Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Duizenden Turken demonstreren in Almelo

Hartstikke gezellig was het vanmiddag in Almelo. Aldaar staat, op privé-terrein, een enorm monument ter herrinnering aan de Armeense genocide (wiki). Nou, daar krijg je kennelijk met gemak vier- tot vijfduizend Turkse Nederlanders voor op de been. Op een werkdag. Want de vrije dagen liggen tussen Hemelvaart en Pinksteren natuurlijk niet voor het oprapen. Mooi ook die meneer Ugur Çete van het fameuze Lijst Çete Almelo: "Als er een historische andere kijk is, dan moet men dat gaan accepteren. Dat we het nooit eens worden, dat is zeker." Ook hallo. Eenrichtingsverkeer much? Çete die zo mooi spreekt over VVMU heeft het eigenlijk gewoon over vrijheid van meningsopdringing. Dus RAUS met dat monument. En de Armeniërs? Die pleiten ondertussen voor strafbaarheidsstelling van het ontkennen van de Armeense genocide. Gezellig allemaal daar in Almeloooo. Afijn. Het was ieder geval lekker weer buiten.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Kees2014 | 04-06-14 | 12:46

"Een historisch andere kijk", zo kun je het inderdaad ook noemen. Onverbeterlijk sommige mensen. Het is ronduit vulgair te moeten constateren dat dit soort verschrikkingen weg gewuifd worden (letterlijk haast, met liedjes en trommels). Stennis maken om een monumentje is in deze dan ook niet gepast, punt.

AdHominem | 04-06-14 | 00:18

O, dat zesjarige meisje op die zwarte school dat is verkracht door haar klasgenootjes bedoel je, turkje?

Cor Rupteling | 03-06-14 | 19:00

Roadblock | 03-06-14 | 15:27

Wat je zegt klopt als een bus. Waar ik zo iets heb van, dat monument hoort hier niet. Maar zo ook horen die Turkse vlag zwaaiende demonstranten niet hier. Het gebrek aan zelfreflectie is enorm bij bepaalde groepen. Je bent in Nederland, niet Turkije of Armenië. Er wordt zwaar misbruik gemaakt van onze wet en regelgeving om de agenda van land van herkomst hier te bezigen.

ca12nag3 | 03-06-14 | 16:08

De vraag die ik onze turkse mede-nederlanders eens zou willen vragen, is, hoe ver een nederlandse demonstratie met hetzelfde uiterlijke en vlaggen vertoon in Turkije zou komen.
Niet erg ver denk ik zelf.
Maar iets vanuit het persectief van de ander bekijken zit niet in die cultuur, en zeker niet in die godsdienst.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt... komt in alle grote godsdiensten voor behalve in... u raadt het al.
Deze godsdienst leert n.l. dat alle niet-gelovigen minderwaardig zijn en eigenlijk dood moeten.
Wat met de (Christelijke)Armeeniers aardig in de praktijk gebracht is.
En daarom kan je het lef hebben, om op hoge toon te eisen als nederlander, (of als turk? moeilijk is dat), dat dit monument verwijderd moet worden, omdat die geschiedenis jou bevolkingsgroep even niet uitkomt.

Roadblock | 03-06-14 | 15:27

shmezbollah | 03-06-14 | 13:46

Lijkt me nogal logisch, omdat Armenie niet in het midden oosten ligt misschien ?

jutkut | 03-06-14 | 14:26

er wonen meer assyriers en armeniers buiten het midden oosten dan in het midden oosten en waarom integreren zij beter dan onze geliefde islamitische broeders en zusters, wat kunnen mogelijke oorzaken zijn van deze verschijnselen?

ik snap er helemaal niks meer van, mocroGS / turkijyie, uitleg please?

shmezbollah | 03-06-14 | 13:46

De Aya Sofia moet maar weer snel een kerk worden en Erdogan moet net als Willy Brandt op z'n knieen bij dit monument van de Armeense GENOCIDE, want dat was het, kloteTurken en genocideontkenners. Wij gaan de slavernij toch ook niet bagatelliseren.

IndoFortuyn | 03-06-14 | 13:44

NUFF SAID !!!!!!

We must, however, go back to an older time, if we want to appreciate what uncontrolled Turkish rule meant, alike to Armenians and to Greeks. It did not mean religious persecution; it meant unutterable contempt ... They were dogs and pigs; and their nature was to be Christians, to be spat upon, if their shadow darkened a Turk, to be outraged, to be the mats on which he wiped the mud from his feet. Conceive the inevitable result of centuries of slavery, of subjection to insult and scorn, centuries in which nothing that belonged to the Armenian, neither his property, his house, his life, his person, nor his family, was sacred or safe from violence – capricious, unprovoked violence – to resist which by violence meant death

Koning Radboud | 03-06-14 | 12:38

Lekker zwaaien met die Turkse vlag. Zó trots zijn op je land dat je met miljoenen landgenoten die negorij waar kennelijk geen fatsoenlijk leven viel op te bouwen, bent ontvlucht en elders bent gaan wonen. En de keuze voor dat 'elders' werd voornamelijk bepaald door de hoeveelheden gratis geld die door de hardwerkende belastingbetalers ter plekke werden en worden verstrekt.

Lekker zwaaien met die Turkse vlag. En ondertussen roepen dat je 'gewoon Nederlander' bent. Maar dat alleen doen als er uitkeringen in gevaar komen of als er een racisme- of discriminatiekaart moet worden getrokken.

Peter Emile | 03-06-14 | 12:08

@fail | 02-06-14 | 21:04
Tuurlijk hebben die Turken wel Wikipedia. Onze staat geeft ze toch huisvesting met allerlei luxe, zodat ze van hun vrijheid kunnen genieten om langzaam maar zeker delen van ons land in te nemen?

Ies allemaal heel normaal hoor.

Nederlandse gulden ƒ | 03-06-14 | 12:05

Stel je voor, gewoon voor de lol, dat hier Duitsers stonden bij een Holocaust monument. De wereld zou gek worden. De ME zou ingezet worden. Wilders zou de schuld krijgen.

Maar genocide is acceptabel als het door niet-blanken wordt gedaan, dus dat clubje kan gewoon haat spuwen tot ze er bij neervallen. Nee, dit land is zo ontzettend ver afgezakt. Dat dit hier gewoon wordt toegelaten is bewijs genoeg dat er behoorlijk wat enge mensen in de politiek zetelen.

Piet van het Padje | 03-06-14 | 11:07

Wij als Turken... uhm Turkse- Nederlands. Ja als die lui er zo over denken, dan kan je beter in Turkije gaan wonen.

zeertegendradig | 03-06-14 | 10:25

Vreemd dat er geen enkel commentaar is van de linkse kerk over deze fascistische demonstratie! Als er in Hamburg een demonstratie van 4000 duitsers zou zijn geweest die de Holocaust ontkennen, zou de hele wereld protesteren! Deze fascistische demonstratie in Almelo is hetzelfde!

Tis nie waar! | 03-06-14 | 10:15

Als de nvu of weer ik veel welke extreemrechtse groep er nog is in nederland bij een demonstratie tegen een joods monument zulke uitingen roept is het land te klein.

Nu extreemrechtse turken het doen bij een Armeens monument hoor je links er niet over. Kun je zien wat voor mensen dat zijn die linkse nog erger dan finnen die gewapende overvallen plegen.

vinzDH | 03-06-14 | 09:26

Vreemd eigenlijk, dat ze hun ruzies in ons land moeten "uitvechten". Des te meer een reden om die buitenlandse cultuur in het buitenland te laten.

MaVe_64 | 03-06-14 | 09:09

Je kunt op je vingers natellen dat er straks een paar van die geïndoctrineerde Turkse jochies dit monument gaan slopen... Opgefokte lui. Is altijd moeilijk om de waarheid onder ogen te zien als die pijnlijk genoeg is. Het is gewoon een bewezen feit dat er honderdduizenden Armeniers op dodenmars zijn gestuurd waarvan het merendeel toen is overleden. Ook een feit is dat de Turkse bevolking al hun bezittingen en onroerend goed heeft ingepikt nog voordat de mars uit het zicht verdwenen was.
Dat de Turken het blijven ontkennen zegt mij genoeg over die bevolking. Te koppig om naar rede te luisteren en te stom om dat in te zien. Echt een volk wat je erbij wil hebben in de besluitvorming van de EU. Dan ook nog eens kansloos telkens op een reli-gekkie dictator blijven stemmen anno 2014 en dan heb je echt alle goodwill die er nog over was verspeeld in mijn ogen.

WatZalIkErvanZeggen | 03-06-14 | 08:23

Blijf het gek vinden dat als we ze Turken noemen ze op hun achterste benen gaan met de mededeling dat ze ook Nederlanders zijn, maar zodra het even kan staan ze met de Turkse vlag te wapperen en te praten over hoe wij in ons land hun Trukse normen en waarden moeten accepteren.

Fopspeen | 03-06-14 | 08:01

Binnen was het ook lekker weer hoor (pfffff).

Der Schnitzeljäger | 03-06-14 | 07:36

-weggejorist-

straatkat | 03-06-14 | 06:58

voel me eigen een vreemdeling in eigen land als ik dit zie

straatkat | 03-06-14 | 06:58

@Regular | 02-06-14 | 22:24 maar normale hardwerkende mensen hebben op zondag ook geen tijd om te demonstreren. Men moet dan met moeder de vrouw naar de woonmall of met de koters naar de Efteling of op verjaardagsbezoek. En op zaterdag moet men naar de sportclub. Het betreft dus wel degelijk werklozen want bij normale mensen zit het weekend volgeboekt met bovengenoemde activiteiten.

JoranVanderdood | 03-06-14 | 02:42

Die Erim Ugurlu is wel een interessante VVD-Grijze Wolf.


PrinsesStoepje | 03-06-14 | 02:27

@mocroGS. Volgens mij zijn we het wel met meerdere dingen met elkaar eens. Jammer dat ik nooit weet wanneer je oprecht bent en wanneer niet. Anders hadden we mooi samen een brug kunnen slaan :)

Maria.1 | 03-06-14 | 02:03

Maria.1 | 03-06-14 | 01:34

goed gesproken

mocroGS | 03-06-14 | 01:43

Hoe dan ook; iedereen in Nederland geboren is een Nederlander. En ja, je mag best trots zijn op je afkomst en voor de voetbalclub zijn van je land van afkomst. Maar als je zo'n haat hebt tegen alles wat Nederlands is, dan kun je beter vertrekken naar je geliefde land van afkomst. Dat is voor alle partijen beter.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:34

@mocroGS. Dat zijn dan jouw eigen ervaringen. Jij koppelt het aan het niet gelovig zijn van jouw vrienden. Geloof heeft daar niets mee te maken.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:26

@ca12nag3. mocroGS en ik hebben daar al eens een boompje over opgezet. Moslims die gaan samen wonen met Nederlandse meisjes, ineens spoorloos verdwenen zijn en met een bruid uit land van herkomst terug komen. Compleet met baard en jurk en ineens o zo gelovig. Ik heb het met eigen ogen om me heen zien gebeuren en ook niet zien aankomen.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:21

@Maria.1 | 03-06-14 | 01:16

Ik ben van huis uit juist niet met een vrije seksuele moraal opgegroeid, integendeel. Bij ons thuis gelden religieuze waarden, waarin seks in het huwelijk hoort.
Mij ongelovigen vrienden hadden juist precies een andere opvatting. Hoe eerder seks hoe beter. Ik geloof daar niet in.

mocroGS | 03-06-14 | 01:21

-weggejorist-

Wim Venijn | 03-06-14 | 01:18

@mocroGS. Waarmee je wilt zeggen dat je ook niet religieus bent? Je hebt het over ongelovigen; dat heeft er m.i. niks mee te maken. Persoonlijk hoeft dat voor mij ook niet dat kinderen daar al vroeg mee geconfronteerd worden. Maar dat heeft niets met geloof te maken.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:16

@mocroGS. Oke, hoe kom je er dan bij dat ongelovigen al vroeg sex hebben? Ik heb al eens eerder gezegd dat je niet zoveel met je neus in de koran moet zitten en eens om je heen moet kijken wat er nou ècht gaande is in de wereld. Je baseert je uitlatingen op gebakken lucht.
Maria.1 | 03-06-14 | 01:00

_

Ik ben ook jong geweest. Dit is gewoon algemeen bekend hoor. Jongeren worden steeds eerder en vaker met seks geconfronteerd waardoor ze eerder seks hebben. Allemaal heel logisch.

mocroGS | 03-06-14 | 01:10

@Wim Venijn. Daarom komen er ook geen homofiele asielzoekers naar Nederland.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:09

@maria.1 Oja. Sorry. Vooral niet benoemen, dan bestaat het niet. Nouja, ze hebben genoeg zand om hun kop in de steken. Dat dan weer wel.

Wim Venijn | 03-06-14 | 01:08

@ca12nag3. En die maagdenvliescorrecties zijn natuurlijk ook typisch Hollands ;) Oei, daar mogen we het niet over hebben.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:08

@Wim Venijn. Neen, neen, neen. In sommige landen bestaat kinderporno niet evenmin als homofilie.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:07

Maria.1 | 03-06-14 | 01:00

Tja die moslim jochies 16-20 maken nederlandse meisjes zwanger en doen dan net of het niet van hun is. Dan vinden ze een vrouwtje uit land van herkomst en doen letterlijk of hun neus bloed. Zo gaat dat.
Ik geef toe veel nederlandse meiden zijn enorm naief. Maar dat laat ook zien dat ongeacht geloof iedereen toch wel ongeveer hetzelfde doet.
Het verschil is de enorme hypocritie.

ca12nag3 | 03-06-14 | 01:05

Ernstig!
www.google.com/trends/explore#q=porno+...
Ga je muis over de interactieve kaart.
Turkije index: 38!!!!
Nederland: 9

Ook zonder children (kan je weghalen in de link) staat Turkijke bovenaan Nederland. Kijk dat blauw in die moslimlanden!
Handig die google. Crash and burn.

Wim Venijn | 03-06-14 | 01:03

Waarmee mocroGS zegt dat Turkiye ook jong sex heeft gehad, want Turkiye is volgens eigen zeggen niet religieus. Jammer dat hij al naar bed is.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:01

@mocroGS. Oke, hoe kom je er dan bij dat ongelovigen al vroeg sex hebben? Ik heb al eens eerder gezegd dat je niet zoveel met je neus in de koran moet zitten en eens om je heen moet kijken wat er nou ècht gaande is in de wereld. Je baseert je uitlatingen op gebakken lucht.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:00

mocroGS | 03-06-14 | 00:47

Citaat: Bij ongelovigen is het geen probleem wanneer je als minderjarige sex hebt.
Bij moslims is minderjarige-sex geen probleem, volgens Moh, nr.1, dus zijn moslims ongelovig.

Jan Dribbel | 03-06-14 | 01:00

@Maria.1 | 03-06-14 | 00:58
Het zijn kolonisten. Ze willen hier de boel overnemen.

Lewis Lewinsky | 03-06-14 | 00:58

@ca12nag3. Klopt. Het enige wat rest is opperste verbazing. Turken vinden Turkije helemaal geweldig en zijn er trots op, maar blijven toch hier. Hetzelfde geldt voor de trotse Marokkanen.

Maria.1 | 03-06-14 | 00:58

Maria.1 | 03-06-14 | 00:53

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ongelovigen al vroeg sex hebben en dat het juist vreemd is dat desondanks dit gegeven er raar wordt gekeken wanneer iemand van 16 met iemand van 20 trouwt. Dit is zelfs strafbaar.

mocroGS | 03-06-14 | 00:57

@mocroGS
Daar heb je gelijk in. Als land ben je beter af zonder de EU.
Ook wil de EU nu graag dat Turkije erbij komt voor de poet en ook al vind ik meneer Turkiye een beetje een vreemde vogel toch hoop ik voor de Turkse mensen dat ze niet worden ingelijfd en uitgezogen door de EU.

Dirk III | 03-06-14 | 00:54

@mocro
Alsof *iemand* dat land bij de EU wil.

Lewis | 03-06-14 | 00:54

Inderdaad, hier in NL denkt men nog dat Turkije staat te smeken om bij de EU te horen. Het is eerder een straf dan een zege voor Turkije.
Laat Turkije maar lekker zijn gang gaan. Het land floreert en als nooit tevoren en dat steekt veel mensen.
mocroGS | 03-06-14 | 00:50

Waarom interesseert het hou dat het andere mensen steekt dat Turkije het goed doet? En wie hier in Nederland leest er meer dan alleen over aapjes uit de mouw van wilders, geblokkeerd twitter en hoe het strandweer is in zuid turkije? D'r is geen Nederlander die een fuck geeft om de economische betere situatie van Turkije.

ca12nag3 | 03-06-14 | 00:54

@mocroGS. Waar baseer je het op dat het bij ongelovigen geen probleem is om sex te hebben met minderjarigen?

Maria.1 | 03-06-14 | 00:53

Sinds 2008 wil 90% van de turken niet meer bij de eu.
Turkije fungeert als zwitserland nu.
HELEMAAL top. vrijehandel
Turkiye | 03-06-14 | 00:41

_

Inderdaad, hier in NL denkt men nog dat Turkije staat te smeken om bij de EU te horen. Het is eerder een straf dan een zege voor Turkije.
Laat Turkije maar lekker zijn gang gaan. Het land floreert en als nooit tevoren en dat steekt veel mensen.

mocroGS | 03-06-14 | 00:50

@Turkie
Is het trouwens normaal dat jullie schreeuwen als jullie tegen jullie kinderen praten?
Een vriendin van ons is met een aardige Turkse kerel getrouwd en ze vertelde ons al dat ze er eerst ook van opkeek toen ze in Turkije op bezoek was. De manier en toon van communicatie naar kinderen toe vond ze redelijk hard.
Ze vertelde ons dat ze dan waarschijnlijk alleen vragen of ze de suiker mogen. Klinkt alleen een beetje rot uit de strot zei ze.
Dus als onze nieuwe Turkse buurtgenoot verderop naar zijn kinderen schreeuwt en ze huilend worden afgevoerd zeg ik ook altijd gekscherend dat hij zeker ook alleen de suiker even wilde.

Dirk III | 03-06-14 | 00:50

Waarom spreek je alleen over ongelovigen? Je discrimineert daarmee een groep. Ik ken nl ook christenen en moslima's die op hun 12e al gemeenschap hebben gehad. Maar dat is met leeftijdsgenootjes en niet strafbaar. Het punt is dat volwassenen (vooral mannen) psychisch veel sterker zijn dan kinderen (16 en 17). Om die reden is het dan ook verboden.
thor69 | 03-06-14 | 00:03

_

Heel simpel. Bij ongelovigen is het geen probleem wanneer je als minderjarige sex hebt. Alleen als een van de partners de magische grens van 18 heeft gepasseerd is er opeens verontwaardiging. Vind ik raar.

mocroGS | 03-06-14 | 00:47

Turkiye | 03-06-14 | 00:31
Over kinderporno. Wat bazel je? Nederland de grootste? Hebben we ergens een belastingaangifte liggen van iedere videoboer van kinderporno ofzo? Omdat hier in Nederland idd kinderporno geen taboe onderwerp is wordt er veel aangifte gedaan. En ook veel opgelost. Zouden ze in andere landen ook is aan moeten beginnen.
Overigens is Nederland verreweg geen marktleider voor kinderporno. Er worden er gewoon veel gepakt en dat is mooi.

ca12nag3 | 03-06-14 | 00:47

@Turkiye | 03-06-14 | 00:31
Moeilijk na jouw damage control over Brazilië.
Maar ik ontken het niet. Natuurlijk is hier pedofilie en kinderporno. Maar niet zoveel als je zelf wilt geloven.
We hosten de meeste sites ter wereld met ams-ix knooppunt van internet. Wist je dat de meeste porno in moslim landen wordt gekeken?
En als we zelfs handel drijven (blijkbaar) met SA, dan kunnen we dit er ook bij pakken. Oerhollandse handelsgeest.

Wim Venijn | 03-06-14 | 00:46

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:43

-weggejorist en opgerot-

Turkiye | 03-06-14 | 00:41

Paar duizend mensen die best weg mogen uit Nederland. Turkye NOOIT bij de EU!

Nederlanddraaitdoor | 03-06-14 | 00:39

Journalisten hebben ook zo'n leuk leven in Turkije... Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen als blanke imperialistische racist.

lingo star | 03-06-14 | 00:39

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:39

@turkiye

Dat geloof ik best hoor - maar hij heeft de schijn tegen en dat is niet ok vind ik.
Net zoals Poetin de schijn tegen heeft. Er zijn teveel toevalligheden: rare moorden, uitgelekte tapes, verbieden van sociale media, veel onvrede onder 'anders denkenden', rare wetjes die indruisen tegen wat Ataturk als grondlegger beschouwde.
Spreekt niet echt in Erdogans voordeel toch? Heeft toch wat dictatoriale trekjes..

sohee | 03-06-14 | 00:37

Turkiye | 03-06-14 | 00:34
Slim mannetje, pakt alleen dat stuk waar je wat mee kan. Er word zo veel geroepen. Alleen in beschaafde landen beseffen mensen de consequencies van hun acties. Dus ga je niet zomaar rellen.
Waarom zouden weldenkende goed opgeleide turken dan naar dat plein komen om stenen te smijten? Zijn ze echt zo achterlijk?
En diegenen die dat willen moet de politie en inlichtingendienst toch in de gaten houden? Of is de Turkse regering nou echt zo onbekwaam dat ze twitter willen platgooien. Triest zooitje.

ca12nag3 | 03-06-14 | 00:37

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:34

@turkiye 00.24
Jij hebt thuis niet zo'n dikke schommelkont, die, gehuld in donkerbruine lange lappen, smachtend op je wacht?

appelvink | 03-06-14 | 00:32

Zo ook met de zogenaamde kritiek en censuur van erdogan. Wie zitten er dan achter de kritiek en censuur volgens jouw informatie terwijl je hier in Nederland verblijft ?

lingo star | 03-06-14 | 00:32

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:31

@ Turkiye | 03-06-14 | 00:24
Dát kan sowieso overal. Wat betreft de Biblebelt weet ik het niet - ik denk dat het wel helpt om lid van de gemeenschap daar te zijn.

You-On-A-Gin | 03-06-14 | 00:30

Turkiye | 03-06-14 | 00:06

Dus een of andere retard roept op om stenen te gaan gooien op jullie pleintje en dan gooi je twitter maar plat? Hmm geen vrijheid van meningsuiting of expressie en geen gezond verstand dus.
Dus turken doen letterlijk wat een ander op twitter zegt? Is dat wat je nou verkondigd?
En nog 1 dat monument mag van mij opgepakt worden en in armenie neergedonderd worden. Opsturen per vliegtuig ofzo. En dat demonstreren moet ook afgelopen zijn. Ga dat lekker in Turkije doen ofzo.
Wat komen al die buitenlanders hun ruzies in onze achtertuin uitvechten? Doe dat lekker in land van herkomst.
Overigens idd het is een genocide, VOLGENS sommige landen en organizaties. Leef ermee zou ik zeggen. Je kunt niet altijd iedereen aan je kant krijgen, hoe veel je ook zeurt. Maar dat leren ze jullie niet dat is mischien het probleem. En die Armenen, ik lag er een beetje om. Ik denk dat ze precies krijgen wat ze willen. Turken die zichzelf enorm voor lul zetten door een pro Turkije verhaaltje en demonstratie hier in Nederland te houden. Waardoor Nederlanders zien hoe de vork in de steel zit. Aanpassen ho maar, en maar pro land van herkomst zijn.
Wat zijn jullie nou? Turken? Die wonen in Turkije. Simple as it is my friend.

ca12nag3 | 03-06-14 | 00:29

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:28

-weggejorist-

Wim Venijn | 03-06-14 | 00:26

Turkiye | 03-06-14 | 00:19
a: ik heb geen kelderbox
b: Kranten, boeken en vele landgenoten van jou vertellen mij wat er aan de hand is in Turkije.
Je kan er gewoon niet tegen dat de waarheid verteld wordt dat Erdogan helemaal geen democraat is maar vrijheid wil beperken. Dat kan iedereen die een beetje zich informeert wel zien.

lingo star | 03-06-14 | 00:25

Zelfs als je gelooft in reïncarnatie moet je wel toegeven dat je nog bar weinig weet van je eerdere incarnaties.
Of weet je nog hoe je als Kruisridder te paard richting het Ottomaanse rijk trok om te strijden in de naam van God?
Dus je beleeft je incarnatie alsof het de enige is en dan dus nogmaals de vraag waarom je er dan voor kiest deze in de Hel NL door te brengen? Waarom niet naar de Hemel Turkije waar elke oom het met je prietpraat eens is terwijl hij wel een week later gaat trouwen mat je nichtje van 12.

Dirk III | 03-06-14 | 00:25

@turkiye Begrijpend lezen is onderdeel van onze taalvaardigheid.
Waar lees jij dat ik pleit voor censuur?
Dat ik je plempsels onbeschoft vind t.a.v. het gastland waar jij verblijft, is gewoon mijn mening. Jij bent de schijtert, die in onze woonkamer schijt.
Maar blijf vooral zo reaguren. Dat zal andere lezers ook laten zien wat voor "gasten" men uitgenodigd heeft hier aan tafel.

appelvink | 03-06-14 | 00:24

Het gaat Erdogan niet om de rellen, hij kan er niet tegen dat er kritiek op hem is, dat wilt hij verbieden.

Lingo star heeft een punt!

sohee | 03-06-14 | 00:24

Het gaat Erdogan niet om de rellen, hij kan er niet tegen dat er kritiek op hem is, dat wilt hij verbieden.

Lingo star heeft een punt!

sohee | 03-06-14 | 00:24

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:24

@ Lewis
Ook. *ook* in een hiernamaals.

Lewis | 03-06-14 | 00:23

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:22

In Almelo is altijd wat te doen. Stoplicht op rood. Stoplicht op groen. En genocide.

ren-forrest-ren-e | 03-06-14 | 00:22

@ Turkiye | 03-06-14 | 00:01
Ja hoor. Het schijnt dat die lui daar wel degelijk even van elkaar proeven vóór het huwelijk, om te kijken of 't wat is. Had zelfs een naam, die 'traditie', maar daar kan ik nu even niet op komen.

You-On-A-Gin | 03-06-14 | 00:22

@ Turkiye | 03-06-14 | 00:18
En je antwoord op al zijn andere vragen volgt nog?
(Ik geloof overigens in een hiernamaals, maar dat geheel terzijde.)

Lewis | 03-06-14 | 00:20

Je moet goed de vraag lezen en daar antwoord op geven net als op school (vroeger?) en niet een antwoord geven op een niet gestelde vraag.

Dirk III | 03-06-14 | 00:20

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:19

@ Turkiye | 03-06-14 | 00:13
Ik vind je bijdragen interessant, welgemeend dank daarvoor, maar alleen al je naam hier legt feilloos het grootste probleem bloot waar we het in mijn ogen bij dit topic hebben.

Lewis | 03-06-14 | 00:19

Nee, wel handig. Moorden en gewonden zijn heel normaal bij jullie.
Maar waarom dat meten met twee maten?
Bij jullie zijn het incidenten. Bij ons is het common practice'.

Wim Venijn | 03-06-14 | 00:19

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:18

Turkiye | 03-06-14 | 00:15
Het gaat Erdogan niet om de rellen, hij kan er niet tegen dat er kritiek op hem is, dat wilt hij verbieden.

lingo star | 03-06-14 | 00:17

Als de doodstraf op afvalligheid staat dan doe je dat dan ook niet zo snel he?

Indianaskywalker | 03-06-14 | 00:17

Ik wil graag naar Australië of Nieuw Zeeland omdat ik het schitterende landen vind met heel aardige mensen.
Dat is dus een motief om naar een ander land te verkassen.
Wat was jouw of jouw ouders motief Turkiye om naar Nederland het verfoeide pedo land te komen vol met ongelovigen die varkens eten en waar de vrouwen zich als hoeren kleden.
Was het het ondanks al die negatieve eigenschappen toch beter dan Turkije? Of was het iets anders?
Waarom leven in de hel? Waarom kies je ervoor het leven dat je éénmaal mag meemaken in de hel NL door te brengen?
Vragen, vragen, vragen....
Nu wel snel antwoorden want ik wil slapen!

Dirk III | 03-06-14 | 00:16

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:15

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:13

Tuurlijk pleiten die vrouwengroepen daar voor, en ik steun ze daar ook van harte mee... wat mij betreft mag het zelfs naar 21.

thor69 | 03-06-14 | 00:13

.. ik vraag mij wel eens af waarom turken en marokkanen niet in turkije of marokko willen wonen, waar alles toch zo veel beter en prachtig islamitisch is.

Jan Passant mk2 | 03-06-14 | 00:13

@Turkiye en nu inhoudelijk graag?
Als jij het gemiddelde van Turkije bent, geef ik Erdogan groot gelijk. Jullie verpesten voor jullie zelf. Bespugen op vrijheid, en klagen dat je het opeens kwijt bent. Raar hé?

Wim Venijn | 03-06-14 | 00:13

Turkiye | 03-06-14 | 00:06
En wat nou als Fenerbahcefans een kampioensfeestje willen vieren op het Hofplein ?

lingo star | 03-06-14 | 00:12

@mocroGS. Flikker op met je ongelovigen. Nee, dan die fijne islam waartoe men niet gedwongen mag worden. Dat moet je tegen die vrouw in Soedan zeggen. Ook incidentje zeker?

Maria.1 | 03-06-14 | 00:11

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:10

Dus 25% is pedofiel..... Dat verklaart een hoop.... dan kan Nederland dus de grootste producent van kinderporno zijn (vanwege de servervrijheid of zoiets), maar dan zijn de hier wonende turkse hollanders dus de grootste producenten hahahaha

thor69 | 03-06-14 | 00:10

Zucht.
Als je zonodig Turk wil zijn en de Armeense genocide wilt ontkennen, ga dan lekker terug naar Turkije.

Schietmijmaarlek | 03-06-14 | 00:10

@Maria.1 | 03-06-14 | 00:06
Jep, en elke van de anderhalf miljoen moorden op Armeniërs staat ook op zichzelf als incident, je weet zelluf.

tattooboer | 03-06-14 | 00:09

Turken go home! Weg naar de turkse heilstaat, waar alles beter is omdat het er turks is. Vol met turkenvlaggen.

Jan Passant mk2 | 03-06-14 | 00:08

@Turkiye. Je plaat blijft steeds hangen!

Maria.1 | 03-06-14 | 00:07

1 op de 4 is een incident????

Maria.1 | 03-06-14 | 00:06

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:06

Indianaskywalker | 03-06-14 | 00:00
"1 op 4 is een kind".
Van die verhouding schrik ik ook wel een beetje.
Het is inderdaad veel erger dan we denken, zelfs in Turkije.

Obstiopaat | 03-06-14 | 00:06

Ik weet wel dat ik nooit in een land zou willen leven dat ik verfoei. Over hypocriet gesproken.

Maria.1 | 03-06-14 | 00:04

@peterdh | 02-06-14 | 23:55
raak! want meneertje gaat dit incidenten noemen. Jij en ik, die er echt toe doen, die weten beter.

tattooboer | 03-06-14 | 00:04

@mocroGS
Omdat het tegen de wet is in Nederland. En naar ik begreep zijn ze zelfs in Marokko van plan de leeftijd te verhogen.... van 15 naar 18.

Waarom spreek je alleen over ongelovigen? Je discrimineert daarmee een groep. Ik ken nl ook christenen en moslima's die op hun 12e al gemeenschap hebben gehad. Maar dat is met leeftijdsgenootjes en niet strafbaar. Het punt is dat volwassenen (vooral mannen) psychisch veel sterker zijn dan kinderen (16 en 17). Om die reden is het dan ook verboden.

thor69 | 03-06-14 | 00:03

@Turkiye | 02-06-14 | 23:50
Ik snap echt niets van je logica.
Feit is, dat je hier alles mag neerplempen, als het maar binnen de regels is. Dat we het er niet mee eens zijn, is ons probleem.
Maar in Turkije, je geliefde Turkije, daar heb je niet eens vrijheid. Twitter wordt afgesloten. Daar mag je niets zeggen. Wat klaag je nou over Nederland? Ga klagen over Turkije.
En steeds maar weer dezelfde riedeltjes over pedofilie. Beetje vervelend wordt dat. Als ik je zo hoor, je voelt je niet thuis. Niet erg. Dat kan iedereen overkomen. Maar ik zou me conclusies gaan trekken.

Wim Venijn | 03-06-14 | 00:03

@mocroGS | 02-06-14 | 23:53
Gelovige muslims hebben al op tien jaar seks en zijn getrouwd met een 50 jarige. Punt. dus wat voor leugens kom je vertellen dan?

tattooboer | 03-06-14 | 00:02

-weggejorist-

Turkiye | 03-06-14 | 00:01

peterdh | 02-06-14 | 23:55

Het is echt nog erger dan ik dacht.
Turkse behaarde mannen dwingen massaal jonge meisjes van 11 en 12 om kinderen te krijgen.
En dan beschermen wij met onze patriot raketten die pedo/genocide plegers ook nog eens.

Indianaskywalker | 03-06-14 | 00:00

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:58

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:57

@ mocroGS | 02-06-14 | 23:53
Hahahahaha, "de" ongelovigen. Op de Biblebelt gaat het gezegde "hoe langer de rok, hoe natter het hok", en als ze óók in bijvoorbeeld het Rifgebergte elkaar al niet op zeer jonge leeftijd helemaal suf liggen te krikken, dan ben ik Gerard Joling.
Maar blijf vooral mensen ongezien over één kam scheren maar wel klagen wanneer jij weer eens slachtoffer bent van grove generalisaties.

You-On-A-Gin | 02-06-14 | 23:57

-weggejorist-

Asocialist | 02-06-14 | 23:56

Turkiye | 02-06-14 | 23:50
Integendeel, ga vooral door.

lingo star | 02-06-14 | 23:56


Het valt niet mee om een oerhollandse pedolander te zijn he?
Nederland is de koploper van Europa als het gaat om het aantal meldingen over kinderporno.
-----
nieuws.thepostonline.nl/2014/01/12/14-...
----

Klopt Turiye... In turkije doen ze er geen aangifte van, daar is het gewoon legaal...

peterdh | 02-06-14 | 23:55

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:54

@Trots Turkje
Nee ga door want ik vermaak me kostelijk hier!

Dirk III | 02-06-14 | 23:53

Hé Van Leeuwen, niet zo schreeuwen en beter lezen, want deze ultranationalistische/-islamitische bijeenkomst vond gisteren plaats,op zondag:
www.ravage-webzine.nl/2014/06/02/massa...

ferry68718998 | 02-06-14 | 23:53

thor69 | 02-06-14 | 23:49

Waarom zou dat strafbaar moeten zijn. Iemand van 20 zo gerust met een 16, 17 jarige kunnen trouwen.
Het is maar omdat men een grens bedacht heeft om het strafbaar te maken, echter als je ziet dat de ongelovigen al op 12 jarige leeftijd seks hebben dan is het hypocoriet om een 16 jarige te verbieden om te trouwen.

mocroGS | 02-06-14 | 23:53

NL-Turken in NL zijn ongevaarlijk. De agitators uit Turkije die hier naartoe gestuurd worden, daar moeten we extra aandacht aan besteden.

Rest In Privacy | 02-06-14 | 23:53

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:50

Maar als ze daar iets hebben zijn ze ineens Nederlander.
Kappen met die dubbele nationaliteit, scheelt een hoop gezeik.....

lidlbier | 02-06-14 | 23:50

Daar ben ik weer... Bier was op.
Turkiye, of laat ik gewoon amicaal Trots Turkje zeggen.
Wees nu gewoon wijs en stap uit de discussie die je verloren hebt aangezien je je feiten op je eigen kennisgebrek baseert.
Vertel trouwens eens wat er met al die Armeense (wees) kinderen is gebeurd? Gewoon goed terecht gekomen?
Ik heb trouwens ff "System of a Down" opgezet. :-)

Dirk III | 02-06-14 | 23:50

@turkiye Nee hoor, beide zijn erg (de een inderdaad erger dan de ander). Maar beide zijn strafbaar en in die zin dus gelijk. Dat jij dat niet vindt zegt meer over jou als turkse hollander... Dat laatste woord maakt het overigens nog bedroefder, dat je als hollander achter het idee zou staan dat sex met een 16 jarige niet strafbaar zou moeten zijn....

thor69 | 02-06-14 | 23:49

Kunnen we geen online aangifte doen als Christenen om onze armeense broeders te steunen?

salonsocialist | 02-06-14 | 23:48

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:48

Mijn vader waarschuwde 45 jaar geleden al: haal nooit geen vreemde gasten van diverse culturen of geloven in huis. Voor je ' t weet zit jij met de brokken, want ze vreten je koelkast leeg en stelen je geld. Vervolgens krijgen ze onderling ruzie en slaan je inboedel kort en klein. Als dank voor je gastvrijheid schijten ze op de vloer van je woonkamer!

Ik nam m'n lieve vader toen niet zo serieus... Nu blijkt dat hij het o zo bij het rechte eind had. Hij zou zich omdraaien in z'n graf als hij anno nu zijn geliefde Nederland zou kunnen zien, geteisterd door sprinkhanen, lintwormen en hyena's.

Turkse vlaggen in Almelo, een poppenkast van Moslimbroeders op de Dam, ellenlange lijsten van roofovervallen, moorden en geweldsdelicten, gepleegd door Mocro's, Antillianen en Oostblokkers. Ongenode gasten die nooit meer weg willen. Bepaalde lintwormen die Zwarte Piet ( favoriet bij m'n vader) weg willen jorissen, en als klap op de vuurpijl ene Turkiye die z'n meer dan onbeschofte reaguursels plempt op GS

appelvink | 02-06-14 | 23:48

Prima man- lekker trots zijn.
Pedofilie ook bestrijden allemaal goed. Maar vergis je niet er zijn overal homo's, pedo's en mafkezen. Ook in het je geliefde Turkije.
Net zo goed als misdadigers, mensen met lange tenen, mensen die denken altijd gelijk te hebben, criminelen etc
Dat alles gemiddeld en dan woon je in west Europa in goed. Je mag van alles en je bent vrij! Pak je kansen

sohee | 02-06-14 | 23:48

@Turkiye. Te laf om antwoord te geven? Nee hoor, ik ben een TROTSE Nederlandse. Kom maar op met die mokerslag!

Maria.1 | 02-06-14 | 23:46

"Vrijheid van Meningsuiting", tenzij er een mening opeens iets te dicht tegen een feit aan drukt dat tegen de Turken en/of Islam is. Dan gaan ze tekeer en is het racisme, discriminatie, etc.

En nog iets, ik heb de hele week geen tijd voor (nutteloze) demonstraties, want werk... Waar halen deze turken de tijd, iPhone 5s'en en dure stink Mercedessen vandaan?

LangeTijdGeleden | 02-06-14 | 23:45

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:43

"Gewoon meedoen en leven en laten leven."
sohee | 02-06-14 | 23:38

Zeg Einstein, de essentie van topic ontgaat jou ook volledig, is het niet?

Obstiopaat | 02-06-14 | 23:42

Nee hoor Turkiye.. beide voorbeelden zijn ziek.... als je een 2 jarige pakt ben je een pedo, als je een 16 jarige pakt ook....

Dus hoe je het ook went of keert, je keurt pedofilie in Nederland af, terwijl het hier ook al verboden is, maar je keurt pedofilie in Turkije goed, en daar mag het ook nog eens.

Dat maakt Turkije (en jouw soort) de grootste pedofielen.....

thor69 | 02-06-14 | 23:41

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:40

@turkiye krijgt iedereen op de kast - vind ik wel leuk.
Maar ook hier kijkt het oog van zich af en denkt men gelijk te hebben. Ik heb meer gelijk dan jij etc. Houeensop.
Gewoon meedoen en leven en laten leven.

sohee | 02-06-14 | 23:38

@Turkiye | 02-06-14 | 23:36
Ook in turkije gebeurt dat heel veel. net een linkje naar je gestuurd. je hebt wel weer genoeg tijd gekregen van me, ciao.

tattooboer | 02-06-14 | 23:37

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:36

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:34

@Turkiye Ongelooflijk hoe snel je door de mand valt. Eerst zit je niet-turken te beschuldigen van pedofilie en binnen 5 minuten zit je te verdedigen dat turken met 16 jarigen mogen trouwen en dat ZELF mogen weten.

Weet je wat, je bent een te makkelijke prooi, welterusten.

The_Master_Bear | 02-06-14 | 23:33

Turken zijn meestal boeren uit de bergen, die hebben we die ook allemaal in Europa gekregen (losers) en daarom is die debiel van een Erdogan daar de baas.

De intellectuele seculiere elite (een soort waar onze Turkiye niet eens bij in de buurt mag komen.) zorgt voor de economische groei en dat Turkije niet op een Afghanistan gaat lijken.

Indianaskywalker | 02-06-14 | 23:32

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:32

Sjesusmina mozeskriebel.. hebben we allemaal niets beters te doen dan in een oeverloze discussie te gaan met een Trulk?
Ik ga een biertje pakken! Tabee

Dirk III | 02-06-14 | 23:31

Turkiye | 02-06-14 | 22:28

FOUT!
Minimum leeftijd om te trouwen in Turkije is 18.
Je kent de regels van je eigen apenland niet eens.

The_Master_Bear | 02-06-14 | 23:30

-weggejorist-

DePoseur | 02-06-14 | 23:28

@Dirk III. Wij mogen nooit generaliseren, maar andersom... *zucht*

Maria.1 | 02-06-14 | 23:28

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:28

@ Turkiye | 02-06-14 | 23:21
Dat zijn geen bronnen die de stelling kunnen onderbouwen dat onder Nederlanders pedofilie méér zou voorkomen dan bij andere volkeren. Eigenlijk maak je hier een denkfout; het feit dat ergens vaker *melding* van wordt gedaan betekent niet dat het daar vaker zou voorkomen.

In ieder geval, als je die opmerking over die discussies bij jullie thuis werkelijk meent, dan vind ik dat heel erg. Niet alleen voor anderen of in het algemeen, maar zeer zeker ook voor jullie. Dat komt er dus op neer dat je in een land woont waarvan je de bewoners diep verafschuwt. Daar word je toch diep ongelukkig en depressief van? Ik zou zelf niet weten hoe gauw ik moest emigreren, als ik me zo zou voelen over het land waarin ik wonde.

You-On-A-Gin | 02-06-14 | 23:28

@Turkiye
Een koe is een dier maar niet alle dieren zijn koeien.
Een seksuele afwijking is niet echt plaats danwel land gebonden hè.
Als je met dezelfde oogklepskes je geschiedenis boekskes gelezen hebt dan weet ik genoeg.

Dirk III | 02-06-14 | 23:27

@Turkiye. Ha, ha.

Maria.1 | 02-06-14 | 23:26

Turkiye | 02-06-14 | 22:28
Trouwen met je nichtje van 12 is toch meer iets van de Türkse koeltoer dan van de mijne. En ja, in een land waar dat soort dingen gewoon dagelijkse kost is, in navolging van de Profeet (vzmh), is het bijna onmogelijk om als pedo veroordeeld te worden.

The_Master_Bear | 02-06-14 | 23:25

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:25

Alle mocro's kleden zich als homo.
Alle turken doen stoer omdat het kleine dwergjes zijn.
hahahaha.

watergeus | 02-06-14 | 23:24

Turken wonen in Turkije, Nederlanders wonen in Nederland.

Maria.1 | 02-06-14 | 23:24

@Turkiye. Je bent zelf ook een Hollander, toch?!

Maria.1 | 02-06-14 | 23:22

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:21

@Turkiye | 02-06-14 | 23:18
Klopt niet. 1,2 miljard mensen volgen zo een clupje kinderseksers, de islam.

tattooboer | 02-06-14 | 23:21

@Turkiye
Dat mag jij denken en voor wat betreft de misdaadcijfers heb je ook gelijk. Maar als je een beetje begrijpend kan lezen dan moet je doorhebben dat het mij daar niet om ging. Het ging mij om de waanzin van deze demonstratie inzichtelijk te maken aan de hand de islamitische cultuur. Marokkanen zouden op dezelfde manier reageren, verontwaardigd en boos, nogmaals niet omdat ze gelijk hebben maar omdat ze door het lint gaan als iemand kritiek op ze levert. Zeker als die kudthollanders dat doen.
Dit mag jij lariekoek vinden, maar dat zou best wel eens om dezelfde reden kunnen zijn als ik al eerder heb aangegeven.

Vindefin | 02-06-14 | 23:21

Ga lekker naar je geliefde Türkije, om daar de zaak op stelten te zetten.

The_Master_Bear | 02-06-14 | 23:20

@Turkiye | 02-06-14 | 23:15
Je bent nu precies op die site die er keihard tegen ageerde. Heb je wel in de gaten dat je tegen de verkeerde mensen aan het blaffen bent? ga op joop, daar heb je misschien wat invloed. Hier ben je onnodig wat dat betreft.

tattooboer | 02-06-14 | 23:20

Turkiye | 02-06-14 | 23:15
Jij bent net iets te geobsedeerd door het pedo-gebeuren om van de benefit of the doubt te kunnen blijven genieten.

Tricephalus | 02-06-14 | 23:19

Nou als er een pedo-vereniging bestaat is dat de Islam wel en die bestaat al 1400 jaar.

Maar goed, Turken zijn dus genocidie-plegers (allemaal)

Indianaskywalker | 02-06-14 | 23:18

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:18

@Turkiye
Over misdaadcijfers gesproken. Turkse mensen zijn ondernemend ook in de misdaad :-)
We lezen meer over de kruimeldieven met bontkraagjes omdat je daar nu eenmaal als burger meer last van hebt en ze gewoon een stuk onvriendelijker zijn dan Turkse mensen die ik graag mag.
Ze werken voor de kost, zijn vaak vriendelijk en de NL taal vaak redelijk tot goed machtig.
Maar wees gewoon niet zo opgefokt en temperamentvol alsof er op je ziel wordt getrapt wanneer het gaat of over Cyprus of andere Griekse eilandjes, de Koerden en de Armeniërs. Bekijk het eens van hun kant. Wees blij dat hier niet te pas en te onpas Twitter en Youtube geblocked worden. Maak gebruik van deze mate van "geen censuur" en vrije informatie en doe er je voordeel mee. Gegroet!

Dirk III | 02-06-14 | 23:18

@ Turkiye | 02-06-14 | 23:09
Vraag: vertellen ouders van 'allochtonen' dit soort onzin (dat Nederlanders allemaal pedo's zijn) aan hun kinderen? Ik kom het namelijk wel vaker tegen bij dit soort onderwerpen.

You-On-A-Gin | 02-06-14 | 23:17

@Indianaskywalker | 02-06-14 | 23:11
Waarschijnlijk iets dat begint met p en eindigt op vda..

Slipsnifter | 02-06-14 | 23:16

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:15

Trouwens die Turken hebben ook een aanpak hoor van hun miljoenen pedofielen aldaar (cultuur):

Pedofielen in Turkije krijgen elektronisch toezicht
www.turks.nl

Wanneer zij in de buurt komen van bassisscholen, dagverblijven of speeltuinen, krijgt de politie daar een melding van. Wanneer men één van zulke plekken regelmatig bezoekt, of veel tijd doorbrengt, slaat de politie alarm. De verdachte zal dan preventief worden aangehouden.
www.nujij.nl/algemeen/pedofielen-in-tu...

En dan hebben we natuurlijk nog al die arme meisjes die uitgehuwelijkt worden aan die oude uberharige oom Ahmed.

Indianaskywalker | 02-06-14 | 23:15

mental K | 02-06-14 | 22:45
Waarom zouden ze afgunstig en jaloers zijn dan? Ze KRIJGEN alles en hebben daar dus geen reden toe. Dat ze ons haten heb je wel goed. Bullseye!

Tricephalus | 02-06-14 | 23:12

Goh, die Turken hadden zelfs concentratie kampen voor die Armeniers.
Eerder dus dan Nazi-Duitsland.

Welke debiel heeft eigenlijk verzonnen dat we die ozo zielige turkjes hier in Nederland voor altijd en eeuwig moeten blijven pamperen ?

Indianaskywalker | 02-06-14 | 23:11

FrankVeer | 02-06-14 | 23:09
En zo druk is het toch niet..

Slipsnifter | 02-06-14 | 23:11

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:09

Sorry voor de dubbelpost, kreeg weer een error.
Slipsnifter | 02-06-14 | 23:06

Hier ook. Servert maakt overuren.

FrankVeer | 02-06-14 | 23:09

Sorry voor de dubbelpost, kreeg weer een error.

Slipsnifter | 02-06-14 | 23:06

Turkiye | 02-06-14 | 22:47

Bij ons worden dat soort zaken gemeld en worden mensen vervolgd, in jouw wereld (en daar reken ik Iran en Marokko ook toe) is pedofilie gewoon gelegaliseerd: www.nytimes.com/2013/04/11/world/middl...
Als er dus iemand is die zich hier diep moet schamen (en gezien jullie schaamtecultuur moet dat niet zo moeilijk wezen), dan ben jij dat. Afgezien daarvan, als het zo goed gaat in Turkije en jij blijft hier zitten, kan dat alleen maar betekenen dat je niet het zakelijke lef en inzicht hebt om in je thuisland (een bedrijf op te zetten en) een goed salaris te verdienen. Kan je nog zo trots zijn op je land, je hebt zelf dus niets om trots op te zijn. Maar ga gerust verder met trollen, dat gaat je wel goed af. Maar niet te lang opblijven, morgen moeten de plee's ook weer schoon, ook achter de randjes.

FrankVeer | 02-06-14 | 23:06

Damn, je zou bijna denken dat Hitler hier zijn inspiratie vandaan heeft gehaald...
http://mediachecker.wordpress.com/2013/06/07/the-armenian-genocide/

Slipsnifter | 02-06-14 | 23:05

Turkiye | 02-06-14 | 22:47

Bij ons worden dat soort zaken gemeld en worden mensen vervolgd, in jouw wereld (en daar reken ik Iran en Marokko ook toe) is pedofilie gewoon gelegaliseerd: www.nytimes.com/2013/04/11/world/middl...
Als er dus iemand is die zich hier diep moet schamen (en gezien jullie schaamtecultuur moet dat niet zo moeilijk wezen), dan ben jij dat. Afgezien daarvan, als het zo goed gaat in Turkije en jij blijft hier zitten, kan dat alleen maar betekenen dat je niet het zakelijke lef en inzicht hebt om in je thuisland (een bedrijf op te zetten en) een goed salaris te verdienen. Kan je nog zo trots zijn op je land, je hebt zelf dus niets om trots op te zijn. Maar ga gerust verder met trollen, dat gaat je wel goed af. Maar niet te lang opblijven, morgen moeten de plee's ook weer schoon, ook achter de randjes.

FrankVeer | 02-06-14 | 23:05

Pedofilie, homosexualiteit, drugsgebruik, porno etc, allemaal dingen die voorkomen in elke cultuur, menselijke eigenschappen. Onze grootste zonde is kennelijk dat dit bij ons nu openbaar wordt gemaakt en het niet vanwege misplaatste eer of schaamte niet ter sprake komt. Landen zoals Turkije doen de vingers in de oren en ogen dicht en het is er niet, net zoals deze genocide. Dat is het verschil tussen hen en ons. Wij hebben ook tijden gehad dat we net deden of de wereld nog plat was en de grote zonden de schuld waren van de duivel, dat noemen wij nu de middeleeuwen, bracht ons nergens.

Sergeant_Peper | 02-06-14 | 23:05

Damn, je zou bijna denken dat Hitler hier zijn inspiratie vandaan heeft gehaald...
http://mediachecker.wordpress.com/2013/06/07/the-armenian-genocide/

Slipsnifter | 02-06-14 | 23:04

@FranseMolentjes
Totale onzin...? Ik heb nog nooit een fout woord over de Oranjes gelezen en we leerden wel wat over de VOC maar in mijn tijd was dat erg globaal. De echte horror moest je toch echt zelf gaan zoeken en lezen.
De mate waarin de Turken hun geschiedenis verdraaien is wel ongekend en daarin geef ik je groot gelijk.

Dirk III | 02-06-14 | 23:04

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:02

@Turkiye | 02-06-14 | 22:39

"Turkey’s Economic “Miracle” Is Driven By A Credit Bubble"

Een bubbel; het is wachten totdat het fout gaat.

www.forbes.com/sites/jessecolombo/2014...

BenBinnen | 02-06-14 | 23:01

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 23:01

Als geschiedenisleraar is het toch leuk om te zien hoe het verleden deze mensen bezighoudt.

aap-noot-mies | 02-06-14 | 22:59

.. mohammed haar trouwde toen zij zes jaar oud was en hij consumeerde zijn huwelijk toen zij negen jaar oud was, en vervolgens bleef zij bij hem gedurende negen jaren (dat wil zeggen, tot zijn dood). (Sahieh Boechari, volume 7, boek 62, nummer 64)

Oftewel, jullie profeet was een pedo, en dan klaag je nu over de Nederlanders..... schijnbaar zit je nog in de ontkenningsfase....

bron: www.answering-islam.org/Dutch/arlandso...

thor69 | 02-06-14 | 22:58

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 22:57

.. mohammed haar trouwde toen zij zes jaar oud was en hij consumeerde zijn huwelijk toen zij negen jaar oud was, en vervolgens bleef zij bij hem gedurende negen jaren (dat wil zeggen, tot zijn dood). (Sahieh Boechari, volume 7, boek 62, nummer 64)

Oftewel, jullie profeet was een pedo, en dan klaag je nu over de Nederlanders..... schijnbaar zit je nog in de ontkenningsfase....

bron: www.answering-islam.org/Dutch/arlandso...

thor69 | 02-06-14 | 22:57

thor69 | 02-06-14 | 22:48
Ja de Profeet Mohammed had wel iets met kleine meisjes maar volgens Moslims is dit wat anders dan pedofilie,
hoe bedoel je goedpraten.

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:56

@Turknietallemaalopeenrijtje
Het betekent dat mensen alert(er) zijn geworden hier en melding maken als ze iets verdachts zien of een vermoeden hebben. Een goede zaak. Ik vraag me af hoe dat in andere landen is geregeld waar nooit een melding binnenkomt. Daar bestaat het dus niet in jouw wereldbeeld?
Daarnaast is de belangrijkste vraag natuurlijk wat de oorsprong is van het materiaal wat hier gehost wordt!
Maar ik ben wel blij dat je je hier ook druk om maakt. Daarin kan ik je iig wel de hand schudden.

Dirk III | 02-06-14 | 22:55

@Latrinalia | 02-06-14 | 22:15
Niet lijper dan anders, en ik let altijd erg op mijn woorden, zeker als er licht ontvlambare mensjes bij zitten.
Je bent zelf ook turks?

Slipsnifter | 02-06-14 | 22:55

Neuqen iemand?.....sorry verkeerde topic.

Plukkiehaar | 02-06-14 | 22:55

Het wordt echt heeeel hoog tijd voor het 1-paspoortensysteem! Dat alle rotte appels snel weg mogen wezen.

Maria.1 | 02-06-14 | 22:53

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 22:52

@Dirk III | 02-06-14 | 22:45

Totale onzin. Juist krijgen wij via ons huidige onderwijs louter de misstanden en misdaden uit die tijd tot ons.
Zo bestaat tegenwoordig een breedgedragen idee dat wij voornamelijk door slavernij en uitbuiting tot welvaart zijn gekomen. Wat wij echter nooit zullen doen is feitelijke gebeurtenissen op een dusdanige manier herschrijven dat wij van iedere schuld gevrijwaard zijn.
Zoals de Turken of 'Palestijnen' dat doen.

Desmoulins | 02-06-14 | 22:51

@Turkiye | 02-06-14 | 22:41
Weet je waar pedofilie een erg hardnekkig onbestreidbaar fenomeen is?
In turkije. lees en huiver. www.al-monitor.com/pulse/originals/201...
En nou weer terug in je hoekje, huilen.

tattooboer | 02-06-14 | 22:50

Turkiye | 02-06-14 | 22:18
Over de pedoprofeet is hier al genoeg gezegd. Probleem met jullie cultuur is verder dat feiten er niet toe doen. Zie je ook met dat hele genocideverhaal. Dat het gebeurd is staat natuurlijk vast, maar jullie kunnen niet tegen kritiek en zullen nooit eens de hand in eigen boezem steken. Compensatie voor die kleine besneden pikkies waarschijnlijk. Zie je ook bijvoorbeeld in het verkeer. Als jullie een fout maken (wat kan uiteraard) moet je dat als automobilist niet laten merken, want dan komen jullie verhaal halen. Niet omdat je vindt dat je gelijk hebt, maar omdat je geen kritiek mag leveren op het machoprinsje in kwestie. Maar driekwart van de Nederlanders heeft inmiddels een dermate afkeer van jullie gekregen dat het onmogelijk is dat dit op langere termijn goed blijft gaan. De politiek moet zich dat ook een keer realiseren en niet alleen in de persoon van Wilders. Ik heb het al eens eerder gezegd: jullie mogen blij zijn met die clown.

Vindefin | 02-06-14 | 22:49

@Turkiye
Tjonge jonge, wat een goede eco hebben jullie. Hoe zou dat komen. Misschien omdat er mee geld overblijft van al die onderbetaalde werknemers ?
En dan nog, we leven gelukkig niet in een gecensureerde moslim staat. Succes met twitteren daar!

Grzl | 02-06-14 | 22:49

Nederland is echt niet het enige land waar pedofielen rondlopen. Wel wordt het naar buiten gebracht en waar mogelijk bestraft. In andere landen gaat alles stiekem. Dus hou maar op Turkiye, want we trappen hier al lang niet meer in!

Maria.1 | 02-06-14 | 22:48

WTF moeten wij met zo'n stom KUT monument?!?!?!?, Kan iemand mij dat uitleggen??? Ben niet dom, HBO gedaan maar toch snap ik em niet. Lag denk ik te slapen tijdens deze geschiedenisles.....

Hans Teeuwen | 02-06-14 | 22:48

@Turkiye Haha... bij jullie kennen ze dat inderdaad niet, pedofilie..... Daar is het normaal. En als er geld aan verdient wordt zijn het loverboys....

Zelfs Mohammed liet zich met een jong meisje in.....

thor69 | 02-06-14 | 22:48

@Turkiye | 02-06-14 | 22:33
Je zit wel heel erg hard te projecteren. Ik denk dat je eens een bezoekje van de recherche moet hebben.

tattooboer | 02-06-14 | 22:48

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 22:47

Turkiye | 02-06-14 | 22:45
Kun je lang wachten.

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:46

Creatief en selectief met historische feiten omgaan is zo oud als de weg naar Rome of moet ik zeggen Babylonië?
De Turken krijgen éénzijdige informatie via de schoolboeken ingepeperd en ook wij lezen nooit wat over de foute Oranjes en onze fouten in Indonesië.
Het verschil is echter dat Nederlanders redelijk open staan voor een andere kijk en niet met duizenden de straat op rennen als men ons aanspreekt op ons foute VOC verleden. De Turken echter doen alsof er iemand op hun piemelske staat te dansen.
Beste lieve Turkse mede-ingezetenen van dit Koningkrijk der Nederlanden. Besef dat de winnaar de geschiedenis bepaalt. Ze bepalen wat je leest en welke feitjes er wel en welke vieze stinkende etterende waarheden buiten de schoolboekjes gehouden worden.

Dirk III | 02-06-14 | 22:45

@sohee | 02-06-14 | 22:39 Ze haten ons, probeer dat nou gewoon te begrijpen. Afgunst, jaloezie, haat. That's it. Verder niets. Als je je dat realiseert kunnen we gaan werken aan een oplossing.

mental K | 02-06-14 | 22:45

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 22:45

@Turkiye | 02-06-14 | 22:28 wow geloof je dat echt allemaal? Staan we in de top 3 van kinderpornoproducerende landen? Hoezo ben jij zo goed op de hoogte? Onze opperpedo Demmink (hij mag ook over de kling wat mij betreft) ging voor zijn zieke lusten trouwens naar Turkije. Dat wilde ik aan een pro vragen: waarom deed hij dat dan? Waarom Turkije? Faciliteren jullie pedofielen zo goed?

mental K | 02-06-14 | 22:43

@Turkiye. Een serieuze vraag: wat houdt je hier?

Maria.1 | 02-06-14 | 22:43

Turkiye | 02-06-14 | 22:39

Ik zou zeggen neem het eerste vliegtuig terug naar Turkije als het daar zo goed gaat.

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:42

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 22:41

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 22:39

Duidelijker kan je een 5de colonne niet in beeld brengen.

Lafayette | 02-06-14 | 22:39

Pedofilie, misbruik in de kerk hoeven we niet moeilijk over te doen- keihard aanpakken, bestraffen en vooral ook bespreken. In NL zijn er natuurlijk ook mafkezen
Dat je trots bent op je afkomst - ook prima.

Maar waar het om gaat: leven en laten leven - elkaar een beetje ruimte en niet 'het gelijk' eisen.

Al met al is NL natuurlijk een prima land: geen corruptie, je kan je ontplooien, sociaal vangnet en meestal een zelfreinigend vermogen, en elkaar een beetje in de waarde laten en geen mening opdringen.

sohee | 02-06-14 | 22:39

@BenBinnen | 02-06-14 | 21:15
Geen speld tussen te krijgen.

Ahasveros | 02-06-14 | 22:38

mooi stukje van trudy aldaar :

trudie > Bernardus • 3 uur geleden

Ik heb de vele Turkse vlaggen ervaren als zeer provocerend. Men had ook met spandoeken hun afkeer kunnen bekend maken.
Ook heb ik mij verbijsterd afgevraagd waarom zoveel turken in een land waaruit ze niet weg willen en schijnbaar als het land zien waar ze willen wonen, zoveel Turkse vlaggen in bezit hebben.
Dit geeft te denken. Hiermee hebben ze laten zien: ik ben Turk, ik blijf Turk en ik ben hier alleen omdat ik hier heb wat ik in Turkije niet heb.....
Met die vlaggenparade hebben ze niet alleen de Armeniërs geprovoceerd maar de hele Nederlandse bevolking.

Maco3key | 02-06-14 | 22:36

Turkiye = Goktrommel?

MAD1950 | 02-06-14 | 22:36

Turkiye | 02-06-14 | 22:33

Tijd voor een nieuwe luier zo te ruiken .

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:36

De Hoer van Babylon | 02-06-14 | 22:31
Neem maar aan dat 80% van deze Turken spionnen zijn en niets met Nederland hebben , dit verklaard ook meteen de afstandelijkheid .

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:35

@Lewis Lewinsky | 02-06-14 | 22:22

Dat is de enige oplossing.
Zo voorkom je iedere notie van chantabel gedrag, en de praktische moeilijkheden die ongetwijfeld spelen op dit vlak, zijn er om op te lossen. Dit is ons land.

Desmoulins | 02-06-14 | 22:34

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 22:33

@Turkiye | 02-06-14 | 22:18

Het dedain waarmee 'jullie' dit soort uitspraken doen, en de minachting die 'jullie' keer op keer tonen richting de oorspronkelijke, autochtone bevolking is ronduit stuitend en schaamteloos. Ik begrijp werkelijk waar niet waarom 'jullie' niet gewoon eens en voor altijd vertrekken uit dit land en 'jullie' heil zoeken in het land waar 'jullie' loyaliteit ligt. Ook de constante stroom aan verwensingen over dat iedere autochtoon een pedofiel is, geeft wel aan dat 'jullie' al even de schaamte voorbij zijn. De zogenaamde religie die 'jullie' tot broeders en zusters maakt is immers gebaseerd op de waanbeelden van een erkende en overtuigde pedofiel, en dat is in tegenstelling tot uw verwijt een feit. Het staat immers in de Koran.
U weet wel dat boek van de duivel.

Desmoulins | 02-06-14 | 22:33

Turkiye | 02-06-14 | 22:28
Wat let je om dit land te verlaten?

L.E. Raar | 02-06-14 | 22:32

@ Lewis Lewinsky | 02-06-14
O, zo bedoel je.

Lewis | 02-06-14 | 22:31

Er zijn zo te zien wel veel Turken naar Het Vrije Westen gevlucht om aan de ellende en onderdrukking in hun vaderland te ontkomen. Dat begrijp ik dan weer wel heel goed.

De Hoer van Babylon | 02-06-14 | 22:31

@iedereen
@Geenstijl

_ For the record. Huiscolumniste Ebru Umar ontkent genocide. Ik eis ontslag: 38 Ebru Umar
Schreeuwcolumniste. Turk. Ontkent genocide en schrijft voor Libelle. Echt waar. Verzinnen wij niet. Organiseert dynamische jongerenevenementen als de Libelle Zomerweek en Libelle's Broodje Politiek. Ziet er nog redelijk uit voor een vrouw van boven de 55.

bron:http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/03/de_100_stomste_vrouwen_van_ned.html

mocroGS | 02-06-14 | 22:30

En morgen wij aan de beurt om tegen te veel moskeeën te protesteren , deze passen namelijk niet in het beeld van NL naast de klompen , kaas , en Molens , en trouwens morgen heb ik geen tijd ik moet werken evenals de pinksterdagen , ik krijg namelijk geen gratis geld om de rest van de week vrij te zijn ?

Jetstream | 02-06-14 | 22:29

Regular | 02-06-14 | 22:24
Op een zondag dus , valt dit niet onder godslastering ?

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:29

Het zoveelste geval van waarheidsverkrachting door onze moslim'broeders'.

L.E. Raar | 02-06-14 | 22:29

@Turkiye | 02-06-14 | 22:24 gevoelig puntje?? Oei oei. Slaap lekker Turkje. Morgen eens kijken of we wat Armeniërs kunnen ondersteunen in hun strijd voor erkenning van deze tragedie.

mental K | 02-06-14 | 22:28

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 22:28

Stel je nu eens voor dat 5000 Duitsers naar Amsterdam komen om te protesteren tegen het Anne Frankmonument, want zij hebben een historische andere kijk op de holocaust. Reageren wij daar net zo lauw op als op deze Turken?

MAD1950 | 02-06-14 | 22:27

Waar moet een monument komen om de Turkse genocide op de Armeniërs te herdenken? Kruis hieronder uw keuze aan:

a. In Armenië.
b. In Turkije.
c. In Twente.

De Hoer van Babylon | 02-06-14 | 22:27

Turkiye | 02-06-14 | 22:24
Ze hebben je goed gehersenspoeld, dat dan weer wel.

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:26

@GevorgARMENIA
Ik zou voor jullie door het vuur gaan, erger dan het totale uitroeien van je eigen volk is nog wel dat het ook nog ontkend wordt met haat in de ogen. Ik zou er gek van worden. Ze stellen dat er geen bewijzen zijn, dat het geen genocide is, maar eigenlijk komt het neer op totaal geen verantwoording dragen want ik hoor ze ook niet openlijk zeggen dat dat wat gebeurt is fout was, ongeacht welk label eraan hangt.

Sergeant_Peper | 02-06-14 | 22:25

Klein detail: check even de datum op RTVOost.nl en zie dat de demonstratie gisteren plaatsvond en niet vandaag. De opmerking over werkdagen en geen vrije dagen tussen hemelvaart en pinksteren gaat dus niet helemaal op. Maar buiten dat blijft het een idiote demonstratie natuurlijk, ook gisteren.

Regular | 02-06-14 | 22:24

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 22:24

@ Turkiye | 02-06-14 | 22:18 Ome Hans gaat er aan Turkje, als ik dat merk. Dat is mijn cultuur. Laten we maar niet spreken van de pedofilie die bij jullie wordt afgedekt door de dikke dikke sluier van sociale controle en verziekte man-vrouw verhoudingen. pfff.

mental K | 02-06-14 | 22:23

@mocroGS | 02-06-14 | 22:09

En ik breng even de context, elkaar uitmoordende Serven en Moslims aan.

Parel van het Zuiden | 02-06-14 | 22:22

GevorgARMENIA | 02-06-14 | 22:18
We willen ons natuurlijk niet verlagen naar landen zoals Sudan waar anders denken strafbaar is.
We vragen alleen dat ze zich een beetje kunnen aanpassen maar zelfs dit is teveel gevraagd.

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:22

@Lewis| 02-06-14 | 22:16
Als we de Turken geen Nederlands paspoort hadden gegeven, zongen ze nu een toontje lager.

*dubbele paspoorten, weg ermee*

Lewis Lewinsky | 02-06-14 | 22:22

En zo heel langzaamaan komt de onrust het land binnen: geloofskwesties, gevoel van discriminatie, zwarte piet, ' niet praten over islam', respect eisen, en vooral veel heethoofden gedoe en 'gelijk hebben'.
Het oog kijkt altijd van zich af....
Ga gvd werken, pas je aan, geloof lekker in je eigen tijd en voedt je kinderen op.
Teringzooi

sohee | 02-06-14 | 22:21

Intolerante opdringerige moslims all over de plaats in de GeenStijls dezer dagen. Een minderheid met een véél-ste-grote-scheur. En maar opentrekken, de hele dag. Wat zijn dit toch onsympathieke mensen. Bah!

Lauwe Koffie | 02-06-14 | 22:19

-weggejorist-

GevorgARMENIA | 02-06-14 | 22:18

-weggejorist-

Turkiye | 02-06-14 | 22:18

Als er 1 allochtone bevolkingsgroep is die prima functioneert binnen de Nederlandse bevolking dan zijn dat de Syrisch Christelijk orthodoxen wel waarvan er een groot deel in Twente wonen. Ze hebben dan ook alle vrijheid om op hun eigen grond de genocide op hun volk te herdenken. Ook wel triest om te zien dat een land ( in dit geval Turkije ) na 100 jaar nog niet wil erkennen wat het allemaal heeft fout gedaan in haar geschiedenis.

sokosko | 02-06-14 | 22:17

Een paard | 02-06-14 | 22:12

Als er geen toestemming was gegeven voor deze demonstratie zou Timmermans weer zijn excuses moeten aanbieden namens Nederland.

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:17

1. wat doet dat monument hier?
2. wat doen die Turken daar?
Zo'n monument hoort in Armenië en Turken in Turkije.

MacMiep.nl | 02-06-14 | 22:17

En als het ze uitkomt roepen ze heel hard dat ze toch echt Nederlander zijn.

trottle | 02-06-14 | 22:17

@ mocroGS | 02-06-14 | 22:12 Mooi. Zijn we het daarover tenminste wel eens de Mocro Badr moet asap van de straat. Nice. Kan de gemiddelde Nederlander weer eens naar een club zonder kapot geslagen te worden. We willen inderdaad minder van dit soort beesten op straat.

mental K | 02-06-14 | 22:17

@ Lewis Lewinsky | 02-06-14 | 21:57
Neuh, het komt in de eerste plaats door de mindset.
Een vriend van mij is een jaar of twintig geleden naar de States geëmigreerd. Hij heeft zijn Nederlandse paspoort nog. Zijn kinderen spreken alleen nog maar Engels (nou vooruit, vijf woorden Nederlands). Tuurlijk hebben ze iets met Nederland, maar in de allereerste plaats zijn ze Amerikaan. En zo hoort het natuurlijk ook.

Lewis | 02-06-14 | 22:16

Slipsnifter | 02-06-14 | 22:04
Ik weet niet in wat voor situatie jij zat om dingen over Turkije te bespreken, maar waarschijnlijk was je zelf lekker lijp. Zelf nooit last van gehad, kritische lui, enige keer dat ik ze hoor schelden en para worden, is om een winnende ploeg uit Istanbul, maar daar zijn de meningen dan ook weer verdeeld over. Forza Besiktas!

Latrinalia | 02-06-14 | 22:15

mocroGS | 02-06-14 | 22:09 gaap. De minachting van al jullie soort voor NL zal jullie gaan opbreken. let maar op.

mental K | 02-06-14 | 22:15

-weggejorist-

Asocialist | 02-06-14 | 22:14

@mental K | 02-06-14 | 22:08
-
Who cares. Van mij part krijgt hij levenslang. Ik ben er niet mee bezig, maar de gemiddelde Nederlander wel.

mocroGS | 02-06-14 | 22:12

Totaal geen band hebben met Nederland is tot daar aan toe. Maar uit de houding van alle mensen in het filmpje blijkt dat ze niet alleen niks hebben met Nederland, maar dat ze ons minachten. En dat is iets wat ik nooit heb kunnen begrijpen of goedkeuren. Met hun eeuwige zielige slachtofferrol.

Een paard | 02-06-14 | 22:12

-weggejorist-

Asocialist | 02-06-14 | 22:10

-weggejorist-

mocroGS | 02-06-14 | 22:09

mocroGS | 02-06-14 | 22:03 Tja, kan zijn, maar toch echt wel relevant gezien jouw aanwezigheid hier. Zeg eens; is dat nou ook nog stoer, als je wordt opgepakt door moslim politie? Of krijg je dan juist minder aanzien in je mocro gemeenschap?

mental K | 02-06-14 | 22:08

Omdat het kennelijk onmogelijk is voor die 6000 Turkse demonstranten om een eenvoudige online enceclopedie erbij te halen doe ik het maar. Voor deze ene keer. en.wikipedia.org/wiki/Armenian_genocid...

bello | 02-06-14 | 22:08

-weggejorist-

Asocialist | 02-06-14 | 22:07

WellusNietus | 02-06-14 | 22:02
Wij leven in een andere wereld en zij ook , en toch wil de overheid dat we allemaal 1 zijn .
* pist bijna in zijn broek van het lachen *

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:05

@Latrinalia | 02-06-14 | 22:01
Dat ben ik niet met je eens.
Zeg 1 ding dat ze niet bevalt over hun land, geloof of familie en ze koken.

Slipsnifter | 02-06-14 | 22:04

De belastingdienst staat soms te controleren bij de Efteling, woonboulevard of op het strand. Kijken of je niet privé rijdt met je auto.
Kunnen ze dat niet hier ook niet doen? Nummers koppelen aan uitkeringstrekkers. Ze zijn tenslotte niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt.
Ik wil wel eens weten of mijn geld goed besteed wordt.

Wim Venijn | 02-06-14 | 22:04

@mocroGS | 02-06-14 | heb je trouwens gelezen dat Badr ook in Dubai is opgepakt? Eens een mocro altijd een mocro, nietwaar?
mental K | 02-06-14 | 21:57

_

Irrelevant, maar misschien voor jouw gemoedstoestand relevant.

mocroGS | 02-06-14 | 22:03

Wanneer veroveren we ons land terug?

De Goedheid Zelve | 02-06-14 | 22:03

watergeus | 02-06-14 | 21:58
Deze demonstratie is het werk van Turkije , die hebben namelijk heel wat invloed op de Turken die hier wonen .

Eurotokkie | 02-06-14 | 22:02

"Als er een historische andere kijk is, dan moet men dat gaan accepteren. Dat we het nooit eens worden, dat is zeker." - WTF?!

WellusNietus | 02-06-14 | 22:02

Ik ga me er niet mee bemoeien, maar uit ervaring weet ik wel dat Turken een van de meest relaxte lui zijn die er bestaan.

Latrinalia | 02-06-14 | 22:01

'ter herrinnering' van Leeuwen, kan niet hè..

OprechtObjectief | 02-06-14 | 21:58

We zitten hier wel dom te typen, maar die Turken staan daar met 6.000 man.
Wanneer gaan we eens echt laten zien dat we dat buitenlandse gedoe zat zijn in ons land?

watergeus | 02-06-14 | 21:58

@mocroGS | 02-06-14 | heb je trouwens gelezen dat Badr ook in Dubai is opgepakt? Eens een mocro altijd een mocro, nietwaar?

mental K | 02-06-14 | 21:57

En dit komt allemaal door het toestaan van dubbele paspoorten.

Lewis Lewinsky | 02-06-14 | 21:57

Letten jullie wel op met die opmerkingen? Straks mag je geen leidinggevende functies meer bekleden (bijv. Ombudsman worde). Dan kunnen die functies alleen nog maar door smetteloze (in hun ogen) moslims vervuld worden.

thor69 | 02-06-14 | 21:57

Komt er trouwens een Armeense tegendemonstratie ?

Eurotokkie | 02-06-14 | 21:57

@mocroGS | 02-06-14 | 21:52
En voor de rest heb jij het hartstikke fout, stuk onbenul dat je bent, je bent een opruier, een leugenaar en een hatertje. Ik ben blij dat ik jou leven niet leef.

tattooboer | 02-06-14 | 21:56

@mocroGS | 02-06-14 | 21:42

Laten we vooral niet vergeten dat de Serven en Bosnische moslims waren elkaar aan het uitmoorden waren waardoor Nederland daar überhaupt militairen had zitten. Dat de Serven de moorden pleegden. Dat Srebrenica doelwit van de Serven werd omdat de moslims de beschermde enclave misbruikten als militaire uitvalsbasis.
.
Als dat allemaal op uw beoogde monument staat, hebben we het er eens over.

Parel van het Zuiden | 02-06-14 | 21:56

"Dus RAUS met dat monument."

Je bedoelt zeker RAUS met die 4000 man die daar zaten!

Want: "Als er een historische andere kijk is, dan moet men dat gaan accepteren." maar alleen als het *ONZE* kijk is... Is nietgeintegreerd, totaal geen besef van onze normen en waarden, totaal niet passend in onze cultuur...

We moeten een soort van three-strikes wetgeving maken... Flik je zoiets voor de derde keer mag je je geluk beproeven in een land dat meer overeenkomt met *jouw* normen, waarden, opvattingen en mening!

peterdh | 02-06-14 | 21:55

@Kaas de Vies | 02-06-14 | 21:37
Inderdaad. Want, waar zijn diezelfde Nederlanders (met Turkse ID) om te demonstreren VOOR zwarte piet bijvoorbeeld?!
.
En, waarom doen die Turkse Nederlanders nu niet moeilijk als ze Turkse Nederlanders worden genoemd gekoppeld aan deze demonstratie en wordt er hierin wel moeilijk gedaan als het bijvoorbeeld een misdrijf betreft?!
.
En, waarom hoor je ze niet als een gek toeteren in de auto als Nederland een voetbalwedstrijd heeft gewonnen op het WK maar wel als Turkije wint?!
.
Nog even en dan zijn wij autochtonen een minderheid en dan krijgen wij ook eindelijk rechten.

lulkoekhapper | 02-06-14 | 21:54

OMG, ze ontkennen de Holocaust zeker ook? En die mensen, hebben die allemaal een verlofdag opgenomen of zijn dat van die pvda- stemmers uit de bijstand.

Leyolm | 02-06-14 | 21:53

En shit, ik dacht dat het al vaststond dat dat monument er kwam. Nu maar hopen dat de lokale politici hun rug recht houden, je houdt je hart vast.

Lewis | 02-06-14 | 21:53

Volgens mij was die demonstratie gisteren. En gisteren was het zondag. En dan zijn toch echt een heleboel mensen in Nederland vrij.

fredflange | 02-06-14 | 21:53

zij zijn holland zat?

Asjemenou90 | 02-06-14 | 21:52

Lewis | 02-06-14 | 21:48
Ze mogen de genocide best ontkennen maar dan in hun eigen land , en hun eigen land dat is Turkije en niet Nederland .

Eurotokkie | 02-06-14 | 21:52

MocroGS
Hier komt gratties Nederlandse les: "Ten tweede: Laat Nederland is even kijken" Dat 'is', is niet is maar eens.
En nou zul jij natuurlijk zeggen, Hou een sop. Maar ja dat is ook weer niet goed geschreven. Moeilijk he.

alwayslearning | 02-06-14 | 21:52

MocroGS
Hier komt gratties Nederlandse les: "Ten tweede: Laat Nederland is even kijken" Dat 'is', is niet is maar eens.
En nou zul jij natuurlijk zeggen, Hou een sop. Maar ja dat is ook weer niet goed geschreven. Moeilijk he.

alwayslearning | 02-06-14 | 21:52

tattooboer | 02-06-14 | 21:46

Nederland erkent genocide op Indonesiers niet:

@http://nos.nl/artikel/197068-koningin-ontvangt-overlevende-bloedbad-niet.html

mocroGS | 02-06-14 | 21:52

Het staat op privéterrein. Einde discussie. Optieven.

Battery!!! | 02-06-14 | 21:51

Ja die import Turken, wanneer worden het nu eens Nederlanders.
Net als die Nederlanders die maatjes haring laten invliegen op Koningsdag, of lekker samen Hollands kerstkaarten maken in de tropen, of samen via de satelliet voetbal kijken in Papoea Nieuw Genua of, of , of.... die Nederlander blijven waar ze ook zijn.

Skunk57 | 02-06-14 | 21:51

"Wij willen aangeven dat Turkse mensen... Uh Nederlands-Turkse mensen...."
Smerige profiteur, non-valleur, parvenu, patjepeeër.
Obsessief opeisend en imperialistisch is de Arabische cultuur al duizenden jaren, allemaal!!!1!
Klaar is het, enough!

hfakker | 02-06-14 | 21:51

@ tiku99 | 02-06-14 | 21:26
Gewoon, er staan omdat sommige mensen dat belangrijk vinden. Niks mis mee, hoor.

Lewis | 02-06-14 | 21:50

@Eurotokkie | 02-06-14 | 21:48
Ze vieren inderdaad gewoon die moorden in het openbaar. dat is wat dit is, en ze steken nog even na zo. dat soort volk is dat nou.

tattooboer | 02-06-14 | 21:49

Zolang hun minaretten en moskees mogen plaatsen, mag de rest ook doen wat ie wil. Vergunning klaar, de rest bek houden maar.
Leuk he achmed,och sorry bedoelde ugur, als de minderheid de meerderheid regeert.

Bassie B | 02-06-14 | 21:49

Hierboven is alles al gezegd, maar één prangende vraag moet me toch nog van het hart: als mensen zich in de eerste plaats Turk blijven voelen (zie alleen al al die vlaggen!), ook nog als ze van de derde generatie zijn, kunnen we dan niet in alle objectiviteit vaststellen dat er een probleem is?

Lewis | 02-06-14 | 21:48

Morgenhout | 02-06-14 | 21:47
Alsof ze net een voetbalwedstrijd hebben gewonnen , zo komt het over.

Eurotokkie | 02-06-14 | 21:48

De nieuwe Hitler met zijn aanhang. Met hun vlaggen, rood van het bloed van de vermoorde Armeniërs.

Morgenhout | 02-06-14 | 21:47

@mocroGS | 02-06-14 | 21:42
Hou je mond en laat een ander in zijn waarde, wat kom jij weer vertellen dan? je bent echt helemaal onderaan aan het bungelen wat betreft het begrijpen van een samenleving en respect voor elkaar. www.nieuws.nl/binnenland/20110706/Nede... Hier ga jij keihard nat, want dat monument is al sinds 2011 een feit, loser. NL heeft openlijk excuses aangeboden, meerdere malen voor Indie, hoor jij de turken excuses maken? Nee? hou dan even snel je mond dicht!. je weet niks.

tattooboer | 02-06-14 | 21:46

Eeuwig zonde van die genocide, Armeense vrouwen zijn ontzettend mooi en hebben ook nog een Christelijke achtergrond, als ik mij niet vergis 1 van de eerste en daarmee oudste Christelijke volkeren ter wereld. Dit is waarschijnlijk gelijk de reden van de Turken geweest om ze proberen uitteroeien...

Baron bierviltje | 02-06-14 | 21:46

Nederlands Turkse mensen heeft die gast het over , ja droom maar verder , het gaat hier gewoon om Turken daar is niets Nederlands aan.

Eurotokkie | 02-06-14 | 21:46

Moelukh he Turkmensen mensen met een andere mening. Kots

alwayslearning | 02-06-14 | 21:45

En dit is de derde generatie? Waarom die hang naar Turkije? Wanneer worden ze eens Nederlanders?
Of importeren ze zoveel importbruiden, waar inburgeringscursus niet verplicht voor is?

Wim Venijn | 02-06-14 | 21:45

Deze turkse meneren en mevrouwen moeten leren dat hun eer niet behouden gaat worden met leugens en al helemaal niet met onderdrukking van meningsuiting, cq, de gedragingen van een ander die hun net niet uitkomt. Welkom in NL maar gedraag je daar ook naar. Laat de bekrompenheid samen met je overdreven nationalisme en vlaggetjes in je kastjes.

tattooboer | 02-06-14 | 21:44

TOKKIE-TURKEN!!
.
Ik schreef eerder al wat ik bedoelde met tokkie-turken. Van die types die hun import-levensstijl en rare ideetjes je komen opdringen, en dat moet je accepteren, en begrijpen, en met liefde en mega-veel-knuffels volledig kritiekloos omarmen, OF ANDERS!!!! (gevolgd door diverse dreigemeneten, enzovoort).
.
Kijk! Al die mensen uit dat filmpje..
Dat noem ik dus tokkie-turken!!

gaffelbaard | 02-06-14 | 21:42

-weggejorist-

mocroGS | 02-06-14 | 21:42

Ach het brengt ons allemaal dichter bij elkaar, toch.

Eurotokkie | 02-06-14 | 21:40

Het staat op eigen grond van de Armeense kerk, die gemeenschap heeft het monument uit eigen zak betaald, er is een omgevingsvergunning aangevraagd.
Waarom zou dat monument hier niet staan?

Djong | 02-06-14 | 21:39

@lulkoekhapper | 02-06-14 | 21:31
Het zijn Turken in Nederland, dit zijn 0,0 % Nederlanders. Prima dat Nederlanders demonstreren, dit is gewoon kolonisatie.

Kaas de Vies | 02-06-14 | 21:37

Dat godver de godver die mensen de tijd hebben om te demonstreren, lamlullen ga werken! godsamme krijgen wij van die oetlul van Erdogan alle syndroom van Down tokkies?, en ik maar werken voor die uitkeringstrekkers ?? tyf op naar dat fijne Turkije, schijnt een werled van mogelijkheden te zijn

Occipitaalcasibus | 02-06-14 | 21:37

Heel Nederland heeft weer kunnen zien uit wat voor rot hout ook Turken in Nederland gesneden zijn. Verder geen woorden aan vuil maken: als de tijd daar is dubbel paspoort strafbaar stellen en in een keer die lompe zombies ver achter de Griekse grens kieperen.

Auweyida | 02-06-14 | 21:36

Massapsychose is aan de orde van de dag bij het uitgezonden Turkse volk. Deze tak van irrationele realiteitsbeleving hoort niet in de Nederlandse samenleving thuis. Turkije binnen de EU? Nooit!

Antitheïst | 02-06-14 | 21:32

En ik maar werken op de maandagmiddag...

LudwigVan | 02-06-14 | 21:32

En nu zijn het natuurlijk wel allemaal TURKSE Nederlanders en niet gewoon Nederlanders. Maar als een Turkse Nederlander een misdaad pleegt is het discriminatie om dit zo te benoemen.
.
Verder, vredig demonstreren mag en is niks mis mee, hoe debiel ook. Wel frappant om te zien dat als Turkije in een negatief daglicht wordt gesteld er dan meteen zulke massa's Nederlanders (met Turkse ID) op de been te brengen zijn, maar andersom hoor of zie je ze niet.

lulkoekhapper | 02-06-14 | 21:31

Het wordt tijd om het Basilíeo Roomaíoon weer in ere te herstellen en historische fouten ongedaan te maken.

rode peper | 02-06-14 | 21:29

@jack and friends | 02-06-14 | 21:16
Weinig mis mee? Behalve dat zwaaien met Turkse vlaggen. Als er negatief over Turken wordt gesproken zijn het Nederlanders en born here. (En uiteraard als de uitkering, de sociale woning of de huurtoeslag komt). Maar qua ideeën en mentaliteit blijven het niet geïntegreerde buitenlanders. Maar goed dat kennen we onderhand van de moslim-migranten in ons land.

Barani517 | 02-06-14 | 21:28

Ik heb het filmpje twee keer gekeken.

Er kwam zoveel onnozelheid in voor, ik moest het gewoon nog een keer zien.

Ebert de R | 02-06-14 | 21:27

Aha, voor genocide kan je dus een vergunning aanvragen. 0:44

Diotima | 02-06-14 | 21:27

WTF
Dit is het Nederland dat de multicultifielen willen. Problemen importeren op meerdere lagen. Waar de fuck gaat dit over. Ten 1e waarom wordt de Armeense genocide ontkend? Ik ontken toch ook niet de misstappen van NL? Waarom moet zo'n monument in NL staan?

Serieus....... op een gegeven moment moet je de knopen tellen voordat je eigen cultuur wordt opgeknoopt.

Kaas de Vies | 02-06-14 | 21:26

Die muziek klonk nergens naar.. En wat doet een Armeens genocide monument in Nederland?

tiku99 | 02-06-14 | 21:26

Oh leuk, ik ga ook een monument zetten in m'n tuin. Gewoon, om ze te sarren.

God Zelf | 02-06-14 | 21:25

Turken zijn massamoordenaarsd.. deal with it or rot gewoon op hier.. en daar

(c)ZWITSUL | 02-06-14 | 21:25

@ Rob Spier | 02-06-14 | 21:22
Schoonmakers of niet, vergeet niet dat zij het werk doen dat 'wij' niet willen doen. In vergelijking met de Marrokanen, werken de Turken tenminste wel hard.

BLR | 02-06-14 | 21:24

Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoe lang het duurt voordat dit monument beklad o.i.d. wordt. Mijn gevoel zegt dat we hier niet lang op hoeven te wachten.

Sjaak uit Dordt | 02-06-14 | 21:24

Die Turken moeten gewoon bek dicht houden. Als ze erover Door blijven janken gewoon persoonlijk verantwoordelijk stellen voor die genocide hebben ze iets om te huilen. Wat een losers

Bababas | 02-06-14 | 21:24

-weggejorist-

Rob Spier | 02-06-14 | 21:22

Turkije heeft zich schuldig gemaakt aan genocide. Dit massale afslachten van Armenen verdiend erkenning en herdenking.
#Armeense genocide
.
* bij deze toegevoegd aan UNESCO werelderfgoed *

Parel van het Zuiden | 02-06-14 | 21:22

Armeense Stichting zeg dit als reactie op filmpje. Is toch wel serieus vind ik.

De meneer aan het begin van deze reportage schreeuwt: "Karabag ermeniye mezar olacak" Naar het Nederlands vertaald betekent dit: Karabach zal het nieuwe graf van de Armeniërs worden. Met andere woorden roept deze man het volk op om een nieuwe genocide te plegen op de Armeniërs in Karabach. Ik dacht dat deze Turkse protest juist bedoelt was tegen het (genocide) monument. Dit riekt naar haatzaaierij !

plf | 02-06-14 | 21:22

Ik zie echte geïntegreerde medelanders. Trots zijn ze op de Nederlandse cultuur. Kleurrijk hoor. Ook zo aandoenlijk dat nederlandse volksleid aan het eind... o wacht.... was een ander versje

krasse karel | 02-06-14 | 21:20

Als ik al die koppen zie, waren er hooguit 8 families daar in Almelo.

CoJoNes | 02-06-14 | 21:19

@plf | 02-06-14 | 21:10

Wat dacht je van Wij willen Constantinopel terug als hoofdstad van het Romaanse rijk of nee beter nog geef alle op de Grieken veroverde gebieden terug en noem het dan maar Byzantium oh dan is er helemaal geen Turkije meer en meoeten ze terug naar de Mongoolse steppen .

En men vind het maar raar dat Grieken niets van Turken moeten hebben haha :-)

Amigo1973 | 02-06-14 | 21:18

@BLR | 02-06-14 | 21:14
Ik denk dat niemand mee zou gaan… mijzelf inclusief! Het zou me niets verbazen als je met zo'n staking nog levend het land kan verlaten.

kanon0503 | 02-06-14 | 21:17

Na afloop bleek 89% van de betogers geen idee te hebben wat het woord 'genocide' nou eigenlijk betekende.

DeineMutti | 02-06-14 | 21:16

De eerste Duitser die demonstreert tegen een Joods monument moet ik nog tegenkomen.
Ze kennen geen schaamte.

Wim Venijn | 02-06-14 | 21:16

behalve dat het gisteren was weinig mis mee.
Deze turken/nederturken doen gewoon netjes van hun protestrecht gebruik maken. Dat kan en dat mag en daar zijn we allemaal altijd hartstikke voor. Er is verder geen geweld gebruikt en er waren er toch 6000, er zijn voetbalwedstrijden met minder bezoekers en toch heul raar meer schade en geweld.

jack and friends | 02-06-14 | 21:16

@Rodekool | 02-06-14 | 21:11

Dat is des islams. Vrijheid van meningsuiting geldt alleen als het hun kant op werkt. Wel de lusten, maar niet de lasten; wel de rechten, maar niet de plichten. Overal waar islam aanwezig is is een gebrek aan wederkerigheid en zo misbruikt de islam vrijheid van meningsuiting en de westerse democratie en vrijheden alleen voor eigen gewin. Dat is dan ook meteen het gevaar en de zwakte van onze westerse waarden: zolang we geen paal en perk stellen, grenzen stellen en de wederkerigheid afdwingen vragen ze een vinger en vervolgens je de hand.

BenBinnen | 02-06-14 | 21:15

@ kanon0503 | 02-06-14 | 21:12
Noem me bang, maar ik ga niet mee. Ben bang dat ik niet meer terug kom.

BLR | 02-06-14 | 21:14

Ach ja, de moslims hebben zo hun eigen "waarheden".
Is altijd al zo geweest, dus we hadden het kunnen weten toen we ze massaal binnenhaalden.
Maar ja, gezond verstand is tegenwoordig fout en onderbuik, dat snap ik wel.

Slipsnifter | 02-06-14 | 21:14

@Karamelappel | 02-06-14 |
Waar staat die vreettent van jou? Dan kan ik ook eens zonder buikloop een broodje snavelen.

Sjaak uit Dordt | 02-06-14 | 21:14

Wauw! Zij kan met bewijzen praten, is dit de islamitische Jomanda?

Dragstar84 | 02-06-14 | 21:12

@plf | 02-06-14 | 21:10
Goeie! Zullen we dat met 1000 man volgende week eens proberen? Kijken hoe lang we daar mogen staan voordat we hardhandig de cel in gegooid worden. Ik wilde bijna tegen die "demonstrantjes" Opbokken zeggen… maar ik denk dat Opgeiten beter geplaatst is.

kanon0503 | 02-06-14 | 21:12

Van leeuwen, ongelooflijke yarak, dit vond zondagmiddag plaats

cucaracha | 02-06-14 | 21:11

Altijd weer de vrijheid van meningsuiting... Ze doen er elke keer weer een beroep op.
Een monument voor een genocide. Dat je daar tegen durft te protesteren!

Rodekool | 02-06-14 | 21:11

Kunnen ze niet gewoon opdonderen uit 0031 met hun stomme import kudt-conflicten?

Fijnstoffer | 02-06-14 | 21:10

islam is genocide

royke-burka | 02-06-14 | 21:10

Tjongejonge, wat hebben we binnengehaald ?

Knut Knudsen | 02-06-14 | 21:10

Ik ontken Almelooooo

badlegerig | 02-06-14 | 21:10

Moet je eens op het Taksim plein gaan staan met heel veel Nederlandse vlaggen en zeggen dat Cyprus niet van Turkije is maar van de EU. Vraag me af hoe lang je dat volhoudt. Volgevreten verwende schapen zijn het.

plf | 02-06-14 | 21:10

-weggejorist-

smdyasc | 02-06-14 | 21:09

Vuig volk dat een genocide durft te ontkennen.

smdyasc | 02-06-14 | 21:09

@Sjaak nog nooit last van gehad, misschein moet je een betere döner tent zoeken.

Karamelappel | 02-06-14 | 21:09

Goed, iedereen die mee deed aan deze demonstratie én van mening is dat die genocide niet gebeurt is, heeft 2 keuzes:
- Niet zeuren over monumenten in een ander land als je eigen land (Turkije)
- Wel zeuren? Dát doe je dan maar in je eigen land.
_
Die bewijzen waar ze om vragen zijn er genoeg. Zoek die 1000'en graven/doden maar eens op bijvoorbeeld. Maar demonstreren tegen het juistelijk benoemen van genocide in een ánder land (ongeacht of dit nu Nederland is of niet) slaat nergens op. Als er een historisch andere kijk is op deze genocide dan hebben de TURKEN dit maar te accepteren… en als je het daar niet over eens wordt, wat inderdáád nooit lijkt te gaan gebeuren, dan ga je toch gewoon naar een land waar ze dit soort monumenten ter herinnering van een genocide niet hebben? Zoals Turkije?

kanon0503 | 02-06-14 | 21:08

te triest voor woorden dit...
nederland anno 2014
waar gaat het godverdomme heen met ond ooit zi mooie landje ;(

luukeeeeeert | 02-06-14 | 21:08

Bij deze gasten werkt vrijheid van meningsuiting altijd maar een kant uit. Hun kant.

twasniks | 02-06-14 | 21:08

Demonstreren doe je maar in Turkije en nu is het uit godverdomme.

carramba | 02-06-14 | 21:07

"Wij hebben dit niet naar Almelo gehaald."

Hadden wij de Turken maar nooit naar Nederland gehaald.

BenBinnen | 02-06-14 | 21:07

-weggejorist-

--sql error-- | 02-06-14 | 21:07

Hebben al die mensen niets beters te doen??

Rodekool | 02-06-14 | 21:06

@Karamelappel | 02-06-14 |
Wij noemen döner gewoon een broodje buikloop. Eetsmakelijk.

Sjaak uit Dordt | 02-06-14 | 21:06

Uwuwuwuwuhuhuu. Mooi zingen bij de nationale vlag. Maar hey, dat is geen rood wit blauw! Misschien tijd om terug te gaan naar Turkije waar je lekker om je vlag kan rennen en genocide mag ontkennen.

Flapuidt | 02-06-14 | 21:06

In het linkje naar rtvoost.nl staat zondag 1 juni 2014

CoffeePatch | 02-06-14 | 21:05

Dit is Nederland, dus dat hier een monument voor de Armeniërs komt en niet gedaan wordt aan genocide-ontkenning hebben de Turken maar te accepteren.

lingo star | 02-06-14 | 21:05

Hebben die Turken geen wikipedia of zo? Hoe kun je nou tegenwoordig de Armeense genocide nog ontkennen? Wat is deze...

fail | 02-06-14 | 21:04

@Jan Gordelroos hoe je waffel eens straks kan ik geen döner meer halen.

Karamelappel | 02-06-14 | 21:04

Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen... ja, in Almelo is altijd wat te doen.

Snikkeldrift | 02-06-14 | 21:03

Allemaal Turkse vlaggen, je vraagt je dan af waarom ze eigenlijk hier zijn komen wonen. Vecht je conflicten lekker uit in Turkije zou ik zeggen.

neemjemoederindemali | 02-06-14 | 21:03

En ik blijf ontkennen dat Turkije in onze Europese beschaving past.

Ik was in Haren | 02-06-14 | 21:02

Het loopt volledig uit de hand in dit land.
Minder! Minder! Minder!

Jan Gordelroos | 02-06-14 | 21:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken