Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Politiek Den Haag lauwert Juncker & Schulz

swastikaschulz.jpgHet is de langzaamste coup ooit, maar het is de Europese federalisten gelukt. Schulz en Juncker zijn naar voren geschoven en nemen de prominente plekken in. Zogenaamd democratisch. Op naar de volgende trage, trage, trage stap in de transformatie van Unie naar Federatie. Zelfs het installeren van een dictatuur met een democratisch sausje is geeuwverwerkender dan kijken hoe een teennagel groeit. Wat dat aan gaat leveren die jongens van ISIS tenminste nog een beetje spektakel tijdens het omverwerpen van een democratie. Onze huisginger toog naar Den Haag om wat politici aan het kunstgebit te voelen over onze nieuwe Europese overlords. Nu denkt u waarschijnlijk, 'vijf minuten lang pratende polikoppen over een gaapsaai onderwerp in de EU, ik schraap liever het glazuur van mijn tanden met een scheermesje.' Hoho, het sensationele aan dit filmpje is niet wat er gezegd wordt, maar waar constant omheen en overheen geluld wordt: dat Nederland met de 'keuze' van Juncker en Schulz zelf de kringspier al aan het invetten is met smeermiddel om straks genadeloos genaaid te worden door Europa. Hoor je Peggold, Marit Maij of Mark Verheijen dat zeggen? Nee, zij hebben het niet over rauw genaaid geworden in onze kringspier door de Europese federalisten. En dat maakt dit GSTV-item zo sensationeel. Niet wat er gezegd wordt, maar wat er wordt verzwegen.

Reaguursels

Inloggen

Je zal maar op deze partijen gestemd hebben, wat een inhoudsloze draaireakties, ongelofelijk, zoveel woorden ennnnn NIETS zeggen, ook een kunst!

mom van avezaath | 03-07-14 | 14:34

@Chris1977 | 02-07-14 | 20:57

Ik vind Pechtold een veel enger mannetje. Bij Wilders weet je tenminste waar je aan toe bent. Pechtold is een Janus. Hij zegt democratie maar hij doet verwoede pogingen om die ter ondermijnen.

Barry Hay | 03-07-14 | 10:56

Ik wil revolutie!!!! Guillotine terug in t straatbeeld, een ieder die het volk verraad gaat daarop. Linksom of rechtsom.

GekkeDave | 03-07-14 | 10:10

Ze hebben zelfs schuurpapier on hun leuning gedaan omdat ze hun pik schoon willen houden

Toontje-lager | 03-07-14 | 09:56

-weggejorist-

josias | 03-07-14 | 09:41

Welke democratie?
Hebben wij die personen kunnen kiezen?

bas ooms53686289 | 03-07-14 | 09:03

Bij het tuinpad van mijn vader.
*Geboren in een land is*
Wie gaf het weg ?
*Splinter in oog heeft, *

hallevvezool | 03-07-14 | 08:17

Ik denk dat omdat zonder schoten de overname in gang gezet is de afloop wel eens veel bloediger kan worden.....
Laat die EU nazi's hangen aub en treed uit de EU, we zijn het verplicht aan onze kinderen.

pickalilly | 03-07-14 | 07:00

-weggejorist-

Dutch Peanut | 03-07-14 | 04:28

Een ouwe truc uit het neonazistische of eurofascistische, zich tegenwoordig "democratisch" noemende politieke theater. En gewoon overgenomen van hun voorgangers zo'n 80 jaar geleden: je praat ALTIJD NIET over wat je wel zegt maar ALTIJD WEL over je wat je NIET zegt. Ook wel gelul in de ruimte genoemd, of luchtfietserij. Wie dat trucje doorheeft kan oneindig rijk worden of zn leven lang gratis leven. Pechthölz maar ook de totaal incapabele Nijpels zijn hele smerige neoliberalen ratten, het Vieze Ventje lult slechts zijn tijd vol tot wij het wachtgeld tot aan zn pensioen mogen gaan betalen. Dan komen alle hanen ter wereld niet boven zijn gekraai uit...

G. Raayer | 03-07-14 | 01:33

Bij gebrek aan beter mee doorgaan. Uhh. Een land krijgt de leiders die het verdient.

niks mis mee | 03-07-14 | 00:59

Ameander Spechthout in z'n huichelpak: 'als democraat zeg ik... blablablablabla '

donjon | 03-07-14 | 00:18

Mooie laatste alinea. Niet wat er gezegd wordt is belangrijk maar wat er NIET gezegd word.

frisenfruitig | 02-07-14 | 22:21

Slipsnifter | 02-07-14 | 21:12
Subsidiëring door de EU speelt zeker een rol. Maar het establishment doet ook zijn best om bijvoorbeeld invloedrijke hoofdredacteuren voor zich te winnen. Dan krijg je bijvoorbeeld zo'n Pieter Broertjes die uiteindelijk zelfs wordt uitgenodigd voor de Bilderbergconferentie. En dan wordt het ons kent ons.

harbi | 02-07-14 | 21:50

Wat is die Mark Verheijen toch een blije, correcte trekpop. Zo'n man voegt toch niks toe?

Nesterov | 02-07-14 | 21:47

@HaatAth3ist | 02-07-14 | 21:36
Laat gaan die poppenkast, wanneer je geen echte macht hebt, hoef je ook geen leiding te kunnen geven. Het enige dat ze goed doen is irritatie opwekken.

Jim Lovell | 02-07-14 | 21:40

Jim Lovell | 02-07-14 | 21:31
Ik dan liever wel een ongekozen regering van leiders, niet van bureaucraten. Dat 700 tal mafkezen bij elkaar verzamelen getuigd mij niet van veel leiderschap.

HaatAth3ist | 02-07-14 | 21:36

@HaatAth3ist | 02-07-14 | 21:18
Eens, maar soms moet je kiezen tussen twee kwaden. Regeringen blijken nu al niet eens fatsoenlijk beleid te kunnen opstellen, laat staan dat ze dat onderling kunnen gaan regelen.
Dan liever een overkoepelende regering, die ongekozen is, maar wel orde op zaken stelt. Dat het een zooitje wordt is duidelijk, maar dat is dan noodzakelijke colatteral.

Jim Lovell | 02-07-14 | 21:31

@Slipsnifter | 02-07-14 | 21:14
Nee, die kliek in Brussel heeft niets te vertellen, maar de kapitaalkrachtige elite maakt de dienst uit. En als die ergens de buik van vol hebben zijn het wel mensen die hen vertellen wat ze wel en wat ze niet moeten doen of ergens van vinden, ook al zijn ze zelf net zo erg.

Jim Lovell | 02-07-14 | 21:26

Jim Lovell | 02-07-14 | 21:10
Ik juich Europa als een sterker blok zeker toe, maar megalomane niksnutten in het Europarlement plaatsen, vaak met aparte bijbaantje bij grote corporaties, is niet mijn visie hierin. Direct overleg tussen regeringen om een rechtlijnig beleid op te stellen! Niet via deze ondemocratische omweg!

HaatAth3ist | 02-07-14 | 21:18

Ze zoeken het ook maar lekker uit allemaal, we hebben er toch weinig invloed op.
*verder werkt aan emigratieplannen*

Slipsnifter | 02-07-14 | 21:16

@Jim Lovell | 02-07-14 | 21:10
Dat denk ik dus niet, de EU is zeer pro-islam.
Het had weinig gescheeld of er zat een moslim op de hoogste positie.
Islam en communisme, dat is wat ons te wachten staat.

Slipsnifter | 02-07-14 | 21:14

@harbi | 02-07-14 | 21:09
De reguliere media wordt betaald door de EU.
Okee, ons belastinggeld, maar indirect door de EU.
Likken, likken, likken dus.

Slipsnifter | 02-07-14 | 21:12

Het is zo klaar als een klontje wat er gebeurt. Legers en veiligheidsdiensten worden klaargestoomd en aan elkaar gekoppeld om een externe en interne dreiging het hoofd te bieden. De EU samen heeft meer manschappen en heeft een hoger defensiebudget dan de VS en dus meer slagkracht wanneer goed ingezet. Het gaat in de wereld om geld en macht, dus om de positie van de euro gesteund door een sterk leger.
Daarom krijgen we een federatie.
Ben ik het mee eens? Ja, steeds meer, want ik walg ervan hoe het nu op nationaal niveau gaat en heb genoeg van die uitvretende vreemdelingen die niets bijdragen. Ook daar zijn we dan vanaf, goedschiks danwel kwaadschiks.

Jim Lovell | 02-07-14 | 21:10

@oplichter | 02-07-14 | 20:50
Klopt, het communisme en calvinisme zit dit volk in het bloed.
Iedereen hetzelfde, niet zelf na hoeven denken, geen eigen meninge hoeven hebben en geen eigen verantwoordelijkheid.
De meeste nederlanders tekenen ervoor.

Slipsnifter | 02-07-14 | 21:10

Hulde GS voor het blijven roeren daar waar het stinkt.

Het blijft jammer dat de reguliere media niet kritischer berichten over deze volstrekte minachting van een groeiend deel van de Europese bevolking. Wat dat betreft worden we gegijzeld door ons eigen journaille.

harbi | 02-07-14 | 21:09

Zodra Wilders begint te kakelen dat familie mee moet gaan weet ik weer wat voor een eng mannetje het is. Gadver!!!!!

Chris1977 | 02-07-14 | 20:57

@lerrative | 02-07-14 | 19:36
Het heeft een eigen topic gekregen jawel!

miko | 02-07-14 | 20:56

Twee derde van dit volk stemt niet.
Dat is wat het volk wil.
Geen democratie.

oplichter | 02-07-14 | 20:50

Lol, Pechtold noemt zichzelf "democraat" die begrijpt blijkbaar niet wat democratie betekent: Een demos (volk in antropologische betekenis van het woord) dat zijn eigen territorium regeert. Stemmen is methodiek.

Een ongewenste, parasitaire organisatie als het EP heeft niets met democratie te maken, ze vertegenwoordigen niemand en bestaan alleen als verborgen werkloosheidsproject voor politici en juist om echte democratie zoveel mogelijk te beperken.

D66 (en Pechtold in het bijzonder) is een klassiek fasciste partij, anti-democratisch tot op het bot. Voorstander van een imperialistisch en principieel anti-democratisch project EU. D66 en Pechtold zijn juist het tegenovergestelde van democratie, voorstanders van een door bureaucraten geleidde klassiek fascistische samenleving. Het volk is immers dom en moet geleid worden, door Pechtold en zijn leger van bureaucraten.

Tarak | 02-07-14 | 20:36

WellusNietus | 02-07-14 | 20:32

Petgold wil een democratie op maat. Dus eigenlijk mogen we mee beslissen als we hetzelfde vinden als hij.

doskabouter | 02-07-14 | 20:35

Toch wel fantastisch hoe er nu weer geen hol gaat veranderen in europa, er gewoon volledig ondemocratisch poppetjes naar voren geschoven zijn die *alles* hetzelfde gaan doen. De europeesche trein dendert door tot we niet meer terug kunnen ((C)Junker)...

En dat alle Nederlandse politici weer keurig kontdraaien en aarslikken om positieve geluiden uit te *schijten*, terwijl iedereen weet dat het weer bagger word. Op 1 politicus na... Die wel zijn rug recht houd

peterdh | 02-07-14 | 20:35

Pechtold is een supporter van het anti-democratische Europa dat nu gestalte krijgt met Juncker en Schulz mensen die niemand gewild heeft, ook al zeggen nog zoveel mensen dat ze democratisch aan de macht gekomen zijn.

lingo star | 02-07-14 | 20:34

kamerleden zijn ongeïnformeerd, dom en enorm bang om kritisch te zijn. Wat een aanfluiting.
Vooral die vvd'er lijkt het niveau te hebben van een 14jarige scholier.

--sql error-- | 02-07-14 | 20:34

Pechtold die zeurt over het gemis aan democratie in de EU? Hij is verdomme de man die tegen een EU referendum is.. HOEREN zijn het!!

WellusNietus | 02-07-14 | 20:32

Mensen kijk alsjeblieft even dit filmpje met een recent betoog van Nigel Farage. Let vooral even op de schofterige gedragingen van Uberdictator Verhofstadt.

https://www.youtube.com/watch?v=hq4J9Mre-ks

doskabouter | 02-07-14 | 20:29

Jasaanhetiskoud | 02-07-14 | 19:58
Steekjes los? Wat te denken van eigenbelang en gewin. Er zijn nog wat leuke baantjes te vergeven in Brussel; waarmee de D/H hun zakken nog verder kunnen vullen en na hen de zondvloed!

Claudia M. | 02-07-14 | 20:28

@De Stas | 02-07-14 | 19:46
Anton Mussert.

343 | 02-07-14 | 20:27

Het EP is gekozen door de kiezers. Het EP heeft deze kandidaten gekozen. Niet door de regeringsleiders, zoals eerder gebeurde. Uiteraard nog verre van optimaal, maar in ieder geval een stap. Nog een hele lange weg te gaan, dat wel.

arie181818 | 02-07-14 | 20:26

Het is wachten op een grote depressie waarop alles in elkaar klapt en dit soort smerige bureaucraten het onderspit delft. Het is al eerder gebeurt in Europa en op deze manier gebeurt het nog eens met dit megalomane Europarlement. Mark My Words!
Een verdubbeling van de kampen die zich op het uiterste van links en rechts bevinden en sterkere polarisatie die we in tijden gezien hebben; wel gelijk een kekke Europese burgeroorlog, dat dan weer wel. Maarja, zolang de ondemocratische bestuurdertjes veilig op hun pluche in Brussel-Straßburg zitten vinden ze het wel mooi.

HaatAth3ist | 02-07-14 | 20:10

Ik ben een eigen staat in mijn woonkamer begonnen. Deze verkeerd niet in een goede staat maar dat nemen we voor lief.

CopyCat | 02-07-14 | 20:09

Slechter dan dat zooitje in Den Haag, kan het niet worden en ik heb er toch geen last van, integendeel.

Jim Lovell | 02-07-14 | 20:08

Stuitend hoe ver de VVD zich van haar kiezers heeft vervreemd. Ik herken mij minder en minder in deze partij.

Ignatius Barracuda | 02-07-14 | 20:08

worden = waarom

Eurotokkie | 02-07-14 | 20:01

Jasaanhetiskoud | 02-07-14 | 19:58
We kijken erna , we zien het gebeuren en doen verder niets.
In de toekomst vragen mensen zich af worden we niets gedaan hebben.

Eurotokkie | 02-07-14 | 20:00

Dit is toch vreselijk. Naïeve, wereldvreemde, steekjes los politici.

Jasaanhetiskoud | 02-07-14 | 19:58

Wat heerlijk om naar een sterke persoonlijkheid te luisteren, de rest die daar zit zijn puppets zonder weerga, die asociale Verhofstadt ligt bijna vanuit een bed te schreeuwen als EU potentaat en In 't Veld zit maar te grijnzen, ja ze is hoger in de rangorde geklommen, wat een bende fraudeurs bij elkaar!

lanexx | 02-07-14 | 19:57

@Eurotokkie | 02-07-14 | 19:54
Hmm, ik denk dat Islamieten en gutmenschen dit keer het haasje zijn en op de boot mogen.

Jim Lovell | 02-07-14 | 19:57

Gefeliciteerd , en dat zonder één schot te lossen . Vroeg of laat wordt toch wel het balletje teruggekaatst .

schijtendijkes | 02-07-14 | 19:56

jvy_007 | 02-07-14 | 19:55
Ja hehe , wel leven ook in een schijndemocratie.

Eurotokkie | 02-07-14 | 19:56

Het ongemak waarmee VVD, D66 en PvdA antwoorden geven, zegt alles.

smdyasc | 02-07-14 | 19:55

Iets door de strot van het volk duwen is geen democratie.

jvy_007 | 02-07-14 | 19:55

Jim Lovell | 02-07-14 | 19:51

Islam = vrede
EU = vrede

Eurotokkie | 02-07-14 | 19:54

Ah fijn. Een D66 bash topic..

Chow | 02-07-14 | 19:54

Erg daadkrachtig van die moffen om eerst Europa economisch en daarna militair over te nemen zonder ook maar één schot te lossen.
Ik denk dat dit onomkeerbaar is, het vierde rijk komt eraan.

Jim Lovell | 02-07-14 | 19:51

Als democraat , toch wel een grappenmaker die Pechtold.

Eurotokkie | 02-07-14 | 19:50

Meestal roep ik :'Als ik genaaid word, wil ik zoenen ook !'
Door deze twee ga ik genaaid worden, maar laat dat zoenen maar zitten..
Al vrees ik wel dat het bukken gaat worden, maar dat ben ik al bijna gewend, Rutte vraagt dat ook steeds..

Wijze uit het Oosten | 02-07-14 | 19:48

Haal die D maar uit partij naam Pechtold, een betere naam is wellicht N66.

Boy Cot | 02-07-14 | 19:47

Wie is die man die op Pechtold lijkt en zegt dat hij democraat is?

De Stas | 02-07-14 | 19:46

Ik laat Nigel reageren. https://www.youtube.com/watch?v=p0l8_5bCCLE

lerrative | 02-07-14 | 19:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken