Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Powervrouw Heleen Mees duidt werkloosheid

Powervrouw Heleen Mees is het zat. Zomaar een uur wachten op je bagage op Schiphol, dat slaat nergens op. Kom op hey, half Nederland zit zonder werk. En Heleen Mees is economiste en goed met cijfertjes en goed met economen, dus die kan het weten. Als zij zegt dat de helft van Nederland werkloos is, dan is godverdoemme de helft van Nederland werkloos. En als de helft van Nederland werkloos is, is het onmogelijk dat Heleen Mees een uur op haar bagage moet wachten. Het is fucking Heleen Mees waar we het hier over hebben. Mensen als Heleen Mees zouden niet een uur op hun bagage hoeven te wachten als half Nederland tot bloedens toe aan de reet zit te krabben op hun leren hoekbank van het belastinggeld van Heleen Mees. Maar dat is ook maar onze mening. Boks, Heleen Mees. Je bent een vrouw naar ons hart. We stalken! Half Nederland werkloos en we moeten zelf dit topic tikken. Schande! #meesje

Reaguursels

Inloggen

Koffer zal wel eerst grondig doorzocht zijn op dode vogeltjes.
Maar gelukkig is alles beter als ze terug naar NY gaat. Dan mag ze een uur in de rij staan voorde paspoort controle om daarna maar een kwartier op haar koffer te hoeven wachten. En een uur op een taxi. Hoede reis terug bakvis.

Fundament | 24-05-14 | 13:03

Zwijgrecht, doe daar beroep op trut..

Rest In Privacy | 24-05-14 | 10:59

Borakh 21:02

Waarom worden zulke domme comments niet gewoon weggejorist?

Topperke | 24-05-14 | 09:50

Alweer een vrouw die het nodig vindt om oliedomme opmerkingen te maken. Jammer dat deze blijkbaar ook nog econoom is en zou moeten snappen waarom ze een uur op haar bagage moet wachten.

Aanrecht.

Homer P. Simpson | 24-05-14 | 08:31

Hoogstaand typetje voor een gevallen vrouw

Occipitaalcasibus | 24-05-14 | 00:34

@gummetjes | 23-05-14 | 19:49
Ooit wel eens service van een Amsterdammer gehad? Precies...

Mauguio | 23-05-14 | 22:38

Ze heft wel gelijk, ik erger me ook dood aan de lange wachttijden in winkels e.d. door personeelsgebrek, omdat personeel te duur geworden is door al die overhead van thuiszitters.

Borakh | 23-05-14 | 21:02

@gummetjes | 23-05-14 | 19:49
Charles de Gaulle gooit anders ook best hoge ogen. En dan heb je daar ook nog dat je bij een transfer vanaf intercontinentale vluchten vaak twee keer de douane moet passeren en dus je taxfree gekochte drank in de container mag gooien vanwege de vloeistof regels.

Pierre Tombal | 23-05-14 | 20:05

Nooit problemen op Schiphol met mijn bagage maar dat komt misschien wel dat je vanaf rij 43 op 200 andere medepassagiers moet wachten. Dan heeft mijn koffer al een paar rondjes van de zaak gehad. Best kut business class..

chicago | 23-05-14 | 19:51

Geenstijl overdrijft nooit

subsidistan | 23-05-14 | 19:51

Heleentje heeft verdomme nog gelijk ook, ik ken maar weinig Europese luchthavens waar je als "klant" zo behandeld wordt, wachtrijen bij de beveiligingscontroles waar je u tegen zegt, bizar lang op je koffer wachten, chagrijnig personeel, en de behulpzaamheid is ver te zoeken.

Vorige maand nog, een vrouw op krukken met het been in het gips moet door het poortje heen, ze geeft gelijk al aan mijn hele been zit vol met spijkers nagels en andere shit om dat bot weer in het gareel te krijgen. Moet ze vervolgens van die veiligheidseikel haar stokken/krukken afgeven. Mensje vraagt om een stoel want ze mag niet op dat been staan. "Sorry mevrouw maar we zijn geen wachtkamer" dat mens valt net niet tegen dat poortje aan met de bliep-lichtjes. vervolgens krijgt ze van een andere reiziger de hand gereikt, dat personeel stak geen klauw uit, die laten je nog liever verrotten in de hoek. dus ze loopt door dat poortje en alle alarmbellen gaan af, logisch want die halve gips poot zat vol met het eerder genoemde metaal. Vraagt die eikel vervolgens of ze die ene schoen die ze aan heeft uit wil doen want die moet ook even door de X-ray machine. Op een gegeven moment ben ik uit uiteindelijk naar voren gelopen en heb mijn bek opengetrokken tegen ze V-pauper, en plots twee van die baretten erbij van de Marechaussee, in eens sloeg de sfeer in het controle gedeelte om in een uiterst vriendelijke V-pauper, alsof er niks gebeurt was. Dit kansloze stuk vreten dacht vervolgens mij een oor aan te naaien bij de blauwe baretten maar gelukkig ging die vlieger niet op, in no time stonden er 10 andere "Schiphol klanten" naast mij die allemaal even een boekje open deden over deze Schiphol gestapo. Meneer werd op dat moment door een andere v-pauper snel naar de achtergrond getrokken en droop met een zuur gezicht af. zo'n figuur zou je direct zijn knie in elkaar trappen, om hem vervolgens vanaf de Euromast de trap naar beneden te laten lopen.

Als het ff kan probeer ik Schiphol te mijden, wat een pleuris luchthaven is het, ik kan er ook echt niet over uit dat Schiphol steeds zo hoog scoort in de lijstjes met beste luchthaven van Europa of gelijkwaardige awards.

gummetjes | 23-05-14 | 19:49

Nu is Schiphol natuurlijk ook wel een aanfluiting. Niet alleen qua bagage-afhandeling, maar ook qua wachttijd bij de security. Een gemiddeld klein vliegveld dat in het hoogseizoen veel toeristen moet afhandelen doet het een stuk beter dan Schiphol op een doorsnee dinsdag in maart. Zogenaamde high tech maatregelen ten spijt.
Security-personeel is ook vaak onbeschoft en klantonvriendelijk. Overigens niets ten nadele van de lui die wel vriendelijk zijn!
Heleen heeft dus best wel een punt. Iets meer bekwaam en betrouwbaar personeel aannemen en opleiden kan absoluut geen kwaad.

Maar het is ook niet voor niets dat Schiphol en de luchtvaartmaatschappijen u vragen om tenminste 2 of 3 uur van tevoren in te checken: opdat u zich stierlijk verveelt en daardoor ook veel spendeert in de zogenaamde "tax free" shops. Die vanwege exorbitante huurprijzen helegaar niet voordelig zijn.

Die hele Schiphol-business is een grote winstgedreven onderneming met monopolie. Dus hebben ze ook lak aan de reizigers tot op zekere hoogte.

Chiant | 23-05-14 | 19:29

Heleen's manier om een schnabbeltje aan te kondigen? #sneu

Shareholder II | 23-05-14 | 19:08

Een half uur wachten? Kind je had zeker een stuk of vijf wachtende voor je kunnen nemen.

* | 23-05-14 | 18:51

Duizenden van die zogenaamde geëmancipeerde Nederlandse powerwijven werkeloos (met kinderen) thuis op de bank, laten hun echtgenoot alle rekeningen betalen, al hun etentjes en uitjes betalen, laten daarbij hen ook alle (zware) bagage dragen, en nog laten ze hun hun hun echtgenoten dagelijks met ongelikte ballen rondlopen.

Ven1V1d1V1c1 | 23-05-14 | 17:49

Wordt het geen tijd dat gleufwezen Mees tot vervelens toe op tv verschijnt zodat ze weer helemaal bij het selecte 'clubje' gaat horen? Zo is het dat pedante Pechtoldmannetje toch ook gelukt groter te groeien en de burgers effectief een europolitieke loer te draaien?

Dulle Olivier | 23-05-14 | 17:44

Mevrouw. Lul niet.

Mr Bad Guy | 23-05-14 | 17:25

maar... wat verwacht powervrouw Mees dan wat die helft van Nederland zou komen doen dan? Met z'n allen haar beauty-case optillen?

Rest In Privacy | 23-05-14 | 17:01

Helemaal eens met Quid en Mees.Bezopen en dat geldt ook voor de schoonmaaksector.Lopen staken, omdat die idiote werkgevers voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten,want het aanbod van werkenden is te hoog.Kortom: De 19e eeuw is terug.Economie blijft een boeiende bezigheid,want alle menselijke tekortkomingen komen aan het licht.En het smeermiddel dat geld heet ? Ach ,de hoogte van het getal zegt niet veel en al helemaal niet als het eindigt bij "Duitsland 1923".

Dolphi | 23-05-14 | 16:38

Heleen Mees, was dat niet die succesvolle dame met invloedrijke vrienden, die bulken van het geld (Neelie Kroes, Sylvia Toth), waarbij een onbekende Newyorkse loodgieter haar borg van $5000 moest betalen? Ik blijf dat een vreemd verhaal vinden, veel intrigerender dan een grappig bedoelde opmerking op Twitter.

Barani517 | 23-05-14 | 16:27

Ik begrijp twitter niet. Geklets in de ruimte.

hawie | 23-05-14 | 16:21

Danzij "vrouwen" als mees, IS half nederland werkloos. Nog ff doorgaan mees en je staat alleen met willie en het miezerige mannetje op je koffers te wachten, en buiten het debiele volk je met vlaggetjes toe te zwaaien

G. Raayer | 23-05-14 | 16:15

Ronman2k | 23-05-14 | 14:44
U heeft natuurlijk gelijk dat Schiphol groot is. Dat sluit echter niet uit dat de bagage afwikkeling aldaar een uiterst primitief gebeuren is. Ik heb zelf vorig jaar en met mij een heel vliegtuig vol passagiers daar 3 1/2 uur op bagage moeten wachten. Ik vlieg heel veel zelf, kom ik in Bangkok, Singapore of Shanghai, dan staat mijn koffer al direct klaar om af te halen. Schiphol is gewoon een dorpsvliegveld met dorpse manieren

brabantman | 23-05-14 | 16:12

Pritt Stift, beken het maar, word je soms gestalkt door iemand die net aankwam op Schiphol. Heb je al rose wangetjes? ;-))

HebpermabanvanPvdA | 23-05-14 | 16:04

@Rearden Metal | 23-05-14 | 15:36
De basis van elke economie is verdeling van welvaart en welzijn, zo leerde ik op de middelbare school. Dat er verschillende methoden zijn om welvaart te verdelen weet iedereen die ook op de middelbare sgool heeft gezeten. Je vragen zouden niet misstaan in een VMBO-werkstuk over belastingen.

Mijn ervaring met ambtenaren komt er op neer dat ik ze aan het werk heb weten te krijgen. Nu jij weer.

rara | 23-05-14 | 15:55

Dank zij haar moeten anderen wachten. Mevrouw wil als prinses behandeld worden. Een self made VIP. Nou in mijn ogen een arrogante niets zeggende kwal. Moet ze geen kinderen baren? Heeft haar leven in ieder geval nog nut gehad. In feite is ze zowel voor de samenleving als de natuur van 0 waarde. Dus van mij mag ze wegblijven.

ET007 | 23-05-14 | 15:53

Tsja, voorlopig heeft ze een punt: het kostte haar een uur en een econoom heeft nu eenmaal een bovengemiddeld uurloon...
Daarnaast is het natuurlijk best een lekker ding. Ik zou dr doen en ze mag mijn ballen ook likken....

Big Swinging Dick | 23-05-14 | 15:53

En welke halve zool checkt de twidioot Heleen Mees ?

niks mis mee | 23-05-14 | 15:51

Eigen website met ondertitel "... Opinion Writer." nuff said.

Datzegiktoch | 23-05-14 | 15:42

Wiesda?

Datzegiktoch | 23-05-14 | 15:40

rara | 23-05-14 | 15:21
Nooit 1 dag in mijn 20+ dienstjaren in dienst van de (semi-)overheid gewerkt. Hoe ambtenaren redeneren, zul jij dus beter weten dan ik. Het doel van mijn vragen was om datgene dat impliciet is, het opofferen van het recht van de één aan dat van de ander onder het mom van 'sociaal zijn', nu eens expliciet te maken. En dat heb je inderdaad gedaan in je antwoord. Ik heb niet de illusie dat zo'n wet ooit verandert - zolang er meer verliezers dan winnaars op de wereld zijn, meer stemmers in de goot dan in het penthouse, zal de opportunistische politiek zich daarop richten. Maar er zijn genoeg Nederlanders die niet beseffen dat je geen economische rechten kunt handhaven zonder andermans rechten te schenden.

Rearden Metal | 23-05-14 | 15:36

Is die slettebak nu echt al die aandacht waard?
Ga toch iemand anders zijn ballen likken.
Kusje.

MyCatIsDoingThis | 23-05-14 | 15:30

@bovenwater | 23-05-14 | 15:09
Met je laatste zin ben ik het eens. De rest van je comment is dus bagger.

rara | 23-05-14 | 15:24

@Rearden Metal | 23-05-14 | 15:11
Mooie vragen, zo mooi dat ze allang beantwoord zijn in de vorm van de wet- en regelgeving die ik net noemde.

Vraag: " ten koste van wie gaat dat recht dan gehandhaafd worden?"
Antwoord: "ten koste van mensen die boven bepaalde inkomstengrenzen leven die per staat kunnen verschillen."

Verder is het echt een ouwe ambtenarentruc om je tegenstander te bedelven onder vragen die niet te beantwoorden zijn omdat ze uit gaan van de premissen die juist ter discussie staan. Jouw vragen voldoen aan dat plaatje.

rara | 23-05-14 | 15:21

rara | 23-05-14 | 14:55
De vraag die je dan kunt stellen bij de Nederlandse wet, de EU-regelgeving en de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens: ten koste van wie gaat dat recht dan gehandhaafd worden? Wiens rechten moeten geschonden worden om die socialistische droom waar te maken? Het recht van de werkgever om in zijn eigen bedrijf wel of niet aan te nemen wie hij het beste vindt? Het recht van de werknemer op een baan die hij heeft verdiend door de beste kandidaat te zijn, en op het bijbehorende salaris? Zijn de rechten van mensen die wél werken en dus wél via belasting bijdragen aan de maatschappij m.a.w. inferieur aan die van de werklozen? Geldt dus het recht van de zwakste?

Rearden Metal | 23-05-14 | 15:11

Rara | 23-05-14 | 14:57

Eens even denken wat de economie meer schaadt, elke dag meer dan 100mln euro rente op je schuld betalen, en dat is nog weinig bij de gratie van de lage rente, of een keer flink korten op alle overheidsuitgaven en zorgen dat de boel structureel op orde komt??

De nick rara doet weinig ruimte voor andere dan socialistische denkbeelden vermoeden en je uitspraken bevestigen dit. Succes met het spelen van je piramidespel van de uitkeringen en staatsschuld. Ik pleit voor eigen initiatief, meer ondernemerschap en minder overheid!

bovenwater | 23-05-14 | 15:09

Bagage van criminelen wordt extra gecheckt.

De Geus | 23-05-14 | 15:06

Hopelijk staat ze nu op de lijst, voor een full cavity search als ze langs de douane gaat.

I pitty the man with that task.

Konijnenhol | 23-05-14 | 15:03

@necrosis | 23-05-14 | 14:27
Kanonne!

Ars Vivendi | 23-05-14 | 14:58

Half Nederland druk aan het werk en nòg wordt Heleen Mees gelezen op Twitter.

BloedMuis | 23-05-14 | 14:58

@necrosis | 23-05-14 | 14:40
Ik hou het toch op Mace, al was het maar omdat het zo toepasselijk is.

rara | 23-05-14 | 14:57

Waarschijnlijk verloopt het allemaal ontzettend inefficiënt door alle regels, procedures en eisen die door types als Mees en haar oud-werkgevers zijn bedacht. En laten we daar nou ook onze economische problemen aan danken. Toch nog een verband dus.

Rearden Metal | 23-05-14 | 14:56

Ze is geil en wil asap naar heur nederlandse neukertje.
*vogeltjesdans opzetten doet*

kneuterzak | 23-05-14 | 14:56

Waarvoor heeft zij een koffer nodig? Ze draagt toch iedere dag hetzelfde? Dit zaakje stinkt.

boasatlas | 23-05-14 | 14:56

@bovenwater | 23-05-14 | 14:45
Je eerste zin bevat een foutieve aanname*, dus is de rest van je redenatie ook onjuist.

Het idee dat je zomaar werknemers 25% kan korten zonder de economie te beschadigen is wereldvreemd.

Je voorbeeld wat die man van 45 zou moeten doen is ronduit stompzinnig. Kan elke bagagemedewerker die 45 wordt even snel een geniale uitvinding doen?

* volgens de Nederlandse wet, de EU-regelgeving en de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.

rara | 23-05-14 | 14:55

wat een arrogant zeik wijf.. terugschoppen naar waar ze vandaan kwam en gauw aub

Rene7559 | 23-05-14 | 14:52

Hoe ziet zij dit voor zich ? Het extra personeel moet betaald worden en dat zal worden doorberekend in de tickets.
Is de reiziger te betalen voor een snellere afhandeling van de bagage ? Of vindt Mees dat je er gewoon uitkeringsgerechtigden neer kan zetten. Onbetaald, maar dan in ruil voor hun uitkering. 'Vrijwillig' wordt dat tegenwoordig genoemd.

orange pekoe | 23-05-14 | 14:50

Half Nederland werkeloos en ik moet hier een beetje opkomen voor een werkende vrouw!

Einde van de Domheid | 23-05-14 | 14:50

Daarom duurt het ook zo lang. Elke werkloze Nederlander moet in het kader van de werkverschaffing die koffers doorgeven aan de volgende. Dat kost een hoop tijd. Maar gelukkig zijn we in Nederland zo efficient dat we zelfs 1 miljoen mensen binnen een uur een koffer kunnen laten doorgeven.

Jan de Schot | 23-05-14 | 14:47

@Nietvoordekat | 23-05-14 | 14:39
Wil je dat niet meer doen, ik ben erg visueel ingesteld....
*ieieieieuuuuwwwwww#

necrosis | 23-05-14 | 14:46

Misschien moeten we gewoon naar ouderwets communistische model. 0% werkloosheid maar je werkdag bestaat wel uit een bordje aanpakken van de persoon links en doorgeven aan de persoon rechts. Dat het de maatschappij niks oplever is geen probleem, zolang de cijfertjes maar goed zijn.

ROFL247 | 23-05-14 | 14:46

Rara | 23-05-14 | 14:30

Er is niet zoiets als een recht op een baan of een uitkering als er niet genoeg wordt verdiend. De PvdA heeft ons lang laten geloven dat dit recht bestond maar de boel dondert in elkaar. Laat die vent van 45 maar een manier laten bedenken hoe een priority-koffer eerder op de afhaalband komt dan via het normale systeem, dan heeft hij zo heel veel business bij heel veel airports. Kapper met die passieve slachtoffer mentaliteit en aanpakken. Iedereen even 3 jaar -25% op zijn uitkering en zijn ambtenaren salaris, al dit geld aflossen op de staatsschuld, zijn we er zo weer bovenop. KUTSOCIALISTEN!

bovenwater | 23-05-14 | 14:45

Er zijn nog reaguurders die haar gelijk geven ook, wat een gelul zeg. Denk je nou echt dat die koffers er sneller zijn als je een blik werklozen inzet? Schiphol is een groot vliegveld met grote afstanden en veel bagage.

Maar goed, laten we ook wat werklozen neerzetten bij iedere supermarkt, kunnen ze mooi mijn boodschappen inladen terwijl ik aan het afrekenen ben.

Ronman2k | 23-05-14 | 14:44

Alle economen gaan maar op vakantie zit ik als werkloze jaren (!) op een oplossing van de economische crisis te wachten.

CleaudeSacke | 23-05-14 | 14:42

Ohhh.... Is ze weer in het land dan? Pfff ik hoop dat ze mij nu dan eindelijk eens met rust laat...

number668 | 23-05-14 | 14:42

-weggejorist en opgerot-

Krieties | 23-05-14 | 14:41

En toch vind ik dat ze gelijk heeft. We hebben het te goed in dit land. De crisis is niet diep genoeg geweest. En nu denken we weer op de zelfde manier als voor de crisis door te gaan.

En ik vind haar nog steeds een lekker wijf. Dat ook.

postmodernismisdead | 23-05-14 | 14:41

Alle quotes die, onterecht, aan Marie-Antoinette worden toegeschreven kunnen zo uit de bakkes van juffrouw Mees komen.

Generaal Tapioca | 23-05-14 | 14:41

Alle quotes die, onterecht, aan Marie-Antoinette worden toegeschreven kunnen zo uit de bakkes van juffrouw Mees komen.

Generaal Tapioca | 23-05-14 | 14:41

@rara | 23-05-14 | 14:35
Neen, want dubbel 'e' spreekt men daar uit als 'ie'
Iemand die Lee heet, wordt toch uitgesproken als Lie, niet als Lé....

necrosis | 23-05-14 | 14:40

@necrosis | 23-05-14 | 14:36
Een vrouw wier okselhaar tuinscharen als ontbijt eet.

Nietvoordekat | 23-05-14 | 14:39

necrosis | 23-05-14 | 14:3
Had ze niet Mees gekaapt van ene Mees van de Mees & Pierson bank, was van adel, en dat niveau wilde ze wel!

lanexx | 23-05-14 | 14:36

Kan iemand mij trouwens een definitie doen toekomen van een 'powerfeministe'?

necrosis | 23-05-14 | 14:36

@necrosis | 23-05-14 | 14:32
Hetzelfde als Mace, als je het mij vraagt.

rara | 23-05-14 | 14:35

@miko | 23-05-14 | 14:31
Stel dat zij 'on top' wil......
*plamuurmes zoeken doet, ende grin-hikt#

necrosis | 23-05-14 | 14:34

De mevrouw die de koffers doet was ongesteld.

nemeton | 23-05-14 | 14:33

-weggejorist-

Glas Koning | 23-05-14 | 14:33

@lanexx | 23-05-14 | 14:26
Van oorsprong heet ze Nijkamp, dat heeft ze in de VS wettelijk laten wijzigen in Mees omdat 'Nijkamp' zo moeilijk uit te spreken was' in de VS.
Ik vraag me trouwens af hoe je 'Mees' uitspreekt in het Amerikaans (Mies?)

necrosis | 23-05-14 | 14:32

@necrosis | 23-05-14 | 14:27
Ow jawel, voor een keer. je krijgt alleen spijt van de keren dat je het NIET gedaan hebt.

miko | 23-05-14 | 14:31

@bovenwater | 23-05-14 | 14:25
Werknemers die ouder dan 45-50 jaar zijn worden nergens meer aangenomen. Je wil die mensen straffen omdat ze te oud zijn?

rara | 23-05-14 | 14:30

Volgens mij heet ze geen Mees!

lanexx | 23-05-14 | 14:26

@Russells Teapot | 23-05-14 | 14:02
Er is echt geen gebrek aan werknemers in de bagagekelder, of de marechaussee moet er net weer een paar opgepakt hebben.

Het probleem dat we eerst op moeten lossen is de onwetendheid van mensen als het gaat om de concrete werkloosheidscijfers versus het aantal beschikbare vacatures. De meerderheid van de werklozen zit gedwongen thuis en zou het liefste vandaag nog aan het werk gaan, als dat er was.

rara | 23-05-14 | 14:26

Zeg het niet graag maar Mees heeft hier groot gelijk. Ze moet alleen wel even haar eigen PvdA erop aanspreken. Groot deel van probleem in Nederland is hoge minimumloon en jan salie mentaliteit. Gewoon alle uitkeringen en minimumloon halveren (net zoals ambtenarensalarissen overigens) en mensen leren dat van hard werken nog nooit iemand is doodgegaan. We worden nu echt aan alle kanten economisch ingehaald, alleen Finland doet het slechter, en nog wil de PvdA meer uitkeringen en meer staatsschuld. Idioot piramidespel geleid door een niet functionerend kiesstelsel. KUTSOCIALISTEN!

bovenwater | 23-05-14 | 14:25

Als ik die koffer was zou ik ook met al mijn hengsels krampachtig aan het bagageruim blijven hangen om maar te hopen dat ik weer terug kon zonder die graaivingers aan mijn bekleding.

Jos Tiebent | 23-05-14 | 14:25

Mevrouw is zuur omdat ze niemand heeft om de koffer (pun intended) mee in te duiken.

Kapitein Stijlvol | 23-05-14 | 14:23

@kloopindeslootjijook | 23-05-14 | 14:19
Misschien begon die enorme vibrator spontaan te kronkelen en dachten medewerkers dat er een gigantische levende slang in haar koffer zat, je weet het niet...

necrosis | 23-05-14 | 14:23

@necrosis. Ze heeft wel ferme jopen. Desondanks pas ik ook.

Ars Vivendi | 23-05-14 | 14:22

@Lewis | 23-05-14 | 13:50
Vrouwen kunnen toch perfect multitasken?
Kon ze geen selfie van haar maandverband maken ,een chef stalken, nagels lakken en 'even' haar agenda op orde brengen in dat uurtje?

miko | 23-05-14 | 14:22

Dan zal er wel iets raars in de koffer hebben gezeten.

kloopindeslootjijook | 23-05-14 | 14:19

@miko | 23-05-14 | 14:16
Mis, ze is een dictator-in-wording die eist dat je voor haar bukt zodra ze met haar vingers knipt.
Tenslotte is zij Mees, Heleen Mees.....

necrosis | 23-05-14 | 14:19

hier kan ik toch nix mee: dit soort van pratende condoom. Dat riekT naar opgedroogde smegma ... mijns inziens. dat-dan-weer-wel. graties advies: Ver weg van blijven van die tiepes.

Centauri3 | 23-05-14 | 14:18

PowDervrouw, van dat witte poeder wordt een mens ongeduldig.

Petrus de Rewa | 23-05-14 | 14:17

Heeft die Amerikaanse loodgieter (Alfonso?) zijn $5000 al terug die hij als borg heeft gestort voor Heleentje?

necrosis | 23-05-14 | 14:17

Heleen Mees is dus socialiste en eist melkert banen.

miko | 23-05-14 | 14:16

Niemand die haar zou doen?
Ik sla even over...

necrosis | 23-05-14 | 14:15

@Desmoulins | 23-05-14 | 14:13

@ Russells Teapot | 23-05-14 | 14:02 |

Desmoulins | 23-05-14 | 14:14

Omdat Schiphol, of het uitzendbureau, alleen bepaalde jongens selecteert en omdat het uurloon ontzettend laag ligt. Je kunt dat werk niet door iedereen laten doen. Deze uitspraak van Mees is een aardig voorbeeld van een populistische uitspraak. Zo van: ''Ja, laat die luie werklozen hier koffers sjouwen, dan lossen we dat zo op.'' Niet beseffende dat dit land helemaal niet actief bezig is om werklozen weer aan het werk te krijgen, en dat de constante verruiming van het arbeidsrecht ook niet echt een motiverende bijdrage levert. Bovendien gaat het hier alleen om het zogenaamde leed van Heleen Mees omdat ze maar liefst één uur heeft moeten wachten op haar bagage...

Desmoulins | 23-05-14 | 14:13

Dus deze baardloze Conchita Wurst is weer terug in Nederland. Jammer...

Tiberius | 23-05-14 | 14:09

Agossie, ze moest een uur wachten.
Slaap één uurtje minder vannacht en je hebt je uurtje weer terug, muts......

necrosis | 23-05-14 | 14:09

De helft van de getrouwde economen van boven de 60 loopt met ongelikte ballen rond, en Heleen Mees loopt met een droge bek.

Cuyahoga | 23-05-14 | 14:08

Wijven hebben ook altijd wat te zeiken, een wijf dat niet zeikt is een dood wijf.

Rest In Privacy | 23-05-14 | 14:06

@Fred Bastiat | 23-05-14 | 13:46
Precies, de zoveelste nutteloze 'powervrouw' die compleet buiten de realiteit maar in een feministische droomwereld rondfladdert.

343 | 23-05-14 | 14:06

Ze kan beter lelijke foto's publiceren, dan komt er niets uit die bek.

natte krant | 23-05-14 | 14:04

@Fred Bastiat | 23-05-14 | 13:52
*verslikt zich in bier#

necrosis | 23-05-14 | 14:04

Wat een arrogant dom kudtje is dat.
En dat noemt zich nog econoom ook.
Wat is het verband tussen de bagageafhandeling op Schiphol en de 1/2 bevolking van NL?????

Brandend Zand | 23-05-14 | 14:03

Ik was haar eigenlijk net weer vergeten

Nanker Phelge | 23-05-14 | 14:03

Schiphol heeft 's werelds hoogste handeling fees en zo ongeveer de langste wachttijden op de bagage. Zoals alles in NL: De hoogste prijs voor matige service.

bdn01 | 23-05-14 | 14:03

Je kan Heleen Mees haten, maar ze heeft wel gelijk. Er zijn genoeg mensen die thuis zitten en prima dat werk zouden kunnen doen. Waarschijnlijk bedoelde ze ook gewoon dat te zeggen: er zijn genoeg werkplekken beschikbaar, zoals bijvoorbeeld bij de bagage op Schiphol, alleen komen werklozen daar om de een of andere reden niet terecht.

En dat is natuurlijk gewoon een probleem binnen onze maatschappij dat we op dienen te lossen.

Russells Teapot | 23-05-14 | 14:02

@Lewis | 23-05-14 | 13:50

Nee, typisch dom elitair geleuter. Net of het traag aanleveren van koffers ook maar iets te maken heeft met werkloosheid, of dat het verplicht koffers laten sjouwen door werklozen ook maar enige invloed heeft. Misschien moet ze als econome eens bekijken wat werkelijk de reden voor de almaar voortdurende economische malaise is. Zij leeft in een compleet andere wereld waar haar leed al snel doorgetrokken wordt naar een zogenaamd maatschappelijk probleem; dat wel degelijk bestaat maar in deze context geen enkele betekenis heeft.

@mocroGS | 23-05-14 | 13:49

Stelde ze een retorische vraag? Slimmerik.
Dat continue gezeik op dit land en haar oorspronkelijke inwoners begint sneue vormen aan te nemen...
Waarom sodemieter je niet op?
Wij blij, jij blij.

Desmoulins | 23-05-14 | 14:02

Tsjilp, tsjilp, twiet, twiet.

Ars Vivendi | 23-05-14 | 14:01

Dit zijn medewerkers van het WNF, waar mevr. H. Mees op moet wachten. De werkeloze Nederlanders staan massaal in de rij bij de Aldi. Duurde een half uur voordat ik mijn halve liter Schultenbrau af kon rekenen.

r@face | 23-05-14 | 14:01

Ik vond dit een maatschappijkritisch inhoudelijk goed-onderbouwd stuk van Johnny Quid, en voel me geestelijk verfrist na het lezen hiervan.

Nietvoordekat | 23-05-14 | 14:00

Pics or it didnt happen....

diek | 23-05-14 | 14:00

Waar blijven die naaktfotos uit het gerechts-dossier ?

Piet_Snot | 23-05-14 | 14:00

Pfff, economen, dat zijn nou juist diegene die ons in al deze shit hebben gebracht, zet drie economen in een kamer en je hebt vier meningen.

dutchdj | 23-05-14 | 13:59

Ze heeft gelijk. Fuck de aardbeien in de kassen!
Terstond tewerkstelling bij Schiphol.

Ik ben alleen bang dat een groot aantal geen verklaring van goed gedrag krijgen, om daar te mogen werken.

Konijnenhol | 23-05-14 | 13:59

@Brits Folkestein | 23-05-14 | 13:45
Ik ben zelf eigenlijk wel benieuwd naar de reactie van Hans Jansen morgen. Misschien dat hij de debielen die gisteren "uit protest" thuis zijn gebleven een veeg uit de pan geeft.

Dat zou dan ook gelijk de eerste keer zijn dat ik het roerend met hem eens ben.

Russells Teapot | 23-05-14 | 13:58

Verwend kreng

deoudererijperevrouw | 23-05-14 | 13:58

Ze hoefde ook nooit te wachten bij de paspoortcontrole in New York?

lienke | 23-05-14 | 13:58

Klopt wel. Leeghalen van het bagageruim en vervoer naar de carrousel is mensenwerk en dat vindt Schiphol te duur. Opmerkingen in de reacties over controle slaan nergens op, die komt pas na het uitladen.

Synecdoche | 23-05-14 | 13:57

Als mevrouw Mees zo onmetelijk belangrijk is dan gaat ze met haar prive-vliegtuig in plaats van met het veevervoer.

Hickup | 23-05-14 | 13:56

@Fred Bastiat | 23-05-14 | 13:52
Mocro schandknaapjes zijn zeer in trek bij de wat oudere nederlandse homo dus het antwoord zal wel ja zijn.

sinar2 | 23-05-14 | 13:55

mocroGS | 23-05-14 | 13:49
It's because of the risk of becoming bankrupt which comes along with wannabe rich women.

Rest In Privacy | 23-05-14 | 13:55

Als de definitie van werkeloos is dat je niet werkt (i.p.v. ingeschreven staat bij het UWV), dan heeft mevrouw Mees gelijk, want er werken 7,1 mln mensen in NL.

Zweistein | 23-05-14 | 13:55

@Fred Bastiat | 23-05-14 | 13:52
Als hij als jonge Mocro met middelbare Nederlandse mannen op date gaat en hij moet nog betalen ook, doet ie echt iets fout ja.

Harry Turtle | 23-05-14 | 13:55

Dat mevrouw op haar bagage moet wachten heeft inderdaad ongetwijfeld direct verband met de werkloosheid in Nederland... Wat een muts.
@mocroGS | 23-05-14 | 13:49
Ik denk dat zei voornamelijk gevraagt word om te betalen omdat het een dom wijf is waar de man uiteindelijk niet in is geinterreseert?

Kapitein_Koek | 23-05-14 | 13:55

Heeft ze geen Privium lidmaatschap?

Miezerig | 23-05-14 | 13:55

Moet je eens op Calcutta vliegen, dan weet je pas wat wachten op je bagage is...

Badderbeest! | 23-05-14 | 13:53

mocroGS | 23-05-14 | 13:49
Ga jij zo vaak uit met Nederlandse mannen dan?

Fred Bastiat | 23-05-14 | 13:52

In half werkeloos Nederland zit he-le-maal nie-mand op Heleen Mees te wachten.

Reykjavik | 23-05-14 | 13:50

Was ze zelf ook niet werkloos?

Harry Turtle | 23-05-14 | 13:50

Heeft ze geen punt dan?

Lewis | 23-05-14 | 13:50

een quote van Heleen:
What is it about Dutch men that they ALWAYS let you pay when they invite you out?

_

Ze heeft wel gelijk.

mocroGS | 23-05-14 | 13:49

En dat is dus het niveau van overbetaalde economische stuurlui-aan-wal als Mees.

Rearden Metal | 23-05-14 | 13:48

Geen foto van een dood vogeltje erbij dit keer?

harbi | 23-05-14 | 13:48

Powerfeministe Mees zou best zelf die koffer met dooie vogels uit het ruim kunnen trekken. Lui kutwijf dat het is.

Biff Eagleburger | 23-05-14 | 13:47

Die belachelijke foto op haar Twitter-profiel zegt natuurlijk al genoeg. Zij, stalkende door de straten van New York, op de boulevard of broken dreams.

Schiphol is een fantastisch vliegveld en heel vaak gaan dingen daar perfect. Dat mevrouw, die nog nooit fysiek werk heeft gedaan en zichzelf enkel omhoog heeft geneukt/gedreigd, hier kritiek op heeft is een aanfluiting.

Mevrouw Mees: u stinkt!

Fred Bastiat | 23-05-14 | 13:46

Heleen Mees? Zat die niet in de bak voor het sturen van hele ranzige naaktfoto's naar een man die liever studentes neukt?

Nequebard | 23-05-14 | 13:46

In die tussentijd had ze wat foto's van dode vogeltjes kunnen sturen aan haar ex-neukertjes.

sinar2 | 23-05-14 | 13:46

-weggejorist-

Brits Folkestein | 23-05-14 | 13:45

Moet je voor de gein eens een vlucht uit Suriname nemen, dan moet je nog veel langer wachten.

voldemort | 23-05-14 | 13:45

Als je toch werkeloos bent heb je tijd genoeg dus een uur is dan nog best snel.

Humpf | 23-05-14 | 13:44

Waarschijnlijk controle van de bagage, werd een beetje opgehouden door de gedragen slipjes. Sorry mevrouw Mees.

Bluto Blutarsky | 23-05-14 | 13:41

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland