Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zondagmiddag Actiefilm! Een vol uur ISIS On Tour!

Zondagmiddag popcorntip voor Thuisblijvers: een uur lang ISIS op je beeldbuis. In een epische zegetocht van een uur laten de islamofascistische thugs, moordlustige hooligans en gemaskerde beulen zien waar ze toe in staat zijn, aan de hand van (historische) beelden van hun eigen bermbomaanslagen, moordpartijen en massaslachtingen - voorzien van Engelse ondertiteling voor wie nog geen Arabisch spreekt! ISIS gaat all-out in hun promotie van bruut geweld en jihadistische feelgood met dit werk van regisseur Abu Bakr al-Baghdadi, wiens jarenlange Amerikaanse invloed goed terugkomt in de film. En kijk ook eens voorbij hun euforische verheerlijking van mensonterend religieus geweld, om te zien wat ISIS in huis heeft aan propagandaskills. Dankzij sponsoring door de Saudische sheikvrienden van Timmerfrans zijn camerawerk en montage van zeer hoog niveau in deze Halallywoodfilm. Muziek en voice-over houden het agressief oprukkende sfeertje er goed in, en met hun sjaals, bivakmutsen, Westerse voetbalshirtjes, AK47's, RPG's, Amerikaanse Humvees, legertrucks, pantservoertuigen & Ford F150's haalt ISIS duizenden rekwisieten uit de kast om de spanning in hun film levensecht te maken. En welke mysterieuze gastrol speelt Turkije? Geen Europese studio doet hen dit na momenteel, aangezien onze legersets sinds de val van de Sovjet-Unie langzaam zijn afgebroken. Ook de internationale promotiecampagne getuigt van vakwerk. We zagen virale acties op Cruyff Courts in Den Haag, bij rechtbanken in Antwerpen en bij de Dokwerker in Amsterdam. Maar de absolute KNALLERS waren natuurlijk de acties in London en bij het Joods Museum in Brussel. Meer promo voor deze keiharde actiefilm vind je hier (scrollen) en daar, The Telegraph heeft een karakterprofiel van een van de hoofdrolspelers, CNN heeft een korte recensie en ook de Nederlandse media zijn lovend: "Weloverwogen balans tussen trots en strijd!" ★★★★ (NOS) -- "Aardige productie, maar wel vertekenend: niet alle jihadistische moslims zijn zo agressief natuurlijk." ★★★ (Volkskrant) -- "Jihad: onverveerd & overtuigend prachtwerkje. Yallah!" ★★★★★" (JOOP.nl) Alleen in Parool is kritiek te lezen. Genoeg inleiding. Tijd voor Al-Furqan Media Production Presents: Clanking of the Swords, part 4. Snacktip: een lekker stuk Hollands gebak!

Reaguursels

Inloggen

Alles in de naam van één van de vele goden, DE oorzaak van ellende in de wereld! En dan te bedenken (zal voor alle "gelovigen" moeilijk worden!) dat er absoluut geen goden bestaan....!!!! Wanneer krijg ik daar eens een lintje voor? Of de Nobelprijs voor; "verregaand inzicht van de menselijke geest"....? WAAR GEBEURD!!! Man wordt, na 2 uur dood geweest te zijn, gereanimeerd en komt weer bij z'n positieven. Alle doctoren en verpleegsters staan om hem heen en stellen hem DE vraag.... Hoe ziet HIJ eruit???? Antwoord van de man.... SHE IS BLACK!

Arend9697 | 17-06-14 | 14:31

NorbertausWuppertall | 16-06-14 | 15:10
Het halve midden oosten plat gooien dus?

Mooi verhaal, lekker lang. Toch zullen ze hier waarschijnlijk wel weer veel zieltjes mee winnen. Het ziet er zo nu en dan zeer professioneel uit, de handelingen dan. Strijders zonders angst voor de dood, zijn de beste strijders.

Schepvogel | 16-06-14 | 16:19

Bombarderen USA!!!!!!

Platgooien die plaatsen waar ISIS de baas is!

NU!!!!!!!!!!!!!!

NorbertausWuppertall | 16-06-14 | 15:10

Tijd voor diplomatie en politiek is over het is tijd om keihard terug te slaan .

el che | 16-06-14 | 13:34

Een fatsoenlijke taart maken kunnen ze ook al niet.

Peter Emile | 16-06-14 | 13:31

Ik vond het een kutfilm. Er was ook al geen popcorn...

JIP! | 16-06-14 | 12:20

Je kan net zo goed een nuke op Tikrit pleuren. Het enige wat er nu nog zit zijn die ubergestoorden van ISIS.

LJBrinkhorst | 16-06-14 | 11:40

@medusa324 | 15-06-14 | 22:56
Die zogenaamde "mensenrechtenorganisaties" zijn ontzettend hypocriet en zwaar corrupt, als ze mensenrechten echt belangrijk vinden, dan zouden ze deze islamitische terroristen overal ter wereld keihard moeten aanpakken, want degenen die door moslimterroristen massaal worden afgeslacht zijn ook mensen, maar dan hoor je van die hypocriete mensenrechtenorganisaties alleen bla bla en verder doen ze he-le-maal niets, integendeel zelfs, die hypocriete corrupte mensenrechtenorganisaties beschermen eerder de terroristen dan de slachtoffers van de terreur. Kots misselijk word er van, de wereld is zwaar verrot.

Wonderful-Life | 16-06-14 | 10:42

moest meteen hieraan denken... De eerste zwarte vlag, van dit soort, dat in mijn gezichtsveld komt.

And Shepherds we shall be For thee, my Lord, for thee.
Power hath descended forth from Thy hand
Our feet may swiftly carry out Thy commands.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti.

het is inderdaad vuur met vuur bestrijden.

Nobeltje | 16-06-14 | 10:32

Soms is het boek beter dan de film. Hier is de film gelukkig heel dicht bij het boek gebleven.

PansORama | 16-06-14 | 10:30

@ Reykjavik | 16-06-14 | 00:58
De fanclub van dit soort propaganda zoekt gewoon de sites op waar dit standard als goed wordt gepost. Het gaat er juist om dat msm dit niet oppikt terwijl Nederland een flink aantal luitjes onder zich heeft die dit best wel goed vinden en navoging nastreven. Die 100 in Syrië zitten er echt niet vanwege de vakantie-aanbieding op GS.

TheseDays00 | 16-06-14 | 10:01

@thorrie | 15-06-14 | 15:08

En wat maakt dat jou dan?
Dwaas...

Ben_online NL | 16-06-14 | 09:18

@Maria.1
Zo hoort het ook! Ik ben trouwens niemand in mijn omgeving tegengekomen die dit goedkeurt.

Turtlez | 16-06-14 | 08:20

Ik heb de film maar gemeld als ongepast op YT.

MrPan | 16-06-14 | 08:20

Het is maar een klein groepje. Niks aan de hand. Wel eerst even door het kijkgaatje kijken voordat je de deur open doet. Ze kloppen nl wel netjes aan.

Drukvandaag | 16-06-14 | 08:19

Volgens mij proberen ze Knakworst Ruggegraat T00immerfrans uit te lokken. Kijken hoever ze kunnen gaan tot hij zegt "Stop nou is het genoeg"...

BarneyBoner | 16-06-14 | 08:15

Heb een strenge moslim wel eens gevraagd wat hij van zelfmoord moslims, haatmoslims en andere terroristen vond. "Dat zijn de echte moslims. Zij geloven zo goed dat ze zelfs zichzelf op willen blazen voor hun geloof. Wou dat ik zo was maar ik durf het niet..."

BarneyBoner | 16-06-14 | 08:11

@Reykjavik. De site "De ware religie" besteedt er ook aandacht aan.

Maria.1 | 16-06-14 | 07:31

@Turlez. Oke. Goed dat je er afstand van neemt!

Maria.1 | 16-06-14 | 07:22

Wel lachen. Deze clip begint met Allah, the merciful !!

Kennelijk is er iets misgegaan bij de vertaling van merciful naar het arabisch (of welk taaltje ze daar ook brabbelen), want hun acties zijn niet echt merciful.

Dus i.p.v. 70 maagden eindigen ze daar allemaal in hun eigen hel (daar geloven ze immers in) en dan hebben ze dubbel plezier van hun miserabele leven op aarde. Hier niet happy, maar in het hiernamaals ook niet happy.
Tja, dat wordt dan vervelend.

mambo43 | 16-06-14 | 05:20

Maria.1 | 15-06-14 | 22:08

De Taqiyya waar jij op doelt komt voort uit het Sjiisme, persoonlijk ben ik soennitisch. Naar mijn weten mogen ze dat toepassen als die gene zijn leven in in gevaar is.

Maar goed, zoals ik al eerder zei ik neem toch echt afstand van deze afschuwelijke slachtpartijen. Sterker nog ik walg van deze gebeurtenissen. Ik ben tegen elke vorm van geweld, voor mij zijn die mensen niet representatief voor de Islam.

Wat goed om te weten is dat deze mensen vahabisten/selefisten zijn, dat zijn extreme gasten die niet eens bij de lokale moskeen worden uitgenodigd. Gelukkig heb je er ook niet veel van in Nederland.

Turtlez | 16-06-14 | 04:57

Jan Dribbel | 16-06-14 | 01:08 Dat weet ik allemaal wel natuurlijk, ben niet blind. Maar toch... moet je als GeenStijl dan maar een platform bieden? Dacht het niet. Mijn mening.

Reykjavik | 16-06-14 | 01:14

Reykjavik | 16-06-14 | 00:58
De supporters in de bezette gebieden in dit land weten dit soort propaganda toch wel te vinden.
Hebben we hier dan bezette gebieden? Talrijke: de Schilderswijk, daar zwaaien ze met de vlag van dit soennitisch ongedierte, A'dam-west, Rotterdam-zuid, kanalen-eiland, enz.
En de wegkijkers blijven wegkijken en ontkennen.

Jan Dribbel | 16-06-14 | 01:08

Voor deze ene keer op werkelijk serieuze toon: ik begrijp werkelijk niet dat jullie deze ellende hier posten. Het bieden van een view-platform aan dit soort idioten maakt dat er nog meer opgehitste piemen in gaan geloven en het vliegtuig naar ginder pakken. Werkelijk, ik zou me als redactie toch echt drie keer achter de oren krabben voordat ik deze ellende op mijn platform zou toelaten. En het dan niet plaatsen. Jullie menen hiermee de zaak belachelijk te kunnen maken, snap ik, echter: het effect kon wel eens het tegenovergestelde zijn. Denk daar nog eens over na... ook GeenStijl heeft een maatschappelijke verantwoordelijkheid te dragen.

Reykjavik | 16-06-14 | 00:58

West Europa hun defensie budget drastisch omhoog ipv in n bodemloze put ontwikkelings samenwerking. Zoniet dan kan t nog eens gaan opbreken.

Suz | 16-06-14 | 00:25

Wordt tijd voor defensie op peil te brengen ipv al t geld over de grens te dumpen

Suz | 16-06-14 | 00:20

medusa324 | 15-06-14 | 22:56
Is in andere landen al gedaan, zelfs in KSA is ISIS een terreurorganisatie. Europa, waaronder Nederland, loopt weer eens achter. Tot terreurorganisatie verklaren en dan medestanders vervolgen en paspoort afnemen. Zijn we meteen van Sharia4Holland af.

gutgutgut | 16-06-14 | 00:07

Ik las net dat er een onderzoek was gedaan: 73% Nederlandse moslims vindt Syriëgangers 'helden'. Het wordt hoog tijd dat onze overheid eens wakker wordt! Anders gaat het hier ook helemaal fout. Te beginnen met het invoeren van het 1-paspoortensysteem. Mensen in overheidsbetrekkingen alleen het Nederlandse paspoort. En de Nederlandse wetten handhaven; ook voor gelovigen!

Maria.1 | 16-06-14 | 00:04

Trap mij maar in een spaceship. Ik word kotsmisselijk van deze planeet

Rest In Privacy | 15-06-14 | 23:38

En Wilders zou geen punt hebben wat betreft het gevaar van de islam? Lijkt me duidelijk dat hij wel degelijk een zeer goed punt heeft, en de rest van de Nederlandse politiek en haar aanhang totaal wegkijkt. Overduidelijk ook dat er veel moslims in Nederland zijn die sympathie hebben met de ISIS als ik al die vlaggen en taarten in NL zie. We hebben een probleem, wordt wakker! Verschrikkelijk hoeveel Dhimmi's er in NL rondlopen. Walgelijk!

Old_Spice | 15-06-14 | 23:38


Goede interviews op de Scott Horton radio show:

scotthorton.org/interviews/2014/06/11/...

scotthorton.org/interviews/2014/06/12/...

Samenvattend: de Iraakse regering heeft de laatste 8 jaar de soeni minderheid buitengesloten, en deze komt nu in opstand.
Isis is meer dan een terroristengroep, ze zijn nu een staat, met eigen politiemacht, ambtenaren, tonnen geld, infrastructuur.
De Iraakse regeringstroepen zijn nergens goed voor, en daarom worden de Shia milities van 2006-7 weer razendsnel uit de grond gestampt ter verdediging van Bagdad en het terugdringen van Isis. Amerika kan weinig beginnen.

Rest In Privacy | 15-06-14 | 23:08

'Linkse' snuffmovie...

G. Raayer | 15-06-14 | 23:06

@ Sexpresso,

Nee, ik beschouw schorem als ISIS etc. eenvoudig als gegeven, een omstandigheid waar we nooit aan zullen ontkomen; is het niet de politieke islam, dan zijn er wel andere personen/groepen die gewelddadig zullen optreden, om wat voor reden dan ook. Historisch gegeven.
Ik bedoel dus dat, als we er niet op kunnen rekenen dat de door ons (de staat/de bevolking) gemandateerde regering/overheid haar taken inzake de veiligheid van de bevolking (staat) niet/niet goed uitvoert, we die taak weer op onszelf moeten nemen, dat recht, of beter nog, die plicht, hebben we.

s.o.i.a. | 15-06-14 | 23:01

Nu ISIS in heel Europa bestempelen tot terroristische organisatie. En iedereen die sympatiseert met deze club Europa uitzetten. Maar ja, zal wel weer niet kunnen vanwege Europese mensenrechtenverdragen, Europees Hof en meer van dat soort liefs. Dat genuanceerde mensenrechtengeneuzel wordt onze ondergang...

medusa324 | 15-06-14 | 22:56

Barbaars! Je kunt wel van alles opschrijven maar woorden komen te kort om deze idioterie te beschrijven...

Hyppo Kriet | 15-06-14 | 22:54

Nah, best te doen. Wel vind ik de muziek wat repetatief.

Lepo | 15-06-14 | 22:49

Allah en zijn goede vrienden, volgens mij zijn zij de duivel in levende live.

Opportunistische politici.... slaapt u rustig verder. U zegt over 20 jaar waarschijnlijk "Wir haben es nicht gewußt"

Graag nog meer moskeeën in ons land, nog meer islamitische scholen, nog meer islamitische verenigingen enzovoorts. Graag ook nog wat meer begrip en sympathie voor de idioten die deze religie op handen dragen.

Zou het niet beter zijn om een Ministerie ter bestrijding van de islam op te zetten, misschien is onze westerse samenleving dan nog te verlossen van deze fascistische en nazistische ideologie.

Hendrikmaurits | 15-06-14 | 22:19

IslamNazi's RAUS!

Ahasveros | 15-06-14 | 22:17

Lees de geschiedenis en de doelen van de Saudies in de afgelopen honderd jaar. Zij steunen en willen dit. De Amerikanen laten hen geworden. Onze vrienden worden in de toekomst Rusland en Iran. Want zij verzetten zich tegen de Saudies en zijn hun vijanden. Ik hoop dat wij op tijd wakker worden en gezamenlijk met Rusland en Iran gaan samenwerken om deze boze macht tegen te houden.

Graaier | 15-06-14 | 22:17

@Feynman | 15-06-14 | 21:46


"Immigratie an sich is weinig mis mee. Is heel Noord en Zuid Amerika mee bevolkt. Australië en andere complex functionerende landen. Waar het mis gaat is een gebrek aan integratie."


Wat is er ook alweer gebeurd met de *oorspronkelijke* bevolking van die gebieden? Waarom denk je dat China immigratie als *wapen* gebruikt om oorspronkelijke bewoners irrelevant in hun eigen gebieden te maken. En geloof me: Oorspronkelijke bewoners zijn wij hier.


"De tactiek van ISIS en Al Quida laat duidelijk zien wat hun militaire tactiek is, en dat wij daar totaal niet op inspelen. Wij denken in jaren, zij in eeuwen."


Mea culpa, je begrijpt wel wat ik bedoel.


"Iedere religie heeft hetzelfde effect. Volgelingen die zelf niet meer nadenken en niet meer openstaan voor andere mensen en meningen. Voorgangers die een leger hebben, zonder daarvoor verantwoording af te leggen. Erger nog, de volgelingen leggen zelf ook geen verantwoording af over hun daden. "


Maar dit is apekool. De inheemse Chinese religie, die geen naam heeft, waartoe je je niet kan bekeren en die geen afvalligheid kent, die slechts uit voorouderverering en rituelen bestaat, kent zelfs een pacifistische oorlogsgod. Die echt bestaan heeft ook, waarschijnlijk.

omanders | 15-06-14 | 22:16

-weggejorist-

Maria.1 | 15-06-14 | 22:16

Excuses: taqiyya.

Maria.1 | 15-06-14 | 22:15

@Turlez. Dat weet (bijna) iedereen en het heet taqyja.

Maria.1 | 15-06-14 | 22:08

s.o.i.a. | 15-06-14 | 20:37
Je wilt werkelijk de westerse overheden de schuld geven van dit soort misselijkmakend mensonterend, religieus uitschot?? Een complete film waarin mensen vrolijk rijdend in hun auto zomaar worden doorzeeft, waar ze letterlijk jagen op mensen om ze daarna doodleuk af te knallen, waarin je letterlijk het sadistische gedachten goed voor je neus ziet, iemand in een schot uit kunnen schakelen maar eerst even op het been, in de arm, of iets anders knallen om het pijn te laten lijden, waar een stel barbaren een hoofd afzagen? waar geen enkel greintje menselijkheid in te bekennen valt
.
Sorry hoor, maar heb het wel een beetje gehad met dat uitschot, heeft Rusland nog ergens een "Tsar Bomba" liggen die wel is voorzien van de derde trap.

Sexpresso | 15-06-14 | 21:53

-weggejorist-

Turtlez | 15-06-14 | 21:47

-weggejorist-

Turtlez | 15-06-14 | 21:47

Anoniemtje | 15-06-14 | 19:11

Wat is je bron?

Turtlez | 15-06-14 | 21:47

omanders | 15-06-14 | 20:04
Ik begrijp volledig hoe je tot je reactie komt. Je leest namelijk mijn tegels niet of nauwelijks zoals die bedoeld is.

Ik zet bijvoorbeeld Salafisten helemaal niet neer als achterlijke middeleeuwers. Erger nog, als je het goed leest, zet ik Westerlingen zo weg. Een beetje zonder kennis van de lokale volkeren, honderden jaren lang mislukte kolonisaties. Grenzen trekken, zonder rekeningen te houden met huidige volkeren.

Religie wordt samen met nationalisme misbruikt om groepen goed functionerende mensen te reduceren tot zombies die op basis van een vlag of een boek elkaar te lijf gaan. Soennieten en Sjiieten die elkaar onthoofden snappen niet dat ze bijna hetzelfde monotheïsme aanhangen. Alsof hier protestanten en katholieken nog elkaar lastig vallen, wat we tijdens de verzuiling nog hier deden.

Immigratie an sich is weinig mis mee. Is heel Noord en Zuid Amerika mee bevolkt. Australië en andere complex functionerende landen. Waar het mis gaat is een gebrek aan integratie. Vooral als problemen niet aangepakt en benoemd mogen worden, maar de kans krijgen decennia ongecontroleerd te escaleren. Daar plukken niet alleen Nederlanders de wrange vruchten van, ook de nieuwe Nederlanders krijgen geen banen of toegang op basis van het wangedrag van hun etnische broeders.

Waarom jij denkt dat ik de boel onderschat is nog duisterder. Ik heb hier een paar tegels lang aangegeven dat ik verwacht dat de twee grootste groepen moslims in het Midden Oosten net elkaar de oorlog verklaard hebben. Iets waar op TV voor de eerste Golfoorlog al voor gewaarschuwd werd.

Onrust in die regio is ook zonder migranten hier al een probleem. Niet dat ik lokale Nederlandse problemen wil bagatelliseren, maar liever blijf ik even op topic. We zitten nu tegen de grens aan van direct beschikbare aangeboorde olie. Als dus door onlusten de productie in die regio scherp daalt, explodeert de prijs en staan energie-efficiënte maatschappijen zoals het Westen direct 1 - 0 achter.

De meeste landen in het Midden Oosten zijn ooit door de Britten de grenzen van getekend. Ieder land is een mix van volken die elkaar toen al 1200 jaar het licht in de ogen niet gunnen. Dat betekend niet dat ik ze als middeleeuwse gekken zie, dat betekend dat ik niet verwacht dat ze op basis van een Amerikaanse interventie plotseling een punt zetten achter zo veel geweld.

De tactiek van ISIS en Al Quida laat duidelijk zien wat hun militaire tactiek is, en dat wij daar totaal niet op inspelen. Wij denken in jaren, zij in eeuwen. Een bezetting van Irak van 10 jaar wordt dat een kort tijdelijk verschijnsel, zonder enig effect. Binnen het Westerse systeem is USA daardoor financieel uitgeput, terwijl het de tegenstander geen cent of energie gekost heeft.

Het christendom heeft haar eigen periode van extreem geweld. Kruistochten, Inquisitie en pedofilie. Je stelling dat het christendom dit niet veroorzaakt is onzin. Onder de vorige paus is naast het gedogen van pedofiele ook nog in Afrika verteld dat condooms AIDS veroorzaken. Jehova getuigen laten trouwens liever hun kind sterven dan het een bloedtransfusie te geven en in de bible belt kiezen ze voor dode kinderen ipv vaccinatie. Het zal u niet verbazen dat iedere religie voor mij niet voldoet.

Iedere religie heeft hetzelfde effect. Volgelingen die zelf niet meer nadenken en niet meer openstaan voor andere mensen en meningen. Voorgangers die een leger hebben, zonder daarvoor verantwoording af te leggen. Erger nog, de volgelingen leggen zelf ook geen verantwoording af over hun daden.

Ik denk liever zelf na.

Feynman | 15-06-14 | 21:46

Ban alle religies!
Religie is geen liefde.
Dat was het niet, is het niet en zal het ook nooit en te nimmer worden.
Kappen met al die sektes.
Religie is haat, ellende en een vrijbrief voor genocide.

uitlaatklepje | 15-06-14 | 21:44

@Uw Verzekeringsadvis. Uiteraard was dat cynisch bedoeld want mijn hart scheurt uit elkaar als ik eraan denk dat mensen elkaar dit kunnen aandoen.
Je wordt hier zo moedeloos van. Maar voor mij is het in ieder geval een feit dat de gemene deler van alle ellendige filmpjes en nieuwsberichten stelselmatig de Islam en de fanatieke compleet gestoorde aanhangers zijn.
En het al zo vaak gehoorde argument geldt voor mij nog steeds: Waar is de opstand van "verstandige" moslims tegen dit soort uitwassen? Die is er niet of nauwelijks.
Op deze manier wordt er een wat mij betreft terecht wantrouwen en afkeer gecreëerd tegen alles wat met die religie te maken heeft.
Hoe een verstandig mens met familie en vrienden ooit in staat is om dergelijke organisaties te kunnen steunen is mij een raadsel maar diskwalifiseert zo iemand direct om lid te zijn van onze samenleving. Daar gaat geen begeleiding, psychologisch ondersteuning of andersoortige knuffel acties bij helpen. Dan ben je dus net als iedere andere serie moordenaar ongeschikt om deel uit te maken van de samenleving.
Ik zou er echt geen probleem mee hebben als we zouden besluiten om Islam voorgoed buiten de grenzen te houden want ondanks het voordeel van de twijfel blijven ze het maar vergooien.

WatZalIkErvanZeggen | 15-06-14 | 21:37

@WatZalIkErvanZeggen | 15-06-14 | 20:01
Zo langzamerhand kan ik hier wel een traan om laten.
Heb hier de hele dag al last van, ook gezellig wijntjes wegtikkende op het terras met vrinden, zit dit in m n achterhoofd, wat te doen tegen deze barbaren, een moderne kruistocht, achter de laptop vandaan en die malloten af gaan schieten, je krijgt bijna de neiging je lease bak in te leveren en te gaan.
Maar goed hypotheekje, gezinnetje, de labrador etc. kan niet.

Uw Verzekeringsadvis | 15-06-14 | 21:23

Aan iedereen die dit aan het vage concept "religie" wijdt even dit: Welke vrouwen zijn in het Midden-Oosten beter af? Islamitische of Christelijke? Dat is ceteris paribus vergeleken, immers.
omanders | 15-06-14 | 20:37

U vraagt / bedoelt die in de blauwe of de zwarte burka? Beiden hebben het zwaar!
Onze christelijke Beatrix moest een tafellaken over haar groteske kapsel tijdens een officieel bezoek. Ook Maxima bedekte haar frivole hooofd met iets dat lijkt op het plaidje op de bank waar mijn hondje op slaapt.

Vage concept "religie"???? Er is weinig vaags aan de Allah-schreeuwers in deze film. Meer dan duidelijk dat de moordenaars de profeet en Allah aanbidden, en moorden uit zijn naam.
Kijkt u rustig de hele film, dan komt u misschien ook met beide voeten op de grond.
Ik heb mijn portie braakmiddel gehad na het zien van deze propaganda. Het kippevel staat nog op mijn huid, mijn walging kan ik niet eens verwoorden.

appelvink | 15-06-14 | 21:18

Honderden "ongelovige" mannen vermoorden in greppels? De profeet Mohammed deed dat met de joden van Medina, wanneer we tenminste zijn biografie mogen geloven. Hij is HET rolmodel voor moslims; wat de profeet deed is welgedaan. ISIS zal dus wel vinden dat ze in hun recht staan.

Phocas | 15-06-14 | 20:57

TE georganiseerd dus moet het wel met geld en trainings-kampen uit zandbak van SA zijn, Maar ook ik vraag me af of die Frans Timmermans en de rest van die linkse klapbakken hiervoor kunt vervolgen wegens sympathiseren met SA voor een beetje geld en 100 bannen ACH zij moeten er mee leven ik gelukkig niet, en zo zie je maar weer geert heeft weer eens gelijk.

royke-burka | 15-06-14 | 20:43

Wat zullen die lui pissed zijn als ze er achter komen dat dat hele geloof een verzinsel is.

geezzmeteeezzz | 15-06-14 | 20:40

Sorry, dat was wijt i.p.v. wijdt.

omanders | 15-06-14 | 20:37

Ook hier is het probleem niet ISIS cs, maar de eigen overheid (+ overige westerse overheden) die zijn taak de verdediging van (de souvereiniteit) van de eigen bevolking (de staat) niet vervult. Hierdoor vervalt het mandaat dat de overheid van de staat (bevolking) ontvangt en is de bevolking gerechtigd haar eigen verdediging ter hand te nemen en/of een overheid te installeren die deze taak wel vervult. Wie doet er mee?

s.o.i.a. | 15-06-14 | 20:37

Aan iedereen die dit aan het vage concept "religie" wijdt even dit: Welke vrouwen zijn in het Midden-Oosten beter af? Islamitische of Christelijke? Dat is ceteris paribus vergeleken, immers.

omanders | 15-06-14 | 20:37

Deze film laat duidelijk zien, dat wie Allah aanroept en tot hem bidt, en de profeet verheerlijkt zoals deze fanatieke mosselmannen, behoort tot het lagere segment fauna.

Schreeuwende woestelingen, barbaarse mensenslachters, en geen fatsoenlijke zin komt uit hun schorre kelen, behalve allah hakbar..... allah hakbar
Inteelt degenereert menselijke hersenen, kamelen beffen en geiten bespringen heeft eveneens desastreuze gevolgen voor wat wij "verstand" noemen: verstand degenereert tot slechts "instinct". Zelfs lager dan primaten, honden of varkens bezitten. Meer het instinct van ratten.
Het wordt dus tijd voor de grote rattenvanger, voordat deze rattenplaag de beschaafde wereld verzwelgt.

appelvink | 15-06-14 | 20:16

Men heeft geleerd. Een van die schofterige prutsers die terugkeerde naar Europa is gisteravond in Berlijn "sofort abgeführt". Die mag van mij op de eerste vlucht naar Bagdad worden gezet om het probleem op te lossen.

Tubantia83 | 15-06-14 | 20:13

Dit laat weer eens zien hoe gevaarlijk het is om een moslimpartij in Nederland te hebben. Onze tolerantie wordt uiteindelijk onze ondergang.

Maria.1 | 15-06-14 | 20:13

@Feynman | 15-06-14 | 16:43


"Fijn he, religie"


Dat is de meest domme en idiote reactie op dit. Ten eerste is *Europa's* probleem met dit niet gelegen in religie maar in immigratie. We zijn daardoor een onderdeel van het Midden-Oosten geworden. En van Afrika, de Caraiben en China.


Ten tweede zijn er religies genoeg, inclusief Christendom, die dit niet veroorzaken. Het is het feit dat de Islam als absoluut wordt beschouwd gecombineerd met het feit dat de Islam met het zwaard werd verspreid die dit maakt.


Ten derde is het grootste probleem niet hun religie maar onze lafheid. Iemand daagt ons - het Westen - militair uit en wij proberen het weg te redeneren. Overigens, die Salafisten to achterlijke middeleeuwers uitmaken is daar een onderdeel van, immers het is niets minder dan ze als minderwaardig weg te zetten en ze dus te onderschatten. Lees Sun Tzu nog maar eens na wat dat oplevert.

omanders | 15-06-14 | 20:04

Nou de VS en the UK hebben er een prachtig land van weten te maken na al die talloze miljarden dollars die er besteed zijn.
Ben blij dat we met zn allen aan de basis van een dergelijke culturele opleving hebben gestaan. Echt trots op...
Maar goed, moslims die andere moslims dood maken omdat ze een paar bladzijden uit hun sprookjes boek anders interpreteren weerspiegeld perfect wat er mis is met Islam. Lullig voor de mensen die er wonen die er niets mee te maken willen hebben maar ik kan er geen traan om laten. Smerige ratten volk die met terreur en liquidaties denken hun punt kracht bij te zetten.
Hier is echt geen kruit tegen gewassen. Wellicht zou plutonium een oplossing kunnen bieden?

WatZalIkErvanZeggen | 15-06-14 | 20:01

@mart915 | 15-06-14 | 19:48


Met wie ga je dat afspreken? En wie precies gaat die dictator aanstellen?

omanders | 15-06-14 | 19:58

@rode peper | 15-06-14 | 18:28


Inderdaad. En voorlopig winnen ze: Militair en demografisch. Wie had in september 2011 gedacht dat binnen 15 jaar die idioten inderdaad een kalifaat hadden? We moeten dit onder ogen zien: Wat wij als middeleeuwse achterlijken beschouwen is ons simpelweg de baas.


We moeten dat onder ogen zien om te kunnen leren. Anders winnen ze ook hier. Misschien niet in de komende 10 jaar, maar ze zijn "in for the long game". Wij moeten simpelweg onder ogen gaan zien dat de Westerse beschaving op dit moment grote gevaren loopt.

omanders | 15-06-14 | 19:56

We want Saddam back!!!

mart915 | 15-06-14 | 19:51

Ik ben dit hakbar-gedoe ZO BEU!! Zullen we nu gewoon afspreken dat we de tijd weer opnieuw dictators aanstellen zoals Saddam of Assad en dan over 100 jaar pas opnieuw gaan evalueren of dit totaal achterlijke volk democratie aankan??

mart915 | 15-06-14 | 19:48

Dit filmpje is gewoon voor alle leeftijden te bekijken............... Bijzonder gezien de inhoud.
Maar meneer van Woerkom iets zegt over een taxichauffeur kan hij eigenlijk al geen Nationale onbudsman worden. Omdat hij iedere Nederlander moet kunnen vertegenwoordigen. Geldt dat ook voor de in Nederland wonende ISIS aanhangers dan ???
Die drive by shoot vanuit de auto is NU al mogelijk want een heel aantal mensen, Lid van een schietclub heeft BV een AK47 thuis met max 10.000 patronen. Voor wedstrijden.
Ik hou mijn hart vast en laat de auto maar ff staan.
*einde geenstijlmodus*

PatatjuhOorlog | 15-06-14 | 19:41

Ars Vivendi | 15-06-14 | 18:40
De rifaap.

malin | 15-06-14 | 19:37

Wat een leuke docu, ff kijken of er nog wat op tv is nu en zo de plantjes water geven in de tuin want ze staan er een beetje droogjes bij.

viridis | 15-06-14 | 19:34

-weggejorist-

Lucas66 | 15-06-14 | 19:29

Van de man van wie het hoofd wordt afgehakt ( 50')wordt ook nog getweet: This is our ball.. it is made of skin.. met #world cup!!! Zo misselijkmakend en ziek!
www.dailymail.co.uk/news/article-26569...

Von Mutzenbacher | 15-06-14 | 19:21

@Turtlez

Het is Moslims expliciet toegestaan te liegen voor hun geloof, en er wordt hier ook vaak een beroep op gedaan. Woorden zijn goedkoop.

Als je dus de Islam als gedachtengang er op na houdt, zal je toch eerst moeten aantonen dat de rest van je hoofd niet al te veel beinvloed wordt.

Rest In Privacy | 15-06-14 | 19:11

Misschien moeten de IDF toch eens op oefening.

Ozon | 15-06-14 | 19:10

Dit had ik liever niet willen zien... Schokkend!

kortje | 15-06-14 | 19:08

@Maria.1 | 15-06-14 | 14:39
is misschien ploftaart?

Ozon | 15-06-14 | 19:04

Voor wie het nog niet wist: religion kills.

Ozon | 15-06-14 | 19:03

@Feynman | 15-06-14 | 16:43
Voor tribale culturen bestaan landsgrenzen helemaal niet. Ze plukken de boel kaal en trekken verder. Welke diersoort doet dat ook?

Ars Vivendi | 15-06-14 | 18:40

Nequebard | 15-06-14 | 16:35
Maak je toch niet zo druk om wat interculturele poespas jongen :o)

Shareholder II | 15-06-14 | 18:39

Walgelijk deze moordlustige barbaren. Echt diep geschokt.

valdonega | 15-06-14 | 18:36

Repost en kwaliteit is ook minder wel eindelijk ondertiteling .

ministerSinister | 15-06-14 | 18:30

We hebben het hier veel te druk met zwarte piet of die krulhaar of steilhaar moet hebben of misschien wel paarse piet moet worden.

lulleficatie | 15-06-14 | 18:28

@Feynman | 15-06-14 | 18:10,

Ik denk dat deze malloten het echt helemaal niet te doen is om de olie maar daadwerkelijk het kalifaat nieuw leven willen inblazen.

rode peper | 15-06-14 | 18:28

Correctie: Moest natuurlijk zijn neem ik afstand van ..

Turtlez | 15-06-14 | 18:24

Als moslim zijnde keur ik afstand van deze walgelijke praktijken. Dit is geen Islam!

Turtlez | 15-06-14 | 18:23

Drukke baasjes. Altijd bezig met moorden, dingen kapot maken, slopen. Heeft die Allah een hekel aan dingen maken of opbouwen? Heb ik een moslim nog nooit zien doen namelijk.

Hoeki Oekema | 15-06-14 | 18:14

Van inteelt komt raar volk. Dat bewijst dit filmpje. Beperkte vocabulaire ook trouwens: allah akbar of zoiets. Groot hek eromheen aub. Blijft 1 over, knallen we af. Dit soort primaten wil je hier niet.

terazino | 15-06-14 | 18:14

Ja, want een Nederlander zou echt 'Holland' op de kaart schrijven.

Ik call bullshit.

Rest In Privacy | 15-06-14 | 18:11

rode peper | 15-06-14 | 17:59
Oh dat verwacht ik ook, maar ik verwacht dat de strijd zich vanzelf verplaatst naar de olierijke gebieden te Irak.

Feynman | 15-06-14 | 18:10

Islamofascisten? Toch gewoon boze mannen met wapens?

Nesterov | 15-06-14 | 18:08

Waar zijn de tijden gebleven dat Isis gewoon 100% aan het plaatjes draaien was. Wat een stelletje walgelijke onderkruipsels zijn dit. Te bizar voor woorden hoe achterloos er met mensenlevens wordt omgegaan. En dat allemaal uit naam en goedkeuring van het geloof???

DerHanzel | 15-06-14 | 18:07

Als je een vette beat (120 bpm) onder dat heigerige gezang zet, hebben alle leden van het Linksdragend Naoorlogs verzet hun broodnodige zomerhit.

Dit gaat nooit de Nederlandse media dan wel onderwijs halen, aangezien Nederland daarna bij de eerste de beste verkiezingen een eenpartijstaat wordt.

Dus...

De Koning van EHV | 15-06-14 | 18:04

-weggejorist-

Lucas66 | 15-06-14 | 17:59

@Feynman | 15-06-14 | 17:15,

Basrah is een sjiietisch bolwerk, dus de ISIS is daar nou niet bepaald populair en de koerden zullen Kirkuk niet snel opgeven en ik vermoed dat zij eerder met de sjiieten tegen de ISIS zullen strijden dan met de ISIS tegen de sjiieten

rode peper | 15-06-14 | 17:59

En de rest van de wereld kijkt naar de WK voetbal.

edj44 | 15-06-14 | 17:58

-weggejorist-

Lucas66 | 15-06-14 | 17:58

-weggejorist-

Lucas66 | 15-06-14 | 17:58

@ De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:55

Ik ben juist bang dat een hoop figuren hier in Nederland sympathie hebben voor ISIS en dat ze daarom maar beter niks kunnen zeggen.

Duifmans | 15-06-14 | 17:55

En wat zou het commentaar van Timmerfrans zijn na het zien van deze film vol islamitische "duivels", of is meneer ondergedoken?

lanexx | 15-06-14 | 17:52

Schwanz | 15-06-14 | 17:33
tuurlijk, het is 1 grote amerikaanse samenzwering, eigenlijk zijn het allemaal amerikanen die ff snel arabisch hebben leren spreken en nu massaal irakezen executeren. dwaas.

--sql error-- | 15-06-14 | 17:50

Bij het papiertje (links) van de taart staat het volgende : "Rutten aan de (..)BEA mudjahidien". Ik neem aan dat ze Rutte bedoelen?
Thoth | 15-06-14 | 17:21 .
.
Volgens mij hadden ze hier beter Timmerfrans voor moeten gebruiken. Deze wil juist het handelsboycot S-A opgeheven wordt.
.

Thoth | 15-06-14 | 17:45

Tijd om wat eskadertjes te gaan vormen hier want hulp van de politiek kan je wel op je reedt schrijven.
Komt sneller dan verwacht in uw theater, vrees ik.

hellen back | 15-06-14 | 17:41

-weggejorist-

Lucas66 | 15-06-14 | 17:41

Thoth | 15-06-14 | 17:21
Ze bedoelen niet Rutte maar de groeten aan de Mujahaddin.

lienke | 15-06-14 | 17:40

-weggejorist-

Lucas66 | 15-06-14 | 17:38

@Feynman | 15-06-14 | 14:15
@Ars Vivendi | 15-06-14 | 14:16


Dat was een ver-van-mijn-bed-show geworden ware het niet dat migratie ons inmiddels een *onderdeel* van het Midden-Oosten heeft gemaakt.

omanders | 15-06-14 | 17:36

De sheeple vallen weer eens als een blok voor pro-invasie propaganda. Tegengeluid wordt uiteraard geridiculiseerd. Corrupte lokalo's verkopen olie en investeren niet in eigen land. ISIS maakt Amerikaans wapentuig buit, niemand die zich afvraagt hoe ze überhaupt weten hoe een Amerikaanse Humvee of een T55 tank werkt. SA/Qatar zijn ook streng islamitische landen maar hé, geen ongeregeldheden. Rara hoe kan dat? Misschien omdat de olieopbrengsten daar wel onder de bevolking worden verdeeld? De SA politie heeft iig Lambrghini's, Ferrari's Bugatti Veyrons om uit te kiezen. www.drivearabia.com/news/2014/02/06/bu...

Schwanz | 15-06-14 | 17:33

"De vlag van ISIS wordt in beeld gebracht. De extremisten van de beweging zijn in Irak met een opmars bezig en hebben steeds meer delen van het land in hun macht gekregen.

De Duitse minister Frank-Walter Steinmeier van Buitenlandse Zaken zegt in de krant Welt am Sonntag dat de buurlanden van Irak hun verantwoordelijkheid moeten nemen en voorkomen dat het land een ongecontroleerd en gevaarlijk gebied wordt.

Steinmeier noemde in het bijzonder Iran. Dat land heeft eerder gezegd de Iraakse regering te steunen in haar strijd tegen ISIS. ''We moeten voorkomen dat in Irak een strijd uitbreekt tussen de regionale machten.''

Volgens de minister kunnen de landen geen baat hebben bij een gebied waar huurlingen, islamisten en terroristen vrij spel hebben, zoals in Syrië. Steinmeier riep Saoedi-Arabië, de Golfstaten, Turkije en Iran op om actie te ondernemen."

Duitse minister roept Iran op in te grijpen...

Meeroever | 15-06-14 | 17:31

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:28

Trainingscentra zijn waarschijnlijk oa in Benghazi, met deze troepen is oa Khadaffi vermoord plus de Amerikasnse ambassadeur Chris Stevens. Hillary Clinton weet er waarschijnlijk alles vanaf.

lienke | 15-06-14 | 17:30

Enter Iran. Godver. Dan moet Saoedi-Arabië ook.. Tenzij de VS ingrijpt.. Daar gaat de olieprijs..

Meeroever | 15-06-14 | 17:29

-weggejorist-

oliemannetje | 15-06-14 | 17:23

Bij het papiertje (links) staat het volgende : "Rutten aan de (..)BEA mudjahidien". Ik neem aan dat ze Rutte bedoelen?
.

Thoth | 15-06-14 | 17:21

-weggejorist-

oliemannetje | 15-06-14 | 17:18

Liever twee clubhuizen van de Hells Angels dan 1 moskee.

ET007 | 15-06-14 | 17:18

Het gaat helemaal niet om de olie. Het gaat uiteindelijk om onze veiligheid en de veiligheid van onze kinderen. Zoals ik al zei, de kracht van de Islam is de apathie van de mensen die zelf nog niet worden aangevallen.

Maar ook in Nederland wonen naar schatting tienduizenden jonge mannen die dit gedachtegoed aanhangen. In Europa zijn dat er honderdduizenden, en dat worden er steeds meer. De radicale en politieke Islam grijpt overal om zich heen, ook in onze achtertuin, maar ik ben bang dat de meeste mensen dit probleem pas serieus gaan nemen als het veel te laat is en ze zich niet meer kunnen verweren.
Nequebard | 15-06-14 | 16:35

+1
Jij slaat hier tenminste de spijker op z'n kop. In NL wil linksch NL niks van weten, allemaal flauwekul en ze zijn niet allemaal zo. Het mag dan wel zo zijn dat het Midden Oosten altijd onrustig is geweest, maar dat maakt de dreiging niet minder erg. Ik vrees dat als we over een jaartje of 40 nog zo denken als nu dat ze dan al bij Rome zijn, en dan is 't echt te laat...

scratch | 15-06-14 | 17:16

rode peper | 15-06-14 | 17:06
Kirkuk is ingenomen door de Koerden, dat zullen de andere twee op lange termijn niet accepteren omdat er dan een beetje veel geld naar de Koerden gaat.

Basrah ligt in het gebied waar ISIS ambities voor heeft. En natuurlijk voor de deur bij Iran, Saudi Arabië en die Carrier Battle Group die oliejunk Obama net gestuurd heeft.

Even een kaartje was Al-Quida zoon ISIS nu al onder controle heeft: en.wikipedia.org/wiki/Islamic_State_in... Pas sinds 2012 zijn de Amerikanen pleitte, dus dat hebben ze in twee en een half jaar geregeld.

Feynman | 15-06-14 | 17:15

@rode peper | 15-06-14 | 17:10
Zwarte Afrikaners zeg ik dus.

oplichter | 15-06-14 | 17:15

@oplichter | 15-06-14 | 17:06,

Afrikaners zijn blank ;)

rode peper | 15-06-14 | 17:10

Kijk maar eens rond, de voorhoede overstroomt al in grote getalen de beschaving in het westen. De zwarte Afrikaners, de voormalige slaven van de arabieren, hongerig gehouden en onvrijwillig tot de islam bekeerd worden door de oliesjeiks massaal op de boot naar Europa gezet. Alwaar de verraders van de PvdA en de neoliberalen van VDD66 de bezittingen en huizen van de gewone man/vrouw cadeau doen aan hun toekomstige overheersers.
Maar een volk waarvan twee derde te besodemieterd is zijn dikke vette luie tokkiereet van de bank te halen om te stemmen verdient blijkbaar niet beter.

oplichter | 15-06-14 | 17:06

@Feynman | 15-06-14 | 16:57,

De grote voorraden zitten rond Basrah en Kirkuk. Rond Basrah wordt in ieder geval hard gewerkt om de productie, die eigenlijk al stil ligt sinds de Iran-Irak oorlog weer langzaam aan opgebouwd.

rode peper | 15-06-14 | 17:06

-weggejorist-

oliemannetje | 15-06-14 | 17:05

-weggejorist-

oliemannetje | 15-06-14 | 17:05

@Maria.1 | 15-06-14 | 14:39

Echt mooie taarten bakken kunnen ze ook al niet.
Ik geef als cijfer een 5.

lienke | 15-06-14 | 17:04

-weggejorist-

oliemannetje | 15-06-14 | 17:03

@Uw Verzekeringsadvis | 15-06-14 | 16:52,

Ik denk dat het vele malen goedkoper zal zijn om meer te doen aan diepwater exploratie en exploitatie dan het mohammedanisme hier te laten woekeren en in diep water zit nog plenty olie (en nederlanders zijn er ook nog eens goed in...)

rode peper | 15-06-14 | 16:57

Volgens mij is dit de lang verwachte Fitna2 van Wilders.

Pirata piraticus | 15-06-14 | 16:57

rode peper | 15-06-14 | 16:51
De olievoorziening in Irak aan Irakezen is al half stil gevallen, met een beetje karma wordt de productiecapaciteit weer gesloopt en zitten we weer in de situatie dat er meer olie nodig is, dan er betrouwbaar uit de grond komt.

Dan kan iedere malloot weer iedere liter olie verkopen, zonder dat de ethische afkomst boeiend is. Ook in olie zo prijsinelastisch als het maar zijn kan, dus een procentje te weinig productie, veroorzaakt rustig een verdubbeling van de prijs op de markt.

Het is een beetje alsof het Westen een junk is met ontwenningsverschijnselen, en zijn beste twee dealers zijn elkaar op hun bek aan het slaan, zodat de junk zijn dagelijkse fix niet krijgt.

Feynman | 15-06-14 | 16:57

-weggejorist-

oliemannetje | 15-06-14 | 16:56

@Parel van het Zuiden | 15-06-14 | 16:47
Neen mijn waarde, in het eerste heeft u een mate van gelijk. Niet gelezen maar wel redelijk wat over gelezen. En dat de Islam te vuur en te zwaard naar u toe gebracht moet worden weet ik.

Maar zeer zeker geen NPO, staand in de werkelijkheid, maar relativerend de wereld beziend.

Wijze uit het Oosten | 15-06-14 | 16:54

Eerst bij de Telegraaf van persieing op "sociaale" media en dan nu dit.
de mensheid is zwaar gestoord.

smc-r | 15-06-14 | 16:53

@Nequebard | 15-06-14 | 15:46
Mee eens, gaat niet gebeuren anders doet SA geen zaken meer met ons.

Uw Verzekeringsadvis | 15-06-14 | 16:52

@Feynman | 15-06-14 | 16:43,

dat de olie uit Iraq nu naar China gaat is natuurlijk niet zo'n groot probleem, anders hadden de chinezen gewoon ergens anders de olie vandaan gehaald en was er voor ons minder over.

Anyway deze oorlog is echt een zege, met een beetje geluk mengt Iran zich er ook in en zijn onze grootste vijanden elkaar aan het bestrijden ipv ons.

rode peper | 15-06-14 | 16:51

Ik mis een tegengeluid uit de grote gematigde meerderheid van de rest van de moslims

wielmoer | 15-06-14 | 16:50

Ofwel: een TOP vakantiebestemming voor onze Syrie kanjers. Groetjes, de PvdA

De Anaalprofeet | 15-06-14 | 16:49

Ik ben er maar even voor gaan zitten. Geheel neutraal en wat schets mijn verbazing? Ik zie overal gaten! Kleine gaatjes,wat grote gaten enz: Vooral veel gaten in mensen. Isis, of hoe je deze brute gangbang mag noemen, zijn allemaal mannen met haarden. Ik weet niet wat de mens nog nodig heeft om te begrijpen, maar deze taal is wel degelijk duidelijke taal! Zouden er nu nog feelgood menschen tussen lopen en dat bepaalde incidenten geheel op zichzelf staan? Nah, religekkies is gepaster of beter, "sekte mafkezen"! Nu is het hier nog relatief rustig, relatief welteverstaan.

Mr_Pikibelly | 15-06-14 | 16:47

@Wijze uit het Oosten | 15-06-14 | 16:43

Dan heeft u overduidelijk de Koran en Hadith niet gelezen. Religieus extremisme is geen uitwas van Islam, maar de essentie van Islam.
.
Enfin. We kunnen voortaan uw bijdragen op waarde schatten. Ingeinformeerde, NPO opbraaksels. Niets met de werkelijkheid van doen.

Parel van het Zuiden | 15-06-14 | 16:47

In 1970 werkte ik met de eerste gastarbeiders uit maroko, toen al zeiden die dat ze hier de baas zouden worden op termijn, wie danste er in de straten na 9/11 ?
precies diezelfde lieden met hun kroost.
we zijn 13 jaar verder en nog nooit is er vanuit deze groeperingen een afkeuring gehoord op dit geweld maar wel altijd een grote mond al zij zich gekwest menen.

Opvolgende regeringen hebben altijd weggekeken en men bleef hardnekkig links stemmen.
De rot zit er in onze samenleving ook al diep in, hoogste tijd voor een nieuwe koers.

Verwachtniks | 15-06-14 | 16:46

Woestijnapen. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

subsidistan | 15-06-14 | 16:46

@De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 16:36 : Op beschaafde wijze, zei je ?
Die tijd is voor mij allang voorbij...

Mazzeltov | 15-06-14 | 16:45

Ars Vivendi | 15-06-14 | 14:16
En we zijn officieel los in Irak...

"de SOENNITISCHE jihadisten in het noorden."

"oproep van de SJIITISCHE geestelijke Abdul-Mahdi al-Karbalaie, die de bevolking maande het land te verdedigen tegen strijders van de Islamitische Staat in Irak en de Levant (ISIS)." www.nu.nl/buitenland/3802799/duizenden...

Kaartje van de twee strijdende partijen: geocurrents.info/wp-content/uploads/20... of lubpak.com/wp-content/uploads/2011/02/...

Heeft inderdaad niets met de landsgrenzen te maken die door Europese kolonisten getrokken zijn. De splitsing bestaat sinds 632, dus deze partijen waren al aan het matten, toen we in Europa net de Romeinen de deur hadden gewezen. En bezig te leren lezen en schrijven.

USA had iets meer moeite moeten steken in een 1400 jaar oud conflict als ze meer rendement uit hun investering wilden hebben. Nu gaat de Iraakse olie al voornamelijk naar China. Misschien daarom dat China nog steeds Amerikaanse staatsobligaties koopt.

Sjiieten en Soennieten hebben vaker laten zien tijdelijk zij aan zij te vechten tegen een gezamenlijke vijand, om een dag later elkaar de strot af te snijden.

Fijn hè, religie?

Feynman | 15-06-14 | 16:43

@Kind van | 15-06-14 | 16:34
Is dat nou een verwensing of een goede raad ? Ik heb het als eye opener in ieder geval niet nodig. Al sinds mijn jonge jeugd weet ik dat elke vorm van religieus fanatisme een uitwas is.

Wijze uit het Oosten | 15-06-14 | 16:43

Het meest griezelige aan deze video is dat het naar Arabische maatstaven redelijk georganiseerd uit ziet. Dit zijn niet zo maar een stel loslopende gekken.

brutus68 | 15-06-14 | 16:39

@Nequebard | 15-06-14 | 16:35,

Laat je maar, zolang ze elkaar afmaken kunnen ze ons niet afmaken en hoe meer ze elkaar afmaken hoe minder dreiging voor ons. Die olie is trouwens wel handig dus die moeten we wel proberen te beschermen...

rode peper | 15-06-14 | 16:38

Het is tijd voor een Nederlandse mobilisatie. We hebben tienduizenden goedmensen, wegkijkertjes klaar zitten om te helpen. Deze gepassioneerde mensen die mensenrechten en de religie van de Vrede diep hebben zitten zijn ongetwijfeld bereid om de eerste vredesbataljons te formeren. Zoals zij in Nederland meedogenloos en vasthoudend woorden en meningen bestrijden zullen zij in Irak hun maakbare samenleving brengen. En die zal floreren, want die mensen daar begrijpen het wel.
.
Laat de legioenen van het grote gelijk maar uitrukken!

Parel van het Zuiden | 15-06-14 | 16:36

@Mazzeltov | 15-06-14 | 16:34
Je kan natuurlijk ook op beschaafde wijze afstand nemen van dit tuig?

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 16:36

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 16:36

@rode peper | 15-06-14 | 16:31
Het gaat helemaal niet om de olie. Het gaat uiteindelijk om onze veiligheid en de veiligheid van onze kinderen. Zoals ik al zei, de kracht van de Islam is de apathie van de mensen die zelf nog niet worden aangevallen.

Maar ook in Nederland wonen naar schatting tienduizenden jonge mannen die dit gedachtegoed aanhangen. In Europa zijn dat er honderdduizenden, en dat worden er steeds meer. De radicale en politieke Islam grijpt overal om zich heen, ook in onze achtertuin, maar ik ben bang dat de meeste mensen dit probleem pas serieus gaan nemen als het veel te laat is en ze zich niet meer kunnen verweren.

Nequebard | 15-06-14 | 16:35

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 16:34

Ik ben veel te zuinig geworden op mijn nick, na enkele permabans (14 dagen verplicht vakantie van GU), dus wat ik zou willen schrijven over dit schorem hou ik maar voor mij.

Mazzeltov | 15-06-14 | 16:34

@Kind van | 15-06-14 | 16:26
Zoals Wijze uit het Oosten al terecht opmerkte, plastic zakje pakken, diep in ademen, en in het zakje uitademen, daarna nog een paar keer doorademen in het zakje.

Tubantia83 | 15-06-14 | 16:32

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 16:32

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 16:32

@Kind van | 15-06-14 | 16:26
Neuh.. Ik keur dit op geen enkele manier goed, beter gezegd gaat mijn begrijpertje stuk van deze relimalloten.

Wijze uit het Oosten | 15-06-14 | 16:32

Nequebard | 15-06-14 | 16:23,

Dit is al bijna 1400 jaar daar schering en inslag, dat is gewoon het mohammedanisme, laat ze maar hun gang gaan. Wij moeten er gewoon voor zorgen dat ze ten westen van de Tigris blijven en tussen Samarra en Ramadi tot stand brengen, dan blijft onze olie gewoon veilig, zonder dat het ons een fortuin hoeft te kosten.

rode peper | 15-06-14 | 16:31

Wen er vast maar aan.

bft | 15-06-14 | 16:28

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 16:26

@Verwachtniks | 15-06-14 | 16:15
In Europa geldt: zo lang mensen geen schoten horen buiten, zullen ze blijven relativeren. Als ik morgen in de rij sta bij de supermarkt, of achter een bureau een document zit op te stellen, dan is het makkelijk om te vergeten dat dit elders in de wereld gebeurt, en waarschijnlijk binnen een eeuw ook in Nederland.

De kracht van de Islam is niet de sympathie van de onderworpen volkeren, maar de apathie van hun buren. Deze moslims rekenen erop dat ze één land per keer aan kunnen pakken, omdat mensen in de volgende tien landen zich dan niets voor kunnen stellen bij het idee dat zij straks ook aan de beurt zijn.

Nequebard | 15-06-14 | 16:26

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 16:26

-weggejorist en opgerot-

Kind van | 15-06-14 | 16:24

@Shareholder II | 15-06-14 | 15:53
In de video, die jij ongetwijfeld niet bekeken hebt, rijdt een auto met gewapende jihadisten door een leeg veld met aan weerszijden een hek. Over het veld rent een ongewapende man die weet wat er aan zit te komen. Als ze dichtbij zijn, beginnen ze luidkeels schreeuwend op hem te schieten. Hij valt in een hoek neer, gewond. De auto stopt, terwijl hij zich dood probeert te houden. "Hij leeft nog!" schreeuwt één van de jihadisten. Ze lopen op hem af, en hij draait zich om, probeert te gaan zitten en smeekt om genade. "Ik ben maar een chauffeur," zegt hij. Ze schieten hem vervolgens tientallen keren in zijn lijf en filmen zijn lijk.

Op foto's, gemaakt door dezelfde groep jihadisten, is te zien dat mensen gekruisigd zijn of met de tientallen tegelijk worden doodgeschoten. De mannen worden standrechtelijk en vaak op een gruwelijke manier geëxecuteerd, de vrouwen worden verkracht en vervolgens off-camera vermoord wegens overspel, en de kinderen worden tot slaaf gemaakt.

Dat is geen flauwekul.

Nequebard | 15-06-14 | 16:23

Kom op mensen, tot nu toe willen we dit.

tast in duitser | 15-06-14 | 16:19

@Kind van | 15-06-14 | 16:15
Dude, ik begrijp jouw emotie, maar aan jouw tegels te zien loopt jouw bloeddruk iets te hoog op..

Wijze uit het Oosten | 15-06-14 | 16:18

willie1971 | 15-06-14 | 16:07
Jij spoort niet helemaal.
-
Best wel schokkend filmpje. Oorlog is wreed.
Ze zijn er nog niet uit: Sjiitisch of Soenitisch.

Draaikolk | 15-06-14 | 16:17

En Europa blijft doof en blind, slaap rustig verder, de woekering van dit kwaad gaat gestaag en van binnenuit.

Profiterend van onze, door onze regeringen opgedrongen, "tolerantie" ondertussen koers zetten naar een vernietiging van onze beschaving.

Zullen de ogen ooit opengaan ? of wachten we tot ze worden uitgestoken.

Verwachtniks | 15-06-14 | 16:15

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 16:15

Pauzeer de film op 4:28! Van welk land paspoort heeft hij in zijn hand? Kosovo! In 1999 steunde Nederland de bombardementen op Servië. Servië vocht toen tegen deze zelfde fanatici en we hebben Servië "beloond" met de bommen en sancties. Alstublieft...

oldboy1975 | 15-06-14 | 16:15

ISIS het leger van Obama, bewapend en getraind door de VS om uiteindelijk Europa en de VS te onderwerpen.

willie1971 | 15-06-14 | 16:07

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 16:05

Wapens in zn algemeenheid zijn natuurlijk een totale doodzonde voor onze elite maar deze barbarij, bestialitiet en gedegenereerde bloeddorst gaan we natuurlijk goedpraten, van wegkijken en salonfähig maken. Maar.... waarom?

Rest In Privacy | 15-06-14 | 16:03

@kapitein_iglo | 15-06-14 | 15:56
Ietwat rigoureus, niet ? (Do it, do it !!)

Wijze uit het Oosten | 15-06-14 | 16:03

@Ageless | 15-06-14 | 15:22
Het zijn sowieso hypocriete lui. Ze prediken dat angst een slechte zaak is en niet thuis hoort in hun islamitische staat, maar tegelijkertijd durven ze niet met hun volle kop op de video maar slaan een theedoek om. Fascisten in hun zuiverste vorm. Normaliter ben ik tegen het nemen van mensenlevens, maar bij schepsels zoals dezen die het leven van een groot meervoud van mensen in gevaar brengen begin ik daaraan ernstig te twijfelen.

Tubantia83 | 15-06-14 | 16:03

Allah akbar, allah akbar, allah akbar, allah akbar... hé, dat doen ook de 'nederlandse' moslims met een dubbele nationaliteit.
.
Misschien wordt het nog wat van Timmerfrans met de mededeling dat het iets is van actie is van een 'individuele' parlementariër.
.

Thoth | 15-06-14 | 16:02

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 16:02

Even een off topic vraagje... Wat doen die gasten met die verlaten en verbrandde auto?..

Ik herstel autos en daar zit wel een paar leuke karren voor mij tussen... Heeft iemand een email of een telefoonnumer waarmee ik in contact kan komen met die gasten en voor een prikkie of een schaap kan overnemen?

dirkieeee | 15-06-14 | 16:00

Nou nog even aan Kwezel & Poephoofd laten zien! Wat zullen ze schrikken, want dit stond nooit in Trouw. Maar dan hoeven ze niet meer zo dom verbaasd te kijken als het over islam gaat.

PrinsesStoepje | 15-06-14 | 15:55

@Duifmans | 15-06-14 | 15:49
Waarschijnlijk zijn ze er niet zo blij mee. Ten eerste is het bepaald geen goede PR en ten tweede knallen die gasten alles en iedereen af. Gezien het gros van de moslimbevolking in Nederland in hun ogen afvalligen zijn zouden de meesten over de kling gejaagd worden.

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:55

We staan erbij en kijken erna.
Nog teveel mongooltjes die hoofddoekjes cultureel interessant vinden. Die een geloof accepteren als een linkshandige. Alle uitwassen, zoals geen handjes geven aan vrouwen zien als onderdeel van het geloof. Wat kan hun het schelen, zij hebben er toch niks mee te maken in hun zorgvuldig gecreeerde blanke priveeleventjes. Ja, op het werk misschien, maar goed, ze krijgen tonnen per jaar, daar kan wel een toneelspelletje vanaf voor de lieve vrede, hoofdzaak is dat de inkomstenbron blijft voortgaan.
Gelijk hebben ze natuurlijk, er is nog niets ernstigs in Nederland gebeurt.

Terpen-tijn | 15-06-14 | 15:53

Nequebard | 15-06-14 | 15:46
Lol jij trekt je die flauwekul nogal aan he ;-p

Shareholder II | 15-06-14 | 15:53

En kijk voor de grap ook eens hoe belangrijk de Volkskrant de massa-executies van ISIS in Irak vindt, ze gaan helemaal over de rooie, oh nee, toch niet... :
tinypic.com/view.php?pic=1gt2yp&s=...

AgentKrol | 15-06-14 | 15:52

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 15:51

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 15:50

Wat een gruwelijke beelden. Wat vinden moslims in Nederland hier eigenlijk van? Bij de benoeming van van Woerkom vielen de Marokkaanse onganisaties over elkaar heen om hun ongenoegen te uiten, maar hier blijft het waarschijnlijk stil.

Duifmans | 15-06-14 | 15:49

Ergens aan het begin van de video schreeuwt zo'n baardaap dat hij Rome en Andalusië gaat veroveren. Vervolgens krijg je een kleine eeuwigheid aan beelden te zien van gewapende moslims die ongewapende moslims aan flarden schieten vanuit een auto.

De Islam heeft de oorlog verklaard, en het is hoog tijd dat we die oorlogsverklaring aanvaarden en de Islam uit ons mooie Europa trappen. Sloop alle moskeeën en deporteer alle moslims die het daar niet mee eens zijn, of wij zullen over een eeuw precies hetzelfde meemaken als de ongewapende Irakezen die in deze video's op een gruwelijke manier worden vermoord.

Nequebard | 15-06-14 | 15:46

WOIII is al een tijdje aan gang alleen weten ze het in Den Haag nog niet.

wolffman | 15-06-14 | 15:45

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 15:44

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 15:43

Oorlog. Doden is vanaf nu moreel oké

Bababas | 15-06-14 | 15:43

Nou, die Australische hockeyers zijn anders ook geen lieverdjes.

Stormageddon | 15-06-14 | 15:42

Als dit proxy groepje van Saudi Arabië het lukt om de Islamitische Staat te stichten in Irak, Syrië, Damascus en nog wat landjes, dan heeft het Saudische Koningshuis controle over ongeveer de helft van de beschikbare olie op deze planeet. Al deze ISIS mannetjes in de video worden net zo hard geofferd op het altaar van de Saudi's dan de mensen die nu door ISIS worden geslacht.
En aangezien het Saudische koningshuis de vriendjes zijn van het westen zal het westen niet ingrijpen. Besides, iemand moet toch verdienen aan al die kogels, bommen en granaten. Dat gaan de VS en Europa dus ook gewoon doen.
Hard en jammer voor al die onschuldige slachtoffers daar die met zijn duizenden tegelijk door de meatgrinder worden getrokken.

r@zor - InFiDeLz! - | 15-06-14 | 15:41

Ook hier zal op een dag het bloed door de straten vloeien.. zij bereiden zich voor en denken dat er hier alleen maar gristenwatjes rondlopen.
Foutje bedankt..

(c)ZWITSUL | 15-06-14 | 15:41

Normaal gesproken is het me ISIS snel gedaan. Het is een wat grotere vorm van terrorisme, waarbij je zo'n 10.000 man hebt die een tijdelijk een gebied veroveren, en daar naar willekeur doden en moorden. Daarna komt het reguliere leger, geholpen met Amerikaanse drones en raketten, het gebied weer terugpakken.
Dus in plaats van aanslagen zijn de terroristen nu wel groter en sterker geworden en slagen erin hele gebieden te controleren.
Een volgende stap zou zijn dat ze ook drones krijgen, en vliegtuigen en straaljagers, en ook nog een cyberafdeling.
En massavernietigingswapens. Het terrorisme is aan het opschalen.

Rest In Privacy | 15-06-14 | 15:41

Hmm is dat een notentaart met honing en chocolade? Voor mij niet meer dan twee punten hoor want ik moet vanavond nog chinees.

Shareholder II | 15-06-14 | 15:40

@donjon | 15-06-14 | 15:33

Dat filmpje is wel heel bizar. En gruwelijk. En misselijkmakend.

Shape of Despair | 15-06-14 | 15:40

Kennelijk hebben ze nog goede logistiek ook. Ik zie ze hier de net overwonnen legerbasis kapottrekken en puinruimen? Toch onvoorstelbaar dat die gasten dat voor elkaar kunnen krijgen. Ik kan dit niet begrijpen.

Wie trainde die gasten?

Ze schijnen dan wel zo'n 1000 geharde Tsjetsjenen in hun rangen hebben maar toch... Wie trainde die gasten...?

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:40

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 15:40

Echt he... Het maakt ook geen fuck uit waar je het filmpje aan zet. Eens kijken of ik weggejorist word als ik het omzet:

"We moeten alle moslims vernietigen", "De moslims zijn vijanden en we moeten ze met vuur bestrijden", "De gelovigen horen niet op deze aarde" etc etc etc

peterdh | 15-06-14 | 15:39

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 15:38

Schwanz is toch wel het domste subject ooit op deze site.

toonbeeld | 15-06-14 | 15:38

Op zo'n moment denk ik dan :"Gelukkig zitten die gasten daar en niet hier". Ow, wacht....

Wijze uit het Oosten | 15-06-14 | 15:38

En nu maar hopen dat de Climate HOAX een beetje opschiet.

Shape of Despair | 15-06-14 | 15:38

Die hele zandbak daar plat gooien voor zo ver het al niet plat is. Laat Israël maar effe hun gang gaan dan komt het zeker goed.
Wat een zieke geesten zeg, als je er nu niet iets aan doet komt het zachtjes aan allemaal deze kant op.
DUS INGRIJPEN.

dwar | 15-06-14 | 15:37

Gelukkig heb je dat hier nog niet.

Rest In Privacy | 15-06-14 | 15:33

@Desmoulins | 15-06-14 | 15:18
Ik zie het directe belang van Saoedi Arabië niet bepaald. Het is nu weer ellende daar in de regio en ik zie ze niet 1,2,3 eventjes Irak binnenlopen dan hebben ze toch echt een probleem met de Peshmerga's en de Irakezen en de Perzen. Lijkt me niet handig en dat legertje van een paar duizend man zonder luchtmacht kan toch echt niet eventjes zomaar een heel nationaal leger verslaan? Toch?

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:33


Haal ze vooral binnen en knuffel ze te pletter.
Maak mij maar uit voor racist... nazi... islamofoob en weet ik wat al niet meer. Schelden doet geen pijn.
Maar kom niet bij mij klagen, als het uit de hand loopt.
En het is nu niet meer de vraag óf het uit de hand gaat lopen, maar wanneer.
De wereld broeit en dat ligt niet aan de klimaatverandering of het broeikaseffect.

Schietmijmaarlek | 15-06-14 | 15:31

Dit soort extremisme is waarom we de atoombom uitgevonden hebben. Wanneer de vijand niet meer voor rede vatbaar is, het volk of grote delen van het volk hen steunen(delen van Irak steunen deze lui, er zitten zelfs parlementsleden die achter hen staan!) en een directe aanval alleen maar nog meer levens kost. Zodra die ISIL of ISIS staat is opgericht een nuke op Baghdad.

Het is bewezen in de oorlog tegen Japan dat dat het enige is dat wel werkt. Want ik mag toch hopen dat niemand denkt dat dit stopt bij Baghdad, Tehran, Jeruzalem of Damascus?

Nintex | 15-06-14 | 15:31

Dit ga ik nu natuurlijk niet kijkon GS.

Hup.Hup.

Mammeloe | 15-06-14 | 15:30

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 15:29

Hier word je toch spontaan depressief van.

Wimson | 15-06-14 | 15:29

Misterieuze rol van Turkije? Ik snap het niet. Ik herken beelden in de film die al jaren oud zijn, bij elkaar gebracht van oude en nieuwe beelden. Pff, deze film is even radicaal als die gekken. Die moeten maar daar blijven en niet terug komen. Wie wilt er nu een buurman die ooit in Irak of Syrië iemand onthoofd heeft? Ik geloof trouwens niet dat het heel ver kan geraken. Men heeft daar nu geen machtige autoriteit, maar die zal wel komen, of dachten jullie nu echt dat landen zoals VS en Turkije de dure olie aan die gekken overlaat?

@baybabmus | 15-06-14 | 15:28

Godskolere zeg! Die gasten zijn niet alleen totaal gestoord! Ze kunnen ook nog vreselijk goed vechten! Wie heeft die gasten getraind? Meestal zijn dit soort terroristen toch een beetje houtje touwtje militanten die door een getrainde soldaat toch vrij makkelijk terug onder de steen gemept worden waar ze vandaan kwamen maar deze gasten zijn behoorlijk georganiseerd en vechten als leeuwen. Beangstigend. Ik kan me nu wel voorstellen waarom die Irakezen massaal op de vlucht sloegen i.p.v. terug te vechten.

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:28

schwanz 14:37
je mening baseren op hetgeen Al Jazeera meldt is hetzelfde als afgaan op de berichtgeving in Signal in '40-45. AL Jazeera is de zender beheerd en betaald door de emir van Qatar met dezelfde agenda als de Saoudies die de hele bliksemse boel , Isis e.a. betalen, instrueren en hen van de modernste wapens van Amerikaanse en Russische makelij voorzien. Sluipenderwijs is de WO 3 in gang gezet. Alleen de schellen zijn nog niet van de ogen gevallen van de onnozelen in Den Haag en Brussel.Verstandige landen als Japan, Zuid Korea, een continent als Zuid Amerika en in mindere mate AustralIë, houden hun grenzen dicht voor islamitische immigranten dan wel asielzoekers.Alhoewel zij dit niet aan de grote klok hangen. Wij niet, wij laten hen met honderden per maand toe omdat er krachten zijn die er baat bij hebben dat deze stroom asielzoekers niet opdroogt.Vrijwel allen zijn mohammedaan, zij zoeken hun heil niet bij de Verenigde Arabische Emiraten, SA, Qatar enz ,maar bij de van huis uit christelijk landen waarvan ze weten dat zij behept met een misplaatst schuldbesef en hen dus zal toelaten.Doorredenerend kunnen we nog 9 miljoen Somaliërs, 5 miljoen Eritreérs en 40 miljoen Ethiopiérs tegemoet zien en verwelkomen.Europa dient een streep te trekken en hulp te bieden ter plekke. Italié, de voormalig kolonisator van Ethiopië,het recentelijk afgescheiden Eritrea , Libyë en Somalië moet duidelijk maken niet de bevolking van hun voormalige koloniën en masse op te kunnen nemen. De Europese samenlevingen met hun gestaag afbrokkelende cohesie dienen een standpunt in te nemen aangaande de islam en de daarbij behorende immigratie voor het echt te laat is. Maar gelet op het kaliber van de beleidsmensen dient men te vrezen met grote vreze.

Jan Boule | 15-06-14 | 15:27

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 15:26

Lucas66 | 15-06-14 | 15:17
wat een onzin, mccain heeft niks te zeggen Washington, en de neocons zijn er niet aan de macht.
Maar goed, er zijn altijd gekkies die denken dat alles de schuld is van de VS.

--sql error-- | 15-06-14 | 15:24

Spoiler alert! Die gasten flikkeren uit eigen wil hun paspoorten weg, daarna gaan ze kennelijk totaal ongeremd 'drive-by' killen. Dan weer een stukje idioterie waarin 'infidels' kennelijk vergeven kunnen worden en lopen ze iedereen te knuffelen. Wat een totaal malloten! Wat een totaal gestoorde psychopaten. Gooi er maar een paar honderd miljoen aan brandbommen op en maak een mooie glasplaat in dat zand.

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:23

Stenkel | 15-06-14 | 15:07

Je begrijpt 't niet helemaal, geloof ik. Iran moet weinig van soennieten hebben, dus ook niet van Erdogan.
En Isis is weliswaar soennitisch, maar de relatief moderne Turken moeten helemaal niks hebben van deze terroristische baardapen.
Als Iran zorgt dat al die Isis strijders snel richting hun 72 maagden gaan is dat voor ons alleen maar handig en zeker niet bedreigend. Een beetje bloederig zal het wel worden, maar dan vooral in Irak.

Peyronie | 15-06-14 | 15:23

Ja ja, het is weer zover. Een groepering legt een heleboel andere mensen regels en wetten op, maar hoeft zich daar zelf duidelijk niet aan te houden.
Zoals daar zijn, ISIS heeft bepaald dat muziek en dans verboden zijn. Er staat toch duidelijk muziek onder de video, en ik zag ook ergens in het ding --tijdens het snel doorskippen-- dat er gehost werd door een zooi mensen.
Nou ja, pluspunt zal zijn dat diegenen die het overleven heel gezond gaan worden, want roken is ook verboden door ISIS/ISIL: www.standaard.be/cnt/dmf20140120_00938...

Ageless | 15-06-14 | 15:22

Laat ze maar dat kalifaat stichten onder de sharia wetgeving. Zal een land zijn waar alles kapotgemaakt zal worden geen vreugde, geen cultuur een doodscultus en de hel op aarde. Zal een voorbeeld zijn voor alles waar dit geloof voorstaat.

robinhoed | 15-06-14 | 15:22

-weggejorist-

Kind van | 15-06-14 | 15:19

-weggejorist-

Lucas66 | 15-06-14 | 15:18

@De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:11

Een (schijn)religie, helemaal eentje zoals de islam, streeft altijd naar idealistisch gewin. Zij verklaren overigens niet iedereen tot infidel, wat een simplificatie van de realiteit is en geen recht doet aan de vete tussen de sjiieten en soennieten en de geopolitieke belangen die hier het ware motief vormen. Het is de wil van Saudi-Arabië om verdere controle over de olie te hebben en meer controle en grondgebied voor de wahabitische islam waarbij het sjiitische Iran, een andere aartsvijand, aan invloed zal verliezen.

Desmoulins | 15-06-14 | 15:18

-weggejorist-

Lucas66 | 15-06-14 | 15:17

-weggejorist-

Lucas66 | 15-06-14 | 15:17

1 ding is wel duidelijk, het westen moet zich er niet mee bemoeien, elke soldaat daar is er 1 teveel. Zinloos en zonde.
Iran gaat heus niet Turkije binnenvallen om Erdogan in het zadel te houden, is toch niet logisch, als Turkije dat zou accepteren trekt de navo zijn handen af van dat land.

Terpen-tijn | 15-06-14 | 15:17

Ik ga de film niet bekijken. Ik heb het nu allemaal wel gezien, de cirkel is rond.
En nu?

michello | 15-06-14 | 15:17

Clanking of the swords noemen ze het dan, deze immorele beesten. Dit menselijk afval, dit pure kwaad, vecht anders wel met moderne wapens en uitrusting die in het Westen zijn ontwikkeld. Zit geen zwaard bij.

Zelf kunnen moslims helemaal niets, alleen maar vernietigen.

Art Vandelay Ultor | 15-06-14 | 15:16

Wegens doorslaand succes zullen de vervolgfilms niet lang op zich laten wachten

(Behind)Doors | 15-06-14 | 15:16

Het is dat een goede vriend van mij net vorige week in Erbil, een ritje van 88 km volgens google maps van Mosul, is gaan werken maar anders had ik de popcorn erbij gepakt en genoten van het schouwspel: onze vijanden die elkaar afmaken, veel beter kan het niet worden...

rode peper | 15-06-14 | 15:15

Nog even IS IS OVER!!!!!!

L.M. | 15-06-14 | 15:15

WMO66 kan niet wachten

lulleficatie | 15-06-14 | 15:14

De ontwikkelingen zijn niet te keren. We zullen het met ledige ogen moeten aanschouwen. Een weg terug is er niet meer, alleen redden we het niet. Een Hogere Macht kan alleen hier verandering in brengen. De mens heeft het verpest.

Pechvogel | 15-06-14 | 15:14

Tja het weer is daarro altijd wel goed, dat dan weer wel.

potverdrie | 15-06-14 | 15:14

@Graaf van Egmont | 15-06-14 | 14:58
Leuk voor Ahmed die een Nederlandse vrouw heeft, zelden naar de moskee gaat en na het werk lekker met mij een biertje gaat drinken. Als het toch wil doen doe het dan goed en schaf al die import-religies af, als mensen dan toch willen geloven dan bidden ze Wodan of Thor maar aan. Lijkt me wel een goed plan.

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:13

Er zit toch geen reclame zooi in het filmpje, anders neem ik niet eens de moeite om te kijken.
Want reclame daar wordt ik nauw schijt ziek van, beetje geweld boeit me niet zo.

Free will | 15-06-14 | 15:13

@Terpen-tijn | 15-06-14 | 15:04
Tsja het blijft altijd een lastige.. Aan de ene kant zal dit een aanzuigende werking hebben op Jihadisten in de dop aan de andere kant kan het wellicht geen kwaad voor normale mensen om eens te zien wat voor totaal ziek vlees we hier in de zich op Allah beroepende "verzetsstrijderskuip" hebben.

Vandenpotgepleurd | 15-06-14 | 15:11

@Shadow112 | 15-06-14 | 14:56
Het zit helaas wel in het aard van het beestje het is een religie als vehikel gebruiken voor idealistisch gewin.

Aparte strategie hebben deze jongens ook. Ze verklaren gewoon iedereen die het niet met ze eens is tot infidel en dat geeft ze vervolgens het recht om ze te vermoorden en verkrachten. Beschaving, respect en andere waarden en normen hebben ze niet van gehoord. Ongelooflijke eng monsters zijn dit. Daar mogen wel wat bommen op gesmeten worden. Het meest enge is dat ze kennelijk ook nog eens enorm goed kunnen vechten en over zo'n 12,000 man met sinds binnenkort behoorlijk geavanceerd wapentuig. Dat wordt dus nog een hele kluif en met overwinning na overwinnen zullen ze alleen maar sterker en rijker worden.

P.S. Ze worden dus niet gesteund door andere mogendheden maar door roof en diefstal en mogelijk private donaties uit o.a. Saoedi Arabië...

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:11

Waren het de Russen die Afghanistan in terreur-ellende achterlieten. Ditmaal zijn het de Amerikanen samen met de hielen likkende (lees: oliegeile) NAVO-bondgenoten die Irak in een soort van machtsvacuüm achterlaten. Bravo! Wanneer leren ze het een nou eindelijk eens af?
En Youtube? zij weren liever porno en filmpjes vanwege auteursrechtelijke onzin. Laten ze dit soort walgelijke docu's misschien staan als propoganda? Om te bewijzen dat de aanwezigheid van westerse vredestichters toch eigenlijk zo slecht nog niet is?
De wereld is ziek.

Ugly Basterd | 15-06-14 | 15:11

Ah dit is dus dat geweldige multiculturalisme waar DIDI Samsom zo gek op is.

zeertegendradig | 15-06-14 | 15:10

Ik wist wel dat oorlog erg was maar nu zie je het eens in een echte film first person. Wat een eye-opener. Laat dit maar eens zien aan alle Tweede Kamer leden dan snappen ze waarom investeren in defensie belangrijk is ipv jarenlang te bezuinigen.

stipjes | 15-06-14 | 15:10

Ahhh ik zie die teringhonden daar demonstratief paspoorten verscheuren :) gaan ze dat hier ook doen?

peterdh | 15-06-14 | 15:10

-weggejorist-

Lucas66 | 15-06-14 | 15:08

Gooi er aub 100, beter 1000 atoombommen op, zolang ze nog in een buurt zitten kan het nog...

Het zijn gewoon geesteszieke massamoordenaars.

thorrie | 15-06-14 | 15:08

@Terpen-tijn | 15-06-14 | 15:00
'Achterover leunen....' Waar ga je op wachten dan? Dat ze even de grens bij Turkije oversteken om ook Erdogan in 't zadel te houden? Met als gevolg dat een NAVO-linie en -basis wordt gekielhaald en Iran is doorgedrongen tot in Europa?
Weltrusten, sukkel.

Stenkel | 15-06-14 | 15:07

Ik gooi voor de broodnodige balans nog maar een paar korans in de vuurkorf...

eerstneukendanpraten | 15-06-14 | 15:07

Dus, wat gaat de beschaafde wereld hier aan doen, rustig afwachten tot ze bij ons ook los gaan zal het wel zijn.
Hopelijk kunnen de Hollandse zakenmensjes wel geld blijven verdienen aan SA, zieke wereld.

Uw Verzekeringsadvis | 15-06-14 | 15:05

@Wonderful-Life | 15-06-14 | 15:01
Terreur is verboden in Nederland, dus ook islamofacistisch terreur. Daar bij snap ik niet wat je bedoelt met je zin: 'Dat komt omdat domme mensen als je, niet vaak genoeg wakkergeschud kunnen worden...' ik ben helemaal niet dom. In tegendeel juist. En je hoeft mij en velen met mij niet te waarschuwen wat islamitisch terreur kan aanrichten aan ellende dat lezen we dagelijks in de kranten.

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 15:05

Je kan zeggen wat je wil van die gasten: Ze hadden onder werktijd in ieder geval wel heel netjes plastic over de bekleding van hun autostoelen gedaan, keurige jongens dus, na terugkeer zouden ze toch in ieder geval in aanmerking moeten komen voor een uitkering, huis en auto.

Vandenpotgepleurd | 15-06-14 | 15:04

Arnoud bin Doorn kon niet wachten om de film op zijn facebook te zetten.

fram | 15-06-14 | 15:04

Zulke filmpjes zou men niet mogen kijken. Ben zwaar tegen censuur, dit is de uitzondering.
De neutrale krijgt behoefte aan geestelijke bijstand en de pro aan meevechten.

Terpen-tijn | 15-06-14 | 15:04

Schwanz | 15-06-14 | 14:57

Dit is dus slechts propaganda...
Jatten? Dus niet verkocht door de plaatselijke machthebbers... Het ligt altijd aan 'ons', en 'zij', de slachtoffers, zouden anders nooit gedreven worden tot dit soort beestachtige praktijken. Overal waar de islam een spoor van bloed en verderf achterlaat zijn 'wij' uiteindelijk toch de daders en schuldigen.

Geen zinnig mens hecht meer waarde aan uw kolder alleen nog binnen contreien die in een goedgelovige bubbel zitten.

Desmoulins | 15-06-14 | 15:03

Moslims tegen elkaar. Nu nog DAAR.
Straks HIER. Uw aardige groenteman op de hoek mag er dan ook aangeloven.
Want het echtpaar Junker -Merkel is gapen nog eens achter hun hand.
EU volmaakt.

Ik kook ook | 15-06-14 | 15:02

Wat we in dit filmpje kennelijk zien is hoe de ene islamiet de andere islamiet afslacht omdat 'ie bij het verkeerde islamietenclubje zit.
Zouden islamieten hier zelf niet bang van worden?

Ars Vivendi | 15-06-14 | 15:01

Ik ga deze misselijke film niet elke seconde bekijken, maar zijn die gasten in het begin van de film niet gewoon willekeurige drive-by beschietingen aan het uitvoeren?!
.
Angstaanjagend dat dit verheerlijkend is voor die hufters...

lulkoekhapper | 15-06-14 | 15:01

@De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 14:51
Juist, weet je hoe dat komt? Dat komt omdat domme mensen als je, niet vaak genoeg wakkergeschud kunnen worden, ik ben jullie al 14 jaar lang aan het wakkerschudden, maar het schiet helaas niet op, er ligt namelijk een hele dikke betonnen plaat voor jullie kop, maar ik ga gewoon door, want ik geef nooit op, tot dat de fascistische islam in het westen maar dan vooral in Nederland verboden wordt.

Wonderful-Life | 15-06-14 | 15:01

@In the morning! | 15-06-14 | 14:15
Dus.... gewoon struisvogelpolitiek, kop in 't zand?
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen?

Stenkel | 15-06-14 | 15:01

Een ieder die dit goed praat dient per direct zijn paspoort in te leveren en in de zandbak te gaan wonen. ISIS is een pure, nauwgezette en beestachtige doodcultus.

Het Westen moet er NU wat tegen doen want al die honden groter en groter worden is er straks geen stoppen meer aan. Drie keer raden wat er met ons (inclusief goedpraters, wegkijken en gutmenschen) gebeurd als ISIS de kans krijgt om ons te bekeren tot de dood?

Shape of Despair | 15-06-14 | 15:00

Als Iran gaat ingrijpen, kan het nog een knetterend feestje worden.
Gaat achteroverleunen.

Terpen-tijn | 15-06-14 | 15:00

Schwanz | 15-06-14 | 14:57 | | Reageer+ |
Met mijn "broeders" mijn "broeders" onthoofden natuurlijk! Dat niet iedereen dat begrijpt begrijp ik ook niet hoor.....

aardappelninja | 15-06-14 | 15:00

@Desmoulins | 15-06-14 | 14:52

Verraad volgens het boekje. Ik kan echter nergens standaardaangifteformulieren vinden.

Parel van het Zuiden | 15-06-14 | 15:00

@DutchLibertarian | 15-06-14 |

Juist. Je weet dus aan welke kant Franszje staat!

roze_bril | 15-06-14 | 14:59

Bedankt deze had ik nog niet gezien, mooie beelden!

Ommie de HaatMoker | 15-06-14 | 14:59

Als Nederland nou eens eenzijdig zou proclameren dat de Islam een religie EN een ideologie is die in potentie niet in een land als Nederland thuishoort, dan schept dat voor ons de mogelijkheid om alle moslims te bekeren tot atheïsme of een andere godt naar keuze, of de Islam als zodanig af te zweren. Zo niet, koffers pakken en terug naar land van herkomst.

Graaf van Egmont | 15-06-14 | 14:58

Mooi stukje propaganda. Wat zou jij doen als Amerikaanse, Nederlands/Britse, Koreaanse en Franse oliemaatschappijen je land bezetten en fossiele brandstoffen komen jatten, over de rug van je godsdienst heen? www.aljazeera.com/indepth/features/201...

Schwanz | 15-06-14 | 14:57

En Frans Timmermans maar slijmen bij de Saoedi's, die deze barbaren behind the scenes flink steunen..

DutchLibertarian | 15-06-14 | 14:57

Ziek.

Baron bierviltje | 15-06-14 | 14:56

Even een misschien niet populair gedachtespinsel. Is dit uit naam van islam, of gewoon het ordinaire gedrag van de mens? Zoveel mogelijk land, en zo veel mogelijk macht over anderen. Wat zou er gebeuren als feyenoord hooligans en de ajax hooligans makkelijk aan zware wapens zouden kunnen komen? Zouden ze die dan tegen elkaar gebruiken, of zijn wij daar dan wel weer te beschaaft voor. Ik placht het te betwijfelen.
.
Stenen gooien verscholen uit naam van je club, of moorden verscholen uit naam van je geloof. De mensheid lijkt verdoemt door een grote fout in ons instinct. De minderheid gaat het heel moeilijk maken voor de verlichte meerderheid.

Shadow112 | 15-06-14 | 14:56

Ik vraag me af of ISIS inmiddels al als terreurbeweging is aangemerkt door Nederland. Kan je jongens toch mooi het paspoort afpakken, en zelfs preventief aanpakken.

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 14:55

@Tubantia83 | 15-06-14 | 14:51

Dat er dus animo voor dit gedachtegoed is, geeft wel aan dat de islam in potentie een levensgevaarlijke, allesvernietigende maar bovenal allesomvattende ideologie is.

Desmoulins | 15-06-14 | 14:54

Lichtjes verontrustend dit filmpje. Kotsneigingen na al dit moois.

kuripot | 15-06-14 | 14:54

@LangeTijdGeleden | 15-06-14 | 14:18
Bescherming van onze overheid? Ben jij wel goed bij je hoofd? Heb je dat lijstje gezien over de restanten van ons leger? Koop je eigen hardware maar, doe ik ook.

Psycheltjes | 15-06-14 | 14:53

@Parel van het Zuiden | 15-06-14 | 14:49

Het negeren van de grondwet om moedwillig staatsgevaarlijke elementen Nederland binnen te laten is inderdaad landverraad, en dat in de meest zuivere vorm.
We leven in een vreemde tijd.

Desmoulins | 15-06-14 | 14:52

Verbied de islam.
De enige oplossing.
Pleur ze het land uit, allemaal, deporteer ze, voor we zelf in de ellende komen.

Terpen-tijn | 15-06-14 | 14:52

@Maria.1 | 15-06-14 | 14:36
We hebben het over YouTube Maria. Daar zijn genoeg onbedekte haren te zien. Voor weggeschoren haartjes daarentegen moet je op andere sites zijn.
(Ik heb wel een paar suggesties als u geïnteresseerd bent.)

VanBukkem | 15-06-14 | 14:52

Het zijn allemaal mietjes, die ISIS-strijders. Niet mans genoeg om hun gezichten te laten zien. Uiteindelijk allemaal bang om als varkensvoer te eindigen mochten ze in gevangenschap herkend worden voor de misdaden die ze begaan. Overigens ben ik van mening dat YouTube dit dient te weren. Niet dat dat verspreiding tegen zal gaan, maar het maakt het wel een stuk lastiger voor die idioten om zieltjes te winnen voor hun verderfelijke gedachten.

Tubantia83 | 15-06-14 | 14:51

@Wonderful-Life | 15-06-14 | 14:42
Loop je nou je eigen reaguursels te copy/pasten en te spammen? Zo'n denderend stukje proza is het namelijk niet.

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 14:51

Komt allemaal door die vervelende Bush en de neocons. Heeft verder niets met islam te maken.
Binnen het christendom hebben 'wij' ook zo'n periode meegemaakt, dat heb ik ergens gehoord en gelezen...
Het ligt eigenlijk aan religie an sich, en daarna pas aan die nare Amerikanen, en dan bedoel ik Bush en natuurlijk niet de welbespraakte en lieve Obama, en niet te vergeten de zionisten; het ware kwaad.

De tijdgeest anno 2014.

Desmoulins | 15-06-14 | 14:50

Dus dit zijn die knullen waar Van Uhm een harde bobbel van krijgt?

Muggenmepper | 15-06-14 | 14:50

Wegkijkers?
Heb 30 seconden gekeken, toen voelde ik kotsnijgingen.

Terpen-tijn | 15-06-14 | 14:50

@Maria.1 | 15-06-14 | 14:39
Zal we door een trol gebakken zijn met varkensvet o.i.d.

De Koreaanse Slet | 15-06-14 | 14:49

Syrië-gangers terug laten keren in onze samenleving is roekeloos, nalatig, zelfs kwaadaardig. Iedere politiek partij die zich niet maximaal inspant om deze toestroom te stoppen heeft simpelweg bloed aan de handen. Niet handelen is een oorlogsverklaring aan het Nederlandse volk. Hoogverraad is blijkbaar salonfähig.

Parel van het Zuiden | 15-06-14 | 14:49

Executies op youtube? Gadverdamme.
Is niet inmengen of ingrijpen ook een keer een optie voor het Westen? Het heeft nooit eerder vrede gebracht.

Bulloch | 15-06-14 | 14:49

Laat ze elkaar maar uitmoorden.
-
Haal die Patriots maar alvast even weg bij Diyarbqakir, dan zullen wij eens met een bakje popcorn op schoot toezien hoe of de Turkse islamitische revival vaart bij de takfir opvatting van het enige ware geloof...

bisbisbis | 15-06-14 | 14:47

Trap godverdomme al die ISIS fascisten hier het land uit. Die ISIS moordenaars club, Hamas en al die andere verderfelijk organisaties verbieden, nu!
Of is die stikker van Geert erger.

Boy Cot | 15-06-14 | 14:46

Bewijs is nu wel geleverd dat het niets met moslimzijn te maken heeft. Gaat erom of je je sjihiet noemt of niet.
Gelukkig denkt isis goed over de ongelovigen, die hebben niets te vrezen...

Terpen-tijn | 15-06-14 | 14:43

Hey, domme wegkijkers en naïevelingen, blijven jullie nog steeds ontkennen dat de islam een levensgevaarlijke zeer gewelddadige fascistische ideologie is die verpakt is als een godsdienst?! Tot wanneer blijven jullie de islamitische vijand knuffelen?! Tot dat ook jullie kop afgehakt wordt of op een beestachtige manier geëxecuteerd worden?! Stelletje idiote landverraders.

Wordt eens wakker, en snel a.u.b. De islam dient in het hele westen verboden te worden, wie graag islam wilt, moet de koffers pakken en gauw naar Mekka opzouten.

Links en alle islamknuffellaars die decennia lang tot de dag van vandaag de islamieten aan het kweken zijn, zijn medeschuldig aan deze beestachtige executies, jullie hebben bloed aan jullie handen. Links is bah, stelletje vieze fascistenknuffellaars.

Wonderful-Life | 15-06-14 | 14:42

Ok, er zitten dus 3 groeperingen verdeeld over 3 landen, die elkaar niet uit kunnen staan.
Is het niet veel handiger die grenzen aan te passen dat ze allemaal hun eigen stukje hebben?

Een grote boem lost het probleem natuurlijk nog sneller op

De Epibreerder | 15-06-14 | 14:42

Zijn dit nou de vriendjes van Groenlinks, Timmerfrans en die Peter van Uhm ( www.omroepwest.nl/nieuws/05-05-2014/vo... ).
Dat we vooral niet vergeten wie het waren die deze islamofascisten steunden.

--sql error-- | 15-06-14 | 14:42

Beesten in hun natuurlijke habitat moet je beest laten zijn. Elke poging van beesten om dat in onze samenleving te doen moet met definitief en dodelijk geweld tegemoet getreden worden. Nietsontziende repressailles in de thuislanden moeten standaard instrumentarium worden dat op elk noodzakelijk moment te velde kan worden gebracht.

Parel van het Zuiden | 15-06-14 | 14:41

@Conan de Rabarber | 15-06-14 | 14:39
Maar deed 'ie ook the dance of joy?

Ars Vivendi | 15-06-14 | 14:40

Alleen maar parasiteren, alleen maar kapotmaken. Nooit iets opbouwen. Hoop dat die idioten tot de laatste man toe uitgeroeid worden.

dr. P. von Orno | 15-06-14 | 14:40

Welke idioot heeft die taart gebakken?!

Maria.1 | 15-06-14 | 14:39

Toch apart dat youtube dit soort gruwel toestaat.

0592 | 15-06-14 | 14:39

Die ene soepjurk, dat is toch Balki uit Perfect Strangers?

Conan de Rabarber | 15-06-14 | 14:39

Nederland kan maar 1 ding doen> ten koste van alles voorkomen dat de grote schoonmaak hier gebeurt.
Zal nog een hele kluif worden, we krijgen door dit soort geintjes nog meer asielzoekers / vluchtelingen, wie zegt mij dat daar geen extremistisch tuig tussen zit?
Ook van diegenen die terugkeren na de "strijd".
Gaat zijn hart vasthouden...

Terpen-tijn | 15-06-14 | 14:38

ISIS komt naar je toe deze zomer. Gezellig.

postmodernismisdead | 15-06-14 | 14:38

Deze 'mensen' worden bij de NPO geduid als 'boze mannen met baarden'.
Da's best wel triest.

Ars Vivendi | 15-06-14 | 14:37

Het wordt tijd voor een atoombom op de grote zandbak die Midden-Oosten heet, dan kunnen we eindelijk met een schone lei beginnen...

Maxx! | 15-06-14 | 14:37

@VanBukkem. Of nog erger: onbedekte haren.

Maria.1 | 15-06-14 | 14:36

@Ome Gijs | 15-06-14 | 14:28
Kom kom, niet zo aanstellen.
Uw kinderen krijgen toch geen blote tieten te zien wel...

VanBukkem | 15-06-14 | 14:34

Ik wacht wel op de camerabeelden van het westerse wapentuig waarbij die haatbaarden verrot geschoten worden.

HaatAth3ist | 15-06-14 | 14:34

En hoeveel van deze gasten zijn er net terug uit Syrie van hun jihadvakantie? Met de groeten van de PvdA, D66 en VVD!

Moonwarrior | 15-06-14 | 14:34

En ik hoor die moslims hier allemaal zeggen:"ja maar dat zijn fundamentalisten.Dat is geen Islam." Ik durf te stellen dat als er geen Islam was geweest er ook geen fundamentalisten van dat geloof waren geweest. Dus wel de schuld van Islam en al zijn gebreken.

KlauweFul | 15-06-14 | 14:33

Nou, je kan veel zeggen maar die NL ISIS aanhangers zijn wel creatief bezig geweest. Iemand heeft het leuk gevonden om met de glitterstift te spelen. Heeft de les handvaardigheid toch nog ergens nut voor gehad.

Julia | 15-06-14 | 14:32

Waar Islam is, steekt extremisme de kop op. Dat is het kenmerk van de Islam, overal ter wereld. Dat gaat in Frankrijk, Nederland en andere West-Europese landen niet anders zijn. Gematigde moslims zijn juist een onderdeel van dit proces. Deze gematigde moslims houden nl. overal hun bek dicht en laten nooit een geluid horen. Want uiteindelijk als het om de Islam gaat, weten ze dat de orthodoxen dichter bij de waarheid van het geloof staan dan zij.

roze_bril | 15-06-14 | 14:29

Binnen een jaar of 35 ook in uw gemeente.

rien6139 | 15-06-14 | 14:29

Geen kijkwijzerlabel; geschikt voor alle leeftijden dus.

VanBukkem | 15-06-14 | 14:28

OK, vanaf 50:50 NIET-kijktip. Huiszoeking + iemand die zijn hoofd gaat verliezen. Dank u Geenstijl.
Ik ben even kotsen. Werkelijk. Dit soort films op Youtube? WTF????? Mijn kinderen zitten op Youtube GVD!!!!
Nogmaals ik ben kotsen. Gadverdamme.

Ome Gijs | 15-06-14 | 14:28

Het komt een beetje op mij over als Staphorst meets geestelijk onvolgroeide mannen die door inteelt, corruptie en gebrek aan educatie nooit verder kunnen kijken dan de dag van morgen en zover hun -weliswaar lange- neus reikt.
De vraag is natuurlijk of en wanneer wij hier in het Westen er buiten aanslagen, écht iets van gaan merken in ons dagelijks leven.
Dan is het tijd om het seculaire boeltje te pakken.

Ome Gijs | 15-06-14 | 14:22

Wij krijgen binnenkort ook een koekje van Links gedraaid deeg. Vandaag of morgen. Hup Geert!

Normpje | 15-06-14 | 14:22

En dan te bedenken dat Al Qaida zich van ISIS distantieert omdat ISIS te extreem gevonden wordt. Het moet niet gekker worden.

Ars Vivendi | 15-06-14 | 14:22

Kent de ramadan die eind van deze maand begint ook een schietpauze of zijn alleen eten en seks verboden?

henriette | 15-06-14 | 14:21

Enge gedachte dat er zo veel ISIS aanhangers in NL wonen...

En waar blijft onze overheid die z'n burgers daar tegen zal beschermen? Oh ja, de privacy van de onschuldige burgers steeds verder afpakken onder mom van 'veiligheid'.

LangeTijdGeleden | 15-06-14 | 14:18

@Feynman | 15-06-14 | 14:15
'Irak komt het voorlopig niet meer goed.'

In de rest van het Midden-Oosten trouwens ook niet

Ars Vivendi | 15-06-14 | 14:16

Maatschappelijk misschien een doodzonde, maar Mekka en Medina zijn wel de plekken die als basis dienen voor dit soort uitwassen van onmenselijkheid.
Maak er een parkeerplaats van, net als die lui van isis zelf.
Kernwapens zijn onethisch, maar wel uitzonderlijk duidelijk in wat de bedoeling is.

Dezenaamhier | 15-06-14 | 14:15

Islam aanmerken als terroristische organisatie. Klaar met gedegenereerde waanzin.

yamahaha | 15-06-14 | 14:15

Dubbelpost na internal server error 500.

In the morning! | 15-06-14 | 14:15

Kan iemand mij de varkenshaas in roomsaus even aanreiken?

Ars Vivendi | 15-06-14 | 14:15

4.000.000.000.000 $ dumpte USA in de Afgaanse en Iraakse woestijn. Samen met duizenden dode soldaten en nog meer jongeren die voor het leven gehandicapt zijn. De stabiliteit door dubieuze dictators is vervangen door terrorisme, fundamentalisme en anarchie.

Het zou geen tweede Vietnam oorlog worden. Dat klopt. Naar Vietnam kan je nu op vakantie, in Irak komt het voorlopig niet meer goed.

Feynman | 15-06-14 | 14:15

-weggejorist-

In the morning! | 15-06-14 | 14:15

Ik ben die islam zó ontzettend beu, islam dit, islam dat. Er zijn vele manieren om een toekomst te projecteren. Word eens wat diverser man, dat gezeur

In the morning! | 15-06-14 | 14:15

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl