Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kansenjongeren vallen bejaarde man aan

f*ck you, troetelmocrosJoehoe Meisjes van Halal. Stelletje bekrompen zwartekousen-moslims. Nog steeds een grote bek over hoe het moet in 0031. Werk aan de winkel dan. Als de sodemieter naar Den Haag en ram eens wat R.E.S.P.E.C.T. in de lege hoofden van wat kloodtzakjes daar. Jullie rotjongens zaten hun rotpoten aan onze rotsinterklaas. "Gastjes uit een ander Mediterraan gebied tillen stiekem de mantel van Sint op. Trekken aan de kwastjes van gouddraad. Schieten met een voetbal de mijter van zijn hoofd. Trekken even later ook aan zijn baard. Niet meer dan vier, vijf rotte appels. Die niet van hun ouders hebben geleerd dat ze oude mensen met respect moeten behandelen." Bedankt. Ook namens Oom Job...

Reaguursels

Inloggen

@zeeuwslammetje: Ik ben helemaal niemand zat, dus zou je niet uit mijn naam willen spreken. Sinterklaas bashen deden wij vroeger ook al zo'n 25 jaar geleden. Niets leuker dan die mijter van z'n kop schieten met een voetbal (hoe origineel). De jongens uit de 6de klas vonden dat wel lachen. Alleen als een paar marokkanen het doet is het ineens niet normaal. Ik vind het juist een toonbeeld van integratie. Ga zo door jongens! Maar ook niet zeuren als Imam Hans Teeuwen binnenkort onder zijn jurkje pontificaal op TV wordt geblowd. Daar kunnen wij om lachen dus jullie ook....

Tuurlijk | 21-11-06 | 13:09

een bal naar onze opperpedeau schieten is best wel af te doen als een kwajongensstreek,maar feit is dat de geplande intocht van sinterklaas was afgeblazen omdat vrijwilligers uit de transvaalwijk al te vaak zijn bedreigd door finse lieverdjes en hun ouders
deze vrijwilligers proberen nog wat te maken van hun ooit zo gezellige wijk en hebben bv.ook een speelgoedbus om deze kanskinders wat fietsjes ed te lenen(de ouders hebben het te druk met hun koffiehuis) ook hier zijn ze nu mee gestopt vanwege veel misdragingen en respectloos gedrag
snap best dat veel nederlanders t een beetje zat zijn....

soprano | 21-11-06 | 11:56

5x -weggejorist-

schijtbak | 21-11-06 | 11:24

Als moslims niet van Sinterklaas feest houden, laten ze ons dan wel in hun waarde laten en ons gewoon "5 december" vieren en sinterklaas met rust laten.
Wij laten hun hun sekte feesten toch ook vieren, kunnen die lui zich dan nooit aanpassen.
En het gek vinden dat het nederlandse volk (om de rest van Europa nog maar te zwijgen) hen spuugzat zijn....

zeeuwslammetje | 21-11-06 | 10:48

Stofbril op plantenspuit erbij en heel hard Sinterklaas kapoentje draaien. Dat zie ze leren dat schorriemorrie. En betreffende de meisjes van Halal! Wanneer je een profeet vereerd die onder het mom "wanneer er riet om de vijver groeit dan mag er paling in zwemmen" kleine meisjes uitbeugeld dan mag ik aannemen dat er gozah die wordt gekontvingerd wordt geen probleem is! Dat gefatsoenrakker ben ik een beetje zat aan het worden. Doe eens normaal of ga lekker de zandsmeisjes van Halal uithangen in je eigen zandbak.

TheDevilMadeMeDoIt | 21-11-06 | 09:58

Hier boven de vrouw van achtertuyn die het nu ook spuugzat is!!

Achtertuyn | 21-11-06 | 08:12

Oeps wat heb ik nou gezegt??? Ik bedoel natuurlijk: dag groene, roze, paarse, oranje en blauwe piet. Het volksfeest is toch al verkwanseld op de staatsbaard (ned 3 sinterklaasjournaal). Bij emigreren kom ik misschien nog een keer zwarte pieten tegen.....

Achtertuyn | 21-11-06 | 08:05

By the weg, de staatssint mag van mij dit jaar ook snel weer naar Spanje optieven. Roze pieten, groene pieten, oranje pieten, rot toch op met je multiculti shit! Een piet is zwart en een Moor. Maar een grote groep allochtonen weet dat dan toch weer zo te brengen dat zwarte piet een moderne zwarte slaaf is. Bah. Ik zal nog eventjes geduld moeten hebben, maar ik geloof inmiddels niet meer dat ik hetgene dat ik in 0031 achterlaat erg zal missen.

Achtertuyn | 21-11-06 | 07:36

@Pigha Lal 20-11-06 @ 16:22
.
Punt 3 is niet verboten hoor, je kunt natuurlijk actie ondernemen op 22 November. Slim he! ;-)

Achtertuyn | 21-11-06 | 07:28

En balkenende maar zeggen respect hebben voor elkaar, normen en waarden, bla bla bla.... waarom zien ze in den haag niet dat wilders en zeker pastors met zijn uitspraken, gewoon gelijk hebben.... Tja als ik eerst twijfelde, nu niet meer ik stem geert Wilders...!

zeeuwslammetje | 21-11-06 | 07:22

-weggejorist-

Deense Postbode | 21-11-06 | 06:26

Dan moet Sint ook maar zijn T-schenkerij meenemen, als hij ons bezoekt.
Dat Mediterraniële gebied, begon dat met een -M- en eindigde dat met -arocco- toevallig?
Leuker kunnen wij het niet maken, wel multitkultureler!

Deense Postbode | 21-11-06 | 06:22

Weer een gevalletje van identiteitscrisis zou ik zeggen.
Ze weten ook niet wat ze willen he.
Schieten ze de mijter van z'n kop... de mijter is juist iets dat zijn oorsprong vindt in wat nu Israel, Syrie en Irak is; het oostelijk deel van het Mediterrane gebied dus..
De Amoriten gebruikten de mijter al in afbeeldingen van hun visgod Dagon.
De mijter is niets anders dan een symbool van de vissenkop die de god Dagon op zijn hoofd droeg.
Dus de paus draagt ook een heidensch Babylonisch symbool op zijn hoofd - en vandaar natuurlijk dat de oceanen leeggevist mogen worden.

Rest In Privacy | 21-11-06 | 01:46

Had de sint maar geen boerka moeten aantrekken...

Hölzenbein | 21-11-06 | 01:14

Eigenlijk het verkeerd topic maar vooruit.
En dan nog iets. Sinterklaas heeft m.i. de zeer belangrijke functie om kinderen erop te wijzen dat niet alles bestaat wat anderen beweren. De overgang van geloven naar niet geloven is een belangrijke initiatie in je leven.
En Sinterklaas kun je notabene ook nog gewoon zien, laat de goedheiligman dus maar fijn met rust.

knutsel | 21-11-06 | 00:38

@Mas Rob. In wat voor een vreselijk schizofrene wereld moet je leven als je compleet alles buiten jezelf plaatst. Wie bepaalt er jouw handelen? Jijzelf of Allah? Als ik een gedeelte uit jouw hersenen zou snijden, heb je geen besef meer van Allah, betekent dit dan dat hij ook niet meer bestaat? Waarom ben je op aarde als het hiernamaals het enige is dat uiteindelijk telt? Waarom zou je ontkennen dat je een zoogdier bent en bepaalde behoeftes hebt en waarom zijn de behoeftes van vrouwen ondergeschikt aan die van mannen? Nederland is geen jungle waar de dominante mannen zwakke vrouwen onderdrukken onder het mom van bescherming. Niet dat het niet voorkomt, maar het wordt over het algemeen niet getolereerd en vaak zit het dan al in de strafrechtsfeer. Als ik tegen mijn vriendin zeg dat ze een doekje op haar kop moet binden omdat ze anders ten prooi valt aan andere mannen, zal ze waarschijnlijk vragen of ik wel goed snik ben. Er is een vrije seksuele moraal in Nederland, waarom moeten wij dit terugdraaien als de bevolkingsgroep, die hier als laatste gekomen is, dit eist?
Ben je blij dat je tienerdochters normaal kunt voorlichten en ze op de gevaren kunt wijzen, komt er een stroming die de vrouw haar waardigheid wilt teruggeven door haar te onderdrukken en haar weer tientallen jaren achterstelt. Dit accepteer ik niet.

knutsel | 21-11-06 | 00:29

knutsel 20-11-06 @ 23:35
Ik zou er maar duizelig van worden.

Mas Rob | 20-11-06 | 23:58

@Mas Rob. Mijn wereld draait inderdaad rond mij, zouden meer mensen moeten doen. Hij draait in ieder geval niet rond Mohammed.

knutsel | 20-11-06 | 23:35

Als de laatste Fin vertrokken is wordt het weer leuk in Nederland.............

Stijlloze Aarsfistel | 20-11-06 | 23:29

Laten we vooral de angst voor dit soort buurten blijven voeden zeg, kom op nou. We hebben het hier over kinderen die net als 99% van de reaguurders hier vroeger het liefst de Sint de plomp in had geduwd als hij de kans had gehad. Denken jullie nou echt dat deze kinderen bezig zijn met het uitdragen van hun religieuze 'recht' om christelijke symbolen aan te vallen (@Lagonda 14:54)? Als dat zo is, dan ben ik bang dat niet ZIJ maar JULLIE aan het radicaliseren zijn. Jammer, maar wel een beetje waar. Marco zal blij zijn met jullie stem.. kuch..

qaizer | 20-11-06 | 23:01

Vergat ik bijna te vermelden dat je je gast ook ook nog toegestemd hebt om je achtertuin vol te bouwen met vreemde schuurtjes

Mastermattie | 20-11-06 | 22:57

Is dat niet zoals iemand die je toch al niet zo graag ziet toch maar binnenlaten om dat vervolgens afgezeken en bedreigd te worden door die iemand, niet eens een beetje R.E.S.P.E.C.T. voor het feit dat je hem/haar binnengehaald hebt?

Mastermattie | 20-11-06 | 22:48

Kappen met die politiek correctheid. Nederlanders met Noord-Afrikaanse genen die in de fout gaan, ff lekker bijslaan. Iets anders helpt toch niet.

Discrimineren hoeft niet. (op uiterlijk). De gebrekkige uitspraak van de Nederlandse taal, zelfs bij 3e generatie, is een uitermate doeltreffende selectiemethodiek.

vijfjarenplan | 20-11-06 | 22:08

K A N S L O O S! zoals zoveel van de finnen.....

deAmbtenaar | 20-11-06 | 22:02

De meiden van Halal liberaal noemen is net zoiets als een BigMac een vegetarische versnapering noemen. Onzin. Ze hangen een (dubbele) moraal aan die hier honderd jaar geleden al als consevatief gold. Dat Sonja het immer olijke homofobe drietal na de uitzending alsnog de gelegenheid gaf om hun hoofdlapfilosofietjes uit te dragen vond ik een zwaktebod.

Wel naar een programma komen waarvan je weet wat het onderwerp is, en je dan zwaar beledigd tonen en weglopen, bah! Een beetje als een millieu-activist die uit een discussieprogramma over vervuiling wegloopt omdat er beelden van omgezaagde bomen worden getoond.

ledwatcher | 20-11-06 | 21:54

knutsel 20-11-06 @ 20:55
Er is een makkelijke oplossing: gebruik je afstandsbediening en kies een ander kanaal. Anderen kunnen het programma wel waarderen. Of draait de wereld rond Knutsel?

Mas Rob | 20-11-06 | 21:41

@Mas Rob. Ik kom nog liever per ongeluk een filmpje van me bloedeigen dochter op het internet tegen, dan dat ik een stel gehersenspoelde geiten een onderdrukkende seksuele moraal op de staats-TV zie verkondigen.

knutsel | 20-11-06 | 20:55

ach, kijk net op dat wijblijvenhier.nl.

wat een mensen... blijven zich verschuilen achter dat het de blanken zijn die die arme mannen die vrouwen simpelweg minderwaardig vinden... dat moet toch kunnen... is toch vrije meningsuiting?

feit blijft dat nederland rechtser is dan ooit.

en dan wil ik afsluiten met een vraag aan iedereen..

een man die zich naar goede moslim-maatstaven heeft gedragen gaat naar het paradijs.. en krijgt daar een aantal maagden...? of alleen als hij met zijn dood veel niet-moslims heeft meegenomen?
maar wat krijgt/waar gaat heen, de moslimvrouw?

tell me..

the_w | 20-11-06 | 20:32

Aktivist 20-11-06 @ 19:49
Uit goede bron heb ik vernomen dat uw bescheiden bijdrage aan de belastinggelden in zijn geheel wordt gebruikt voor toiletpapier op het Binnenhof.

Mijn bijdrage wordt met volledige instemming gebruikt voor de uitzendingen van de dames van Halal.

Terzijde, ik kijk liever naar die meisjes van Halal dan naar de gemddelde chagrijnige Hollandse trien met de charme van een boerenknol.

knutsel 20-11-06 @ 19:29
Wat ergeren mensen zich toch snel. De nieuwe Holllandse ziekte: een dag zonder rancune is een dag niet geleefd.

Mas Rob | 20-11-06 | 20:10

Als integratie en aanpassen niet lukt, dan moeten we in het oude liedje maar iets integreren en de tekst aanpassen. Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is Dutroux.

De Ambivalent | 20-11-06 | 19:55

knutsel 20-11-06 @ 19:29
Waarom moeten wij ook al op tv tegen dit soort enge kudt-stofdoeken aankijken. Hun "programma" heeft geen enkele toegevoegde waarde, geen spatje humor en een dubbele moraal van hier tot tokio. Wordt aan dit saaie geneuzel ons belastinggeld verspild? Dan heb ik nog liever dat de overheid 6 betuwe-lijnen aanlegt!
Kortom: Waarom gaan die snorren niet gewoon - zoals het voor keurige islamofascistes hoort - thuis in de keuken zitten? Ies halal en de zendtijd komt vrij voor een echt programma..

Aktivist | 20-11-06 | 19:49

Ik erger me iedere keer weer groen en geel aan die nonnen van halal en ik mag een boon wezen als dat hele verhaal van in de uitzending weigeren te komen niet van voor tot achter georkestreerd was.

knutsel | 20-11-06 | 19:29

Ik heb het stukje gezien in het AD. "Een paar rotte appels "
Wat een stelletje vuile hypocrieten daar.

cor123 | 20-11-06 | 19:18

-weggejorist-

Kapitein Haakneus | 20-11-06 | 19:16

Het suikerfeest komt uit het verre oosten, De kerstman komt uit het verre westen. Sinterklaas is daar gewoon een tegemoetkoming beide kanten op. Nou zitten we met alledrie. Twee mogen er wat mij betreft weg.

OoO | 20-11-06 | 19:13

-weggejorist-

akeligevent | 20-11-06 | 19:10

De toekomst van Nederland en Europa, hangt niet af van 'huizen van de Islam', 'appeltjes van Oranje' , 'linkse lentes' en een burka-verbod.. maar van het zo snel mogelijk terug sturen van iedere moslim naar de eigen regio.

Bad-Karma | 20-11-06 | 19:03

Je hebt toch overal van die buurtvaders die die deze 'appels' in de gaten zou moeten houden en die de 'discussie' open houden????? Oh, nee. Tuurlijk niet! Die zie je nooit want die drinken thee en die trekken zich geen RUK aan van de (eigen) jeugd.... Dom van me.

Blue Schnautzer | 20-11-06 | 18:44

Ben wel errug benieuwd welk "model" de dames van Halal onder hun gewaadjes hebben, of zouden ze ook al met een bald beaver rondlopen, de snoesjes.

porn-o-graaf | 20-11-06 | 18:23

ik geloof niet dat die finnen die nieuwe anti-burka wet begrepen hebben , Die is dus NIET op sinterklaas van toepassing...

Bad-Karma | 20-11-06 | 18:21

Voor iedereen die in spanning zat af te wachten! Dit is er met Kaan78 gebeurd: kaan78.justgotowned.com/

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 18:14

Sinterklaar is heiliger dan allah, mohammed en al die andere uitkeringtrekkende moslim kudtgoden bij elkaar.

Pablo's ijscocar | 20-11-06 | 18:11

tot de nek ingraven en bekogelen met oud-Hollandsche kruidnoten...

Bad-Karma | 20-11-06 | 18:11

Linksekerkbasher 20-11-06 @ 17:58
LOL

ja man | 20-11-06 | 17:58

@ Kaan
Precies, vergeet niet SP te stemmen. Stel je voor dat ze je korten op je uitkering!

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 17:58

@Archibald Hoogezand 20-11-06 @ 17:33
Doe ff normaal

@ja man 20-11-06 @ 17:43
Verdonk, Zalm, Verhagen, Rouvoet, Wilders, Pastors, voltalige CU en SGP, Viezeloos, maar ook Pimmie en Theo, en media natuurlijk.

@LoudAndProud 20-11-06 @ 17:45
Hij is SCHIJNheilig. Net als.....

Maar gasten ik ga er van door. Het was weer een waar genoegen.

Kaan78 | 20-11-06 | 17:53

LoudAndProud 20-11-06 @ 17:45

Voel je je nog lekker en Hollander? Of wil je gewoon blijven provoceren? Slappe zak.

rosalie | 20-11-06 | 17:51

@LoudAndProud 20-11-06 @ 17:45:
Bram van der Vlugt is wel bejaard. Ook al draagt hij een valse baard en een halve rode boerka en een puntmuts.

koerbagh | 20-11-06 | 17:49

By the way. Dit is Nederland anno 2006. Als het je niet bevalt, dan rot je maar op. "Daar is de gat van de muur" zij de IRON lady van VVD eens.

Kaan78 20-11-06 @ 17:36

dus jij als gast, in mijn land wil mij wegsturen?

das echt de pedovolgert mentaliteit, thx !

ja man | 20-11-06 | 17:48

En dan nog iets.
"Kansenjogeren vallen BEJAARDE man aan"??
"Die niet van hun ouders hebben geleerd dat ze OUDE MENSEN met respect moeten behandelen."??
We zijn het toch wel met elkaar eens dat Sinterklaas gewoon een verklede vent met een nep baard is toch?Geen echte bejaarde, en geen echte heilige?

LoudAndProud | 20-11-06 | 17:45

Daar is de gat van de muur" zij de IRON lady van VVD eens. Misschien een idee en tijd voor jou om "recht door zee" te verkassen?

Kaan78 20-11-06 @ 17:36

waarnaartoe, mag ik kiezen?

Dat is niet de Islam, maar mensen die de tweedeling in de maatschappij hebben bewerkstelligd.

Kaan78 20-11-06 @ 17:14

en welke mensen zijn dat?

ja man | 20-11-06 | 17:43

monfer 20-11-06 @ 17:07

nee, dat zeg ik helemaal niet. Om 16.14 spreek ik slecht Linksekerkbasher aan, omdat hij een redernig gebruikt, die vaak door moslims wordt gebruikt. Dat lijkt me niet zijn bedoeling. Ook anti-moslimgevoelens komen ergens vandaan, allicht. Betekent nog niet die terecht zijn.

ALs je dit topic gewoon opvat als : puberjongens doen vervelend tegen Sinterklaas, is het een stuk makkelijker op te lossen en een stuk realistischer.

Pigha Lal 20-11-06 @ 17:12

jij ropet toch verkapt op tot iets DOEN? Volgens mij bedoel je daar geen kopje rooibosthee dirnken mee. Dus ja, ik ga in op je eigen suggestieve post en denk dus dat jij een domme kaalkop bent die wil gaan matten danwel wil gana uizetten of iets dergelijks.

Maaier | 20-11-06 | 17:41

Ik maak me tegenwoordig meer druk over de mate waarin nieuws door de diverse redaktieleden volkomen verdraaid wordt dan dat ik me druk kan maken over het eigenlijke nieuws.
"Stelletje bekrompen zwartekousen-moslims. Nog steeds een grote bek over hoe het moet in 0031" schrijft De Chileen over de meiden van Halal.
Wat hebben ze gedaan om de toorn van De Chileen te verdienen?Hadden ze echt een grote bek?Hebben ze iets bekrompens gezegd?
Nee, ze zijn weggelopen bij Sonja Barend.
Tut tut tut wat vreselijk zeg.

LoudAndProud | 20-11-06 | 17:40

ja man 20-11-06 @ 17:30
Heldere analyse en een foute conclusie. Laat het denken maar aan iemand anders over.

By the way. Dit is Nederland anno 2006. Als het je niet bevalt, dan rot je maar op. "Daar is de gat van de muur" zij de IRON lady van VVD eens. Misschien een idee en tijd voor jou om "recht door zee" te verkassen?

Kaan78 | 20-11-06 | 17:36

Zouden er onder een islamtent ook gouden randjes zijn?

Duitse helm | 20-11-06 | 17:36

@ Kaan78

Nou. zet het dan maar op een rennen. Via de mauritskade het Oosterpark door of zo.

* pats * een politiekogel in je been.

'HB, er wordt hier verschrikkelijk geschoten'

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 17:33

Achterlijke dikke domme kudt Chileen weet je dan niet dat de Sint uit Turkije komt en Moslims dus alle recht hebben om die man te pesten. Raak eens wat beter geinformeerd voordat je de kids hier weer ophitst mafketel

w123 | 20-11-06 | 17:33

Met tranen in de ogen heb ik moeten aanhoren wat wij, de autochtone bevolking van Nederland, die arme Marokkaantjes allemaal hebben aangedaan. Door onze schuld hebben zij treinen, zwembaden, winkelcentra, scholen en bioscopen onveilig gemaakt. Door onze schuld werden er dodenherdenkingen geschonden, jonge meisjes aangerand en bejaarden geterroriseerd. De Marokkaanse rapper met zijn vriendjes in B&W, de linkse politici, ook in B&W, meneer Abou Jahjah van de AEL in Nova, allemaal weten ze te vertellen dat het onze schuld is.
Wij zetten die Marokkaanse gezinnen in veel te kleine huizen, geven die jongens geen eigen clubhuis en geen perspectieven. Ja, dan is het logisch dat zij crimineel worden. Dat zij thuis leren dat alle Nederlandse mannen vieze varkens zijn en alle Nederlandse vrouwen hoeren, heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Als medeschuldige wil ik graag meedenken over een oplossing voor dit probleem. Laten wij eenmaal een royaal gebaar maken en voor deze lieve, onschuldige jongens een enkele reis Marokko te kopen, zodat zij niet langer hoeven samen te leven met vieze varkens en hoeren. Zij die niet uit zichzelf gaan zullen wij, om hen te beschermen tegen die slechte invloeden van ongelovige honden, met enige dwang moeten verwijderen.
Daar is nog geen wet voor, zegt u?
Wanneer een meerderheid van de bevolking hier voor is, moet het mogelijk zijn er een wet voor te maken.

Arnhem, André Frijters

WOU DAT IK HET HAD GESCHREVEN !

ja man | 20-11-06 | 17:30

Kaan78 20-11-06 @ 17:14
Ik had het over anti-islamitische gevoelens.Niet mijn woorden verdraaien.

Jobmodus aan//
doe mij maar 2 klontjes suiker en een wolkje melk
Jobmodus off\\

monfer | 20-11-06 | 17:30

@LibertasSimplex 20-11-06 @ 17:27
hehe eindelijk. :) LOL

Kaan78 | 20-11-06 | 17:29

De Apartheid bestaat al, we hebben toch verschillende landen voor verschillende volken? Marokkanen terug naar die speeltuin in Afrika :)

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 17:28

Nu gaat Kaan78 met zijn rug naar de samenleving staan.

Dat is niet zo handig met een spreekwoordelijke kromzwaard in de hand.
Dat mochten jullie willen. Totdat ik hier weg ben. Verschuif ik geen mm.

Wat is mis met je kinderen het leed besparen wat je zelf hebt ervaren?
Dat is niet alleen goed. Het is je plicht als vader om dat zo te doen.

Kaan78 | 20-11-06 | 17:28

Kaan78 20-11-06 @ 17:14

Oh nou begrijp ik het. Sinterklaas pesten vanwege de tweedeling in de maatschappij

LibertasSimplex | 20-11-06 | 17:27

De sint leeft nog... een wonder... de Haasche Ghetto overleefd!

Mo Zaiek | 20-11-06 | 17:26

Ik vind het sowieso wel moedig van de Sint om zich publiekelijk op het Paul Krugerplein te vertonen. We hebben het hier namelijk wel over 070-Tora Bora.

koerbagh | 20-11-06 | 17:24

@ monfer

Daar heb je het gedonder al. Nu gaat Kaan78 met zijn rug naar de samenleving staan. Doe je het zelf even de rotzooi wegknuffelen?

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 17:22

monfer 20-11-06 @ 17:07
Jij vraagt dus wel begrip voor rascisme, discriminatie en tweederangsburgerschap in Nederland.
En als ik daar nou geen begrip voor heb, wat dan he... wat dan? ;-)

Van dit soort onzin... ga je spontaan je kromzwaard trekken en op pad voor gerechtigheid. Wat een agressief volkje zijn wij of niet monfer. Misschien kan het dan ook zo zijn dat soort gedragingen ook een voedingsboden hebben.
Dat is niet de Islam, maar mensen die de tweedeling in de maatschappij hebben bewerkstelligd.

Kaan78 | 20-11-06 | 17:14

@Maaier 20-11-06 @ 17:06
Ik vind je opmerking heel leuk en helemaal niet suggestief, daarom nogmaals voor de (s)linkse kerk:
RaRa, wie heeft het gedaan?

Pigha Lal | 20-11-06 | 17:12

@ Kaan78

Ik heb niet zoveel op met zelfbenoemde grote denkers. Verder heb ik niks tegen het - verbaal of schriftelijk welteverstaan - op de boel inhakken. Zelfs al lost het niks op.

Dat is een kleine prijs voor de vrijheid die het oplevert. Een koopje zelfs!

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 17:08

Maaier 20-11-06 @ 16:58
Als ik het goed heb begrepen vraag jij om begrip voor extreem gedrag van moslims, daar zouden ze volgens jou toe zijn aangezet (om het een beetje kort door de bocht te zeggen).
Ik reageer door te zeggen dat het dan ook zo kan zijn dat bepaalde anti-islamitische gevoelens óók een voedingsbodem hebben, maar dat die gedachte voor mensen die zichzelf als weldenkend beschouwen ontoelaatbaar is.

monfer | 20-11-06 | 17:07

Kaan78 20-11-06 @ 16:55

nee hoor, dat waren de zuid-afrikanen zelf. Overigens niets vreemds in die tijd, kijk naar segregratie in VS. Daarom nog niet midner verwerpelijk.

Pigha Lal 20-11-06 @ 16:22

natruurlijk is het verboden. Anders gana idioten als jij mensen in mekaar slaan. of huizen in de fik steken. Of weet ik veel wat voor dingen je nog meer bedenkt om te DOEN

Maaier | 20-11-06 | 17:06

@monfer 20-11-06 @ 16:59
Je hebt gewoon gelijk. Het was gewoon toeval. Nederlanders kan je en mag je hierin natuurlijk niks verwijten.

@Archibald Hoogezand 20-11-06 @ 17:00
Ja, man waarom zou je nadenken?
Laten we gewoon op elkaar inhakken totdat het probleem vanzelf een keer oplost.

Kaan78 | 20-11-06 | 17:06

Gaaaa weeeegg , niet meer dan maar vier,vijf kwajongens maar ? Hoe bestaaaaaat het ??!! En dat in Amsterdam-oost.....

Waren zeker pas in NL? Want anders haden ze wel normen en waarden meegekregen.....

Tomahawk33 | 20-11-06 | 17:05

@archibald

Ja ik geloof het ook.

maar als ik zijn stelling 'Je hebt er één nodig om een ander te ontdekken...' moet volgen kan een vis alleen door een vis ontdekt worden, hoe hebben we die vissen dan ooit aan land gekregen?

Herman Flipsen | 20-11-06 | 17:01

Linksekerkbasher 20-11-06 @ 16:48
De nuance is er allang niet meer, maar dat komt voornamelijk door de media.
Als mensen wat meer belangstelling zouden hebben voor elkaar,dan zien ze zelf wel dat de problemen veroorzaakt worden door de kanslozen in onze samenleving.
Niet iedereen over dezelfde kam scheren zeg ik altijd maar.

puntkop | 20-11-06 | 17:01

@ Mr Moore

Godzijdank hou jij de boel namens het denkende deel der natie een beetje in evenwicht, is het niet?

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 17:00

ah, hier zijn jullie, waar gaat het over? toch niet over politiek he?

tipo | 20-11-06 | 17:00

@DenLangel*l 20-11-06 @ 16:47
Het kan ook zijn: een enkeltje terug naar het Rif gebergte.

Pigha Lal | 20-11-06 | 16:59

Kaan78 20-11-06 @ 16:55
Het kan zijn dat het WOORD apartheid afkomstig is uit het Nederlands.
Maar wat jij beweert is volgens mij net zoiets als zeggen dat moorden is uitgevonden door mensen die daar als eerste een woord voor hadden gevonden.

monfer | 20-11-06 | 16:59

Zeauuu jammer, dit nutteloze niets toevoegende lege bericht... ik ken zat "niet mediterrane" kudtjong die dezelfde kudtgeintjes uithalen. Wordt dat in een krant vermeld... zo fout die voortdurende antimoslim hetze door duizenden niet nadenkende achter elkaar aanlopende schapen...

Mr Moore | 20-11-06 | 16:58

monfer 20-11-06 @ 16:27

je snapt het punt dus niet.

Maaier | 20-11-06 | 16:58

Hoe meer van dit soort "incidenten"plaatsvinden,hoe beter het is.De haat tegen de marokkanen zal groeien totdat niemand nog maar iets met ze te maken zal willen hebben.

de honden blaffen... | 20-11-06 | 16:57

Sophie is leuk en lekker

topcat | 20-11-06 | 16:56

Linksekerkbasher 20-11-06 @ 16:51
geen flauw benul van geschiedenis... net zoals mijn geschiedenisleraar
MUHAHAHAHAHH

Wat vind je er nou zelf van wat je net hebt opgeschreven?

Voed ons maar op jongens.
Wie heeft de apartheid uitgevonden. Ik dacht altijd Nederlanders die op vakantie waren in Afrika.

Kaan78 | 20-11-06 | 16:55

@ Herman

Kaan is gewoon de Turkse beroepsquelerant op GS. Zeg maar de Abou Jahjah van de weblogs. Ies leuk voor saaie middaagjes. Begin eens over Armenie en je helpt GS aan een topic van 1K+

Verder is 'ie harstikke lief.

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 16:55

Ach, ik stem deze verkiezingen ook surrogaat-Fortuyn. Ik snap niet wat er in Nederland met onze Libertijnse opvattingen (die ons zo groot maakten) is gebeurd. Bij ons heeft innovativiteit en creativiteit plaatsgemaakt voor grauwe middelmaat.

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 16:55

@ Kaan78

mag ik jouw uitlatingen zo opvatten, dat jij denkt dat ik rascistisch aangelegd ben? Zo ja, dan werp ik jou conclussie verre van mij.

Herman Flipsen | 20-11-06 | 16:53

achtertuyn Emigreren uit dit verziekte land is inderdaad een goeie oplossing.Grote getallen autochtonen kiezen al voor deze optie.Dus wat blijft er straks over van dit land?!

reconquista | 20-11-06 | 16:51

@ Archibald Hoogezand
Kaan is een beetje een mongolide persoon met geen flauw benul van geschiedenis en (daaruit voortvloeiende) linkse opvattingen. Net zoals mijn geschiedenisleraar overigens.

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 16:51

@ Poedelewoepsie

Poe hee, dat moet die gek inmiddels wel op 318561341 zetels staan

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 16:50

-weggejorist-

NahUnd? | 20-11-06 | 16:50

Het gevolg: Wilders pakt 4 zetels extra.

Poedelewoepsie | 20-11-06 | 16:49

@ Kaan

De Afrikaners hebben de apartheid uitgevonden. Hoezo?

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 16:48

@ puntkop
"Het volk wat problemen veroorzaakt en de nederlandse samenleving veracht is het ongeletterde klootjesvolk A.K.A. De Straatfin." Dat klopt, en het is zo jammer dat veiligheids- onderwijs- en werkloosheidsproblemen zijn verworden tot een algemene haat onder de Nederlandse bevolking.
Feit is gewoon dat allochtonen de onderkant van de samenleving vormen. Je hebt toch ook Nederlandse Tokkies. Alleen omdat de Marokkanen nooit zijn aangepakt, zijn mensen tegenwoordig compleet de nuance verloren als het om allochtonen gaat.

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 16:48

-weggejorist-

DenLangel*l | 20-11-06 | 16:47

@Herman Flipsen 20-11-06 @ 16:33

Je hebt er één nodig om een ander te ontdekken...
Ik denk ik praat maar even in "jullie" terminologie (dan snappen jullie het ook nog)... En ja.. Het duurt even, maar dan hapt er iemand.

Ik leef in Nederland. ( Wie heeft de apartheid uitgevonden)
Ik ben zo zielig.(MUHAHAHAH) Ik heb zoveel rascistische dingen meegemaakt, dat ik ontzettend voor oppas om mensen niet rechtvaardig te behandelen. Anders zou ik ook moeten geloven dat het terecht is dat mensen mij zo hebben behandelt/ behandelen.

Tegenwoordig heb ik er niet zo veel last van eigenlijk. Ik ben of sta sterk ( niet zwak genoeg misschien..?) en zodoende de inspanning niet waard.

Kaan78 | 20-11-06 | 16:45

dit mis ik dan weer als optie in de poll

HongkongTfoeï | 20-11-06 | 16:45

Je dochter JIHAD noemen is vreemd genoeg, gezien de westerse wereld deze naam als een terroristische beweging ziet. nl.wikipedia.org/wiki/Islamitische_Jih...
Als moslims volgens de strikte moslimwet willen leven moeten ze dat zelf weten, maar ga dan niet in een westers land leven, maar in Iran ofzeau.
Hier durven de meisjes van halal wel wat te blaten, maar volgens hun eigen traditie zouden ze 10 meter achter de man moeten lopen met de kinderwagen annex winkelwagen van de Aldi en gehoorzamen.
Moslims waarvan de ouders een gedegen opleiding hebben genoten zijn een wereld van verschil vergeleken met het volk wat in eigenland wordt uitgekotst.
De opgevoede moslims zijn beleefd en hebben zich aangepast aan het Nederlandse leven. Het volk wat problemen veroorzaakt en de nederlandse samenleving veracht is het ongeletterde klootjesvolk A.K.A. De Straatfin.

puntkop | 20-11-06 | 16:43

@ sjaakdeslinksesul
Het is stelselmatig dat Marokkanen minachting tonen voor onze Nederlandse maatschappij. Daarom wordt er ook zo op gereageerd.

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 16:42

@ Stummy

Gisteren piste er een zuiver blanke mongool ongevraagd in mijn tuin. Ga je alvast even met de beentjes uit elkaar staan? Pak ik in het kader van opdraaien voor een ander de met stalen neuzen vervaardigde kistjes.

En het is gAreel, ongeletterde nitwit

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 16:42

Nou nou, ik ben echt trots op de regeringen van de afgelopen 50 jaar, die hebben ons mooi opgescheept met dat klootjesvolk. Maar wij pakken ze wel terug, we pleuren al die gepensioneerden in kampen waar ze werk voor ons mogen doen. Niks AOW, wij betalen gewoon niet meer.

Stijlloos Superieur | 20-11-06 | 16:41

Jezus, gaat er nu een dialoog over integratie volgen nav een non-issue over 5 opgeschoten knulletjes die pepernoten naar de sint gooiden? En er zijn ook nog een paar hier die deze jochies het land uit willen zetten, schijnt. Het hele land is gek geworden en de reaguurders ook.
@A Punt 20-11-06 @ 15:18
Deed ik ook wel eens ja.

sjaakdeslinksesul | 20-11-06 | 16:39

-edit ban -

Stummy | 20-11-06 | 16:37

Sorry, ik dacht dat het die kleuterneuqer van de PNVD was en dat hij een baard had laten groeien.

Deport | 20-11-06 | 16:37

@Kaan78

Uit jou opmerking,
"Alleen die mening deelt heel veel van mijn soort..." ,

trek ik maar even de conclussie dat jij denkt dat er meerdere "soorten"mensen zijn. Lichterlijk rascistisch lijkt mij, of zie ik dat verkeerd??

Herman Flipsen | 20-11-06 | 16:33

tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend!

überpuberaal | 20-11-06 | 16:32

@Achtertuyn
Welke achtertuin.
Wellicht zijn we buren.

kontol | 20-11-06 | 16:30

@ Kaan78

Ach, de enige reden waarom die sint optocht van mij kapot mag is vanwege de die stoet reclamepraalwagens voordat de sint langskomt.

'De sint koopt ook bij Edah'

Dat soort droevige taferelen uit de middenstand.

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 16:29

@ antizanic

1. Weglopen uit een discussie over seksuele moraal wegens op het beeld langs vliegende kutjes is laf. Niet in Saudie Arabie misschien, in 0031 wel.

2. Naar S & S kijken wekelijks zo'n half miljoen mensen. Noem het maar niks, of een hond. Wat je wil natuurlijk.

3. En trots? Ach, beter af en toe over (of onder) het randje dan de gereformeerde moraal die de gezusters Halal er op na houden.

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 16:27

Maaier 20-11-06 @ 16:14
Natuurlijk, we moeten de voedingsbodem wegnemen, het linkse panacee.
Het merkwaardige is dat er voor anti-islamitische gevoelens óók zo'n voedingsbodem bestaat.
Maar zoiets past natuurlijk niet in het linkse straatje.Weg is ineens alle begrip.Dan noemen we het 'bekrompenheid' of 'eng rechts denken' of iets dergelijks.
En we leunen tevreden en zelfvoldaan achterover.

monfer | 20-11-06 | 16:27

@ Maaier
Deze haat zou nooit ontstaan zijn als er rechtvaardig beleid zou worden gevoerd. Dat het nu zover gekomen is, is onbegrijpelijk. Marokkanen en allerhande gelukszoekers komen er 50.000 per jaar binnen. Dat is toch veel te veel om ze zich te laten aanpassen aan onze maatschappij? Voorts subsidieren we ook nog dat de kloof tussen auto- en allochtonen groot blijft, want we verstrekken ze lekker een uitkering, zodat ze lekker kansloos op straat kunnen blijven hangen in plaats van te gaan werken.
Het recht op vrij onderwijs is ook fatale factor. Als je kinderen gescheiden van elkaar opvoedt, dan is het toch logisch dat zij zich in een andere maatschappij wanen dan iemand die naar een andere school gaat? Alle scholen zouden publieke scholen moeten worden. Iedereen zou subject moeten zijn van hetzelfde, door de overheid aangeboden onderwijs.
Het stopzetten van de immigratie MOET nu gebeuren, anders zal deze samenleving op termijn desintegreren. Het is jammer dat het niet op een normale manier kan gebeuren en het straks waarschijnlijk gepaard gaat met geweld. :(

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 16:26

@Achtertuyn 20-11-06 @ 16:14
Punt 3 is VERBODEN!!
.
Nu even speciaal voor jou: de aivd en pliesie kijken mee of er een of andere gek oproept om "iets te gaan doen"
Het is streng VERBODEN actie te ondernemen of op te roepen om dit te doen!!!
.
Je valt wel door de mand met je "slimme" praatjes.

Pigha Lal | 20-11-06 | 16:22

@Archibald Hoogezand 20-11-06 @ 16:16

Je kan er nog gelijk in hebben ook...
Alleen die mening deelt heel veel van mijn soort.

De aantallen sjagarijenen stijgt met de dag. Tot een jaar of drie geleden dacht ik ook van... Leuk joch zo'n kinderfeest. Maar ik ben bekeerd. Mensen hebben mijn ogen geopend.

Meedoen heeft toch geen zin. Het beste is negatieve gevolgen van het leven in Nederland tot het minimum beperken.

Kaan78 | 20-11-06 | 16:21

dode president

'Mijn NL hart klopt van vaderlandse liefde' Wat draag je dan in concreto bij aan het finse probleem? Behalve 'ga deaud' en alle andere goedkope onzin die hier frequenteert.

finnish humor | 20-11-06 | 16:21

De Meiden van Hallal zijn wel OK. Praten over allerlei zaken van de maatschappij is nog een ding. Naar andermans ranzigheden gaan zitten kijken hoeven ze natuurlijk niet te doen. En dat staat hen vrij om dat te beslissen.

We kunnen moeilijk zeggen trots te zijn op een programma als Spuiten en slikken. Er kijkt ook geen hond naar. Maar ja het hoort bij de vrijheden van onze maatschappij. Een omroep zonder kijkers probeert het dan maar met sex en viezigheid.

antizanic | 20-11-06 | 16:20

Kingeef1975 20-11-06 @ 16:09
Jeetje zeg, denk eens na of houd je mond.. Het zijn de nieuwe antisemieten, oftewel, nieuwe nazi's die moslims.. Ze zullen al te graag hetzelfde voor elkaar krijgen sukkel...

Marshall'80 | 20-11-06 | 16:18

Kom Kaan, je lijdt gewoon aan het post anaal sint syndroom.

Komt in de beste kringen voor, niet alleen bij kindjes met een kleurtje op de wangen. Dat is slechts je eigen minderwaardigheidscomplex. De alomvertegenwoordigde negerparanoia. Get over it.

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 16:16

Ach, je kunt drie dingen doen in zo'n geval:
.
1 - Je bent het zat en emigreert (Achtertuyn)
2 - Je roept boos op GS dat die kudtfinnen naar hun eigen land moeten tiefen
3 - Je gaat er wat aan doen.
.
En wat is de trend?
Antwoord: 1 en 2. Veel gemopper en weinig wol (steekt hand ook in eigen boezem)
.
Dag Sinterklaasje dag, dag, dag, dag zwarte piet. U bent normaal echt welkom hoor, maar nu even niet.

Achtertuyn | 20-11-06 | 16:14

Linksekerkbasher 20-11-06 @ 16:13

Als die redenring klopt, klopt de rederning van sommige moslims die stelt dat moslims extremer worden dóór anti-moslim gevolens ook

Maaier | 20-11-06 | 16:14

Jammer dat de algemene mening hier steeds haatdragender wordt.. Dat is idd de schuld van dat linkse kudtgeknuffel.

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 16:13

'Ik vind ze zielig omdat ze zich begeven op het niveau van blanke mensen die kleine allochtone kindertjes pesten.'

en sure .. onze schuld .. wij hebben ze helemaal verkeerd opgevoed .. ta skoet !! Wie moet wie hier nu opvoeden. Je wordt allemaal uit de kut van je moeder geboren, en die moet de taak op zich nemen, niet meneer de politieagent of de schoolmeester of whoever .. man o man ..

Matisha | 20-11-06 | 16:10

@Matisha,jezeker ik ben dat linkse kudtgeknuffel een beetje beu van de afgelopen 20 jaar.

reconquista | 20-11-06 | 16:09

-weggejorist-

Kingeef1975 | 20-11-06 | 16:09

finnish humor 20-11-06 @ 16:02

Ik bedoel uiteraard mijden. En toch voel ik mij ook geroepen om er wat aan te doen. Mijn NL hart klopt van vaderlandse liefde en huilt van dit soort taferelen. Gelukkig lijkt er een soort maatschappelijke omslag te zien te zijn.

Deadkennedy | 20-11-06 | 16:08

Heeft iemand beelden voor van Basten?
Wat een talent hebben die jongens.

Eigenlijk weten jullie het allemaal al... Ik zal het nogmaals opschrijven. Schuld ligt bij jullie!

Eigenlijk moeten de zwarte pieten worden gesceend bij het aannemen en niet jan en alleman opzadelen met deze taak.
Ik weet nog toen ik klein was, er zwarte pieten waren die het nodig vonden om bij een kinderfeest, de allochtone kindertjes over te slaan. Zo konden ze lekker wraak nemen op allcohtonen en hun politieke voorkeur etaleren op 9-10-11 jarige jongetjes die uit waren op snoepgoed. En dat op een kinderfeest waar je eigenlijk wilt dat het verbroederd en een kans is om een "gedeelde waarde" te creeren.

Het is kansloos om een kinderfeest te gebruiken voor een politiek statement. Natuurlijk zijn er mensen die in hun onderbewustheid nu wraak nemen. Ik vind ze zielig omdat ze zich begeven op het niveau van blanke mensen die kleine allochtone kindertjes pesten.

Je kan er ook voor kiezen om niet deel te nemen aan dit soort onzin.
Mijn kindertjes gaan later geen Sinterklaas vieren op school. Ze krijgen kado's van mij.

Kaan78 | 20-11-06 | 16:06

reconquista .. een en ander rechts zetten ..

Matisha | 20-11-06 | 16:05

-weggejorist-

reconquista | 20-11-06 | 16:04

deadkennedy

meiden = funny freudian slip. Verder: opgeruimd staat netjes.nl!

finnish humor | 20-11-06 | 16:02

Gelijk bij scheveningen de grens over zetten, daar kunnen we nix meer mee

papalamepimelos | 20-11-06 | 16:00

Het mag toch eigenlijk als zeer triest gezien worden dat ondanks dat er op GS zoveel behoefte is om maatregelen er toch niets gebeurt. Ik fiets dagelijks door Transvaal en elke keer dat ik dit doe zakt de moed mij in de schoenen.(Probeer het daarom ook te meiden en dat lukt aardig) Waar ik 10 15 jaar geleden als jochie hier nog redelijk uit de voeten kon is het nu zo dat de goedheiligman zijn optocht moet staken omdat de Hakbars van Pedo Mo hun kinderen opzetten tot geweld tegen de beste man. Ik pleit voor een ultra rechts kabinet dat aan dit soort praktijken een eind maak. Maar ben bang dat ik geweaun maar met verhuizen(vluchten) van de islamisering van Eurabië.

Deadkennedy | 20-11-06 | 15:59

Het is jammer dat de positieve immigranten deze "eigen" jongeren niet kunnen/willen aanspreken op hun gedrag. Rest wel de vraag of nederlanders wel hun soortgenoten zouden aanspreken wanneer zij hetzelfde zouden doen.
Het is echt jammer maar zo voorspelbaar dat ook dit weer verziekt word door een stel kansarme kleautzakjes.

El_Guapo | 20-11-06 | 15:58

Allemaal in de zak en mee naar Spanje .. zijn wij ervan af. Wat ze er daar mee doen ?? Who Cares .. ik niet in ieder geval. En oja, ook nog ff flink de roe !! (vervolgens strooien met zoutzuur .. sow opgelost .. letterlijk en figuurlijk !!)

Matisha | 20-11-06 | 15:56

@ Herman

Je pica ies niet halal

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 15:56

als er al iets over finnen gezegd kan worden is dat ze een grote parallel vertonen met het rechtse GS reagluurders volk. Weinig zelfkritiek. Weinig oplossingsgericht. De poot verwijt de heaumeau dat ie roze ziet.

finnish humor | 20-11-06 | 15:56

ik zou ook niet blij worden van Marijnissen die me een handkus geeft.

Rommie 20-11-06 @ 15:34

Hier ben ik.

Dit is typisch een voorbeeld van klotepubers. Heeft helemaal niks met moslims te maken. Ook niet met inegratie. Wel met falend ouderschap . En met pubertijd.

Maaier | 20-11-06 | 15:54

@kontol

Het is mijns inziens volledig onverstandig, om te oordelen over de dames van Halal als je ze nooit gezien hebt. Zij img-x.fotocommunity.com/83/444283.jpg werpen zich op als volledig liberale en geintegreerde moderne moslima's.

Zij proberen keer op keer te wijzen op de anti-islamitische gedachten en gedragingen van de Nederlandse bevolking, die zich niet wil aanpassen.

Echter als het om het aanpassen van moslims gaat, dan schijnen er keer op keer andere regels te gelden.

Herman Flipsen | 20-11-06 | 15:53

@ kontol

Nou, dan moet je het maar eerst een gaan bekijken voordat je er wat over zegt.

Verder vind ik weglopen bij uitstek de lafste manier om iets te om iets te bekritiseren. Maar dat is, geloof ik, het probleem met vele van dit soort achtergestelde zusters. Nooit 'ns de hand in eigen boezem, immer babbelen over 'de dialoog' maar niet gewend tegengesproken te worden en altijd maar de verontwaardigde Bas van der Vlies uithangen.

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 15:53

Dat Kunnen die arme Finnetjes natuurlijk ook niet helpen, komt omdat wij zo onaardig tegen ze zijn. Gelukkig gaan tante Femke en ome Wout ze in de linkse lente eens lekker knuffelen en voorzien van dure cadeautjes, zodat ze over vier jaar allemaal model burgertjes zijn geworden. Femke krijgt een standbeeld met daaronder de Finse eretitel k*t h**r en zal in eeuwigheid geroemd worden om haar succesvolle integratiebeleid.

WaarDeWindWaait | 20-11-06 | 15:52

Nu pepernoten, volgend jaar straatstenen?

wijsvinger | 20-11-06 | 15:52

lekker stemmen op links die kunnen toch niks van die jochies horen,valt allemaal best mee hoor ,die militaire dat was pas schokkends????????? weg met dat zooitj

orderafterchaos | 20-11-06 | 15:52

Finse kudtjongeren, wat verrassend.

stamppot | 20-11-06 | 15:51

Nivea 20-11-06 @ 15:15

VERTEL, wil graag eentje in haar konte neuqen?
welk station?

ja man | 20-11-06 | 15:50

je hoeft geen halal fin of zwarte kous te zijn (die laatsten vinden dat by the way stiekem juist lekker, de kaarsen zijn zo uitverkocht in de kousenkerk) te zijn om vingers in aarsen geen prettig gezicht te vinden.

finnish humor | 20-11-06 | 15:50

wie zoet is krijgt een beuk, wie stout is de glory.

dikkehaaj | 20-11-06 | 15:47

@Archibald
Ik heb het programma niet gezien en de Halal dames ook al (nooit) niet.
Kan dus niet oordelen over de gedragingen van de dames in andere programmas.
Mijn punt was eerder dat het tonen van dergelijke beelden best bekritiseerd mag worden, door bijv. weg te lopen.

kontol | 20-11-06 | 15:47

Opmerkelijk, joris is nu ook al actief om inzendingen met een gebrek aan nivo te filteren. Je krijgt het nog druk Joris!

finnish humor | 20-11-06 | 15:46

Waar waren de zwarte pieten nu om de sint te beschermen! Altijd beetje dansen, vrolijk doen en de paljas uithangen met hun glimmende kleren, gouden kettingen en gangsterrapmuziek, maar als puntje bij paaltje komt zijn en blijven het laffe moren! Bah! Rita, uitzetten naar Spanje en wel meteen!

sjaakdeslinksesul | 20-11-06 | 15:46

Marokkanen worden gerespecteerd zoals zij hun gastland respecteren.

Jan Passant | 20-11-06 | 15:44

-weggejorist-

tmh! | 20-11-06 | 15:44

-weggejorist-

dikkehaaj | 20-11-06 | 15:41

Update, dit is een hoax. De sint was Frans Adelaar www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/11/tr...
die zich wilde vermommen. De boefjes waren als finnen uitgedoste ado fans, die 2 vliegen in een klap wilden slaan. Frans Adelaar ontmannen en finnen zwart maken (no pun intended)

finnish humor | 20-11-06 | 15:37

Ik heb het gezien, en ik had de indruk dat de Hoeren van Halal dit vooral deden om een statement te maken richting hun eigen achterban.

Traag | 20-11-06 | 15:37

Oudjes pesten en treiteren, dan integreren ze tenminste goed, altijd dsat gezeik. Jammer dat het trouwens geen friezen waren (oh sorry Noren)

litebyte | 20-11-06 | 15:36

Wat moet je hier nou nog van zeggen,wensen ze allemaal een gelukkig kerstfeest en zwaaien ze uit \0/ *zucht*

Salvatore Riina | 20-11-06 | 15:34

Waar zijn nou de linkse gasten? Nu hoor je ze niet. Nee als er iets over Geert Wilders staat, dan zijn ze er met z'n allen direct bij.

Rommie | 20-11-06 | 15:34

Nou ja, wat AdolfJoling zegt dus

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 15:33

The Freak 20-11-06 @ 15:29
Geweaun opruimen. Ouders en broers en zussen ook want die hebben dezelfde opvoeding genoten van die nepouders.

Deadkennedy | 20-11-06 | 15:33

Die Hoeren van Halal waren helemaal niet gechoqueerd. Dit was gewoon een uitgelezen kans om hun eigen middeleeuwse moraal aan 900.000 kijkers op te dringen (hun NPS-programma wordt normaal alleen bekeken door een handjevol vmbo-scholieren, en dan alleen omdat ze door hun zeewierthee-drinkende leerkracht maatschappij leer worden gedwongen).

AdolfJoling | 20-11-06 | 15:29

Goedverdegoedver, die gasten zou je toch met een ploertendooierroe een neqslag willen geven...

The Freak | 20-11-06 | 15:29

@ kontol

Ik geloof dat het niet zo relevant is wat jij gedaan zou hebben. Ik was blijven zitten, bewijst dat het gelijk van mijn stelling? Niet dus.

Ik schilder de dames af als zwarte kousen omdat ze al tijden in de gelegenheid gesteld worden programma's te maken waarin ze de voordelen van hunnie onderdrukking mogen bejubelen. Mij staat me nog helder een handkusje van Jan Marijnissen voor ogen. De dames wisten niet hoe ze het hadden. Bovendien staat het hypocriete gelul over haram en halal me bijzonder tegen. Vooral omdat een van de zusjes Halal tergelijkertijd de lenden strekt voor ons aller Job Cohen.

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 15:28

Nee daar zouden ze vroegah veel beter mee zijn omgegaan. anno 1478 was er ook al een spanjaard die het niet meer pikte !!!
.
*zucht die goede ouwe Inquisitie zucht.... waar blijft de tijd*

Al-Capsones | 20-11-06 | 15:24

@Archibald
Wellicht hebt ge gelijk.
Dat is nog geen reden om de dames af te schilderen als zwartekousen.
En al helemaal niet om ze op 1 hoop te gooien met die schoffies in Transvaal.
Zoals reeds gezegd zou ik ook weggelopen zijn.
En volgens mij ben ik geen zwartekous.
Ik zou barend eerder typeren als reeds teruggekeerd tot stof.
Of ben ik nu weer een zwartekous.

kontol | 20-11-06 | 15:24

Toch, met een voetbal een mijter afschieten... ik zie het Wesley Sneijder nog niet doen hoor. Misschien toch Van Basten even tippen.

John McClane | 20-11-06 | 15:22

Stem ook voor een LLINKse coalitie, voor nóg veel meer van dit soort fantastische kansjongeren!!! Franse toestanden, here we come...

Folkert Meinhof | 20-11-06 | 15:22

Schoppen tegen eewenoude tradities in Nederland, nu is mijn Hollands hart gebroken.

Droopy | 20-11-06 | 15:21

Kloodtzakjes die de roe verdienen. Maar ja, veel GS'ers zijn ze dankbaar. Die kunnen weer tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend los gaan op de moslims, de finnen, de linkse theedrinkers, etc. Weer even die onderbuik leeg schijten.

Flodder | 20-11-06 | 15:20

Ik ben voor de burqa, ik hoef namelijk niet te zien wat er achter zit. Toch allemaal even lelijk.

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 15:20

Zeker niemand bij GS die vroeger in zijn puberjaren eauk wel eens de Sint heeft gepest? Zakkenrollen bij Pieten, zakjes water uit de flat op de stoet van Sint pleuren, kom op, dat hebben we allemaal wel eens gedaan (in de stad dan, he). Nu het om Finnen gaat moet het batlajon uit Afghanistan zich er ineens mee bemoeien. Nee, dan ben je een heaumeau, als je soldaten op kinderen afstuurt. Die soldaten hadden zich beter bij het Haagse tuig op de Aad Mansveld-tribune kunnen ophouden.

A Punt | 20-11-06 | 15:18

@ kontol

Als je bij veenlijk Sonja Barend aan tafel aanschuift om met oa Sophie hilbrand over de seksuele moraal te gaan babbelen moet je niet vreemd opkijken dat er wel eens een kudt door het beeld kan vliegen.

Die dames zijn DE excuusallochtonen van de Vara. Vroeger zette men een homo aan tafel voor het broodnodige shockeffect. Tegenwoordig halen ze de Bas van der Vliesdames van stal.

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 15:17

Die kudt wijven van halal reaguuren standaardt met "Niet alle mocro's zijn zo."

TyfusLeijer | 20-11-06 | 15:17

"Die niet van hun ouders hebben geleerd dat ze oude mensen met respect moeten behandelen"
-
Dat hebben ze wel maar ze hebben ook meegekregen dat niet-moslims minderwaardig zijn.

Moi | 20-11-06 | 15:16

Meteen terugsturen naar marokko deze idioten! En ja, ben zelf allochtoon! En wat betreft die maroc-meisjes, geloof me mensen, ga het liedje stationshoeren downloaden op internet van THC! Dan wordt alles duidelijk! Meest schijnheilige wijven! ;) En ja, ben zelf allochtoon!

Nivea | 20-11-06 | 15:15

Tjeezus jongen en meiden wie wilde nou vroeger niet aan de baard van de Sint trekken, poe poe, nou nou oplkloppen doe je zeau.

Jan Boel | 20-11-06 | 15:15

@ monfer

Neen hoor, hij schrijft maar raak. Vond het gezien het taalgebruik 'Gastjes uit een ander Mediterraan gebied' wel het vermelden waard.

En verder heb ik aan joden niet meer of minder een hekel dan aan marokkanen mocht je die suggestie willen wekken.

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 15:14

-weggejorist-

Deadkennedy | 20-11-06 | 15:14

Meisjes van Halal zwartekousen? Kom nou ff.
Wat is daar nu vreemd aan? Ik zou waarschijnlijk ook weggelopen zijn bij zo'n uitzending. Of vind jij het lekker een vinger in een guys ass te zien terwijl je lekker aan je zaterdagavond biertje zit met een patatje sate?
Als ik xxx wil zien, dan huur ik wel een ppp movie. Ik wil daar op primetime niet mee lastig gevallen worden.
Bovendien weet ik niet meer wanneer ik de tv aan kan doen in het bijzijn van de koters. Ik wil namelijk nog even wachten met dat deel van de opvoeding.
Of ben ik nu ouderwets, of welllicht Bas van der Vlies?

kontol | 20-11-06 | 15:13

smerige kudt-hakbars

Ypho | 20-11-06 | 15:13

Archibald Hoogezand 20-11-06 @ 14:57
Ja, als een joodse journalist kritiek levert op Marokkaantjes is het wel heel erg.
Maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet hè?

monfer | 20-11-06 | 15:11

Lachen die moslimkutjes x)

Geen sex zonder volgroeide snor o/

zeveroare | 20-11-06 | 15:10

Ander Mediterraan gebied...? Bedoelen waarschijnlijk de verkeerde kant van de Middellandse Zee!

Mannetjes moeten maar eens bij moeder thuis onder de burqua gaan snuffelen. Kijken of pappa dat leuk vind. Slaat ze waarschijnlijk compleet de tering in. En terecht.
Wat een baggervolk zeg.

Maaghond | 20-11-06 | 15:10

Gewoon de Soldiers of Sint op af sturen!
Die maken er korte metten mee.
.
www.soldiersofsint.nl

Didilef | 20-11-06 | 15:10

@Amsterdammer 20-11-06 @ 15:00 Wedden dat je meteen wordt aangeklaagd voore mishandeling als je zo'n etter een draai om zijn oren geeft? Ze weten de weg naar de rechter meteen te vinden. Net als de weg naar Sociale Zaken voor een uitkering/huursubsidie/bijzondere bijstand enz. Wat dat betreft zijn ze wél volledig geïntegreerd.

Shani | 20-11-06 | 15:08

-weggejorist-

frozenhenk | 20-11-06 | 15:07

@ Echt He!: Goed idee die roe is zoooooo jaren 2005 !!! dat kennen die finnen helemaal niet. Nee doet maar lekker een wapenstok aan de Pieten geven, dat zal die finnen leren.

Al-Capsones | 20-11-06 | 15:07

@Amsterdammer= mee eens!

Ik denk dat innocent bystander een andere betekenis moet krijgen, namelijk van een omstander die ingrijpt en ongestraft zijn weg mag vervolgen. Weet u nog, die bloedhete zomer toen een groep Finnen de ingesloten ME 'bevrijdde' uit een benarde positie in gevecht met white trash en ze hier alle credit voor kregen in het nieuws?

Hinkstapsprong | 20-11-06 | 15:06

En zo zie maar weer, bijna alle buitenlanders doen niets fout.
Het zijn een paar rotte appels...

da wizard | 20-11-06 | 15:05

Kunnen onze jongens niet teruggehaald worden uit Afghanistan om eerst hier de zaken te regelen?

Kunnen die jokers met hun kamervragen bij de verhoren zijn.

Mogen ze gelijk aangeven wat wel en niet mag nadat hun eigen vrouwen en kinderen kennis hebben gemaakt met onze finse vrienden.

blackangel | 20-11-06 | 15:05

In Sonja, de laatste programmareeks van Barend, wordt iedere aflevering vanuit een wisselend thema een blik op de televisiehistorie geworpen. De uitzending over seks op tv werd door ruim 900.000 kijkers gevolgd.

Wegens de expliciete beelden is deze aflevering niet terug te zien via internet.

LAFAARDS.

Het halve internet sterft van de "expliciete beelden".

lecram | 20-11-06 | 15:04

***afkeurend knikkend***
Die gastjes gelijk naar een opvoedkamp sturen!

Just my opinion | 20-11-06 | 15:03

@ pazzo 20-11-06 @ 14:57

lekker en daar met betonnen klompjes lekker in zee donderen, ow dat kan ook in spanje natuurlijk.
Maakt mij niet uit eigenlijk gewoon ongezien kwijt maken, of ze nou uit 0031 komen of uit een ander Mediterraan gebied kwamen.

hewlettpakkerd | 20-11-06 | 15:02

Geen agent te bekenen... allemaal op de snelweg... FLITS *******

Khomeini | 20-11-06 | 15:02

Die dames van Halal symboliseren trouwens ook de Bas van der Vlies jugend anno 2006

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 15:01

passen ze zich EINDELIJK aan, aan het gedrag van de gemiddelde ADO fan (met dien verstande dat ze beter kunnen voetballen, niet gek zo'n mijter afschieten) is het weer niet goed. En onder de jurk kijken. Dat is een oud fins gebruik om respect aan ouderen te tonen. No brainer dus.

finnish humor | 20-11-06 | 15:01

Wel allemaal lachen om Ciske de Rat, maar iedereen schijt in zijn broek om wat Marokkaantjes een trap onder hun hol te geven. Ik word moe van dat gelul over die kansarmen. Als je ouders paupers zijn worden je kinderen ook paupers, remember de Tokkie's! Het is dus aan de omstanders om gewoon die kinderen in het gareel te brengen. Een krant of regering gaat dat echt niet oplossen hoor.

Amsterdammer | 20-11-06 | 15:00

Bedankt. Ook namens Oom Job...

De steek naar Cohen is duidelijk want het is natuurlijk veel eerlijker om weer alle moslimjongeren hiervoor de schuld te geven. Da's namelijk goed voor de Integratie.

yurp | 20-11-06 | 15:00

Mee in de zak naar spanje en ze lekker dat laatste stuk naar Finland lekker laten zwemmen

chrizzzt...uz | 20-11-06 | 15:00

Wapenstok Piet en EigenRechter Piet waren helaas al ergens anders die dag

Echt He! | 20-11-06 | 14:59

Is logisch toch met al die pedo's in nederland die vrij ronlopen.
Hebben zij een ander idee van kindervriend en wilden de kleintjes beschermnen.
[naieve mode uit]
Onder de pier verzuipen dat tuig.

harry de leipe | 20-11-06 | 14:59

Een aantal grote pieten eens een uurtje op de kwajongens in laten gooien met pepernoten.

OpenDeur | 20-11-06 | 14:59

jammer voor ze dat de Sint zijn boek terecht is.

Traag | 20-11-06 | 14:58

pepernoten van maken van die gasten

blaatend schaap | 20-11-06 | 14:58

Het is BIJNA volledig politiek correct, ik vind het daarentegen bijzonder tendentieus dat vermeld wordt dat deze kwajongens uit een ander Mediterraan gebied kwamen.

We moeten tenslotte het domme plebs afschermen van berichtgeving die ook maar enigzins het nazistische gegeneraliseer in de hand kan werken. Gewoon omdat wij wel zelf na kunnen denken.

</job cohen mode>

Lange Neus | 20-11-06 | 14:58

Lol @ de in het geheel niet Joodse naam van verslaggever Herman Rosenberg

Archibald Hoogezand | 20-11-06 | 14:57

Waarom zullen we zoveel moeite steken in een burka verbod ! Ik zal wel weer weggejorrist worden, maar het gaat me nu naar mijn meningsimpelweg te ver dus pleit ik hier voor een Moslimverbod.
.
Lekker optiefen dus !

Al-Capsones | 20-11-06 | 14:57

Svo niet naar Spanje... doe maar naar Noord-Finland sturen!

pazzo | 20-11-06 | 14:57

@ trekpik Bateman
Doe eens nadenken lutser

lulhannes | 20-11-06 | 14:56

Jezus, die tsunami weer.

Linksekerkbasher | 20-11-06 | 14:55

Ah, tief nou eens op met die verwijzingen naar Job. Doe es een nieuw trucje GS!
Stuur de GS Moraalridders op die rotte appels af of zo...

poursuivant | 20-11-06 | 14:55

in de zak van zwarte piet en mee terug, van te voren ook nog even best met de roede bewerken

Werkmann | 20-11-06 | 14:55

In de zak er mee. Een flink pak slaag met de roe. Als dat niet helpt gewoon oud Hollandsche martel methodes. De bouwlamp er op en een paar emmertjes water er overheen.

HJdeT | 20-11-06 | 14:55

Wij hadden vroeger ook een appelboom in de tuin, enne... Van rotte appels maak je toch moes?

Zwartbroek | 20-11-06 | 14:55

OT: wanneer verschijnt die home made sex tape van sophie hilbrand nou ns in de dump?

matjak | 20-11-06 | 14:55

Als dit soort zaken de krant halen zijn er kennelijk geen échte problemen in dit land...

Patrick Bateman | 20-11-06 | 14:54

Het zal ook eens niet in Transvaal gebeuren, ik zeg de Stefan Poortman treatment voor die kansenjongeren uit Finland.

| 20-11-06 | 14:54

"Die niet van hun ouders hebben geleerd dat ze oude mensen met respect moeten behandelen."

Nee --- die van hun religie hebben meegekregen dat niet-islamitische cultuuruitingen aangevallen mogen worden.

Lagonda | 20-11-06 | 14:54

Finnen................. zucht

antonnetje | 20-11-06 | 14:51

Meenemen naar Spanje die lieverds!

ounk'd | 20-11-06 | 14:51

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland