Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hork Verhofstadt kan z'n muil niet houden

Gunst wat doet het een pijn bij Guy Verfopstadt. Bij de verkiezingen verloor zijn ALDE-fractie zowat een kwart van haar zetels terwijl hij links en rechts in het Europees Parlement steeds meer meneren en mevrouwen ziet die het helemaal niet met 'm eens zijn. Nigel Farage is natuurlijk ook nog steeds van de partij en was ouderwets op dreef. Zo erg dat die arme Guy het niet eens meer op kon brengen om z'n smoel te houden en zo erg dat zelfs zo'n figuur van de Groenen hem moest vragen om stil te zijn. Die Groene vroeg vervolgens, nadat de volgevreten baby Verhofstadt éindelijk opgehouden was met jammeren, of die Farage niet gewoon naar Engeland kon gaan. Van mening verschillen in een parlement, dat vinden die penenvretende neo-commies maar niks. Tsjongejongejonge. Wat een circus.

Reaguursels

Inloggen

En Sofie in het Veld naast Guy Ver-hofnar waarvan Sofie waarschijnlijk een sigaar in eigen doos heeft gekregen,.... zo close zijn ze, zo te zien.

donjon | 03-07-14 | 21:03

vindead | 02-07-14 | 21:33
Vraag ik me ook af,zou hij weer ziek zijn?

swassannuf | 03-07-14 | 16:55

Verhofstadt: "Als hij spreekt, vraagt de rest hem z'n respectloze bek te houden."

Sleutelplanktovenaar | 03-07-14 | 14:25

ik hoop de volgende keer op Farage te mogen stemmen.

Fedde71 | 03-07-14 | 12:56

Farage is de Hork en niet Verhofstad. Als die witte Engelsen, groot gebracht met slappe patat en thee, het over Europe hebben, dan bedoelen ze al het continent. Alsof dat akelige eiland niet bij Europa hoort.

nieuwe-haring | 03-07-14 | 12:55

Oprotten die Farage. Terug naar zijn eiland vol met eng witte mensen die nog steeds denken dat GB een wereldmacht is.

nieuwe-haring | 03-07-14 | 12:47

Zitten die lui daar voor ons of voor zichzelf?

kloopindeslootjijook | 02-07-14 | 21:23

De vraag stellen is hem beantwoorden.

nikolaos | 03-07-14 | 12:47

Farage +1. Ongezien, ongehoord.

Aantastelijk | 03-07-14 | 12:32

Kunnen we niet gewoon een Europees voetbalelftal maken? (in de positieve EU gedachte... zou dan ook de enige zijn)
.
Ohja... Al zou Nigel misschien niet altijd sterke argumenten hebben. Tegenlicht moet! Of is het normaal dat we alles maar voor waarheid aannemen en daarmee aantonen kuddedieren te zijn? Durf kritisch te zijn.

Ik_simpeleziel | 03-07-14 | 12:04

Dit krijg je nooit te zien op het NOS journaal van 20.00

Bad Ass Justice | 03-07-14 | 11:45

Het is niet te geloven dan die GL Farage zegt op te zouten omdat ie het niet men hen eens is? Juist wel dus. Zo rollen die gasten.

Bad Ass Justice | 03-07-14 | 11:45

Sophie staat nu toch echt als onbenul te boek, het klappen en lachen om een onderuitgezakte circus clown Verhofstadt is veelzeggend, D66 gaat nu voor de afgang van Nederland zorgen!

lanexx | 03-07-14 | 10:16

Farage's EFDD-fractie, 48 leden groot en maar iets kleiner dan de linkse fracties van GUE/NGL en de Groenen/EVA, kan volgens het D'Hondtsysteem aanspraak maken op het voorzitterschap van één commissie. Ze hebben ervoor gekozen om voor de Petitiecommissie een Italiaan van Beppe Grillo's fractie Movimento Cinque Stelle (M5S) naar voren te schuiven. Benieuwd of deze persoon geheel volgens "EU-democratisch" gebruik toch de benoeming misloopt... Wordt vervolgd...

doedeljantje | 03-07-14 | 09:27

Angelica | 03-07-14 | 07:18
beide

deEerlijkeLeugenaar | 03-07-14 | 09:24

Jammer dat ik als Nederlander niet op Farage kon stemmen.... Hadden we hier maar zo iemand. Wilders houdt z'n mond ook niet (als enige), maar de eloquentie van Farage heeft hij net niet.

Brou Is Back | 03-07-14 | 09:20

Kijk die vuile heks van D66 lachen.
Landverraders zijn het die op VVD66 gestemd hebben.

Miezerig | 03-07-14 | 09:11

Naief D66 meisje Sophie zit braaf klappend naast de uitgezakte Verhofstadt. BRrrr, enge rillingen...

denoorman | 03-07-14 | 09:03

Filmpje nog ongezien omdat onze staatspropaganda maar stug over een onzekere iebraahieem en een allaaa blijft orakelen.

De Ram-jullie-dan: Ach to meneer de Uil, vertel nog eens wat over Hashem.
Oorlogvoeren mag ook al niet meer.
*Vrede voert op schijnbaar twee fronten*

hallevvezool | 03-07-14 | 08:35

Sprak Verhofstadt???? Ik hoorde toch duidelijk een lama schijten en Sophie in 't Geld beloonde hem met applaus

0910 | 03-07-14 | 08:28

Farage heeft volkomen gelijk. Het wordt heel hoog tijd dat de grenzen gesloten worden. Ik las net dat er weer een woningoverval gepleegd is waarbij een dode is gevallen. Hoogstwaarschijnlijk waren de daders oostblokkers. We zijn niet meer veilig in ons eigen huis en bewapenen mogen we ons niet (als we ons verdedigen zitten wij bij de rechter i.p.v. de overvallers). We moeten als makke schapen stil blijven zitten terwijl we geschoren worden. Weg met de EU; de EEG was goed genoeg.

Maria.1 | 03-07-14 | 07:34

@Angelica. De ware aard van D66 of pure onnozelheid? Beide!

Maria.1 | 03-07-14 | 07:27

Die Sophie in 't Veld zit mooi mee te klappen, maar de impact van de woorden What are you doing here? dringt niet eens tot haar door. De ware aard van D66 of pure onnozelheid?

Angelica | 03-07-14 | 07:18

Kan hij ook iets doen aan het harde werken dat ik moet doen om die façade te betalen?
Ik heb al weer 2 Nespresso op! Pff, en vanavond weer een BBQ....

Glas Koning | 03-07-14 | 06:14

Verhofstadt is een lul. Klopt. Maar Nigel Farage is een treiteraar. En bovendien ziet Farage er geen been in ook zijn zakken ten koste van de EU te vullen.

tweekeerrechtsislink | 03-07-14 | 05:54

Wat een creep die Verhofstadt.

luto333 | 03-07-14 | 05:37

Nigel Farage for President

ikbenwakker | 03-07-14 | 05:18

Nigel Farage for President

ikbenwakker | 03-07-14 | 05:18

Verhofstadt zit erbij gelijk een klein kind dat zijn zin niet krijgt , zou die vroeger wel een brandweerauto hebben gehad ; Twijfel .

schijtendijkes | 03-07-14 | 04:51

gutgutgut | 03-07-14 | 01:28

Projectie van wie?..

G. Raayer | 03-07-14 | 02:14

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 01:53
Want ik ben ook een bijna digibeet. Ik heb pas sinds kort DigiD, omdat het niet anders kan.
Contact met de Gemeente of andere instanties, het is zo onpersoonlijk geworden.
Bovendien, voor ieder digitaal foutje wordt je aansprakelijk gesteld.
Andersom geldt dat natuurlijk niet.

Jan Dribbel | 03-07-14 | 02:06

miko | 03-07-14 | 01:56
De mond snoeren valt best mee, ze hebben namelijk Weibo en Qiqi waar ze hun mening(binnen bepaalde grenzen) kunnen ventileren. Dit is een stukje democratie dat zij gewonnen hebben en ook enigszins werkt.

Wat betreft economische groei geef ik je gelijk, dat hebben ze goed voor elkaar. Ik heb namelijk nog nooit op één plek (Beijing) zoveel supercars zien en luxe wagens zien rondrijden. Nu wat betreft dat laatste weet ik ook dat Beijing de plek van de macht is in China, dus die constatering kan (is) wat voorbarig.

ElMatadero | 03-07-14 | 02:04

farage altijd leuk om te zien.
maar als t filmpje kijk, en vooral naar de houding van verhofstad en t d66-meisje.
ligt op dit moment die belg nu uitpuffend naast haar in bed

alexserienummer | 03-07-14 | 02:03

@ElMatadero | 03-07-14 | 01:51
Bter gezegd: Ik weet geen moer van China en hoe mensen daar uitgebuit en de mond worden gesnoerd. Ik hoor alleen x% economische groei dus denk,daar hebben ze het voor elkaar.
Noem in de huidige EU flagrante schendingen en ik zet er tien in China tegenover

miko | 03-07-14 | 01:56

@Jan Dribbel | 03-07-14 | 01:51
Dat siert je, Jan.

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 01:53

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 01:25
Ik zit er niet mee dat ik een digibeet genoemd wordt.
Ik gun iedereen zijn grapjes.

Jan Dribbel | 03-07-14 | 01:51

Ik steun China heden ten dagen volledig. Dat land kan dan wel "communistisch" zijn, maar het is zoveel beter. En iedereen die komt met mensenrechten, die kan naar de maan lopen. Hier in Europa, komen dingen voor die nog schrijnender zijn dan mensenrechten.

ElMatadero | 03-07-14 | 01:51

Deze zou je aan Verhofstadt moeten geven:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...
Zo is hij makkelijk in toom te houden, kan hij zijn grote muil niet opentrekken, en kan hij een tijdje niet eten, wat zijn omvang beslist ten goede zou komen.

necrosis | 03-07-14 | 01:44

Jan Dribbel | 03-07-14 | 01:35
Ho, ho.... als ik je naar de avondschool wil hebben dan is dat niet om aan een baan te komen. Gewoon leren ter algemene ontwikkeling van jezelf en dat je hier beslagen ten ijs kan komen op GS. Voor een baan had je natuurlijk al veel vroeger op moeten letten in de klas.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 01:43

En Farage speecht uit zijn hoofd hè. Wat een verademing. Elke keer weer. En het is van zulke simpele wijsheid dat telkens weer het gros van de zaal ingetogen beseft dat ze er enkel voor zichzelf zitten.
de Voorzittert | 02-07-14 | 21:24

Ja, lijkt me niet al te ingewikkeld als je toevallig Brit van geboorte bent en het EU parlement in je eigen moerstaal de pan mag en kunt uitvegen :-)
Dat gezegd hebbende vind ik het meer dan storend dat ik als EU burger volgens de regeltjes niet op de UKIP mag stemmen.
Het gros van de doelstellingen van die partij is 1 op 1 te vertalen naar hoe Nederland zich in mijn ogen zou moeten positioneren in Europa.
Vrije handel met andere lidstaten: JA graag, maar wel met behoud van het recht om zelf te bepalen in hoeverre we zelf verantwoordelijk zijn voor het ondersteunen van frauduleuze en noodlijdende lidstaten.
Landen en culturen verschillen nu eenmaal en het is een misvatting om te denken dat het in de basis goed renderende deel van Europa de rotzooi van het slecht renderende deel kan blijven opruimen.

loze stijl | 03-07-14 | 01:36

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 01:08
Ga eens naar een avondschool schrijft de Graaf.
Daar ben ik toch net iets te oud voor, vrees ik.
Maar ik heb wel jarenlang nare dromen gehad over de kabinetsplannen van de laatste 30 jaar.
Bij werkloosheid moet je bijgeschoold worden op een steeds lager niveau.
Mijn nare dromen zijn uitgekomen, de werkloze van nu is ongeschoold, volgens de overheid. Dankzij de VVD en zijn slaafjes: het CDA en de PvdA.

Jan Dribbel | 03-07-14 | 01:35

En niet weer zo'n lap tekst hè guttegut. Ik ga het dek spoelen na het roetblazen.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 01:29

tattooboer | 03-07-14 | 01:17
Beschuldiging. Geen mening.
G. Raayer | 03-07-14 | 01:20
Trol die nachtdienst heeft.

Projectie heet dat.

gutgutgut | 03-07-14 | 01:28

G. Raayer | 03-07-14 | 01:20
Komt mooi uit. Ik heb de hondenwacht. Ben het gewend.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 01:25

@Jan Dribbel | 03-07-14 | 00:59
Louis Suarez, die heeft een flinke digibeet over zich.

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 01:25

gutgutgut | 03-07-14 | 01:14
Farage heeft charisma omdat hij ons (mag ik ons zeggen?) toespreekt in heldere Jip en Janneke taal en daarbij de vinger op de zere plekken legt. En hij doet dat op humorvolle wijze. Dat jij geen argumenten hoort is hetzelfde als dat de dominee aan jouw moest uitleggen wat Jezus met zijn vergelijkingen bedoelde. Dat waren ook geen argumenten, maar de boodschap was duidelijk. En door wie Farage wordt gesteund zal me een biet wezen. Politiek bedrijven kost nu eenmaal geld. En het ontvangen van geld voor je partij zie ik niet als argument om een politicus de grond in te boren. Of had jij liever gehad dat Farage werd gesteund door het Chinese bedrijfsleven?

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 01:24

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 01:12

kutkutkut is een trol die nachtdienst heeft, is toch al een tijdje duidelijk

G. Raayer | 03-07-14 | 01:20

@tattooboer | 03-07-14 | 01:12
Ja, er zijn Ukip-leden die wel stelling nemen tegen de islam. Zoals uit je link blijkt. Maar niets erover in het programma, en Farage zwijgt de islam dood, wat geen goede strategie is in mijn ogen.

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 01:19

@gutgutgut | 03-07-14 | 01:07
Jij hebt geen mening, maar een beschuldiging en dat is het teken van psychische armoede.

tattooboer | 03-07-14 | 01:17

gutgutgut | 03-07-14 | 01:06
Je ziet ook overal beren op de weg. Voor wij had ik even zogoed ik kunnen gebruiken. Maar ja, ik lees dit galbakken van jou samen met meerdere reaguurders, waardoor de term wij niet zo aanmatigend is als je denkt.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 01:15

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:58
"Farage aan charisma onder zijn rechterduimnagel heeft zitten"
Farage heeft charisma, maar zijn schaarse argumenten zijn zwak en hij wordt door rijke speculanten op zijn zeepkist gezet.
Zijn partij zit vol kneuzen.
Alles wat jou aanspreekt.

gutgutgut | 03-07-14 | 01:14

Stap 0: het probleem is simpel. Schiet een neoliberaal dood of een neofascist die met hun gegraai ergere oorlogsmisdaden plegen dan uit willekeurig welk regiem of oorlog uit het verleden ook, en het volk brult van verontwaardiging. Hoe is dat mogelijk?

G. Raayer | 03-07-14 | 01:13

gutgutgut | 03-07-14 | 01:06
Ik ben van mening dat jij een boos mens bent. Iets van frustratie huist daar diep binnen in je ziel. Waar komt dat vandaan? Vertel eens wat over je zelf en je relaties tot anderen op het schoolplein. We komen er wel uit, jij en ik.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 01:12

Opdoeken die EU. Pure tijdverspilling, een gepasseerd station. We kunnen geen belemmerende instituties gebruiken. Onze regering kan dus ook naar huis. Leve de Nieuwe Digitale Revolutie!!

denoorman | 03-07-14 | 01:10

@Jan Dribbel | 03-07-14 | 00:59
Het probleem is de islam. De oplossing is een totaalverbod op de islam.

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 01:10

@gutgutgut | 03-07-14 | 01:06
Wij vinden dat jij deze keer gelijk hebt. Het is inderdaad aanmatigend, dat woord *wij*. Wij zijn het eens!

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 01:09

Jan Dribbel | 03-07-14 | 00:59
Trek het je niet aan van dat "digibeet" of 'Fossiel". Ga eens naar een avondschool en verdiep je nou eens in de Franse en Engelse koloniale geschiedenis. Dan weet je waarom er zoveel culturele parels in die landen wonen. Ze waren namelijk allemaal Engels of Frans. Hetzelfde zagen we bij de Surinamers en Antillianen hier ten lande. Nou heb ik de Surinamers hoog zitten, maar de Antillianen zijn hier nooit gekomen om de boel te verrijken.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 01:08

tattooboer | 03-07-14 | 01:00
Wie een andere mening heeft noem jij "bekrompen".
Gotspe.

gutgutgut | 03-07-14 | 01:07

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:58
"Wij"
Aanmatigend. Idd.

gutgutgut | 03-07-14 | 01:06

tattooboer | 03-07-14 | 01:00
Hoezo?

gutgutgut | 03-07-14 | 01:03

Farage sprak namens 80% van het volk en de eerste vraag na afloop was... Wat doet u hier? Daarmee de gehele EU samenvattend. Farage zou iedere dag zo'n speech moeten houden.

mooi geluld man | 03-07-14 | 01:03

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:52
Ik schreef het op jouw eigen verzoek.
Maar ik had moeten weten dat je zoveel tekst niet kunt verwerken.
En dat je in de middeleeuwen met zijn lokale muntjes bent blijven steken.
Paarlen voor de zwijnen.

gutgutgut | 03-07-14 | 01:01

@gutgutgut | 03-07-14 | 00:57
Dus je vind dat mensen niet van hun moeders mogen houden en dat op hun eigen manier mogen uiten?
bekrompen is nog maar het begin van jou te omschrijven..

tattooboer | 03-07-14 | 01:00

denoorman | 03-07-14 | 00:39
Eerder op de avond ben ik een digibeet genoemd, nu een fossiel.
Dat maakt samen: een digibete fossiel. Of andersom.
Wat Farrage en anderen voorstellen is als mosterd na de maaltijd. Zelf bepalen wie er binnen komt, is te laat als je weet dat er 4 á 5 miljoen Algerijnen in Frankrijk wonen. Hoeveel Pakistanen en andere Westenhaters er in GB wonen, weet ik niet, het zijn er miljoenen.
Dat is momenteel het echte probleem, en de oplossing??

Jan Dribbel | 03-07-14 | 00:59

gutgutgut | 03-07-14 | 00:50
Het niveau van Farage is mediageniek en misschien een tikkeltje populistisch. Maar dat vind ik geen vies woord.
Ik vind het aanmatigend dat je zegt dat de hoon van jou komt. Jij bent helemaal niet relevant, want wat Farage aan charisma onder zijn rechterduimnagel heeft zitten, vind ik nog niet terug in jouw volgescheten onderbroek. Wij zitten dus niet te wachten op een elitair dedain en hoon van jouw zijde.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:58

tattooboer | 03-07-14 | 00:51
Jij leest overdag niet meer dan "Mama"
met zo'n doorboord hartje erbij !

gutgutgut | 03-07-14 | 00:57

@gutgutgut | 03-07-14 | 00:53
Man, ik ben wereldrecordhouder attention span.

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 00:57

@tattooboer | 03-07-14 | 00:53
Farage neemt nooit stelling tegen de islam. Dat is toch echt een groot verschil.

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 00:55

@Graaf van Egmont | 02-07-14 | 23:54
Mee eens, overigens moet je terug tot 1815 verdrag van Wenen, daar ligt de grondslag voor de 1914 ellende.

Uw Verzekeringsadvis | 03-07-14 | 00:54

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 00:45
Te lang voor jouw attention span neem ik aan.
Minder drinken en blowen en meer structuur in je dagelijkse routine
is mijn advies.

gutgutgut | 03-07-14 | 00:53

@Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 00:44
Ze zeggen beiden nagenoeg het zelfde en hun programma's lijken op elkaar. Wat ze scheid is eigenlijk een connendrum.

tattooboer | 03-07-14 | 00:53

gutgutgut | 03-07-14 | 00:44
Had je mijn voorspelling van 00.32 niet gelezen. Zo'n lap tekst ga ik om 00.44 niet lezen.
Bovendien verwacht ik een opsomming van tegens. Niet 2 tegens en 3 voors. Waarbij van die 3 voors eigenlijk 2 tegens zijn. Je weet gewoon niet wat je schrijft. En ja, ik mis de eigen geslagen munten van Drenthe.
Dus lees je 3 voors nog eens goed door, ga daar eens over nadenken en kom dan met een oplossing voor deze zin "Voorwaarden: geen interne concurrentie op belastingvoordelen of arbeidsvoorwaarden." Een van de tegens is namelijk dat de EU zich nooit, maar dan ook never nooit aan zijn eigen regels houdt.
Kom vanavond nog eens terug met een goed verhaal over de EU

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:52

@gutgutgut | 03-07-14 | 00:44
Te lang, niet gelezen. Voor iedereen, actie op 17:95

tattooboer | 03-07-14 | 00:51

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:24
En hier zijn de antwoorden:
1) Het niveau van Farage is "tabloid"
2) De hoon komt van mij.

gutgutgut | 03-07-14 | 00:50

@Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:32
Hij is zijn eigen septank zo aan het vullen dat ie straks met zijn langsverband zichzelf tussen de rotsen klemt. Laat je niet masten en stengen door zijn langdradig gezever.

tattooboer | 03-07-14 | 00:50

Candlelicht: Tijd voor poezie: Nigel Farage is the Best, Fuck the Rest

denoorman | 03-07-14 | 00:46

@Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:32
Optie 2. Ellenlang epistel. Dat had je goed gezien!

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 00:45

@Bill Cosby | 03-07-14 | 00:43
En wat kan Wilders dan leren van Farage?

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 00:44

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:21
Ik wil je wel op weg helpen:
Tegen:
- De uitbreiding naar het oosten ging nogal snel, op aandringen van de VS overigens. We doen altijd wat onze bondgenoten vragen. Landen als Roemenië en Bulgarije kunnen alleen succesvol integreren als we er een hoop o.a. geld in investeren. Slowakije is nooit gedenazificeerd, hopla in de EU.
- Geen centraal vastgelegde begrotingsdiscipline. De boekhouding van een aantal landen was verdacht kloppend bij toetreding tot de euro. Een aantal zuidelijke lidstaten kreeg veel te veel kredieten. Het was de basis van de eurobubbel. Wie profiteerden ervan? De beursspeculanten in Londen, de plaatselijke politici verrijkten zich, de noordelijke industrie zag zijn afzet groeien, overal mooie groeicijfers.
Voor:
- Alleen middels een EU, in deze of een andere vorm, kunnen wij onze welvaart behouden in een wereld met totaal gewijzigde machtsverhoudingen.
- Vrij handelsverkeer en vrije vestiging zijn, onder voorwaarden, goed voor de interne markt. Voorwaarden: geen interne concurrentie op belastingvoordelen of arbeidsvoorwaarden.
- De rechtsstaat in de lidstaten wordt versterkt door de EU.
Verder:
Ook de Bondsrepubliek, de VS, de Verenigde Mexicaanse Staten en de Federative Republiek Brazilië zijn federale staten. Nederland was ook ooit de Republiek der Zeven Verenigde Provinciën, een federatie. Niemand vindt het nu nog erg dat Drenthe zijn eigen duiten niet meer slaat sinds 1795.

gutgutgut | 03-07-14 | 00:44

heerlijke man, kan die wildersman nog wat van leren. Deze man zou Europa pas echt goed doen.

Bill Cosby | 03-07-14 | 00:43

therealbraindump | 02-07-14 | 23:27

Nee hoor. Ik heb veel liever dat jij het even zelf uitlegt wijsneus...

Chow | 03-07-14 | 00:40

@Jan Dribbel
Nee, daar is dit niet het moment voor. En hij precies gezegd wat hij wil. Hij heeft slechts 1 punt genoemd. Slechts 1 punt, omdat anders de fossielen in het museum het niet meer kunnen volgen. En Jan Dribbel kan het blijkbaar ook al niet volgen.. Tsja..

denoorman | 03-07-14 | 00:39

Jan Dribbel | 03-07-14 | 00:29
Nigel wil af van de Europese instituties zoals we die nu kennen. Hij wil echte democratie, hij wil dat GB mag bepalen wie er over de grenzen komt. Als dat geen oplossingen zijn dan weet ik het niet. Maar hij heeft ook door dat je niet kunt gaan schaken met stukken die inmiddels eenzijdig op het bord zijn vastgelijmd. Dan dus maar het hele bord weg en op cricket overstappen.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:37

@TheJesseJ | 03-07-14 | 00:11
De SGP werkt met Ukip samen.

Lewis Lewinsky | 03-07-14 | 00:34

@Jan Dribbel | 03-07-14 | 00:29
www.ukip.org/issues
Hier vind je alles.

tattooboer | 03-07-14 | 00:33

tattooboer | 03-07-14 | 00:27
Jammer de lichtmatroos gutgutgut reageert niet meer. Het dek wordt te heet onder zijn voeten. Of hij is bezig met een ellenlang epistel dat ik echt niet ga lezen. Want dat is ook een truc om de 1e en de 2e platvoet als wisseling te gebruiken. Zonder dan iemand nog aan bod te laten komen.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:32

@Jan Dribbel | 03-07-14 | 00:29
Dat verteld hij wel, lette je even niet op?

tattooboer | 03-07-14 | 00:30

denoorman | 03-07-14 | 00:25
Heldere visie? Hij is tegen de EU zoals de EU momenteel functioneerd, maar hoe het wel moet verteld hij niet.

Jan Dribbel | 03-07-14 | 00:29

@Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:09
Je mag, achtertros maar los en zet je gaffel maar strak door, ben benieuwd.

tattooboer | 03-07-14 | 00:27

Geweldige vent. De enige met klasse en stijl. Aan zijn heldere visie en aan zijn hoge niveau kunnen de europese fossielen niet tippen. Farage is een held. De nieuwe Robin Hood, de nieuwe Che Guevarra, de nieuwe Churchill!!!

denoorman | 03-07-14 | 00:25

gutgutgut | 03-07-14 | 00:23
En het niveau van Farage is....... en de bijbehorende hoon komt dan van.......?

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:24

Laat ik anders, minder dictatoriaal (srry!) formuleren:
Het staat een ieder vrij om af te zakken naar het niveau van Farage
en de daarbij behorende hoon hier in ontvangst te nemen.

gutgutgut | 03-07-14 | 00:23

gutgutgut | 03-07-14 | 00:18
Je wendt voor nogal wat keuzes te hebben de EU betreffende. Zo zie ik geen nut en geen toekomst voor de EU. Over de gebreken raken we niet uitgepraat. Maar dat is aan jou. Begin maar met de gebreken.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:21

Tarak | 03-07-14 | 00:00
"Ah, u bent zo'n betaalde EU trol?"
Helaas het is liefdewerk oud papier. Ik zou best nog een nevenfunctie ambiëren trouwens.
Maar het is ook gewoon lol om hier een beetje tegengas te geven.
Een permanent inhoudelijk, voor mijn part keihard debat over het nut, de gebreken en de toekomst van de EU: prima. Vrijheid blijheid.
Zak alleen niet af naar het niveau van Nigel Farage.

gutgutgut | 03-07-14 | 00:18

@gutgutgut | 03-07-14 | 00:07
Jij hebt het wel door, goedzo.

Jim Lovell | 03-07-14 | 00:16

Geweldig. Farage heeft gelijk, het Europarlement is een museum. De ouderwetse EU houd vooruitgang tegen. De wereld is gelukkig groter dan de EU en de EU zal ons geen welvaart brengen. We kunnen beter de ketenen van ons afgooien en ons meer richten op de rest van de wereld zoals de US, Azie enz enz. Europa is traag, oud en vermoeiend.

denoorman | 03-07-14 | 00:12

@gutgutgut | 03-07-14 | 00:07
Volksverlakker is goed want het volk zuigt. hard!. Rijke onroerend goed stinkers zijn goed, iemand moet de eigenaar van die dingen zijn en beter zij dan de muslims of de heilige paus. Oplichters? Dat kan, als de mensen te dom zijn om te peopen dan verdienen ze opgelicht te worden. Rupert Murdoch maakte gewoon gebruik van de niches die hij zag. Als jij het beter kan, ben je uitgenodigd dat te doen, als niet ga je maar je huilverhaaltje ergens in een hoekje tegen de muizen vertellen want nog steeds ben je alleen maar jaloers.

tattooboer | 03-07-14 | 00:12

waarom hebben wij geen partij die meet ukip in zee gaat? ben het steeds roerend eens met farrage

TheJesseJ | 03-07-14 | 00:11

@dave6956 | 03-07-14 | 00:06
Ghaha, daar heb je een punt. Ik ben zelf een stuk tuig, maar ik hou niet zo van geweld. Hebben daar die Britten even geluk.

Jim Lovell | 03-07-14 | 00:09

tattooboer | 03-07-14 | 00:02
Mag ik de rest doen. Ik heb gevaren en heb derhalve verstand van wegrollende golven, paaltje pikken, over bak- en stuurboord rollen, proberen koers te houden op een Sperry dochterkompas, tattoos en oh ja, vliegende vissen.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:09

tattooboer | 03-07-14 | 00:02
Ja wat zou ik graag een volksverlakker zijn, gefinancierd door stinkend rijke onroerend goed oplichters en citeren uit de kranten van Rupert Murdoch.
Schreeuwend sociale zelfmoord plegen in de media en in het EP.

gutgutgut | 03-07-14 | 00:07

Jan Dribbel | 03-07-14 | 00:00
Dank u.
*hoewel wat laat 3 rondjes om de meiboom huppelt*

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:06

-weggejorist-

dave6956 | 03-07-14 | 00:06

-weggejorist-

dave6956 | 03-07-14 | 00:04

tattooboer | 02-07-14 | 23:55
"Anderen zien jou wel voor wat je uitdraagt."
Je doet als of je imenad citeert, namelijk "anderen". Dat is de "some people say" techniek, veel gebruikt door feitenloze media en theprtij types:
www.youtube.com/watch?v=NYA9ufivbDw

gutgutgut | 03-07-14 | 00:03

@dave6956 | 02-07-14 | 23:58
Als de VK geen eiland was, was het nu een deelstaat van Duitsland of provincie van Nederland.
Engeland was een strafkolonie van de Saksen, het is tuig met veel lelijke vrouwen.

Jim Lovell | 03-07-14 | 00:03

@gutgutgut | 03-07-14 | 00:00
Jou mening over tattoos kan me gestolen worden, begrijp je het nu? En al je andere meningen zullen met de golven op de zee die niemand ooit zag wegrollen in het ongewisse. Gelukkig maar. Volgens mij ga jij niet veel toevoegen aan de wereld, ik denk dat jij best jaloers bent op Farage.

tattooboer | 03-07-14 | 00:02

Heeft nou niemand in de gaten dat al onze huidige problemen het gevolg zijn van wat de overwinnaars van de 1e Wereldoorlog onder elkaar verdeeld, herverdeeld, ingepalmd en zonder onderscheid tussen volkeren te maken toegeeigend hebben. Grenzen hebben getrokken die eigenlijk door niemand worden erkend. En dat men daar na de 2e wereldoorlog vrolijk mee door is gegaan.
We herdenken dit jaar dat het 100 jaar geleden is dat WW1 uitbrak en hebben niet door dat de shit van 100 jaar geleden recht in onze bek wordt gelanceerd.

Graaf van Egmont | 03-07-14 | 00:01

Graaf van Egmont | 02-07-14 | 23:50
De Graaf mag juichen om zo'n digibeet.

Jan Dribbel | 03-07-14 | 00:00

@gutgutgut | 02-07-14 | 23:57

Ah, u bent zo'n betaalde EU trol?

Tarak | 03-07-14 | 00:00

tattooboer | 02-07-14 | 23:56
Dus jij zit echt onder de foeilelijke tattoo's?
Ik weet echt wel iets over tattoo's: met naalden spuit je inkt in iemands vel. Gelukkig zijn er tegenwoordig, uiterst pijnlijke, behandelingen om de rotzooi weer weg te krijgen. Hoe kom je erop.
www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid139625...

gutgutgut | 03-07-14 | 00:00

-weggejorist-

dave6956 | 02-07-14 | 23:58

Ratatosk | 02-07-14 | 23:47
Ook leuk in deze context: de UK is eigenlijk het tegendeel van de EU. Het is verenigd met grof geweld en adellijk gekonkel. Vroeger hielden ze heel Ierland erop na voor slavenarbeid, nu alleen nog het noorden. Een land zonder grondwet waar het koningshuis de baas is over kerk, staat en leger. Alleen door het financiëel plunderen van de EU houdt het land zich nog enigszins overeind. Uit de EU stappen betekent het einde van het VK, zowel staatkundig (afscheiding van Schotland) als economisch. Wie dat wil weet niet waar hij mee bezig is: Farage.

gutgutgut | 02-07-14 | 23:57

@gutgutgut | 02-07-14 | 23:44
Oja, en over tattoos, laten we daar al helemaal niet heen gaan want je bent onwetend daarover. Vrijheid, mooi ding dat.

tattooboer | 02-07-14 | 23:56

@gutgutgut | 02-07-14 | 23:44
wat je niet wilt zien, zie je niet. Anderen zien jou wel voor wat je uitdraagt. Maar dat geeft niets. meningen mogen verschillen maar narcisme is een behandelbare aandoening hoor. Enig advies is, ga lekker zelf aan de slag in de politiek want er over zeiken is één ding maar iets doen een ander.

tattooboer | 02-07-14 | 23:55

Uw Verzekeringsadvis | 02-07-14 | 23:45
Ik vrees dat Franske T al enige tijd zit te azen op de baan van die Britse Ashdown. Die met dat syndroom van down ja. Daarbij vergeleken is Franske natuurlijk hoogbegaafd.

Graaf van Egmont | 02-07-14 | 23:54

Ohhh, en de mensen die naar de EU komen (en naar de UK willen) komen allemaal uit gebieden die de Britten vernaggeld hebben.

Ratatosk | 02-07-14 | 23:50

Jan Dribbel | 02-07-14 | 23:47
Hoera, we hebben een digibeet.

Graaf van Egmont | 02-07-14 | 23:50

@Jan Dribbel | 02-07-14 | 23:47
Het is lastig een juiste link te plaatsen hmm.. Heb ik ook altijd moeite mee.

de grote Anti | 02-07-14 | 23:50

De relatie Verhofstad staat tot Nigel Farrage als de relatie Annabel Nanninga staat tot Breedveld, staat als de relatie GeenStijl staat tot Joop.nl
Wie had het ook alweer over polarisatie?

Graaf van Egmont | 02-07-14 | 23:50

-weggejorist-

dave6956 | 02-07-14 | 23:49

-weggejorist-

Jan Dribbel | 02-07-14 | 23:47

Grappig. Maar de UK wil niet van de EU, doet niets voor de EU en hoeven dus ook niets te verwachten van de EU.
Het enige wat slechter is voor de mensheid (in Europa)dan de EU is de UK.

Ratatosk | 02-07-14 | 23:47

@gutgutgut | 02-07-14 | 23:38
Zal mij m n reet roesten waar Farage z n centen vandaan haalt, F. heeft gelijk.

Uw Verzekeringsadvis | 02-07-14 | 23:46

gutgutgut | 02-07-14 | 23:41
Daarom is het ook zo goed dat er idealisten zoals jij zijn die met werkelijk ijzersterke argumenten het gelijk van de pro-Europeanen aantonen.

spanarchist | 02-07-14 | 23:45

@Graaf van Egmont | 02-07-14 | 23:39
Wij hebben ene Franske T. als onze eigen Chamberlain, net als z n baas, griezel Schulz.

Uw Verzekeringsadvis | 02-07-14 | 23:45

tattooboer | 02-07-14 | 23:33
Daar kan ik niks tegenin brengen, want geen content.
Dus wentel je verder in het gelijk dat je jezelf toedicht.

gutgutgut | 02-07-14 | 23:44

Het is zo fantastisch hoe bepaalde machtstructuren, die decennia als gegeven en niet controleerbaar waren, compleet ontrafelen. Met dank aan mensen als Farage en het internet. Guy Verhoffstad is de Aleid Wolfsson / Ella Vogelaar van links Europarlement.

ad melkert | 02-07-14 | 23:44

spanarchist | 02-07-14 | 23:34
Vunzige beledigingen in plaats van argumenten.
Zo ken ik mijn reaguurders weer.
Ik weet: je doet je best maar je kunt niet beter.

gutgutgut | 02-07-14 | 23:41

Ik vind dat Nigel met deze speech al meer voor GB goed gedaan heeft dan Chamberlain met het gewapper met zijn nikszeggend papiertje na dagen van onderhandelen.

Graaf van Egmont | 02-07-14 | 23:39

Allemaal leuk en aardig, maar ik best wel eens willen neuken in die zaal van het EP. Spannond!

Jim Lovell | 02-07-14 | 23:39

Zakenlui in het VK willen massaal niet uit de EU.
Ook de city willen vast blijven.
De enigen die er echt uit willen zijn waarschijnlijk degenen die schatrijk geworden zijn van de crisis en hun geld op de Britse Maagdeneilanden hebben staan.
Uit angst dat wij het komen terughalen.
Zoek uit van wie Farage zijn centen krijgt en je weet hoe het zit.
www.channel4.com/news/the-publishers-a...

gutgutgut | 02-07-14 | 23:38

Toen Sophie in het Veld beweerde dat we de "lening" van Griekenland terug krijgen met rente wist ik waar we mee te maken hebben. Waaraan hebben we het verdient om zulke incompetente leiders te hebben? Waar is het in vredesnaam mis gegaan?

Maria.1 | 02-07-14 | 23:37

gutgutgut | 02-07-14 | 23:26
Misschien kan je aan Pechtold vragen of je zijn schoenen schoon mag likken? Hopelijk zijn het dan wel bruine schoenen zodat je bruine tong niet opvalt.

spanarchist | 02-07-14 | 23:34

@gutgutgut | 02-07-14 | 23:24
Vrijheid is niet erg belangrijk in jou wereld, lijkt me, Farage wint achtergrond met vrijheid en schaart vrije denkers aan zijn zijde. Mensen zoals jij hebben nog niet eens zo veel verstand van zaken als het witte schuim in de hoek van Verhofstad zijn mond als hij tegenspartelt.

tattooboer | 02-07-14 | 23:33

@Chow | 02-07-14 | 23:16
Verdiep je maar eens in de theorie van de optimum currency area (zeer beknopte uitleg nl.wikipedia.org/wiki/Optimaal_valutag...). En zoek maar eens uit hoe de concurrentievermogens van de diverse Euro landen zich hebben ontwikkeld vanaf de invoering van de Euro. Waarom denk je dat Merkel zo graag lidstaatcontracten wil afsluiten? Veel succes..

therealbraindump | 02-07-14 | 23:27

spanarchist | 02-07-14 | 23:21
Dank voor het compliment.
Maar je moet toegeven dat het absoluut niet kan om uit tabloids te citeren.
Dat doen alleen rioolpolitici. Oh wacht ...

gutgutgut | 02-07-14 | 23:26

@Chow | 02-07-14 | 23:19
Ja niet iedereen heeft verstand van computers, maar het helpt het geheel als niet alles opgeslagen wordt. Dus goed om te weten voor velen. Echte nerds lachen met hun proxies en tor, maar dat zijn dan ook nerds. Wat moet ik met nerds. Behalve joris uiteraard, die hebben wij nodig.

de grote Anti | 02-07-14 | 23:25

-weggejorist-

gutgutgut | 02-07-14 | 23:24

gutgutgut | 02-07-14 | 23:06
Je bent inhoudelijk al net zo sterk als Pechtold en Verhofstadt. Welke functie heb je precies aan die o zo geweldige Europese Unie te danken?

spanarchist | 02-07-14 | 23:21

Zoals gezegd, we kunnen allemaal Hans Jansen bewonderen in zijn nieuwe functie, als figurant in deze video, op 3:31 op stoelnr. 699. Hij draagt hetzelfde jasje als op deze foto, maar een ander overhemd: www.europarl.europa.eu/meps/en/125029/...

Rest In Privacy | 02-07-14 | 23:21

de grote Anti | 02-07-14 | 23:18

Geweldig joh!!

Chow | 02-07-14 | 23:19

Beetje OT/ trouwens, maar firefox gebruikers moeten echt als de bliksem deze addons.mozilla.org/en-us/firefox/addo... add-on gaan uitchecken. Het heet disconnect, je hoeft geen reedt te configureren, en zoals ze zeggen gaan webpagina's bijna twee keer zo snel door alle bloedzuigers te blocken. Gebruik het nu twee dagen en werkt verdacht goed.

de grote Anti | 02-07-14 | 23:18

@BasBr | 02-07-14 | 23:12
Over GB en een leger, hoe toevallig was het niet dat vorig jaar, in dezelfde week dat GB zijn laatste vliegtuigkampschip naar de sloop moest brengen ( centjes op ) dat de Chinezen zo n gloednieuw ding de zee in smeten, als eerste van een serie, over krachtsverhoudingen gesproken

Uw Verzekeringsadvis | 02-07-14 | 23:18

@gutgutgut | 02-07-14 | 22:56
Je hebt het er maar moeilijk mee heh. Neem nog ween pilsje joh, en spuit nog een beetje marihuana in je armen.

tattooboer | 02-07-14 | 23:17

therealbraindump | 02-07-14 | 23:14

Kun je dat ook onderbouwen of roep je nou gewoon iets wat lekker klinkt in deze panelen..

Chow | 02-07-14 | 23:16

@gutgutgut | 02-07-14 | 23:06
Farage mag dan goed gebekt zijn en over een grote dosis bravoure beschikken, zijn visie dat de Euro niet kan werken zonder een volledige politieke unie inclusief een transferunie van noord- naar zuid Europa getuigt van groot inzicht in deze materie. Op dit vlak zijn juist andere politici volledig incompetent, niet Farage!

therealbraindump | 02-07-14 | 23:14

@Jim Lovell | 02-07-14 | 21:57
Heb je ook gelijk in, maar toch, 50/50 schat ik het in.

Uw Verzekeringsadvis | 02-07-14 | 23:13

dave6956 | 02-07-14 | 23:02
Stel je voor dat het VK uit de EU stapt.
Vraag 1: Wie schiet daar iets mee op als dat succesvol is? Of heeft de EU, Duitsland en Frankrijk belang bij een zo'n pijnlijk mogelijk uittreden?
Vraag 2: Hoe zou de EU eruit zien, zonder GB? Dingen als een europees leger zijn altijd tegen gehouden door de GB, omdat het de positie van de VS binnen de NAVO zou ondermijnen, enz...

BasBr | 02-07-14 | 23:12

-weggejorist-

gutgutgut | 02-07-14 | 23:12

Op 3:30-3:32 minuten zit Hans Jansen op stoelnummer 699!

Rest In Privacy | 02-07-14 | 23:11

-weggejorist-

gutgutgut | 02-07-14 | 23:06

-weggejorist-

dave6956 | 02-07-14 | 23:02

Farage, altijd goed voor een partijtje Eurokritisch geraaskal over het songfestival etc. Farage wist niet wie de kandidaten waren en is dus incompetent.
Hij citeert de beruchte Britse tabloids, wat een afgang. De leider van nog een club incompetente pluchegraaiers.

gutgutgut | 02-07-14 | 22:56

@Wijze uit het Oosten | 02-07-14 | 22:40
Ja, je kunt als de eeuwige hippie blijven denken dat kinderen hun eigen keuzes moeten maken.. Maar die beslissingen kunnen gevormd zijn door de jaren heen. Door de omgeving, wetgeving en politiek. 'Zit je dan met een politiek correct kind dat alles wel best vindt. Gewoon streng zijn net als een ierse kennis die zijn prachtige en slimme dochter aardig onder de duim heeft. Geen vriendjes, geen sportschoenen, geen niks eigenlijk. Het is hard, maar ze krijgt wel goede scholing en etiquette mee. Mannen zullen in de rij staan over een paar jaar en ook nog eens de vader vrezen, want die heeft het niet allemaal voor niets gedaan.

de grote Anti | 02-07-14 | 22:51

Het ordinaire hangbuikzwijn Verhofstadt, vergeet niet dat dit stuk stront wordt aanbevolen door Rutte en Pechtold! Vandaar het domme D66-lachebekje ter zijde van deze belgische mongool.
En laatst dikke van Balen, side by side, met gore Guy op het plein in Kiev, de arm geheven als in nazi-Duitsland!

Toen Adolf, thans Angela. Rutte cs en Pechtold cs hobbelen braaf hielenlikkend achter de grote Leider aan, niet gehinderd door enig nuchter verstand, of een greintje gevoel voor eigen volk en vaderland.

appelvink | 02-07-14 | 22:50

Sophie in ´t Veld die met een natte broek glundert om de onbeschoftheid van eurofascist Verhofstadt. "Ik mag naast Guy zitten!!11!"
Alleen dit beeld al zou reden genoeg moeten zijn om nooit op die neo-NSB partij te stemmen. Jammer alleen dat het meerendeel van het Nederlandse klootjesvolk zo onnozel op D66 blijft stemmen.

spanarchist | 02-07-14 | 22:47

Wijze uit het Oosten | 02-07-14 | 22:40

Je doet je nick eer aan!

Rest In Privacy | 02-07-14 | 22:46

Jim Lovell | 02-07-14 | 22:31
Nee, nee, het moeten dames zijn waarbij sex niet centraal staat.
Het wordt een politieke thriller. Zoiets. Sex is dat gedoe waarbij je je pyjama moet uittrekkken.

bij gelegenheid | 02-07-14 | 22:29
Ga ik doen!

Rest In Privacy | 02-07-14 | 22:41

All hope is lost.. En dat mag ik morgen gaat uitleggen aan dochterlief.. 14, Gymnasium en heel haar leven voor zich..
Het eerste advies : Grieks, Latijn, Engels, Frans en alle techniek vakken blijven.
en jouw Uni staat waarschijnlijk niet in Nederland...

Wijze uit het Oosten | 02-07-14 | 22:40

Bytemaster | 02-07-14 | 22:21

Je kunt stemmen tot je een ons weegt maar zolang de gekozen volksvertegenwoordigers niet de stem vertolken van de kiezer maar simpelweg de Bilderberg agenda uitvoeren schiet je nog niets op. Waarom denk je dat de Nederlandse politiek geen referendum wenst over de overdracht van bevoegdheden aan Brussel? Alleen de directe democratie kan ons uit deze impasse halen, de huidige politici zijn niet van plan om een plan B uit te voeren. En het 'democratiseren' van de EU is een doekje voor het bloeden, de overgrote meerderheid van de West Europese bevolking wil helemaal geen federale staat. De huidige bevoegdheden v/d EU zijn gemandateerd door de politieke- en bestuurlijke elite van dit continent en niet door de bevolking zelf!

therealbraindump | 02-07-14 | 22:32

@Van Duyvenbode | 02-07-14 | 22:28
Verkocht!

Jim Lovell | 02-07-14 | 22:31

Dit circus wordt onze ondergang, ik ben 57 dacht altijd dat wij de eerste generatie zouden zijn die geen oorlog aan den lijve gaan meemaken, maar terugkijkend op de ontwikkelingen van de laatste 5 jaar denk ik dat dit idee bijgesteld moet worden.
Zoveel incompetentie in een ruimte krijg er de rillingen van.

Verwachtniks | 02-07-14 | 22:31

@Van Duyvenbode | 02-07-14 | 22:21
Trouwens, die intelligente en allesbegrijpende vrouwen kan je beter niet zo omschrijven, anders komt het wel heel ongeloofwaardig over. Het wordt toch geen Science Fiction verhaal?
Maak er maar geile gewillige wasvrouwen van, die graag koken en voor de twee helden bier halen voor tijden de pijpbeurt.
Een bestsellerT, ik zeg het je.

Jim Lovell | 02-07-14 | 22:31

Van Duyvenbode | 02-07-14 | 22:10
Deze metafoor mbt naderende deficit van de nazi roots of brussels; klimt in de pen en vertel het voort.

bij gelegenheid | 02-07-14 | 22:29

Jim Lovell | 02-07-14 | 22:26

Fijn! Dat wordt dan 70 euro, speciale vriendenprijs voor jou.

Rest In Privacy | 02-07-14 | 22:28

@Van Duyvenbode | 02-07-14 | 22:21
Haha, jij bent grappig. Doe er een duister figuur bij met een pistool met demper in zijn lange jas, die die twee lutsers afknalt en daarna de vrouwen neukt, en ik koop het boek als het klaar is.

Jim Lovell | 02-07-14 | 22:26

EU zonder Engeland is meer Europa.
Zonder iemand die constant op de rem gaat staan, hebben we morgen een EU leger en buitenlandse zaken.
Dat is mooi, want ik zou niet weten waarom we als Nederland dat zelf zouden doen.
Dus daar ben ik helemaal voor!

Daarbij wie heeft er baat bij een succesvol uittreden van het VK? De overige EU leden iig niet. De VS niet.
Sterker nog de EU en VS hebben baat bij een zo'n pijnlijk mogelijk process. Reken maar op hoge muren om de EU. De "city" zal bloeden en groot gelijk heeft de EU

BasBr | 02-07-14 | 22:26

Rusland is een verlichte democratie vergeleken bij het wangedrocht dat EU heet. Het Europees parlement is tegelijkertijd een fopspeen, een Babylonische spraakverwarring en een slaapmiddel om de argeloze burgers in de lidstaten in slaap te sussen.
Er is GEEN Europese identiteit en die zal er ook niet komen, wat Clochard Verhofstadt ook mag beweren.

Farage is een held. Zou graag op hem stemmen, maar mag niet. Wij moeten het doen met Gekke Geert en de SGP die om uiteenlopend motieven niet of minder EU-minded zijn. Waarbij PVV en SGP uiteindelijk dan toch niet aansluiten bij de Farage fractie. Jammer.

LJBrinkhorst | 02-07-14 | 22:23

Hij heeft gelijk; het volk van de europese land moet Europa niet. Simpel toch?
hStripe | 02-07-14 | 21:05
.
Maar het helpt niet als 60% van de kiezers thuisblijft i.p.v. op een eurosceptische partij te stemmen en een groot deel van die andere 40% pro-Europees stemt. Dan blijft het gewoon zoals het is...

Bytemaster | 02-07-14 | 22:21

Jim Lovell | 02-07-14 | 22:15

Oh, maar ik ga wel een boek schrijven hoor. Een toekomstroman, over Europa dat zucht onder dictatuur en over een jongeman die het verzet gaat organiseren en daarbij de meest geweldige avonturen beleeft. Terwijl zijn beste vriend in de junta zit.
En romantiek doe ik er ook bij, over intelligente jongevrouwen, en allesbegrijpende rijpere vrouwen.

Rest In Privacy | 02-07-14 | 22:21

VerhofstadT gaat steed meer lijken op Jabba the Hut...

eerstneukendanpraten | 02-07-14 | 22:19

@Van Duyvenbode | 02-07-14 | 22:10
Beloof me dat jij nooit een boek gaat schrijven, wat een onsamenhangend verhaal.

Jim Lovell | 02-07-14 | 22:15

Men moet gewoon die hele EU als de wiedeweerga verlaten, hals over kop. Actetas grijpen, en rennen naar de uitgang, in een gereed staande auto duiken en met gierende banden Brussel uitscheuren. En achteraf niet meer kijken naar de beelden van de hoonlachende pleuroparlementariërs. Als de leraar die ziet dat zijn strijd is verloren en machteloos de luidruchtige anarchie in zijn klas gadeslaat, plots grijpt naar zijn tas, naar de deur rent, en in volle sprint door de gang de achtervolgende leerlingen van zich af mept. Aangekomen bij zijn lada, opent hij razendsnel het portier, stort zich in de stoel, en start sneller de motor dan een adder kan toehappen. Leerlingen bonken met de vuisten op het autodak, maar de wagen zet zich snel in beweging en neemt het rit aan. In de achteruitkijkspiegel ziet hij nog de leerlingen obsene gebaren maken. Na 5 minuten stopt hij bij een wegrestaurant. Hij gaat naar de toiletruimte, kijkt zichzelf aan in de spiegel en zegt: dit nooit meer!

Rest In Privacy | 02-07-14 | 22:10

william7055 | 02-07-14 | 21:54
Het ging al fout toen haar ouders haar Lousewies noemden.

Martin Aceton | 02-07-14 | 22:04

@janneman1977 | 02-07-14 | 21:55
Dat Duitse "flecktarn". Waar kennen we dat toch van..

Jim Lovell | 02-07-14 | 22:01

Nigel Farage, wat een held, zou willen dat het een Nederlander was... Eindelijk weer iemand om op te stemmen.

volhouden | 02-07-14 | 22:01

Mijn respect voor eenieder die de moed heeft tegen de politiek correcte stroom in te gaan.

frisenfruitig | 02-07-14 | 21:59

@Uw Verzekeringsadvis | 02-07-14 | 21:53
Droom maar lekker verder, dat gaat niet gebeuren en jij weet dat eigenlijk ook wel. Je klampt je vast aan een strohalm zoals zovelen en dat is geen volwassen benadering. Probeer eens feiten onder ogen te zien.

Jim Lovell | 02-07-14 | 21:57

Stormageddon | 02-07-14 | 21:40
Niet enkel daar binnen het EP, maar tevens in NL trekken de nodige imbecielen de touwtjes strak aan voor één europa waar node geen weerwoord binnen het Ministerie van V&J meer mogelijk is. Ijzerman , Arie bv rules aldaar. Zum kotzen.
www.europa-nu.nl/id/viwgeq23xtxt/europ...

bij gelegenheid | 02-07-14 | 21:57

filmpje van het hijsen van een EU vlag voor de deur van het EU parlement waar Farage het over heeft www.youtube.com/watch?v=lDyoAAJlmbw het komt echt eng militaristisch en nationalistisch over

janneman1977 | 02-07-14 | 21:55

En wie zagen we zitten direct naast Verhofstadt, yes D66 trutje Lousewies van der Laan.

william7055 | 02-07-14 | 21:54

Nog ff geduld dan zal de opstandige meute dat vullis uit het EU gebouw sleuren en....

Uw Verzekeringsadvis | 02-07-14 | 21:53

Nigel gaat het ook niet fixen, want de UKIP is gecorrumpeerd en dus is hij chantabel. Uiteindelijk doet die handpop ook precies wat er van hem wordt verlangd. Jammer.

Jim Lovell | 02-07-14 | 21:47

knal die koning en ons kut kabinet er eens uit, en haal deze man binnen met vlag en wimpel!

En zijn laatste commentaar.. binnen 5 jaar is tie weg, MP van de UK, en exit!

vmk | 02-07-14 | 21:46

Nigel gaat naar Westminster. Dat was al duidelijk, maar hij spreekt het nu dus uit. Farage gaat voor een zetel in de House of Commons. De enige plek ook waar het voor hem zinvol is om politiek te bedrijven, de nationale parlementen kunnen Lissabon opzeggen, het europarlement kan dat niet.
Dat gezegd hebbend: Verhofstad is een horkerige imbeciel. Wat een arrogante zak hooi. Tamelijk ontluisterend, zo'n figuur als leider van een fractie. Ben je mooi klaar mee als VVD66-er.

Stormageddon | 02-07-14 | 21:40

@Koos Knak | 02-07-14 | 21:37

En jij bent het zonnetje in huis ?

QBert | 02-07-14 | 21:40

Met voetballen waren die Belgen gisteren beter.

reageerbuis | 02-07-14 | 21:37

vindead | 02-07-14 | 21:33

Britse EU-exit?

Julius_Civilis | 02-07-14 | 21:37

vindead | 02-07-14 | 21:33
Vermoedelijk bedoelt hij dat het Verenigd Koninkrijk d.m.v. het aanstaande referendum uit de EU zal treden.

Martin Aceton | 02-07-14 | 21:37

Wat een sjacherijn is die Farage. Een vat vol vooroordelen.

Koos Knak | 02-07-14 | 21:37

Haha, Sophie in 't Veld is het loophulpje van die onbeschoft dikke wijnboer.

tipo | 02-07-14 | 21:36

I love Nigel! Iedereen mee eens?
Daarom... stem op Jaap!

jaap gleuventrekker | 02-07-14 | 21:35

Wat een vertoning, geef mij maar Poetin.

ZZP-er | 02-07-14 | 21:34

Dat nietszeggende instituut is niets meer dan een soort duur circus.

Jim Lovell | 02-07-14 | 21:33

"... because within the next five years i won't be here."
Heb ik iets gemist? Wat gaat hij doen?

vindead | 02-07-14 | 21:33

En dan dat arrogante kutwijf van D66. Verschrikkelijke feeks.

rien6139 | 02-07-14 | 21:31

Verhofstadt: "Als hij spreekt, luistert Europa."

Martin Aceton | 02-07-14 | 21:29

Die in t Veld ook... en maar dom lachen.

toonbeeld | 02-07-14 | 21:28

Zodra Belgen zich met politiek gaan bemoeien, gaat het bijna altijd faliekant fout...

Ommezwaai | 02-07-14 | 21:27

En Farage speecht uit zijn hoofd hè. Wat een verademing. Elke keer weer. En het is van zulke simpele wijsheid dat telkens weer het gros van de zaal ingetogen beseft dat ze er enkel voor zichzelf zitten.

de Voorzittert | 02-07-14 | 21:24

Links en andersdenkenden, dat is een dodelijke combinatie. Voor andersdenkenden.

Morgenhout | 02-07-14 | 21:23

Zitten die lui daar voor ons of voor zichzelf?

kloopindeslootjijook | 02-07-14 | 21:23

Farage for president!! Er wordt helaas een hoop geluld, maar zo goed als niet geluisterd. iedereen roept maar wat en de beslissingen lijken al lang genomen. Bah!

Sunabalk | 02-07-14 | 21:22

Maar gelukkig hebben wij de arabist Hans Jansen. En die gaat het EP eens flink opschudden en de weg naar het licht wijzen!

Zure Sigaar | 02-07-14 | 21:19

-weggejorist-

Mustapha7 | 02-07-14 | 21:19

@jezouermoevanworden | 02-07-14 | 21:08

En toen dacht je van "Goh, ik ga mijn FAAL met iedereen delen, want demense zitten daar vast op te wachten." ?

QBert | 02-07-14 | 21:18

Schulz kijkt alsof hij op een hete aardappel moet zitten.

Heiseenberg | 02-07-14 | 21:15

Goed nu weten we het wel, Geenstijl laten we eens zoals jullie super initiatief om de stemmen te tellen landelijk een nieuw initiatief verzinnen hoe we deze criminelen (Verhofstadt, Juncker etc.) in de spotlights krijgen van het normale volk?

Ik gooi alvast een balletje op:
1. Het crowdfunden van een dramatische (beetje Amerikaanse) toekomst video waarin we alle bevolkingsgroepen uitlichten die nu de dupe zijn van de EU, maar dan dus x aantal jaar verder. Ze praten allemaal in de trend van, hadden we ons hier maar eerder kwaad over gemaakt, nu is het te laat.

Voor elke share op social media krijg je een Roy Donders worstenbroodje.

2. Digitale schandpaal websites oprichten, met daarop mooi uiteengezet wat het wanbeleid van deze heren is, in jip en janneke taal en een set aan acties die de bezoeker kan doen om dit tegen te gaan.

3. Een wedstrijd wie de leukste "expose the EU truth" campagne kan bedenken, met als hoofdprijs een week leven als een EU parlementariër, dus met een peperdure Audi + chauffeur, overnachten in een 5 sterren hotel, champagne drinken, incl. even fop inchecken en uitchecken waar shop tegoed tegenover staat.

Wat zeggen jullie ervan mede reaguurders, blijven we zeiken of gaan we eens wat doen?

Durereaguurder | 02-07-14 | 21:15

Sophie in 't Veld is de rechterhand van Verhofstadt geworden. Wat een eer. Wat zal ze trots op zichzelf zijn voor het reiken tot zulke hoogtes.
Intellectuele armoede in haar volle glorie.

Desmoulins | 02-07-14 | 21:15

Is dat Sophie in 't Veld van D66 die daar naast Verhofstadt zit? Getverderrie.

Supersoul | 02-07-14 | 21:14

Kan die Verhofstad nog wel zelf lopen?
Hij lijkt wel zwanger.
Wat een vulgaire zak stront is dat zeg.
Als je dit ziet krijg je wel enig idee hoe het Romeinse Rijk aan decadentie ten onder is gegaan.

Cuyahoga | 02-07-14 | 21:12

Die lamme'bert zou eens met zijn mede belgen eerst hun eigen land op de rails moeten zien te krijgen.
Ze zijn HET voorbeeld waarom de EU nooit gaat werken.

miko | 02-07-14 | 21:10

Als Geert nou is de pink van Nigel had..

(c)ZWITSUL | 02-07-14 | 21:10

Die groene Hollandse doos die er naast zit... te lachen... wat een afgang voor Nederland.

blabam | 02-07-14 | 21:09

Ik las 'Henk Verhofstadt'. En dacht: wie is dat nou weer???

Zucht...

jezouermoevanworden | 02-07-14 | 21:08

Guy Verhofstadt is de personificatie van de degeneratie van de macht, wat een beschamend stuk vuil.

smdyasc | 02-07-14 | 21:07

Hij heeft gelijk; het volk van de europese land moet Europa niet. Simpel toch?

hStripe | 02-07-14 | 21:05

Maar wel allemaal braaf D66 kiezen, OK?

James Lastig | 02-07-14 | 21:02

Het handboek voor het europarlement is ook moeilijk te lezen in het Koreaans

miko | 02-07-14 | 21:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken