
Via de de gs app kan ik niet op reageren drukken, zodoende moet ik kopiëren en plakken, ik nam aan, omdat we in een discussie waren dat hij het vast wel zou lezen.
Hij te lui om zijn piemel te schrobben, ik te lui om te kopiëren en plakken.
We hebben allemaal gebreken....

vangisteren | 28-07-14 | 21:45

@Ashtrey | 28-07-14 | 20:49

Nope,s Ik leer van mijn fouten.

Ik een heks? hmmm ik hou best wel van duivelse metal bandjes. dus prima, jij je zin asbakkie.

lady blabla | 28-07-14 | 21:34

@ Wim Venijn

Er zijn veel verhalen. Vergeet ook net de verhalen van de sumerianen, die leefde 6000 voor christus. Ach, welk verhaal je ook leest, het blijft een verhaal van vroeger wat in die tijdsgeest geschreven is.

Als mensen over 1000 jaar lezen dat wij op onze mobiel de hele dag zaten, denken ze wellicht dat wij continue aan het reizen waren. Brengt verwarring, oude teksten die worden gelezen in nieuwe tijden...

ART85 | 28-07-14 | 21:29

@vangisteren | 28-07-14 | 20:09
De parel van het Zuiden gebruikt de Geenstijl-extensie. Die reageert op die quote-dingetjes

frank87 | 28-07-14 | 21:29

@denkisna .... hey weet je waar je eens wat mee zou moeten doen ...

Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend ik vind de ''Goeiste'' reclameslogan aller tijden van Nederland #prut

Thargoid | 28-07-14 | 21:28

ART85 | 28-07-14 | 20:55

Natuurlijk niet. Al die regels in de bijbel zijn een neerslag van de eeuwen daarvoor. De semieten waren nomaden. Die trokken door de woestijn waar amper water was. Dan is besnijden inderdaad hygiënischer. Zelfde geldt voor het kosjer (en later halal) eten. Had allemaal met dat rondtrekken te maken. Dieren die je niet kon meenemen mocht je uiteindelijk niet eten, net als vlees van dieren dat snel bedierf na de slacht, of schelpdieren die je amper kunt bewaren.

Besnijdenis is niet nodig voor hygiëne. Ik leer mijn kinderen tweemaal daags de snikkel schoon te maken, hun moeder bemoeit zich er niet mee.

Uriël Fack | 28-07-14 | 21:28

Moslims zijn toch ook besneden? Waar maken ze anders shoarma van?

Brou Is Back | 28-07-14 | 21:26

@Temazepam60milligram

Laten die woorden nou als eerste uitgesproken zijn richting de joden (aangezien de islam pas 2600 jaar later kwam). Strijdt over, conclusie is duidelijk, joden zijn de rechtmatige eigenaar. Wie belt Hamas?

ART85 | 28-07-14 | 21:26

@ART85 | 28-07-14 | 21:04
Besnijdenis werd ver ervoor ook gedaan, door bijv. de Egyptenaren.
Er is totaal niets nieuws in de Bijbel.
Jezus bijzonder? Er was rond die tijd een soort 'God got talent' aan de gang. Het was populair om een messias te zijn en een rondreizende wijsheidsleraar. Apollonius bekend? Zelfde verhaal als Jezus.
Wel verdacht dat God zich alleen in dat gebied vertoond. Lijkt wel een soort yeti.

Wim Venijn | 28-07-14 | 21:26

-weggejorist-

jozef6846 | 28-07-14 | 21:25

@denkisna | 28-07-14 | 20:30
Denk eens na
Denk eens na, voor
Denk eens na voordat
Denk eens na voordat je na
Denk eens na voordat je nadenkt
Denk eens na voordat je nadenkt over
Wat je plempt voordat je nadenkt!
Taal waar je wat mee zou moeten doen.

zimmeradel | 28-07-14 | 21:25

@BeunDeHaas | 28-07-14 | 20:55
Haha, nee daar ook nooit problemen mee gehad. En toch meestal nodig. Bij de meeste dames dus (@ de homosex geobsedeerde hierboven).

Alcoholic | 28-07-14 | 21:23

Interessant is dat met de instelling van de besnijdenis tevens het land Kanaan wordt beloofd. Het hele Israel / Palestina conflict is hier ontstaan. Genesis 17 : 8; En Ik zal u, en uw zaad na u, het land uwer vreemdelingschappen geven, het gehele land Kanaan, tot eeuwige bezitting; en Ik zal hun tot een God zijn.

Temazepam60milligram | 28-07-14 | 21:21

@beundeHaas Hey! jij begon over bruine anjers, ik maak er al gebronsde van en nu kom jij met witte bleek AA(anjers) aan ... ben bang dat de duitse helm ( fietshelm) al verdroogd is eer hij dienst zal doen! **daar hebben we uierzalf voor**

Nee hou op ! .. dit soort half min anti god menscH zou niet eens in de trein moeten zitten! DAMN de bedwantsen zouden zelfs plaatsvervangende schaamte hebben in zijn eigen casa !

Laten we het in godens naam weer over sinaasappelen hebben !

DOOD AAN AL HET ORANJE FRUIT

Thargoid | 28-07-14 | 21:20

Happy suikerfiets allemaal.

boasatlas | 28-07-14 | 21:17

@ Thargoid | 28-07-14 | 21:13
Gebronsde anjer? Van al dat witten zou hij gebleekt moeten zijn...

BeunDeHaas | 28-07-14 | 21:15

@beundehaas Hey kom op nou ! zit net aan een goed glas wijn! begin jij over gebronsde anjers ... #flerk #varken
oh... #roflol

Thargoid | 28-07-14 | 21:13

@ Graaf van Egmont | 28-07-14 | 21:01
Maar heeft Dhr. Alcoholic dan geen glijmiddel nodig want het is de ontvanger? Ik bedoel: die Durex gel spuit je zo in je bruine anjer.

BeunDeHaas | 28-07-14 | 21:10

@Graaf

Een god heeft toch niet een piepie nodig om iemand te herkennen?

Stelletje oplichters die moslims en christenen, nu weet God de joden niet meer te herkennen, schandalig!

(ok, joden zijn een kwart, de rest helemaal besneden)

ART85 | 28-07-14 | 21:10

Gen 17:11 En gij zult het vlees uwer voorhuid besnijden; en dat zal tot een teken zijn van het verbond tusse Mij en tussen u. Een zoontje dan van acht dagen zal u besneden worden.

Temazepam60milligram | 28-07-14 | 21:09

ART85 | 28-07-14 | 21:04
Natuurlijk was dat één en dezelfde God. Maar als ie dat gedaan had, had hij de joden niet kunnen herkennen toch? Dan zouden jij en ik en iedereen toch ook tot het uitverkoren volk behoren.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 21:07

Wil er nog iemand een stukje snijworst?

PowPow | 28-07-14 | 21:05

@mocroGS Ik weet niet wat triester is, Dat jij hier deze reactie zet of ...

''terug naar regel 1''

@mocroGS Ik weet niet wat triester is, Dat jij hier deze reactie zet of ...

Regel 1 '' Reaguurders hebben altijd gelijk''
Regel 2 '' Joris heeft altijd gelijk en maakt regel 1 overbodig''

''terug naar regel 1''

Thargoid | 28-07-14 | 21:04

@Graaf van Egmont

Ervan uitgaande dat de god die dit opdroeg aan Abraham, dezelfde god was die de mensheid heeft geschapen, waarom dan niet meteen vanaf het begin bij iedere man de deksel eraf, als hygiene het uitgangspunt was? Blijft gissen waarom het 3000 jaar geleden is besloten...

ART85 | 28-07-14 | 21:04

mocroGS | 28-07-14 | 20:56
Je begint zowaar depressief te worden. Kom op, lekkere thee en een koekje er bij. Vrolijk suikerfeest. Je hebt het verdiend.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 21:03

Trouwens Quid. Grapjes moet ten koste van iedereen kunnen gaan. Dat is vrijheid van meningsuiting. Iemand zal zich altijd geschoffeerd voelen. Maar dat accepteert iedereen en vindt het een groot goed. Behalve voor een bepaalde groep.
Er kan geen grapjes over een bepaald geloof worden gemaakt.
En daar eindigt onze vrijheid van meningsuiting.

Wim Venijn | 28-07-14 | 21:03

BeunDeHaas | 28-07-14 | 20:55
Sufferd. De vriend van Alcoholic heeft een gortdroge bruine ster natuurlijk.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 21:01

@Ashtrey | 28-07-14 | 20:44

Wie hanteert er nou een ad hominem richting die reaguurder? Volgens mij u. Ik ga inhoudelijk in op wat er geschreven wordt. Soort van de bedoeling op zo'n weblog als dit toch?
.
Of werkt dit een beetje zoals IDF tegen Hamas. Omdat IDF beter schiet mogen ze niet schieten want disproportioneel?

Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 21:01

ART85 | 28-07-14 | 20:55
Je hebt gedeeltelijk gelijk. Besnijdenis was een teken voor God dat je tot zijn uitverkoren volk behoorde. Hoe God dacht ze te herkennen met hun lange gewaden aan is mij een raadsel. Ik denk dus dat God, of iemand anders natuurlijk, meer een hygiënisch motief had. Je weet niet welke ziektes die geiten hadden hè?

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 20:59

@bakoenin | 28-07-14 | 19:47
Nog veel vaker steunen orthodoxe christenen joden en Israël.

Lewis | 28-07-14 | 20:57

Ik weet niet wat triester is die man of dat dit op GS staat.

_

Happy, suikerfeest iedereen.

mocroGS | 28-07-14 | 20:56

@ Alcoholic | 28-07-14 | 20:43
"Wel meestal bij sex, mr dat heeft andere reden haha."

Mw. Alcoholic heeft een gortdroge muts?

BeunDeHaas | 28-07-14 | 20:55

De werkelijke reden voor het besnijden, is puur geloof. Abraham kreeg op de berg te horen dat hij zichzelf en al zijn volgelingen moest besnijden omdat zij het volk van god waren. That's it. Later, is hygiene eraan toegevoegd, joost mag weten waarom (vertel eens, joost), maar de oorsprong ligt puur in de Torah en is in de latere boeken ge-copy/phaste (altijd feest).

Maar Quid, Hulde. Sowieso Geenstijl en Powned, hulde! Positief bericht over joden, dan weer een negatief bericht over joden. Positief bericht over palestijnen, dan weer een negatief bericht over palestijnen...

Verder hebben ze totaal geen rol in het verder uit elkaar drijven van de gemeenschap met hun vooringenomen artikelen.

ART85 | 28-07-14 | 20:55

Temazepam60milligram | 28-07-14 | 20:52
Gooi er nog maar 60 mg tegenaan.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 20:54

En, ach ja, het is suikerfeest, dus dan mag het weer, eindelijk.

Temazepam60milligram | 28-07-14 | 20:54

En, ach ja, het is suikerfeest, dus dan mag het weer, eindelijk.

Temazepam60milligram | 28-07-14 | 20:54

Hele leuning onder de klezmer.

LibertasSimplex | 28-07-14 | 20:53

lady blabla | 28-07-14 | 20:46
Aha, Stichting Al Gitaan. Ruikt naar subsidie, dus dat zullen we wel weer met zijn allen betalen.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 20:53

Wat een achterlijk stukje, Quid. Misschien wordt het toch eens tijd om te gaan solliciteren.

Lewis | 28-07-14 | 20:52

Besneden = minder kans op geslachtsziekten. #feit

Temazepam60milligram | 28-07-14 | 20:52

denkisna | 28-07-14 | 20:30
Ik moet wel lachen om de reacties hier. Altijd mooi zo'n discussie tussen mannen over de al of niet besneden penis. Ik denk dat u het niet leuk vindt omdat u een vrouw bent. En de hele dag gaan lopen janken over de Gaza, Oekraïne, Libanon, Libië is ook niet bevorderlijk voor uw gemoedstoestand. The world sucks en dat doet het al meer dan 70 jaar.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 20:51

@ladyblabla 20:46
Zo hey. Ga je zo zeker weer een NAW rondstrooien hier? Heks.

Ashtrey | 28-07-14 | 20:49

@deEik | 28-07-14 | 20:03
Als moeder natuur alles regelt hé, waarom hebben wij in Nederland dan een focking Marokkanen probleem!!!

toetanchamon | 28-07-14 | 20:47

Nee, dank je!

Glas Koning | 28-07-14 | 20:46

Ik zeg: Heb dan tenminste het fatsoen, om dat op de wc te doen.
Dat rijmt ook nog eens.

VanBukkem | 28-07-14 | 20:46

En ja hoor, zelfs hier is een stichting voor.

Stichting Moslim Besnijdenis
algitaan.nl/

lady blabla | 28-07-14 | 20:46

@Parel van het Zuiden 20:41
Goed man. Iemand aanpakken met de kennis en het verstand van een zongedroogde tomaat. Ga je schamen.

Ashtrey | 28-07-14 | 20:44

@Nacho_Vidal
Bij mij medisch gedaan. Voorhuid ging niet ver genoeg om schoon te houden, dan halen ze alles los en plaatsen eikel naar voren, meer een kleine verlenging dan een besnijding dus. Zo noemen ze het wel.

Je weet trouwens niet of jij meer voelt dan iemand die besneden is, je moet daarvoor kunnen vergelijken. Ik weet het ook niet, vanwege jonge leeftijd besnijding ;) Glijmiddel is voor mij ook niet nodig bij masturberen. Wel meestal bij sex, mr dat heeft andere reden haha.

Het is zoals je aangeeft idd niet hygiënischer, maar wel makkelijker schoon te houden. Maar goed, je daarvoor laten besnijden is onnodig en dom.

Alcoholic | 28-07-14 | 20:43

Jezus Fatwa, was nou niet over je besneden pielemoos begonnen. Nou vallen al die gemankeerden met voorhuid over je heen. Moet je je ook nog verantwoorden als lamme zak die te lui is om zijn staaf te wassen.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 20:42

mannen....

Boobystrap | 28-07-14 | 20:41

@denkisna | 28-07-14 | 20:30

Oh, wij hebben volgens mij kraakhelder wat daar gebeurt. De term genocide past daar niet bij. Er wordt gevochten in stedelijk gebied van een paar vierkante kilometer en daar zijn nu na 14 dagen ongeveer duizend doden gevallen. Er wonen in dat gebied meer dan 1,5 miljoen mensen. We praten dus over een promillage. Weinig eigenlijk, gezien de aard van oorlog.
.
Het gebruik van een woord als genocide in zo'n situatie past daar dus niet bij en getuigt van een enorme minachting richting volkeren die daadwerkelijk slachtoffer zijn geworden van genocide. Dan praten we doorgaans over honderduizenden of meer.
.
Verder begrijp ik eigenlijk niet helemaal waarom u dit onder dit topic meent te moeten zetten. Tenzij u natuurlijk aanslaat bij het lezen van het woord Jood. Nou daar hebben meer mensen last van de afgelopen dagen. Zoveel zelfs dat de oproepen om ze te doden weer salonfähig zijn geworden.
.
Weet u trouwens welk volk, om en nabij 6 miljoen mensen, daadwerkelijk slachtoffer zijn geworden van genocide?

Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 20:41

Als je moet dan moet je.

Nietvoordekat | 28-07-14 | 20:40

@blinde kip | 28-07-14 | 20:22
De laatste keer dat ik met de trein reisde, jaren geleden, was het één grote vieze gore teringbende in de trein. De urine klotste tegen de plinten omhoog. Serieus. Sindsdien reis ik niet meer met de trein. (Volgens mij was het Feyenoord uit. Maar dat terzijde.)

VanBukkem | 28-07-14 | 20:40

tweekeerrechtsislink | 28-07-14 | 20:36

Zelfhaat!?

Robertski | 28-07-14 | 20:38

Noem eens één goede reden om uitgerekend het lekkerste stukje van je leuter te laten weghalen?

tweekeerrechtsislink | 28-07-14 | 20:36

Grote vragen bij zo'n kleine leuter blijf ik toch wel houden:

- Is Heineken kosher
- Wordt dat blikje later gebruikt voor "Two girls one Heineken"

Sumato | 28-07-14 | 20:36

Niet grappig en behoorlijk gay ook. Weet je wie trouwens ook besneden was..

Robertski | 28-07-14 | 20:32

Ik wacht nog steeds op het eerste stukje van quid waarin de PVV niet genoemd wordt. Dat lukt hem volgens mij nooit, dankzij zijn pathologische PVV obsessie ook wel het syndroom van pechthold genaamd.

dogg525 | 28-07-14 | 20:31

Ik zie meer een Koebistaan

gamlakuk | 28-07-14 | 20:31

terwijl ik dit lees denk ik aan een racist, beetje jammer.. ben een Nederlandse vrouw en verbaas me over de kwetsende manier waarop het artikel is geschreven en de domme reacties, enig idee wat er gebeurd op de gaza? door de vs en vn gedoogde genocide?!! zegt veel over het nationaal IQ dat heerst in Nederland.. :(

denkisna | 28-07-14 | 20:30

Ik googelde op 'smegma, afbeeldingen', dat moet u niet doen.

gentle giant | 28-07-14 | 20:29

Op dat wij leven !!! Fap fap fap met z,n pudding buX . . .

''maar hey altijd beter dan wat haatbaarden met kromme messen doen''

-1 blij dat de staking ''schoonmakers'' voorbij is
- 2 ook blij dat er geen erg jeugdige kijker waren, Indien wel dan was meer scalpie nodig geweest
- 3 Ga eens weg met je pielemans en stop met Koosjere wijn en bier! duidelijk dat het vreemde dingen met je doet !

Thargoid | 28-07-14 | 20:28

Maarja *dum dum dedum* of het nou een jood gristen moslim of atheist (anti-theist) is, hij zou in dit geval uit die rijdende trein gegooid moeten worden. Dat mooie vrouwen hun lichaam soms laten zien kan ik nog bevatten, vieze mannetjes moeten zich gewoon gedragen.

'Ja maar grote anti, wij willen juist naar een samenleving waar vrouwen altijd ingepakt zijn en mannen lekker vies kunnen doen, overal en altijd!

Pis off..

de grote Anti | 28-07-14 | 20:27

Gratis idee voor NS: Na de Railrunners-kaartjes van weleer nu dan speciale Railrukkers-kaartjes. In een luxe pakket met een handdoekje en wat tissues. Lekker geil op reis, deze zomer. Voor maar EUR 49,-, all inclusive.
*
;-)

Rechtsvoorzijnraap | 28-07-14 | 20:27

Ok, Quit heeft de balans hersteltd, nu gaan de haatbaarden uit de Schilderswijk tomaten plukken in zijn geliefde Westlandse kassen en is iedereen weer blij.

gentle giant | 28-07-14 | 20:26

@7,62x39 | 28-07-14 | 20:14
En dan zie je haar walging wanneer ze erachter komt. Als dat je ding is...

blinde kip | 28-07-14 | 20:25

@blinde kip | 28-07-14 | 20:19

Helder! Dank U!

Fatwabuster | 28-07-14 | 20:22

@VanBukkem | 28-07-14 | 20:15
Daarom pikken die vloeren altijd zo in treinen.

blinde kip | 28-07-14 | 20:22

de fantasie die Quid gebruikt is van hemzelf en natuurlijk niet echt van die passagier, maar als Quid zulke fantasieen zomaar kan bedenken en opschrijven, dan spoort Quid toch niet?

traporgel | 28-07-14 | 20:22

@vangisteren | 28-07-14 | 20:08

Even een hygiëne-dingetje qua comments op GeenStijl. Haal even de reaguurder + comment aan waar u op reageert. Zie @ boven dit comment voor voorbeeld. Dan snappen andere reaguurders tegen wie en waar u het over heeft.
.
Dus gewoon ff @nick | datum | tijdstip voordat u begint te schrijven. Weglaten is een beetje als een voorhuidsgebrek. Het mag, maar moeten we het willen?

Parel van het Zuiden | 28-07-14 | 20:22

@Ommie de HaatMoker | 28-07-14 | 20:09
Wel dubbelblind doen.

blinde kip | 28-07-14 | 20:22

@deraderendraaien | 28-07-14 | 20:16

Hij/zij had het tegen mij maar lezen (19.56) is niet zijn/haar sterkste punt... laten we het er op houden dat alle begin voor een reaguurder moeilijk is... ;-)

Fatwabuster | 28-07-14 | 20:22

Het begint erop te lijken dat Quid iets tegen Joden heeft... of zit zelf maar al te graag te fappen met dit soort filmpjes op zijn laptoppie????

opactje | 28-07-14 | 20:22

-weggejorist-

De tijger | 28-07-14 | 20:22

-weggejorist-

ThePriest | 28-07-14 | 20:21

Zijn pielemuis is niet groter dan een duimpje. Geen Jood maar een Marokkaan.

langsdekant | 28-07-14 | 20:20

Zijn pielemuis is niet groter dan een duimpje. Geen Jood maar een Marokkaan.

langsdekant | 28-07-14 | 20:20

@Fatwabuster | 28-07-14 | 19:56
Dat klinkt dan als een oprechte medische reden. Ik doelde meer op die besnijdenissen uit gewoonte (zie V.S.) of vanwege religieuze redenen.
Tot nu toe zijn er geen voordelen mee te behalen.

blinde kip | 28-07-14 | 20:19

@grote anti
Wel 2 handen gebruiken dan.

Nacho_Vidal | 28-07-14 | 20:16

@vangisteren | 28-07-14 | 20:08
Altijd eerst op reageer drukken als je het tegen iemand hebt.. anders reaguurt er niemand terug snap je? ;)

deraderendraaien | 28-07-14 | 20:16

Reden 361 om niet met het openbaar vervoer te reizen.

VanBukkem | 28-07-14 | 20:15

@Nacho_Vidal | 28-07-14 | 20:12
He, maar ik sta altijd klaar om je penis een kopje kleiner te maken hoor. Laat maar weten.

de grote Anti | 28-07-14 | 20:15

Zat er dan geen bloedmooi meisje in de trein waardoor deze meneer de onbedwingbare behoefte kreeg om aan zijn kabouterpikkie te sjorren? Film dàt dan!

7,62x39 | 28-07-14 | 20:14

@de grote anti
Ah ok

Nacho_Vidal | 28-07-14 | 20:12

Bedankt voor deze post Quid. Echt waar, merci.

HaarAltijdGoed | 28-07-14 | 20:11

@Nacho_Vidal | 28-07-14 | 19:54
Je weet het antwoord natuurlijk al, einstein. In ons klimaat is het inderdaad niet echt nodig. In een vochtige jungle daarentegen kan er allerlei nare troep (en enge beestjes) onder je voorhuid gaan wonen. Ik zou persoonlijk ook geen loshangend vel over mijn neus, of vingers willen hebben. Wat dan naar achteren trekt als ik iets ruik of voel. Jezus dat zou zo in een sience-fiction film kunnen bedenk ik net. *george lucas bellen gaat*

de grote Anti | 28-07-14 | 20:11

matrixbluepill | 28-07-14 | 20:06
Hij maakte dezelfde bewegingen met zijn lijf als die gasten die voor die muur staan altijd. Schijnt ook dat je door een gaatje in die muur naar porno kan kijken...ze stoppen ook geen briefjes tussen die stenen maar werpen nieuwe munten in als de 3 minuten om zijn.

Premier Trutte | 28-07-14 | 20:10

Na het lezen van alle commentaren hier heb ik besloten mijn voorhuid er even af te snijden onder de douche vanavond, ik rapporteer weldra of de sex zonder beter is dan met! houdoe

Ommie de HaatMoker | 28-07-14 | 20:09

@Afgeschminkte Bassie | 28-07-14 | 19:51
Diana who? gaat met de trein voortaan naar het werk.

deraderendraaien | 28-07-14 | 20:09

Zeker weer met korting op een trein naar het oosten.

LibertasSimplex | 28-07-14 | 20:09

Kan je redenatie gewoon niet begrijpen en het intrigeert me, hoe gek ook.

vangisteren | 28-07-14 | 20:09

Dan staat mijn vraag nog steeds.
Zal hem iets duidelijker stellen

Als ik het goed begrijp heb je je vel laten wegsnijden, omdat het hygiënisch is, right?
Verder noem je geen voordelen.
Dus heb je puur om dat feit het gedaan, toch?

Dan ben je dus te lam om je lul te wassen.

vangisteren | 28-07-14 | 20:08


Sowieso niet kosher.

Heineken bier, ook niet halal.

Waarschijnlijk gevalletje nauwe tokkievoorhuid.

Speitoptantje | 28-07-14 | 20:08

Moslims worden ook besneden Quid. Daar zijn er 1,5 miljard van itt 6 miljoen joden. De kans dat het een moslim is is dus vele malen groter he rekenwondertje.

matrixbluepill | 28-07-14 | 20:06

Maar goed.
Hoeveel ml water en gips moet je gebruiken voor 60cm3?

Nacho_Vidal | 28-07-14 | 20:04

BenBinnen | 28-07-14 | 19:59
Flamenco zal wel beter klinken

Premier Trutte | 28-07-14 | 20:04

Ja, wat is toch dat met dat besneden zijn voor gelovigen. Dacht dat je niet mocht ingrijpen in Gods wil.
En als het in een sprookjesboek staat, wat slecht werk heeft ie dan afgeleverd. Euh.. ja.. sorry, maar ik heb een foutje gemaakt. Dat stukje moet eraf.. ja.. dat.. Dank je.

Wim Venijn | 28-07-14 | 20:03

Fatwabuster | 28-07-14 | 19:43

Als besneden piemels gezonder waren had de MoedertNatuur ons geen voorhuid geven. Darwin, dat werk. Door de voorhuid ontstaat er een gezonde balans in de bacteriën die weer zorgen voor een stukkie bescherming.

deEik | 28-07-14 | 20:03

@vangisteren | 28-07-14 | 20:01

Zie 19.56

Fatwabuster | 28-07-14 | 20:03

Flikker op Quid.... ik ben ook besneden... geen jood of moslim maar gewoon omdat het kan en verdomde hygiënisch is... Wat is je punt?
Fatwabuster | 28-07-14 | 19:43

Als jij vrijwillig in je lul hebt laten snijden zonder enige gegronde reden, behalve dat je te lam bent om 'm schoon te moeten houden, vraag ik me af wanneer het mis is gegaan bij je.
Welke man met gezond verstand wordt er wakker en bedenkt: "goh laat ik het vel van mijn penis wegsnijden, gewoon, omdat het kan".
Ieder zijn ding hoor, begrijp me niet verkeerd!
Ben echter erg benieuwd naar de gedachte achter zoiets.

vangisteren | 28-07-14 | 20:01

@Nacho_Vidal | 28-07-14 | 19:58

Laten we het daar op houden... mij ook best!

Fatwabuster | 28-07-14 | 20:01

@Premier Trutte | 28-07-14 | 19:50

Flamingo? Really?

BenBinnen | 28-07-14 | 19:59

@fatwabuster
Niet om 'lullig' te doen. Maar volgens mij praat jij het gewoon goed.
Het is gewoon een geconditioneerd iets. Uiteraard, 40 miljard jaar geleden was een stuk van je lul afsnijden best handig. Maar tegenwoordig maakt het geen reet meer uit.

Nacho_Vidal | 28-07-14 | 19:58

Wel met BVO-tje!

croque monsieur | 28-07-14 | 19:58

Gegarandeerd pret in het nachtnet

Harry Turtle | 28-07-14 | 19:58

Ik snap echt niet dat mensen dat doen, onaneren in de trein.

Ars Vivendi | 28-07-14 | 19:58

Het kan natuurlijk ook een Amerikaan zijn, daar worden van de babies 60% besneden of een omhoog gevallen moslim. Waarom nu dan een jood? Tss...

Thoth | 28-07-14 | 19:57

Eindelijk, na 20 jaar een videoclip bij 'kedeng kedeng', bedankt Guus!

Tsjernodebiel | 28-07-14 | 19:57

@blinde kip | 28-07-14 | 19:51

"If it ain't broke, don't fix it."..... weleens als kind zo in de kreukels gelegen dat je ongeveer al een legpuzzel weer in elkaar bent gezet? Wil verder niet op de details ingaan.... lijkt me hier niet gepast en ook niet ter zake doende

Hygiene is een bijkomend voordeel, als ik de vrouwen waarmee ik iets mee heb gehad mag geloven... blijkbaar zijn niet alle mannen zoals jij en Nacho Vidal.

Fatwabuster | 28-07-14 | 19:56

Fatwabuster | 28-07-14 | 19:46
Kom, ik laat me van mijn beste kant zien: "Geniet ervan!"

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 19:56

En ja hoor ook nu ziet quid weer kans om de pvv en daarmee een groot percentage van de bevolking te bashen. Quid je bent allang niet leuk meer en eigenlijk nooit geweest. Proberen grappig te zijn over de rug van slachtoffers in landen waar de politici nog grotere klootzakken zijn dan hier is triest.

nightwish | 28-07-14 | 19:55

En ook dit heerschap hoeft geen contact te zoeken met Anouk...

huismerk | 28-07-14 | 19:54

@fatwabuster
Nee nu wil ik het weten.
Waarom is het hygienischer?

Nacho_Vidal | 28-07-14 | 19:54

Tas op de zetel naast hem. Ja hoor. Meneer is kolonist.

LibertasSimplex | 28-07-14 | 19:54

Denk dat ik dit filmpje maar oversla. Ben niet zo van de gay porn.

Abu al Uitkering | 28-07-14 | 19:53

Met voorhuid valt er meer te poetsen, en ook mvr. Poets heeft poetsen als hobby...

poeTsBaas | 28-07-14 | 19:52

Viral van Heineken?

Wim Venijn | 28-07-14 | 19:52

@Nacho_Vidal | 28-07-14 | 19:50

Maak jij fijn een afgietsel van je klabanus kerel... ik ben tevreden met de mijne....;-)

Maar goed, dit is natuurlijk totaal offtopic

Fatwabuster | 28-07-14 | 19:51

Diana gaat voortaan met de trein naar het werk!

Afgeschminkte Bassie | 28-07-14 | 19:51

@Fatwabuster | 28-07-14 | 19:43
"If it ain't broke, don't fix it."
En alsof het alternatief niet hygiënisch is. Wel eens van wassen gehoord?

blinde kip | 28-07-14 | 19:51

Lachen die NS...
Wilde 2 weken terug een stukje beeld schieten van een gitarist voor een clip op het CS-Amsterdam. Binnen 5 seconden 2 beveiligers..of ik direct wilde stoppen want dat mocht alleen voor prive-gebruik tenzij ik schriftelijk toestemming had van de directie. Ik begrijp dat NuSex-filmpjes betere reclame zijn dan een flamingo gitarist op je station.

Premier Trutte | 28-07-14 | 19:50

@fatwabuster
Leg eens uit. Hoe is het precies hygienischer?
Ik douche mij s'ochtends. Als ik heb gepist spoel ik hem af (als dat kan).
Als dat niet kan dan dep ik hem droog met een papiertje.

S'avonds is mijn piemel nog steeds schoon. Daarna ga ik fitnessen en douchen. Dus is mijn piemel voor de nacht schoon.

Ik vraag me dan af wat voor argumenten jij kan gebruiken..

Bovendien voel ik meer. Trek me af zonder glijmiddel etc. Een onbesneden lul, die van mij althans ziet er fenomenaal uit. Echt. Ik zou er eigenlijk een afgietsel van moeten maken. Zo vet.

Nacho_Vidal | 28-07-14 | 19:50

Watching the Wheels | 28-07-14 | 19:45
Het Duitse idee van humor is met vijf panzerdivisies Polen binnenvallen.

Bigi Bana Boy | 28-07-14 | 19:48

Alles in de Levant en aan gene zijde van de Bosporus is besneden. Dus niet alleen jehoeden.

Jan Zand | 28-07-14 | 19:48

Er zijn zo veel mensen besneden. Is Quid een anti semiet?
Die sentimenten kom je wel vaker tegen bij orthodoxe christenen.

bakoenin | 28-07-14 | 19:47

Regelmatig geprobeerd om te masturberen in de trein. Maar ik vind het irritant dat iedereen dat hoort.
Ik tok steeds tegen de voorste stoel aan namelijk.

Nacho_Vidal | 28-07-14 | 19:47

@Graaf van Egmont | 28-07-14 | 19:45

Nooit geneukt met voorhuid, dus ik kan daar geen zinnig woord over zeggen Graaf.... maar neuken is wel een hobby en van mijn vriendin krijg ik geen klachten... ;-)

Fatwabuster | 28-07-14 | 19:46

Noem het dan een schmuck gemankeerde.

Bigi Bana Boy | 28-07-14 | 19:46

-weggejorist en opgerot-

Grzlg | 28-07-14 | 19:46

Dat zou zo maar eens m'n ex-schoonmoeder kunnen zijn

Krassimir | 28-07-14 | 19:45

When the Germans came to us they said 'well look we don't have a sense of humor, but we've heard you do ...'. http://www.youtube.com/watch?v=5VH4c0-p-CY

Watching the Wheels | 28-07-14 | 19:45

Fatwabuster | 28-07-14 | 19:43
Neukt dat nou echt anders dan met een voorhuid. Aan jou durf ik dat wel te vragen.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 19:45

gokje.. Evert Santegoeds die denkt aan Peter Jan ?

(c)ZWITSUL | 28-07-14 | 19:44

Ik denk dat het gewoon een Arabier is met een jurk aan. Ik zie geen broek op de enkels.

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 19:43

Om medische redenen besneden, duidelijk.

gentle giant | 28-07-14 | 19:43

Flikker op Quid.... ik ben ook besneden... geen jood of moslim maar gewoon omdat het kan en verdomde hygiënisch is... Wat is je punt?

Fatwabuster | 28-07-14 | 19:43

Weet je wie ook met de tr...
Oh wacht.

flowert | 28-07-14 | 19:43

Welke adverteerder wil daar nou zijn naam op plakken :-/

malin | 28-07-14 | 19:42

Ooh??

Graaf van Egmont | 28-07-14 | 19:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken