Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Relbooslims trollen 4-mei sentiment

wijwinnenvandekloodtzakken.jpgGaaaaap. Echt hoor. Te makkelijk dit, booslims. Steek je die fundikoppies eens bijmekaar om te nobrainstormen, kom je hiermee. Een anti-israelische herdenking van de Palestijnse 'holocaust' OP 4 MEI! MWAHA! Nou zul je die kazen achter op de kast hebben! We zien haatgekkie Abdul Jabar van de Ven knorrend van genoegen in zijn vlassige hennabaardje krabbelen. Komt gedoe van! Ophefbooswoede! Carel Brendel schreef op 21 april al uitgebreid over de kwestie, maar eerst moesten de mediaas nog het volk opzwepen tot oranje-juichaapjes. En pas na Koningsdag zijn de dames en heren agendajournalisten klaar voor 4 en 5-mei-controverse. En we hebben hem! Booslims! 4 mei! Repsect! Hou toch op. Ten eerste: een clubje totale nobodies gaat in een of ander naargeestig hok waar het naar voeten stinkt heel hard met de anderhalve hersencel die ze ter beschikking staat aan Palestina denken. En ja dat doen ze simultaan met 'onze' dodenherdenking voor maximaal effect. Te Hilversum. Fuck 'em. Daar gaat burgemeester Broertjes toch niet mee babbelen, wat is dat voor kramp. Ten tweede, of wij het nou leuk vinden of niet: die mensen mógen dat gewoon he? Ook dat is vrijheid. Als wij het recht hebben om bij elkander te komen en te denken aan wat wij blieven, dan mogen hunnie het ook. Moeten we niet hoog springen. En ook niet laag. Even opmannen en iedereen dezelfde vrijheden gunnen, ook abjecte tapijtkoppers met de timing van een narrige ADHDkleuter. Want wij zijn beter alsdan hunnie dus wij staan wél onvoorwaardelijk voor vrijheid. En ons staat het vrij om die jokers totaal te negeren. Dan is hun opzet mislukt en winnen onze normen en waarden. Victorie!

Reaguursels

Inloggen

@Maria.1 | 29-04-14 | 09:11

Psst, zeker niet doen. Kunnen we er gemakkelijk vanaf op een nette manier.

Bezorgde_Burger | 30-04-14 | 01:46

Het moslim tuig is gelukkig altijd (bijna altijd) te herkennen aan de slechte taal beheersing.
Als we dat nu een keer als criteria konden laten gelden om je paspoort te mogen houden waren we snel klaar.
Dan blijven de goede over daar heb je toch geen last van en de rest gaat heerlijk op vakantie naar Marokko niet voor een week niet voor een maand nee voor fucking altijd.
En toen werd ik weer wakker zucht.....

Veel Vaak | 29-04-14 | 19:57

Er is inderdaad een ’schaduwholocaust’ van Palestijnen. Zo werden er tijdens de eerste intifadah meer 800-1000 Palestijnen doodgemaakt door andere Palestijnen (waren kennelijk collaborateurs). De Hamas en PLO vermoorden bijna net zo veel Palestijnen als de IDF.
Of bedoelen ze dat niet?

Moonwarrior | 29-04-14 | 19:12

Ik heb het al vaker gezegd, maar de kracht zit hem in de herhaling.
Anne Frank zou doodsbang zijn voor de moslims in Nederland als onze hedendaagse maatschappij geteleporteerd zou worden naar 1940. De mocros zouden al schreeuwend door de straten gaan op jodenjacht en de stille moslims zouden alles wat verdacht is voor joods direct aan de nazi's rapporteren.
Ontkennen is wegkijken.
Er is niets, maar dan ook niets fraais aan de islam.

appeltjesgroeneweide | 29-04-14 | 18:59

Vanavond zullen Dries (v agt) en Harrie (v bommel) wel bij PenwA zitten met hun 4 Mei-pleidooi

G. Raayer | 29-04-14 | 18:05

Inderdaad, beter het voorbeeld van de flegmatieke Britten volgen tijdens de Blitz (puinruimen en doorleven) en tijdens de IRA-bommencampagnes (prullebakken verwijderen en verder niets van aantrekken), dan de Amerikanen volgen die zich door de terreur daadwerkelijk hebben laten terroriseren.
Zoals Nanninga zegt: die anderhalve man en geitehhh paardekop gewoon negeren.

Hemmenaar7 | 29-04-14 | 17:33

Ziek en mogelijk ziek vee wordt altijd preventief geruimd bij een verdachte situatie. Kunnen ze dat nou ook niet bij booslims doen? Dit volk is nog minder dan vee. Gewoon allemaal arresteren en door een destructie bedrijf laten opladen. Wat er mee gebeuren moet mag ieder voor zich invullen

bosmaloot | 29-04-14 | 17:06

-weggejorist-

Hammer-Time | 29-04-14 | 16:58

Bijzonder slechte timing van onze booslims of zullen ze het er om hebben gedaan. Wedden dat het onze linkse politici uiteindelijk aan hun reet gaat roesten of deze bijeenkomst doorgaat. Hoop dat Nederlandse mariniers de moskee kort en klein gaan slaan. Wanneer houden die provocaties van deze allochtonen eens op.

langsdekant | 29-04-14 | 16:56

Hebben Zimmerfranz en 4 Mei Li al een wetsvoorstel hiertoe ingediend? Of zijn er nog teveel autochtonen in het panel van Maurice de Hond?

G. Raayer | 29-04-14 | 16:28

Er was een tijd dat we mariniers hadden die in hun eigen tijd de DAM in Amsterdam leeg veegden. Dié tijd van Nederlandse nuchterheid,komt nooit meer terug, ben ik bang.

josef1952 | 29-04-14 | 15:23

Laat maar gaan.
Hiermee trappen ze iedere Nederlander die respect heeft voor de dodenherdenking op de tenen.
Mogelijk gaan er dan meer mensen het ware gezicht zien van deze provocateurs.
Ook de oudjes, die van huis uit altijd PvdA zijn blijven stemmen.
Niet meer doen, opa en oma.
Wat jullie allemaal hebben opgebouwd na WOII, maken zij bewust kapot.

Schietmijmaarlek | 29-04-14 | 15:06

Dit leugenachtige roofvolk zet zelf de kentering in. Verdreven door christelijke milities die ze zat zijn in afrika. Op knopoen van 600+ leiders van de broederschap in Egypte. Overal waar ze hun stinkpoten neerzetten verdwijnt de redelijkheid en begint de terreur.

robinhoed | 29-04-14 | 13:27

@witbroodmetpindakaas | 29-04-14 | 13:11

Je vergeet de halve maan die in het midden van die sterren zal komen

RightOfMind | 29-04-14 | 13:21

-weggejorist-

witbroodmetpindakaas | 29-04-14 | 13:11

Het is de zoveelste provocatie in de lange reeks sinds dit kudtvolk met hun haatideologie voet op Nederlandse bodem zette.
Maar goed, van mij mogen ze; vrijheid van meningsuiting! Maar dan heb ik ook het recht openlijk en ongestraft te mogen verkondigen dat ik minder van dit volk wil en voor actieve, gedwongen remigratie ben.

Barani517 | 29-04-14 | 13:09

" En ons staat het vrij om die jokers totaal te negeren. Dan is hun opzet mislukt en winnen onze normen en waarden."
Mooi gezegd. Maar toch, waar blijft de linkse kerk met verontwaardiging ten aanzien van hun lieverdjes? Wel hun mond vol over fascisten en nazi's etc. en de holocaust misbruiken ter eer en glorie van hunzelf, maar alleen als het hun uitkomt!

RightOfMind | 29-04-14 | 13:05

Beter hele maand van het varken met ramadan.

vrijdaggehaktdag | 29-04-14 | 13:01

Ik stel voor om op 4 mei ook te herdenken, de vele vele doden, gemartelden, noem maar op, die het gevolg zijn van de al eeuwenlange en nimmer aflatende moslim terreur.

ljcoster | 29-04-14 | 12:46

"Mediaas"???? Of is dat lollig bedoeld?

whetherthouwouldbe | 29-04-14 | 12:43

En nog steeds willen ze respect...

HEvD | 29-04-14 | 12:42

... maar eerst moesten de mediaas nog het volk opzwepen tot oranje-juichaapjes....
A. Nanninga | 29-04-14 | 08:38
=
oranje-juichaapjes, schitterend verwoord!

meneer Q | 29-04-14 | 12:16

Vergelijkbaar: Ik ga altijd overdag bbq'en op straat tijdens de rammadan. Mag ook gewoon. Al denken booslims daar anders over.

emtebee | 29-04-14 | 11:59

och we kunnen ze ook gewoon terug gooien naar de zandbak, waar ze of al dan niet hun opa's oma's, vaders en moeders vandaan komen... veel makkelijker ( fuck de regeltjes van de EU en VN), effectiever en efficienter.

populist87 | 29-04-14 | 11:48

Vindt het wel een mooie bijkomstigheid,dat ze Greet aan een grotere overwinning zullen helpen.Maar het grotere gevaar,zit in de Timmermannen,die we hebben,die koste wat kost in de picture willen blijven.Gewoon omdat nederland als een van oprichters van de EU,dat aan zich verplicht heeft.En we weten het,er is geen groter verlies,dan gezichtsverlies.

Archy Bunker | 29-04-14 | 11:39

Hoop ooit nog eens te vieren dat criminele tuig moslims uit het land worden gezet! Dan vier ik op 5 mei niet alleen de bevrijding van Nederland maar ook de bevrijding van crimineel twee paspoorten tuig!
En op 4 mei, dodenherdenking denk ik altijd als ik dit land naar de klote zie gaan, hebben onze voorvaders hier voor gevochten, hun leven gegeven? Voor tuig wat zich niet wil aanpassen en niet willen integreren?
Het is om te huilen hoe ons land naar de afgrond zakt op diverse punten!

KannieWaarZijn | 29-04-14 | 11:34

Prima hoor Nanninga, maar natuurlijk gaat die deegsliert van een Broertjes wèl met (hoeveel? twintig?) die haatbaarden praten. Dan wappert ie met de portefeuille van Hilversum (handig, dat artikel 12!) om die krengen te pleasen en dan hebben ze wat ze willen. Namelijk meer geld.
 
Ik ben voor optie 2: Stel strepenwagens voor de deur en alles dat naar binnen en naar buiten gaat verplicht laten legitimeren (en fotograferen). Heeft de AIVD ook weer wat te doen deze zomer.
 
Als een stel haatbaarden wil provoceren vind ik dat best, maar dan mogen we ook terugslaan. (terug-)Slaan is sowieso het enige dat die gasten begrijpen. Ze prediken het niet voor niks.
 
Moslims vooruit, maar opbokken met haatbaarden. Gevaren voor de samenleving zetten we uit of sluiten we op. Kies maar.

pietvanvliet | 29-04-14 | 11:10

Bah. 4 Mei is al tientallen jaren een evenement dat door de gebruikelijke verdachten gekaapt is om hun eigen agenda te dienen. De volgelingen van de Boze Profeet worden op die datum al jaren opgevoerd als slachtoffer, dus de "holocaust" van de palestijnen lijkt mij wat overbodig.
Overigens mag de viering van 5 mei ook wel op de helling, de Vrijheid die wij op die datum cadeau kregen van de Amerikanen en andere geallieerden is alweer duurzaam verkwanseld. De nieuwe bezetters staan bij de aangiftebureaus en niemand die ze zal verjagen.

Jan Passant mk2 | 29-04-14 | 11:07

eerstneukendanpraten | 29-04-14 | 09:37
1 van vele mogelijkheden.

Pikkestrijder | 29-04-14 | 11:01

Do not feed the troll

Getson | 29-04-14 | 10:44

Een beroep op de gelijkheid van rechten gaat meestal ten koste van de onderliggende waarden.

Herdenken versus politiek. Islamisering versus integratie

Islamofiel | 29-04-14 | 10:41

gewoon op 4 mei naar dat booslim feestje gaan met een VARKEN, trouwens wisten jullie dat een varken bijna net zo slim is als een mens.... dus haatbaarden, booslims, pinguins, en/of vulliszak verstoppers, leer wat van de VARKEN, ze zijn zoveel meer knapper, knapper met het brein, en nog knapper met het uiterlijk...

Gerrit1962 | 29-04-14 | 10:33

Ook hier zou een ruiming kunnen helpen.

van_de_pot_gerukt | 29-04-14 | 10:29

Ze zijn gewoon jaloers dat wij op 5 mei bevrijdingsdag kunnen vieren, en zij zelf nog steeds gevangenen zijn van hun eigen haat en religie.

geomario | 29-04-14 | 10:29

@malin | 29-04-14 | 09:39
Arafat was degene die - als voorzitter van de PLO - de Palestijnen als volk bij de VN erkend kreeg. Dat was in 1969.

Pierre Tombal | 29-04-14 | 10:27

GS Fail.
Negeer ze dan ook!

BekiekUtMoar | 29-04-14 | 10:18

Nou gelukkig is dat totaal negeren gelukt.

Barbra Streisand | 29-04-14 | 10:11

Heel mooi !
Ik hoop dat nog meer moskeeen dit voorbeeld volgen.
Misschien, heel misschien gaan dan eens de ogen open van onze Linkse goedmensch vriendjes.

Alhoewel ik eigenlijk bang ben dat het al te laat is, deze nog steeds sterke en grote beweging van Nederlanders zal nog eerder in Burka zelf op jacht gaan Joden (en homoseksuelen en nederlanders die islam als een gevaar zien en de multiculti nou niet echt een succes vinden.)

Indianaskywalker | 29-04-14 | 10:11

Negeer die "untermenschen" toch, negeer ze. Ze zijn het niet waard, ze zijn altijd ontevreden, wat er ook gebeurt. Ze zoeken het op, ze willen ook een tik op de neus krijgen. Ze zijn gek, dom maar levensgevaarlijk.

de directeur | 29-04-14 | 10:03

Kan wel wat onderwerpen verzinnen voor tijdens het offer- of suikerfeest. Kijken in hoeverre de vrede dan bewaard kan worden.

Maar ach,.. waarom zou ik me verlagen tot dit soort nietige dwazen?

polt | 29-04-14 | 10:00

En de provocaties van dit soort figuren uit een bepaalde religieuze kring gaat steeds verder. Dit is pas het begin. Geef ze een vinger en ze hakken je hand af. Toch een idee: Ook minder Palestijnen.( Bestaat dat eigenlijk wel, Palestijnen)

Rest In Privacy | 29-04-14 | 10:00

Mijn diepste minachting voor deze parasieten, Ow en lazer alsjeblieft op naar een midden-oostelijke zandbak

Occipitaalcasibus | 29-04-14 | 09:52

Tja gelijk heb je, echte vrijheid bestaat waar zelfs booslims alles kunnen roepen en NLzis kunnen minder schreeuwen. Dat is vrijheid. Bestaat die vrijheid nog?

Jboss | 29-04-14 | 09:46

ze testen hoe ver ze kunnen gaan, en NL'ers kennende krijgen ze daarvoor alle ruimte, niemand zal ze stoppen.

In Duitsland heb je ook van dit soort gekkies die willen provoceren (bijvoorbeeld door te eisen dat ze tijdens de ramadan elke avond een plein mogen bezetten voor hun 'viering'; mocht niet), laatst had zo'n groep een 'gebed' op een drukke straat georganiseerd, het werd toegestaan, alleen stond de politie er met 200man omheen, plisie-busjes sloten de straten hermetisch af, als je geen baard+jurk had mocht je de straat niet in;
ze hadden daardoor geen publiek(ook geen pers), dus provocatie mislukt...

--sql error-- | 29-04-14 | 09:44

In de periode van de nakba werden er meer Joden uit de Arabische wereld verjaagd dan Arabieren uit Israel. Het enige verschil is dat die niet door hun 'broeders' in concentratie-kampen gestopt werden en al 65 jaar als jank-vee gehouden worden.

Ratatosk | 29-04-14 | 09:44

Pierre Tombal | 29-04-14 | 09:33
Volgens mij was 'Palestijnen' een vondst van Yasser Arafat, ergens in de sixties? Het was de verzamelnaam voor het woestijnvolk dat op de werkgelegenheid was afgekomen die de Joden daar hebben gecreëerd.
Daar zijn fraaie boeken over geschreven: gestudeerde Joden die universitair verstand hadden van landbouw, irrigatie en ontginning, die daar voor veel geld grote stukken land kochten en die rendabel maakten.

Trouwens, toen de Joden uit Gaza vertrokken, kregen de Palestijnen alles op een presenteerblaadje aangereikt. En uiteraard maakten ze er een grote teringzooi van. Afrikaanse roots en zo.

Bovendien willen de Palestijnen niet van de Joden af, want op wie moeten ze hun verzengende haat dan richten? Dat geldt voor de meeste haatverslaafde Arabische moslims. Als Israel niet was opgericht, hadden de Arabieren zelf wel iets soortgelijks verzonnen.

malin | 29-04-14 | 09:39

En het Arabisch kent de letter P niet.

Mammeloe | 29-04-14 | 09:39

@ Pikkestrijder 09:31


Vergeten voldoende bij te tanken....

eerstneukendanpraten | 29-04-14 | 09:37

Een pvda-er in conflict met moslims. Interessant. De dag die je dacht dat nooit zou komen.

Rest In Privacy | 29-04-14 | 09:37

@Djong | 29-04-14 | 09:32
Nee. Een provocatie is een op zich staande gebeurtenis en niet afhankelijk van de eventuele reactie van anderen. Of iets een provocatie is hangt af van de context van reeds heersende opvattingen en normen. Ik zou zeggen: laat ze lekker in hun jihadistische sop gaar koken in Marokko of Turkije.

Professor Superhirn | 29-04-14 | 09:37

@Pierre Tombal | 29-04-14 | 09:33
En dan te bedenken dat 'Palestijnen' van Hamas (Gaza) bepaald geen vriendjes zijn met hun 'broeders' van Fatah (westelijke Jordaanoever)...

necrosis | 29-04-14 | 09:37

Mocro's en Pallies.. de huillie huillies van de wereld.. en maar provoceren

(c)ZWITSUL | 29-04-14 | 09:35

@Kaas de Vies | 29-04-14 | 08:42
Het Palestijnse volk werd als naam gedeponeerd één dag na de oprichting van Israël; op 15 mei 1948 dus. Van enige sociale cohesie is binnen dit volk van misfits tot op heden echter weinig sprake; ze worden louter verbonden door hun haat jegens joden.
.
Overigens is Palestina natuurlijk een westerse naam die zijn oorsprong vindt in de Romeinse tijd en verwijst naar een volk dat waarschijnlijk uit het huidige Griekenland kwam en net als de Vikingen hier rooftochten uitvoerde. Dat een nomadisch volk dat pas eeuwen later zich daar tussen de achtergebleven joden vestigde zichzelf Palestijnen zou noemen is ronduit ongeloofwaardig. Het is niks meer dan sentimenteel gehuil van drammerige kinderen.

Pierre Tombal | 29-04-14 | 09:33

Een provocatie wordt pas echt een provocatie als je je laat provoceren. Laat ze lekker in hun jihadistische sop gaar koken in hun moskee.

Djong | 29-04-14 | 09:32

Van mij mogen al die kudtmoslims het vliegtuig in, vandaag nog. Wat er dan wat mij betreft met dat vliegtuig mag gebeuren, wordt weggejorist, dus dat zal ik achterwege late.

Pikkestrijder | 29-04-14 | 09:31

Ze kunnen dit beter in de Efteling vieren.

Mammeloe | 29-04-14 | 09:30

Een antisemitische bijeenkomst op 4 mei, dat heeft toch wel iets bijzonder naargeestigs.

Wanneer gaan die moslims zich nu eindelijk eens druk maken om de slachtoffers van conflicten zoals die in Soedan, Algerije, Bangladesh en Jordanië, in dezelfde periode als waarin die zogenaamde "Palestijnse holocaust" zou hebben plaatsgevonden, maar dan met heel veel meer islamitische slachtoffers?

Of zou het deze mensen helemaal niet gaan om de islamitische slachtoffers, maar gewoon om de joodse daders?

Ik vind persoonlijk dat racisme een reden zou moeten kunnen zijn om mensen met een dubbele nationaliteit hun paspoort te ontnemen. Dit is een verlicht, beschaafd, seculier land, en je middeleeuwse haat mag je lekker in de zandbak botvieren.

Russells Teapot | 29-04-14 | 09:29

zouden deze booslims ook de gewelddadige onderdrukking van de molukkers en de papoea's door hun indonesische mede-moslims gedenken? Eigenlijk doen de indonesiers hetzelfde als hetgeen zij de Israeli's verwijten. Het bezetten van andermans gebied door middel van geweld en terreur.

HaHaHarry | 29-04-14 | 09:29

Het maakt niet uit wat je doet en hoeveel je toegeeft. Moslims hebben nooit genoeg en eisen steeds meer en meer. Het zal pas stoppen als de hele wereld 100% islam is en onder de strengste sharia wetten valt.

sinar2 | 29-04-14 | 09:28

Schoorsteenveger | 29-04-14 | 09:04
Ik ben er trots op dat wij geen gewelddadig volk zijn. Want een andere manier is er bij dat islamitische tuig niet: dat tuig gedijt op tegenstand, hun islamitische gestel dicteert hun om altijd en overal de confrontatie te zoeken. Zelfs Gandhi zouden ze nog zijn luier uittrekken om hem te provoceren.

Wij in west-Europa werken naar het moment toe dat we met gerust hart kunnen zeggen dat we alles hebben geprobeerd, gedaan en ondernomen om dat volk, dat zich aan ons heeft opgedrongen, deel uit te laten maken van de samenleving. Of nog niet eens deelnemen: we hebben ook gepoogd om hun zichzelf te laten zijn en niemand kwaad te berokkenen.


Maar ooit dringt het tot in de verste uithoeken van ons bestuur door dat dat islamtuig altijd, altijd, altijd voor bonje en geweld zal zorgen, omdat dat hun raison d'etre is. Ze haten vrede, ze haten consensus, ze haten de relaxte Hollanders. Wij weten dat allang, maar het moet nog verder doordringen zodat we straks met goed fatsoen de paspoorten kunnen innemen die ooit zo genereus, gastvrij en tolerant aan dat rotvolk zijn verstrekt.

malin | 29-04-14 | 09:24

Blote Bertus 2000 | 29-04-14 |
NEGEREN! NEGEREN

Is dat nou wel een goed idee Bertus. Krijg je straks al de negers van Nederland weer over je heen.

Boy Cot | 29-04-14 | 09:23

Ik geloof niet dat de organisatie 'Bewust Moslim' zich bewust is van het feit dat het geen Joodse herdenking is maar een Nederlandse. Misschien naast bewust Moslim zijn ook bewust Nederlander worden, dat scheelt weer wat tekst en uitleg.

Mark van Leeuwen | 29-04-14 | 09:22

Als een burgemeester ergens in een dorp voorstelt om op 4 mei ook langs de graven van gevallen Duitse soldaten te lopen dan is het gekrakeel niet van de lucht en wordt hij zelfs voor de rechter gedaagd die hem dat verbiedt, maar als muzelmantuig op 4 mei met de gelegde kransen voetbalt al scanderend 'Hamas hamas, joden aan het gas', dan mag dat allemaal

kees1960 | 29-04-14 | 09:15

Zeau, dat ruimt lekker op tijdens de herdenking.
Lekker in een met tl verichte ruimte zitten met je gezanik en gelijkgestemden. De groeten he.
Met je imams, niet mans en schietmans. Haatbaarden, booslims, preekjurken en hak-af-barren.
Groezelige types...

Kazig Stan | 29-04-14 | 09:11

Ik gun ze nog een vrijheid en wel die om te kiezen voor 1 paspoort. Het andere inleveren. De overheid moet dit nu eens aanpakken en de wet veranderen, zodat het niet meer mogelijk is 2 paspoorten te hebben. Kunnen die bendeleden die nu naar Marokko gevlucht zijn ook gelijk daar blijven. En de ouders erbij; je maakt mij niet wijs dat die van niks weten.

Maria.1 | 29-04-14 | 09:11

Is Gretta al gesignaleerd?

necrosis | 29-04-14 | 09:10

Dit doet me denken aan de Kristalnachtherdenking in Amsterdam. Deze herdenking werd jarenlang gekaapt door moslims,'palestina' voorvechters en linkse bewegingen als Nederland Bekend Kleur met sprekers als René Danen, Yassin al Forkani, Anja Meulenbelt enz. Deze 'herdenking' moest gaan over 'racisme', Want moslims waren 'de nieuwe Joden' immers. Die Kristalnachtherdenkingen draaiden kortweg uit op antisemitische propaganda. In 2010 werd een Joodse meneer met een Israëlische vlag door de linkse organisatie gesommeerd te vertrekken.
Uiteindelijk is de Joodse gemeenschap haar eigen herdenking gaan organiseren, in de Joodse Synagoge (zwaar bewaakt door de eigen veiligheidsdiensten), waar iedereen welkom was. (De belangstelling voor de Joodse herdenking was vanaf dag een overweldigend.)

KoninginWildemina | 29-04-14 | 09:10

Nee Annabel. Deze provocateurs zijn onderdeel van een groep die systematisch problemen veroorzaakt en voortdurend de grenzen van fundamentele vrijheden en mensenrechten opzoekt (en daar meestal ook overheen gaat, hoewel rechters en politiek dit nog steeds niet durven te benoemen). Als je die hun gang laat gaan onder het mom van vrijheid, blijheid vergroot je de tegenstellingen binnen dit land. Door het zachte heelmeesterbeleid van de laatste decennia is in Nederland sprake van een groeiende afkeer van moslims, en als je daar geen onorthodoxe maatregelen tegen neemt zitten we over vijftig jaar de massamoord op moslims in Europa te herdenken.

In Nederland wordt nog steeds veel te voorzichtig omgegaan met de gevoelens van moslims, en veel te onvoorzichtig met de gevoelens van de autochtone Nederlander met een Joods-Christelijke of humanistische achtergrond. Uitgerekend een moslim zou moeten begrijpen dat je in een land respect moet tonen voor en schikken naar de dominante cultuur. Dat is namelijk de gewone gang van zaken in landen als Saoedie-Arabië, Marokko, Irak en Turkije. Het afdwingen van dat respect is dé reden achter het succes van de islam daar. Dus, als wij onze huidige (vrije) cultuur in Nederland nog een paar eeuwen langer willen bewaren in Nederland, kunnen we daar beter een voorbeeld aan nemen.

Het klinkt niet erg vrij, maar je moet geen ruimte geven aan de leden van een geloof dat het niet zo op heeft met de vrijheden van nietgelovigen. Dicht die moskee, imam het land uit, en eventueel opstandig moskeevolk er achteraan. Het moskeegebouw mag best blijven bestaan, maar dan bevolkt door moslims die de Nederlandse wetten, cultuur en gevoeligheden (bijvoorbeeld Dodenherdenking) wel respecteren.

Het alternatief? De boel lekker laten sudderen en broeien en wachten tot eigenrichting de norm wordt. Of tot er voldoende electorale ruimte is voor een partij die de 'eindoplossing' voor alle problemen in huis heeft. Dan kies ik toch liever voor het verwijderen van een beperkt aantal opruiende en criminele elementen afkomstig van een ons wezensvreemde cultuur- in het belang van alle goedwillende mensen in Nederland.

Professor Superhirn | 29-04-14 | 09:09

Dit is een prachtige strategie van die Palestijnen knuffelaars, zo gaan ze te werk, heel sluipend dit omdat ze weten dat onze politici toch niet durven optreden en altijd meebuigen met deze provocateurs.
We zijn wat dat betreft een vreselijk laf volk!

lanexx | 29-04-14 | 09:08

Ik stel om met grote spandoeken met de tekst: NEGEREN! NEGEREN er bij te staan. Ook mag deze kreet uiteraard gescandeerd worden met luidsprekers. We gaan ze helemaal kapot negeren. Oh wacht…

Blote Bertus 2000 | 29-04-14 | 09:05

kwark001 | 29-04-14 | 08:59

Ja, hoe niet sjiek het ook is in Nederland mag dat ja..
En terecht!! Vrijheid is een groot goed, en net zoals die roeptoeters in Den Haag van alles mogen roepen over meer of minder, vrouwen zelf mogen weten hoe lang het rokje wordt vandaag, mogen dat soort zwakbegaafden herdenken wat ze willen wanneer ze willen.

Zoals Nanninga al zegt: gewoon negeren dan is de leuk er voor die gasten vanzelf af.

jack and friends | 29-04-14 | 09:04

Mijn mond viel open van verbazing. Wat een minachting t.o.v. het Joodse volk. Brrr eng gewoon!

Maria.1 | 29-04-14 | 09:04

Het is een trend. Autochtonië, met al zijn tradities, van Sinterklaasgfeest tot Dodenherdenking, is verdacht, deugt niet, moet op de vingers getikt, getreiterd, geschopt en geslagen worden, want het is datzelfde Autochtonië dat met zijn multiculturele idealen en zijn naïeve mensbeeld bij voortdurend daartoe uitnodigt. Het is een vreemd soort masochisme dat voortkomt uit een diepe twijfel aan de eigen waarde, het eigen kunne, de eigen identiteit.
En degenen die kritische geluiden laten horen, die waarschuwen, die de ontwikkelingen een halt willen toeroepen wakkeren dat gevoel van hopeloosheid alleen maar aan, omdat we weten dat ze gelijk hebben, dat we over ons laten lopen, en tegelijkertijd ons realiseren dat we te slap zijn om er iets tegen te doen. En dus worden ze verguisd, en ook verdacht gemaakt, waardoor we nog verder verlammen.

Schoorsteenveger | 29-04-14 | 09:04

-weggejorist-

brabantboer | 29-04-14 | 09:03

Negeren is inderdaad de enige optie voor dit soort abjecte aandachttrekkerij

ZonderNaam | 29-04-14 | 09:01

Als je die jokers wilt negeren, waarom schrijf je er dan over...?

Air van Boven Dorens | 29-04-14 | 09:01

Dus bij een herdenking van Fortuyn mag op het grasveldje ernaast een triomfbijeenkomst voor de Graaf plaatsvinden?

kwark001 | 29-04-14 | 08:59

Israël is 14 mei 1948 opgericht. Als je dat wilt herdenken lijkt mij de 14e een meer gepaste datum.

TheseDays00 | 29-04-14 | 08:59

En maar janken over rascime/diskriminazi.
Tuigh!

Brandend Zand | 29-04-14 | 08:58

@jack and friends | 29-04-14 | 08:53
Precies.

Kaas de Vies | 29-04-14 | 08:57

Hoe laat begint het kransenvoetbal?

necrosis | 29-04-14 | 08:55

@kaas

Ehm.. het palestijnse volk bestaat niet. Arabieren ja Joden ja Palestijnen nee.

jack and friends | 29-04-14 | 08:53

Quote A. Nanninga: En ons staat het vrij om die jokers totaal te negeren. Dan is hun opzet mislukt en winnen onze normen en waarden. Victorie!

Doe dat dan ook!!!!!!

DerHanzel | 29-04-14 | 08:51

dit is niet zo onschuldig zie www.vrijspreker.nl/wp/2014/03/opvoedin... ongelovigen worden opgevoed om er aan te wennen dat moslims overal waar zij verblijven de dienst uitmaken.

wlodek | 29-04-14 | 08:50

@ Delaware | 29-04-14 | 08:44
Dat is al 24 mei, couscousdag.

TheseDays00 | 29-04-14 | 08:49

LOL, Holocaust en werelds snelgroeiende bevolking:) was het niet over 30 als geboortecijfer?

diek | 29-04-14 | 08:49

De meeste moslimterreurdoden zijn toevallig ook moslim. Ik stel voor om dit te vieren op 5 mei.

steven paul | 29-04-14 | 08:48

Knap staaltje negeren zo op de vroege morgen.

logisch | 29-04-14 | 08:48

En natúúrlijk zal de Nederlandse (plaatselijke) overheid weer capituleren en die engnekken hun zin geven. Waarom vieren we 5 mei in Godsnaam nog?! We zijn helemaal niet vrij!!

Litsehimmel | 29-04-14 | 08:44

Ik stel voor om het Weekend van het Varken tijdens de Ramadan te houden

Delaware | 29-04-14 | 08:44

Mijn minachting voor dat tuig kent geen grenzen.

malin | 29-04-14 | 08:43

Provocateurs verdienen de klep op hun neus.
Daarna een schop tegen hun ballen en het vriendelijk verzoek weg te gaan om ons feestje en / of maatschappij niet te verstieren met hun onzinlangspeelplaten.

In Nederland hebben wij niets te schaften met het "palestina" probleem.

Kan iemand mij vertellen hoe lang het volk de Palestijnen bestaat?

Kaas de Vies | 29-04-14 | 08:42

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl