Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wilders wil jou!

Geert Wilders zoekt Kamerleden voor zijn nieuwe politieke partij. Uit de laatste peilingen blijkt dat de Limburger mag rekenen op 7 zetels, dus hij heeft nog plek voor 6 kandidaten. En gezien onze poll, lopen er aardig wat Wilders adepten rond hier. Dus ben jij niet bang uitgevallen, bereid te overnachten in een cel en wil je de uitwassen van de Islam bestrijden, dan doe je er goed aan om voor 15 april een sollicitatiebrief richting ome Geert te mailen. Politieke ervaring is niet vereist. Mavo met kopklasje Havo, eventueel aangevuld met deelcertificaten van een thuiscursus strekt tot de aanbevelingen. Tenminste, afgaande op het c.v. van Wilders is dat meer dan voldoende.

Reaguursels

Inloggen

Opleiding is geen vereiste voor een goede politicus. Het is zo zielig dat mensen meteen helemaal afgekraakt worden alleen al om de opleiding.

Jan Marijnissen was eerst een lasser voordat ie in de politiek ging en toch vind ik 'm geen slecht politicus ook al ben ik een liberaal en sta ik recht tegenover het socialisme.

ParaPanzer | 28-03-05 | 17:34

Het grote verschil tussen Fortuyn en Wilders is, is dat eerstgenoemde in ieder geval nog inhoud had. Ik bedoel maar, de titel professor krijg je niet zomaar. Het is fijn als er iemand is die de mensen wakker maakt, maar doe dat dan wel met inhoud AUB.

murdoc | 27-03-05 | 14:31

@ folio en Pannie

Folio heeft denk ik gelijk. Waarom is het electoraat zo wezenlijk veranderd sinds Pim Fortyun? Ook die kreeg "out of the blue" zo'n 30 zetels (en als ie geleefd had, waarschijnlijk meer) het feit dat een lijk de verkiezingen wint zegt wel iets over hoe zat het een deel van de Nederlandse bevolking met de gevestigde politiek is.

zinvol geweld | 27-03-05 | 13:22

Pannie

Dat heb jij in het verleden waarschijnlijk ook gezegd over de LPF. Lekker met die blinddoek om blijven lopen zou ik zeggen.
Ik zeg hiermee overigens niet dat Wilders Pim is of wil zijn. Nogmaals het gaat erom dat er behoefte is aan politieke vernieuwing, nieuwe geluiden. De mensen die nooit zouden gaan stemmen stemmen nu uit protest op Wilders in de hoop dat er ook echt wat gaat veranderen, en er is een groep die wel zou gaan stemmen, en die ook een nieuwe richting zoeken. En dat groep Wilders daardoor meer dan 4-5 zetels zal krijgen lijkt mij duidelijk. Maar voorlopig hebben we nog tot 2007, wat ook wel zo prettig is om de 'kat' Wilders uit de boom te kijken.

folio | 27-03-05 | 13:07

folio
Wilders zal nooit meer als 4-5 zetels kunnen krijgen!!!!!Ik beloof het jullie!
Hoe komen mensen toch bij die 20 zetels???
Wilders zal altijd een nobody blijven!
(Blij dat'ie er is overigens, dit soort figuren zijn ook noodzakelijk in een democratie namelijk)

Pannie | 27-03-05 | 12:54

@ Blawablawa

Net wakker en ga zo eten en douchen, dus voor ik weer reaguur duurt het wel even...
Jij quote mij in een reactie op de smakeloze ps van Sunnygirls "column om te lachen"
Kennelijk bedrijf ik een 'zieligheidspolitiek'? Verklaar je nader. Wat Pim fortyun of zijn aanhangers daarmee te maken hebben ontgaat mij ook (maar ben dan ook net wakker)
Ik was echt, en ben nog steeds, door de slachting op Van Gogh geschokt. De man was zo'n beetje mijn held. Geen politieke aspiraties, maar wel elke keer de vinger op de zere plek, namelijk op het bestaande moslimfacisme in Nederland. Kortom, de ideale luis in de pels! Niet het al bestaande facisme in Islamitische landen, daar waar deze religie al veel goeds over de bevolking uitstrooit, maar in Nederland dus.
Als Amsterdammer zie ik mijn stad langzamerhand verpauperen en zie ghetto's ontstaan waar facisitisch gedachtengoed gepredikt wordt. Als het om een handjevol debielen zou gaan, zou ik daar nog om kunnen lachen, alleen de overgrote groep welwillende moslims laten zich intimideren en overvleugelen door die kleine groep geloofsfanatici. Die zijn niet zo ontwikkeld dat ze een middelvinger tegen ze kunnen opsteken en zeggen van "ga je moer lastigvallen" of woorden van gelijke strekking. Ze worden als afvallige bestempeld en zijn hun leven niet zeker. De Samir A's en Mohammed B's (en Abu Jaja's) zijn ontwikkelde jongens die een groot bereik onder de moslimjeugd te hebben. De jeugd die meer dan 50% van alle grote steden bevolkt. Nu ze ook de politiek in hun greep hebben, en angst zaaien onder de autochtone bevolking, komt alles wel eng dichterbij. Mensen gaan zwijgen. Ik heb het niet over die paar " ze-moeten-ze-allemaal-het-land-uit-trappen" roepers, maar over brave belastingbetalende burgers zoals ikzelf. Die democraat in hart en nieren zijn en die de Westerse beschaving en het vrije woord en de vrije pers hoog in het vaandel hebben.
Als het gros van de Nederlanders. of erger, het handjevol politieke smaakmakers ook nog gaat 'ver-dimmhi-en" vrees ik voor het Nederlandse staatsbestel. Dan is die hele D66 discussie een leuke academische exercitie, terwijl de nieuwe bruinhemden met hun halve maan vlaggen de straten beheersen. Ook in de Weimarrepubliek dacht men dat het wel een vaartje zou lopen, het was immers het land van Goethe, Schiller en Bach, beschaving lag daar verankerd. Kijk allleen maar naar Joegoslavie en zie hoe anno nu hoe dun het laagje beschaving is. Mensen die eerst (noodgedwongen door tito) vreedzaam samen leefden, bleken potentiele kampbeulen te zijn.

zinvol geweld | 27-03-05 | 12:35

@ Lucas
Als het hier zo doorgaat als nu dan hebben wij helemaal geen atoombom meer nodig om het land naar de klote te helpen. Dat doet de huidige regering ook wel voor ons. Dat Wilders de hypotheekrente aftrek wil behouden is natuurlijk logisch, er zouden teveel mensen hun huis moeten verkopen wanneer je dat zou opheffen.(wat je nu al ziet als mensen gaan scheiden) En in dat geval zouden er te weinig huurwoningen zijn om de mensen te herhuisvesten. Jij denkt, gezien je post, dat alleen in Wassenaar gebruik wordt gemaakt van de hypotheek aftrek. Dat is buitengewoon kortzichtig. Die ca. 20 zetels gaat groep Wilders toch echtwel halen, jij bent zeker de LPF vergeten. Overigens zie ik nu precies als bij de opkomst van Pim toendertijd dat er weer heel veel mensen zijn die het demoniseren nog niet zijn verleerd.
Het gaat erom dat er een volledig nieuwe partij opstaat, deze partij spreekt geweldig veel mensen aan. De meeste mensen geven dat niet openlijk toe, omdat ze dan bang zijn om voor de meest verschrikkelijke dingen te worden uitgemaakt. Uiteindelijk zullen wel heel erg veel van deze mensen in het stemhokje op de groep Wilders stemmen. Wanneer je de gemiddelde Nederlander vraagt of hij/zij tevreden is met het huidige kabinet, zal het antwoord nee zijn. Dat betekend dat het tijd is voor vernieuwing. Het huidige kabinet heeft de wil en de ballen niet om de dingen en te benoemen, en vervolgens aan te pakken. Het is een grote ingeslapen regenteske kliek! Wat nu net maar weer eens bewezen is, de Graaf stapt op, ze geven D66 een fooitje en hup weer door met het kliekje. Ik hoop dat de leden van D66 wel ballen hebben.

folio | 27-03-05 | 12:23

> Het zal inderdaad wel aan mij liggen Lucas. Misschien
> omdat ik nog te aangegrepen ben door de rituele
> slachting van Van Gogh.
-
Je kunt de rituele slachting ook een onderdeel van je eigen zieligheidspolitiek laten zijn. Ik noem dat dan geen aangrijpen. Als ik lees dat er ouders zijn die hun eigen kinderen hadden willen inruilen voor het leven van Pim Fortuyn, dan vraag ik me werkelijk af in wat voor psychopathische samenleving we terecht zijn gekomen na de millenniumwisseling.
-
> Ik stel voor om alle uitkeringstrekkers en Linkse Rooie
> Rakkers op een waddeneiland te plempen en daar een
> atoombom op flikkeren.
-
Iets gelijkwaardigs deden ze ook in WWII. Hoogtijdagen voor het sociaal welzijn en de economie inderdaad.

blawablawa | 27-03-05 | 12:03

Kijk bij Lucas komt de echte socialist naar boven, zij weten wat goed voor het domme volk is en als de kameraden van het volk dat niet willen dan maar de atoombom erop. Hulde, jammer dat we hier geen socialistische heilstaat hebben dan had Lucas een pogrom kunnen organiseren voor degene onder de kameraden van het volk die niet weten wat goed voor hun is.

capo | 27-03-05 | 11:45

Bij de opleidingen heb je zeker de HBO-opleiding even over het hoofd gezien, of kwam dat beter uit? Wilders mag dan een lul zijn, maar je "conclusie" over zijn opleidingen is aardig sneu.

Neon | 27-03-05 | 10:33

Ik stel voor om alle uitkeringstrekkers en Linkse Rooie Rakkers op een waddeneiland te plempen en daar een atoombom op flikkeren.

neemjemoederindemali | 27-03-05 | 07:34

Geert 20 zetels? Zo dom kan het Nederlandse volk toch niet zijn?
Daarbij, dat zijn 1,2 miljoen kiezers, dat is veel modaal, waaronder veel ambtenaren. Die gaan vast niet stemmen op degen die 50% van de ambtenaren wil halveren. Denk ik.
Geert wil ook minder belasting, maar wel hypotheekrenteaftrek. Da's een VVD-topic. Daar stemmen Wassenaarse golfers op. Die stemmen niet op Geert, want die hebben meestal gestudeerd.
Mocht Geert wel 20 zetels halen dan mag er wat mij betreft een hele grote atoombom op Nederland geflikkerd worden. Zoveel domme mensen die op hun eigen ondergang stemmen, dat kan dus echt niet!

Lucasdelinkselul | 27-03-05 | 01:25

@folio: ah, LBO dus. dan weet ik genoeg. ik zou jou als eerste ontslaan

foppe123 | 27-03-05 | 01:17

jongens ik ga naar bed! cu later

zinvol geweld | 27-03-05 | 00:33

@ folio

Ook hier kan ik me helemaal in vinden. Alleen heb ik zoiets van: de economie redt zichzelf wel. Daar kan de politiek niet echt in sturen, die volgt eigen wetten. Voor mij is openbare orde en veiligheid het hoofdthema. Als dat niet goed geregeld is, gaat de rest ook naar de knoppen. Dat lijkt mij de primaire taak voor de overheid.

zinvol geweld | 27-03-05 | 00:14

@ Zinvol

Het is natuurlijk niet alleen de islam problematiek waar het om gaat. Ik denk dat Wilders wel een aantal andere punten heeft waar zeker wat voor te zeggen is. Zo heeft hij het over belastingverlaging voor het bedrijfslevenen en wat minder regels met betrekking tot de werknemers. Het is natuurlijk niet leuk voor mensen die jarenlang voor een cao hebben geknokt om deze vervolgens in een prullenbak te zien verdwijnen. Je kan dit m.i. ook geen populistisch gebral noemen, maar het zou wel de economie ten goede komen als de gemiddelde nederlander weer eens wat harder zou werken.(dus geen atv en ander geneuzel meer) Wanneer het bedrijf er vervolgens meer aan overhoudt kan deze de werknemer daar ook weer beter en hoger voor belonen, wat de werknemert dan weer in de economie kan pompen... De werkgevers kunnen volgens de stelling van Geert de werknemers makkelijker ontslaan, waarvan een heleboel mensen alleen maar het negatieve inzien!! Dat zijn de mensen die waarschijnlijk daar ook terecht angst voor hebben. die doen nu geen klote op hun werk en voor de werkgevert is het te duur om ze te lozen. Het is uiteindelijk alleen maar een positief idee, de werkgevers zullen veel sneller, makkelijker en door de ontstane groei vooral meer mensen aannemen.

folio | 27-03-05 | 00:10

ze zijn er tussenuit geknepen en zitten bij de post van D66

zinvol geweld | 27-03-05 | 00:01

Zouden Lucas en Sunny er nog zijn trouwens? Het is aardig stil in het linkse kamp. Waarschijnlijk hun uitkering aan het stukgooien in het plaatselijke krakerskafee

zinvol geweld | 26-03-05 | 23:50

@ folio

Lees mijn comments van 15.51 maar eens, dan kan je zien dat ik het helemaal met je eens ben.
Natuurlijk heeft een gewone moslim niets te vrezen. Alleen de Lucassen en Sunnygirls hier staan weer op de voorste rij om de tweede wereldoorlog erbij te halen, terwijl de werkelijke facisten onder ons leven en ze dat niet kunnen of willen zien. Alsof Hij voorstelt concentratiekampen op te richten en gaskamers wil instellen. Gewoon die extremisten aanpakken op de ouderwetsche manier... uitzetting of hele lange celstraf. Geen nazi-beulen, geen cyclon B, gewoon over de grens of comfortabel op de kosten van de staat worden gehuisvest. That's all

zinvol geweld | 26-03-05 | 23:40

@ Zinvol geweld
Het is ook niet zo dat er een sterke man zou moeten zijn, maar het is nu zeker tijd voor politieke vernieuwing, dat was het twee jaar geleden ook. Het gaat dus gewoon om een geheel nieuwe partij die er toch, gezien het ingeslapen tuig wat er nu zit, wat leven in de brouwerij gooit! En inderdaad 50% van alle ambtenaren eruit is iets wat niet alleen niet mogelijk is, als de Groep Wilders dat al voor elkaar zou krijgen dan zou dat voor een enorme chaos zorgen. Wat moet je met een paar 100.000 mensen die nooit hebben leren en willen werken. Maar het aantal ambtenaren kan wel naar beneden bijgesteld worden en ze zullen moeten leren werken volgen een efficiëntie die in het bedrijfsleven al heel normaal aan het worden is. En v.w.b. de anti-islam, de meeste mensen hebben echt niet door wat er onder de extremisten leeft. De moslims die geen enkele kwaad in de zin hebben hebben volgens mij ook niets te vrezen van de groep Wilders. Het gaat alleen maar om de echte mafkezen, en ja alleen daarom zou hij al mijn steun kunnen krijgen.

folio | 26-03-05 | 23:33

Jammer. Ik heb al bij Nuon gesolliciteerd.

Josina K | 26-03-05 | 23:32

@ folio en foppe

Het is inderdaad niet kies iemand op zijn opleiding aan te vallen. Net zo stijlloos als wat ze hierboven met de CV van Wilders doen. Ook LBO'ers hebben een stem die gehoord moet worden. Zij, tezamen met de middenstand, houden dit land nog enigzins op de been. De smeerolie zeg maar.
Van die linkse intellectuelen (vaak zelfbenoemde) is nog nooit iemand wat wijzer geworden. Gelukkig merk ik dat die laatste een uitstervend ras is, omdat elk weldenkend mens in deze wereld niet links kan zijn!

zinvol geweld | 26-03-05 | 23:26

@Foppe hoe kan jij nou oordelen of ik qua opleiding LBO of HBO heb genoten?

En achter een leider aanlopen, ik denk niet dat ik dat op dit moment doe. Als je goed zou kunnen lezen haal je dat uit mijn tekst, maar ik denk niet dat het jou gegeven is om ook maar iets te snappen van wat ik schrijf! Wat voor jou dan wel weer jammer moet zijn, maarja iets waar jij waarschijnlijk de elke dag tegenaan loopt.... je kan niet alles hebben.

folio | 26-03-05 | 23:19

Ben ik weer, gelukkig gaat het niet zo snel vanavond...

@ folio

De goede man kan volledig op mijn sympathie rekenen vwb zijn standpunten tegen de Islamfacsiten. Voor de rest is ie een pratend pak!
Ik vrees dat geen enkele onderbouwing kan leiden tot een reductie van 50% ambtenaren. Er is ook nog zoiets als realiteit. Niettemin gun ik de man wel een partij en beweging. Deze kunnen die knaap dan een beetje in bedwang houden. Met alleen Wilders en voor de rest nobody's ben ik bang dat er inderdaad een beetje een sterke man gezocht wordt. De geschiedenis en actualiteit leert dat het in landen met sterke mannen slecht vertoeven is. Als ie van zijn anti-islam beleid zijn speerpunt maakt, en voor de rest op aarde terugkomt en een normale binnen-en buitenlandse politiek wil voeren heeft ie mijn steun!

zinvol geweld | 26-03-05 | 23:15

@folio: hoe voelt dat nou? zo achter een leider aan marcheren? Of ben jij zo'n vrije denker die bewust wilders kiest (ook al heb je LBO)

foppe123 | 26-03-05 | 23:06

sorry jongens. De misses wil nu op de pc dus ome zinvol stopt er even mee! (geen ballen, ik weet het!)

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:58

Stelletje Stijloze brallers, die Geert gaat gewoon zo'n 20+ zetels halen. Of hij nou populistisch bralt of niet, dat zullen we nog wel zien in de debatten die gaan volgen. Persoonlijk hoop ik dat hij zich net zo staande weet te houden als Pim. Wanneer blijkt dat Geert zo goed als alles wat hij nu in zijn programma heeft staan kan onderbouwen, zullen 'net als bij Pim toendertijd' de zetels als een raket richting groep Wilders gaan. Dan kunnen de Melkertjes en Fleischbaumpies weer lekker gaan demoniseren, en de man ritueel laten slachten. Ik ben blij dat Thom 'Anne Frank' de Graaf is opgelazert, dat is in ieder geval 1 demoniserende stakkert minder!

folio | 26-03-05 | 22:58

Ik weet niet of ik dan nog steeds voor de milieunormen kan instaan.

Sunnygirl | 26-03-05 | 22:57

Zijn er al namen bekend van potentiele Geert Wilders kamerleden? Kunnen die anti-facisten alvast de hele nacht gaan googelen!

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:57

We love ome geert!

Graftak | 26-03-05 | 22:54

Lucas doet wel een mooie zelfgebreide geitenwollensokkencondoom om hoor. Prikkelt in het begin even, maar dan heb je ook een leuke linkse gemeenschap!
Wees blij, anders zou zijn zaad met linkse kennis zich wel eens kunnen vermengen met een kennelijke Agnes Kant look-a-like.......9 maanden wachten en de Linkse antichrist is daar!

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:53

@ foppe123 26-03-05 @ 22:51
Vaak is het zo dat profielen niet geheel de wereklijkheid reflecteren. In dit geval dus ook niet. Maar de realiteit is in dit geval geen tegenvaller, zoals je vaak hoort bij internetdates, de werkelijkheid valt hier mee!

Sunnygirl | 26-03-05 | 22:53

Sunny=Agnes Kant

Starf*cker | 26-03-05 | 22:51

@ zinvol geweld 26-03-05 @ 22:36
Ik zal je gerust stellen, ik ben wel van het vrouwelijke geslacht. Waarschijnlijk zat mijn tamponnetje bij die laatste zin wat scheef. Verder ben ik een tweedehandsje, stevig op de bandjes en pittig ingereden. APK gekeurd tot eind 2010, dus denk dat ik wel aan die milieunormen voldoe. Niet dat het hier nu wel een advertentie betreft. De laatste berijder heeft me nog niet ingeruild voor een jonger type!

Sunnygirl | 26-03-05 | 22:51

jaja lukraak wat aangeklikt, je bent er bij

foppe123 | 26-03-05 | 22:51

@ zinvol geweld 26-03-05 @ 22:36
Oeps, heb eerder een geitenwollensokkenfobie!

Sunnygirl | 26-03-05 | 22:47

@ Foppe123
ROFLOL
Het klopt dat dat profiel er in stond. Het is inderdaad het profiel wat ik heb aangemaakt. Een goede vriend wilde mijn mening over zijn advertentie op lexa. Nu kan je zonder je aan te melden niet in andere profielen kijken. Dus heb ik maar lukraakt wat aangeklikt. Zo zie je maar weer, ook dat is niet verstandig. In vergelijk tot dat profiel heb ik inderdaad het meeste weg van Agnes Kant.

Sunnygirl | 26-03-05 | 22:46

@Jedebielebroertje: 'ze' staat er al in:
Profiel van Sunnygirl714
Geslacht: man
Zoekt een: vrouw
Voor een: vriendschap
Leeftijd: 37 jaar (Steenbok)
Woonplaats: Utrecht (U)
Opleiding: middelbare school
Beroep: Vertel ik je later
Lengte: 101 cm
Postuur: volslank
Haar: kaal

--het is dus een kale dikke vent uit utrecht. veel succes hier verder LOL---

foppe123 | 26-03-05 | 22:39

Als dat wijf onder mijn dekbed ligt, zal ze eerst wel willen weten of dat voldoet aan de milieunormen..... Kerels die met zo'n wijf gaan knarren zijn zielepietjes van de bovenste plank. Ook hier krijgt mijn nick weer betekenis... Misschien heeft ze wel een geitenwollensokkenfetish, en wil Lucas haar bevruchten....

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:36

@Zinvol Je hebt wel humor. Ik kan wel lachen om je tekst. Die Agnes Kant bezorgt mij uitslag. Wat een hysterisch wijf met dat gelijkhebberige toontje. Die zal je onder je dekbed vinden, ha ha.

Starf*cker | 26-03-05 | 22:30

Linkse types in huis halen is sowieso vragen om moeilijkheden. Misschien kan ie dat Orakel van een Jan Pronk gaan helpen door in de woestijn van Darfur met een kopie van de geneefse conventie naar die Islamitische milities te zwaaien

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:24

@ Zinvol
Nu al, hij zit nog niet eens bij de VN en nu al een schandaal?

Sunnygirl | 26-03-05 | 22:21

@Sunny: Probeer het eens via Lexa (even omhoog scrollen). Kan me namelijk niet voorstellen dat je de moeite waard bent. Een lekker wijf staat nu te paaldansen in een geyle kroeg en niet te huichelen bij Sf. Ik ben naar de kroeg!

Jedebielebroertje | 26-03-05 | 22:19

Door Ad Melkert. Deze grote linkse denker hield ook wel van een portie SM op zijn tijd

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:19

Waarom wil iedereen Sunnygirl dood hebben?

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 22:18

Mea culpa, mea maxima culpa. Ik zal het nooit meer doen. Door wie moet ik me laten spanken?

Sunnygirl | 26-03-05 | 22:17

Als ik die Agnes Kant al zie op TV.... en dat huilerige beleerde toontje.... Die meid is nog arts ook. Nu meende ik dat er een tekort aan artsen was, maar ik geef eerlijk toe dat ik liever een medicijnman raadpleeg en bewierrookte varkenskots ga vreten, als dat ik haar remedie volg. Waarschijnlijk is ze uit het ziekenhuis geschopt omdat de geneesheer-directeur haar interne-verbeter-notities niet meer kon zien.

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:17

@Zinvol Eigenlijk is Sunny het onechte zusje van Agnes Kant.

Starf*cker | 26-03-05 | 22:12

"PS: mocht u net als Pim Fortuyn de verkiezingen niet zelf halen, wilt u deze sollicitatie dan doorgeven aan de nieuwe voorzitter van de Groep Wilders?"

@Sunny Dit ben ik met Foppe e.a. wel eens. Die laatste zin is smakeloos en niet gepast. Nooit meer doen.

Starf*cker | 26-03-05 | 22:11

@ Starfucker

Humor ligt af en toe zelfs bij rechts op straat!

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:10

@ Sunny

Er gaat toch niet iets moois tussen ons opbloeien he?... eigenlijk haat ik groen/links types!!

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:09

@Zinvol Overigens die brief aan Jan M vind ik wel lachen.

Starf*cker | 26-03-05 | 22:08

@ zinvol geweld
Ligt er maar aan van wie en waarom

Sunnygirl | 26-03-05 | 22:06

@zinvol Helemaal mee eens. Als je het met Sunny niet eens bent: de volle hand op de derriere. Maar persoonlijk vind ik het aardig debatteren met types als Sunny, Lucas en Jack R. Dat scherpt de geest. Net als met jou en de anderen meer aan de andere kant van het spectrum. Maar het gaat om respect. En juist dat Lagerhuis-idee maakt het leuk.

Starf*cker | 26-03-05 | 22:06

@ Sunny

En dan zijn er nog mensen die beweren dat er geen zinvol geweld bestaat ;)

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:05

Nu ben ik opeens rechts omdat ik ene sunnygirl eens weerwoord geef??? 24/7 op elk onderwerp 'haar' mening spuien. gadverdamme. Heeft niets met rechts te maken, ben dat belerende vingertje spuugzat. en met respect heb ik al helemaal niets. Dat het in reacties uit de hand loop en bepaalde types zwaaaar irritant de boventoon gaan voeren is de schuld van geenstijl. het is aan redactie om evenwicht te bewaren dat doen ze niet. Dit soort kontgekruip omdat ik kritiek op een commenter heb begint me de keel uit te hangen. Jullie happen ook zooo makkelijk. En er zijn meer hondjes die fikkie heten, dus ook meer foppes.

foppe123 | 26-03-05 | 22:05

tikje op de billen mag hoor!

Sunnygirl | 26-03-05 | 22:03

Zo is het Starfucker.... beetje lagerhuisje spelen. Dat vind ik ook zo leuk hiero. Alleen dan moet jij ook met twee maten meten. Enige tijd geleden wenste deze sunnygirl iemand ook nog een verkrachting toe..... ook niet erg netjes en fatsoenlijk.
Begrijp me goed, ik vind haar geblaat ook leuk, van mij mag ze blijven, maar een corrigerende tik op haar vingers mag ook wel eens (tenzij het je vrouw is, dan begrijp ik je weer wel!)

zinvol geweld | 26-03-05 | 22:00

@foppe het valt mij altijd weer op hoe hufterige rechtse ballen als jij het steeds weer over respect hebben, maar daar zelf weinig van in huis hebben. En misbruik niet de naam van mijn held en dorpsgenoot Foppe de Haan. Sunny mag schrijven wat ze wil. Bij hufters als jij geldt vrijheid slechts als het gaat om het bevestigen van het eigen gelijk. De charme van GS is dat het geen Voorpost is of Dutch Dissease of andere klaagsites waar iedereen maar mag schreeuwen en achterlijk roeptoeteren. Hier kan links EN rechts terecht en wat mij betreft met meer respect dan jij ventileert.

Ha, ha verder kan Geert altijd nog terugvallen op kandidaten als Pannie, The Real, Bunt, etc.

Starf*cker | 26-03-05 | 21:55

Die Sunnygirl en Lucas maken het hier juist zo leuk! Wie zouden we anders gezond verstand bij moeten brengen? Houdt ons normale mensen een beetje scherp. Dachten we dat het socialisme dood was, blijken er toch nog stuiptrekkingkjes te zijn. Leuk toch!

zinvol geweld | 26-03-05 | 21:53

@vander F: oh, mevrouw is een meisje? nee niets tegen meisjes, wel tegen trollende grafkutten zonder leven.

foppe123 | 26-03-05 | 21:48

Beste Jan Marijnesen, Grote geliefde leider,

Vele kameraadschappelijke groeten van uw kameraad Zonnemeisje.
Ik weet dat u het druk heeft met uw 5 jarenplannen, dus ik hou het kort.

Zoals uw geheime dienst waarschijnlijk la weet, ben ik een van uw trouwste aanhangers.
Vorig jaar heb ik mijn beide ouders aangegeven wegens subversieve staatsondermijnende handelingen.
Geheel tegen mijn waarschuwing in hadden zij het gemeend de kapitalistische propaganda van CNN op hun televisie te moeten ontvangen.
Het had niet lang geduurd of mijn ouders zouden ondergronds voor een vrije pers gaan pleiten.
Ik ben blij dat uw arbeiderssoldaten hun heropvoeding in het 'Agnes Kamp centrum' ter harte nemen.

Wat ik eigenlijk met mijn briefje probeer te bereiken is een zetel in het politburo van de SP. Alleen zo is een zetel in de staatsraad te bemachtigen, en daar wil ik mij inzetten ter bevordering van het MAO communisme bij uw nationale omroep. Moge zo de schande van mijn ouders van mijn handen gewassen worden

Een kameraadschapelijke groet

Zonnigmeisje

p.s. mocht uw voorproever zijn werk niet goed gedaan hebben, kunt u deze sollicitatie doorsturen naar Staatsraad VAn Bommel

zinvol geweld | 26-03-05 | 21:41

laat je weekend toch niet verpesten

rikus | 26-03-05 | 21:40

Hekel aan vrouwen Foppe?

vander F | 26-03-05 | 21:38

tijd voor wat autobandjes, me dunkt.

foppe123 | 26-03-05 | 21:34

@redactie: doe het nu, voor het te laat is! Ban die sunnygirl. Ze helpt de sfeer om zeep met haar betweterige gemiauw. En als het te laat is heeft ze zich dus ook al bij jullie ingelikt. zou me niets verbazen trouwens. begin lekker een katlog.

foppe123 | 26-03-05 | 21:34

Nee, Oost-indisch

Sunnygirl | 26-03-05 | 21:33

BEN JE DOOF SUNNY?

Jedebielebroertje | 26-03-05 | 21:32

@ Lucas
Als je caravans onder vastgoed schaart klopt het wel

Sunnygirl | 26-03-05 | 21:28

En ja hoor. Daar begint de ruis alweer. Moeten wat F5 vingertjes afgehakt worden. Ik had het tegen redactie van gs geloof ik.
@Jedebielebroertje: LOL

foppe123 | 26-03-05 | 21:26

Ik ben zelf geen liefhebber van Wilders, maar ik ben het met zinvol geweld eens. Totaal smakeloos die Sunny. Ben niet zo'n reageerdert, maar kon ik het toch echt niet laten. Graag een portie zinvol geweld voor die Sunny. Mevrouw denkt dat haar mening de enige juiste is. Nu beschouw ik mezelf ook links van het midden, maar wat zij hier tentoon spreidt gaat alle perken te buiten. En het is niet de eerste keer, nee mevrouw heeft blijkbaar geen ene fuck te doen en zit dag en nacht op gs te likken bij SF en stelt zich op als senior-moderator van GS. Sunnygirl, ga eens dood!

Jedebielebroertje | 26-03-05 | 21:22

@zinvol geweld,
Je hebt helemaal gelijk,
de naam sunnygirl zegt voldoende.

push | 26-03-05 | 21:21

@ zinvol geweld en foppe123
Zijn jullie je humor kwijt?

Sunnygirl | 26-03-05 | 21:21

Het zal inderdaad wel aan mij liggen Lucas. Misschien omdat ik nog te aangegrepen ben door de rituele slachting van Van Gogh.

zinvol geweld | 26-03-05 | 21:18

Jongens doe nu eens iets aan die sunnygirl. zoutloze manier van solliciteren, vooral bij geenstijl lijkt het. wordt doodziek van dat gecommentspam. Het was altijd leuk in comments, lekker stijlloos. ik had geen behoefte te reageren. Ze verpest de stijlloze sfeer met haar wijvengezeik. Get a fucking job, and a live.

foppe123 | 26-03-05 | 21:18

Meneer van As was toch caravanverkopert?

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 21:16

Humo=humor. Niet zo snel janken, blerkip.

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 21:14

Zo, net voetballen gekeken, denk: Ik ga effe Geen Stijl checken.... zie ik die post van Sunny Girl.
Op zich gun ik een ieder zijn humoristische column, alleen de PS getuigt van smakeloosheid.
Deze man wordt namelijk met de dood bedreigd.... Daadwerkelijk dus!!!.... echt.... geen flauwe "val eens dood" opmerkinkjes, hetgeen hier een soort "running joke" is, maar deze man vreest voor zijn leven. Boor de man's ideeen met alle woorden die je hebt de grond in, leve het vrije woord, maar enig respect (niet in de pooierige zin van het woord) voor man's huidige situatie vind ikzelf wel op zijn plaats. Over sommige dingen maak je geen grappen!
Of ben ik nu te belerend en ligt het aan mijn fatsoenlijke opvoeding?

zinvol geweld | 26-03-05 | 21:10

Net als Lucas, solliciteert Sunny ook:

Geachte heer Wilders, Beste Geert,

Op de site van Geenstijl zag ik dat u vacatures heeft. Ik volg al lange tijd uw werk in de kamer en alle beslommeringen daaromheen. Wat een gedoe een nieuwe partij oprichten. En u had al zo weinig tijd. Wat jammer dat Thom nu al is opstapt en dat het kabinet zich in een crisis bevindt. Misschien krijgt u daardoor nog minder tijd dus ik hou mijn brief kort en eenvoudig. Je weet nooit of er al nieuwe verkiezingen volgen voordat u mijn brief heeft ontvangen! Gelukkig had u uw website alweer een beetje kunnen opfleuren met behulp van wat goedkope open source software. Dat drukt de kosten lekker. Als u even toe bent aan vakantie dan kan ik wel kan invallen; maar nu er toch verkiezingen aan zitten te komen, wil ik u in overweging geven of u mij die baan van kamerlid niet gewoon wil toewijzen. Ik wil daarvoor best verhuizen naar Zeist, dan houden we het een beetje in de buurt, kunnen we ook de vervoerskosten een beetje drukken. Ik woon nu op Kanaaleiland en wat weten moslims nou van integratie zoals u dat heeft bedoeld. Ik denk dat ik precies weet wat u wil; moslims moeten niet zo extreem doen. Gewoon de klompen aan en aan de spruitjes. Verplicht een keer per week spruitjes eten en de pantoffeltjes aan. Ik schrijf dus speciaal naar u, omdat u dus de nieuwe baas van Nederland kan worden. Want met een beetje publiciteit rond uw persoon schieten ook het aantal zetels wel weer omhoog.
Wel moet ik u bekennen dat ik eigenlijk overtuigd links ben, maar aangezien de baantjes daar nogal in het slop zitten en ik het met de D?66 niet helemaal zie zitten, klop ik maar bij de Groep Wilders aan. Want als ik ?s ochtends in de spiegel kijk dan wil ik best de minister van ????.. & Antillen zijn. Zoals u ziet heb ik een hoop nieuwe ideeën en op een ministerie kan ik het wel alleen af, kunt u de rest van de ambtenaren ook weg sturen. En net als mijnheer de Graaf word ik niet gehinderd door enige politieke diplomatie Tevens wordt ik, net als die meneer van As van de LPF, ook niet door enige andere kennis gehinderd. Ik zal dus niet opvallen tussen de andere nieuwe kandidaat kamerleden voor uw partij. En mocht het zo zijn dat ik mij, net als Thom niet kan handhaven, dan wil ik best snel weer aftreden; van die wachtgeldregeling kan ik, denk ik, net rondkomen.

Zoals u ziet ben ik de ideale kandidaat!!!
Ik ben heel benieuwd wanneer ik mijn uitnodiging krijg.

Met vriendelijke groet

Sunnygirl

PS: mocht u net als Pim Fortuyn de verkiezingen niet zelf halen, wilt u deze sollicitatie dan doorgeven aan de nieuwe voorzitter van de Groep Wilders?

Sunnygirl | 26-03-05 | 20:58

HA! Heb je al een onfahankelijkheidsverklaring?

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 20:29

> Typische linkse demonisering. Is er eens iemand die wat
> gaat doen wordt er weer gemierenneukt.
-
Nou ja!
-
Ik heb me zojuist afgesplinterd van de LLLP. U kunt nu ook op mij stemmen.

blawablawa | 26-03-05 | 20:12


> Hij wil in ieder geval wat doen aan de huidige situatie.
-
Aan zijn eigen situatie, ja. Die van ijdelheid en een royaal inkomen. Hij heeft last van grootheidswaanzin en verder helemaal niks interessants in te brengen. Alleen de LPF teksten gekopieerd.
-
> wat er nu zit is toch ook niet echt wat?
-
Het is niet bepaald een Samsung D500 wat er nu op het pluche zit, nee. Mijn stem hebben ze ook niet. Maar ze zijn tenminste belbaar. Wilders is twee bekertjes met een draadje ertussen.

blawablawa | 26-03-05 | 20:10

"Alles? Maar wat denk je dan aan de problematiek te doen? Wat is je plan?"
Typische linkse demonisering. Is er eens iemand die wat gaat doen wordt er weer gemierenneukt.

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 20:08

Er zijn niet zoveel helden als Wilders,kijk om je heen allemaal zogenaamd tolerant maar lekker bang, onze helden zijn doodgeschoten alletwee,
trouwens,farshad donder op met die kut link naar die klote site van je.

push | 26-03-05 | 20:03

Geert Wilders, hij doet wat interessant met zijn onafhankelijkheidsverklaring en gebeuren. Maar aan de andere kant, iedereen loopt op hem te zeiken. Hij is iemand die lult als een kip zonder kop, hij heeft niets te brengen, hij is te hard over de islam, en ga zo maar door. maar wat is h et nut? Waar slaat het op? Zoiets is gegrond als de huidige politiek het zo goed zou doen. Maar daarin heeft Wilders weer gelijk, het zijn een stel idioten met oogkleppen op, die totaal niet weten wat er leeft. Wilders probeert dat wel te weten te komen, hij probeert de burger ook weer een beetje dichterbij den haag te krijgen. Hij wil in ieder geval wat doen aan de huidige situatie. Kansloos schreeuwen over Wilders' haar en dergelijke... leuk man. Geef hem een kans, wie weet kan hij wat veranderd krijgen... zeg nou zelf, wat er nu zit is toch ook niet echt wat?

ZI | 26-03-05 | 19:59

> Brussellams, waar heb je het over? Kies mij en ALLES komt goed.
-
Alles? Maar wat denk je dan aan de problematiek te doen? Wat is je plan?

blawablawa | 26-03-05 | 19:57

Brussellams, waar heb je het over? Kies mij en ALLES komt goed.

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 19:50

voor religieuze rechter spelen, past meer in het straatje van de islam.
Als bekent.

DaJudge | 26-03-05 | 19:40

van der F, je suggereert toch niet dat ik lood uitdeel duh.
Bij de rechtelijke macht zei ik, zo netjes ben ik dan wel weer, aan Bush geven is ook een optie die heeft daar fantastische permanente vakantie oorden voor.
Denk trouwens dat die extremist eerdaags gewoon weer bij moeder aan de koffie zit, en Geert nog altijd in geleende tijd leeft.
Ben trouwens niet vroeg? 1230.

DaJudge | 26-03-05 | 19:37

> culturele elite kan wegdragen? (dus geen Delft of Rotterdam,
> maar Leiden of A'dam).

De spreuk luidt: Leiden verzint het, Delft maakt het en Rotterdam verkoopt het. Als iemand kritiek heeft op Delft of Rotterdam dan spreekt daar alleen de eigen vernauwde kijk op het eigen intellectueel vermogen uit. Beetje Hanneke Groenteman-achtige uitspraak wat mij betreft.

blawablawa | 26-03-05 | 19:37

> Of moeten 's lands bestuurders allemaal minstens een bul
> hebben van een universiteit die de goedkeuring van de
> culturele elite kan wegdragen? (dus geen Delft of Rotterdam,
> maar Leiden of A'dam).
-
Van een aantal had ik dat wel graag gezien. Bijvoorbeeld die Dikke Dijksma komt ook niet veel verder dan GW. Ik vind het niet perse een eis. Maar als je jezelf gaat identificeren met de stichters van de machtigste natie ooit en in goede traditie onafhankelijkheidsverklaringen gaat schrijven en vergelijkingen gaat trekken met de gouden eeuw, dan wordt het wat mij betreft kritiek.

blawablawa | 26-03-05 | 19:30

Pfff, ik moet toch maar even Geerts plannen lezen, reaguurt anders moeilijk.
Voordat ik ballen lood tussen de ogen ga uitdelen enzo.

vander F | 26-03-05 | 19:28

Judge is er vroeg bij vandaag,
Plaasvakansie?

vander F | 26-03-05 | 19:24

@ Lucas

Ik ben geen voorstander van Geert Wilders..

Ik juich alleen niet zo hard als jij omdat gekozen volksvertegenwoordigers hun werk niet kunnen doen.

Brusselmans | 26-03-05 | 19:22

jes..

DaJudge | 26-03-05 | 19:19

de flesje krijg ik wel open amster, daar vanmorgen de computers nog brulden en de achterdeur open stond, dus dat schijnt aardig goed gegaan te zijn.
Me peuken daar ligt het probleem...

DaJudge | 26-03-05 | 19:18

Hoog 'geen gezeik iedereen rijk' gehalte.
Van Kooten en de Bie roep ik bij deze uit tot grote visionairs, hun tijd vèr vooruit.
Niet dat ik Wilders vergelijk met een Tedje van Es.
Maar de simplistiese 'oplossingen' hebben wel een hoog fantasie gehalte.
Ook ik deel de zorg omtrend de politieke Islam, maar die zorg wordt ook in het midden oosten uitgesproken en daar is het behoorlijk relevant, hier niet op wat uitwassen na.
In het Midden oosten is er ook geen blinde volgzaamheid voor de moskee, maar er gebeurt ook daar van alles, zie b.v Libanon.
Goed , wat blijft er dan over wat werkelijk de moeite waard is om je over op te winden?
Ambetenaren overschot, check.
Prioriteiten verleggen bij pliesie, check
Nog meer?
Wie bied.

vander F | 26-03-05 | 19:14

Geheel volgens mijn mijn rooster melde ik mij deze zaterdagmorgen op mijn werk.
iedereen goed geslapen? Bakkie koffie, enfin het normale ritueel. Dan tegen negenen glip ik even de poort uit, krantje kopen bij het tankstation. Wat mij opvalt in deze dikke pil is een kleine advertentie van GW. Zie, die is druk bezig om zo snel mogelijk een partij bij elkaar te sprokkelen. Want je weet maar nooit! Stel dat... D66. Maar dat kan toch haast niet? Juist nu kunnen zij een vuist maken, anders valt het kabinet.
Alles ligt nu voor D66 binnen het verschiet. Referendum, burgemeesters eerste of tweede keus, kiesstelsel...
Het zal toch niet waar zijn, de koffie breekt mij op. In mijn herinnering zie het journaal weer voor me. Brinkhorst loopt met de D66 fractie naar de vergaderzaal. De emoties spelen mij parten, automatisch begeef ik mij naar het toilet. Stel dat ik moet overgeven, maar het valt mee. Enkele malen slikken en het gaat weer. Op de tafel ligt nog steeds de krant met die ene advertentie.
Nou ja denk ik dan, misschien zijn er nog mensen die als openbare schietschijf door het leven willen. Ze doen maar.

tiswat | 26-03-05 | 19:07

Wow, de bom, ik stem ook op LLLP (Lucas de Linkse Lul Partij)!! De slogan wordt dus "weg met de problematiek", het 10-puntenprogramma ligt er al en de woensdag-Chineesdag spreekt me enorm aan. Maakt het af. Snel nieuwe verkiezingen wat mij betreft!

Blarald | 26-03-05 | 18:49

@DaJudge,
Nog steeds geen flessenopener?

Masterdammer | 26-03-05 | 18:49

GEIL!
104 reacties en tot nu toe is alleen bruinhemd/bruinondergoed Rzr0 pro-Geert Wilders...

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 18:46

Gaat het weer over Wilders?
@. petbur was hier toch al gezegd, dat die kaalkoppen Utrecht CS niet zouden kunnen vinden... nou komen de meeste treinen daar wel voorbij meen ik, echter kaartjes zijn wat prijzig voor de heren vanzelf.
--
Iemand een aanstekerwapen ding voor me trouwens?

DaJudge | 26-03-05 | 18:35

Ik denk dat voor Wilders de enige geschikte kandidaat-kamerleden zijn eigen klonen zijn, omdat samenwerken met mensen die niet voor 100% zijn visie delen voor hem erg moeilijk is...

JackRandom | 26-03-05 | 18:27

Mooie shirtjes,wat moeten we ermee?

braadlap | 26-03-05 | 18:16

-off topic-Wat was het vandaag rustig op Utrecht CS....

petbur | 26-03-05 | 18:14

@blawablawa: wat doet zijn opleiding er nu toe? Of moeten 's lands bestuurders allemaal minstens een bul hebben van een universiteit die de goedkeuring van de culturele elite kan wegdragen? (dus geen Delft of Rotterdam, maar Leiden of A'dam).

Muxje | 26-03-05 | 18:13

@blawablawa,

dat zeg ik niet, dat heeft GW zelf gezegd in een interview (volgens mij in elsevier)

crz_06 | 26-03-05 | 18:07

Ik heb overigens niks tegen de mavo. Wel tegen een deelcertificaat LOI.

blawablawa | 26-03-05 | 18:05

> iemand die doet wat een democratie toestaat
-
120.000 euro per jaar innen plus 2 jaar gegarandeerd wachtgeld (ongeacht inkomen) als het allemaal toch niet lukt met je mavo en een deelcertificaat open universiteit noem ik geen democratie, maar graaien. Het kan, inderdaad. En dus moet het ook maar?

blawablawa | 26-03-05 | 18:03

> Dat kapsel doet ie juist om te proveceren. Om te laten zien dat
> ie niet opzij staat voor kritiek in welke vorm dan ook. Hoe
> oppervlakkig zijn mensen om zijn haar te veroordelen.
-
Waarschijnlijk meen je het ook nog wat je zegt. Daarom word ik er ook best verdrietig van eigenlijk. Wat dacht je van die blote meneer pas geleden in de tweede kamer? Provocerend en diepgaand genoeg? Minister president maken dan maar?

blawablawa | 26-03-05 | 17:53

Ik snap nog steeds niet waarom die moslims aanstoot nemen aan zijn kapsel...?

braadlap | 26-03-05 | 17:53

@crz_06 Hmm iedereen mag zich over alles en nog wat uitlaten daar is t 1 democratie voor of t nu kaalkopjes zijn ,geitenneukers,linkse lucassen,of drugsverslaafden,enz.enz.enz..
en oja voor ik t vergeet Geert Wilders ook natuurlijk,maar t blijft altijd zo praatjes vullen geen gaatjes.lang leve de democratie.

StyleTTo | 26-03-05 | 17:49

@StyleTTo

Dat kapsel doet ie juist om te proveceren. Om te laten zien dat ie niet opzij staat voor kritiek in welke vorm dan ook. Hoe oppervlakkig zijn mensen om zijn haar te veroordelen. Je kan zeggen wat je wil maar het is natuurlijk geniaal van hem, iedere Nederlander kent hem, (ook vanwege zijn blonde kop)

BTW, wat een aversie hier tegen de persoon GW, iemand die doet wat een democratie toestaat, maar het zijn juist jullie zeikers op GW en consorten (ik noem bv Marco Pastors) die onze democratie kapot maken > (door een motie van groenlinks en gesteund door CDA, mag pastors zich niet meer kritisch uitlaten over de islam)

crz_06 | 26-03-05 | 17:41

vreselijk al die zeepbellen uit zijn met gentherapie van een een of andere ouwe naziarts ontsproten brein (tja hoe verklaar je anders dat unieke kapsel).

StyleTTo | 26-03-05 | 17:27

wilders mag wel opschieten,pasen is een mooi moment voor het einde van een kabinet

Mellorenz | 26-03-05 | 17:25

Ja en GW wacht ook op geld om zijn partij op te richten en over niet al te lange tijd krijgt hij geld om te wachten.GOED SYSTEEM WILDERS!!!!nooit de verliezer zijn he.BAH!

StyleTTo | 26-03-05 | 17:24

ik heb nieuws voor wilders, ik zoek hem niet

Mellorenz | 26-03-05 | 17:23

Ik ben erbij. Na 3 maanden klaar.
Wachtgeld is kikke. Lekker de hele dag golfen en stom brallen. Heerlijk.

PSZE | 26-03-05 | 17:13

"de vrijheid die je hebt omdat je oude dag is veiliggesteld, de vrijheid die er is omdat ons bedrijfsleven weer floreert, de vrijheid die je hebt omdat de regering je gezin beschermt tegen terroristen"
.
jaja die wilders weet het wel te brengen.

hondsdolle baas | 26-03-05 | 16:58

> lijk jij uiterlijk alvast een beetje op Joost Eerdmans?
-
Ik heb meteen mijn gezicht laten versnijden door dokter Schoemacher. Wat denk je? Is dit wat? Het is nog wel wat dik, maar dat trekt nog weg.
-
www.lijstpimfortuyn.nl/images/fractie/...
- - - - - - - - -
Daadkracht en tegen de problematiek! 10 points plan! At your service in Artificial Blonde (patent pending)! 16 mei 2007 Independence Day! The 4 United Provinces of Holland!

blawablawa | 26-03-05 | 16:58

allemaal verbitterde freaks hier, geen wonder dat er zoveel op wilders word gestemd

hondsdolle baas | 26-03-05 | 16:55

Geensstijl profileert zich duidelijk als een links bolwerk.

10 zetels voor Geert.

rzer0 | 26-03-05 | 16:49

Deng Xiao Ping:
Of de kat wit is of zwart, als hij maar muizen vangt...
-
Wilders is een republikeinse neo-conservatief minus het gristen aspect von sjors dubbeljoe. Dus alle mensen die van plan zijn op deze vriendelijke vriend te stemmen is gewaarschuwd.

Rookverslaafde | 26-03-05 | 16:41

@DZjohn: ja maar ik heb geen ruimte meer in mijn 10 puntenplan!

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:38

@Lucasdelinkselul
Dan ipv. patat elke woensdag Foeyong Hai met Chinese Garnalen en jij hebt mijn stem

DZJohn | 26-03-05 | 16:38

Nee. Mao zei: "twee keel nummel 33 met witte lijst."

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:38

oh shit, wordt Mao hier geciteerd?

DZJohn | 26-03-05 | 16:36

Ja! En zeggen waar het op staat!

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:36

> Geen politieke ervaring betekent ook dat ze niet zo slap ouwehoeren
-
Ik ben tegen slap ouwehoeren en tegen ervaring. In het China van Mao moesten artsen het land bewerken en konden boeren arts worden! Dat moet hier ook kunnen! Geen slap ouwehoeren. Weg met de problematiek! Daadkracht hebben we nodig!

blawablawa | 26-03-05 | 16:35

ACHMED-modaal is ook tevreden met modaal, terwijl JAN steeds maar meer en meer en meer wil.

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:34

is misschien niet zo slecht idee .. als ik hun een beetje kan gladstrijken dan is de kans om kennis te maken met het lood minder aanwezig dan bij de pvda aan te sluiten ... ik overweeg ...

Draaitafel Demagoog | 26-03-05 | 16:34

Ieder normaal mens is tegen Wilders want Wilders wil de vrijheid afschaffen en ons terugbrengen tot de duistere tijden van de jaren dertig en veertig van de vorige eeuw terugbrengen.
Ik ben van na de oorlog en wil dat zo houden!

Zeurpiet | 26-03-05 | 16:33

@blawablawa: lijk jij uiterlijk alvast een beetje op Joost Eerdmans? Grote lasbril enzo? Dan wil ik je graag bij groepje Wilders hebben.

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:32

@.pim 26-03-05 @ 15:27
Geen politieke ervaring betekent ook dat ze niet zo slap ouwehoeren, en dat de achterkamers wat stoffig worden. Maarja, gelijk heb je wel dat mensen zonder ervaring het land te gronde kunnen richten.

Framoes | 26-03-05 | 16:32

als je de gemeentehuizen zo eens vandaag de dag bezoekt, dan heb je niet alleen JAN modaal maar ook ACHMED modaal .... en ACHMED kijkt een stuk vrolijker dan JAN

DZJohn | 26-03-05 | 16:32

> Wie niet tegen de problematiek is, is voor!
-
Ik ben voor daadkracht! En tegen de problematiek!

blawablawa | 26-03-05 | 16:31

Modaal Nederland: je bedoelt ambtenaren enzo?

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:30

maar Wilders is toch juist zo populair, omdat heel modaal nederland zichzelf in hem herkend?

tsja.. | 26-03-05 | 16:30

Wie niet tegen de problematiek is, is voor!

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:29

minister van feest, daar ben ik ook voor!

tsja.. | 26-03-05 | 16:28

JA! WEG MET DE PROBLEMATIEK ..... (!)
Ja Toch?

DZJohn | 26-03-05 | 16:28

"maar wie gaat je beleid uitvoeren als alle ambtenaren zijn verschwunden????"
Ja dat vind ik dus van die typische linksezakkenvullers opmerkingen! Meteen maar weer op de details ingaan. Het gaat er gewoon om dat ik wil doen wat het volluk wil!

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:27

> Ik wil tenminste echt eens wat doen aan de problematiek!
-
Ik stem voor, want ik ben ook tegen de problematiek! We hebben daadkracht nodig om nu eens echt iets aan die problematiek te gaan doen!

blawablawa | 26-03-05 | 16:27

maar wie gaat je beleid uitvoeren als alle ambtenaren zijn verschwunden????

DZJohn | 26-03-05 | 16:23

Dit begint een chatroom te worden. Is er nu niemand die voor Wilders is? en die daar argumenten voor heeft. Volgens mij zijn alle aanwezigen hier wel anti

zinvol geweld | 26-03-05 | 16:23

Ik wil tenminste echt eens wat doen aan de problematiek! Daadkracht, daar sta ik voor!

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:22

ah, ik heb maar wat ingevuld bij die poll.

ganzo | 26-03-05 | 16:21

@ paul: Flop? ik vind het programma van Lucas wel sterk eigenlijk.

Zeurders | 26-03-05 | 16:21

@Lucas

Ik had echt mijn hoop op je gevestigd!

DZJohn | 26-03-05 | 16:20

Ik wil trouwens wel een minister van feest.

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:20

ja, hoores... Ik had maar 10 punten...

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:19

Een partij bouw je niet om 1 persoon wat hier dus wel het geval is, in mijn ogen wordt dit een flop maarja de toekomst zal het leren.

paul-_- | 26-03-05 | 16:19

Stem Lucas!

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:19

@Lucas

Je bent een hondenlul want ik zie nergens "elke woensdag patat" staan!

DZJohn | 26-03-05 | 16:19

en een bovengemiddeld inkomen voor iedereen.

Zeurders | 26-03-05 | 16:18

@ Lucas

Consider yourself hired!!

zinvol geweld | 26-03-05 | 16:18

2- moet zijn 'geen ebalsting' maarja ik heb ook alleen maar mavo in venlo.

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:18

Ok ok, op veler verzoek: LUCAS 10 PUNTENPLAN!

1- 100% ambetenaren eruit
2- geen ebalditng, alleen voor allochtonen
3- flitspalen weg, geen maximumsnelheid
4- 3x schaap slachten is doodstraf
5- hypotheerenteaftrek verdubbelen
6- verbod op sosjalismuh
7- subsidies alleen voor blanken
8- legerinzet op straat
9- verbod op linkse partijen inc. GeenStijl
10- moskeeen motten kapot!

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:17

. en elke woensdag patat

DZJohn | 26-03-05 | 16:15

Wat mij wel tegenvalt, is het afgeven op de man zijn opleiding. Ik vind dat een beetje een stoot onder de gordel. Intellegentie (ik zeg niet dat de man dat is, misschien wel, misschien niet) is sowiezo aangeboren, en is niet te leren. Bovendien ken ik zat mensen die nooit achter een stapel boeken gezeten heeft, die toch een vorm van 'streetwise' hebben waarmee je mijns inziens uit de voeten kan. Als die gast (wat ik betwijfel) goede ideeen heeft, kan ie wat ambtenaren (als die er dan nog zijn) dit laten uitwerken. Meestal zijn dat wel stoffige kamergeleerden.

zinvol geweld | 26-03-05 | 16:15

en dat iedereen 1 iemand het land uit mag zetten

DZJohn | 26-03-05 | 16:14

@Lucas: dat lijkt me wel een lekker populair standpunt om stemmen mee te krijgen.
Roep ook nog ff dat je de flitspalen gaat afschaffen!

Zeurders | 26-03-05 | 16:13

@Lucas

.. hmmmmm, heel realistisch Lucas, hier ga je hoge ogen mee gooien in de omgeving van Rotterdam

DZJohn | 26-03-05 | 16:12

Krijg ik wel jullie voorkeursstem?

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:12

Ik wil 100% van de ambtenaren eruit en alle belatingen afgeschaft.

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:11

@ DZ john

Wat zou een vrouw van middelbare leeftijd jou kunnen leren.... waarschijnlijk doel je op de spreekwoordelijke "ouwe fiets"?

zinvol geweld | 26-03-05 | 16:10

Ben benieuwd wat voor rariteitenkabinet het wordt.
Hoera voor Lucas als linkse poot van GW!

Zeurders | 26-03-05 | 16:08

"Wilders wil jou!" - Die liefde is in ieder geval niet wederzijds.

..zapper | 26-03-05 | 16:07

50% ambtenaren is wel een beetje veel ja, maar er zouden er best een zooitje "manager ambtenaartjes" uitmogen uit bv de gezondheidzorg, onderwijs enz.
En hij kan er natuurlijk een hoop uit het vreemdelingendienst gooien want die laat geert niet meer toe.

Masterdammer | 26-03-05 | 16:06

@zinvol geweld
een vrouw van middelbare leeftijd die ons nog wat kan leren

DZJohn | 26-03-05 | 16:06

@ DZ John

Als ouwe lul van achter in de dertig ben ik niet helemaal op de hoogte van alle internetafkortingen hiero. Wat betekent MILF? Ik zie dat wel vaker hier.

zinvol geweld | 26-03-05 | 16:05

Ah, ik wil graag na 72 uur afgezet worden en dan twee jaar poen vangen, bitte. Met mijn antecendeten moet dat lukken.
*peroxideer haar*

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 16:04

@vanrechtsheeftvoorra
Dat LPF wijf heb ik toch op een andere site gezien als Geile Winnie the drunk MILF

DZJohn | 26-03-05 | 16:03

@ vanrechteheeftvoorra

Die nepcollega heeft zeker een -ng toegevoegd aan het einde, of is er een limiet aan het aantal letters van je nick?

zinvol geweld | 26-03-05 | 16:02

@zinvol geweld: graag mijn naam volledig. Ik wordt nogal eens verward met een goedkope kopie van mij hier op gs. Was overigens een one liner in twee zinnen. Iets langer over nagedacht dus.

vanrechtsheeftvoorra | 26-03-05 | 16:00

@Lucasdelinkselul: Ik denk dat we binnenkort collega's zijn. Als dat antecedentenondezoek tenminste net zo gaat als destijds bij dat LPF wijf. Dan kom ik er wel doorheen.

vanrechtsheeftvoorra | 26-03-05 | 15:58

@ van rechts

Sorry, oneliners vind ik zo goedkoop!

zinvol geweld | 26-03-05 | 15:57

@zinvol geweld; Dit lijkt me meer iets voor een ingezonden stuk in De Telegraaf. Maar die korten 'm waarschijnlijk in.

vanrechtsheeftvoorra | 26-03-05 | 15:56

heee lucas, gij hier? Ik vrees dat we het qua dit item eens zijn; stem niet op Geert Wilders. Waarschijnlijk op verschillende gronden, maar toch!!

zinvol geweld | 26-03-05 | 15:55

@Lucasdelinkselul
Hoezo? Het gaat toch alleen om het inkomen en het wachtgeld na de puinhopen?

blawablawa | 26-03-05 | 15:55

Kut Zinvol Geweld, zeg dat eerder! Ik doe net mn sollicitatie de deur uit.

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 15:54

Wat een verademing dat ie gasten zoekt zonder politieke ervaring. Zoals crz-06 al schreef, ook goede managers uit het bedrijfsleven, artsen etc, zouden goede politici kunnen zijn. Vanwege het regenteske van alle gevestigde partijen, kom je alleen in de kamer als je eerst jarenlang hebt gestencild voor de lokale afdeling, in vage commissietjes hebt gezeten, en op een kouwe markt foldertjes uitgedeeld die iedereen gelijk weer wegflikkerd. Als je dat jaren volhoud, mag je blij zijn als je wordt opgemerkt door het landelijke partij-apparaat en kans maakt op een kamerzetel.

Maar los van het bovenstaande hebben we het hier over Geert Wilders.
De man kan op mijn volledige sympathie rekenen voor wat betreft zijn aanpak van de uitwassen van de Islam (sluiting van moskee's waarin opgeroepen wordt tot geweld, het eruit flikkeren van die Imam's die dat prediken, strafbaar stellen van vrouwenverminking etc.), maar voor de rest is deze goede man niet serieus te nemen. De helft van het aantal ambtenaren weg??? Alleen een populistische gek kan zoiets verzinnen! Welke ambtenaren? Politie-agenten (volgens mij wil iedereen meer blauw), bransweerlieden, leraren, vuilnisophalers, wegwerkers van rijkswaterstaat??? Van deze categorie "veldambtenaren" noem ik ze maar zal dat denk ik sowieso niet kunnen, blijft over de "deskambtenaren" Ik weet niet wat de ervaring is van de gemiddelde reaguurder om een ambtenaar te pakken te krijgen, of hoe lang deze gemiddeld in de rij voor een loket staat, maar halvering hier lijkt mij inherent aan verdubbeling van de behandeltijd van je bezwaarschrift, vergunningsaanvraag etc. Kortom, leuke borrelpraat maar onrealistisch. En hoe komt die wijsneus aan 50%, waarom niet 30% 0f 20%, en waarom niet inzetten op efficiency en kijken of er met natuurlijk verloop wat te regelen valt?

Een ander in het oog springend punt is het volledig opdoeken van het Ministerie van onderwijs. Ik begrijp de man's frustratie van de circulaire-diaree die daarvan afkomt, maar dam die dan in.
Voor je het weet heeft Nederland allemaal "iederwijsscholen" (lees: frobel onderwijs waar de leerling maar mag zien of ie komt, en als ie komt zelf mag uitzoeken wat ie doet... of niet natuurlijk als ie geen zin heeft)

Kortom, leuk bedacht, maar niet realistisch. Ik vrees alleen dat de deze verwaande kwast veel stemmen gaat krijgen vanwege de (in mijn ogen reeele) angst voor de Islam. Mag ik iedereen oproepen in dat geval op Ayaan Hiris Ali te stemmen (goed advies is altijd gratis, nietwaar?) Stem je op een fatsoenlijke, gevestigde partij, en laat je een anti-Islam geluid horen. Dat de VVD ook bij het regentenkliekje hoort nemen we dan maar voor lief. Beter dat dan de bijkomende utopische hersenspinsels van deze meneer!!

zinvol geweld | 26-03-05 | 15:51

@Ruben
Je zou mijn CV moeten zien. Of zoals oma het altijd zei: als je weinig te eten hebt en veel gasten moet je de soep goed heet maken en de verwarming hoog zetten.

blawablawa | 26-03-05 | 15:51

Ik mag toch hopen dat er in NL mensen rondlopen met een beter C.V. dan dit middelmatig hoopje.
Geen hoge opleiding, geen eigen bedrijf opgericht met slechts drie jaar lagere school en geen bestuurlijke ervaring. Wie op Wilders stemt heeft niets geleerd van de late great Pim Fortuyn en zijn kornuiten...

Rookverslaafde | 26-03-05 | 15:51

@crz_06
ik begrijp best dat lang niet iedereen in de tweede kamer een politieke achtergrond had alvorens de kamer in te gaan. Echter, het zou geen slecht idee zijn als je toch een nieuwe partij begint, mensen te werven die wel een politieke/bestuurlijke achtergrond hebben zodat je partij wat minder risico loopt op chaos/egotoestanden.

.pim | 26-03-05 | 15:49

*soliciteert*

Lucasdelinkselul | 26-03-05 | 15:49

> Sinds wanneer is iemand opleiding niveau
> een graadmeter voor zijn kunnen.
-
Haha! Als GW niet gehinderd door al te veel zelfkennis of kennis van zaken in het algemeen denkt een onafhankelijkheidsverklaring neer te schrijven a la Benjamin Franklin, dan druipt daar toch wel de tokkietriestheid vanaf. Met respect voor alle ondernemers zonder diploma.

blawablawa | 26-03-05 | 15:49

Lekker selectief weer GS:

(Hoger-)beroepsonderwijs
opleiding Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam

Academisch onderwijs
rechtsgeleerdheid (deelcertificaten) Open Universiteit

Lijkt mij geen verschrikkelijk slechte CV, maar goed.

Ruben | 26-03-05 | 15:48

 God gave his only Son to Save us all Jesus died on the Cross for all of us and woke up the third day My wish for everyone is, that they became healthy and
find peace in there hearts,and for others too I want to wish every one a Happy Easter
Greetings rikus

rikus | 26-03-05 | 15:45

"Activiteiten als parlementariër:
Een door hem ingediende (en aangenomen) motie leidde in april 2003 tot het besluit een parlementair onderzoek in te stellen naar zorguitgaven." Da's nie ech veel in pakkumbeet 5 jaar.

vanrechtsheeftvoorra | 26-03-05 | 15:42

Zal Wilders ook vacatures bij het cwi geplaatst hebben?

Masterdammer | 26-03-05 | 15:38

Zou Geert ook een excuusallochtoon aannemen?

vanrechtsheeftvoorra | 26-03-05 | 15:36

Met het zooitje van de LPF nog vers in mijn geheugen, zal dit wel niet veel beter worden.. alhoewel ik de oren van Woutertje, Femke, en al die andere linkse decipelen, wel even wil wassen, dus ik denk dat ik maar ga solliciteren, met 6 jaar lagere school, als hoogst genoten opleiding, moet ik toch ruimschoots aan de norm van Geert voldoen.

Karel Kruizenruiker | 26-03-05 | 15:35

Tsja.., mensen met politieke ervaring zijn ook zonder begonnen..

Masterdammer | 26-03-05 | 15:35

@pim,

leefbaar roptterdam heeft duidelijk aangtoont dat mensen zonder politieke ervaring (bv bedrijfsleven) goede bestuurders kunnen zijn. BTW, de mensen die nu in de tweede kamer zitten hebben ook niet allemaal een politieke loopbaan gemaakt bij lagere instanties. De kamer is een mix van praktijk jongens (dokters, ondernemers, ect..) en wel poltitiek ervaren mensen (wedhouders, ambtenaren, ect..). Dus je punt gaat niet echt op

crz_06 | 26-03-05 | 15:31

Ik heb nog een diploma Kunstacademie liggen, dus dat zit wel goed. Maar zo'n cel trekt mij niet. Samen met Geert op 1 cel. Getver.

vanrechtsheeftvoorra | 26-03-05 | 15:29

goedkoope retoriek om de bijzin aangaande het c.v. van Geert te plaatsen. De ondertoont is natuurlijk dat deze 'domme' limburger natuurlijk never niet zo slim is als meneer Fleischbaum zelf en zijn bevriende 'mavo' intellectuelen van de PvdA.

Sinds wanneer is iemand opleiding niveau een graadmeter voor zijn kunnen. Ken voldoende mensen met alleen lagere school die een bloeiend bedrijf hebben opgebouwd, terwijl er zat acedemici zijn die lekker voor 40 h/w een 'volgens hun zelf hoogstaand' manegersbaan hebben bij zo'n bedrijf.

crz_06 | 26-03-05 | 15:28

hij is gehuwd te boedapest? wat zijn dat nou weer voor dubieuze praktijken?
heel verdacht geert, probeer dat maar es uit te leggen aan je adepten...

Flat | 26-03-05 | 15:28

Vreemd dat hij zomaar kandidaten werft, niet eens politieke ervaring vereist. In mijn ogen is dat toch wel het minste dat je mag eisen van kandidaat-tweede kamerleden. Politiek is een spelletje dat niet voor iedereen is weggelegd, en aantoonbare bestuurlijke- en politieke ervaring lijkt me toch het minste dat gevraagd zou mogen worden van hen die wellicht een kleine groep in de kamer mogen gaan vormen en dus ons land mee gaan besturen. Chaos is er al genoeg, in de tweede kamer mag een beetje meer niveau wel.

.pim | 26-03-05 | 15:27

gehuwd te Boedapest, 31 juli 1992
haha

vliegveld | 26-03-05 | 15:27

Hoezo hij wil mij? Moet ie me eerst bellen.

vanrechtsheeftvoorra | 26-03-05 | 15:26

Tot na de 15e...

Masterdammer | 26-03-05 | 15:17

Ik denk er nog even over, als hij het niet erg vind....

Masterdammer | 26-03-05 | 15:17

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl