Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Wilders: ga allemaal lekker naar Syrie!

Dat was even schrikken: zomaar ineens was er een bemmend rapport van de AIVD over het jihadisme in Nederland. En u moet weten, dat gaat helemaal de verkeerde kant op. En patsboem hops ineens hoeft er van Minister Tapsterk 25 miljoen minder bezuinigd te worden op de AIVD. Die negen miljoen bezuiniging die er over is halen ze uit een lagere huur. Echt. Genoeg stof om over te kleppen op 't Binnenhof, waar Wilders op dreef was. Van zijn part gaan ze allemaal naar Syrië. Met hun familie en kennissen. Als ze maar nooit meer terugkomen. Filmpje!

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

dave6956 | 02-07-14 | 23:40

-weggejorist-

dave6956 | 02-07-14 | 23:36

ET007 | 02-07-14 | 16:09
"Maar het afnemen van het paspoort is een recht dat we hebben."
Op grond van welke wet?

gutgutgut | 02-07-14 | 22:38

AmericanDad | 02-07-14 | 17:45
Nee jij bent intelligent.
Alle intelligentie begint immers met het inzicht dat de anderen idioten zijn.

gutgutgut | 02-07-14 | 22:27

Wilders dient weer een portie onmogelijk op. Stoer maar totaal zinloos.
Als we mensen zonder bewijs kunnen oppakken, morgen even die hele fractie klapvee opsluiten, gewoon omdat het kan?

Frankasd | 02-07-14 | 20:54

-weggejorist-

Rups444 | 02-07-14 | 18:10

Zet die linkse idioten eens eens in een kamertje met internet en laat ze die beelden zien waar massa's mensen (soms willekeurig) geëxecuteerd worden zien en vraag ze dan nog eens wat ze er van vinden. Alles word door die mafkezen altijd maar weer net even wat mooier gezegd dan dat het is zelfs als het om moorden gaat.
Wilders heeft zoals 99% van de tijd gewoon weer gelijk maar staat machteloos door de linkse idioten.

AmericanDad | 02-07-14 | 17:45

Dhr. de Wit | 02-07-14 | 12:42
Boks!

swassannuf | 02-07-14 | 16:57

Wilders baas boven baas!

swassannuf | 02-07-14 | 16:50

Wordt telkens kotsmisselijk van Arrogander Pechthold. En dan Samson met zijn slimme opmerkingen.
Ben voor iedere steun mbt veiligheid, maar ik ben bang dat het alles niet gaat helpen.
Maar het afnemen van het paspoort is een recht dat we hebben. Ben overigens verbaasd over uitkeringen die nog verstrekt worden. Volgens mij duidelijk ook fraude door mensen hier in Nederland. Of worden werkbriefjes vanuit Syrie of Irak ingevuld?

ET007 | 02-07-14 | 16:09

rowe | 02-07-14 | 11:23

Het is zeker zo dat de tereurdreiging wordt uitgebuit om de gewone burgers meer privacy te ontfutselen. Het is ook zo dat veruit de meeste van deze beveiligingsmaatregelen het echte terrorisme niet tegen kunnen/zullen houden. Wel hebben ze steeds meer inzage in het reilen en zeilen van de gewone man. Een geval waar de goeden onder de slechte leiden dus. Maar ja, what's new, right?!

Robertski | 02-07-14 | 15:40

No Mames | 02-07-14 | 09:31

En al iets positiefs gevonden voor het behoud van NL ????

Bomgordels op marktplaats zetten doet :(

patrick023 | 02-07-14 | 15:36

@ ben kokhals | 02-07-14 | 11:30 bedankt voor het delen van die youtube link.. De volgende qoute geeft toch best onheilspelend aan wat er nu gaande is. "“The technotronic era involves the gradual appearance of a more controlled society. Such a society would be dominated by an elite, unrestrained by traditional values. Soon it will be possible to assert almost continuous surveillance over every citizen and maintain up-to-date complete files containing even the most personal information about the citizen. These files will be subject to instantaneous retrieval by the authorities. ”Zbigniew Brzezinski, Between Two Ages: America's Role in the Technetronic Era www.goodreads.com/quotes/162691-the-te...

Baron bierviltje | 02-07-14 | 15:26

@SmegmaSmeer | 02-07-14 | 08:50

"And take political correctness and put it in the bin, where it belongs."

Een (h)eerlijke uitspraak van mevrouw. +1

shindai | 02-07-14 | 14:53

@Cuyahoga | 02-07-14 | 11:43
Igor is er het voorbeeld van dat intelligentie en morele debiliteit prima samen kunnen gaan.

Jim Lovell | 02-07-14 | 14:50

Het grootste gevaar voor de Westerse cultuur is haar overtolerante tolerantie en drang de islam respectvol te bejegenen. Waarnaast men weigert te begrijpen dat die islam waarschijnlijk door woestijnrovers is bedacht als instrument voor onderwerping en buit en seks. Aldus verschaffen Westerse verzorgingsstaten uitgebreide arrangementen van uitkeringen en huisvesting, medische zorg en scholing, en subsidies voor eigen cultuur. Maar de woestijnrover ziet niets dan zwakheid en makkelijk te veroveren buit en vrouwen die hoeren zijn en te verkrachten. Deze onderlinge miscommunicatie zal nog wel enige tijd duren en veel slachtoffers vragen, want het lijkt moeilijk te erkennen decennialang te hebben gedwaald.

Moeilijkheid daarbij is ook dat het criminele karakter van de islam schuilgaat achter een schil van daadwerkelijk echte cultuur. Waarbij bedacht moet worden dat die filosofie en wetenschap en kunst meer te danken is aan het culturele kapitaal van de overwonnen beschavingen (Perzië, Byzantium, Hellenisme) dan aan de islam zelf. Zoals ook de korte periode van islamitische bloei werd afgebroken door de overwinning van ultraorthodoxen als Al Gazali en zijn boek Vernietiging van de Filosofen begin 12e eeuw.

Het gaf eeuwen van culturele stagnatie en precies de omgekeerde beweging van de Westerse wereld met z’n ontwikkelingen in filosofie en wetenschap en kunst, enzovoort. Globalisering en oliekapitaal hebben evenwel nieuw leven gewekt in dat ultraorthodoxe, zoals dat nu een megalo-nihilistische vorm heeft aangenomen. Het wil namelijk heel de planeet onderwerpen en alles vernietigen wat daarbij in de weg staat.

Cultuur kan ernstig in de war zijn. Kan denken de Heilige Weg te bezitten voor het opmarcheren naar het Opperste Geluk. Of dat mensen denken dat ‘cultuur’ alleen maar lekker eten is, en niets te maken heeft met Ideeën en een Boek dat niet mag worden tegengesproken. Zijn mensen in staat te leren van de geschiedenis? Of rommelen we achteloos de toekomst in, waarin een anachronistische waan de 21e eeuw terroriseert?

Benedict Broere | 02-07-14 | 13:11

rowe | 02-07-14 | 12:06
Wat jammer is is dat wellicht enkele zinnige opmerkingen van je teniet worden gedaan door je geloof in "NWO".
Enerzijds ben ik het geheel met je "NWO" ideeën eens dat maatschappijen hun economieën(&samenleving) proberen te beschermen.
Dus ja, ik geloof(weet) zeker dat er CIA agenten Al Qaida terroristen hebben opgeleid. Lokale boeren de sjaak zijn door opkoop van landbouwgronden of prijsdruk.
Anders dan bv Vrijland geloof ik niet zo in het vooropgezette plan. Veel is hapsnap en ondoordacht. In het kader van "de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden" zonder echt te doordenken dat de vijanden van je vijanden op een dag ook jouw vijanden zijn.

Kortom, ik denk dat de grote complot theoristen de machthebbers enerzijds te veel credit geven (dat zij precies weten wat de toekomst brengt en hier feilloos op kunnen plannen) en anderzijds te weinig credit (ze zouden hun land niet willen verbeteren). Te veel ideologie/groepsgevoel (opgeven macht ten gunste van een ander. Nee daar geloof ik allemaal niet in.

Dan dat gelul over "geheime genootschappen" als de vrijmetselaars, koningshuizen, studentenverenigingen, dat ben ik definitief afgehaakt.

Wat er wel is: opportunisme, gebruik maken van, afwenden van verantwoordelijkheid, en ja, ook van keuzes voor de eigen samenleving. Door iedereen.

harstef | 02-07-14 | 13:02

@Dhr. de Wit | 02-07-14 | 12:42
Precies. Dat zou karma zijn.

incidentje | 02-07-14 | 12:45

Pechtold zegt dat we mensen met "een bepaalde achtergrond" of "met een baard" niet allemaal over één kam mogen scheren. Hij wil zo ontzettend politiek correct zijn dat ie niet zegt "moslims".
Het probleem echter, meneer Pechtold, is dat mensen met die bepaalde achtergrond, en speciaal die met baarden, ons collectief doodwensen en ons WEL over één kam scheren.
En dat is precies waarom we hier in de ellende zitten, het niet durven benoemen.
Je zou bijna hopen dat als er onverhoopt een aanslag komt, Pechtold dan "over één kam geschoren wordt" omdat ie toevallig in de buurt is waar het knalt.
Meneertje Pechtold is ziende blind en horende doof, lamzak dat het is.

Dhr. de Wit | 02-07-14 | 12:42

Wat hebben de meeste Nederlanders toch slappe karakters zoals te zien in de interview. Van mensen op straat, tot in de politiek. Mannen zonder ballen. Echt een hopeloze volk die nooit in staat zal zijn om zichzelf te redden.

incidentje | 02-07-14 | 12:41

Volgens opper wijsneus Pechtold zijn het maar een paar van het padje geraakte moslims waar we bang voor moeten zijn, en ja we zitten ze op de huid, dus slaap zacht Nederland!
Met deze Pechtolds heb je geen vijanden nodig!

lanexx | 02-07-14 | 12:09

Wellicht voor velen een (eerste?) kennismaking met de achterliggende agenda van de elite (=NWO);

www.youtube.com/watch?feature=player_e...

Eenvoudig, leerzaam en kernachtig filmpje.

Succes met de zoektocht!

rowe | 02-07-14 | 12:06

-weggejorist-

Islam4Never | 02-07-14 | 12:04

Klaus Herzog | 02-07-14 | 11:51
Krijg er braakneigingen van, serieus.

milky bar | 02-07-14 | 12:01

Igor Putkin | 02-07-14 | 11:00
Welk spectrum is dat?
Is dat datgene met aan de ene kant de domme, geïndoctrineerde, slachtofferspelende, haatideologieaanhangende, bloeddorstige, liegende, subsidieslurpende andersdenkendenhaters en aan de andere kant de realisten?
In dat geval heb je gelijk,

Dat je zegt dat hij/zij hetzelfde doet als ik en de anderen die je noemt, ga ik niet eens op in, idiote opmerkingen verdienen eigenlijk een idiote reactie, maar dat snap je zelf ook wel.

Cuyahoga | 02-07-14 | 11:43

Angel_eyes | 02-07-14 | 11:14
Veruit de meeste moslims kunnen deze waarheid niet aan - nog niet. De verlichting van de islam is nog maar heel schoorvoetend begonnen, terwijl tegelijkertijd de meest orthodoxe vormen van islam met extreem geweld in stand worden gehouden. Openbaar de islam afwijzen is nog zo goed als onmogelijk, je betaalt er met je vrijheid voor of, nog erger, met je leven. (Dat moslims zich overigens vaak helemaal niet aan de voorschriften houden, is algemeen bekend. Logisch, want de islam is zeer inperkend in zijn leer, knechtend en laat vrijwel geen ruimte voor een kritisch reflecteren erop, wat zeer, zeer hard nodig is).
Kortom, er is nog een ontzettend lange weg af te leggen voordat grotere groepen moslims inzien hoe ze vanaf de minaretten zijn gehersenspoeld en hoe volledig out of time deze 'religie' (eerder indoctrinatie) is en hiernaar handelen.
Het vreemdste en tegelijk ook ergste vind ik persoonlijk dat de zgn. 'gematigde' moslims de radicale vormen van de islam *die ook hun vrijheden bedreigen*, niet durven af te wijzen. Daaraan zie je het duidelijkst in welke mate de angst hier regeert.

milky bar | 02-07-14 | 11:42

@Igor Putkin | 02-07-14 | 11:00
Door het niet innemen van een standpunt en dus niet het verschil te onderkennen tussen goed en kwaad, zijn vele mensen in WO2 afgevoerd richting het oosten. Eenkennige generalisten deden daar niet aan mee.
Dat maakt van iemand met jouw instelling een enabler van hele enge zaken, een wegkijker van problemen.
Heb jij soms sympathie voor jihadisten, of begrijp jij hun standpunten eigenlijk wel..

Jim Lovell | 02-07-14 | 11:32

@rowe | 02-07-14 | 09:43
Uitstekend commentaar!
@Baron bierviltje | 02-07-14 | 09:56
rowe heeft niet zomaar "een punt", rowe is "spot on" zoals dat heet. Het is de rauwe werkelijkheid waar de pulpmedia u van afschermen. Misschien is deze video een aardige introductie:
www.youtube.com/watch?v=rHWrceNajf4
evenals dit interview met dr. Paul Craig Roberts (econoom, oud medewerker president Reagan, Wall Street Journal, enz.):
www.globalresearch.ca/the-us-war-again...

ben kokhals | 02-07-14 | 11:30

Brou Is Back | 02-07-14 | 08:48
Ja, wel graag ff de loop vullen met gesmolten lood.

harstef | 02-07-14 | 11:28

Helaas komen ze weer terug Geert, dat is een dom standpunt van je.

Jim Lovell | 02-07-14 | 11:26

Baron bierviltje

Natuurlijk pleit ik niet voor dit soort extremisten (welke in alle geloven voorkomen)en begrijp ik ook de reacties.

Wat ik wil duidelijk maken is het feit dat men ook eens "het grotere geheel" zou moeten kijken en de vele branden welke aangewakkerd zijn door het westen, vaak een ander doel hebben dan dat men doet geloven. Dat extremisten aanslagen plegen is nooit goed te praten maar ikzelf twijfel (samen met velen) aan het Al-qaeda/ISIS verhaal wat altijd in het voordeel van "het vrije westen (??)" uitpakt.

Anderzijds lijkt heel de wereld in paniek te zijn door de beelden van dit soort extremisten. Ik kan me niet voorstellen dat de angst welke de overheden aan het zaaien is, reëel genomen moet worden. Als ik naar de feiten kijk welke betrekking hebben op "ons westen" dan is de paniek gigantisch. O.g.v. deze zgn. "terreurdreiging" worden oorlogsbudgetten verhoogd (wapenindustrie?), extreem toezicht uitgevoerd (inleveren vrijheid), nog meer regels doorgevoerd (met benodigde toezichthouders = nog meer kosten), landen, werelddelen worden samengevoegd om zo "meer weerstand te kunnen bieden"??, mensen mogen op straat gefouilleerd worden, camera's en ga zo maar door..... alles onder het mom "voor uw veiligheid"!?

Iedereen roept dat naar elkaar, zodra je je paspoort gaat halen moet je vingerafdrukken achterlaten (??!!) "voor uw veiligheid", je wordt binnenstebuiten gekeerd als je met een vliegtuig wilt reizen "voor uw veiligheid" en zo kan ik nog wel even doorgaan maar jij waarschijnlijk ook wel.

Met echt alle respect voor de overledenen en hun nabestaanden maar het aantal doden door een daadwerkelijke aanslag is zeer beperkt en dát afgezet tegen datgene wat we al ingeleverd hebben aan vrijheden etc.....??

rowe | 02-07-14 | 11:23

Wilt u meer of minder jihadi's naar Syrië?
Meer-meer-meer!
-
#tipvoorGeert

Ahasveros | 02-07-14 | 11:22

Alles draait om Mohammed. Zolang je hem niet bestrijdt middels voorlichting, zijn alle inspanningen tevergeefs. Symptoombestrijding is hypocriet. De gruweldaden van Mohammed behoren aan de schandpaal te worden genageld. Op school, op radio en televisie, overal. Dat is geen moslim-bashen, dat is Mohammed-bashen. Mensen hebben recht op de waarheid.

Angel_eyes | 02-07-14 | 11:14

"De vreedzame meerderheid is van geen belang - maakt de agenda niet"

Rest In Privacy | 02-07-14 | 11:12

Het probleem wordt alleen maar groter door het toelaten van islamitische asielzoekers. Hoe meer moslims, des te groter het aantal ontspoorde moslims.
Op een gegeven moment krijgen ze de geest en sluiten ze zich aan bij de terroristen. Volgens de jihadi's komt de islam de heerschappij over de wereld , dus ook over Nederland toe. Hoe meer moslims hier neerstrijken, des te agressiever zullen ze zich tegenover ons opstellen. De koran leert hen dat moslims superieur zijn. Vandaar dat ze niet willen integreren. Volgens de linkse goedmens is hun terreur een reactie op achterstelling. Wat een onzin. Ze krijgen hier wat hun hartje begeert. Moskeeën en uitkeringen, maar ze willen meer. Dat ze geen baan vinden is eigen schuld, want ze zijn te beroerd om een vak te leren.

haidewietska | 02-07-14 | 11:04

Julia | 02-07-14 | 10:42
Een kleinigheidje maar toch;
het is of "ze hakken elkaar in de pan"
of "ze vechten elkaar de tent uit"

copywriter | 02-07-14 | 11:03

Waarom zou je mensen, die hier niet willen zijn, hier toch houden? En dat terwijl je weet, dat als ze hier blijven, ze een gevaar voor onze samenleving zijn.

Laat ze lekker gaan, maar dan ook voorgoed. Niet meer binnenlaten.

The_Black_Knight | 02-07-14 | 11:00

Cuyahoga | 02-07-14 | 10:16
Hij doet niets anders dan jij, Parsons en Parel vh Zuiden. Alleen dan aan de andere kant van het spectrum.
Eenkennige generalisten met oogkleppen, brrrr..

Igor Putkin | 02-07-14 | 11:00

Milky bar

Natuurlijk respecteer ik jouw mening maar naw is deze (net als de meeste mensen) gebaseerd op wat de mainstream media voorkauwt.

Deze media is grotendeels van de staat dan wel van multinationals welke samen hetzelfde doel hebben; New World Order. Persbureau Reuters + Thomson (= financieel)is in handen van Morgan, Citybank en Goldman Sachs (allen nwo!)en de dagelijkse leiding wordt door een Rothschild lid gevoerd.

Naast de vele sites die over deze (georganiseerde?) aanslag gaan, kun je ook eens op onderstaande site kijken, wellicht wat extra informatie;

www.martinvrijland.nl/2014/05/27/aansl...

Ik wil mijn mening niet aan derden opleggen maar mijn doel is om de mensen in elk geval wakker te maken zodat ze ook eens buiten de mainstream media gaan kijken om hun "voorgekauwde mening" wellicht te verzachten, te veranderen of te handhaven.

rowe | 02-07-14 | 10:53

@ Julia idd..

Baron bierviltje | 02-07-14 | 10:53

@Baron
Goed zijn voor je medemens, medemoslim? Ze kunnen daar dan wel goed de koran lezen want moslims hakken elkaar de pan uit. Als ze zo al denken over elkaar.... tsja dan zullen ze al helemaal niet positief denken over christenen,joden en niet gelovigen he?

Julia | 02-07-14 | 10:42

rowe | 02-07-14 | 10:08 Zeker de Katholieken onder leiding van onder andere Spaanse koning hebben genocide gepleed in vooral Zuid Amerika, maar dit is nu reeds zo´n 300 / 400 jaar geleden. Wat betreft Islam is het nu wel algemeen bekend dat het niet zo maar een geloof is, maar een ideologie met een eigen rechtsystemeen etc etc etc .. Wat betreft "De kern van de Koran zegt dat je "goed moet zijn voor de medemens"", je moet hierbij wel aan gegeven dat met medemens, medemoslim wordt bedoeld. Een moslim hoeft mensen van de boek niet gelijk te behandelen, want ze zijn niet gelijk.. En Hindoes & Boedisten hebben Moslims helemaal geen respect voor, omdat ze in meerdere goden geloven. Moslim kinderen in de UK leren het volgende www.youtube.com/watch?v=z2jzHWrb_gQ

Baron bierviltje | 02-07-14 | 10:38

Brigitte Gabriel geeft een fantastisch antwoord.

hear hear

Modi | 02-07-14 | 10:22

rowe | 02-07-14 | 10:13
- Die moorden zíjn gepleegd. De reden is ook duidelijk (een jihadist in een joods museum, wat wil je nog meer weten??). Wat ontbreekt, is dat België de moordenaar de wereld toont. Wat ontbreekt, is het publieke protest tegen jihadisten. Wat ontbreekt, is onverbloemde verontwaardiging, zowel vanuit islamitische als niet-islamitische kringen.

milky bar | 02-07-14 | 10:20

@Ooggetuige
Zo, nu kan je tegen je vriendjes en op de social media vertellen dat je bij GS weggejorist bent omdat je moslim bent.
Of omdat je een afwijkende mening hebt, want bij GS wordt iedereen met een afwijkende mening de mond gesnoerd, toch?

Neen.
De waarheid is anders, doe eens een poging om die in je beperkte hersenpannetje door te laten dringen.
Op GS komen mensen van allerlei pluimage, links, rechts, midden, rood, geel, zwart, heaumeau, lesbo, jong, oud, soenniet, sjiiet, hangtiet, maakt niet uit.
Over het algemeen wordt wel een bepaald startersniveau vereist, qua Nederlandse taal en IQ en zo, en als je dat eenmaal hebt staat het je vrij om die taal te verkleauten en zo nu en dan een idiote opmerking te maken.

Wat jij doet, dat gehossel met die filmpjes, met aanname's, vooroordelen, dooddoeners, gejank, slachtofferrol, dat doe je maar bij je vriendjes die in dezelfde denkwereld leven.
Dat hele taqqyya zit bij jullie al zo diep geworteld dat je zelf waarschijnlijk niet eens meer door hebt hoe dom je overkomt.
Wat jij plempt is het niveau van GS onwaardig, met je gelieg.
Neem je fototoestelletje mee naar Afghanistan of Saoudi Arabië of voor mijn part Marokko, en ga maar eens een aanhouding filmen, kijken of je hier dan nog kan komen janken.
Dan rest mij alleen nog om hier afscheid te nemen en je een fijn leven te wensen, maar jij en ik weten allebei dat dat hem op deze manier niet gaat worden.

Cuyahoga | 02-07-14 | 10:16

We moeten niet gaan discrimineren tussen de verschillende Nazi-groepen op deze wereld. Snorretjes en vlasbaarden in dezelfde bak.

Mantisomantis | 02-07-14 | 10:14

-weggejorist-

rowe | 02-07-14 | 10:13

Milky bar

Vergeet niet dat in het kader van NWO "de moorden" best wel gepleegd kunnen zijn (laat ik in het midden) maar de oorzaak/reden is naw een heel andere dan in de pers gemeld is.

rowe | 02-07-14 | 10:13

Baarden met jurken aan zijn wereldwijd bezig met brandstichten, verkrachten, moorden en hal afsnijden in naam van hun geloof.
De Feiten:
Je kunt deze psychopaten herkennen aan hun klederdracht. Net zoals de Nazi's voor en tijdens WOII.
Als verknipte figuren zich verkleden in diezelfde klederdracht als het moordende tuig, is dat een teken dat hun sympathieën en overtuiging bij die moordenaarsbende liggen.
Oppakken van dat gevaarlijke tuig is dus de plicht van de overheid.
Ook figuren die in nazi uniformen door onze straten paraderen horen in het gevang of een inrichting.

Mantisomantis | 02-07-14 | 10:12

Baron bierviltje;

Natuurlijk zijn er (relatief) kleine groepen extremisten maar die heb je bij alle godsdiensten. De historie wijst dat uit (katholieken hebben ontelbare moorden gepleegd uit hoofde van God?).

De kern van de Koran zegt dat je "goed moet zijn voor de medemens" maar natuurlijk kun je in de vele teksten, stukken halen om hiermee een moord/aanslag goed te praten. Ditzelfde gebeurt ook met alle andere geloven.

Ik ben van mening dat "het volk" onderling niet veel oorlog maakt, het zijn altijd de zgn. leiders die meer macht willen. De burgers worden gemanipuleerd (voor de gek gehouden) en trekken vervolgens ten strijden op grond van datgene dat zij "gezien/gehoord" hebben. De hedendaagse media speelt hier een belangrijke rol.

rowe | 02-07-14 | 10:08

Is D66 nu het nieuwe PVDA, als ik Pechtold zo hoor wil hij ook thee gaan drinken met deze mensen om ze in de gaten te houden. Die Syrië gangers moet je direct na terugkomst vast zetten. Ze hebben actief mee gewerkt aan een terroristisch organisatie. Geen pardon mogelijk!

Toetsiemonster | 02-07-14 | 10:08

Het allerdiepste kankergezwel is eigenlijk de Nederlandse wetgeving.

Na het toekennen van hoger budget voor AIVD werd door een of andere hoge pief, hou me te goede wie het was, al doodleuk gezegd dat "De Nederlandse wetgeving geen ruimte biedt" voor het aanpakken van dit soort uitwassen.

Het is toch werkelijk godsgeklaagd. Door jarenlange links/rood beleid en struisvogelpolitiek zitten we nu opgescheept met dit soort wetgeving en kunnen we werkelijk niets doen blijkbaar.
Want vrijheid van meningsuiting, recht op proces bladieblabla.

Ik vrees dat dit de kern is, en dat de wetgeving eerst veranderd moet worden om verbetering te krijgen.
Wat uiteraard tijden gaat duren, ook nog door de 1e Kamer moet. En dan weet je het wel.
Als nu iets een log ambtenarenapparaat is...

Realism Is All | 02-07-14 | 10:04

rowe | 02-07-14 | 09:43
"* Het zgn. drama in Brussel met de recente aanslag (= angst zaaien) bleek een hoax te zijn, je hoort of ziet er niets meer over?"
- Het politiek correcte België (uitvinders van het fatale cordon sanitaire) lijkt er idd alles aan te doen het deksel op de tajine te houden, lees de moslimdader uit het zicht te houden. Maar hoe kom je erbij dat dit een hoax is? Er zijn gvd vier mensen afgeslacht met een machinepistool! Maar België vindt het belangrijker dat we negers geen negers noemen, zoals het orakel Jan Goossens van de KVS.

milky bar | 02-07-14 | 10:00

-weggejorist-

Ooggetuige.. | 02-07-14 | 10:00

@Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:28
Dat heet geen ordeverstoring,maar belemmering van de rechtsgang.De islamitische gewoonte om een staatsdienaar te belemmeren bij z'n werk begint de orde en veiligheid in gevaar te brengen binnen onze rechtstaat.En ik vind het niet meer dan logisch dat daar uiteindelijk eens flink tegen opgetreden gaat worden.Zie ook de reportages over ambulance personeel die last hebben van die bemoeizucht.

deraderendraaien | 02-07-14 | 09:59

@Hermankannietplassen | 02-07-14 | 08:50. De discussie is Jihad. Waarom, o waarom worden in discussies over moslims àltijd de Joden er weer bij gehaald?! Ga in een hoek staan en ga je schamen!
Maria.1 | 02-07-14 | 09:07

standaard moslimgedrag.
ruim een jaar geleden discussie gehad met marokaan over syrie. en elk antwoord was standaard` ja maar de joden `

alexserienummer | 02-07-14 | 09:58

@rowe | 02-07-14 | 09:43 ik geloof zeker dat je een punt hebt, maar mijn inziens ligt de waarheid in het midden. Desallniettemin als ik naar Nederland alleen kijk stuit de toenemende Islamisering mij tegen de borst. Islam hoort gewoon niet in Nederland. Moslims integreren niet, maar profiteren wel, blijf dan gewoon in Afrika of ga weer lekker daar naartoe. Moslims hier zeiken over Joods kolonisten terwijl ze hier in Nederland zelf Moslim kolonisten zijn.

Baron bierviltje | 02-07-14 | 09:56


Het is ook best zielig dat onze verrijking weer weg druppelt.
Dat moet je niet willen , dan vloeien alle voordelen van open grenzen zo weer weg.

Ik kook ook | 02-07-14 | 09:55

Die Wilders wordt steeds meer een karikatuur van zichzelf.

Mouth Of The South | 02-07-14 | 09:53

-weggejorist-

Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:53

Moordende Jihadstrijders het nieuwe exportproduct van Nederland, onder goedkeuring van de slappe zakken politiek.
Kom nu toch, verklaar Isis als terroristische organisatie en geef Jihadstrijders dezelfde status als Nederlanders die in vreemde krijgsdienst treden.
Dus ontneming van Nationaliteit.

gebrokenvleugel | 02-07-14 | 09:53

Sjeng de helle | 02-07-14 | 08:47

U vergeet nog te vermelden dat Pechtold één van de mede ondertekenaars was van de motie van Halsema betreffende niet tegenwerken van de islamisering van Nederland.
Hypocriete kwal is het.

BBmetR | 02-07-14 | 09:52

Peggold en Samsom zijn allebei koekwausen. Ze raaskallen maar wat. Ik wacht met smart op de dag dat het autochtone weldenkend deel van het Nederlandse volk het heft in eigen handen neemt en die moslims allemaal het land uittrapt. Gevold door een soort Neurenberg processen waarin de landverraders van de PvdA, GroenLinks, VVD en D66 en de D66 rechters verantwoording moeten afleggen voor misdaden tegen de menselijkheid.

griffin peterson | 02-07-14 | 09:49

Een dag zonder moslimnieuws is een dag niet geleefd.... boem die zit!

jaap gleuventrekker | 02-07-14 | 09:47

@Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:41

Hou een sop met liegen.
Half filmpje is geen bewijs.

Zo zou ik net zo goed kunnen zeggen dat ik er óók bij was en haatbaardmans voor het filmpje 10 smurfen dood trapte.

Slaat ook nergens op en gelooft ook niemand.

QBert | 02-07-14 | 09:44

Van de week hier in de 010 straat: Somalisch gezin kreeg even een vrachtwagen voor de deur. Koelkast, wasmasjien, bankstel, alles brandnew in plastic. En er lopen hier Nederlanders te schreeuwen voor een woning. Maar ja, verkeerde achternaam he? Wacht nog maar effe 5 jaar. Ik gun een ieder een onderkomen, maar er zijn grenzen.

bello | 02-07-14 | 09:44

Zoals al vaak gemeld is dit typisch dé manier van de roverheden om hun regels/macht op te leggen aan ons burgers;
1. angst/paniek zaaien; Isis, Al-Qaeda (=cia), comazuipen, te hard rijden kost mensenlevens, ga zo maar door

2. Media gebruiken (doorgaans toch al van de staat) om trieste, enge, bloederige beelden te verspreiden zodat "het volk" bang en/of boos wordt

3. "Het volk" gaat zelf roepen om maatregelen, toezicht, regels en zie daar... zonder dat de roverheid deze regels op hoeft te leggen (werkt veel minder adequaat!) vraagt de burger er zelf om.

4. Nog meer geld bij de burger weghalen en nog beter; nog minder diensten leveren als roverheid!? Hoe dom kan het volk zijn?! Telkens trappen zij erin en per keer leveren ze geld + vrijheid in terwijl het volk blijft roepen dat ze "vrij zijn" en in een "democratie" leven?????????? Is er dan niemand die dit ziet gebeuren??

Een paar recente zaken;

* Het zgn. drama in Brussel met de recente aanslag (= angst zaaien) bleek een hoax te zijn, je hoort of ziet er niets meer over?

* 9/11 is ook (zoals het merendeel)door de USA zelf gearrangeerd. Ondanks de vele bewijzen wordt niemand echt boos

* Al-Qaeda is opgericht door CIA om op te zetten tegen de russen, onder het oog van de wereldbevolking "verandert" men Al- Quaeda gewoon in een terroristische groepering en het merendeel van "het volk" accepteert dit

* In Oekraïne zijn tussen de zgn. "oproerkraaiers" diverse CIA mensen gepakt... ze waren bezig om de rellen aan te wakkeren

* Blackwaters, tegenwoordig Academi en gekocht door Monsanto... jaja (= huurlingen) wordt met grote regelmaat ingezet om op strategische plekken, o.a. rellen aan te wakkeren zodat de wereld weer bang wordt en roept op ingrijpen.

* een paar weken geleden (voor ISIS), zomaar uit te niets zei Obama dat hij Irak niet ging aanvallen (hij heeft al teveel dood en verderf gezaaid). Heel toevallig "ontstaat" een week of wat later ISIS ineens (Al-Qaeda gerelateerd... dus..)en de media (veelal in handen van overheden dan wel van de Morgans,Rothschilds en andere New World Order lieden) laat daaropvolgend de meest gruwelijke beelden zien. Net zolang totdat het merendeel van het volk "vraagt" om aktie = doel weer bereikt! Er móet per slot van rekening een pijplijn door Syrië en Irak komen! Irak moet daarom gestabiliseerd worden + Irak moet dienen als een stabiele uitvalsbasis om Syrië aan te vallen.

* zoek zo maar eens op de vele kritische sites alle grote gebeurtenissen op (wereldoorlogen, koningshuizen, Goldmann Sachs, Vaticaan, Vrijmetselaars, Ridders in de orde van Malta, Rothschild etc. ... je zult versteld staan van wat je vind en helemaal dat je dit nooit eerder gezien hebt... Succes!

De meeste problemen worden gecreëerd vanuit het westen omdat hier met een dubbele agenda gewerkt wordt. Het uiteindelijke doel is New World Order en die zal er komen! Een kleine groep elite met alle macht/geld en de rest van de bevolking kan kuchen. We staan erbij, kijken ernaar maar beseffen het niet, slaap zacht medelanders.

rowe | 02-07-14 | 09:43

-weggejorist en opgerot-

Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:41

Helaas zullen de meesten blijven genieten van de gratis dhimmi belasting hier.

lulleficatie | 02-07-14 | 09:40

-weggejorist-

Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:38

wakkere_nederlander | 02-07-14 | 09:24
U begrijpt dat u zichzelf nogal tegenspreekt?

Igor Putkin | 02-07-14 | 09:37

Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:31 Ik denk dat je op je vraag zelf het antwoord al weet.

Baron bierviltje | 02-07-14 | 09:34

Ik ben nog even aan het denken wat er precies gered wordt als een aanslag eventueel zou worden voorkomen.

- me pensioen (nope)
- goed zorg op me oude dag (nope)
- goed ondernemings klimaat waar de harde werker ontzien wordt door de belasting (nope)
- gedegen politiek met kundige en gerespecteerde politici (nope)
- leuke steden met samenhorigheid, een identiteit en bovenal gezelligheid (nope)
- een gebalanceerd land dan? waar iedereen toekomt wat hem toekomt, een crimineel, fraudeur zijn gepaste straf. Een arbeider een gepast salaris, een flierefluiter gepaste ondersteunig. (nope)
- leuke kroegen misschien waar je af kunt blazen, peukje, goedkoop biertje? (nope)

Mmmm, ik doe nog even verder denken.

No Mames | 02-07-14 | 09:31

-weggejorist-

Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:31

-weggejorist-

Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:28

@ Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:23 Een buurt met enkele criminelen families en radicale Islamieten is niet wat je noemt een "normale" doorsnee buurt. Het zijn een aantal zeer gevaarlijke elementen bij elkaar geconcentreerd en bovendien in de stad waar de Nederlandse overheid zetelt. Derhalve is het vanuit de rechtsorde zeer begrijpelijk dat er zero-tolerance wordt toegepast.

Baron bierviltje | 02-07-14 | 09:27

@Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:09
Het filmpje zegt niet zoveel.Was hij al verdacht in iets?
Geef eens namen en rugnummers dan weten we meer.
Of komt dat niet uit?

miko | 02-07-14 | 09:26

ach, ach, ach, D666 Alexandertje heeft nog steeds peup in zijn ogen en oren. Wat een ongelooflijke kortzichtige domme politici zijn dat van D666 en al die lui die daarop stemmen. Zij hebben een nog groter geloof in de maakbare samenleving dan de paus in Maria. Bedankt Smegmasmeer voor deze fantastische link met daarin een fantastisch antwoord op de vraag of alle moslims als "tuig en gevaar" worden gezien: www.dumpert.nl/mediabase/6606896/19690...

matrixbluepill | 02-07-14 | 09:24

De islam moet buiten spel gezet worden.
In een democratisch land zou er een wet moeten zijn die alle elementen die een bedreiging zijn voor de democratie buiten spel zet.
Dit gaat fout zo.

wakkere_nederlander | 02-07-14 | 09:24

@Ooggetuige. Ik heb nogal moeite om te geloven dat iemand wordt opgepakt vanwege zijn kleding. Daarom zou ik wel willen zien wat er vooraf gebeurd is (voorafgaande aan de arrestatie). Dit filmpje bewijst m.i. helemaal niks.

Maria.1 | 02-07-14 | 09:23

-weggejorist-

Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:23

stiekum vraag ik mezelf toch af-en-toe af hoe het zou zijn zo achter op bij een islamiet op een harley davidson ... *mijmerend denken doeT*

Centauri3 | 02-07-14 | 09:22

@Cuyahoga | 02-07-14 | 08:51
*thee van het beeldscherm afveegt*
Geniaal!

wakkere_nederlander | 02-07-14 | 09:20

@LangeTijdGeleden | 02-07-14 | 09:04
'Aardbewoners heb je in twee soorten. Die met hersens, maar geen religie, en die met religie, maar geen hersens'
Abdel Al-Ma'arri
Wijs man. Jammer dat er nu zo weinig van zijn in die contreien.

miko | 02-07-14 | 09:20

-weggejorist-

Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:19

@LangeTijdGeleden | 02-07-14 | 08:58
Werkelijk,is het relevant wat Peggold zegt?
Misschien moeten we eens een cordon sanitaire leggen.

miko | 02-07-14 | 09:17

-weggejorist-

Klaagstra | 02-07-14 | 09:17

@ Ooggetuige zero-tolerance in de Sharia driehoek is best te begrijpen.

Baron bierviltje | 02-07-14 | 09:14

@Ooggetuige. Waar is het begin van het filmpje?

Maria.1 | 02-07-14 | 09:12

Wilders heeft weer eens helemaal gelijk.

Bokito ergo sum | 02-07-14 | 09:11

Haha, dat zal ze leren om aan het budget van de AIVD te komen. Hoppa, de dreiging is opeens maximaal.

très cool | 02-07-14 | 09:09

Pechtold: "Hoe houden we onze broer, neef tegen".
____
Doe gasten zijn in familiekring gebrainwasht met islam. Net als de familie zelf.
Íedere islamiet is gebrainwasht met de nazislam.
De regering moet maatregelen nemen tegen de verspreiding van deze levensgevaarlijke ideologie. De islam = en levensgevaarlijke sekte.

KoninginWildemina | 02-07-14 | 09:09

-weggejorist-

Ooggetuige.. | 02-07-14 | 09:09

@Hermankannietplassen | 02-07-14 | 08:50. De discussie is Jihad. Waarom, o waarom worden in discussies over moslims àltijd de Joden er weer bij gehaald?! Ga in een hoek staan en ga je schamen!

Maria.1 | 02-07-14 | 09:07

@Brou Is Back | 02-07-14 | 08:48

Best wel humor om Jihadisten Uzi´s te verschaffen.. Kunnen ze elkaar afknallen met superieur Israelisch wapentuig, LOL.

Baron bierviltje | 02-07-14 | 09:06

@SmegmaSmeer | 02-07-14 | 08:50. Bedankt voor de link. Wow!

Maria.1 | 02-07-14 | 09:05

@miko | 02-07-14 | 08:58
Er lopen er in Syrië anders genoeg rond met Uzi's.

Beetje hypocriet, maarja, de intelligentie straalt natuurlijk van die mensen af.

LangeTijdGeleden | 02-07-14 | 09:04

Hermankannietplassen=Hermankannietdenken
We zijn hier misschien niet een ideale samenleving, we waren het ook niet maar we proberen het i.i.g. Die rommel in het midden oosten daarmee vergelijken is een lachertje. De islam stuurt wat dat betreft precies de andere kant op dan wat wij hier proberen te bereiken. Inclusief Israël en Australië.

Der Schnitzeljäger | 02-07-14 | 09:03

Het blijft triest dat we willens en wetens kansloze idioten hier een verblijfsvergunning geven wat ons al miljoenen kost aan uitkeringen, zorg, huisvesting etc. etc. Vervolgens is de kans nihil dat die ooit iets gaan bijdragen aan de Nederlandse samenleving. En dan moeten we vervolgens ook nog eens honderden miljoenen gaan vrijmaken om het gedrag van diezelfde idioten in de hand te kunnen houden.

Bytemaster | 02-07-14 | 09:02

Nee ik moet nog eten,.........

Koning Radboud | 02-07-14 | 09:01

Gekke Wilders. Als ze allemaal naar Syrië gaan hoe moeten ze dan Islamitische staat Holland creëren?

Pechtold, sinds wanneer is 73% van de moslims "een kleine groep"? Serieuze vraag, want ik vind het dramatisch veel.

LangeTijdGeleden | 02-07-14 | 08:58

@Brou Is Back | 02-07-14 | 08:48
Ik heb een flauw vermoeden dat jihadisten liever geen joods geweer hebben.
Aan de andere kant,jihadisten en principes.

miko | 02-07-14 | 08:58

Gewoon erkennen dat kalifaat, al die fundementalisten zijn toch pas goede moslims als ze in het kalifaat gaan wonen dus dat moet gestimuleerd worden. Uiteraard niet door behoudt van uitkering, kinderbijslag o.i.d. maar meer een plaatsje in een halal chartervliegtuig waar men in mag stappen als bij de paspoortcontrole het Nederlandse paspoort achtergelaten wordt. Mogen ze in de Islamitische Staat laten zien wat die kansenjongeren echt in hun mars hebben, al ben ik bang dat het een grotere versie van Somalie wordt, maar inshallah het eigen paradijsje is geregeld hoor. Als na 100 jaar burgeroorlog ze er dan achterkomen dat het toch niet zo'n succes is dan zien we wel weer verder met ze, tot die tijd gewoon boycotten zoals met Iran gebeurt.

Tsjernodebiel | 02-07-14 | 08:51

Nooit geweten dat Adriaan van Dis een broertje had in Den Haag.

Maya de Blij | 02-07-14 | 08:51

Dus als patient Nederland laten we ons 7 dagen in de week gangbangen in een darkroom vol met aidspatiënten met ebola en vervolgens gaat de discussie over het feit of we 1 of 2 busjes mentholpoeder voor de jeuk mogen.

Cuyahoga | 02-07-14 | 08:51

Wilders signaleert goed maar vliegt vaak uit de bocht met zijn oplossingen.

Kaas de Vies | 02-07-14 | 08:50

Was Australië niet dat land waarin tot voor kort Aboriginals werden gesteriliseerd? Is Israël niet dat land waar een deel van de bevolking niet mag stemmen omdat ze in een ander land wonen wat niet bestaat volgens Israël? Gert heeft altijd een hele grote mond als het gaat om achterlijke regeringen in het Midden-Oosten maar als het gaat om zijn sponsor gaan alle mensenrechten het raam uit.

Hermankannietplassen | 02-07-14 | 08:50

Pechtold "Hoe houden we onze broer, neef tegen". Die Pechtold is echt een institutioneel racist.

Maar goed, het schijnt een kleine groep te zijn. Het zijn honderden die hards die het doen, 10x meer die dit faciliteren, 100 x meer die dit moreel steunen. 100 x 1000 = 100.000

Kaas de Vies | 02-07-14 | 08:50

Eerste stap: ISIS uitroepen tot terroristische organisatie. Daarna wordt alles makkelijke doordat lidmaatschap van een terroristische organisatie vaak reden genoeg is voor een een hele reeks maatregelen.

Mesmer | 02-07-14 | 08:49

Precies mijn idee. Tegen inruilen van paspooert en schrappen Nederlanderschap ontvangt de Jihaatbaard in spé zijn heenreis vergoed plus een oude UZI die vast nog wel in grote hoeveelheden bij Domeinen beschikbaar is. Munitie hebben ze daar wel. En dan wegwezen!
.
Good riddens of bad rubbish, zoals de Britten zeggen.

Brou Is Back | 02-07-14 | 08:48

Wat een hypocriete bende daar in Den haag, Peggold voorop, de man heeft of geen geheugen of liegt alsof het gedrukt staat. Nota bene zijn eigen Demonen 66 was een voorstander van een generaal pardon, dezelfde club is voor een invloedrijker Europa met import gevolgen van dien omdat er geen beleid gemaakt wordt.
Dezelfde clown demoniseerde zijn collega's in de kamer die tegen de Multi Culti shit waren. Over de rest van de Politieke Weekdieren nog maar te zwijgen.

Sjeng de helle | 02-07-14 | 08:47

Inderdaad lekker allemaal terug naar die zandbaklanden. Elke dag nieuws over moslims is ook elke keer ellende.

Jandoedel38 | 02-07-14 | 08:41

Serieuze optie onder de aanhoudende islampropagandaterreur van het journaal24.

hallevvezool | 02-07-14 | 08:40

Als je de kraan niet opent hoef je ook niet te dweilen.

Maar da's logisch.

Oeloeboeloe | 02-07-14 | 08:39

En hier wil ik dan wel 10 euro voor storten - zet maar een nummer open, Geert. Weg met dat onaangepast importvolk!

www.wijbetalenjullieterugreiswel.nl openen?

Snackbar van Allah | 02-07-14 | 08:37

Je kunt die aivd best korten.Mits je de juiste maatregelen neemt. Laat die idioten niet binnen. Hoef je ze ook niet in de gaten te houden

miko | 02-07-14 | 08:36

"Wie heeft er eerst 9 miljoen huur betaalt" "Ja, dom hé"
Ga je je toch afvragen waar er nog meer panden van oud PvdA'ers gehuurd worden...

Inhollandstudent | 02-07-14 | 08:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken